מעורב הופס ליום רביעי (שהוא גם סיקור): הת'אנדר ניצחה אבל אותי לא הרשימה / ניו יורק או אינדיאנה? הלב מקווה לניקס; המוח אומר פייסרס / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי (שהוא גם סיקור): הת'אנדר ניצחה אבל אותי לא הרשימה / ניו יורק או אינדיאנה? הלב מקווה לניקס; המוח אומר פייסרס / מנחם לס

1. הת'אנדר ניצחה אחרי חצי משחק שהרגיע אותי: גם הניקס וגם אינדיאנה ינצחו אותה בגמר

מעורב הופס ליום רביעי (שהוא גם סיקור): הת'אנדר ניצחה אבל אותי לא הרשימה / ניו יורק או אינדיאנה? הלב מקווה לניקס; המוח אומר פייסרס / מנחם לס

כשהמשחק התחיל עם 8-0, ורודי גובר נראה לי נייד, ושולט ברחבה – הת'אנדר לא יודעים מה לעשות בנידון – התחלתי להאמין שהיא אינה טובה כמו שעושים ממנה. מינסוטה באה לנצח. לא לתת הופעה בכבוד. הכל דפק כשעון. ג'וליוס רנדל משלשל שלשות כאילו היה סטפן קרי (הוא סיים את החצי עם 5 מ-6 מהטריי, והכל ממרחקים אסורים ממש ל-20 נקודות).

הת'אנדר משחקת עם 10 שחקנים. ידעתי שהיא עמוקה. אבל מינסוטה טימברוולבס מובילה 47-38 כשאצל הת'אנדר משהו לא עובד. אני לא יכול לשים בדיוק את האצבע על מה לא הלך לה. דבר אחד שהיה ברור שלא עובד אצלה זה שי גילגאוס. שמתי לב שהוא משדר כל כניסה שלו לסל. וואללה שאתה יודע מתי הוא עומד להיכנס 3 צעדים לפני שהוא מתחיל את פריצתו. מאומה לא הלך למסכן. הוא סיים את החצי 2 מ-13, 0 מ-2 מהטריי ל-11 נקודות.

רנדל מסיים את החצי עם 20 נק' ב-6 מ-8, ו-5 מ-6 מה-3.

אבל…אחת הסיבות להפסד הוולבס היא שרנדל סיים את המשחק עם אותן 5 מ-6 מה-3 (9 מ-13 מהפרקט) ל-28 נקודות.

כדי שהוולבס ינצחו הוא חייב לתת חצי שני כמו חצי ראשון. לא להאמין שאחרי חצי ראשון נהדר כל כך מה-3 הוא לא מנסה אפילו שלשה אחת כל החצי השני.

אני לא יודע כמה אוהדים יש לת'אנדר באתר, אבל המשחק שלהם בחצי הראשון היה מה-זה שבלוני, חורק, צרוד, ובנאלי.

המחצית השנייה הייתה טובה יותר לת'אנדר אבל הרבה תודות לוולבס שהפסיקו לשחק. הם גם שיחקו את כל החצי ללא רודי! לרודי גובר היו רק 2 פאולים. הוא היווה מחסום רציני ל-OKC בחצי הראשון, והנה הוא לא משחק כלל בחצי השני! אני לא יודע מה קרה, אבל הוא לא נראה לי פצוע. הוא פשוט לא שיחק.

שי החל להיכנס ולקלוע תחת הסל (הוא סיים עם 31 נק', אבל אותי הוא לא הלהיב), וג'יילן ויליאמס יצא מהמשבר שהיה בו עם 19 נק' ב-7 מ-18.

אחת הסיבות להפסד הגדול היה משחק איום ממש של נאז ריד מהוולבס שסיים עם 4 נק' ב-1 מ-10, כולל 0 מ-7 מהטריי.

אולי אוהדי OKC צוהלים, אבל כאחד שלא היה איכפת לו מי ינצח, אני די התאכזבתי מהם. בחצי הראשון הם היו פחות מבינוניים. בחצי השני הם פתחו הפרש כשמינסוטה הפסיקה לשחק, אבל אני חושב על החצי הראשון ויודע שגם אינדיאנה וגם הניקס ינצחו אותם.

2. מזמן לא היה גמר מזרחי כזה מרתק

Feb 11, 2025; Indianapolis, Indiana, USA; Indiana Pacers guard Tyrese Haliburton (0) shoots the ball while New York Knicks forward Mikal Bridges (25) defends in the first half at Gainbridge Fieldhouse. Mandatory Credit: Trevor Ruszkowski-Imagn Images | Trevor Ruszkowski-Imagn Images

Mandatory Credit: Trevor Ruszkowski-Imagn Images | Trevor Ruszkowski-Imagn Images

הבמה מוכנה לדו-קרב מהסרטים בין הניקס לפייסרס. כולם בריאים… כולם בכושר שיא… כולם מוכנים. PLAY BALL!

אחרי שהניקס שחטה את הסלטיקס ב-38 נקודות היא מוכנה לאינדיאנה. אבל 38 נקודות הפרש לעולם לא יהיה. כל מה שאני מקווה כאוהד ניקס הוא לנצחון בנקודה מושתנת אחת. לי ישנה מין הרגשה מוזרה שמנצחת המשחק הזה תהיה אלופת המזרח, אז עבורי משחק הערב הוא על כל הקופה. אבל טעיתי בנבואותי בקריירת הכתיבה שלי לא פחות מאשר צדקתי; הווה אומר, כמו שאומרים החברים שלי משיכון ל' בצפון ת"א, הווה אומר שהכל פתוח.

הניקס לא היו היכן שהם נמצאים עכשיו משך 25 שנה. ז"א שהמשחק הערב הוא ביג דיל גדול ביותר. הפייסרס היו כאן בשנה שעברה וטואטאו ב-4 הפסדים ישרים לאלופה בוסטון סלטיקס. אז גם להם משחק הערב הוא ביג דיל.

שתי הקבוצות רעבות לא רק לנצח את המזרח אלא להמשיך ולקחת אליפות. קשה לתאר אליפות ב'תפוח הגדול' אחרי 52 שנים של בצורת. אני צובט את עצמי. הייתי במדיסון סקוור גארדן ב-1973. ראיתי את הניקס מנצחים את אליפות ה-NBA. וואללה, חיים שלמים כמעט. 52 שנים ללא אליפות. אני לא מסוגל אפילו לתאר את הטרוף שיילך בעיר עם אליפות.

אבל מל, דחילק. הירגע. קודם שינצחו את אינדיאנה בסידרה.

WRONG! קודם שינצחו את אינדיאנה הלילה!

שתי הקבוצות ניפגשו שלוש פעמים העונה עם הניקס בראש 1-2:

New York wins 123-98 (October 25th)

Indiana wins 132-121 (November 10th)

New York wins 128-115 (February 11th)

הניקס ניצחו את המשחק היחיד במדיסון סקוור גארדן, וחילקו את הנצחונות בשני המשחקים באינדיאנה. לא איכפת לי מי ינצח היכן כל זמן שהניקס מנצחת. אפילו 3-4 יהיה טוב לי, אם כי אני לא בטוח שעצבי יחזיקו מעמד 7 משחקים. אבל בלית ברירה אקח אפילו 3-4.

החשש הגדול שלי? קרל-אנטוני טאונס יסתדר בסנטר עם מיילס טרנר, אבל מי ייקח את פסקל סיאקם בפאואר-פורוורד? ומה יהיה אם הם יכניסו גם את אובי טופין? או את תומאס בריאנט? לניקס יש רק את טאונס, ומיץ' רובינסון (עם ה-52% בדיוק הפאולים שלו) לעמוד נגדם. אבל מה אני קופץ מעל הפופיק שלי? ישנם מצ'אפס לא פחות מעניינים – ואולי יותר – הפוינט גארד ושוטינג גארד כפי שתראו עוד מעט.

בגדול, אינדיאנה הרבה יותר עמוקה מהניקס. אני מאמין שחמישיית הניקס טובה מחמישיית הפייסרס. אבל היא חייבת להיות "יותר טובה בחמישייה מאשר אינדיאנה שהיא יותר טובה בעומק", אם אתם יורדים לעומק כוונתי. (אני יותר מדי מתרגש אז אולי אתם לא יורדים לעומק כוונתי. תמיד ניתן לפנות למומי והוא יסביר את 'עומק כוונותי')

*******

3. שני השחקנים המפחידים אותי יותר מכולם. הראשון הוא ארון נסמית'

May 13, 2025; Cleveland, Ohio, USA; Indiana Pacers forward Aaron Nesmith (23) and guard Tyrese Haliburton (0) celebrate during the second half of game five against the Cleveland Cavaliers in the second round for the 2025 NBA Playoffs at Rocket Arena. Mandatory Credit: Ken Blaze-Imagn Images

Mandatory Credit: Ken Blaze-Imagn Images / Ken Blaze-Imagn Images

רוב מומחי ה-NBA לא ציפו מאינדיאנה להיות בגמר המזרח, זו השנה השנייה ברציפות. לא כשישנה בוסטון. לא כשישנה קליבלנד. לא כשישנה מילווקי. לא כשישנה ניו יורק. אבל אינדיאנה היא בדיוק במקום שהייתה בו בעונה שעברה, ואחד הכוכבים הגדולים ביותר שלה היה ארון נסמית'.

נסמית' הוא 1.96 מ' המשחק כסמול פורוורד-שוטינג גארד, תלוי במצב. הוא טנק היורד במעלה ההייוויי ללא מעצורים. כך הוא קלע את הסל (שהיה לא לגאלי וה-NBA הודתה בכך) נגד הקאבס. הוא 'קל' הרבה יותר משהיה צ'ארלס בארקלי, אבל משחקו מזכיר לי את בארקלי. הוא טנק. הוא פגז. הוא הפך למגן הפרימטר הטוב ביותר של הפייסרס, והפתעת הטורניר עד כה הן השלשות שלו. לא להאמין, אבל הוא קובר אותן באחוז מצויין של 48.3%$ מהטריי.

הוא מרגיש נינוח עם מצבו החדש – קולע שלשות מעולה של הקבוצה:

."It feels good," Nesmith said. "It feels good to be back where I believe everyone in this room feels that we belong."

אני מקווה שריק קרלייל יציב אותו על ג'אש הארט, אבל נראה לי שהוא יציב אותו לשמור על ג'יילן ברונסון (משך העונה קרלייל שם את אנדרו נמבארד לשמור על ברונסון, ללא הצלחה!), בנסיון לצמצם אותו עד כמה שאפשר. מנגד, ג'אש הארט ישמור עליו.

נסמית' הוא אחד ממפתחות הנצחון של אינדיאנה הערב.

4. שני השחקנים המפחידים אותי יותר מכולם: השני הוא "היורם" טייריס הליברטון

הנה 'היורם' הזה:

עוד תמונה של 'היורם':

May 13, 2025; Cleveland, Ohio, USA; Indiana Pacers guard Tyrese Haliburton (0) celebrates after hitting a three point basket during the first half against the Cleveland Cavaliers in game five of the second round for the 2025 NBA Playoffs at Rocket Arena. Mandatory Credit: Ken Blaze-Imagn Images

אם הוא 'יורם',אז אולי כדאי גם לנו להיות 'יורמים' כמוהו. תראו את החברה של היורם:

מי זה היורם הזה הנקרא טייריס הליברטון, עם זריקת הג'אמפ המכוערת ביותר מאז זאת של שון מריון?

הקדמה קצרה (מאד)

הליברטון השפיך 31 נקודות בנצחון האחרון על הקאבס, באחוז קליעות גבוה, וזריקות ממרחקים אסורים. אם הוא תופס יום כזה נגד הניקס אנחנו בבעייה.

תיכון (הליברטון לא פתאום הופיע משום מקום. הוא היה כוכב כבר בתיכון) – בקיצור נמרץ

שיחק בתיכון אושקוק, בויסקונסין. כבר בשנה הראשונה היה ALL VALLY במחוזו. בשנת הג'וניור קלע 18 נק' ממוצע עם 6 אס' ו-5 ריב' ונבחר לאול ויסקונסין. כסניור הוא קלע 22.9 עם 6.2 אס' ו-5.1 ריב' ונבחר ל'GATORADE PLAYER OF THE YEAR' – 'שחקן השנה 'של התיכונים בויסקונסין.

מכללה – IOWA STATE

בשנת הסופומור שלו הוא קלע 15.2, נבחר ל-אול פאק 12, נפצע בידו, והחליט ללכת לדראפט.

NBA – בחירה מס' 12 בדראפט ע"י סקרמנטו.

2020–21: All-Rookie honors

בסוף עונת הרוקי הוא נבחר שלישי ב-'רוקי העונה'

קלע קרייר-היי 38 נק' בנצחון הקינגס על הסיקסרס. בפברואר עשה שיא אישי של 17 אסיסטים בנצחון 103-113 על הת'אנדר.

Indiana Pacers (2022–2023)

בפברואר 8, 2022 הוא הועבר בטרייד לפייסרס. ב-2023 היה לו משחק של 43 נק' כולל 10 אסיסטים והוא נבחר לאול סטאר. ב-2023 הוא נבחר לייצג את ארה"ב ב- 2023 FIBA Basketball World Cup. באותה שנה הוא גם חתם על חוזה מקס של 269 מיליון ל-5 שנים עם אידיאנה.

2025–24: First All-NBA selection and Eastern Conference Finals. ב-2024 הוא נבחר לחמישיית ה-NBA, וניבחר לייצג את ארה"ב באולימפיאדת רומא.

5. מי תנצח את סידרת הגמר של המזרח, אינדיאנה או ניו יורק?

6. תוצאות האתגר פלאג עבור ג'יאניס: הרוב מתנגד לטרייד. גם אני!

אם אתה מאמן דאלאס, מה הרגשתך בקשר לטרייד של קופר פלאג בג'יאניס אנטטוקונמפו?

אני מתנגד לטרייד

53.53% (197 votes)

אני בעד הטרייד

46.47% (171 votes)

368 votes

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
92 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם כדורסל אמיתי אי אפשר לנצח בליגה הזאת אדוארדס חייב להתחיל לזרוק ראשים בכל כניסה והנפת ידיים ומיני צריכה להתחיל לכסח בצורה חזקה.
שגא איכסה קישטה הפך לשקץ מדופלם זורק ראשים מחליק כל שנייה והשופטים שורקים לעבירות ליד מי שקרוב.
אוק הרבה יותר טובים אבל גם אם הפרשים באפור באים נגדם באמת שאין להם סיכוי.
הכי הזייה הוא נכנס לסל קופץ עם הכדור באוויר נוחת וממשיך לשחק ואף אחד לא מגיב רק ניקייל לא מבין מה היה ומנותן מבט עצוב בשופטים.
לא מעניין התירוצים של מיני לא קלעו שלשות לבד גם אוק לא קלעו השופטים פתחו עבורם את המשחק שיהיה קל.
העבירות ששרקו למקדניאלדס זה הטיית משחק ויד מכוונת כדי שהmvp יתן סטט. ואז כמו ילד קטן שההורים סידרו לו שגא התחיל לנפח ולהתלהב שאין הגנה מולו וכולם מנוטרלים ומפוחדים.
ליגת הזבל הגדולה בעולם. מצטער אי אפשר להנות מזה.
שגא נגד ברונסון זה אליפות העולם בזריקות ראש בהתנגשות ונפילות אוויר.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
thejanitor
thejanitor
21/05/2025 10:01:52

אמת

LiorD
21/05/2025 11:40:27

פשוט קשה לעצור את הסטפ בק ג'אמפ שוט של שג"א, מחצי מרחק, מהטווח "שלו".
השופטים לא קונים את הפלופים אם אין מגע. בפירוש לא. אלא אם לא ראינו את אותו משחק.
הוא אולי צריך למתן את הדרמה, מטעמים אסתטיים בעיקר.
אי אפשר לעצור אותו אותו בדרך אחרת: או לעשות פאול ברגע שהוא עובר את השומר בצעד הראשון (מה שקורה תמיד כי הוא הכי זריז שיש), או לחטוף 40 נקודות רק מג'מפים מחצי מרחק.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי LiorD
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אה וניקס מנגבים היום ובסידרה

Berch
21/05/2025 7:13:46

תודה על המעורב מנחם
טעים, נעים ומלא בונבונים
יהיה מותח אינדי-ניקס….

SWIv
SWIv
21/05/2025 7:52:09

אחלה מעורב מנחם תודה רבה
הטוח תהיה סדרה מעניינת, איןצלי העדפה לאף אחת מהקבוצות למרות שאני חושב שאינדיאנה עמוקה יותר ויכולה לתת מגוון פתרונות
ואין מנוס מעומק, אלא אם יש לך חמישיית אולסטרים בריאים.

Amitlahev
21/05/2025 8:04:52

תודה רבה, מנחם!
ניקס-אינדי באמת סדרה סופר מעניינת.
אין לי מושג מי תנצח את הסדרה הזו..

Shenanigans
21/05/2025 8:08:32

פרשתי היום מוקדם מהמשחק, אי אפשר לראות את שגא. לדעתי זה כבר נהפך אצלו לאינסטקטיבי כמו אצל הארדן והוא לא יכול לשלוט בזה, כל הפעם שהכדור אצלו אני בחרדה כי זה ברור שהוא ינסה לסחוט עבירה

לפחות מצפה לנו סדרה אדירה במזרח

עמיחי קטן
21/05/2025 8:19:24

תודה מנחם.
השיפוט לא היה לטובת אחת הקבוצות והיה הוגן ברובו, אלא לטובת אחד השחקנים (שיי) וזה מה שהחזיק את אוקלהומה במשחק בפתיחה. בשלב מסוים שיי נהנה מבעיית העבירות של כל מי ששמר עליו והתחיל לקלוע מהשדה, אבל אני אפרגן לדייגנולט שעשה התאמות במחצית בשאלה על הקליעה של מי הוא מהמר והמחליפים שהובילו את הבריחה של אוקלהומה, בעיקר קארוסו, קנריץ' וויליאמס וקייסון וואלאס.
עד עכשיו בפלייאוף, מינסוטה הצליחו לא להיות תלויים יותר מדי בשלשות ולנצח גם כשהם לא פוגעים. הלילה זה לא קרה, אבל בשביל זה יש עוד כמה משחקים

עמיחי קטן
21/05/2025 8:41:19

בפינת הסטטיסטיקה:
שיי סחט 12 עבירות, חלקן גבוליות ומטה. הבא אחריו היה רנדל עם 7, הולמגרן עם 4 ואדוארדס, ג'יילן וויליאמס וקונלי עם 3

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
גמני לא מבין מה קרה שם עם רודי – הוא האכיל את צ'ט מרורים ומיניסוטה הובילו, וגמני לא מבין מה קרה לרנדל. בטח פספסנו משהו או שאוקלהומה פשוט השתפרו אחרי הדקות הראשונות, לא יודע.
.
ניקס נגד אינדי יהיה מעניין מאד. להערכתי אינדי לוקחת, אבל בכל מקרה העובדה שאחת משתי הקבוצות הללו תגיע לפיינלז, לראשונה אחרי 26-25 שנה, היא משמחת.

מיכאל ירדן
21/05/2025 9:19:16

אין עליך מאנו אתה תמיד פוגע בול בתגובות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה ידידי, על המחמאה, ועוד מהעז בכבודו ובעצמו (😊 סמיילי מסמיק)

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 8:58:14

תודה מנחם. אינדיאנה תנצח.

לגבי גמר המערב, ממה שראיתי מיני היו במשחק כל עוד קלעו שלשות באחוז לא הגיוני – 8 כבר ברבע הראשון (4 של רנדל).
אוק' עמוקים מהם, טובים מהם, ונעלים עליהם בכל עמדה.

שיי נהיה שחקן מבאס, תואם לוקה.
עוד תקווה גדולה הלכה.

thejanitor
thejanitor
21/05/2025 10:07:44

לוקה ושגא, איזה באסה. הבעיה היא שגם דני מתחיל ללמוד את הטריקים והשטיקים, אז במי ישאר לנו לצפות בכיף? סטף תיכף פורש. אני ממש בעד אנט כרגע, שילך עד הסוף, אחרת הליגה אבודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

דני שם לגמרי מתנגש בלי סוף מניף ידיים מלמטה וצועק איייי. הודה בזה גם כמה פעמים במסיבת עיתונאים יצרתי מגע.
ברגע שנותנים לזה יד למה שלא יעשו מה אכפת להם עוד נק לסטט.
כדורסל זה לא. Wwe ובידורסל כן.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

רק בסטיבן אדמס לא עשה פלופ מימיו.
בצעירים זה בברוני הוא בכלל לא עסוק בפלופים כרגע נטו כדורסל

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
21/05/2025 10:50:06
הגב ל  thejanitor

גם סטף התחיל בהשפעת באמפר.
דני נהיה "סף אולסטאר" ברגע שלמד את השטיקים.
אנט אחד הבודדים שלא משחק על זה, אני גם עובר להיות בעדו.
אבל אין להם סיכוי, יהיה סוויפ או ג'נטלמני.
אינדי זו התקווה

TRIP
TRIP
21/05/2025 11:12:26
הגב ל  thejanitor

רק קיירי

Don
Don
21/05/2025 19:31:25

שובר השוויון בין הקבוצות הוא שגא, המתמחה בפריצה לכזה מיד ראנג', משנה כיוון במהירות עצומה בצעד שמאלה/ימינה/אחורה, מנתר מאד גבוה ומשחיל בלי להחטיא, פעם אחר פעם. אי אפשר לעצור אותו באחד על אחד. שחקן ברמת על כזאת, דורש טקטיקה הגנתית חכמה, תרגול והרבה מאמץ. מיני משחקים כקבוצה חסרת שכל. גם משחק ההתקפה שלהם רחוק מלהיות מחוכם ובעצם מסתכם ביכולת אישית של אנט או רנדל, מסירה החוצה וזריקה מהקשת – כמו רוב קבוצות הNBA היום. אין כבר מאמנים כמו לארי בראון או פיל גקסון שמלמדים כדורסל, וככה זה נראה. דונטה, קונלי, נאז ריד, ווקר לא פוגעים זריקות חופשיות לגמרי – מפסידים. אם שיטת המשחק שלך היא כזאת, אז כדאי שיהיה לך סטף קארי. נכון שOKC חזקים בהגנה, אבל אנט מאד חזק ואתלט, ואם רנדל וגוברט ביחד היו רצים לעשות לו חסימה כפולה, אנט היה פורץ ומטביע לכולם על הראש.
זו סדרה, וזה רק משחק ראשון, אבל אינני צופה פה לקסמים. אם רוצים להאט את OKC, צריך למצוא את שיטת ההגנה שתקשה על שגא, ובהתקפה שדונטה וכל שאר הצלפים יפרשו להיות פרשנים כמו פרקינס.

אוהד ס"א
21/05/2025 9:19:11

מנחם, מעורב מצויין כרגיל.
1. אני שמח מאד שאתה מסיק מסקנות ומפסיק לנחס (כהרגלך) את הניקס אהובתך. זאת הגישה: הפייסרס מועמדים לניצחון עד שהספרה 4 לא תופיע ליד הניקס.
2. לניקס יש סוג של קללה מעל הראש. אני מעריך שאם היא תופעל הוא תופעל בגמר ולא בגמר האיזורי
3. ניסוח השאלה שלך לגבי מאמן דאלאס מטעה. כי קודם כל זה ניקו מחליט ודבר שני, לא הגיוני שהנהלת דאלאס תשקול טרייד כל כך לגיטימי (שאני צצנגד לו כמובן). מתאים לה טרייד של פלאג עבור ראס, אמביד או ברוני

Yinon Yavor
21/05/2025 9:41:45

ראיתי רק את החצי השני היום, אבל עושה רושם שאת ההתאמות מול יוקיץ שלקח להם סדרה שלמה לעשות, הם הצליחו ליישם אחרי מחצית אחת על רנדל. מהסטטיסטיקה שלו בחצי הראשון אני מבין שהיה לו הרבה זמן ומרחב לזרוק שלשות וגם באופן כללי "לחיות" ולהתנייד. בחצי השני נצמדו אליו כמו ליוקיץ במשחק 7 ולקחו ממנו את הנוחות להתחיל מהליכים (בין אם זה לקראת שלשה או חדירה/גאמפ). היתה פעם אחת שהעזרה עליו הגיעה מאוחר והוא ניצל את זה לכדרר עד למיד ריינג נוח, אבל בשאר הזמן הציקו לו ולא נתנו לו לייצר. זה באמת חייב את ההגנה להוריד קצת לחץ מזורקי השלשות, אבל הפעם לא רק שהם לא הענישו בקליעה, הם גם לא ניצלו את זה לעשות פייק ולחדור לצבע כדי להרים לנגיחה של גובר.
בקיצור – התאמות הגנתיות יפות של okc, ותגובה לא מספקת מצד מינסוטה, גרמו לתוצאה הזו.

NBA בדם
21/05/2025 9:55:05

תודה מנחם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/05/2025 9:58:08

תודה רבה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
21/05/2025 10:52:47

הקטע שהראו שם זה נקרא שריקת באטלר

thejanitor
thejanitor
21/05/2025 10:05:52

שגא באמת נהיה בלתי נסבל, גועל נפש לצפות בו משחק

הייט אשברי
21/05/2025 10:32:18

תודה מנחם – מעורב מרתק.

אני לא בדיוק מסכים עם המסקנות לגבי המשך הפלייאוף.
את זה כתבתי הלילה בשירשור המשחק :
מיני זרקו 51: פעמים משלוש, בפחות מ-30%, לעומת 21 זריקות של הרעמים ,, אבל ב-50% ( 11 מוצלחות).. למי שמתלונן על השיפוט, OKC הלכו לקו העונשין 26 פעמים לעומת 21 של מיני, סביר בהחלט לאור זאת שהם שיחקו פנימה ולא עסקו בהטלת שלשות סיטונית.
וחוץ מזה , גובר לא שחקן כדורסל . בלי קואורדינציה, בלי יכולת מסירה, בלי יכולת קליעה יותר מחצי מטר מהסל.
OKC תכסח את הניקס . לגבי אינדי – לא יודע צריך לראות אותה קצת בסדרה מול הניקס.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי הייט אשברי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די עם הסטט השקרי הזה הוא לא מעניין.
השופטים ניטרלו את המגן הכי טוב של היריב והשומר על הכוכב, הרתיעו את יתר המגינים אחרי עוד אוויר נגדם (תרשום את זה בסטט) פתחו לאוק את הדרך והמומנטום ואז כאילו איזנו.

הייט אשברי
21/05/2025 11:54:24

הסטטיסטיקה לא משקרת .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב את גובר יש לו בעיות אישיות

https://sports.walla.co.il/item/3751193

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי אדוארדס מיני כקבוצה לא מפותחת עדיין לעבוד עבורו כמו שגס עובדים עבור סטף.
אדוארדס לא ברמת עילית נכון להיום כדי להתמודד מול שמירה של קארוסו, קייסון, דורט וחילופים כל הזמן עליו מיידית ולחץ עליו כל המשחק. כדי להתגבר על ההגנה הזאת צריך לעבוד חזק מאד קבוצתית עם שחקנים אחרים על סקרינים ודאבל סקרינים כולל גבוה וגם תנועה בלי כדור זה דורש המון אימון קבוצתי שאין למיני.
במהלכי iso רגילים וצפויים הוא ימשיך לסבול מאד בסידרה אוק לא פראיירים מחליפים במיידי ולוחצים כל הזמן.
יצא לו אולי משחק טוב אם יכנסו לו שלשות בכדרור על פנים של שחקן והוא לא סטף.

yaniv
21/05/2025 11:14:56

אתה מאוד מאוד מחמיר עם אדוארדס ואתה שוכח שמכל הסופרסטארים של מי שהגיע הוא הכי צעיר והוא עוד לומד את היתרונות שלו ואיך לנצל אותם.
מה שכן מסכים לגמרי שמיני כקבוצה עדיין לא משחקת מספיק בשבילו אבל גם הוא יש הרגשה שהוא מסתפק כל הזמן בשלשות במקום להיכנס לסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

חלילה לא מחמיר הוא שחקן אדיר אבל כרגע לבד בiso רגיל הוא לא יצליח לאורך סידרה להתמודד עם ההגנה של אוק. מעט מאד שחקנים בליגה היו מצליחים אם בכלל. רק ציינתי עובדה לא משהו נגדו.

thetroll
thetroll
21/05/2025 10:39:10

ראיתי צפיתי לא כתבתי כלום כי אנשים פה מתבאסים כשמבקרים את השופטים ואת הליגה. לא יודע למה. אבל אני מקבל את זה ולא בא לי לבאס אנשים. אבל הזדעזעתי מהמשחק של שרגא וזה המקום לכתוב את זה. עד שהוא לא החליט לסחוט עבירות שחלקן כלל לא הגיעו לו הוא היה נוראי והפליאוף הזה שלו בכללי הוא לא טוב. אוק טובה עמוקה מאמין שהיא תיקח את הסדרה הזאת אבל מקוה שזה יהיה בהוגנות ובכדורסל ולא בדבר הזה שראינו אתמול.
בסדרה בין ניקס לאינדי יש את אינדי עם הכדורסל השוטף והדי מדהים שלה (למען האמת) אבל אני לא אתבאס אם הניקס ושחקנים סבבה כמו ברונסון הארט רנדל וברידג'ס יתעלו ויגיעו לגמר הכללי. אני בלי העדפה בסדרה הזאת כל תוצאה תתקבל באהבה. יש אחלה פליאוף עד עכשיו למעט הבאסה האישית שלי מהשיפוט (השלמתי עם זה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אתה חבר כת לא מחובר למציאות כל מה ששרקו היה עבירות זה מה אנחנו אוהבים כיף לנו רוצים מתנגשים אוהבים לראות פורנו בידורסל בן גברים חסונים 2 מטר צועקים אייייייי אווווווו אהההההה.
אוהבים ורטיקל מארגינל איליגל פוזישנל אנאל עם אגרסיב קונטקט

thetroll
thetroll
21/05/2025 19:43:01

חחח 🙂

דה שוט
21/05/2025 10:50:26

תודה מנחם.
לא מבין מה כולם פה מתרעמים? על שגא כתבתי שהוא זרקן ראשים כבר בתחילת השנה שעברה(!) כשהוא פרץ לתודעה ככוכב על ומועמד ל-MVP
אז הוא היה המאמי הלאומי החדש, היום כבר כולם רואים את זה. בלתי ניתן לצפייה. לפחות אצל לוקה זה מלווה בחן תיאטרלי (סוג של). לגבי הארדן – הוא כתב את הפקודה – ועוד נגד ג״ס האגדית – וכמה ששרקו לטובתו – גם שרקו לרעתו (כשקליי הכניס לו רגליים בכל זריקה בניסיון לפצוע אותו). אז הארדן צדיק 🙂 לפחות בספר שלי.
הלוואי שמיני יעברו – לצערי – אין סיכוי. אוק טובים מהם בכל פרמטר.
סטף דוראנט קיירי – שחקנים שאוהבים כדורסל ומנסים פשוט לקלוע – הם כבר עולם הולך ונעלם. נשאר רק האליברטון. לדעתי אינדי יבעטו לניקס בתxx…
ניקס מיקס דריקס, אינדי אין סיקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחח

פייסרס לייקרס פייקרס ניקס אין 6

אינדיאנה לואיזיניה מריאנה ניקס אין 6

אבל תכלס באינדי אין אף אחד שזורק ראש קבוצה של צדיקים וצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים

דה שוט
21/05/2025 13:03:08

מריאנה חחחח הרגת. אינדי באמת צדיקים. עדיין תמימים

עגל
21/05/2025 12:49:47
הגב ל  דה שוט

+1
אבל סטף כבר שנים רק מחפש מגע וזריקת רגליים

דה שוט
21/05/2025 13:04:14
הגב ל  עגל

אני מניח שאתה ציני. סטף דוראנט קיירי מעולם לא זרקו ראש (אם כן אז זניח), סטף אולי בשנים האחרונות, לעת זקנה. אפשר להבין. שנים הוא קופח, על כל שריקת אוויר שהוא מקבל – לוקחים ממנו שלוש שהיו צריכות להישרק ולא נשרקו.

עמיחי קטן
21/05/2025 13:07:47
הגב ל  דה שוט

סטף עדיין מקופח. אני לא חושב שיש שחקנים שאף פעם לא מנסים לסחוט עבירה, וזה לא פסול, אבל זו שאלה של כמה ואיך

דה שוט
21/05/2025 15:20:42

קיירי דוראנט וסטף (עד שהגיע באמפר)

עמיחי קטן
21/05/2025 16:45:49
הגב ל  דה שוט

דוראנט קיבלתי

עגל
21/05/2025 17:52:11
הגב ל  דה שוט

התכוונתי ברצינות.
הניסוח לא היה מדויק – הוא לא *רק* חמפש מגע.
אבל הוא המון מחפש מגע וזורק את עצמו בדרך זו או אחרת.
על יוקיץ' עושים הרבה יותר עבירות שלא נשרקות מאשר על סטף לדעתי.

דה שוט
21/05/2025 20:40:25
הגב ל  עגל

נכון. אבל רק לעת זקנה.
יוקיץ׳ חייב לשפר כושר גופני. הוא בן 30 כבד כמו פיל. כל משחק הוא בקושי זז בחצי השני. אמנם יעיל וקולע אבל שפת הגוף שלו מדבקת. דנבר שיחקה כל הפלייאוף באנרגיות נמוכות. רק בראון וגורדון היו עם אנרגיות טובות. כל ניצחון נראה כמו לידה.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי דה שוט
Don
Don
21/05/2025 20:28:47
הגב ל  דה שוט

הניקס לא במזל שחטו את הסלטיקס 4-1. את הסלטיקס! ברונסון רוצח! גם שמנסים עליו דאבל טים, הוא משחרר את הכדור במהירות מדהימה ומסתובב וטס לסל. הוא מסתובב על ציר ימינה או שמאלה תוך כדי חסימה ותוקף. זה מדהים כי היכולת שלו להשתחרר משמירה ולשנות כיוונים במהירות כזו עצומה והתמצאות במרחב היא פשוט מפליאה אותי.
באינדיאנה כולם טובים בהכל, בקליעה ממרחק, פריצה לסל, הגנה, ריבאונד. והליברטון גם קילר. ראינו כבר. תיהיה סדרה פגז.

דה שוט
21/05/2025 20:38:29
הגב ל  Don

מסכים. ניסחת מעולה

Zvika Bar-Lev
21/05/2025 11:09:36

לא יודע מנחם האם ראינו את אותו משחק. מיני התחילו נפלא ואוק היו קצת בשוק בתחילת הרבע הראשון, ופיגרו 3 – 10 אחרי 4 דקות, אבל אז הם יצאו מהשוק ושיחקו את המשחק שלהם, והרבע נגמר 20 – 24, זאת אומרת כבר ב8 דקות האלו אוק היו ביתרון של 3. הרבע השני היה די צצוד, למרות שהיו רגעים שמיני הגדילה את היתרון ל8 הוא נגמר ב 48 – 44, זאת אומרת שהרבע היה תיקו 24. את הרבע השלישי התחילו בריצת 9 – 0 ובערך משם כבר המשחק היה שלהם. הרבע נגמר 76 – 66, דהיינו הם ניצחו בו 32 – 18, וברבע הרביעי תכלס מיני כבר לא התקרבה והוא נגמר 38 – 22 לאוק. רודי גובר 21 דקות בהם חסם פעם אחת, איבד פעם אחת, גנב פעם אחת, מסר אסיסט אחד, לקח 3 ריבאנדים (אחד בהתקפה) והחמיץ 2 קליעות מהקו, ועשה 2 עבירות. את רוב הדקות שלו הוא שיחק במחצית הראשונה בה מיני הובילו ב4, ואיכשהו ה+/- שלו היה מינוס 2, אז אמנם לא נראה שלא לעלות איתו הועיל למיני, אבל אולי היה הגיון למאמן מיני לנסות להמר על נאז ריד, רק שמה לעשות אמש הוא לא פגע בכלל (1 מ11 מהשדה, מתוך זה 0 מ7 מה3) – וזה שחקן של 38% מה3 בווליום גבוה כל העונה. שורה תחתונה מיני לא עשו הגנה מספיק טובה, ואוק נתנו הגנה מעולה, מחצית שניה העלו את האינטנסביות בהגנה וצמצמו את מיני ל40 נקודות (לעומת 48 שהיו להם בחצי הראשון – גם לא יותר מידי) ואצל מיני ירדה באינטסביות ההגנתית וזה איפשר לאוק לקלוע 70 בחצי השני (לעומת 44 בראשון) ןנצח את המשחק בצורה מאוד משכנעת.אפשר לקטר על סחיטת העבירות של שיי, אבל חוץ מזה שניגש 14 פעמים לקו (זה אומר איזה 7 עבירות הוא קיבל, חלק לגמרי אמיתיות ולא שריקות אויר) אז הוא גם חילק 9 אסיסטים וגנב 3 כדורים, ולמרות יום קליעה די גרוע (0 מ4 מה3, כאר שוהא בדר"כ קולי ב37.5%, ובכללי 10 מ27 מהשדה) הוביל את הקבוצה לנצחון חד משמעי. רנדל היה אדיר במחצית הראשונה, אבל אפשר לתת קרדיט לזה שלא נתן את אותה תפוקה במחצית השניה להגנה של אוק.

NBA בדם
21/05/2025 11:11:06

הסחיטת עבירות של שגא זה מחזה בין לא נעים עד מבחיל לצפייה אבל הבחור יודע את המלאכה. הוא לא זורק רגליים בגסות כמו הארדן שבפלייאוף פחות קיבל שריקות כי זה ברור לעין. הוא אלסטי, זריז ובעל אינסטינקטים חדים, שברגע שהוא מרגיש את היד של השחקן היריב עליו ישר הוא קופץ כמו קרפדה וזורק לסל. רוב השריקות נכונות למרות שהם מגעילות לצפייה. מינסוטה היו צריכים לצפות בוידאו קודם כל על היכולת הזאת לפני כל המצ'אפים וההתאמות. משחק הבא יהיו מנוסים יותר מול השטיקים שלו.

מבחינת כדורסל מיני קיבלה משחק מדוייק מרנדל בחצי הראשון עד שאוק סגרו אותו חצי שני והתחילה הבריחה. אדוארדס נסגר הרמטית, לא הצליח להגיע לטבעת ושאר הסגל לא פגעו בכלום.
יש למיני סיכוי לגנוב משחק אבל הם צריכים לקלוע הרבה יותר טוב את המבטים היחסית פנויים שהם קיבלו ואנט מן יצטרך להיות הרבה יותר אגרסיבי וחד.

TRIP
TRIP
21/05/2025 11:15:31
הגב ל  NBA בדם

נכון מאד הוא סוחט עבירות בכל דרך אפשרית ויש פעמים שהשופטים אין ברירה. לא כמו הארדן

NBA בדם
21/05/2025 11:19:13
הגב ל  TRIP

בניגוד לפלופרים אחרים שזורקים את עצמם מוקדם וזה ברור לעין, הוא קודם כל יוצר מגע ראשוני (גם עם מאוד קליל), עם השומר שלו ואז עושה את תנועת הקרפדה וכל התיאטרון. לפי הספר של סילבר זה שריקה כשרה למהדרין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

הספר של סילבר זה הברית החדשה

NBA בדם
21/05/2025 11:33:49

😅
הארדן הוריד את עשרת הדיברות של הפלופים וסחיטת העבירות מהר סיני, הכניס את המגנים לתוך ים סוף עם השטיקים שלו אבל בסוף לא נכנס לארץ המובטחת (לא קיבל את אותה כמות שריקות בפלייאוף ולא לקח אליפות).
שיי הוא התורה שבעל פה. שינה ושידרג אותה כדי שתתאים גם לפלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

🤣🤣🤣🤣🤣
אמת.
הארדן כן קיבל את השריקות בפלייאוף פשוט לא קיבל אותם מול גס שהליגה חפצה בה).
אבל בגמר אליפות העולם בכח רב (זריקת ראש, התנגשות חזיתית, נפילה, והנפת ידיים) יהיה לו יריב מאתגר. ברונסון לא פראייר ומול ההגנה של אוק היכולות האלה יהיו בשיאן בכמות ובאיכות

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
21/05/2025 11:38:52

אינדי תעלה. ניקס לא יעמדו בקצב של הפייסרס.

Don
Don
21/05/2025 19:41:50

המאסטר האמיתי של הפלופים ומייסד השיטה – CP3

דה שוט
21/05/2025 13:06:53
הגב ל  NBA בדם

הארדן צדיק – הוא היה הראשון ואצלו זה גם היה מצחיק – וכמו ששמעון אמר למטה – מול ג"ס הוא לא קיבל את השריקות.
מסכים איתך שהניקס לא יעמדו בקצב של הפייסרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

ברירה יש לתת בלתי ספורטיבית וזה יעלם מהנוף אבל לליגה אין אינטרס הם רוצים את זה שתמיד מתי שיתחשק להם יוכלו להטות את הכף או לנפח את הסטט.

TRIP
TRIP
21/05/2025 11:14:08

וואלה שיי פיתח את היכולת לסחוט עבירות לאומנות
הארדן היה האב הטיפוס אבל שיי לקח את זה לגבהים חדשים מרשים מאד
בלי קשר אוק ב-5

yaniv
21/05/2025 11:17:59

לגבי רנדל אז זאת לא הפעם הראשונה שהוא נותן מחצית ראשונה מדהימה ואז נעלם זה קורה לו לא מעט.
אני חייב להגיד שלמרות שהלבירטון נבחר לאוברייטד אני דווקא אוהב אותו ואת הזריקה המכוערת שלו.מה שגם שמתי לב זה שלדעתי מעל 90% מהסלים שלו הכדור בכלל לא נוגע בטבעת מה ששימי ריגר מכנה רק רשת

NBA בדם
21/05/2025 11:24:01
הגב ל  yaniv

הקשת שלו מאוד רחבה, כך הוא מגדיל את הסיכוי של הכדור להשתחל בטבעת. גם אני בעדו ובעד אינדי לזכייה.

wadi
21/05/2025 11:23:05

בגלל שזה קרה גם מול דנבר וגם במשחק הראשון נגד מיני, יכול להיות שמעבר להתאמות תוך כדי משחק אוק פשוט מעייפת את השחקנים מולה ברמה קשה? לדעתי זה חלק מהעניין. היה איזה שלב שאנט נשאר בחדר הלבשה אחרי המחצית? וגם ראיתי את רנדל במנהרה תוך כדי המשחק (לא סגור על זה). בכל מקרה מיני איבדו היום בסיטונאות וגם לא פגעו מה3 אי אפשר לנצח ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  wadi

מן הסתם שלוחצים עליך חזק כל במשחק ואין לך שניה לנשום אתה מתעייף….
פעם אמרו לי שלא ניתן לשמור ככה בליגה…

wadi
21/05/2025 11:31:05

זתומרת רנדל לא נחלש באופן מקרי במחצית השניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  wadi

גם זה וגם לא מסרו לו

מיכאל ירדן
21/05/2025 11:37:13

מייקל מאלון (המאמן של יוקיץ׳ לשעבר) מצהיר ששרגא הוא דווקא ה-MVP. פרידות יכולות להיות מגעילות..

https://sports.walla.co.il/item/3751415

NBA בדם
21/05/2025 11:40:47

מגעיל. זיקית לא מחליפה צבעים כל כך מהר.

עמיחי קטן
21/05/2025 12:03:34

לפני חודשיים הוא אמר שיוקיץ' ה-MVP

מיכאל ירדן
21/05/2025 12:50:58

יאפ. סתם להיות מגעיל.

אבג
אבג
21/05/2025 13:08:34

למה מגעיל? יוקיץ פיטר אותו, מה יגיד?

מיכאל ירדן
21/05/2025 14:16:08
הגב ל  אבג

ברור, אני ישר מלכלך על כל בוס שפיטר אותי.. הגיוני סה״כ. היה צריך להיות בוטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לך אין מיליונים אם היה לך היית מלכלך גם. זה גם להוריד את התדמית הנקייה של הסרבי.

אבג
אבג
21/05/2025 16:23:53

זה לא לכלוך. פשוט אמר שלשיי מגיע יותר. לא דיבר לא יפה, לא קילל.

מיכאל ירדן
21/05/2025 16:27:17
הגב ל  אבג

זה במינימום לצאת אידיוט. כי חודש אחד הוא אמר ״תסתכלו על הנתונים של יוקיץ׳, כל מי שלא חושב שהוא ה-MVP הוא אידיוט״, ואז חודש אחרי הוא אומר ששגרא ה-MVP. אני לא מבין על מה הויכוח. או שאין לכם מילה וכבוד עצמי מינימלי, או שאני לא מבין למה אני צריך להסביר לכם שזה לא הגיוני.

אבג
אבג
21/05/2025 19:55:17

כשמאמן אומר שלשחקן שלו מגיע mvp אף אחד לא לוקח ברצינות.
גם עכשיו מדבר מפוזיציה. כל אחד אחר היה אומר את אותם דברים באותה סיטואציה.
אתה מדמיין את המאמן של אוקלהומה אומר שליוקיץ מגיע?

thetroll
thetroll
21/05/2025 21:27:03

היו רמזים בדנבר שיוקיץ לפחות תמך בפיטורים של מאלון.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
אבג
אבג
21/05/2025 11:45:02

לא יודע מה אנשים פה רוצים. היה משחק טוב כשהקבוצה ששיחקה טוב יותר ניצחה.
סחיטת עבירות זה חלק מהמשחק תמיד היה ותמיד יהיה. זה מה שאמרו בשנות התשעים להכניס את הכדור פנימה כדי לסחוט עבירות.
מינסוטה צריכים פשוט לשחק יותר טוב בעיקר ריד ודיוינצנזו שהיו פשוט חושך.
לא חושב שהסדרה גמורה אחרי משחק אחד

הייט אשברי
21/05/2025 11:59:35
הגב ל  אבג

הסדרה לא גמורה. אבל OKC קבוצת כדורסל טובה יותר ועמוקה יותר.

אבג
אבג
21/05/2025 13:09:20

עמוקה יותר, כן.
אבל טובה יותר נראה בסדרה.
מינסוטה יכולה לשחק הרבה יותר טוב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אבג

100+

imholzot
imholzot
21/05/2025 11:54:10

פתחתי את המשחק כדמה דקות לתוכו, SGA היה בזריקה ה6 שלו בעונשין. שיפוט בררני זה בעיה. רנדל היה ענק בחצי הראשון אבל נעלם בשני.
מינסוטה יצטרכו למצוא דרך להיות אינטנסיביים כל המשחק בכל משחק אחרת התקרה שלהם היא 2 נצחונות עם שלשות על הבאזר כמו דנבר

עגל
21/05/2025 12:56:59

את שרגא אני לא אוהב במיוחד עוד מהתקןפה שרק האשך האמין בו. לא יודע למה, הרי הוא שחקן באמת טוב מאוד האם זו הכדררת המיתרת או משהו אחר.
אני מסכים עם כל מי שכתבת שהוא בלתי ניתן לצפיה עם כל "חיפוש המגע" והפלופים. אצל הארדן לפחות היה כדרור עילאי ושלשות יפות.
גובר היה טוב הגנתית כל עוד הוא שיחק, וגם תרם קצת בהתקפה (זה די מפריע כשעמוד חשמל שמסתובב ברחבה שלך).שחקני המשנה במיני חייבים להתאפס. מדיוינצ'נזו היה חלש. קונלי כבר לא מתאים לחמישייה ראשונה. ניקללי אלכסנדר גם חלש. אבל בעיקר התאכזבתי מנאז ריד שיכול להיות גיים צ'נגר ובמקום זה השליך בריק אחרי בריק.

The Pro
The Pro
21/05/2025 14:17:40

שי הוא לא שחקן מלהיב במהות שלו.
אין לו את האתלטיות שהייתה לווסטברוק,הקליעה של סטפן או הדריבל של ארדן,
מה שכן הוא הרבה יותר חכם מהשלושה,מנהל משחק ומשחק הגנה ברמה גבוהה.

גם אם כולם מסכימים על הפלופינג ועל השיפוט,
משחק שבו אדוורדס קולע 0 נק' ברבע האחרון מסכם את הכל.

אטאפומה
אטאפומה
21/05/2025 15:13:40

מה לגבי הפסקת זריקות הקורונה מנחם ?
מה זה מעכשיו זריקות רק לאוכלוסיה בסיכון?
מה זה צריכים מחקרים חדשים , הזריקות
לא מסםיק מוכחות ?
אז איך הם אישרו את הזריקות האלו קודם לכולם ?
זה טעינו או שיקרנו?
הן לא ידעו קודם שמחקר כזה קצר לא יכול
לשמש תואנה לאיישור ?
ומה לגבי כל מי שנפגעו מהזריקות הללו:
איך הם נתנו לחברות התרופות פטור מתביעות ?
מה זה ?

Madmed
Madmed
21/05/2025 19:48:59
הגב ל  אטאפומה

בגלל אנשים כמוך יש לנו עכשיו התפרצות חצבת.
המילים שלך הורגות.

סר צ'אק
סר צ'אק
21/05/2025 20:37:37
הגב ל  Madmed

אסור לשכוח גם את האשך הטמיר המקורי – שי מאיו.

גם הוא מפיץ קונספירציות חיסונים כל הזמן ומילים דומות לשלו ושל כמותו אחראים למותם של אנשים.

הייתי מצפה ממנהל האתר – עמיחי קטן – לעצור את התופעה ולהפסיק לשים אנשים בסיכון.

איש הערפל
איש הערפל
21/05/2025 21:22:41

חחח נראה לי שאתה הישראלי היחיד שעוד משתמש במילה ״יורם״, יש כאן בטח כאלה כל כך צעירים שאין להם מושג על מה מדובר (ולא זוכרים את תשדיר השירות לבית ספר לקציני ים בעכו!)

ירון, החלום
ירון, החלום
21/05/2025 22:56:26

בס"ד
תודה רבה