פילדלפיה עם הגב לקיר, הספרס ינסו להפוך את כיוון הסדרה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פילדלפיה עם הגב לקיר, הספרס ינסו להפוך את כיוון הסדרה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 פילדלפיה 76'ס (0) – ניו יורק ניקס (2):

אני רוצה שירשם בפרוטוקול שאני מתעב את שני הפלייאוף האחרונים.

יש לזה שתי סיבות עיקריות אחת קשורה לליגה והשניה לא.

הסיבה שלא קשורה לליגה היא שאין סיפורים מעניינים מספיק, חברים שלי צוחקים עליי שאני לא אוהב כדורסל אני אוהב סיפורים, וחלקית זה נכון, אבל בסיפורים אני מבין, וסיפורים צריכים זמן כדי להתפתח על מנת לקבל נפח ומשקל. במשך 20 שנה הסיפור ששאב את כל החמצן של הליגה היה לברון, והכל למעשה נגזר ממנו. גם הסיפור הגדול הנוסף שהוא הגולדן סטייט ווריורס ומהפכתה השלשות נשזר ביריבות עם לברון בקליבלנד.

כעת כשלברון כבר לא מעניין כסיפור מרכזי אלא כאנקטודה בלבד, עדיין לא נוצר סיפור חדש. ההיסטוריה מוכיחה שזה לוקח קצת זמן, אחרי ג'ורדן לקח כ-10 שנים עד שהסיפור של לברון הפך למעניין מספיק ובתקופת הביניים הליגה הייתה הרבה פחות מעניינת.

מה יהיה הסיפור הגדול הבא? האם זה יהיה וומבי, או לוקה, או משהו אחר אני לא יודע, אני יודע שבפלייאוף הזה והקודם הוא עדיין לא הופיע.

הסיבה השניה כן קשורה לליגה, והיא העובדה שיותר מכל דבר אחר פציעות וכשירות מכריעים את מרבית הסדרות. האם הניקס ינצחו את פילי? ובכן הם אמורים. אבל אם אמביד כשיר במאה אחוז והניקס מאבדים את אנונבי, עדיין?

אני בכנות לא יודע.

הניקס ניצחו במשחק צמוד יחסית את פילי במשחק מספר 3, וזה גם היה משחק שהביצוע ההתקפי בו לא היה גרוע מאוד ביחס לפלייאוף הזה, אבל הניקס הובילו כמעט לאורך כל המשחק, ופילי פשוט לא נראית טובה מספיק כדי להתמודד.

קשה להפריז בחשיבותו של המשחק, הזה, ניצחון של הניקס והסדרה גמורה, אולי אפילו בסוויפ, ניצחון של פילי ופילי יכולה לעבור, עד כדי כך הפערים קטנים בעיני, עד כדי כך הכל תלוי ברנדומליות של פציעות ועד כדי כך הכל יכול לקרות, וזאת אולי נקודה לטובת הפלייאוף הזה, בהשוואה להמתנה הבלתי נגמרת לגמר הבלתי נמנע של לברון מול הקבוצה הטובה ביותר במערב באותה השנה.

הימור: הניקס ב-5

4:30 מיניסוטה טימברוולבס (1) – סן אנטוניו ספרס (1):

משחק קצת פחות קריטי כי לספרס תהיה הזדמנות נוספת לקחת את הביתיות במשחק מספר 4, אבל מבין 4 הסדרות זאת בלי ספק, עם 10 סימני קריאה, הסדרה המעניינת ביותר בסיבוב הזה.

הספרס בקלות יכלו, וכנראה היו צריכים להיות ב-0-2 לאור הפציעות במיניסוטה והעובדה שאדווארדס אינו אדווארדס כרגע, ואנחנו לא נדע האם הספרס דרסו את מיניסוטה במשחק מספר 2, כי אלה פערי הרמות או כי מיניסוטה ידעה שזה המשחק שהיא יכולה להפסיד ועדיף לשמור אנרגיות.

אבל אם תשאלו אותי זאת סדרה של סן אנטוניו להפסיד, ואני מסיק את זה כי בשני המשחקים מיניסוטה הסתובבה סביב ה-100 נקודות ולא יכלה יותר, ואם סן אנטוניו מצליחה לייצר התקפה מספיק יעילה, כשלדעתי זה במידה רבה נשען על השאלה איך היא משתמשת בדילן הרפר ודארון פוקס, כי היתר יתנו דיי את מה שהם אמורים לתת בכל תרחיש, למיניסוטה אין סיכוי להדביק אותה בכוח אש, פשוט אין.

קחו את זה למקום אחר, ומעט קלישאתי, במשחק מספר 1 הספרס קלעו 26% לשלוש, במשחק מספר 2 הם קלעו 41%, עכשיו בוא נניח שזה הטווח האפשרי עבור הקבוצה הזאת (לדעתי התקרה קצת גבוהה יותר מ-41% אלב נעזוב את זה), אם אתם מניחים שההגנה של הספרס וההתקפה של מיניסוטה היא מה שיש, לפחות כשאדווארדס מוגבל, אז אתם צריכים לקבל את ההנחה שכל מה שהספרס צריכים הוא לקלוע במעל 30% לשלוש ב-4 משחקים מתוך 7, לדעתי זה גם נכון וגם יקרה.

למעשה אין אינדיקציית כדורסל טהורה שמסבירה למה מיניסוטה צריכה לקחת את הסדרה, הסיבות היחידות קשורת לפער גילאים וניסיון, ולאופי הסופר קשוח של הזאבים, אם תשאלו אותי, זה לא יספיק.

הימור: הספרס ב-8

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
73 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סיפורים – לדעתי הסיפור של אוקלהומה, מימי הכמעט, דרך הטנקינג, ועד לאליפות ההיסטורית הוא אחלה סיפור. גם הקאמבאק שלנו יפה, גם אם הוא רק בתחילתו (אני מקווה).
.
פציעות – לגמרי מבאס.
אני לא יודע אם הוכח קשר לעומס על השחקנים במהלך העונה הסדירה, אבל גם אם נניח שיש קשר, לדעתי הפתרון של הפחתת מספר המשחקים הוא לא ריאלי (בגלל כסף), וגם לא רצוי.
.
לדעתי כדאי לשקול לא רק להוריד את מגבלת המינימום הנדרש לבחירה לתארי העונה (עומד על 65 כרגע), אלא לשקול הגבלת מקסימום, ולמה?
.
א. ברור שלדנבר, למשל, יש אינסנטיב לשחק עם הכוכבים שלה. מה שיותר, ולכן אם יוקיץ' ומורי לא פצועים הם בדרך כלל ישחקו. הרי יוקיץ' לא יבוא למאמן ויגיד לו – תשמע אני רוצה לשחק העונה רק 60 משחקים כדי להגיע רענן לפלייאוף, כי לא נעים לו מחברי הקבוצה, ומהאוהדים וכו'. לכן, קביעה של מספר מקסימום בעצם תגן על הכוכבים מכל ההאשמות הללו. כמו שאסור ללכת לעבודה בזמן מצב חירום – זה מונע, או לפחות מפחית, את הלחץ האפשרי של המעביד על העובד.
.
ב. כמו שגילינו עקב הפציעות של מיניסוטה, הלייקרס, וכמובן במקרים רבים נוספים – יש שחקנים אדירים בסגל שבקושי רואים מגרש, ומנגנון מקסימום יפנה להם דקות ארוכות. גם מהזווית הזו יש ערך להגבלה חיצונית כי אז למאמן "לא תהיה ברירה" אלא לתת דקות ארוכות לשחקני קצה רוטציה.
.
ג. הגבלה כזו תהיה תמריץ להפחתת התלות של הקבוצות בכוכבים שלהם, ולכן גם לגיבוש משחק קבוצתי יותר. המאבק, לפחות בעונה הסדירה, יהיה באמת בין דנבר לבין הלייקרס, ולא בין יוקיץ' ונספחיו לבין דונצ'יץ' ונספחיו. לדעתי זה יותר טוב.
.
ד. כמובן – שהכוכבים יפצעו פחות, בין אם מכיוון שישחקו פחות דקות, ובין אם מכיוון שאכן יש קורלציה בין הדקות השוליות/הנוספות לבין הסיכוי לפציעה.
.
מיניסוטה – האינדיקציות הלא טהורות שציינת הן סיבות מצוינות לניצחון של מיניסוטה בסדרה. בנוסף, צריך לזכור שבאחד המשחקים בהם לא/בקושי הגיעה מיניסוטה ל-100 הנקודות אנט לא שיחק, ובשני הוא שיחק דקות מוגבלות ונראה שלא בכושר מלא. אם אנט משחק, ובכושר, ואם דסומנו משחק, התקרה שלהם בהתקפה בהחלט גבהה. וזה נכון גם לגבי ההגנה, אז הפער, לכאורה, באינדיקציות הטהורות בהחלט מצטמצם.
.
תודה רבה דור, אחלה פריוויו לאחלה לילה.

ברוך רובין
08/05/2026 16:23:33

אוי מאנו ידידי זרקת כאן איירבול שראס היה מתגאה בו. אני אלך איתך לפי מה שרשמת , קבוצה שנלחמת על פלייאוף / מאבק מיקום צריכה להוריד את הכוכבים בגלל שהגיעו ל60 משחקים? לא כל קבוצה מחזיקה בסגלים עמוקים, מספיק לראות מה קורה לפילי.

אני לא מדבר על העובדה שאין קורלציה ברורה בין לואד מנגמנט לפציעות, מספיק לראות את קוואי אמביד וזאיון. זה הרבה יותר קשור לגנטיקה ולמבנה גוף של השחקן, לסגנון משחק מאשר למנוחה נוספת של כמה משחקים וזה אחרי מעל עשור של דאטא.הלואד מנגמנט לא הוכיח את עצמו כיעיל בהורדת כמות הפציעות לכוכבים.

וכמובן הדבר החשוב ביותר שנפגע זה הקהל ,אם זה שמגיע למשחקים ואם זה שממנו נגזר חוזה הטלוויזיה העצום.
הקהל מגיע וצופה בNBA בשביל לראות את הכוכבים. אף אחד לא משלם סכומים מטורפים כדי לראות שחקני רוטציה.

הכרטיסים בNBA נהיו יקרים בצורה קיצונית משפחה של 4 אנשים שהולכת למשחק של הלייקרס , גם אם היא יושבת בסוף האולם תוציא סביב 2000 על ערב כזה. אנשים לא מוציאים סכומים כאלה כדי לראות את אייטון או סגל משני בגלל שהכוכבים קיבלו “מנוחה”.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
Rocky1
Rocky1
08/05/2026 16:35:29

יש גם עוד משהו שלא מדברים עליו מספיק וזה התזונה. בארה״ב בעיקר בגילאי ילדים / נערים התזונה היא פשוט נוראית. המבורגרים, פיצה, מזון מעובד, ושלל מטוגנים נחשבים כמקור חלבון לגיטימי. כשמגיעים לנבא יכולים לשכור שף פרטי אבל לפני זה לא, וכל היסודות שעליהם נבנה הגוף פשוט קורסים. כל הבסיס של חיידקי המעיים פשוט רעוע וחולה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא חושב שאפשר להגיד משפט כמו "לא כל קבוצה מחזיקה סגל עמוק" – לכל קבוצה 15-17 שחקנים בסגל. חלק מאלה שאתה חושב שהם לא "סגל עמוק" לא מקבלים בכלל הזדמנות – האם דסומנו היה קולע מיליון נקודות אם אנט היה משחק? לא. האם שאנון היה מקבל דקות אם אנט ודי.וי היו בריאים? גם לא. זה בדיוק העניין – שאם תגביל את הדקות של הכוכבים תגלה את כל הדסומנו-ים והשאנונים שמתחבאים להם על הספסל.
.
היות שההגבלה הזו תחול על כל הקבוצות, כל הקבוצות יצטרכו להתמודד איתה, כך שזה לא משנה אם הן נאבקות על פלייאוף / מיקום או לא – גם המתחרות שלהן יוגבלו באותו אופן.
.
בעניין הקורלציה – כמו שכתבתי, גם אם היא איננה, ברור שפחות דקות על הפרקט מפחיתות את הסיכון לפציעה. גם אם נניח שהסיכון לפציעה לכל דקה אינו משתנה כתלות במספר הדקות, הוא עדיין מצטבר.
.
בעניין הקשר בין הקהל לכוכבים – אני אישית לא חושב ככה, כלומר אני רוצה לראות קבוצות, ולא כוכבים ספציפיים, אבל גם אם נניח שאתה צודק – הפציעות גם הן מפחיתות את ההנאה של הקהל מהמשחק, הן מכיוון שהכוכבים לא משחקים, והן, וזו לדעתי הנקודה המשמעותית יותר, שדור דיבר עליה, מכיוון שאתה נשאר עם התחושה הזו שלא ראית כמעט אף קבוצה בשיא כוחה. אז אני חושב שעדיף להקריב קצת במהלך העונה הסדירה ולהרוויח את זה, טו פולד, בפלייאוף.

ברוך רובין
08/05/2026 17:16:01

זהו הקטע שזה לא ברור בכלל. ראית כמה לואד קיבל קוואי? זאיון… למרות יותר מנוחות מאי פעם הכוכבים לא נפצעים פחות.

מזל רע, מגע עם שחקן אחר נחיתה לא טובה, גנטיקה בעייתית (כמו במקרה של אמביד שצריך לסחוב 300 פאונד בגוף לא עמיד ), סגנון משחק אקפלוסיבי, עכשיו זה מגובה במחקר שNBA פרסם אחרי עשור של בדיקות ולא בשליפה מהמותן
https://www.espn.com.au/nba/story/_/id/39288379/nba-report-no-link-load-management-less-injury-risk

Results from these analyses do not suggest that missing games for rest or load management — or having longer breaks between game participation — reduces future in-season injury risk," the report said, in bold type, in its summary.

"In addition, injury rates were not found to be higher during or immediately following periods of a dense schedule."

שוב לא נכון, אתה מסתמך על קבוצה אחת עמוקה ומניח שלכולם יש סגל זהה רוב הקבוצות בליגה יש להם ירידה חדה באיכות הספסל בטח בשחקנים 8-9.

לגבי דונסמו הוא קלע 25 נקודות ושיחק 30 דקות גם במשחק 3 שכולם בריאים,הוא משחק קרוב ל30 דקות כל השנה (זה למה צריך לצפות במשחקים)מינסוטה ידועה בסגל העמוק שלה. מה בלייקרס היו עושים, בפילי … שבהם הספסל כמעט לא קיים ויש בו אפס איכות ? אתה יוצא מנקודת הנחה מוטעת.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בעניין הפציעות – אין קשר בין מה שכתבת בתגובה לבין מה שהגבתי – גם אם יש שחקנים יותר או פחות מועדים לפציעות ברור שיש קשר בין מספר הדקות לסיכוי להיפצע. לכן, הסיכוי המצטבר לפציעה יורד.
.
בעניין עומק הסגל – אני לא חושב שלכולם יש סגל עמוק באותה מידה. אני כן חושב שזה משהו שיזכה למשמעות רבה יותר תחת התיקון שאני מציע, ואז תראה יותר קבוצות בונות את עצמן יותר לעומק מאשר לגובה (מבוסס על טרמינולוגיה שינון תרם לנו לפני מספר חודשים, לא יודע איפה למצוא את זה). הליגה, בכללותה, תרוויח מזה לדעתי.
.
ספציפית, הלייקרס ופילי הן לא דוגמאות טובות למה שאתה מנסה להגיד כי הלייקרס, בלי לוקה וכמעט בלי ריבס, הצליחה לעבור את יוסטון בסיבוב הראשון, ופילי, עם פאקינג אנדרה דראמונד, ועם אמביד ל-4/7 משחקים, הצליחה לעבור את בוסטון. אז אם כבר, אלה בדיוק הדוגמאות שמראות כמה הליגה עמוקה. אנדרה דראמונד?!?!
.
בעניין דסומנו – זה שהוא מקבל דקות זה מצוין. אבל וודאי תסכים שאם אנט היה משחק, אין סיכוי שדסומנו היה קולע 43 נקודות, גם אם היה משחק את מספר הדקות הקבוע שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנסומו היה תותח גם בבולס לפני שבכלל הגיע למיני.
ברוך צודק כמובן.
אני לא הייתי צריך ולא צריך היום מחקר בשביל לדעת שהלואד זה חרטא אחת גדולה שהתחיל אותה פופ כי רצה לתת לשחקנים שלו לנוח וזלזל בליגה ובקהל עם אצבע משולשת לעין.
ואז כל מיני דבילים התחילו כמו עדר לחקות אותו ודרך כתבי חצר הכשירו את השרץ.
הלואד לא רק שלא עוזר הוא מחליש את הגוף והאינטנסיביות שחקן שלא רגיל למאמצים גדולים יתקשה כאשר יגיע מאמץ גדול.
רוב הפציעות בכלל לא קשורים לעומס סתם נחיתה לא טובה וכאלה.
מה שקשור לעומס זה עקב אימון לא מספק של השחקנים בענייני גמישות ושריר והשקעה בזה.
שחקן כמו לוקה למשל אתה רואה שלא עשה אימוני גמישות חיזוק כוח מאז גיל 16. הוא הפך לכוכב מהר מאד בגיל 19 וכוכבים לא צריכים אימוני גמישות וכוח מיותרים כמובן.

אבג
אבג
08/05/2026 16:35:57

היחס לעוננ הרגילה כמו למשחק אימון הוא הבעיה. אתה אומר אם כבר אז כבר. אין שום עניין בעונה הרגילה. אז בוא נכיר בזה רשמית וזהו.
אני זורם איתך אבל כסף זה בעיה. מי יראה משחק שהכוכבים לא משחקים בו.
העונה הרגילה משעממת. בשביל שתהיה מעניינת חייבים להוריד את כמות המשחקים. זה על הדרך ימנע פציעות וגם יוסיף עניין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אבג

לרוב התייחסתי למעלה אצל ברוך, אבל בעניין ה"משחק אימון" – אני באמת לא חושב ככה.
.
פיל ג'קסון סיפר שכאשר היה מאמן של קבוצת קולג' הוא החליט שכל עשרת השחקנים שלו ישחקו, וממש יצר שתי חמישיות שהחליפו אחת את השניה. אם אני זוכר נכון זה נחל הצלחה רבה.
מזווית אחרת – אוקלהומה, הספרס, מיניסוטה ואפילו בוסטון קרובות למדי לתפיסה הזו – קבוצה עמוקה מאד, גם על חשבון הסטאר-פאואר.
בנוסף, לדעתי זה לא יראה כמו משחק אימון, ההפך – למי שישחק תהיה הרבה יותר מוטיבציה לנצח, כי אלה יהיו הדקות שלו. ליוקיץ', להערכתי, אין שום מוטיבציה לנצח כשהוא מגיע עייף לוושינגטון או לאורלנדו. לפייטון ווטסון יש, כי כל משחק חשוב לו להמשך הקריירה והחוזה הבא.

אבג
אבג
08/05/2026 17:48:39

אם השיקול מי ישחק ומי לא הוא לא במטרה לנצח בעיני זה משחק אימון.
תחשוב אם היית מציע הצעה דומה בפלייאוף ששם ברור שניצחון זו המטרה ולא הכנסת שחקנים לכושר בניית תוכנית משחק שעובדת ובו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אבג

המטרה תישאר לנצח, פשוט תחת מגבלות ולאורך כל העונה. אם יש לך יוקיץ' ל-60/82 משחקים (פחות מ-75 אחוז מהמשחקים) אתה צריך לאפטם את המשאב הזה, ולעשות את המקסימום עם שאר המשאבים שלך. המטרה לא משתנה, הדרך אליה משתנה. בפועל, אגב, זה המצב גם היום, כי ברור שלא כולם משחקים 82 משחקים ולכן יש לואד מנג'מנט (ה-d2d של לברון, וה-old של טימי). אני רק מציע להגדיר אותו באופן פורמלי, ושיוויוני, מה שיעזור לכוכבים, לצעירים, ולמאמנים.

אבג
אבג
08/05/2026 18:52:26

היום ניצחון זו בטח לא המטרה העיקרית
קבוצות מתרגלות רוטציות סכימות הגנתיות והתקםיות וכו.
השחקנים שמשחקים בם לא בנכרח במטרה לנצח. משתדלים לתת לשחקנים לנוח, מכניסים שחקנים לכושר אחרי פציעה.
תחשוב על הקיצוניות ההפוכה. עשרה משחקים שקובעים מי יכנס לפלייאוף פלייאין כל משחק היה מלחמה. היו מתכוננים כמו שצריך, מי שתורם לניצחון ישחק.
עכשיו 10 נשמע קיצוני. אבל תחשוב בית ולוץ רק בתוך האיזור 28 משחקים. המשחקים היו הרבה יותר דומים לפלייאוף והרבה פחות למשחקי האימון שיש עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

זה נכון תיאוראית במציאות שום שחקן לא יוותר על הכסף. כולם מרוויחים מעוד משחקים, הבעלים, השחקנים הליגה.
היחידים שמפסידים זה הקהל/צופים ולכן זה ימשיך ככה כי הבעלים והשחקנים קובעים. תנו להם עוד כמה מיליונים יסכימו לשחק גם 120 משחקים בעונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא צריך שום מגבלות מה שיש ישאר ככה. הבעיה פשוט משלמים יותר מידי לכל זב חותם שקלע 3 נק ושאג כי הראה פוטנציאל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז אולי יורידו ליוקיץ את החוזה וישוו אותו לשל ווטסון כדי לתת לו מוטיבציה.

אור
אור
08/05/2026 15:41:57

פילי ומיני

Berch
08/05/2026 16:37:19

הקאמבק של פילי בדרך

puma1234
08/05/2026 16:51:45

אני מחפש כבר הרבה זמן קבוצה בסן אנטוניו .
אין דבר כזה , מקסימום שתי מסירות בין שני שחקנים לא הנעת כדור ,הכל משחק מהיר
אולי הטעיה ומסירה אחת.
ולכן ץענוג לראות את המשחק בדטרויט הרבה מסירות מץחת לסל באגפים םניצה והחוצה .
לדעתי סן אנטוניו לא תיקח את הסדרה בצורת המשחק הזו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/05/2026 17:19:56

תודה רבה דור

סטארברי
08/05/2026 17:24:26

אחלה פריוויו אבל חולק עליך לגבי מחסור בסיפורים:

הסיפור של אינדיאנה והאליברטון בפלייאוף הקודם בלתי נתפס בעיניי:

הבן אדם נבחר לשחקן הכי אוברייטד בליגה, אף אחד לא ספר את הקבוצה שלו לאורך כל הפלייאוף.
דפק תצוגות קלאץ' מטורפות בכל סיבוב, חלק מהן נכנסות באופן לגיטימי להיילייטים של כל הזמנים. אינדיאנה היתה אנדרדוג מובהק ששרפה את הפלייאוף (זה שסיאקם קיבל אםויפי אזורי זו תוספת נחמדה לסיפור) והגיעה עד לגמר שבו נגד כל הסיכויים אשכרה משכה למשחק 7 מול פאקינג אוקלהומה (!!!).
לחובבי הסטטיסטיקה – משחק מספר 7 בגמר לראשונה מאז 2016.

ואז לא נגמר הרבע הראשון של משחק 7 והוא פאקינג קורע את האכילס ונעדר כל העונה שאחרי. אינדיאנה כמובן מפסידה ועד היום לא יודעים איפה היא.

לא יודע אחי, לדעתי זה לא רק חתיכת סיפור, זה גם סיפור "מה אם" שיהרהרו בו שנים קדימה.

בוגי
08/05/2026 18:32:49
הגב ל  סטארברי

מחזק
גם מיד חשבתי על זה
זה סיפור שלפחות בשנים האחרונות לא היה כמוהו

ברוך רובין
08/05/2026 18:06:09

אני לא רואה את פילי מנצחים את זה.הניקס גדולה אלינו בכמה רמות, הספרס גם לדעתי יעלו ל2-1.

Niro
08/05/2026 19:10:15

אננובי כנראה בחוץ והוא משמעותי. הכל פתוח

hagay81
08/05/2026 19:12:29

אם אדוארדס משחק, מינסוטה יכולה לנצח את שני משחקי הבית ומשם הכל יכול לקרות

חתוליו
08/05/2026 19:49:58

תודה דור, דווקא מרגיש לי שאולי אולי זאת השנה של מיני, אחרי הדריסה של דנבר בסיבוב הראשון הם ממשיכים להפגין אופי וקשיחות אפילו בהיעדר הכוכב הגדול והפרצוף של הקבוצה הם לא מתקפלים ועדיין משחקים לנצח.

Shenanigans
08/05/2026 21:52:24

אני לצערי עדיין לא ראיתי משחק שלם בסיבוב השני, כל הקבוצות שאני מחבב כבר לא שם, לא היו שם מלכתחילה או אפילו כבר לא קיימות: דנבר, הלוחמים, אינדי, אבדיה, דאלאס בתקופת לוקה
נוסיף לזה שאני לא חושב שיש קבוצה שיכולה לנצח את אוקלהומה הבלתי צפיים עם שיי שאני לא מחובביו (למרות שהוא השחקן הכי טוב בעולם ביי פאר)
בקיצור, אני בבעיה. אני כן חושב שגמר המערב הולך להיות אחלה, אבל חוץ מזה אין בי יותר מדי התרגשות
תודה רבה דור!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Shenanigans

גמר המערב זה גם גמר הליגה האמיתי ויהיה אש. עד אז ממשיכים.

ברוך רובין
09/05/2026 2:19:28

ג׳ורג׳ בפלייאוף סוף הדרך

ברוך רובין
09/05/2026 2:19:58

חטיפה של מקסי ודנק של הרוקי.

Dor
Dor
09/05/2026 2:25:04

זה של פילי היום

Dor
Dor
09/05/2026 2:25:24

אולי 🧐

ברוך רובין
09/05/2026 2:36:10

פול ג׳ורג׳ שתה ממעיין הנעורים

ברוך רובין
09/05/2026 3:11:32

כאלה זבל פילי

ברוך רובין
09/05/2026 3:42:41

טאונס עם עוד ריבאונד התקפי אמביד לא מסוגל לקפוץ

ברוך רובין
09/05/2026 3:45:50

מקסי כל פעם שנכנס זה סל, שיעזבו את אמביד האיטי וישחקו אליו, הבעיה שהוא כמעט ולא זז ללא כדור.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2026 3:53:40

האמת זה שברונסון >>> גדול ממקסי בכמה רמות.

אוברה אדיר ופילי ברבע מצויין .

ברוך רובין
09/05/2026 3:59:21

איזה פלופ של אמביד

ברוך רובין
09/05/2026 4:01:46

הארט החמור הזה עם שני איבודים וחטף בלוק בדקה .

אמביד נופל בכל מהלך על הרצפה כמו איזה לוויתן שיצא מהמים.לא יאמן ש300 פאונד עף כמו עלה ברוח.

ברוך רובין
09/05/2026 4:06:47

עושים האק אה שאק למיטצל רובינסון.

עומר
עומר
09/05/2026 4:10:20

בקושי מצליחים לקלוע במשחק הזה

ברוך רובין
09/05/2026 4:11:21

רובינסון כזה נגר. ביזיון ששחקן בNBA לא מסוגל לקלוע מהקו.

אני מוכן להתערב שאמביד לא מסוגל לרוץ 3 מייל בריצה קלה, שעתיים משחק , כל שנייה שריקה והוא בקושי זז.

ברוך רובין
09/05/2026 4:22:26

ג׳ורג׳ עושה עבודה טובה על טאונס הגנתית.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
אור
אור
09/05/2026 4:23:27

תן תחזית לסיום המשחק

ברוך רובין
09/05/2026 4:28:38

ברונסון זה רוצח סגירה רעה של ברלו אולי השחקן החם בעולם אתה משאיר לו שלושה חופשית? מאז שדיברתי על ג׳ורג׳ 0 מ8. הוא מזכיר לי את הסיפור שאני קורא לנכדה שלי של סינדרלה , שהכרכרה חזרה להיות דלעת.

אי אפשר לעצור את ברונסון.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האדמנטיום מאבד השפעה.
אגב המאבס מינו את יוגירי כנשיא והאיש שהביא את דני לפורטלנד מונה למנגר שם.
אם דני לא יהיה אגרסיבי ותוקפני שם מול ההנהלה יחזירו אותו לעמוד בפינה בשביל דיים. מקווה בשבילו שהוא הבין איך דברים עובדים בליגה.

ברוך רובין
09/05/2026 4:35:02

למה גריימס משחק. מקסי נעלם

ברוך רובין
09/05/2026 4:37:50

16 הפרש, שוב פילי קורסת . ברונסון >>> ממקסי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רנדלללל עם פוסטק עלצוומבי

סלטיקס
סלטיקס
09/05/2026 5:33:24

רבע שני ס"א מינסוטה ,2 טכניות ברורות לא נשרקו לטובת מינסוטה,המשחק של ס"א אלים

-gogo
-gogo
09/05/2026 5:36:26

זה הרגיש בתחילת הרבע הראשון שהספרס מפרקת ב 30 הפררש. לוובס יש תשע נשמות

ברוך רובין
09/05/2026 5:47:23

מקדניכלס מגן על. וומבלי במשחק מדהים

ברוך רובין
09/05/2026 5:59:44

אדוארדס& מקדניאלס

המשגיח
09/05/2026 6:31:50

אחלה משחק במיני, הייתי פסימי לגביהם (פעם נוספת) אחרי הפתיחה האיומה אבל הם לגמרי במשחק.
באסה על פילי-ניקס, התרגשתי לקראת הסדרה הזו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  המשגיח

פילי גמורים. זה רק מכיד על הכשלון העצום של בוסטון שהפסידו לדבר הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככ הרבה כלים לספרס בהתקפה. למי רק אדוארדז כלי רציני. בהגנה הן ואוק די זהות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ויקטור מנגב היום מדהים נראה לי סוגר את הטקס נאז ריד לא רוצה איזה סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואוו ויקטוריוס איזה שלשה

דוקטור רזי הופמן
09/05/2026 7:17:28

וומבוו RULLS

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיארון שלח את רנדל לרקוד סטפס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הגנה של מניעת כדור מאדוארדס של הספרס לא נגע בכדור בקלאץ שחקן הולך איתו לשירותים מיני במקום לעשות לו תרגילים לשחרור קבלת כדור משחקים עם היתר שלא פוגעים
שגא הולך לסבול מול הספרס ויצטרך לעלות לרמה הכי גבוהה שבה שיחק אי פעם.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
thetroll
thetroll
09/05/2026 7:25:25

צודק

thetroll
thetroll
09/05/2026 7:24:53

תמא טקס כל השלשות שוומבי זרק השתלמו 2 דקות לסוף למרות שלא חכם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ויקטור סתם נפל ציפה לאוויר הרגיל ששורקים במצב לחץ לכוכב שמחליט ליפול ליד החוץ כדי לא לאבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוקס קאסל הרפר ואסל וומבי זו החמישיה הכי איכותית והכי טובה בליגה בפער. כל השחקנים שם סופר איכותיים ועושים הגנה והתקפה וכולם יכולים ליצור. נבנה שם מפלצת.
לאוק למשל אין איכות כזאת. אבל להם יש את השחקן הטוב בעולם.
מאנו דיארון "לא מתאים" לרמות האלה מוסר לך דש

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
thetroll
thetroll
09/05/2026 7:33:14

קבוצה מעולה גם בלי וומבי. איתו זה .. יהיה לאוק קשה בקיצור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אם הדוגמן לא חוזר הספרס מנצחים 4 2.
אם הוא חוזר זה 4 3 לאוק לדעתי.
כי ברור שהם יממעו את הכדור בכל הכוח משגא ואיך שיקבל יבואו דאבל טים. כלומר אחרים יצטרכו לקלוע שלשות לבד וליצור. חוץ מחצי מיצל הם לא יודעים לכדרר. הם יהיו בבעיה.
הדוגמן גם בנגרותו מביא גודל כוח והגנה יודע לייצר לעצמו גם קצת ולפעמים יש לו גם משחקים טובים.
לעומת זה קארוסו זה נגר במשרה מלאה יותר נמוך פחות כוח יותר חלש בהגנה ובלי התקפה. זה מהותי לרמות האלה.
שגא יצטרך לתת פלייאוף mj בסדרה הזאת שהיא למעשה סדרת הגמר ולדעתי הוא יתעלה למעמד.
המזל של אוק שהטראקרס חשפו להם את השיטה של הספרס לפני הסידרה מולם ויש להם זמן לתרגל.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Don
Don
09/05/2026 7:39:38

לאט לך חביבי. אתה צופה בספרס מול מיניסוטה. שכחתי את צ'אט? ל-OKC יש מאמן נהדר…את שגא אי אפשר לעצור. חכה שקרוסו, דורט ווואלאס ישמרו…אז נראה. ברור של-OKC יהיה קשה. גם שנה שעברה היה להם קשה. אבל הם יקחו בסופו של דבר את האליפות.

אשך טמיר המקורי
09/05/2026 7:44:00
הגב ל  Don

נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

הספרס שומרים ברמה של אוק אז ישמרו ככה גם את דורט קארוסו וכו חביבי.
המשחקים בין הספרס לאוק היו השנה ברמת פלייאוף וזה נגמר 3 1 לספרס.

Don
Don
09/05/2026 11:32:46

המתן חביבי המתן
עונה רגילה היא רגילה
כן, הספרס מוכשרים אבל OKC אלופים ולא סתם. נחיה ונראה

אשך טמיר המקורי
09/05/2026 7:40:44

כל הכבוד למיני על הפייט מול קבוצה עדיפה

קאסל ממשיך לבסס את מעמדו כפרחח מתקדם