הניקס מחפשים סוויפ וגמר ראשון במאה ה-21 וקליבלנד מחפשים להישאר בתמונה – פריוויו למשחק 4 של גמר המזרח / Stockton2Malone ועמיחי קטן

הניקס מחפשים סוויפ וגמר ראשון במאה ה-21 וקליבלנד מחפשים להישאר בתמונה – פריוויו למשחק 4 של גמר המזרח / Stockton2Malone ועמיחי קטן

קליבלנד קאבלירס – ניו-יורק ניקס (3- 0 לניקס בסדרה):

הניקס כבר במרחק נגיעה מהגמר הגדול, קליבלנד ינסו להישאר בתמונה עוד קצת בתקווה להעביר את הלחץ אל הניקס, ואנחנו יכולים לקוות למשהו שיהפוך את ההמשך למעניין, כי מאז הרבע האחרון של משחק 1, הניקס בשליטה די מוחלטת בסדרה הזאת. הפעם החלטנו להרחיב את השאלות ל-3 שאלות על כל קבוצה, כאשר סטוקטון שאל את עמיחי על קליבלנד ועמיחי שאל את סטוקטון על הניקס. לאחר מכן, עמיחי הוסיף גם את "דבר ההיסטוריון" והימור.

הניקס מחפשים סוויפ וגמר ראשון במאה ה-21 וקליבלנד מחפשים להישאר בתמונה – פריוויו למשחק 4 של גמר המזרח / Stockton2Malone ועמיחי קטן

סטוקטון שואל את עמיחי על קליבלנד:

  1. המשך לשאלה הקודמת – בחלון העברות הביאו את קאון אליס ודניס שרודר. הראשון נמחק מהרוטציה, השני משחק טיפה מעל 15 דקות. יכול מאוד להיות משחק הבא יהיה משחק האחרון של העונה. למה לא להכניס את אליס להתחלק עם שטרוס על ההגנה על ברונסון? מה יש להפסיד?
  2. שמישהו יסביר לי מה יש כזה בדין וייד שמצדיק את נוכחתו על הפרקט מעל 20 דקות לערב?

שאלה 1: ג'יימס הארדן בסדרה רעה עם 17.3 נקודות למשחק ב-41.3% מהשדה ו-46.7% אפקטיבי לצד 3.3 אסיסטים על 4 איבודים למשחק. האם הוא צריך לקבל פחות דקות ואיך אפשר לעזור לו להיראות יותר טוב?

למרות היכולת האישית הרעה, קליבלנד מתקשים עוד יותר בלי הארדן, ובמשחקים האחרונים הניקס ברחו בדקות המנוחה שלו. לכן, לא הייתי מצמצם יותר מדי את כמות הדקות שלו, אבל אולי הייתי מנסה לתת לו יותר דקות לצד שרודר או מריל כמוביל כדור נוסף, ואולי גם עם מיטשל בהרכב של 3 גארדים, על חשבון דין וויד וסטרוס.

שאלה 2: קליבלנד צירפו בטרייד דדליין את קיון אליס ודניס שרודר. הראשון נמחק מהרוטציה והשני משחק כ-15 דקות למשחק. האם מישהו מהם שווה יותר דקות, ובמיוחד אליס שיכול לעזור בהגנה על ברונסון?

בפיגור 3- 0 אפשר לנסות כל מיני דברים, אבל בסופו של דבר מדובר בשני גארדים עם קליעה בעייתית מבחוץ. שרודר לפחות מנהל משחק ויכול לייצר מצבים, אבל אליס קצת בעייתי מבחינה התקפית. כן הייתי מנסה אותו קצת כשומר על ברונסון ובודק אם זה נותן משהו, אבל זו בעיה בצד ההתקפי.

שאלה 3: דין וויד קולע 4.3 נקודות ב-22.2 דקות למשחק, מחוץ לטופ 200 של נקודות פר 36 דקות בפלייאוף. למה הוא משחק כל כך הרבה?

בעיקר הגנה. וויד הוא היחיד בקליבלנד שיכול לשמור על הכוכבים של היריבות בצורה טובה, ועל הנייר הוא קלעי מספיק טוב מבחוץ כדי לא להישאר פנוי מדי. וויד גם עושה את זה לא רע עם 38.3% לשלוש בפלייאוף, אבל זה פשוט לא קורה הרבה כי ההגנות לא מהמרות על הקליעה שלו. בקיצור, גם בלי סטטיסטיקה מרשימה וויד נותן משהו שאחרים בקליבלנד לא נותנים, כי סטרוס מתקשה בהגנה ואחרים בקליעה.

עמיחי שואל את סטוקטון על הניקס:

שאלה 1: מי השחקן הכי חשוב של הניקס, מלבד החמישייה, בסדרה הזאת?

קשה להצביע על מישהו ספציפי. מיטשל רובינסון נותן הגנה, אבל לאור אחוזי העונשין, אי אפשר לשחק איתו הרבה. האחרים הם שאמט, קלארקסון ומקברייד שנראים טוב, אבל קשה לומר מי מהם הכי חשוב, וכל אחד מהם תלוי ביום שהוא תופס בקליעה. בסדרה הזאת זה בעיקר שאמט, נגד פילדלפיה זה היה מקברייד וגם לקלארקסון היו רגעים בפלייאוף הזה.

שאלה 2: ג'יילן ברונסון עושה כמעט הכל היטב, אבל רק עם 2/17 לשלוש בסדרה הזאת. האם זה סימן לדאגה עבור הניקס?

כן. זו בעיה עבור הניקס. אם וכאשר הניקס יעלו לגמר, ברונסון ייתקל בשומרים הכי טובים שיש בפלייאוף, ובהשוואה לשחקנים כמו אוסאר תומפסון ודייסון דניאלס, הפעם מדובר בשומרים שגם יודעים לקלוע מבחוץ ורלוונטיים בהתקפה. מול שומרים כאלה, יהיה לברונסון קשה יותר להגיע בעקביות לצבע, והוא יצטרך לנצל יותר את ההזדמנויות מרחוק.

שאלה 3: איך אפשר להרוויח את ההגנה של מיטשל רובינסון ולספוג כמה שפחות נזקים מהעובדה שהוא עומד על 2/12 מהעונשין בסדרה הזאת?

זו בעיה עבור הניקס. מאמנים לא מתביישים לשלוח אותו לקו בכוונה במשך כמה התקפות ולגרום למייק בראון להתייאש ולספסל אותו, ואין סיבה שדייגנולט או ג'ונסון יוותרו על הכלי הזה. לא ברור מה יש לניקס לעשות נגד זה כרגע, כי הערך ההגנתי של רובינסון חשוב מדי ולא נכון לוותר עליו. אולי לתת לו דקות בתחילת רבעים ולא בסיומם, למרות שזה משנה קצת את הרוטציה ואת דקות המנוחה של טאונס וברונסון.

דבר ההיסטוריון:

163 סדרות קודמות הגיעו למצב של 3- 0, וכמובן בכולן הקבוצה שהובילה גם ניצחה בסדרה. הניקס היו הראשונים שחזרו למשחק 7 והפסידו בו, בגמר של 1951 נגד רוצ'סטר רויאלס (גלגול קודם של סקרמנטו), הפסידו בסוויפ נגד פילדלפיה ב-1978 ו-1983, נגד הנטס ב-2004 ונגד בוסטון ב-2011. פעם אחת הם ניצחו משחק אחד והפסידו 4- 1 למיאמי ב-2012, ואילו ב-5 מקרים קודמים הם היו אלה שניצחו. זה כולל סוויפ על הבולטס (גלגול קודם של וושינגטון) ב-1969, על אטלנטה ב-1999 ועל פילדלפיה לפני שבועיים, ניצחון 4- 1 על הבולטס ב-1973 וניצחון 4- 2 על בוסטון ב-2013.

מבחינת קליבלנד, הם ניצחו בסוויפ ב-11 סדרות, אחת נגד מיאמי בעונה שעברה ו-10 בתקופת לברון – נגד וושינגטון ב-2007, נגד דטרויט ואטלנטה ב-2009, נגד בוסטון ואטלנטה ב-2015, נגד דטרויט ואטלנטה ב-2016, נגד אינדיאנה וטורונטו ב-2017 ונגד טורונטו ב-2018. ב-4 המקרים האחרים קליבלנד הפסידו, בסוויפ נגד שיקגו ב-1993, הספרס ב-2007 וגולדן סטייט ב-2018, ושנה קודם לכן, בגמר של 2017 נגד הווריורס, הם לקחו משחק אחד והפסידו 4- 1. במילים אחרות, כל קבוצה שהובילה 3- 0 על קליבלנד עד כה גם זכתה באליפות באותה עונה.

הימור: אפשר לדלג הלאה לגמר של הניקס נגד אחת המערביות. הניקס ב-8.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
120 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אכן כן. תודה רבה חברים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וויד יכול לשמור בערך כמו שצט שומר. אולי יכניסו אותו לחמישיות ההגנה.

NBA בדם
25/05/2026 15:31:38

שכחת להוסיף את יוקיץ'

NBA בדם
25/05/2026 15:33:11

מעולם לא היה הבדל כזה תהומי בין שני שחקנים עם שמות דומים – מוויד לדין וויד (משה דוידוביץ' מעושים nba).

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
25/05/2026 21:22:01
הגב ל  NBA בדם

היה.
ארוין מג'יק גונסון…והיה סנטר במילווקי(?) בשם זהה…רק ללא מגיק בכלל.

NBA בדם
25/05/2026 21:24:44

מה שמו בדיוק ומתי הוא שיחק בליגה?

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
25/05/2026 21:35:41
הגב ל  NBA בדם

לשניהם קראו ארווין ג'ונסון.
אחד היה בלייקרס והיה מג'יק
השני היה סנטר כושל במילווקי בשנות ה90 כמדומני.

NBA בדם
25/05/2026 21:53:16

👍

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2026 23:44:16
הגב ל  NBA בדם

בראדלי ביל הכתים את השם ביל בראדלי

NBA בדם
25/05/2026 23:51:36

אמת
היה אחלה שחקן ופיסה חשובה בחבורה המרגשת של הניקס שלקחה 2 אליפויות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/05/2026 15:38:13

אשמח אם לא יהיה סוויפ, למען יאריכון ימיה של הסדרה, אבל מי שואל אותי בכלל.
תודה רבה עמיחי וסטוק2

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/05/2026 15:39:34

אשך, זה בשבילך. כל כך בשבילך שיש מצב שאתה עומד מאחורי זה:
https://unethicalhoops.com/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
זה אחד הגדולים צריך להוציא מהדורות כמו קלפים ולתת מתנה לסילבר
דילון חבר הנהלת ללל זה הגיוס הכי מובחר שמוחבארת ללל גייסו

נערך לאחרונה 16 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
tt
tt
25/05/2026 19:53:50

אדיר, ללל הולכים להציע סופר מקס לדילן ברוקס

אשך טמיר המקורי
25/05/2026 20:06:07

מעולה.
גם זה מצחיק
https://www.facebook.com/reel/1538536814650849

Attali290@gmail.com
Attali290@gmail.com
25/05/2026 18:32:43

אחרי 10 w של ניקיס
אין כמו לתת לקליבלנד 1 מתנה
ולסיים את זה בבית עוד כרטיסים עוד זכויות שידור עוד כסף
מה גם שבמערב זה יגיע למשחק 7 אז יש זמן לנוח

jefffoster10
25/05/2026 18:37:18

תודה רבה על פריוויו משובח שמאיר צדדים שלא בהכרח מתמקדים בהם בשגרה
נתון שראיתי –
הלילה יהיה משחקו ה-191 של הארדן בפלייאוף (הגיע לפלייאוף בכל אחת מהעונות בקריירה).
מדורג כעת במקום השני ברשימת הכי הרבה משחקים בפלייאוף בלי טבעת אליפות.
המקום הראשון? קארל מאלון, 193. הארדן אגב עבר השנה את סטוקטון, שעמד על 182 משחקים.

עידו גילרי
25/05/2026 19:59:39
הגב ל  jefffoster10

ומי אחרי סטוקטון ברשימה (רמז – לא מי שחושבים עליו אוטומטית)?

הקיפוד
הקיפוד
25/05/2026 20:07:53

סם פרקינס

עידו גילרי
25/05/2026 20:33:07
הגב ל  הקיפוד

יפה!

ברוך רובין
25/05/2026 20:48:40

לצערו הוא נתקל בג׳ורדן . אני זוכר עדיין את השלושה עם הלייקרס בגמר

נערך לאחרונה 16 ימים לפני על ידי ברוך רובין
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
25/05/2026 21:26:46

בזכות מייקל יש לו אליפות .
בנורת' קרוליינה

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
25/05/2026 21:25:53
הגב ל  הקיפוד

נתון מפתיע….הייתי מוכן להישבע שלקח עם הלייקרס

אשך טמיר המקורי
25/05/2026 20:00:19

קיאון אליס קלע סבבה לגמרי משלוש.
מיטשל רובינסון צריך לקחת את עצמו בידיים, ללכת לריק בארי ולהתחיל לזרוק סבתא.

גיא רוזן
25/05/2026 20:42:36

לאנדרי שאמט.
זו התשובה לשאלת השחקן מהספסל
(בלעדיו, בין היתר, משחק 1 והסדרה כולה נראים אחרת לגמרי).
הוא שכח איך להחטיא שלשה בסדרה הזו.

הקטע של הניקס,
זה שיש תחושה שיש להם הילוך נוסף.
בסדרה הזו הם פוגעים באחוז נמוך יותר משלוש,
הן בהשוואה להתפוצצות בסדרות הקודמות והן בהשוואה לעונה הרגילה.
ברונסון, טאונס, הארט קולעים מתחת לממוצעים שלהם,
במשחק הלילה יהיה להם הרבה פחות לחץ מה שיכול "לשחרר" אותם לצליל קליעה חריג.

Florida man
25/05/2026 21:17:04

חושב שהקאבס שווים ניצחון אחד ולכן אתם להם אותו, אלא הם יגיעו במצב צבירה של קנקון.

המשגיח
25/05/2026 21:54:34

תודה רבה חברים. הימור מושכל ונכון. קליבלנד גמורה, נראה לי שהיא בעצמה כבר רוצה לנוח, כי היא יודעת שהיא לא הראשונה שתחזור מפיגור 3-0

המשגיח
25/05/2026 21:54:55
הגב ל  המשגיח

אם כבר 3-0, באמת האמנתי שיוסטון תעשה את המהפך ללייקרס, אבל זו כבר היסטוריה רחוקה

מעוז
מעוז
25/05/2026 23:26:50
הגב ל  המשגיח

אם בוסטון לא הפכה על מיאמי בזמנו זה מרגיש באמת בלתי אפשרי.
שם זו היתה ההזדמנות הכי טובה אי פעם

ברוך רובין
26/05/2026 3:19:27

איזה התקפות יפות

Smiley
26/05/2026 3:20:50

הקאבס לא יכולים לתת להארדן הארכת חוזה שהוא רוצה.
הניקס פשוט מביאים אותו לבידוד או חותכים עליו לקבל.
הארדן צריך לרדת לרמת שחקן שישי, שמביא התקפה ונקודות מהספסל, בסגנון של לו וויליאמס או ג'מאל קרופורד בזמנים.

ברוך רובין
26/05/2026 3:25:49
הגב ל  Smiley

להארדן יש אופצית שחקן ל42 מליון, הקאבס יזרקו עליו חוזה של שנתיים 3 ב30-35 מליון לעונה. אני לא אומר שזה טוב זה רק מה שהמטומטמים יעשו.

בכללי אי אפשר לשחק יותר בפלייאוף עם שני חורים בהגנה מיטצל והארדן זה קו הגנתי חלש מדי.

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי ברוך רובין
Smiley
26/05/2026 3:47:41

צריכים להגיד לו "תודה, אבל לא תודה".
יש לנו תפקיד שחקן שישי ומשכורת בהתאם.

אם הוא מממש את האופציה, להשתמש בו כחוזה נגמר

ברוך רובין
26/05/2026 3:21:19

כדור טס מיד ליד כולם קולעים מ3, התקפות ברמה סופר גבוהה. טאונס עם עוד שלושה.

ברוך רובין
26/05/2026 3:22:02

מיטצל שהוא חם הוא אחד מהשחקנים המהנים בליגה 10 נקודות ב5 דקות

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
26/05/2026 3:23:02

העגל גם רותח, אני לא מבין למה לא משתמשים בו יותר לניקס אין תשובה אליו, הוא יכול לקלוע כמה שהוא רוצה

ברוך רובין
26/05/2026 3:24:51

הקאבס איטיים כל כך בטרנזיישן הניקס מנצלים את זה פעם אחר פעם לנקודות קלות. משחק ברמה סופר גבוהה

ברוך רובין
26/05/2026 3:29:55

טאונס מדהים הוא הולך לעשות חיים קשים לספרס אם יעלו . ההגנה של הקאבס מביכה בטרנזיישן.

אנובי צריך לקבל אנד ואן פוצצו אותו והמשרוקיות לא שורקות

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
26/05/2026 3:31:21

יותר מדי נקודות בפאסט ברייק, הקאבס איטיים וכבדים מדי כל ריבאונד זה סל בצד השני.

הארדן האהבל קופץ על המגן והולך לקו, צריך לשנות את החוק המקולקל הזה.

ברוך רובין
26/05/2026 3:36:01

הקאבס חייבת לבצע עצירות בהגנה. ברונסון מדהים, הסל נראה כמו אוקיינוס הערב לשחקני הניקס

ברוך רובין
26/05/2026 3:36:59

הניקס יש להם את אחת ההתקפות הטובות בליגה גם ההגנה מדהימה, קונטנדרית מזרח או מערב, יש להם כל כך הרבה דרכים לקבור אותך

Smiley
26/05/2026 3:45:10

הניקס פשוט טובים. לא משנה איזו קבוצה תגיע מהמערב, הניקס לא יעשו להם חיים קלים.

הקאבס נראים מרוקנים מאנרגיות. מיטשל פתח חזק ואגרסיבי והניקס פשוט ענו עם רבע של כמעט 40 נקודות, שכולם משתתפים בחגיגה.

Smiley
26/05/2026 3:46:31

הניקס קולעים יותר טוב מאשר בגארדן
😆😆

Smiley
26/05/2026 3:51:34

שהאחרון יכבה את האור… לקאבס אין מה למכור פה

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי Smiley
ברוך רובין
26/05/2026 3:52:32

התעללות בגופה 24 הפרש, לא נעים

ברוך רובין
26/05/2026 3:53:42

וואו איזה כדורסל. אין קבוצה עם כדורסל התקפי כמו הניקס הם בשנייה גומרים משחקים.

היום הספסל נותן 22 נקוגות

Smiley
26/05/2026 3:57:35

החיים יפים שצריך להתמודד מול ההגנה של הקאבס.
זה גם מראה כמה מוגבלים התקפית היו בדטרויט

ברוך רובין
26/05/2026 4:01:02
הגב ל  Smiley

הם היו טופ 5 התקפי והגנתי גם בעונה הסדירה, הם העלו הילוך מהמשחק השלישי מול אטלנטה, זה לא רק ההגנה של הקאבס זה התקפה מדהימה

Smiley
26/05/2026 4:06:40

נכון, אבל בלי קשר הם הבינו שהקאבס לא יורדים להגנה והם דוחפים חזק את הכדור למעלה בכל הזדמנות

ברוך רובין
26/05/2026 3:54:54

רובינסון זה חיית ריבאונד , חבל שהוא לא עובד על הזריקה מהקו. אננובי עם עוד שלושה וזה 9-18 מהשלוש , הניקס כל כך טובים

ברוך רובין
26/05/2026 3:56:11

הניקס טסים בטרנזיישן. קאבס כאלה עגלות. אננובי משחק גם הוא ברמת אולסטאר

ברוך רובין
26/05/2026 3:57:32

אם הספרס עולה מהמערב אני שם את הכסף שלי על הניקס, הכדורסל שלהם מדהים יש להם עומק קליעה, תנועה ללא כדור, הגנה. המאצאפ שלהם מול אוקלהומה רע אבל גם שם הם ייתנו קרב.

הכדורסל שלהם מדהים בשני הצדדים

ברוך רובין
26/05/2026 3:59:13

ברונסון הוא מגה סופרסטאר, הוא לקח צעד אחורה וזה עושה לניקס רק טוב, הוא משחק בידודים עם המחליפים אבל שהרכב משחק הוא עושה מלא תנועה ללא כדור, הוא סקורר עליון ומנהל משחק לא מוערך.

ברוך רובין
26/05/2026 3:59:57

שאמט עם עוד שלושה וואו, 29 הפרש דריסה באוהיו העיקר שמו להם סרטון של רוקי

Smiley
26/05/2026 4:02:55

23:11 אחרי חצי רבע.
הניקס כל כך משוחררים שהכל הולך להם.
9 שחקנים שמשחקים ושמו נקודות על הלוח.

ברוך רובין
26/05/2026 4:04:21
הגב ל  Smiley

לקאבס יש גם אפס הגנת מעבר, הם איטיים וכבדים מדי כל ריבאונד זה סל קל בצד השני, הניקס קלעו 25 נקודות במתפרצת.

Smiley
26/05/2026 4:07:07

קליבלנד פשוט הפסיקו לשמור. עוד לא מחצית ונראה שוויתרו על המשחק

ברוך רובין
26/05/2026 4:09:22
הגב ל  Smiley

מדויק חברי, גם משחקים קודמים הם היו נוראים בטרנזיישן אבל לא ככה.

הכדור גם נכנס לניקס היום מ3.

TRIP
TRIP
26/05/2026 4:12:50

למה משדרים את זה בכלל

אור
אור
26/05/2026 4:25:05
הגב ל  TRIP

שיחשבו שיש לניקס סיכוי נגד אלופת המערב

ברוך רובין
26/05/2026 4:14:32

אני מת על ברידגס גם שהכדור לא נכנס לו, שאמט מאיפה הוציאו אותו, אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל בראון הוא בין המאמנים הטובים בליגה

גיא רוזן
26/05/2026 4:20:33

שאמט בסדרת בפלייאוף הכי טובה בקריירה.

ברוך רובין
26/05/2026 4:22:20
הגב ל  גיא רוזן

הוא החטיא שלושה אחת כל הסדרה.

Don
Don
26/05/2026 4:23:32

ילאה ניקס. פיניטו לה קומדיה. סוויפ קל מידי. להתחיל להתכונן לשחק מול אלופת המערב.

TRIP
TRIP
26/05/2026 4:28:21

חבל שדיטרויט לא עלו במקום קליבלנד

ברוך רובין
26/05/2026 4:41:14

הניקס משחקת עם האוכל שלה, טאונס זה קלעי אוטומטי , ההנעת כדור שלהם כל כך יפה

ברוך רובין
26/05/2026 4:46:08

הניקס ב2 דקות ריצת 12 0, ההגנה של הקאבס כזאת נוראית בטרנזיישן. ההתקפה של הניקס מדהימה

ברוך רובין
26/05/2026 4:49:06

סתם שרקו עבירה לטאונס, זה לא באמת משנה.

ברוך רובין
26/05/2026 4:51:14

30 הפרש, לא נעים לצפייה. ההתקפה של הניקס צריך ללמד כדור טס מצד לצד, הניקס באחת הריצות המרשימות בהיסטוריה .

Smiley
26/05/2026 4:56:14

לא אתפלא אם מיטשל יבקש טרייד בקיץ.

הקאבס לא מספיק טובים והמזרחציהיה שונה בעונה הבאה.
הצמד מובלי-אלן מיצה את עצמו והארדן זה לא מספיק (הוא פשוט הופך לנטל הפלייאוף).

ברוך רובין
26/05/2026 4:59:47
הגב ל  Smiley

האמת זה שגם מיטצל לא מספיק טוב לאופציה ראשונה ומובלי לא לשנייה.

הקאבס יעשו טעות אם יביאו למיטצל סופר מקס עונה הבאה. אי אפשר לשחק אם שני חורים הגנתיים, גם מובלי צריך לשחק סנטר הוא לא סטרץ 4 אמיתי הקליע שלו לא מספיק טובה . אני מקווה שהלייקרס יצליחו להשיג את אלן בטרייד

Smiley
26/05/2026 5:04:08

לברון על אלן… כי לברון לא יגיע במינימום.

אין כל כך לבאקס מה לתת, אבל הייתי מתחיל להרים טלפונים על מיטשל

ברוך רובין
26/05/2026 5:13:53
הגב ל  Smiley

לברון לא יסכים לעבור בSign and trade , יש לו עסקים ומשפחה בLA. אני לא רואה את לברון או קרי עוברים קבוצה הם יפרשו עם הלייקרס וסן פרנסיסקו בהתאמה

Smiley
26/05/2026 5:22:01

אין דרך אחרת שירוויח בקאבס מעבר למינימום.

קארי לא יעבור כי הווריורס לא יעבירו אותו. גם במצבו, והוא יכול לשחק גם עם רגל אחת, הוא "פרה חולבת"

ברוך רובין
26/05/2026 4:58:01

שאמט עם עוד שלושה. נפגש בגמר!!! שאמט כמעט נזרק מהליגה הוא הגיע על חוזה לא מובטח

שי אבן צור
26/05/2026 5:08:40

אף פעם לא הבנתי מה רוצים ממנו
שחקן לגיטימי לגמרי בליגה

ברוך רובין
26/05/2026 5:01:47

הקהל של הניקס מרעיד את אוהיו. ברידגס זה אחד השחקנים המועדפים אליי בליגה, הוא לא כוכב אבל מה שהוא נותן כהגנה ומסיים מעט מאוד נותנים

שי אבן צור
26/05/2026 5:07:14

קליבלנד זה ביזיון נוראי
איך הם לא מתביישים להיראות ככה?
פשוט נורא

Smiley
26/05/2026 5:08:36

בראון צריך להושיב את ההמסטרינג של אננובי עד הסוף

שי אבן צור
26/05/2026 5:11:30
הגב ל  Smiley

צודק

Smiley
26/05/2026 5:11:44

יאללה… שיעלו את הנוער להירשם מחר בעיתון

Florida man
26/05/2026 5:13:09

לא יודע אם הניקס כל כך טובים אלא שפשוט הקאבס כל כך נוראים.

שי אבן צור
26/05/2026 5:14:22
הגב ל  Florida man

מבלי לזלזל בניקס, הקאבס חרפה

שי אבן צור
26/05/2026 5:13:11

במערב סדרה לפנתיאון
במזרח סדרה לדיראון

Smiley
26/05/2026 5:19:18

מ-2016, אבל רלוונטי לימינו

1000107898
שי אבן צור
26/05/2026 5:29:43
הגב ל  Smiley

😂🤣😂🤣
בול!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

דייגנולט וגונסון לא יחרבנו כמו סטיב קר אל תדאג

שי אבן צור
26/05/2026 6:08:03

יצאו לו גם 4 טבעות תוך כדי חירבון
ממש שמשון ממשפחת צנעני

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי שי אבן צור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רכב על סטף אחרת היה וו אנסלד 2.
אתן לו קרדיט על אליפויות 15 ו22 למרות שב15 עשה הכל להפסיד אבל לא הצליח מול לברון להפסיד.
עם דוראנט קליי וסטף גם חתול מהרחוב היה לוקח את 2 הטבעות האלה וגם איתם כמעט הפסיד ליוסטון.

שי אבן צור
26/05/2026 7:59:38

צודק!
כמו שאורבך רכב על בירד, ריילי על מג׳יק, ג׳קסון על מייקל ושאקובי, פופ על דאנקן וספו על לברון

Smiley
26/05/2026 5:22:32

הניקס פשוט מסתכלים בדף סטטיסטיקה מי עדיין לא קלע נותנים לו את הכדור

Don
Don
26/05/2026 5:24:46

תגידו, יש עכשיו חוק לגבי עבירה על מישהו שלא יכול לקלוע עונשין נכון? אי אפשר כל הזמן. לא כמו פעם נכון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

רק 2 דק אחרונות

Don
Don
26/05/2026 9:26:50

בושה. חוק מפגר.

Smiley
26/05/2026 5:29:29

כל הכבוד לליאון רוז. קיבל תמורה לקבוצה שבנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה מסיימים קבוצות של גיימס הארדן. יאללה תנו לו מקס 5 שנים תביאו את לברון ומיצל לפורטלנד ויהיה מצויין. תמיד חלמתי לצפות בשקץ והארדן יחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן הכניס את כולם לסל בזכותו הגיעו לגמר אזורי. יש,טרייד אחד,רק גדול יותר מזה ביסמק לספרס. איפה היו לפני ביסמק. היום עם ביסמק הם עשו גמר אזורי ויכולים לקחת אליפות השנה ובעשור הקרוב. שחקן שחקן

גיא רוזן
26/05/2026 5:39:23

הקאבס קבוצה שבורה מנטלית.
צמד הגבוהים פשוט היו נוכח נפקד,
טאונס ואנונובי גרמו להם להיראות כמו ילדים.
הארדן, היה פחות או יותר במוד שוטטות.
מיצ'ל נראה אומלל (היחיד שעוד ניסה לעשות משהו).

צריך לתת חלק מהקרדיט לניקס.
זה התחיל עם קמבאק מרשים במשחק הסרת החלודה,
והמשיך עם דומיננטיות יוצאת דופן.
הם יגיעו לפיינלס בריאים, עם המון זמן לנוח ולהתכונן.
יהיה מעניין.

גיא רוזן
26/05/2026 5:46:56

הניקס עכשיו מחזיקים אצבעות למשחק 7…
יש להם 10 ימים לנוח עד לסדרת הגמר,
אם יהיה משחק 7, הגמר מתחיל 3 ימים אחריו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

גם אם במערב ישחקו 20 משחקים ולא 7 הם עדיין ינגבו את הניקס. זה כמו בתחילת שנות ה2000 יש לייקרס ספרס קינגס ויש את המזרח והסדרת הגמר תגמר בתוצאות שגמרו שם.
הדבר היחיד שיעזור ליקס זה פציעות של שגא וומבי וגם בלי וומבי לא בטוח שינצחו את הספרס.

גיא רוזן
26/05/2026 6:51:09

היופי הוא שהמרשתת זוכרת הכל…
נחיה ונראה.

גיא רוזן
26/05/2026 5:48:21

שאמט נתן משחק הצהרה עם תשובה מוחצת לשאלה שנשאלה בפריוויו "מי השחקן הכי חשוב הניקס מחוץ לחמישייה?'

TRIP
TRIP
26/05/2026 5:57:39
הגב ל  גיא רוזן

לרובינסון יש קייס

Niro
26/05/2026 5:48:35

שמח שיש שבוע לישון כמו שצריך, נקווה למשחק 7 במערב

TRIP
TRIP
26/05/2026 5:56:54
הגב ל  Niro

ואי כל כך

TRIP
TRIP
26/05/2026 6:01:16

ניקס בגמר תקופה יפה לחיות בה

Florida man
26/05/2026 6:02:13

מי שמביא את הורס הקבוצות הסדרתי- הארדן, שלא יתפלא.

גיא רוזן
26/05/2026 6:07:50
הגב ל  Florida man

אני משווה את מה שהקאבס עשו ללא הארדן (פלייאוף שנה שעברה, השנה עד הטרייד)
למה שעשו איתו (עונה רגילה אחרי הטרייד, פלייאוף השנה)
התוצאה האמפירית היא שהקאבס השיגו מעט יותר איתו.

לא, זה לא הופך את הטרייד למשתלם (הגיל של גארלנד מול הגיל של הארדן זה נתון מספק).
אבל להפיל את התוצאות על הארדן זה בעייתי משהו.

שי אבן צור
26/05/2026 6:36:44
הגב ל  גיא רוזן

לא רואה את הבעייתיות בהתייחס לביצועים שלו בסדרה
בטח ובטח כשלוקחים בחשבון את המוניטין שלו על הבמות הגדולות

גיא רוזן
26/05/2026 6:49:45

הארדן היה מזעזע בסדרה, חד משמעית.
בין זה לבין לכתוב שהוא האשם בהתרסקות של הקאבס בסדרה,
זה פער לא קטן.
למעט מיצ'ל, הקאבס לא הצליחו לקלוע בסדרה הזו. בכלל.
מובלי ואלן נעלמו. כל מי שהיו אמורים לרווח ולהוסיף ממד של איום וקליעה משלוש פשוט נחנקו.
והכי גרוע, המאמן שבסיום משחק 3 סיפר שקליבלנד משחקת נכון, זה פשוט הכדור שלא נכנס לסל…
משחק 4 שלהם היה עלוב.
זה לא רק הארדן.

רן הנרגן
26/05/2026 7:01:39
הגב ל  גיא רוזן

עושה רושם שזה המשחק האחרון של קני אטקינסון כמאמן ראשי בקליבלנד. הוא מאמן טוב מאד כשמדובר בקבוצות צעירות בתהליך בניה אבל לא של כאלו ששואפות לאליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

ובצדק. מה שהוא עשה בגיים 1 אין דבר שמצדיק יותר פיטורי מאמנים. אין עוד מקרה מובהק שכזה. לפניו יש לבעוט באלטמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

מובלי היה צריך לעוף ממזמן קובי אלטמן צריך להיות בהית מזמן נתן מקס למובלי שראו שהוא עגל מההתחלה. הוא סבבה אבל שחקן של 20 מיליון ולא יותר, לא 50 מיליון.
אלן הוא בסדר בכסף שהוא מקבל בשכר הזה לא יודע כמה אפשר למצוא טובים ממנו להשאיר אותו למרות נגרותו.
הבעיה הכי גדולה בקאבס זה ההנהלה והמאמן. יש להם קבוצה טובה שהרסו אותה עם הטרייד של הארדן ואי הבאת מס 3 בטרייד אול אין השנה, היה להם הזדמנות גדולה לקחת את המזרח.
יכלו ללכת על קאווי במקום על הארדן, אם כבר נתת שחקן טוב וצעיר תביא משהו.
ולדעתי זה היה עושה את ההבדל למרות שקאווי נכה אבל הקאבס היו חייבים מצב אול אין וקאווי עדיף בהרבה על הארדן שנזק הגנתי והתקפי.
אטקינסון התגלה כרפה הבנה למרות שתפסתי ממנו מאמן טוב עד העונה. הוא מקובע מאד מתאבד עם השחקנים שלו במקום להגיב. דין וויד כל הפלייאוף 0 נק חצי מהמשחקים וקיבל קרדיט כאילו כוכב. בכלל הונילים היו שנה דעברה בעונה הסדירה מדהימים ולכן הקאבס דרסו ובפלייאוף הם נחנקו שנה שעברה והשנה היו גרועים כל העונה מתחחלת ועד סופה.
להעיף את האלטמן אבל רק אחרי שמאריך חוזה מקס להארדן ולברון שיורידו אותם לבחירה 1 בדראפט ואת אטקינסון.
להטריד את מובלי ומיצל (מיצל לפורטלנד תמורת דיים). מהונילים להדאיר אולי את שטראוס למרות שהוא כל הזמן פצוע אבל לא חובה. קיצר לפרק, אין שם תקומה.
הקליפרס נחלצו מהמלתעות של הארדן אחרת היה נשאר שם 10 שנים. מאמין שיראו הרבה יותר טוב עונה הבאה.

רן הנרגן
26/05/2026 7:12:30

מיצל אלו קלוריות ריקות. הוא לא עושה את השחקנים איתו, לא ביוטה ולא בקליבלנד, טובים יותר. הוא לא יכול להיות להיות השחקן הכי טוב של קבוצה אם היא רוצה להתקדם בפליאוף. מובלי צריך השתלת אופי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

אלו 2 קבוצות פח

לא עוזב את העיר
לא עוזב את העיר
26/05/2026 15:00:46

מי היה נותן לך את קוואי…

שי אבן צור
26/05/2026 7:10:26
הגב ל  גיא רוזן

ברור שלא רק הארדן
העניין הוא שמשחקן בסדר גודל שלו יש ציפיות אחרות לגמרי. שחקנים בסדר גודל כזה אמורים להיות הברומטר ולהתוות את הדרך ליתר
אם הוא התווה דרך זאת היתה הדרך לאבדון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

עשיתי אותה השוואה ואמפירית הספרס השיגו יותר עם ביסמק

שי אבן צור
26/05/2026 6:39:23

כשאתה צודק אתה צודק

thetroll
thetroll
27/05/2026 4:48:38

אני עוד לא בחרתי צד.
ההגנה של אוק זה משהו שלא כתבו עדין בספרים של הליגה.
לסן אנטוניו יש עוד הילוך בהגנה נראה איך הם עולים למחצית השניה.
סדרה מדהימה.