
דטרויט פיסטונס (1) – קליבלנד קאבלירס (0) 02:00
אחרי שהפיסטונס ניצלו רבע ראשון נהדר ופריצות בצבע של הקאבס לקראת סיום המשחק כדי לנצח בהתמודדות הראשונה בסדרה, הקאבס יגיעו הערב בתקווה לנצח ולגנוב את הביתיות מדטרויט.
הפיסטונס מבחינתם יכולים לצאת די מעודדים מההתמודדות הראשונה. האריס סיפק מופע סולידי על אף אחוזים לא גבוהים, רובינסון תמך מהספסל וקייד לא היה צריך לספק ערב בלתי נשכח בכדי שהקבוצה תנצח את קליבלנד. גם בהינתן שהאריס לא יצליח לשחזר את היכולת או רובינסון לא יתן תפוקה זהה מהספסל, לקנינגהאם יש יכולת לספק מספרים יפים בהרבה ממה שהוא השיג במשחק הקודם, ודורן מסוגל להתפוצץ גם כן ולסחוף את הפיסטונס לניצחון שני.
הקאבס מנגד קיבלו משחק סולידי של מיטשל, ערב קליעה חלש יחסית של הארדן, תצוגת תכלית של 19 נק׳ באחוזים טובים של סטרוס מהספסל וערב התקפי לא רע של מובלי. היא יכולה להתנחם בכך שאף אחד משני כוכביה לא התפוצץ ובערב נתון הסיכוי שהארדן או מיטשל יספקו ערב גדול גבוה מהסיכוי שהאריס יצליח לעשות את זה. עם זאת, הקבוצה צריכה לתת את הדעת על הריצה ברבע הרביעי בה אלן פשוט לא הצליח להוות אתגר לדורן, שהעלה את הפיסטונס ליתרון 7 אחרי שהקאבס כבר היו בפיגור נקודה בלבד.
שתי הקבוצות לא צפויות לסבול מחיסורים משמעותיים, שתי הקבוצות יקוו להציג יכולת גבוהה יותר מהמשחק הראשון, ואני מקווה שצופי המשחק יקבלו משחק מותח בין שני קווים אחוריים איכותיים ושחקני פנים שייאבקו על כל כדור חוזר. אני חושב שנראה בשתי הקבוצות מעט יותר הירו בול ומעט פחות פיזור נקודות כפי שראינו במשחק הקודם, ובמקרה הזה לדטרויט יש יתרון קטן על הקאבס לדעתי. המארחת ב-7.
אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (1) – לוס אנג׳לס לייקרס (0) 04:30
אחרי שהת׳אנדר גברו די בקלילות על האורחת במפגש הראשון, המארחת תשאף לשחזר את המאורע בעוד שהלייקרס יקוו לשינוי.
הת׳אנדר ללא ספק יכולים לצאת מעודדים מהמפגש הראשון, ג׳יילן וויליאמס לא שיחק, שג״א סיפק משחק בינוני לכל הדעות, והקבוצה עדיין גברה על הלייקרס תוך שהיא מצליחה להגביל התקפית את רוב שחקני היריבה.
הלייקרס לעומת הת׳אנדר אמנם נראו לא טוב, אך הסיכוי לאוסטין ריבס יספק פעמיים ברצף משחק של 3 מ-16 מהשדה. מנגד, הקבוצה מעיר המלאכים לא יכולה להסתמך על סמארט כמוציא לפועל בהתקפה, 15 זריקות מהשדה ו-8 ל-3 עבור שחקן ברמתו ההתקפית.
דונצ׳יץ׳ וג׳יילן וויליאמס ייעדרו גם מההתמודדות הזו. לדעתי אנחנו לפני משחק צמוד יותר מהמשחק הקודם. שיי ככל הנראה יבלוט יותר, אך גם ריבס, וכנראה אצל הת׳אנדר נראה ירידה בתפוקה אצל חלק מהשחקנים לכל הפחות. ועדיין, הביתיות יחד עם העובדה שההשפעה של דונצ׳יץ׳ על הלייקרס גדולה לטעמי מההשפעה של וויליאמס על הת׳אנדר יכריעו את הכף לטובת המארחת. הת׳אנדר ב-8.

תודה תומר, תאנדר ב-39
דיווח: טיאגו ספליטר לא ימשיך כמאמן פורטלנד – שסימנה שלל מועמדים
לפי העיתונאי האמריקאי ג'ייק פישר, סיכוייו של הארגנטינאי להמשיך קלושים. הבלייזרס צפויים לראיין לא פחות מ-30 מועמדים
הם יראיינו אותם בזום כדי לא לשלם לכל ה 30 החזרי נסיעות
צריך להחליפו, אבל הסיכוי שיגיע רפה הבנה גדול יותר במקומו גדול.
לא ראיתי סיבה מיוחדת להחליפו. העונה התחילה עם הבלאגן של בילאפס וההימורים והוא השתלט על העניינים די מהר
ככה זה ב-NBA. המאמן אשם. אף אחד לא בא בטענות לשחקנים שלא מתאמנים על מנת לשפר את יכולתם כי בשביל מה צריך להתאמץ אם אתה כבר מיליונר?
הלייקרס לא מספיק מאיים על הת'אנדר כדי להתאמץ ברמה הנדרשת כדי לנצח בהפרש כזה
ברגע שיתחיל הגארבג' הספסל שלהם רק יגדיל את ההפרש
🙂
אז שישחקו ישר עם הספסל??
מי אמר ארגנטינאי ?
דייגו וקאניגה
🙂
וואלה
ברזיל
נכון, זה ציטוט מוואלה
מי התראיין דוק ריברס?
ברזילאי
תודה תומר. משחק חשוב לקליבלנד לדעתי, כי בינתיים המאצ'-אפ נראה שעובד לטובת דטרויט
שיש מולך את הארדן המאצאפ תמיד לטובתך הבעיה שהבטט הזה לא נפצע גם. שיפצע כבר ונראה את טייסון 40 דק.
תודה רבה תומר
בס"ד
תודה רבה.
בס"ד
תודה רבה
0-2 * 2.
תודה רבה תומר, קצר וקולע.
הארדן כזה גופה
בטט שמסתובב 36 דק על הפרקט
אהלן, אשמח ללינק לאוקלהומה לייקרס. תודה
https://nextbet7.tv/kanal-izle/yes-5
אחלה משחק בדטרויט. אחלה קייד
יאללה באתי לעזור לדרוס את השקצים אני רואה צמוד ברבע השני אין מספיק דריסה כתישה ניגןב השקץ ישר על השופט.
מי רוצה את גיימס הארדן אולי הטראקרס יביאו אותו לסדרה מול אוק יעזור לבם לנצח את אוק יהיה מוביל כדור והקאבס יקבלו את סמארט.
אם אני בעלי הקאבס שוכר 20 חשפניות שולח להארדן ומטיס אותו לוגאס עד סןף הסדרה
ריבס נותן בהם סימנים
וכמובן שגם עם נפילות פק"ל סטייל חרמביד
ריבס אדיר רפי בינה פה מנסים להקטין את כולם כאילו לוקה משחק עם קארוסו ודורט.
יש לו צוות הכי טוב בליגה בפער עצום רואים את זה בסדרה פה יאללה שיחזור שאןק יוכלו לטייל בהגנה שהוא לא נמצא שומרים.
אני לא נהנה הלו אוק תתחילו לנגב יא נגרים.
אם הדוגמן לא חוזר הספרס יכו חזק באוק. בחי שגא אין אחד שם שיכול להקפיץ כדור
ההקטנה שהולכת על ריבס כאן באתר אחרי משחק אחד חלש אחרי שחזר מפציעה מבישה
זה אוהדי לוקה מנסים לגמד את הצוות אבל רואים בפלייאוף שהצוות הזה ניצח סדרה ומשחק מעולה מול האלופה ושומרת. יותרהקשה להם שאין כוכב שנח עם ידיים על הברכיים על קו העונשין
וגם אוהדי השקץ שרוצים להעיף אותו למען שימור גופת המלך
לכוהול או פורמלין?
פורמלין
בחירה מעולה
פורמלין=אין DNA
נפטרנו לנצח.
השקץ=לנין
עוד יום בהיסטוריה הארוכה של הארדן
מישהו יודע למה קיאון אליס לא משחק כמעט בקליבלנד?
כי צריך לתת הרבה דקות לכוכב הארדן שהבטיחו לו חוזה מקס. אבל היי זה חכמה בדיעבד. הai מאד המליצה להביא אותו שמתאים לנתונים ושיטת המשחק.
יש לי מילה אחת שמתארת את איך ששיי משחק בסדרה הזאת עד כה.
זאת מילה לא יפה ואני אתאפק.
רק אתן רמז זה כינוי ש-MBK משתמש בו על דייוויס.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ישך זיכרון חזק, אני שוכח מה שאמרתי לפני יומיים.
מתחיל ב ק?
אולי ב כ?
🙂
אמת
וזה לא קאובוי
חשבתי יותר בקטע של כוXית
הלייקרס נראים כמו קבוצת כדורסל היום
גמהשקץ עושה הגנה.
אמרו לנו שהאצמיורה ריבס סמארט וקנרד לא שווים כלום אין צוות ללוקה ואין צוות למולך.
מולם קארוסו דורט קייסון זה כוכבים לא?
חח אם שגא בחוץ זה מטאטא קליל לטראקרס.
אוק לא דורסים פגמו לי בהנאה בסדרה הזאת.
מחציצי טוב לעשיית טחינה.
מופע מחצית?
טחינה מטמטם זה מטמטם זה מטמטם
https://www.youtube.com/shorts/ynNLFZ6TJk8
מי שיחרר את מרקוס
עוד דבר מזל לאוק שהביאו את מקיין בלעדיו היה יותר קשה לאוק. תודה לדריל מורי הדביל. הבינה המלאכותית אמרה לו שאפשר לוותר על מקיין.
שרואים את פילי מול הניקס מבינים כמה מאזולה חלש וכמה בוסטון הפסידו את הסדרה מאשר פילי נצחו
השמועה אומרת שהוא עדיין אומר להם לזרוק שלושות בקנקון.
😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מהשלכם אתם, עם קנקון?
באלי, המלדיביים, פורטו ריקו לא טוב?
קריסה אדירה של בוסטון
לבוסטון היה מזל שהיתה להם חמישייה מעולה כשלקחו אליפות גם בלי פלאן B.
הלייקרס פשוט מאומנת טוב, אנחנו עדיין נפסיד כי השלושות יפלו בסוף אבל אחלה משחק
איזה שלשות יפלו קארוסו ימשיך להחטיא כל שלשה ששגא ימסור לו 😅
ריבס מהטובים שהיו בפלופינג הגנתי.
שחקן של שני הצדדים.
היה לו יותר ממשחק אחד חלש מאז שחזר מהפציעה. מצד שני הרבה מדי הכרזות קורות פה על סמך המשחק האחרון בלבד
הנפילות הולכות ומשתפרות
הדלק מתחיל להיגמר ללייקרס
לא רגילים למאמץ כזה
מורגלים לבידורסל ולא לכדורסל
אין כמו צ'ט
השקץ רוצה ריוויו: "זה מנוגד לחוקה ללחוץ עלי!"
חחחחחחח באיזה עולם זה עבירה על ריבס?
רק בעולם הרקוב של הדוד סילבר
עוד 10 שנים, השקץ יצטרך הרבה מאד בוטוקס.
זה סיכון מקצועי. יצטרך לתבוע את הביטוח!
מרכוס סמרט האיש והגרביונים
שיי דילדוס שיישאר בצד. יש את אג'איי ומקיין שבאים לשחק ולא לפרפר.
שי מכניס רוח רעה באוק' בסדרה הזאת.
🤣🤣
דק' קטלניות של אוק'. אין מה לעשות, הכמות כישרון שם מטורפת
כשיש 5 לוחמים על המגרש של אוק' ולא דילדואים מתנופפים אני נהנה.
מה זה ההחטאות האלה מהקו?
מקיין קובר את הלייקרס פעם שנייה
תגידו, צט קיבל טכנית על הפלופ? אני לא צופה
ויכה המטאטא את השרת
כמות הפעמים שחטפתי מכה ממטאטא וממגב היא עצומה. עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלה. התחברתי רק עכשיו, רק 6 הפרש, יש משחק
השקץ מנסה להרביץ לסווייפר
🙂
אל תהיו רעים, השקץ רק רוצה קצת אהבה.
תראו לו קצת אהבה והעולם יהיה נפלא.
לא נהנה מהמשחק. צמוד מידי. שגא נראה תחת.
אני רוצה משהו כמו הספרס 133 95 כזה
הלייקרס נתנו מאמץ אדיר וגמרו את הכוחות.
בינתיים מתחלפים מולם הבולדוגים.
נגמר הסיפור.
אוק בשלשלת. השופטים חזק ינסו עכשיו להשוות כדאי להם להתעורר. הדביקו להם 3 אוויר מהירות תכף ידביקו את הרביעית וכל התקפה הטראקרס יהיו על הקו
חחחחח בדיחה סמארט נתקע במקיין שקופץ אחורה עם ידיים למעלה ומקבל אוויר
עוד אוויר להרטישטיין השופטים מתחילים לעשות קאמבק לטראקרס למלא אותם ב4 עבירות מהירות והטראקרס יהיו כל המשחק על הקו
השופטים עשו את המומנטום ריצת 7 0 לטראקרס 2 שריקות אוויר לסמארט ואייטון שפינו אחכ למולך מגינים מורתעים לייאפ ושלשה שאיש לא לידו. ככה משנים מומנטום
סמארט עובר לפלופינג מתקדם
נו זה עבירה רגילה בחייאת
אמת
השופטים החליטו לתת 5 דק מנוחה לשקץ בריוויו מיותר של שעה סתם על עבירה רגילה. מתייעצים עם המחלקה המשפטית חח אם מאשרים
שלח להם את גלי בהרב מיערע
דביל
🙂
😘
שעה מנוחות לשקץ בריוויוס מיותרים ברור שקליר פאת
טוב אז ככה.
הלייקרס לא מסוגלים לעמוד מול אוק' בכדורסל – היום הם נתנו הכל וזה הספיק למחצית אחת.
הסיכוי היחיד שלהם לגנוב ניצחון בסדרה זה לשחק בידורסל משחק שלם ולשמור כוחות ככה.
השופטים בטח ינסו את זה משחק הבא באל איי.
המשחק בכלל לא גמור. השופטים יתנו עבודה באל איי יביאו את האיקולייזר
אין להם אוויר גם עם השופטים היום.
צריכים משחק שלם מההתחלה של פלופינג ושריקות.
יקבלו בבית ועבירות מהירות גם לנטרול מגינים
הספרס מיני רואים שצריך כל התקפה לדאבל את שגא לא נותנים לו לנשום הטראקרס,וזה מאד מגביל את אוק ועם כוח האש שיש לספרס הם גם כנראה ינצחו אם הדוגמן לא חוזר.
הטראקרס חושפים את החולשה של אוק
לא הייתה עבירה, לא לכאן ולא לכאן
קייסוןןן
טוב שהשקץ שם לתקן את השופטים ולהכווינם
חחח. מעניין שלוקה לא נוזף בהם מהספסל
טראקרס מוכנים לטרייד הארדן ברוני? אני כנציג הקאבס לוקח
התלהבות רבה משלשה ואלאסייה שלמה מסביב לזריקה.
תמ"א או שהפרשים באים לעזרה?
השקץ סתם נתקע בקייסון ומקבל שריקת אוויר קייסון עומד במקום חח
עוד אוויר לריבס 3 זריקות
בול דונט ליי מאדאפאקרס
אוק מקבלים ממו כמה אוויר ישרקו להם באל איי
רבע אחרון בידורסל על מלא.
בגלל זה אנחנו שונאים את הלייקרס.
אמת השופטים ניסו חזק לשמר אותם במשחק
שגא סוגר את הטקס אחרי החטאת לייאפ של השקץ
שגא עם תנועת נתתי לכם את כל הזרנוק. עכשיו יש לשקץ 4 דק לרפד סטט חבלז
השחיטה התחילה מאוחר מידי פחות כיף אבל עדיין כיף🤣🤣
הדוגמן עושה תנועות אקדחים מהספסל 🫡
שגא עם הילייט בגארבג עבר את כל החמישייה של הטראקרס
האמת שהשקץ שיחק טוב ומשחק טוב בסדרה גם מנסה לשמור ומתאמץ.
מקיין שמר את אוק במשחק אחכ כבר היה להם קל צט היה מצויין.
שגא לא חלש פשוט מקבל דאבל טים כל התקפה וככה זה ימשך עד סוף הפלייאוף לא רק בסידרה הזאת.
מאיפה הוא מביא את הכוחות בגיל 49 לרוץ מול ילדים בני 20 (זה תגובה שכתבתי בעוד שבע שנים).
https://www.youtube.com/shorts/PYI3bUsNFlQ
הוא קורה לזה לאנס אמסטרונג "דיאט"… חחח..
בקיצור ברור… לא חשבתי אחרת 🤮🤮
זה אדמנטיום
איזה קירצוף. פיתחתי שיטה להתחבר לקבוצות – אני רואה אותן נגד קבוצות שאני שונא ואז אני מתחיל לאהוד ולחבב אותן. זה עבד לי מצויין בנתיים בסדרה הזאת. ההגנה של אוק זה משהו שטרם נראה בליגה.
ממש לא קרצוף המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו. ההפרש משקר
קרצוף לא היה צמוד. הלייקרס הצליחו להשוות קצת לקראת החצי ואלר כך עוד פעם התקרבו ברבי הרביעי אבל לא באמת איימו. לא חששתי לרגע.
המסקנה היחידה שלי מהפלייאוף הזה שללוקה יש את הצוות המסייע הכי טוב בליגה בפער גדול מיתר הליגה
הם טובים הלייקרץ אני מסכים.
בהפרש גדול, הקבוצה האהודה בליגה.
כל הצוות התייצבו לבלוג החי, לא מפספסים משחק. מה ה-ללל יעשו כאשר לברון יפרוש????
יש את לוקה. מסודרים שנים קדימה. כל הללל קיבלו מקס.