הקאבס והלייקרס רוצות להשאיר לעצמן סיכוי במוצ"ש מס' 3 לפלייאוף 2025-2026/ jefffoster10

הקאבס והלייקרס רוצות להשאיר לעצמן סיכוי במוצ"ש מס' 3 לפלייאוף 2025-2026/ jefffoster10

הקאבס והלייקרס רוצות להשאיר לעצמן סיכוי במוצ"ש מס' 3 לפלייאוף 2025-2026/ jefffoster10
יהיו חייבים להתעלות הלילה, כל אחד בקבוצתו הנוכחית (קראודר לא חייב, היכן שלא יהיה)

באופן יוצא דופן, בשתי הסדרות שתשחוקנה היום, שתי הקבוצות הביתיות ניצחו בשני המשחקים הראשונים באותו הפרש – הפיסטונס ניצחו פעמיים ב-10, והת'אנדר ניצחו פעמיים ב-18. האם הסטטיסטיקה הסמי מוזרה הזו תימשך גם הלילה?

22:00 קליבלנד קאבלירס – דטרויט פיסטונס (0:2 לפיסטונס)

בואו נדבר רגע על טוביאס האריס. האיש מסיים את עונתו ה-15 בליגה, בקריירה שהתחילה אי שם במילווקי בעונת 2011-2012, הרוויח למעלה מ-300 מיליון דולר בקריירה (הפרחים לאלטון ברנד) וידע לספק מספרים יפים בעונה הסדירה, אבל כמעט שלא הגיע לפלייאוף וכשהגיע – לא סיפק את הסחורה, בלשון המעטה, ולא עבר את הסיבוב השני (והפרחים לאמביד). שחקן של 82 משחקים, כמאמר דריימונד גרין. הפלייאוף הזה שונה מכל מה שהאריס עבר בקריירה. קודם כל, הוא רחוק שני ניצחונות מגמר קונפרנס ראשון בקריירה. דבר שני, בעונה הסדירה האריס קלע 13.3 נק' למשחק, הכי מעט שלו מאז אותה עונה וחצי בבאקס (שבמהלכה עבר לאורלנדו, שם פרץ), אבל בפלייאוף? 21.3 נק' למשחק עד כה, בתוספת 8 ריב', עם 55.8% טרו שוטינג למשחק. אולי הכושר הטוב בקריירה שלו, לבטח בפלייאוף, והוא בעיקר נותן לפיסטונס בדיוק את מה שהם צריכים ומה שקייד משווע לו כל כך – ידיים אמינות שיודעות לקבור את העור בחור. את זה הוא נותן כשהידיים של דורן רועדות, הידית של דאנקן רובינסון לא מאופסת ואסאר תומפסון סובל מאותן בעיות התקפיות כמו אחיו.

מהעבר השני, בואו נדבר על ג'יימס הארדן. גם הוא, עם תדמית (מוצדקת) של שחקן עונה סדירה שנחנק פעם אחר פעם בפלייאוף (והפרחים שוב לפילי, אבל גם ליוסטון ולקליפרס). הארדן קולע 23.6 נק' למשחק עם 8 אס' בעונה הסדירה, ובפלייאוף עד כה? 19.5 נק' למשחק, עם קצת פחות מ-6 אס' למשחק ואחוז אפקטיבי של 50% בדיוק (לעומת 52.9% בעונה הסדירה). הארדן כרגע עוד לא נותן לנו את הרושם, בניגוד לטוביאס, שהוא השתחרר משדי העבר למרות שגם הפעם הוא לא הפרנצ'ייז פלייר של הקבוצה אלא השחקן השני ואף השלישי בחשיבותו בקבוצה. הארדן יהיה חייב להתעלות הערב כדי להשאיר לקליבלנד איזשהו סיכוי לגרור את הסדרה הזו, בניחוח הניינטיז המוקדמות או שנות האלפיים המאוחרות, ליותר מארבעה או חמישה משחקים. כמה אפשר להמר על זה?

הוארטר בספק אצל הפיסטונס, מריל בספק אצל קליבלנד – הקבוצות קיזזו את הצלפים הלבנים שלהן (שלא פוגעים העונה יותר מדי).

הימור: נעשה את זה מעניין – קליבלנד ב-10

הימור מוגזם: האקס פקטור של המשחק הזה יהיה מקס שטרוס שייתן את ההפגזה העונתית שלו עם 30 נק' ו-9 שלשות.

3:30 לוס אנג'לס לייקרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0:2 לת'אנדר בסדרה)

בואו נדבר על אג'איי מיטשל. איך אני אוהב את אג'איי מיטשל. בפרויקט הטריידים הייתי GM טורונטו והצעתי את קולין מארי בוילס ושתי בחירות סיבוב ראשון תמורתו, בערך. GM ת'אנדר, לדעתי היה זה תומר שנאן הקינג של לילות חמישי, שסירב – ובצדק סירב. איזה שחקן. בחירה 38 בדראפט 2024 (כמיטב המסורת, הבחירה הזו לא הייתה במקור של הת'אנדר אלא של הניקס), ובעונתו השנייה בלבד בליגה הוא ממצב עצמו כשחקן הספסל הבכיר של הת'אנדר שבפלייאוף הזה ניצל את הפציעה של ג'יילן וויליאמס והבריג עצמו לחמישייה, מראה שהוא יכול גם להחליף את שג"א בהצלחה בדקות המנוחה שלו וגם לשחק לצידו. למעלה מ-16 נק' למשחק בפלייאוף הזה, עם קצת יותר מ-4 אס' ו-4 ריב' למשחק, הוא מחפה היטב על החיסרון של וויליאמס ונראה השחקן השלם ביותר מבין יחידת הספסל האדירה של הת'אנדר שכוללת את ג'ו, וואלאס, וויגינס וקארוסו (איזה עומק יא אלוהים). והוא מרוויח רק 3.3 מיליון דולר לעונה. החוזה הטוב בליגה? אבדיה, יש לך מתחרה על התואר.

מנגד, בואו נדבר על דיאנדרה אייטון. גם שחקן שבסוף אני מאוד אוהב, לצערי אני מאוד אוהב. אי אז בשעתו, בתום עונתו הרביעית בסאנס, הפייסרס הציעו לו 132 מיליון ל-4 שנים כשחקן חופשי מוגבל, ואני תמכתי, חשבתי שהוא יהיה שדרוג אדיר למיילס טרנר בעמדת הסנטר, סנטר צעיר, גבוה וחזק עם יד רכה וניסיון פלייאוף לא מבוטל. הסאנס השוו את ההצעה ואייטון נותר באריזונה, רק כדי ששנה לאחר מכן הוא יועבר כחלק מהטרייד שהביא את דמיאן לילארד למילווקי. הרבה מים זרמו מאז באגם מישיגן, בנהר קולומביה (באריזונה פחות), והלייקרס אספו את אייטון במחיר מציאה מתוך מחשבה שכשחקן משלים ליד שני מחות כדורסל כלברון ולוקה, אייטון יהיה משלים אידיאלי, קצת כמו שהיה ליד כריס פול ודווין בוקר. ספוילר – לא כך הדבר, והחולשה שלו, בשני צדי המגרש, נחשפת מול הת'אנדר הקשוחים. אייטון חיבר 13 נקודות חיוורות בשני המשחקים נגד צ'ט והארטנשטיין ולא היה בכלל פקטור בהתקפה. זה לא רק הנקודות כמו גם האחוזים – 1-7 במשחק השני, 5-12 במשחק הראשון, הוא לא רואה אור יום וגם כשהוא רואה הוא או מסתנוור או מסתתר ובכל מקרה לא מצליח לעמוד מול הצמד שממול. וזה לא שהמצב טוב יותר בהגנה – צ'ט עושה מולו מה שהוא רוצה פחות או יותר. קצת כמו הארדן למעלה, ובוודאי בהיעדרו של לוקה, אייטון צריך להוציא משהו שעוד לא ראינו ממנו כדי להאריך עוד את הפלייאוף יוצא הדופן של לברון ג'יימס (תאמינו לי שעולה לי בדם לכתוב את זה).

ג'יי דאב ימשיך להיעדר מצד אחד, לוקה ימשיך להיעדר מהצד השני וואנדרבילט בספק.

הימור: אני מצטער בשביל אוהדי הלייקרס באתר אבל זה יהיה של הת'אנדר, שוב ב-18 בדרך לכיבוי אורות בסטייפלס סנטר.

הימור מוגזם: מיטשל, קארוסו, ג'ו, וויגינס וקייסון וואלאס יתחלקו שווה בשווה ב-60 נק'.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
88 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
שי אבן צור
09/05/2026 19:04:12

תודה רבה
צופים במשחק הראשון והולכים לישון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין פוסטר, תודה רבה.
.
אוקלהומה תנצח, אולי גם קליבלנד.
.
נדמה לי שגם בשבוע שעבר המשחק המוקדם היה של דטרויט. אז לא הצלחתי להישאר ער… האם הפעם אצליח? איזה מתח…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/05/2026 19:34:42

תודה רבה ג'ףפוסטר

אשך טמיר המקורי
09/05/2026 20:07:55

הררי מילים נשפכו כאן על אייטון חוזה מקס או לא
זמן מבוזבז שלא יוחזר לי עוד

אשך טמיר המקורי
09/05/2026 20:09:14

1+ לאג'איי מיטשל.
איזה שחקן.
בסדרה הזו, הוא מניע טוב משיי את הקבוצה בעמדה 1.
לאורך כל העונה, היה מדהים.
הוא וצ'ט אלילי אוק'.

ברוך רובין
09/05/2026 20:58:43

שי בסדרה הזאת אהבל, הוא עוד ישתלט על משחק שניים אבל הוא כופה את עצמו על המשחק . אוקלהומה הרבה יותר חזקה ועמוקה מאיתנו

PhillySpecial
09/05/2026 20:10:12

תודה רבה, כתוב למופת.
בהצלחה לכולן פרט ללייקרס.
מסכים לגבי טוביה האריס המושמץ, הבחור מעולם לא היה ולא יהיה עלית היסטורית אבל אחלה סקורר ורול פלייר שבפילי, בהנהגת דוק ריברס המוגבל, לא השתמשו בו כראוי

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי PhillySpecial
wadi
09/05/2026 20:17:31

מיטשל מצוין, ובספסל של אוק כמובן גם חברו למחזור אחת הגניבות של העונה מקיין שיודע לקלוע ושניהם משחקים כאילו הם כבר עשור בליגה.

ברוך רובין
09/05/2026 20:50:55

הארדן בניגוד להאריס, הזניח את הגוף שלו. הוא לא השכיל להבין שמה שעובד בגיל 28 שאתה בפריים הגופני לא יעבוד בגיל 36 ללא אימונים. בטטה שלא בכושר למזלו יש לו אופציית שחקן ל40 מליון.

האריס קריטי לריווח של דטרויט, הוא גם צעיר מהארדן בכמה שנים, אני בהחלט רואה אותו מקבל חוזה ל3-4 שנים מהם סביב ה35-40 מליון לעונה.

קליבלנד קטנה מדי וכבדה מדי בגארדים, הארדן לא מסוגל לשמור על קונוס והבעיה הכי גדולה שלהם זה שהם נתקעו עם העגל מובלי וזרקו עליו מקס. להיות רפה הבנה באתר שלא צופה במשחקים משהו אחד שמשלמים לך זה משהו אחר.

אור
אור
09/05/2026 22:13:28

תודה ג'ף

מתוך צילומי פרסומת חדשה:

https://www.facebook.com/reel/903247516094176/?mibextid=ZZyLBr

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי אור
ברוך רובין
09/05/2026 22:26:29
הגב ל  אור

אור שיין או קזמט? לדעתי קזמט הולך להפוך אותו לקרטושה או לאיזה מאכל צ׳צ׳ני. DDP לקח אותו לרצפה מתי שרצה אז מתאבק ברמה של קזמט.

ראית את מסיבת העיתונאים, עם גוש הוקיט? אלכס פריירה עלה במשקל ונראה כמו real heavyweight, הוא לדעתי כבר סביב ה250 פאונד

אור
אור
09/05/2026 23:49:10

חמזט לצערי

שי אבן צור
09/05/2026 23:12:15
הגב ל  אור

🤣🤣🤣

ברוך רובין
09/05/2026 22:17:54

קליבלנד שוב עם האיבודים, הם לא מסתדרים מול הידיים הארוכות של דטרויט. כדורסל פשוט רע , הבעיה שמובלי הוא לא 4, ההרכב שלהם סופר איטי וכבד במעבר.

הארדן זה קונוס

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2026 22:23:47

אני קולע על הארדן, הוא לא מסוגל לזוז.

אשך טמיר המקורי
09/05/2026 22:55:33

קייד לא סופרסטאר. הוא בקושי סטאר.
למעשה, לדעתי הוא ברמה של טריי יאנג.

שי אבן צור
09/05/2026 23:14:19

חחח טריי יאנג עאלק…
מתאים לחי מוטורס נס ציונה גג

אשך טמיר המקורי
09/05/2026 23:14:39

מזרח זה ממש לראות כדורסל מעולם אחר.
עולם שלישי.

שי אבן צור
09/05/2026 23:15:54

מומנטום חזק של הקאבס

אשך טמיר המקורי
09/05/2026 23:16:19

קייד מבאיש את המגרש מצד אחד והארדן הבטט מצד שני, ושתי הקבוצות נראות כמו משחק קולג' שנגמר בחצי 22-23.
יש הרבה רצון ומאמץ, הרבה יכולת אין.

ברוך רובין
09/05/2026 23:21:23

מיצטט מכניס את דטרויט לסל

onetwo3
onetwo3
10/05/2026 0:03:02

אפשר קישור בבקשה?

onetwo3
onetwo3
10/05/2026 0:07:45
הגב ל  איצקו

תודה איצקו

איצקו
איצקו
10/05/2026 0:18:22

גם אם קליבלנד גונבים את המשחק הזה
אין להם מה למכור

שי אבן צור
10/05/2026 0:49:02

קנינגהאם בנה לקאבס מומנטום 2 דקות לסוף המשחק🤦‍♂️

שי אבן צור
10/05/2026 0:49:41

ואז דפק דאנק with authority

שי אבן צור
10/05/2026 0:50:08

ואז שלשה

שי אבן צור
10/05/2026 0:56:08

ואז הארדן
וזהו

דה שוט
10/05/2026 0:51:46

הארדן הכניס את דטרויט לסל

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי דה שוט
אור
אור
10/05/2026 0:52:13

הארדן סוגר את המשחק עם 7 נקודות בדקה וחצי האחרונות

ברוך רובין
10/05/2026 3:35:42

לצערי הלייקרס ידרסו הערב

ברוך רובין
10/05/2026 3:42:37

הסדרה תגמר ב4 , לוקה לא יחזור גם אם יגיעו למשחק 7, מה שלא יקרה.

ברוך רובין
10/05/2026 3:46:13

SGA מוסר לא מוערך . אוקלהומה בחיתוך אחר חיתוך לסל. כדורסל טוב של אוקלהומה. הלייקרס לא מסוגלת לעצור את זה

ברוך רובין
10/05/2026 3:47:50

אייטון הזה כזה עגל. כל האתלטיות שלו כזה אפטי כזה רכרוכי. הוא מסוגל לקפוץ 44 אינץ׳ , הסטנדיג ריץ שלו 3״9 הוא עם מוטת ידיים בלתי נגמרת ועדיין לא מסוגל לקחת ריבאונד לא מדבר בכלל על לשמור נורמלי

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2026 3:53:42

לא מובן לי איך שחקן עם כאלה יתרונות אתלטיים כזה מגן זבל.

ברוך רובין
10/05/2026 3:55:36

האצימורה לא ייאמן הוא קולע באיזה 60 אחוז מ3

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2026 4:01:46

אין לנו סיכוי, אוקלהומה כזאת חזקה. אין לנו הגנת צבע , הם קולעים שלושות גם הערב. יש להם מעל 70%.

הלייקרס חייבת מגן צבע שמסוגל להתגלגל , וכמה מפלצות בפרימטר.

איזה עומק יש לאוקלהומה לא יאמן

ברוך רובין
10/05/2026 4:06:08

כדורסל פשוט חכם של אוקלהומה הם יותר גדולים מהלייקרס הנוכחית גם בלי SGA. שבנתיים כופה את עצמו.

כדור טס מיד ליד תנועה ללא כדור חדירות שלושות, הבעיה הכי גדולה של הלייקרס זה מגן צבע נורמלי .

ברוך רובין
10/05/2026 4:06:56

השלושות נכנסות לאוקלהומה זה יגמר במחצית.

אור
אור
10/05/2026 4:07:23
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

😅😅

-gogo
-gogo
10/05/2026 4:08:57

שגא לא פוגע היום

ברוך רובין
10/05/2026 4:10:02

SGA רק הורס להם את השטף של המשחק הסדרה עדיף שיצא החוצה ינצחו בלעדיו.

1-7 מהשדה וזה לא רק זה הוא מכדרר למוות ומנסה לזרוק על שומר, כאשר שאר הקבוצה נתקעת צריך כוכב שייצר נקודות אבל בערב שכולם חמים ? שאר הקבוצה 11-16,כאשר הכדור טס מיד ליד חיתוכים.

ברגע שהוא ניצל את תשומת הלב שיש אליו ומסר בתחילת המשחק להולמגרן ולהרנשטיין,זה היה נקודות קלות בחיתוך.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
TRIP
TRIP
10/05/2026 4:20:05

בלי שיי יש שטף של משחק מחפשים את הזריקה הטובה יותר

ברוך רובין
10/05/2026 4:21:26

האצימורה זה כמו המכונה של הכדורים בטניס, האיש צלף אוטומטי.

TRIP
TRIP
10/05/2026 4:29:35

מה אתה רוצה נשאר לבד

ברוך רובין
10/05/2026 4:31:53
הגב ל  TRIP

תביא לי עוד שחקן שקולע כאלה אחוזים של שלושות חופשיות. אם היה לו הגנה הוא היה שחקן מקס בשינה.

ברוך רובין
10/05/2026 4:26:27

אייטון יזבל תעשה בוקסאוט, תקח ריבאונד משהו . הלייקרס עם 10-18 מ3 .

הייתי ממליץ ללייקרס לדרוס את אייטון ולקחת כסף מהביטוח, אבל אפילו הם לא ישלמו על גרוטאה כזאת.

ברוך רובין
10/05/2026 4:29:44

הלייקרס מובילה ב4 הפרש. מתי יגמר האוויר.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
TRIP
TRIP
10/05/2026 4:31:57

אוק מחפפים כאילו זה משחק אימון

ברוך רובין
10/05/2026 4:36:02

שיפוט זבל , איך על ריבס זה לא עבירה ועל SGA כן. שיפוט רקוב. זה בדיוק אותו מהלך שיוקיץ ואמביד עושים בלי סוף.

ברוך רובין
10/05/2026 4:40:32

חייב להגיד שאני לא סובל את ריבס וSGA. רק מחפשים לסחוט עבירות.

שחקן עם הנתונים הפיזיים של אייטון צריך להכניס את הולמגרן והרנשטיין לטבעת, להוריד להם את המכנסיים ולהכות בהם בטוסיק בזמן שהוא לוקח אליהם ריבאונד. במקום זה הוא כזה חלש בשני הצדדים.

-gogo
-gogo
10/05/2026 4:42:05

אם אני צריך לבחור בין ריבס לקנארד.. ריבס עם יכולות גבוהות יותר אבל משחק מכוער ולא תמיד חכם. קנארד יותר מוגבל אבל איזה קלאסה של שחקן

shmul shmul
shmul shmul
10/05/2026 4:45:25

תגובה ראשונה שלי פה,
אוהד לייקרס נעים מאוד.

קצב מהיר מידי בשביל הלייקרס, לא יישאר אוויר במחצית השנייה. חייב להאט אותם.
מה יהיה עם אייטון מה?

-gogo
-gogo
10/05/2026 5:32:20
הגב ל  shmul shmul

Welcome

TRIP
TRIP
10/05/2026 4:50:05

המשחק הכי גרוע של שיי והם רק פיגור של 2 נקודות

גיא רוזן
10/05/2026 4:50:21

ת'אנדר עדיין בהילוך ראשון,
זה מרגיש שללייקרס יש אולי עוד חצי רבע לפני קריסה.

ברוך רובין
10/05/2026 5:09:48

איבודים מול אוקלהומה זה מוות. ללייקרס נגמר האוויר. אוקלהומה משחקת עם האוכל שלה, ברגע שהיא רוצה כמו ברבע זה 11 הפרש.

ברוך רובין
10/05/2026 5:12:10

איגי מיטצל, איזה שחקן . לא ייאמן העומק של אוקלהומה.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
TRIP
TRIP
10/05/2026 5:14:31

החוזה של מיטשל שוד לאור יום פרסטי שילם מתחת לשולחן

ברוך רובין
10/05/2026 5:18:33
הגב ל  TRIP

הוא הביא אותו מהדראפט, יש לו את העין הטובה בליגה לכשרונות

ברוך רובין
10/05/2026 5:23:06

בעיה ללייקרס אין גבוהיים. לברון לפני עשור היה מכניס את הרשנטיין וכל אוקלהומה לטבעת, היום הוא זקן מדי

Don
Don
10/05/2026 5:27:30

נו טוב, כמו שזה נראה עכשיו, 4-0 לOKC. יהיה להם הרבה זמן להתכונן לספרס

ברוך רובין
10/05/2026 5:38:38

אייטון סמרטוט כזה. לא ייאמן לדרוס עם האוטו לא לצבוע עם הביטוח.

Don
Don
10/05/2026 5:41:36

אימון תמיד היה סמרטוט.
ה-NBA אוהב סמרטוטים. קבוצות משלמות לסמרטוטים עשרות מיליוני דולרים לעונה.

ברוך רובין
10/05/2026 5:41:56

בשכונה קוראים לזה לא כוחות . מיטצל עם 20 נקודות. כמו שאמרתי לא צריך את SGA בשביל לנצח את הלייקרס.

ברוך רובין
10/05/2026 5:43:19

שמעון מזל אתה לא צופה.

הסגל של אוקלהומה ללא SGA>>> מהלייקרס ללא דונציץ, וזה ללא וויליאמס גם.

יש להם קבוצה סופר עמוקה ומוכשרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי שגא אוק לא עוברים את החצי מול הטראקרס וחוטפים 4 0. כל ההגנה של הטראקרס על שגא אז החיים קלים שאתה לבד כל הזמן.

ברוך רובין
10/05/2026 6:11:20

כמות השטויות שאתה כותב , אתה יודע שהריצה קרתה גם שSGA על הספסל.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
10/05/2026 6:13:05

אוק בפירוש טובה יותר בלי שיי בסדרה הזאת.
שיי בא מהרגע הראשון לפלופ ולשחק כמו ק…אובוי, הוא לא בשטף ודופק את ההתקפה.
מיטשל מניע את הקבוצה נהדר במקומו ולפחות בשני המשחקים הראשונים זה היה מקיין שעלה וגרם לבריחה ברצף שלשות.

בנוסף, הסגל של אוק עמוק מאוד וגם כשהלייקרס באמת היו בשיאם ושיחקו כדורסל הם נפלו בסוף מהרגליים בעוד באוק המשיכו להתחלף שחקנים באותה רמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי שיי על המגרש זה 3 0 ללייקרס בסופו של דבר.

ברוך רובין
10/05/2026 5:44:12

20 הפרש תכו. נחכה ללברון בקנקון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מצויין אוק לדרוס לשחוט לנכב לבער את השקץ מקרבנו שמנפח סטט בגארבג.
בטיוי מראים את לוקה כאילו זה המשיח חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה דייגנולט לעלות את המחליפים שלא יפצעו את שגא

ברוך רובין
10/05/2026 5:53:56

כמות הכשרון, ב Heavyweights כזאת דלילה. אני שמח שאלכס פריירה עלה במשקל לשם, הUFC גם החתימו כשרון ענק בדמות של גייבל סטיבנסון, מדובר באלוף עולם בהאבקות חופשית אתלט על .
ראיתי את הקרבות שלו הוא יהיה אלוף עולם עתידי.

אור
אור
10/05/2026 6:43:33

לא משתלם לאתלטים HW לפחות האמריקאים ללכת לזה במקום לפוטבול וכאלה

ברוך רובין
10/05/2026 6:56:15
הגב ל  אור

זה כל האתלטים, המשכורות עדיין לא מספיק גבוהות, האימונים סופר יקרים, זה למה הספורט יצא החוצה.

אחלה ניצחון של גושעה

אור
אור
10/05/2026 6:58:49

ועכשיו לשחיטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רדיק לא מבין שבלי ברוני קשה מאד המוח שלו לא מסוגל שצריך לתת לברוני 45 דק בגיים 4 בשביל שלא יהיה מטאטא

ברוך רובין
10/05/2026 7:23:56

סטריקלנד לוקח בסיבוב השני, צמייב נראה איטי וכבד.

הוא חתך יותר מדי משקל. השמועה אומרת שהוא הוריד 40 פאונד

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
10/05/2026 7:30:08

2-1 לסטריקלנד אחרי שלוש סיבובים, צמאייב חייב ללכת לרצפה בשביל שיהיה לו סיכוי. בוא נראה עייף

ברוך רובין
10/05/2026 7:35:10

מפתיע שסטריקלנד לא למד לבעוט אחרי כל האימונים עם פיירירה.

ברוך רובין
10/05/2026 7:37:00

צאמייב עם הסיבוב הרביעי. סטריקלנד חייב להיות דומיננטי בסיבוב האחרון, אחרי זה זה ילך לאלוף.

ברוך רובין
10/05/2026 7:40:29

אלכס פריירה היה שולח את צימייב לישון. סטריקלנד יש לו רק גאב

ברוך רובין
10/05/2026 7:42:39

לדעתי זה של סטריקלנד. 3-2

ברוך רובין
10/05/2026 7:47:17

סטריקלנד ניצח, צימייב אכזב מאוד

אור
אור
10/05/2026 8:55:14

מצוין