דטרויט מארחת את קליבלנד למשחק 5 – פריוויו למשחק בודד של רביעי / עמיחי קטן

דטרויט מארחת את קליבלנד למשחק 5 – פריוויו למשחק בודד של רביעי / עמיחי קטן

3:00 דטרויט פיסטונס – קליבלנד קאבלירס (2- 2 בסדרה):

אתמול טען ידידי המלומד רועי ויינברג שהסדרה בין הספרס למינסוטה היא הטובה ביותר בפלייאוף הנוכחי. האינסטינקט הראשוני שלי היה לחלוק עליו, אבל לא היו לי הוכחות ברורות, אז ביקשתי מג'מיני לבוא לעזרתי ושאלתי אותו מה צריכים להיות הקריטריונים לשאלה, וזו הייתה תשובתו:

1. רמת התחרותיות והמתח (The Drama Factor) – אורך הסדרה, משחקים צמודים ושינויי מומנטום (בתוך משחקים או בסדרה).

2. איכות הכדורסל והרמה הטקטית (The Chess Match) – התאמות של מאמנים, רמת הביצוע תחת לחץ ובדקות ההכרעה ואיך נראית היעילות ההתקפית מבחינה סטטיסטית.

3. כוח כוכבים וביצועים אישיים (Star Power) – הופעות היסטוריות, דו-קרב ישיר בין כוכבים והתעלות של שחקני משנה.

4. נרטיב והקשר היסטורי (The Storyline) – יריבות קיימות, ההשפעה של הדירוג והשלכות על ה"מורשת".

5. "מדד הצפייה" (Watchability Index) – האם הכדורסל היה מהנה לצפייה.

אם אני משווה בין שתי הסדרות הרלוונטיות של הסיבוב השני, הסדרה המזרחית מנצחת במשחקים צמודים, כי אף אחד מהם לא הסתיים בהפרש גדול מ-10, ויש תיקו באורך הסדרה ושינויי מומנטום. איכות הכדורסל די שווה לדעתי. בהופעות המרשימות של הכוכבים בינתיים מיטשל וקייד נותנים לא פחות מוומבי ואדוארדס הפחות יציבים. שני המדדים האחרים פחות אובייקטיביים, אבל אני מניח שרובנו נסכים שהסדרה המערבית נותנת יותר ב"נרטיב והקשר היסטורי", ואני מרשה לעצמי להתעלם מ"מדד הצפייה" ולהשאיר למי שירצה לבחור מה הוא מעדיף. בכל מקרה, יוצא פחות או יותר תיקו בין שתי הסדרות, ואני נוטה לטובת המזרחית כי היא פחות צפויה לדעתי, למרות שהביתיות נשמרה בכל המשחקים.

דטרויט מארחת את קליבלנד למשחק 5 – פריוויו למשחק בודד של רביעי / עמיחי קטן

אחרי הדיון התיאורטי הזה, נעבור למשחק שלנו. דטרויט מגיעים אחרי שני הפסדים ואחרי מה שהיה המשחק הכי חלש בפלייאוף של כל אחד משחקני החמישייה שלהם. קייד נעצר על 19 נקודות, לראשונה מתחת ל-20, וסיים עם 6 אסיסטים על 5 איבודים. האריס קלע פחות מ-20 לראשונה מאז שני משחקי הפלייאוף הראשונים, וסיים עם 16 (שווה להכי מעט שלו בפלייאוף) ו-44.7% טרו שוטינג (שווה להכי נמוך שלו בפלייאוף), למרות 5 אסיסטים. רובינסון קלע 4 בלבד אחרי 7 לפחות בכל משחק קודם ו-6 משחקים רצופים בספרות כפולות, דורן סיים עם 8 נקודות (שווה להכי מעט) ו-2 ריבאונדים בלבד, כשבשני המשחקים האחרונים גם יחד הוא לקח 6 ריבאונדים, פחות מאשר בכל משחק בודד קודם לכן. תומפסון סיים עם 4 נקודות (שווה להכי מעט), 4 איבודים ופלוס-מינוס של 27-.

במשחק כל כך חלש של החמישייה, שקלעה 51 נקודות בלבד, מי שהחזיקו את דטרויט יחסית קרובים הם שניים. קאריס לברט ופול ריד. לאברט קיבל דקות בכל המשחקים בפלייאוף חוץ ממשחק 7 נגד אורלנדו, אבל ב-7 המשחקים הראשונים שלו (כולל משחק 1 נגד קליבלנד) הוא קלע 13 נקודות מצטברות ב-6/19 מהשדה ו-1/6 לשלוש, במשחקים 2-3 נגד הקאבס הוא כבר היה יותר טוב עם 14 נקודות מצטברות ב-5/11 מהשדה ו-2/3 לשלוש (כולל 2/2 מהקו, לראשונה בפלייאוף), ואילו במשחק 4 הוא כבר קלע 24 ב-10/16 מהשדה ו-3/6 לשלוש, כולל 17 נקודות במחצית הראשונה, שסייעו לפיסטונס לסיים אותה ביתרון 56- 52.

פול ריד לא שיחק בסדרה הזאת עד הרבע השלישי של משחק 3, אבל הוא נתן אפקט מיידי עם 11 נקודות ב-4/4 מהשדה ו-3/3 מהקו וסיים עם פלוס מינוס של 11+. זה לא הספיק לדטרויט לניצחון, ושוב סטיוארט היה המחליף של דורן וריד לא שיחק בחצי הראשון, ואחרי אותה ריצת 22- 0 של קליבלנד שוב קיבל ריד הזדמנות, ושוב הוא הגיב היטב עם 13 נקודות ב-6/6 מהשדה ושלשה (אבל גם 0/2 מהקו) ברבע השלישי. ברבע האחרון ריד הסתפק ב-2 נקודות והקאבס שמרו על יתרון בטוח, אבל אולי שני המשחקים האחרונים ישנו משהו ברוטציית המחליפים של ביקרסטאף.

נעבור לקליבלנד. על השיפור העקבי של דונובן מיטשל לאורך הסדרה כתבתי אתמול כאן, וכרגע הוא עומד על 33 נקודות למשחק ב-49.5% מהשדה. הבא אחריו ברשימה הוא הארדן עם 18.8 נקודות ב-39.3% מהשדה ו-47.3% אפקטיבי לצד 7 אסיסטים על 4 איבודים למשחק, שאלה לא נתונים מרשימים במיוחד. עם זאת, האיבודים של הארדן במגמת שיפור עם 7 במשחק 1, 4 במשחק 2, 3 במשחק 3 ו-2 בלבד במשחק 4, בו הוא גם קלע 24 נקודות עם 11 אסיסטים ו-3 חטיפות, כנראה המשחק הכי טוב שלו בפלייאוף. היו להארדן גם כמה רבעים טובים, כמו הרבע האחרון של משחק 1 והראשון של משחק 4, בהם הוא קלע 13 ו-11 בהתאמה, ואפשר בסך הכל לראות מגמת שיפור ביכולת שלו לאורך הסדרה,שקליבלנד מאוד ישמחו שהיא תמשיך.

גם אוון מובלי מגיע אחרי המשחק הכי טוב שלו בסדרה הזאת, בו הוא קלע 17 נקודות עם 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-5 חסימות ופלוס-מינוס של 30+. באופן כללי, מובלי עם 3 חסימות למשחק בסדרה הזאת ולפחות 2 בכל אחד מהם, כך שהשפעה הגנתית יש לו, בלי קשר ליכולת ההתקפית הפחות יציבה שלו. לצידו בקו הקדמי, ג'ארט אלן קלע 4 בלבד במשחק 1, אבל רשם 22, 7 ו-3 במשחק 2 וקלע 18 במשחק 3. אחד ההבדלים המשמעותיים הוא בעיית העבירות, שאילצה את אלן לשחק 18 דקות בלבד במשחק 1, ואילו במשחקים האחרים הוא קיבל 30-31 דקות, אך במשחק 2 היו לו 5 עבירות שייתכן שהשפיעו קצת על ההגנה שלו, ואילו בכל אחד מהמשחקים האחרונים הוא עשה עבירה אחת בלבד.

הספסל של קליבלנד כולל לא מעט גארדים. קיון אליס יצא מהרוטציה בגדול, אז שני הגארדים הבכירים הם סם מריל ודניס שרודר. מבט על הפלוס-מינוס לא יעשה טוב לשרודר כי המשחק היחיד בכל הפלייאוף שבו היה לו מאזן חיובי היה משחק 5 נגד טורונטו, אבל בסדרה הזאת הוא קולע 7.8 נקודות למשחק ב-55% מהשדה, 62.5% לשלוש ו-100% מהקו השחקן הנוסף שנזכיר הוא דין וויד, הצלע החמישית בחמישייה, שהתפקיד שלו הוא בעיקר הגנתי. קייד עומד על 5/15 מהשדה מול השמירה של וויד, כולל 1/4 ו-4 איבודים ללא אסיסטים במשחק 4, ויש לו חלק משמעותי ביכולת החלשה של קייד במשחק האחרון.

הימור: אחרי כל זה, נישאר עם הביתיות. דטרויט ב-5.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
118 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
jefffoster10
13/05/2026 16:44:30

תודה על הפריוויו המקיף
פול ריד שחקן מאוד אנדרייטד, קצת כמו הריד המערבי. כשהוא משחק הוא תמיד תורם ואני מקווה שיחצוב לעצמו חוזה יפה כגבוה מחליף ויעיל. לא מבין למה ביקרסטאף לא משתמש בו יותר במיוחד כשדורן נראה כמו עגל ולא כמו חבר באחת מחמישיות העונה.
כמה קיצוני זה יהיה לעלות עם ביף סטו/ריד בחמישייה במקום דורן או רחמנא ליצלן ביחד איתו (במקום דאנקן רובינסון).
לאברט הוא שחקן שאני מאוד שמח בהצלחתו וגם משחק נגד אחת האקסיות שלו.

Don
Don
13/05/2026 16:54:12

האמת? תעירו אותי למשחק מס' 1 ספרס-OKC…

אור
אור
13/05/2026 17:36:42
הגב ל  Don

אכן

FAN
FAN
14/05/2026 0:56:48
הגב ל  Don

תודה על זה
חשבתי אני היחיד שהסדרה הזאת פשוט לא כזאת מעניינת אותו
קצת מבאס שאחת מהם תהיה בגמר מזרח..

puma1234
13/05/2026 17:19:58

אתה צודק.
ההרכב של דטרויט כל. הזמן משתפר.

ברוך רובין
13/05/2026 17:20:01

מפילים באתר הרבה אשמה על הצוות המסייע של קניגאהם והוא יוצא טפלון. האמת שהוא רחוק מרמה של סופרסטאר הוא מאבד מלא והיכולת ליצור אצלו נקודות מאוד מוגבלת.

אשך טמיר המקורי
13/05/2026 19:58:50

מסכים מאוד

puma1234
14/05/2026 0:12:42

חחח

אני משוכנע שאתה יכול לשחק טוב ממנו !
קדימה למגרש למה אתה מחכה .

נערך לאחרונה 28 ימים לפני על ידי puma1234
TRIP
TRIP
13/05/2026 18:10:41

רשום על הסדרה הזו גיים 7, קליבלנד כבר הבינה שהדרך לנצח את דטרויט היא לחנוק את קייד ולתת לאחרים לנסות לנצח אותם

jefffoster10
13/05/2026 18:50:00
הגב ל  TRIP

אם רשום על זה גיים 7 לפי איך שהולכות עד כה הסדרות של קליבלנד הסדרה תלך לדטרויט…
אני נוטה להסכים איתך

asaf
13/05/2026 19:25:59
הגב ל  jefffoster10

תן לי משחק 7 בסדרה הזו רק כדי לראות את הארדן שוב מול כל השדים שלו.

תומר
14/05/2026 0:50:37
הגב ל  TRIP

שתי הקבוצות עם מאזן מושלם (קליבלנד) או כמעט מושלם (דטרויט) של אפס נצחונות חוץ והפסדי בית

חורגים מכלל זה משחקי 1 ו 6 בסדרה נגד אורלנדו
ייגמר 4:3 לדטרויט

hagay81
13/05/2026 18:46:58

הפיסטונס שמרו על הביתיות בשני המשחקים הראשונים, האם זה יקרה גם הלילה? יש תחושה לא טובה שלא.
לצערי הסדרה הזאת הולכת לקליבלנד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/05/2026 19:46:15

תודה רבה עמיחי

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
13/05/2026 20:06:30

הבעיה בסדרה הזאת היא שאין שום משתנה חריג
כל אחד נותן בערך מה שציפו ממנו בתחילת הסדרה
אין פצועים או נעדרים
כל משחקי הבית הסתיימו בניצחונות
ההופעה האחרונה של מיטשל הייתה הכי קרובה לערב היסטורי וגם זה בקושי פיהוק ודי צפוי
סדרה ללא שום חריגה סטטיסטית

עגל
13/05/2026 22:14:19

+1

כל הפלייאוף הזה צפוי מאוד בינתיים (פרט אולי לסדרה בוסטון-פילי)

שוקו
שוקו
13/05/2026 22:49:25
הגב ל  עגל

הסיבוב הזה צפוי אבל הראשון לא כל כך.
פילי בוסטון שאף אחד לא חשב שפילי יתקרבו אפילו
לייקרס יוסטון שאתה אחד לא נתן סיכוי ללייקרס לפני
דטרויט אורלנדו שלמרות הניצחון של דטרויט הייתה סדרה צמודה מהצפוי
מינסוטה דנבר שהייתה הפתעה מוחלטת
טורונטו קליבלנד שרבים חשבו שקליבלנד תטייל
אפילו בניקס אטלנטה היה עניין לרגע

rams
13/05/2026 23:03:15

אם הקאבס רוצים לנצח את הסדרה, זה הזמן שלהם. לגנוב את המשחק היום. עם מיטשל יצליח להביא את היכולת ממשחק הבית האחרון גם לדטרויט יש מצב שזה יקרה

FAN
FAN
14/05/2026 1:02:03

תודה עמיחי
הנסיון להשוות בין הסדרה שנשארה במזרח לעומת המערב מצת מוגזם אבל סחתיין על ההשקעה
אנחנו צופים בפעם הראשונה בחייזר שהולך להשתלט על הליגה ועושה דברים ששום בן אנוש לא עשה לפניו
יבוא יום בקרוב שיתחילו לשנוא אותו על הדומיננטיות ההזויה הזאת. בינתיים לפחות אנחנו נהנים מהצפייה הראשונית והתחרותיות שעדיין צפה על פני המים

ירון, החלום
ירון, החלום
14/05/2026 1:05:59

בס"ד
תודה רבה

hagay81
14/05/2026 2:51:44

דריל מורי סיים את דרכו בפילי, אחרי שסיים ביוסטון, כדורסל האנליטיקס עוד היה קיים בליגה, היום זה נגמר סופית, האם למורי יש עוד מקום באן בי איי? התשובה היא לא. דריל מורי לא יהיה ג' אם בעוד קבוצה בליגה

ברוך רובין
14/05/2026 3:18:02

גנקינס. איזה פתיחה

ברוך רובין
14/05/2026 3:20:44

תומפסון זה פשוט אסון התקפית, שומרים עליו בדרום דאון ואין לו מה לחפש.

קניגאהם אוברייטד יש לו איבודים פשוט מפגרים לא רק בגלל הצוות שמסביבו. הוא לא מצליח לכדרר על הגופה של הארדן. גנקינס סוחב את דטרויט

ברוך רובין
14/05/2026 3:26:37

קוצב טיפה יותר מוכשרת הייתה מענישה את האיטיות של קליבלנד. הבעיה שדטרויט נכים וזה מתחיל בכוכב, האלבירטון המושמץ באתר טוב מקניגאנם בכמה רמות.

האחים תומפסון לא נגעו בכדורסל נראה לי עד גיל 18, כדרור חלש אפס קליעה, על מה אבא שלהם אימן אותם מגיל 7 ?

דורן הוא נגר התקפית גם הוא .

נערך לאחרונה 27 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
14/05/2026 3:46:44

קניגאהם במשחק מושלם הוא מנגב את השומרים הקטנים של קליבלנד

ברוך רובין
14/05/2026 3:54:20

הארדן הנבלה לא מנסה לזרוק לסל רק להקפיץ את השומר ולקפוץ אליו

ברוך רובין
14/05/2026 3:54:38

דטרויט בריצה 12-2 , 11 הפרש .

Smiley
14/05/2026 3:59:41

טוביאס מראה שזה לא הגיל, אלא התרגיל.
פלייאוף מצויין שלו עד כה (וגם עוזר שמלבד קייד אף אחד לא ממש רוצה לזרוק הפיסטונס)

ברוך רובין
14/05/2026 4:00:24

ההגנה של דטרויט מתעללת בקליבלנד, הארדן רק מחפש את השריקה הזוי. קליבלנד חייבת להיפטר מעגל

נערך לאחרונה 27 ימים לפני על ידי ברוך רובין
Smiley
14/05/2026 4:04:27

הארדן ומיטשל שקטים עד עכשיו.
הקאבס צריכים אותם יותר אגרסיביים בהתקפה.

מצד שני, גיילן דורן במשחק שהוא לא ירצה להראות ברזומה לקראת החוזה החדש הקיץ

ברוך רובין
14/05/2026 4:04:43

קליבלנד בריצת 8-0 חוזרת למשחק

ברוך רובין
14/05/2026 4:12:54

מובלי במקום חוזה מקס צריך להביא לו חסה, עגל הזהב. יש לו ראש וחצי על לבארט.

האיבודים הורגים את קליבלנד.

ברוך רובין
14/05/2026 4:16:11

אני קולע על הארדן, איזה מגן נוראי הוא בעודף משקל רציני בקושי זז.

ברוך רובין
14/05/2026 4:17:54

סטרוס יש לו ביצים מפלדה. הוא קטן מדי לשמור על קניגאהם, אבל הוא נלחם. בצד השני דטרויט הורגת את קליבלנד במעבר, ובמהלכים האחרונים תוקפים את הגופה של הארדן.

ברוך רובין
14/05/2026 4:21:26

סמיילי טוב לראות אותך איך בניו זילנד? צדת כבר כמה אופוסומים?

Smiley
14/05/2026 4:28:34

חחח טרם…

ברוך רובין
14/05/2026 4:44:45

ג׳יימס הארדן מחזיר את קליבלנד למשחק

ברוך רובין
14/05/2026 4:46:09

קניגאהם מאבד המון, שיא היסטורי לפלייאוף. לא יודע אם זה נובע מעייפות אבל יש לו לפעמים איבודים שלתפוס את הראש

ברוך רובין
14/05/2026 4:58:50

קליבלנד אם תנצח את הסדרה זה רק בזכות הארדן, שני הקבוצות ידרסו בידי הניקס, אבל הבטטה במו ידיו החזיר אותפם למשחק

ברוך רובין
14/05/2026 5:00:33

שיפוט רקוב, שרודר קופץ על הפרקט ושריקה

ברוך רובין
14/05/2026 5:02:14

שחקנים מחפשים מגע בשביל ללכת לקו , ביזיון. קניגאהם גדול מדי בשביל הגארדים של קליבלנד

ברוך רובין
14/05/2026 5:09:02

סטרוס ומובלי. הבעיה הכי גדולה של דטרויט זה הנכות של תומפסון, הוא שחקן פחות התקפית. לדטרויט אין מה למכור במשחק עומד.

Smiley
14/05/2026 5:13:11

רבע שלישי נהדר של הקאבס שמיטשל עדיין בחזקת נעלם.
דטרויט זה קנינגהאם והתעויוט…

ברוך רובין
14/05/2026 5:13:55

קניגאהם בערב שהכל נכנס, מכניס אותי לצנרשיטוט

ברוך רובין
14/05/2026 5:16:05

דטרויט צריעה לתקוף את הארדן יותר בהגנה

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:16:24

איך יודעים שקליבלנד לא שמים זיין על טוביאס? הארדן שומר עליו חחחח
ובצד השני הארדן תופר אותו

ברוך רובין
14/05/2026 5:19:39
הגב ל  trusttheprocess

הוא כל הסדרה שומר עליו, הבטטה בקושי זז הגנתית דטרויוט הפסיקה לתקוף אותו

Smiley
14/05/2026 5:17:04

הארדן התקפל עוד לפני שהאריס נגע בו

ברוך רובין
14/05/2026 5:17:16

ביזיון, הארדן הזה בלתי ניתן לצפייה, הארדן בויט רגליים והולך לקו

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:19:21

100 אחוז פאול כששחקן הגנה קופץ קדימה לאזור הנחיתה, תמיד שורקים את זה והשדר אפילו הסביר את זה
בהתקפה הבאה היה אותו מקרה עם הארדן וגנקינס אבל גנקינס לא קפץ קדימה ולא נשרק פאול

נערך לאחרונה 27 ימים לפני על ידי trusttheprocess
ברוך רובין
14/05/2026 5:20:03
הגב ל  trusttheprocess

הוא בעט רגליים קדימה

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:21:13

וטוביאס קפץ קדימה לאזור הנחיתה במקרים כאלה היתרון עם השחקן המתקיף

Smiley
14/05/2026 5:19:21

דאנקן רובינסון ממש חסר לפיסטונס. אין מי שיקלע מבחוץ ויעסיק את ההגנה עם תנועה ללא כדור.
קנינגהאם פשוט צריך גם להרים קרן וגם לרוץ לנגוח

נערך לאחרונה 27 ימים לפני על ידי Smiley
trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:24:05

פול ריד הסנטר ההתקפי הכי טוב של דטרויט

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:25:32

מיטצל צריך להתעורר ולעשות משהו, דטרויט עושים דאבל טים אגרסיבי על הארדן אחרי החסימה

ברוך רובין
14/05/2026 5:27:01

אטינקסון נרדם, קניגאהם קולכ כל דבר מהשדה נותן לו בידודים על הארדן

Smiley
14/05/2026 5:28:15

המזל של הפיסטונס שהם יודעים לשמור

ברוך רובין
14/05/2026 5:28:25

ריצת 10-0 מיטצל נוראי הלילה

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:28:33

אחרי שסופסל כל המשחק פול ריד שינה את המשחק ברבע הרביעי

ברוך רובין
14/05/2026 5:31:30
הגב ל  trusttheprocess

הוא אחלה שחקן לא הבנתי למה פילי בעטו אותו

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:36:26

התשובה היא תמיד אותה תשובה, כי הם מטומטמים

ברוך רובין
14/05/2026 5:35:01

מיצטל גמר את קליבלנד. הם חייבים להטריד את מובלי או אלן הם לא יכולים לשחק עם שניהם

Smiley
14/05/2026 5:35:44

ההגנה של דטרויט מנצחת את המשחק כי בהתקפה אין שם שום חשיבה.
תביאו איזה חסימה, פיק נ רול או משהו כדי ליצור מיסמצ' למתקיף
אם הקאבס מפסידים זה רשום על המשחק הנוראי של מיטשל

ברוך רובין
14/05/2026 5:37:48
הגב ל  Smiley

הם ניסו כמה פעמים לתקוף את הארדן אבל זה רחוק מלהספיק, חסר להם כשרון.

בצד השני קליבלנד חייבת לאזן את הקו האחורי והקמי מובלי הוא לא 4 הרכב של סטראוס הארדן ומיצטל קטן מדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

היה ברור אחרי הפוסט של מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונובן נחנק מהפוסט של ממנחם. העגל יעמוד בלחץ מהקו?
מנחם שחקן ההגנה הטוב בליגה

ברוך רובין
14/05/2026 5:41:28

קליבלנד חזרו לא להאמין, אפשר לסמוך על האריס שיחטיא שלושה פנוייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה העגל שם 2 מ2 הייתי בטוח יחטיא שיוויון

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:42:25

טוביאס מחטיא שלשה חופשייה מהפינה ואז עושה פאול מטומטם על מובלי
קלאץץץץץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שלא יתנו להארדן לזרוק את הזריקה האחונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה כשלון דונובן אפילו זריקה לא הוציא

ברוך רובין
14/05/2026 5:45:25

מיטצל כזה זבל , למה לא ללכת לסטראוס

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:45:47

אטקינסון יא דפוק יש לך טיים אאוט
במקום זה אתה נותן למיטצל לכדרר עצמו למוות
יש לך מזל שהשופטים לא שרקו פאול שהיה

ברוך רובין
14/05/2026 5:47:16
הגב ל  trusttheprocess

מאמן פח, בטראוס רותח כל הירב תן לו זריקה אחרונה, מעדיף שמיטשל יכדרר 20 שניות ויאבד, היה פאול גם שהנוכל לא שרק

Smiley
14/05/2026 5:46:01

מובלי הציל את הקאבס. אשכרה הוציא אותם מהקבר

Smiley
14/05/2026 5:47:54

צריך לחבר את קנינגהאם לבלון חמצן. כבר אין לו אוויר שהכל עליו

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:48:27

דוראן מסופסל ברביעי ובהארכה

אמאלה הלך הברינקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

נגר בן נגרים

ברוך רובין
14/05/2026 5:51:54
הגב ל  trusttheprocess

כן היה צריך לזייף פציעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הארדן מבקש צאלנג על אוויר וזריקת רגליים קדימה חחחחח אם כבר זה תוקף זה הארדן בדיחה אין גבול לבושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה מצחיק אם יקבלו צאלנג

ברוך רובין
14/05/2026 5:51:18

הארדן שוב בועט רגליים רוצה אותה שריקה

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:52:07

חייבים לציין את תרומתו של טוביאס לקליבלנד ברביעי ובהארכה.
18 זריקות 13 נקודות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אטקינסון זה אחד הדבילים לקח את הצאלנג הכי דפוק בהיסטוריה 😅😅😅

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:53:23

אפילו טוני בארדרס לא יכל לעזור לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך השם מיצל קלע 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריד גם לא בטיים ליין של פילי

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:56:19

עדיף דראמונד
קולע שלשות מהפינה פעם ב 7 משחקים

ברוך רובין
14/05/2026 5:56:55
הגב ל  trusttheprocess

כאלה מטומטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הארדן קופץ לתוך שחקנים מקבל אוויר

ברוך רובין
14/05/2026 5:56:23

סטראוס איש המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יחחחח הארדן ניסה להוציא פלופ נפל מהאאויר איבד כדור ימח שמו

ברוך רובין
14/05/2026 5:59:27

בובת נחום תקום. ביזיון

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 5:57:15

הארדן יא דפוק מה אתה עושה
קומדיה מה שהוא עשה בדקה האחרונה

נערך לאחרונה 27 ימים לפני על ידי trusttheprocess
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן צריך הנשמה תביאו את הכדור לדונובן יא דבילים לא יאמן אין לו יותר חמצן במוח תכ מתעלף

ברוך רובין
14/05/2026 5:58:50

הארדן זרוק פלאוטר, שני קבוצות עלובות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקאבס לא מצליחים להשחיל גם שפותחים להם את הרגליים איזה אימפוטנציה של הארדן. משחק שהיו צריכים לגמור מזמן.
דטרויט זה נגרים שאין דברים כאלה לא מסוגלים לשים סל לבד.
2 קבוצות אשפה שינוגבו עי הניקס.

ברוך רובין
14/05/2026 6:00:12

מדוייק חברי 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק קייד מסוגל לעשות סל הם יכולים לשמור את קייד עם 4 שחקנים האחרים גם ככה לא יקלעו 😅😅

ברוך רובין
14/05/2026 6:01:58

אטינקסון ידביל היחיד שמסוגל לקלוע ולא מקבל דאבל, מזכיר את הסאנס ששמו את מארלי על גורדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד אוויר להארדן שעומד לאבד כדור זורק את עצמו לחוץ אין הילוך חוזר וכלום

ברוך רובין
14/05/2026 6:04:47

הארדן, כאלה חמורים דטרויט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן עם 3 החטאות מהקו בסוף מחרבן אפילו משם למרות שהכל אוויר

thetroll
thetroll
14/05/2026 6:05:26

הארדן נחנק כמובן אבל הכדור חזר אליו בדרך נס קפה.

ברוך רובין
14/05/2026 6:05:48

קומדיית טעויות, כאלה זבל של קבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל בקושי נגע בכדור בדקות האחרונות והיו מפסידים לכל קבוצה אחרת. איבדו את הראש דטרויט לא יכולים לשים סל הכל זריקות לבד שוברים את הקרש. אלופי קרש בום.

ברוך רובין
14/05/2026 6:10:01

נגרים נגרים, רשמתי לפני הסדרה קליבלנד ב6. סטראוס אחלה שחקן

trusttheprocess
trusttheprocess
14/05/2026 6:09:02

הארדן כמו לפני 3 שנים עם פילי למשחק 6 בבית ביתרון 3-2 אז נגד בוסטון והוא נתן משחקי 6-7 נוראיים, נראה מה יעשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנה שלמה מנסה להבין מה דין וויד עושה על המגרש הכדורסל ולמה הוא מקבל דקות משחק וככ הרבה. משחק שני רצוף על 0 נק. הוא לא שומר לא מכדרר ולא קולע. מישהו יכול להסביר?
שנה שעברה קלע קצת. השנה לא בענף בכלל בארטנס 2.

ברוך רובין
14/05/2026 6:14:56

למה מיטצל מקבל את הזריקה האחורנה שסטראוס רותח? למה כמעט אין דאבל כמעט על קניגאהם שהוא רותח. המזל שאני צופה יותר מדי במשחקים אז חזיתי במדוייק את הפלייאוף, עם דנבר זה היה צפוי גם הסדרה

sroni741
sroni741
14/05/2026 6:16:06

הארדן זה תועבה כדורסלנית, אין מהלך שהוא שייך למשחק רק נסיון לסחוט עבירות באלף ואחת דרכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

חחח יפ. שום קשר לכדורסל. רמייה כמטרת המשחק אפילו לא מנסה לזרוק לסל אלא להיתקע במגן לזרוק ראש. ענף של תופסת כדורסל. גם לוקה בדיוק ככה.
זה יכול לעבוד לו רק בwwe

נערך לאחרונה 27 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/05/2026 11:51:03

אין מה להאשים את השחקן ,זה מה שהוא יכול לעשות כיום בשביל לשים נקודות על הלוח.
מי שאשם זה הליגה והקומישנר שמאפשרים לשופטים לשלוח אותם כל הזמן לקו….כמו שהיה מתמחה בזריקת רגליים בקליעת שלוש למהלכי 4 נקודות והליגה תמכה בזה בהתחלה….אבל בסוף היה שינוי מדיניות ו תועבה הזאת כמעט נכחדה מהבידורסל

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/05/2026 6:17:24

איזה השמדת ערך הפלייאוף נזה עבור גיילן דורו לא יאמן….נחשף במערומיו ממש.
איזה הבדל בין ליגה רגילה שלא שומרים בכלל אז הןא על 20 נק למשחק ,התחיל הפלייאופ הוא לא מגיע לדאבל דיגט בנקודות.

שחקן שיכנס לחמשיות העונה .

מעניין מה תעשה עכשיו דטרויט איתו.ממש דילמה קשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין דילמה. 10 מיליון או בהצלחה בווש. תשתפר תקבל יותר.

גיא רוזן
14/05/2026 6:19:47

הניקס מתבוננים בתחרות,
והם יכולים להרגיש טוב, אפילו טוב מאוד בנוגע לסיכונים שלהם להעפיל לפיינלס.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/05/2026 11:46:24
הגב ל  גיא רוזן

הניקס חזקים מאוד ואני לא מבטל הסיכויים שלהם בגמר הכללי…יש לבם הרבה בשר לזרוק על וומבי וגם שומרים טובים על שחקני החוץ של אוק….וגם יש ספסל לא רע…
בפיינלס אני וכח העולם בערך יהיו איתם…אליפות אחרי53 שנים וואו.