3:30 סן אנטוניו ספרס (1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1)
:סן אנטוניו חוזרת מאוקלהומה עם שלושה הישגים באמתחתנה:
- השחקן הכי טוב בליגה לוומבי
- חותמת של קונטנדרית ב-ק דגושה
- יתרון הביתיות
אם לא הפציעות באמת שזה היה מושלם מבחינתה.
וזה בוודאי מושלם מבחינתנו, כי קיבלנו את הסדרה הטובה ביותר של העשור האחרון מבחינת איכות משחק, איכות סגל המאמנים וההתאמות שהם מסוגלים לבצע ומבצעים על מטבע, סיפורים ותחושת כובד המשקל של התוצאה הסופית, עכשיו רק נשאר לבקש שהסדרה תגיע ל-7 משחקים.
חשוב לי לציין שהאמירה על וומבי לא מפחיתה במאום מ-SGA, הוא היה מופתי במשחק מספר 2, קלע את הסל המכריע ידע לתת פתרונות לכל מה שזרקו עליו (כשנתנו דאבל טים הוא הפך למסיים התקפות במקום למי שמתחיל אותן) וה-MVP שלו מוצדק ונהדר, הוא רושם את שמו באותיות זהב על הליגה, והוא בפוטנציאל לא מבוטל לשחקן שהפער בין המקום שבו התחיל למקום אליו הגיע הוא הכי גדול בהיסטוריה.
סימני השאלה הגדולים הם הכשירות של ג'יי דאב, הארפר ופוקס.
מעבר לכך ראינו את אוקלהומה מצליחה להרחיק את וומבי במקלות ואבנים מהסל במשחק מספר 2, אחרי שבמשחק מספר 1 הוא קלע כ-70% מהזריקות שלו ממש בטבעת, האם השופטים יאפשרו להרטנשטיין וחבריו לשמור כך גם הלילה או שהם יגידו עד כאן? ואם הם יאפשרו את זה איזה התאמות הצוות של הספרס מכין לנו?
כפי שהיה אומר מודי זכרונו לברכה, המייקל ג'ורדן של אנשי תקשורת הספורט בישראל, תבלו.

יאמי.
תודה רבה דור
תודה דור
יש תחושה שזאת הסדרה של אוקייסי. זה היה אמור להיות עכשיו 2-0, אבל השלשה של וומבי סידרה הארכה במשחק 1. נראה שזה הולך לכיוון של 4-1 לאוקייסי
אני לא אהיה המום אם אוקייסי תנצח, אני אהיה המום אם זה יגמר ב-5
אני חושב 5:1 …
אוקלהומה נואשים כל משחק נאחזים בגימיק שמשאיר אותם בחיים
הרטנשטיין היה צריך לצאת בפלייגרנט 2 אחרי המשיכה בשיער כמעט גם פירק לוומבי את הכתף
בשביל להיות קרוב לסל ולתת אימפקט הגנתי צ'ט חייב להיות ב5 ולהכניס עוד קלעי
אג'יי מיצ'ל גם נפצע לדעתי מכה רצינית עבורם אם לא יחזור
במידה והגארדים של הספרס לא חוזרים. הכל נופל על קאסל חייב לשלב את מקלוקלין זה עבד לא רע
הייתי מתסכל גם על פלאמלי/ביומבו שיתנו הגנה וגוף בצבע. עדיין סדרה שלהם להפסיד
הגזמת
אם מישהו היה צריך לצאת בפלייגרנט 2 זה וומבי על הנגיחה
איזה נגיחה?
בקרוסו
יה, איזה עולם, גם לאוקייסי יש רובינזון קרוסו
אז זה הטייק שלך מגיים 2!
צ׳מע, זה מטומטם באופן יוצא דופן אפילו לסטנדרטים שלך😂🤣🤦♂️
מצד שני, תמיד היית ממש מיוחד והראשון לזהות את מה שאף אחד אחר לא – כמו הגאונות שבטרייד של לוקה למשל
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ
אוי מסכן שלי😢
תגיד, למה אתה נופל למלכודות שלו?
הוא הרי תמיד יורד לרמה הכי נמוכה באתר אין יותר נמוך מזה.
תמיד בשפה הכי נמוכה ובאופן אישי אליך, לברוך, שיכול להיות לפחות אבא שלו, וכמובן לשימון. יש לנו טרולי באתר שהוא פי אלף בן אדם מאבן צור.
אני לא מתייחס אליו בדר"כ, הוא תת רמה אמיתי
רק במקרה הזה מחזיר לו בהטרלות שלו שנתן לשמעון שהעז להתלונן על שיפוט
דע לך שההטרלות האלה ממש פגעו בי😂🤣😂🤣
כדי להגיע לרמה שלכם אני חייב לרדת. איזה ברירה כבר יש לי?
אגב, מה אמרתי לברוך בדיוק?
חובה למשוך לקאסל בסידור פרחים על הראש שלו בכל משחק, מה זה הדבר הזה
מחזק
אני מותש רק מלצפות במשחקים האלה
לא יודע איך השחקנים של שתי הקבוצות עומדים בזה
תשתה קצת בירה ותטעם בראוניז קנביס ואז תראה את המשחק.
אבקש מהגננת שתכין
אחרי זה גם יהיה לך יותר קל ללכת לישון
תודה דור
מה יהיה עם שג"א
https://www.facebook.com/share/r/18KqJejAtg/
חחחחח מלך הפלופים
https://www.facebook.com/share/r/17bqwgfxc5/
🤮🤮🤮
איכס
אני חושב שיש לו חולשה מובנית בברכיים, משהו בסגנון פיק ברכיים פוסט קליעתי (post shooting Knee buckling בספרות המקצועית). זה נושא רציני שצריך להיבדק, לא יפה לצחוק עליו
😅🤦♂️
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מחלה חשוכת מרפא
חביב הקהל:
https://m.youtube.com/shorts/4IMYCvKUC2A
https://m.youtube.com/shorts/NAypLOCuXBo
https://m.youtube.com/watch?v=J3p7ZrTi7Jk&pp=ygUPam9raWMgZm91bCBiYWl0
מי יעצור את הקרקס הזה?
ואיך עוצרים את הקרקס הזה בלי להגיע ל MMA במקום NBA
חחחח הבושידו נגד אוק כתבתי את זה בזמן אמת אז היה מצחיק איך שהיה לופת שחקן וזורק ראש חחחח
משעשע מאוד
"הפער בין המקום שבו (השחקן) התחיל למקום אליו הגיע הוא הכי גדול בהיסטוריה", זו קטגוריה מעניינת מאד. בלי לחשוב יותר מדי, יש עוד שמות כמו קוואי, יוקיץ' ומאנו. שווה העמקה בפוסט יעודי.
.
הפציעה של מיטשל גם יכולה לשחק תפקיד, למרות שאוקלהומה עמוקים יותר.
.
נחיה, (נקום) ונראה.
.
תודה רבה דור, קצר וקולע.
מאנו וקאווי רחוקים שנות אור משם איש מהם לא היה mvp או קרוב לזה
קוואי היה fmvp פעמיים מבחירה 15.
מאנו היה hof מבחירה 57
למרות שנפצע בסוף המשחק מיטשל לא ברשימת הפצועים
חשוב מאוד
בלי לחשוב בכלל – יוקיץ׳ בפער (טאקו בל מישהו?)
מסכים
הצהרה מעניינת,
הסדרה הכי טובה של העשור האחרון.
"למזלה" של ההצהרה, טכנית, פיינלס 2016 מחוץ לטווח…
הלוואי הלוואי הלוואי שנקבל דרמה כמו גמר מזרח toe-on-the-line 2021
אני קונה גם מאבק כמו גמר מערב 2018 (מינוס פציעות דרמטיות).
המשותף?
משחק 7…
אבל כן,
2 קבוצות עם 60+ ניצחונות בגמר אזורי זה אירוע נדיר.
המאבק הדומה הדרמטי והאיכותי ביותר התרחש לאחרונה אי אז ב-2003 אז הספרס ניצחו את דאלאס ב-6 משחקים.
גם אז האנדרדוג ניצח במשחק 1 בחוץ,
אז זה נגמר עם ניצחון לפייבוריטית.
לעניין –
אם הארפר פוקס לא משחקים,
אני לא רואה את הספרס מנצחים.
יאללה,
עוד דרמה תתקבל בברכה!
פיינלס 2016 רק נזכיר הורכב מ-6 משחקים שנגמרו בהפרש דו ספרתי לקבוצה הביתית ומשחק 7 שהאפיל על כל מה שהיה לפניו. גמר המערב לפני כן היה סדרה הרבה יותר טובה ואני יכול לחשוב על עוד סדרות טובות יותר.
מה הספקולציות אומרות לגבי הפציעות של הארפר ופוקס? בלי שניהם זה יגמר 4-1 לokc
נו באמת אוק בלי הדוגמן ובלי מיצל
okc זה שגא + חבורת נמרצים בלתי נגמרת, תמיד יהיה נמרץ אחר להוסיף. לקאסל יהיה מאוד קשה לרכז לבדו, האמת כבר בלי פוקס ראו את זה
אגב נראה שמיצ׳ל ישחק
אפשר לסגור על הסדרה הכי מעניינת השנה ולהמשיך הלאה כי מי במילא זוכר מה היה פעם.
לאוהבי הארדן
https://youtube.com/shorts/NsU-2O5HIBs?si=QlA41wcEL9xm495k
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה רק נדמה לי או שהחמסניק השמנמן עשה דיאטת רצח בשביל טיקטוק?
תודה דור.
יהיה משחק אש. אני בעד ס"א ואז, ברגע שהם יהפכו לפייבוריטים. אני מתהפך עליהם והם הופכים "למאוסים", כאילו היו ג"ס של השנים הגדולות.
שימו לשרגא – כל זריקה במרחק 3 מ' ומעלה מהסל נוא מסיים על הרצפה. פשוט זורק את עצמו/נופל. לפעמים זה פלופ ולפעמים לא. כשזה לא פלופ, לדעתי זאת סוג של דרך שלו להגן על הקרסוליים (כמו שאמביד עושה), בשילוב של עייפות.
די עם השטויות האלה
זה רק פלופ
הוא פלופר משובח, אבל לוקה לבד יותר גרוע ממנו, ותוסיף לו שלושה מגדולי הפלופרים של זמננו – השקץ. ריבס וסמארט – תוסיף את כל שריקות האוויר שנותנים ללייקרס בנוסף – ותקבל את ההשוואה המגוחכת של גיא
הפלופים של השקץ, הרדן וציפי 3 הם על זמניים.
משחק קריטי הערב לשתי הקבוצות, נצחון של הספרס וכל המומנטום חוזר אליהם יחד עם בייתיות ואוקלהומה עם הגב אל הקיר במשחק הבא. מנגד ניצחון של הרעמים מחזירים את הבייתיות ועם הנסיון הם חוזרים להיות הפייבוריטיים. כל קבוצה נערכת מחדש למשחק ואין פקטור אחד שקבוע כמעט. במשחק האחרון שיי פחות הכריח ושיחק עם הזרם של המשחק ואוקלהומה הייתה טובה בהרבה, גם בהגנה הגימיק של קארוסו על וומבי היה הרבה פחות משמעותי ועם הארטנשטיין עליו זמן רב מהמשחק היה לו הרבה יותר קשה. באוקלהומה עדיין אין שחקן שני לצד שיי שמתעלה פרט לקארוסו , כלומר יש עוד מקום לשיפור אצל כמה שחקנים, בסן אנטוניו עם הבטחון שהבייתיות תתן אני מאמין שכמה שחקנים יתעלו והמשחק יותר תלוי בידיים שלהם. מקווה מאוד שהשיפוט יהיה סביר + ולא יכריע.
גי דאב לא כשיר למשחק, בצד השני פוקס והרפר חוזרים יהיה מעניין, עבדכם הנאמן איתכם כמובן.
פוקס חזר לחמישייה, הוא כל כך חשוב להובלת הכדור.
וומבי עם סטפ בק מ3, זה זריקה שאוקלוהמה רוצה . הספרס פתחו בטירוף וזה 7-0
10-0 2 דקות הספרס חורכים את הפארקט.
המשחק יגמר מהר מאוד אם זה ימשיך ככה . 15-0 הספרס קולעת הכל ואוקלהומה לא מסוגלת לעשות סל
בלוק אחר חטיפה. בשעה טובה הוא הכניס את קארוסו במקום הולמגרן הנכה הזה
אוקלהומה 4 דקות ראשונות בלי נקודות, הרשנטיין שובר את הסכר
איזה פתיחה של הספרס
19-4 הספרס עושה אוקלהומה, טוחנת במעבר. הספרס נראים כאילו יש להם שחקן יותר על הפארקט.
תכלס וומבי זה עוד שחקן
קארוסו זה כסף בבנק, לאיש יש קרח בוורידים אין שחקן אחר שהייתי רוצה שיזרוק זריקה.
דיילנגויט הולך להרכב קטן ונוגס בהפרש, הוא חייב כמה מובילי כדור, הולמגרן צריך לבעוט כמה שיותר מהר, עציץ.
השלשות נכנסות קיצור אוק מבושלים
לא נכנס לאוקלהומה השלושות
וואו ויליאמס עם שני שלושות וזה רק 5 הפרש
אין הפרשים בטוחים בסדרה הזאת. 15-20 הפרש נעלמים ב2 דקות
הנה השופטים התחילו לעזור להם לצמצם
וומבי מהלוגוווווו
התגובות של הולמגרן כאלה איטיות , הוא נראה לי מעושן . כמה פוקס חשוב לספרס זה מדהים
שי מזל אתה לא צופה במשחק, לא ראית את התפיסה של וובניאמה.
וומבי דורס 3 שחקנים. עבירת תוקף 100 אחוז, הוא צריך ללמוד מתי לחדור ומתי לא. הוא קלע כמה שלושות קשות, אוקלהומה מוכנה לתת לו את הזריקות האלה כל הערב
תוקף ברור, רק שהוא דרס רק שחקן אחד. וויליאמס עם שתי שלשות קריטיות ושתי סחיטות פאול על וומבי, תורם משמעותית מהספסל העמוק מאוד
חחחח שוומבי תופס הם שורקים הכל הפוך
אחרי כל הממים לגבי התפיסות של הרטנשטיין במשחק הקודם, ואחרי הצאלנג המוצלח של אוקייסי על התפיסה של וומבי את וויליאמס ביד במאבק על הריבאונד, אני סקרן לראות איך תינשף המשרוקית בהמשך המשחק על כל תפיסות היד שעושים על וומבי במלחמה על הריבאונד
כשהגבוהים של אוקלהומה קולעים את השלושות, אי אפשר להמשיך ולהביא דאבל עלSGA
וויליאמס לוהט
הגבנו אחד לשני במקביל מחמאות לוויליאמס
כן גם במשחק הקודם היה תפיסה שלא נשרקה ב5 הפרש בסיום. אוהדי הספרס בכיינים בדיוק כמו של אוקלהומה.
SGA מוסר לא מוערך הוא מנהל משחק אדיר הוא לא פלשי כמו יוקיץ או לברון אבל הוא כזה חכם
המוחמא למחמיא פטור.
מאנו מזל אתה לא צופה במשחק, פוקס אדיר .
האם אדוני רוצה לשקול מחדש את הצהרתו?
סוף סוף שרקו על החזקה של צ׳ט
שמעון אתה רואה את הספסל של אוקלהומה, צריך לדרוס את מורי עם האוטו כזה טרייד מפגר הטרייד על מקיין
שימון לא רואה את העומק באוקייסי, כי זה מפריע לו לנרטיב ההאדרה של שיי. אני רק אגיד, קייסון וואלאס, אי גי מיטצל, מקיין, איזיאה גו, גיילן וויליאמס זה חמישה שחקנים מצויינים מהספסל, וזה מבלי לדבר בכלל על העז פליאוף מהספסל הלבנבן הקירח
שמעון לא צופה במשחקים בדיוק כמו שי צופים בתקציר 10 דקות, מתקשה להאמין שצופים כל הזמן בשידורים חוזרים
אם לדברר את שימון אז החמישייה הנ"ל כן מוערכת ובכל זאת שיי זה שייהאללה.
עדיף שקלדון יעלה ב5 במקום קורנט
הקבוצות האלה לדעתי כל כך שוות ברמה, שזה הולך להיות נק או נק עד הסוף. יש יתרון עצום.
וומבי בעוד פלופ רק שלא יבכו על SGA
מה פלופ העיף לו את הראש תראה שוב
היה עבירה, גם על SGA שהוא עושה פלופ יש עבירות, הוא קפץ אחורה כאילו חטף אגרוף מטייסון.
קאסל היה צריך להיכנס לחמישית הגנה
קארוסו צריך לעשות לו פסל, הרנשטיין עושה עבודה כל כך טובה על וומבניאמה.
מקיין עושה כל כך הרבה תנועה, קארוסו זה גאון !!! כופה 2 איבודים בשנייה.
די לא יכול לראות את קורנט כל הסלים עליו
מה קורנט אשם שאוקלוהמה קולעים אנד אוף מ3, אתה לא מצפה שהוא יעצור זריקה כזאת של SGA
אין לו רגליים לרוץ איתם במשחק כזה
זה בלתי נתפס שאחרי הפתיחה הלוהטת זו תהיה הת'אנדר שתרד למחצית ביתרון.
כמות הכישרון שיש בקבוצה הזו,
מדהים.
עבירה רעה של וולאס
איזו מחצית
סדרה לפנתאון
קארוסו סוחט עבירה שלישית מוומבי
ג׳ונסון חייב להכניס סנטר אחר במקום קורנט יש לו עוד 3
התקפה נראית בהילוך מהיר , וויליאמס עם עוד שלושה. כשהגבוהים קולעים מ3 אין לספרס תשובה לזה.
וומבי בבחירת מהלכים לא טובה עד עכשיו, כל פעם שהוא מוריד כדור לרצפה הידיים הזריזות של אוקלהומה קופצים עליו, והוא מתפשר על זריקות מ3, למרות שהשלושות נראות טוב בהילייטס האחוזים שלו משם לא וואו.
לאוקולהמה יש כזה עומק הספסל כל כך יותר איכותי.
הספסל של אוקלהומה על 39 נקודות מתוך 58, השאלה אם הספרס יורידו את הדאבל מSGA.
שמעון כמות השטויות שרשמת על העומק שלהם.
שימון לא פה ותראה כמה הוא נוכח אצלך בין האזניים.
כאילו טבדי הו השקץ בכבודו ובעצמו.
ילה שחררו ממנו שגם אני אוכל לשחרר.
רזי זה התקופה בחודש שאתה במחזור? שמעון ואני בטראש טוק חברי
יודע
אתם שב"ר
איזה הגנה וומבי לא מסוגל לקחת ריבאונד התקפה מול סנטרים עבי בשר
קארוסו זה כסף בבנק, איזה שחקן. הלייקרס כאלה מטומטים שלא רצו לשלם לו והעדיפו את טאקר ווסטברוק
קארוסו בעבירה סופר חכמה.
צריכים לקבל טכנית שחקני הספרס באים לריב ידיים.
איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חסימה נקייה של הקרוסין איבן קרוזו, מה השופטוטים הורסים?
הספרס כבר בבונוס ויש עוד 8 דקות לרבע הם צריכים לתקוף את הצבע כל הזדמנות , קאסל מחטיא מהקו הוא לא מרוכז.
רבע שלישי 7.5 לסיום הרבע ,סן אנטוניו 20 פעמים לקו טנדר 10 פעמים
פלאוטר מדהים של SGA. אנחנו רק בחמש הפרש.
עבירה בלי כדור במגרש זה זריקה מהקו צריך להיות, מפתיע ש3 שופטים לא רואים את זה
מקיין!! אני מת על השחקן הזה. הולמגרן קופץ על הפרקט כל הזמן האהבל הזה
איך אפשר בלי הנפילות האלה?
מלכות הדרהרה-רה-מהמה-מה-מיה
עוד שלשה של מקיין.
משמשת הסבר מדוקדק למה פרסטי הוא ה-GM הכי טוב בליגה.
איך לחזק אלופה מבלי לפגוע בגמישות העתידית שלה.
בעידן הסמינר הראשון והשני,
מה שעושים הת'אנדר זה חסר תקדים.
יש טריידים שאתה יודע שהם מטומטים ואתה לא מבין איך פרונט אופיס עושה אותם, זה אחד מהם.
נהנה מפגועי מוח כמו דריל מורי
מקיין תישרפו פילי, כמות התנועה שהוא עושה בלי כדור .
איזה משחק נפל של וומבי
אוקלהומה כל כך עמוקה, אני לא רואה את הספרס עומדת בקצב הזה ברביעי
מתחיל לחשוב ככה למרות שאסור לי
GO SPURS GO!!!
אין להם תשובה לעומק של אוקלהומה יש הבדל גדול בין הספסלים והתרומה שלהם. אוקלהומה גם קולעים שלושות והשמיכה ההגנתית גם אם זאת של הספרס (או של כל קבוצה אחרת בערב כזה) פשוט קצרה מדי.
קארוסו זה המנייה הבטוחה בעולם
במשחק כמו הלילה כשהם לא מפסיקים לקלוע, לא משנה מי, באמת שלא היה סיכוי
ואני לא טוען שזה היה רק אחוזים, כמות השטויות שעשינו בשני צידי המגרש לא השאירו לנו שום סיכוי
הקטע שהם היו כ"כ טובים היום שגם אם לא היינו עושים כ"כ הרבה שטויות לא בטוח שהיינו מנצחים
לת'אנדר הזו,
עם כל התנועה והספסל שבמשחק ללא וויליאמס שמים 50 לפני סוף הרבע השלישי,
לקבוצה הזו אני יכול להתחבר.
*קצת פחות פלופים, וזה יהיה אפילו קל יותר. קטע, איך הם הפכו ל-meme
בזמן שאני כותב המספר קופץ ל-55 והרבע השלישי עדיין לא נגמר…
אי אפשר להביא דאבל על SGA שהשלושות נכנסות. שי אתה רואה את התפיסות בחולצה וביד?
הוא שחקן כזה חכם , הMVP בצדק.
אתה דיברת על זה גם בעבר ואתה צודק מאד. אחרי השני משחקים הראשונים, הם עשו עליו דאבל טים ביותר מרבע מהפוזישנים וחטפו 1.21 נקודות פר פוזשן לעומת 0.93 כשלא עשו זאת. אפשר להבין את ההגיון בלנסות לעשות זאת כשנכנסים לתוך הסדרה אבל כבר אחרי שני המשחקים הראשונים הנתונים הלכו נגד זה.
סל יפה של הגפרור הצרפתי, למה הוסיפו שם נד וואן?
פוקס שוב נפצע.
נראה לי שפוקס גמר את הסדרה
🙁
זה נראה כמו נקע
רחמיי על השועל
SGA ענק , מוכיח לכולם כולל לי מי הטוב בעולם.
יאללה באתי לעזור לאוק להחזיק מעמד שלא יעשו קאבס
תגיד תאמת
שי שלח לך את הבראוניס המיוחדים של הגננת?
טעימים הבראוניס
ומרדימים
ראיתי שיש למעלה רפי בינה שמדברים על עומק ספסל. בלי שגא ומה שהוא מושך הספסל הזה לא מגיע לסל. חוץ ממקיין. תשלחו פרחים למורי
שמעון הסוד זה לצפות במשחקים אחרי זה להגיב לא להפך
ברוך אתה יוצא יותר רפה בינה מדריל מורי.
צופה בהכל יא חביבי. לא רק שצופה אפילו עושה ניתוח וידאו. מהסדרה הזאת לא מחמיץ דקה. זה לא ניקס הוקס😅
גם שם אתה מגיב, התעוררת לפני 5 דקות ורשמת שטויות על הספסל, SGA מדהים אבל גם העומק של אוקלהומה והספסל, בנו של קבוצה קבוצה.
הספסל של אוקייסי פלוס מעל 30 בממוצע למשחק מול הספסל של הספרס עד כה בסדרה. אבל שלא ניתן לעובדות לבלבל אותנו בטעות
תשמע זה שאתה מחשיב את קארוסו ספסל… מעיד על רםות בינה. הוא חמישייה לכל דבר ומשחק במאני טיים. הוא ספסל כמו שמאנו היה ספסל
אף אחד לא אמר שאין עומק פשוט לספרס יש,אותו עומק.
והעומק הזה זה עבודת מאמן בקבוצות אחרות העומק הזה מחממם ספסלים ומגבות. מקיין בפילי היה מעיף מגבות אצל נרס.
אתה רואה את התרומה של הספסל? הספרס יכולה לחלום על אותה כמות של יוצרים ומובילי כדור ושחקני הגנה מהספסל. החמישייה השנייה של אוקלהומה בקילומטרים משאר הספסל בליגה
חבל על דיארון אבל מאנו אמר שלא צריך אותו יצטרכו להסתדר
בעיטה ברורה של וומבי, רגל באורך 2 מטר והשופטים דוממים
איך הוא לא שיחק בלי הרטי משחק ראשון, זה היה פשוט פשע נגד הקבוצה שלו
שלח את הבאגט
מי צריך תותח כמו מקיין כשאפשר לשלם לבתי אבות כמו דראמונד ולאורי יותר כסף
מקודם צ'ט עומד עם ידיים למעלה, ויקטור מתנגש בו, אנד וואן
שיי לפחות מקפיץ את השומרים שלו באוויר לכיוונו
הסברתי
זה היה סל יפה של הוומבי
ואז השופטוט הרס הכל עם עבירה מדומיינת
דיארון על הראש של מאנו שיאשים אותו בהפסד😁 מאנו קח את הארדן תן לי פוקס
מקיין זרק 21 זריקות
בפילי אם היה זורק יותר מ 7 פעמים נרס היה מספסל אותו ל 7 משחקים
כי נרס מטומטם כל איבוד היא שולח אותו למקפיא. גם מורי שני אהבלים
איזה שומר ואסל
קארוסו גאון!!!
לא מבין איך השועל חזר
זה נראה כמו נקע
שמפניה העיף פקק על צט
סתם שריקת אוויר 3 זריקות חינם מעצבן השריקות האלה שקופצים ל3
נראה אוויר כי מפיל את עצמו אבל בהילוך חוזר רואים שנכנסו לו בבירור לאיזור הנחיתה
חח זה חרטא כל קפיצה זה באזור הנחיתה אז למגן אסור לקפוץ
ככה זה בנבא
לא פוגכים מה3 מקיין חייב להיות במגרש כל הזמן הספרס בפאניקה שהוא שם
היה פאול אבל למה הוא נפל?
שאלות שאסור לשאול
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איטס א-שואו
הקנדי מוכיח מי הוא השחקן הטוב בעולם.
זה השחקן הכי טוב באין BA?
שיי חומ-תקום
מיטשל זה מכה קשה
זריקות רעות של וומבי הוא לא צריך לקחת סטפ בק מ3.
הפריזורה של קסל זה קסטליו
ממש מבצר אנטיפרוס על המצח.
מקיין זה טרייד אליפות חחח איזה אהבלים יש בליגה דריל מורי הדפקט הזה 😅😅
גיילן ברונסון וויליאמסססס נועל את הטקס
הדוגמן היום בא בלי משקפיים
הספרס יכולה ללכת לים אני לא רואה אותם לוקחים את הסדרה . אוקלהומה כל כך יותר עמוקה. הספרס לא עומדים על הרגליים .
וויליאמס עם שלושה שגומרת את המשחק .
הספרס משווים משחק הבא
מקיין והביטחון הבלתי נגמר שלו קריטיים בלי מיטשל
מאמנים בליגה מעדיפים את קייל לאורי מאשר את מקיין😅😅
הנפילות האלה ואז השאגה שוב עשיתי את זה אנד וואן
בלי גי דאב. אחרי פתיחה נוראית. ו15 הפרש
קייסון ומקיין במקום לקלוע לייאפס סתם מתמסרים ומגיעים בסוף לשלשה קשה
פחדו מוומבי
איך יש בכלל חמישייה של 4 גארדים ו-וויליאמס?
הצבע פרוץ
אוק' בלי שני היוצרים שלהם מלבד שיי ועדיין מובילים בחוץ
וומבי מקבל טיפול לברון. הבייבי החדש של הליגה.
קארוסו עם איירבול מהמקווקו😅
הספרס צריכים את ביסמק בסדרה
סתם אוויר על שגא חחחח סתם עף בזריקות
גם ויקטור נופל כל התקפה חח
שרגא זה שקץ בהתהוותו
בעתיד שקץ על
הפעם מקיין משחק את כל דק הקלאץ דיעגנולט הקשיב לי בסדרה הזאת יש 4 שאיתם אתה סוגר משחקים שגא מקיין קארוסו הרטי. החמישי נתון לבחירה לפי יום
ניצחון מרשים מאוד בלי שני היוצרים המשניים שלה על ספרס בהרכב מלא
אכן. מקיין זה איום ברמת הסטף על ההגנה של הספרס
שגא נבהל מפלאמלי החטיא לייאפ 😅
טופיץ טיים
הנה ביסמארק נכנס
חשבו עלינו
פלאמלי בייבי
תמא טקס. הרנשטיין זה הגיים צ'יינג'ר . כל הדברים הקטנים האלה. היו כאלה רפי הבנה שאמרו שפרסטי צריך להביא כוכב (אני) . פרסטי הביא את הרנשטיין וקרוזו. לא התפתה. יצא נסיך.
סן אנטוניו מאוד לחוצה במשחק הזה – זה נסיון בפליאוף. כנראה אי אפשר בלי זה. ההיא עם הכאילו חולצה (קצת חולצה הרבה בלי חולצה) שיושבת מאחורי הספסל של הספרס הרגה אותי.
זהו סיכמתי.
באה לתפוס שחקן
יכולה לתפוס שניים עם הנכסים שלה
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
חחח
😍
אני לא רואה את הספרס יוצאת עם ידה על העליונה מהסדרה, יש הבדל עצום בעומק. הספסל של אוקלהומה עם 50+ על הספסל של הספרס.
לא יופתע אם הסדרה תגמר ב5 משחקים
שוב פעם מגזימים איןמ5 בסדרה הזאת. הספרס משווים משחק הבא
דריל מורי ב2015 היה מטריד את סטף תמורת הארדן
אוק' עם שיא פלייאוף – 76 נק' מהספסל
קריצה לפילי
כשאוקלהומה תופסת יום מ3 אין לספרס יותר מדי מה לעשות.
הבעיה שהיא לא מפסיקה לתפוס ימים כאלה
משחק קודם הם נעזרו בשופטים יפה מאוד
הפעם אין לנו שום תירוץ
שונא את OKC שאין לתאר אבל ניצחון גדול שלהם
fair and square
אל דאגה משחק הבא השופטים לא יאפשרו להתקרב לויקטור😉
או OKC בחמש או גיים 7
לא רוצה את זה ככה
זה שכר הלימוד והשלב ההכרחי בהתפתחות שלו
ילמד כבר במשחק הבא – יופי!
לא ילמד – ימשיך בעונה הבאה עם יישום של מה שהוא לומד ברגעים אלה ממש
בלי ג'יי דאב מהפתיחה עם חגיגה של הספרס בתחילת המשחק, ואח"כ גם בלי מיצ'ל העומק של אוקלהומה פשוט ניצח את המשחק. משחק קבוצתי עם המון השקעה של כל השחקנים , אחרי ההלם בפתיחה הייתה קבוצה טובה יותר על המגרש עם כמה שחקנים בדאבל פיגרס שתורמים גם המון בהגנה. אצל הספרס הספסל לפשוט לא תרם כמעט כלום .ג'ונסון חושך והארפר לא פחות, כך הם לא יכולים לנצח. רבע שלישי מזעזע לצפייה עם הליכה לקו בלתי סופית. יותר מדי דיבורים על אגרסיביות בסוף הובילו לכך שכמעט על כל דבר שרקו. תנו לשחק כבר, שחקנים שעושים עבירות טפשיות כמו תפיסה בחולצה וכאלה תענישו אבל על מגע שולי וזריקת ידיים ורגליים אל תשלחו לקו.
אגב עם כל הבלבולי מוח על האגרסיביות וומבי יכול היה היום לצאת לבית חולים. פעם אחת כשהראו אותו "מתאמן" עם איזה שלושה אנשי צוות שתופסים ומציקים לו כביכול כהכנה להארטנשטיין , אחד מהם כמעט הוציא לו את היד מהמקום… (ממש כמו סרטוני WWE מבוימים היטב), ופעם שניה כשפוקס עם דחיפה מטופשת של צ'אט שעף על הרגליים שלו, זווית קצת אחרת ויותר תנופה ויכולה הייתה להיות שם פציעה..
OKC הדגימו היום מדוע הם אלופים. כל קבוצה אחרת היתה נשחטת פה ב-50 הפרש ע"י הספרס, עם פתיחת משחק מדהימה ויתרון 15.
י