הסדרה הטובה ביותר בעשור האחרון מגיעה למשחק 3 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסדרה הטובה ביותר בעשור האחרון מגיעה למשחק 3 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

3:30 סן אנטוניו ספרס (1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1)

:סן אנטוניו חוזרת מאוקלהומה עם שלושה הישגים באמתחתנה:

  1. השחקן הכי טוב בליגה לוומבי
  2. חותמת של קונטנדרית ב-ק דגושה
  3. יתרון הביתיות

אם לא הפציעות באמת שזה היה מושלם מבחינתה.

וזה בוודאי מושלם מבחינתנו, כי קיבלנו את הסדרה הטובה ביותר של העשור האחרון מבחינת איכות משחק, איכות סגל המאמנים וההתאמות שהם מסוגלים לבצע ומבצעים על מטבע, סיפורים ותחושת כובד המשקל של התוצאה הסופית, עכשיו רק נשאר לבקש שהסדרה תגיע ל-7 משחקים.

חשוב לי לציין שהאמירה על וומבי לא מפחיתה במאום מ-SGA, הוא היה מופתי במשחק מספר 2, קלע את הסל המכריע ידע לתת פתרונות לכל מה שזרקו עליו (כשנתנו דאבל טים הוא הפך למסיים התקפות במקום למי שמתחיל אותן) וה-MVP שלו מוצדק ונהדר, הוא רושם את שמו באותיות זהב על הליגה, והוא בפוטנציאל לא מבוטל לשחקן שהפער בין המקום שבו התחיל למקום אליו הגיע הוא הכי גדול בהיסטוריה.

סימני השאלה הגדולים הם הכשירות של ג'יי דאב, הארפר ופוקס.

מעבר לכך ראינו את אוקלהומה מצליחה להרחיק את וומבי במקלות ואבנים מהסל במשחק מספר 2, אחרי שבמשחק מספר 1 הוא קלע כ-70% מהזריקות שלו ממש בטבעת, האם השופטים יאפשרו להרטנשטיין וחבריו לשמור כך גם הלילה או שהם יגידו עד כאן? ואם הם יאפשרו את זה איזה התאמות הצוות של הספרס מכין לנו?

כפי שהיה אומר מודי זכרונו לברכה, המייקל ג'ורדן של אנשי תקשורת הספורט בישראל, תבלו.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
219 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/05/2026 14:23:58

יאמי.
תודה רבה דור

Elon0404
Elon0404
22/05/2026 14:26:52

תודה דור

נערך לאחרונה 19 ימים לפני על ידי Elon0404
hagay81
22/05/2026 14:32:48

יש תחושה שזאת הסדרה של אוקייסי. זה היה אמור להיות עכשיו 2-0, אבל השלשה של וומבי סידרה הארכה במשחק 1. נראה שזה הולך לכיוון של 4-1 לאוקייסי

puma1234
23/05/2026 0:34:21
הגב ל  hagay81

אני חושב 5:1 …

TRIP
TRIP
22/05/2026 15:03:25

אוקלהומה נואשים כל משחק נאחזים בגימיק שמשאיר אותם בחיים
הרטנשטיין היה צריך לצאת בפלייגרנט 2 אחרי המשיכה בשיער כמעט גם פירק לוומבי את הכתף
בשביל להיות קרוב לסל ולתת אימפקט הגנתי צ'ט חייב להיות ב5 ולהכניס עוד קלעי
אג'יי מיצ'ל גם נפצע לדעתי מכה רצינית עבורם אם לא יחזור
במידה והגארדים של הספרס לא חוזרים. הכל נופל על קאסל חייב לשלב את מקלוקלין זה עבד לא רע
הייתי מתסכל גם על פלאמלי/ביומבו שיתנו הגנה וגוף בצבע. עדיין סדרה שלהם להפסיד

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 15:34:25
הגב ל  TRIP

הגזמת
אם מישהו היה צריך לצאת בפלייגרנט 2 זה וומבי על הנגיחה

TRIP
TRIP
22/05/2026 16:01:45

איזה נגיחה?

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 17:07:46
הגב ל  TRIP

בקרוסו

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 18:19:31

יה, איזה עולם, גם לאוקייסי יש רובינזון קרוסו

שי אבן צור
22/05/2026 16:31:13

אז זה הטייק שלך מגיים 2!
צ׳מע, זה מטומטם באופן יוצא דופן אפילו לסטנדרטים שלך😂🤣🤦‍♂️

מצד שני, תמיד היית ממש מיוחד והראשון לזהות את מה שאף אחד אחר לא – כמו הגאונות שבטרייד של לוקה למשל

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 17:10:36

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

שי אבן צור
22/05/2026 17:12:56

אוי מסכן שלי😢

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 18:24:53

תגיד, למה אתה נופל למלכודות שלו?
הוא הרי תמיד יורד לרמה הכי נמוכה באתר אין יותר נמוך מזה.
תמיד בשפה הכי נמוכה ובאופן אישי אליך, לברוך, שיכול להיות לפחות אבא שלו, וכמובן לשימון. יש לנו טרולי באתר שהוא פי אלף בן אדם מאבן צור.

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 18:31:40

אני לא מתייחס אליו בדר"כ, הוא תת רמה אמיתי
רק במקרה הזה מחזיר לו בהטרלות שלו שנתן לשמעון שהעז להתלונן על שיפוט

שי אבן צור
22/05/2026 18:45:41

דע לך שההטרלות האלה ממש פגעו בי😂🤣😂🤣

נערך לאחרונה 19 ימים לפני על ידי שי אבן צור
שי אבן צור
22/05/2026 18:35:36

כדי להגיע לרמה שלכם אני חייב לרדת. איזה ברירה כבר יש לי?
אגב, מה אמרתי לברוך בדיוק?

tt
tt
22/05/2026 19:25:38
הגב ל  TRIP

חובה למשוך לקאסל בסידור פרחים על הראש שלו בכל משחק, מה זה הדבר הזה

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 20:17:32
הגב ל  tt

מחזק

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 15:44:42

אני מותש רק מלצפות במשחקים האלה
לא יודע איך השחקנים של שתי הקבוצות עומדים בזה

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 18:27:16

תשתה קצת בירה ותטעם בראוניז קנביס ואז תראה את המשחק.

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 18:32:40

אבקש מהגננת שתכין

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 20:03:09

אחרי זה גם יהיה לך יותר קל ללכת לישון

אור
אור
22/05/2026 15:56:58

תודה דור

מה יהיה עם שג"א

https://www.facebook.com/share/r/18KqJejAtg/

comment image

TRIP
TRIP
22/05/2026 16:03:12
הגב ל  אור

חחחחח מלך הפלופים

שי אבן צור
22/05/2026 16:23:45
הגב ל  גיא רוזן

🤮🤮🤮

Shenanigans
22/05/2026 16:49:09
הגב ל  גיא רוזן

איכס

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/05/2026 19:26:26
הגב ל  גיא רוזן

אני חושב שיש לו חולשה מובנית בברכיים, משהו בסגנון פיק ברכיים פוסט קליעתי (post shooting Knee buckling בספרות המקצועית). זה נושא רציני שצריך להיבדק, לא יפה לצחוק עליו

שי אבן צור
22/05/2026 16:24:25
הגב ל  אור

😅🤦‍♂️

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 18:28:10
הגב ל  אור

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מחלה חשוכת מרפא

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 20:06:09
הגב ל  etayef

מי יעצור את הקרקס הזה?

etayef
etayef
23/05/2026 4:10:54

ואיך עוצרים את הקרקס הזה בלי להגיע ל MMA במקום NBA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayef

חחחח הבושידו נגד אוק כתבתי את זה בזמן אמת אז היה מצחיק איך שהיה לופת שחקן וזורק ראש חחחח

עגל
23/05/2026 0:16:43
הגב ל  etayef

משעשע מאוד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

"הפער בין המקום שבו (השחקן) התחיל למקום אליו הגיע הוא הכי גדול בהיסטוריה", זו קטגוריה מעניינת מאד. בלי לחשוב יותר מדי, יש עוד שמות כמו קוואי, יוקיץ' ומאנו. שווה העמקה בפוסט יעודי.
.
הפציעה של מיטשל גם יכולה לשחק תפקיד, למרות שאוקלהומה עמוקים יותר.
.
נחיה, (נקום) ונראה.
.
תודה רבה דור, קצר וקולע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאנו וקאווי רחוקים שנות אור משם איש מהם לא היה mvp או קרוב לזה

נערך לאחרונה 19 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קוואי היה fmvp פעמיים מבחירה 15.
מאנו היה hof מבחירה 57

-gogo
-gogo
22/05/2026 17:49:33

למרות שנפצע בסוף המשחק מיטשל לא ברשימת הפצועים

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 18:33:22
הגב ל  -gogo

חשוב מאוד

captain beefheart
captain beefheart
22/05/2026 19:56:49

בלי לחשוב בכלל – יוקיץ׳ בפער (טאקו בל מישהו?)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים

גיא רוזן
22/05/2026 16:09:33

הצהרה מעניינת,
הסדרה הכי טובה של העשור האחרון.
"למזלה" של ההצהרה, טכנית, פיינלס 2016 מחוץ לטווח…

הלוואי הלוואי הלוואי שנקבל דרמה כמו גמר מזרח toe-on-the-line 2021
אני קונה גם מאבק כמו גמר מערב 2018 (מינוס פציעות דרמטיות).

המשותף?
משחק 7…

אבל כן,
2 קבוצות עם 60+ ניצחונות בגמר אזורי זה אירוע נדיר.
המאבק הדומה הדרמטי והאיכותי ביותר התרחש לאחרונה אי אז ב-2003 אז הספרס ניצחו את דאלאס ב-6 משחקים.
גם אז האנדרדוג ניצח במשחק 1 בחוץ,
אז זה נגמר עם ניצחון לפייבוריטית.

לעניין –
אם הארפר פוקס לא משחקים,
אני לא רואה את הספרס מנצחים.

יאללה,
עוד דרמה תתקבל בברכה!

jefffoster10
22/05/2026 23:29:08
הגב ל  גיא רוזן

פיינלס 2016 רק נזכיר הורכב מ-6 משחקים שנגמרו בהפרש דו ספרתי לקבוצה הביתית ומשחק 7 שהאפיל על כל מה שהיה לפניו. גמר המערב לפני כן היה סדרה הרבה יותר טובה ואני יכול לחשוב על עוד סדרות טובות יותר.

Shenanigans
22/05/2026 16:50:50

מה הספקולציות אומרות לגבי הפציעות של הארפר ופוקס? בלי שניהם זה יגמר 4-1 לokc

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Shenanigans

נו באמת אוק בלי הדוגמן ובלי מיצל

Shenanigans
22/05/2026 19:12:29

okc זה שגא + חבורת נמרצים בלתי נגמרת, תמיד יהיה נמרץ אחר להוסיף. לקאסל יהיה מאוד קשה לרכז לבדו, האמת כבר בלי פוקס ראו את זה

Shenanigans
22/05/2026 19:17:11

אגב נראה שמיצ׳ל ישחק

Screenshot-2026-05-22-at-19.16.03
וניל טרופי
וניל טרופי
22/05/2026 16:58:27

אפשר לסגור על הסדרה הכי מעניינת השנה ולהמשיך הלאה כי מי במילא זוכר מה היה פעם.

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 20:09:33

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה רק נדמה לי או שהחמסניק השמנמן עשה דיאטת רצח בשביל טיקטוק?

עגל
22/05/2026 20:37:39

תודה דור.
יהיה משחק אש. אני בעד ס"א ואז, ברגע שהם יהפכו לפייבוריטים. אני מתהפך עליהם והם הופכים "למאוסים", כאילו היו ג"ס של השנים הגדולות.

שימו לשרגא – כל זריקה במרחק 3 מ' ומעלה מהסל נוא מסיים על הרצפה. פשוט זורק את עצמו/נופל. לפעמים זה פלופ ולפעמים לא. כשזה לא פלופ, לדעתי זאת סוג של דרך שלו להגן על הקרסוליים (כמו שאמביד עושה), בשילוב של עייפות.

נערך לאחרונה 19 ימים לפני על ידי עגל
אשך טמיר המקורי
22/05/2026 21:08:27
הגב ל  עגל

די עם השטויות האלה
זה רק פלופ

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 21:10:28

הוא פלופר משובח, אבל לוקה לבד יותר גרוע ממנו, ותוסיף לו שלושה מגדולי הפלופרים של זמננו – השקץ. ריבס וסמארט – תוסיף את כל שריקות האוויר שנותנים ללייקרס בנוסף – ותקבל את ההשוואה המגוחכת של גיא

דוקטור רזי הופמן
22/05/2026 22:30:45

הפלופים של השקץ, הרדן וציפי 3 הם על זמניים.

sroni741
sroni741
22/05/2026 22:01:21

משחק קריטי הערב לשתי הקבוצות, נצחון של הספרס וכל המומנטום חוזר אליהם יחד עם בייתיות ואוקלהומה עם הגב אל הקיר במשחק הבא. מנגד ניצחון של הרעמים מחזירים את הבייתיות ועם הנסיון הם חוזרים להיות הפייבוריטיים. כל קבוצה נערכת מחדש למשחק ואין פקטור אחד שקבוע כמעט. במשחק האחרון שיי פחות הכריח ושיחק עם הזרם של המשחק ואוקלהומה הייתה טובה בהרבה, גם בהגנה הגימיק של קארוסו על וומבי היה הרבה פחות משמעותי ועם הארטנשטיין עליו זמן רב מהמשחק היה לו הרבה יותר קשה. באוקלהומה עדיין אין שחקן שני לצד שיי שמתעלה פרט לקארוסו , כלומר יש עוד מקום לשיפור אצל כמה שחקנים, בסן אנטוניו עם הבטחון שהבייתיות תתן אני מאמין שכמה שחקנים יתעלו והמשחק יותר תלוי בידיים שלהם. מקווה מאוד שהשיפוט יהיה סביר + ולא יכריע.

ברוך רובין
23/05/2026 3:32:56

גי דאב לא כשיר למשחק, בצד השני פוקס והרפר חוזרים יהיה מעניין, עבדכם הנאמן איתכם כמובן.

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2026 3:37:54

פוקס חזר לחמישייה, הוא כל כך חשוב להובלת הכדור.

ברוך רובין
23/05/2026 3:40:32

וומבי עם סטפ בק מ3, זה זריקה שאוקלוהמה רוצה . הספרס פתחו בטירוף וזה 7-0

ברוך רובין
23/05/2026 3:42:17

10-0 2 דקות הספרס חורכים את הפארקט.

ברוך רובין
23/05/2026 3:46:48

המשחק יגמר מהר מאוד אם זה ימשיך ככה . 15-0 הספרס קולעת הכל ואוקלהומה לא מסוגלת לעשות סל

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2026 3:47:52

בלוק אחר חטיפה. בשעה טובה הוא הכניס את קארוסו במקום הולמגרן הנכה הזה

ברוך רובין
23/05/2026 3:48:28

אוקלהומה 4 דקות ראשונות בלי נקודות, הרשנטיין שובר את הסכר

TRIP
TRIP
23/05/2026 3:49:42

איזה פתיחה של הספרס

ברוך רובין
23/05/2026 3:50:09

19-4 הספרס עושה אוקלהומה, טוחנת במעבר. הספרס נראים כאילו יש להם שחקן יותר על הפארקט.

TRIP
TRIP
23/05/2026 3:51:22

תכלס וומבי זה עוד שחקן

ברוך רובין
23/05/2026 3:52:04

קארוסו זה כסף בבנק, לאיש יש קרח בוורידים אין שחקן אחר שהייתי רוצה שיזרוק זריקה.

דיילנגויט הולך להרכב קטן ונוגס בהפרש, הוא חייב כמה מובילי כדור, הולמגרן צריך לבעוט כמה שיותר מהר, עציץ.

TRIP
TRIP
23/05/2026 3:53:06

השלשות נכנסות קיצור אוק מבושלים

ברוך רובין
23/05/2026 3:54:25

לא נכנס לאוקלהומה השלושות

ברוך רובין
23/05/2026 3:55:27

וואו ויליאמס עם שני שלושות וזה רק 5 הפרש

ברוך רובין
23/05/2026 3:57:35

אין הפרשים בטוחים בסדרה הזאת. 15-20 הפרש נעלמים ב2 דקות

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:00:32

הנה השופטים התחילו לעזור להם לצמצם

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:04:36

וומבי מהלוגוווווו

ברוך רובין
23/05/2026 4:09:42

התגובות של הולמגרן כאלה איטיות , הוא נראה לי מעושן . כמה פוקס חשוב לספרס זה מדהים

שי מזל אתה לא צופה במשחק, לא ראית את התפיסה של וובניאמה.

ברוך רובין
23/05/2026 4:10:57

וומבי דורס 3 שחקנים. עבירת תוקף 100 אחוז, הוא צריך ללמוד מתי לחדור ומתי לא. הוא קלע כמה שלושות קשות, אוקלהומה מוכנה לתת לו את הזריקות האלה כל הערב

thejanitor
thejanitor
23/05/2026 4:15:46

תוקף ברור, רק שהוא דרס רק שחקן אחד. וויליאמס עם שתי שלשות קריטיות ושתי סחיטות פאול על וומבי, תורם משמעותית מהספסל העמוק מאוד

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:11:15

חחחח שוומבי תופס הם שורקים הכל הפוך

thejanitor
thejanitor
23/05/2026 4:13:42

אחרי כל הממים לגבי התפיסות של הרטנשטיין במשחק הקודם, ואחרי הצאלנג המוצלח של אוקייסי על התפיסה של וומבי את וויליאמס ביד במאבק על הריבאונד, אני סקרן לראות איך תינשף המשרוקית בהמשך המשחק על כל תפיסות היד שעושים על וומבי במלחמה על הריבאונד

ברוך רובין
23/05/2026 4:16:18
הגב ל  thejanitor

כשהגבוהים של אוקלהומה קולעים את השלושות, אי אפשר להמשיך ולהביא דאבל עלSGA

וויליאמס לוהט

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
thejanitor
thejanitor
23/05/2026 4:17:24

הגבנו אחד לשני במקביל מחמאות לוויליאמס

ברוך רובין
23/05/2026 4:18:55
הגב ל  thejanitor

כן גם במשחק הקודם היה תפיסה שלא נשרקה ב5 הפרש בסיום. אוהדי הספרס בכיינים בדיוק כמו של אוקלהומה.

SGA מוסר לא מוערך הוא מנהל משחק אדיר הוא לא פלשי כמו יוקיץ או לברון אבל הוא כזה חכם

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:04:27
הגב ל  thejanitor

המוחמא למחמיא פטור.

ברוך רובין
23/05/2026 4:17:35

מאנו מזל אתה לא צופה במשחק, פוקס אדיר .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

האם אדוני רוצה לשקול מחדש את הצהרתו?

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:21:51

סוף סוף שרקו על החזקה של צ׳ט

ברוך רובין
23/05/2026 4:22:19

שמעון אתה רואה את הספסל של אוקלהומה, צריך לדרוס את מורי עם האוטו כזה טרייד מפגר הטרייד על מקיין

thejanitor
thejanitor
23/05/2026 4:25:45

שימון לא רואה את העומק באוקייסי, כי זה מפריע לו לנרטיב ההאדרה של שיי. אני רק אגיד, קייסון וואלאס, אי גי מיטצל, מקיין, איזיאה גו, גיילן וויליאמס זה חמישה שחקנים מצויינים מהספסל, וזה מבלי לדבר בכלל על העז פליאוף מהספסל הלבנבן הקירח

ברוך רובין
23/05/2026 4:37:41
הגב ל  thejanitor

שמעון לא צופה במשחקים בדיוק כמו שי צופים בתקציר 10 דקות, מתקשה להאמין שצופים כל הזמן בשידורים חוזרים

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:06:58
הגב ל  thejanitor

אם לדברר את שימון אז החמישייה הנ"ל כן מוערכת ובכל זאת שיי זה שייהאללה.

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:23:50

עדיף שקלדון יעלה ב5 במקום קורנט

ברוך רובין
23/05/2026 4:26:43

הקבוצות האלה לדעתי כל כך שוות ברמה, שזה הולך להיות נק או נק עד הסוף. יש יתרון עצום.

וומבי בעוד פלופ רק שלא יבכו על SGA

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:27:52

מה פלופ העיף לו את הראש תראה שוב

ברוך רובין
23/05/2026 4:30:12
הגב ל  TRIP

היה עבירה, גם על SGA שהוא עושה פלופ יש עבירות, הוא קפץ אחורה כאילו חטף אגרוף מטייסון.

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
TRIP
TRIP
23/05/2026 4:27:07

קאסל היה צריך להיכנס לחמישית הגנה

ברוך רובין
23/05/2026 4:28:34

קארוסו צריך לעשות לו פסל, הרנשטיין עושה עבודה כל כך טובה על וומבניאמה.

ברוך רובין
23/05/2026 4:29:17

מקיין עושה כל כך הרבה תנועה, קארוסו זה גאון !!! כופה 2 איבודים בשנייה.

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:31:30

די לא יכול לראות את קורנט כל הסלים עליו

ברוך רובין
23/05/2026 4:34:28
הגב ל  TRIP

מה קורנט אשם שאוקלוהמה קולעים אנד אוף מ3, אתה לא מצפה שהוא יעצור זריקה כזאת של SGA

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:35:44

אין לו רגליים לרוץ איתם במשחק כזה

גיא רוזן
23/05/2026 4:42:51

זה בלתי נתפס שאחרי הפתיחה הלוהטת זו תהיה הת'אנדר שתרד למחצית ביתרון.
כמות הכישרון שיש בקבוצה הזו,
מדהים.

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי גיא רוזן
ברוך רובין
23/05/2026 4:43:35

עבירה רעה של וולאס

-gogo
-gogo
23/05/2026 4:44:07

איזו מחצית
סדרה לפנתאון

ברוך רובין
23/05/2026 4:45:05

קארוסו סוחט עבירה שלישית מוומבי

TRIP
TRIP
23/05/2026 4:48:25

ג׳ונסון חייב להכניס סנטר אחר במקום קורנט יש לו עוד 3

ברוך רובין
23/05/2026 4:48:49

התקפה נראית בהילוך מהיר , וויליאמס עם עוד שלושה. כשהגבוהים קולעים מ3 אין לספרס תשובה לזה.

וומבי בבחירת מהלכים לא טובה עד עכשיו, כל פעם שהוא מוריד כדור לרצפה הידיים הזריזות של אוקלהומה קופצים עליו, והוא מתפשר על זריקות מ3, למרות שהשלושות נראות טוב בהילייטס האחוזים שלו משם לא וואו.

לאוקולהמה יש כזה עומק הספסל כל כך יותר איכותי.

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2026 4:53:09

הספסל של אוקלהומה על 39 נקודות מתוך 58, השאלה אם הספרס יורידו את הדאבל מSGA.

שמעון כמות השטויות שרשמת על העומק שלהם.

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:11:58

שימון לא פה ותראה כמה הוא נוכח אצלך בין האזניים.
כאילו טבדי הו השקץ בכבודו ובעצמו.
ילה שחררו ממנו שגם אני אוכל לשחרר.

ברוך רובין
23/05/2026 5:13:53

רזי זה התקופה בחודש שאתה במחזור? שמעון ואני בטראש טוק חברי

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:23:22

יודע
אתם שב"ר

ברוך רובין
23/05/2026 5:05:15

איזה הגנה וומבי לא מסוגל לקחת ריבאונד התקפה מול סנטרים עבי בשר

ברוך רובין
23/05/2026 5:06:50

קארוסו זה כסף בבנק, איזה שחקן. הלייקרס כאלה מטומטים שלא רצו לשלם לו והעדיפו את טאקר ווסטברוק

ברוך רובין
23/05/2026 5:08:30

קארוסו בעבירה סופר חכמה.

ברוך רובין
23/05/2026 5:10:06

צריכים לקבל טכנית שחקני הספרס באים לריב ידיים.

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:14:53

איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חסימה נקייה של הקרוסין איבן קרוזו, מה השופטוטים הורסים?

ברוך רובין
23/05/2026 5:15:08

הספרס כבר בבונוס ויש עוד 8 דקות לרבע הם צריכים לתקוף את הצבע כל הזדמנות , קאסל מחטיא מהקו הוא לא מרוכז.

סלטיקס
סלטיקס
23/05/2026 5:16:09

רבע שלישי 7.5 לסיום הרבע ,סן אנטוניו 20 פעמים לקו טנדר 10 פעמים

ברוך רובין
23/05/2026 5:17:06

פלאוטר מדהים של SGA. אנחנו רק בחמש הפרש.

ברוך רובין
23/05/2026 5:19:32

עבירה בלי כדור במגרש זה זריקה מהקו צריך להיות, מפתיע ש3 שופטים לא רואים את זה

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2026 5:21:28

מקיין!! אני מת על השחקן הזה. הולמגרן קופץ על הפרקט כל הזמן האהבל הזה

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:21:55

איך אפשר בלי הנפילות האלה?
מלכות הדרהרה-רה-מהמה-מה-מיה

גיא רוזן
23/05/2026 5:22:46

עוד שלשה של מקיין.
משמשת הסבר מדוקדק למה פרסטי הוא ה-GM הכי טוב בליגה.
איך לחזק אלופה מבלי לפגוע בגמישות העתידית שלה.
בעידן הסמינר הראשון והשני,
מה שעושים הת'אנדר זה חסר תקדים.

ברוך רובין
23/05/2026 5:38:19
הגב ל  גיא רוזן

יש טריידים שאתה יודע שהם מטומטים ואתה לא מבין איך פרונט אופיס עושה אותם, זה אחד מהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

נהנה מפגועי מוח כמו דריל מורי

ברוך רובין
23/05/2026 5:26:37

מקיין תישרפו פילי, כמות התנועה שהוא עושה בלי כדור .

שי אבן צור
23/05/2026 5:32:41

איזה משחק נפל של וומבי

ברוך רובין
23/05/2026 5:35:52

אוקלהומה כל כך עמוקה, אני לא רואה את הספרס עומדת בקצב הזה ברביעי

שי אבן צור
23/05/2026 5:38:06

מתחיל לחשוב ככה למרות שאסור לי
GO SPURS GO!!!

ברוך רובין
23/05/2026 5:41:37

אין להם תשובה לעומק של אוקלהומה יש הבדל גדול בין הספסלים והתרומה שלהם. אוקלהומה גם קולעים שלושות והשמיכה ההגנתית גם אם זאת של הספרס (או של כל קבוצה אחרת בערב כזה) פשוט קצרה מדי.

קארוסו זה המנייה הבטוחה בעולם

שי אבן צור
23/05/2026 13:00:34

במשחק כמו הלילה כשהם לא מפסיקים לקלוע, לא משנה מי, באמת שלא היה סיכוי
ואני לא טוען שזה היה רק אחוזים, כמות השטויות שעשינו בשני צידי המגרש לא השאירו לנו שום סיכוי
הקטע שהם היו כ"כ טובים היום שגם אם לא היינו עושים כ"כ הרבה שטויות לא בטוח שהיינו מנצחים

גיא רוזן
23/05/2026 5:42:17

לת'אנדר הזו,
עם כל התנועה והספסל שבמשחק ללא וויליאמס שמים 50 לפני סוף הרבע השלישי,
לקבוצה הזו אני יכול להתחבר.

*קצת פחות פלופים, וזה יהיה אפילו קל יותר. קטע, איך הם הפכו ל-meme

גיא רוזן
23/05/2026 5:43:36
הגב ל  גיא רוזן

בזמן שאני כותב המספר קופץ ל-55 והרבע השלישי עדיין לא נגמר…

ברוך רובין
23/05/2026 5:43:10

אי אפשר להביא דאבל על SGA שהשלושות נכנסות. שי אתה רואה את התפיסות בחולצה וביד?

הוא שחקן כזה חכם , הMVP בצדק.

28point9
23/05/2026 11:21:54

אתה דיברת על זה גם בעבר ואתה צודק מאד. אחרי השני משחקים הראשונים, הם עשו עליו דאבל טים ביותר מרבע מהפוזישנים וחטפו 1.21 נקודות פר פוזשן לעומת 0.93 כשלא עשו זאת. אפשר להבין את ההגיון בלנסות לעשות זאת כשנכנסים לתוך הסדרה אבל כבר אחרי שני המשחקים הראשונים הנתונים הלכו נגד זה.

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:44:18

סל יפה של הגפרור הצרפתי, למה הוסיפו שם נד וואן?

ברוך רובין
23/05/2026 5:45:16

פוקס שוב נפצע.

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:45:32

נראה לי שפוקס גמר את הסדרה
🙁

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:46:58

זה נראה כמו נקע
רחמיי על השועל

ברוך רובין
23/05/2026 5:47:22

SGA ענק , מוכיח לכולם כולל לי מי הטוב בעולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה באתי לעזור לאוק להחזיק מעמד שלא יעשו קאבס

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 5:51:27

תגיד תאמת
שי שלח לך את הבראוניס המיוחדים של הגננת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טעימים הבראוניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתי שיש למעלה רפי בינה שמדברים על עומק ספסל. בלי שגא ומה שהוא מושך הספסל הזה לא מגיע לסל. חוץ ממקיין. תשלחו פרחים למורי

ברוך רובין
23/05/2026 5:53:20

שמעון הסוד זה לצפות במשחקים אחרי זה להגיב לא להפך

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אתה יוצא יותר רפה בינה מדריל מורי.
צופה בהכל יא חביבי. לא רק שצופה אפילו עושה ניתוח וידאו. מהסדרה הזאת לא מחמיץ דקה. זה לא ניקס הוקס😅

ברוך רובין
23/05/2026 5:58:50

גם שם אתה מגיב, התעוררת לפני 5 דקות ורשמת שטויות על הספסל, SGA מדהים אבל גם העומק של אוקלהומה והספסל, בנו של קבוצה קבוצה.

thejanitor
thejanitor
23/05/2026 6:01:49

הספסל של אוקייסי פלוס מעל 30 בממוצע למשחק מול הספסל של הספרס עד כה בסדרה. אבל שלא ניתן לעובדות לבלבל אותנו בטעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

תשמע זה שאתה מחשיב את קארוסו ספסל… מעיד על רםות בינה. הוא חמישייה לכל דבר ומשחק במאני טיים. הוא ספסל כמו שמאנו היה ספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא אמר שאין עומק פשוט לספרס יש,אותו עומק.
והעומק הזה זה עבודת מאמן בקבוצות אחרות העומק הזה מחממם ספסלים ומגבות. מקיין בפילי היה מעיף מגבות אצל נרס.

ברוך רובין
23/05/2026 6:16:37

אתה רואה את התרומה של הספסל? הספרס יכולה לחלום על אותה כמות של יוצרים ומובילי כדור ושחקני הגנה מהספסל. החמישייה השנייה של אוקלהומה בקילומטרים משאר הספסל בליגה

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל על דיארון אבל מאנו אמר שלא צריך אותו יצטרכו להסתדר

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 5:55:28

בעיטה ברורה של וומבי, רגל באורך 2 מטר והשופטים דוממים

איך הוא לא שיחק בלי הרטי משחק ראשון, זה היה פשוט פשע נגד הקבוצה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלח את הבאגט

trusttheprocess
trusttheprocess
23/05/2026 5:56:47

מי צריך תותח כמו מקיין כשאפשר לשלם לבתי אבות כמו דראמונד ולאורי יותר כסף

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 5:57:44

מקודם צ'ט עומד עם ידיים למעלה, ויקטור מתנגש בו, אנד וואן
שיי לפחות מקפיץ את השומרים שלו באוויר לכיוונו

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:01:10

הסברתי
זה היה סל יפה של הוומבי
ואז השופטוט הרס הכל עם עבירה מדומיינת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיארון על הראש של מאנו שיאשים אותו בהפסד😁 מאנו קח את הארדן תן לי פוקס

trusttheprocess
trusttheprocess
23/05/2026 6:01:48

מקיין זרק 21 זריקות
בפילי אם היה זורק יותר מ 7 פעמים נרס היה מספסל אותו ל 7 משחקים

ברוך רובין
23/05/2026 6:03:10
הגב ל  trusttheprocess

כי נרס מטומטם כל איבוד היא שולח אותו למקפיא. גם מורי שני אהבלים

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:01:54

איזה שומר ואסל

ברוך רובין
23/05/2026 6:01:54

קארוסו גאון!!!

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:02:31

לא מבין איך השועל חזר
זה נראה כמו נקע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמפניה העיף פקק על צט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם שריקת אוויר 3 זריקות חינם מעצבן השריקות האלה שקופצים ל3

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:06:01

נראה אוויר כי מפיל את עצמו אבל בהילוך חוזר רואים שנכנסו לו בבירור לאיזור הנחיתה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח זה חרטא כל קפיצה זה באזור הנחיתה אז למגן אסור לקפוץ

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:22:56

ככה זה בנבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא פוגכים מה3 מקיין חייב להיות במגרש כל הזמן הספרס בפאניקה שהוא שם

thetroll
thetroll
23/05/2026 6:04:49

היה פאול אבל למה הוא נפל?

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:09:11
הגב ל  thetroll

שאלות שאסור לשאול
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איטס א-שואו

ברוך רובין
23/05/2026 6:04:57

הקנדי מוכיח מי הוא השחקן הטוב בעולם.

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:05:20

זה השחקן הכי טוב באין BA?
שיי חומ-תקום

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:06:20

מיטשל זה מכה קשה

ברוך רובין
23/05/2026 6:06:32

זריקות רעות של וומבי הוא לא צריך לקחת סטפ בק מ3.

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:07:19

הפריזורה של קסל זה קסטליו
ממש מבצר אנטיפרוס על המצח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקיין זה טרייד אליפות חחח איזה אהבלים יש בליגה דריל מורי הדפקט הזה 😅😅

גיילן ברונסון וויליאמסססס נועל את הטקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדוגמן היום בא בלי משקפיים

ברוך רובין
23/05/2026 6:11:23

הספרס יכולה ללכת לים אני לא רואה אותם לוקחים את הסדרה . אוקלהומה כל כך יותר עמוקה. הספרס לא עומדים על הרגליים .
וויליאמס עם שלושה שגומרת את המשחק .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס משווים משחק הבא

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:11:30

מקיין והביטחון הבלתי נגמר שלו קריטיים בלי מיטשל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמנים בליגה מעדיפים את קייל לאורי מאשר את מקיין😅😅

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:12:01

הנפילות האלה ואז השאגה שוב עשיתי את זה אנד וואן

ברוך רובין
23/05/2026 6:12:22

בלי גי דאב. אחרי פתיחה נוראית. ו15 הפרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייסון ומקיין במקום לקלוע לייאפס סתם מתמסרים ומגיעים בסוף לשלשה קשה

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:15:11

פחדו מוומבי

Yinon Yavor
23/05/2026 6:15:47

איך יש בכלל חמישייה של 4 גארדים ו-וויליאמס?
הצבע פרוץ

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:14:26

אוק' בלי שני היוצרים שלהם מלבד שיי ועדיין מובילים בחוץ

וומבי מקבל טיפול לברון. הבייבי החדש של הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו עם איירבול מהמקווקו😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס צריכים את ביסמק בסדרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם אוויר על שגא חחחח סתם עף בזריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם ויקטור נופל כל התקפה חח

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:20:56

שרגא זה שקץ בהתהוותו
בעתיד שקץ על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפעם מקיין משחק את כל דק הקלאץ דיעגנולט הקשיב לי בסדרה הזאת יש 4 שאיתם אתה סוגר משחקים שגא מקיין קארוסו הרטי. החמישי נתון לבחירה לפי יום

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:21:47

ניצחון מרשים מאוד בלי שני היוצרים המשניים שלה על ספרס בהרכב מלא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן. מקיין זה איום ברמת הסטף על ההגנה של הספרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא נבהל מפלאמלי החטיא לייאפ 😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טופיץ טיים

דוקטור רזי הופמן
23/05/2026 6:22:55

הנה ביסמארק נכנס
חשבו עלינו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלאמלי בייבי

thetroll
thetroll
23/05/2026 6:24:14

תמא טקס. הרנשטיין זה הגיים צ'יינג'ר . כל הדברים הקטנים האלה. היו כאלה רפי הבנה שאמרו שפרסטי צריך להביא כוכב (אני) . פרסטי הביא את הרנשטיין וקרוזו. לא התפתה. יצא נסיך.
סן אנטוניו מאוד לחוצה במשחק הזה – זה נסיון בפליאוף. כנראה אי אפשר בלי זה. ההיא עם הכאילו חולצה (קצת חולצה הרבה בלי חולצה) שיושבת מאחורי הספסל של הספרס הרגה אותי.
זהו סיכמתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

באה לתפוס שחקן

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:29:00

יכולה לתפוס שניים עם הנכסים שלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

thetroll
thetroll
23/05/2026 8:55:48

חחח

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:28:04
הגב ל  thetroll

😍

ברוך רובין
23/05/2026 6:24:49

אני לא רואה את הספרס יוצאת עם ידה על העליונה מהסדרה, יש הבדל עצום בעומק. הספסל של אוקלהומה עם 50+ על הספסל של הספרס.

לא יופתע אם הסדרה תגמר ב5 משחקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שוב פעם מגזימים איןמ5 בסדרה הזאת. הספרס משווים משחק הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריל מורי ב2015 היה מטריד את סטף תמורת הארדן

אשך טמיר המקורי
23/05/2026 6:26:31

אוק' עם שיא פלייאוף – 76 נק' מהספסל
קריצה לפילי

ברוך רובין
23/05/2026 6:29:32

כשאוקלהומה תופסת יום מ3 אין לספרס יותר מדי מה לעשות.

שי אבן צור
23/05/2026 6:33:02

הבעיה שהיא לא מפסיקה לתפוס ימים כאלה
משחק קודם הם נעזרו בשופטים יפה מאוד
הפעם אין לנו שום תירוץ

שי אבן צור
23/05/2026 6:30:35

שונא את OKC שאין לתאר אבל ניצחון גדול שלהם
fair and square

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל דאגה משחק הבא השופטים לא יאפשרו להתקרב לויקטור😉

שי אבן צור
23/05/2026 6:35:21

או OKC בחמש או גיים 7

שי אבן צור
23/05/2026 6:39:18

לא רוצה את זה ככה
זה שכר הלימוד והשלב ההכרחי בהתפתחות שלו

ילמד כבר במשחק הבא – יופי!
לא ילמד – ימשיך בעונה הבאה עם יישום של מה שהוא לומד ברגעים אלה ממש

sroni741
sroni741
23/05/2026 6:46:11

בלי ג'יי דאב מהפתיחה עם חגיגה של הספרס בתחילת המשחק, ואח"כ גם בלי מיצ'ל העומק של אוקלהומה פשוט ניצח את המשחק. משחק קבוצתי עם המון השקעה של כל השחקנים , אחרי ההלם בפתיחה הייתה קבוצה טובה יותר על המגרש עם כמה שחקנים בדאבל פיגרס שתורמים גם המון בהגנה. אצל הספרס הספסל לפשוט לא תרם כמעט כלום .ג'ונסון חושך והארפר לא פחות, כך הם לא יכולים לנצח. רבע שלישי מזעזע לצפייה עם הליכה לקו בלתי סופית. יותר מדי דיבורים על אגרסיביות בסוף הובילו לכך שכמעט על כל דבר שרקו. תנו לשחק כבר, שחקנים שעושים עבירות טפשיות כמו תפיסה בחולצה וכאלה תענישו אבל על מגע שולי וזריקת ידיים ורגליים אל תשלחו לקו.
אגב עם כל הבלבולי מוח על האגרסיביות וומבי יכול היה היום לצאת לבית חולים. פעם אחת כשהראו אותו "מתאמן" עם איזה שלושה אנשי צוות שתופסים ומציקים לו כביכול כהכנה להארטנשטיין , אחד מהם כמעט הוציא לו את היד מהמקום… (ממש כמו סרטוני WWE מבוימים היטב), ופעם שניה כשפוקס עם דחיפה מטופשת של צ'אט שעף על הרגליים שלו, זווית קצת אחרת ויותר תנופה ויכולה הייתה להיות שם פציעה..

נערך לאחרונה 18 ימים לפני על ידי sroni741
Don
Don
23/05/2026 10:15:41

OKC הדגימו היום מדוע הם אלופים. כל קבוצה אחרת היתה נשחטת פה ב-50 הפרש ע"י הספרס, עם פתיחת משחק מדהימה ויתרון 15.

NBA בדם
26/05/2026 12:06:07

י

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי NBA בדם