חם מהתנור – ג'ורדן פול בפליקנס ומקולום בוושינגטון. פורזינגיס בהוקס בעסקה משולשת. קיירי בדרך להאריך חוזה במאבריקס.

חם מהתנור – ג'ורדן פול בפליקנס ומקולום בוושינגטון. פורזינגיס בהוקס בעסקה משולשת. קיירי בדרך להאריך חוזה במאבריקס.

על פי הדיווחים, וושינגטון מעבירים לפליקנס את ג'ורדן פול, סאדיק ביי והבחירה ה-40 בדראפט, ויקבלו בתמורה את סי ג'יי מקולום, קלי אוליניק ובחירת סיבוב שני עתידית. הפליקנס מנסים ככל הנראה לבנות קבוצה צעירה יותר סביב זאיון וויליאמסון, ומעבירים את מקולום לאחר 3.5 עונות בניו-אורלינס ואת אוליניק שהגיע רק בדדליין האחרון בטרייד על אינגרם, בזמן שוושינגטון כנראה חושבים על החוזה הנוח יותר של מקולום שמסתיים שנה לפני זה של פול.

חם מהתנור – ג'ורדן פול בפליקנס ומקולום בוושינגטון. פורזינגיס בהוקס בעסקה משולשת. קיירי בדרך להאריך חוזה במאבריקס.

סי ג'יי מקולום הוא אחד השחקנים הבכירים בליגה בעשור האחרון מבין אלו שלא נבחרו לאולסטאר, כשבכל אחת מ-10 השנים האחרונות הוא קלע 20 נקודות למשחק, והוא גם עשה לעצמו שם כשקלע 37 נקודות במשחק 7 היחיד בקריירה שלו, ויש לו חוזה לעוד עונה אחת בלבד, מה שיאפשר לוושינגטון לפנות מקום תחת התקרה בקיץ הבא. יחד איתו יגיע אוליניק, שהספיק לשחק רק 20 פעמים במדי הפליקנס עם ממוצע של 10.7 נקודות, וכמובן שעל בחירת סיבוב שני עתידית עוד מוקדם לדבר.

בצד השני, ג'ורדן פול היה חלק מהאליפות של גולדן סטייט ב-2022, ובעונה שעברה הוא נראה טוב יותר עם שיא קריירה של 20.5 נקודות למשחק ב-54.4% אפקטיבי, לעומת 17.4 נקודות ב-49.1% אפקטיבי בעונת 2024, ולו יש חוזה לעוד שנתיים, זכר להארכת חוזה שהוא קיבל מבוב מאיירס אצל הווריורס אחרי האליפות. יחד איתו עובר בטרייד גם סאדיק ביי, שלא שיחק בכלל במדי וושינגטון, והפעם האחרונה שהוא דרך על הפרקט הייתה במרץ 2024, אז הוא קרע את הרצועה הצולבת עוד במדי אטלנטה. חוץ משניהם, הפליקנס מקבלים גם את הבחירה ה-40 מחרתיים, וגם עליה עוד מוקדם לדבר.


סטיבנס ממשיך לעבוד. אחרי שהסלטיקס שלחו את הולידיי לבלייזרס, סטיבנס שולח את פורזינגיס (והחוזה הנגמר שלו) להוקס.
עפ"י שאמס, הסלטיקס מבצעים עסקה משולשת ביחד עם ההוקס והנטס.
הסלטיקס שולחים ךהוקס יחד עם פורזינגיס בחירת סיבוב שני. טרנס מאן והבחירה ה-22 של ההוקס עושים את דרכם לברוקלין, והלסטיקס מקבלים את גו'רג'י נינאג ובחירת סיבוב שני מהנטס.

הסלטיקס ממשיכים להשיל מכליהם התחייבויות כספיות, ובמקרה של פורזינגיס גם בריאותיות, כאשר הלטבי שיחק רק 42 משחקים בעונה שעברה, ובסדרה מול הניקס היה חולה. ההוקס בהחלט מהמרים פה על שנה אחת שלו שיכולה להרים את הקבוצה לצד יאנג, ג'יילן ג'ונסון וזכארי ריזשה, כל עוד הוא בריא.

ברוקלין אוספים בחירת סיבוב ראשון לקראת הדראפט, וכרגע יש להם 5 בחירות סיבוב ראשון – 8, 19, 22, 26 ו-27.


קיירי ארווינג ודאלאס בדרך להארכת חוזה בסך 119 מיליון דולר ל-3 שנים. ארווינג דוחה את אופציית השחקן שהייתה לו כדי להאריך חוזה עם המאבס. היבקה נותנת לארווינג אופציית שחקן לעונת 2027-28.
יש לציין כי קיירי יחמיץ את עונת 2025-26 עקב פציעת ACL ממנה סבל במהלך העונה.


באספת בעלי הקבוצות המסורתית שבין סיום הגמר לדראפט אושר פה אחד סיום תהליך המכירה של הטימברוולבס מגלן טיילור למרק לור ואלכס רודריגז. הבעלים הקודם גלן טיילור הקפיא את תהליך המכירה של השליטה בקבוצה לפני שנה בטענה שלרוכשים אין מימון מספיק (במאמר מוסגר טיילור הבין שמכר בזול והתחרט – הוא מכר לפי שווי של 1.5 מיליארד והיום הקבוצה מוערכת ב-3 מיליארד). זה אחד הגורמים לבלאגן הארגוני שם שגם הביא לטרייד של טאונס לניקס. הצדדים הלכו לתהליך בוררות חיצוני שפסק לטובת הרוכשים ואנחנו ניפרד לשלום מטיילור אחרי השלמת תהליך המכירה בימים הקרובים. זה צעד חשוב לאור תהליכי מכירה מתמשכים אחרים שקרו בשנה האחרונה של שני מועדוני הדגל של הליגה: הסלטיקס והלייקרס. המכירה של שתי הקבוצות תאושר גם היא במפגש בימים הקרובים.

Subscribe
Notify of
103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
24/06/2025 23:22:56

wtf פליקנס wtf

Millertime
Millertime
24/06/2025 23:29:34

כמו להחליף גרב שמאל בגרב ימין, אחרי טיול של שבועיים במדבר.

אור
אור
24/06/2025 23:30:50
Reply to  Millertime

🙂

ד"ר פופרס
24/06/2025 23:37:20

הפליקנס הוכיחו שטפשים מנהלים את הקבוצות.
ששמעון צודק רוב הזמן.
שגם לקקי סוג ב' יש ביקוש.
איזה טרייד מהגהנום

ד"ר פופרס
24/06/2025 23:39:11

וושינטון חייבת לשלוח זר פרחים לג.מ של הפליקנס

עמנואל אוחנה הלקין

פשוט לא מבין את הטרייד הזה מהצד של וושינגטון. שנה שעברה פול היה שחקן שמשלמים כדי להיפטר ממנו, אבל השנה הוא השתפר בהרבה (20.5 נק', 38% ל-3) ולמרות שהקבוצה הייתה מזעזעת הוא כבר לא שחקן שסתם מוותרים עליו בחינם, וגם אם הם יביאו עוד שחקן חופשי עם ה-30 מיליון הנגמרים של מקולום הם לא ינצחו סדרת פלייאוף עוד שנתיים. בנוסף, החוזה של פול נגמר עוד שנתיים אז הם יכלו להעביר אותו בקיץ הבא לקבוצה שמחפשת חוזה נגמר. הייתי רוצה לראות אותו עובר לקבוצה שבאמת צריכה אותו, אבל אולי ניו אורלינס תעביר אותו שוב תמורת איזו בחירה, יהיה מעניין לעקוב אחרי זה. בכל מקרה, לדעתי זה טרייד רע מאוד לוושינגטון, וויתרו על נכס ששווה לפחות בחירת סיבוב ראשון אחת תמורת הזכות להיפטר מ-30 מיליון שנה קודם. ניו אורלינס פחות או יותר קיבלה את הגרסה היותר צעירה של השחקן שהיא ויתרה עליו. פול פחות יציב ממקולום, אבל אף אחד מהם לא היה תורם לניו אורלינס בטווח המיידי אז הם בטח לא הפסידו ואם יצליחו להוציא משהו מפול אז גם הרוויחו.

Last edited 3 months ago by עמנואל אוחנה הלקין
ד"ר פופרס
24/06/2025 23:51:21

🤣🤣🤣אחלה שחקן

עמנואל אוחנה הלקין

כן, תצחק כמה שאתה רוצה, אבל השנה הוא היה אחלה שחקן.

c webb
c webb
25/06/2025 7:45:14

פול זה שחקן הרסני לפרנצייז. סטטיסטית הוא אולי השתפר מהשנה הראשונה בקבוצה, אבל הוא פשוט שחקן איום ונורא אשר מוביל למשחק סוליסטי ולא חכם.
אמנם אין לי תימוכין לזה אבל מרגיש לי שהוא גם נזק לחדר הלבשה.
איפה שהשחקן הזה נמצא לא יצמח דשא

עידו גילרי
25/06/2025 7:47:04
Reply to  c webb

בעיקר כי כבר כסחו את הדשא אחרי שהוא עזב…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקבוצה היחידה שבאמת צריכה את גורדן פול זה הפועל תא.

moody
25/06/2025 0:20:34

חם? ממרתפי הליגה. בעיניי זה טרייד סבבה לכל הצדדים. וושינגטון פינו מקום מה שיאפשר להם לספוג עוד חוזים רעים ובחירות דראפט (זה יותר רלוונטי בעיני בעולם שבו כבר אין כמעט פרי אייג'נטס ויש אפרון שני שחונק קבוצות חזקות). הפלס שעדיין מנסים לנסות הביאו שחקן שאולי יחזור לתפקיד השחקן השישי ועוד שחקן שאינשאללה ישתקם. כנראה שהם כן מאמינים שלזאיון עוד יש צ'אנס למרות המשפט והפציעות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
25/06/2025 0:40:17

ניו אורלינס מהמרת על ג׳ורדן פול אחרי סוג של שנת שיא, לפחות באחוזים מהשדה, ולא נותנת יותר מדי. גם ככה לא יצמח שם עשב כל עוד זאיון הוא הסטאר שלהם, אז לפחות שה gm יוכל לספר שהוא עשה משהו. ווש משלימה עם מקולום קבוצת וותיקים לליגת 3×3 עם ברוגדון ומידלטון. בניגוד אליהם מקולום שווה איזה בחירת סיבוב שני. אולי מילווקי תקח אותו ותיתן את קוזמה + הבחירה, אבל אני גם לא אתפלא אם ווש ישאירו אותו ויתנו לו לפתוח

Last edited 3 months ago by סכין בגב האומה
ג'ורג' עובדיה הסקרן

קוזמה חזרה לוושינגטון עם הזנב בין הרגליים זה קלאסיק

עידו גילרי
25/06/2025 7:36:58

לקוזמה עוד שנתיים בחוזה. כל הרעיון היה לפנות את שנה הבאה.

Florida man
25/06/2025 0:42:43

מזכיר את הבדיחה הישנה מהטירונות:
המ"פ מכנס את הטירונים בסופ"ש ומבשר להם בשורה טובה ובשורה רעה.
הטובה- מחליפים אחרי שבועיים את התחתונים, הרעה? עם הפלוגה השנייה

ברוך רובין
25/06/2025 0:43:58

לא חשבתי יש יותר מפגרים מוושינגטון אבל מסתבר שיש. איזה טרייד איום לפליקנאנס

עמיחי קטן
25/06/2025 0:44:24

זה לא טרייד משמעותי מבחינת הליגה, אבל הפליקנס כן מתחזקים טיפה ומבחינת וושינגטון הם נפטרו מפול וקוזמה שהיו הסמל של הביזיון שהיה שם, וקיבלו בתמורה את מידלטון ומקולום, שאלו שני שחקנים עם אופי הרבה יותר נוח

ירון, החלום
ירון, החלום
25/06/2025 1:24:53

בס"ד
תודה
סתם טרייד לא משמעותי לקבוצות.

Florida man
25/06/2025 2:02:59

פרוזינגיס באטלנטה

golan
golan
25/06/2025 2:18:26

לא רואה איך פול מקדם את הפליקנס, או את מקולום מקדם את ווש… אז זה וין-וין או טוטל לוס
נראה שבוסטון ויתרו על העונה כי טייטום פצוע, אבל אז הם יגלו שהקבוצה שלהם זה בראון סימונס ונינאנג. לפחות לא ישלמו כ"כ הרבה מס

ג'ט לג
ג'ט לג
25/06/2025 2:27:22

בוסטון מורידים את עצמם מהר מתחת לאפרון ה2. והכיוון לפי השמועות אפילו לרדת מתחת לאפרון ה1. מעריך שגם האוזר יעבור תמורת התמורה המתאימה , אבל הרחש בליגה שיש מצב שגם בראון יעבור

Florida man
25/06/2025 2:29:13

בוסטון בטנקינג מפואר. פורזי היה צריך לעוף כי התרומה שלו הייתה שולית והוא כל הזמן פצוע…

ג'ט לג
ג'ט לג
25/06/2025 2:43:50
Reply to  Florida man

אם זה טאנקינג כל הדרך , אז המחיר של בראון בין היתר הוא בחירת לוטרי גבוהה השנה או,כמה בחירות ראשונות גבוהות.
האם סטיבנס ימצא את השגא הבא שיעבור בטרייד תמורת בראון?

סלטיקס
סלטיקס
25/06/2025 5:05:22
Reply to  ג'ט לג

ברגע שיוותרו על בראון יתחיל אפקט הדומינו ולא רוצה לחשוב על זה

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 6:26:19
Reply to  ג'ט לג

איזה טאנקינג? השתגעתם? הם משילים משכורות ומתחזקים במקום טייטום.
ידענו שפורזי והולידיי יצטרכו ללכת
ניאנג שחקן מעולה ומאוד מתאים שם.

עידו גילרי
25/06/2025 7:16:26
Reply to  Florida man

שום טנקינג, ניהול נכון ומעולה כתמיד של סטיבנס.
לא מחכה שייגמר המקום מתחת לתקרה ויורד מתחת לאפרון השני. עונה מיידית לקול ההגיון ולדרישות של הבעלים החדש.
בנוסף מביא שחקנים על חוזה נגמר מה שייתן לו גמישות בהמשך העונה ולקראת העונה הבאה.

birdman
birdman
25/06/2025 13:13:39

ללא טייטום העונה הבאה הלכה. עוד כמה חודשים נדע אם הלכו על בחירת דראפט גבוהה או שהלכו בכל הכוח על מקום עשירי במזרח.

עידו גילרי
25/06/2025 13:18:56
Reply to  birdman

אתה חושב שהם יהיו בסביבות ה-20-25 נצחונות? כי בשביל זה צריך ל"פצוע" גם את בראון.

Last edited 3 months ago by עידו גילרי
birdman
birdman
25/06/2025 13:51:51

20-25 נצחונות זה בשביל בחירת דראפט טובה, אני חושב שזה ריאלי לגמרי. עכשיו אני אכנס לוויכוח ישן… לדעתי הם משחקים בלי מאמן, מה שמגדיל את הסיכויים.

עידו גילרי
25/06/2025 14:01:52
Reply to  birdman

חחח, שכחתי כמה אוהדי הסלטיקס מפונקים.

birdman
birdman
25/06/2025 14:12:28

+1 ו… אל הורפורד לא קיבל חוזה חדש. הניאנג ההוא, זהו, זה מה שיש מתחת לסל, כי נימיאס קטה זה לא ממש שחקן נ.ב.א.

עידו גילרי
25/06/2025 14:16:36
Reply to  birdman

קודם שהורפורד יחליט שהוא ממשיך. מה זה לא קיבל חוזה חדש? עוד לא התחיל הפרי אייג'נסי

וניל טרופי
וניל טרופי
25/06/2025 2:44:21

וושינגטון עם מידלטון מקולם וסמארט עם הרבה צעירים. חסר להם מאמן והיורוליג שלהם בהליכה.
פורזינגיס לאטלנטה לשנה אחרונה בחוזה בתמורה לבחירה 22 בדראפט לא ברורה הקבוצה הזו.
פליקנס באמת מוזרים כי מה באמת יכול לצאת מזאיון ופול ביחד?
המנג'רים בליגה הזו לא מפסיקים להפתיע עם העברות האלה והמחשבה היא שזה רק בשביל לתת עמלה לסוכנים.

עידו גילרי
25/06/2025 7:17:28

הסוכנים לא עושים עמלות על הטריידים.

וניל טרופי
וניל טרופי
25/06/2025 7:37:49

תודה, לא ידעתי.

עידו גילרי
25/06/2025 7:39:50

הם מקבלים אחוז קבוע מכל חוזה אז יש להם תמריץ בעיקר להחתים על חוזה כמה שיותר גבוה.

Smiley
25/06/2025 4:16:39

Shams Charania

@ShamsCharania

BREAKING: Dallas Mavericks nine-time NBA All-Star Kyrie Irving is declining his $43 million player option and intends to sign a three-year, $119 million contract with the franchise, sources tell ESPN. The deal includes a player option in the 2027-28 season.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גם אחרי השבועיים המטורפים שעברו עלינו, העסקה בין וושינגטון לניו אורלינס עדיין מכמירה את הלב.

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 6:04:09

אמרתי לכם שקיירי מצא בית במאבס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טעות נוראית של המאבס אבל בטח יטרידו אותו מתישהו אחרי שיראו שאליפות לא יקחו 🤣🤣
קיירי מצא בית בבנק

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 8:16:12

הוא יגמור שם את הקריירה

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 6:46:07

ניאנג התאמה מעולה בבוסטון.
קלעי שלשות טוב מהפינה ומשלים מצוין, שחקן קבוצתי עם אופי טוב.

רן הנרגן
25/06/2025 7:14:52

דרק וויט נשאר בבוסטון. הרבה קבוצות לטשו עיניים אבל בוסטון עשו את הדברים הנכונים ואפילו לא שילמו מחיר יקר על פריקת החוזים לזינגר והולידיי. עכשו נשאר לראות כמה טוב גילן בראון וכמה טוב יהיה טיטום אחרי שיחלים בעוד שנה

עידו גילרי
25/06/2025 7:23:58

השאלה המרכזית עבורם היא איפה הם מוצאים כשרון צעיר בדראפט. כי אין להם דרך ממשית אחרת למלא את השורות.

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 10:42:01

לעשות סקאוטינג טוב. יש שחקנים כשרוניים בכל בחירה בדראפט.

עידו גילרי
25/06/2025 11:09:05

קל להגיד אין אף אחד שמצליח קבוע.

עידו גילרי
25/06/2025 11:09:20

לייצר שחקן רוטציה משמעותי.

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 11:22:44

לייקרס

עידו גילרי
25/06/2025 11:31:23

בהחלט רקורד טוב אבל גם הם לא פוגעים תמיד.

רן הנרגן
25/06/2025 7:19:12

לגבי העסקה של סי גי תמורת פטל, אני מאד אהבתי את גורדן כשחקן של ג"ס אבל הבחור לא ידע לסתום אתצהפה וכנראה שעדין לא סותם וושינגטון העבירו או הלאה לפני שאחד הצעירים שם יתקע לו עוד אחת בפרצוף. או שזאיון יהרוג אותו או שיתחיל לקחת זריקות הרזיה בהתמדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הגאונות של פליקנס זועקת למרחקים אין ספק שהביאו את גורדן פול לחזק את ההגנה ולנהיג את הקבוצה ולעצור את הקליר פאת.
פול הוא השחקן המתאים ביותר הוא וציון עוד שנתיים יביאו אליפות. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

הסלטיקס העיפו בצדק את פורזי והולידיי שחקנים יקרים מידי. יש גם ב5 מיליון שחקנים שיביאו את התרומה שלהם רק צריך לתת להם לשחק. עושים מהלכים נכונים ילחמו בצמרת.
ניאנג זה שחקן חלש ויעיף שלשות שבזה הוא לא רע מתאים לשיטת משחק שלהם.
ההוקס גם בדרך הנכונה לבחירה 1 עם הטרייד של פורזי שאני בספק אם יגיע ל25 משחקים בעונה הבאה. יאללה תעשו טרייד כבר על העכברוש קברתם אותו בביוב.

ווש בונים קבוצה לאליפות עם וטרנים מנוסים כמו מידלטון ומקולום שראו כבר הכל. עם הפיכתם של קוליבלי וסאר לשחקני טופ 5 בליגה יש להם את כל החבילה לשושלת.
המנגר שלהם עונה הבאה מנגר העונה קל.

Last edited 3 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
yonis
yonis
25/06/2025 8:12:33

טרייד שלא משנה כלום מבחינת שתי הקבוצות,
הן יישארו באותו מצב שהן היו, לא יהיו בפלייאוף.

אחרי הטריידים של הולידיי ופורזי אני שוב אומר את מה שאמרתי פה פעם, כשבעלים של קבוצה מחליט להטריד שחקנים זה בסדר מצידנו האוהדים, לא מעניין אותנו וזה נראה טבעי כשזה קורה,
כששחקן לא מודע לזה שהוא הולך להיות מוטרד והוא עובר עם משפחתו מדטרויט לפיניקס וצריך לקחת איתו את כל המשפחה שלו ואני יודע שזה המקצוע ושהם מרוויחים מצויין,
אבל כששחקן דורש טרייד האוהדים זועמים על זה ואני לא מצליח להבין למה,
הכל בליגה הזו זה עסקים, שחקנים יודעים שיש להם היום כוח והם מנצלים את זה, כמו שהבעלים/המנג'ר יכולים לסחור בך ולשלוט לך בעתיד אתה יכול לעשות זאת בתור שחקן.
זה שלשחקן יש חוזה לא אומר שהוא צריך להיות כבול בקבוצה עד שהבעלים/מנג'ר יחליט להטריד אותו או עד שייגמר לו החוזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

השחקן מקבל כסף רב על זה שהוא יכול להיות מוטרד בכל רגע.
השחקן לא יכול גם לבקש כסף וגם להחליט אצל מי אם הוא כבר חתם. זה הבעיה.

yonis
yonis
25/06/2025 8:21:29

השחקן מקבל כסף רב על מנת שהוא ישחק ויכניס כסף לקבוצה,
זה רצון הדדי של שני הצדדים, אין שום קשר בין חתימת חוזה להסכם על טריידים.

אור
אור
25/06/2025 8:28:43

נכון, וגם כסף מובטח לא משנה אם חלית, נפצעת, הפכת לגופה

יש CBA שמגדיר מה "בסדר" ומה "לא בסדר" אז על מה התלונות בדיוק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/06/2025 8:16:53

תודה פורזינגיס, נקווה שתהנה בבית החדש שלך. וכמובן, רק בריאות

Last edited 3 months ago by האווי לאסוף
Shenanigans
Shenanigans
25/06/2025 9:19:28

הסלטיקס עם 2 מהלכים אדירים עד עכשיו, לא פחות

yaniv
25/06/2025 9:26:09

סטיבנס GM פשוט אדיר.מספר 2 בליגה אחרי פרסטי.
מי שקיבל בבוסטון את ההחלטה להעביר אותו מתפקיד המאמן לתפקיד הGM פשוט קיבל החלטה מדהימה

Avri
Avri
25/06/2025 10:23:15
Reply to  yaniv

כמו שאתה יודע, אני ממעריציו של סטיבנס. אבל בוא, לתת לו כתר אחרי הטריידים האלו זה קצת מוגזם. קיבל הוראה לא בלתי הגיונית לקצץ משמעותית כי אין טייטום אז אין סיבה לשלם כל כך הרבה מס. זה לא שהוא קיבל תמורה משנת עולמות עבור אף אחד מהם. אגב אני ממש לא בטוח שהוא סיים, אבל כמו שנראה כרגע לסלטיקס תהיה קבוצה משמימה ומדכאת בעונה הקרובה.

יש מצב, וברור לי שלא יסכימו איתי כאן, שצריך ללכת לגמרי עד הסוף עם הפירוק הזה. להשאיר את בראון ודרק ווייט, ולהקיף אותם בשחקני יורוליג בשביל טנקינג לעונה אחת. אפשר אפילו להביא את ים מדר בשביל שרזי יהיה מבסוט.

עידו גילרי
25/06/2025 10:30:16
Reply to  Avri

צודק לגבי החלק הראשון – עשה את העבודה שלו. לא יותר.

עידו גילרי
25/06/2025 10:31:30
Reply to  Avri

ולגבי החלק השני? להעיף את החוזה הנהדר של פריצ'ארד בשביל טנקינג של שנה זו שטות. מה נשאר מעבר לזה…?

Avri
Avri
25/06/2025 10:56:06

לגבי פריצ'ארד אני אכן בקונפליקט. מחד, מה שאמרת. מאידך, החוזה שלו והסטטוס שלו אלו בדיוק הסיבות שהערך שלו כרגע עצום. כשהמניה בשיא, יש מצב שזה הזמן למכור. ולמה למכור? כי עם כל חוקי השכר הסופר קשיחים אני חושב שכל קבוצה חזקה ועמוקה חייבת כמה חוזי רוקי בסגל, אחרת אין מנוס מלהסתבך עם משכורות ומיסי עתק.

עידו גילרי
25/06/2025 11:08:36
Reply to  Avri

ומה אתה חושב שתקבל עבור הערך העצום הזה?

Avri
Avri
25/06/2025 13:21:17

שוב, אני ממש לא בטוח שצריך או כדאי להטריד את פריצ'ארד. אבל יש גם סיבות לחיוב. אחת הבעיות שלנו זה העומק, ואיך שלא הופכים את זה מגבלות המס מחייבות את מי שמחפש סגלים רחבים להסתמך על מספר רב של שחקנים זולים. אפשר לדעתי לתרגם את פריצ'ארד וחוזה היוניקורן שלו לשלוש-ארבע בחירות סיבוב ראשון, כולל אחת טופ 8. שווה את זה? כמו שאמרתי, בכלל לא בטוח אבל גם לא הייתי פוסל בלי מחשבה.

עידו גילרי
25/06/2025 13:25:05
Reply to  Avri

אם אתה חושב שתקבל שלוש בחירות סיבוב ראשון על פריצ'ארד אז אני כבר מביא את יניב לצחוק עליך…בחירת טופ 8 עולה יותר מהחוזה הנוכחי שלו. מה עשית בזה?

Avri
Avri
25/06/2025 15:21:53

מחד אתה כותב לי – בצדק – איזה חוזה מדהים יש לפריצ'ארד, ומאידך חושב שלא נקבל עליו מחיר גבוה? זה שילוב של תרומה וערך חוזי שיוצר לו ערך גבוה מאוד.

מה יוצא לי מיזה? בשאיפה 3 שחקני רוטציה זולים במקום אחד.

אני כל תגובה כאן כותב במפורש שלא בטוח בכלל שזה טרייד שצריך לעשות, אלא רק שיש גם סיבות לחיוב ולא רק לשלילה.

עידו גילרי
25/06/2025 15:34:05
Reply to  Avri

חוזה מדהים לא שווה מחיר גבוה בשוק. זו טעות נפוצה. זה רק אומר שיהיה קל למצוא לו קונים אבל במחיר סביר. לא תקבל עליו שלוש בחירות סבוב ראשון אתה הולך למחוזות הזיה לא ברורים ולא ברור לי איך תוכל לקבל עליו שלושה שחקני רוטציה סבירים לדעתך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש סיכוי לקבל מווש גם 4 בחירות.😁

דוקטור רזי הופמן
25/06/2025 18:31:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הלכתי על הפליקנס

Avri
Avri
25/06/2025 17:04:54

מה זה "טעות נפוצה"? קבוצות ישלמו הרבה בשביל שחקנים שמתאימים להם ותקרת שכר הנוכחית עושה שחקנים כמוהו לסופר אטרקטיביים. הזוי שיתנו עבורו 3 בחירות? להזכיר לך כמה אורלנדו שילמה רק לפני דקה על דזמונד ביינס שסותם להם עכשיו את הפיי רול?זה לא הזוי? ובכלל, אם לא יתנו אז שבוסטון לא תעשה טרייד. הוא נכס אדיר, לא שווה להטריד אותו בפחות, או אפילו במחיר הזה.

עידו גילרי
25/06/2025 17:16:13
Reply to  Avri

טוב בסדר אברי.
נדבר כשתחזור למציאות.
בינתיים כמו שאתה אוהב להגיד – שתה כוס מים קרים…

Avri
Avri
25/06/2025 17:42:27

אתה גונב לי ה קצ' פרייז שלי, לא יפה.

עידו גילרי
25/06/2025 17:50:59
Reply to  Avri

חחח האמת שזה היה בעיקר כדי להטריל. באקלים הנוכחי בטח כשיש קבוצות מפוצצת בבחירות שחלקן תיכף יצטרכו חוזים זולים אני יכול לראות אפילו את זה קורה…

Avri
Avri
25/06/2025 18:03:43

צילמתי, גזרתי ותליתי על הקיר.

דוקטור רזי הופמן
25/06/2025 18:29:15
Reply to  Avri

לא מבין מי יתן לך 3 בחירות סיב' 1 ואחת מהם טופ 8?
תשובה: אפילו הפליקנס לא!
🙂

yaniv
25/06/2025 10:32:27
Reply to  Avri

אתה צודק אבל זה לא רק זה אלא כל המהלכים שהוא עשה מאז שנהיה GM תכלס לא זוכר מהלך שגוי שהוא עשה וכן להעיף תוך יומיים את שני השחקנים הכי כבדים שיושבים על הפיירול ועוד בלי לאבד בחירות תמורתם אלא לקבל זה משהו טוב.האמת שלא חשבתי שתצליחו להיפטר מפרוזינגיס וכן הדיבורים שהוא ימשיך שהוא הכי רוצה את הרכז הליטאי מהדראפט

Avri
Avri
25/06/2025 10:59:51
Reply to  yaniv

כן, אני מסכים שהוא לא עשה טעויות עד עכשיו ובגדול עושה עבודה מעולה. כמו שכתבתי, אני ממעריציו. לגבי הרכז הליטאי, בשביל לקבל אותו צריך בחירה די גבוהה שתצריך טרייד משמעותי מאוד. הקלף היחידי של סטיבנס בטרייד כזה זה פריצ'ארד ולא נראה לי שהוא ילך על זה. אולי אם יקבל עוד כמה בחירות בעדו.

yaniv
25/06/2025 11:23:23
Reply to  Avri

השמועות שאני שמעתי זה דווקא דרק וויט או אפילו בראון

עידו גילרי
25/06/2025 11:35:26
Reply to  yaniv

השמועות מדברות על עניין גדול אבל על חומת מחיר גבוהה מאד שסטיבנס מעמיד.

Avri
Avri
25/06/2025 13:14:35
Reply to  yaniv

לכל איש יש תחליף.

birdman
birdman
25/06/2025 14:35:09
Reply to  Avri

הלך משה הגיע יהושע בן נון 🙂

עמיחי קטן
25/06/2025 14:41:32
Reply to  birdman

ואז כשיהושע הלך התחילו הבעיות

birdman
birdman
25/06/2025 15:18:03

מה שבטוח, גם בתנ״ך אתה מבין גדול ממני! 🙂

דוקטור רזי הופמן
25/06/2025 18:33:08

ולא הלכתם במצוותי

דוקטור רזי הופמן
25/06/2025 18:32:37
Reply to  birdman

🙂

עגל
25/06/2025 13:19:53
Reply to  Avri

למה לפרק? היתה לבוסטון קבוצה כל כך טובה, לבנות זה קשה ולוקח זמן.
אני מבין להיפטר מפורצינגיס, שהיה חלש מאוד השנה (אולי לא באשמתו כי הוא היה חולה) ואולי מהולידיי, שחווה ירידה מסוימת.
אבל לא לזרוק את כולם.

Avri
Avri
25/06/2025 15:27:11
Reply to  עגל

למה לפרק? הלו! כבר פירקו!. בוסטון הסופר חזקה ההיא התבססה עם הולידי ופורזינגיס תורמים ובכושר טוב, והורפורד תורם ומשמעותי. הקבוצה הזו כבר לא קיימת. בשנה הקרובה אין על מה לשחק, ואין עם מה לשחק. אז צריך לבדוק איך בונים מחדש על השלד של טייטום וגרין. במקום עונה סתמית של מקומות 6-8 במקרה הטוב, אפשר לזרוק עונה אחת לפח ולהוסיף רוקי משמעותי לשלד בעונה שתבוא אחר כך.

birdman
birdman
25/06/2025 15:43:08
Reply to  Avri

כרגע הצבעים זה ווייט ובראון. 🙂

דוקטור רזי הופמן
25/06/2025 18:26:01
Reply to  Avri

היי אברי
מזמן איבדתי תקווה לים מדר, אני פשוט כבר לא מחזיק ממנו יותר. פריצארד הרבה יותר משמעותי ממה שהוא היה מתפתח בבוסטון.

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 10:42:50
Reply to  yaniv

בהחלט נראה ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי ממש שמח לשמש כמנטור בפורטלנד שדות פופ יודע על מה הוא מדבר

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=510661

עידו גילרי
25/06/2025 11:19:07

ג'רו הולידיי הועבר בטרייד ארבע פעמים בקריירה, תמיד זה היה נגד רצונו (זה כולל להעביר תמיד את המשפחה) בכל פעם האריך חוזה ביעד אליו הגיע. הוא בטוח לא שמח מזה, אבל אני מתקשה לחשוב על שחקנים יותר מקצוענים ממנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשמע הוא צריך להיות בקבוצה רצינית מה מטריחים אותו לקבוצת אמצע טבלה ביום טוב.
בגילו שאתה עשיר ואחרי אליפויות אתה רוצה רק מאבק על תארים כל השאר זה ירידה. ימים יגיד
לדעתי הוא צהל להגיע לבוסטון
והיה אדיש במעבר מנא לויסקונסין.
הבעיה שמפליקנס הוא התקדם לבאקס ומהבאקס התקדם לבוסטון זה קידום מקצועי ואתגר ולעבור מבוסטון לפורטלנד זה לא קידום…

Last edited 3 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Avri
Avri
25/06/2025 13:23:09

זה לא נעים אבל זה שבגיל 35 הוא עדיין בעסק מראה שזה לכל הפחות משתלם.

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 11:28:45

יש שם איזה טמבל שמשתמש בכינוי שלי

yaniv
25/06/2025 11:36:28

חחחח כבוד יש לך מעריצים שמשתמשים בשם שלך

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 11:57:43
Reply to  yaniv

זה חוצפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😅😅😅
תשיק חולצה תעשה קצת מרצנדייס

מנחם לס
25/06/2025 15:53:48

מסכן פרוז'ינגיס

NBA בדם
25/06/2025 16:02:25
Reply to  מנחם לס

למה מסכן? הכסף זורם בבנק והוא מבסוט. גם כך חלק נכבד מהקריירה שלו הוא יושב בחוץ ולא כשיר.

ירון, החלום
ירון, החלום
25/06/2025 21:50:44

בס"ד
תודה רבה