3:30 אוקלוהמה – סאן אנטוניו (2-2)

לאורך ההיסטוריה היו כ-250 סדרות שבהם היה שייויון 2 בין הקבוצות. ב85% מהמקרים זאת שניצחה את המשחק החמישי ניצחה בסדרה כולה. כ-200 פעמים. כך שבעצם משחק 5 הוא ה-7 החדש. יאללה
אז מה היה לנו?
- ניצחון ספרסי אחרי שתי הארכות במשחק הראשון
- שתי ניצחונות רצופים של התאנדר
- ניצחון משכנע של הספרס
- עד כה בסדרה קבוצה שקלעה מעל 120 ניצחה.
- הספרס קלעו עד כה 440.
- אוקלוהמה קלעה 442
התחרות לשחקן המצטיין:
שיי זכה דווקא בפנים של ויקטור ומאז זה נראה הפוך לגמרי. שיי קולע רק 24.5 נקודות אבל מפצה על זה ב-10 אסיסטים במשחק.
ויקטור קולע 30.3 לצד 13.3 רב' ו-3 חסימות במשחק.התצוגות של ויקטור מרשימות בטירוף.
נקודות מרכזיות:
- ההגנות מרשימות בטירוף
- הספרס קטלניים יותר במתפרצות וזה בכלל לא ברור מאליו.
- איכשהו אוקלהומה מנצחת בהזדמנויות שניות.
- ההבדל המרכזי בין הקבוצות הוא בספסל. אצל הספרס יש שניים שלושה שחקנים שבאמת נתנו משהו משמעותי עד כה, בעוד שהספסל של אוקלוהמה סיטי נותן יתרון משמעותי. כל אחד יכול לתפוס יום וזה מסוכן עבור הספרס.
מה יקרה הערב? שאלה מצויינת.
גיילן ווילאמס ומיטשל לא ישחקו בגלל פציעה.
הימור: הספרס על הבאזר

הלוואי שאתה צודק בתחזית.
תודה רבה שחר, אחלה פריוויו למשחק גורלי באמת.
היסטורית זאת סידרה שתיזכר בין הגדולות בהיסטוריה יחד עם ווריורס יוסטון, ווריורס קליבלנד, דאלאס מיאמי ואם נרחיק לכת גם כל הדו קרבות בין הלייקרס לסלטיקס
כיף ברמה שלא אכפת לי מי תנצח כי לשתיהן מגיע
מבחינת איכות סדרה היא טובה משמעותית מגולדן-קאבס (שהייתה צמודה רק בגיים 7 האגדי אבל גדולתה הייתה בנרטיבים ובהשלכות שהיו בסיומה).
דאלאס -מיאמי הייתה יותר מעניינת אבל גם גדולתה וההשלכות שלה (הנפילה של לברון השחצן אחרי המעבר להיט, נוביצקי שהפך לווינר אחרי שנים של מפלות), היו חזקות מהסדרה עצמה.
יוסטון -ווריוורס ב 18' הייתה ממש זיקוק של איכות עם טוויסט של פול שנפצע בסוף גיים 5 שהפך את הסדרה.
הסדרה הכי טובה במילניום הזה היא היט-ספרס בקלות. שילוב של איכות, סיפור חזק (כוכבים מול משחק קבוצתי), מהפכים ומשחקים זכורים:
גיים 1 – הסל המנצח הבלתי אפשרי של פארקר שניצח בחוץ.
גיים 2 – הבליץ ההגנתי של מיאמי + הבלוק של לברון על ספליטר שברחו לספרס שברע האחרון.
גיים 3 – מופע השלשות האדיר של שחקני המשנה דני גרין וגארי ניל עם 13 מ 19 מעבר לקשת.
גיים 4 – הביג 3 (לברון,וויד,בוש), סוף סוף מתעלה בחוץ עם 85 נק' משותפות.
גיים 5 – משחק הקאמבק של ג'ינובילי. אחרי סדרה רעה מאנו מתעורר בגיים 5 עם 24 נק' ו 10 אס' ומוביל את הספרס לניצחון.
גיים 6 – הקאמבק המפורסם של ההיט (אחרי שהקהל כבר הלך הביתה מאוכזב), עם שלשה של לברון, הריבאונד של בוש וההתמקמות על קו השלוש תוך כדי תנועה והצליפה האגדית של אלן.
גיים 7 – המשחק הכי טוב של לברון בסדרה. פופ נתן הוראה לתת לו לזרוק מעבר לקשת כדי למנוע ממנו כניסות לסל ולברון העניש עם 5 מ 10 מעבר לקשת. בנוסף דאנקן החמיץ ביתרון 2 להיט פחות מדקה לסיום לייאפ ונראה אמוציונאלי כמו שאף פעם לא ראינו בחיים עם חבטה על הפארקט לאחר ההחטאה. לאחר מכן לברון הבטיח ניצחון עם ג'אמפר יפה וחתם סדרה גדולה מהחיים של שתי הקבוצות.
הסדרה של אוק – ספרס הכי מזכירה מכולם את הפיסטונס נגד קאבס ב2007. האלופה הגאה האפורה שגם שומרת על נגד שחקן היסטורי שמגיע פעם בדור. גיים 1 של וומבי הזכיר לא מעט את גיים 5 של לברון. שניהם ניצחו בחוץ אחרי 2 הארכות עם הופעות אישיות היסטוריות.
סדרה שהפוטנציאל שלה שם אבל זה לא שם למעט המשחק הראשון שאר המשחקים לא הגיעו לשם, שחקני המשנה פחות שם בסדרה (למעט קארוסו ומקיין)
https://youtube.com/shorts/mOK7I2cfR30?si=wDbq_zndeOwEzmA4
שמעון אשך, הAI השתפר כל כך
https://youtube.com/shorts/ce8c7YlkmWA?si=qvmg15F3LMmB-FwI
חחחחח גדול
הספרס קלעו 4 נקודות יותר מאוקלהומה ולא מה שכתבת
תחזית: נפרק אותם!
יש מצב לדו ספרתי
כל עוד SGA לא מצליח לייצר נקודות ב1 על 1 ביעילות אין לקבוצה סיכוי, משחק קודם הספרס כמעט ולא הביא עליו דאבל בניגוד למשחקים הראשונים ששם זה היה טעות אנושה וגזר דין מוות הגנתית לקבוצה .
ברגע שהוא קולע את ה30 נקודות ב60% + TS זה מחייב טראפים חכמים אבל לא דאבל אגרסיבי. הMVP לא יכול לתת הופעות התקפיות כאלה חלשות.
אמת
טעות שרק במשחק האחרון נזכרו לוותר על הדאבל האוטומטי. תיתן קודם לשחקן לנצח אותך באחד על אחד לפני שאתה מחליט על שינויים. אוק תפרו אותם מעבר לקשת בגלל השיטה הזו. וגם זה היה צפוי ואוטומטי כך שהם די התכוננו למצבים שהם יקבלו כתוצאה מזה. אפשר לשלב פעם אישית ופעם דאבל כדי לבלבל את האוייב אבל אסור להיות צפויים כמו מה שעשו עד המשחק האחרון.
אין ספק שכל עוד היריבה יכולה לשים שומר איכותי אחד שיתמקד בשרגא, אוקלהומה בבעיה. כך היה גם בניצחון שלהם במפגש בכריסטמס, ואז לדעתי וומבי בכלל היה פצוע. אבל זה לא היה משנה כל כך – כי ברגע ששיי לא מקבל מבטים נוחים כתוצאה משמירה איכותית (ע״י שומר כמו קאסל), ואף שחקן אחר באוקלהומה לא מופקר לזריקה חופשית (כל עוד לא מביאים דאבל-טים על שיי אין סיבה שזה יקרה) – אוקלהומה דיי תקועים בהתקפה.
השאלה היא האם שיי יצליח להתעלות על עצמו ולתפור זריקות קשות – ואז אין הרבה מה לעשות, או האם הוא שוב יחווה יום בינוני, ואז לספרס בהחלט יש סיכוי לעקוץ שוב.
תודה על הפריוויו! קצר וקולע, ולא צריך באמת להכביר במילים – משחק מפתח בסדרה משוגעת.
תודה רבה שחר
https://www.instagram.com/reel/DYt8Vosx4bZ/
ובמציאות –
https://www.instagram.com/reel/DYvfEjKMbDI/?igsh=MTh0anFxNGY2a3MyOQ==
https://www.instagram.com/reel/DWYPrC7kg7S/?igsh=MTIyMHhnbzdwc2NvbA==
https://www.instagram.com/reel/DYsv6SyBx4B/?igsh=bTM4dXZiZW1kZmJ3
ואחרון
https://www.instagram.com/reel/DYxLwyTSyuj/?igsh=MWU0Nms2bmZma2JkOQ==
וג׳יי וויליאמס מסכם את זה יפה –
https://www.instagram.com/reel/DYFGWn4N8WR/?igsh=Njk0YWRxZWhteGlv
לא יפה לצחוק על MVP עם בעיה רפואית
בס"ד
תודה רבה.
הכל פתוח.
איזו סדרה, כיף לאוהדים נייטרלים.
עם כל הכבוד לוומבי המפתח זה השמירה של קאסל על שרגא….הוא פשוט מחסל אותו בשמירה האישית המעולה שלו.
קאסל גם טוב בצד ההתקפי.
היה לו איזה דאנק כשהןא עולה רחוק מאוד מהטבעת עם ניתור ממש אדיר.
לא ייאמן איזה כוכב הוא הולך להיות .
בשאר הזמן הרוקי הארפר חוגג על שרגא בהתקפה…הוא גדולה ,הוא חזקה. יש לו ניתור כמו לאבא שלו לפני הפציעה.
שימו לב איך שרגא נראה לידו כמו ילדה קטנה עם קוקיות.
דווקא בטווח הארוך אני הם העתיד של הספרס ולא וומבי ,כי אני לא חושב שתהיה לו קריירה ארוכה הוא שביר מדי ומועד מאוד לפציעות.
אני מאמין שאוקייסי שומרים היום על הבית.הם חייבים .
לצערי בלי הדוגמן ומיצל אין הרבה לאוק מה לעשות מול הספרס.
פאני תרשום. ספרס.
חבל שזה הוכרע על פציעות
ב85% מהמקרים זאת שניצחה את המשחק החמישי ניצחה בסדרה כולה. כ-200 פעמים
תודה, נתון מדהים
אם הספרס מגיעים לגמר, זה כנראה תהיה הפעם הראשונה מאז 89 עם אייזייה ומג'יק, ששני רכזים שזכו במכללות, ישחקו אחד נגד השני בגמר האן בי איי.
לא נכון, הגמר של דאלאס מול מיאמי ב2011 מקיים זאת טרי מול ציילמרס, טרי זה ב1997 וצ'למרס ב2007 וב2008, ובאותה סדרה במיאמי שיחק מייק ביבי שאפילו זכה איתו (עם ג'ייסון טרי)
בטוח שיהיה משחק נהדר.
לרוץ לישון ולחזור עירניים.
תודה רבה!
איזה פער בין שני הקונפרנסים….. סדרה מדהימה עד כה
מצחיק כמה וומבי יכול להראות בוסרי כשהוא השחקן הכי טוב בסדרה… יותר נכון מפחיד
.
עד לפני שנה, להגיד שקבוצה אלופה או מועמדת רצינית משתמשת ב90 מהסגל שלה בסדרות הכי קשות זה הדבר הכי חריג שקיים. איזה שינוי מטורף זה לראות ככ הרבה שחקנים משחקים דקות חשובות
.
שיגמרו הפציעות, לפחות שהסוף של הסוף יהיה עם סגלים מלאים
תודה
שום אזכור של ג׳יי דאב ומיטשל הפצועים? 2 היוצרים הכי טובים באוקייסי אחרי שג״א לא משחקים!
הם נשארו רק עם שג״א, כל הגרזנים שלהם, וג׳ארד מקיין.
המשחק ה-1 הבטיח וקיים כשכמעט כולם היו בריאים (למעט פוקס בספרס, אבל הארפר ממלא את המקום שלו יפה).
בלי 2 החבר׳ה הנ״ל אוקייסי בצרות צרורות ולא יודע איך הם מנצחים ככה 2 משלושת המשחקים הבאים
שיי בראיון לפני המשחק: "משחק 5 הוא מפתח בסדרה של 2 -2. הרבה מונח על הקו. אה סליחה על הכף".
חח ,אנגלית זה און דה ליין 😆
אני הפעם אשים את המשחק אצל הכוכבים. אם ויקטוריוס ישלוט במשחק – הולך לספרס, אבל אם ויקטור יתקשה ושרגא יצטיין – OKC. אין לי מושג בחיי.
מי העיוור שנתן לבזוקה ג'ו את פרס מאמן העונה???
חנקו סדרה ללא פחות מלפילי שחטפו סוויפ מהדהד מניו יורק…
הייתי בטוח שג'ונסון מהספרס זכה
עבדכם הנאמן איתכם,מקיין איזה אירבול
הספרס דוחפים את הקצב , בינתיים שני הקבוצות שוברות את הסל
אוי ואבוי מקיין מה אתה עושה. שמפני עם עוד שלושה
אוי SGA זה הMVP? איזה הבדל שהוא לא מקבל את השריקות ההזויות, מזכיר את הארדן שמפני בוער.
קארוסו זה כסף בבנק. שמעון מזל אתה לא צופה״ בגורדן ״שלך איבוד אחר איבוד.
הולמגרן מצויין הערב הוא מנצל את הייתרון גודל שלו
חייב להגיד שהמשחקים של הניקס הרבה יותר מהנים, ההתקפה שלהם הרבה יותר איכותית .
אוי ואבוי SGA זה הMVP?
יש לי הצעת ייעול לעונה מקוצרת עונה הבאה
10 משחקים בין שתי הקבוצות להכרעת ביתיות ואז הטוב מ-7 על האליפות.
יפ אבל חכה חכה יאניס נוחת אצל לוקה ובתקשורת יהיה הייפ שלא נדבר איזה הייפ יהיה אצל השופטים.
קרטר ברייאנט אחלה מחליף , SGA סוף סוף עם שלושה. אני מת על קארוסו.
מאוד קשה לאוק' בהתקפה בלי שני היוצרים שלה
הפיתרון של דייגנולט – כ"א צריך לצאת מאיזור הנוחות ולייצר קצת יותר
מאמץ קבוצתי
קארוסו לא מעניין אותו בכלל וומבי שם, הוא נכנס בו והולך לעונשין.
קארוסו עם עוד חטיפה, הספרס ביותר מדי בידודים.
שחקני המשנה הגיעו בגדול לאוק'
הרימו את הכפפה
בעיקר קייסון וואלאס במשחק ענק
גם קרוסו
איזה כדורסל של אוקלהומה , In and out כדור טס מיד ליד, שני שלושות רצופות .
אם אוק תצליח במשימתה היום ותנצח בלי שני היוצרים כשהכדור נע ככה וכולם תורמים יותר, ספרס יהיו בבעיה.
ממוגבלות קשה לאוק היא תהפך למפלצת שיהיה הרבה יותר קשה לעצור כשכולם פועלים כמכונה בהתקפה במקום בידודים והסתמכות על שלושה שיעשו הכל.
פלופ יפהפה של וומבי, זורק ראש
קצת לא אמין אבל, הראש שלו מטר וחצי מעל השומר…
שמפני לוהט. מקיין כזה מוכשר הוא עדיין עושה הרבה טעויות כי הוא שחקן עונה שנייה, אבל הוא מספק מלא תנועה בלי כדור.
שחקני המשנה סוחבים את אוקלהומה הם כל כל יותר מסוכנים שהכדור טס מיד ליד
לא בודקים פלייגרנט? דחיפה בגב באוויר
זה עובד רק שוומבי באוויר לא קארוסו.
אשך לדעתי האלופה תביא מהמזרח
זה מה שרג'י אמר כרגע
ניקס שיחקו נגד נמושות אז זה מטעה לדעתי
וומבי כל הגובה ואורך שלו ובקושי משחק בצבע. אף אחד לא להתקרב אליו בצבע.
קארוסו מטורף
SGA בלי שיפוט קלינג אחר קלינג
המון שריקות סתם
קאסל מחסל את שיי 1X1
שיי לא הגיע היום
שי לא הגיע כל הפלייאוף , מזכיר את הMVP שהיה הארדן. הוא בינוני ללא שיפוט, אתלטים עליונים וארוכים משתקים אותו ב1 על 1 .
כל ההשוואה לג׳ורדן או ללברון שהיו אתלטים עליונים מפגרת.
היו לו כמה התעלויות אבל בגדול צודק
חחחח ברוך אתה קומיקאי טוב.
לברון לא פוגע בקרש אם היה חווה שמירת לחץ ודאבל טימס דברים שלא קרו מעולם בקריירה שלו… מוזר לא?
אם היו קוראים השופטים היו מנטרלים את הלחץ והדאבל.
קאסל הקריפטונייט של שיי
קאסל מתעלל בSGA. שמעון מזל שאתה לא צופה , אמרת אם היו שומרים את SGA באחד על אחד היה קולע 50.
לברון בפריים היה הרבה יותר מסוכן ממנו התקפית, SGA לא מצליח ליצור הפרדה מהשומר
1 מ6 מהשדה 4 איבודים זה אמור להיות השחקן הטוב בעולם? SGA בבעיה גדולה הספרס לא נופלים לפלופים שלו והוא לא מצליח ליצור הפרדה מהמגן.
הארפר חזר לא טוב מהפציעה. SGA האהבל נופל והולך לקו
וומבי יום עסל יום בסל
היום בסל
הארפר לא קיים היום
מדויק זה להטיל מטבע איתו
אחלה הגנה של הולמגרן , הוא נותן הרבה מהלכים שלא נראים בסטטיסטיקה
וומבי במשחק רע הוא עדיין לא יציב התקפית.
קרוסו עם פציעת קרסול קטנה
ירד לחדר הלבשה וחזר
יכול להיות בעיה להמשך
הולמגרן הטוב על הפרקט הלילה
מאוד מתאמץ ומנסה
קארוסו זה המנייה הבטוחה ביותר, איזה שחקן.
מריח דם, נותן פוש בסוף המחצית
עבירה מטומטת של שמפני על הפלופר נותנים לו נקודות סתם. הספסל של אוקלהומה אדיר שמעון שלא תגיד נגרים
וומבי חושך מצרים הלילה 4״7 עם מוטת ידיים ואורך בלתי נגמר ועומד על קו ה3 זורק קטיושות
הספרס פתאום נראים מרוקנים
וומבי ציון F- היום
SGA , עוד שריקת אוויר.
לא יודע ברוך אני מסתכל בבוקס בלי לצפות במשחק ורואה שגא 17 נק במחצית נראה שאתה ביקום אחר. חשבתי ממה שכתבת שהוא עם 2 נק.
אם על השקץ היו שומרים כמו ששגא נשמר בסדרה הזאת ובכלל הוא היה פורש מכדורסל. השמירה הכי קשה אי פעם שהוא חווה בקריירה זה מגן 1 שעומד,2 מטר ממנו. אם תראה לי סרטון שמישהו לוחץ את השקץ כל המגרש או על החצי או בכלל איזה 5 שניות תקבל ממני סוכריה. תראה את הפיינלס,שלו בקאבס מיאמי וטראקרס כל שומר עומד 2 מטר ממנו עם ידיים על הברכיים.
נראה לי במקסיקו לקחת חומרים מטשטשים. בכל מקרה באתי לעזור חצי שני שלא ישלשלו.
לפחות צט חוזה מקס הגיע מחצית אחת בסדרה גם טוב, לוקחים מה שאפשר.
מצד שני אני רואה את השחקן הטוב בעולם שלך ושל גיא עם 9 נק בחצי.
יאללה אוק לנגב.
הוא חלש ואיבד הרבה, אבל נשאר בסביבה ועשה כמה סלים.
הקבוצה סחבה אותו היום ולא להיפך.
ברמות האלה כולם מאבדים ומתקשים אם שומרים עליך. אם נותנים לך 2 מטר מרווח ו1על 1 אתה עלול להצליח.
זה יותר בסגנון של הגנת בוסטון על קובי.
אם יעברו מול הניקס יהיה הרבה יותר קל לשגא יכניס את ברונסון לסל
הוא היה חלש היום נקודה. קלע בעיקר מהקו.
אבל עשה כמה סלים והוא במשחק, בניגוד לוומבי
יותר מדי שריקות הורס את המשחק
אני עוד לא בחרתי צד.
ההגנה של אוק זה משהו שלא כתבו עדין בספרים של הליגה.
לסן אנטוניו יש עוד הילוך בהגנה נראה איך הם עולים למחצית השניה.
סדרה מדהימה.
עם כל הטעויות שלנו
עם כל ההחטאות שלנו
עם ההופעה השקטה של וומבי
עם זה שקארוסו התחפש לקרי
עם כל זה ועוד אנחנו במינוס 11 במחצית
זה שלנו
הספרס פתחו את השמפני מוקדם מדי
חחח שגא מכניס את ברוך לסל בוםםם לך תצפה בלברון
שגא עם 22 נק כבר רק התחיל רבע 3. תכף הוא מטביע את ברוך ב360. כל זה תחת הגנת על עם שומר בתחתונים ודאבל טימס.
ברוך וגיא צריכים לחפש בארכיון מתי לברון קיבל שמירה כזאת. הימור שלי לא יצליחו 😅
גיא פעם הביא לי סרטון מצחיק ששומרים מהשקץ 3 מטר מרווח ורק בחדירה ליד הסל במקווקו ובקרש מתקבצים 3 שחקנים ש2 מביטים בו ליד וקרא לזה דאבל טים 🤣
טוב מי שעלה בטירוף זו דוקא אוק זה נראה כמו משהו שהוכרע.
ספרס לא הגיעו למשחק היום
ובראשם וומבי
משחק כאילו זה קדם עונה
לא מבין למה לא עושים דאבל טים של שיי
דריסה הספרס לא הגיעו, שגא עם סטפ בק מ3
שגאאאאא על הראש,של ברוך חחח
ברוך השחקן הטוב בעולם 24 נק תחילת רבע 3 והטוב בעולם שלך עם 9….
80 60 לאוק. הנה השופטים עכשיו שלחו את וומבי לקו שלא יתבזה להגיע ל10
SGA התעורר ומכניס אותי לטבעת, גם מקיין. וומבי חושת מצרים
שוב וומבי נשלח לקו עכשיו השופטים צריכים להחזיר את הספרס שיהיה צמוד ומותח
פוקס דחף את צ'ט באוויר בלי שריקה
מקיין פשוט תותח
ברוך ראית את הטריפל טים על שגא? ומקיין מעניש. מתי לברון קיבל טריפל טים באזור האלבואוס מישהו יכול להביא לי סרטון?
וומבי נגע בכדור כשהיה על הטבעת
שוב הספרס על הקו מנסים להחזיר אותם במומנטום
איך הם ויתרו על מקיין.
מקיין התחמם. איזה שחקן תשרפו פילי
וואו מקיין
למה וומבי מתחיל ללכת לטבעת רק במינוס 20
צט הולוגרמה דביל במקום לזרוק שלשה חסר בטחון תוקע את ההתקפה בסוף השעון ומאבד את הכדור
עכשיו הוחוגרמה זרק איירבול מה3
לפחות להטביע הוא יכול
וומבי התעורר , משחק פנטסטי של הולמגרן
הספרס חוזרים עם 3 שלשות והשופטים שהצליחו עם שינוי המומנטום
קלדון האיש של הספרס היום
שמפני מס' 2
הספרס בריצת 14-2 והם חזרו למשחק, אוקלהומה לא יכולים להשאיר את השלושה מהפינה ככה
משחק מטורף הספרס העלו את ההילוך הזה בהגנה.
מרביצים בלי הכרה יש להם את זה.
פופ התקשר בפסק זמן ולכן הספרס חזרו
שלח יונה, לא מובן למה וומבי רק עכשיו מתחיל לשחק ולהכנס לצבע
😂😂😂😂😂
אסור שוומבי יירד לספסל עכשיו
בום קארוסו עונש,על דאבל טים לשגא
חח קלדון סתם נפל קיבל עבירה מה זה הבדיחה הזאת
קארוסו !!!!
הרנשטיין לוקח את הריבאונד ה קפה וקארוסו שם את השלשה פרסטי אצה גאון.
קרוסו ה-MVP של אוק'
נו באמת אשך עזוב את ה30 נק של שגא כל הסלים של קארוסו זה מהדאבל טים על שגא הכל לבד. זה כמו איגי שחגג מהדאבל טים על סטף
נו שגא הבאת אותו למקווקו זרוק
הספרס קבוצה לא יציבה, מזכירים את אוקלהומה לפני שנתיים. אוקלהומה כל כך עמוקה.
דיארווןן מנגב את קייסון
שיי נזק אדיר היום
ואסל עם מהלך של 4
מצחיק שחושבים שהניקס יכולים להתמודד מולן
הניקס מנצחת, הם הרבה יותר טובים התקפית משניהם. הגנתית הם גם רוצחים
חח שחקן ההגנה של העונה צט שאמפני מכניס אותו לסל כזה רך
SGA קופץ על הפרקט ומקבל עבירות, הספרס כאלה מטומטים.
יש משחק
שגא מכניס את ברוך לסל
איזה בלוק, זה אמור להיות גולטנדינג
הנפילות של שרגא זה קורס חובה לכל מי שיש לו אספירציות להגיע לליגה. שמעון אני מקוה שאי טי לומד.
הוא לא נופל בכלל ולא זורק ידיים על מגינים למרות שאמרתי לו לעשות את זה
אתה צריך איתו שיחה צפופה אחד על אחד להבהיר את הדברים. זה בינך לבינו אני רק מראה לך את הדרך.
חח ויקטור ניסה לזרוק ידיים והכדור עף לו מביד היה מצחיק כדור ספרס צל נגע בצט
טוני ברודרס שלח ליין היום. SGA ביזיון נופל על הרצפה מקבל עבירה, כדור לפני גולטנדינג לא שורקים, מחמיצים צאלנג
צודקים הספרס בנוגע לצאלנג בדיחה ביקשו ולא נתנו זה בזיון ואחכ קינחו בשריקת אוויר לשגא שסתם נפל ליד מגן והענישו גם בטכנית סתם בדיחה
שגא עם 30 נק בתום 3 רבעים. ויקטור שוב על הקו סתם מחזירים עכשיו לספרס מה שלקחו מקודם
ברודרס גונב שוב את ההצגה, מתי שולחים את הדביל הזה לכלא .
מנווט מומנטומים שיהיה מעניין וצמוד 🤣🤣
זה המשחק הראשון בסדרה שבאמת אפשר להגיד שהשיפוט ממש מחורבן. לשני הצדדים.
היו מכריזים מראש על תחרות זריקות עונשין וחוסכים מאיתנו זמן
כן השופטים מחרבנים אותו
צפית במשחק הקודם? המזרח הרבה יותר מהנה מזה
בדקות שנותנים לשחק יש דווקא משחק טוב, אבל זה לא קורה הרבה לצערנו
השופטים פשוט רעים היום
שיפוט פשוט רע, הכל בשביל הסטטיסטיקה. וומבי וSGA בלי השיפוט ביחד לא מגיעים היום ל25 נקודות .
ברוך הגזמת. 20 גג.
איזה שטויות ברוך חצי מהעבירות על שגא היו ברורות
שלושה שופטים, לא רואים שהכדור פגע לצ׳ט ברגל ויצא החוצה, לא רואים שמיץ׳ ג׳ונסון ביקש צ׳לנג׳ ועוד נותנים לו טכנית.
במקום מינוס שמונה ועם כדור ביד, שלוש עונשין לשיי (שמבלה כל המשחק על הקו) וזה 11 הפרש.
מתוך ה3 2 היו עבירות ברורות. השלישי אוויר. לא היה גולטנדינג לדעתי
איזה משחק אדיר. אני מהמר על הספרס. למרות חיסרון 10
14
קאסל היה בלייאפ לבד והוציא לשלשה בן סימונס הקדים את זמנו
נראה לי הכפיל של וומבי מטאמו הגיע, איזה לא יציב הוא זה לא יאמן
הרנשטיין זה הגיים ציינגר.
הניקס צריכה לחייך שהיא צופה במשחק הזה, הם ברמה הרבה יותר גבוהה התקפית
יפתחו את הניקס בלי הרדמה
חחחח קלדון מושך את החולצה לצט ליד השופט ומתלונן היה מצחיק
מה זה כל הכניסות חסרות הסיכוי האלה של וומבי
מחפש את השריקה
אוקלוהמה תשושים ומפוזרים. הספרס יכולים לקחת
וואנמיאנה 12מ12 מהקו
פוקס מנגב את קייסון הוא ככ מהיר
בוםםםם שגא ישר זיהה שמקיין יקבור את זה נתן לו ישר ארוכה הספרס הלכו לישון בהגנה השאירו אותו לבד כמו סימונס מישהו נרדם שם
הם עייפים אבל מכונה משומנת וואו איזה שלשה שוברת
שלשה תכלס בזיונית שכחו אותו על ה3
הספרס צריכים ללכת לאיסו של פוקס על קייסון הוא לא מסוגל לעצור אותו אבל הם מתעקשים על וומבי.
אולי במשחק הבא פופ יציע את זה
שמו שם כמה יפות מאחורי הספסל של אוק וקשה לי להתמודד עם זה אם למישהו יש פתרון שיגיד לי כי המוח שלי נהיה ביצה.
זה דוגמניות אונלי פנס, במילים אחרות הולכות לקבל את הוומבי בסוף הערב
למות.
יפ באות לתפוס חתן שחקן
שמעון אתה מיושן מחפשות מישהו לתבוע.
זה רק אם לא יסכימו להתחתן ואין תיעוד
יותר מזה – באו לתפוס מישהו שיעשה להן ילד והן מסודרות לכל החיים
יפה שאתה מדייק. חחח.
Porn hub
הספרס לא יחזרו הערב , מסירות חכמות של SGA. מקיין עם השלושה לדעתי גומר את המשחק
השחקנים המובילים באוק' היום:
שכחת את השופטים
השופטים גרועים לשני הצדדים היום
טוב שאתה מתעלם מ30 ו8 של שגא😁 ותכלס רוב הסלים שלהם מהדאבל טים עליו
שיי מלא איבודים וזריקות רעות.
הכל מהקו.
כמו וומבי.
מה זה הכל מהקו חלק היו עבירות ברורות וחלק אוויר ונתן מסירות נהדרות וקלע. שיחק מצויין חצי שני. חצי ראשון לא ראיתי אז מנוע
16 נק מהעונשין
מדויק להפליא
הצוות שידור מסכים איתי שהרנשטיין זה הגיים צינגר . וומבי גבוה ב 15 סנטימטר הרנשטיין גבוה ב 15 קילו.
קרב מעניין.
הייתי מחליף חוזי מקס וחמישיות הגנה בין קארוסו לצט
פוקס כמעט לא נוגע בכדור בספרס זה טעות שלהם
שיי דילדוס ו-וומבי ראש בראש על השחקן הגרוע היום
שגא היה נפלא חצי שני. חצי ראשון לא ראיתי
היה גרוע בשני החצאים
תמא טקס. אני מכריז. אחד המשחקים והסדרות הטובות של המאה בנוכחית
מקיין בייבי איזה דביל זה מורי חחח קייל לאורי יותר טוב. אם כבר היה עושה טרייד הארדן על מקיין 🤣🤣🤣
וומבי הסתום ממשיך עם הקטיושות.
מקיין כל התקפה מתחננן עם הידיים למסירה מ sga שפעם בשלוש התקפות עשה לו טובה ומוסר
כל ההחטאות של שרגא מקיין מתקן. פרסטי אתה גאון.
התקפות כאלה רעות , לSGA יש מזל שמקיין וקארוסו סוחבים אותו לניצחון, שמעון שלא תגיד שאין לו צוות מסייע.
בצד השני וומבי עדיין לא יציב אתה לא יודע איזה שחקן תקבל
הם קולעים מהדאבל טימס עליו כל הזריקות שלהם לבד בזכותו חח התבלבלת קצת אני רואה בבוקס 32 נק לשגא עם 8 אס
איזה דאבל טים אתה עיוור?
תסתכל שוב במשחק
צריך לזכור שאוק' בלי שני שחקנים חשובים ביותר שלה
עכשיו נזכרו להכניס את האיש שלי ביסמק מאוחר מידי
אני חושב שהסדרה תיגמר משחק הבא
אין מצב
שים את הבית מאני ליין על okc
בסדרה הזאת לא שם כלום
אני חושב כמוך
לדעתי הספרס נכנעו היום.
לא קדימה.
זו קבוצה מטורפת אבל היו חייבים את ההדחה הזאת אין מה לעשות בליגה הזאת לא באים ולוקחים.
חייבים להילחם כלום לא בא בקלות.
הם עוד יקחו טבעת/טבעות קבוצה חבל על הזמן.
SGA מכניס את כל סן אנטוניו לסל והמשחק גמור.
ביומבו נכנס הגיים צ'יינג'ר
איפה הספרס היו לפני ביסמק ואיפה איתו גמר אזורי
טוב גיים 7
סדרה גמורה. הספרס נכנעו היום. תרשום.
משחק הבא הספרס ינצחו ויהיה גיים 7 לפנתיאון כצפוי
6.
סקוט פוסטר קיבל את השיחה מסילבר
יפ חחחח וומבי משחק הבא כל היום על הקו לא יאפשרו לשמור עליו
כשדריל מורי אמר אחר הטרייד על מקיין שהם sold high
הוא התכוון שבדיוק כשפרסטי התקשר הוא היה high
חחחחחחח
מטורף שהם ויתרו עליו. לתת מקס לפול גורג ולזרוק את מקיין.
זה מה זה 2019.
תוציא את מקיין שלא יפצעו אותו
תוציא את מקיין יא מטומטם הוא קריטי עבורך
מעניין מה וומבי לחש לביומבו ופלאמלי בחילוף 2 דקות לסוף.
בתוך דקה מקיין חטף פעמיים בשתי התקפות שונות: מכה מלוכלכת בגב בלי שהיה מוכן לזה (פלאמלי) פלוס כאפה לא נעימה לפרצוף (ביומבו)
הפנקס של לו דורט פתוח והיד רושמת
היה שם הנחייה
יפ אבל זה הפלייאוף הכל טוב
strike first strike hard no mercy
מי יכול להסביר לי למה שיי יושב על הספסל בדיכאון?
כי הוא נזכר בפרצוף של השקץ
כי מקיין לוקח לו את אור הזרקורים
כל פעם שמקיין תופר שלשה שיי נראה כאילו בעטו לו בביצים
אני חושב הוא אוטיסט
עייף רצח
כן הוא תשוש. חסר לו וויליאמס
מבחינתי אוק זכו רק היום באליפות של שנה שעברה.
זה לא פציעות ולא כלום.
פשוט קבוצה נפלאה.
הכונה שהספרס – קבוצה באמת מעולה – באמת איתגרו אותם היום והם עמדו בזה פעם אחר פעם.
🙏🙏🙏🙏🙏
ועוד בגלל פאקינג מקיין. לא שיי לא הומגרן לא וויליאמס
האמת שהדיוק של פרסטי זה משהו out of the blue הבן אדם תותח על.
העומק של הספסל זה ההבדל בין הקבוצות.
אוק חסינה מהשפעת פציעות ,למעט שיי,כי הספסל מאוד עמוק ותמיד תגיע שלשה מאיזה קנריק וויליאמס כזה ,שחקן 12 בהיררכיה.
לספרס אין כרגע העומק הזה.
ככל שהסידרה תגיע למשחק 6 ו7 אז זה גם מוסיף רעננות על המיגרש כשהחמישיה מתעייפת.
זה כל ההבדל.
טוב זה היה אחד המשחקים הגדולים שזכורים לי . שתי קבוצות מעולות הספרס לא ויתרו חזרו פעם אחר פעם אבל אוק עמדו בזה.
הסדרה הוכרעה אבל לא המאבק בין הקבוצות האלה. לספרס חסר רק נסיון.
אוק חבל על הזמן ובאמת זו סדרה הגנתית מדהימה שהרבה זמן לא זכינו לראות אורוגאויי נגד איטליה.
התקפות אדירןת הגנות עוד יותר.
עכשיו הניקס מחכה לאוק בגמר.
יש לי הרגשה שזו הניקס השנה. או אוק. או הניקס. וואלה לא יודע צריך לראות וטוב שנראה.
גדול
https://youtube.com/shorts/FYrtSRHBaFc?si=MSRoEk2Q1NCqgzKL
זה ערוץ גאוני, היה גם את זה אחרי משחק 3:
https://youtube.com/shorts/hUtbPPUrbXU?si=n3HmsbtbCcB8xoY-
זה קורע
https://youtu.be/43QDMuFWAjU?si=Dv-2AHnCAIN9aza6
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מקבלים מאמן העונה על עונה שלמה שבה בנו מגדלים מרחפים באוויר…???
למה מאזולה כן וביקרסטאף לא?
לא ייאמן שמאמן שאין לי פלאן B ועף בסיסוב ראשון בפלייעוף לקח מאמן העונה.
איזה ערך מוסף יש לאיש הזה?
לפעמים המזל נגמר גם למהמרים המנוסים ביותר.
מה קרה פגשת אותו בקנקון שנזכרת בו?
פגע 1 מתוך 3 בינתיים הודח שנתיים כפייבוריט בגלל השלשות והצליח לזכות באחת בגלל השלשות. מאמן העונה שלו בלי קשר זה ליצנות. זה רק דייגנולט או גונסון השאר סתם בתחתית או במזרח.
🙂
ברפובליקה הדומיניקנית.