בוסניה ניצחה את ישראל אחרי הארכה 84-86 / MBK

היום השלישי של משחקי יורובאסקט 2015 נגמר עם אכזבה ישראלי ענקית, ארבעה משחקים צמודים ושתי הפתעות. בציר לא רע, רק חבל שאנחנו בצד הלא נכון שלו.

 ישראל – בוסניה ( והרציגובנה ) 86-84

אחרי המשחק: (סיקר: יאיר זעפרני) מרגיז, מכעיס, מתסכל ועם זאת, כ"כ טיפוסי. המשחק כבר היה בכיס של ישראל בערך שלושים פעם אבל טעות אחר טעות של צוות האימון הישראלי והשחקנים על המגרש נתנו לבוסניה את הניצחון המפתיע באחד מהמשחקים המותחים שבוודאי היו יכול להיות גם מהנה אלמלא היינו בצד המפסיד.

בסיכומו של יום, ישראל פספסה הזדמנות פז לפתוח אליפות חלומית עם מאזן 0-3, ואחרי שכבר הובילה ב-15 הפרש ברבע השני, איבדה את היתרון וחזרה להוביל ב-16 ברבע השלישי, ואחרי ששוב לקחה את המושכות לידיים והוליכה ב3 נקודות, 5 שניות לסיום וכל מה שהיא הייתה צריכה לזה לבצע עבירה. ואחרי שבהארכה בחורינו כבר הובילו ב-7 נקודות. אחרי כל זה הנבחרת שלנו יצאה מפסידה. או במילים אחרות: שוב יצאנו  נבחרת ישראל קלאסית.

עייפות החומר שכללה שלושה משחקים בשלושה ימים ושחקנים כמו עמרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל שכמעט ולא ראו ספסל, עשתה בסופו של דבר עם קבלת החלטות לקויה לכל אורך הרבע הרביעי וההארכה. גם ארז אדלשטיין שהתעקש על החמישיה הפותחת שלו מבלי לתת לה לנוח, שילם מחיר כבד של חוסר ניסיון. ובכל זאת, ניצחון על פולין ביום רביעי (מחר סוף סוף נחים) והנבחרת תהיה שוב על הסוס. האם זה ייקרה? עוד חזון למועד…

הנבחרת פתחה נהדר, הנעת כדור מצוינת, הגנה טובה עם יד לפרצוף של הקלעים הבוסניים ועמרי כספי, שוב ושוב ושוב, הורידו את הנבחרת לרבע הראשון ביתרון מרשים של 16-29. ברבע השני נכנס למשחק רנפרו, האמריקני הנהדר של הבוסנים והחבורה של איבנוביץ' צמצמה את התוצאה עד ל-5 הפרש בלבד – 26-31. עד המחצית ישראל חזרה לעשתונותיה וירדה להפסקה ביתרון בן עשר נקודות  – 35-45.

ישראל חזרה להוביל ביתרון נוח ברבע השלישי כשכספי מגיע כבר ל-24 נקודות ומעמיד את ישראל בעמדת זינוק לניצחון עם 38-53. בוסניה עשתה קולות של חזרה ו0 מ-6 מהקו של כספי, מקל וגרין עזרו לה לפתח מומנטום. רנפרו, סטיפנוביץ' הגבוה וגורדיץ' השווה את התוצאה עד סוף הרבע ויש לנו משחק חדש עם 60:60.

אוחיון פתח את הרבע המכריע עם שלשה אבל פסאליץ וקיקאנוביץ' לקחו את היתרון לבוסניה לראשונה הערב. ישראל נשארה צמודה למרות העייפות הרבה ואיבודים רבים של אליהו ומקל ובמצב של 70-68, אליהו הצליח להשוות עם גויאבה מהעונשין. בוסניה החטיאה וישראל עם קליעת עונשין אחת של כספי ואח"כ עוד שתיים של אליהו עלתה ל70-73. מרתון החטאות עונשין משני הצדדים מצא את ישראל ביתרון 3, 5 שניות לסיום 72-75. בוסניה יצאה להתקפה מהחצי שלה ואף אחד לא טרח לעשות עבירה. הכדור הגיע לקיקאנוביץ' שפשוט צלף שלשה ענקית עם הבאזר 75-75. הארכה.

באופן מפתיע ישראל התחילה את ההארכה בלי ליפול מהרגליים ואחרי דקה ו-5 נקודות של מקל, הפער כבר היה 7 לטובתנו – 75-82. אלא שרנפרו לא ויתר – שלשה שלו החזירה את בוסניה למשחק. איבאנוביץ' הבין שהנבחרת שלו צריכה לרוץ עכשיו והבוסנים טסו למתפרצות אחרי החטאות של השחקנים בלבן בדרך לשוויון 82. החטאות משני הצדדים הסתיימו בדאנק של כספי במתפרצת וישראל עולה ל82-84. גורדריץ' הנהדר השווה בשתי קליעות עונשין וישראל יצאה להתקפה 30 שניות לסיום, התקפה שלא הובילה לכלום.

בוסניה יצאה להתקפה אחרונה, הכדור הלך פנימה לקיקאנוביץ' ומשם כבר היה ברור מה הולך לקרות, 2 קלות שלו (רנפרו על האסיסט) ובוסניה חוגגת ניצחון ראשון באליפות ובית מסובך שהכל אפשרי בו.

קלעו לישראל: כספי 29 (6 ריב', 5 אס', 6 איב'), אליהו ומקל 14 (אליהו 6 אס', 5 ריב'. מקל 7 אס', 3 איב'), פישר 12 (8 ריב'), אוחיון 6, לימונד 5, יבוזרי 2, דאוסן 1, גרין וכדיר שיחקו ולא קלעו.

קלעו לבוסניה: גורדיץ' 22, קיקאנוביץ' 17, סטיפנוביץ' 16, רנפרו וסוטאלו 12 (רנפרו 8 אס'), פסאליץ' 3, מילוסביץ' ואלבזניץ' 2 כ"א, פרסיץ' וורבאץ' שיחקו ולא קלעו.

לפני המשחק: ישראל מגיעה למשחק במאזן 0-2 לאחר ניצחון מבטיח על פינלנד . לא סביר ש2 מ 3 הנבחרות עם 0 בטור הניצחונות תעקוף את ישראל.

הנבחרת הישראלית מציגה רוח לחימה שלא נראתה שנים ומציגה סמול בול שלא מבוסס על קליעה מבחוץ (3 שלשות למשחק בלבד).

לעומת זאת ישראל מיטבה למסור עם 20 אסיסטים למשחק עד כה . אליהו רותח עם 19 נקודות (מקום 1 באליפות במשותף).

הבוסנים מציגים את דושקו איובנוביץ המוטנגרי (עזוב מנחם ,לא תבין מבחינתך הוא עוד יגוסלבי) שלאחר שנים של שיער קצוץ האריך שיער (אולי כמחווה של 30 שנה לסרט בחזרה לעתיד) הוא נראה קוםי כמו הדוק.

בוסניה נתנה פייט רציני לפולין ונראה שויתרה מראש על המשחק מול הצרפתים (54-81), יתכן וזה היה מהלך נכון כי המשחק הזה הוא משחק החיים של הבוסנים שחייבים W כדי לא לארוז את קופסאות השימורים מוקדם מהצפוי, ישראל צריכה לנצח אבל לא חייבת. חשוב בכל מקרה לא להפסיד בפער דו ספרתי כדי להבטיח את המקום ה 4. משחק המפתח שלנו הוא מול פולין ברביעי. גם אם נפסיד הערב, ניצחון על הפולנים (בהנחה סבירה שיפסידו לצרפת) וישראל במקום ה .2

מבולבלים? גם אני.

ישראל צריכה להמשיך לשחק את המשחק הרגיל שלה לקוות ל 50 נקודות מהביג טרי (מקל, אליהו , כספי) + הבלחות של השאר (מתאים ערב של 4 שלשות של יבזורי והתעוררות של דאוסן ג'וניור).

70 נקודות יספיקו לניצחון כי הבוסנים משחקים איטי וממושמע מאוד. הצפי למשחק דל קלוריות עם תוצאה סביב ה 65 ל- 2 הנבחרות.

הצפי הוא למשחק צמוד שילך לכאן או לכאן.

הימור – נהיה אנטי ציונים ואנטי מנחסים – בוסניה ב- 3.

דושקו האיום בלוק של טיול אחרי צבא

טחינה , כרוב ושאר ירקות

 פינלנד – רוסיה 79-81

אחרי המשחק: (סיקר: יאיר זעפרני) בתום המשחק הרוסים כשמם כן הם – הרוסים. שלושה משחקים צמודים, שלושה הפסדים. החבורה של פשוטין בסה"כ במינוס 7 בהפרש סלים אבל עם מאזן 3-0, שאומר שהם כנראה יילכו הביתה אחרי הסיבוב הראשון. בטח בהתחשב בזה שיש להם עוד את צרפת על הראש. במקרה של פינלנד זה יותר פשוט, הניצחון מחזיר אותם לחיים ונצחון על בוסניה ופולין  ייקח אותם לשלב הבא (ולמפגש חסר סיכוי מול סרביה).

המשחק היה צמוד לכל אורך הרבע הראשון, כשלקראת סיומו, רוסיה ביססה יתרון קטן וסיימה את הרבע ב16-20. דקות טובות של מרפי והוף הפכו את התוצאה בשביל פינלנד ברבע השני, והיא ברחה ל25-32. עד המחצית הרוסים חזרו ואף הפכו את התוצאה שוב וטיפ אין של קורבנוב הוריד אותם למחצית ביתרון כמעט מינימאלי 36-38.

ברבע השלישי היתרון עבר מצד לצד 8 פעמים ושלשה של קובסטוב שוב הורידה את הרוסים ביתרון עם הבאזר 63-64 לקראת הרבע המכריע. שלשה של פרידזון בתחילת הרביעי שמה את רוסיה בעמדת זינוק עם 63-67, אבל פינלנד רצה 2-10 והעבירה את המומנטום לצד שלה. אלא שמומנטום במשחק הזה לא החזיק הרבה זמן – 4 של קובסטוב ושלשה של זובקוב הצעידו את הרוסים ליתרון 78-79, 2.42 לסיום.

הפינים יצאו להתקפה, החטיאו, והרוסים החטיאו פעמיים בהתקפה הבאה. סאלין סחט עבירה והשווה את התוצאה עם אחת מהקו, ויאלטסב החטיא מהצד השני וקופונן לא נשאר חייב מהצד של פינלנד והחטיא גם כן.הרוסים יצאו להתקפה עם 43 שניות על השעון אבל זובקוב החטיא מחוץ לקשת. הפינים יצאו להתקפה אחרונה וקופונן לקח את המשחק על עצמו וקלע את סל הניצחון 3 שניות לסיום בג'אמפ שוט 79-81. הרוסים אמנם קלעו סלים עם הבאזר בשני הרבעים הקודמים אבל פרידזון החטיא בשנייה האחרונה ורוסיה רשמה הפסד שלישי.

19 של מורפי, 16 של סאליןו-12 של קופונן (6 אס') הובילו את פינלנד. ברוסיה 22 של פרידזון (4 מ-7 לשלוש אבל האחרונה בחוץ) לא הספיקו.

לפני המשחק: משחק ההזדמנות האחרונה בהחלט כשהפסד שולח את המפסידה לסוכן נסיעות על מנת שיקדים את הטיסה הביתה.

רוסיה, לכאורה אכזבת הטורניר, מוכיחה שללא רכז טבעי בסגל קשה מאוד לנצח.

הפינים שמתחו את הצרפתים צריכים לקוות לטוב.

אז מה יהיה ? רוסיה ב 7.

ניצחון לאמא ( של האמא של האמא ) רוסיה ?

ליטא – בלגיה 76-74

אחרי המשחק:  (סיקר: יאיר זעפרני) בלגיה היממה את ליטא שחשבה שמצפה לה עוד טיול אחרי הקרקס מול המארחים מלטביה אתמול. אבל הבלגים העיקשים לא ויתרו למרות פיגור 21-34 ברבע השני, סגרו את הפער עד המחצית (35-35) ונשארו צמודים ואף הובילו בחצי השני. במצב של 74-74 הליטאים יצאו להתקפה אחרונה אבל קלנטיס החטיא זריקה קשה מ-3. הבלגים תפסו את הריבאונד ויצאו למתפרצת מפתיעה, ואן רוסום החטיא ליי אפ אבל מאט לוג'סקי, שחקנה של אולימפיאקוס והמצטיין במשחק, קלע את הנקודה ה-22 שלו מהריבאונד (יוטיוב למטה) עם הבאזר ובלגיה מפתיעה בניצחון ועולה למאזן 1-2 כמו ליטא מה שמסבך את הבית לחלוטין. ולנציונאס עם 25 לא הספיק.

לפני המשחק: בלגיה מגיעה מעודדת מהניצחון הגדול על אסטוניה 55-84.

ליטא לא תתקשה בדרך ל W שלישי.

ליטא שטרם קלעה 70 נקודות עם מאזן 0-2.

ליטא ב 11.

 צ'כיה – לטביה 72-65

אחרי המשחק: (סיקר: יאיר זעפרני) אז ארז אדלשטיין לא היה המאמן הישראלי היחיד שהפסיד היום. ננו גינזבורג וצ'כיה רשמו גם הם הפסד ראשון עם יכולת רעה מול הנבחרת המארחת, לטביה. בית ד', הפשוט לכאורה מסובך מאוד כשארבע נבחרות – לטביה, בלגיה, צ'כיה ולטא נמצאות עם מאזן 1-2. צ'כיה עוד ירדה בסוף הרבע הראשון עם יתרון 17-22 אבל רבע שני של 11-23 למארחים, הפך את התוצאה ולטביה הובילה בהפרש מספק עד לסיום. בלומס הוביל את לטביה עם 14 ולא עזרו 22 של סטורנסקי ו-17 של וסלי מהצד השני.

לפני המשחק: צ'כיה מגיעה עם מאזן 0-2 לאחר ניצחנות נאים על אסטוניה ועל אוקריאנה.

הלטבים שניצחו את הבלגים קלעו 49 נקודות בלבד מול ליטא אך עם ניצחון חשוב על הבלגים.

לטביה תנצח בשינים בקרב על המקום ה- 2 בבית C.

לטביה ב- 4 מול הקהל הביתי.

צרפת – פולין 66-69

אחרי המשחק: (סיקר: יאיר זעפרני): אז צרפת לא ציפתה שיהיה לה קשה מול הפולנים אבל פולנים, כמו פולנים יודעים להיות עיקשים. הגנה טובה של הפולנים מול ההתקפה הצרפתית שגם ככה מקרטעת בימים כתיקונם, מנעה מהצרפתים לברוח לאורך כל המשח ושמרה אותם על 45% מהשדה בלבד. הפולנים עוד הובילו ברבע השני אבל צרפת הפכה עם דקות טובות של פארקר וג'לבאל וירדה למחצית ביתרון 4 – 26:30.  המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה, צרפת ברחה ל7 אבל קרנובסקי שמר על הפולנים במשחק והוריד אותה בפיגור 5 בסוף רבע שלישי. ברבע האחרון פולין התקרבה אבל לא מספיק, ואף קיבלה הזדמנות להשוות בסיום אבל גורטאט מצא את עצמו פנוי משלוש והחטיא מטווח שהוא לא כ"כ מכיר. הצרפתים עם 0-3, הפולנים ייפגשו את ישראל לקרב שאולי יהיה על המקום השני בבית בעוד יומיים.

פארקר עם 16, ג'לאבל ודה קולו עם 12, הובילו את צרפת בנקודות (צרפת נסמכה בעיקר על הגארדים שלה). ואז'ינסקי עם 18 וגורטאט עם 10 נק' ו-11 ריב' שלטו ברחבות אבל לא הצליחו להביא את הניצחון לרחובות ורשה.

לפני המשחק: צרפת המארחת פתחה את הטורניר עם ניצחון קשה על הפינים וטיול ליילי על הבוסנים.

פולין עם מאזן 0-2 עם 2 ניצחונות מינימלים על בוסניה ורוסיה.

פארקר ושות מול גורטאט וחבריו הפולנים.

הצרפתים יעבירו לפולנים שיעור בבישול וינצחו ב- 12 הפרש.

התרפתים יפתחו את בקבוקי השמפניה ?

 אוקריאנה – אסטוניה 78-71

אחרי המשחק: (סיקר: יאיר זעפרני) אחרי 52 הפרש באובר דראפט, בשני המשחקים הראשונים של הטורניר מול צ'כיה ובלגיה, אסטוניה לא התפלאה למצוא את עצמה בפיגור 10 במחצית מול אוקראינה. אלא שברבע השלישי דווקא אוקראינה התחפשה לאסטוניה ואסטוניה המקורית ניצחה אותה 6-22, מה שיצר לה מקדמה של 6 נקודות לקראת הרבע האחרון, הפרש אותו היא לא שמטה עד הסיום. דווקא אוקראינה נשארה הבלתי מנוצחת היחידה בבית ד'.

גרגור ארברט, כוכבה של קאלב קרמו שתפגוש את מכבי ראשל"צ ושון דאוסן בפיב"א קאפ השנה הוביל את אסטוניה עם 26 נקודות. גו'ליוס רנדל קלע 22 נק' לאוקראינה.

לפני המשחק: אסטוניה היא נפולת הנמושת של הבית עם 2 תבוסות בהפרש ממוצע של 26 הפרש.

אוקראינה שהייתה אמורה לארח את האליפות מתחה אל ליטא ביום הפתיחה אך הפסידה לצ'כים.

האוקראנים ירשמו W ובגדול ( 18 הפרש ) וינסו לשקם את הפתיחה העגומה.

טבלאות הבתים בסוף היום:

בית א'

1. צרפת – 0:3 – 6 נק'

2. ישראל 1:2 – 5 נק'

3. פולין 1:2 – 5 נק'

4. פינלנד 2:1 – 4 נק'

5. בוסניה 2:1 – 4 נק'

6. רוסיה 3:0 – 3 נק'

בית ד'

1. 'צכיה 1:2 – 5 נק'

2. בלגיה 1:2 – 5 נק'

3. ליטא 1:2 – 5 נק'

4. לטביה 1:2 – 5 נק'

5. אסטוניה 2:1 – 4 נק'

6. אוקראינה 3:0 – 3 נק'

 

כך יראו חגיגיות הניצחון באוקראינה ? ( אוקסנה וחברות פוצחות במחולות )

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 204 תגובות

  1. אגב עדכון טניס: אם סרינה מנצחת את אחותה בדרבי היא (למעשה) בגמר, כי יריבתה בחצי תהיה בלתי מדורגת בכל מקרה.

    1. אוקסנה אמרה שתלבש שחור רק בלוויה של מומי
      אוקסנה מאחורי הפרגוד מחליפה למדי א לפני המופע פיפ שואו

  2. טעות בעיני יהיה להיכנס לחישובים " כגון ניצחון על פולין יבטיח מקום 2".
    זב כנראה נכון אבל.
    1. הפסד היום ולפולין ואפילו מקום 4 בסכנה מוחשית.
    2. צרת יכולה להפסיד בטעות לרוסיה ,או בעיקר פולין ואז גם ניצחון לא מבטיח דבר.
    מה שכן אני מסכים לחלוטין שהמשחק היום מוקש גדול
    ראשית בוסניה לא פראייית .
    שנית בטורניר מסוג זה ייתכן שעדיף לקבל 30 בראש מאשר להפסיד בהארכה.
    היום זה מבחן גדול לארז איך הוא מוריד את כולם לקרקע.
    אני במקומו הייתי מפתיע ונותן דקות רבות יחסית לטימור ורותברט ואולי אף לדואסן .
    להלן ההסברים.
    טימור רענן והוא שחקן טוב בעיקר בהגנה לבוסנים גרדים טובים מאד .. טימור ייצא מלוע של תותח בעוד מקל ואוחיון מותשים ממאמץ אדיר ( ראינו השנה איך זה משפיע על אוחיון ).
    לא
    רותברט עשה התקדמות של ממש השנה .במשחקים הראשונים הוא לא שותף כמעט כי הגבוהים היריבים היו פייזים ומסאביים מאד.היום זה פחות משמעותית ,בנוסף רותברט מכיר את הסגנון הבוסני הוא גדל שם ושיחק שם בליגה .
    דאוסן ….למרות שלא בלו …יש לי תחושה שהמשחק זה הוא יוכל להביא את האתלטיות שלו לידי ביטוי ולהיכנס לעניינים להמשך האליפות
    ניצחון היום מבטיח גם תיאורטית מקום בשלב הבא שכן לישראל יהיה פער של 3 משחקים מבוסניה ומהמפסידה בהתמודדות רוסיה פינלנד .
    הפסד והכל נפתח מחדש שכן בוסניה בפער משחק מאיתנו ,בנוסף היא תשחק עוד נגד פינלנד ורוסיה ….ולכן אם נניח פינלנד תפסיד היום היא די תגמור את הסיפור מה שאומר עוד ניצחון בוסני …וגם אם נניח שהיא תפסיד לרוסיה היא עשויה לייצר בית משולש עם ישראל ורוסיה…..אנו בפלוס 3 לפני חלילה ההפסד היום בקיצור ..תמסובך.
    מקווה שישראל תתן הכל תנצח היום תבטיח עלייה ואז תוכל סוף סוף לנוח ( מחר )..ולעשות חשבונות לקראת פולין ….ואם צריך אז צרפת.
    אל אל ישראל !

    1. אסור בשום פנים ואופן להפסיד ב 30 הפרש
      מחר הוא יום מנוחה ולאחריו המשחק מול פולין
      מאחר ויש מפגשים ישרים בין רוסיה לבוסניה ופינלנד הסיכוי ש 3 מה 3 יחלפו על ישראל קלוש ( אלא אם ישראל תובס ע"י בוסניה )
      במידה ויווצר בית משולש ובו 3 קבוצות עם 2 ניצחנות לישראל יתרון משמעותי ( כל עוד לא נובס הערב )
      אפשר לסיים במקום ה 2 גם אם נפסיד הערב וננצח את פולין שהו משחק המפתח של הטורניר
      נצחון על הבוסנים והמקום ה 3 מובטח , הפסד ועדיין אפשר לסיים במקום ה 2

      1. נראה לי שאהרון התכוון למצב של בוסניה שיותר טוב בשבילה שהיא חטפה 30 הפרש מאשר למשל הפינים שהפסידו בהארכה.לא נראה לי שהוא התכוון שאם אנחנו נפסיד ב30 הפרש זה יהיה בסדר

      2. אכן יניב פירש אותי נכון.
        לצרפתים אפשר להפסיד 30 הפרש וזה עדיף כנראה מלהפסיד בהארכה.

        בכל אופן בהנחה שישראל תפסיד הערב הסיכוי שיחלפו על פניה לא קלוש כלל ועיקר.
        בואו נגיד זאת ככה.
        מאזן 3-2 ככלל יספיק כנראה לחלק מההבחרות ולחלק לא.
        תשמרו אמירה זאת ותראן שהיא נכונה בסוף השלב הראשון .
        מכאן שצריך להשיג ניצחון שלישי .
        מה לעשות שלעשות זאת היום יותר קל מאשר מחל פולין ובטח מול הצרפתים ( אא" כ הצרפתים נכנסים לחישובים שונים ).
        יתרה מכך הבא נראה מה יקרה אם ישראל תפסיד את שלושת משחקיה הבאים .
        זאת אומרת צרפת ופולין הקדימו בוודאות .בנוסף לבוסניה ולמנצחת רוסיה ,פינלנד יש כבר ניצחון אחד …כאשר בוסניה עוד צריכה לשחק מול רוסיה ,ופינלנד.
        ( לפינים משחק נוסף מול הפולנים ולרוסים מול הצרפתים ).
        ככה שישנה סבירות רבה שיהיה בית משולש של קבוצות עם מאזן 3-2 שלא לדבר על כך שנבחרת כמו רוסיה יכולה להתפרק ולהפסיד לכולם …ואז פינלנד יכולה לרוץ עכשיו 3-0 כולל ניצחונות על בוסניה ופולין.
        בקיצור בתסריט שכזה בוסניה אם חלילה תנצח היום תסיים עם 3-2 לפני ישראל.
        ככה שמבחינתי משחק המפתח הוא היום ולא מול פולין מכיוון .
        1. ניצחון היום שווה בטוח שלב הבא ובכמעט 100 אחוז מקום שלישי לפחות.
        2. המשחק מול פולין ….אם וכאשר ניצחנו היום יכריע כנראה על מקום 2-3 …..אבל גם זה לא ודאי ….בנוסף עדיין לא ידוע אם תהיה לכך משמעות מיוחדת…..אם נניח ספרד תידחק למקום השלישי וגרמניה לצורך העניין תסיים שנייה.הרי שבסתר ליבם יעדיפו יריבות הבית הישראלי לסיים במקום 3 ו לקבל את גרמניה ולא מקום 2 וספרד.

        1. ???
          הסיכוי ש 2 נבחרות מתוך 3 יחלפו על ישראל קלוש עד בלתי אפשרי
          ניצחון הערב והמקום ה 3 מובטח גם אם נפסיד ב 50 הפרש לפולנים ולצרפתים
          אם בוסניה או פילנלד שימו לפני ישראל רוסיה תסיים מאחרוניו בכל מקרה

          בבית משולש לישראל ניצחון דו ספרתי על פינלנד כל עוד נשמור על הפסד מינמלי מול בוסניה אין סיכוי שפינלד או רוסיה יעברו את ישראל , אלא אם נובס היום או נפסיד בהפרש דו ספרתי

          1. מידן אתה טועה.
            אם מפסידים בהפרש סביר (נניח 8), עדיין יש סכנה, וזו מצידה של רוסיה:

            אם הרוסים מנצחים את פינלנד, ומאוחר יותר מנצחים את בוסניה ב-7 הפרש. בנוסף בוסניה מנצחת את פינלנד. יווצר בית משולש שבו לנו יש מינוס 5, לבוסנים מינוס 1 ולרוסים פלוס 6.

            זה יכול לקרות בקונסטלציה מסוימת גם עם פינלנד במקום רוסיה, אבל אז אנחנו "צריכים" להפסיד הערב ב-13 ומעלה.

          2. צודק
            התיחסתי לתרחיש לבית עם פינלנד
            בכל מקרה ברגע ההגה בידים שלנו
            וגם נגיע למשחק מול צרפת כמשחק אחרון שיתכן והתרפתים יאדבט עניין ( לא שזה יעזור)

  3. תזכרו מה שאני אומר:
    אחרי משחק ראשון טוב של כדיר ושני של פישר, היום יבזורי יבוא לעבוד עם 3-4 שלשות וכ-15 נק׳.

  4. ביזיון בין בלגיה לליטא. סל ניצחון שהגיע בבירור אחרי הזמן (אפילו לא הייתי צריך לראות הילוך חוזר בשביל לראות את זה) אושר…

  5. איזה חלק מיוגוסלביה זה בוסניה? מוסלמים? קתולים? מה ההבדל והקשרעם קרואטיה וסרביה? אפשר להסביר לי אח"כ

  6. הסבר על רגל אחת על ההבדלים בין בוסניה קרואטיה וסרביה:
    שלושתם היוו חלק מיגוסלביה, היו כמובן עוד חלקים ביגוסלביה אבל ביקשת הסבר רק לגבי קרואטיה, בוסניה וסרביה,
    קודם כל ההבדלים הם במטבע המקומי: לסרבים יש דינר סרבי, לבוסנים יש מרק בוסני, בקרואטיה יש מטבע שברח לי שמו כרגע ,

    סרביה ובוסניה ללא גישה לים, קרואטיה לעומתם בנויה בצורה משונה של מין פרסה כזו שמגיעה עד לחופי הים האדריאטי, קרואטיה גם ידועה בסגנון ובדמיון לאיטליה מבחינת התרבות והמאכלים, בקרואטיה הגלידה המקומית נחשבת להיט.

    בוסניה-מוסלמית למהדרין
    סרביה-נוצרית אורתודוכסית, כמו יוון, קפריסין ורומניה למשל
    קרואטיה-נצרות קתולית,
    הבדלים פיזיים מנסיוני:
    הגברים היפים נמצאים בקרואטיה, הנשים היפות בסרביה ללא ספק.

    במלחמת הבלקן סלובודן מילוסבי'ץ האכזרי היה סרבי, הסרבים היו אכזריים במיוחד אם כי לטענתם בצדק.
    לסרביה קשרים מיוחדים עם מדינת ישראל יש שותפות גורל.

    הקרואטים במלחמת העולם שיתפו פעולה עם הנאצים.
    האוכל הכי טעים הוא כמובן האוכל הסרבי שמתבסס על מאכליים בלקניים:
    כל ארוחה שם מלווה בראקייה שזה סוג של ברנדי בדרך כלל עשוי משזיפים, כל מטר יש בסרביה מאפייה שמכינה בוריק מדהים וסימיט שזה הבייגלה העגול המיוחד כמו באיסטנבול,
    הסרבים גם אלופים בקבב דק וטעים, את הארוחות הבשריות הם מלווים בקייאמק, קאיימק בטורקיה זה מעדן מתוק מין קינוח מהקרום של החמאה והחלב, בסרביה הקאיימק מלוח ולא מתוק,
    לסרבים יש מרק דגים לא פחות ממדהים, סוג של בויאבז לעניים, הם תופסים דגים מהנהר דנובה או הסאבה, מסירים את העצמות מוסיפים המון פלפל חריף ואודרוב,

    למרות שהסרבים עברו המון סבל ומלחמות זה עם שמח במיוחד, הבמאי הידוע אמיר קוסטריצה הוא סרבי וגם מוזיקאי, יש עוד מוזיקאי סרבי מפוסם שכששומעים אותו חייבים לשתות, זה גוראן ברגובי'ץ שהלחין את הפסקול של " שעת-הצוענים"

    המרחק בין 3 ערי הבירה לא רב כל כך :
    מבוסניה לבלגרד בערך 300 קמ,
    מבלגרד לזגרב בירת קרואטיה כ 400 מינוס פלוס,

    סרביה בזמן יגוסלביה נחשבה ללב של יגוסלביה, מבחינת כדורסל קרואטיה הכי מוכשרת אם כי לסרביה גם יש והיו כוכבים,
    בקרואטיה בתי הגידול של הכדורסלנים הם מהערים:
    שיבניק, זאדאר וספליט.

    המחייה הכי זולה בבוסניה וקצת מעליה סרביה, הכי ביוקר לחיות מבין שלושתם זה בקרואטיה,
    בבוסניה עד היום חיים המון סרבים, יש עדיין עניינים לא גמורים שם עם האלבנים בחבל קוסובו וכו , אבל המצב יחסית רגוע ביחס לשנים עברו.

    בבלגרד עיר הבירה של סרביה חיי לילה תוססים מאוד, במיוחד בקיץ, יש על הנהר רפסודות מיוחדות שהוסבו לדיסקוטקים,
    כאמור קרואטיה בית הגידול המוצלח של כדורסלנים אבל בספורט בכלל סרביה מספר אחת, מלא ספורטאים וספוראיות מפורסמות יצאו מסרביה,
    הערים המרכזיות: בלגרד ונובי סאד שממנה הגיע למשל מאמנה החדש של מכבי תל אביב בכדורגל יוקאנובי'ץ

    1. דוסון אתלטי ולכן אתה אומר את זה. אבל אין לו יסודות. הוא שחקן ההגנה הגרוע ביותר של הנבחרת, אין לו קליעה וגם מהקו הוא לא קולע.

    2. דאוסון צעיר מידי, מתרגש, וחסר ניסיון. כספי לא לבד, שאליהו מפוקס הוא נשק טוב מאוד בהתקפה. אתמול כספי בקושי קלע לדוגמא

  7. ESPN פתח דבר חדש – מין ערוץ של STREAMING לכל הדברים באירופה. איכות פנטסטית וללא כל פרסומות. אני מחבר את הלפטאפ לטיווי ורואה הכל ב-70 אינטש, ממש ברור!
    ב-2:30 גרמניה נגד סקוטלנד כדורגל, אבל זה גם בערוץ הכדורגל.

  8. אם אני אדלשטיין אני אומר לשחקנים ששלוש הדקות הראשונות אחרי המחצית הן החשובות ביותר במשחק. אם מצליחים להגדיל את ההפרש – יש נצחון. אם ההפרש קטן בדקות הראשונות, יהיה קשה מאד בהמשך!

  9. מה שמאד מפתיע אותי עם נבחרת ישראל הוא שאין לנו אף פיור שוטר. בכל נבחרות ישראל של העבר היו לנו פיור שוטרס. זה שהם לא ידעו להשתחרר לזריקה זה ספור אחר. היום מקל ושות' יודעים להשתחרר, אבל אין אף אחד עם יד זהב. חבל

    1. דיברנו על זה כל המשחק הראשון.
      היחידי שקולע באחוזים טובים הוא כספי. אבל אי אפשר לקרוא לו "פיור". למרות שבעונה האחרונה האחוזים שלו היו טובים מאוד באנבייאי.

  10. המסירות של אליהו… תענוג
    אם היו יודעים לסיים אותן טוב יותר
    היה מסיים עם 10 אס' כל ערב

    גם בNBA אין גבוהים בעמדה שלו שמוסרים ככה

  11. לא מבין את ארז.
    השחקנים שחוקים ולא מתפקדים .
    ם השאירו איזה 6-8 נקודות ברבע רק מהקו.
    בשביל מה יש את טימור ,יבזורי רותברט ? הם יכולים בשקט לתת כאן כמה דקות שיחזירו את האנרגיות לשחקנים.
    הפסד היום ומסתבכים …חייבים לנצח .

  12. רבע אחרון, לחזור לאנרגיות של הרבע הראשון. הגנה אגרסיבית הרבה מסירות בהתקפה אבל לא חסרות אחריות כמו שהיו עכשיו הרבה תנועה בלי כדור.

  13. מקל פשוט עושה שטויות. לא מבין מה תופסים ממנו פעם בכמה זמן עושה סל וזהו. כל כך הרבה איבודים, מסירות לא אחראיות פשוט נורא.

  14. אני יודע שעכשיו זה לא הזמן,
    אבל יש שאלה שמנקרת בי מאז תחילת המשחק –
    המאמן של בוסניה,
    לפני המשחק, הוא לוקח מישהו מהשחקנים בקבוצה שלו איתו בדלוריאן,
    סתם ככה כצ'ופר?

  15. הזוי פשוט הזוי מה שהלך כאן.
    אני אפילו לא מדבר על אליהו אלא על הפאולים המהירים שעשינו במקום לגזור עוד 2-3 שניות במצטבר.
    לתת לפישר לזרוק עונשין?
    ואחרי זה לא לעשות פאול??

  16. בוסניה מפסידים אתה המשחק יותר משאנחנו מנצחים אותו. שתי איבודים עכשיו ולפני הארכה היה שתי פאול תוקף חסרות טעם

  17. מבחינה מנטלית השלשה על הבאזר תשבור את ישראל, אם ארז יצליח להוציא הבחורים מהבור הוא יהיהענק הלא פחות ממשה רבנו , שניהם כבר ראו מקרוב את הארץ המובטחת מקרוב, לארז להבדיל יש סיכוי,
    יהיה נס אם הסל של הבוסנים לא יוציא את הרוח מהמפרש הישראלי

  18. אני לא מאמין. צריכים לעשות שם משהו. להפסיד אחרי יתרון 16 זה פשוט בזיון. במיוחד כי יכלנו לנצח את זה והשחקנים עשו טעויות מטומטמות.

  19. מגיע לבוסנים לנצח
    על טעויות משלמים במזומן,
    אני מציע לעורכים בויקפדיה להכניס לינק של המשחק תחת הקטגוריה:
    לבעוט בדלי החלב

  20. עדיף להפסד במשחק הזה מאשר לפולין. אם ננצח את פולין אין נזק משמעותי מההפסד הזה (אלא אם בוסניה תנצח את פינלנד ורוסיה, ואיכשהו אני בספק אם זה יקרה)

  21. אחד ההפסדים המרגיזים ביותר שלי כאוהד ספורט.
    פשוט דיכאון.
    לצערי אני מניח שההפסד הזה קריטי ביותר.
    בניגוד לMBK אני חושב שההפסד הזה עחול לעלות לנו בטורניר.
    אם בוסניה תנצח את רוסיה המפורקת מצבנו קשה ביותר.
    סתם,סתם ועוד פים סתם הסתבכנו.
    לא ראיתי משחק שהיה כל כך הרבה פעמים בכיס שלנו והפסדנו אותו.
    האשם העיקרי ארז אדלשטיין.
    לארז יש הרבה יתרוות אבל גם חסרונות …היום קיבלנו את החסרונות ובענק.
    כשאליהו היה דקות משמעותיות ב 4 עבירות וכמדומני גם פישר למה למען השם לא להחליף אותו ?בייחוד כשכדיר הוכיחאת עצמו.
    ולמה ריבונו של עולם טימור לא רואה דקות ? אתה לא מאמין בו ? אז למה ינעל אבוק זימנת אותן ???????????????????????????
    ועוד במקום מי ? במקום אפיק ניסים שחקן יחידי בארץ בטח כשהלפרין פצוע שקולע קרוב ל 90 אחוז מהקו .
    אוי כמה שהוא והניסיון שלו היו חסרים.
    במקום להנות עכשיו מהאליפות ולהשתעשע מהיריבה בשמינית הגמר אנחנו הולכים למלחמת עולם מול פולין.
    במילה אחת דיכאון …אני מתפלל לנצח את פולין ואז כנראה שהחלק העיקרי יתוקן .

  22. "לבעוט בדלי" מקורו באנגלית ומשמעותו למות.
    הדלי הוא אותו דרגש עליו עומד הנידון למוות בתלייה,
    וכאשר בועטים בדלי – הוא נופל, לולאת החנק מתהדקת (במקרה הטוב נשברת לו המפרקת. במקרה הרע הוא נחנק) והוא מת.

    עכשיו, אם נפסיד לפולין ובגלל הפסד זה נודח מהמשך האליפות –
    זה לבעוט בדלי.

    1. גם מה שקרה היום הוא סוג של בעיטה בדלי – הרגנו את המשחק הזה. חוץ מזה, אני בטוח שהלכו כמה דלאים מהתקף לב או מקפיצה מהגג (טפו טפו X2(

  23. מעמדה של ישראל בשמינית הגמר רחוק מלהיות מובטח .
    יש המון תסריטים אבל במידה ונפסיד לפולין אנו בבעיה קשה מאד .

    1. אמנם יש רק תסריט בודד שיימנע מאיתנו עלייה.
      אבל כל משחק בפני עצמו הוא בעל סיכוי ראלי לטעמי לפחות 50 אחוז.
      בעיני לפחות.
      פולין -ישראל 45-55 לפולין באחוזים.
      פינלנד -בוסניה 40-60 פינלנד .
      צרפת ישראל 15-85 צרפת.
      בוסניה -רוסיה 40-60 בוסניה ( בהנחה של 80 אחוז שרוסיה תפסיד לצרפת …ואז תודח סופית ).
      פינלנד -פולין 45-55 ( כי פינלנד תהיה חייבת ניצחון ופולין כבר עלתה ).
      בקיצור כל משחק בפני עצמו מה שאנו לא רוצים צפוי לקרות ביותר מחמישים אחוז.
      ואם מישהו יגיד לי כי סטיסטית אם ניקח את האחוזים שלי .. הסיכו שהכל יחד יקרה עומד על כ 10 אחוז.
      הרי שאומר לו שזה הרבה יותר ממה שהיה לבוסניה במהלך המשחק מול ישראל.

  24. הפסד מבאס בטירוף. היה לגמרי משחק של הנבחרת. לא היו צריכים להפסיד את זה.
    מקווה שזה לא ישבור להם את הרוח.

  25. הפסד ממש מרגיז. בסוף המשחק ולא האמנתי שישראל תחזור מזה ואז חזרנו, ואז עוד פעם פישלנו, הארכה. בהארכה מתחילים טוב ואז נופלים מהרגליים. ממש חבל כי את פולין יהיה יותר קשה לנצח

    1. אהרון אל תהיה דכאוני
      ישראל שילמה מחיר של סגל קצר מאוד ופשוט נפלה מהרגלים
      מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל מול משחק נפל ברבע ה 3
      הבוסנים נחו מול צרפת
      בכל מקרה המשחק מול פולין הוא משחק המפתח

      1. אני לא מסכים שהסגל קצר.
        כשלא נותנים לרותבראט ולטימור לשחק אומרים סגל קצר.
        כשלא לוקחים את ניסים ולא מנצלים כדיר שהוכיח עצמו אס מדברים על סגל קצר.
        הסגל לא מנוצל כיאות.

  26. זה יהיה משחק של חוכמה בדיעבד. אם ישראל תסיים שניה או ראשונה אז לא יזכרו את המשחק אבל אם נגיע ל3-4 ישחקו במה היה קורה אילו. קליעה מהקו היא גם מנטאלית וגם גופנית. המנוחה תעשה טוב לנבחרת מחר.

  27. כספי 0-6 מהקו זה ממש לא לעניין. בכלל כל הנבחרת לא קלעה מקו וזה לבד למעשה גרם להפסד. משכת את העבירה, קיבלת את הקליעות, ואתה זורק לבנים אחרי שאתה קולע שלשות יפות ועוד קליעות חלקם קשות יחסית מחצי מרחק. מבאס.

  28. אחד ההפסדים המבאסים.. אשכרה בעטו בדלי.

    אמנם חכמה בדיעבד, ונכון שכספי, מקל, אוחיון ואליהו הם קלעי עונשין גרועים, אבל למה פישר? מה עם יבזורי ואפילו לימונד.. מסכים גם עם הביקורת של אהרון שדה על אדלשטיין- הוציא לחמישייה הראשונה (עם אוחיון במקום לימונד) את המיץ, ולראייה כמות בלתי נסבלת של איבודי כדור ושטויות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט