הספרס מביסים את הת'אנדר וכופים משחק 7 / תומר שנאן

הספרס מביסים את הת'אנדר וכופים משחק 7 / תומר שנאן

הספרס מביסים את הת'אנדר וכופים משחק 7 / תומר שנאן
nba.com

סן אנטוניו ספרס (3) 118 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3) 91

הת'אנדר קרסו בשני צידי המגרש, והספרס, בהובלת וומבי שסיפק משחק עצום, ניצלו את הסיטואציה ובענק בדרך למשחק 7 באוקלהומה.

15 שניות אל תוך ההתמודדות שמפני קלע שלשה שהעלתה את המארחת ליתרון ראשון, ומאותו הרגע סן אנטוניו הובילה לאורך כל המשחק. לקראת סיום הרבע הראשון הגיעה הבריחה הראשונה של הספרס, שעלו ליתרון 13 עם פולאפ נהדר של קאסל פחות משנייה לסיום הרבע. במהלך הרבע השני הת'אנדר הצליחו לצמצם את הפער, ולפרקים נראה היה שהאורחת בדרך למהפך. אבל רבע שלישי במהלכו צופי הפרוסט בנק סנטר חזו ב-8 דקות ללא נקודות של אוקלהומה לצד 20 של הספרס הובילו ליתרון 64:92 לטובת המארחת, שהפך את הרבע האחרון לגארבג' טיים באורך 12 דק', ונתן לנו את האופציה להנות מ-48 דק' נוספות של היריבות הנהדרת הזו.

וומבניאמה עם 28 נק', 10 ריב', 2 אס', 2 חט' ו-3 חס' ב-28 דק' בלבד, הארפר עם 18 נק', 6 ריב' ו-4 אס' מהספסל וקאסל עם 17 נק', 5 ריב' ו-9 אס' עבור הספרס.

שג"א עם 15 נק' (6 מ-18 מהשדה, 0 מ-5 ל-3) ו-4 אס', מקיין עם 13 נק', 2 ריב', 6 אס' ו-2 חט' והולמגרן עם 10 נק', 11 ריב' ו-2 חס' עבור הת'אנדר.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
100 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
שי אבן צור
29/05/2026 8:21:14

הת'אנדר קרסו בשני צידי המגרש, והספרס ניצלו את הסיטואציה…

מסגור בעייתי
מתקבל הרושם שלספרס לא היה שום קשר למתרחש. הם לא דאגו לזרוע ולקצור אלא רק להנות מהיבול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי וויקטור צריכים לחבור יחדיו. חסר חולצת פרס.

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=546034

Avri
Avri
29/05/2026 8:40:47

אחרי התגלית שצ'ט הוא יהודי כשר עם אם ממשפחה יהודיה מפורסמת ממיניאפוליס, זה מכניס את כל הסדרה הזאת לפרספקטיבה אחרת לגמרי 😀. אם הסיפור לגבי צ'ט נכון, איך זה עבר מתחת לרדאר ככה?

נערך לאחרונה 9 שעות לפני על ידי Avri
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

חתום ברבנות? מעניין שהוא הסתיר את זה…

Don
Don
29/05/2026 11:50:37

צ'אט יהודי? עכשיו ברור לי למה OKC לא הגיעו למשחק 6. הרי אלוהים ידאג ש-OKC ינצחו במשחק 7, וגם ייקחו אליפות. טוב שלא ידענו מההתחלה שהוא יהודי, כי אז כל התחרות הייתה נהרסת.

LiorD
29/05/2026 14:34:23
הגב ל  Avri

מה המקור?
אני מאוד ספקן..
גונזגה זו אוניברסיטה אובר נוצרית. יותר מנוטרדאם אפילו.

Avri
Avri
29/05/2026 14:57:20
הגב ל  LiorD

אמא שלו יהודיה ממשפחה יהודית מפורסמת. זה אפילו רשום בוויקיפדיה שלו. https://en.wikipedia.org/wiki/Chet_Holmgren

Avri
Avri
29/05/2026 14:59:59
הגב ל  Avri

ומה שהכי מדהים זה איך שמעון מזרחי נרדם ככה בשמירה. רואים שימיו הגדולים מאחוריו, לפני 30 שנה הוא היה מנחית את צ'ט במכבי תוך דקותיים כמחליף ללבן מרסר.

שי אבן צור
29/05/2026 8:51:06

חחח
אז עכשיו העובדה שאני בעד וומבי, ועוד נגד צ'ט – היהודי הכשר, הופכת אותי לאוטו אנטישמי על מלא 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

נערך לאחרונה 9 שעות לפני על ידי שי אבן צור
דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 9:28:09

בטוטו 80 מליון!
אנטיפה טה

שי אבן צור
29/05/2026 9:42:58

לוטו

Don
Don
29/05/2026 11:52:40

חח
מתישהו יפורסם שמו האמיתי של צ'אט: צ'אט הולמגרנברג

דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 9:27:05

תיכף אני מחפש אותך אותך ומרביץ לך!
אמרתי את זה לפניך בבלוג. אתה עוד ישנת!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח עוד לא קראתי כלום. זכית בתביעת זכויות יוצרים

LiorD
29/05/2026 14:16:10

הוא לא התאסלם, לא מוסלמי. עשה להם מחווה כנראה כי חגים מוסלמים זה עניין משמעותי בצרפת המודרנית.
מה עוד הוא לא? הוא לא פראייר. בכלל בסידרה הזו מכסחים כמו בסדרות ווינטאג' מהמזרח.

https://x.com/pilgeousx/status/2060183457997738348?s=20

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/05/2026 8:48:30

משחק שביעי זה אחלה.
תודה רבה תומר

עמיחי קטן
29/05/2026 8:56:35

תודה תומר.
חוסר העקביות של אוקלהומה מדהים. זו סדרה רביעית בשנים האחרונות שבה היריבה לוקחת אחד משני המשחקים הראשונים, ובכל המקרים הת'אנדר הפסידו לפחות 3 משחקים

ברבור שחור
ברבור שחור
29/05/2026 9:00:13

נראה שהספרס בדרך לאליפות… אוקלהומה תפאורה מכובדת…

דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 9:51:10

בשנה הבאה
נשב על המרפסת
ונספור ציפורי נודדות.

Don
Don
29/05/2026 12:41:56

חח מה נהיה איתך

captain beefheart
captain beefheart
29/05/2026 9:00:48

לגיטימי להפסיד משחק 6 בחוץ, בושה להיות מובס בו. אוק׳ עדיין קבוצה חזקה יותר וכמובן פייבוריטית בשביעי בבית, אבל קיבלו קוף כבד על הגב. מצד אחד – הם יכולים להשיל אותו בקלילות ברבע ראשון רצחני (מה שינסו לעשות). מצד שני – הלחץ הוא עליהם. אם ס״א יכפו משחק צמוד, התסרוקת של דיינגולט הולכת להאפיר מול עינינו ויש מצב ליום אבל במדינת אוקלהומה.

בכל אופן – תודה על משחק 7 ובהצלחה לשני הצדדים.

דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 9:25:40

שאלה מאד שאלתית, האם הגפרור הצרפתי הוא קיירי מספר שתיים (בנקבה)?
תזכרו שאמרתי שמוחמד נביעות.

שי אבן צור
29/05/2026 9:45:04

הגפרור שישרוף להייטרים ת׳נשמה
stay tuned ימים לא פשוטים בפתח
חחח

thejanitor
thejanitor
29/05/2026 13:14:56

לא נראה לי. הוא יהפוך לבודהיסט אם כבר

דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 15:09:58
הגב ל  thejanitor

הוא כבר בודהיסט, השלב הבא מוסלמי. האבא הרוחני של זה קיירי.
האם איסלאם זו התחנה האחרונה?

LiorD
29/05/2026 15:30:08

הוא לא נמשך לזה. נראה יותר טיפוס רוחניק.
יחזור למנזר שאולין כאלוף, ואן לו ילמדו אותו עוד קצת קונג פו כדי להתמודד עם OKC ב 2027.

עמיחי קטן
29/05/2026 9:34:27

תודה תומר.
משחק 7 זו הזדמנות טובה לתקן את הרושם המאכזב של הסדרה הזאת, וכמו שגיא כתב בבלוג החי, אחרי המשחק הראשון לא היו כמעט משחקים תחרותיים

הקיפוד
הקיפוד
29/05/2026 9:39:19

אחת הסדרות הכי אוברייטדיות, היו מטאטים יותר צמודים ממה שקורה פה כמובן למעט משחק 1

Berch
29/05/2026 9:47:05

וואי וואי….. עוד משחק 7….
מה יהיה, לא נשארו לי ציפורניים
🤣

דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 9:53:02
הגב ל  Berch

נשאר מה שחשוב?…

חוק וסדר
חוק וסדר
29/05/2026 9:58:14

האמת, את המשחק הזה לא ראיתי אבל ראיתי כמה וכמה מחציות של הסדרה הזאת ספציפית ( השעות קשות כול הכבוד למי שנשאר ער) ומשחקים שונים מכלל הפלייאוף הזה של סאן אנטוניו ופוקס נראה לא קשור לקבוצה.
בסדרה מול אוק׳ לא היה לו משחק מרשים אחד ובכללי לא זכור לי משחק אחד מרשים שלו בכול הפלייאוף.
בתקווה זה ישתנה אבל אם אני בספרד אני דואג מאוד ומחפש בנרות כמה שיותר מוקדם טרייד.

קאסל בשנה השנייה שלו שחקן יותר טוב עם הגנה טובה יותר וגם הארפר מרגיש שכבר השנה/הבאה יהיה שחקן טוב יותר.

הדק שוומבי על המגרש זה דק שהם מנצחים ברגע שוומבי יורד הם לא מצליחים לשמור על היתרון הרבה פעמים ( אני מדבר על הסדרה מול אוק, כרגע הוא במדד של פלוס 55 במהלך כלל הסדרה) הייתי מטריד את פוקס ומחפש יותר עומק לספסל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עוד משחק מוזר בסדרה. אני, לפחות, לא מבין מה קורה כאן – למה לפעמים אלה משחקים טוב ואלה לא, ולפעמים ההפך.
.
הערב, משום מה, השלשות שלנו צללו פנימה, ושלהם לא, וזה עשה את ההבדל. עדיין לא ממש הצלחנו להיכנס לצבע, אז מה יקרה כשהשלשות לא יכנסו? נראה, קרוב לוודאי , במשחק הבא.
.
כמה דקות לפני סוף הרבע השני התחילה שרשרת אירועי משמעת – קאסל מתעמת עם צ'ט, ואסל מתעמת עם צ'ט, ועוד כל מיני ומיני. לא ברור לי מדוע. אפשרות אחת היא שמשהו קרה על הפרקט ואנחנו לא יודעים. אפשרות שניה שלכולם נגמר החמצן במח בערך באותו זמן. אפשרות שלישית היא שזה היה מתוזמן, ואם כן אז לא לגמרי ברור לי מדוע, כי מילא אם אתה בפיגור וצריך לשנות מומנטום, אבל אם אתה מוביל? למה לך להיכנס לזה בכלל? כאמור – לא ברור.
.
משחק טוב של הארפר, אני ממש מקווה שזה אומר שהוא כשיר, כי נצטרך אותו במשחק הבא.
.
אחרי ניצחון מוחץ כזה אני, אולי, אמור להיות אופטימי, אבל אני לא – נצטרך התעלות של וומבי, כשירות מלאה של כל השאר, וקצת רגליים רועדות באוקלהומה, כדי לצאת משם עם ניצחון. לקוות תמיד מותר.

שי אבן צור
29/05/2026 10:24:48

אנחנו בשיוויון אחרי שישה משחקים ואחרי שקרענו אותם קריעה קולוסאלית במשחק האחרון
הכל אבוד!
רק נס יעזור לנו וגם זה בספק😢 אבל לקוות תמיד מותר, חבל להיות פסימיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מבחינת מאנו הוא מופתע שזה לא נגמר 4 0 לאוק. זה מצחיק אותי כל פעם מחדש הקטנת הציפיות.
הוא לא מבין שבין הקבוצות האלה הולכים להיות עוד לא מעט משחקי 7 בעתיד.
אף אחת לא הולכת פה לרדת מי שתפסיד בגיים 7 תבצע שינויים לעונה הבאה.
אלה הולכים להיות הלייקרס והספרס של שנות ה2000 ובוסטון ולייקרס של שנות ה80 בעשור הקרוב.
השאלה מי תהיה הקבוצה השלישית שתשתחל ביניהן לעקוץ פה ושם אליפויות כמו פילי דטרויט בשנות ה80 ודטרויט בשנות ה2000

אוהד ס"א
29/05/2026 15:36:40

אני תמיד בצד של מאנו: OKC פייבוריטים במשחק 7 בבית.
אבל אני אופטימי, לא יהיו הרבה משחקי 7 עתידיים בין הקבוצות: אם הגענו למשחק 7 בלי ניסיון, עם 3 כוכבים מתחת לגיל 22, בלי פוקס. OKC אולי ינצחו השנה, אבל לא בשנים הבאות.
חוץ מזה הלגאסי של שאי ייגמר. הליגה תדאג לזה. זה מוצר פגום. חייבים להחזיר לחנות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גם במשחק הרביעי קרענו אותם קריעה קולוסאלית. לא נראה שזה השפיע על המשחק החמישי.
.
אני לא אומר שהכל אבוד, או שצריך נס. אני כן אומר שנצטרך התעלות של וומבי, כשירות מלאה של כל השאר, וקצת רגליים רועדות באוקלהומה.

שי אבן צור
29/05/2026 10:39:49

"אני לא אופטימי"
"לקוות תמיד מותר"
ווייבים של ייאוש ותבוסה

מבחינתי הדברים ממש ממש פשוטים:
נצטרך לבוא ולשחק כמו שאנחנו יודעים ובהתאם למי שאנחנו – פאקינג סן אנטוניו ספרס!

נ.ב. וואנס זה יקרה, הרגליים שלהם ירעדו ככל שהמשחק יגיע לרגעי ההכרעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה נס… אל תשאל כמו הנס של לברון מול גס….
ממש ווש נגד אוק יחסי הכוחות פה…
אלה קבוצות שוות לחלוטין ברמתן כמו שהיה קאבס נגד גס ואוהדי השקץ ציירו כאילו ניצח אותם עם וושינגטון בנס בסדרה אבודה מראש…😅😅

נערך לאחרונה 7 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
איצקו
איצקו
29/05/2026 13:51:26

הדיבורים לפני הסדרה הזו היו בדיוק כמו עכשיו
ניקס עפים בסוויפ
זה לא יקרה ואז ינסו לשכתב

מעוז
מעוז
29/05/2026 10:15:59

חושבים שצ'ט ירצה לשחק בבנבחרת?
נושיב אותו בספסל מול צרפת אבל חוץ מזה סוף סוף סנטר נורמלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מעוז

פה גמורים לא מזמנים אף אחד. נראה לי יעדיף בארהב

קפיץ
29/05/2026 10:18:18

הספרס אדירים. חומר לשלשלת. אפילו אם יפסידו באוק, ואני מקווה שינצחו. מה שקרה עם הניקס בצד השני פשוט אייקוני וגם הגמר, עם מי שלא תעלה, יהיה אגדה. חייב לדעת (שואל בשביל חבר) על איזו עגלה השמעונים\אשכים\טיטולים\דהשוטים וחברי ללל נמצאים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  קפיץ

אני אוק כל הדרך עוד משנה שעברה.
במזרח הייתי עם הקאבס. ברגע שהביאו את הארדן ברחתי מהעגלה מהר והבאתי את דה שוט בכסא הנהג.

שי אבן צור
29/05/2026 10:30:10
הגב ל  קפיץ

לפחות הביצים שבהם מייסדים שושלת חדשה ומפוארת שמאיימת להאפיל על קודמותיה – "וומבי השקץ"!
זה הולך להיות ספקטקולרי – מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר מכל מה שהכרת
זה הולך להסעיר את הדמיון!
STAY TUNED!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צא מהסרט לוומבי אין שום סיכוי מול לוקה בקרב הללל. אולי אם הוא יבוא עם חולצת
7 oct יוכל להתקרב טיפה.
לוקה מס 1 בגדול בללל

מי שהולך להיכנס אלינו נראה לי זה ברונסון בסדרת הגמר 😄 שזריקות הראש וקפיצה על מגינים יעלו רמה שם. והוא באמת שחקן קטלני גם בלי זה.

שי אבן צור
29/05/2026 10:43:59

אתה בטוח שאתם מתואמים 100%?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין תיאום אצלנו, דוגלים בדמוקרטיה בארגון.

שי אבן צור
29/05/2026 10:54:08

חחח
מציע לך להתעדכן😜
אני ממש רואה את זה בא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם אוק מפסידה את 7 אני רואה סיכוי לא רע בכלל לטרייד שלהם על אחד מחוזי המקס שלא קוראים אותו שגא.

צט=מובלי לחלוטין. ומובלי עם יותר סקילס ויותר פיזי ואף אחד מהם לא שווה מקס. במקרה הטוב חצי מזה.
שחקנים חמודים טובים יעילים וזהו. הם לא שוברי שיוויון.

שי אבן צור
29/05/2026 10:45:22

מובלי על צ'ט?
זה כמו להחליף חולצה בצבע שחור לבן עם חולצה בצבע לבן שחור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם ממש אותו שחקן שניהם עגלים אותם תנועות פתאום קלטתי את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם הטראקרס עושים קיצוצים.
ובצדק מלא תפקידים מיותרים

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=11840&docID=545998

נערך לאחרונה 7 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
LiorD
29/05/2026 14:31:49

אז התפקיד של ברוני לא מיותר ..

אור
אור
29/05/2026 16:50:55
הגב ל  LiorD

כוח עבודה זול

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
29/05/2026 10:47:45

ציין פה חבר ואני לא מבין איך לא שומעים את זה יותר – פוקס נזק מהלך. הספרס למעשה משחקים בלי רכז ועד שהשועל יזכר איך מכניסים את העגול הזה לחישוק תהיה בעיה רצינית לייצב שם משהו. הוא אמור היה להיות הסלאשר שמכווץ הגנות אבל בינתיים הדבר היחידי שמתכווץ אלה הוובוס שלו. בעייתי פלוס. יצויין גם קורנטו, שאני באמת מחבב אבל נדמה שמישהו שם לו אבנים בכיסים. האיש מגיב חצי שניה אחרי כולם.

עם זאת – יאללה ספרס. אוקלהומה בושידו ת'אנדר עושים לי צרבת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

א. הוא פצוע
ב. לא משחקים עליו
ג. לא קל להיכנס לסדרה כזאת רצחנית אחרי פציעה
ד. ייתכן שאתה צודק בחלק וזה אשמתו והוא לא פצוע
ה. כל התשובות נכונות
ו. אף תשובה אינה נכונה

הם אולי בושידו אתם mma, הכל טוב צדיקים

נערך לאחרונה 7 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עמיחי קטן
29/05/2026 11:05:07

לא ממש קולע, אבל מנהל המשחק הכי טוב בסדרה הזאת

עגל
29/05/2026 11:38:10

פוקס שחקן מצוין, הוא פשוט לא מתאים לספרס בהרכבם הנוכחי.
הוא סקורר בנשמה, בקבוצה אחרת הוא יחזור לרמתו.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
29/05/2026 11:35:43
  1. מצד אחד, כבר קבענו שוומבי אנטישמי וזה הוכח סופית בהופעה למשחק האחרון
  2. מצד שני, אוקלהומה סיטי זה הצגות וכיסוחים
  3. מצד שלישי במבחן העין כיף יותר לראות את הספרס משחקים
  4. מצד רביעי, ההערכות אומרות שלניו יורק יש מאטצ׳אפ טוב יותר נגד הספרס, וניו יורק הם אחלה גברים

יאללה ספרס. נבלע את הצפרדע האנטישמית לטובת הגרייטר גוד.

שי אבן צור
29/05/2026 17:16:32

אני בטוח שאם הוא היה מתחפש למרדכי היהודי בפורים היית אומר שהוא איסלאמופוב😏🤣

explayer
explayer
29/05/2026 11:38:43

נשאלה השאלה, מה פשר ההבדלים ברמת הקבוצות בין משחק למישנהו.
התשובה היא בשתי הדקות הראשונות.
וומבי שקולע שלשה מקבל ביטחון בזריקה.
פוקס שמחטיא את הראשונה מאבד ביטחון.
והכי חשוב, שגא שמקבל זריקות אחרי פלופ בהתחלה, גורם שההגנה נותנת לו מטר.
לא קיבל, יש הגנה, והאחוזים שלו מתרסקים בהתאם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  explayer

אני חושב שאני מבין למה אתה מתכוון, אבל זה עדיין מרגיש לי קצת לא הגיוני:
.
א. סיבתית – אחרי שתי דקות מאבדים בטחון? למה בעצם? הרי נשארו 46 דקות נוספות.
.
ב. אמפירית – אאל"ט, את המשחק החמישי התחלנו ב-15-0 או משהו כזה, ובכל זאת הם ניצחו.

אוהד ס"א
29/05/2026 11:38:59

מנטלית הספרס באו לסגור חשבון. ראו את זה כבר בשלהי משחק 5. תבוסה/לא תבוסה אוקיסי פייבוריטיים ב7. הסטטיסטיקה לא השתנתה. 85% מהקבוצות שמנצחות את משחק 5 מנצחות את 7
הסיפור כאן הוא הקרב על הזברות. לספרס, יש קייס שהם אומרים שלא יכול להיות שאתם מרשים פיזיות בהגנה על וומבי ולא מאפשרים את אותו הדבר על שאי. אז במשחק 6, הזברות הרשו ופתאם שאי כבר לא נראה כזה mvp
משחק 7 הוא ביתי לאוקיסי. אף אחד לא יתפלא אם הזברות יחזרו לשרוק בכיוון ההפוך. גם מעניין לדעת איזה גמר סילבר רוצה. מדברים יותר ויותר על איזה לגאסי שאי משאיר לילדים שמנסים לחקות אותו. עם קארי זה זריקות ל3. אצל יוקיץ זאת חוכמת משחק נדירה והרגשה שכל ילד שמנמן יכול. אצל שאי זה לנסות לסחוט עבירה כשהוא עומד על קו העונשין?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
29/05/2026 11:43:17
הגב ל  אוהד ס"א

In NBA playoff history, there have been 159 Game 7s. Home teams hold a dominant 117-42 all-time record. However, in recent years, the advantage has shrunk significantly, with home teams sitting close to .500 in winner-take-all games since 2017

Don
Don
29/05/2026 11:45:22

האמת היא שנסתר בעיני איך OKC לקחו אליפות, עם שגא וחבורת נגרים כזו, שמה שהם יודעים זה לקלוע מחוץ לקשת מול הקהל הביתי שלהם, אבל הבנתי את מה שהספרס הבינו ואף קבוצה אחרת בליגה לא הבינה. צריך לעצור את שגא עם הגנת רצח נון סטופ, והנגרים מתישהו יתחילו לפספס. בכל צורה שאני מסתכל, הספרס טובים יותר. לארי בירד אמר פעם שאפשר להקשות על השחקנים הגדולים, אבל אי אפשר באמת לעצור אותם. כנראה שה-MVP הוא לא באמת גדול. כדי שהספרס ינצחו משחק הבא, הם לא צריכים לשנות כלום. הניצחון תלוי בחוזק המנטאלי של הספרס ובעיקר ויקטור. הם צריכים פשוט לשחק כמו היום, מול הקהל הביתי של OKC. קל להגיד קשה לעשות. נראה מה יהיה.

poku
poku
29/05/2026 13:30:20
הגב ל  Don

זאת הגדולה שלהם
שגם עם סגל לא מאד מוכשר הם לוקחים אליפות ומסיימים 3 עונות ברציפות במקום הראשון במערב
ורק עם בחירת דראפט אחת בתוך העשירייה

NBA בדם
29/05/2026 12:40:25

תודה רבה
7 מ 23 / 6 מ 17 / 6 מ 15 / 7 מ 19 / 6 מ 18. אלו 5 מ 6 המשחקים של שיי בסדרה.
האחוזים רעים אבל הם עדיין לא מספרים את כל הסיפור. הוא פשוט לא שולט בסדרה כפי שמצופה משחקן ברמתו. לוקח לו זמן להיכנס למשחק או שהוא פשוט נעלם באמצע שלו ואז מתחילה הבריחה של הספרס. ברגע שהוא לא מקבל את השריקות הקלות מהשופטים הוא מתקשה להגיע ל 25 – 30 נק'. זה קורה יותר בחוץ ששם פחות זורמים עם התיאטרון גילה אלמגור שלו.
בצד של הספרס וומבי בא חד כתער ונתן עבודה (כולל הגנה מדהימה), לאורך כל הערב עד הבריחה.
החזרה של פוקס הורידה משמעותית את איבודי הכדור של קאסל אבל פוקס עצמו לא פוגע מאז שחזר. הוא חייב לספרס משחק גדול בגיים 7.
הבשורה החיובית מלבד הניצחון המוחץ הוא משחק הקאמבק של דילן הארפר. אחרי שיצא בגיים 2 בעקבות פציעה ונראה לא טוב בשאר הסדרה (לא הגיע לדו ספרתי בנק' במשחקים 3-5), הלילה נראה בשיאו עם מהלכים הארפריים אופייניים – חדירות אגרסיביות לסל, מידריינג'ים שהגיעו עם ביטחון וצללו פנימה וכבונוס 2 שלשות מ 3 ניסיונות בלבד. במידה והגרסה הזו מגיעה לגיים 7 הסיכויים של הספרס עולים משמעותית.

ברוך רובין
29/05/2026 16:38:23
הגב ל  NBA בדם

זה תצוגת MVP ברמה של אמביד , אפילו הארדן בקריסה ב2018 היה טוב יותר.

מצחיק ששמעון ניסה למכור את הקנדי כג׳ורדן הבא, בסוף היתרון הגדול של לברון וג׳ורדן אליו היה הפיזיות ואתלטיות שאפשרו להם ליצור הפרדה מהשומר בצעד הראשון, הקנדי מתקשה מול שומרים אתלטים וארוכים.

הכי מצחיק ששמעון ניסה למכור את השטות שאילו היו שומרים על SGA כמו לברון היה מסיים עם 50.

בדיוק כמו שלברון הוסיף את הפוסט, השדרוג שSGA צריך לעשות במשחק שלו זה תנועה ללא כדור והגדלת הטווח, הוא נתקע על הפרימטר בדומה להארדן ללא כדור.

עגל
29/05/2026 17:00:43

לברון וג’ורדן טובים בהרבה משרגא.
ג’ורדן כמובן הרבה יותר אתלטי וסקורר בנשמה. לטובתו של שגיא צריך לציין שהוא
עושה המשחק והיוצר המרכזי של אוקלהומה, והוא שחקן יותר חכם מג’ורדן.

אור
אור
29/05/2026 17:16:53
הגב ל  עגל

שרגא מנגב את ג'ורדן ולברון ביחד

NBA בדם
29/05/2026 17:49:18
הגב ל  עגל

יותר חכם הכוונה יותר ערמומי בלחפש מגע גבולי שהשופטים זורמים איתו.

NBA בדם
29/05/2026 17:20:45

הארדן היה טוב ממנו בוודאות. שיי נגרר כל פעם למשחק 7 מול קבוצות עם הרבה מגבלות.
הארדן היה רחוק פציעה של פול מלהדיח את הקבוצה הטובה בהיסטוריה. (זה הסיבה העיקרית שאני ממש מחזיק מהפריים שלו). שגא גם בחלום לא יעשה דבר כזה.
שגא לא יכול לשפר הרבה. זה המוצר. זה לא לברון שהיה אתלט פסיכי וכישרון גולמי היסטורי בצעירותו והיה צריך לשייף ולהוסיף קליעה ומשחק פוסט כדי להיות טוב יותר ולמצות את פוטנציאל שלו.
שיי הוא דרוזן משופר עם יכולת משחק של גילה אלמגור שהשופטים זורמים עם זה (וראינו הלילה שמתי שהם מחליטים לא לזרום מה הוא שווה). מזלו הגדול שהוא משחק בקבוצה עם עומק לא נגמר והמוני נכסים. נראה אותו משחק בדטרויט עם כל הנגרים ואיך היה מתמודד שאין לצדו עומק פסיכי של איכות והגנה.
אפילו המידריינג' שלו שהוא הנשק שלו לא אמין ויציב. איפה המיד שלו לעומת מומחי המשחק כמו מייקל,קובי,קיידי,קוואי.
יותר מזל משכל השחקן הזה והקטע שאוק נגיעה מהגמר ובעמדה טובה לקחת עוד אליפות למרות ששיי לא משכנע כבר שנתיים בפלייאוף.
אבל רואים בעיניים שהוא לא משתלט על משחקים כמו mvp אמיתי. יש יותר מדי רגעים שהוא לא מצליח לבוא לידי ביטוי.
שרון דווידוביץ' נתן טייק מדוייק: הצוות המסייע של אוקייסי הוא הכוכב הראשי ושיי הוא כוכב המשנה.
למרות שהוא הסקורר המרכזי בקבוצה והיוצר הבכיר, ניכר שהם מחפים עליו ומצילים אותו במקום שהוא יוביל אותם וייתן את הטון.
גם טבעת נוספת לא תשנה את התחושה הזו.
שימו את קיידי במקומו והוא משייט לגמר. משייט. כל שחקן מהם נולד במקום אחר. אחד עם כפית של זהב והשני בשכונת מצוקה (דימוי מקצועי כמובן).
עד שקיידי עזב לגולדן במעשה מבחיל הוא התמודד עם הטופ של הטופ (מיאמי של לברון, גולדן של קרי, הגרסה הקבוצתית והמופלאה של הספרס), וכל זה היה בלי ספסל או עומק נורמלי. היה את ראס, איבקה, הארדן (כשחקן שישי שעזב אחרי 2012), ולא הרבה מעבר.

ברוך רובין
29/05/2026 17:26:11
הגב ל  NBA בדם

הארדן נתקל באותה קבוצה שנה אחרי וקרס גם עם פול אני די בטוח שיוסטון היו קורסים.

SGA יש לו הרבה לשפר וזה משחק ללא כדור וטווח, לדעתי אנט כרגע סקורר טוב ממנו , כמובן שהניסיון הקטנה שלך מצחיק באותה מידה כמו ששמעון עושה עם לברון.

Kd לא מנהל משחק הוא סקורר טוב מSGA אבל ראינו מה קרה כשנתקע בדאבל טים זה איבוד אחר איבוד

נערך לאחרונה 53 דקות לפני על ידי ברוך רובין
NBA בדם
29/05/2026 17:38:59

ב 2019 הארדן הגיע ל 2 -2 מולם ושוויון עד כניסת הרבע הרביעי של גיים 5. זה היה עם קיידי שנפצע קרוב לסיום הרבע השלישי של אותו משחק. הצו'קריות שלו התחילה מהרבע האחרון בגיים 5 + משחק ביוסטון שלא ניצל את המצב שקיידי בחוץ. אבל למשך ביותר מסדרה וחצי עמד בגבורה מול הקבוצה הכי מוכשרת בהיסטוריה. ב 18' הוא מקבל קרדיט מלא ו ב 19' חלקי בגלל הצ'וקריות לקראת סיום הסדרה. בסוף אין כמעט שחקנים בהיסטוריה שיכולים לעמוד מול המכונה עם אינסוף הנשקים של גולדן עם קיידי והארדן עמד בגאון עד רבע אחרון בגיים 5. מה ששלו שלו. שיי גם בחלום לא יכול לעשות דבר כזה.
שום הקטנה. שיי מוכיח בסדרה הזו שאני צודק וגם ניצחון בסדרה לא ישנה את העובדה שהוא לא משחק כמו mvp.
קיידי לא מנהל משחק אבל שם לך בשינה 27-30 נק' ביעילות. אני לא מדבר על קיידי של יוסטון בן ה37. קיידי פריים משייט עם אוק הנוכחית בדרך לריפיט.

NBA בדם
29/05/2026 18:05:48

את שיי אפשר להקטין כי הוא mvp בשנתיים האחרונות עם יכולת מאכזבת פלייאוף שני רצוף.
לברון הרוויח ביושר (וגם ממש מזמן), את זה שהוא מועמד לגיטימי לעז. אפשר לתקוף אותו (בקטנוניות מופרעת ובשטחיות), על סדרה אחת מול דאלאס מתוך מיליון סדרות פלייאוף שלו בקריירה ותו לא.
זה כמו לטעון שעובד שמגיע לעבודה כל יום במשך שנים ואיחר פעם אחת לעבודה אז הוא מאחר כרוני.
שחקן שנבחר פעמיים לmvp ונראה כך אז יש מקום להגיד שהוא משחק לא טוב וזה לא הקטנה כדי סתם להוריד אלא הצבת מראה לאותו שחקן שרחוק מלשכנע פעם אחר פעם.
את לברון פשוט אי אפשר להקטין חוץ מלהגיד דברים ברמה של ילד בגן. המזרח פח אשפה, 4 מ 10 ושלל טיעונים ברמה הזו מבלי להביא את התמונה המלאה.

ברוך רובין
29/05/2026 18:19:39
הגב ל  NBA בדם

מתי לSGA היה עוד סדרה כזאת?

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
29/05/2026 17:37:44
הגב ל  NBA בדם

שרגא פשוט לא חזק מספיק פיסית . מול שומרים אגרסיביים חזקים ואתלטים כמו קאסל , הארפר וואסל קשה לו לעבור אותם , לקלוע מעליהם או ליצור הפרדה שתאפשר לו לעלות למיד ריינג.
מייקל , קובי ובטח לברון היו חזקים פיסית ולכן מול שומרים אגרסיביים יכלו לתפקד וכאן שרגא מתקשה מאוד …

NBA בדם
29/05/2026 17:43:09

מסכים. אבל גם המידריינג' שלו פחות יציב ועקבי ממומחים אחרים בעבר. יש בלטות שהוא פחות אפקטיבי בהם.

Yinon Yavor
29/05/2026 13:43:53

לא לעניין.
הצטרפתי לשידור ב 72:64 לספרס, וחשבתי שיש כאן פוטנציאל למשחק צמוד.
20 נקודות אחרי זה כבר הבנתי שלא…

Yinon Yavor
29/05/2026 14:01:36

אף מילה על ניצחונות כשוויליאמס פצוע לעומת הפסדים כשהוא משחק?
אולי זו סתם תחושה.
בכל מקרה, מי שנמחק כמעט לגמרי בסדרה הזו הוא לו דורט. הוא כבד מדי לרדוף אחרי הגארדים האתלטיים של הספרס, ומהווה נטל התקפי

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
29/05/2026 15:29:49
הגב ל  Yinon Yavor

לו דורט שחקן מגעיל, אשמח אם הוא יעוף מה-NBA לגמרי.

MacLeod 1
MacLeod 1
29/05/2026 14:27:57

Plus/minus in this series:
Wembanyama: +55 on, -37 off
SGA: -28 on, +10 off
Caruso: +38 on, -56 off

MacLeod 1
MacLeod 1
29/05/2026 14:32:56
הגב ל  MacLeod 1

Shai Gilgeous-Alexander's -28 plus-minus is tied with 2023 Joel Embiid for the lowest plus-minus by the NBA's MVP in a clinching opportunity in the play-by-play era (since 1997)

שני שודדים…

הקיפוד
הקיפוד
29/05/2026 17:29:20
הגב ל  MacLeod 1

לא מסכים בעונה הסדירה הוא היה שם (גם אמביד אבל פה אני יודע בודאות שאני במיעוט), ליוקיץ השנה את הסגל הכי טוב לידו מאז 2020 וגם דנבר נראתה מצויין בלעדיו, ויקטור שיחק השנה פחות דקות מברוס בראון אז קשה לשים אותו שם, דונציץ נח בהגנה וגם היה פצוע לי מדי

Penny
Penny
29/05/2026 14:37:40

כמו שאיזה 90 אחוז כאן כולל אני חזו לפני הסדרה – גיים 7! איזה כיף.

לו דורט קטסטרופה בהתקפה כל הסדרה, הלילה 1-9 משלוש והן בכלל לא קרובות להיכנס. הוא נטל. עדיף שוואלאס או קארוסו יעלו במקומו בחמישייה.
אוקייסי נתנו טיפה לשחק לג׳יי דאב ולהשתפשף לקראת המשחק ה-7.
הם כל כך הרבה יותר טובים בבית מאשר בחוץ ובשביל זה הם עבדו קשה כל העונה.

הארפר מדהים, הוא די מייתר את פוקס, ובסוף חוזה הרוקי של דילן דיארון ימצא את עצמו במקום אחר.

אוקייסי לוקחת את הסדרה

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
29/05/2026 17:42:07
הגב ל  Penny

מסכים , הארפר מייתר את פוקס כבר עכשיו….סוף חוזה הרוקי זה עוד 3 שנים ,כדאי לעשות על פוקס טרייד כמה שיותר מהר ,כבר עתה ולהתחזק בפווואר פורוורד מה שחסר להם כבר עכשיו.

ירון, החלום
ירון, החלום
29/05/2026 15:30:34

בס"ד
תודה רבה

ירון, החלום
ירון, החלום
29/05/2026 15:32:30

בס"ד
תודה רבה.
משחק 7, יהיו מורחקים?

מנחם לס
29/05/2026 15:36:29

סקירה מעולה. פחד לחשוב לאיזה גבהים הוא עוד יגיע

Florida man
29/05/2026 16:00:54

למעט משחק 1 לא היו משחקים צמודים כמעט בסדרה לצערי. ההגנות משני הצדדים רצחניות וכיף לראות קבוצות אשכרה שומרות ולא מחלקות מתנות.
העומק של הקבוצות פשוט מדהים וכיף לראות שחקנים מאוד צעירים נותנים הצגות (קאסל בעיני הוא השחקן הכי חשוב אחרי וומבי) והארפר עוד יהיה מצויין.

Yinon Yavor
29/05/2026 16:04:51

התגובות פה ובכלל למחוות התלבושת של וומבי גורמות לי להרהר איך היתה מתקבלת בציבור של ימינו ההתאסלמות של קארים עבדול ג'באר

דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 16:06:10
הגב ל  Yinon Yavor

אל תתחיל

MacLeod 1
MacLeod 1
29/05/2026 16:16:21
הגב ל  Yinon Yavor

זה לא " בציבור"… יש להם שם ספציפי 😉

דוקטור רזי הופמן
29/05/2026 16:05:03

ואם תהיתם לאן נעלם יואל אבו פופים
https://www.facebook.com/reel/1554231559575725

תומר
29/05/2026 16:54:12

משחק לא ברור
סן אנטוניו היו יותר טובים, אבל משהו קרה באמצע הרבע השלישי ונראה שהת'אנדר פשוט הפסיקו לשחק ונתקעו על 64. זה לא רק ההחטאות הלא אופייניות, מתחת לסל ומבחוץ, זו העובדה שאף אחד מתוך הסגל הבאמת מאוד רחב שלהם לא הצליח לייצר כלום. פתאום ההגנה של הספרס נראתה אוסף של סופרמנים מול שחקני ספורטק. אולי זה קשור לתקרית בין פוקס לצ'אט, באמת לא מובן.

מסכים עם מי שכתב שדורט מתבזבז בסדרה הזאת, הוא לא אפקטיבי בהתקפה ובהגנה הוא לא מסתדר עם הגארדים של הספרס. בהינתן זה ובהיעדר ג'יי דאב אפקטיבי ואייג'יי מיטשל, העומק של הת'אנדר נפגע מאוד
ממול, הספרס ממש טרפו את המגרש, התקפה אפקטיבית והגנה לוחצת מאוד. קאסל הוא חתיכת סטופר הגנתי שיכול להסתדר עם כל שחקן שישימו עליו ועל וומבי באמת שגמרו כבר המילים.

אור
אור
29/05/2026 16:59:31

מיצ'ל רובינסון שבר את הזרת ובספק לסדרת הגמר

NBA בדם
29/05/2026 17:46:09
הגב ל  אור

ממליץ לו להפסיק לעשות אימוני זריקות. שלא תכאב לו הזרת ולי לא יכאב בעין.

hagay81
29/05/2026 17:43:52

כשרואים את ג'יימס הארדן בקושי זז על המגרש, אי אפשר שלא לשאול מה לעזאזל קורה פה, שחקן בן 36-7, הרבה מעבר לשיא שלו, ובכל זאת הוא מקבל חוזה מיליונים, מה זה בעצם.
ואז רואים את ג'רי מגווייר ומבינים הכל, האן בי איי התדרדרה למקום שלסוכנים יש כח אבסולוטי, והג'י אמס לא יכולים לעשות כלום, בלי לקבל את אישורם של הסוכנים, ע"ע ניקו האריסון, שהיום כמעט כולם מודים שהיה נכון להיפרד מדונצ'יץ', אבל האריסון לא יעבוד יותר באן בי איי, הוא מחוק. הוא העיז לקבל החלטה של ג'י אם אמיתי, והקריירה שלו נגמרה.
יש תמיד את השאלה איך היתה נראית עונת 98-9 אם ג'ורדן והבולס היו ממשיכים. והתשובה זה כנראה היה נראה כמו הלייקרס השנה, הבולס היו מקרטעים לעבר הפלייאוף, אולי אפילו היו מגרדים עוד עליה לגמר, אבל שם לא היה להם כמעט סיכוי לעוד אליפות, כבר ב98 באליפות האחרונה זה היה על הקשקש, ג'ורדן עצמו אמר שמזל שהם ניצחו במשחק 6, כי למשחק 7 הם היו מגיעים עייפים ויוטה היו מנצחים.
אז ג'רי קראוס הבין לאן הדברים הולכים, הבן אדם ידע איך הטבע עובד וחתך את הדברים בזמן. כבר בתחילת עונת 97-8 הוא הכריז שזאת השנה האחרונה של השושלת הזאת, הבנייה מחדש היא בלתי נמנעת.
צדק, צריך לסיים בשיא ולא סתם להתבזות בשביל עוד כמה מיליונים. זה סבבה שהשחקן נהנה מעוד כמה מיליונים, הבעיה שגם הליגה מתבזה, הרמה של הפלייאוף יורדת, במקום שאוקייסי היו באים לקרב מול יוסטון נטולת דוראנט, שגם הוא צריך לפרוש, הם פירקו את הלייקרס שלא היה לה שום סיכוי.

ולגבי הגמר המתקרב, שתי קבוצות המערב יגיעו פייבוריטיות, יש פה שאלה מי עדיפה לניקס, אוקייסי מראה משחקים לא טובים מול הספרס, נראה שמשהו שם מעבר לשיא, ואצל הספרס יש משחקים שהם נראים משהו שלא מהעולם הזה, אבל הם חסרי נסיון וזה יכול לעבוד לטובת הניקס.