הת'אנדר בגמר המערב / תומר שנאן

הת'אנדר בגמר המערב / תומר שנאן

הת'אנדר בגמר המערב / תומר שנאן

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4) 125 – דנבר נאגטס (3) 93

הת'אנדר מתפוצצים במחצית השנייה בדרך לניצחון קליל על הנאגטס, להם יש לא מעט חושבים לעשות לקראת העונה הבאה.

לאורך רוב הרבע הראשון נראה היה שהמשחק לוקח כיוון אחר לגמרי. כל שחקני החמישייה של האורחת למעט מארי קלעו, הת'אנדר היו בדרך לשבור את השיא השלילי שהרוקטס קבעו מול הווריורס, ונראה היה שהמארחת פשוט צעירה מדי בשביל משחק 7. לקראת סיום הרבע הת'אנדר התעשתו, ניצחו בכל מאבק על כדור 50-50, הידקו את ההגנה וחפרו את דרכם בצבע בדרך לקאמבק מהפרש דו ספרתי.

הרבע השני היווה בעיניי את נקודת המפנה במשחק. אבל אני לא מדבר על הריצה שהת'אנדר יצאו אליה בהובלת וויליאמס לקראת סיום הרבע, אלא דווקא את קרב הבלימה שהקבוצה ניהלה כאשר היא לא הצליחה לקלוע. שחקני אוקלהומה סיטי הפגינו קשיחות יוצאת דופן, מנעו מהנאגטס לייצר שטף משחק וטרפדו ניסיון הובלה אחרי ניסיון הובלה. לקראת הסיום אוקלהומה סיטי באה על שכרה, וירדה למחצית ביתרון דו ספרתי.

במחצית השנייה הסיפור היה גמור. הנאגטס נפלו מהרגליים, הת'אנדר עשו ככל העולה על רוחם וחמש דקות לסיום כבר שודר על המסך הפריוויו לסדרת גמר המערב בין הת'אנדר לטימברוולבס, כאשר מחליפי שתי הקבוצות משחקים והמארחת ביתרון 40.

מילה על התלונות על שיפוט המשחק ברשותכם. נכון, לאורך רוב הערב נראה היה שהשופטים מפחדים לשרוק, שהמון שריקות מגיעות באיחור ושהייתה נטייה לאפשר למשחק לזרום גם למול עבירות בוטות שבעיניי היו צריכות להיענות בשריקה. אבל עם כל ההקלות האלו, ברבע השני (שכאמור, היה רגע המפתח בעיניי במשחק),  האורחת הגיעה למצב שכל עבירה שנעשית עליה שולחת אותה לקו ארבע דקות וחצי למחצית. מנגד, הת'אנדר רצו למול מגרש ריק כמעט אחרי כל איבוד או ריבאונד, שלטו בצבע בשני צידי המגרש ועשו ככל העולה על רוחם ללא התנגדות מצד דנבר. נראה היה שהשופטים נותנים למשחק לזרום, כאשר שחקני אוקלהומה סיטי היו אגרסיבים יותר בעוד שאצל הנאגטס שחקנים חזרו להגנה בעצלתיים בזמן שצעירי הת'אנדר חרכו את הפרקט.

שג"א עם 35 נק', 3 ריב', 4 אס', 3 חט' וחסימה וג'יידאב עם 24 נק', 5 ריב' ו-7 אס' עבור הת'אנדר.

יוקיץ' עם 20 נק', 9 ריב' ו-7 אס' ובראון עם 19 נק', 4 ריב' ו-3 אס' עבור הנאגטס.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
79 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
NBA בדם
19/05/2025 1:53:10

תודה רבה תומר. העלת את הסיקור מהר יותר מיוקיץ' שחוזר לסוסים שלו אחרי סיום העונה.
מברוכ לאוק. הם הקבוצה הטובה יותר. צעירים, נמרצים, עמוקים, שומרים ועם שחקן שהולך לקבל mvp בצדק. ג'יילן ווילייאמס עם משחק טוב שקצת מוריד ממנו את האש (לבינתיים).
קארוסו והרטנשטיין הובאו בדיוק בשביל סדרות כאלו וסיפקו את הסחורה.
בשנים האחרונות יש נטייה לזלזל ביתרון ביתיות, אבל לגיים 7 יש משקל עודף לביתיות, לאנרגיות שלו שמשפיעות על כולם, ובעיקר על שחקני המשנה של שני הקבוצות.

שאפו לדנבר על פליאוף גדול. mpj משחק רוב הפלייאוף פצוע, גורדון סיים את הפלייאוף עם פציעה, הספסל כמעט לא רלוונטי, ועדיין הם נתנו את התחושה שהם השאירו הכל על המגרש והוציאו מעצמם 200%. עברו את הקליפרס עם קוואי בריא יחסית בסדרה קשה ומתישה ומצאו את הכוחות לגרור את אוקייסי החזקה ל 7 משחקים נפלאים.
יוקיץ' בפלייאוף טוב מאוד למרות שבשתי הסדרות היו כלים שהקשו והגבילו אותו לא מעט.
למארי היה את הרגעים שבהם השתלט על משחקים.
כריסטיאן בראון קפץ לדרגה של שחקן חמישייה ראוי ביותר בקונטנדרית.
ראס עם סדרה חיובית מאוד מול הקליפרס, מוכיח שהוא יכול לתרום לא מעט כשחקן ספסל.
מעל כולם, גורדון עם פלייאוף מהסרטים. סלי ניצחון אייקוניים, קרח בוורידים, שומר בשביל כולם וקפיצת מדרגה בפן ההתקפי עד שגופו קרס לקראת הסוף. (דבר שלא מנע ממנו לעלות במשחק הנוכחי בניגוד לציפיות ולהגיון). הלב של דנבר, וכל קבוצה שחושבת על אליפות צריכה שחקן כזה אצלה.

אהרון שדה
19/05/2025 15:17:53
הגב ל  NBA בדם

אני לא רואה כזה משקל ליתרון הביתיות
בשלב הזה המאזן הוא 30-36 בלבד לקבוצה הביתית שזה 54.45 %
בכל הסיבוב השני המאזן הוא דווקא 12-11 לקבוצת החוץ.
כאשר במזרח המאזן 7-4
בקיצור ראינו לא מעט קבוצות בשנים האחרוהות שהמאזן שלהם בחוץ טוב מאשר בבית.

גם במשחק 7 ראינו למשל את ג.ס מנצחת בקליפרס לצד נצחונות בית של דנבר ואוקלהומה
אבל זה מדגם קטן מדי.

בשורה התחתונה יותר מאשר הביתיות מסייעת מסייע הדירוג העדיף שכן מאזן הקבוצות המדורגות הכולל הוא 27-39
(כאשר הם ארחו 37 משחקים )

ומה שיותר מסייע גם מהמיקם זה כנראה העומק
מה שגורם לי לתהות איך קבוצות כמו דנבר לא מסוגלות למצוא עוד 2-3 שחקנים שנותנים תרומה של 10 דק
לא מובן לי יש לא מעט שמות בליגה
לא כל שם צריך שיהיה יוקיץ
אבל כל קבוצה צריכה קאדר קצת יותר רחב מ6-8 שחקנים
זה לענ"ד מה שהכריע אתמול את הסדרה של אוקלהומה
זה מה שלהערכתי יכריע לפחות את גמר המזרח
במיוחד אמורים הדברים בשלבים המכריעים בפליאוף.
כאשר אתה משחק כל יומיים משחק של 48 דק שלעיתים רבות הוא צמוד עד הרגע האחרון ושלא לדבר על הארכות אז אתה אולי יכול לשרוד סיבוב שכזה אולי 2 סיבובים אם לא נקלעת למשחק 6-7
אבל בסוף תתפרק במשחק 7 באוקלהומה .

זו הסיבה העיקרית להערכתי למה הניקס פחות פייבוריטית.
יש לה חמישייה נהדרת
אבל אין לה ספסל
ובפליאוף הזה המנצחת היא מי שיש לה יותר שחקנים לאו דווקא יותר כוכבים.

NBA בדם
19/05/2025 15:28:45

אני התכוונתי במיוחד לגיים 7, ששם הביתיות משחקת תפקיד גדול באופן משמעותי ממשחקים מוקדמים.
הידיים יותר רועדות והשפעת הקהל משחק תפקיד מכריע בקרב שני הקבוצות.

Smiley
19/05/2025 2:12:07

הרגליים הצעירות והעומק של OKC ניצחו להם את הסדרה הזו.
הם חיות משחק, כל הזמן לוחצים, שומרים רוצים, ובעיקר לא מתעייפים.

דנבר היו צריכים את כולם כדי לנצח, אבל גורדון פצוע, פורטר בכלל לא בעניינים ומארי צל של עצמו בפלייאוף הזה. נשארו עם יוקיץ' ובראון וזה לא מספיק.

Yinon Yavor
19/05/2025 2:23:54

דברים שרשמתי בבלוג החי:
1. מארי נראה פצוע גם כן. נמנע ממגע ולא מייצר ריצוץ ושינויי כיוון. בסוף, מתוך הביג 4 של דנבר רק יוקיץ היה במצב גופני תקין…
2. זה הרגיש ממש כמו משחק פוטבול. שתי ההתקפות לא הרשימו בכלל. התאנדר מתקשים מול האזורית.
אבל… קבוצת ההגנה של אוקייסי משיגה כל כך הרבה אינטרספשנס ופיק סיקס'ס. וגם כשהם לא, הפוזשן נגמר בדרך כלל ב three and out ללא ניקוד, כך שההפרש רק תופח ותופח…

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי Yinon Yavor
IDO
IDO
19/05/2025 2:41:32

עם סימן קריאה!!!!

ירון, החלום
ירון, החלום
19/05/2025 2:46:03

בס"ד
תודה רבה על הסיקור המהיר.
גמר המערב הולך להיות דם יזע ודמעות.
איזה הגנות

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי ירון, החלום
The Pro
The Pro
19/05/2025 2:53:15

דנבר סחטו את הלימון ויצא גם המיץ עם החרצנים בסוף,
כשראסל ווסטברוק(כבר ממיזמן לא ברמה הזאת) שוב פעם לוקח על עצמו זריקות שלוש אתה מבין שלקבוצה הזאת אין דרך או מושג.

בגדר נעלמים
-הצב הסרבי שלפי דוריס ברקס ה"שחקן הכי טוב בעולם", לא מסוגל בהתקפה
מול קארוסו שנראה הילד שלו. אני לא זוכר מתי שחקן כל כך נמוך הצליח לעצור גבוה שנחשב השחקן הכי טוב בעולם.
-ג'מאל מורי הראה במשחק 7 כמה אוברייטד הוא ולא שווה את החוזה.
-פורטר ג'וניור נראה כמו אחד שנמצא בדרך הבטוחה לחוזה בטוח בהפועל ירושלים.

brooklyndror
brooklyndror
19/05/2025 3:02:06

פורטר ג'וניור אף פעם לא תורם בפלייאוף. גם כשהוא בריא. אחד החוזים הגרועים בליגה שהלכה למעשה מונע מיוקיץ להתמודד באמת על אליפות נוספת. הנאגטס חייבים להפתר ממנו לאיזה קבוצה שנואשת לקלע שלשות תמורת 2 שחקניי ספסל נורמליים.

Don
Don
19/05/2025 3:18:26

OKC התכוננו טוב טוב למשחק. הם פשוט פיצחו את השיטה של דנבר, וכשני שחקני חמישייה פצועים ולא מתפקדים, פלוס ספסל נגרייה מדוגמת, אז נשאר רק המשחק בין שניים יוקיץ ומארי. הם נשמרו מאד חזק ואינטנסיבי. את יוקיץ כבר תקפו שהוא מקבל את הכדור, ומיליון ידיים מאד הקשו עליו לעשות דריבל. גם יוקיץ אנושי וכבר ברבע שני היה חסר כוחות. זה מה שקורה שהשיטה מסתמכת על שניים, יוקיץ בציר ומארי מסתובב כמו סביבון מאחורי חסימות. כריסטיאן בראון צריך לקבל חסימה לשעוט לסל בכל הכוח. כל הזמן. הוא צעיר ואתלט מצוין. במקום זה הוא עומד על קו השלוש ומחכה. דנבר חייבים שינוי. אין ברוס בראון וגף גרין. חייבים להביא מחליף סביר ליוקיץ, לשחרר את פורטר וראס ולהתחיל לעבוד עם הצעירים. מארי לא שומר. פורטר לא שומר. יוקיץ לא שומר. אין חיפוי ותיאום בהגנה, וכולם הרוגים מעייפות. וגורדון ניסה ככל יכולתו אבל פצוע. האמת, איך זה שהגיע ל7 משחקים, גם זו תעלומה בעיני. קרוזו היה מדהים בהגנה. מדהים. והוא סחף את דורט וקייסון וואלאס ואת כל השאר. שחיטה כשרה למהדרין. דנבר נראו חסרי אונים.
ועכשיו מגיעים לגמר המערב, כשלOKC יהיה מאצאפ לא קל, מול אנט, גוברט, רנדל, נאז ריד, אלכסנדר ווקר, מקדניאלס…הם שומרים. והם חיות רעות. זו תהיה חתיכת סדרה.

golan
golan
19/05/2025 3:21:15

תודה תומר.
מברוק לOKC עשו את שלהם.
באסה לדנבר שפשוט נגמרו. MPJ וגורדון משחקים פצועים. הם לא רצו לשלם מס אז ויתרו על עומק בספסל (ווסטברוק בשכר מינימום זה כבר לא מספיק)
לדעתי צריך להוריד את האחוזים של חוזה מקס. שיקבל עד 25% ואז אולי קבוצות יוכלו לשמור על שחקני המשנה.

k_700 the original
k_700 the original
19/05/2025 3:47:52

אנשים היום נחשפו לקייסון וואלאס לראשונה.
מי שרואה כל משחק של הקבוצה הזאת בשנתיים הקרובות מבין איזה תכשיט יקר להחזיק סטופר כזה על הספסל.
סוג של ספייששל טים פרסונליטי בקבוצה. האיש שאתה זורק למשימות מיוחדות ונותן לך את הרגליים לרוץ ולקלוע.
אם אני פלינקה זה האיש שאני ממזמן מסמן לשחק ליד לוקה(או קאמרה של פורטנלד).
עם תפלץ כזה אתה לא צריך שהכוכב שלך יעבוד קשה מדי בהגנה.
אגב, אני זוכר שגם הייתי צריך להסביר להמון אנשים למה פרסטי לקח אותו בדראפט ולא את לייבלי שדורג גבוה יותר בכל המוקים. היום ברור לגמרי למה. שחקן כזה מאפשר לך לרצוח כל יריבה בליגה ולהוריד את הצורך של שני הכוכבים שלך בקו האחורי להתאבד בהגנה(בניגוד ליוקיץ׳ שלא היה לו אוויר לעשות התקפה).
בהמשך הקריירה הוא יהיה אחד מהקלעי פינה הכי אמינים בליגה, אני כבר מגלה פה ספויילר.

ברוך רובין
19/05/2025 5:05:13

משחק פנטסטי של גי דאב הייתי בטוח שישבור את הסל אבל הוא הכניס אותי לטבעת, אוקלהומה בחצי הראשון שברו את הסל מ3 אבל ההגנה הרצחנית שלהם גמרה את המשחק.

הסגל הקצר של דנבר התנקם בא, אני לא רואה איך הקבוצה הזאת מתחזקת עם הסינר השני. אני גם לא רואה מי לוקחת את פורטר בטרייד.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19/05/2025 10:32:00

אורלנדו, שיקאגו, וושינגטון, יוטה על ג׳ון קולינס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גון קולינס לא שווה חצי אגורה ויוטה ירצו בחירות. לא לגעת בו ראיתי אותו בשיאו בהוקס הוא קליר פאת לצד יוקיץ יהיה 2 קליר פאת מתחת לסל בהגנה.
דנבר צריכים את מאליק מונק וסנטר מחליף טוב. אם גובר היה מקבל 2 מיליון היה יכול להיות מצויין להם. הם צריכים סנטר קופצני שלוקח ריב קאפלה בטוח על המדף וכאלה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19/05/2025 15:10:22

לא טענתי שקולינס שווה משהו. רק הבאתי דוגמא את יוטה לקבוצות שיסכימו לקחת את פורטר בטרייד.

אשך טמיר המקורי
19/05/2025 6:30:03

לא ראיתי את המשחק.
ואני יודע שג'יי דאב נחשב חלש בסדרה הזו.
אבל בסיום הפלייאוף הוא יקבל השוואות לפיפן של ג'ורדן (שיי).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסלים שלו היו אתמול הכל בקליר פאת לייאפים ודאנקים במתפרצות. זריקות אחרות שזרק החטיא כמעט הכל. זה לא שהיה לו משחק טוב… גם סימונס הגדול היה קולע כאלה פעם בפילי שדרכם הגיע לאולסטאר

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Yinon Yavor
19/05/2025 8:07:57

נכון.
וויליאמס (וגם שיי) לא ממש הרשימו אתמול התקפית.
אבל בהגנה הם פשוט אימללו את דנבר ומשם יצאו לסלים קלים. בהתקפה עומדת הם היו קצת בוקים מול האזורית הפשוטה יחסית של דנבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yinon Yavor

בהגנה גיוויל תמיד טוב. באוק כולם שומרים מהכוכב ועד אחרון המחליפים

Don
Don
19/05/2025 9:50:02

חבל שלא ראית.רק לראות את קרוזו שומר על יוקיץ. זה היה מטורף.

yonis
yonis
19/05/2025 6:32:18

כל הכבוד לרעמים על העפלה לגמר, בסדרה הזו הם למדו הרבה,
לכל אורך הסדרה לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר.
הם היו צריכים לשחק את המשחק שלהן ולחץ ולסיים את הסדרה יותר מוקדם אבל הם נגררו למשחק 7.
אני חושב שכל הסדרה הם התמודדו מאוד יפה עם יוקיץ, והראו שהוא עציר(עד כמה שאפשר).
בסדרה הבאה מול מיני הם יפגשו קבוצה צעירה, אתלטית ופיזית אבל שאמור להיות לה יותר קל מולה.

לגבי דנבר יש להם קיץ שלהם לחשוב אם הם מפרקים או ממשיכים עם הקבוצה, ראינו בסדרה הזאת שיש להם קצת ספסל אבל הם לא משתמשים בו בכלל אז הם יצטרכו להביא שחקנים נוספים(לא יודע איך).
כל הקבוצה התעלתה בפלייאוף הזה, אני לא חשבתי שהם יעברו את הקליפרס אבל הם הגיעו למשחק 7 מולם ומול הרעמים.

לגבי יוקיץ, הוא שחקן מצויין אבל לי קשה מאוד לראות אותו משחק, לפעמים יש לו מסירה או רגע של גאונות אבל קשה לי לראות את האין הגנה שלו.

בשידור הישראלי השדר שאל האם הוא הסנטר הכי טוב בכל הזמנים ואני כל הזמן לא מצליח להבין איך בכלל שואלים את השאלה הזאת, מבחינתי הוא אפילו לא טופ 5 וגם חושב שהוא לא אף פעם לא יהיה שם.

thetroll
thetroll
19/05/2025 6:57:42

תודה תומר. באיזה עולם נורמלי שחקן יכול לשמור על שחקן שהוא 50 קילו ו 30 סנטימטר יותר ממנו?
רק בעולם שבו קארוסו יכול להתעלל ביוקיץ למשוך לסרוט לתפוס את היד לעשות 20 עבירות בהתקפה בלי לקבל שריקה מהשופטים ובלי שיוקיץ מוריד עליו איזה בומבה ושותל באדמה אותו ואת כל הדורות שאחריו כדי שלא יקבל פלגרנט.
רק בעולם כזה וזה למה נמאס לי מהליגה הזאת. אומר את האמת.
ביותר מידי משחקים מי שקובע את התוצאה זה טוני והאחים שלו פוסטר גרג וכ'.
פעם שורקים על כל משב רוח רענן ופעם לא שורקים על כלום.
זה לא שאני אפסיק לצפות אבל הורדתי ציפיות לקבל משהו אמיתי מהליגה הזאת.
זה מתויג אצלי כבר הרבה זמן כמוצר נחמד, טוב שיש אותו אבל לא משהו רציני. החויה נסבלת בימים שאני חושב שהשגיאות מתקזזות שאין הטיה.
אבל כשאני רואה בדיחה מהסוג של קארוסו (שחקן נחמד תכלס) – יוקיץ' שראינו אתמול , בדיחה מהסוג שאותי לא מצחיקה וממשיכים למכור לי אותה כאילו זה סיפור אמיתי אז אני פורש.
כל אחד יכול כמובן לעשות עם זה מה שהוא רוצה.
דרך אגב ברגע שקורה דבר מהסוג הזה שמכריע את המשחק אין טעם יותר לקרוא פרשנויות סיכומים או לנסות להבין מה קרה.
זה מה שקרה.
המאמן הגאון של אוק מצא פתרון ליוקיץ. לשים עליו שחקן שהוא 50% ממנו ולסמוך על השופטים שלא ישרקו. עבד לו.
זה כל מה שקרה אתמול. זו המנה העיקרית. כל היתר זה תוספות; סברינות; אפטריף.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

יוקיץ עשה על קארוסו מלא עבירות קארוסו לא עשה כלום חוץ מלשמור עליו צמוד ולא לתת לו לקבל כדור בקלות. התרגלת לאוויר של בליגה אז אתה חושב שאלה עבירות

thetroll
thetroll
19/05/2025 9:30:17

חחחח. חחחח. באמת יוקיץ צריך לעשות על קארוסו עבירות כדי לכבוש סל. שמעון הרגת אותי הפעם. הדרך היחידה של קארוסו לעצור את יוקיץ זה באמצעות מגע גופני לא חוקי שמחייב שריקה לעבירות. 20 עבירות בהתקפה זה מה שהיה שם. אתה מתבלבל עם נסיונות הניעור של יוקיץ כנגד חבורת שופטים עלובה שלא יכולה לתת יותר מ 6 עבירות לשחקן בקבוצה. ולכן מאמן יכול לשים כזה מיס מץ' והבדיחה שהיא על חשבוננו דרך אגב – היא שזה עובד לו. מה שקורה היום עם הליגה מזכיר לי את המצב לפני שהיו השינויים הגדולים בחוקה של הכדורגל. ודרך אגב בסדרה כזאת שאני נטרלי בה – אפילו עם יותר סימפטיה לאוק – זה הדוגמה הקלאסית ללמה השיפוט בליגה פשט את הרגל.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

ניסיון הניעור של יוקיץ כולל ריצה אליו ואז קפיצה עם הנפת יד מאחורי הראש שלו כמו בהיאבקות ונעילת בראש.
יוקיץ לא אוהב שנדבקים אליו, קארוסו נדבק אליו כמו זבוב מציק וניסה למנוע נתיבי מסירה. מותר מגע בכדורסל זה לא סטרילי יוקיץ עןמד בלי שיפריעו ויקבל כדור

thetroll
thetroll
19/05/2025 9:47:28

תגיד שמעון אתה מבין שקארוסו לא יכול למנוע "נתיב מסירה" ליוקיץ. כל מה שצריך לעשות זה לזרוק את הכדור לגובה. הדרך היחידה של הגמד במקרה הזה היא לתפוס את היד של הגבוה וזה מה שקרוסו עשה. היה שם כל הזמן מגע. תקשיב הסתכלתי רק על זה ובדקדקנות. זה פשוט הגעיל אותי. תסתכל קצת בריכוז ותחליט. אותי זה הביא למצב שפרשתי. אני לא אתווכח על זה כל הנום מי שזה מתאים לו שיבושם לו. האמת שזה לא כל כך מעניין זה סתם עוד חלק מה WWE של הליגה הזאת. קל.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

מותר מגע בכדורסל וטוב שיש מגע. פשוט הליגה הרגילה אותך שנים שאסור מגע חחחח

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
גיא רוזן
19/05/2025 7:46:59
הגב ל  thetroll

אממ
אני זוכר מספר מקרים בהם שחקנים שהם פחות כוס התה שלך זכו ליחס דומה,
אז זה פחות הציק…

יש חיסרון, לשיטה של להצמיד שחקן קטן על שחקן גדול.
מוכשר ככל שיהיה,
ירביץ ככל שירצה,
בסוף שחקן פוסט שיודע להשתמש במסה שלו יעניש.
אני יכול להביא לך כמה וכמה דוגמאות בהן שחקן "כוס התה שלא נבחרה" גרם לירידה להתחרט על הטקטיקה.

יוקיץ', למען הסר ספק –
בהחלט יודע לשחק בולי-בול.
רק מה?
זה המשחק האחרון אחרי סדרה ארוכה ומתישה. ואת מה שעשה באמצע הרבע השני על קארוסו (לקח אותו לסל בכוח, קלע, ומשך עבירה מצ'ט) פשוט כבר לא היה לו כוח לעשות יותר.
ניכר היה שפשוט נגמר ליוקיץ' הדלק במיכל.
הוא התחיל את המשחק על אדים,
וסיים גמור לגמרי.

מה שמוביל לשורה התחתונה –
בסדרה הזו דנבר ממש לא קופחו.
הם הגיעו יותר לקו העונשין (פער של 10% לטובתם),
לא נשרקו לטובתם כמות יוצאת דופן של שריקות.
הבעיה שלהם בסדרה?
סגל לא עמוק מספיק.
סגל שלא מצליח לענות על כך הקבוצות הכינו עצמן ליוקיץ'.
זה חלק מכך שמדובר על השחקן הטוב בליגה –
יריבות בונות עצמן לקראת ההתמודדות.
הבעיה היא בעלים שלא היה מוכן לשלם בשביל להחזיק את הסגל הנדרש על מנת לאפשר לקבוצה לנצל עד תום את שנות השיא של יוקיץ'.

באסה לאוהדים של דנבר,
ברכות לאוהדי הת'אנדר.
לכם יש את ה-gm מספר 1 בליגה
(גם אם לא תזכו השנה באליפות)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

אם לא זוכים באליפות כשלון גדול של אוק

thetroll
thetroll
19/05/2025 9:44:00
הגב ל  גיא רוזן

אני מסכים עם חלק מהדברים אבל בסופו של דבר המשחק הזה התהפך ברגע שקארוסו החל "לשמור " על יוקיץ. זה כל כך הגעיל אותי מה שקרה (ברור שיוקיץ עייף מי יכול להילחם עם מישהו שמושך אותו תופס אותו מחבק אותו אןהב אותו ככה – לפי דעתי שומר לא אמור לייצר מגע עם הנשמר זה מה שכתוב בחוק בטח לא תפיסה אחיזה משיכה בחולצה וכ'). אני יכול לאמר לך בשקט ובנחת כמי שלא בעל עניין בסדרה הזאת – אפילו יותר בעד אוק שזה סיפור אדיר בעייני השנה – שזה כל כל הגעיל אותי תפסתי את העניין ופרשתי מהמשחק במחצית אולי פה ושם עוד העפתי מבט.
אני לא מתבייש להעביר ביקורת גם על קבוצה אהודה – למשל דריי זה שחקן שמזמן לא היה צריך להיות בליגה למרות שאני בעד גולדן סטייט.
אנשים של המערכת זה אנשים שתמיד יצדיקו אותה גם אם יש בה עוולות. אני רוצה שתסביר לי איך למען השם חגב כמו קארוסו באמתעות שמירה חוקית יכול לעצור טנק כמו יוקיץ. – אין דברים כאלה זה נגד הפיסיקה זה לא קיים במציאות אלא אם כן החגב מקבל יתרונות לא חוקיים.

עגל
19/05/2025 13:02:50
הגב ל  thetroll

תראה, הייתי בעד דנבר, וגם אני חושב שקארוסו עשה עבירות על ימין ועל שמאל.
אבל הנקודה שלא הזכרת היא שמיד כשיוקיץ' קיבל את הכדור היה לפחות מגן אחד שבא לעזור לקארוסו.
זה לא שהוא שמר אותו לבד. הם צופפו על יוקיץ' במשך כל הסדרה וזה עבד כי לא היתה קליעה מבחוץ.

thetroll
thetroll
19/05/2025 15:42:04
הגב ל  עגל

עוד מגן אחד זה סבבה. אבל זה כל העניין. קארוסו לא יכול לעשות עבירות על ימין ועל שמאל כמו שהגדרת רק בגלל שהוא חצי מהגודל של יוקיץ. אני תופס מקארסו והוא בא עם אחלה אנרגיות אני מסכים אבל אם הוא עושה עבירות על ימין ןעל שמאל אז שישרקו ככה.
חלק מהיתרון של יוקיץ זה הגודל שלו השופטים לא אמורים לנטרל את היתרון הזה כדי לאפשר סוג של "משחק הוגן".

בעייני למשחק כזה אין שום ערך.

Don
Don
19/05/2025 17:21:08
הגב ל  עגל

השמירה על יוקיץ היתה חלק מתוכנית יותר מורכבת של המאמן. לא נתנו לו להתקרב לטבעת, כי שם הוא שולט ואין הרבה סיכוי לעצור אותו. הלחץ על יוקיץ התחיל כבר מקו השלוש, וליוקיץ לא היתה ברירה, אלא לכדרר כשהוא בפוסט רחוק מהסל, ולנסות להגיע לצבע עם יתרון הפיסיות והגודל. אז בכל כדרור שלו, ישר נשלחו ידיים להפריע לו. יוקיץ הוא סנטר ולא גארד. התנועה המדהימה שלו היא ממצב נייח קרוב לסל, ומשם הוא שולט. זה בדיוק מה שOKC חיסלו. ליוקיץ לא היתה ברירה כי AG ופורטר אינם כשירים, כריסטיאן בראון מפחד, ראס דביל חסר יכולת, ומארי גם נשמר מאד חזק בחיפוי הגנתי של כל הקבוצה. בקיצור, לא כוחות.
ועוד משהו לדעתי. OKC ניראים טוב, אבל דנבר פשוט חלשים. לדנבר אין הגנה ואף אחד לא מתאמץ בהגנה. מארי – קונוס. פורטר – האמא של הקונוס, יוקיץ ליד הסל מחכה לריבאונד ולא יוצא קדימה להקשות על קלעי השלוש, שזרקו זריקות אימון פשוט, ללא שום הפרעה.
אני מאמין שנגד מיניסוטה הסיפור יהיה שונה. אמנם בהתקפה שלהם אין שום ניצוץ גיאוני, אבל הם שומרים מאד חזק. יהיה מאד מעניין.
אני אוהב את המזרח. גם הניקס וגם אינדי מאד מאומנים ומוכשרים.
אני מהמר על המזרח.

thetroll
thetroll
19/05/2025 23:27:20
הגב ל  Don

תודה. מה ששכחת פה זה את יכולת המסירה העילאית של יוקיץ ברגע שמתחילים לשמור אותו הדוק עוד באיזור הפרימיטר. זה טיעון אפשרי אבל קשה לי לקבל אותו מהטעם הפשוט שראיתי בעיניים דברים אחרים.

Don
Don
20/05/2025 5:21:03
הגב ל  thetroll

נכון אבל במשחק הזה לא היה למי למסור בכלל. שמע זה היה לא כוחות. אין מה לעשות. אבל הסתכלתי שוב במשחק, ואתה צודק לגמרי. מדוע לא שרקו?

אטאפומה
אטאפומה
19/05/2025 11:58:26
הגב ל  גיא רוזן

לםני כמה שנים טובות קבוצה ישראלית מסוימת החתימהנאת דייב ניומארק
מעל 210 לא זוכר בדיוק כמה אבל ענק ענק , במונחי נבא לא במונחים שלנו .
מכבי חיפה שלחה את טובי סלילת 180 וקצת אך אתלט מדהים לשמור עליו .
שיתק אותו לחלוטין אז.

thetroll
thetroll
19/05/2025 15:49:34
הגב ל  אטאפומה

לא מכיר את הסיפור אבל אני מניח שדברים כאלה יכולים פה ושם להתרחש. אבל זה לא קרוזו ויוקיץ – אותם אני מכיר ורואה. ם

Don
Don
19/05/2025 9:59:11
הגב ל  thetroll

ליוקיץ פשוט נגמרה האנרגיה, אחרת היה דורס אותו. אבל, חייבים גם לתת קרדיט לקארוסו. הוא נתן מאמץ מטורף וזה לא פשוט מול הענק הזה. ליוקיץ פשוט נגמר הכוח להאבק כל המשחק על מיקום. לא היה לי מושג שקארוסו כזה חזק ופיסי. שלח ידיים, תקף כדרור ועשה כל מאמץ מאד להקשות על יוקיץ שכבר שפך לאחר.

thetroll
thetroll
19/05/2025 15:54:35
הגב ל  Don

אני נותן לקארוסו אחלה קרדיט זה שחקן שאני אוהב אין לי טרוניה כלפיו אבל בעייני זה מתחיל להיות כמו השיקוצים שגונבים פאולים. קארוסו גם גנב במשחק הזה: הוא גנב "לא פאולים" ויש לגניבה הזאת אותו ערך בדיוק כמו גניבה של פאולים. מתברר שגם בהגנה שחקנים יכולים לגנוב ולהפוך לשיקוצים.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
Berch
19/05/2025 6:58:23

וואו איזו סדרה
קיוויתי שדנבר תעבור, אבל איט איז וואט איט איז
🙏

עגל
19/05/2025 13:03:41
הגב ל  Berch

ואף מילה על הנצחון מול הרצליה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בהשוואה למשחק הקודם, אוקלהומה ניצחה גם בגלל השיפור משלוש, אבל בעיקר בגלל הגנת ברזל וחטיפות שהפכו לסלים קלים.
.
לא יודע מי חשב לשים את קרוסו על יוקיץ', אבל הוא גאון. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי. גם יוקיץ' לא.

.
קרוסו, תסלחו לי, הוא השחקן מספר אחד של אוקלהומה כרגע, וזה שמתפקד הכי טוב גם בנצחונות וגם בהפסדים. זה טבעי, בגלל הגיל והניסיון והכל, אבל גם מדהים. פשוט שחקן ענק.
.
צ'ט הולמגרן, כבר עכשיו, שחקן ענק – חכם, חד, אמיץ, מהיר. תענוג אמיתי.
.
קייסון וואלאס מפלצת. לא הבנתי למה פרסטי שילם בבחירה כדי לקפוץ בשני מקומות בלבד בדראפט, ובטח שלא הבנתי למה הוא שוב ויתר על סנטר (לייבלי). גם אם את השני אני עדיין לא לגמרי מבין (נעבוד על זה בקיץ), את הראשון בהחלט.
.
וכל זה בלי להזכיר את שרגא, ג'יי דאב, הרטנשטיין, דורט והצלפים של הספסל -וויגינס, ג'ו וכו'. איזה עומק!
.
ובכל זאת – הם עדיין לא מספיק מאומנים – שרגא צריך להוסיף עוד כמה מהלכים בקיץ, ובעיקר הם צריכים לזוז יותר בהתקפה.
.
מיניסוטה תעשה להם צרות, להערכתי, וזו תהיה סדרה מעולה.
.
דנבר הוציאו מעצמם 127% בנסיבות – סגל קצר ופצוע – והעמידו קבוצה מצוינת. הצעירים שלהם ימשיכו להשתפר, אבל קשה לי לראות איך הקבוצה משתפרת באופן משמעותי בשנים הקרובות. נקווה לטרייד מפתיע וחכם שישנה את התמונה.
.
תודה רבה תומר, הכי טוב זה כשאוהד כותב על הקבוצה שלו. תמשיך לכתוב ולהנות מהדרך העונה.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
אטאפומה
אטאפומה
19/05/2025 12:05:58

ניתחת בזמנו יפה.כשכתבת כי יוקיץ.לא קיבל מנוחה בתחילת הרבע הרביעי מה שבדרך כלל מפסיד לאדלמן את המשחק .
ברגע שדנבר נגררה למשחק שביעי
עם סגל כל.כך קצר היתה לה בעית
עייםות ברורה .
לא מתאוששים מעומס רצוף כזה כל כך
מהר .
גם אם היו עוברים את אוק במשחק שביעי היו נופלים מול מיניסוטה ,ברגע שהפסידו
את המשחק ההוא ,אותו יכלו לנצח בדיעבד
הפסידו את הסדרה .
את מחיר חוסר הנסיון של המאמן
והסגל הקצר שילמו במלואו כעת.

עגל
19/05/2025 13:05:23

+1
לגבי צ'ט, הוא אכן שחקן מצוין.
אם חייבים להשוות לוומבי, האם וומבי היה יותר טוב אם הוא היה במקומו של צ'ט, בקבוצה מנצחת עם היררכיה ברורה. לדעתי לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אצנן את ההתלהבות מקארוסו יוקיץ חגג עליו לפני שהמשחק הפך לגארבג טיים בעקבות איבודי הכדור של אוק ומתפרצות קליר פאת בצד השני ואז דנבר התפרקו.
הוא לא עצר את יוקיץ ולא בטיח אם המשחק היה צמוד ולא גארבג יוקיץ היה מסיים עם 40 פלוס קליל.

אנשים לא מבינים מה דנבר עשתה בסידרה הזאת הם הקינגס של 03. הביאו ל7 משחקים את האלופה הבאה שבלי פציעות תדרוס כל מה שבדרך.

את מיניסוטה הם יפרקו לגורמים, קונלי גופה ויהרגו אותו בלחץ. אדוארדס שבקושי תפקד מול גס פצועה הולך לקבל עליו כל התקפה את דורט קייסון קארוסו וטראפים, לדעתי הוא הולך לתת סידרה נוראית שיגרמו לו לבכות.
כל כדור שיגיע לגובר ייחטף למתפרצת.
למיני יש התקפה נוראית ומול הגנת העילית של אוק זה יראה יותר גרוע.
זו סידרה של מטאטא קל לאוק פערי הרמות עצומים אולי בגלל שנתנו 7 משחקים מיני תצליח לגנוב 1 רחום ומסכן.
לא כוחות בכלל. כל עוד אוק תהיה בריאה היא לא תפסיד יותר מ2 משחקים עד האליפות בכל הפלייאוף הזה ואז תלמדו להעריך את דנבר.
מיניסוטה טויוטה ריי ליוטה okc אין 5!

אשך טמיר המקורי
19/05/2025 7:49:56

מסכים לגבי מיני

Yinon Yavor
19/05/2025 8:15:49

לא מסכים. קארוסו היה ענק במניעת הכדור מיוקיץ במקומות ובזמנים שבהם הוא רצה לקבל. משם היתה גם עבודה הגנתית קבוצתית טובה שהפריעה לסרבי לכדרר את עצמו על הגארד עד לקרש סל. כמו שאמר המאמן, זו באמת היתה עבודה קבוצתית, אבל (וזה אני מוסיף) היא התחילה בהגנה אישית מופתית של אלכס על ניקולה.
לגבי ההמשך, אני לא כל כך בטוח כמוך. אנט הוא עילוי אתלטי שיוכל להתמודד טוב יותר ממארי עם מה שזורקים מולו. נשארת השאלה לגבי יכולת קבלת ההחלטות שלו שתיבחן לעומק בסדרה הבאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yinon Yavor

קארוסו עשה עבודה מצויינת במה שאמרת והקשה במניעת כדור בהחלט אבל אחרי זה לא עצר את יוקיץ.
אנט תלוי רק בשלשות לא יתנו לו לנשום בסידרה יצטרך לקלוע הרבה שלשות קשות בעלייה מכדרור לא יצליח יותר מידי בזה

עגל
19/05/2025 13:07:04
הגב ל  Yinon Yavor

קבלת ההחלטות של אנטמן גרועה.
אני די מסכים עם שמעון. סימן השאלה הוא ראנדל, הוא יכול אולי להציל להם את הסדרה.

דה שוט
19/05/2025 8:35:02

אמת. חותם על הכל.
אבל כבר ראינו שיש הפתעות בדרך.

שדות פופ לנצח
19/05/2025 13:34:46

אני מהמר על מינסוטה, יש התערבות ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה ראית דינוזאור נגד יוניקורן?

אין על מה ככ שינוי שם לא מהותי אצלך אתה לא מגיב הרבה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/05/2025 8:36:41

תודה רבה תומר

דה שוט
19/05/2025 8:55:48

היה צפוי אתמול. פלא שדנבר הגיעו למשחק 7. ברבע השני הם לא הגיעו לזריקה ! תראו שוב זה מדהים. אולי שתיים או שלוש זריקות נורמליות בכל הרבע.
קארוסו בא להרביץ ליוקיץ׳ – נהנה מפאס מהשופטים. כנראה נשאר לו עוד מהבועה – שם הוא עשה את זה להארדן (בבועה דווייט נהנה מהזכות להרביץ ליוקיץ׳).
אוק זה הכדורסל החדש, הרחבתי על זה כאן לפני חודש בערך – כדורסל של רגליים צעירות האסל והתשה. פחות של כוכבים וכישרון.
אפרופו כוכבים – שגא כוכב עליון – הדבר הכי מדהים אצלו – אפס איבודים! והוא כל ההתקפה עם הכדור. השליטה האבסולוטית שלו בכדור מאפשרת לו להיות כל הזמן עם הראש למעלה (למעט בהתחלה של כל כניסה לצבע ששם הוא זורק את הראש חחח). זה מאפשר לו להגיע למקומות שהוא רוצה ולכן חלק גדול מהסלים שלו נראים קלים. הוא אף פעם לא נראה עייף, תמיד רענן, בקושי מזיע, מזכיר את דוראנט הצעיר (בהשוואה ליוקיץ׳ למשל שנשען עם הידיים על הברכיים כבר בחימום. תאכלס זה קורה ליוקיץ׳ כל עונה, עוד מהבועה. אולי הוא פשוט בכושר גופני לא טוב).
נראה שאוק רק נפתחת! יש שם עוד המון פוטנציאל שמחכה להתפוצץ – בעיקר בהתקפה. הם צעירים ואוי ואבוי מה יקרה כשהם יפסיקו להתרגש.
אלא מה, יש גם צד שני למטבע. אם מיני יצליחו לאתגר אותם, המומנטום יכול להשתנות. אנט זה לא יוקיץ׳. יש לו רגליים. גם גובר לא פראייר. קארוסו לא יוכל להרביץ לו. זה ייגמר בפצצה והרחקות.
אני עם מיני בסדרה הזאת (מה שמבטיח לאוק את הגמר הכללי). אבל אני גם מאוד מבסוט מאוק, ככה צריך לשחק כדורסל. ללחוץ לחטוף להרביץ להתיש ולכתוש. לא מבין את הקבוצות שמשחקות אחרת.
🙂

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אם מיני ינצחו תוכל לראות מחוץ לבית שלך דינוזאור רב עם יוניקורן

NBA בדם
19/05/2025 11:22:20

😅 😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

גדול לגבי שגא ואמת.
Et רואה אותו הרבה כחלק מלימוד המשחק ותמיד עם הראש למעלה. היה מבסוט היום הדבר הראשון ששאל שקם אם אוק ניצחו😅😅.
מתלוננים על מכות פה יום שבת היה סטריטבול פיצצו את את et כמו מייק טייסון כל התקפה ואין שריקות. במשחק המכריע עשה גיי וויל עם חרבון של 0 מ6 מהקו.
היה מכות במשחק שחקנים סיימו בוכים ופנסים בעיניים.
אין זריקות ראש שם כמה שחקנים ניסו להתנגש ליפול לאחור וצעקו איייי השופט צחק עליהם. חיפשו את טוני בראדרס בצד. הסתכלו צד שני לא היה גם פוסטר

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דה שוט
19/05/2025 12:07:05

חחחחח כבוד לאי טי על הפנסים. תעבדו על העונשין 6:0 לא משהו 😉 לא נורא אם יכדרר עם הראש למעלה ולא יפחד משמאל – יהיה לפחות עם מדר. זה אחלה. אולי אפילו יהיה גל מקל. זה גם אחלה. דני זה כבר קשה כי דני היום הכי חזק באנ בי איי 😃

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחח הוא מנגב בשמאל כמו שגא וגה רוב הסלים שלו זה מידריינגים ושמאל.
הוא ניגר מהקו כי עשו לו יוקיץ מרפקים ופיזיות כיסחו אותו חבלז אז הוא היה עצבני ולא מרוכז, עבר שיעור חשוב, הוא גם כיסח אחכ נהיה עצבני כמו שבחיים לא ראיתי ממנו כל סל שקלע שאג למגן על הראש שלך היה הרבה טראש טוק שם. כל מהלך דחיפות נראה לי גם השופטים נהנו.
הפנסים זה למישהו אחר
כל הקבוצה עשתה 2 מ11 מהקו שזה מה שהפסיד את המשחק.

דה שוט
19/05/2025 12:22:45

חחחח הרבה אמוציות זה טוב. 11:2 מהקו? גיוועלד. לפטר את המאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

😅😅
מודה באשמה. המאמן נגר. הקרב המעניין היה שם בין 2 גוברים שהלכו מכות כמעט כל התקפה 🤣 ואני מדליק אותם וגם ההורים ממול.
Et נתן האמת טורניר גדול וניגב שם ללא רחם שם 28 סלים+1 מהקו (בתרגום לנק זה 57 אין שלשות שם) בטורניר ב5 משחקים.
אשתדל לעלות בערב מול גדולים ממנו

הייט אשברי
19/05/2025 9:58:15
הגב ל  דה שוט

אנט אכן לא יוקיץ'. אבל גובר , מול אתלטיות וזריזות , בהחלט פראייאר. אני צופה לו סדרה מתסכלת.

דה שוט
19/05/2025 12:21:33

לדעתי גובר יהיה מצויין – הוא לא אחד שנותנים לו מכות. לוקה פירפר אותו זה משהו אחר. נחכה ונראה. הלוואי שהוא באמת יהיה ככה

הייט אשברי
19/05/2025 13:43:27
הגב ל  דה שוט

גובר לא שחקן כדורסל ברמה. הוא באגט ארוך עם ידיים לא יציבות. הוא חגג בהתקפה על הגמדים של ג"ס ,בעיקר בגלל שהם התישו עצמם מול ההגנה של מיני בהיעדר סטף.
תקטין ציפיות, לדעתי.

NFS
NFS
19/05/2025 11:11:11
הגב ל  דה שוט

״בהשוואה ליוקיץ׳ למשל שנשען עם הידיים על הברכיים כבר בחימום״.
מעולה 😄

Don
Don
19/05/2025 10:03:44

שגא כל כך טוב
והוא חיפש את החברים
לא הלך בכוח
זרם עם המשחק
הכניס את כולם
בילתי ניתן לעצירה
כזה מוכשר מדהים פשוט מדהים

ibl
ibl
19/05/2025 10:09:13

סדרה מעולה
ברור שדנבר הגיעו למשחק 7 עייפים. נראו כבר ברבע השני כמו שנראו ברבע ארבע לפני כמה משחקים.
יוקיץ יודע להתמודד עם כל הגנה. ראו רבע ראשון. אבל הוא היה עייף מאוד וזה השפיע ממש מוקדם.

החלק היותר חשוב בעיניי זו ההתבגרות של אוקלהומה. לאחר מכת פתיחה מעולה של דנבר הם יכלו להתפרק אבל הם הבינו שכרגע אין להם שלשות וחזרו למשחק דרך הצבע. וכשזה גיעגע, עברו להטבעות עד שהביטחון חזר.
דנבר נתנה הכל ברבע הראשון וכשלא הצליחה להחזיק את הבריחה – הרימה ידיים מעייפות.

המשגיח
19/05/2025 10:16:41

תודה רבה תומר. רציתי שדנבר תיקח, ולכן אני סבבה עם איך שהסדרה הסתיימה בבלואאוט. זה היה כואב אם זה היה נגמר צמוד ואחרת.

כל הכבוד ל-OKC, שלדעתי יכולה לפרק את מיני, ויכולה לפנטז על אליפות

NFS
NFS
19/05/2025 11:15:36

היתה אחלה סדרה, אבל לא נראה לי שלמישהו היה ספק מי הקבוצה היותר טובה.
ברגע שבדנבר מאריי לא פוגע, גורדון עם המסטרינג דרגה 2, ווטסון וסתרות׳ר אוויר לגמרי, ונשארת עם פורטר (שהוא מאוד עקבי – בכל פלייאוף הוא ממש ממש גרוע) וראסל ווסטברוק שהייתה לו סדרה מזעזעת (ושמעון רפה ההבנה הצהיר אתמול שהוא יותר טוב מקארוסו 🤦🏻‍♂️) אז אין להם מה לחפש מול הצעירים האנרגטיים של אוקייסי.

מעניין איך מיני יתמודדו מולם.

אטאפומה
אטאפומה
19/05/2025 12:15:37

דנבר( מן הסתם.עדיין הדברים יראו מופרכים
אך פחות ) צריכים את גיא פלטין .
כל משחק כזה המוכרע על יכולןת הגנה
של שומרי על מקרב את גיא פלטין לליגה ההיא .
ולאור המשחק ניתן בקלות להבין למה אוקלהומה צירפה את קארוזו ולא את אבדיה
למשל .

חתוליו
19/05/2025 12:34:53

בניגוד למגיבים אחרים פה אני ממש מרוצה מהתוצאות של הפלייאוף עד כה.
קיבלנו בגמרי הקונפרנס ארבע קבוצות רעבות ומוכשרות, כל אחת מונהגת על ידי סוג אחר של סופר סטאר, כל אחת כותבת את הסיפור שלה עכשיו, כל אחת מלאה בשחקנים מוכשרים שאי אפשר לדעת איזה שפן יקפוץ מאיזה כובע.
אז יוקיץ׳ גאון, יאניס מפלץ, לראות את קארי משחק זו שירה בתנועה ולברון, הוא תמיד יהיה לברון, אבל הגיע הזמן לרענן את מאגר הכוכבים והנרטיבים ובאמת להתרגש מפלייאוף שהפך מאה אחוז מהבראקטים ללא רלוונטיים ושבו כל קבוצה יכולה לקחת את כל הקופה.
יהיה מעניין אם קברניטי האתר יקפיצו את תחזיות טרום העונה של הפיינאליסטיות, רק בשביל לראות את הדרך שהקבוצות האלה עשו. הפער בין איך הליגה נתפסה בעיני בתחילת העונה לעכשיו הוא עצום וממש בא לי שהגל של אלופה שונה בכל שנה ימשיך לנצח

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי חתוליו
עמיחי קטן
19/05/2025 12:36:01
הגב ל  חתוליו

נקפיץ בהזדמנות את דירוג העוצמה מלפני תחילת העונה

עגל
19/05/2025 13:13:11
הגב ל  חתוליו

גם אני מרוצה, בהגדרה הקבוצות הטובות הגיעו לאן שהן צריכות להגיע.
מה שכן, בין הפייבוריטיות הכבדות – אוק', קאבס, בוסטון, רק אחת מימשה את הציפיות והגיעה לגמר האיזורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

חוץ מהקאבס אני מאד מרוצה. אוהב הפתעות

bobby
19/05/2025 13:21:56

תודה על הסיקור!
צפיתי ברבע השני אתמול ומה שתיארת הוא מדויק – ״קרב הבלימה״ של הת׳אנדר עוד לפני הריצה ההתקפית בסוף הרבע היה חשוב מאוד. הם ממש שיתקו את דנבר והראו הרבה אופי, האסל וקשיחות.
בסך הכל הסדרה דיי הלכה לאיפה שחשבתי שתלך – ניצחון של אוקלהומה אבל פייט ראוי מהנאגטס. לתחושתי גמר המערב מול מיני יהיה דיי דומה, עם ניצחון של אוק׳ בנניח 6 משחקים.

moody
19/05/2025 14:43:41

לא יודע אם זה ישנה בהמשך, אבל הפער בין ההגנה של אוקלהומה להתקפה שלה הוא מהגדולים שאני זוכר לקונטדר. התחושה היא שחוץ משג"א אין שם שחקן אחד שיכול לקלוע בהתקפה עומדת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  moody

זה נכון זה בדיוק ככה

אור
אור
19/05/2025 18:07:36
הגב ל  moody

דטרויט של לפני 20 שנה