אוקלהומה סיטי משווה את הסדרה / הדורבן

אוקלהומה סיטי משווה את הסדרה / הדורבן

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 122 – סן אנטוניו ספרס 113 (1-1)

שיי גילגס אלכסנדר החליט שהלילה, לא יעזור בית דין של מעלה ולא של מטה, הוא לא מפסיד את המשחק. חמש פעמים במהלך העונה והפלייאוף הוא ראה איך הספרס משבשים לו את התוכניות, הגם שלא תמיד הוא היה אשם, ומנצחים אותו בחוץ ובבית. הם גנבו את הביתיות במשחק שבו הוא קיבל את גביע האמויפי המיוחל, וקלע רק ב-30% מהשדה, אז הלילה הוא בא חד כתער. עד לסיום המחצית הראשונה הוא כבר הגיע לחצי מממוצע הנקודות העונתי שלו (15), כשהוא צולף בלי הכרה. לא רק הוא, כל חבריו הגיעו נחושים להראות מי האלופה, עם מלחמה בריבאונד והגנה שהובילה ל-10 חטיפות. רק בזכות העובדה שגם סן אנטוניו לא קוטלת קנים בהגנה החטיפות האלה לא תורגמו ליותר מדי נקודות במתפרצות, אבל בהתקפה שום דבר לא הלך לה קל.

"ידענו מה המשמעות של להפסיד גם במשחק הזה", אמר בסיום והחמיא לחבריו על המאמץ המשותף.

למרות זאת ואף על פי כן, הת'אנדר לא הצליחו לברוח יותר מדי. כל פעם שהם יצאו לריצה קטנה, שלשות וזריקות קשות של הספרס נכנסו לסל. פעם היה זה סטף קאסל, פעם וומבניאמה, וברבע השלישי דווין ואסל בכלל. אבל עם כמה שסן אנטוניו ניסתה, זה היה ברור שזה לא הלילה שלה, בטח לא כשדילן הארפר ירד לחדר ההלבשה אחרי שמתח שריר בהיתקלות עם שג"א, ולא חזר למשחק.

גם ג'יילן ויליאמס (ג'יי-דאב) נפצע בתחילת המשחק, אותה פציעה שסבל באמצע הסיבוב הראשון, ולא חזר, אבל הת'אנדר כבר למדו להסתדר בלעדיו. הספרס, שחצי שעה לפני המשחק הודיעו שדיארון פוקס ימשיך לבלות על אזרחי בגלל "נקע גבוה בקרסול", היו במצב הרבה יותר נואש. חוץ מניקולה טופיץ' וקנריץ' ויליאמס, כל שחקן של הת'אנדר ראה פרקט הלילה, ולא כי היה גארבג' טיים. למעט שג"א, שבאמת רצה לנצח ושיחק קרוב ל-38 דקות, אף אחד לא חצה את רף ה-30 דקות וכולם היו רעננים ברבע המכריע. אצל הספרס כל החמישייה, למעט הארפר, נשחקה עד דק.

העייפות נתנה את אותותיה בדמות איבודי כדור, כשקאסל רושם 20 איבודים בשני המשחקים בסדרה ונראה בדרך הנכונה לשבור שיא לא מחמיא במיוחד, אבל גם במאבק הריבאונד. וכאן המקום לעמוד על עוד שינוי שעשה מאמן העונה שעברה, מארק דייגנולט. אחרי שבמשחק הראשון הספרס גרמו לאייזאה הארטנשטיין להיות לא שחיק בגלל חוסר יכולתו לרווח, הפעם דייגנולט החליט להמר על האווז הגרמני במטרה שיותר לא תהיה חגיגה בצבע. צמד הגבוהים שהוביל כבר לאליפות אחת החזיר לדיינגולט תמורה עם ריבאונדים שסידרו לא מעט הזדמנויות שניות – הגם אם חלקם הם תולדה בין השאר של העייפות של וומבניאמה.

בסופו של דבר, למרות שלל ניסיונות לחזור, לשחקני סן אנטוניו כבר לא נשאר יותר מדי חמצן, ואוקלהומה סיטי דאגה לעשות את שלה.

אף אחד לא חשב שהספרס ינצחו שני משחקים בחוץ, אבל על אף ההפסד הזה הם הראו שלת'אנדר לא הולך להיות קל כמו שהלך להם בשני הסיבובים הקודמים. למרות שיתרון הביתיות בטקסס, היתרון האמיתי עדיין אצל האלופה שהרבה יותר בריאה, הרבה יותר רעננה ואין מה לעשות, גם יותר מוכשרת ועמוקה. עכשיו רק נשאלת השאלה מי יעמוד אחרון בזירה, כי אם הספרס רוצים לנצח, הם חייבים לקבל בחזרה לפחות אחד מבין פוקס והארפר. את זה נדע רק בסוף שבוע.

הדורבן

הדורבן המקורי מהפייסבוק. אוהד סן אנטוניו מאז 1995. מסקר אותם מ-2019. נמצא גם בטוויטר (@Hadorban), בפודקאסט (spoti.fi/3ZDHS44) ובטלגרם (t.me/hadorban) מאנו ג'ינובילי נשמה.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
112 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עמנואל אוחנה הלקין

תודה רבה דורבן על הסיקור הזריז.

קיבלנו עוד משחק יפה מאוד ומהנה לצפייה, יש לי המון תובנות:

  • לא שיי, לא וומבי. ה-MVP של המשחק היום היה אייזיאה הרטנשטיין, מיד אסביר למה
  • ההתאמה של דייגנולט בפתיחה הייתה להשתמש בהרטנשטיין כמסך המפריד בין שיי לוומבי וכך לאפשר לשיי לקבל את השטח והאחד-על-אחד שלו, זה עבד מעולה לאורך המשחק. אז קרדיט גדול שם גם לדייגנולט אבל גם להרטנשטיין שביצע את העבודה נהדר. בנוסף, הוא היה נהדר הגנתית, הפיזיות והגודל שלו על וומבי הרבה יותר מקשים עליו מאשר קארוסו או צ'ט והרבה מהיכולת החלשה של וומבי היא בזכותו. לא סתם הספרס רצו כשהוא ירד לספסל עם 4 עבירות. כמו כן, הוא סיים עם 8 ריבאונדים בהתקפה ולקינוח נתן כמה פלואטרים קריטיים כמו שהוא אוהב. תצוגת MVP עם 10 נקודות.
  • שוב צריך להזכיר את קארוסו, 17 נקודות, 3/4 לשלוש וכמה אסיסטים נפלאים בדקות שבהן הספרס הלכו לאיזורית (סה"כ סיים עם 5 אסיסטים ללא איבודים), עוד משחק אדיר שלו.
  • וואלאס עם 12 נקודות, 4 חטיפות, 4/6 לשלוש. גם נתן משחק נהדר.
  • קאסל היה פשוט מדהים היום, בעיקר בחלקים הראשונים של המשחק הוא פשוט השאיר לבדו את הספרס בחיים. האתלטיות והפיזיות שלו בחדירה לצבע היא משהו מיוחד, וכמובן ההגנה. בלעדיו המשחק כבר היה גמור לפני המחצית.
  • צ'ט נתן משחק יותר טוב, בעיקר התקפית ולא מקרי שהדקות הטובות ביותר שלו היו ללא וומבי, אוקלהומה צריכה לדעת ללכת אליו כשוומבי לא על הפרקט.
  • לדעתי הייתה טעות של מיץ' ג'ונסון בניהול המשחק, כאשר הרטנשטיין ירד לספסל עם 4 עבירות הוא הוציא את וומבי קצת אחר כך. זו הייתה טעות גדולה בעיניי כי זאת הייתה ההזמדנות הגדולה של וומבי להשפיע יותר בחלק ההתקפי (והוא אכן עשה זאת כשחזר בהמשך הרבע) אבל ג'ונסון היה צריך להשאיר אותו לכל אורך הרצף שהרטנשטיין ישב על הספסל. טעות של מאמן שם.

וטיפה על הכוכבים, אמרתי ששיי יצטרך התאמה של דייגנולט כדי להיראות כמו עצמו, דייגנולט אכן ביצע התאמה ושיי אכן חזר לעצמו. וומבי היה במשחק יותר חלש והיה לו קשה מאוד נגד הרטנשטיין, עכשיו זה יהיה תורו של מיץ' להגיב בהתאמה שתשתחרר את הכוכב שלו.

ואחרי כל זה, 1-1. סדרה נהדרת לפנינו, הכל עוד פתוח.

Omri9
Omri9
21/05/2026 9:32:26

ניתוח נהדר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוץ מהארטי mvp הכל נכון.
אבל מבין את ההתלהבות

NBA בדם
21/05/2026 10:02:35

+100

שי אבן צור
21/05/2026 7:17:54

https://x.com/spursculture/status/2057289054291472556?s=46

לא נשרק, OKC "לקחו ריבאונד" עם אחלה האסל

שי אבן צור
21/05/2026 7:23:43

עמנואל, גם סורקין היה יוצא מלך אם היו מאפשרים לו לעשות דברים כאלה משחק שלם

עמנואל אוחנה הלקין

אתה מסתכל על מקרה ספציפי, ואני מבין את התסכול כאוהד. היו כמה שריקות שהלכו נגדכם (בעיקר העבירת חצי של קאסל שמההילוך החוזר נראה שלא הייתה ולא נבראה) ובכל זאת אוקלהומה הייתה הקבוצה הטובה יותר היום, בדיוק כמו שאתם הייתם הקבוצה הטובה יותר במשחק הראשון.

שי אבן צור
21/05/2026 7:58:11

לא מתווכח על זה שהיינו פחות טובים והם יותר טובים מגיים 1

כל מה שרציתי זה הזדמנות להתחרות ולראות מה יקרה
זאת דוגמא לשני מהלכים סופר מלוכלכים שתיגמלו אותם

החצי שלא היה זה רק הצ׳רי פיק, טעות שיפוט שנעשתה בתום לב

עמנואל אוחנה הלקין

בסדר, ברור שעדיף שיהיה שיפוט טוב וכו'. אבל כל עוד אתה מקבל את העובדה שהייתם פחות טובים זה בסדר מבחינתי, כי מובן לכולנו שהבעיות היום היו יותר מהשופטים, גם אם היו מעצבנים.

שי אבן צור
21/05/2026 8:11:43

מקווה מאוד שהשופטים ילמדו את הלכלוכים של הקבוצה המתועבת הזאת ויתכוננו בהתאם להמשך הסדרה

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 8:49:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

ברוך רובין
21/05/2026 12:42:09

לא יודע, האמת שזה קצת מוזר לי לראות אוהד של הספרס הקבוצה שהביאה לעולם את צ’יפ שוט הורי ושל “קראטה קיד” ברוס בואן בוכה על לכלוך.

השיפוט אתמול נתן להרביץ לשני הצדדים ופספס לא מעט עבירות. מצד אחד, הרנשטיין היה אדיר אבל עשה לא מעט עבירות על וובניאמה שלא נשרקו, לא מעט פעמים הוא תפס אותו בחולצה/ ביד ונכנס לו מתחת לעור ( זה גם קרה לצד השני וומבי תפס את הרנשטיין ביד וזה אפשר לגונסון לקחת את הריבאונד) הספרס גם הספרס נכנסו כמה פעמים עם מרפקים חדים והשופטים העלימו עין אם זה העבירת תוקף של וומבי כשהוא פשוט דרס את השחקן ופינה נתיב להרפר לסל, עבירת התוקף של קאסל , או הצעדים שלא נשרקו לגונסון בתחילת המשחק לא השיפוט זה מה שהכריע את המשחק, .

בסוף הבעיה האמיתית של הספרס הייתה האיבודים והפציעות הספסל היה נוראי. הם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד סקורר כמו הארפר, וברבע הרביעי וומבי כבר נראה גמור מהרגליים. חלק מזה זה העומס מהמשחק הקודם, וחלק גדול זה פשוט העבודה של הרנשטיין קשה להילחם כל המשחק במאבק פיזי מול מישהו גדול וחזק ממך.

פוקס חייב לחזור, כי כרגע קאסל עדיין מכונת איבודים. יהיה מעניין לראות אילו התאמות הגנתיות הספרס יעשו, כי OKC עשה עבודה גאונית הוא העלה המון מובילי כדור יחד, שתקפו את הרוטציות ברגע שSGA קיבל דאבל.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אומר על הכינוי הפותחן למקיין?

שי אבן צור
21/05/2026 14:32:28

לצורך הדיון אני אזרום איתך על הטענות כלפי הקבוצה ההיא ואשאל האם זה אומר שהקבוצה הנוכחית צריכה לסבול את השיט הזה בקטע של אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה?

האם כל קבוצה עכשווית צריכה לשלם על "חטאי" העבר של הקבוצות שקדמו לה?

האם איזושהי קבוצה צריכה לאכול שיט כזה👇?

אם התשובה שלך היא כן אז אשריך

https://x.com/i/status/2057310399440007204

ברוך רובין
21/05/2026 14:52:55

לא סתם מסקרן אותי לראות אוהד ספרס בוכה על השיפוט כמעט מצחיק כמו אוהד אוקלהומה. רק לפני שבוע וומבי נתן מרפק ללא קשר למשחק לריד, אבל זה לא מהלך מלוכלך.

המשחק היה פיזי, והשופטים אפשרו לתפוס ולהרביץ פה זה היה לכיוון השני שוומבי תפס את הגרמני ביד . השיפוט זה לא מה שגרם להפסד אפילו לא קרוב.

https://youtu.be/M2oQSRXoghg?si=-8XbCrxMct_FSw6D

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
21/05/2026 14:57:37

א. עם קשר למשחק
ב. הוא הורחק ובצדק אז מה הבעיה שלך?

ברוך רובין
21/05/2026 15:04:17

5 הפרש, במקום עבירת תוקף ריבאונד התקפה לספרס.

אוקלהומה שחקו פיזי הם לא ניסו לפצוע אף שחקן, לא היה כאן משחק מלוכלך או טעויות שיפוט חד צדדיות, השיפוט פשוט אפשר מגע. כאשר מעורב רגש אני מבין שהשיפוט יכול להרגיש ״לא אובייקטיבי״, אבל זה לא המצב שהיה אתמול.

הספסל ובעיית האיבודים, זה מה שבעיקר עלה לכם במשחק .

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
21/05/2026 15:51:29

אז בכל זה👇 לא מצאת שום דבר מלוכלך

השיפוט בסה"כ איפשר למשוך בצמות, למשוך ידיים, אכל פלופים על גבי פלופים אבל הכל היה נקי בסה"כ
אשריך

https://x.com/i/status/2057310399440007204

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי שי אבן צור
ברוך רובין
21/05/2026 16:19:46

אוקלהומה עושים פלופים. גם הספרס שום דבר חדש, כבר שכחת איך וומבי קפץ
לפני כמה ימים?

https://youtube.com/shorts/aGIy7Roz_Ac?si=2DIBfKpvumLeuM1u

השיפוט אתמול אפשר מגע, אפשרו משיכות לשני הצדדים. יש בעיה מהותית בליגה של שיפוט לא אחיד ממשחק למשחק ושהחוק נתון ללא מעט פרשנות. אבל זה לא היה שיפוט ביתי.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
21/05/2026 20:37:32

תן לי דוגמאות הפוכות למה שהראיתי לך ולא תשמע ממני יותר את השורש ש.פ.ט

בלינק ששלחת רנדל דוחף את וומבי שעוזר למכור את זה אבל עבירה היתה גם היתה

תמצא לי משהו כמו קלדון מושך בצמות של וואלאס, ואסל תופס את היד של צ׳ט מתחת לסל וקאסל עובר ליד קארוסו וקורס בלי שמישהו בכלל יגע בו ואז נדבר

זה שהם קבוצה דוחה זה דבר אחד, זה שהחרא שלהם משתלם להם זה דבר אחר לגמרי

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 17:37:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

שי אבן צור
21/05/2026 20:30:39

איזה מסכן אתה😢
רחמנות🙏

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 8:49:26

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 7:29:25

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
21/05/2026 8:28:48

מסכים. נתנו להארטנשטיין לפגע כל המשחק..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה לפגע? וומבי כל המשחק דוחף אותו מאחורה. היה איזה קטע שוומבי החטיא ומהתסכול סתם דחף את מיצל עם 2 ידיים קדימה מול השופטים שהתעלמו מזה לחלוטין ונתנו להמשיך כרגיל

NBA בדם
21/05/2026 10:03:37

סירק לו את השיער ואתה עוד בה אליו בטענות

שי אבן צור
21/05/2026 10:09:55
הגב ל  NBA בדם

איך לומר לך שאני אוהב אותך, לא מוצא את המילים
אז אני מושך אותך מהתלתלים הארוכים

שי אבן צור
21/05/2026 7:18:49
אשך טמיר המקורי
21/05/2026 7:29:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

שי אבן צור
21/05/2026 7:59:20

הופה! איך ראיתי את הקמפיין הזה מגיע
איזה כיף, כמה שאתה הולך לסבול ולהעמיק את המירמור שלך בשנים הקרובות – אני הולך להתענג על כל רגע

אבל אל דאגה, שמעתי שפייזר עובדים על פיתוח חדשני בשם מירמורון👍

לך תדע, אולי תצא מזה בסוף

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 8:50:43

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

זה קמפיין שלך יא דפוק
ברור שראית את זה מגיע

תספור כמה פעמים התגובה שלי נמצאת כאן ותבין איזה בכיין עלוב אתה

שי אבן צור
21/05/2026 9:48:42

אויש כמה שאתה מטומטם, אין לי מושג מאיפה להתחיל🤔

קמפיינר השנאה הראשי מדבר על קמפיינים 🤦‍♂️🤣😂

אפילו אין לך מספיק שכל לקלוט שכבר הבנו את הקטע שלך – דיסקרדיטציה לכל שחקן גדול שאתה לא מחבב, תכונה של אנשים קטנים בגודל סיכה

התחלת עם לברון, עברת ללוקה ומה יותר טבעי מלהמשיך עם וומבי?

מעניין איך תתקוף את הבעיה שהרי לא תוכל להגיד כלום על ההגנה שלו. בטח תתחיל לחפש פרצות בהתקפה שלו – וואנס תמצא סדק, תנסה בכל הכח להרחיב אותו.

הרי אתה יותר שקוף מהאוויר שאתה נושם

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי שי אבן צור
אשך טמיר המקורי
21/05/2026 7:31:00

תספור כמה פעמים התגובה שלי נמצאת כאן ותבין איזה בכיין עלוב אתה

שי אבן צור
21/05/2026 8:01:52

https://x.com/i/status/2057304495114309759

מי שמדבר על בכיינים עלובים🤦‍♂️🤣😂🤦‍♂️🤣😂

עדיף שתמשיך לספר לנו איזה טרייד נהדר דאלאס עשו עם לוקה חחחחח

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 8:51:15

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הייתי מוריד את לוקה עשית איירבול. לוקה לא שיחק בפלייאוף….
תחכה לפחות שהוא ישחק

שי אבן צור
21/05/2026 10:18:11

🤣🤣🤣

שי אבן צור
21/05/2026 9:54:31

היית אמור לפבלש את זה פעמיים על שני מקרים מובהקים ומוכחים שהבאתי. איכשהו פיבלשת את זה הרבה יותר – כנראה נתקע לך ה ENTER או משהו חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה גיימס הארדן מוב

sroni741
sroni741
21/05/2026 7:24:38

או.קיי.סי לא לומדים משהו שכבר היו צריכים ללמוד – להפסיק לעשות עבירות מטומטמות ואלימות. יש הבדל בין לשחק חזק עם פיזיות ואינטנסיביות הכרחית בפלייאוף לבין משיכה בשיער, תפיסה בחולצה או לקיחת יד חזקה כמו שעשה שג"א ולא הראו בשידור חוזר ולא שרקו על זה כלום. בסופו של יום הדברים האלה עלולים לעלות להם ביוקר, שג"א כבר עשה עבירה כזו טפשית על ריבס בסדרה הקודמת ולא נענש בחומרה, אולם לא לעולם חוסן. בסדרה שכזו אם השופטים יראו את הדברים האלה ולא יתעלמו או יגיעו מוכנים מראש המחיר עלול להיות הרחקה או שריקות מהירות שיובילו להפסד. זה חבל מאוד כי לסדרה הזו יש כל כך הרבה מה להציע מהבחינה הספורטיבית , מקווה מאוד שכל הפצועים ישובו כדי שהיא תוכרע על המגרש למרות שהפציעה של ג'יי דאב נראית בעייתית בהאמסטרינג משהו שחוזר, על פוקס דיברו שיהיה כשיר להיום, אני מקווה שיהיה כשיר למשחק הבא , הארפר וגם מי'צל שבסיום נראה סובל אין לי מושג על חומרת הפציעות. המשחק היום היה מצויין עם ריצות קטנות של כל קבוצה , לריצה האחרונה של המקומיים לא הייתה כבר לספרס תשובה, יותר מדי איבודים של קאסל משהו שהם יצטרכו למצוא פתרון , יכול להיות החזרה של פוקס, מנגד שימוש רב מאוד בספסל של אוקלהומה נושא פרי כשקארוסו הנגר נמצא בכושר נהדר ותרום בכל דבר הן בהתקפה והן בהגנה, כל קבוצה עושה את ההתאמות שלה וזה מרתק לראות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

אתה צודק שהם עושים סתם עבירות מפגרות כמו שאז דורט עשה על יוקיץ. בשביל מה? אתה מוביל מילא היית בפיגור או משהו.
בהחלט עלול לעלות להם.
הדוגמן יחזור לדגמן מהספסל. צריך לתת לו קמפיין משקפיים עם בר רפאלי

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Berch
21/05/2026 7:30:50

תודה על הסיקור הזריז
לדעתי המשחק הזה הוא של סאן אנטוניו….
היה ברור שאוקייסי ינצחו.
השאלה רק איך, ולפי הפייט שהיה הדורבנות יכולים להיות מאוד מרוצים
🙌

גיא רוזן
21/05/2026 8:06:35

שג"א שחקן-על.

אנחנו אחרי צמד משחקים כל כך אינטנסיביים,
אני מקווה שבסיומה של הסדרה מסדר הפצועים לא יהיה ארוך ממספר השחקנים הכשירים.

עדיין, הלוואי 7

היכולת של הת'אנדר להיכנס מתחת לעור של היריבות ולכפות איבודי כדור זה פשוט יוצא דופן ומרשים.

כנ"ל לגבי יכולות המשחק
(הקבוצה הכי פלופרית בליגה, ובהפרש).

הספרס צריכים את הארפר בריא ואת פוקס בחזרה. הספסל שלהם היה נזק הלילה.

איך אפשר שלא לאהוב את אלכס קארוסו?
הוא יודע למקסם את מה שההגנה נותנת,
ובסדרת פלייאוף זו נקודה מכריעה.

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 8:55:54
הגב ל  גיא רוזן

שמע, צריך להיות מנותק מהמציאות ברמות קשות כדי לכתוב משפט כזה –
(הקבוצה הכי פלופרית בליגה, ובהפרש).

שלא על הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. גיא ממציא דברים לנרמל את הטראקרס. הספרס אין מהלך בלי תפיסה במותניים וחיבוקים ומשיכת חולצה לשגא במאבקי מיקום אחרת קאסל בחוץ ב6 עבירות אחרי 3 דק. לא צריך לשרוק על הדברים האלה במאבקי מיקום בלי הכדור וטוב שלא שורקים.
בכלל אני בעד שיהיה כמו בכדורגל שמותר לתת באמפים ודחיפות במאבקים.

גיא רוזן
21/05/2026 9:29:31

אני חייב לציין שהמאבק שלכם במה שכולם רואים מול העיניים זה ממש משעשע…

כמעט כמו כמות הנדל"ן שיש לשחקן בן 41 בראש של "אוהדים…"

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/05/2026 8:30:42

תודה רבה דורבן

puma1234
21/05/2026 8:49:03

כתבתי במשחק הראשון :
ההרכב הדליל יעבוד להבנתי לרעת הספרס.
כתבתי גם הסםרס צעירים המאמן חסר נסיון .
וכמובן שהיה ברור כי לאוקלהומה יש יותר כטל מתחת לסל הורטנשטיין .
עכשיו הסםרס יאלצו לנצח שני משחקים בבית ,ואני לא רואה שיקרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סיקור מצוין דורבננו, תודה רבה.
.
א. אמרתי לכם.
.
ב. אחרי שסגרנו את א. – היינו טובים יותר ממה שחשבתי, בעיקר בגלל יום קליעה נדיר – 40 אחוז משלוש, כולל 6/12 של ואסל מהטווח. כל פעם שהם פתחו פער הצלחנו לצמצם. כל הכבוד לבחורים.
.
ג. יום מצוין לשרגא, הרטנשטיין פתאום נהיה רלבנטי, צ'ט מתאושש – זה בדיוק העניין עם קבוצות טובות ועמוקות בסדרות פלייאוף ארוכות – אנשים מוצאים פתרונות חדשים. וכל זה בלי ג'יי דאב. אז אין מה להתרגש יותר מדי אחרי משחק אחד שבו דברים לא הלכו להם.
.
ד. מאותה סיבה, בעיקר אם מי מהפצועים יחזור, גם אנחנו נפלס דרכים חדשות.
.
ה. כל הכבוד לג'ורדן מקלאכלן, שפשוט קם מהספסל ועשה את המקסימום בסיטואציה שהוא פשוט לא ברמה שלה. גבר גבר.
.
ו. בחינת חלוקת הדקות, בשתי הקבוצות, מהדקות הראשונות של המשחק מוכיחה שתפיסת הסייחים הצעירים נשענת על כרעי תרנגולת.
.
ז. הייתי נותן עוד דקות לקרטר בריאנט.
.
ח. מקורות חשאיים מדווחים שבלדר הנושא בכליו שקית יהלומים לא חוקיים בשווי 10 מיליון דולר עושה את דרכו מביתו של סם פרסטי לביתו של דריל מורי. לפעמים כל חתיכה קטנה יכולה לעשות את ההבדל. כל הכבוד לפרסטי ולמקיין
.
ט. עכשיו ברצינות – נקווה שהפציעות לא יקבעו את גורל הסדרה. זה יהיה חבל מאד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם תבקש עזרה יפה מפוקס הוא אולי יעזור

שי אבן צור
21/05/2026 10:14:57

איזה כיף להגיד אמרתי לכם על הפסד של הקבוצה שלך😏

שי אבן צור
21/05/2026 10:21:31

תיקון קטן דורבננו – OKC יותר עמוקה אבל לא יותר מוכשרת

puma1234
21/05/2026 12:43:55

כדורסל נקבע הרבה יותר לפי עומק מאשר
לפי כשרון .

שי אבן צור
21/05/2026 14:22:13
הגב ל  puma1234

עומק בהחלט חשוב

captain beefheart
captain beefheart
21/05/2026 10:21:54

שאולי: מציע שהערב נשים על וומבי את ספאד ווב, מה אומר?

דיינגולט: השטויות שלכם עלו לי במשחק הקודם ואולי גם בסדרה. חוזר לתנוחה המסיונרית ושם עליו את הגבוהים שלי. ישעיהו, שים עליך גופיה!

NBA בדם
21/05/2026 10:54:11

תודה דורבננו
דייגנולט סמך על הרטנשטיין והוא גמל לו עם 13 ריב' שמתוכם 8 בהתקפה. השחקן שנמחק במשחק הראשון חזר כמו גדול והוא נכס להמשך הסדרה.
קארוסו זה האנדרה איגודלה של אוקייסי. פועל שחור עם ביצי זהב שזוהר מתי שחשוב. הוא ווואלאס (בנו הפוטנציאלי), עשו את מירב הנזק לספרס מהספסל עם 7 מ 10 מהשלוש ו 9 אס' על 0 איב'.
מעבר לסקורינג של שיי, מצב ה attack mode שלו גורם לספרס להגיע לעזרות עליו והוא מנצל את זה ל 21 אס' ב 2 המשחקים בסדרה.

קאסל עם 20 איבודים ב 2 משחקים ועדיין מרגיש שהוא משחק טוב. הפציעה של פוקס משפיעה, והארפר שיצא באמצע המשחק שם עוד יותר עומס ואחריות עליו כסקורר וכמנהל משחק בהיעדרם. בניגוד לאוק שיש לה סגל בלתי נגמר ויותר חסינים, פציעות כאלה הם מכה לספרס.
בגזרת הקלעים, וואסל הגיע לעבודה עם 6 מ 12 מעבר לקשת, מה שאי אפשר להגיד על שמפנייה, שעומד על 4 מ 18 ב 2 משחקים. הם יהיו חייבים אותו מפוקס להמשך.
ויקטור עם עוד מקבץ של מהלכים חייזריים אבל הסגל הקצר, העייפות והעבודה הטובה שעשו עליו גרמה לו להיות פחות אפקטיבי בהתקפה.

כמה מילים על הסדרה עצמה. היא היסטורית. לא פחות. שילוב של הסגל הכי עמוק ואיכותי בהיסטוריה (ואין פה גרם של הגזמה), אל מול כוכבי על צעירים שמשחקים ממש כמו ווטרנים מייצר סדרה ברמה הגבוהה ביותר, שרק פציעות (נקווה שיחזרו הפצועים), יכולות להרוס אותה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

שוב העומק של הספרס הוא בדיוק כמו של אוק לא פחות.

הספסל שלהם זה הרפר, קלדון, בארנס, בריאנט וקורנט. האיש שלי ביסמק גם שם ויביא סחורה אם יעלו אותו. זה ספסל לגמרי ברמה של אוק ובספסל של אוק אין אף אחד ברמה של הרפר.
אתה רוצה להאדיר את אוק כל הזמן כדי להקטין את שגא שלא יעבור את השקץ בדירוגים😉

לספרס יש 6 יוצרים מכדררים וקלעים אם כבר דבר כזה באמת לא היה

פוקס הרפר וומבי קאסל ואסל קלדון שחקנים מעולים פלוס שיכולים לעשות הכל.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
21/05/2026 11:30:10

57 לספסל של הספרס אל מול 25 של הספרס וזה עדיין לא מספר את כל ההבדל בין הספסלים. ההגנה של שחקני המשנה של אוק עדיפה. אין להשוות את בארנס, מקלאגן לקארוסו, או וואלאס.
בנוסף לאוק יש 3 סנטרים לגיטימיים שיכולים לשחק יחדיו בגלל צ'ט הוורסטילי לעומת קורנט הלא נייד.
למרות פציעות של פוקס ובהמשך הארפר, מיץ' ג'ונסון נתן דקות משמעותיות מהספסל רק לקלדון, שהיתר הסתפקו ב 12 דקות ומטה. בלי פציעות בארנס לא היה משותף וכמובן שמקלאגן שגם בעונה הסדירה לא ראה דקות ואף אחד לא ידע על קיומו (אולי למעט ערן סורוקה). אלו שהוא כן מתכוון לשתף ברגיל הם סנטר הגנתי שמוגבל התקפית ורוקי בוסרי שבה עם אנרגיות, וגם זה לזמן מוגבל.
אצל המארחת זה כמו חנות ממתקים שאפשר לבחור משם כל מה שבא לך. ג'יילן הסנטר וגו' הצלף קיבלו 9 דקות כל אחד שוויגינס וקנריך זכו לדקה בודדת משותפת. אלו שחקני ספסל ב איכותיים בכל קבוצה אחרת. יש לאוק פריווילגיה פסיכית שהם משמשים כשחקני קצה ספסל.

שוב את לברון אי אפשר לנצח במספר אליפויות. הוא ניצח את גולדן ההיסטורית עם תפוקה של 3 שחקנים תורמים: ארווינג כסקורר, סמית' כקלע וטריסטן כגבוה שלוקח ריבאונד וקופץ ללוב.
לשיי יש בערך 327 שחקנים כאלה.

ברוך רובין
21/05/2026 12:19:09
הגב ל  NBA בדם

לא צריך להעצים את לברון או להכניס את בן 41 לכל דיון, הוא עשה את שלו , ההישג שלו אדיר עם זאת קליבלנד הייתה ספורט טים. הנסיון להקטין את לאב שהיה אולסטאר של 25+ נקודות לפני לברון הוא די מצחיק. כמו שאוהדי OKC בוכים על השיפוט

NBA בדם
21/05/2026 12:37:02

בוחנים שחקנים לא בקבוצות הפח שהם שיחקו וניפחו מספרים (כמו לאב במינסוטה), אלא בתפוקה שלהם בקבוצה מנצחת. אז בוא נבדוק מה היה שם:
קווין לאב בגמר 16' – 8.5 נק' ב 36% שדה ו 26% שלוש.
בגמר 15' לא שיחק (כמו מרבית הפלייאוף), כולל קיירי שנפצע לקראת סיום המשחק הראשון בגמר.
בפלייאוף 18' קיירי נטש ולברון נשאר לעשות הכל שקווין לאב היה מקום שני אחריו בקליעות עם 14.9 נק' בלבד, שזה רחוק מלהספיק וגרוע שבעתיים שהוא גם משמש כקונוס הגנתי.
הקאבס ההיא סופרטים רק בשם. בפועל היא רחוקה שנות אור מכך.
זה כמו מותג עם שם עולמי שהסחורה שלו ירודה.

ברוך רובין
21/05/2026 12:49:38
הגב ל  NBA בדם

אני לא אכנס לדיון על הקאבס של 2016 לא צריך להעצים אותם או את לברון וזה הזמן של הצעירים לקבל את הבמה אז זה יהיה התגובה האחרונה שלי בעניין .

הנסיון של אוהדי לברון לשנמך שחקנים לא יותר גרוע מהייטרים לשנמך את לברון.

תשאל את עצמך מה הסיבה שהסטטיסטיקה של לאב ירדה כל כך הרבה קשור לשינוי תפקיד בדומה לבוש במיאמי, אני לא מדבר שהוא עדיין אפילו בקליבלנד ההיה שהפך בעיקר לסטרץ 4 היה שחקן של 16 נקודות ו10 ריבאונדים.

NBA בדם
21/05/2026 13:17:21

אחרי ששיחק עם לברון הוא לא נבחר לאולסטאר פעם אחת ולא עשה פלייאוף (במזרח החלש), עד שהתגלגל למיאמי כשחקן משנה עם 6.9 נק' למשחק.
לשיטתך אחרי שלברון עוזב לאב צריך לפרוח וזה לא קרה. אז גם הפעם זה באשמת לברון? לא נראה לי

ברוך רובין
21/05/2026 14:07:21
הגב ל  NBA בדם

יש דבר שנקרא פציעות.לברון הפעיל לחץ על קליבלנד להיות תחרותיים בתקופתו ורוקן אותו מבחירות, הסגל שנבנה היה מותאם אליו . לברון היה השיטה לטוב ולרע.

בכל מקרה לא מעניין אותי כרגע לדבר על שחקן בן 41 הוא עשה את שלו, לא בפוסט הזה.

NBA בדם
21/05/2026 14:10:43

התנהלות של טריידים זה משהו אחר. דיברתי נטו יכולת.
לברון עשה את שלו אבל הייטרים (לא אתה כמובן), עוד יעסיקו את עצמם לגביו גם עוד דורות קדימה.

28point9
21/05/2026 12:19:24
הגב ל  NBA בדם

גולדן היסטורית של עונה רגילה. לא היסטורית של פלייאוף. כל מי שצפה בה בפלייאוף יודע זאת. ארווינג כסקורר…תשלח לו פרחים בכל יום על השלשה ההיא עד מותו במקום להתעסק ב"נטישתו".

NBA בדם
21/05/2026 12:26:28
הגב ל  28point9

לפי שיטתך רוברט הורי צריך לקבל משתלה. קובי, שאקיל וטימי חייבים לו את הקריירה בגלל הצליפות האייקוניות שלו.
גם מייקל צריך לשלוח זר פרחים לסטיב קר ולפקסון שהצילו לו את התחת בגמרים. זו דמגוגיה לא ברמה.
קיירי היה אדיר בגמר כולל שלשה מנצחת אבל בגמר הזה זהר מעל כולם שחקן אחד בתצוגת הגמר הטובה בהיסטוריה. דרך אגב, גם בלי הבלוק שלו כנראה שאין אליפות.

28point9
21/05/2026 12:45:53
הגב ל  NBA בדם

אתה הדמגוג. בטח לא היית בחיים בכלל כשסטיב קר ופקסון "הצילו" לו את התחת. לך תסתכל על הפער בנקודות בין מייקל לסקוטי שנושק ל-15 בסדרות הגמר (33.6 ביחס ל-19) ועל הפער בין לברון לשני לו שעומד על פחות מחצי מזה, כולל בסדרה של 2016 שהיה פחות משלוש נקודות. אם זה היה המקרה אצלך היית מנופף בזה כל הזמן אבל זאת לא הדרך הנכונה ואני מציין את זה בתגובה להאדרות השקריות שלך והשנמוכים המסלפים שלך. בזמן אמת לא התעסקתי בכלל למי יש יותר עזרה ומי מסכן, כשמייקל הפסיד ידעתי שזה בגלל שהוא לא היה מספיק טוב. אני אוהד של מייקל אבל מוקיר ומעריך את התרומות של חבריו לקבוצה. אם הוא היה ממשיך לשחק on the ball הוא לא היה זוכה באליפויות. הוא הפף להיות 2 נקי וסקוטי יותר לקח את התפקיד הזה ובכלל היו לו לאורך הקריירה שחקנים שתרמו רבות. זה היופי בקריירה שלו. לא צריך לשנמך אחרים, לתרץ. פשוט להיזכר באיך שהוא שיחק ולהתמוגג על הישגיו בלי להתעסק בתירוצים.

NBA בדם
21/05/2026 13:11:43
הגב ל  28point9

שאתה מזכיר מהלך אחד שמציל שחקן מסויים אז אני משיב לך בדוגמאות נוספות מההיסטוריה.
מעבר לכך, אתה מסתכל רק על הפער בנקודות בין שחקנים ולפי זה מודד. אם זה היה המדד היחיד היה לך יותר קייס בטיעון. מה לעשות שלא כך המצב.
לברון הוביל את 2 הקבוצות בנק',אס',ריב',חט',וחס' – היחיד בהיסטוריה, ובניגוד לקיירי גם נתן הגנה אדירה שהגג שבסוף היה רק הדובדבן שבקצפת. קיירי לא עשה הרבה פרט לסקורינג המעולה שלו וזה לא לגנותו. הוא עשה את שלו מעל ומעבר ככוכב משנה, כולל סל גדול בסוף כמובן.
להגיד שלאוק יש עומק אינסופי זה לציין את האמת, בטח שאני מגבה זאת בנתונים. מצטער שזה מפריע לנרטיב של אנשים פה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

אם סטיב קר היה שומר את שגא הוא היה מסיים סדרה עם 50 נק ממוצע פחחח

28point9
21/05/2026 13:29:30
הגב ל  NBA בדם

וגם הכי הרבה איבודים והחטאות. אין ויכוח שלברון היה שחקן גדול וגם מכונת סטטיסטיקה, גם בגלל גדולתו וגם בגלל סגנון משחקו. יחס אסיסטים לאיבודים לא היסטורי, ריבאונד התקפה מאד צנוע. יש פה עניין של נפח—סגנון משחק. "לציין את האמת"…אתה מדבר כאילו זה פיזיקה. שלא לדבר על איך העומק בא לידי ביטוי בגלל שיי עצמו, שיודע להכיל אותו ולנצל אותו. תראה את ההערה של ברוך על לאב. אי אפשר להתייחס לירידה בתפוקות כאקסוגנית ואז להתייחס ללברון כקורבן של הנסיבות כאשר הוא משחק on the ball בצורה מאד משמעותית. הכול פה אנדוגני לכוכבים ולכן הניתוח מאד מורכב. לכן פילוסופיית התירוצים שנמוכים וכו' לא עושה שכל, אי אפשר לבודד תרומות, הכול קורה כמקשה אחת.

NBA בדם
21/05/2026 13:36:29
הגב ל  28point9

מוזמן ללכת לתגובה שרשמתי לברוך על לאב שרק ירד ודעך איך שלברון עזב.
דיברתי על לברון שתפקד בגמר ההוא ולא ניתחתי את כישוריו אחד אחד. זה דיון אחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

גס ההיסטורית חחח הקאבס היו בדיוק ברמה שלהם. שי בסוף הקריירה יהיה מעל השקץ תתכונן. אצלו האליפויות זה לא עם סופר טימס מס 2 שלו זה הדוגמן ומס 3 ההולוגרמה אה והוא לא בליגה ב מזרח

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
21/05/2026 12:57:37

גס 73 ניצחונות במערב. קליבלנד אותה עונה 57 ניצחונות, וזה כמו שאתה תמיד מציין ליגה ב' אז עוד הרבה פחות ניצחונות.
ללברון היו 3 שחקנים מתפקדים (קיירי, טריסטן,סמית')
לקרי 5 (קליי,דריי,איגי,שון,ברבוסה)
הוצאתי את לאב ובארנס מהרשימה כי שניהם ניגרו למוות ורק היוו נזק לקבוצות.
למעט ברבוסה בגס כולם שומרים מצויינים. אצל קליבלנד זה רק טריסטן, שסמית' וקיירי מתאמצים ועושים מה שאפשר.
קליבלנד הייתה אנדרדוג ברור, והעובדה שהייתה זקוקה להופעת הגמר הגדולה בהיסטוריה בשילוב מהופעות הגמר החלשות בהיסטוריה של שחקן ברמתו של קרי, ועדיין זה נגמר בהפרש של פוזשן בודד, רק מחזק את התחושה שזה המצב.

קארים, מג'יק, ראסל עם יותר אליפויות מלברון והם לא נחשבים עדיפים עליו כי רואים את התמונה המלאה.
זה עדיין לא טניס שאתה תלוי בעצמך וגם בטניס יש יוצאים מן הכלל. תשאל את פדרר שרמס בתחילת/אמצע המילניום את כולם וגרף סלאמים בכמויות ואז נעצר כמעט לחלוטין שנולה עלה לגדולה ושנדאל למד לשחק על עוד משטחים חוץ מחימר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

איזה 3 מתפקדים הקאבס ההיא הייתה קבוצה לגמרי שווה לגס. 73 נצחונות עונה סדירה נו למי אכפת.
אתה עושה כאילו זה איזה נצחון גדול סטייל דירק או סטף ב22 לא קרוב גיסנו. זה היה קרב מאד שווה היו לקאבס 3 כוכבים כמו גס בדיוק ואחלה משלימים

NBA בדם
21/05/2026 13:31:43

אני זורם איתך. גם אם נתעלם מכמות הניצחונות בעונה הסדירה ומהשוואות המוזרות לאליפות 22' של גס'. אתה יודע מה גם נתעלם מנתונים שהבאתי לגבי השחקנים המתפקדים באותו הגמר.
נניח והקבוצות שוות לחלוטין. אתה תצטרך להסביר לי דבר אחד פשוט: גם הייטרים יסכימו להגיד שלברון היה ממש טוב בגמר וקרי היה חלש.
איך שתי קבוצות שוות בכוחן (לשיטתך), עדיין מגיעות לפוזשן אחרון בגיים 7 שכוכב אחד שיחק מצויין והשני גרוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

קל. על אחד שמרו דאבל טים כל התקפה, על השני לא היה דאבל טים אף פעם ונתנו לו 1 על 1. בשני מילים סטיב קר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

נו קארוסו חמישייה בסדרה הזאת. משחק במאני והכל. דורט אם כבר ספסל בסדרה.

puma1234
21/05/2026 12:45:27

צודק הבעיה היא החוסר שימוש בספסל .
הם חייבים למצוא מאמן אמיתי .

NBA בדם
21/05/2026 15:24:08
הגב ל  הדורבן

התכוונת לקארוסו (כמו שכתבתי), או להרטנשטיין כמו שכינית אותו אווז הגרמני בסיקור?

עמיחי קטן
21/05/2026 11:19:50

תודה דורבן.
קאסל בתצוגת איבודים מביכה שלא ראיתי אפילו מהארדן בימים הטובים. זה אמנם מול ההגנה שכופה הכי הרבה איבודים, אבל קבלת ההחלטות שלו פשוט לא טובה.
חוץ מזה, בינתיים הפציעות והשופטים לוקחים את ההצגה למרות הכדורסל הטוב שמשוחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אתה נגדו כי הוא הציק לדני.
אם לוקה מנסה לשמור כמוהו הוא מתעלף אחרי 2 דק ומאבד ברכיים לשנתיים

עמיחי קטן
21/05/2026 12:36:54

אני נגדו הרבה לפני, כי הוא מוערך יתר על המידה ואנשים כאן חושבים שהוא השחקן השני בטיבו של הספרס. בהגנה הוא אחלה סך הכל (אבל אם כבר דני – קאסל היה השומר הפחות טוב עליו ממה שהיה לספרס) קאסל הוא בוודאי שומר הרבה יותר מלוקה, וכך גם מיוקיץ', שיי וקייד (הטופ 5 העונה לדעתי אם מוציאים את וומבי)

ברוך רובין
21/05/2026 13:15:43

הוא השחקן השני בטיבו של הספרס, הוא כשרון על התקפי והוא רק בעונתו השנייה בליגה, הוא אתלט על שמחזיק גם בסקילס
הוא לא צריך לשמור על דני שחזק וגדול ממנו.

יש לו בעיית איבודים וזה נובע מעובדה שהוא עדיין נורא צעיר, הוא חייב לשפר את הקבלת החלטות.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא שמר את דני יפה מאד מירר לו את החיים דני סבל ועמד בזה אגב יפה מאד

עמיחי קטן
21/05/2026 17:00:26

דני סבל מול הסוללה, אבל הבאתי כבר בעבר נתונים שהוא הסתדר מול קאסל טוב יותר מאשר מול שומרים אחרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן? שנינו יודעים שזה שטויות ואתה יוצא מנק הנחה שהדטא בייס שאתה מסמך עליו נכון, אז הוא לא וגם אם היה נכון לא אותו דבר בכלל.

עמיחי קטן
21/05/2026 16:59:52

אני מניח שהוא ישתפר באיבודים ובתחומים אחרים. טופ 20 זה הזוי ואני לוקח לפניו גם את הארפר ולא רק את פוקס

puma1234
21/05/2026 20:32:25

מה עם ואסל ?
הטא בהחלט שחקן טובה רק שלדעתי יש לספרס ארבעה שחקנים טובים ממנו .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא ממש לא מוערך יתר על המידה הוא כבר היום שחקן טןפ20 בליגה

Don
Don
21/05/2026 11:25:27

כל הכבוד למי שצופה בסדרה הזו בשידורים חיים. פעם הייתי כזה אבל זה פגע לי בבריאות ובעבודה. אז רק עכשיו סיימתי לצפות במשחק המלא.

  1. בקצב ובאינטנסיביות האלה, למשחק 7 ישארו רק קארוסו והשופטים…
  2. הארטנשטיין היה צריך לעוף על 6 עברות אחרי 5 דק בערך. הוא פשוט תפס את וומבי כל הזמן. שיפוט בושה. אגב, זה ההבדל בין וומבי לשאקיל, כי שאקיל היה מטביע את הכדור יחד עם הארטנשטיין והשופט ביחד…
  3. לספרס פשוט נגמר הכוח בסוף. זו בעיה רצינית ששחקנים לא נחים במשחק אינטנסיבי כזה.
  4. סה"כ, הספרס עשו את שלהם. עכשיו נראה האם OKC מסוגלים לנצח בחוץ.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

אי אפשר לשחק סטרילי אחרת יהיה קליר פאת. על מאבקי מיקום בלי כדור אין לשרוק שיעשו קצת היאבקות כמו בכדורגל.
זה הסדרה היחידה ששווה לקום בגללה. הגמר יהיה משעמם

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Don
Don
21/05/2026 13:23:18

יש איזה קטע שלא ברור לי. אחרי המשחק שגא רואיין ונשאל לגבי הארטנשטיין ששמר על וומבי, ושגא ענה שהוא לא בטוח שזה רעיון טוב כל כך…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Don

אני חושב שהם בקושי שומעים מה שואלים אותם, זה קורה לא מעט שהם פשוט ממלמלים כל מיני שטויות שלא קשורות בכלל, ונראה לי שזה לא עניין של לא רוצים לענות אלא פשוט אין להם מושג מה שאלו אותם. מניח שזה יכול להיפתר אם הבחורה תצמיד את הפה שלה לאוזן של השחקן אבל לא חושב שזה יעבוד, אופטית, באמריקה. אז כנראה שנישאר עם כל מיני מילמולים לא ברורים. לא נורא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣
סיכוי טוב שאתה צודק

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Don
Don
22/05/2026 5:23:37

נמאס כבר מהשאלות המטומטמות של המראיין בסוף המשחק. תמיד זה משהו כמו "קלעת ככה נק וככה ריבאונדים. איך הצלחת לעשות זאת"? אני עדיין מחכה לשחקן גבר הראשון שיתלוצץ ויגיד משהו כמו "פשוט בלעתי 3 ריטלין, הסנפתי איזה גרם קוק ודחפתי ויברטור בתחת וזה נתן לי פוש"…

Don
Don
22/05/2026 5:59:14

חחח אע"פ ששרגא היה ממש רציני…לי זה היה מוזר ואולם אני מצליח להבין למה אתה אומר את זה כי זו היתה תגובה שנשמעה לא קשורה ולא אמריקנית בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

יש מצב שהוא היה ציני?

Don
Don
22/05/2026 5:56:23

לא. לא ברור העניין בכלל. זה היה די מוזר.

ירון, החלום
ירון, החלום
21/05/2026 12:25:40

בס"ד
תודה רבה

ibl
ibl
21/05/2026 12:41:11

קצב מטורף. וומבי עייף ומנסה יותר מדיי שלשות, שיי לוקח יותר אחריות.
ועדיין זה היה כל כך קרוב וההרגשה היתה שהקבוצה המסוכנת יותר היא דווקא סאן אנטוניו.
צריך לקוות שהפציעות לא ישפיעו – הפציעה של הארפר לדעתי בעייתית עבור הספרס.

המשגיח
21/05/2026 13:03:43

אחלה סיקור, אחלה סדרה, אחלה תגובות, הכל אחלה. חג שמח וכיף שיש עם מי לחלוק את החוויה הזו

tt
tt
21/05/2026 13:32:24

אחלה סדרה אחלה משחק אחלה תגובות,
אם אפשר לדייק בשמות אומרים פרנקשטיין ולא הרטנשטיין זו ה' דגושה בתחילת מילה

The Ljos of the Rings
21/05/2026 13:59:39

יאללה, יאללה. יוטה ג'אז של 26/27 אוכלת את שתי הקבוצות האלה בסוויפ בלי מלח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה עוד כלום. המאדים מארשיאנס של 3046/7 יעשו פורפיט. תזכור איפה קראת את זה לראשונה.

אוהד ס"א
21/05/2026 17:58:04

נספרס עשו 2 טעויות קריטיות שאולי יעלו להם בסדרה:
א. במועד ההעברות לא השכילו להביא 4/5 עם בשר וקליעה מ3 שישתלב ברוטציה. בארנס לא שייך ללבל הזה
ב. לא ויתרו על המשחק מראש – וומבי שחוק הרבה מעבר לקו האדום שלו והארפר נפצע. לא ברור אם פוקס כשיר לסדרה.
אני מעריך שהספרס יגרדו ניצחון בבית. אבל אם חוזרים לאוקייסי עם 2-2 80% זה שלהם

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  אוהד ס"א

בפרויקט הטריידים הצעתי את ווץ' לספרס, מעניין איך זה היה נראה אם זה היה קורה.

תומר
21/05/2026 20:41:49

פעם הייתה טענה שצריך לפחות שני סופרסטארים כדי ליצור שושלת או לפחות דומיננטיות רב שנתית
והנה, שתי קבוצות שנראות גדולות על מה שיש לליגה להציע וגם על מה שיהיה לליגה להציע בשנים הקרובות ונראה שהולכות להישאר איתנו לכמה שנים, ובכל זאת בכ"א מהן יש סופרסטאר אחד בדיוק (אחד היסטורי אמנם)
רוב השחקנים צעירים ואי אפשר לדעת כמובן, אבל אני לא רואה עוד שחקנים למעט שיי ווומבי שיהיו HOF ובכל זאת – שתי קבוצות חזקות ברמה חריגה, בזכות בניה נכונה ועמוקה ואימון ברמה גבוהה
שזה אחלה

hagay81
22/05/2026 2:00:03

https://www.youtube.com/watch?v=LpJLmxVkrYU
בדיוק כמו וומבי, 2.24 שמכדרר וקולע מרחוק, מבנה גוף דק, והגיע לגמר הליגה כבר בעונה השלישית בליגה, וומבי אמנם יעצר השנה בגמר האיזורי, אבל העקרון אותו עקרון.