חם מהתנור – ג'רו הולידיי בפורטלנד וגאפורד מאריך חוזה

חם מהתנור – ג'רו הולידיי בפורטלנד וגאפורד מאריך חוזה

בוסטון ופורטלנד הסכימו על טרייד לפיו הולידיי יעבור לבלייזרס בתמורה לאנפרני סיימונס ו-2 בחירות סיבוב שני, של הניקס ב-2030 ושל פורטלנד ב-2031. עבור בוסטון, מדובר בטרייד שנעשה בעיקר מסיבות כלכליות, מכיוון שהוא חוסך להם כ-40 מיליון לאור העובדה שהם מעל האפרון השני ובגלל שהחוזה של סיימונס נגמר בעוד שנה, ולא ברור אם הם יוכלו להאריך לו את החוזה, ואילו פורטלנד משיגים את אחד מ-3 השחקנים היחידים שזכו ב-2 אליפויות בעשור הנוכחי (יחד עם אלכס קארוסו וקנטביוס קולדוול-פופ), אולסטאר ב-2013 ו-2023 וחבר בחמישיות ההגנה 6 פעמים.

חם מהתנור – ג'רו הולידיי בפורטלנד וגאפורד מאריך חוזה

הולידיי בן ה-35 קלע העונה 11.1 נקודות ב-30.6 דקות למשחק, הנתונים הכי נמוכים שלו מאז עונת הרוקי ב-2010, אבל הוא ישדרג את פורטלנד משמעותית בהגנה ויביא ניסיון חשוב לקבוצה צעירה שמחפשת לעשות את הצעד קדימה, בהמשך לחצי השני המצוין של העונה שעברה. סיימונס מגיע אחרי עונה של 19.3 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק, כשהוא הוביל את הבלייזרס בנקודות והיה שני להנדרסון באסיסטים, והסלטיקס יקוו שהוא ישלים חלק מההתקפה שתחסר להם ללא טייטום הפצוע. המהלך הזה בעיקר חוסך מבחינתם כסף, כמו שניתן לראות בציוץ הבא (רק צריך לתקן שהם מעל האפרון השני ולא מתחת כפי שכתוב).

כמה שעות קודם לכן, דיווח שאמס שדאלאס האריכו חוזה לדניאל גאפורד, שירוויח קרוב ל-60 מיליון דולר ל-3 עונות, חוזה שייקח אותו עד לעונת 2029 כי יש לו עוד עונה בחוזה הנוכחי. גאפורד מגיע אחרי עונת שיא של 12.3 נקודות, יחד עם 6.8 ריבאונדים ו-1.8 חסימות ב-70.2% מהשדה, אבל החמיץ 25 משחקים בגלל פציעות ואיבד בשלב מסוים את מקומו בחמישייה ללייבלי ואנתוני דיוויס.

קריס מידלטון יישאר בוושינגטון, לאחר שהוא לקח את אופצית השחקן שלו על סכום של 33.3 מיליון דולר. מידלטון הועבר בדדליין האחרון ממילווקי לוושינגטון, אחרי 11.5 עונות, 3 בחירות לאולסטאר ואליפות אחת אצל הבאקס, וב-14 משחקים במדי הוויזארדס הוא קלע 10.7 נקודות עם 3.7 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים ואיתו הוויזארדס היו במאזן 6- 8 מפתיע לאור העובדה שמתןך יתר 68 המשחקים הם ניצחו רק 12. יהיה מעניין לראות האם וושינגטון ינסו להעביר אותו או אפילו לשחרר בחינם, או שמא הם יעדיפו לשמור עליו בקבוצה.

דנבר פיטרו את המאמן מייקל מאלון ואת ה-GM קלווין בות' ימים בודדים לפני תום העונה הסדירה, כזכור. דיוויד אדלמן כבר קיבל את משרת המאמן הקבוע לאחר הפלייאוף המוצלח יחסית, וכעת הנאגטס הודיעו על מינוי של שני בעלי תפקידים נוספים – בן טנזר שיהיה סגן הנשיא לפעולות כדורסל ו-ג'ון וואלאס שיהיא סגן הנשיא לעניינים האישיים של השחקנים. לשניהם מצפות כמה החלטות קשות בקיץ הקרוב ובעתיד, על מנת לשדרג את הקבוצה מסביב לניקולה יוקיץ'.

טייריס האליברטון סיים ריצת פלייאוף שכללה 4 סלי ניצחון באופן טראגי במיוחד, ומה שהיה די ברור בזמן אמת אושר בהמשך כשדווח שהוא קרע את גיד האכילס. במהלך הלילה האליברטון כבר עבר ניתוח והספיק לתאר את תחושותיו בציוץ הבא.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
156 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הבן הממזר של דנילו גלינארי

מצחיק קצת. לכו אחורה לתכנת הריגול. הולידיי היה בפורטלנד כחלק מטרייד כלשהו ואז הוא לא היה בטיים ליין שלהם….
עכשיו הוא בהחלט בטיים ליין…..
ונתנו עליו סקורר מעולה.
חסרי בינה בהחלט.

עמיחי קטן
24/06/2025 8:09:00

הולידיי הגיע לפורטלנד בטרייד על לילארד לפני שנתיים, ואז הם קיבלו עליו את רוברט וויליאמס, ברוגדון ו-2 בחירות סיבוב ראשון. לפני שנה הבלייזרס העבירו את ברוגדון ואותן שתי בחירות על אבדיה, והפעם הם קיבלו בחזרה את הולידיי במחיר זול הרבה יותר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחח במחיר יותר זול? סיימונס עדיף על כל 2 בחירות סיב 1 שהם קיבלו.
וויליאמס וברוגדון גופות.
והולידיי מבוגר בכמה שנים ופחות טוב.
חסרי בינה והבנה. נטולי ושלולי הבנה.
אין ספק שהם מצאו חסרי בינה גדולים מהם ווש שנתנו את אבדיה על הזבל שהם הביאו.

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
עמיחי קטן
24/06/2025 8:15:59

הולידיי שחקן יותר טוב, בטח בשביל מה שפורטלנד צריכים, ובטח שהבחירות שהביאו את אבדיה שוות לפורטלנד יותר מסיימונס, לא בגלל הבחירות אלא בגלל אבדיה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הולידיי שחקן די פח גמור ואוברייטד שיכול לתת האסל פה ושם פעם בכמה משחקים.
נראה טוב בכוכבים של בוסטון.
הוא שחקן כמה רמות מתחת לסיימונס

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
yaniv
24/06/2025 8:18:59

מה שאני הכי אוהב אצלך זה שהעובדות והמציאות אף פעם לא מפריעים לנארטיב שלך.
בסופו של דבר ההטרייד של הוליידי בפעם הראשונה הביא לפורטלנד את אבדיה .עכשיו אתה יכול להגיד שעדיין זה טרייד גרוע והם משוללי הבנה כי אבדיה לא משהו בכלל אבל להגיד שזה רק בגלל שוושינגטון יותר דפוקים מהם ולכן הטרייד ההוא היה הזייה ונגמר בהפסד שלהם.זה מה שנקרא טיפלה מצחיק.כי במסחן המציאות ולא הפרשנות הנהדרת שלך פורטלנד מאוד מאוד הרויחו מהטרייד ההוא אז להגיד משוללי הבנה .נו על זה נאמר נו שויין

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

אין שום קשר לאבדיה יכלו להביא אותו גם בבחירות אחרות די לחרטט עם שטויות.
והטרייד על אבדיה קרה כי זה ווש קבוצה שמנהליה צריכים להיות במאסר על גניבת כסף מהבעלים המפגר ממש הונאה
שפורטלנד יהיו תקועים עמוק בחרא אל תגיד לא ידענו לא שמענו.
בטח יזקפו הצלחה להולידגי כמו שגובר אחראי להצלחה של מיני 🤣🤣

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
yaniv
24/06/2025 8:25:10

שוב אתה חי בעולם משלך שאתה בטוח יודע הכל ומתעלם ממה שקרא בפועל.האם יכלו לעשות טריידים אחרים-אולי אני לא יודע ותן לי לחדש לך גם אתה לא יודע.
מה אנחנו כן יודעים-שהטרייד הזה הוביל לטרייד על אבדיה.זה עובדה זה נתון וזה לא בר ויכוח.
מה שאתה עושה זה נותן השערה שאתה בטוח במיליון אחוז שהיא הייתה קוראת.
וואלה שמעון לך לווגאס ותהיה מילארדארד כי אתה יודע בוודאות איך אנשים היו מתנהגים ומה הם היו עושים

שדות פופ לנצח
24/06/2025 10:18:44

בסוף כל משפט שנכתב בהופס יושב לו שימון עם נרגילה ….
ג'רו הולידיי רק בן 35 , הפכת אותו לגופה…אני מניח שסטף, דוראנט ועוד כמה וכמה כוכבים פעילים הם זומבים שמשחקים בליגה…שכחת שהוא כיכב רק לפני שנה באולימפיאדה עם נבחרת ארה"ב? אחד השחקנים הכי מוערכים ויציבים בליגה אבל שימון כבר קורא עליו קדיש…לך תעשה ספורט או משהו מועיל במקום לשרוץ כל היום בתגובות פה ולעצבן את כולם….
לדעתי פורטלנד עושה את הטריק עם הולידיי בפעם השניה, ותכף תעביר אותו לסף קונטנדרית עבור שחקנים צעירים ….יש לא מעט מועמדות שירצו את ג'רו ויש להם את הכסף לשלם…יוסטון? דטרויט? ניקס?
רשמתי את התחזית הזאת יא קשקשימון ..אזכיר לך אותה בסוף העונה כשהולידיי יאכיל אותך בסלט כובעים קצוץ

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני אוהב להרקיד אותך סטפס.
מעריצה ככ טובה כמוך אין אפילו לשגא.
יאכיל כמו גובר. תזכיר לי שנדע מתי לתכנית חומש?
כיכב בארהב… היה לתת האסל והגנה.
היי גובר הביא את מיני ל2 גמרי מערב גם גרו יצליח….
השיפור שיהיה לפורטלנד לא קשור אליו בשום צורה זה היה,שינוי שקורה כבר השנה וראו את ניצניו עונה שעברה הבנת?
ההתיחחסות שלי היא לטרייד עצמו לא טרייד המשך מהדימיון.
אם ישיגו משהו טוב עבורו נראה בעתיד.
טוב לפחות שרשמת תחזית זה גם התקדמות קיבלת אומץ.

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
yaniv
24/06/2025 10:54:24

סתם להבין את הלוגיקה זאת אומרת נגיד מבחינתך אוקלהומה היו בוודאי זוכים באליפות גם בלי התוספת של קארוסו והרטשטיין,הם היו קבוצה בעלייה שנתנו עונה מצויינת שנה שעברה ולכן החיזוק של קארוסו והרשטיין לא זה מה ששדרג אותם לשלב הבא.אלא אך ורק התפתחות טבעית של הקבוצה
הבנתי נכון?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

ממש לא קארוסו והרטשטיין זה בדיוק מה שהם היו צריכים. תמורת קארוסו הם גם נתנו נגר.
קארוסו והרטי בשיא הקריירה. שונה לחלוטין.
הולידיי זה יותר קרוב לטריידים של סימונס וגובר מאשר לקארוסו.
קארוסו היום גם שחקן טוב מהולידיי.
הולידיי יכול להתאים לקבוצה שמחפשת שחקן להאסל פה ושם ועם כוכבים כמו בוסטון נבחרת ארהב באקס.
זה לא המצב בפורטלנד.

yaniv
24/06/2025 11:46:57

הבנתי זאת אומרת מבחינתך טרייד טוב או לא נמדד אך ורק בתמורה שנתת תמורתו.זאת אומרת אם הייתה לך קבוצה טובה ועשית טרייד על שחקן ושילמת עליו מעט זה טרייד מעולה שמשדרג את הקבוצה.
אם הייתה לך קבוצה טובה ושילמת הרבה על שחקן שאתה רוצה זה טרייד גרוע וגם אם הקבוצה תצליח זה למרות הטרייד ולא בזכותו כי שילמת הרבה אז אתה פרייאר.ורפה הבנה.
לגבי אוק זה שקארוסו טוב מהוליידי זה לא רלוונטי לשיקולים כפי שאתה מציג כי אני מניח שאתה מסכים שאוק כנראה היו השנה קבוצה מעולה גם בלי קארוסו ובהחלט יש מצב שהיו זוכים באליפות זאת אומרת אם היו משלמים עליו הרבה אז הטרייד גרוע כי בכל מקרה הם היו מעולים.
כמו שפורטלנד בכל מקרה יגיעו לפליאוף וזה ששילמו הרבה על שחקן זה אומר בהכרח שהטרייד גרוע

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

בכללי לקבל משהו פחות טוב ולתת משהו טוב יותר סה חוסר בינה.
יש מקרים נדירים שבהם קבוצה טובה צריכה חלק קטן בפאזל כדי להפוך לאלופה או תתקדם בצורה מטאורית.
למשל שחקן כמו דורט שהוא די נגר אבל חיית הגנה.
קארוסו שפחות טוב מגידי בטח מגידי עתידי אבל הגרןש החסר כאן ועכשיו. במצב כזה כדאי לתת.
המצב בפורטלנד הוא לא ממש כזה או קרוב לזה.
פורטלנד פוטנציאלית כבר עונה שעברה הייתה צריכה להיות טופ 5-7 במערב והשנה היו מסיימים לדעתי שם בלי פציעות ובלי הולידיי. כתבתי את זה גם בזמן אמת בעונה שעברה.
הולידיי לא מרים אותם למשהו מטורף ולכן זה טרייד רע מאד.

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
yaniv
24/06/2025 12:25:22

אתה אומר טופ 5-7 אבל רק מזכיר לך שהם סיימו 11 וגם זה הרבה בזכות שהעבירו את המושכות בעיקר לאבדיה וקאמרה .האם הם יעשו את השיפור שנה הבאה ויכנסו לפליאוף מאמין שכן יותר נכון מתפלל שכן כי לזה יהיה תלוי בעיקר עם אבדיה ימשיך את היכולת מסוף השנה.אני מאמין שהוליידי זה כן הגרוש ללירה לוודא שהם יהיו בפליאוף והאמת שאם הנדרסון ייתן את הקפיצה המיוחלת וכמו שאמרתי אבדיה ימשיך ביכולת הטובה אז הם יכולים לעבור סיבוב.

k_700 the original
k_700 the original
24/06/2025 17:05:07

מה זה גידי עתידי? גידי לעולם לא יהיה שחקן עם קליעה מספיק טובה והוא גופה בהגנה בגילו הצעיר.
הוא תמיד יהיה שחקן שחייבים לסחוב בהגנה ואוקייסי הרגישה את זה על גופתה בפליאוף של שלפני שנה.

הוא גם תמיד יהיה שחקן שקבוצות יתנו לו את המטר והמבט הפנוי והוא במקס׳ ינסה להכנס לסל(כדי להחסם).

שחקן שיעשה מספרים בקבוצות קטנות. הטרייד הזה היה הכרחי מאוד.

פורטנלד לא הולכת להתחתן עם הולידי. כרגע יש להם המון מקום בקאפ ספייס שהם גם ככה צריכים למלא אז למה לא לעשות את זה עם שחקן קבוצתי, מנוסה שיכול אשכרה לתת משהו לכל הצעירים חסרי הנסיון שלהם?
סיימונס לא תורם כלום לפורטלנד. הם ניצחו 28 מ70 איתו ו10 מ12 בלעדיו.
פוסט אולסטאר יש להם הגנה טופ 5 בליגה, אתה מנסה להשלים את המומנטום הזה עם שחקן שאשכרה יכול לעזור לך להמשיך עם המומנטום ויכול לתרום לצעירים.
סיימונס כבר שנתיים על המדף וברור שהוא לא חלק מהעתיד שלהם(וגם בליגה מאמין שהוא לא יתפתח למשהו רציני, למרות שכן הוא סקורר שמסוגל לשים 20 נק׳ למשחק).

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 8:31:10

עם דגש על חצר בינבנה

thejanitor
thejanitor
24/06/2025 10:05:46

כבוד יושב הראש, תודה לך שאתה מזכיר לנו כל פעם מחדש למה אתה ראוי לתואר 😂 מהתגובה שלך ברור לי שלא צפית מספיק בבלייזרז השנה אם אתה קורא לסיימונס סקורר מעולה. מי שמבין ולא רפה הבנה בכדורסל צריך לצפות בבערך 20 משחקים של הבלייזרז להבין שסיימונס קלוריות ריקות וברוך שפטרנו. עכשיו לגבי הולידיי, יש שני אופציות, להעביר הלאה תמורת נכסים יותר טובים, או להשאיר כמנטור לסקוט.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thejanitor

ראיתי כמה משחקים סיימונס לא איזה וואו אבל בטח שווה יוצר מההאסל של גרו פה ושם ועוד שילמו עליו בחירות…
אם יצליחו בפברואר לדחוף אותו למישהו זה משהו אחר. אני מתייחס לטרייד עצמו ולא לטריידי המשך.

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
Dor
Dor
24/06/2025 11:40:36

אני לחלוטין עם שמעון כאן. סימונס זה לא סטף אבל תמורת שחקן של 20 נק׳ אפשר לקבל יותר מהולידיי שנראה השנה בדרך למטה. בחירת סיבוב ראשון או לפחות איזה גארד טוב שיגבה את הנדרסון היה הרבה יותר מתאים לבלייזרס

yaniv
24/06/2025 11:48:53
הגב ל  Dor

מי הייתה נותנת לך בחירה סיבוב ראשון על שחקן שלא הוכיח את עצמו(יותר מזכיר את קוזמה מבחינת היכולות ) ששנה הבאה החוזה נגמר? ולמה אתה חושב שהוליידי לא גיבוי מספיק טוב להנדרסון?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

אתה מזלזל בשחקן של 20 נק פלוס בליגה וצעיר. כולם היו נותנים עליו סיב 1. זה שפורטלנד לא הוציאו את זה אפילו מראה כמה הם מפגרים.
הוא ממש לא מזכיר את קוזמה שחקן הרבה יותר מגוון ויותר טוב.
אם הביאו את הולידיי כגיבוי להנדרסון זה רק אומר דרשני.

yaniv
24/06/2025 12:21:38

אני מזלזל בו פשוט כי צפיתי לא מעט בפורטלנד שנה שעברה ובודדים היו המשחקים שבהם הוא ממש תרם להם,רוב הזמן לא הבנתי למה הוא משחק ולוקח דקות לשארפ והנדרסון והוא ממש חד גווני מקבל כדור ועולה לזריקה לשלוש כמעט ולא מוסר .אם נגיד היו עושים את הטרייד הזה על שארפ הייתי מופתע ולא מבין אותו.
בגלל זה אני לא מבין למה אתם כל כך אנטי הטרייד ולמה הפכתם אותו לאיזה כוכב שפורטלנד מוותרת עליו.
פורטלנד בלי קשר בכלל לתמורה שהם מקבלים צריכים היו להעיף את סימונס להעיף את גרנט ועל אייטון שאני לא סגור .
זה קודם כל ישפר אותם בלי בכלל קשר לתמורה שהם מקבלים

אור
אור
24/06/2025 14:08:35
הגב ל  yaniv

לא עושים ממנו איזה כוכב אבל גם ככה עונה אחרונה שלו בחוזה, אם לא בא לך שימשיך אז מה אתה מביא במקומו שחקן מבוגר עם עוד 3 שנים בחוזה הרבה יותר יקר שעלול לדפוק אותך אחר כך? כבר עדיף לקחת חוזה נגמר אחר ולקבל בחירות סיבוב שני מאשר עוד להוסיף אותן או לתת לו לסיים את החוזה בקבוצה אם אין קונים

yaniv
24/06/2025 15:49:54
הגב ל  אור

אני יסביר לך.ניקח לדוגמא את הטרייד של גובר שאני הייתי בעדו ועדיין אני חושב שזה לא טרייד גרוע כמו שעשו ממנו אבל שמה הבנתי את אלה שטענו שזה טרייד נוראי והמחיר היה מוגזם,אבל פה על מה לעזאזל אנחנו מדברים על שחקן שאמנם קולע 20 נקודות למשחק אבל סך הכל לא משפר את הקבוצה בשיט+יש לך שני שחקנים אחרים שצריכים לפרוץ ויושבים פחות או יותר על אותה בלטה.אז כן יש מצב ששילמו טיפה גבוה אבל זה בהחלט מובן בוא זה לא שמישהו חושב שהם יקחו אליפות בשנתיים הקרובות אז להביא שחקן וטרן שהם כנראה מאוד מעריכים(אפרופו אחד האנשים המרשימים ביותר בליגה אני עוד זוכר שהוא לקח איזה שנה הפסקה בשביל להיות עם אשתו שחלתה בסרטן)ויש להם כסף לשלם-זה לא שעברו את האפרון השני בגלל החוזה הזה אז זה ממש אבל ממש לא טרייד נוראי וגרוע כמו שחלק כולל אתה מציירים את זה

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 14:27:28
הגב ל  yaniv

גם אני ראיתי לא מעט משחקים שלהם.
הוא בהחלט תרם להם והבעיה העיקרית איתו היא בסופי משחקים שם הוא עובר להירו בול וזריקות לא אחראיות.
זה בעיקר על בילאפס.
עדיין הוא סקורר בחסד וקלעי שלשות מחונן.
בטח שווה יותר מהולידיי הגמור בחוזה ארוך ויקר ועוד לשלם על זה בבחירות.

yaniv
24/06/2025 15:05:56

הבחירות לא רלוונטיות נו באמת 2 בחירות סיבוב שני.
ראינו כנראה דברים שונים .כן הוא לפעמים תופס סטריק מטורף וקולע איזה שלוש שלשות רצופות אבל בסהכ הוא היה די נזק ופורטלנד בפירוש היו טובים יותר בלעדיו .
לגבי אורך החוזה של הוליידי אז מסכים שפה יש קצת בעיה אבל מצד שני הוא בן 35 בימינו זה לא כזה מבוגר ואם הוא ייתן להם שנתיים מתוך השלוש סבירות זה עדיין משתלם.
אפרופו שהחוזה שלו מסתיים אז גם החוזה של דני מסתיים ואני מקווה שהוא יקבל את הבוכטות .
אני משער שהטרייד נעה כי כנראה באמת לא היה שום ביקוש לסימונס והם חיפשו וטרן אלוף שיעשה קצת סדר.
בכל מקרה בגיזרה הלוקאלית שלנו לדני זה מצויין שהעיפו סקורר שחושב רק על זריקה והיבאו רכז אמיתי

Dor
Dor
24/06/2025 15:19:21

🎯

Dor
Dor
24/06/2025 15:18:05
הגב ל  yaniv

20 נק זה בהחלט סוג של הוכחה

thejanitor
thejanitor
24/06/2025 15:20:02

אני גם התייחסתי לטרייד עצמו. אסכם שוב את דבריי ואוסיף:
1. את סיימונס היו צריכים להעיף בכל המקרה לכל המרבה במחיר, הוא נזק לקבוצה, קלוריות ריקות. לוותר על שתי בחירות סיבוב שני בנוסף זה בקטנה
2. לחדד בתובנות סטייל טנש. הבלייזרז השנה 11-23 לצד הרע כשהוא שיחק, 24-23 לצד הטוב כשהוא לא שיחק
3. כל טרייד הוא חלק מטרייד המשך פוטנציאלי, וכמו שאתה תמיד אוהב להגיד שיש מלא גי אם פראיירים בליגה שיקחו את הולידיי תמורת נכסים. בנוסף יש מצב גדול שהם לא כאלה רפי הבנה כמוך, ואולי רק אולי סיימונס לא כזה מבוקש, לעומת הולידיי לדוגמא.
4. הוא גם תמיד יכול להישאר בקבוצה כמנטור ורכז מחליף, מתאים בדיוק לטיימליין שלהם, כשהוא יסיים את החוזה, החבורה הצעירה תגיע לפיק שלהם. ואז יווצר להם מלא כסף פנוי.

k_700 the original
k_700 the original
24/06/2025 16:56:02

הולידיי שחקן קבוצתי, יכול להיות מנטור טוב לשחקנים צעירים לא מבושלים(סקוט, שארפ).
תסתכל מה העונה ההיא של כריס פול בן ה35 עשתה לאוקייסי ושיי.

חוץ מזה שפוסט אול סטאר לפורטלנד הייתה הגנה של טופ 5 בליגה ואני מאמין שהם רוצים להמשיך את המומנטום הזה כמה שאפשר עם קליגן בחמישיה ובשביל זה אתה לא יכול להרכיב את סימונס שהוא כלום.
שחקן מנופח בלי הגנה ובלי אופי.

NFS
NFS
24/06/2025 20:25:21

כרגיל חסר מושג לחלוטין.
כנס בקטנה ל-blazers edge ואולי שלול הבנה כמוך יקלוט משהו לגבי הטרייד.

Stockton2Malone
24/06/2025 8:01:29

איך גאפורד מרוויח יותר מדני זו הזיה.

דעתי האישית – כל הטריידים עד עכשיו – ביין, דוראנט ג'רו – win win לכל הקבוצות שעשו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Stockton2Malone

פורטלנד קבוצה בעלייה שהייתה מנצחת יותר העונה גם ככה. עכשיו יזקפו את זה לגרו שהוא כבר די גמור ועוד שנה בקושי יסחוב.
טרייד רע לפורטלנד, יכלו להוציא יותר על סיימונס.
טרייד מעולה לבוסטון. סביר גם שיטרידו את סיימונס בעתיד. השנה אולי לא כי טייטום לא יהיה והם צריכים סקורר.

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 9:48:15

יש במשפט האחרון שלך משהו.
אם יתרידו את סימונס במהלך העונה אחרי שיעלו קצת את הערך שלו אז יש מצב שהטרייד הזה טוב. השאלה היא מה יעשו עם השרוך הלטבי?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לגבי השרוך הלטבי סנד הים טו DC

birdman
birdman
24/06/2025 14:46:43

הולידיי סוס מת, מהלך גאוני של סטיבנס להיפטר ממנו. הסלטיקס השנה כמו גולדן סטייט בשנה שסטף היה פצוע והם הולכים על טנקינג ומזעור נזקים.

asaf
24/06/2025 11:04:34
הגב ל  Stockton2Malone

מצטרף לתחושה בנוגע לטריידים עד כה. אבדיה לדעתי זה טופ 10 ואולי אף יותר מזה של החוזים המשתלמים לקבוצה בליגה. יש לו עוד 3 עונות על משהו כמו 38 מליון שכל שנה החוזה יורד.
(עונה הבאה 14 , אחר כך 13 ובעונה האחרונה 11) מניח שאם ימשיך בקצב הנוכחי החוזה הבא שלו יהיה כבר בסכומים אחרים והרבה יותר גבוהים ממה שגאפורד קיבל עכשיו.

עידו גילרי
24/06/2025 11:23:20
הגב ל  asaf

טופ 3 בקלות

Stockton2Malone
24/06/2025 8:03:13

על פי הניסיון של ג'רו בפעמיים הקודמות – פורטלנד אלופה שנה הבאה?

ד"ר פופרס
24/06/2025 8:42:38
הגב ל  Stockton2Malone

100% לא

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 9:49:12
הגב ל  ד"ר פופרס

🙂

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:06:15

וואו, איזה מחיר נמוך על סיימונס.
הולידיי זאת התאמה טובה לקבוצה הצעירה של הבלייזרס, אבל איזו גניבה של הסלטיקס!
מדהים

עידו גילרי
24/06/2025 8:07:57

איזו גניבה?
הוא ישחק שם העונה ואז ילך למקום אחר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה גניבה בהחלט על הגופה של גרו

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:19:56

עדיין גניבה ענקית שתשאיר אותם רלוונטיים תמורת גופה יקרה

עידו גילרי
24/06/2025 8:30:03

יותר זולה מהארכה לסיימונס וגם עדיין לא גופה.

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:41:13

אז שיטרידו את סיימונס שהוא סקורר מעולה ויקבלו תמורה ראויה.
גם קיבלו שחקן חצי מת, גם שילמו! וגם החוזה שלו יקר וארוך.
או שלא יאריכו ויתפנה להם מקום.

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 9:51:09

באמת אשמח אם וטרידו את סימונס ואחרי זה יתרידו אותו…

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 9:50:13

תפתחו בית קברות
מה זה הגופות האלה?
חברה קדישעעעע בדרך.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא רק נמוך גם נתנו 2 בחירות על הולידיי 🤣🤣🤣
מסתבר שכעבור כמה שנים הוא בטיים ליין שם.
אחד הטריידים הכי גרועים שאני זוכר.
נתנו שחקן הרבה יותר טוב ו2 בחירות על שחקן פחות טוב ומבוגר. זה כמעט ברמה של הטרייד של גובר.
Far 0

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
ד"ר פופרס
24/06/2025 8:42:16

ההנהלה של פורטלנד הזויה,הירוקים במילכוד כספי

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 9:52:50
הגב ל  ד"ר פופרס

מלכוד 22
לא שמענו הרבה זמן על מפעל החיתולים של הפופרס

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 9:51:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זהו, הוצאתי שערה אחרונה מהאף

עידו גילרי
24/06/2025 8:10:26

זו ללא ספק הפכה לשנת האכילס עם ארבע פציעות משמעותיות. לא זוכר שנה כזו. כל האפסים בליגה צריכים לקחת לתשומת ליבם…

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
jefffoster10
24/06/2025 8:43:23

3 אכילסים בפייסרס לבדה (ווייסמן במשחק הראשון לעונה, אייזיאה ג'קסון לא הרבה אחריו ועכשיו האליברטון). אני מניח שבארבע פציעות משמעותיות התכוונת לטייטום, לילארד, האלי ודג'ונטה מארי?

עידו גילרי
24/06/2025 8:44:36
הגב ל  jefffoster10

כן.
וואי איזה מנחוס יש לכם.
ברכותי על העונה המופלאה, בטוח שתמצאו דרך להיות רלוונטים גם בעונה הבאה.

asaf
24/06/2025 11:07:55

מקונול בעונת MVP שנה הבאה… וברגע רצינות מאמין שאיכשהו גם ללא האלי , קרלייל יצליח להשאיר אותם לפחות רלוונטיים .

jefffoster10
24/06/2025 16:26:26

עם הטרייד הקטן שביצעו כנראה פינו מקום להחתים מחדש את טרנר, השאלה עכשיו היא מאת'ורין – אם רוצים להאריך לו ובכמה. שאלה קצת יותר קטנה היא אייזיאה ג'קסון, שמסיים שנה 3 בחוזה רוקי וחוזר מאכילס – הארכה אם ובכמה.
שאלה מאוחרת יותר היא ארון נייסמית' שנכנס לעונה האחרונה בחוזה הנוח מאוד שלו (11 מיל' לעונה), אם וכאשר יאריכו לו ובכמה.
אני כרגע לא על המספרים ואני לא סגור על מה הפייסרס יכולים לתת הקיץ לטרנר, אבל אני חושב שיעשו דבר כזה – לטרנר יתנו מה שיבקש פחות או יותר, לג'קסון יתנו הארכת ווייזמן/ג'יילן סמית' (נניח 10 לשנתיים)
השאלה אם מאת'ורין ונייסמית' "יתפשרו" על חוזים בין, מה שנקרא, מקונל (10.25 לעונה) לטופין (15 לעונה), ואם אצל מאת'ורין יסכמו על הארכה עכשיו שתיכנס לתוקפה בעונה הבאה (זה אפשרי?)
או שיחליטו על שינויים בסגל – במקרה הזה יכול להיות שטרנר לא ישאר אם כי יותר סביר לי שמאת'ורין לא ישאר

עידו גילרי
24/06/2025 16:48:15
הגב ל  jefffoster10

מאתורין לא שייך ולדעתי הוא זה שיילך. הפייסרס יכולים לתת לטרנר מה שהם רוצים השאלה היא כמה הם מוכנים…
אפשר להאריך גם את מאתורין וגם את ניסמית הקיץ – יקשה מאד להעביר את מאתורין בהמשך.

עידו גילרי
24/06/2025 16:50:25

אהה כן – מתקשה לראות מישהו מציע משהו לג'קסון – אם תרצו תוכלו להחתים במינימום.

trusttheprocess
trusttheprocess
24/06/2025 8:13:23

זה טרייד שצריך להיחקר על ידי הליגה ואפילו להיות מבוטל.
בוסטון נתנו שחקן בן 35 חצי מת עם עוד 3 שנים מאד יקרות בחוזה וקיבלו סקורר צעיר בן 26 עם חוזה מסתיים ועוד שני בחירות סיבוב שני
זה טרייד סופר סופר חד צדדי בלי הגיון לפורטלנד

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי trusttheprocess
עמיחי קטן
24/06/2025 8:14:16
הגב ל  trusttheprocess

בחירות סיבוב שני

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

חחחח כמעט ברמה הגוברית והסימונסית.

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:21:07
הגב ל  trusttheprocess

נכון

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:22:02
הגב ל  trusttheprocess

אם מישהו היה מציע את זה כאן היה מקבל טריקה בפרצוף והרחקה לשנה

ברוך רובין
24/06/2025 8:56:28

הטרייד הזה עילה למעצר, שדדו את פורטלנד המטומטת לאור יום. הליגה רוצה להתרחב, אבל האמת שצריך לסגור חלק מהמעודנים כמו ווש פורטלנד …

עמיחי קטן
24/06/2025 8:14:01

פורטלנד – קיבלו שחקן טוב יותר ולא באמת צריכים את סיימונס. גרנט ואייטון צריכים להיות הבאים בתור, אבל זה יהיה קשה יותר.
בוסטון – חסכו כסף וקיבלו את סיימונס לשנה. עם כל מה שהולך במזרח, זו עדיין קבוצת צמרת גם בלי טייטום.

trusttheprocess
trusttheprocess
24/06/2025 8:14:49

פורטלנד קיבלו זין בעין והייתי מפטר את ה GM שלהם עכשיו

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

אמת. הביאו את גרו טיים ליין הולידיי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחח לא צריכים את סיימונס נראה מי ישים להם נק

עמיחי קטן
24/06/2025 8:20:58

אבדיה ושארפ עשו את זה יותר טוב מסיימונס

yaniv
24/06/2025 8:22:05

ראיתי לא מעט את פורטלנד שנה שעברה וחייב להגיד שממש אבל ממש לא עפתי על סימננס.סקורר חסר מצפון שיש לא מעט כמוהו.בייחוד שלפורטלנד יש את שארפ שזסה די אותו שחקן רק יותר מוכשר לדעתי ואת הנדרסון שמקווים שיעשה את הקפיצה המיוחלת.
לטעמי טרייד טוב לפורטלנד,הוליידי ייתן מנהיגות ופורטלנד בהחלט אמורים להתחרות ברצינות על הפליאוף

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

פורטלנד הייתה בפלייאוף גם בלי הולידיי הם היו במגמת שיפור והתחילו לשמור מה שרוב הליגה לא עושה. בפלייאוף יקבלו את הנבוט

yaniv
24/06/2025 8:28:18

יש מצב לא שולל,דרך אגב אני לא בטוח כמה דלק עוד יש להוליידי ,שנה שעברה הוא נראה לא משהו אבל עצם העובדה שהעיפו את סימונס ופינו מקום לשארפ ואנדרסון זה הפלוס העיקרי בטרייד הזה.כמו שעמיחי כתב עכשיו נשאר להעיף את גרנט ואייטון בדגש על גרנט והם בכלל יהיו מסודרים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

אין בעיה שהעיפו את סיימונס אבל יכלו להוציא עליו הרבה יותר מהגופה של הולידיי ועוד לשלם עליה בבחירות!

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:22:59

סיימונס בבוסטון ייקח 15 שלשות למשחק

עידו גילרי
24/06/2025 8:28:29

לא יודע עם 15 אבל סביב ה10 זה לגמרי הגיוני

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 9:55:03

אה שוורצע חייה

עמיחי קטן
24/06/2025 8:26:32

לא ברור לי מה אתם כל כך מחזיקים מסיימונס. לא שחקן רע, אבל גם לא שום דבר מיוחד

yaniv
24/06/2025 8:29:41

בדיוק הם הפכו אותו לאיזה אולסטאר מטורף שכמעט ואין בליגה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

הוא לא אולסטאר אבל הוא עדיף על גופה של בן 35 עם חוזה עתק.
פורטלנד צריכה הייתה להיות קבוצת פלייאוף עונה הבאה גם בלעדיו הם בעלייה ושומרים.
רצו הגנה היה עדיף להביא רגליים צעירות.
הולידיי שומר מידי פעם, יש לו גם משחקי הגנה מאד חלשים.
הוא מעבר לשיא.
הכי מצחיק יזקפו את השיפור בפורטלנד לזכותו שלא יהיה לזה שום קשר.
סיימונס עוד שנה מסיים חוזה ככה היה מתפנה להם מקום גם לאחרים.

yaniv
24/06/2025 8:42:10

לדעתי הוליידי עוד יכול לתרום השנה גם אם הוא לא בכושר .הוא יהיה מנטור לצעירים,ילמד אותם מנטליות של מנצחים,כן אני יודע שאתה אוהב לזלזל בזה ולא מאמין בזה אבל כמו שאמרת גם ככה שנה הבאה הוא מסיים חוזה ולא נשאר אז הם קיבלו עכשיו שחקן שיכול לעזור בצד המנטלי וכמו שאמרתי מפנה מקום לשארפ והנדרסון.ולגבי הבחירות פאקינג 2 בחירות סיבוב שני אפשר לחשוב

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

לעזור בצד המנטלי יכולים להביא יועץ מנטלי לא מישהו ב40 מילון

yaniv
24/06/2025 9:03:27

אתה רק שוכח שבכל מקרה זה כסף שצריך לשלם.זה לא שאם לא מביאים אותו חוסכים 40 מיליון,זה 40 מיליון שבכל מקרה יש לך לבזבז אז מה איכפת לך לתת את זה ושייגמר החוזה לתת למי שבאמת מגיע כמו אבדיה או שארפ למשל.
זה כמו שאין מציאות שבה הרטשטיין שווה את החוזה שלו אבל התמזל מזלו וכולם באוק צעירים ויש כסף לשלם ולכן הביאו את הרטשטיין הרבה מעבר לשווי שלו ולא נראה שהם מצטערים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

ימים יגידו

עידו גילרי
24/06/2025 9:04:46
הגב ל  yaniv

כאן הוא צודק זה חוזה לשלוש שנים קדימה שאז כבר צריך לשלם לצעירים וזה יכול להפריע. אגב תרדו קרוב יותר ל30 מיליון במקום לדבר על 40.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

מי אמר שצריך לשלם? אתה תקוע איתו לחוזה ארוך שסיימונס עונה הבאה מסיים חוזה

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:42:33

סקורר מהטובים בליגה וקלעי שלשות משובח

עמיחי קטן
24/06/2025 8:45:59

אחלה שחקן שישי ושחקן שאתה בבעיה אם הוא הסקורר המוביל שלך. זה לא מקרי שהשיפור של פורטלנד בעונה שעברה הגיע כשהבלייזרס מצאו שני סקוררים יותר טובים

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:58:24

הוא הסקורר הכי טוב שלהם

thejanitor
thejanitor
24/06/2025 10:11:42

אתה רץ בבחירות הבאות לראשות רפי ההבנה? עידכנת את שימון קודם?

thejanitor
thejanitor
24/06/2025 10:10:40

לא ברור לי גם. קלוריות ריקות. לא מתאים לדי אן איי שדני וטומאני מובילים בקבוצה בבניה. טרייד מעולה רק כדי להיפטר מסיימונס.

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 8:27:51

אוףף, לא מספיק שלא נשארו לי יותר שערות על הקרחת עכשיו כבר לא נשארו באף ועוד מעט שלא ישראו לי שערות על הגב.
):

ד"ר פופרס
24/06/2025 8:43:53

תגיד ביי ביי לאלופה הירוקה

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 10:03:00
הגב ל  ד"ר פופרס

לא אומר ביי ביי
סטיבנס כבר הראה שיש לו את זה כג'נרל מנג'ר.

ד"ר פופרס
24/06/2025 13:28:16

בגלל הבעלים,יש לי הרגשה שהוא יחתוך את הקבוצה.
סטיבנס מלך

k_700 the original
k_700 the original
24/06/2025 8:29:51

לדני אבדיה זה טרייד מדהים.
סוף סוף וטרן שהוא מנטור וספורטאי למופת בלי אגו.

עכשיו הם צריכים להשיל את גרנט.

עידו גילרי
24/06/2025 8:34:50

לא שאני רוצה להשוות אבל טראסט ואט"מ לא שניכם אמרתם את אותו דבר על הטרייד שהביא את כריס פול לפיניקס?

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 8:39:43

לא זוכר מה אמרתי ומה היה הטרייד

עידו גילרי
24/06/2025 8:41:29

לא מתחייב על זה… אבל אחרי הטרייד על כריס פול תמורת רוביו ואוברה אמרת שהם לא יעשו פלייאוף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נו ולא צדקו? תראה איפה הסאנס היום.
אז יצא לכם עונת פוקס אחת עם ציפי ואז,רק ירידה.

עידו גילרי
24/06/2025 9:06:52

לחיות בעולם משלך…איזה כיף זה.
שנה אחרי זה היה לנו את המאזן הטוב בליגה. אז לא הם לא צדקו.

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 9:09:47

בהחלט צדקנו. הגעתם פעם אחת לגמר אבל מעבר לזה קרסתם שנתיים והיום הקבוצה מפורקת.
אז לטווח הקצר טעינו, לטווח הבינוני-ארוך צדקנו.

עידו גילרי
24/06/2025 9:11:19

הקבוצה מפורקת לא בגלל הטרייד ההוא וזו תמיד הייתה עסקה לטווח קצר – אבל לא שאני מצפה ממך להכיר בטעות

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 9:11:21

ד"א, מבדיקה עולה כי פול היה אמנם בירידה כבר, אבל במצב אחר לגמרי מהולידיי של היום.
הוא סיים עונה אז עם 17.6 נק', מקום 7 ב-MVP, אול סטאר וחמישיית עונה שנייה. וצעיר בשנה.

עידו גילרי
24/06/2025 9:14:13

כאמור זו לא השוואה אחד לאחד. כריס פול שחקן היכל תהילה מובטח. מה שכן הוא לא היה צעיר בשנה.

עמיחי קטן
24/06/2025 8:44:01

https://hoops.co.il/?p=207822
מוזמנים לבדוק

עידו גילרי
24/06/2025 8:50:26

מאני…
חחח טראסט גם קטל את הטרייד של הבאקס עבור הולידיי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בזמן ההוא הולידיי היה צעיר ונמרץ יותר….
והבאקס היו טובים לא קבוצת אמצע טבלה

עידו גילרי
24/06/2025 9:07:37

שקראת לו קונוס…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

היה באמת קונוס בניו אורלינס קליר פאת מהלך. היו לו משחקים כאלה גם בבוסטון אבל פחות.

גיא רוזן
24/06/2025 18:30:10

אוף,
זה ממש מלח על הפצעים…

ירון, החלום
ירון, החלום
24/06/2025 9:42:30

בס"ד
תודה רבה

Avri
Avri
24/06/2025 10:02:26

טרייד די חסר משמעות. סימונס בא לשנה אחת בלבד וישתמש בבמה של הסלטיקס – ובזה שהביאו אותו לקחת את הזריקות של טייטום – בשביל לקבל חוזה עצום במקום אחר. הסלטיקס לא ממש הפכו לקונטנדרית, אלא אם כן לסטיבנס יש עוד שפנים בכובע. מצד שני, הולידיי נשמה, אני מת עליו אבל הוא כבר די גמר את הסוס ולא יזיז את המחט.

הווין-ווין כאן זה שהסלטיקס הורידו משכורות, ופורטלנד פינו זריקות לשחקנים אחרים והורידו שחקן שהיה מבקש מקס והם לא היו מחתימים גם ככה.

דוקטור רזי הופמן
24/06/2025 12:02:20
הגב ל  Avri

נקווה שיהיה פה המשך ושסימונס יעבור הלאה באמצע העונה, אולי בתרייד בומבסטי שנפרד גם מהלטבי שדיי מיצה.

עידו גילרי
24/06/2025 12:18:45

סיכוי מאד גבוה שזה יקרה. יעזור להם לחתוך עוד בשכר.

נועמיקו
נועמיקו
24/06/2025 10:04:42

טרייד מאוד מוזר לפורטלנד. כנראה רצו להיפטר מסיימונס בכל מחיר, ואפשר להבין למה – הם מנסים לפתח משחק יותר קבוצתי ומהיר והוא יותר סוליסט. אבל תמורה לא מספיק טובה, כשראיתי את הכותרת הייתי בטוח שבנוסף להולידיי הם בטח קיבלו גם בחירות, אני בשוק שהם נתנו בחירות!
אני מקווה מאוד שהם לא בונים על רכז פותח מעבר לשיאו בן 35, ושזה רק צעד פתיחה לעסקה אחרת או שיש להם תכנית להביא גם PG צעיר שג'רו יחנוך

רן הנרגן
24/06/2025 10:56:28
הגב ל  נועמיקו

בדיוק. חפשו דרך להפטר מסיימונס והעובדה שהסכימו לקבל רק 2 בחירות סיבוב שני על החוזה הגרוע של ג'רו מצביעה על זה. אבל ג'רו הוא בחור טוב ובקיץ הבא יהיו להם התחיבויות של 110 מיליון בלבד שזה אומר שיוכלו לקלוט חוזה מקס של FA. עכשו צריך שיהיה אחד כזה שגם ירצה לבוא אליהם

אור
אור
24/06/2025 11:11:49
הגב ל  רן הנרגן

למה היה דחוף להם "להיפטר" משחקן בעונה האחרונה בחוזה שלו בשביל כזה שיש לו שנתיים יותר ויקר פי 1.5. טרייד לא ברור בכלל

אשך טמיר המקורי
24/06/2025 11:21:28
הגב ל  אור

מדויק

רן הנרגן
24/06/2025 13:46:15

אני מניח שקשור גם לצורת המשחק שלו, בור שחור שלא פגש זריקה שאינו אוהב וגם להתנהלות במה שמכונה חדר הלבשה, אבל אין לי באמת דרך לדעת. רק השערות. דרו זה גם שיפור בניהול הכדור ובשמירה וגם מדריך לסקוט ועדין המחיר גבוהה ומכאן המחשבה שלי שהיתה בעיה

עידו גילרי
24/06/2025 11:26:35
הגב ל  אור

קודם כל הוא לא יקר פי 1.5 אחרת הטרייד לא היה קורה. בכל אופן הם כנראה מאמינים ששחקן ותיק כמוהו הוא המנהיג שהקבוצה צריכה כדי לעשות קפיצה.
צודקים או לא נראה בשנתיים הקרובות. אבל זה ההגיון שלהם.

אור
אור
24/06/2025 14:19:57

התיקון במקום אבל פי 1.35 לעומת 1.5 לא משנה את הפואנטה

הגיון תמיד יש, לא עושה את זה טרייד לא גרוע ביחס עלות תועלת, סיכון סיכוי, מה האלטרנטיבות, איך שלא תקרא לזה

עידו גילרי
24/06/2025 14:25:25
הגב ל  אור

נו לא הייתי מתקטנטן איתך עד כדי כך (טוב נו סיכוי גבוה שכן) זה לא קרוב אבל אפילו – 1.17.
טריידים תמיד צריכים להישפט בראי ההסטוריה. הנה אפילו הסאנס הביאו בסוף את דילון ברוקס…

אור
אור
24/06/2025 14:30:27

חחח, עשיתי לפי sporttrac וזה 32.4 לעומת 24 (אם אני מתעלם מחוזה צפוי עתידי לסיימונס), איך 1.17?

ואני לא כזה מסכים, אפשר לשפוט טריידים שהאלטרנטיבות באותו רגע יכולות להיות יותר טובות

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי אור
עידו גילרי
24/06/2025 14:32:47
הגב ל  אור

אז הסתכלת לא טוב. 27.7 זה סיימונס…גם אצלם (המקור הכי אמין אגב).

אור
אור
24/06/2025 14:41:32

כן, טעות שלי

עידו גילרי
24/06/2025 14:44:26
הגב ל  אור

אין לך באמת דרך לדעת מה האלטרנטיבות. פה אפילו לא היו שמועות.

אור
אור
24/06/2025 14:58:49

לא לקשור את עצמך לחוזה בעייתי היא אחת מהן

עידו גילרי
24/06/2025 15:01:13
הגב ל  אור

אני מפנה שוב למקרה כריס פול שהיה חוזה בעייתי עוד יותר

עידו גילרי
24/06/2025 15:02:03

אם זה מה שהם מאמינם בו אז כנראה מבחינתם זה לא בעייתי- כאמור הטרייד מעיד שהם רצו אותו לא לקחו אותו כברירת מחדל.

k_700 the original
k_700 the original
24/06/2025 17:22:41
הגב ל  אור

פשוט מאוד, זה לא הכסף זה הטימליין. סיימונס כרגע דורך להם על בלטה של שני שחקנים שצריכים את הזריקות שלו.
אין לו הגנה ואין לו אופי. הנק׳ שלו הן קלוריות ריקות והקבוצה טובה בהרבה בלעדיו(10מ 12).

הקבוצה צברה מומנטום הגנתי מצוין בפוסט אול סטאר עם דני כשחקן ראשון בהתקפה וצריך לשמר את זה.

הולידי לא ישלים את כל החוזה שלו בפורטלנד ואין להם שום בעיה לשלם לו כרגע, הם גם ככה הולכים להמשך בנייה עם שחקנים צעירים.

טרייד מצוין עבורם. הם צריכים נסיון, מנטור של שחקן מקצוען שיכול להדריך את השחקנים הצעירים שלה.
הם לא צריכים כוכב שיתן בכוח 20 נק׳ בלי אופי ובלי הגנה ועל חשבון שארפ, קמארה, סקוט.

Berch
24/06/2025 10:46:14

תודה על העדכונים
🙏

אור
אור
24/06/2025 10:56:52

תודה אבל נא לדייק, תרו לא ג'רו

The Ljos of the Rings
24/06/2025 11:30:36

רגע לפני הפלייאוף, דנבר עשו זעזוע. ה-GM והמאמן פוטרו. היה בלאגן ארגוני שלם והיה ברור שצריך לעשות חריש עמוק ולמצוא אנשים מתאימים למשימה הקשה של להציל את המועדון ולנצל את שנות השיא של יוקיץ'.
אז כמובן שדנבר לקחו את מי שהיו במקרה באיזור. עוזר מאמן למאמן, מישהו צעיר ולא מנוסה מצוות הניהול ועוד מישהו צעיר ולא מנוסה שהיה בצוות הניהול של מי שעד לא מזמן היה במועדון.
שום תהליך, ראיונות, מחקר מעמיק, כלום.
יותר מזה, הם מונו לתפקידי סגן נשיא. אין כרגע נשיא או GM בקבוצה. מה שאומר שאת התפקיד כרגע מאייש קרונקי כלשהו. האם למישהו שעיקר הידע שלו הוא להתחתן או להיוולד לתוך משפחת נצלני העובדים ומרסקי העיירות של וולמרט ידע גם לנהל קבוצת כדורסל ברמת היומיום?
אומרים תמיד שקרונקי יודע בדיוק מה צריך לעשות בניהול הקבוצות שלו, אבל אז הוא בוחר באופציה הזולה. מקווה שהפעם שתיהן יתחברו לאחת.

עצוב מה שקרה לטייריס. שחקן שבזכות סגנון המשחק שלו יודע להשפיע על המשחק עצמו יותר משחקנים יותר טובים ממנו. ראיתי במקומות שונים באינטרנט שבאמצע הסדרה אנשים צחקו על הפציעה שלו, טענו לשקרים ותירוצים. אני מקווה שלפחות חלקם למדו להרגיע עם זה.

אנחנו יודעים מה סיימונס הוא כרגע. סקורר בינוני שלא יודע להיות בקבוצה. אבל זו הזדמנות לו ולבוסטון לראות מה הוא יכול להיות בקבוצה עם שיטה טובה מאוד. יצליח, יופי. לא יצליח, הקלו קצת על השכר ויוכלו להמשיך להתקדם לכיוון שחקנים אחרים.
ג'רו-קמארה-אבדייה זה חתיכת שילוב הגנתי, גם אם ג'רו בצד הנופל של הקריירה. אני בעד קבוצה שחושבת שהיא יכולה להתקדם לכיוון נצחונות להביא ותיק שיודע מה לעשות ויכול ללמד את הילדים

NBA בדם
24/06/2025 12:01:29

דעתי על הטרייד בין פורטלנד לבוסטון:
הולידיי שחקן מנצח אבל נמצא בירידה תלולה עם חוזה גדול ל 3 שנים.
סיימונס סקורר נחמד שלא הוכיח את עצמו עד כה כשחקן שמשפר קבוצות אבל נמצא בשיא הקריירה ועם חוזה לשנה אחת בלבד.
הייתי מבין את הצעד של פורטלנד (שחיפשה ווטרן ליעשה סדר בקבוצה), אם הולידיי היה צעיר בשנתיים, לא עכשיו, שהוא כבר לא יכול לקחת על עצמו בהתקפה ובהגנה הוא גם יחווה ירידה הדרגתית מובנת עם הגיל.
בוסטון שיחקה אותה. סיימונס זה לא תחליף לטייטום אבל בהיעדרו הם צריכים כח אש ואת זה הוא יוכל לספק להם בשפע.
הם נפטרים מהחוזה של הולידיי ועוד מקבלים 2 בחירות שניות. חתיכת הישג.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

סיכמת מעולה

אבג
אבג
24/06/2025 12:03:32

סיימונס שחקן גרוע פורטלנד מנסים להיפטר ממנו כבר הרבה זמן. כנראה זה המקסימום שקיבלו כי כולם יודעים שהוא גרוע.
גרומשחקן טוב גם לפורטלנד וגם בתור נכס עתידי

אבג
אבג
24/06/2025 12:34:36

אני אפילו אחדד
לא חושב שסיימונס היה מקבל דקה בשום קבוצה שהגיעה לגמר איזורי.
אפילו לא כאילו שהגיעו לחצי גמר.
קלע בפורטלנד רק כי כולם שם צעירים. גם בבוסטון קשה להאמין שישחק כי פריצארד טוב ממנו משמעותית.
בוסטון חסכו כסף אבל סיימונס לא יתרום להם

עידו גילרי
24/06/2025 13:04:10
הגב ל  אבג

ישחק כמו גדול. הוא מתאים להם התקפית.

מעוז
מעוז
24/06/2025 13:38:28

לא משקללים פה מספיק כנראה את העובדה שהולידיי אלוף NBA פעמיים ב4 שנים האחרונות, הוא יודע מה זה כדורסל מנצח, פורטלנד בטח בונה על זה שהוא יכניס את זה לdna של סקוטלנד ושל דני שלא יודעים מה זה קבוצה מנצחת ובכללי של פורטלנד.
בלי קשר אני גם בחינם הייתי מעיף את סיימונס, פורטלנד נראתה טוב כשהוא היה פצוע הוא רק מזיק מפציע למשחק שניים מתוך 10.
נכון חוזה דפוק, אבל הוא יכול להפוך את החוזים של השחקנים הצעירים להרבה יותר משתלמים אם הוא יצליח לעזור להם להשתפר.
וסיימונס בדיוק הפוך, משחק כדורסל מפסיד. רואים איך הוא משפיע לרעה על שארפ, וגם קצת על סקוט. זו אמירה של המועדון איזה סגנון קבוצה הם רוצים לבנות ומה הציפייה מהשחקנים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
24/06/2025 14:10:58

שימון, אתה בכלל לא מבין את הטרייד. הערך של סימונס נמוך כי החוזה שלו נגמר עוד שנה ופורטלנד לא רוצה לשלם לו את כמה שהוא ירצה (בכל זאת, שחקן צעיר יחסית עם 20 למשחק). גם בוסטון לא תשלם לו את מה שהוא רוצה, אבל היא רוצה להוריד משכורות, וג'רו הולידיי הולך להרוויח 100+ ב-3 שנים הקרובות. למה פורטלנד הסכימה לתת אותו בשביל המשקולת הכלכלית שבאה עם הולידיי? אני מנחש ששילוב של 2 דברים:

אין קבוצות אחרות שרוצות לתת לסימונס את החוזה הארוך. או שיש ואין להם משהו טוב יותר להציע.
* הם מאמינים שג'רו הולידיי הוא הוטרן שיכול לשפר את הקבוצה הצעירה שלהם, או לפחות קצת את הנדרסון (לא שהייתי בונה על זה).

בקיצור, פורטלנד נתנו שנה של סימונס בתמורה ל-3 נשים של הולידיי, ככל הנראה כי GMs לא עומדים בתור כדי לשים ידיים על סימונס.

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
24/06/2025 14:11:25

צ"ל 4 נשים של הולידיי. סתם, 3 שנים.

עגל
24/06/2025 15:20:49

סימונס זאת גרסה גבוהה של ג׳ורדן פול ולא אתפלא אם הוא יגיע לאותו בית קברות לשחקנים.

עידו גילרי
24/06/2025 15:25:05
הגב ל  עגל

ובלי טבעת…

רן הנרגן
24/06/2025 15:28:50
הגב ל  עגל

גורדן פול לפני שהמוח שלו התמלא בשתן תרם משמעותית לקבוצה שזכתה באליפות. איפה הוא ואיפה סימונס

עגל
24/06/2025 15:39:47
הגב ל  עגל

עוד חח – הם באותו גובה (למעשה סימונס נמוך ב-2 ס״מ)

Smiley
24/06/2025 22:49:47
הגב ל  עגל

אם כבר גרסה נוספת של קווין מרטין (אותו סקורר שזכור מהקינגס ושעבר ל-okc תמורת הארדן)

וניל טרופי
וניל טרופי
24/06/2025 17:12:08

בוסטון התחילה את הפירוק של הקבוצה שזכתה באליפות, הולידיי שחקן נשמה קלאסי שהיה הגרוש החסר ללירה. אולי הריצה בסוף העונה שיבשה לאנשים פה את המוח אבל פורטלנד לא יקחו אליפות השנה ואני בכלל לא בטוח שיעשו פליאוף למרות הכתרים לאבדיה לפורטלנד לא הייתה ממש שיטה, המאמן שלהם לא הכי חד והולידי יתן מנהיגות ויהיה בעצם המאמן על המגרש. סיימונס יכול רק להרוויח מהטרייד כי אף קבוצה כנראה לא רצתה לגעת בו, משהו דוגמת וויגינס בווריירס. אשמח אם יעבירו אותו הלאה לשארלוט או לוושינגטון בתמורה למאן או יותר טוב בתמורה לגיבור שלנו סמארט שיחזור הבייתה. אם אפשר לתת ציון אז 10 לבוסטון 8 לפורטלנד.

gogo
gogo
24/06/2025 17:29:37

יש לי קילומטרז צפייה גדול בפורטלנד והטרייד הזה טוב לפורטלנד. הולידיי זה בדיוק מה שהם צריכים מנטור, לא גופה ולא נעליים. עדיין אחלה שחקן שהלך קצת לאיבוד העונה בבוסטון. עדיין שומר מעולה.
סיימונס ? שחקן מזעזע. כישרון יש לו. יכולת קבלת החלטות רעה ושחקן הגנה רע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הטרייד הגיוני, לשני הצדדים, אבל לא ברור לי למה פורטלנד היו צריכים להוסיף בחירות. לבוסטון זו הייתה עסקה טובה גם בלעדיהן.

TRIP
TRIP
24/06/2025 19:41:54

לפורטלנד יש את החוזים הטובים בליגה לצד הגרועים בליגה קבוצה מוזרה

tt
tt
25/06/2025 9:08:04

קראתי עכשיו 155 תגובות סומו
אחלה טרייד לפורטלנד נתנו שחקן שלא רצו בעד שחקן שרצו
אומנם הולידי לא שווה את הסכום שמקבל אבל חצי מהשחקנים בליגה בקטגוריה הזו
כל עוד לפורטלנד יש מקום בתקרת שכר אז העלות פחות משנה וזה לא ששחקנים אחרים טובים עומדים בתור לבוא לשם. מאמין שנראה עונה של פליאוף שנה הבאה בפוטלנד ואולי יותר מסיבוב ראשון