פריוויו 2025-6: לוס אנג'לס לייקרס / MBK

פריוויו 2025-6: לוס אנג'לס לייקרס / MBK

עונה הלכה עונה באה, והפעם יש שריף חדש בעיר? האמנם? קחו כמה דקות לצלול לפריוויו של הקבוצה הכי שנואה/אהובה בליגה.

מאזן בעונה הקודמת (32-50) מקום 3 במערב

המיקום של הלייקרס קצת מרמה. נכון היא סיימה במקום ה -3 אבל רק משחק אחד מעל הקבוצה שסייצה במקום ה-6.

שיפור של 3 ניצחנות לעומת העונה הקודמת וסוף סוף מקום מובטח בפלייאוף בלי הדרמות של הפליי-אין

מאזן פלייאוף (4-1)

הלייקרס לא היוותה יריב אמיתי מול הטימברוולבס, האמת ידעתי שלא יעברו שלב ביום שראיתי שרועי וינברג בחר בלייקרס כאלופה בבראקט שלו (סמיילי לב*) . הלייקרס נראיתה עייפה וחסרת יכולת למכור משהו מעבר למחצית אחת. הספסל שלה היה לא ראוי למעמד ולוקה היה בכושר משחק קצת ירוד. היעדר קו קדמי היה בעוכרי הקבוצה.

מאמן

ג'יי ג'יי רדיק בעונה השניה שלו במועדון מחזיק כמובן במאזן קריירה של 50-32. רדיק עמד בציפיות ועונת הרוקי שלו הייתה סבירה ומעלה. הוא טיפה התקשה בפלייאוף בניהול הרוטציה אבל היו לו את כל הנסיבות המקלות (בעיקר ספסל מאוד חלש). העונה הזו תהיה עונת מבחן לרדיק. כמאמן שצלח את עונת הרוקי הלייקרס מוכיחה שאני נוטה להעיף מאמנים אחרי שנתיים (פרנק ווגל שהביא אליפות, דרווין האם).

מי בא? מי הלך? מי נשאר?

הלייקרס עברו קיץ מעניין כמו בכל קיץ. ההחלטה הנכונה הייתה להחתים את לוקה על חוזה ל 3 עונות. התוספת של הבחירה ה-1 בדראפט של לוקה – דיאנדרה (אולי יום אחד אהיה כוכב) אייטון. ג'קסון הייז האריך חוזה בעונה אחת, לא נעים לא נורא.

בנוסף לאייטון שנפלט מהבלייזרס, הגיעו ג'ייק לה-רבייה עם חוזה לשנתיים. ומארכוס סמארט בחוזה לשנתיים.

חיפשו ומצאו מקום חדש – דוריאן פיני סמית' יקח את הכשרון שלו ליוסטון עם 53 מיליון דולר ל 3 עונות. שייק מילטון, ג'ורדן גודווין וטרי ג'יימסון השוליים שוחררו

הלייקרס בחרו באדו תרו בבחירה ה 36 בדראפט

החמישייה הצפוייה – לוקה דונציץ', אוסטין ריבס, רוי הצ'ימורה, לברון ג'יימס ודיאנדרה אייטון

ספסל – ג'ייק לריבה, מרכוס סמארט, דלתון קנכט, ג'קסון הייז, גייב ויינסנט, ג'ארלד ואנדרבליט, ברוני ג'יימס

העונה הקודמת

אם מסתכלים על המספרים של לייקרס בעונה הקודמת היא הייתה בינונית ומטה. נכון הגיעו ל 50 ניצחונות אבל הם לא היו בטופ 10 בשום קטגוריה משמעותית (להוציא הליכות לקו), מקום 12 בלבד באופנסיב רייטינג, מקום 15 בדיפנס. ממש לא משהו שהולם קבוצה שסיימה במקום ה-3 בקונפרנס.

העונה של הלייקרס נפתחה מעל הציפיות. בהתחשב בכך שלא היה שיפור מהותי בסגל. הלייקרס היו במאזן 18-22 ונתנו ריצה יפה של 2-10 שהביא אותם לפגרת האולסטאר במאזן 20-32 די מחמיא.

47 משחקים לתוך העונה הגיע המפץ הגדול כשהלייקרס ודאלס סיכמו על אחד הטריידים הגדולים בהיסטוריה של הליגה ( פרטים מלאים בפריוויו של דאלאס) ועכשין מהזוית של הלייקרס. אני יודע שעצבנתי לא מאוד גולשים באתר עם ביקורות על דיוויס. זה לא בגלל שהוא לא שחקן טוב, הוא אפילו שחקו ענק. הנקודה היא שהוא לא הפרנצייז' פלייר שהוא היה צריך להיות. הסט סקילס שלו מדהים. בתנאים אופטימלים של בועה הוא הביא אליפות (ואולי נשדד ממנו ה FMVP). בזמן שגבוהים כמו יוקיץ', יאניס ואפילו אמביד זכו ב MVP והובילו קבוצת להישגים דיוויס לא הצליח למשוך את הקבוצה להשגים. (הלייקרס היו במאזן 1-3 במשחקים שהוא לא שותף). הטרייד שלו היה אחד הרגעים הכי משמחים שלי כאוהד לייקרס ב 5 העונות האחרונות. לברון כבר בן 40 ועסוק בפרסום של קוניאק ובשילוב של הבן שלו. דייויס בן 32. מי היה מושך את הלייקרס בעונות הבאות? זה נראה טו גוד טו בי טרו לקבל שחקן בקליבר כזה בטרייד כזה. הטרייד גם סימן ללברון – פלינקה עושה את מה שנדרש עבור הקבוצה, נגמרו הימים שהוא היה שותף לקבלת ההחלטות.

אפקט לוקה – לוקה הגיע פצוע ויותר חמור לא בכושר והוא נראה לי מבואס מאוד מהסיטואציה. הלייקרס ניצחו את 7 המשחקים הרצופים שלו במדי הלייקרס. בכללי הוא היה די פושר למרות שהשילוב שלו עם לברון היה סביר מאוד. זה שחקנים עם IQ כדורסל. אני יכול להבין למה היו ציפיות קצת מוגזמות לפני הפלייאוף.

הלייקרס לא עצרו בטרייד על לוקה והוסיפו את פיני סמית' במקום ד'יאנג'לו ראסל שמשחק יום טוב, יום לא טוב, היום לא טוב. ריבס קיבל קצת אנרגיות אחרי הטרייד וקיבל תפקיד מרכזי יותר. מה שהיה לרועץ היה הקו הקדמי שלא היה קיים לאחר הטרייד על AD. ג'קסון הייז חביב אבל חביב זה לא מספיק. הסאגה הייתה הטרייד על מארק ווילאמס שיכל להואיל אבל נכשל בבדיקות הרפואיות. מה שפגע קצת בדלטון קנכט שירד ביכולת שלו לאחר ה"טרייד".

בפלייאוף החסרונות של לייקרס באו לידי ביטוי – קבלו את הנתון הבא 2.8 נקודות למשחק – זו הסטט של השחקן ה 6 של הלייקרס בסדרה (גייב וינסנט) שחקני הספסל לא תרמו כלל. גם פיני סמית עם 6.6 נק' למשחק לא הרשים בכלל. ואנדרבליט לא חוזר לעצמו מאז הפציעות. ג'קסון הייז נראה כמו צל. סדרה לא גדולה הסתיימה במפח נפש מול מינסוטה שהמשיכה לגמר המערב. לוקה סיפק 30.2 למשחק בסדרה אבל לא סיפק את הסחורה בדקות האחרונות (כמו לברון שנתן הכל אבל נראה שהגיל בעוכריו)

מה יהיה העונה?

הלייקרס עברו קיץ שקט בהתחשב בנסיבות. לוקה השיל לא מעט ק"ג ממשקלו והוא נראה אדיר ביורובאסקט כשסחב נבחרת חלשה של סלובניה לרבע הגמר. הוא נראה נייד ומעל הכל הוא נראה מאושר.

בזמן ההכרזה על חתימת החוזה החדש עם הלייקרס רוב חברי הקבוצה הגיעו לתמונה קבוצתית (חוץ מאתם יודעים מי….)

הלייקרס קיבלו ברקס רציני כשלברון יעדר כ 3-4 שבועות לתוך פתיחת העונה בגלל פציעה בסיטאקה שריר בגב התחתון שיושב על עצב וזה די כואב. לברון עורר מיני פרובקציה כשהבטיח "הכרזה" שהייתה סתם תעלול שיווקי חסר טעם. הוא מוסיף עוד כמה סנטים לאלו שפחות אוהבים אותו….

מאחר ולוקה עבר קיץ אינטנסיבי ולברון פצוע אני ממש מקווה שזה לא יוסיף עומס על לוקה.

ללא סנטר הלייקרס נראתה לא טוב, התוספת של אייטון (המושמץ אף הוא) הוא זהב טהור ביחס למה שהלייקרס יכלה להשיג בשוק החופשי (קאפלה יכל להיות אופציה טובה). התוספת של מרכוס סמארט לא רעה, זה עארס שהלייקרס צריכה שיהיה אצלה בסגל. ריבס והצ'ימורה מספקים את הסחורה, הקבוצה משחקת כדורסל טוב ונראה שיש מאמן על הקווים. מה שחשוב ברדיק שהוא לא יפריע ללוקה לקחת את המושכות. אולי זה שלברון לא משחק זה קצת פאסט פורפוורד לעונה הבאה אם וכאשר לוקה ישאר לבד. כשלברון יחזור, הוא אמור להבין שהקבוצה של לוקה. זאת לא בושה לקחת צעד אחורה ולאפשר לשחקנים הצעירים לרוץ קדימה. לברון גאון כדורסל, הוא צריך לשמוח שיש סביבו סוס צעיר כמו לוקה. אני חושב שלברון צריך להיות פחות עם הכדור ולשחק כ PF לצד אייטון. אין מספיק כדורים ללוקה וללברון

פריוויו 2025-6: לוס אנג'לס לייקרס / MBK

שאלות פתוחות לעונה הבאה – איך הלייקרס תעשה את ההתאמות בהגנה?

האם אוסטין ריבס מסוגל לעשות קפיצת מדרגה להיות אולסטאר השנה?

כמה אוויר יש במיכל של לוקה והאם הוא ישמור על בריאות

האם הפסטיבל סביב לברון אם וכאשר יכריז שזו העונה האחרונה שלו ישפיע על הקבוצה?

האם הספסל של הלייקרס יקרוס שוב בפלייאוף וישאיר את הלייקרס עם שוקת שבורה?

האם רדיק יצליח לשלוט בנעשה בקבוצה?

איך השילוב בין לוקה ולברון יעבוד?

האם לברון בעונה ה 23 שלו בליגה ולאחר שהוא יפסיד לראשונה את פתיחת העונה יראה לעולם שהוא אנושי?

שלא יכנס לדגאון ויפול לטיפה המרה

תסריטים לעונה הבאה

אופטמי – לוקה משחק בשיאו, הלייקרס מתחברת לכדי קבוצה ולברון חוזר והשת"פ עם לברון נראה מצויין. הלייקרס מסיימת במקום ה-2 ולוקה נבחר ל MVP. אייטון משתלב מצוין (תסריט אופטימי בכל זאת).ריבס והצ'ימורה מספקים כדורסל איכותי שמספיק ל 55 ניצחונות. בסיבוב הראשון הלייקרס גוברים על גולדן סטייט, בסיבוב השני לוקה נוקם במיניסוטה ובגמר המערב הלייקרס מודחת מול OKC או דנבר. לברון מודיע שהוא נכנס לניתוח ולוקח את הכשרון שלו ל WNBA

פסימי – הלייקרס מקרטעת בתחילת העונה, לברון מתעכב עם החזרה שלו למשחק. לוקה נפצע והלייקרס חוזרת שוב למקום המוכר של הפלייאין. הלייקרס גוברת על גולדן סטייט ומבטיחה את המקום ה 7 ומפסידה בסיבוב הראשון ליוסטון בסוויפ

ריאלי – המערב רצחני, הלייקרס צריכה להיות טובה יותר מהעונה הקודמת. אפשר להתעלם מהשיפור בכושר הגופני של לוקה ובתוספות החדשות של הקבוצה. המערב רצחני ו 52 ניצחונות ומקום 3 יהיו הישג עצום בהתחשב בכך שדנבר ויוסטון לא ינסו לעצור. הלייקרס תעבור סיבוב ראשון בקושי ותפסיד בסיבוב השני לדנבר.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
124 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
asaf
12/10/2025 8:13:57

תודה מידן על פריוויו משובח. כאוהד לייקרס הקיץ היה בהחלט מוצלח מחוץ לפארקט מבחינת המהלכים המקצועיים והשחקנים שבאו. היה ניסיון לשים דגש על הגנה וחיזוק עמדות הפנים ששתיהן היו עקב אכילס רציני של הקבוצה עם החתמות של איטון וסמארט שמקווה שיחזור לשחק כדורסל אחרי שתי עונות שפחות עשה את זה. לארביה יכול להיות הפתעה חיובית, לבנבן, לוחמני עם קליעה טובה משלוש , סוג שחקנים שבשנים האחרונות מצליח בלייקרס.
שאלת מיליון הדולר זו עדיין היכולת של לברון לקבל את המצב שהקבוצה של לוקה והוא כינור שני לו בלי לפרק את הקבוצה מבפנים וזה גם מבחן עבור רדיק. אני איפשהו בין הריאלי לפסימי עם נטייה לפסימי בשל התחזקות המערב הפרוע.

אשך טמיר המקורי
12/10/2025 12:58:45
הגב ל  MBK

הוא יחבל וינסה להראות שזה לא הם שלא רוצים אותו, זה הוא שדחה אותם

עגל
12/10/2025 13:30:07
הגב ל  MBK

אני דווקא חושב שהוא כן יכול, באופיו כשחקן על המגרש הוא לא אגואיסט. הוא צריך את הצומי מסביב ואם הוא יקבל את זה הוא יהיה בסדר. הוא יכול להיות כינור שני ללוקה ברוב העונה, בפלייאוף הוא יתן את הכל וישתלט אם יהיה לו כוח ברגליים.

פה איתמר
פה איתמר
12/10/2025 23:12:11
הגב ל  עגל

מסכים
לברון פרימדונה באופיו ולא אייקון לייקרי אבל בסגנון המשחק קבוצתי
אני לא חושב שתהיה לו עונת פרישה של באתי לזרוק 30 פעם בלילה.

Berch
12/10/2025 8:43:26

תענוג של פרוויו על הבוקר
אתה צודק שלברון צריך לשחרר לסוסים הצעירים, הבעיה שללברון לא ממש אכפת מהקבוצה, כל קבוצה. ללברון אכפת מלברון(לדורותיו)
😁

Penny
Penny
12/10/2025 11:31:01
הגב ל  Berch

בול

NBA בדם
12/10/2025 8:50:58

אחלה פריוויו. תודה
ההיעדרות הראשונה אי פעם של לברון מפתיחת הליגה, שבה צפוי להחמיץ לא מעט משחקים מאוד מדאיגה. הילד אוטוטו בן 41 ובהחלט יכול להיות שזו תהיה שנה פציעה שלו שהוא ייעדר ממספר רב של משחקים ולא יהיה טוב כמו שהכרנו, עם הרהור עצמי רציני לעבר פרישה.
מעבר אליו יש עוד סימני שאלה בדמות אייטון שצריך להיות מעוז ההגנה בקבוצה שצריכה לחפות על לא מעט קונוסים.
יש את ריבס וסימן השאלה בשיתוף הפעולה שלו עם לוקה.
סמארט אחרי שנתיים מחוץ לבוסטון ששיחק 54 משחקים בלבד בשתיהן, יצטרך להוכיח בגיל 31 שהוא עדיין קרציה הגנתית שיכול לחפות על לוקה/ריבס בקו האחורי ולא להוות נטל התקפי על הקבוצה.

הפסימי שלך טוב מדי. הלייקרס יכולים להתפרק בקלות הרבה יותר מקבוצות אחרות במערב שיש להן עומק או לא תלויים בכוכב מזדקן או שמן (למרות שירד קצת).
מסכים עם אסף בתחזית (שזה בין הריאלי לפסימי עם נטייה לפסימי), אבל בגלל שלוקה אצלנו אז אפשר לדמיין הרבה יותר גם בלי לקחת פטריית הזייה. (תודה ניקו).

trusttheprocess
trusttheprocess
12/10/2025 8:51:12

רציתי לחכות לפוסט של שמעון שיגיד מה זה בכלל סיאטיקה שלברון ימרח על זה קצת בוץ ויעלה לשחק הבכיין הזה אבל נוותר.
היה לי סיאטיקה לפני 10 שנים בערך , זה תפס אותי בטיול בוונקובר שזאת עיר מרשימה מאד עם פארק על הים מהיפים בצפון אמריקה, אז אחרי יומיים של הליכה פתאום התחיל לי כאבים בגב התחתון בצד ימין שהקרינו על הרגל למטה. זה כאבים איומים אי אפשר ללכת אפילו , אחרי 5 דקות הליכה צריך 20 דקות מנוחה.
חזרתי הביתה והלכתי לכמה רופאים ושום דבר לא עזר, ככה סבלתי איזה חודשיים , בסוף איזה אחות המליצה לי לנסות דיקור סיני , זה משהו שהתייחסתי אליו עד אז בגיחוך אבל לא היה לי מנ להפסיד, עשיתי 5 טיפולים ומאז עד היום זה לא חזר לי.
הציל אותי הסיני הזה

NBA בדם
12/10/2025 8:58:38
הגב ל  trusttheprocess

שמח שעבר לך אבל הרסת לשמעון את התזה.
הוא כבר השחיז את לשונו והתכוון להגיד שלברון מתחיל את השביתה האיטלקית כבר מפתיחת הליגה כדי שיעבור לקונטנדרית.
אולי בעצם עכשיו הוא חושב שבדיתה את הסיפור הזה כדי להגן עליו. 😅

Avri
Avri
12/10/2025 10:01:28
הגב ל  trusttheprocess

גם אני סבלתי לפני כמה שנים מסיאטיקה דבר שלא הייתי מאחל אפילו לאוהדי לייקרס 😉. הדרך לטפל בזה היא ללכת לאוסטיאופט/פיזיותרפיסט וחשוב מאוד להשאר בתנועה. וחשוב מאוד לחזק את שרירי הליבה בשביל שזה לא יחזור.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  trusttheprocess

כנ"ל, לצערי לא בוונקובר, אבל סיפור קשה ודיקור מאד עוזר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  MBK

יש גם תרגילים לגב, כי חיזוק השרירים עוזר לשלד, ומפחית מהעומס על החוליות. תחפש אונליין.
.
הכי חשוב – לא לוותר. גם אם זה לוקח חודשים בסוף מוצאים פתרון.

אשך טמיר המקורי
12/10/2025 13:00:58
הגב ל  trusttheprocess

השאלה לא אם יש דבר כזה סיאטיקה, ואם זה כואב.
השאלה היא האם ללברון יש סיאטיקה.
אני מאמין (בהתאם לכל מה שמכירים ממנו) שאין לו ושהוא משתמש בזה כתירוץ לא להיות עם הקבוצה.

עמנואל אוחנה הלקין

תודה מידן, יופי של פריוויו.

לדעתי אחת מהקבוצות היותר אוברייטד בליגה. בפלייאוף הקודם היו להם 3 בעיות משמעותיות: 1. הגנה, 2. סנטר 3. ספסל. הם לא פתרו אף אחת מהבעיות ואחת מהן אפילו נהייתה יותר גרועה (הגנה לאחר העזיבה של פיני-סמית'). דיאנדרה אייטון מבחינתי הוא פחות או יותר שחקן גמור והוא בוודאי לא התשובה בעמדת הסנטר, בנוסף לזה שעדיין אין הגנה או ספסל רציניים. לדעתי התחזית הריאלי שלך מאוד אופטימית (מקום 3? מעל אוקלהומה, דנבר או יוסטון?) והפסימית שלך יותר ריאלית בעיניי, אולי מקום 5-6 במקום 7 אבל השורה התחתונה היא שלדעתי הם לא יהיו עם בייתיות בסיבוב הראשון וקשה לי לראות אותם עוברים סיבוב.

דחואן בלייר
12/10/2025 9:18:00

כתבה טובה ומאוד אובייקטיבית אם ניקח בחשבון שהכותב אוהד לייקרס.
יש לקבוצה את לוקה ואת אייטון בסנטר,זה בסיס טוב מאוד לצמרת לפחות בשלב טרום עונה.
יתפרקו כן או לא?אני לא נכנס להערכות כאלה ,בסך הכל מדובר בספורטאים,ספורטאי טוב ובפרט בליגת על לא מתפרק כל כך מהר.
הפציעה של לברון בפתיחה לא תשפיע בכלל ,הקבוצה תתפקד הרבה יותר טוב בלעדיו. הבעיה תהיה כאשר יחזור,הוא ירצה את הכדור ,הסטטיסטיקה האישית מאוד חשובה לו.

gogo
gogo
12/10/2025 9:27:11

אחלה פריוויו
בניגוד למה שחושבים כאן על אייטון, הוא תוספת מצויינת ללייקרס וייהנה מהאסיסטים של לוקה.
ההגנה הייתה ונשארה הבעיה מס 1
ולא נראה לי שסמארט יפתור אותה.
נראה לי שהם ילחמו על מקומות 5-4

מעוז
מעוז
12/10/2025 9:54:50

קבוצה כמו הלייקרס יש לה תקרה של אליפות.
מספיק טרייד אחד או שניים על רים פרוטקטור שיודע לשחק מעל לטבעת כמו שלוקה אוהב ועוד 3&d טוב.
בסוף יש את לוקה שהוא אחלה שחקן בסך הכל

מעוז
מעוז
12/10/2025 9:55:30
הגב ל  מעוז

כמובן בתסריט האופטימי.
אבל להגיד שאפילו באופטימי אין אליפות זה מוגזם לדעתי

Avri
Avri
12/10/2025 10:06:21

הלייקרס קבוצה מצויינת. יש מאמן מעולה, יש שחקן מוביל מהטופ 3 בליגה (איכשהו, בדאך הפלא הם תמיד מגיעים ללייקרס…), ושחקן שני מהטופ של הטופ של השחקני רובין בליגה. עשו קיץ לא פחות ממצויין. לרבייה שחקן מצויין, אייטון במחיר הזה זה בכלל שיחוק, וסמארט בריא זה יכול להיות ההבדל בין קבוצה טובה לקבוצה שגם עוברת סיבובים.

Avri
Avri
12/10/2025 10:07:22
הגב ל  Avri

זהו, מקווה שניחאסתי מספיק.

עמיחי קטן
12/10/2025 10:42:32

תודה מידן.
אני חושב שכולם כאן פסימיים מדי. דונצ'יץ' הוביל קבוצה פחות טובה לגמר רק לפני שנה וחצי, וגם אם התחרות היום יותר קשה במערב, עדיין אין אף שחקן שאני סומך עליו יותר ברגעי הכרעה.
אני חושב שיש כמה קבוצות שיהיו טובות יותר בעונה הסדירה, אבל בפלייאוף יש רק 2 קבוצות שאני חושב שעדיפות על הלייקרס כרגע (אוקלהומה ודנבר), ואצל שתיהן זה לא פער גדול במיוחד

NBA בדם
12/10/2025 10:51:18

אפשר להתווכח אם הוא הוביל קבוצה פחות טובה או לא אבל דאלאס ההיא הייתה הרבה יותר מתאימה לצרכיו (בעיקר החיפויים ההגנתיים והיכולת של חבריו לקבוצה להסתדר היטב ללא הכדור), מאשר הלייקרס הנוכחית.

עמיחי קטן
12/10/2025 11:02:45
הגב ל  NBA בדם

לייבלי וגאפורד זה משהו שאין לו בלייקרס כרגע (והייתי מוותר על בחירה כדי להביא את גאפורד שדי מיותר בדאלאס), אבל חוץ מזה לא היה משהו משמעותי שאין בלייקרס

NBA בדם
12/10/2025 11:15:11

קיירי מתפקד יותר טוב מריבס ללא הכדור ובפלייאוף הוא שומר טוב מריבס באופן משמעותי.
בנוסף לשני הסנטרים, גם דריק ג'ונס ג'וניור ווושנגטון היו פורוורדים שומרים מעולים שחיפו על לוקה (הרבה יותר טוב מהצמד פיני סמית' והאצ'ימורה).

עמיחי קטן
12/10/2025 12:11:44
הגב ל  NBA בדם

קיירי היה האופציה השנייה, אז תשווה אותו ללברון ולא לריבס. וושינגטון זה האצ'ימורה עם טיפה יותר הגנה וג'ונס לא במקרה לא מצא את עצמו באף קבוצה אחרת

NBA בדם
12/10/2025 12:21:12

לא התכוונתי להשוות ביניהם אלא כדי להראות שהשחקנים שבדאלאס היו יותר מתאימים לשחק בלי הכדור מאשר בלייקרס. ריבס פחות טוב ואפקטיבי בלי הכדור ולברון רגיל להיות עם הכדור ביד וצריך לבחון איך הוא לוקח צעד אחורה בתחום בצורה שתטיב עם שניהם. בדאלאס זה היה טבעי, בלייקרס זה מאוד טעון הוכחה.

בדאלאס פרט ללוקה לא היו שחקנים שהיה צריך לכסות עליהם בגנה.
בלייקרס יש 3, שהם גם השלושה הכי בכירים שלה וצפויים לקבל את מנת הדקות הגבוהה ביותר.
אני לא טוען שהסגל המשלים היה טוב יותר, אני טוען שהם היו מתאימים יותר ללוקה לנהל את ההצגה, בזמן שהם ניזונים מהפוקוס עליו בהתקפה ומחפים עליו נהדר בהגנה.

עמיחי קטן
12/10/2025 12:59:09
הגב ל  NBA בדם

יכול להיות, אבל זה משהו שעם עונה שלמה לוקה ילמד איך לעשות את זה

NBA בדם
12/10/2025 13:01:52

כימייה עם מובילי כדור מובילים כמו לברון וריבס אפשר לשפר. הגנה לצידם אני בספק אם אפשר

עמיחי קטן
12/10/2025 13:06:00
הגב ל  NBA בדם

לא צריך הגנה טובה. דנבר לקחו אליפות עם הגנה מדורגת 15 וזו שאיפה ריאלית

NBA בדם
12/10/2025 13:13:56

לדנבר היה שישייה חזקה ובעיקר מאוד מאוזנת,השחקן הטוב בעולם, מארי בשיאו וגורדון למשימות הגנתיות מיוחדות.
לא נראה שזה המצב.

עמיחי קטן
12/10/2025 13:41:20
הגב ל  NBA בדם

זה לא רלוונטי לטיעון שלי. אם יש לך התקפה טובה (וזו של הלייקרס תהיה טובה מאוד), אז הגנה בינונית מספיקה

NBA בדם
12/10/2025 13:46:18

לברון, לוקה ולוקה יצטרכו להוכיח שהם מספיק אפקטיבים אחד ליד השני לפני שנכתיר אותם לקבוצת התקפה מספיק טובה שתכפה על הגנה בינונית ומטה. לברון נפצע לראשונה בקריירה לפני תחילת העונה ואף אחד לא יופתע אם בגיל 41 בדצמבר הקרוב הוא יחמיץ חלקים לא מעטים מהעונה.

עמיחי קטן
12/10/2025 14:59:45
הגב ל  NBA בדם

על לברון אני לא בונה בגילו. יתרום כמה שיוכל. לוקה מספיק כדי להעמיד התקפה טובה, ויש כלים מעניינים לידו

NBA בדם
12/10/2025 15:01:50

נחיה ונראה.
אני מקווה. הצלחתו – הצלחת לברון – אני מבסוט😀

הקיפוד
הקיפוד
12/10/2025 16:38:31
הגב ל  MBK

אף אחד לא חשב שגורדון שומר טוב במג'יק, היה לו גם סנטר אירופי שנמצא בטופ הסנטרים בהגנה מהצד השני, כנל גם וושינגטון בשארלוט, הם שינו את הרול שלהם ובעיקר את עצמם ומה תפקידם. KCP שומר אחלה אבל לא יודע כמה הוא מעל אחרים, braun די מחליף אותו סבבה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מסכים לגמרי, אז היה לו ספסל, הייתה לו הגנה, היו לו שני סנטרים מצוינים ואת קיירי שהיה נהדר בפלייאוף ולא נופל בהרבה מלברון. היום בלייקרס אין לו סנטר, הגנה או ספסל, אין ספק שדאלאס ההיא הייתה חזקה יותר. במערב לדעתי יש טיר ראשון של אוקלהומה, דנבר ויוסטון ואז עוד כמה קבוצות שיכולות להילחם על מקום 4 (גולדן סטייט, מינסוטה, סן אנטוניו, דאלאס) והלייקרס בתחתית של הטיר הזה, יש להם יותר מדי חולשות. גם ללוקה יש מגבלות.

עמיחי קטן
12/10/2025 12:59:47
הגב ל  MBK

ורובן לא רלוונטיות העונה – יש סנטר, יש יותר ספסל (האם רדיק יודע שיש לו ספסל זו שאלה אחרת) וגם ההגנה השתפרה

עמיחי קטן
12/10/2025 13:40:35
הגב ל  MBK

החמישייה זה: לוקה, ריבס, לברון, האצ'ימורה, אייטון
אז בספסל את אלה שהזכרת וגם את סמארט, לראביה, קנכט ואפילו מקסי קלבר. אולי לא עמוק כמו אוקלהומה, אבל בהחלט ספסל שאפשר לעבוד איתו

Penny
Penny
12/10/2025 11:48:50

תודה רבה

לדעתי דיאנדרה אייטון הולך להיות מאוד טוב. הוא מקבל מעט מאוד קרדיט, ובצדק, אבל יש לו כדורסל ובשר והוא בסך הכל בן 27. תחילת השיא שלו זה מעכשיו.
כשהוא רוצה הוא שחקן טוב מאוד, ולוקה הולך לבעוט לו בתחת אם הוא יזלזל ויתנהג בצורה ילדותית כמו שעשה בפורטלנד.
לא חושב שהלייקרס באמת יכולים להתחרות בעלית של המערב. בשביל זה הם צריכים קפיצת מדרגה רצינית של כמה שחקנים משלימים.
מקום 7-8 זה התסריט הריאל לדעתי.

הפאסיב אגרסיב של לברון התחיל.
עכשיו כשיש את לוקה הצעיר והמצוין, ה״מלך״ והנרקסיסט הסופר מגלומן רוצה וצמא לעוד ועוד צומי (ראו ערך ׳הקוניאק׳).
אני כבר רואה איך הוא הולך לעשות קרקס רועש ודוחה לאורך כל השנה הזו, העיקר שידברו עליו ולא על הקבוצה, ולמעשה להיות אויב מבית.
איזה בן אדם מבחיל והלוואי שיפרוש כמה שיותר מהר

Penny
Penny
12/10/2025 15:28:38
הגב ל  MBK

אני חושב שהתסריט הפסימי שלך הוא הריאלי.
לברון: הולך "להוכיח" לכולם שבלעדיו העגלה לא יכולה לנסוע, באמצעות פציעות/חוסר חשק/השקות אלכוהול. צריך לזכור שהזקן הזדקן בעוד שנה, לא חושב שהוא הולך לשחק טוב השנה או הרבה. איזה ילד קטן הוא.
לוקה: לא כל כך מאמין בו ובגזרה החדשה שלו, בארה"ב יותר קשה לשמור על הדיאטה לעומת אירופה – בה האוכל די לא משהו 🙂 . בארה"ב הפאסט פוד והבירות נמצאות בכל פינה.
ריבס: הגיע לתקרה שלו, וכל הכבוד לו על זה. אין לו ממש לאן להשתפר, בהגנה הוא לא טוב ופיזית הוא מאוד חלש.
האצ'ימורה: גם מרגיש שהגיע לתקרה שלו, לפחות בלייקרס. בקבוצה אחרת אולי יתקדם יותר.
אייטון: יהיה לא רע בכלל, אבל זה לא יספיק

נערך לאחרונה 7 חודשים לפני על ידי Penny
John
12/10/2025 12:22:16

אני עדיין לא מבין איך השילוב של ריבס ולוקה עובד הגנתית. לברון הגנתית בגיל 41? קשה לי לראות עקביות. אייטון היה אחד ממגני הטבעת המאכזבים שנה שעברה בבלייזרס כשכל דקה שסנטר אחר שיחק היה ברכה. מרקוס סמארט אמור לחזור לעצמו אחרי עונה אבודה בשיקום בממפיס. זו תוספת חשובה. אבל שוב אני לא מבין איך נתנו לפיני סמית' ללכת ולא הביאו לו תחליף אמיתי. ללוקה יש נוסחה ברורה. קליעה סביבו ומגן טבעת שהופך לתופס לובים מדופלם. hell, אפילו ג'קסון הייז נראה כמו ווינר בשלב מסויים ליד לוקה. האיש צריך מרחב פעולה גדול. אני פשוט לא רואה איך זה עובד. אי אפשר פשוט לנוח על איי קיו של שחקנים כשאין להם מרחב לעבוד. הקאבס בזמנו עשו טרייד על אימאן שמפרט וג'יי אר סמית' והכל עף קדימה. לוקה הוא העתיד וצריך להתאים סגל סביבו כמה שיותר מהר

NBA בדם
12/10/2025 12:31:06
הגב ל  John

+100

סר צ'אק
סר צ'אק
12/10/2025 16:10:15
הגב ל  John

מרקוס סמארט מדאיג – ורסטילי. מגן. זורק מהשלוש. היה טוב בממפיס שהוא שיחק.

אבל – הוא לא באמת שיחק. לא מספיק.

לא סתם בוסטון זרקו אותו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קשה לי לראות איך קבוצה עם לברון ולוקה ביחד מאוזנת מספיק כדי לגבור על קונטנדריות מערביות אחרות, לכן חצי גמר מערב נראה לי הישג סביר, כל דבר מעבר לזה יהיה מצוין עבורם, קצת מתחת לזה גם יהיה הגיוני.
.
אבל, לא בטוח בכלל שהסגל הזה ישאר על כנו אחרי הדדליין, וההחלטות שיתקבלו אז יכולות לשנות הרבה, גם לעונה הזו, וגם לעונות הבאות.
.
בשולי הדברים – אמנם "גנבת" מספר תובנות מהפוסט שלי מחר, אבל הפריוויו כל כך מוצלח שאסלח לך. תודה רבה MBK.

אשך טמיר המקורי
12/10/2025 12:48:35

תודה
הקבוצה רעה.
מאמין שיהיו 8-6 ויעופו סיבוב ראשון.
אולי גם רק פלייאין.
לא מאמין שלברון פצוע.
ההיסטוריה שלו של להמציא פציעות כדי לברוח מכשלונות ידועה –
"שיחקתי עם יד שבורה כל הסדרה" כשלא הראה שום מגבלה והטביע איתה בעוצמה,
"מתיחה ב-MCL" כשעפו שנה שעברה, כשהמשיך לשחק בלי בעיה וצולם רוקד אח"כ.
כשמדובר בלברון, בפציעה מסתורית שמופיעה דווקא בעיתוי הזה – כשבעצם סומנה לו הדרך החוצה מאז הטרייד ובלי שהציעו לו חוזה – לא מאמין שזה מקרה.
היה ברור לי לפני שהוא הולך להיות חתיכת קוץ בתחת ללייקרס השנה ועול על הקבוצה וזה מתחבר לתחזית הזאת.
בנוסף, מקמנמן (אחד השופרות) כבר דיברר את רצונו "לשבת הצד ולראות אם הקבוצה מנצחת מספיק" כדי לבחון אם כדאי לו להישאר, או לנסות להכריח טרייד למקום "שיאפשר לו לנצח בהכל".
https://www.reddit.com/r/nba/comments/1o3dqhj/mcmenamin_lebrons_gonna_be_watching_this_team/
גם זה לא מקרה.

סר צ'אק
סר צ'אק
12/10/2025 16:03:45

אתה צריך טיפול

אשך טמיר המקורי
12/10/2025 12:51:35

לגבי הסגל:

סמארט גמור
אייטון מעפן
לרבייה לא הראה כלום עד עכשיו
קנכט בצלילה חופשית
בבוני לא ברמת לאומית בישראל
ריבס לא יוכל לבוא לידי ביטוי כיוזם ופינישר לצד לוקה.

פה איתמר
פה איתמר
12/10/2025 23:16:34

אייטון זה שחקן עם נתונים מעולים ובעיית גישה.
לדעתי בשילוב עם לוקה ובזמן שנותר לחוזה שלו (שנתיים?) ישחק כאולסטאר.
משהו כמו 17, 10, 2 חסימות ונעילת הצבע.
לגבי השאר
התקפית
קבוצה מעולה. מהטופ של הליגה. צופה למקום 3-4 במערב.

אשך טמיר המקורי
13/10/2025 5:47:42
הגב ל  פה איתמר

עם נתונים אולי גיא הולך למכולת, לא אני

אור
אור
12/10/2025 12:57:00

תודה מידן

התחזית: אליפות (אמצע העונה)

נערך לאחרונה 7 חודשים לפני על ידי אור
אור
אור
12/10/2025 15:18:37
הגב ל  MBK

מה זה קיבלו, הכל מתוכנן מלמעלה

אלדד
אלדד
12/10/2025 13:17:53

מעבר לבעיות האגו עם לברון, עדיין חסר עטמק בקו הקדמי. אני דווקא מאמין באייטון וחושב שהפוטנציאל שלו עדיין גבוה, רק שצריך ללמוד לשחק איתו. עדיין, אייטון וגקסון הייז זה פשוט לא מספיק.
בשביל להגיע למשהו בעונה הזאת הם צריכים עוד חיזוק וסייז לעמדות 4/5.
אם לברון ישחק 4 כמו שהצעת זה יכול קצת להקטין את הבעיה, אבל קשה לי להאמין שהוא ישחק דקות משמעותיות בפוסט רחוק מהכדור

רן הנרגן
12/10/2025 13:18:26

לכל מי שסובל מכאבי גב (תחתון וגם עליון, דהינו כתפיים). בניו זילנד הרחוקה גר פיזאוטרפיסט בשם מקינזי והוא הנחיל דורות של פיזאוטרפיסטים תאוריה שמהותה החזרה של המבנה הדו קשתי של עמוד השדרה למצבו לפי התכנון האבולוציוני. תכלס מדובר בשני תרגילים. לצוואר ולגב תחתון. אני מתחזק ככה את הגוף כבר 12 שנים אחרי שהיתה לי פריצה דיסק בצוואר. יש הסברים בכל רחבי המרשתת כולל סרטונים ביו טיוב. זה לא תרופת קסם, גם אם התרגיל לגב התחתון נותן הקלה מידת במקרה של כאבים אבל לאורך הזמן זה עובד ומעביר את הכאבים. דרך אגב, מחקרים ארוכי שנים מראים שרוב מקרי הכאב חולפים אחרי מספר שבועות או חודשים גם אם לא עושים כלום ושלניתוחים אין יתרון על שיטות טיפול אחרות.

רן הנרגן
12/10/2025 14:24:29
הגב ל  MBK

https://www.youtube.com/watch?v=YERVv2S-vKc
זה אחד ממאות סרטונים שיש. יש כל מיני וריציות אבל אני עושה רק את התרגיל הבסיסי. הרמה של פלג גוף עליון עם הידים (כמו בשכיבות סמיכה). אם זה כואב לא לפחד. זה לא גורם נזק. להרים כמה שאפשר.

עגל
12/10/2025 13:39:37

תודה מידן.
הלייקרס היא תעלומה – במצב האופטימלי יש להם הרבה שחקנים נהדרים, כמו אייטון שבנוי להיות שחקן 3-4 בהיררכיה, סמארט שיודע לשמור וגם יש לו ביצים גדולות, לברון ולוקה עם הניסיון והשכל, קנכט וריבס (אה כן, הוא לא יהיה קרוב לאולסטאר . . .).
במציאות, לברון ולוקה איטיים ושומרים חלש בעונה הסדירה. המאמן יצטרך לעבוד קשה כדי לבנות הגנה מנצחת, כי התקפה טובה כנראה שתהיה להם.

golan
golan
12/10/2025 13:47:18

אחלה פריוויו.
המהפך שלוקה עשה רק מצדיק את ניקו, הוא באמת לא היה מקצוען, ונראה שמן ופצוע. עכשיו יש לו צורך להוכיח,והבנה שכישרון לבד לא משאיר אותך בקבוצה.
לא מאמין שלברון יקח צעד אחורה, הוא יבחש, יוציא הודעות, יפעיל מקורבים, ויעשה מלא צומי, כי זה מי שהוא. למרות שזה יהיה לטובת שני הצדדים.
זה על רדיק להעביר לו את המסר שהוא מס' 2 ושהקבוצה צריכה ממנו משהו אחר ממה שהתרגל. ועל השאלה הזאת העונה של הלייקרס והקריירה של רדיק ייבחנו.

פה איתמר
פה איתמר
12/10/2025 23:19:59
הגב ל  golan

להיפך
זה רק מראה איזה אפסייד עוד היה ללוקה שבתצורה הלא ספורטיבית שלו הביא לגמר מערב וגמר ליגה עם קבוצה מאותגרת כ״א באופן יחסי ליריבותיה וכמה הוויתור עליו והתמורה בעדו היו צעד גרוע.

thetroll
thetroll
12/10/2025 14:54:02

פריוויו מצוין לקבוצה מסקרנת. זורם איתך לגמרי בתרחישים חוץ מזה שבאופטימי אני רואה בקצה אליפות. זה הרבה כח לוקה ואיטון כמובן שאני בונה על לברון שיקלקל.

קפיץ
12/10/2025 15:39:36

חחח, לברון מודיע שהוא נכנס לניתוח ולוקח את הכשרון שלו ל WNBA, קורע.
אותך למומי החציל

נערך לאחרונה 7 חודשים לפני על ידי קפיץ
סר צ'אק
סר צ'אק
12/10/2025 16:10:33
הגב ל  קפיץ

מה הבדיחה?

דוקטור רזי הופמן
12/10/2025 17:20:40
הגב ל  סר צ'אק

ראובן ושמעון יוצאים זה לקראת זה
האחד מכלא רמלה והשני מכלא מעשייהו
מתי יפגשו אם לכל אחד שלוש שנים על תנאי?

סר צ'אק
סר צ'אק
12/10/2025 21:04:04

מה זה ההיפך מהתחכמות?
אם גם אתה לא יודע – אתה לא חייב לענות
אל תתבייש בזה – אף אחד אחר לא ענה אז כנראה אף אחד לא יודע להגיד מה הבדיחה

דוקטור רזי הופמן
13/10/2025 2:21:33
הגב ל  סר צ'אק

🙂
תשובה: אין לא בכלא רמלה ולא במעשיהו, ראובן או שמעון!
ובדיחה, ברגע שמסבירים אותה היא כבר לא בדיחה.
תנסה שוב להבין אותה ואולי אחרי זה תבקש הסבר מהמחבר…

נערך לאחרונה 7 חודשים לפני על ידי דוקטור רזי הופמן
סר צ'אק
סר צ'אק
13/10/2025 12:51:12

כמה קשה לך להגיד "אני לא יודע"?
כרגע זו לא בדיחה – אף אחד לא מבין אותה. אם מישהו יצליח להסביר אולי יצא ממנה משהו

דוקטור רזי הופמן
12/10/2025 15:50:32

בן שרף משחק כנושא הכלים של קאם תומס.
אם זה ימשיך ככה והוא לא ינסה לקלוע בעצמו, ברוקלין תהייה הקבוצה הגרועה השנה באין BA

רן הנרגן
12/10/2025 16:15:30

כאילו שיש אופציה אחרת (שלא תהיה הכי גרועה)

דוקטור רזי הופמן
12/10/2025 17:21:48
הגב ל  רן הנרגן

הוא מתחיל להזכיר לי את ים מדר.
מקווה שיתקדם לכיוון דני אבדיה ולא יגמור כמו מדר…

עידו גילרי
12/10/2025 18:09:00

בשנתיים הקרובות בן שרף הוא שחקן nba כך שים מדר הוא לא יהיה. בכל מקרה הוא כבר הראה במעט זמן שלו שם הרבה יותר פיזיות ויכולת לעשות סלים בעצמו. כדי לתפוס מקום של ממש בליגה הוא יצטרך קליעה מבחוץ.

נערך לאחרונה 7 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
דוקטור רזי הופמן
12/10/2025 20:20:19

באירופה הוא הראה שיש לו את זה. השאלה אם הוא מוכן להיות קצת יותר חוצפן ולעבוד על הסטט שלו? יותר נקודות בשלב הזה על חשבון אסיסטים. זוכר מצוין את מדר במשחקי האימון של הסלטיקס. במקום לקלוע הוא מסר כדורים לפריצארד ונייסמית. הם נמנעו מלהחזיר לו גם כשהיה פנוי לפעמים. הם לא היו צריכים אותו על העמדות שלהם. בן שרף צריך להיות אנוכי, ככה הוא יקלע יותר ויתקדם יותר. אחר כך שיתקדם יותר בתחום הסוציאלי.

עידו גילרי
12/10/2025 20:30:46

זה ממש לא נכון. כדורסל זה לא סוציומטרי. הוא צריך לשחק כדורסל. ים מדר פשוט לא מתאים לליגה.

דוקטור רזי הופמן
13/10/2025 2:23:38

אולי

רן הנרגן
12/10/2025 15:51:12

כאחד שאוהב להסתכל על חצי הכוס הריקה של הלייקרס היא נראית ריקה מאד.
לברון לא ישחק בחודש הראשון ולמעשה החזרה שלו כלל לא מובטחת. אז נשארנו עם לוקה ונבחרת סלובניה סליחה אוסף רול פליירס די בינוניים.
אוסטין ריבס זה שיחוק של הסקאוטינג של לייקרס (תמיד טובים) השאלה אם לוקה יתן לו מקום לידו או שיגרום לו לדרוש טרייד באמצע העונה.
הסיכוי שאיטון יעשה השנה מה שלא עשה בשבע השנים הקודמות שהסתיימו בכך שפורטלנד אמרו לו, לך רק תלך בבקשה, קטן.
שורה תחתונה, עושים טאנקינג.

סר צ'אק
סר צ'אק
12/10/2025 16:15:34
הגב ל  רן הנרגן

איטון פצוע תמידי בבלוטות החשק אבל הוא עדיין שידרוג עצום על ג'קסון הייז. הוא יהיה ענק בפיק אנד רול עם דונצ'יץ. שאלה אחת – האם דונצ'יץ יסתדר איתו או יעיף אותו כמו שעשה לפורזינגיס כי לא אהב אותו אישית

עגל
12/10/2025 16:18:09
הגב ל  רן הנרגן

נראה לי שלקחת ללב את זה שמידן כתב שבכל תרחיש הלייקרס מדיחים את ג"ס
🙂

רן הנרגן
12/10/2025 17:03:22
הגב ל  עגל

לא ועובדה שלא כתבתי כלום על יוסטון

עגל
12/10/2025 17:27:38
הגב ל  רן הנרגן

+1

עידו גילרי
12/10/2025 18:07:18
הגב ל  רן הנרגן

אם אייטון יעשה את מה שעשה בשבע שנים הקודמות הלייקרס יהיו בסדר.

נערך לאחרונה 7 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
הקיפוד
הקיפוד
12/10/2025 16:52:04

הלייקרס הם קבוצה שיכולה לסיים בסיטואציה א' בלוטרי ובסיטאוציה ב' כאלופה.
למרות רבים אני דווקא חושב שלברון יכול להסתדר עם לוקה. אולי אצא נאיבי אבל בנבחרת לברון ידע לקחת צעד אחורה בשביל אחרים, יש לא מעט שחקנים שלא ידעו לעשות זאת במהלך הדרך.
הגנה זה משחק של חשק לרוב, פוטנציאל הגנתי יש שם, הם קבוצה גדולה וחלקם אתלטיים, וחלקם היו שחקני חמישיות הגנה, וחלקם גם היו בטופ 2 במרוץ לDPOY.
התקפתית אין סיבה ששלישייה של לוקה, ריבס ואייטון לא תסתדר גם בלי לברון.
בספסל היא תצטרך למצוא מציאות אבל זה אף לא בלתי אפשרי, תשאלו את דנבר שכבר 5 שנים נאמר עליהם שאין שם ספסל בכלל, אין הגנה, ומלא סימני שאלה ועדיין הם תמיד נחשבים קונטנדרים כבר יותר מ5 שנים

הקיפוד
הקיפוד
12/10/2025 21:21:28
הגב ל  MBK

קשה לי להגיד שווטסון שחקן כזה מדהים למעט פרוספקט הגנתי, אני עדיין דבק בזה שעונתו האחרונה של בראון היתה אנומליה.
לגבי פיתוח אני לא יודע כמה נופל קריסטי שהוטרד מהשמות של דנבר, וגם יש את ריבס שדי שיחק רק אצלם.
אני אאתגר אותך אם הלייקרס משחקים בחמישייה אם דונציץ סמארט האצימורה גיימס ואייטון ומהספסל ריבס, וונדו, לארביה, והייז במה זה נופל מהספסל של דנבר בשנים האחרונות

הקיפוד
הקיפוד
12/10/2025 21:47:30
הגב ל  MBK

מסכים איתך בהכל אבל למרות הספסל החלש שלה אני חושב שכבר 5 שנים היא קונטנדרית.
הלייקרס שנים (כולל בעונת הבועה) מהמרת על שחקנים לספסל והאמת שרוב הליגהץ אפילו OKC בונה רוטציה על שחקנים צעירים, וגם שחקנים מוכחים לא מבטיחים כלום היוםץ המשחק הפך להיות עניין של מצאפים. הלייקרס לדעתי חסרה איזה מלקולם ברוגדון כזה רכז שעושה הכל מהכל אבל לא ברמה עילית, וגבוה שמתאים ליד מובילי כדור דומיננטים ושמר על הצבע סטייל הווארד

NFS
NFS
12/10/2025 17:54:34

פריוויו מצויין בנוהל.
לוקה מאוד מסקרן אותי העונה – ועצם העובדה שלברון בחוץ לחודש זה דווקא לטובתו ואולי אפילו לטובת הקבוצה.
יהיה מעניין כרגיל עם הקבוצה הזאת.

עידו גילרי
12/10/2025 18:05:21
הגב ל  NFS

לא בושה לעקוב אחרי גלינארי.

Yinon Yavor
12/10/2025 19:05:03

תודה מידן.
פתחנו כאן בית חולים שדה בתגובות אז אני גם אציין שיש/היו לי בעיות גב תחתון ומצאתי פיזיותרפיסט קוסם שהעביר לי את זה, ביחד עם תרגילים כמובן. אם תרצה פרטים תגיד.
לגבי הלייקרס, אני חושב שאייטון הולך להיות שיחוק ענקי. לוקה יפטם אותו ונראה ממנו ממוצע של 20 פלוס בתקופה ללא לברון.
אני דווקא מאוד מתבאס מסמארט שלדעתי יהיה נזק רציני כמו שהיה בבוסטון, והציפיות ממנו מוגזמות מדי.
מה יהיה בסוף? כנראה עונה של 48-53 ניצחונות ובפלייאוף זה יהיה כמו השנה – לחלוטין תלוי מצ'אפ ולאו דווקא מיקום. מול יוסטון אני צופה להם עוד פחות סיכוי מאשר דנבר, וכל השאר כמובן בערך באותה רמה אז כל תוצאה אפשרית.

Yinon Yavor
12/10/2025 19:05:39
הגב ל  Yinon Yavor

כמובן חוץ מאוקלהומה שלדעתי ביחד עם יוסטון יהיו 1-2 במערב

NFS
NFS
12/10/2025 21:55:44
הגב ל  Yinon Yavor

העולם מתחלק לשניים –
אלו שיש להם בעיות גב ואלו שיהיו להם בעיות גב.
אני שייך לחלק הראשון.
נבדוק את הלינק של רן הנרגן אולי יצא מזה משהו.

yaniv
12/10/2025 19:05:59

תודה מידן רק עכשיו הגעתי לפריוויו שכרגיל משובח.
אני לובש הפעם את המשקפיים הורודות ולדעתי השנה זוכים באליפות לא פחות. לוקה יזכה בmvp לברון דווקא ישמח שכל העול על לוקה והוא יכול לנוח רב הזמן. ריבס יעשה עוד מדרגה ויעלה לרמת סף אולסטאר אייטון ייתן תפוקה טובה ויציבה ואנדרוילט יהיה מעולה(מת על השחקן הזה ) צריך לזכור שהוא כל תחילת עונה פצוע והשנה סוף כל סוף הוא לא פצוע ויכל לעבוד על המשחק שלו בקיץ. הקיצר מאמין שיש אליפות השנה
לדףגבי שנה שעברה קצת הקלת על רדיק הוא נתן פליטות מזעזע בתור מאמן והפסיד לנו במו ידינו לפחות 2 משחקים נקווה שהשנה הוא למד

Yinon Yavor
12/10/2025 21:32:36
הגב ל  yaniv

כתב כאן מישהו נקודה שלדעתי יכולה להיות מבריקה:
להעביר את ריבס לספסל שייתן נקודות עם הסקנד יוניט, ו"תמורתו" להעלות דוברמן הגנתי שיוכל לחפות קצת על לוקה ולברון (אולי סמארט? אני לא אוהב אותו אז אולי מישהו אחר).
.
בסופו של דבר, אין מספיק כדורים באותו זמן לשלושה סקוררים שאוהבים את הכדור ביד. זה יכול להיות ה- ginobili moment של רדיק

הקיפוד
הקיפוד
12/10/2025 21:48:39
הגב ל  Yinon Yavor

מסכים לדעתי היא תנטה לשמה, הבעיה היא שריבס בעונת חוזה אבל אולי זאת לא בהכרח בעיה

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  Yinon Yavor

וואלה מעניין, בהחלט שווה ניסיון.

אוהד ס"א
12/10/2025 21:42:26

זאת צריכה להיות השנה של לוקה. השעון מתקתק ותואר אין.
האם הוא יהיה הארדן או יהיה מייקל?
כרגע, אין לו חומר לאליפות והמפתח הוא טרייד/ פרישה של לברון.
כל עוד לברון לוקח את הזמן, ממשיך לקבל את הכסף, הקבוצה איתו שווה סיבוב 1 (אולי 2) ובלעדיו, פלייאין. בשביל טבעת, לוקה צריך עוד אולסטאר לידו וזה חלא יכול להיות לברון. כסף לשלישי, אין

Guy d
Guy d
13/10/2025 0:12:28

תחושה של דה ג'ה וו.
מישהו יכול להביא קישור לפריוויו לייקרס של שנה שעברה?
נראה לי שדי אותם הנפשות הפועלות מדרגות את הלייקרס נמוך (חוץ מעמיחי שהחליף צד), מנמקים תחזיות פאסימיות ואולי גם מאמינים לנרטיבים שהם מספרים. לדעתי אלו מבוססות, שוב, על משאלות ליבם במקרה הטוב.

נערך לאחרונה 7 חודשים לפני על ידי Guy d
ירון, החלום
ירון, החלום
13/10/2025 1:55:41

בס"ד
תודה רבה..
צריכים עוד גבוה רציני, בשביל ללכת רחוק.

דוקטור רזי הופמן
13/10/2025 2:56:05

אנפלוכי משחק התקפית מצויין במשחק הזה. בהגנה הוא אתגר לסלטיקס כי זה כמעט לא קיים אצלו

Yiftach Argaman
13/10/2025 16:17:02

אני רואה הרבה פסימיות ולא ברור לי אם מדובר בניתוחים אובייקטיביים או במשאלות לב שנובעות מאנטי ללייקרס, מה שכמובן מובן לגמרי בספורט.

הלייקרס עשו קיץ מעולה לדעתי–הביאו סנטר ושומר עם פוטנציאל בשמיים. בנוסף הביאו ווינד יעיל שגם שומר טוב. הם עשו את כל זה בלי לתת נכסים ועדיין יכולים לעשות טרייד על מקסי, הצימורה, וינסנט וזה לא ממש ישנה להם. מדהים, בתור אוהד (לברון) לא יכולתי לחלום על יותר.

כן, כולם יכולים להיות פצועים ובכושר רע, אבל מספיק שאייטון או סמארט ב-80 יכולת וזה מדהים. אייטון סנטר מעולה כשהוא במוד תחרותי, סמארט יכול לשמור 1-4 ברמה הכי גבוהה ולהוסיף שלשות וניהול משחק. ויש עוד עונה ארוכה לטריידים, אם וכאשר יצטרכו. ניק קלקסטון על מקסי, האצי ובחירה אם צריך ויש סנטר במקום אייטון.

כתבו כאן שהם לא טיפלו בבעיות של סנטר, הגנה, ספסל… ממה שאני רואה הם התחזקו בדיוק שם (הביאו ווינג לספספל, שחקן הגנה מדהים וסנטר עם פוטנציאל להיות טופ 5 בליגה). מה הם יכלו לעשות יותר מזה?

אגב, מוכן להתערב עם מי שרוצה שהלייקרס מסיימים 1-4 השנה ועושים לפחות סיבוב שני.

Yiftach Argaman
14/10/2025 12:49:57
הגב ל  MBK

האמת לא חדש אבל בקושי מגיב, מר מומי.

אני לא בטוח שאני מבין את התגובה שלך, אתה אוהד לייקרס ומסכים עם החברה פה שהם במצב לא טוב?

רוצה התערבות על חציל בטחינה שהלייקרס טופ 3 במערב ועושים גמר אזור? 🙂

Guy d
Guy d
14/10/2025 17:04:36
הגב ל  MBK

הוא התכוון לתגובות, לא לפריוויו