שלוש טענות / Stockton2Malone

שלוש טענות / Stockton2Malone

שלוש טענות / Stockton2Malone

אנחנו עדיין רחוקים מתחילת העונה, אז יש זמן לחשוב, לחפור ולבלבל לכם במוח. להלן כמה מחשבות, ניבויים, לא לזרוק עלי (על המסך) ישר נעליים.

  1. ניקו האריסון צדק (?) 

רגע! אני יכול להסביר. בקיץ הזה כל העולם נדהם בגלל טרנספורמציית גוף שעבר הסלובני. לפי מספר דיווחים הוא הוריד 14 קילוגרם, חודש שלם התאמן בחדר כושר בלי להגיע למגרש כדורסל והנהיג משטר תזונה קפדני ללא סוכר ועשירה בחלבון. 

בזמן שכולם נהדמים ונפעמים מהמראה החדש, אני, אוקראיני ממורמר, חושב לעצמי – פאק! ניקו צדק! אם שחקן, נזכיר, ספורטאי מקצועי שמרוויח עשרות מיליוני דולרים בשנה, מצליח להוריד 14 קילוגרם בחודש, משהו שם בהתחלה היה דפוק. זה אומר שאותו שחקן ניהל אורח חיים ממש לא מתאים. הפרטים שיצאו על התזונה לא מעידים על דיאטה מיוחדת יותר מידי – להוריד סוכר ופחממות וכנראה גם לא לשתות בירה. מי ישמע, מתכון סודי להרזיה מהירה. 

אז לא, אני לא חושב שניקו האריסון צדק, אסור לך לוותר על שחקן כזה ולא משנה מה. יחד עם זאת, התחלתי להבין יותר את המהלך שהוא עשה.  

בלי שלוקה היה מקבל בעיטה בטוסיק מדאלאס וחווה דחיה וכישלון לראשונה בחייו, ספק אם היה מרגיש את הצורך בלקחת את עצמו לידיים, לרדת במשקל ולנהל אורח חיים מצופה מספורטאי מקצועני.

נראה אם זה יימשך לאורך זמן.  

2. דנבר נאגטס לא מועמדת לאליפות  

עפ"י תחזיות הימורים, דנבר נמצאת במקום השני בסיכויי לקחת אליפות. על פניו זה הגיוני, יש להם את השחקן הכי טוב בעולם, בפלייאוף הקודם הם מאוד הקשו על אוקלהומה ובפגרה הם ללא ספק חיזקו את הנקודות החלשות שהיו להם: החליפו את מייקל פורטר ג'וניור ב-3 שחקני רוטציה: קמרון ג'ונסון, ברוס בראון וטים הרדווי ג'וניור (מה יהיה לאמריקנים עם השמות שהם נותנים לילדים שלהם? אין לכם דמיון, הא – איזה שם לתת לילד – תן את השם שלך, מה יכול להיות, הזיה)

התיאוריה הזו נשמעת הגיוני, אין עוררין. החולשה שלה בכך שמניחים שניקולה יוקיץ יציג את אותה רמת כדורסל עילאית שהציג בשנים האחרונות. 

ראיתי את אליפות אירופה… במשחק ההדחה בשמינית הגמר נגד פינלנד, כמעט כל הסלים של הפינים בדקות האחרונות, משהו כמו 5 מתוך 6, היו כשניקולה יוקיץ היה השומר. אלה חדשות רעות לדנבר – בפלייאוף דנבר לא תתמודד מול אליעס ולטונן אלא שג"א, אנט ודונציץ'. החברה האלה יקחו את יוקיץ כפרויקט כל התקפה וזה יהיה מאוד לא נעים. זה נכון, הוא אף פעם לא היה איזה שומר על, אבל במשחקים החשובים הוא כן ידע להתעלות ולא להיות חור הגנתי. כעת העומס ההגנתי ייפול עוד יותר על ארון גורדון.  

נקודה נוספת, בוא נדבר על הגיל של יוקיץ' והעייפות המצטברת. הרבה מדברים על כמה ניקולה יוקיץ' לא משתמש באתלטיות אלא בטכניקה וחוכמת משחק. זה נכון, הוא כמעט ולא קופץ, אבל הוא מאוד נייד ויש לו סיבולת מצוינת. לצורך העניין, אם תקחו את יוקיץ' מול אמביד (כאשר לאחרון עוד היו ברכיים) ותעשו תחרות מי רץ יותר מהר 2000 מטר, אני דיי בטוח הסרבי היה מנצח. תוסיפו לזה שבכלל, עמדת סנטר היה העמדה עם הכי הרבה מאבקים פיזיים, אז יוקיץ' ממש לא השחקן שנח על המגרש. 

עכשיו, נסתכל על 5 שנים אחרונות של ניקולה יוקיץ': 

2020-2021: 82 משחקי NBA (עונה רגילה + פלייאוף) 

2021-2022: 79 משחקי ליגה + 6 משחקים באליפות אירופה 

2022-2023: 89 משחקי ליגה (פעם יחידה שלא השתתף בקמפיין של הנבחרת הלאומית)

2023-2024: 91 משחקי ליגה + 6 משחקים באולימפיאדה בפאריס. 

2024-2025: 84 משחקי ליגה + 6 משחקים באליפות אירופה

זה עומס מטורף. עברתי ברפרוף על הקריירות של הסנטרים הגדולים, אין הרבה שרשמו span כזה של כמות משחקים לאורך תקופה של מעל 5 שנים. 

תחושה שלי – זה מתחיל להיגמר. הלוואי ואתבדה.

3. דניס שרודר להיכל התהילה 

שבוע שעבר כרמלו אנתוני נכנס להיכל התהילה. נכון, הוא היה אחד השחקנים הכישרוניים בעשור הקודם ונבחר 10 פעמים לאולסטאר. אולם, ברמה הקבוצתית ההישגים שלו דיי צנועים- רק פעם הוביל את קבוצתו לגמר האזורי (וגם אז זה היה יותר תרומה של צ'אנסי בילאפס) ורוב הקריירה שלו הייתה די בינונית. הטענה למה כן מגיע לו לקבל את הכבוד הגדול באה מהכיוון הקריירה הבינלאומית שלו – 3 פעמים אלוף אולימפי, היה חלק אינטגרלי וחשוב בכל התחרויות, במיוחד ב-2012 הוא היה לעיתים הקלע היציב ביותר של הקבוצה.

עכשיו בואו נדבר על הרכז הגרמני, כנראה השחקן עם השינוי הכי גדול שהוא עובר בין ה-NBA לבין הנבחרת שלו. ב-NBA דניס שרודר הוא רכז בינוני ומעצבן, על גבול חמישיה ספסל, האופי שלו כנראה לא הכי נוח, התגלגל בין לא מעט קבוצות והקריירה שלו אף פעם לא הגיעה למיצוי הפוטנציאל. כנראה הנקודה הכואבת ביותר הייתה כאשר דחה את ההצעה של הלייקרס של 84 מיליון דולר ל-4 שנים ב-2020 וחצי שנה אחרי זה חתם על חוזה מינימום בסלטיקס. זה אומר משהו על בן אדם.   

נבחרת גרמניה, לעומת זאת, זה סיפור ב-180 מעלות הפוך. שרודר אלוף העולם ב-2023 ו-MVP של התחרות, אלוף אירופה ב-2025 וגם כאן הוא זכה בתואר שחקן הטורניר. אם כרמלו אנתוני היה אחד מעוד שחקנים בנבחרת שלו ויש סיכוי גבוה שארצות הברית היו לוקחים את התואר גם בלעדיו, דניס שרודר הוא ממש המנהיג והפנים שלה. 

אז אם כרמלו אנתוני נכנס, תכניסו גם את דניס שרודר, גם אם הוא מעצבן. 

כמו כל הפוסטים שלי, גם הפוסט הזה מוקדש לבת שלנו מיכל ז"ל

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
141 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עמנואל אוחנה הלקין

פוסט מצוין, תודה סטוק.

לדעתי חשוב לציין שיוקיץ' היה עם 4 עבירות באותן דקות אחרונות מול פינלנד מה שהפך אותו לנטל הגנתי יותר גדול מהרגיל וגרם לפינים לתקוף אותו יותר מהרגיל. בנוסף, ההגנה של דנבר טובה יותר מאשר זו של נבחרת סרביה ויכולת לתכנן דרכים להחביא את יוקיץ' לאורך מספר חודשים ולא מספר שבועות. אני לא רואה סיבה שהוא פתאום סתם יאבד את הסיבולת שלו ופתאום יהפוך לשחקן לא אפקטיבי.

אני לא חושב שמלו צריך להיות בהיכל התהילה, אבל גם אם מלו נכנס זה לא אומר שמגיע לשרודר. בלי קשר לזה שאני לא ממש אוהב קביעות כמו: "הכניסו את x אז צריך להכניס גם את y כי הם באותה רמה" ההבדל ביכולת של מלו ושרודר ב-NBA הוא עצום. אין לשרודר קייס רציני להיכל.

MacLeod 1
MacLeod 1
17/09/2025 9:50:34

היכל התהילה הוא של הכדורסל ולא של ה nba…
שרודר כמעט בוודאות יהיה שם, כמו אחרים שמעולם לא שיחקו בnba או שהיו לא משמעותיים שם. הקריירה הבינלאומית שלו תכניס אותו, ובצדק.
ההתייחסות לכרמלו דווקא יצאה איכשהו עניינית מכיוון שמה שדחף אותו פנימה בסופו של דבר זה ההופעות שלו באולימפיאדות שמה היה שחקן משמעותי מאוד ובצמרת הסטט' של כל הזמנים

עידו גילרי
17/09/2025 10:04:15
הגב ל  MacLeod 1

לא בטוח אם הוא ייכנס או לא אבל ההסבר מדויק

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  MacLeod 1

אני מבין שזה היכל התהילה של הכדורסל, אבל בשלב מסוים כישרון ב-NBA חייב להיות פקטור יותר מאשר דברים אחרים. כבר עכשיו ההיכל הוא די בדיחה, אבל שרודר ייקח את זה לרמה אחרת לגמרי, כשחקן NBA הוא ממוצע במקרה הטוב וזה אמור לסגור את הסיפור לא משנה מה הוא עשה בנבחרת.

עידו גילרי
17/09/2025 10:27:08

אני אגיד לך מה שאני אומר תמיד לחגי – לך תקים את ההיכל שלך שהוא הכל חוץ מבדיחה ותראה כמה אנשים יבואו לבקר. אל תשכח לעדכן.

NBA בדם
17/09/2025 12:25:30

להבדיל אלף הבדלות אפשר גם להוריד את הרף הפיזי ליחידות הקרביות המיוחדות כדי שיותר חיילים התקבלו לשם.
כך יהיה לך יותר סד"כ אבל רמת ביצוע של החיילים תרד באופן ברור וזה יפגע בפעולות מבצעיות.
אז במקרה הזה זה לא עניין של חיים ומוות אבל זה עניין של יוקרה מול נסיון להכניס ולרצות יותר אנשים. אני וחלק לא מבוטל של אנשים רוצים לראות היכל שיש בו רק דרג א' ולא דרג ד'.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מסכים.

עידו גילרי
17/09/2025 12:38:16
הגב ל  NBA בדם

תשמע זאת אחת האנלוגיות הכי גרועות שיכולת לעשות כדי להעביר את הנקודה שלך…
אם כבר אז אולי זה מקביל לכניס שחקני יורוליג ל-NBA על מנת לעשות אקספנשן.
אם אתה רוצה אנלוגיה צבאית זה כמו להגיד שזה לא ראוי לשים במוזיאון צה"ל מור"קים של גדוד החימוש של הנח"ל יחד עם כאלה של סיירת מטכ"ל.

NBA בדם
17/09/2025 12:48:18

הכוכבים הגדולים הם באמת סיירת מטכ"ל, שרודר ודומיו במקרה הטוב ג'ובניקים עובדי רס"ר שבאים ב 8 וחוזרים ב 4 בלי שבתות ובלי חגים.
עוד שנייה גדוד החימוש של הנח"ל מבקש שתתנצל בפניו על ההשוואה הזו.😉

עידו גילרי
17/09/2025 12:49:24
הגב ל  NBA בדם

זו בדיוק הבעיה שהסקלה שלך מאד בינארית. שרודר ממש לא עובד רס"ר.

NBA בדם
17/09/2025 12:52:36

ליד מייקל ובירד כן.
אמנם בנבחרת הוא כוכב על אבל לטעמי אי אפשר לעשות כזה ניתוק מהnba. שחקן שרוב הקריירה שלו שימש כרכז מחליף בליגה הטובה בעולם לא צריך להיות באותה הרשימה עם גדולי המשחק.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מסכים לחלוטין עם זה

עידו גילרי
17/09/2025 12:38:49
הגב ל  NBA בדם

כמו כן אתה וחלק לא מבוטל של האנשים לא צריכים לתחזק את העסק הזה.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי עידו גילרי
NBA בדם
17/09/2025 12:43:51

😅 😅

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  Stockton2Malone

זה נכון אבל אותה מידה אפשר להגיד את זה על כל סופרסטאר בליגה. אם שיי ייפצע, אם ברונסון ייפצע, אם דונובן מיטשל ייפצע וכו'. אני מסכים שאולי זה עלול לפגוע בדנבר יותר מכיוון שאין לה כוכב משני כמו ג'יי-דאב, מובלי או טאונס. אבל אף קבוצה לא תזכה באליפות בלי הסופרסטאר שלה ואין סיבה לחשוב שיוקיץ' ייפצע.

Millertime
Millertime
17/09/2025 9:51:56

האריסון טעה. זה שלוקה היה צריך בעיטה בתחת כדי להפוך לספורטאי, זה כנראה נכון. תפקידך כג׳י-אם היא למצוא דרך לתת לו את הבעיטה הזו בלי לשבור את הכלים בתוך הקבוצה. תשלח תזונאית שתסתובב איתו 24-7, תבקש מאמא שלו לתת לו סטירה, תביא את ג׳ורדן לעשות לו שיחות מוטיבציה, תעשה לו מרתון סרטי ספורט אמריקאים, וואטאבר. תמצא פיתרון. אם הפתרון שלך זה לשלוח את אחד משלושת השחקנים הכי טובים בליגה תמורת שחקן עם ברכיים שלא מאפשרות לו יותר מ55 משחקים בעונה ובחירת דראפט, נכשלת בתפקידך. גם אם לוקה הוריד 20 קילו.

Millertime
Millertime
17/09/2025 10:04:04
הגב ל  Stockton2Malone

אבל מתברר שבתנאים אחרים הוא כן מעוניין. משמע, לא יצרו עבורו בדאלאס את התנאים להיות מעוניין = לדעתי, כישלון של ההנהלה והצוות המקצועי.

Florida man
18/09/2025 2:17:49
הגב ל  Millertime

+10000

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Millertime

ניקו צדק (אם מתעקשים שזה ניקו וזה ככ הרבה מעליו עם קומבינה שאתם אפילו לא מודעים לה,
חסר לי הסיפור של דדי עם חבר הילדות בתיכון של גני זה אחד הטובים היה פה😅)
לוקה ינפח סטט בטראקרס וזהו כמו שעשה במאבס.
הבעיה של המאבס זה התמורה הככ נמוכה שקיבלו תמורת לוקה (אשרי המאמין לתמורה הזאת)

הנוקד בהרים
הנוקד בהרים
17/09/2025 17:55:27
הגב ל  Millertime

מסכים עם כל מילה!
דאלאס עשו טעות בגישה שלהם כלפיו והפכו אותו לילד מפונק שמקבל ועושה כל מה שבא לו!
חבל שהם ויתרו ולא נתנו לו את הכאפה/בעיטה בישבן שכנראה היה צריך.
לשלוח אותו בטרייד היה מהלך של עצלנות.
וגם כמובן זה היה טרייד גרוע בסדר גודל היסטורי…

עידו גילרי
17/09/2025 10:04:59

צריך לזכור שגם יוקיץ' עשה שינוי בדומה ללוקה לאחר השנים הראשונות שלו.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי עידו גילרי
Zvika Bar-Lev
17/09/2025 10:26:39

אכן לדחות חוזה כזה בלייקרס זה היה אחת הטעויות הכי גדולות של התנהלות שחקן אוור. מישהו יכול להזכיר משהו שמתקרב לזה ?

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי Zvika Bar-Lev
Berch
17/09/2025 11:05:36
הגב ל  Zvika Bar-Lev

זוכר שהיה עם לטרל ספריוול נדמה לי גם משהו כזה

פה איתמר
פה איתמר
17/09/2025 23:38:30
הגב ל  Zvika Bar-Lev

הרכז הנמוך של בוסטון ששיחק בפלייאוף בזמן האבל על אחותו.

פה איתמר
פה איתמר
17/09/2025 23:41:01
הגב ל  פה איתמר

אייזה תומאס
לא זוכר האם הייתה הצעה שסירב לה או לא
אבל בעיני רוחו היה רגע לפני סופר מקס ועונה אחרי חוזה מינימום

Zvika Bar-Lev
17/09/2025 10:29:59

הקטע עם לוקה הוא טעות ניהולית גדולה גם עם ניקו החליט פנימית 100% שהוא רוצה להיפטר ממנו. אם זאת ההחלטה שלך, אתה בונה אותו ככוב על, ומעביר אותו רק תמורת מלא מלא תמורה, ושהצד השני עוד יחשוב שהוא דפק אותך בעיסקה למרות ששילם מחיר מופקע. ככה עושים את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Zvika Bar-Lev

אתם שוב עם המנטרה של ניקו נראה לך שניקו היה יכול לעשות מהלך כזה בלי הסכמת הבעלים גם אם ניקו היה רוצה להיפטר ממנו?
שוב לוקה לא הוריד 14 קג (ניפוח תקשורתי) אלא 7-8 במציאות בערך.
מדובר בעסקת קומבינה לעלות ערך לטראקרס לבעלים החדש ולהנחית כוכב בעיר.
המאבס כנראה קיבלו את בחירה 1 וחוזה נצחי לנטיעת עצים מגני או הבעלים החדשים או צדדים קשורים אליהם וכו…..
מי שחושב שנתנו את לוקה תמורת דיוויס זה רפה הבנה ומטה.

Millertime
Millertime
17/09/2025 11:45:36

לא נכנס אפילו לשאלת התמורה. ברור שאם מחליטים להטריד את לוקה, צריך לעשות רעש גדול בליגה, שכל מנהל יחשוב על כל בחירות הדראפט שלו עד 2033 וכמה מהן הוא מוכן לזרוק – לעשות את זה מתחת לשולחן ולקבל כל-כך מעט זה כישלון ברור. אבל עוד לפני זה, אני חושב שעצם הויתור על פרנצ׳ייז פלייר, אופי מחורבן והכל, זה כישלון אדיר. קבוצות מבלות שנים בטאנקינג כדי לקבל כוכב בסדר גודל כזה. אלא אם אתה מאמין בקונספירציות (ולהבנתי את כן), העסקה על לוקה הייתה הימור ששום ג׳י-אם שפוי לא אמור לקחת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Millertime

הדבר נסגר בין הבעלים הgm הוא רק השליח.
מעורב שם הרבה יותר מהנראה לעין.
אם אף אחד בעולם לא היה נותן את לוקה על דיוויס אז תחשוב לבד על זה.

Millertime
Millertime
17/09/2025 12:26:09

תראה, להוכיח שמשהו לא קרה אני לא יכול. אבל יש הסבר אלטרנטיבי, והוא טיפשות אנושית. כשמדובר באדם שקרא לסטף קרי "סטפון" במשך פגישה שלמה, נראה לי שזה לפחות הסבר אפשרי. איך הוא נהיה ג׳י-אם, זו כבר שאלה יותר מעניינת..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Millertime

אתה לא באמת מאמין שהבעלים הסכים לטרייד כזה? דברים כאלה נסגרים ברמת בעלים.
יש בnba הרבה טפשים אבל עד כדי כך גם לי זה נראה חשוד. הרי חצי ליגה הייתה נותנת הרבה יותר תמורה….
לא נראה לך תמוה שזה לטראקרס רגע לפני החלפת בעלים ומורשת לברון והתמורה ככ זעומה ובמקרה הם זוכים בדראפט…
אשרי המאמין מה שנקרא.
גם עם דיוויס אותה מטרה הייתה בזמנו לצוות למלך כדי שיזכה באליפויות וגם שם במקרה זכו בבחירה 1….

Lior
17/09/2025 11:50:10

אני לא מתחבר לקונספירציות, אבל הטרייד המוזר על לוקה ללייקרס ללא מתחרים, ואחר כך הבחירה הראשונה מגיעה לדאלאס; כמו הטרייד על דייויס ללייקרס ללא מתחרים, ואחר כך בחירה ראשונה מגיעה לפליקנס, זה בהחלט בסיס מעולה לתיאוריות כאלה.

Zvika Bar-Lev
17/09/2025 10:33:53

לגבי יוקיץ ודנוור – תשמע אתה מדבר על נקודה שעליה אי אפשר בעצם להתווכח איתך – אם באמת יתברר שמבחינת יכולת פיזית תחול ירידה, אז יצא שצדקת. אבל לדעתי השילוב של הגיל הצעיר יחסית של יוקיץ', והעובדה שהשלימו יפה מאוד את הסגל בדנבר, והאכזבה שלו יש להניח מהכישלון ביורובסקט – אתה תראה אותו מעלה הילוך בעונה הזאת ועושה הכל כדי לצאת עם טבעת נוספת, כדי לחיות באמת את האגדת כדורסל שהוא.

Berch
17/09/2025 11:04:35

מסכים עם 1
על 2 הס מלדבר
ולגבי שלוש, לא אוהב השוואות אבל המזל הגדול של כרמלו אנתוני היה שהוא שיחק חצי קריירה בניו יורק.
אם היה משחק בקבוצה כושלת אחרת אף אחד לא היה זוכר אותו
אבל בגלל שהניקס תמיד כושלת ותמיד בלב ההתעניינות אז גם שמו נצרב ככוכב שהיה תמיד באור הזרקורים.
ג'רמי לין נתן סטרץ' של כמה משחקים טובים וכולם דיברו על הלינסאניטי. זו ההשפעה של לשחק בתפוח הגדול.
לסיכום, הרבה מהקרדיט על הכניסה של כרמלו מגיע לעיר, ולא לסטטיסטיקה האישית והקבוצתית.
🤣

עידו גילרי
17/09/2025 11:11:29
הגב ל  Berch

זה ממש הפוך – אנשים מתייחסים לכרמלו כלא ראוי בגלל ניו יורק.

NBA בדם
17/09/2025 12:10:30

אחלה טענות
ניקו אולי יגרום לכך שלוקה ישתפר ויעבוד על גופו לאורך זמן אבל זה לא יהיה אצלו אז זה לא כזה שווה, במיוחד שהוא לא מקבל על זה תמלוגים מהלייקרס.

דנבר מועמדת לאליפות על מלא. השחקן האחרון שצריך "לפחד" ממנו הוא יוקיץ', שלמרות שהוא משחק המון יש לו עוד דלק ברמת טופ למינימום של השנתיים, שלוש הבאות.

מסכים שאם מכניסים את מלו שהוא שחקן מאוד מוכשר אבל לא הישגי אז אפשר להכניס כוכב על שמשחק שנים על שנים בנבחרת (שהיא לא ארה"ב), שזכתה באליפות עולם ואירופה.
אני מבין שהיכל התהילה הוא גלובלי ולא תלוי nba אבל לשים את שרודר ברשימה ליד מייקל או בירד, זה כמו לשים תפוח מקולקל בסלסלה של תפוחים משובחים. (למרות שאני מאוד בעד שרדר).

ירון, החלום
ירון, החלום
17/09/2025 12:40:43

בס"ד
תודה.. עם כח הכבוד, לנבחרות, העיקר זו הליגה.
ושם כרמלו מקום 10בכל הזמנים. איפה שרודר?

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי ירון, החלום
עגל
17/09/2025 12:47:55

לוקה אכן היה צריך ניעור רציני, רק שלשלוח אותו לקבוצה אחרת זה נו-נו. צריך למצוא דרך אחרת. ואם שולחים\ אז לקבל תמורה הולמת. נ.ב. אני לא חושב שהוא הוריד כל כך הרבה משקל ובאפליפות אירופה הוא היה השחקן הכי איטי שראיתי (אבל עדיין מצוין).

כמו שהראת, יוקיץ' משחק הרבה מאוד בשנים האחרונות אז למה לא גם השנה? הוא לא זקן עדיין. ברור שאם הוא יפצע זה סיפור אחר. נ.ב. אהבתי את "אליעס" עם "ע".

לכרמלו מגיע להיכנס להיכל התהילה "מלא-מלא" גם בלי הנבחרת, לשרודר לדעתי לא מגיע כי מה שהוא עשה עם הנבחרת (מרשים מאוד) לא מספיק.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/09/2025 12:49:29

תודה רבה סטוק2

רן הנרגן
17/09/2025 14:13:03

אני חושב תיאוריות קונספירציה הן בדיוק זה, קונספירציה. אין קשר למציאות.
.
בכל זאת כל הדיון על לוקה ואף אחד לא הזכיר את תאורית הקונספירציה הבאה:
לוקה לליקרס.
ליקרס נמכרים בשווי של 10 מיליארד שמקפיץ את שווי כל שאר הקבוצות.
קופר פלאג לדאלאס.
—-> כולם מרוצים

עמיחי קטן
17/09/2025 14:18:51

תודה סטוקטון על כתבה מעניינת.
בגדול אני לא מסכים עם אף אחת מהטענות:

  • האם לוקה היה זקוק לניעור? – אני לא חושב שהיה שם משהו מעבר להתאוששות לא מספיק טובה מפציעה, אבל גם אם נניח שכן, יוקיץ' עבר תהליך דומה בלי לעבור בטרייד. ניקו האריסון הוא עדיין ה-GM שאחראי על הטרייד הגרוע בתולדות הליגה, ואני מאחל לקופר פלאג GM אחר בהקדם, כדי שיהיה לו סיכוי גדול יותר להצליח.
  • דנבר היו קונטנדרים בשנה שעברה ושיפרו את רוב נקודות התורפה שלהם, וגם אם נניח שיוקיץ' יתקשה קצת יותר, הוא עדיין צפוי להיות בין השחקנים הטובים בעולם. במקרה הכי גרוע, הוא קצת יוריד הילוך בעונה הסדירה וזה יעלה להם ב-3-4 ניצחונות בערך.
  • לגבי שרודר – כאן אני עוד קצת מתלבט, כי ההישגים בנבחרת טובים אבל לא משהו היסטורי שלא ראינו, וזה לא ג'ינובלי שגם היו לו הישגים של ממש ב-NBA. לא לגמרי קשור, אבל קודם שיכניסו את מיקי ברקוביץ'…
רן הנרגן
17/09/2025 14:21:46

הנקודה לגבי ברקוביץ נכונה. מי מהתקופה שלו באירופה נכנס?

עידו גילרי
17/09/2025 14:39:31
הגב ל  רן הנרגן

קוסיץ', דליפג'יץ', מנגין, בלוב ובטח שכחתי עוד כמה.

רן הנרגן
17/09/2025 14:44:27

השם של ברקוביץ עלה להצבעה?

עידו גילרי
17/09/2025 14:50:42
הגב ל  רן הנרגן

סביר להניח, זה לא בדיוק גלוי.

עמיחי קטן
17/09/2025 14:44:01
הגב ל  רן הנרגן

קוראץ' קצת לפני, גאליס ושמידט קצת אחרי ודליפאגיץ' ממש באותה תקופה בגדול

עמיחי קטן
17/09/2025 15:16:30
הגב ל  Stockton2Malone

לגבי דונצ'יץ' – שישתה כמה בירות שהוא רוצה כל עוד זה לא פוגע ביכולת שלו יותר מדי, ועד העונה האחרונה הייתה לזה השפעה מינורית. שוב, זה מבחינתי החלק השולי, בזמן שהעיקר הוא שאי אפשר להבין את מי שמוותר על נכס כזה, גם אם הוא טיפה מקרטע.
לגבי יוקיץ' – לא חושב שהנוכחות שלו בדנבר יותר קריטית מזו של דונצ'יץ' בלייקרס, ודנבר התקשו בלעדיו כי לא היה להם גבוה מחליף, מה שיש להם עכשיו

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  Stockton2Malone

כל עוד יוקיץ' לא יהיה פצוע בפלייאוף דנבר תהיה קונטנדרית לא משנה אם היא תיכנס ממקום 2 או ממקום 6. פחות או יותר כל קבוצה מערבית מלבד אוקלהומה הייתה מסיימת ללא ביתיות בפלייאוף אם הכוכב שלה היה פצוע ליותר מ-20 משחקים (אנט, לוקה, קרי וכו').

מנחם לס
17/09/2025 14:30:25

תודה על הפוסט

אשך טמיר המקורי
17/09/2025 17:08:51

כולכם ממשיכים לפספס את הנקודה לגבי דונצ'יץ'.
כן, הוא היה שמן וחי לא ספורטיבי.
אלא דברים שקל מאוד לשנות.
מה שכבר לא ניתן לשינוי משמעותי בשלב הזה של הקריירה שלו:

האובססייה החולנית לעיסוק הבלתי פוסק בשופטים (לא יכול להיות שזה לא בא על חשבון הפוקוס במשחק עצמו) ובהשגת שריקות אוויר

ההגנה המחרידה והאיטיות – שלא השתנתה כמובן גם לאחר הורדת המשקל והכושר – זה בראש ובמאמץ

המשחק האתנוצנטרי הקיצוני שגורם לשאר השחקנים שלא למצות את יכולתם, מגביל אותם לקאץ אנד שוט / לוב, ובסופו של דבר שם תקרה נמוכה יותר לקבוצה.
מעולה ללוקה, שם אחלה סטט' והיילייטס, לא כיף לשחק עם דבר כזה ולא מביא תארים, פוגע בסינרגיה.
אפילו ריבס כבר נפגע ביכולתו ולא מצליח לבוא לידי ביטוי כמו שצריך לידו.

לכן – בגלל 3 הסיבות האלה – לוקה היה חייב לעוף אם דאלאס חפצים חיים

הלייקרס לא חפצים חיים, הם חפצים WAAW ומרצ'נדייס, ולכן לא אכפת להם להמשיך לעוד עשור של שקץ 2.0

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/09/2025 17:12:18

אפילו סלובניה נראתה הרבה יותר טוב בלעדיו ולפעמים סגרה ככה פערים או בנתה פער כשהוא על הספסל. פתאום הכדור נע וכולם משתתפים.

הקיפוד
הקיפוד
17/09/2025 20:30:41

אני מכיר עוד שחקן הוא מתעסק עם השופטים, מלך בלקבל שריקות אוויר, מגן איטי ושמן, משחק משחק אתנוצנטרי שממש לא ממצא את חבריו לקבוצה קוראים לו…..

ניקולה יוקיץ

חתוליו
חתוליו
18/09/2025 7:20:22
הגב ל  הקיפוד

אתם בטוחים שאתם מבינים מה "אתנוצנטרי" אומר?

Millertime
Millertime
18/09/2025 8:12:59
הגב ל  חתוליו

אגוצנטרי… נו…

אשך טמיר המקורי
18/09/2025 8:10:18
הגב ל  הקיפוד

100% בולשיט

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 8:25:09

תראה את גמאל מארי לפני שיוקיץ נהפך להיות יוקיץ, שחקן טופ בליגה הזאת, היום הוא מקבל שאריות, תראה את סרביה ב2023 בלי יוקיץ, הוא גם לא היה השחקן הכי פוזיטיבי, הסל הניצחון של גורדון אחרי הזריקה המטומטת של יוקיץ הוכחה מצויינת והוא בור הגנה פי כמה וכמה מדונציץ כי חשיבות הסנטר בהגנה עולה בכמה וכמה בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  הקיפוד

אין מה להשוות. לוקה שקץ על. יוקיץ לא קרוב לזה למרות הזריקות ראש.
לוקה לא משחק כדורסל אלא התנגש במגן המטרה אצלו זה במשחק זה להתנגש ולקבל שריקה מהשופט ולא לקלוע סל.
והליגה נותנת לזה יד.
לפני כמה שנים הליגה ניסתה לעשות חוק שקפיצה יל מגן לא תחשב לעבירה וכו וכו נחש מי התלוננו אחרי המחזור ה4…..
דיים לוקה וטריי….. בטענה שלא מקבלים שריקות….ואז ישר חזר האוויר במחזור הבא

הנוקד בהרים
הנוקד בהרים
17/09/2025 17:52:13

כל שנה אנחנו מזלזלים ביוקיץ׳ וכל שנה הוא משתפר וגורם לכולנו לאכול את הכובע!
חשוב לזכור שהשנה הוא יוכל לנוח יותר במהלך העונה הרגילה, בעיקר כי סוף-סוף הביאו לו מחליף נורמלי ואפילו יש להם ספסל!!
אני צופה שדנבר תסיים במקום ה 3/4 במערב, כשיוקיץ׳ משחק הרבה פחות דקות משנה שעברה.
ככה שהוא יגיע יחסית רענן לפלייאוף, עם קבוצה הרבה יותר עמוקה משנים קודמות.
ואז הם יפסידו לאוקלהומה בגמר המערב…
לצערי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

1 – זה מסובך וארוך מדי, אבל בגדול, לדעתי ניקו האריסון שגה, ועם זאת, אם יתברר שלוקה הרוויח משהו מהמעבר ללייקרס דיינו.
2 – קשה לי להאמין שיחול שינוי משמעותי בבריאותו של יוקיץ' בשנה הקרובה. כמובן שגם הוא יכול להיפצע, אבל לא חושב שזו הדאגה העיקרית של דנבר
3 – לא יודע אם מה ששרודר עשה בזירה הבינלאומית מספיק כדי להיכנס להיכל התהילה, אבל היות שכרמלו זו בדיחה, אני מסכים שלשרודר מגיע יותר מלכרמלו. אין דין לזכות במדליות בשורות גרמניה כמו לזכות בשורות ארצות הברית.
תודה רבה סטוקלון

עידו גילרי
17/09/2025 18:44:08

העובדה שאתה ואחרים כאן חושבים שלשרודר מגיע יותר מלכרמלו היא הבדיחה האמיתית והדי עצובה כאן.

NBA בדם
17/09/2025 19:02:00

אתה מבין מה קורה כאן? אדם שנבחר להיכל כי הוא היה שחקן מוכשר אבל היה שחקן של קלוריות ריקות כל הקריירה (ההישגים בנבחרת ארה"ב פחות נחשבים ופחותים משמעותית מנבחרת אחרת), אז אנשים לא מקבלים את זה ששחקן לא מוכשר אבל עם קבלות בינלאומיות לא נכנס להיכל.
שהרף לא גבוה וברור אז התחום הוא אפור, ובמצב כזה הרבה שחקנים מרגישים שהם צריכים להיכנס, והרבה אוהדים של אותם שחקנים רוצים שהם ייכנסו.

עידו גילרי
17/09/2025 19:29:44
הגב ל  NBA בדם

מי שבא ברוך הבא. כאילו יש רף שהוא ברור.

NBA בדם
17/09/2025 19:31:13

פה קבור הכלב

עידו גילרי
17/09/2025 19:34:16
הגב ל  NBA בדם

נו אז מה אתה רוצה…

NBA בדם
17/09/2025 19:34:51

שיהיה רף ברור ואחיד.

עידו גילרי
17/09/2025 19:38:46
הגב ל  NBA בדם

זהו שלא יכול להיות באמת כזה.

NBA בדם
17/09/2025 19:45:58

יכול בהחלט להיות
https://hoops.co.il/?p=330032
כמובן שלא צריך לקבל את זה במדוייק אבל צריך לשים קווים ברורים שצריך להתנות על מנת להיכנס

עידו גילרי
17/09/2025 19:47:54
הגב ל  NBA בדם

כן כן שמענו , יצוק בעובדות…

NBA בדם
17/09/2025 19:48:41

יצוק בהגבלות.
אפשר תמיד להמשיך את השכונה שכל אחד מרגיש ראוי להיכנס.

עידו גילרי
17/09/2025 19:53:05
הגב ל  NBA בדם

זה שהרף נמוך ממה שאתה רוצה לא אומר שכל אחד יכול להיכנס.

NBA בדם
17/09/2025 19:53:57

מעבר לזה שהרף נמוך הוא גם לא ברור

עידו גילרי
17/09/2025 19:55:03
הגב ל  NBA בדם

למתבונן מבחוץ – אני בטוח שכמו שלך ברור מה הרף שלך לכל אחד מהועדה ברור מה הרף שלו.

NBA בדם
17/09/2025 19:56:39

אני לפחות מגדיר ומצהיר מהו הרף.
להם אין הגדרה ברורה.

עידו גילרי
17/09/2025 19:58:29
הגב ל  NBA בדם

ואת זה אתה יודע כי?

NBA בדם
17/09/2025 20:00:33

מישהו כן יודע שיש להם קריטריונים?
חברי וועדה שיושבים ומחליטים ע"פ דעתם.
תשים חברי וועדה אחרים והם היו מחליטים בצורה שונה.
במקום שזה יהיה לגופו של עניין, זה הופך לגופו של אדם.

עידו גילרי
17/09/2025 20:03:04
הגב ל  NBA בדם

לא כי המדד שלך הוא לא לגופו של אדם? תביר בן אדם אחר יהיה מדד אחר.

NBA בדם
17/09/2025 20:04:51

לפחות הוא מוגדר הישגיות. אפשר להסכים איתה ואפשר כמובן שלא אבל היא מדידה.
יש לחברי הוועדה מדד בכלל? ממש לא נראה ככה.

עידו גילרי
17/09/2025 20:08:16
הגב ל  NBA בדם

"מוגדר הישגיות" אז זרקת עוד מונח מעורפל.
אני לא יודע מה הסטנדרט של כל חבר ועדה אני די בטוח שהם לא עושים את זה לפי סדר אלפביתי של שמות משפחה.

עידו גילרי
17/09/2025 20:10:01

הנה אני אגדיר לך השגיות – שחקן שקלע 25000 נקודות.

NBA בדם
17/09/2025 20:14:12

בארקלי, ביילור, דרקסלר (אפילו בירד), ועוד רבים וטובים לא הגיעו ליעד.

עידו גילרי
17/09/2025 20:15:57
הגב ל  NBA בדם

נו אז? רצית הישגיות ואקסקלוסיביות – קיבלת.

NBA בדם
17/09/2025 20:32:43

מי קובע מי אקסקלוסיבי ומי לא?

עידו גילרי
17/09/2025 20:34:01
הגב ל  NBA בדם

חחח, זו בדיוק הבעיה.

NBA בדם
17/09/2025 20:10:39

תודה שהם לא עושים את זה לפי סדר א ב

עידו גילרי
17/09/2025 19:49:15
הגב ל  NBA בדם

הנה יש קווים – רוב מיוחס בוועדה הבוחרת

NBA בדם
17/09/2025 19:49:46

מה הקריטריונים שלהם?

עידו גילרי
17/09/2025 19:51:58
הגב ל  NBA בדם

כל אחד וקריטריוניו הוא.

NBA בדם
17/09/2025 19:52:21

😂😂😂

עמנואל אוחנה הלקין

שרודר קרוב יותר לכרמלו (במיוחד לפי אותם מדדים בעייתים של היכל התהילה) מאשר כרמלו לרוב השחקנים שהגיעו להיכל בצדק.

עידו גילרי
17/09/2025 19:29:02

לא סותר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא מבין על מה מגיע לכרמלו – שחקן אנטי הישגי בליגה, אדם שבעצם הצטרפותו לקבוצה אתה יודע שהיא לא תגיע רחוק. שחקן לא חכם. שחקן לא קבוצתי. גרסא מחורבנת של ווסטברוק. ווסטברוק לפחות מתאמץ ואיכפת לו. לא חושב שראיתי את כרמלו מתאמץ.
.
ההישג, לכאורה, היחיד של כרמלו הוא המדליות האלה, ובינינו, גם אם אני הייתי משחק בנבחרת האמריקאית היא הייתה זוכה בדיוק באותו מספר מדליות שבו זכתה בתקופה שכרמלו שיחק בה. שרודר, גם הוא שחקן לא משמעותי בנ.ב.א, אבל הוא לפחות לקח נבחרת בינונית, לכל היותר, הוביל אותה וזכה בתארים. למעשה זה בדיוק מה שכרמלו לא עשה בקבוצות שלו, למרות יתרון משמעותי בכשרון, לכאורה.
.
אני באמת ובתמים לא מבין על מה אתה מדבר, אם תפרט אשמח להתייחס.

עידו גילרי
17/09/2025 22:30:09

כמה שחקנים קלעו מעל 25000 נקודות בהיסטוריה של הליגה? איך בכלל אתה משווה בין מה ששרודר עשה בליגה למה שכרמלו עשה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ומה יצא מהנקודות האלה? קדחת. לא, רגע, אני מבקש לדייק – קדחת בצלחת עמוקה. מצידי שיקלע גם 70 אלף נקודות, מה זה אומר בכלל? הוא בדיוק הגירסא ההפוכה של ביל ראסל, אז אני יכול להבין בחינה ביקורתית של ראסל, אבל אני לא מבין איך בחינה ביקורתית של כרמלו מביאה למסקנה שהתוצאה הסופית חיובית, ועוד היכל תהילה.
.
מזווית אחרת – כמה שחקנים שקלעו 25000 נקודות בהיסטוריה של הליגה זכו לביקורת על בחירתם להיכל התהילה? איך תסביר את זה?

עידו גילרי
17/09/2025 22:38:01

קדחת זה כי אין אליפות? כי גמר מערב זה כלום ושום דבר? אני מניח שגם אליפות מכללות על הגב שלך זה כלום ושום דבר.
הבנתי שאתה לא אוהב אותו גם אני לא. אבל לא כל ליצן מסוגל לקלוע כל כך הרבה.
אתה מוזמן לבטל אותו כמה שתרצה אבל אם התחרו. היא בינו ובין שרודר כרמלו לוקח בקלות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מכללות בסדר, לא עוקב, לא יודע אם הרוויח את זה ביושר, אבל נאמין לך.
.
שאר הטיעונים, בעיני, לגמרי לא מחזיקים מים. האיש הוא תמונת תשליל של שחקן מצליח, לפחות בליגה – להסתכל, ללמוד, ולעשות ההיפך. ידידנו המשותף דווין בוקר סיפר שאבא שלו אמר לו ללמוד מטים דאנקן, וזאת למרות הבדלים משמעותיים ביותר בין הילד לבין דאנקן. נראה לי שהאבא צדק, ונראה לי שבוקר מסכים איתי. לא שמעתי על אף אחד שאמר לילד שלו ללמוד מכרמלו. אני גם לא חושב שאשמע. דה שוט מוזמן לסתור את דבריי, אבל רק אם באמת ובתמים אמר לילד ללמוד מכרמלו. לא להגיד סתם.

עידו גילרי
17/09/2025 22:55:34

אני אשאל אותך שאלה פרובוקטיבית, אלן אייברסון בחירה מוצדקת?

עמנואל אוחנה הלקין

אייברסון לקח MVP, מלו לא היה קרוב לשם.(ואל תתחיל להגיד לי שב-2013 הוא היה מועמד רציני).

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
עידו גילרי
17/09/2025 23:10:05

אז לקח mvp, במה הוא הצליח קבוצתית יותר?

עמנואל אוחנה הלקין

לא מדובר רק על הישגים קבוצתיים. להיות שחקן טופ 5 בליגה למשך 3-5 שנים זה משהו שמלו מעולם לא היה קרוב אליו. אין מקום להשוות בין אייברסון למלו.

Millertime
Millertime
18/09/2025 8:19:37

רק נזכיר שאייברסון (התקפה של איש אחד) ומוטומבו (הגנה של איש אחד) לקחו לגמר קבוצה שהשחקן השלישי הכי טוב בה היה טיירון היל. שאק וקובי מחצו אותם, אבל זה היה חתיכת מפגן ווינריות שכרמלו יכול רק לחלום עליו.

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 8:25:56
הגב ל  Millertime

במזרח של תחילת המילניום מכבי תל אביב של אז היתה מגיעה כל שנה לגמר

עידו גילרי
18/09/2025 8:27:21
הגב ל  Millertime

במזרח שהיה אחד החלשים בהיסטוריה

Millertime
Millertime
18/09/2025 8:33:55

לא זכור לי שהחולשה הזו סייעה לכרמלו בקדנציה שלו בניו-יורק…

עידו גילרי
18/09/2025 8:38:28
הגב ל  Millertime

לא אותה חולשה ולא היה לו מוטמבו לידו למרות שבכל מקרה הקדנציה שלו שם הייתה כישלון מפואר.

עמנואל אוחנה הלקין

לא מאוד רחוק מזה…
אם מוציאים את מיאמי המזרח בין 2012 ל-2017 היה אחד החלשים שראינו ומלו לא הגיע שם לגמר אזורי (עבר את הסיבוב הראשון רק פעם אחת).

עידו גילרי
18/09/2025 9:10:29

ווינס קרטר HOF?

עמנואל אוחנה הלקין

שאלה טובה. בחשיבה ראשונית הקריירה שלו דומה מאוד לזו של מלו אז כנראה שלא (כמו שרצית שאגיד), אבל כן יש לו את תואר המטביע הטוב בהיסטוריה וזה שווה משהו, לא בטוח אם מקום בהיכל אבל משהו.

עידו גילרי
18/09/2025 9:14:40

פחחח

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 8:39:31
הגב ל  Millertime

ולא זכור גם שהשילוב שלו עם כרמלו הניב משהו יותר משני הפסדים מוחצים בסיבוב הראשון

Millertime
Millertime
18/09/2025 8:49:09
הגב ל  הקיפוד

אתה מתכוון לסטודמאייר?

עידו גילרי
18/09/2025 9:06:13
הגב ל  Millertime

חחח, גוד וואן

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 9:15:51
הגב ל  Millertime

אייברסון

Millertime
Millertime
18/09/2025 10:30:43
הגב ל  הקיפוד

בדנבר… הוא היה הרבה אחרי השיא. כשאתה שחקן בגובה 1.83 שעושה קסמים ביער, אם איבדת צעד זה כבר לא אותו הדבר.

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 12:04:24
הגב ל  Millertime

גם כרמלו היה פחות טוב בניו יורק והמערב תמיד היה קשוח בשנות ה2000 תראה כמה קבוצות הצליחו להיות פקטור במשך שנתיים ברציפות, הלייקרס והספרס זהו.
נוביצקי נחשב לאחד הלוזר עד 2011, מינג עשה גם ריצה אחת בלבד, כנל וויליאמס ובוזר, וכיוצא בזה.
אייברסון וכרמלו לא עברו טוב את השינויים של הליגה באותה תקופה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יותר מכרמלו, אבל מסכים איתך – לא דוגמא ומופת לליגה. בקיצור, כנראה שכל החבר'ה האלה היו צריכים להיוולד בגרמניה, ואז גם אני הייתי מסכים, אבל עם מה שעשו בליגה אין מה ללכת למכולת.

עידו גילרי
17/09/2025 23:11:11

תמצא לי עוד מישהו באתר שחושב שאין מקום לאייברסון בהיכל התהילה ואז נדבר…

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 7:24:12

אני אחזק אותך ואגיד שמה הבדל בין כרמלו לקרטר שנבחר שנה שעברה כרמלו הרבה יותר טוב ממרבית שחקני היכל התהילה

עידו גילרי
18/09/2025 7:50:38
הגב ל  הקיפוד

וינס באמת דוגמה טובה יותר אבל רציתי מישהו שאף אחד לא יחלוק עליו כאן.
מצד שני באמת מעניין מה דעתו של מאנו לגבי שייכותו של קרטר להיכל.

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 8:14:05

כריס ובר, גרנט היל וtmac

עידו גילרי
18/09/2025 8:15:58
הגב ל  הקיפוד

כולם יחשבו לגבוליים על ידי רבים כאן.

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 8:28:30

לא בטוח אפשר גם יאו מינג, ברנרד קינג (גבולי), אלונזו מורנינג ורגי מילר

Millertime
Millertime
18/09/2025 8:39:40
הגב ל  הקיפוד

מילר ומורנינג? אחד הווינרים הגדולים בתולדות המשחק (וגם עומד בקריטריון ה25 אלף נקודות ה"אובייקטיבי")? הלב של הקבוצה של מיאמי שלקחה אליפות מדאלאס (לא אומר כלום על זריקות העונשין של וויד, זה לדיון אחר)? איך הם עומדים באותה מדרגה כמו כרמלו? נראה לי שהגיל שלי ניכר בתגובות, כי אני חושב שרבים מהמגיבים לא זוכרים איך השחקנים האלו באמת נראו על המגרש…

עידו גילרי
18/09/2025 8:44:40
הגב ל  Millertime

הלב של הקבוצה…
הקריטריון של ה25k היה להראות עד כמה זה שרירותי זה לא קריטריון אמיתי.
ואני גם לא מטיל ספק בגדולה שלהם.

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 9:14:19
הגב ל  Millertime

מורנינג היה שחקן רוטציה שנתן אחלה הגנה וזהו.
מילר הגיע פעם אחת לגמר ומספר פעמים לגמר המזרח שיש לידו קבוצה מצויינת ולא תמיד כאופציה ראשונה

Millertime
Millertime
18/09/2025 10:35:18
הגב ל  הקיפוד

מתי הוא לא היה אופציה ראשונה? בגיל 39? מורנינג לא תרם בהתקפה? די, עזוב. אתה תהיה "אובייקטיבי" ואני אשאר עם הדעות הזקנות שלי.

הקיפוד
הקיפוד
18/09/2025 12:13:54
הגב ל  Millertime

מורנינג לא תרם שום דבר בהתקפה בשנת 2006 הוא היה שחקן של 8 נקודות, 5 ריבאונדים ו2.5 בלוקים שומר מצויין אבל לא פקטור התקפי.
שהוא היה בשיאו הוא הודח בסיבוב הראשון מהמקום הראשון מול הניקס ושנה לאחר מכן עוד פעם מול הניקס.
לגבי מילר היה לו קבוצה מצויינת ומאמן מצויין לא פחות. קשה לי להגיד שזה היה מילר מול כולם, 5 אולסטרים ו2 חמישיות שלישיות זה ממש הטופ של הטופים אפילו לגרמיין אוניל יש חמישייה שנייה בתקופה של מילר.

Millertime
Millertime
18/09/2025 13:34:07
הגב ל  הקיפוד

נו, גם גורדן לא היה מול כולם. היה לו פיפן (הול אוף פיים בעצמו, מה שלמילר לא היה), וקוקוץ׳ והוראס גראנט, ורודמן שהרביץ לכולם בשבילו. ואחד מגדולי המאמנים בכל הזמנים. ככה זה כדורסל, משחק קבוצתי. מה, לא תכניס את ג׳ורדן?

עידו גילרי
17/09/2025 22:39:51

ואם זה כל כך מטריד אותך אז הוא לא היחידי שהבחירה שלו ספגה ביקורת איכשהו זה תמיד חוזר לדנבר…

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מי? אלכס אינגליש?

עידו גילרי
17/09/2025 22:54:08

למשל…

שוקו
שוקו
17/09/2025 19:29:22

תודה רבה,
לא מסכים איתך לגביי דנבר באותן דקות יוקיץ היה בבעיית עבירות והחברים שלו לא ממש הופיעו למשחק (מיציץ למשל היה פח). ככה שהטורניר לא ממש מדד לדעתי בנוסף לזה שבדנבר תהיה לו יותר עזרה. לדעתי ההצלחה של דנבר תהיה תלויה בעיקר במארי ובדקות בלי יוקיץ. אם מארי יתן תפורה קרובה ל23 ובדקות בלי יוקיץ תהיה קבוצה שמנצחת את נס ציונה הם חד משמעית הולכים עד הסוף
לגביי שרודר בגלל שזה הרף ונבחרו שחקנים שהוא לא פחות רואי מהם להיכל התהילה אני מסכים איתך

הקיפוד
הקיפוד
17/09/2025 20:37:07

1. ניקו טעה בענק אין מה להכביר במילים
2. אני גם לא משייך את דנבר לקונטנדריות אשמח לטעות אבל אצלי זה בלי קשר ליוקיץ השחקן שהכי אהבתי אצלם מהקיץ הוא טים הארדווי גוניור, כל השאר לא משנים כלום, למעט אם יוקיץ פצוע
3. ראיתי גם סרטון לגבי הקייס של שרודר ואני איתו, מגיע לו, אם האמריקאים תופסים את הnba כטיר מעל אירופה אז שחקן סולידי בnba טוב משחק טוב מאוד מאירופה
יש לו הישגי נבחרות די טובים בנבחרת שאין בה את השמות הכי גדולים או קרוב לככה אז למה לא, גם לכרמלו מגיע ולדעתי הוא יותר קרוב לחצי האיכותי מאשר לחצי הפחות

וניל טרופי
וניל טרופי
17/09/2025 23:14:17

תודה s2m, לוקה שחקן אדיר ובאמת אם אתה לא אוהד לייקרס כל הטרייד מסריח מאינטרסים של הליגה, עובדה שהלייקרס נמכרה והערך של הקבוצות עלה.
דנבר עשו קיץ אדיר העיפו את פורטר הלא יציב והביאו שלישיה טובה שתתן ליוקיץ מנוחה במשך העונה. לגמרי מועמדת מספר אחת מבחינתי כי לראות את שג"א סוחט עבירות לא עושה לי את זה.
שרודר שחקן נחמד אבל בלי וגנר הוא לא עובר שלב בשום טורניר, כן יכנס לא יכנס להיכל כלשהו פחות מעניין, נראה מה יעשה השנה בסקרמנטו.

Florida man
18/09/2025 2:23:37

הטרייד היה גרוע ואם לוקה פתאום נכנס לדיאטה אז כמו שרשמו לפני- היו צריכים בדאלאס להיכנס לו לראש ולא להעביר אותו.
ניקו הוא השחקן הטוב בעולם בפער בשנים האחרונות. יש לו עכשיו מחליף ראוי וספסל אפקטיבי וגם אם יתנו לו קצת יותר מנוחה אז עדיין דנבר בריאה היא סכנה אמיתית לכל קבוצה בפלייאוף.
כרמלו לא ראוי לHOF אבל אני לא זה שקובע. הוא האבטיפוס של בראדלי ביל ודומיהם. לא הוביל שום קבוצה לשום הישג ורק קלע כמו משוגע מבלי להפוך את השחקנים סביבו ליותר טובים.

אלדד
אלדד
18/09/2025 20:42:13

זו לא פעם ראשונה שדונציץ עושה דיאטה כזו בקיץ. האתגר יהיה לשמור על זה ולהגיע במשקל וסיבולת טובים לפלייאוף.
בכל אופן הויתור עליו היה מהלך הזוי.
יותר מכך, גם אם הקונספירציות נכונות וזה נעשה תמורת הבטחה לקופר פלאג – זה עדיין מהלך הזוי.

trackback

[…] בשנים האחרונות. רזה יותר, רציני יותר, רוצה יותר. כבר כתבתי על זה, לדעתי הטרייד עשה לו […]