פריוויו 2025-6: דאלאס מאבריקס / MBK

פריוויו 2025-6: דאלאס מאבריקס / MBK

עונת פריוויו שמחה לכולם וגמר חתימה טובה. והפעם על הסכין דאלאס מאבריקס

פריוויו 2025-6: דאלאס מאבריקס / MBK

מאזן בעונה הקודמת – (43-39) מקום 10 במערב, פלייאין – ניצחון על הקינגס, הפסד לממפיס. תוצאה זהה 106:120.

מאמן – ג'יסון קיד

עונה חמישית של ג'ייסון קיד במועדון, מאזן של 189 ניצחנות לעומת 149 הפסדים. בסך הכל עונה עשירית בליגה כמאמן ראשי (ועוד שנתיים כעוזר בלייקרס). מאזן כללי של 701 משחקים 339-362 בטור הניצחונות/הפסדים. ג'ייסון קיד עם מעמד יציב בדאלאס, לקח את הקבוצה לגמר הליגה לפני עונות, הוכיח שניקו האריסון לא ממש סופר אותו.

קיד נחשב למאממן בעל אורייאנטציה הגנתית אבל כזה שיודע להסתדר עם השחקנים שלו (בעיקר עם המגה סטארים)

מי בא? מי הלך? מי נשאר?

הסגל של דאלאס לא עבר תהפוכות מרכזיות בסיום העונה (פרטים על המפץ הגדול בהמשך). למעשה הסגל נשמר כמעט לחלוטין.

דנטה אקסום חתם על חוזה לעונה אחת, קיירי האריך חוזה ל 3 עונות ב 119 מיליון דולר, פי ג'יי וושינגטון חתם על 90 מליון דולר ל 4 עונות.

ד'יאנגלו ראסל חתם לחוזה על שנתיים בסכום של 13 מיליון דולר לעונה.

המיין איבנט – קופר פלאג הגיע (דרך פלא?) בבחירה הראשונה של דראפט 2025. ויש מי שיאמרו שמדובר בקונספירציה ופיצוי על לכתו בטרם עת של הקוסם הסלובני השמנמן.

שלום שלום ולא תבוא לי בחלום – ספנסר דינווידי חתם לעונה בשארלוט הורנטס

חמישיה צפויה – (כשכולם בריאים?) קיירי, קליי תומפסון, קופר פלאג, אנתוני דיוויס (קח פרי ותהיה לי בריא), דרק לייבלי

ספסל – מקס כריסטי, נאג'י מארשל, דיאנג'לו ראסל, דניאל גאפורד, פי ג'יי וושינגטון, דנטה אקסום, ברנדון ווילאמס, קיילב מרטין, דוויט פאוול

העונה הקודמת בקצרה

דאלאס פתחה את העונה הקודמת במומנט מאוד חיובי עם תקוות מאוד גדולות לעשות קפיצת מדרגה לאחר ההופעה בגמר וההפסד לסלטיקס. הסגל נבנה בצורה מושלמת לצידו של לוקה עם תוספות קטנות כקליי תומפסון. הציפיות היו בשמיים כמובן ולא היה תסריט מלבד אליפות המערב.

השליש הראשון עוד היה סביר כשדאלאס הייתה במאזן 7-19. במהלך השליש השני דאלאס קרטעה, לוקה היה פצוע. הקבוצה ירדה למאזן 23-26 ואז הגיע ה 1 לפברואר. הטרייד הכי משוגע והכי פסיכי בהיסטוריה של הליגה. ניקו האריסון ללא כל הודעה מוקדמת ובהפתעה גמורה הטריד את ה-ה-ה-פרנצ'ייז פלייר ואולי אחד מ 3 השחקנים הטובים בליגה ללא פחות מאשר לוס אנג'לס לייקרס השנואה (למה זה היום הכי שמח שהיה לי כאוהד לייקרס מאז משחק 60 הנקודוות של קובי זצ"ל בפריוויו של הלייקרס). התמורה? בגדול אנתוני דיוויס. זה היה טרייד שהימם את עולם הכדורסל, כל מי שקרא בדק שלא מדובר במתיחה. הקהל בדאלאס היה בשוק טוטאלי, לוקה שהשלים רכישה של נכס בעיר היה בהלם מוחלט. ניקו האריסון שמעריך מאוד (ואולי יתר על המידה) את אנתוני דיוויס העריך אותו כשחקן הטו-ווי מהטובים בליגה וטען שהפילוסופיה שלו היא שהגנה מביאה אליפות. הוא התחיל לנהל דין ודברים עם חברו משכבר הימים רוב פלינקה (שחשב שמדובר בבדיחה) ומהון להון דני איינג' נכנס לסוד העניינים כצלע ה-3 לטרייד ולוקה שמע על הטרייד רק 30 דקות לפני שהעגלה (לא אנתוני דיוויס) יצאה לדרך. היו שמועות שדאלאס ניסתה ללכת על יאניס ואנתוני (לא דיוויס) אדוורדס. מעולם לא היה בהיסטורית הליגה טרייד על 2 שחקנים שהיו חלק מחמישיות העונה.

השנאה כלפי ניקו האריסון שהפך לדמות השנואה ביותר בדאלאס הייתה אישו מרכזי בעונה של דאלאס. נאסר על אוהדים לקרוא קריאות גנאי נגדו והגדילו לעשות אוהדי קבוצת הכדורגל שמחו ודרשו את עזיבתו של האריסון.

דיוויס המוחמא סיפק מחצית בלתי נשכחת במשחק הראשון שלו כמאבריק. שימו לב למספרים בחצי הראשון 24 נקודות (9 מ 13, 2 מ2 מדאון טאון) 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו 3 חסימות! ודיוויס כמו דיוויס נפצע במחצית השניה… דאלאס אומנם ניצחה את יוסטון

לאחר פגרת האולסטאר ו 20 משחקים לסוף העונה הגיעה פציעה של קיירי שגמר את העונה (צפוי לחזור בינואר השנה)

דאאלס נראיתה חבוטה ומפורקת וניצחה רק 7 משחקים מ 21 האחרונים של העונה. דיוויס חזר והקבוצה איכשהו עשתה את הפלייאין ואף הצליחה לנצח את אכזבת העונה סקרמנטו קינגס אבל ממפיס הייתה גדולה על דאלאס.

כשהמגף היה מוכן לבעיטה בעכוז של האריסון הגיע ערב הדראפט ואיתו קופר פלאג. לדעתי הצנועה ניקו הארסיון חייב היה להחזיר את המפתחות או לעוף על רקטה (של יוסטון). אני לא חושב שיש אח ורע ל GM שעשה אי פעם מהלך כושל כל כך ועוד על דעת עצמו.

קצת מספרים של דאלאס – במקום ה 17 בלבד באופניסב רייטינג ו 21 בלבד בדיפסנב רייטינג… אליפות מביאה הגנה? רק שאין בדיוק הגנה…

בנימה אוביקטיבית – הטרייד על לוקה מסמן את כל מה שרע בליגה. שחקן שהיה הרוח החיה של המועדון עובר לקבוצה אחרת כאילו היה שק תפוחי אדמה בחנות הירקות של שיקו

דיוויס בפוזה מוכרת

מה יהיה העונה?

ווגאס נותנת ליין לא מחמיא של 40.5 ניצחונות לדאלאס. שאלת השאלות איך עונת הרוקי של קופר פלאג תראה והאם הוא יעמוד בציפיות? מה דאלאס רוצה להשיג העונה? בשנים האחרונות לא חסכתי בביקורת כלפי אנתוני דיוויס. הוא אכן פוטנציאל MVP מפלרטט עם תואר שחקן ההגנה של העונה אבל במבחן התוצאה כאשר לברון לא שיחק המאזן של AD לא מזהיר בכלל. הוא לא הפרנצ'ייז פלייר ולא השחקן שהוא היה אמור להיות (בזמן שיאניס משך את מילווקי לאליפות ולטרה מציג ניסים ונפלאות שלא מהעולם) אף אחד כבר לא חושב שדיוויס יכול להיות MVP. הקו האחורי של דאלאס בינוני ולא יציב. דיאנג'לו ראסל יכול לתת לך ערבים עם 6 שלשות וערבים עם 0 מ 8 מהשלוש. נאג'י מארשל יכול להיות הפתעה אם יקבל הזדמנות וימשיך בקו העלייה שלו. קופר פלאג כאמור מקבל קרקע פורייה להציג את הכשרון הרב שלו. הליגה מחפשת שחקן אמריקאי (לבן) שיהיה הפנים של הליגה. זה טוב לביזנס וטוב לדאלאס. אם הקבוצה תשייט מעל מאזן של 50 אחוז ותקבל את קיירי בריא לאחר פגרת האול סטאר הם יוכלו לעשות רעש. הסגל של דאלאס בנוי בצורה כמעט מושלמת. וושינגטון, גאפורד וליביילי מספקים קו קדמי דינמי ונושך. יחד עם דיוויס זו חתיכת מטריה אווירית. ראסל יכול פה ושם להפעיל את הגבוהים. יש לדאלאס גמישות גדולה מאוד ושילוב מושלם של צעירים וותיקים. קליי תומפסון כבר לא המגה סטאר או הצלף שהיה בגולדן סטייט אבל לדעתי הוא צריך להיות המודל לחיקוי של קופר פלאג, לתת לו את ההכוונה הראויה ואת אבני הדרך להצלחה בליגה. ג'ייסון קיד עשה עבדוה טובה במילווקי עם יאניס. הוא עזר לו לפתח אלמנטים שונים במשחק שלו מבלי לפגוע בו. דאלאס צריכה להיות קבוצת הגנה טובה אבל במערב הקשוח יהיה קשה להפתיע ולספק עונה חזקה. בהנחה שדיוויס קורס שוב דאלאס צריכה לשקול לנסות ללכת רחוק גם בדראפט של השנה אבל דייה לפציעה בשעתה.

השאלות הפתוחות?

כמה משחקים AD ישחק העונה? להוציא עונת 23-4 בה שיחק 76 משחקים, דיוויס עם היסטורית פציעות. הוא נפצע כמעט בכל עונה ומחסיר לפחות 15 משחקים. הוא זכה לקיץ רגוע והמון מנוחה. האם זה יספיק?

האם הותיקים יתנו לקופר פלאג את המושכות? ומאיזה חומר הוא עשוי? הוא ישחק עם לחץ גדול על הגב , התקווה הלבנה של הליגה, שלא יקבל יחס כמו קייטלין קלארק….

האם קיירי יכול להיות השחקן שהיה בעבר? או שהפציעות גמרו לו את הקריריה?

מתי לאריסון ימאס מהאריסון והוא ישלם את המחיר?

מי יפעיל את הגבוהים של דאלאס?

התסריטים

אופטימי – קופר פלאג מתגלה כלארי בירד הבא, הוא מספק עונת רוקי שנחשבת מהגדולה בכל הזמנים עם עונה של 27-7-6. דיוויס מגלה את עצמו מחדש ומשחק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו ונבחר לשחקן ההגנה של העונה. קיירי מאמין שהעולם שטוח אבל מגיע לפלייאוף סמוך ובטוח. קליי עושה קולות של הריקוד האחרון ולייבלי בריא לאורך כל העונה. וושינגטון נבחר לשחקן ה-6 של העונה. דאלאס מגיעה ל 53 ניצחונוות ובסיבוב הראשון היא מדיחה את גולדן סטייט 4-2 כשקליי תומפסון קובר 8 שלשות בגיים 6, סטיב קר חוטף קרי לילה ופורש מאימון. בסיבוב השני מפגש מהאגדות מול לוקה והלייקרס. פלאג נותן יופי של סדרה ולאחר יתרון 3-1 הלייקרס מאבדת את לברון. דיאנג'לו ראסל עם שלשת ניצחון בגיים 7 ו AD עם חסימת ענק על לוקה. בגמר המערב OKC גדולה על דאלאס בעיקר כי AD נפצע וקיירי נופל על חרבו דארבו. ניקו האריסון מגשש מול OKC אם הם מחפשים GM שמאמין בהגנה.

פסימי – דיוויס לא מאכזב ונפצע במחזור ה -3. קיירי חוזר בינואר ונפצע אף הוא. לייבלי, גאפורד וושינגטון מבלים לא מעט זמן ב DL. קופר פלאג נבחר לרוקי העונה אבל דאלאס מסיימת במקום ה 13 במערב לפני יוטה וסקרמנטו. ג'ייסון קיד מפוטר וניקו האריסון מגשים את החלום הרטוב ומחתים את תום טיבאדו כמאמן.

ריאלי – דיוויס יחמיץ כשליש עונה. קיירי יחזור אבל יהיה רחוק משיאו. קופר פלאג יספק עונה טובה. בהתאם לליין של וואגס, דאלאס תסייים עם 41 ניצחונות ותגיע לפלייאין מהמקום ה-9. היא תנצח את הספרס בדרבי טקסני לוהט ובמשחק על המקום ה -8 היא תפגוש את לוקה והלייקרס. לברון בריקוד האחרון בהחלט ייתן הופעת פליי-אין אדירה ודאלאס תסיים את העונה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
97 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ירון, החלום
ירון, החלום
26/09/2025 8:16:53

בסד
פוטנציאל גדולה אבל הרבה סימני שאלה.
בפסימי יכול לכתוב, קיירי מחליט שכדורסל צריך להיות שטוח ולא עגול…

עמיחי קטן
26/09/2025 8:23:01

תודה מידן.
בתרחיש האופטימי מבחינתם הם יעשו פלייאוף ובמאצ'-אפים ספציפיים מאוד יש להם סיכוי לעבור סיבוב אחד, אבל אם אני צריך להמר אז הם גם מחוץ לפליי-אין. לא קרה שום דבר מאז פברואר שמעיד על קבוצה טובה בדאלאס, וקופר פלאג צריך כבר לחשוש שגם אותו יעבירו בטרייד אם הוא יהיה טוב מדי בהתקפה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחח אתה ממש בעד לוקה אה נעלבת בשמו🤣🤣

עמיחי קטן
26/09/2025 10:10:45

אני בהחלט בעד לוקה, אבל הייתי אומר אותו דבר גם אם היו מעבירים כל שחקן טופ 5 אחר על חבילה כל כך קטנה. אפילו את סיאקם העבירו על יותר

Drexler
Drexler
26/09/2025 16:51:40

אני חושב שזה די ברור היום שזה טרייד שהליגה עשתה , לא חושב שזה יקרה עוד פעם בזמן הקרוב. דאלאס קיבלה את קופר פלאג בתמורה לדונציץ' זה הטרייד האמיתי

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי Drexler
עידו גילרי
26/09/2025 18:09:37
הגב ל  Drexler

"ברור"

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברור ביותר. צריך להיות ילד בן 5 להאמין שהיה יד המקרה

עידו גילרי
26/09/2025 19:17:41

צריך להיות ילד בן 3 כדי להתייחס אליך ברצינות.

Avri
Avri
26/09/2025 10:35:56

עמיחי, אני אזכיר לך שהם שיחקו בחצי השני של העונה בלי חצי קבוצה. אני אזכיר לך שהם קיבלו את פלאג בדראפט. לכתוב שמאז פברואר לא קרה דבר זה להתעלם מהקבוצה – בהובלתו של נאג'י מרשל – שאכן שיחקה שם בחצי השני של העונה, וגם הם איכשהו לא הצליחו להפסיד מספיק ועשו פלייאין.

עמיחי קטן
26/09/2025 13:16:31
הגב ל  Avri

היו להם לא מעט פציעות, ובאמת נאג'י מרשל ופי ג'יי וושינגטון שיחקו טוב (שזה אומר 16 ו-15.3 נקודות למשחק בהתאמה – לא משהו שאפשר לקרוא לו "להוביל קבוצה"), וזה שהם הצליחו להגיע לפליי-אין למרות הפציעות זה בהחלט דבר חיובי (אם כי, בעיקר בגלל שפיניקס הצליחו להיות עוד יותר גרועים).
למרות זאת, לא קרה שם בחצי השני של העונה שום דבר שמעיד על קבוצה טובה, אלא רק כמה שחקנים שיכולים להיות שחקנים משלימים טובים, וזה באמת יש לדאלאס לא מעט. כדי להצליח הם צריכים מישהו שיוביל אותם, ומבין האפשרויות אחד בלי ברכיים, אחד בלי ראש על הכתפיים ואחד ילד בן 19 שיש ממנו ציפיות גבוהות מדי והרבה פוטנציאל שצריך לתת לו זמן להתבשל.
אין לי מילה רעה להגיד על קופר פלאג, אבל התקשורת סימנה אותו לא בגלל יכולות הכדורסל שלו, שלדעתי קרובות יותר למה שראינו מריזאשה בשנה שעברה מאשר הבחירות 1 הקודמות שהפכו כולם לכוכבים (וומבי, באנקרו, קייד, אדוארדס ואפילו זאיון).

עידו גילרי
26/09/2025 13:53:11

אז בגלל מה סימנו אותו?

עמיחי קטן
26/09/2025 14:55:14

אמריקאי לבן (שהוא גם כדורסלן מאוד מוכשר, וייתכן שגם השחקן הכי טוב בדראפט, אבל לכנות אותו "פרוספקט היסטורי" זו הגזמה לדעתי). מאחל לו שתחזרו לכאן בעוד 5 שנים ותראו לי שטעיתי

עידו גילרי
26/09/2025 15:21:21

קודם כל ממש לא הופכים אותו לפרוספקט היסטורי והיו מכונות הייפ הרבה יותר גדולות בעשור האחרון. נניח וומבי נחשב לפרוספקט היסטורי. גם זאיון.

עמיחי קטן
26/09/2025 15:31:04

אני שומע דיבורים אחרים. אם אנחנו מדברים על השחקן הכי טוב בדראפט אני נוטה להסכים

עידו גילרי
26/09/2025 15:56:38

איפה בדיוק

עידו גילרי
26/09/2025 15:22:05

לטעון שסימנו אותו בגלל שהוא לבן? למה?

עמיחי קטן
26/09/2025 15:31:59

כי אני רואה כל הזמן כותרות בסגנון של "יהיה הלבן האמריקאי הכי טוב מאז לארי בירד"

עידו גילרי
26/09/2025 15:54:52

זה לא אומר הרבה…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

תודה על הכתבה
דאלאס מוערכת נמוך מידי לטעמי הליין 40.5 בווגאס נמוך להחריד. מנקודת מוצא כזו היא עוד תהיה הפתעת העונה,למרות שאם מסתכלים מה יש להציג שום הישג לא יפתיע. יש לה סגל מעולה בכל עמדה.קיירי יחזור לחלק החשוב של העונה,קליי יחזור לעצמו אם לא יש אלטרנטיבות כמו וושינגטון,הארדי,דניס סמית. פלאג ודיוויס ביחד זה אופציה קטלנית. בסנטר יש את לייבלי וגפורד.
אם הסגל בריא ברגע שקיירי חוזר זה חומר ללכת הכי רחוק.

הנוקד בהרים
הנוקד בהרים
26/09/2025 17:30:48

אני לא מסכים.
לדעתי זאת קבוצה על סף התפרקות.
כמעט כל עונה דיוויס נפצע ולא מצליח לספק את הסחורה.
קיירי כבר מבוגר ואחרי פציעה קשה.
קליי גם מזמן עבר את השיא.
קופר פלאג הוא רוקי, לא משנה כמה הוא טוב, הוא עדיין רוקי.
וושינגטון שחקן משלים.
והסנטרים מוגבלים התקפית כשאין את לוקה שיפעיל אותם.
הערכה שלי, יסיימו עם מקסימום 35 נצחונות.

thetroll
thetroll
26/09/2025 17:44:23

אהבתי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אמת עוד שנתיים מהיום הם בקושי קיימים עם הסגל הנוכחי, יהיו שחקנים אחרים לגמרי שם

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אתם בונים על המאבס יותר מידי הם קבוצה נחמדה של טופ 5 כנראה במערב וגג סיב 2 אם הכל יהיה טוב ואופטימי.
מאחל להם כשלון אבל פחות מזה של הטראקרס.
אני קונה מצב אופטימלי עבורי שהמאבס מסיימים 10 והטראקרס 11. יהיה חלום.

Berch
26/09/2025 8:45:07

תענוג מידן
קבוצה שיכולה להיות טובה מאוד או גרועה מאוד העונה.
האמת איפשהו באמצע.
הרגת אותי עם סטיב קר חוטף קרי לילה… איך לא שמענו את זה קודם???
🤣

דוקטור רזי הופמן
26/09/2025 8:48:22

תודה מידן
אני הולך על התרחיש האופטימי שלך ולא אתפלא אם דאלאס יהיו בגמר המערב.
חושב שיש להם חמישייה מעולה. דייויס בארבע וגאפורד ב 5 זה בדיוק מה שהגבה רוצה וצריך.
הוא רק צריך לשמור על עצמו לפליעוף.
מקווה שדאלאס יגיעו לפליעוף מהמקום השישי ומעלה ולא יצטרכו פלייאין.

golan
golan
26/09/2025 8:57:41

תודה על הפריוויו המעולה.
יש להם קו קדמי אדיר אבל הגארדים שלהם זה קליי וקיירי,
לחצי סגל שלהם יש עוד עונה או שתיים טובות (דייויס, קליי, קיירי) אבל הם אמורים לפתח את קופר פלאג, האם קיד מספיק טוב לדאוג ששני הצדדים יצליחו ? המבוגרים יהיו מספיק בריאים כדי שהשאלה תהיה רלוונטית ?
אם כל הכוכבים מסתדרים והם מגיעים בריאים לפלייאוף, זאת קבוצה שיכולה ללכת רחוק, אבל נדיר שהם מסתדרים אז כנראה יעופו סיבוב ראשון.

asaf
26/09/2025 11:33:11
הגב ל  MBK

תמיד אפשר לסמוך על הקרסוליים של דיוויס שישבקו ברגע הכי קריטי של העונה.

דוקטור רזי הופמן
26/09/2025 12:09:16
הגב ל  asaf

אז צריך לדאוג שישחק פחות ויגיע בריא למאני טיים.
בהתבסס על בריאות של הגבה, האינדימוסלמי וקלי ביחד עם שנת רוקי מעולה לקופ אני חושב שיש מצב שיגיעו רחוק.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  MBK

גם לדעתי

LiorD
26/09/2025 9:43:49

אני חושב שהאופטימי לא מספיק אופטימי.
אם כל הכוכבים מסתדרים בזודיאק של דאלאס: דייויד בריא, קיירי חוזר אותו שחקן שהיה, קופר עומד בציפיות, לייבלי ממשיך להתקדם, אז הפוטנציאל הוא לפחות גמר מערב.
הסיבה שלא יותר מזה אפילו היא בגלל שנראה שהמערב כל כך חזק כך שתקרת הזכוכית ( OKC, נאגטס, יוסטון קצת פחות אולי) ברורה.

LiorD
26/09/2025 10:38:52
הגב ל  MBK

מילת המפתח שלי היא "לפחות" 😉

asaf
26/09/2025 10:09:24

פוטנציאל גדול וסימני שאלה לא פחות גדולים. אין לי מושג על איזה צד של המטבע זה יפול

asaf
26/09/2025 10:10:41
הגב ל  asaf

תודה מידן על פריוויו משובח.

Avri
Avri
26/09/2025 10:26:32

הקטע הממש ממש מוזר הוא, שבניקוי הטרייד על לוקה, ניקו האריסון הוא דווקא מנג'ר ממש טוב. מרשל, אקסום, גאפורד, וושינגטון, קריסטי, הבחירה בלייבלי ויודעים מה, אפילו הבאתו של קיירי – זה הכל בינגו אחד אחרי השני, וזה הכל על השם של האריסון. הקטע העוד יותר מוזר הוא שאם הכוכבים מסתדרים ויש להם עונה בריאה משהו (או אפילו חצי שני של העונה בריאה) אז רוב הסיכויים שהם יגיעו יותר רחוק מהלייקרס ולוקה. מה שכן, באותה נשימה צריך להודות שאני לא אשים את הכסף שלי על זה שדייויס קיירי, קליי ושות' אכן יגיעו בריאים לסוף העונה.

לגבי מה שקרה עם לוקה, אני לא אתפלא אם יום אחד נלמד שהיה שם יותר ממה שאנחנו יודעים. זה פשוט כל כך לא הגיוני.

asaf
26/09/2025 11:32:29
הגב ל  Avri

צודק לגמרי לגבי האריסון אבל ברגע שעשה את הטרייד על לוקה גזר שזה מה שיזכרו לו לנצח.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

ניקו מנגר מעולה.
הטרייד על לוקה בוצע מעליו בשיתוף פעולה של הליגה שרצתה לעלות את הטראקרס בעקבות המכירה שידעה שתהיה ונתנה כפיצוי את קופר ועוד דברים בחברות לנטיעות עצים וכו בין הבעלים.

אור
אור
26/09/2025 21:57:40

comment image

NBA בדם
26/09/2025 11:03:10

אחלה פריוויו
קבוצה שהתקרה והרצפה שלה רחוקות מאוד אחת מהשנייה.
בתקרה הם יכולים להתמודד ברצינות על יציאה מהמערב (כמובן שהרבה כוכבים צריכים להסתדר, ובעיקר להיות בריאים).
ברצפה הם לא מעפילים לפלייאוף כי קיירי לא מחלים ודיוויס שוב לא משחק מספיק משחקים.

אבי טרכטמן
26/09/2025 11:04:07

גם אני חושב שהאופטימי צריך להיות אליפות. הסיכוי אמנם קלוש אבל אם פלאג יהיה ברמה של, נניח פאולו בנקרו כזה כבר העונה, והגבה וקיירי יהיו בריאים, אז זאת כן קבוצה שיכולה תיאורטית ללכת עד הסוף

אבל הסיכוי קלוש

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שום סיכוי לאליפות. גמר המערב זה יותר אופטימי מאופטימי

Smiley
26/09/2025 11:12:43

יש סגל טוב אבל חסר הכוכב הגדול (דונצ'יץ'?).
קיירי ו-AD הם המספרי 2 האולטימטיבים, שהוכיחו שהם נהדרים לצד אלפא ולא מצליחים לסחוב קבוצה בעצמם (ועוד יש את עניין הבריאות אצל השניים האלה).

קופר פלאג לדעתי נפל לסיטואציה לא טובה מבחינתו.
תולים בו ללא ספק מלא תקוות אבל הוא בקבוצה שמנסה לנצח עכשיו עם שחקנים שרוצים ודורשים זריקות ונגיעות בכדור, ולא בטוח שזאת הקרקע עבורו להתפתח, ליזום ולטעות.

כרגע, שכולם בריאים, הם הפסד מכובד בסיבוב הראשון.

אשך טמיר המקורי
26/09/2025 12:05:35

אחד הסגלים החזקים בליגה, הפרונט קורט החזק בליגה, והספסל החזק בליגה.
מועמדים ללכת רחוק.
עקבתי אחריהם לא מעט אחרי הטרייד, הם בנו "קבוצת משלימים" נפלאה שיצרה סינרגיה מצוינת ונלחמה כל משחק.
בהמשך, כולם נפצעו, והם המשיכו להילחם עד שלא יכלו יותר.
לקראת הפלייאוף, כולם חזרו בהדרגה אבל אז הופיעה בעיה חדשה – איך משחקים כשפתאום כל הדינמיקה השתנתה, הכוכבים חזרו, והסגל פתאום מלא?
הם לא הצליחו לעשות זאת, איבדו את מה שהיה להם בקבוצה החסרה ולא הצליחו לייצר משהו חדש בהרכב המלא.
לזכותם, לא היו להם כמעט משחקים לעשות זאת.
לחובתם, דייוויס בעיקר וקיד – שנתן את ההוראה – שיחקו יותר מדי על דייוויס והכריחו את סגנון המשחק ללכת עליו בכל התקפה.
דייוויס הוכיח שאין לו את השכל להשתלב ולשפר את הקבוצה, הוא רצה הכל ועכשיו.
העונה, אחרי פגרה, הכנה, והתחלה מחודשת הם יכולים ליצור את הסינרגיה בקבוצה המלאה.
כאמור, הכישרון שם, הסגל מפוצץ בו.

לשים לב ל:
נאג'י מארשל
ברנדון וויליאמס (הכפיל של קיירי בסגנון המשחק)
מקס כריסטי (שחקן ש"יודע" לשחק נכון)
וושינגטון שלמעשה הפך עונה שעברה לכוכב עד שנפצע

דה שוט
26/09/2025 12:23:25

תודה מידן.
חסר להם מנהיג. כל האלופות האחרונות וגם אלה שהגיעו רחוק ללא טבעת – הסתמכו על מנהיגות ברורה ומוסכמת (כולל כריס פול ביוסטון ובפיניקס וטייטום בבוסטון). זאת גם הייתה הבעייה המרכזית בקבוצות של דוראנט אחרי ג"ס.
ברמה המקצועית – אי אפשר לבנות על דיוויס. העונה היחידה שבה הוא סיפק את הסחורה הייתה 2020 אחרי חודשי מנוחה משמעותיים באמצע העונה (קורונה) ואז טורניר בתנאי מעבדה.
בשורה התחתונה – יהיו קבוצה קשוחה שקשה לשחק נגדה עם הרבה גודל, איכות וכישרון – אבל לא יעברו סיבוב שני, אם בכלל יגיעו לשם.

NBA בדם
26/09/2025 13:02:30
הגב ל  דה שוט

מסכים שמנהיגות זה דבר חשוב וחיוני להצלחה אבל טייטום לא מנהיג

דוקטור רזי הופמן
26/09/2025 13:45:29
הגב ל  NBA בדם

+1966
המנהיג באליפות של הסלטיקס היה בכלל גיילן בראון ובטח שלא טייטום. אני חושב שהוא מבין את זה בעצמו.

NBA בדם
26/09/2025 13:46:18

👍

דה שוט
26/09/2025 14:38:02
הגב ל  NBA בדם

אני חושב אחרת. ברגעים הקשים בכל הדרך של הסלטיקס לאליפות – שלקחה יותר מעונה אחת – טייטום היה זה שלקח על עצמו את האחריות וזה שכולם חיכו לו. הוא התעלה לא פעם – למשל מול מיאמי וגם מול פילי. אני לא מוריד מבראון שהתעלה או מ-ווייט שנתן הצגות. אבל יש הבדל בין להיות השחקן הכי טוב ביום נתון או סדרה נתונה – לבין להיות המנהיג שכולם מסתכלים עליו. בכל מקרה, בגלל שהמקרה שלו פחות מובהק – ציינתי אותו באופן חריג. רזי – נראה השנה את בוסטון בלי טייטום – זה יהיה מעניין.

NBA בדם
26/09/2025 15:14:39
הגב ל  דה שוט

טייטום הוא השחקן הכי טוב בבוסטון אבל הוא לא המנהיג שלה.
גם דוראנט שבשיאו שחקן בכמה רמות מטייטום לא מנהיג. הוא פשוט מביא תוצרת על המגרש וזהו. אופי לא קשור לכישרון ויכולת נטו.

דה שוט
26/09/2025 15:54:10
הגב ל  NBA בדם

מסכים לגבי דוראנט. לדעתי טייטום מנהיג ומוביל, יותר מדוראנט.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

הוא כן המנהיג וגם הכי טוב

NBA בדם
26/09/2025 15:59:45

במה מתבטאת המנהיגות שלו.
הוא לא אחד שאוסף את השחקנים ומרביץ בהם תורה, והם מקשיבים לו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

הוא כן עושה את זה פשוט זה לא ממותג מול המצלמות כדי להראות "מנהיגות" סטייל נאום האומה מאת השקץ

NBA בדם
26/09/2025 16:27:19

לא חושב שיש לו את האופי הזה.

דה שוט
26/09/2025 16:34:12

אמת

דוקטור רזי הופמן
26/09/2025 15:22:52
הגב ל  דה שוט

חבל שד"ר פופרס לא יהיה איתי לכוון אותך לצנטרישוט

דה שוט
26/09/2025 15:54:34

נראה שהצנטרישוט קם על יוצרו

ד"ר פופרס
26/09/2025 18:53:35

תרגיעו אני והצנטרישוט פה לתמיד.
לדה שוט שמור מושב הMVP בצנטרישוט.
אני נכנס לקרא,מעדיף לא להגיב.
יותר מידי ג'יפה באתר לטעמי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר פופרס

וולקאם בק

ד"ר פופרס
26/09/2025 19:28:06

איזה וולקאם בק,
ממש לא מעוניין לחזור.

דוקטור רזי הופמן
26/09/2025 19:34:31
הגב ל  ד"ר פופרס

יופי טופי אנחנו ניפגש במשחקים הלייליים וזה מה שקובע, לא כל מה שבא בשעות המשעממות של היום. ואם אתה כן נכנס ביום, תתעלם מכל מיני פרובוקטורים שמחפשים אותך ועוד כמה שלא יוצאים להם טוב בזווית העין.

ד"ר פופרס
26/09/2025 19:47:03

הכונפה הזאת, תחת אחד האחראים באתר שמתחבא תחת שמו ומלכלך על מי שבא לו.אני יודע מי הוא חחחחח
חולה נפש אמיתי.
נתראה בלילות

אשך טמיר המקורי
27/09/2025 2:21:32
הגב ל  ד"ר פופרס

אמת

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

מסכים איתך שטייטום הוא המנהיג בבוסטון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/09/2025 13:50:43

טום טיבודו לדאלאס אומר פציעה לדיוויס עוד בהצגת השחקנים בטרום עונה, לא? נשמע כמו שידוך שנעשה בשאול.
תודה רבה מידן, פריוויו פצצות

מנחם לס
26/09/2025 14:40:13

פריוויו עשיר כרימון. כבר שנים שאני אוהב את הכתיבה שלך, מידן. כתבת כאילו הפכת אוהד של המבריקס!

Florida man
26/09/2025 15:29:49

בהחלט מסכים- במערב הסופר קשוח הם יכולים להיות בפליי אין או לרוץ יפה בפלייאוף אם כולם בריאים. יש להם על הנייר סגל עמוק ומאוזן.

אוהד ס"א
26/09/2025 15:39:37

אני אומר שלא עושים פלייאין. מטרדים את קיירי אירווינג ומקבלים בחירה טופ 3

הנוקד בהרים
הנוקד בהרים
26/09/2025 17:43:26
הגב ל  אוהד ס"א

סתם מחשבה לא הגיונית שעברה לי בראש:
קיירי בטרייד לפורטלנד תמורת הולידיי.
האריסון רוצה הגנה – הולידיי אחלה מגן.
פורטלנד צריכה מישהו שיקלע נקודות וירכז, במיוחד עד שסקוט יתעורר ויוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה.
לא טרייד הגיוני, אבל רציתי לשתף…

דוקטור רזי הופמן
26/09/2025 19:37:57

נו דיייי
אתה רוצה את קיירי עם דני שלנו?
מה הוא צריך את האנטישם הזה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מכבי תא כדורסל הפכה לקרית אתא עצוב מה נהיה מהמועדון הזה בשנים האחרונות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פריוויו מעולה תודה רבה mbk.
יותר מדי דברים צריכים לקרות כדי שהעסק הזה יעבוד טוב, אז אני נוטה לתרחיש הריאלי בואכה הפסימי. יהיה מעניין לראות את הפלאג הזה.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
26/09/2025 17:01:50

כשאתה רושם שהחמישיה היא קליי, דיוויס ,קיירי ,קופר פלאג ולייבלי , זה נראה על הנייר קבוצה חזקה מאוד שיכולה ללכת לאליפות אבל…..יש לזכור ששלושה מהנל פציעים/פצועים או בדרך למטה. אחד רוקי ולייבלי שהוא שחקן עונה שלישית שנתן פלייאוף אחד טוב וגם מרבה להיפצע. בקיצור קבוצה מאוד שברירית שלא מסוגלת להחזיק סגל בריא ועמוק לתוך הפלייאוף.. זה שווה סיבוב או שניים וזהו. העתיד של הקבוצה יהיה עם פלאג ולייבלי אולי ותוך שנתיים שלוש כל הסגל יוחלף סביבם.

מהטרייד של לוקה אני לוקח דווקא נקודת הסתכלות שבה אם קבוצה בוחרת להטריד את אחד השחקנים הטובים בליגה , מה זה אומר בעצם על לוקה ? איך הוא הגיע למצב שזורקים אותו בבושת פנים? הוא חייב לעשות חשבון נפש עם עצמו ולהסיק מסקנה …אין ספק שההתנהגות המבישה שלו על המגרש היתה בלתי נסבלת לאירגון …ולכל מי צופה במשחק….

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Drexler
Drexler
26/09/2025 17:01:57

על הנייר קבוצה שהיא אפילו קבוצה להילחם על אליפות , אבל הרבה נופל על אופי ומנהיגות ובלי דונציץ' אין את אלו, קיירי ודיוויס לא שחקנים להוביל , קופר פלאג צעיר מדי. אני גם חושב שהשיטה של קיד עבדה מצוין עם דונציץ' כל מה שהשיטה דרשה זה ריווח מצוין סביב דונציץ' והוא כבר יצר לבד. קיירי צריך לידו עוד יוצר עם הכדור בלעדי זה יותר מדי נופל עליו והוא נוטה להיעלם , ראינו את זה לא מעט בקריירה שלו.
גם אם ישארו בריאים לא רואה אותם עושים יותר מסיבוב שני , אלא אם קופר פלאג הוא באמת משהו מיוחד , אבל אני לא חושב שזה המצב .
וכל מי שיורד על ניקו האריסון , הוא עדיין gm טוב לפני הלוטרי חשבתי שזה באמת הוא שעשה את הטרייד על לוקה ,אבל למעשה הוא סתם שעיר לעזאזל שמפילים עליו את האשמה . זו הליגה עשתה את הטרייד כדי להגדיל את הרייטינג.

thetroll
thetroll
26/09/2025 17:54:35

פריוויו פצצה וכנל התרחישים ובמיוחד התחזית לקרי לילה של סטיב קר חחחח 🤣🤣🤣.
כמוני כמוך האישו בקבוצה הזאת.זה הפציעות שאין שום סיבה שלא יבואו לידי ביטוי. מאמין שקיירי חוזר מקסימום חצי כח דייויס וקליי כבר הרבה מעבר לטופ ואםףף גופות שבירים. יש שם סגל נחמד מאןד מחוץ לכוכבים קו קדמי בהחלט אימתני.
כשאני רואה את לוקה כמה קילוגרמים הוא השיל ממשקלו (יש דיבורים על 14 לא יאומן) אני אומר שיכול להיות שניקו האריסון צדק ברעיון לעשות עליו טרייד רק שכנו שאמרנו צדק או לא זה פחותק חשוב העניין הוא שהטרייד הזה ישאר לדראון עולם כאחד הגרועים אם לא הגרוע בתולדות הליגה בגלל התמורה העלובה שדאלאס קיבלה עליו.

דוקטור רזי הופמן
26/09/2025 19:39:34
הגב ל  thetroll

קופ?

gogo
gogo
26/09/2025 18:42:49

אחלה פריוויו
אחת הקבוצות המסקרנות בעונה הבאה
רואה אותם מסיימים 8-7
קבוצה עם הגנה טובה אך מוגבלת התקפית עד שקיירי יחזור.

bobby
26/09/2025 19:44:21

אם דייויס לא נפצע כל שני וחמישי, פלאג הוא לא באסט וקיירי אכן חוזר בהמשך העונה – הסגל של דאלאס דיי עמוק ומפחיד.
.
אגב, לגבי כל תיאוריות הקונספירציה סביב ה״תגמול״ של זכייה במקום 1 בדראפט – חשוב לציין שהסיכויים שהיו לדאלאס (מקום 12 בדירוג לדראפט? או 13?) עמדו על 1-1.5% אם אני זוכר נכון. זה לא סיכוי עד כדיי כך נמוך כמו לדוגמה ההסתברות לזכייה בלוטו. לדעתי השיטה הנוכחית שמכלילה את כל הבוטום-14 בהגרלה היא קצת בעייתית, כי זה מגוחך שקבוצה שמנקודת מוצא אינה חלשה כל כך, תוכל לזכות בפרס הגדול. צריך לדעתי לחלק את סיכויי הזכייה למקום 1 רק בין נניח הבוטום-8, ורק בבחירות 2-4 לכלול את יותר הקבוצות של ה-14 (או ליתר דיוק ה-13 שיוותרו) להגרלה. אפשר כ״פיצוי״ לתת למקומות 9-14 סיכויים גבוהים יותר להגריל ב2-4 מהמצב כיום, כדיי למנוע מצב של טנקינג מוגבר בו קבוצות ינסו להפסיד בכוונה בסוף עונה כדיי לרדת מתחת ל-9. בכל מקרה זה לא הגיוני לדעתי שקבוצה יחסית חזקה תוכל לזכות, אפילו תיאורטית, בפרוספקט מס׳ 1.

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי bobby
NFS
NFS
26/09/2025 20:46:50

יופי של פריוויו לקבוצה מסקרנת מאוד.
מילת המפתח היא בריאות.
צריך לזכור שיש שם שחקנים שמנסים להוכיח משהו, וזה יעזור לקבוצה – קליי כמובן, דיוויס, פלאג הרוקי ואם קיירי יחזור בריא יחסית אז בכלל.

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי NFS
Shenanigans
27/09/2025 8:47:55

תודה רבה על הפריוויו
דאלאס קבוצה עם ספסל מצוין ועמוק ובלי הרבה אגו – לי זה נשמע כמו מתכון טוב לסיים במיקום יחסית גבוה בעונה הסדירה, אבל לא רואה אותם עוברים אפילו סיבוב אחד בפלייאוף. ברגעים כאלה יבינו איזו טעות הייתה לוותר על לוקה, אלא אם פלאג יתגלה כבר בעונה הראשונה שלו כקילר שיכול לסחוב קבוצה

עגל
27/09/2025 10:59:40

תודה מידן.
אכן דאלאס היא אחת הקבוצות המסקרנות ביותר השנה.
יש להם כמה שחקני משנה מצוינים ועומק בגזרת הגבוהים.
לכוכבים קיירי, דיוויס ופלאג יש אגו והם יבואו להוכיח, ההצלחה תהיה או לא תהיה סביב עניין הבריאות.
אני בעדם.