הניקס שומרים על הביתיות מול הקאבס אחרי משחק גדול של הארט / תומר שנאן

הניקס שומרים על הביתיות מול הקאבס אחרי משחק גדול של הארט / תומר שנאן

ניו יורק ניקס (2) 109 – קליבלנד קאבלירס (0) 93

החמישייה של הניקס התפוצצה עם 96 נקודות משותפות בדרך לניצחון קליל ו-0:2 על הקאבס בסדרה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה בין הקבוצות הגיע הרבע השלישי, במהלכו הארט קלע 12 מתוך 32 הנקודות שהניקס קלעו באותו רבע. הקאבס לא הצליחו לפגוע מה-3, סיימו את הרבע עם 21 נקודות בלבד והניקס הגיעו לרבע האחרון ביתרון 15. בתחילת הרבע הרביעי האורחת בהובלת מיטשל והארדן ניסתה לחזור, אבל ברונסון וברידג'ס דאגו להחזיר את הניקס ליתרון דו ספרתי, ואף להגדיל אותו ל-19 לקראת הסיום. הקאבס צמצמו מעט את ההפרש לפני הבאזר, אך בקליבלנד חייבים למצוא פתרונות לפני המשחק ה-3 באוהיו, כאשר ניצחון של הניקס במשחק 3 ככל הנראה יחתום את גורל הסדרה.

הניקס שומרים על הביתיות מול הקאבס אחרי משחק גדול של הארט / תומר שנאן
NBAE via Getty Images

הארט עם 26 נק', 4 ריב', 7 אס' ו-2 חט', ברונסון עם 19 נק', 3 ריב' ו-14 אס', ברידג'ס עם 19 נק', 3 ריב' ו-3 אס', קא"ט עם 18 נק' ו-13 ריב' ואנונובי עם 14 נק', 4 ריב', 3 אס' ו-3 חס' עבור הניקס.

מיטשל עם 26 נק' ו-4 ריב', הארדן עם 18 נק', 6 ריב', 2 אס' ו-2 חט', מובלי עם 14 נק', 6 ריב', 3 אס' ו-2 חס' ואלן עם 13 נק', 10 ריב', חטיפה ו-2 חס' עבור הקאבס.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
57 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אשך טמיר המקורי
22/05/2026 9:08:45

סוויפ או ג'נטלמני?

Yinon Yavor
22/05/2026 11:17:11

לא אופתע אם יחזרו לניו יורק ב 2:2.
קליבלנד ניזונה חזק מהקהל והאולם הביתי, ומבחינת כישרון הם לא נופלים מהניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קשה להמר אבל נראה לי גנטלמני בטח יקחו אחד בבית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/05/2026 9:19:34

תודה רבה תומר

גיא רוזן
22/05/2026 9:20:16

חצי קלאצ' הספיק לניקס הלילה.
ברונסון בעיקר חיפש את חבריו,
וברגע בו השלשות התחילו להיכנס –
נגמר המשחק.

החלק אודותיו פחות מדברים –
ההגנה.
הניקס חונקים את קליבלנד.
קליבלנד התקשו מול דטרויט וטורונטו,
אבל מולן הם לפחות הצליחו לפרקים לקלוע. מול הניקס יש להם אופנסיב רייטינג של 100
זה הנתון הנמוך ביותר מצד כל קבוצה שהיא השנה בפלייאוף (כולל אורלנדו והסאנס).

נראה לי שהסיבה שזה חולף מתחת לרדאר זה שההגנה של הניקס פחות נוצצת. היא לא נועדה לייצר התקפת מעבר כמו זו של הת'אנדר
היא לא "מפחידה ומצטלמת היטב כמו הגנת צבע של וומבי והספרס.
מה שהניקס עושים זה להצמד לתכנית ההגנתית,
לא לאבד פוקוס,
ולגרום ליריב לקחת זריקה לא טובה עם יד על הפנים.
זה מקסום היכולות של אנונובי, הארט וברידג'ס (עם טאונס מחובר יותר ממה שאי פעם ראיתי אותו),
זה מאפשר לברונסון לא להפוך לנטל.

השורה התחתונה?
לא דמיינתי שאכתוב את זה –
שאפו ענק למייק בראון.
הניקס השנה היו לא עקביים,
רגעים אדירים לצד נפילות לא ברורות.
אבל למאניטיים הם הגיעו עם זהות ברורה, הכדורסל מנצח.
בצד ההגנתי?
אין בכלל שאלה. טביעת אצבע ברורה של המאמן.

נערך לאחרונה 13 שעות לפני על ידי גיא רוזן
עגל
22/05/2026 10:45:52
הגב ל  גיא רוזן

נכון, כולם מגינים מצוינים חוץ מברונסון.

שדות פופ לנצח
22/05/2026 12:47:29
הגב ל  גיא רוזן

גיא, אתה תמיד כותב דברים של טעם, אבל הפעם אני חולק עליך, אני ראיתי משחק שבו קליבלנד הגיעו לזריקות מצויינות ופשוט החטיאו אותם…לא ראיתי עליונות הגנתית כמו שאתה מתאר או כמו שהאופנסיברייטינג מרמז…נראה לי שהם היו קונים את המבטים שקיבלו הלילה בכל משחק

גיא רוזן
22/05/2026 14:28:11

התחושה שלי במשחק הייתה שהניקס מנסים למנוע את השלשות מהפינות,
די בהצלחה.

עגל
22/05/2026 10:44:36

תודה תומר.
הקאבס אכזבו הלילה, בעיקר מיטשל, שאמנם קולע אבל לא משפיע מספיק. אם הייתי רוצה להציק לשמעון הייתי אומר קלוריות ריקות. אבל אני לא אומר.
ג'וש הארט זה שחקן נהדר, ממש טים אשך. גם כשהוא לא קולע טוב, הוא עושה המון בהגנה ובהתקפה. זה שחקן שכל קבוצה רוצה.
הניקס מאוזנים, הלוואי ויתנו פייט יפה אם הם יעלו לגמר (בגמר אני בעד המזרחית).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

קלוריות ריקות אבל עם הארדן אי אפשר להצליח אין שחקן בעולם שהצליח איתו. ראס ודוראנט יחד לא הצליחו איתו, בשיאם.
איפה נמצא הארדן דשא לא צומח הוא הורג את הקבוצה בככ הרבה דרכים. שחקן שמשפיע לשלילה על כל קבוצה שחבר בה.
אם הארדן היה בבולס במקום רון הרפר מייקל היה עם 0 טבעות היום

נערך לאחרונה 11 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-)))))))
תגיד לי שאתה לא אוהב את הארדן בלי להגיד לי שאתה לא אוהב אותו.

Niro
Niro
22/05/2026 10:57:49

אני מעדיף לא לפתוח פה עד שלא נבטיח את העלייה לגמר, אבל עצם זה שלא אפשרנו לקליבלנד לחזור ברבע הרביעי מוכיח שהתבגרנו כקבוצה בהשוואה לשנה שעברה. גם עבודת האימון של בראון עד כה מרשימה מאוד הוא קורא את המשחק נכון, לוקח פסקי זמן בדיוק ברגעים הקריטיים ומבצע חילופים יעילים.
​אנחנו צריכים ניצחון אחד בלבד בחוץ, וזה בהחלט בהישג יד. לקראת משחק 3, המפתח הוא להישאר צמודים אליהם לאורך שלושת הרבעים הראשונים משם, הכל יכול לקרות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Niro

בראון עד עכשיו פגש מאמנים מוגבלים שכלית אז הוא נראה גאון. כמו שאלברט אמר הכל יחסי.
בגמר הוא יראה מה ההבדל בין ליגת העל לליגה לאומית ומה ההבדל בין מאמן טוב באמת אליו.

נערך לאחרונה 11 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Niro
Niro
22/05/2026 11:07:32

נתחיל מלהגיע לגמר 😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Niro

היי תראה את מי פגשתם? הוקס פילי קאבס. קבוצות די אשפה.
במערב כנראה לא הייתם בפלייאוף בכלל ואם כן הייתם אומרים ביי בסיב ה1 כבר.
אבל ככה לברון עשה 8 גמרים רצופים חחח וכדי להבטיח את הגמר גם סופר טים ובמזרח 🫠😉

נערך לאחרונה 11 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הקיפוד
הקיפוד
22/05/2026 12:49:38

כי פיניקס ולייקרס בלי הכוכב שלה או פורטלנד ומיני הפצועה ממש GSW 2017.
ואין כמו להכניס את לברון לכל משפט שלך אז אני אגיד לך שהמזרח בשנות ה90 היה פחות או יותר באותה רמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  הקיפוד

ממש לא. סבל כמו ההוקס האלה או פילי סכלל לא היו בפלייאוף

גיא רוזן
22/05/2026 14:31:57

כמה שטויות.
מה הת'אנדר צלחו עד כה בפלייאוף?
לייקרס נטולי לוקה לא טובים יותר מפילדלפיה.
סאנס כישרונית פחות מאטלנטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

הסאנס יכלו לקחת את המזרח🫠
אבל כן גם הם צלחו עד עכשיו פחים אבל לא כמו של הניקס.

לייקרס נותנים 4 0 לפילי
סאנס נותנים 4 0 להוקס

הקיפוד
הקיפוד
22/05/2026 16:50:10

זה נגיד מלא שטויות שלא תטעה אני חושב שאטלנטה קבוצה בינונית אבל לא ברמה שלא תהווה תחרות הוגנת לסאנס ופילי עשתה אחלה עבודה מול הקבוצה שכולם הימרו שתיקח את המזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  הקיפוד

פילי לא עשתה כלום ההפסד לגמרי על מאזולה המפגר. אם היו חודרים לסל זה 4 0 לבוסטון. במקום זה העיפו בלטות בלי הכרה מה3.
שוב אני לא נגד הניקס או משהו די מחבב את ברונסון למרות היותו זרקן ראש מדופלם אבל יש לו גם כדורסל וסקילס ,רמה גבוהה מאד.
פשוט חושב שהם משחקים בליגה ב מזרח והורידו להם מהדרך גם את בוסטון (שראיתי את בוסטון מול פילי תכלס ניקס היו עוברים אותם גם ככה).הם מעל כל מי שהם שיחקו במזרח ובהרבה למרות מייק בראון.
זה המזרח שהיה ברמה הזאת בכל השנים של לברון ב8 גמרים. אז מצטער שאני לא התרשמתי מהניקס תכלס אני חושב שהם לא ברמה וינוגבו קשות עי אלופת המערב.

נערך לאחרונה 5 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Tomerg
22/05/2026 19:22:54

שמעון, שאלה לי אליך. איך אתה מסביר את העובדה, המבוססת על מאות משחקים, שהמאזן השנה בין המזרח למערב היה כמעט מדויק 50-50. לי נראה שזו סטטיסטיקה שאמורה לתת תמונה די מדויקת על מאזן הכוחות בין האזורים. אבל בבקשה תן תשובה שקשורה בכדורסל ובהסבר מבוסס הגיון, לא בקלישאות וסיסמאות. אני באמת רוצה לדעת איזה הסבר חלופי יש למעט שיש שוויון בין האזורים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Tomerg

יש ככ הרבה הסברים. קבוצות באו בהרכבים חסרים, בק טו בק, משחקים חסרי משמעות, טנקינג סוף עונה אצל קבוצות כמו יוטה וכו

wadi
22/05/2026 12:28:09
הגב ל  Niro

מסכים, אכן מעודד. מה שכן בחצי ראשון הניקס די ישנו בעמידה, צריך את האינטנסיביות מההתחלה בשביל סיכוי לאליפות

גיא רוזן
22/05/2026 14:30:10
הגב ל  Niro

כבוגר אכזבות מרובות (כולל הובלה של 2 – 0 בפיינלס, סאנס מול מילווקי) אני מבין את הצורך האיפוק…
התחושה שלי היא שהסדרה לא תעבור את משחק 5.

Alex Rabino
22/05/2026 11:18:46

אחת הסיבות להפסדי קליבלנד בניו יורק הוא המחליף הראשון סם מריל. הוא מחזיק מעצמו קלע שלשות, זורק אותן ללא הבחנה ולא פוגע (במשחק אתמול 0 מ 7). גם בהגנה הוא לא משהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Alex Rabino

מה עם דין וויד חחח

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 11:43:17
הגב ל  Alex Rabino

היי היי, אתה מדבר על טים אשך כאן.
הוא צלף שלשות מהטובים בליגה – 42% על 7.2 ניסיונות
קלע 3-8 משחק קודם ן-5-8 משחק 7 מול דטרויט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראתי עכשיו שים מדר בגיל 26 הולך למכללות 😁.
אין הגבלת גיל? אולי גיימס הארדן יכול לחזור לאריזונה סטייט יעשה עוד כמה מיליונים שם.
לברון אחרי גיל 50 יחתום באוהיו סטייט ל10 שנים.
שם יש בכלל בדיקות חומרים? אי דונט טינק סו.
ראס יכול לחזור ליוסיאלאיי הוא לחלוטין ברמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣 ענק
לפחות יהיה להם מסיבות אחווה

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 11:44:59

סרט טוב, ממליץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה ככה אצפה בו

עידו גילרי
22/05/2026 11:50:09

החמישיה של lsu הולכת להיות מבוגרת יותר מזו של הספרס…
לכל מי שצער כל השנים על כמה נורא זה שהקולג'ים לא משלמים לשחקנים שלהם – מקווה שאתם מרוצים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך לשלם בוודאי שצריך אבל להגביל עד גיל 22.
למה לא לשלם?

עידו גילרי
22/05/2026 12:09:36

כי מה שקורה עכשיו. אם זה עסק מקצועי יש חוקים נגד הגבלה שלו.

נערך לאחרונה 10 שעות לפני על ידי עידו גילרי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החוקים עקומים. צריך לקום ראש הncaa ולומר גיל משחק בקולג עד 22 זהו פשוט.
יערערו לבית משפט יגיד זה קולג נועד לחברה צעירים וזהו.
לא הבנתי גם מה הבעיה להגביל? העסק שלי עובד עד גיל 22 מה יכולים לעשות?
אגב הnba מגביל גיל כניסה ל18 למה זה חוקי שם מה ההבדל? קיצר אם רוצים הכל אפשרי יש לי תחושה שלא רוצים להגביל

נערך לאחרונה 10 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עידו גילרי
22/05/2026 12:25:50

אני מבין שחוקים וזכויות זה נושא בעייתי עבורך. אבל כן זה בעיה ולא זה לא קשור לראש הncaa.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכלס אם רוצים יפתרו את זה בשנייה. נראה לי לא ככ רוצים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/05/2026 13:30:28

זה תמיד היה עסק מקצועי, רק לא לשחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם חשבתם שבnba יש חסרי בינה
תקשיבו לזה
ערב הסעודית מציעים לפפ 80-90 מיליון לעונה בנבחרת….כנראה זה כולל גם קמפיין נגד ישראל😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המועמדים הסופיים לאימון פורטלנד…
הצל (מישהו מהנטס לא החבר של סאבלימינאל אולי סאבלימניל יוכל לאמן נראה לי יצליח), דאדלי, סטוטס (ירחם השם) ספילטר וואן גנדי…
אני חושב שאני ראוי מהמועמדים האלה למען האמת ואני עומד בקריטריון של המיליון דולר.
עדיף להישאר עם ספלינטר כי נראה לי המצב יהיה גרוע יותר בלעדיו. פאני בתור בעלים סמוי בכרטיס של דני מה אומר? עדיין לפטר את ספלינטר? לי יש תחושה שדיים לא אוהב את ספלינטר בגלל שנתן לדני מושכות ורוצה את סטוטסי
מה קרה לצונסי זהו סיים את דרכו בליגה כמו ביזלי?

נערך לאחרונה 10 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עידו גילרי
22/05/2026 12:08:57

תשאל את בלייקני מה עם צ'ונסי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😅😅😅
הוא לא מכיר לא יודע מי זה

NFS
NFS
22/05/2026 12:40:35

ספליטר מוגבל, צריך לזכור שהוא היה מאמן רוקי.
אבל אחרי שראיתי את אטקינסון חוטף קיפאון מוחי, ואחרי שראיתי את רדיק משאיר את האצ׳ימורה על הספסל לזריקה המכריעה במשחק ההדחה, ויש עוד דוגמאות, אז אולי שווה להשאיר אותו, הוא יותר זול ממך נראה לי.

שדות פופ לנצח
22/05/2026 12:54:12

יש לך סיכוי שימון, תגיד לבעלים של פורטלנד שאתה מעריץ של טראמפ זה כבר יתן לך נקודות זכות, זרוק לו בראיון מילים באנגלית כמו מלבורו, וינסטון לייט והוא בטח יקנה את זה, הרי ידוע שכל האמריקאים מטומטמים…רק אל תשכח בחוזה המיליון שלך לדרוש שי לחג בתשעה באב וביום כיפור שיהיה רק אוכל כשר במזנון

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 15:15:41

חרא של רשימה אבל דאדלי נשמע מעניין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאדלי נראה לי יאמן ברמה שהוא היה שחקן

אשך טמיר המקורי
22/05/2026 17:09:05

היה שחקן חכם מאןד וכבר אז לקחו אותו בתור סוג של עוזר מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זורם איתך רק לא סטוטס.

Florida man
22/05/2026 14:00:47

הניקס יותר טובים בעיני. 5-6 משחקים וממשיכים הלאה לגמר להוות שטיח לאלופה הבאה.

גיא רוזן
22/05/2026 14:34:39
הגב ל  Florida man

אני חושב שממהרים לכתור כתרים אלופת המערב.
בשנה שעברה הת'אנדר הקיזו דם בסדרה של 7 משחקים עם הפייסרס בהפסד טרגי (האליברטון) במשחק 7.

הקיפוד
הקיפוד
22/05/2026 16:51:21
הגב ל  גיא רוזן

אני חושב שאם הסדרה במערב תגיע ל7 ובמזרח ל5 הניקס ייקחו כבר עכשיו אנחנו רואים את הקבוצות במערב מפורקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

מה הפסד טרגי אוק הייתה הקבוצה הטובה לאורך כל הדרך אינדי נהנתה מכמות פוקסים יוצאת דופן.
אלופת המערב תנגב את הניקס בהנחה שתהיה בריאה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה תומר, תוצאה לא מפתיעה. לא יודע מה יקרה במשחקים בקליבלנד, אבל מעריך שבסוף הניקס יצאו וידם על העליונה. לדעתי לא יהיה כאן שחזור של 1999, אבל אם כן יהיה, זה יהיה מגניב.