פריוויו לגמר הגדול ולמשחק מספר 1 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר נגד אינדיאנה פייסרס / עמנואל אוחנה הלקין + Stockton2Malone

פריוויו לגמר הגדול ולמשחק מספר 1 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר נגד אינדיאנה פייסרס / עמנואל אוחנה הלקין + Stockton2Malone

פריוויו לגמר הגדול ולמשחק מספר 1 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר נגד אינדיאנה פייסרס / עמנואל אוחנה הלקין + Stockton2Malone

פתיחה – Stockton2Malone

אז חשבנו זה יהיה אוקלהומה נגד בוסטון או אוקלהומה של קליבלנד, או לייקרס נגד בוסטון. בסוף מקבלים אוקלהומה נגד אינדיאנה. 

לפני שנתחיל לנתח הקבוצות לקראת הגמר, יש לי 2 נקודות סיכום על הסדרה אינדיאנה ניו יורק. 

  1. מכה לחובבי תיאוריות קונספירציה 

כמה דובר על כך שגמר פייסרס – ת'אנדר, שני מועדונים משווקים קטנים, יהיה אסון לליגה וכמה אדם סילבר ירצה לראות את הניקס בגמר ובלה בלה בלה. ומה בסוף? אפשר להגיד אולי השיפוט בניו יורק היה קצת ביתי וג'יילן ברונסון זכה להתעלמות מוחלטת על הדברים המלוכלכים (או זה, ממש צחוקים, או האיפון הזה על בן מת'ורן) שהוא עשה, אבל כל זה שטויות. Overall, השיפוט היה מצוין ואינדיאנה פייסרס מגיעה לגמר כי היא הקבוצה הכי טובה במזרח. 

  1. לא מגיע לניו יורק ניקס לעלות לגמר 

אני יודע, יש הרבה אוהדי ניו יורק בין קוראי האתר. יותר מדויק אולי להגיד – לא מגיע לקבוצה של תום ת'יבודו לעלות לגמר. השנה היה לו מזל בלתי נגמר: הוא כהרגלו שחק את שחקני החמישיה שלו עד הסוף כל העונה, רק שהפעם הם לא נפצעו. לשחוק את השחקנים ולסכן אותם בפציעות זה פשע מספר אחד. לשכוח משחקנים לגיטימיים לגמרי ולהיזכר בהם באמצע הסדרה, כאשר אתה בפיגור רציני זה פשע מספר שתיים. לאנדרי שאמט ודלון רייט שחקנים סבירים לגמרי, יכולים לתת 10+ דקות בכל משחק, אבל הוצאו מחוץ לרוטציה ברוב שלבי הפלייאוף. לאנדרי שאמט, קלעי שלושות מצוין שקלע בסדרה כמעט 2 שלושות ב-54% (השחקן היחיד של הניקס שקלע במעל 40% מהטווח הזה) לא שיחק כלל בשני המשחקים הראשונים. באותו זמן, ג'וש הארט בכל הסדרה קלע קצת מעל 18%. 

דלון רייט, עוד פליט של וושינגטון, שיחק סך הכול 14 שניות בשני ההפסדים בגארדן. 

יש לניקס סגל טוב והספסל שלהם יכול להיות שלא נופל מזה של האינדיאנה, אבל בשביל שהוא יהיה באמת כזה, צריך לטפח ולבנות אותו. זה חלק מהמקצוע. 

לסכום, זה לא היה הוגן שתום ת'יבודו היה מקבל את הפרס של לעלות לגמר ה-NBA אחרי כל הטעויות שהוא ביצע במהלך העונה הזו. 

ונעבר לגמר 

הצד של אינדיאנה / Stockton2Malone 

חמישיה (קבועה כבר עונה שנייה): טייריס הליברטון, אנדריו נימבהארד, ארון ניוסמיט, פסקל סיאקם, מיילס טרנר. 

ספסל: אובי טופין, טי. ג'. מקונל, בן מת'ורין, בן שפארד, תומאס ברייאנט, ג'ראס ולקר, טוני בראדלי. 

איך הגענו עד לכאן

עונה סדירה

כמו בעונה הקודמת, פייסרס התחילו לאט ונכנסו לקצב עם התקדמות העונה. ניוסמיט פספס חודשיים בגלל פציעה, להליברטון גם לקח זמן להתניע מחדש אחרי הקיץ העמוס שהיה לו. בתחילת העונה הם גם איבדו את הגבוהים המשניים שלהם – אייזיאה ג'קסון וג'יימס וייסמן, שניהם עם קרע באכילס, לקח זמן למצוא למיילס טרנר מחליפים ראויים (בערך). 

בסופו של דבר, פייסרס סיימו מצוין את העונה הסדירה במקום הרביעי (17-7 החל מתחילת מרץ) ונכנסו לפלייאוף בכושר הטוב ביותר. 

הדרך לגמר 

זה משעשע, אבל עד עכשיו בפלייאוף, פייסרס הפסידו את אותה כמות המשחקים כמו התא'נדר – 4 בלבד. הם הצליחו לא להסתבך באף סדרה – זה נכון שבכל סדרה קרה להם "נס" – חזרה מפיגור 7 בדקה האחרונה במשחק ה-5 מול מילווקי, חזרה ממינוס 20 במשחק השני נגד קליבלנד או החזרה ההרואית מפיגור 14 ב-3 הדקות האחרונות במשחק הראשון נגד הניקס.  

מה שחשוב, אינדיאנה תמיד משחקת את המשחק שלה – קצב גבוה, הנעת כדור כל הזמן בחיפוש אחר זריקה טובה ורכבת תמידית של חילופים. בסדרה נגד הניקס, טייריס הליברטון שיחק הכי הרבה – פחות מ-37 דקות למשחק. 

התאמות של אינדיאנה 

הרבה דובר על קרב הסגנונות – התקפה של אינדיאנה נגד ההגנה של אוקלהומה. זו כמובן הכללה גסה, ההתקפה של אוקלהומה בסדר גמור וגם אינדיאנה שומרים טוב מאוד. מה שכן, מדובר בשתי הקבוצות הטובות בליגה, אז כל אחת מהם תפגוש משהו שלא ראו בפלייאוף הזה: שתיהן לא שיחקו נגד קבוצות עמוקות כל כך שאפשר להתיש ו-over run. אינדיאנה לא פגשה חצי מההגנה שיכולה לשחק אוקלהומה, הת'אנדר לעומת זאת יצטרכו להתמודד עם קבוצה שאין שם אלפא אחד דומיננטי כמו אנט שרק תסגור אותו וקרוב לוודאי ניצחת. 

עונה סדירה לא מדד, אבל  שתי ניצחונות בטוחות לאוקלהומה (שיחקו את שני המשחקים ללא צ'ט הולמגרן), הנקודה העיקרית – בשני המשחקים טייריס הליברטון קלע 24 נקודות במצטבר והיה 32- כאשר היה על הפרקט. וזה היה בעונה הרגילה, עם ההגנות של העונה הרגילה. לקח למסכן בטח שבוע להוריד את שאריות לו דורט מהגוף… 

לכן האתגר הראשון של ריק קארלייל יהיה לשחרר את טייריס. זה נראה כמשימה קשה עד כדי בלתי אפשרית, לאוקלהומה אין שומרים גרועים, לנסות לבודד אותו על גבוה כמו שעשו מול KAT או מיטשל רובינסון כנראה לא יעבוד. המשימה כנראה תהיה עוד יותר קשה כי הת'אנדר יכולים לארגן לו לחץ מטורף ללא הפסקה – לו דורט יוחלף באלכס קארוסו שיוחלף בקייסון ואלאס. לא אתפלא אם יהיו משחקים שאחריהם הלי לא ירצה להמשיך לשחק כדורסל בחייו. לכן הפתרון יכול להיות לתת לסיאקם להוביל כדור חלק מהזמן או אפילו לשחק עם שלושה מובילי כדור – הלי, ניבהארד ומקונל. במקרה זה הלי ישמש כקלעי ויוכל לנצל טוב יותר את יתרון הגובה שיהיה לו על השומרים שלו. 

האתגר השני לדעתי יהיה המלחמה בצבע. מיילס טרנר, כנראה יהיה הסנטר הכי מבוקש בשוק השחקנים החופשיים, יש לו כמעט הכול – קליעה משלוש, סיום טוב מתחת לסל, הגנת טבעת מצוינת, מה אין לו – ריבאונד! מכל הסנטרים ששיחקו מעל 25 דקות למשחק בפלייאוף, טרנר לקח הכי מעט ריבאונדים, נגד הניקס הוא לקח טיפה מעל 3 (!) ריבאונדים למשחק, ממש עלוב. בתחילת הסדרה מיטשל רובינסון ממש חגג עליו, אז קארלייל בא עם פתרון יצירתי – המטרה של טרנר הייתה לא לקחת ריבאונד אלא לעשות box out אגרסיבי לרובינסון, פשוט לדחו, אותו רחוק מהכדור, ומישהו מהגארדים היה לוקח ריבאונד. 

כעת, לאוקלהומה מצד אחד יש יתרון גובה. מצד שני, המזל של הפייסרס, אוקלהומה היא לא קבוצה שמצטיינת בריבאונד ההתקפה, גם לצ'ט וגם לאיזייאה הרטנשטיין אין את האינסטינקט הזה של מיטשל רובינסון. 

אם יש יתרון כלשהו לאינדיאנה, אז הוא כנראה פסקל סיאקם. יש לו גם היכולת וגם הניסיון במעמדים האלה, לעומת צ'ט או J-Dub שעוברים עד עכשיו פלייאוף לא מאוד יציב. כנראה שבשביל שלאינדיאנה יהיה סיכוי כלשהו, סיאקם חייב להציג משחק על, ברמה של קוואי ב-2019. 

ספסל ושחקני משנה 

כאמור הפייסרס קבוצה מאוד עמוקה, אבל יש לה מקום חלש ברוטציה והוא עמדת הסנטר המחליף. קרע באכילס של אייזאה ג'קסון פוגע בקבוצה. תומאס ברייאנט אומנם קולע משלוש אבל מתקשה בהגנה ובריבאונד, טוני בראדלי לא נראה שהוא ברמה מספקת למעמד הזה. כנראה יהיו הרבה דקות בהם אובי טופין וסיאקם ישחקו ביחד כצמד גבוהים. 

שימו לב שאני בכלל לא כתבתי עד עכשיו איך אינדיאנה הולכת להתמודד עם אוקלהומה בהגנה. כאן אין לי כל כך מה להגיד – פייסרס יעשו את המקסימום, אבל כאן העסק יותר תלוי בת'אנדר האם כמו בסדרה מול הנאגטס הם לא ישימו בפנים את השלושות החופשיות או שמא זה יהיה כמו בסדרה עם מינסוטה. 

בגדול … אני חושב שזה אפשרי, בתור מי שסיקר את משחקי אוקלהומה בעונה הרגילה, היו להם רגעים בהם ההתקפה נתקעה ובדרך כלל הם פשוט נתנו את הכדור לשג"א להושיע אותם. לכן, אם אינדיאנה יצליחו להגיע למשחק צמוד, יהיה להם יתרון מסוים. 

הצד שלך אוקלהומה / עמנואל אוחנה הלקין

העונה עד כה:

עד כה העונה אנחנו רואים את אחת הקבוצות הטובות בעשורים האחרונים. הת'אנדר ניצחו 68 משחקים בעונה הסדירה (מקום חמישי בהיסטוריה, מקום שני מאז שנת 2000), הציגו את הרייטינג ההגנתי הטוב בליגה בהפרש (2.5 נקודות פחות ממקום שני), את הרייטינג ההתקפי השלישי בטיבו בליגה, ואת הנט רייטינג הטוב בליגה בהפרש (3.3 נקודות יותר ממקום שני). שיי נבחר ל-MVP של העונה, ג'יילן וויליאמס נבחר לחמישיית העונה השלישית ולחמישיית ההגנה השנייה, לו דורט נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה, והאמת היא שלפחות עוד 4-3 שחקנים היו יכולים להיכנס לחמישיות ההגנה אם היו עומדים ברף המשחקים. בפלייאוף, אוקלהומה המשיכה את הדומיננטיות שלה עם סוויפ קליל על ממפיס שכלל ניצחון בהפרש של 51 (!!!) נקודות במשחק הראשון. בסיבוב השני מול דנבר אוקלהומה התקשתה קצת יותר, אבל הציגה שני ניצחונות מאוד משכנעים: 43 הפרש במשחק 2 וכמובן הפרש מרשים מאוד של 32 עם תצוגה הגנתית אדירה במשחק 7. בגמר המערב אוקלהומה שוב הייתה בלתי ניתנת לעצירה, וגברה על מינסוטה עם 1-4 דומיננטי, כשרק משחק אחד נגמר בהפרש של פחות מ-15. אוקלהומה מגיעה לגמר הזה אחרי עונה רגילה נהדרת ופלייאוף דומיננטי, שהוכיח שהחבר'ה האלה הם הדבר האמיתי.

שחקנים מרכזיים:

לו דורט, ארון וויגינס וקייסון וואלאס – הכנסתי את שלושת השחקנים האלו לאותה קטגוריה מכיוון שאני חושב שהם מאוד דומים ונמצאים פחות או יותר באותו מצב. בעונה הסדירה וויגינס קלע 38% מחוץ לקשת, וואלאס קלע 36% ודורט קלע 41%. נראה מעולה – נכון? אך בפלייאוף האחוזים של שלושתם צנחו: וויגינס קולע 32%, וואלאס קולע 33% ודורט קולע 30%. שלושתם (בעיקר וואלאס ודורט) משפיעים מאוד בהגנה כך שהם עדיין נותנים תרומה חיובית על הפרקט (וואלאס גם שלישי באסיסטים אצל אוקלהומה בפלייאוף הזה עם 2.7 למשחק), אבל אחוזי הקליעה הנמוכים שלהם מהשלוש פוגעים מאוד בהתקפה של אוקלהומה. הת'אנדר צריכה את כל השלישייה הזאת עם אחוזים טובים בגמר כדי שלהגנה שלה יהיה גם גיבוי התקפי בטוח ויציב. כרגע הקליעה של אוקלהומה בפלייאוף הזה לא כזאת טובה, והשלישייה הזאת היא הסיבה העיקרית לכך. הם חייבים לחזור לעצמם מחוץ לקשת בגמר.

אלכס קרוסו – ללא ספק, הרול פלייר הטוב ביותר של אוקלהומה בפלייאוף. הטרייד בקיץ שהביא את קרוסו תמורת ג'וש גידי נראה כמו בינגו אדיר לשתי הקבוצות. בעונה הרגילה קרוסו היה טוב מאוד מהספסל עם 35% מהשלוש ואנרגיות טובות, והוא כמעט בוודאות היה נכנס לאחת מחמישיות ההגנה אם היה חוצה את רף המשחקים. אבל בפלייאוף קרוסו עלה לרמה אחרת לגמרי. יזכרו ממנו בעיקר את השמירה האדירה שלו על יוקיץ' במשחק 7, אבל אנחנו רגילים ליכולת ההגנתית הזאת שלו לכל אורך הקריירה. מה שהפך אותו לנכס כל כך גדול בפלייאוף זה האחוזים לשלוש, שקפצו ל-42% והפכו אותו לשחקן 3&D שכל קבוצה חולמת עליו. בדיוק את מה שדריק וויט עשה שנה שעברה בבוסטון, קרוסו עושה השנה באוקלהומה, ואם ימשיך כך בגמר יהיו לאוקלהומה סיכויי אליפות גבוהים.

ג'יילן וויליאמס – השחקן הצעיר הזה חווה עליות וירידות במעמד שלו בעיני האוהד הממוצע לאורך הקריירה הקצרה שלו. בפלייאוף הקודם, בגיל 22, הוא היה טוב מאוד, אך זה לא מנע ממנו לקבל גם קצת ביקורת. אחרי העונה הרגילה המצוינת שלו, היה נראה שהוא בא לפלייאוף להשתיק את כל המבקרים, והוא באמת עשה זאת  עם הופעות מצוינות בסיבוב הראשון נגד ממפיס. אבל בסיבוב השני נגד דנבר שוב התחילה להישמע ביקורת, ובצדק. בששת המשחקים הראשונים הוא אומנם קלע 16.5 נקודות למשחק, אבל באחוזים מזעזעים של 34% מהשדה ו-21% לשלוש. רבים תהו האם הוא באמת יכול לתפקד באופן יציב כאופציה שנייה לשיי בקבוצה עם שאיפות כמו של אוקלהומה, אבל במשחק 7 הכל השתנה כשהוא נתן תצוגה אדירה של 24 נקודות ו-7 אסיסטים ב-10/17 יעילים מהשדה, עם כמה מהלכים הגנתיים גדולים. המומנטום הזה המשיך לסדרה נגד מינסוטה, שם העמיד ממוצעים של 22.2 נקודות ב-49% מהשדה ו-46% (!!!) לשלוש. היכולת של ג'יי-דאב תהיה קריטית מאוד בגמר. אפשר לצפות ששיי יראה יותר מגוף אחד רוב הזמן, ועם האחוזים הירודים לשלוש של הרבה מהרול פליירז לאורך הפלייאוף, יש סיכוי גבוה שנראה הרבה מהאחריות ההתקפית מוטלת על ג'יי-דאב. אני לגמרי מאמין בו וביכולות שהוא הציג בעונה הסדירה, נגד ממפיס, נגד מינסוטה ובמשחק 7 נגד דנבר. עכשיו הוא צריך לעשות את זה שוב בפעם האחרונה העונה.

נקודות/ מאצ'אפים קריטיים:

השמירה (של צ'ט) על פאסקאל סיאקאם – סיאקאם הוא השחקן היציב ביותר של אינדיאנה לכל אורך העונה. כל משחק הוא נותן את הנקודות שלו עם הקליעה וההגנה בזמנים הנכונים, ופשוט עושה פחות או יותר הכל נכון, ואוקלהומה תצטרך לנסות לערער את היציבות הזאת. אני מניח שמי שישמור על סיאקאם יהיה בעיקר צ'ט, מכיוון שהוא יותר נייד מהרטנשטיין ולסיאקאם אין יתרון גודל עליו מהסוג שהיה ליוקיץ' או לרנדל בסיבובים הקודמים. היכולת ההגנתית של צ'ט על סיאקאם בסדרה הזאת תהיה מכרעת. במידה וצ'ט באמת יחליש אותו כמו שהוא יכול, אינדיאנה תצטרך להסתמך יותר על נקודות של האליבורטון, נמבהארד, מאת'ורין וכו'. בעוד שאם סיאקאם ימשיך בשלו, ההתקפה של אינדיאנה תהיה יותר רגועה ובטוחה בעצמה. לדעתי, היכולת של צ'ט לערער את היציבות של סיאקאם תהיה מכרעת בסדרה הזאת, ואני בהחלט חושב שלצ'ט יש את היכולת ההגנתית לעשות זאת.

השמירה על טייריס האליבורטון – לאורך כל הפלייאוף הזה, האליבורטון פשוט מפרק כל הגנה שהוא רואה. היכולת שלו לנהל התקפה בכל כך הרבה דרכים ותמיד למצוא את השחקן הפנוי או את המסירה הנכונה שתוביל לסל קל היא מה שהוביל את אינדיאנה עד לגמר. אבל האליבורטון עדיין לא פגש הגנה כמו זו של אוקלהומה. עד כה, הוא לא פגש הגנה שהייתה בנויה לעצור אותו – השומרים של ניו יורק התעייפו והתקשו לעמוד בקצב המהיר שלו, לקליבלנד אין ממש מי שישמור אותו, ואין בכלל מה לדבר על מילווקי. לעומת זאת, לאוקלהומה יש בדיוק את ההגנה שתוכל לעצור את האליבורטון – המון שומרי פירימטר מצוינים (קרוסו, וואלאס, דורט, ג'יי-דאב, שיי) שיכולים להביא דאבלים קבועים עליו וכל הזמן להחליף בשמירות עליו מבלי להתעייף. בנוסף, הגנה איכותית על האליבורטון תכפה איבודים שיובילו למתפרצות פשוטות ונקודות קלות שעלולות להיות קריטיות במקרה שאוקלהומה תתקשה מהשלוש. היכולת ההתקפית של האליבורטון בפלייאוף הזה היא פנומנלית, אבל אם יש הגנה שתוכל לעצור אותו זו ההגנה של אוקלהומה. ואם היא תעשה את זה, הסדרה תהיה שלה – כי בלי האליבורטון בשיאו לאינדיאנה אין באמת מה למכור.

הקליעה של שחקני המשנה – כבר נגעתי בעניין הזה קודם, אבל אחזור עליו שוב. הדבר אולי הכי קריטי להתקפה של אוקלהומה זו הקליעה. ברגע שכולם קולעים, לשיי יש יותר חופש, לצ'ט ולהרטנשטיין יש יותר מרווח בצבע להיות בו, גם לסיים מהלכים וגם לריבאונד, ואז באמת פשוט בלתי אפשרי לעצור את אוקלהומה. אבל ברגע שהשלשות לא נכנסות, אפשר להביא יותר דאבלים וטריפלים על שיי, לכפות איבודי כדור ולתקוע את ההתקפה של אוקלהומה – ולכן הקליעה כל כך חשובה מבחינתה. עד כה בפלייאוף רק קרוסו ואייזיאה ג'ו (האחרון משחק רק 10.6 דקות למשחק) קולעים באחוזים טובים מהשלוש, אבל אני באמת מאמין שאם שיי,צ'ט, וואלאס, וויגינס, דורט וג'יי-דאב ייקלעו מהשלוש באחוזים טובים, שכבר ראינו אותם מעמידים העונה, אוקלהומה תהיה בלתי עצירה בשני צידי המגרש, והסדרה הזאת תיגמר בסוויפ לא קרוב. אבל אם אוקלהומה תקלע באחוזים גרועים (כמו שראינו במשחקים מסוימים בפלייאוף), זה ייתן לאינדיאנה הרבה הזדמנויות לרוץ במתפרצות, ההתקפה של הפייסרס תיפתח, ותהיה לנו סדרה.

היכולת לעצור ולהתמודד עם ריצות – הרבה מהקסם של אינדיאנה בפלייאוף הזה הוא הריצות – רגע אחד המשחק צמוד ופתאום כמה שלשות פה, כמה מתפרצות שם ואינדיאנה מובילה ב-15. הריצות האלו יכולות לקרות בכל רגע, ואחרי שכבר נגרם הנזק קשה מאוד לחזור. אוקלהומה תצטרך לנסות להימנע כמה שיותר מריצות כאלו, ולא לאבד את המשחק ברגע שאינדיאנה מתחילה לייצר כמה התקפות טובות ברצף ולעלות ליתרון. המפתח לזה הוא קודם כל להימנע מאיבודים, כדי לא לאפשר לאינדיאנה הזדמנויות לרוץ קדימה. שנית, צריך להימנע מלתת שלשות פנויות כמעט בכל מחיר, גם אם זה אומר להוריד קצת את הכוח מהצבע ומהריבאונד לטובת יותר שומרי פירימיטר על המגרש. ברגע שאינדיאנה מתחילה להתחמם מהשלוש ולרוץ, המשחק יכול לברוח מהר מאוד ליריבה, ואוקלהומה תצטרך להימנע ממצבים כאלו כמה שיותר.

שיי – בקושי הזכרתי את ה-MVP של העונה ואת השחקן הטוב בסדרה עד כה, כי באמת אין הרבה מה לכתוב שכבר לא נכתב. שיי היה סלע יציב כמו שלא ראינו שנים רבות בעונה הרגילה, וזה פחות או יותר נמשך לתוך הפלייאוף. נכון, היו לו פה ושם משחקי נפל ותצוגות לא טובות, אבל היכולת והמספרים לאורך רוב הפלייאוף דומים מאוד למה שראינו בעונה הרגילה. שיי הוא כמובן קריטי מאוד להצלחה של אוקלהומה, אבל הוא לא חייב לקלוע 40 כל משחק כדי שהיא תנצח – וזה אחד הדברים היפים בקבוצה הזאת. לאינדיאנה אין ממש מישהו שיכול לשמור עליו, ולכן אין באמת סיבה שלא נראה את שיי ממשיך ביכולת הנהדרת שהוא מציג לכל אורך העונה גם בגמר.

תחזית / עמנואל אוחנה הלקין

לסיכום, כמו שמשתמע ממה שכתבתי, אני די בטוח בניצחון של אוקלהומה. לכל אורך העונה היא מציגה את הכדורסל הכי טוב, יש לה הגנה פנומנלית, ביתיות ואת השחקן הכי טוב בסדרה. קשה לי לראות תרחיש שבו אינדיאנה זוכה באליפות, וההימור הסופי שלי הוא אוקלהומה ב-5.

תחזית / Stockton2Malone

האמת, קשה לראות איך אינדיאנה מנצחת יותר ממשחק אחד, אבל כדי שיהיה מעניין, יאללה, אינדיאנה ב-6 משחקים. 

3:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר – אינדיאנה פייסרס (משחק 1):

בשתי הסדרות האחרונות, פייסרס ניצחו את המשחק הראשון ובכך גנבו את הביתיות. הת'אנדר בסדרה נגד הנאגטס שהייתה לטעמי גמר המערב האמיתי, איבדו יתרון דו ספרתי ברבע האחרון והפסידו, הרבה בגלל הטעויות של המאמן שלהם.

גם הפעם, אוקלהומה יבלו את רוב שלבי המשחק ביתרון סביב 10 נקודות, אינדיאנה יחזרו לקראת סיום ונקבל רגעי הכרעה דרמטיים, בסיום הת'אנדר יראו שהם התבגרו וינצחו.  

כמו כל הפוסטים שלי, גם פוסט זה מוקדש לבת שלנו מיכל ז"ל. 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
280 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מנחם לס
05/06/2025 14:30:51

פריוויו מעולה. לא יכולות היו להיות שתי יריבות טובות יותר

מנחם לס
05/06/2025 14:33:10

כל פעם שאתה מזכיר את בתך זכרונה לברכה, הלב שלי נחמץ מחדש

שי אבן צור
05/06/2025 15:50:58
הגב ל  מנחם לס

ממש!
שלא תדע עוד צער

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

אמת. שתדע רק טוב

ירון, החלום
ירון, החלום
08/06/2025 2:39:05
הגב ל  מנחם לס

בס"ד
ממש מחמיץ את הלב,
אבל תמשיך לכתוב ולהזכיר אותה

yonis
yonis
05/06/2025 14:44:20

תודה לכם על פריוויו מושקע!

זו סדרת גמר חד צדדית על הנייר,
לאוקלהומה יש יתרון כמעט בכל עמדה, היא שומרת מצויין, ההתקפה שלה לא נופלת מזו של אינדי, היא נחה יותר מאינדי והספסל שלה יותר טוב, אבל למרות זאת אינדי זאת הקבוצה היחידה חוץ מבוסטון שיכולה להפתיע את אוקלהומה, קבוצה שהייתה בפלייאוף הזה אנדרדוגית כמה פעמים ועדיין ניצחה בצורה משכנעת.
בנוסף היא הפסידה כל העונה הזו רק פעם אחת לקבוצה מזרחית
אוקלהומה צריכה פשוט להמשיך לשחק איך שהיא משחקת וזה מה שאמור להביא לה את האליפות, לא לנסות דברים חדשים ולא להיגרר לדברים שהיא לא יודעת לעשות.

מצד שני אינדי צריכה פשוט תמיד להיות באזור עד הרבע הרביעי ולא להביא לאוקלהומה לברוח, שם הם הראו יכולות חזרה לא הגיוניות בפלייאוף הזה.
אינדי היא קבוצה שיודעת איך לשחק על החסרונות של היריבה ולנצל אותן עד תום.

אחד השאלות המעניינות איך יהיה דורט בסדרה, הוא זה שיצטרך לשמור על האליברטון וכנראה האליברטון הוא זה שישמור עליו בתור החוליה החלשה בהתקפה של אוקלהומה, הוא יצטרך לקלוע את השלשות החופשיות שיהיו לו וגם להתבריין עליו ולנסות להוציא ממנו עבירות, למרות שאוהבים את מקונל פה באתר אני לא חושב שהוא ברמה מספקת לסדרה הזו ויהיה לו קשה להיות פקטור גם מבחינה פיזית וגם מבחינה אתלטית.

אני מהמר שאוקלהומה תיקח 4-1 את הסדרה
ושיי יהיה האמויפי של הליגה והגמר הראשון מאז לברון ב-13.

Zvika Bar-Lev
05/06/2025 15:35:53

אם אוק זוכים זה די בטוח וברור מראש ששג"א יהיה הMVP, כי מבחינת ההתקפה הוא הדבר הכי דומיננטי ויציב שיש להם. מה שאומר גם שהוא לגמרי שחקן המטרה של ההגנה של אינדי – אם הם יצליחו להוריד משמעותית את היעילות שלו, זה דרמטית יוריד את התפוקה של אוק ויכול להביא לאינדי את הניצחון. בצד השני, למרות שהאלי הוא המנוע של אינדי, הוא ממש לא ספק הנקודות הראשי, וגם בניהול ההתקפה יש לו לא מעט שותפים שמבינים עניין, וכל דאבל-טים עליו יענש מהר מאוד בידי ההתקפה של אינדי. אני לא בטוח כמה זה נכון, אבל אני חושב שלמרות שאוק יותר טובים הגנתית מאינדי, הפער בהגנה קטן יותר מאשר הפעאר לטובת אינדי בהתקפה. כמו שאמר בפוסט עמנואל – הכל תלוי ביכולת של השורה השניה של אוק לפגוע מ3 – ועד עכשיו בפייאוף מול הגנות פחות טובות משל אינדי – זה לא היה נראה טוב בכלל.

The Pro
The Pro
05/06/2025 16:03:55

סיקור טוב.
על הנייר מינסוטה היא קבוצה איכותית מהפייסרס כמעט בכל עמדה.
מהצרפתי ונאס ריד ששניהם עדיפים על טרנר ומט'ורין..עד מקדניאל שהוא גרסא יותר איכותית של נימרוד.
השאלה כאן אם הליברטון וסיאקה יוכלו להתעלות על מה שאדוורדס ורנדל הביאו בסידרה הקודמת.

לגבי הניקס, לא מסכים.
הם הדיחו את האלופה באפסט הכי גדול בפלייאוף הזה,אם יש מגיע אז מגיע להם.
גבול לכמה מאמן יכול להסתיר את טאונס בהגנה
או לגרום לברונסון לשחק כדורסל חכם.
אם מדברים על עומק אז וינצ'נזו ורנדל היו יכולים לעזור מאוד לניקס בסידרה הזאת.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/06/2025 16:11:49

תודה רבה חבר'ה

Don
Don
05/06/2025 16:14:05

בחיי שאין לי מושג מה יהיה.
יש לי הרגשה שיהיה צמוד ומותח.
לאוקלהומה יש שרגא.
ומהצד השני, באינדי כל יום מישהו אחר מככב.
לשתי הקבוצות מאמנים מעולים.
אז מה יהיה?
1-0 לאינדיאנה

Florida man
05/06/2025 16:26:31

OKC בשישה משחקים. ההגנה שלהם מפרקת יריבות וראינו זאת מול דנבר ומיני בגדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פריוויו משובח לעילא ולעילא כיאה לפיינלס.
אוק מנגבים היום. אני צופה בלואאוט מאמצע הרבע ה3.

לפרסטי יש מלא בחירות אבל אני ממליץ לקחת ממנו את הבחירה ב2033
כדי לבחור אותו

https://youtu.be/Mlt5uut9F4E?si=vfiySaOj9GWSKE4C

https://youtu.be/bfhHf-RB5qM?si=nc6nn89r3iB-TTA8

Jimmy Rigger
05/06/2025 19:22:30

שמעון אתה ענק
הילד מכוון לקריירה כדורסלנית באמת?

אור
אור
05/06/2025 22:28:45
הגב ל  Jimmy Rigger

לפי מה ששמעון אמר בעבר זה תלוי בגובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

עוד כמה סמ אף פעם לא הזיק😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jimmy Rigger

הלוואי. אני רק מכווין ונותן לו ארגז כלים.
הוא מאד רוצה.
השאר תלוי בו וכמה יעבוד על זה. נכון להיום הוא עובד חזק. אם ימשיך ככה מאמין שיצליח. יש לו מוסר עבודה גבוה ונחישות.

k_700 the original
k_700 the original
06/06/2025 4:55:03

באיזה גיל מתחילים לעבוד על הפלופים?

MacLeod 1
MacLeod 1
05/06/2025 17:34:38

תודה על פריוויו מושקע.
היה פלייאוף טוב, נקווה לגמר טוב ומעניין.
הגמר על שם פול גורג' כמובן 😉 יצא שהוא בנה את שתי הקבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יא אשך ראס מגיע לארץ הקודש? תזמין כרטיסים

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=508105

עמיחי קטן
05/06/2025 19:29:06

תודה לשניכם. אני מקווה לסדרה מעניינת וצמודה, אבל אוקלהומה פייבוריטית מובהקת

אשך טמיר המקורי
05/06/2025 19:50:54

רב תודות

FAN
FAN
05/06/2025 19:57:53

איזה חומרים נהדרים. תענוג
גם בתגובות

שאפו על הכנה מושלמת לגמר שכולנו מקווים שינפיק רגעים מעניינים ולא 43 הפרש
בסוף ההגנה של OKC זה -ה-נקודה שתכריע.
בהגנת הפרימטר בזמן והקצב והתנועה המטורפים של אינדי (לאו דווקא שהאלי עם הכדור או על המגרש)
וכמובן ההגנה על סיאקם (שלא רואה אותו מוביל כדור)

אני מוכן! תודה לכולם

שי אבן צור
05/06/2025 20:00:41

יש לי תחושה שלהרבה אנשים כאן יהיה וואחד אפסט
אינדי חזקה מאוד, גמישה מאוד ומחוברת מאוד (לא פחות מ OKC)
יש להם אמונה בעצמם, הם לא מוותרים אף פעם ומוצאים דרכים מגוונות להשיג את ה W

זה לא אומר שהם יקחו ב 100% כי עומדת מולם קבוצה נהדרת אבל המחשבה שזה OKC בקלות מופרכת בעיני

1-0 לאינדי וניצחון 4-2 בסדרה כולה

רן הנרגן
05/06/2025 21:58:34

לענין אחוזי הצפיה, אנשים שאינם אוהדים של שתי הקבוצות רוצים סדרה שוות כוחות שתגיע למשחק 7. אם השיפוט כלפי אוקלהומה יהיה כפי שהיה בסדרה של דנבר הסדרה הזו תסתיים מהר עם מעט צופים. אוקלהומה מבצעים הרבה עברות בהגנה שרבות מהן לא נשרקות ולעומת זאת שג"א מקבל שריקות על ליטופים. ריק קרליל כבר היה במעמדים האלו וגם ניצח פעם אחת.

עגל
05/06/2025 22:20:21

תודה חברה על שני ניתוחים מצוינים עם הרבה נתונים חכמים.
אוקלהומה יותר חזקה, אינדי יותר חכמה.
מי תנצח? אני הולך עם אינדי.

Rocky1
Rocky1
06/06/2025 1:22:34

גמר חד צדדי מאוד. אוקלהומה ב4 או 5 משחקים גג. לאינדיאנה אין שום סיכוי מול ההגנה המטורפת הזו.

NBA בדם
06/06/2025 1:56:29

אני ממשיך את המסורת השנתית שלי עם שיר לכבוד הגמר.
מילים: nba בדם
לחן: עממי
שם השיר: פיינלס בלי כוכב

אנו בדרך לאלופה שביעית שונה
אדם סילבר כבר שבוע דופק את הראש בפינה
לא מספיק הניקס לא עלו לגמר
הוא נתקע עם האליברטון וסגנון הזריקה המוזר

מהצד השני יש את אוקייסי שהיא קבוצה אדירה
אבל כמו שהיא טובה ככה היא אפורה
יש לה כוכב שבא לעבוד משני צדי המגרש
אבל גם שהוא נתקע הוא לא אומר נואש
הוא למד את יכולות המשחק מגילה אלמגור
קופץ כמו קרפדה ועף כמו ציפור
הוא רק מרגיש את המגע
והופ מזל טוב נולדה לה עבירה.

לברון כבר לא בעניינים וסטף מזדקן לנו מול העיניים
איך בלעדיהם הצופים יחזיקו את העפעפיים?
זה לא פשוט ב 3 בלילה לקום למשחק
בטח שלאף קבוצה אין שום ממתק
הפיינלס חסר אבק כוכבים
אבל מה שיציל אותו זה קרב אימתנים
אז נקווה לגמר צמוד ומרגש
כי אם זה לא קורה סילבר יצית את עצמו באש

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי NBA בדם
שי אבן צור
06/06/2025 3:20:32
הגב ל  NBA בדם

נייס!

NBA בדם
06/06/2025 2:22:28

פריוויו משובח. תודה רבה חברים.
סיבות להיות בצד של אינדי (מעבר לזה שהיא האנדרדוג):
א. האליברטון שחקן חריג בנוף. רוב הרכזים בליגה קודם כל חושבים על זריקה ורק אז מסירה. האלי הוא פוינט גאד אמיתי (מזכיר את מג'יק בסגנון). מנהל משחק בחסד, עם יחס אס'-איב' מרשים ביותר, וכיף שיש גארדים מסוגו שמצליחים. נמאס מדור המפציצים שהתפשט בליגה. חוץ מזה לפעמים נדמה שהוא עשה הסבה משחקן קרקס לכדורסל וכיף לראות אותו נע ומרחף על הפארקט.
ב. נמבהארד ונייסמית' שחקני חמישייה טובים אבל הגדולהשלהם היא שיש להם ביצים של בת יענה והם אוהבים את זמן המאני טיים בניגוד ללא מעט שחקנים משלימים אחרים.
ג. כיף לראות את סיאקם מצליח ככוכב מוביל. רוב הקרדיט בזכייה של טורונטו ב 2019 הלך לקוואי (בצדק), אבל די שכחו שהיה לצדו שחקן נהדר ששימש ככוכב משנה ראוי ביותר באותה עונה. סיאקם באינדי זה חיה אחרת מהסיאקם של טורונטו. הוא שיפר קליעה מכל הטווחים, משחק בבגרות ולוקח על עצמו את תפקיד הסקורר המרכזי בקבוצה במיוחד ברגעים שלא הולך ועושה זאת בהצלחה יתרה.
ד. מהברית של טרנר יש שמועות ודיבורי טרייד עליו והוא עדיין שם. גבוה מודרני קלאסי – מספק הגנת צבע טובה עם מכניקת זריקה יפה ונקייה מעבר לקשת ומחצי מרחק.
ה. אובי טופין נראה כמו שחקן כדורסל מהמחשב שקיבל חיים והפך למציאותי. האתלטיות והפלשיות שלו מהפנטת. רק שלא יאבד את הראש, כי הוא קצת קוקו שהוא יוצא מריכוז.
ו. מי שמתגעגע/ לא ראה בזמן אמת את ג'ון סטוקטון, מקבל את הגרסה המוקטנת שלו בדמות טי ג'יי מקונל. ווניל קטן שממצה 250% מהפוטניצאל שלו. שחקן קבוצתי וחכם, משאיר הכל על הפארקט, ושהכדור ביד שלו אפשר להיות רגועים, כי אחריות זה שמו השני.

ברוך רובין
06/06/2025 3:36:56

אחלה קהל יש לאוקלהומה, מגיע לקבוצה הזאת אליפות

gogo
gogo
06/06/2025 3:40:19

אוק עולים עם הרכב סמול עם קייסון וולאס

ברוך רובין
06/06/2025 3:41:01

אינדיאנה מתקשה לקלוע מול ההגנה הזאת

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
06/06/2025 3:44:40

יכולה גם יכולה

ברוך רובין
06/06/2025 3:44:45

SGA בוכה לשופטים, אינדיאנה הלכה לסידורים של סיאטל. משאירים את SGA על ה3 כאילו זה סימונס ולא הטוב בעולם

ברוך רובין
06/06/2025 3:45:18

אינדיאנה חזרה למשחק, זה לא הנכים של מינסוטה שיחטיאו שלישית מהפינה

שי אבן צור
06/06/2025 3:47:20

הם עשוים מחומר עמיד במיוחד
אם הם צולחים את הרבע השלישי אז אני מת על הסיכויים שלהם!

gogo
gogo
06/06/2025 3:46:26

סיאקם צריך להמשיך לנצל את המיסמץ מול ההרכב הנמוך של אוק

gogo
gogo
06/06/2025 3:51:09

קרלייל כמו הרבה משחקים ממשיך לירוק לכוס שלו.

שי אבן צור
06/06/2025 3:53:20
הגב ל  gogo

נמק

ברוך רובין
06/06/2025 3:52:17

טופין הנכה הזה לא לוקח ריבאונדים ודורט הגמד לוקח לו ריבאונד אחר ריבאונד על הראש. SGA לא רואה טראפים והוא כבר עם 9 נקודות

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
06/06/2025 3:52:35

הפסק זמן הכי מדויק שיכול להיות!

שי אבן צור
06/06/2025 3:57:55

וואי וואי
אינדיאנה בצרות!

ברוך רובין
06/06/2025 3:58:04

אינדיאנה עם 6 איבודים.רבע ראשון.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
06/06/2025 3:59:31

מה טופין עושה על המגרש, 3 איבודים לוקחים לו ריבאונדים על הראש, כל הגבוהים שלא מסוגלים להוריד כדור לרצפה אין להם מה לחפש

שי אבן צור
06/06/2025 3:59:36

דורט עושה טרור

ברוך רובין
06/06/2025 3:59:48

8 איבודים רבע ראשון לא ייאמן אינדיאנה לא במשחק וזה עדיין רק 4 הפרש

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
06/06/2025 4:00:28

איזה טיג'יי!

שי אבן צור
06/06/2025 4:03:00

איזה מפחידים OKC😱

ברוך רובין
06/06/2025 4:04:09

10 הפרש, אינדיאנה לא במשחק. הם חייבים לקחת ריבאונדים. SGA יוצר הפרדה עם כתף חדה וקולע מיד ריינג. הבעיה שלאינדיאנה אין איזה לברון צעיר דונציץ שיכול לפרק הגנות כאלה

ברוך רובין
06/06/2025 4:05:21

הרנשטיין >> טרנר

ברוך רובין
06/06/2025 4:06:47

עבירה מטומטמת עלSGA הוא לא מחטיא מהקו

ברוך רובין
06/06/2025 4:08:42

האלבירטון לא יכול לעשות כלום מול הגנה כזאת, אינדיאנה צריכה להיות מרוצה זה רק 9 הפרש. הם לא יכולים להראות יותר רע. 9 איבודים, לאוקלהומה 9 זריקות יותר, אי אפשר לנצח ככה

thetroll
thetroll
06/06/2025 4:11:24

סוף רבע ראשון 9 3 באיבודים ו 6 2 בעבירות.

ברוך רובין
06/06/2025 4:12:58

קארוסו 100 אחוז עבירה, איזה שחקן הבן זונה הזה הטעות הכי גדולה של הלייקרס

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
06/06/2025 4:18:16

קארוסו בכל מקום על המגרש

עומר
עומר
06/06/2025 4:13:02

רק 20 נקודות ברבע הראשון לאינדיאנה, זה לא טוב להם.
קרוסו מתווכח על פאול אומר צאלאנג' אחרי שמוריד למישהו את היד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/06/2025 4:13:08

ארבע לפנות בוקר, יושב על הספה אוכל קרטיב ורואה את הגמר. מה רע. אולי סטרואידים לא עוזרים לספורטאים, אבל אותי הם מפוצצים באנרגיה…

שי אבן צור
06/06/2025 4:14:15

איזה נכס קארוסו

עומר
עומר
06/06/2025 4:14:40

מתורין הזה רך מידי

שי אבן צור
06/06/2025 4:19:19

איזו דומיננטיות של OKC
וואו!
מדהים שזה רק תשע

gogo
gogo
06/06/2025 4:20:44

אינדי עדיין בסביבה…

עומר
עומר
06/06/2025 4:21:43

אוקייסי קבוצה יותר פיזית משנות ה90. תופסים, מרביצים, דוחפים, כל פוזשן הגנתי, אבל לא יכולים לשרוק הכל. כל כך הרבה איבודים כבר, לקבוצה שלא מאבדת.
אבל… לאינדיאנה יש התקפה כזאת טובה שהם ממשיכים להשאר במשחק איכשהו עם יותר מפי 3 איבודים

Eli D
Eli D
06/06/2025 4:34:00
הגב ל  עומר

הלי חייב לזרוק פסיבי בטירוף

Eli D
Eli D
06/06/2025 4:22:12

אוקלהומה עייפה

שי אבן צור
06/06/2025 4:22:38

ה OKC האלה הם כמו דגי פיראנה

Don
Don
06/06/2025 4:23:41

איזה בוקים האמריקאים עם הבידור שלהם בהפסקות. ממש מעצבן. כמו קרקס לילדים קטנים.

עומר
עומר
06/06/2025 4:25:49

דורט עם 3 עבירות בשמירה אחת. שורקים רק את השלישית 😄

שי אבן צור
06/06/2025 4:29:30

רק 7
צריך להיות 20

עומר
עומר
06/06/2025 4:29:40

טרנר הזה לפעמים עם iq כזה נמוך

ברוך רובין
06/06/2025 4:29:47

אינדיאנה עם 14 איבודים לא סיימנו רבע שני, הם סתם נכנסים בשחקנים

עומר
עומר
06/06/2025 4:30:41

אוקייסי מחזיקים, דוחפים, ושורטים בכל שניה

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי עומר
שי אבן צור
06/06/2025 4:30:13

לו דורט!
וואו!

שי אבן צור
06/06/2025 4:30:55

מתחיל מחטיפה ענקית ונגמר בשלשה

ברוך רובין
06/06/2025 4:30:45

דורט שלושה חטיפה להאליברטון עוד שלושה

Eli D
Eli D
06/06/2025 4:33:04

לו דורט הזה חיה

שי אבן צור
06/06/2025 4:34:58
הגב ל  Eli D

חיה רעה!

ברוך רובין
06/06/2025 4:36:12

אינדיאנה 18 איבודים במחצית , 12 סלי שדה.

ברוך רובין
06/06/2025 4:36:53

דורט עם עוד שלושה, עוד איבוד של אינדיאנה, הם לא במשחק. SGA ראש בקיר

gogo
gogo
06/06/2025 4:37:05

אינדי חייבת לחזור להתקפות מהירות

שי אבן צור
06/06/2025 4:38:56

שיי אדיר!

שי אבן צור
06/06/2025 4:40:13

רק 12!
תחושה של 30+

ברוך רובין
06/06/2025 4:40:27

19 איבודים בחצי לא להאמין, רק 12 הפרש.

לאינדיאנה אין שחקן יוצר ברמה גבוהה זה הבעיה הגדולה שלה.

Don
Don
06/06/2025 4:55:22

כל הסלים של אינדיאנה מקליעות ל3 ומהעונשין. אין להם משחק פנים. טרנר לא מספיק טוב. אין להם ריבאונד התקפה. האמת, גם בלי שגא זה לא כוחות.

ברוך רובין
06/06/2025 4:57:15
הגב ל  Don

אין להם גם ריבאונד הגנה, הבעיה שהגבוהים שלהם מנסים להוריד כדור לרצפה ביער ידיים

gogo
gogo
06/06/2025 4:41:01

ועדיין…למרות הגהנום, אינדי שרדה את המחצית בהפרש סביר

NIS
NIS
06/06/2025 4:51:53

אוקלהומה יתחילו לקלוע = 40 הפרש
אנדיאנה יפסיקו לאבד = ינצחו

שי אבן צור
06/06/2025 4:59:15
הגב ל  NIS

בול

ברוך רובין
06/06/2025 5:00:03

SGA בעוד בידוד, סיאקם פשוט חלש

ברוך רובין
06/06/2025 5:02:43

אוקלהומה בנוייה בדיוק לחסרונות של אינדיאנה, האלבירטון יצטרך וזלין הסדרה

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
06/06/2025 5:04:30

ועדיין זה רק 12

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:06:47

למה לעזאזל הם מלרלרים שלשיי יש משחק לא טוב

שי אבן צור
06/06/2025 5:11:36
הגב ל  Shenanigans

אשכרה לא מובן

Don
Don
06/06/2025 5:06:54

רק עכשיו אני רואה שזה לא כוחות. לאינדיאנה אין סיכוי. שגא קולע מתי שהוא מחליט לקלוע. בלתי ניתן לשמירה ועצירה.

ברוך רובין
06/06/2025 5:08:59

דורט פנטסטי , עוד שלושה 5 שלושות והגנה מדהימה. SGA הטוב בעולם

שי אבן צור
06/06/2025 5:09:13

דורט הכי טוב על הפרקט
שחקן מפחיד

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:11:51

דורט עדיין נגר וזה סתם פוקסים

שי אבן צור
06/06/2025 5:12:58
הגב ל  Shenanigans

5/5 זה לא פוקס

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:15:03

דווקא זה כן
למרות שזה 5/7

ברוך רובין
06/06/2025 5:12:19

SGA יסיים על 40 מקבל בידודים. גי דאב לא שווה מקס

gogo
gogo
06/06/2025 5:15:14

יקבל מקס בכל קבוצה

ברוך רובין
06/06/2025 5:16:31
הגב ל  gogo

הוא יקבל מקס כי אתה לא מפרק קבוצה אלופה, אבל הוא שחקן מוגבל התקפית ולא יציב .

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
06/06/2025 5:13:42

כל הגבוהים האיטיים האלה לא מבינים שאסור להם להוריד כדור לרצפה עם הגב מול אוקלוהמה

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:15:36

אמת

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:16:39

נחמד שעדיין יש משחק למרות זיליארד האיבודים של אינדי

ברוך רובין
06/06/2025 5:19:29
הגב ל  Shenanigans

זה כי ההתקפה מאוד בינונית.

ברוך רובין
06/06/2025 5:18:23

אוקלהומה עם 20 זריקות יותר . לא זוכר הגנה כזאת.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:19:27

באתי
במה אוכל לעזור?

הייט אשברי
06/06/2025 5:21:36

כבר עזרת. הקלטים בקנקון.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:33:53

🙂
בטן גב וגבבה

עומר
עומר
06/06/2025 5:21:04

זה מרגיש לא כוחות, אבל אינדיאנה עדיין במשחק

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:23:39

באתי לשמוח אבל שיי

Don
Don
06/06/2025 5:26:21
הגב ל  Shenanigans

שיי הזה מפחיד אותי יותר מקובי שכל פעם שנגע בכדור בקלאץ שיקשקתי. שיי אפילו טוב ממנו. רמת דיוק כזו נגד כל שמירה היתה רק למייקל.

ברוך רובין
06/06/2025 5:31:15
הגב ל  Don

דוראנט יוקיץ לברון…

gogo
gogo
06/06/2025 5:24:22

ואני עם התגובה הקבועה אחרי כל רבע. הפיסרס עדיין בסביבה

ברוך רובין
06/06/2025 5:24:33

נותנים לSGA בידוד חושבים הוא לא יקלע שלושה קלה …

הייט אשברי
06/06/2025 5:24:42

איזה סל מסיים רבע של שרגא.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
עומר
עומר
06/06/2025 5:24:59

השאלה מי יתחיל לקלוע בהתקפה… אם אוקייסי ינצלו את כל הזריקות שלהם הם ידרסו ברבע הרביעי. מצד שני אם הליברטון וסיאקם יתחילו לקלוע ברבע הרביעי יש סיכוי לאינדי

הייט אשברי
06/06/2025 5:26:38
הגב ל  עומר

באופן מפתיע, מי שקולע טוב יותר מנצח…

עומר
עומר
06/06/2025 5:27:40

אינדי קולעים לא רע, פשוט יש להם הרבה פחות זריקות 🙂

שי אבן צור
06/06/2025 5:25:23

רק 9 בכניסה לרביעי
אם היו מצמידים לי אקדח לרקה הייתי מהמר על אינדי

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:26:26

מעניין אם אינדי עכשיו יוציאו לשיי את הכדור מהיד, הוא בינתיים עם 26 זריקות ב3 רבעים
חוץ מהפוקסים של דורט אין לו כל כך עזרה יציבה בהתקפה

Don
Don
06/06/2025 5:28:02

עכשיו אהרון ניימסמיט יכנס ויתקע 6 שלשות ב2 דק

עומר
עומר
06/06/2025 5:28:36
הגב ל  Don

לא מרגיש אפשרי מול ההגנה הזאת, נראה

ברוך רובין
06/06/2025 5:29:20

קארוסו הטעות הכי גדולה של הלייקרס מגן מצויין, שחקן סופר חכם שמסוגל לקבור את העור מ3

שי אבן צור
06/06/2025 5:34:17

איזה איבוד של מקונל…

ברוך רובין
06/06/2025 5:34:58

מה מקונל עושה, אין לאינדיאנה סיכוי

עומר
עומר
06/06/2025 5:36:01

2 זריקות קלות שאינדיאנה מחטיאים, ובמקום זאת איבוד ודאנק בצד השני, אוקייסי פותחים פער

gogo
gogo
06/06/2025 5:36:11

הליברטון חייב לחזור למגרש

gogo
gogo
06/06/2025 5:36:37
הגב ל  gogo

קרלייל בדכ נותן לו מנוחה בתחילת ה 4

Don
Don
06/06/2025 5:37:30

שמישהו יהרוג כבר את הכרוז המעצבן הזה.
איזה בוקים הקהל.

ברוך רובין
06/06/2025 5:37:48

הבלוג החי משקף נאמנה את רמת העניין במשחק הזה, הגמר הולך לשבור שיאים שליליים

שי אבן צור
06/06/2025 5:39:28

קארוסו!!!!

ברוך רובין
06/06/2025 5:39:58

לטופין יש חמאה בידיים. קארוסו

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:40:33

כמה זיעה שפך טופין על הפרקט

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:41:26

עכשיו שפך גם שלשה

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:41:16

אללה יש משחק

שי אבן צור
06/06/2025 5:41:28

אינדי עדיין במשחק

עומר
עומר
06/06/2025 5:42:27

אינדי נלחמים, בסדרה במזרח 2 הקבוצות כל הזמן היו עם ריצות שלא ויתרו אף פעם, לא יודע אם התאנדר רגילים לזה!

Don
Don
06/06/2025 5:42:28

לזכותה של אינדי יאמר שהם לא נכנעים.
מיד שגא יכנס ויגמר.

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:42:52
הגב ל  Don

חחחח אמת

עומר
עומר
06/06/2025 5:43:30
הגב ל  Don

עכשיו אחרי הפסק זמן מניח שיכנס, זמן קריטי

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:42:34

רק 8…
??

שי אבן צור
06/06/2025 5:44:33

נס גלוי

הייט אשברי
06/06/2025 5:44:00

אינדי קולעת מצויין מהשלוש. הרבה יותר טוב מ-OKC. ולמרות זאת בפיגור. מתי שהוא סטטיסטיקות מתיישרות.

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:44:03

ג׳יילן וויליאמס מרגיש לי כמו שחקן שמתעלה כשקל ולא נותן את המעבר כמו אולסטאר כשבאמת קשה וצריך שמישהו ישים את הכדור בסל

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:46:19

טופין vs דורט

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:46:22

יכול להיות שראיתי את ווסטברוק באוקייסי?

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:47:14

חחחחחח איזה פוקס עצום של טרנר

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:47:31

אובי און פייר

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:47:39

החברים של שיי באו לעצור את הריצה

עומר
עומר
06/06/2025 5:48:03

רק שלא נתחיל עכשיו בזריקות של שגא כל התקפה

ברוך רובין
06/06/2025 5:48:16

רק 4 הפרש, נותנים שוב לSGA בידוד

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:48:21

רק 4

עומר
עומר
06/06/2025 5:49:42

הליברטון חייב להגיע למשחק!!

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2025 5:50:16

הליברטון צריך להיות יותר יציב, הוא לא יכול להיות משחק אחד מצוין ומשחק אחד גרוע.
יש שם לשחקנים כאלה , קוראים להם רול פליירס

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:50:35

אוקייסי יעשו עכשיו נקודות מלא מלא מהקו….

עומר
עומר
06/06/2025 5:52:24

טרנר מחטיא דווקא שחופשי לגמרי. הליברטון היה צריך לזרוק את ה 2

ברוך רובין
06/06/2025 5:52:37

SGA בידוד אחר בידוד תביא עליו דאבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה הבעיה של קרלייל גם לקאווי נתן לדדות בספוט על הזמן בלי בעיה

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2025 5:57:45

דורט קיבל שריקה בצדק כי הוא נכנס מהצד של הזורק והרים את היד מול סיאקם לפני הזריקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא שחקן בלבל אחר הלי מחכה לפוקסים מה3

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2025 5:53:37

למה נסמית לא שומר עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקה בדיחה פשוט נייסמית נכנס שעה לפני הזריקה חחח איזה בדיחה מה לא יעשו שיהיה צמוד

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 5:56:03

רק אציין שהמשחק הזה של אוקייסי
להתראות במשחק הבא

עומר
עומר
06/06/2025 5:58:13

אף פעם לא נגמר עם אינדיאנה

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:03:24
הגב ל  עומר

יפ

ברוך רובין
06/06/2025 5:57:11

מה האלבירטון עושה

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 5:57:59

נמהבארד יא מלך!!!!!!!

ברוך רובין
06/06/2025 5:58:28

נותן לגי דאב לזרוק כל היום מאשר בידוד של SGA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו נבהארד חחחח קרלייל רק צריך להוציא את הכדור משגא והיה מנצח אבל נותן לו לחגוג האחרים באוק לא מסוגלים לתפקד בקלאץ

ברוך רובין
06/06/2025 6:00:02

מדויק. בידוד אחר בידוד כל המשחק סיים עם 40

ברוך רובין
06/06/2025 5:59:10

דורט איזה משחק

שי אבן צור
06/06/2025 5:59:19

איזה בלוק של דורט!!!

הייט אשברי
06/06/2025 5:59:42

איזה מופע שלשות מדהים של אינדי.

עומר
עומר
06/06/2025 5:59:55

הלי לגמרי לא במשחק!! ואינדיאנה עדיין צמודים

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2025 6:00:11

הליברטון בורח מהכדור כאילו הוא בן סימונס
לנסמית הייתה שלדה חופשית במקום זה קיבל גג

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 6:00:17

פסקל!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח לסמוך על גייוויל שיעשה סל בקלאץ. נגיעה של סיאקם

ברוך רובין
06/06/2025 6:02:28

צריך חיתול, זה לא כוכב.

ברוך רובין
06/06/2025 6:01:44

עבירה על סיאקם, תן לגי דאב לזרוק רק לא לSGA. ויליאמס לא כוכב

שי אבן צור
06/06/2025 6:01:51

עבירה על סיאקם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי שוב מחכה לרגע פוקס

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:02:46

המשחק אולי לא?

עומר
עומר
06/06/2025 6:03:18

כנראה כדור חוץ של אוקייסי, זה אולי פאול אבל לא מספיק חזק בשביל לשנות את השריקה

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי עומר
trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2025 6:03:34

לא חושב שהיה פאול
שני שחקנים הלכו על כדור.
אהבתי שלא היו טיים אאוטס בדקות האחרונות.
המשחק זרם יפה בלי הפסקות

שי אבן צור
06/06/2025 6:03:51

החלטה רעה!

ברוך רובין
06/06/2025 6:04:12

וולאס דחף את סיאקם בדיחה

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 6:04:19

יששששששששששששש

שי אבן צור
06/06/2025 6:04:33

יייייייייייייייייייייייייישששששששששששששששששששששששששששש

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 6:04:50

ואווווווו אני מת!!!!!!!

ברוך רובין
06/06/2025 6:04:53

האלבירטון!!!!!! איזה קלאץ הבן אדם וואו

גיא רוזן
06/06/2025 6:04:54

!!!!WTF

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יאמן שאיני ניצחו את זה סעמק איזה פוקסיונרים שגא םספס זריקה נוחה

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 6:05:35

אתה לא מעדיף סדרה ארוכה? גם ככה אוק לוקחים את זה

עומר
עומר
06/06/2025 6:04:55

שידור חוזר של משחק 1 נגד הניקס!!! וואו

Don
Don
06/06/2025 6:05:07

אאאאאאההההההההההההההההההההה
האליברטון

gogo
gogo
06/06/2025 6:05:21

וואו

עומר
עומר
06/06/2025 6:05:35

לא עשה כלום כל הרבע הליברטון!!! לא יכול להיות

ברוך רובין
06/06/2025 6:05:40

קרלייל נתן לSGA בידוד יותר מזל משכל, האלבירטון בקלאץ לא ייאמן , אוקלהומה פראיירים

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2025 6:05:42

אייסמן הליברטון
היה איום ונורא אבל שיחק אותה
פעם ראשונה במשחק שאינדיאנה מובילים

gogo
gogo
06/06/2025 6:05:42

נמבהארד שוב עם הגנה מדהימה

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:05:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא ייאמן

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:06:13

האליברטון עם סל סטףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 6:05:53

ימסרו עכשיו להארטנשטיין?

Eli D
Eli D
06/06/2025 6:07:22

פייסרס חיה אחרת בפלייאוף וואהו

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 6:07:31

רק שלא יעשו עבירה

רן הנרגן
06/06/2025 6:08:14

רגי הם נחנקו, רגי גם אלו נחנקו

שי אבן צור
06/06/2025 6:08:16

איזה ניצחון אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Don
Don
06/06/2025 6:10:08

לאינדי יש אופי של אלופה
זה מדהים
הם אחרים
מדהימים

שי אבן צור
06/06/2025 6:23:51
הגב ל  Don

לגמרי
כל המשחק האמנתי שהם יכולים לנצח את זה וזה עדיין לא יאומן😏

Don
Don
06/06/2025 6:08:35

אני בהלם

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:08:38

מגניב איך ריקי קרלייל נותן לעוזרת שלו לנהל את הפס"ז האחרון.
הוא יודע מה הבלונדה הזו שווה!

רן הנרגן
06/06/2025 6:09:19

גם אני שמתי לב

אשך טמיר המקורי
06/06/2025 6:13:42

גמני
הוא עמד בצד ולא הפריע
תותח

ברוך רובין
06/06/2025 6:08:38

אינדיאנה מטורפים!!! איזה קאמבק פעם אחר פעם לא ייאמן.

עומר
עומר
06/06/2025 6:08:40

משחק מעודד לסדרה. איבדו מלא, שיחקו דיי גרוע, ועדיין מצליחים לחזור. אוקייסי עדיין פיבורטים בהרבה לדעתי, אבל הם חטפו מכה מנטלית, והם צעירים, נראה איך יתמודדו

gogo
gogo
06/06/2025 6:08:57

הפליאוף ממשיך להיות מדהים

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2025 6:09:08

לא לקחו טיים אאוטס בדקות האחרונות, שני המאמנים נתנו לשחקנים לשחק וטוב שכך

גיא רוזן
06/06/2025 6:09:20

איזו קבוצה מטורפת!
האליברטון,
הוא כותב מחדש מה זה קלאצ'.
לא היה דבר כזה מאז נוביצקי 11'

NIS
NIS
06/06/2025 6:09:23

יפסיקו לאבד ינצחו 👊

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:09:32

איזה ניצחון
שאפון לאינדי שפפאפון

שי אבן צור
06/06/2025 6:09:46

איזו חוויה אקסטטית!
משוגע!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנקודה שהשופט נתן לסיאקם במתנה אחרי שניגר מהקו ניצח להם את המשחק בדיחה נייסמית שעה נכנס לפני הזריקה ושרקו לדורט חחח.
איזה חרבון של אוק גיי וויל זה מחרבן קלאץ ברמה היסטורית הפוך מהלי ששוב נבהארד הציל אותם עם שלשה מדהימה על הראש של שגא.
אינדי האלה פוקסיונרים שחבלז

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:15:10

שוב הוכחת שהבחירה בך בתור היו"ר היתה מוצדקת מעין כמועה!

שי אבן צור
06/06/2025 6:22:10

צודק! אינדי ניצחה בזכות השופטים!
אתה חייב להיות הנציג הישראלי באליפות העולם בבכיינות🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
06/06/2025 6:10:11

גי דאב פלייאוף אחד פלייאוף רועדות לו הידיים, הוא לא שחקן מקס לא משנה איך ינסו למכור את זה. שחקן חמוד מגן מצויין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת האשם הבלעדי בהפסד לא מסוגל לשים סל בקלאץ

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:15:59

האשם הבלעדי?
נוו, טוףףףףףףףףףףףףףףףף

gogo
gogo
06/06/2025 6:10:14

צריך ללהגיש תלונה במשטרה נגד אינדי על גניבה . …
היא נשארה בסביבה כל הזמן למרות הגיהנום של אוקלהומה

הייט אשברי
06/06/2025 6:10:30

ל-OKC פשוט רעדו הידיים בדקות האחרונות, ואצל אינדי כל מטאטא ירה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/06/2025 6:10:32

47 דקות האליברטון שיחק כאילו היועץ המנטלי שלו זה בן סימונס או חן ליפין, ובקושי טרח לעבור את קו השלוש של היריבה. ובום

עומר
עומר
06/06/2025 6:10:35

אי אפשר כבר להגיד שזה מזל, הקאמבקים האלו חוזרים על עצמם, זה פשוט יכולת, אינדי יכולה להתפוצץ תמיד בהתקפה, ופשוט לבוא משום מקום שהקבוצה השניה משקשקת

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:21:55
הגב ל  עומר

צודק
מכנים את זה אופי.
בשנה שעברה הקבוצה הזו התבשלה ונתנה פייט אדיר לסלטיקס.
הדבר היחידי שבלם אותם אז היה משחק עצום של גיילן המושמץ בראון.
השנה אין להם את המפיסטו הזה שיחרב להם. גם בראון לא היה עוזר לסלטיקס אחרי שאינדי התבגרו!

אשך טמיר המקורי
06/06/2025 6:10:51

לא יאמן!
איזה משחק!
איזה אינדי!

קיבלנו בדיוק מה שרצינו, 2 קבוצות של כדורסל טהור
הסוף הפסיכי היה רק הבונוס
והמשחק הוא רק המתאבן של הסדרה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/06/2025 6:12:14

השנייה האחרונה במשחק לא הייתה הראשונה שאינדי הובילה בה?

אשך טמיר המקורי
06/06/2025 6:17:02

השנייה הראשונה של שארית חייהם

שי אבן צור
06/06/2025 6:19:22

אכן אכן

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:23:09

אההההההההה

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:22:32

אכן כן

Yinon Yavor
06/06/2025 6:12:59

נדמה לי שעמיחי כתב שאינדיאנה מנצחת כל משחק שהיא קולעת בו מעל 110 ומפסידה כל משחק עם פחות.
עד 0.3 שניות לסוף היה להם 109 והם היו בדרך להפסד…

thejanitor
thejanitor
06/06/2025 6:15:15

בוקר נפלא לכולם. איזה כיף. האליאוברייטדטון אני מתחיל ממש לחבב את הבחור.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:24:32
הגב ל  thejanitor

מתחיל?
איפה היית כל השנים?
האלי זה ציפי 3 בלי זריקות הראש וההיתקלויות.
ציפי של ניו אורליאנס

אשך טמיר המקורי
06/06/2025 6:15:43

2 דברים שצדו את עיניי, שכבר כתבו בתגובות:

  • אין הפסקות כמעט, המשחק זורם – כ"כ נדיר בחרא שהתרגלנו אליו!
  • קרלייל עומד בצד ונותן לבלונדה לנהל את פסק הזמן האחרון – תותח!
gogo
gogo
06/06/2025 6:29:18

חחח גני בוצ'ק ממשיכה לתת בראש

Zivo
06/06/2025 6:16:35

איזה כיף של פלייאוף

Shenanigans
Shenanigans
06/06/2025 6:18:30

אני עדיין לא נושם, איזה סיום אדיר
נמבהארד הוא מלך

שי אבן צור
06/06/2025 6:26:24
הגב ל  Shenanigans

אותו כנ"ל

עומר
עומר
06/06/2025 6:19:00

משחק מטורף, מזכיר מאוד את המשחק הראשון בגמר המזרח. איזה פליאוף!! מקווה מאוד שתהיה לנו סדרה ארוכה של 6-7 משחקים כאלו, ושהקבוצה הטובה יותר תנצח בסוף 😁

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי עומר
דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:25:27
הגב ל  עומר

מתקן אותך
ושאינדי תנצח.
🙂

Don
Don
06/06/2025 6:19:04

אז מסתבר, שמעבר ליכולת על הנייר צריך גם אופי.
וברבע הרביעי שההפרש נאכל לאט אבל בעקשנות ובלי לחץ, OKC חזרו לעצמם – שגא + חבורת נגרים. ראינו את גם שנה שעברה.
ואינדיאנה? הם מאד חזקים מנטאלית. אי אפשר לשבור אותם. זה כאילו "תורך? עכשיו תורי"…הם ממשיכים בשלהם, ובסוף מגיע האליקלאצ – משחק אחרי משחק אחרי משחק. זה כבר לא פוקס. הם יהיו אלופים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

מקווה מאד שלא

הייט אשברי
06/06/2025 6:21:16

המשחק הזה הוא העתק של מה שעשו לנו הקלטים בסדרת הגמר לפני שלוש שנים במשחק מס' 1. היה יתרון לדאבס כל המשחק , ואז הגיע מופע שלשות פוקסיונרי בדקות האחרונות . מקווה שגם כאן המשך הסדרה יהיה דומה לאז.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
Jonathan
06/06/2025 6:21:51

איזה סיום. טירוף.

Jimmy Rigger
06/06/2025 6:25:53

הגרף ע״ש אינדי

IMG_8430
שי אבן צור
06/06/2025 6:32:53
הגב ל  Jimmy Rigger

יש גם את זה

Screenshot-2025-06-06-063157
הייט אשברי
06/06/2025 6:27:36

שישה אינדיאנים קלעו בספרות כפולות ואף אחד לא עבר 19 נק' . חלוקה מאוד שיוויונית.

גיא רוזן
06/06/2025 6:28:14

5 מ-5 השנה להאליברטון בסלי קלאצ' ב-10 השניות האחרונות למשחק.
זה נתון פסיכי.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:45:29
הגב ל  גיא רוזן

אופי זה לא מה שקונים בסופרמרקט?

הייט אשברי
06/06/2025 7:57:53
הגב ל  גיא רוזן

ובמשאל השחקנים הם בחרו אותו כשחקן הכי אוברייטד בליגה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה שהוא קולע בקלאץ לא אומר שהוא לא אוברייטד, שוב הוא 1 מתוך 5 שם, לא כוכב בלעדי או משהו כזה למרות שמנסים למתג אותו ככזה. יפה לו הסלי נצחון בהחלט ביצי שור אבל עד הסל נצחון יש גם משחק שמתנהל…
הןא שחקן מצויין אבל לא איזה סופרסטאר, הוא רחוק מאד מהסטארים של הליגה.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Eli D
Eli D
06/06/2025 6:28:27

אוקלהומה לא ראו קבוצה כמו הפייסרס בפלייאוף, הם לא יסתדרו איתם.
העומק של הפייסרס וההגנה שלהם והבריאות
אם דנוור היו בריאים היו מעיפים את אוקלהומה.
ההגנה של אינידאנה ניצחה את המשחק, איבדו הרבה בהתקפה אבל ההגנה פירקה את אוקלהומה.
מצחיק שהפעם הראשונה שאינדיאנה הובילה
כשניצחה.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי Eli D
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Eli D

מה לא ראו בסוף זה שלשה קשה של נייסמית מייאוש מהפינה על שחקן שלשה קשה של נבהארד שלקח את שגא לריקוד וסל על הפנים של הלי שמנגד גייוויל מנגר שלשה לבד לגמרי בלי שומר אחרי דורט אותו דבר ואז שגא מפספס מידריינג נוח אחרי שזרק את השומר שלו….
לא ראו קבוצה כזאת…
אוק הרבה יותר טובים טאם יפסידו את הסידרה לדעתי זה יהיה בושה גדולה וכתם מאד גדול עליהם

עומר
עומר
06/06/2025 6:29:18

איזה באסה שאין את האולפן של tnt לגמר, לא יאמן שנותנים את זה espn ואין כמעט שום סיכום של המשחק. זה בדיוק המשחק לראות את התוכנית אחריו

thetroll
thetroll
06/06/2025 6:38:04
הגב ל  עומר

צודק.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:46:45
הגב ל  thetroll

גמאתה

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:46:22
הגב ל  עומר

זה לא דוריס
זה בוריס!

gogo
gogo
06/06/2025 6:31:00

יתכן שזו גניבה האחרונה של אינדי

עומר
עומר
06/06/2025 6:32:48
הגב ל  gogo

יתכן, אבל גם הניקס חשבו ככה אולי?

Don
Don
06/06/2025 6:38:47
הגב ל  gogo

הכל יתכן
יתכן שאין ל-OKC את מה שדרוש כדי להיות אלוף

גיא רוזן
06/06/2025 6:35:34

קצת כואב לי הלב על דורט.
גנבו לו את "שחקן ההגנה של העונה",
ועכשיו אחרי משחק אדיר שלו,
גנבו לו גם את הניצחון…
הבלוק שלו היה אמור היה להיות המהלך של המשחק.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:48:23
הגב ל  גיא רוזן

מה זה גנבו?
לך לתחנת המשטרה תגיש תלונה.
גנבו תואר גנבו משחק. מי גנב?
מי גנב לך את האופניים?

גיא רוזן
06/06/2025 7:21:39

מפתיע שדווקא אתה נתפס לפריס מילולי של מילה…
אבל אם אתה מתעקש –
בספורט בכלל, לא רק ב-NBA,
כאשר האנדרדוג מגיע ומפתיע עם ניצחון חוץ,
לא פעם עיתונות הספורט תשתמש בפועל ג.נ.ב
אפשר להביא דוגמאות,
כולל של מורנו ורבינו מנחם,
אבל אין לי כוח…

thetroll
thetroll
06/06/2025 6:57:53

חחחח חזק.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 6:57:10

למי שלא אוהב ספורט תחרותי שלא ייכנס.
אולי טרנטה, אולי זקן, ועדיין לפניך…
של נעליך מעל אזניך.
https://www.facebook.com/watch?v=724884563746614

thetroll
thetroll
06/06/2025 6:59:17

דוק תפסיק להביא לפה לינקים שלא נפתחים 😡😡😡

דוקטור רזי הופמן
06/06/2025 7:15:14
הגב ל  thetroll

מתנצל
לא ידעתי שזה לא נפתח…
אז חיפשתי עבורך לינק אחר ביוטיוב.
פשוט משחקון ענק של נולה מול הענק זברב שגבוה ממנו בראש כמדומני.
https://www.youtube.com/watch?v=u47lIdIg5XE

Zvika Bar-Lev
06/06/2025 7:43:13

איזה פיניש מהפנט. ונראה בכל זאת שאין הפתעות. אוק בהגנה החזקה שלהם גרמו איבודים לאינדי ברמה מטורפת, וקיבלו ממש מלא פוזישנים יותר מאינדי בזכות זה, ולעומת זאת ניגרו בקליעה, כצפוי, לעומת אינדי שפשוט יותר טובים בעניין הזה של להכניס את הכדור לטבעת, וככה הפסידו בסוף על הקשקש מול אינדי עם עצבי הברזל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא – אז עכשיו קראתי. אחלה פריוויו, תודה רבה חברים.

ירון, החלום
ירון, החלום
08/06/2025 2:40:06

בס"ד
תודה רבה