פריוויו 2025-6: דנבר נאגטס / רם סלומון

פריוויו 2025-6: דנבר נאגטס / רם סלומון

פריוויו 2025-6: דנבר נאגטס / רם סלומון

בכל פרויקט פריוויו בשנים האחרונות, דנבר הוצבה כמועמדת לאליפות, אבל השנה שונה בגלל שינויים גדולים – מאמן, שיטה, והרחבת הסגל. אז בואו נראה מה היה ומה צפוי עוד להיות.

מה שהיה – היה:
כשאתה מחזיק בשחקן הטוב בתבל, אתה כל עונה מתחיל כקונטנדר וגם את עונת 24-25 דנבר נאגטס התחילו עם ציפיות גבוהות. לפי סוכנויות ההימורים הם היו במקום השלישי בסיכויים לאליפות ערב פתיחת העונה אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד. הנאגטס סיימו את העונה הסדירה רק במקום הרביעי במערב עם מאזן של 50-32. חוסר ההצלחה הזו לא נבעה יש מאין – דיווחים על אי הסכמות בין הGM והמאמן מייק מאלון שהביא להם אליפות רק שנתיים לפני כן, ובנוסף דיווחים על אי שביעות רצון של השחקנים (ובראשם ניקולה יוקיץ') ממאלון הם הגורם לבלאגן מאחורי הקלעים שפגע בקבוצה. הם גם שהביאו לפיטורי המאמן והGM ממש לקראת סיום העונה הסדירה, ובפתחו של הפלייאוף המועדון הכריז על עוזר המאמן דייוויד אדלמן, בנו של המאמן האגדי ריק אדלמן, כמאמן זמני. בפלייאוף הם ניצחו יריבה לא פשוטה בסיבוב הראשון בדמותם של הקליפרס שהגיעו בריאים לפלייאוף ולאחר מכן הנאגטס הפסידו, כמו בעונה לפני כן, במשחק 7 בסיבוב השני, הפעם לאלופה שבדרך, אוקלוהומה סיטי.
לאורך כל העונה וגם בפלייאוף הם סבלו מיותר מידי שחקנים מרכזיים לא יציבים ובראשם מייקל פורטר ג'וניור וכמובן ראסל ווסטברוק, אבל לצידם גם ג'מאל מארי שתמיד נראה שמוכן להתפוצץ אבל לא תמיד באמת מתפוצץ.
ימים ספורים לאחר שהודחו מהפלייאוף הכריזו על אדלמן כמאמן ראשי קבוע והתחושות בקבוצה וברחבי הליגה היו שאמנם הם נראו טוב יותר תחת אדלמן מאשר בחודשים האחרונים של מאלון, אבל בלי שינויים משמעותיים הקבוצה פשוט מבזבזת את שנות השיא של יוקיץ'.

אני יודע מה עשית בקיץ האחרון:
בהמשך לסיום הפסקה הקודמת, הנאגטס הבינו שהם לא יכולים להרשות לעצמם להמשיך לבזבז את יוקיץ' ועשו כמה וכמה שינויים.

קודם כל הם הבינו שחוזה המקסימום למייקל פורטר ג'וניור היה טעות ושלחו אותו בטרייד לנטס. לווסטברוק ודיאנדרה ג'ורדן המזדקנים לא חידשו חוזים, דריו שאריץ' שלא באמת הצליח להשתלב או לתת ליוקיץ' לנוח הועבר בטרייד לקינגס ועזבו גם אלכסנדר, צ'צ'ר וPJ הול הפחות משמעותיים.

בטיירד על פורטר ג'וניור הגיע קאם ג'ונסון שאמנם מעט פחות טוב התקפית, אבל לא בהבדלים משמעותיים כמו שזה נראה לפעמים, וטוב יותר הגנתית. הוא גם יותר יציב והנאגטס ידעו מה הם מקבלים. בנוסף, הוא על חוזה נמוך משמעותית ממפ"ג מה שאפשר להחתים גם את טים הארדוואי ג'וניור ולהחזיר את ברוס בראון, שניהם על חוזה לעונה אחת שמאפשר גמישות ותיקונים אם העונה לא תהיה מוצלחת מספיק. בנוסף בטרייד על שאריץ' הגיע יונס ולנצ'יונאס הותיק שאמנם הצירוף שלו לא הלך חלק כי רצה לעזוב לאירופה (פנאתינייקוס) אבל הנאגטס לא איפשרו לו לצאת מהחוזה והבטיחו לעצמם גיבוי ראוי ביותר לדקות שיוקיץ' נח בהן.

מה יהיה:
את החמישיה הפותחת יובילו כמובן יוקיץ' וג'מאל מארי, אליהם יצטרפו כריסטיאן בראון אחרי שפרץ משמעותית בעונה החולפת ותפס לו מקום קבע בחמישייה, ארון גורדון שבפלייאוף האחרון התגלה גם כשחקן קלאץ' בנוסף להאסל והרוח שהוא תמיד מביא איתו וקאם ג'ונסון שהגיע במקום מפ"ג כאמור. ככה שהשינוי היחיד בחמישיה זה רק הגעתו של ג'ונסון על חשבון פורטר ג'וניור – אמנם לא שינוי גדול אבל לא תמיד צריך שינויים גדולים. ההמשכיות הזו חשובה ומדובר בשחקנים שיודעים מצוין איך לשחק אחד עם היוקיץ'. בנוסף קאם ג'ונסון ישפר את הגנת הפרימטר ועם הפיכתו לאופציה רביעית או חמישית בהתקפה הוא גם צפוי לקבל מבטים טובים יותר ממה שקיבל בנטס החלשים ואולי בעקבות כך לשפר את האחוזים שלו (הטובים בלאו הכי).

אבל השינוי המשמעותי הוא במחליפים – בשנה שעברה הספסל כלל בערך חצי ווסטברוק וחצי פייטון ווסטון. בעונת 25-26 בנוסף לווטסון שנשאר (ואף לפניו בהיררכיה) יהיו גם טים הארדוואי ג'וניור, ברוס בראון וכמובן ולנצ'ויונאס. להרחב הרוטציה יש כמה משמעויות חשובות:
קודם כל, הרוטציה בשנתיים האחרונות פשוט לא הספיקה – לא בעונה הרגילה ולא בפלייאוף. דבר שני, אחרי הרבה שנים, סוף סוף ליוקיץ' יש מחליף משמעותי מה שיאפשר לו לנוח יותר מבלי לפגוע בקבוצה (ועל זה עוד בהמשך). חשיבות נוספת להרחבת הסגל היא בהתאמה למאמן – מאלון אהב רוטציות קצרות מלכתחילה, אדלמן מאמין בשיתוף של יותר שחקן והורדת העומס מהכוכבים. דבר אחרון שאפשר לציין לגבי הספסל של הנאגטס זה שהחזרת ברוס בראון לשורותיה בעצם מביאה לספסל ניסיון של שחקן שיודע מה זה לקחת אליפות עם הקבוצה הזו בדיוק.

והרי התחזית:
זה הולך להישמע אבסורדי לחלוטין: הבעיה הכי גדולה של הנאגטס היא שיוקיץ' הוא כ"כ טוב.
למרות שיש לדנבר כלים התקפיים נוספים התלות שלהם ביוקיץ' היא קיצונית בקנה מידה היסטורי. בעונה החולפת האופנסיב רייטינג שלהם עם יוקיץ' על המגרש היה 134.7, מהגבוהים בליגה, בעוד כשיוקיץ' לא על המגרש הרייטינג שלהם צונח עד ל105.7. הפער הזה של 29 נק' בין האופנסיב רייטינג עם יוקיץ' וללא יוקיץ' הוא הכי גדול בליגה ובפער. וזה לא רק בשנה האחרונה, בכל אחת מהשנים האחרונות הפער של דנבר עם הג'וקר על הפרקט ובלעדיו הוא מהגבוהים בליגה. את הבעיה הזאת בדיוק אדלמן רוצה לפתור.
לאורך הפלייאוף האחרון הוא דיבר מספר פעמים על זה שהוא כמובן עדיין רוצה שיוקיץ' ינהל את ההתקפות של הקבוצה אבל שיהיה פחות דומיננטי. זה גם בא לידי ביטוי כשהנאגטס צולחים סדרה קשה מול הקליפרס וסוחבים את האלופה שבדרך ל-7 משחקים כאמור, כשיוקיץ' הרבה פעמים במשחקי קליעה עם אחוזים פחות טובים ממה שהורגלנו. דנבר חייבת להפחית את התלות ביוקיץ' לא כי הוא פוגע בקבוצה אלא כי פשוט אי אפשר לסמוך עליו שתמיד יוכל להוביל אותה לבדו. בדיוק בשביל זה דנבר הרחיבה את הרוטציה והביאה מחליף ראוי לדקות בלי יוקיץ'.

תחזית פסימית: האדלמן מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק – המאמן רוצה להפחית את הדומיננטיות של יוקיץ' אבל מה לעשות שהוא השחקן הטוב בעולם וזה פשוט לא עובד. מארי שוב נעלם לפרקים, מסתבר שעונת 24-25 הביאה את כריסטיאן בראון לשיא והוא כבר לא יעלה יותר, קאם ג'ונסון לא מוצא את עצמו עם היוסג' המופחת, ברוס בראון בדיוק מתחיל את הגילאים בהם היכולת יורדת וטים הארדוואי ג'וניור כבר לגמרי בתוכן. ולנצ'יונאס מבואס שלא נתנו לו לעבור לאירופה ויוקיץ' שוב צריך לקחת הכל על עצמו אבל אפילו הוא לא כל יכול, בדיוק כמו שאדלמן חשב והנאגטס שוב, עונה שלישית ברציפות, מודחים בחצי גמר הקונפרנס.

תחזית אופטימית: הכל עובד בדיוק כמו שאדלמן תיכנן – הדגש על כושר גופני והרוטציות הרחבות לא רק מרגילים את כולם שאפשר להסתדר גם עם קצת פחות יוקיץ' אלא גם גורמים לכך שכל הקבוצה מגיעה לפלייאוף בכושר טוב ומצב בריאותי אידאלי. ולנצ'יונאס בולע את הצפרדע של הישארות בליגה הטובה בעולם ומתרגש מהאפשרות להיות חלק מקבוצה אלופה, ג'ונסון מחזק את ההגנה ונהנה מהחופש בהתקפה, גורדון ממשיך לזהור ברגעי הכרעה, מארי בריא ויציב ומזכיר את השחקן שהיה בבועה ובעונת האליפות, והחיזוקים לספסל הם בדיוק מה שדנבר הייתה צריכה. כמובן שעל כל זה הג'וקר מנצח (תרתי ואפילו תלתי משמע), וזה אפילו דורש ממנו פחות מבעבר. הנאגטס האלופים החדשים-ישנים של הליגה ויוקיץ' מתקדם עוד כמה מקומות ברשימות האול טיים.

תחזית ריאלית: התוכנית עובדת אבל לא באופן מושלם. באופן כללי הקבוצה מצליחה להפחית את התלות ביוקיץ' אבל בסופו של דבר, ובמיוחד בסופה של עונה ובפלייאוף לפעמים אין ברירה ויוקיץ' נאלץ להציל את המצב. אם זה מצליח זה כמובן לא רע בכלל, אבל זה יהיה חייב להיות במידה ולא כל הזמן. כשהתסריט הפסימי זה חצי גמר מערב, אין הרבה מרווח בינו לבין התסריט האופטימי של אליפות והאמת שכל הישג בטווח שביניהם כולל שתי האפשרויות הנ"ל הוא ריאלי אבל הדנבר נאגטס אכן עשו את השינויים הנדרשים והם צריכים לראות את עצמם כפייבוריטים במערב ובליגה, אולי שניים רק לאוקלוהומה סיטי ת'אנדר אבל… אומרים שברק לא מכה פעמיים באותו המקום ובליגה שמחליפה אלופה כל עונה ב7 השנים האחרונות, הנאגטס צריכים להאמין שהם הפייבוריטים הבכירים לכתר.

Subscribe
Notify of
45 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
11/09/2025 8:06:08

עשו שינויים נכונים בקיץ והרחיבו את הרוטציה. עדיין צריכים שמארי יחזור לעצמו כדי ללכת עד הסוף

הקיפוד
הקיפוד
11/09/2025 8:31:45

אצלי התחריש הפסימי הוא שיוקיץ מסיים את העונה ואין אף אחד שיעביר הילוך או הדחה בסיבוב ראשון לאחר שהסגל לא מתחבר
הריאלי אצלי הוא כמו המציאות בשנתיים האחרונות, הדחה בסיבוב השני
אני לא עף על הקיץ שלהם בלשון המעטה, קמרון גונסון נהפך בקיץ לקליי תומפסון, הוא לא שומר כל כך טוב, הוא קלעי מצויין אבל פחות מMPJ, ואני לא יודע כמה הוא יהיה טוב כ3.
ברוס בראון לא בדיוק מצא את עצמו אחרי דנבר ויש מצב שהוא יחזור לעצמו וישב מצב שלא.
דווקא את טים הארדווי אהבתי למרות חוסר היציבות שלו, הוא יוסיף לה הרבה קליעה.
ואת ואלאנציונס לא אהבתי הוא לא סנטר של 7 דקות מהספסל, והוא קצת סמי יוקיץ, עם קליעה טובה וריבאונד טוב אבל הוא גם שומר כמו יוקיץ ואין לו סנטימטר של קירבה ליוקיץ בניהול משחק ובIQ, והם גם לא יכולים לשחק יחדיו כי אז קבוצות יעשו מהגנה שלהם מטעמים.
אבל את המוב שהכי לא אהבתי הם לא עשו וזה להביא סקורר מהספסל שיכול לייצר לעצמו וגם לאחרים, כי מארי לא יציב ובמשחקים שהוא לא פוגע דנבר מפסידה אפילו הייתי משמר את ווסטברוק למרות שיש שחקנים יותר טובים

הקיפוד
הקיפוד
12/09/2025 1:08:57
Reply to  rams

יוקיץ' מעדיף סוסים ומוותר על NBA יותר הגיוני הבעיה שלי בהמשך המשפט, שאין אף שחקן שיתן את הקפיצה

Millertime
Millertime
11/09/2025 9:54:31

חושב שדנבר עשו קיץ טוב, אבל מה שמדאיג אותי הוא דווקא המחליף למארי, לא ליוקיץ׳. חלק מהסיבה לעומס הבלתי סביר על יוקיץ׳ הוא המחסור בשחקנים יוצרים או מנהלי משחק נוספים. מארי אמור לתת את זה, אבל על הברכיים שלו לא הייתי בונה מגדלים (או נגיד, אפילו לא מגדלים מלגו). עם כל הבלאגן שווסטברוק עשה בשנה שעברה, והוא עשה, הוא גרם לדברים לקרות בהתקפה. לא כל הדברים האלו היו חיוביים, אבל בימים טובים הוא פתח אפשרויות לתנועה של שחקנים אחרים, נקודות מריבאונד התקפה, וכו'. כרגע, בסגל הנוכחי, אין שחקן שמסוגל לזה מלבד יוקיץ׳ או מארי. כריסטיאן בראון שחקן טוב, אבל הוא חי ממה שהקבוצה מייצרת. על ג׳יילין פיקט החביב, שהיה כל-כך משמעותי שהוא אפילו לא מופיע בפריוויו, אני לא מרחיב את הדיבור. אם יש סיכוי לאיזה רכז סביר מביי-אוט, דנבר צריכה לקפוץ עליו.

captain beefheart
captain beefheart
11/09/2025 10:19:12

אם למפ"ג היה רק רבע מהמוטיבציה של ראס, הוא היה אריק גורדון. טוב שהלך הקאקער (מה שלא סותר שיפרח בברוקלין. אני מהמר על המשך שקיעה).
דנבר בריאה = אליפות. מתמטיקה בסיסית. כל החלקים שם, הם בדיוק בפוקט של גיל+ניסיון, יש רעב אותנטי להסתער על המשימה.

העיניים שלי על כריסטיאן בראון. נראה כמו בחור שבקיץ כזה הלך לעבוד ויש מצב שיחזור משופר.
למוטיבציה של הג'וקר אולי מצטרפת המכה שהוא קיבל על האף עם עיתון מגולגל ביורובאסקט (מצד שני – אין לדעת איך המוח של האיש הזה עובד).
גורדון – רק שיהיה בריא הנסיך. אין צורך לשפר דבר.
מארי – אותו הדבר.
ג'ונסון – פיט אין, זה הכל.

החשש הקטן הוא מעמדת המאמן. אדלמן ג'וניור, מוכשר וחכם ככל שיהיה, רוכש את נסיונו בתקופה זו של חייו. מקווה שלא יעשה טעויות של טירון בעונה הסדירה הראשונה שלו.

golan
golan
11/09/2025 10:39:54

אחלה פרוויו, אחלה קבוצה. מאוד אוהב את יוקיץ'.
אליפות ? לדעתי זה כבר תלוי יותר ב OKC, שפשוט יותר עמוקה, יותר צעירה, וגם לה יש MVP.
דנבר עשתה בקיץ מה שהיא יכלה וטיפלה ברוב החוסרים (חסר עוד שחקן יוצר) ואם OKC ייפלו – הם מועמדים רציניים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצה סופר חזקה והשנייה במערב שביום טוב יכולה גם לקחת אליפות. בשביל זה כמו שציינו פה מורי חייב להיות בשיא.
כמו שציינו פה שוב צריכים עוד יוצר מהספסל.
קאם גונסון טוב מפורטר, יונאס סנטר מחליף מעולה מהטובים שיש.
בראון שחקן מצויין, גם וים הארדוואי. קבוצה עם כוח אש מנוסה.
צופה להם שוב סידרה מול אוק בפלייאוף ובעונה הסדירה מקומות 2-3 שאם צריך להמר אז 2.

עמיחי קטן
11/09/2025 12:07:24

תודה רם. אפשר לומר שנכנסת לעניינים כאן באתר מהר.
דנבר קצת השתדרגו וזה מספיק כדי שהם יהיו האיום הגדול ביותר על אוקלהומה כרגע, אבל כן חסר לי רכז מחליף, או לפחות שחקן שיכול לייצר לאחרים מלבד יוקיץ' ומארי

עידו גילרי
11/09/2025 12:11:57

אין קשר בין ההחתמה של THJ וברוס בראון לטרייד על MPJ. הם היו יכולים לחתום גם בלעדיו.
יהיה מעניין אם דארון הולמס ישתלב ברוטציה כי אז הם עוברים ממצב של סגל מאד רדוד לסגל עמוק.

עידו גילרי
12/09/2025 2:46:22
Reply to  rams

חוזי מינימום הם חוזי מינימום , תצטרך לשלם אותם למישהו כדי למלא את הרוסטר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא זוכר/יודע מי זה דארון הולמס, אבל קשה לי לראות איך שחקן בודד, כל שחקן בודד, מעביר סגל ממצב של "מאד רדוד" למצב של "עמוק". אני מניח שהתכוונת אליו פלוס בראון פלוס טימי הרדוואי.

עידו גילרי
12/09/2025 12:41:39

ברור. הם עכשיו במצב סביר פלוס הוספה של עוד גבוה כשרוני תעשה אותם עמוקים.

אור
אור
12/09/2025 13:09:31

מאיפה מביאים עכשיו גבוה כשרוני? רומן סורקין?

עידו גילרי
12/09/2025 14:13:02
Reply to  אור

🤦‍♂️הכוונה הייתה להולמס…

Last edited 11 hours ago by עידו גילרי
שוקו
שוקו
11/09/2025 12:32:11

הם עשו קיץ מצוין ובהחלט מועמדים בכירים לאליפות. אבל חבל שהם לא השאירו את ראסל/ הביאו רכז מחליף בגלל שמארי כבר לא מה שהוא היה

NBA בדם
11/09/2025 12:50:04

פריוויו נהדר
קיץ נהדר לנאגטס. הספסל היה נקודת התורפה שלהם וזה בדיוק מה שהם שיפרו. נכון שברוס בראון, הארדוואי ויונאס כבר לא בשיאם אבל זה הרבה יותר טוב מהכלום שהיה אשתקד.
קונטנדרית כהלכתה.

Berch
11/09/2025 13:03:14

אחלה קבוצה ותענוג שאנו זוכים לראות את יוקיץ' בשיאו.
הייתי משאיר את ווסטברוק כי לפעמים צריכים ראן & בלגאן ובזה הוא מעולה….
🤣

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/09/2025 14:42:07

פריוויו שלם בלי להזכיר את האם איי פי הבא ג׳וליאן סטרות׳ר? תתבייש

מנחם לס
11/09/2025 15:23:17

דנבר היחידה שמסוגלת לנצח את OKC!

ירון, החלום
ירון, החלום
11/09/2025 16:08:55

בס"ד
תודה רבה.
הבעיה שאם יוקיץ' אתה יודע פחות או יותר מה שתקבל..
אם מארי המרווח ענק. זו הבעיה

bobby
11/09/2025 16:56:48

תודה על הפריוויו!
בראון והארדוואי יהוו תוספות חשובות מהספסל. מסכים עם מה שמגיבים אחרים כתבו כאן שווסטברוק כרכז מחליף יחסר. אין בעיה שהעדיפו לא להמר עליו לעונה נוספת, אבל ייתכן ורכז מחליף עם ניסיון זאת פונקציה שתחסר להם. כל עוד לא יקרה משהו לא צפוי, הם אכן צריכים לסיים מינימום בחצי גמר מערב.

גיא רוזן
11/09/2025 17:55:08

הם הבחירה שלי כקבוצה עם הסיכוי הגבוה ביותר לזכייה,
אבל –
א. בפער זניח המתחרות הקשה.
ב. אם צריך לבחור בינם לבין השדה, אז לשדה יתרון ניכר, גדול ממה שבדרך כלל קיים בין הפייבוריטית לשדה.

אני אזרוק כאן לחלל הימור –
אם הם פוגשים את יוסטון בפלייאוף הם מפסידים.
אני אזרוק הימור נוסף מופרך אפילו יותר –
אם הם פוגשים את מינסוטה, זו תהיה שוב סדרה של 7 משחקים.

תודה, רם.
אחלה פריוויו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם מנצחים את יוסטון ומנגבים את מיני

wadi
wadi
11/09/2025 19:24:02

דנבר עשתה אחלה מהלכים. אין גם איזה רוקי מוכשר שהיה פצוע שנה שעברה?

עמנואל אוחנה הלקין
Reply to  wadi

כן, דרון הולמס. מעניין איך ישתלב.

A Ljos: Resurrection
11/09/2025 21:29:06

המושבעים שהם אני עדיין מנסים להגיע להחלטה לגבי מהלכי הקיץ.
פורטר היה אחלה שחקן. כל כך הרבה שחקנים הגיעו לליגה כשניבאו להם קוראי הקלפים להיות כוכבי העתיד של הליגה והם נמוגו להם בין רגע. פורטר היה עלול להיות אחד כזה, בטח עם בעיות הגב שלו, אבל בעזרת הרצון שלו ללמוד ולתרום הוא הפך להיות שחקן חשוב בקבוצת אליפות. הוא מעולם לא הצליח לפתח משחק עם כדור אבל כן הפך את עצמו לשחקן היחיד בקבוצה שאסור להשאיר אותו לבד בצד הרחוק. עם כמה שיוקיץ' ענק בלגרום לקבוצה לשחק כאילו היא יותר מרווחת ממה שהיא, זה עדיין סקיל חשוב. קאם ג'ונסון קלעי טוב מאוד, אבל אנושי.
מצד שני קאם באמת יודע להוריד את הכדור לקרקע, לקרוא משחק ולנהל אותו. בקטנה. אבל משהו. את ג'ונסון היריבות יצטרכו לכבד לא רק בצד הרחוק.
השדרוג בהגנה יהיה מאסיבי. כשפורטר על המגרש אי אפשר להסתיר את ג'מאל. כשג'מאל ופורטר על המגרש אי אפשר להביא עזרה ליוקיץ'. ג'ונסון לא מגן מעולה, אבל הוא מסוגל לשמור על השחקן שלו ולעזור כשצריך.
כריסטיאן בראון – ברוס בראון – קאם – אארון גורדון – יוקיץ' יהיה הרכב מפחיד הגנתית.

דנבר ניסו כל פתרון אפשרי לדקות סנטר בלי יוקיץ'. קפיץ אנושי, סטרץ' 5, אבל זה הכי קרוב שהגיעו להחליף את ניקולה. יונאס הוא לא סקורר או מוסר כמו יוקיץ', אבל הוא גוף ענקי שיודע לעשות הנדאוף, יודע קצת לצאת מהקשת, יודע להתגלגל פנימה. יהיה קשה לעשות הגנה איתו עם ג'מאל או סטרות'ר כפוינט גארד, אבל המטרה שהם יצליחו לאזן את זה יותר טוב מאשר עם דיאנדרה ג'ורדן.

NBA בדם
11/09/2025 22:02:32

+100

הנוקד בהרים
הנוקד בהרים
12/09/2025 7:50:00

כותבים כאן בתגובות על כך שחסר מנהל משחק מהספסל, וזה נכון.
אבל…צריך לזכור שהרבה פעמים מארי יורד מוקדם לספסל, ואז כשיוקיץ׳ יורד, מארי עולה כדי לנהל את ההתקפה.
זה סוג של פלסטר, אבל הוא פלסטר יעיל!

Millertime
Millertime
12/09/2025 8:00:10

נכון, זו התוכנית, עד שמארי נפצע. אם הוא דופק העונה מעל 70 משחקים בלי הגבלת דקות + פלייאוף הכל טוב. מתי לאחרונה זה קרה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל מילה. תודה רבה רם