סיקור צמד משחקי 5 בשלישי / עמיחי קטן

סיקור צמד משחקי 5 בשלישי / עמיחי קטן

קליבלנד קאבלירס – אינדיאנה פייסרס (3- 1 לאינדיאנה טרם המשחק):

שתי הקבוצות התקשו בהתקפה בדקות הראשונות, ולקח 5 דקות לשבור שוויון 6, אבל רק ההתקפה של קליבלנד השתחררה והם ברחו ליתרון 21- 12. מיטשל ומובלי היו מצוינים ברבע עם 13 ו-10 נקודות בהתאמה, הפייסרס היו עם 7/22 מהשדה, והרבע הראשון הסתיים ביתרון 31- 19 של קליבלנד. הרבע השני נפתח בהמשך של המומנטום של הקאבס, וההפרש גדל לשיא של 19, לפני שהאליברטון התחיל לקחת על עצמו את המשחק ועם שלשה התחיל את הריצה של אינדיאנה שכללה בסך הכל 5 שלשות שלו ו-27 נקודות ב-7 דקות לעומת 25 נקודות ב-16 הדקות הראשונות של המשחק. בכל מקרה, ריצת 27- 9 צמצמה את הפער לנקודה בלבד, ובמחצית הקאבס הובילו רק 56- 52.

הרבע השלישי נפתח עם סלים של מובלי וגארלנד שהגדילו את היתרון ל-9, אבל אז ההתקפה של קליבלנד נדמה והם לא קלעו סל שדה במשך יותר מ-7 דקות. סיאקם התחיל את הריצה, האליברטון המשיך ואפילו תומאס ברייאנט קלע 9 נקודות ברבע הזה לאחר שעלה מהספסל. בצד השני, אותה ריצת 21- 2 הסתיימה רק כשטיי ג'רום עלה לדקות ראשונות במשחק וקלע 2 שלשות, ובסיום הרבע גם מיטשל והאנטר הצליחו לקלוע, כך שההפרש שכבר עלה ל-12 בשיא קצת ירד. בסיום הרבע השלישי, 85- 76 לאינדיאנה, לקראת מה שעשוי להיות הרבע האחרון של קליבלנד העונה.

הרבע האחרון נפתח עם טיפה מנוחה להאליברטון, אז ג'רום ומיטשל ניצלו את זה כדי לצמצם ל-4, ואחרי סל של סיאקם הגיע מהלך 5 נקודות, כלומר שלשה של האנטר עם עבירה וסל מריבאונד התקפה, וההפרש ירד לנקודה. האליברטון קלע וחילק אסיסטים ושמר על היתרון, ובצד השני מיטשל השאיר את קליבלנד צמודים, כולל שלשה שצמצמה ל-98- 97, 5 דקות לסיום. הקאבס לא קלעו ב-2.5 הדקות הבאות, אז נמבהרד, האליברטון וטרנר הספיקו להגדיל את ההפרש ל-9 עם ריצת 8- 0, אך מיטשל ענה בשלשה, סחט עבירה בשלשה והחטיא את כל הניסיונות, ואז קלע שלשה נוספת וצמצם ל-106- 103, דקה וחצי לסיום.

נמבהרד לקח את גארלנד לסל וסיים עם סל ועבירה והחטאה של מיטשל גרמה לכך שהאליברטון נשלח לקו ודייק פעמיים. מובלי צמצם מריבאונד התקפה, אבל אינדיאנה הורידו שעון ושלשה של טרנר סגרה סופית את הסיפור, לא לפני שמיטשל וסטרוס (שסיים ללא נקודות ב-0/9 מהשדה) החטיאו עוד שלשות. בסיום, 114- 105 לאינדיאנה, שמשלימים ניצחון 4- 1 בסדרה ומעפילים לגמר המזרח, שם יפגשו את המנצחת בין בוסטון ובין הניקס. בצד השני, קליבלנד יסגרו עונה סדירה נהדרת עם פלייאוף מאכזב וסיום בדיוק איפה שהם סיימו בעונה שעברה – הפסד 4- 1 בסיבוב השני.

סיקור צמד משחקי 5 בשלישי / עמיחי קטן
האתר הרשמי של הפייסרס

האליברטון הוביל את אינדיאנה עם 31 נקודות (15 ברבע השני) ו-8 אסיסטים ב-10/15 מהשדה ו-6/10 לשלוש, סיאקם רשם 21, 8 ו-5, נמבהרד קלע 18 עם 6 אסיסטים, ניסמית' רשם דאבל 13 וטרנר קלע 10 עם 7 קרשים ו-4 בלוקים.

אצל קליבלנד, מיטשל קלע 35 (13 ברבע הראשון ו-16 ברבע האחרון) עם 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות ב-8/25 מהשדה, 4/13 לשלוש ו-15/21 מהקו, מובלי קלע 24 עם 11 קרשים ו-2 בלוקים, האנטר קלע 12 וגארלנד קלע 11 ב-4/16 מהשדה.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – דנבר נאגטס (2-2 טרם המשחק):

אוקלהומה פתחו חזק ועלו ליתרון 12- 2 כבר אחרי 4 דקות, אבל דנבר ענו בריצת 16- 2 והשלימו מהפך. שאר הרבע היה צמוד עם יתרון קטן של האורחים, והוא הסתיים כשהתוצאה היא 28- 27 לזכות דנבר. הרבע השני התחיל בדקות המנוחה של יוקיץ', שעבדו לא רע לנאגטס ולכן הן נמשכו 4 דקות, כשהוא חזר ביתרון 2, שזה נקודה אחת יותר ממה שהיה כשהוא ירד. מארי ירד לנוח כשיוקיץ' חזר, וכשגם הוא חזר הגיעו דקות טובות של שניהם וריצת 9- 0 שהביאה ליתרון דו-ספרתי לאורחים. היתרון כבר עמד על 11 לפני שהרבע נסגר בריצת 9- 0 של אוקלהומה, וקיבלנו יתרון 56- 54 לדנבר בהפסקה אחרי רבע שני ברציפות בו דנבר קלעו 28 ואוקלהומה 27.

הרבע השלישי נפתח בדו-קרב של יוקיץ' ומארי נגד שיי, ולדנבר היה יתרון 2 על 1 שאפשר להם לפתוח פער של 7 לפני שדורט הצטרף בשלשה. מארי המשיך במומנטום האישי ושלשה של גורדון העלתה את דנבר ליתרון שיא של 12, אבל קארוסו מצא את הולמגרן להטבעה, קלע שלשה והם צמצמו קצת את ההפרש. בסופו של דבר, מארי קלע 13 ברבע, יוקיץ' קלע 12 והיתר אצלם קלעו 5, בזמן שאצל אוקלהומה שיי קלע 10 ועוד 4 שחקנים קלעו 3 נקודות ברבע, שניים מהם בשלשות ושני הגבוהים הבכירים בדרך הישנה. אחרי הרבע השלישי, דנבר הובילו 86- 78, כשהציפייה הייתה לרבע אחרון צמוד.

הפעם אדלמן החליט לא לתת ליוקיץ' מנוחה בתחילת הרבע האחרון, מה שכבר הכריע משחקים לרעתו בפלייאוף הזה לדעתי, אבל לפחות בדקות הראשונות של הרבע זה עבד טוב וההפרש עלה ל-9, עד שדורט קלע 3 שלשות רצופות שצמצמו ל-2, כי מארי קלע מהקו בין לבין. הת'אנדר גם השיגו את השוויון וכשנותרו 3 וחצי דקות לסיום גם יתרון ראשון מאז הרבע הראשון, אבל יוקיץ' ענה לכל סל של אוקלהומה בסל משלו ושמר על השוויון, כולל בשלשה אחרי סל ועבירה של גילג'ס-אלכסנדר. 100 שניות לסיום, כלומר דקה אחת ו-40 שניות, היה שוויון 103.

בשלב הזה שתי הקבוצות ניסו למנוע מההתקפה היריבה ללכת דרך הכוכב שלה. אוקלהומה קיבלו מזה שלשה מדויקת של ג'יילן וויליאמס ודנבר קיבלו מזה החטאה של פורטר, ובמהלך הבא דנבר נזהרו מעזרה מוגזמת וקיבלו שלשה משג"א שהקפיצה את ההפרש ל-6. פורטר וגורדון הספיקו להחטיא שלשות, שיי לעבור את רף ה-30 נקודות עם 2 מהקו, וגם מארי החטיא שלשה בסוף. בסיום, 112- 105 לאוקלהומה, שעולים ליתרון 3- 2 בסדרה, ויקוו לסגור עניין בין חמישי לשישי במשחק 6, או לפחות לשמור על הביתיות במשחק 7.

שיי גילג'ס-אלכנסדר הוביל את אוקלהומה עם 31 נקודות (20 בחלוקה שווה בין הרבעים בחצי השני) יחד עם 7 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות, ג'יילן וויליאמס רשם 18 ו-9, הרטנשטיין רשם 15 ו-7, הולמגרן קלע 14 עם 8 קרשים ו-2 בלוקים, קארוסו קלע 13 ודורט קלע 12.

אצל דנבר, יוקיץ' רשם 44, 15 ו-5 ב-17/25 מהשדה, 5/7 לשלוש ו-5/5 מהקו, כשבחלוקה לרבעים הוא קלע ברצף עולה של 9, 10, 12 ו-13. חוץ ממנו, מארי קלע 28 (13 ברבע השלישי) וגורדון קלע 13. הנתון המשמעותי ביותר על דנבר הוא האחוזים ברבע האחרון – יוקיץ' עם 4/6 מהשדה ו-1/2 לשלוש וכל השאר עם 1/15 מהשדה ו-0/10 לשלוש, והאסיסט האחרון של דנבר כקבוצה במשחק היה בשניות הסיום של הרבע השלישי.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
63 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא רוזן
14/05/2025 8:57:50

אני אזרוק את ההימור המופרך שלי ליום זה –
לברון יוצא מהחוזה עם הלייקרס וחותם על מינימום בקליבלנד בשביל ניסיון אחרון לאליפות מס' 5.
האכזבה של קליבלנד מהתוצאה הסופית השנה לצד החיבור של לברון לקליבלנד מרגישים כמו צעד שיעשה הרבה באז.

בלי קשר,
הפייסרס. וואו.
הם מרשימים.
הקבוצה עם הנעת הכדור הכי מרשימה השנה בפלייאוף,
הקבוצה עם הכי פחות אגו על הפרקט.
לא אעשה נזק לג'ף פוסטר ידידי,
אז לא אהמר על הסיכויים שלהם…
ועדיין,
הקבוצה שהכי כיף לי לצפות בה עד כה בפלייאוף.

יוקיץ' של שחקן על.
סחב את דנבר כמעט עד הסוף.
מה לעשות,
מולו ה-MVP הנכנס שלקח פיקוד במאני טיים.
משחק פלייאוף כהלכתו!
הלוואי והיה משחק 7.

תודה, עמיחי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

חחח השקץ נעול באל איי. הקאבס לא יגעו בו.
הקאבס צריכים אחד kd אבל יחד איתו מגיע לעגלה דה שוט אז רוב הסיכויים שיגמר במצוק. הקטע שגם השנה נגמר במצוק.
הימור שלי לא מופרך kd מגיע בקיץ לאוק אם הם לא זוכים באליפות או למאבס.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
הייט אשברי
14/05/2025 9:17:19
הגב ל  גיא רוזן

יוקיץ' שחקן-על ? כנראה. ללא ספק הוא שחקן אינטליגנטי מאוד , ועם יד רכה מצויינת.
אבל לי הוא שחקן קשה לצפיה . אני אוהב משחק רץ , ולא משחק עומד. גדלתי על התקפת המשולש בשיקאגו ועל RUN TMC במפרץ . גם סן אנטוניו של ג'ינובילי וטוני פארקר היתה מהנה. ובעשור האחרון,כיף לי לראות את ה- MOTION OFFENCE שמבוסס על סטף .
בכלל לא כיף לי לראות את יוקיץ' מחזיק 15 שניות בכדור בכף הענקית שלו כמו קוורטרבק , אבל בלי תנועה. .
אז אשמח אם OKC תעיף את היוקיצ'ים . סדרת הגמר תהיה יותר נעימה לצפיה.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
גיא רוזן
14/05/2025 10:06:32

שאלה של טעם.

אני לא מתחבר הכדורסל השלשות,
אבל לי אישית אין ספק שקרי יושב גבוה גבוה בצמרת גדולי השחקנים בכלל וגדולי הפוינט גארד בפרט (צמוד לצדו של מג'יק).

יוקיץ'?
לי הוא מזכיר יותר מכולם את לארי בירד.
קוסם.
יש מעט (אם בכלל) שחקנים שידעו לנהל משחק עומד טוב יותר מהצמד הזה.
תוסיף את היד הרכה ואת משחק הפנים המשובח וההקבלה מסתדרת לא רע בכלל.

יהיה מעניין לגלות איך תראה הקריירה של יוקיץ' במלואה.
הוא בהחלט בקצב לסיים גבוה גבוה לצד הגדולים ביותר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

רחוק מהגדולים יש לו רק אליפות אחת. צריך לפחות 4 בכלל שיהיה דיבור אפילו נקל עם 3.
אם היה משחק בשנים שהיו סנטרים בליגה הוא היה סובל מולם.
אין פשוט סנטרים כמעט היום בליגה.
הוא בעידן סמול בול וקליר פאת

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
הייט אשברי
14/05/2025 10:44:45
הגב ל  גיא רוזן

גיא – לא לשחק רק על שלשות זה לא אומר לשחק משחק עומד עם קוורטרבק. בהתקפה רצה עם תנועה בלתי פוסקת של כולם יש גם חדירות פנימה. זה אין ואאוט, אין ואאוט. והרבה יותר קשה לשחק כך מאשר כמו דנוור. מצד שני, זה מפרק הגנות וכיפי לצפייה.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
יאפ
יאפ
14/05/2025 10:25:19
הגב ל  גיא רוזן

קשה לי להאמין שלברון יוותר על 50 מיליון דולר, הוא ידוע כקמצן

Smiley
14/05/2025 9:05:14

הפייסרס מצליחים לצאת מכל הבורות שחפרו לעצמם. קרלייל בנה שם רוטציה רחבה שכולם כל הזמן נותנים הכל על הפרקט.
הליברטון קלאץ' רציני בפלייאוף הזה. מופיע שהכסף על השולחן.
עדיין הם יותר מזכירים לי את ההוקס שלפני כמה שנים הגיעו לגמר האזורי, מאשר קבוצה שתלך עד הסוף, במיוחד בגלל ההגנה היחסית חלשה שלהם.
הקאבס נפצעו ברגע הכי לא נכון מבחינתם. הם קבוצה מצויינת אבל ההיעדרות של גארלנד בשני המשחקים הראשונים יצרה מומנטום שלילי עבורם בסדרה.

הנאגטס מגיעים בלי חמצן לדקות האחרונות בכל משחק מול הרגליים הצעירות של OKC.
יוקיץ' היה נהדר היום, אבל פורטר לא היה מסוגל לפגוע באוקיינוס בדקות האחרונות.

שדות פופ לנצח
14/05/2025 9:10:57
הגב ל  Smiley

הפייסרס מגיעים כבר שנה שניה לגמר, רחוק מלהזכיר את אטלנטה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נהנים מפציעות של היריבות

Smiley
14/05/2025 10:56:02

צודק. איכשהו ברח לי מהראש שהגיעו שנה שעברה.
עדיין לא רואה אותם פייבוריטים מול ההגנה של הניקס.

שדות פופ לנצח
14/05/2025 11:06:57
הגב ל  Smiley

לא פייבוריטים כי אין להם ביתיות וברונסון הוא אלוהי הפלייאוף הזה ..האליברטון בן האלוהים ..אז יהיה קרב צמוד…והניקס חייבים להם על השנה שעברה בה הם כבר הובילו 2:3 ונפצעו אחד אחרי השני כולל ברונסון שכבר הכריע את הגמל….אגב עובדה מעניינת כולם מתלוננים על טיבודו והעומס שהוא מפיל על השחקנים כל השנה…יכול להיות שהוא הכין אותם הכי טוב לעומסים של הפלייאוף? הניקס טפו טפו טפו חמסה חמסה מחזיקים בריאותית יפה עד עכשיו

עגל
14/05/2025 13:44:01

תיבס מושמץ כאן בהופס אבל הקבוצה שלו נותנת עונה מצוינת, במיוחד בפלייאוף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עגל

עדיף סנטימטר מזל מקילומטר שכל.
תיבס זה האיש שלי ואני מת עליו מאמן עילית אבל השנה הניקס שלו נראו מחריד ונרמסו עי כל קבוצה טובה.
בתחזית שלי לפני פתיחת העומה נתתי לניקס מקום 1 במזרח כי חשבתי שידרסו כמו שהקאבס דרסו את הליגה הפלא ופלא הם נראו נורא, גם בפלייאוף בוסטון הפסידה 2 משחקי בית יותר ממה שהניקס ניצחה אותם והם נראו רע במשך 3 משחקים.
גם מול דטרויט הם נראו לא משהו אבל בסוף במבחן התוצאה יצא לו הדחה של בוסטון ובמקום לקבל פתקית שהיה שולח אותו הביתה במקרה של הדחה מול בוסטון הוא יקבל חוזה שמן אם וכאשר יעבור את אינדי.
הניקס יכולים לשחק הרבה יותר טוב יש להם שחקנים מעולים זה לא ברונסון ונגרים וכרגע הם משחקים ככה. מול בוסטון זה הספיק במזל מול אינדי כנראה יספיק אבל מול אוק ברונסון הולך לשבור שיא גינס בזריקות ראש ההגנה שלהם תאמלל אותו כמו שלא אומלל מעולם והרבה שם יהחה תלוי שיפוט ואוויר ברונסון הולך להתנגש ולזרוק ראש ככ הרבה שהארדן בשיאו יראה מלהיב.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

היא לא תלך עד הסוף כי היא פחות טובה ואין להם הגנה בכלל ולא מובן למה מבחינה אישית כל שחקן גם ארוך גבוה ואתלט, רק שתשחק מול קבוצות בריאות.

שדות פופ לנצח
14/05/2025 9:10:00

עדכון לדף המסרים של שימון –
אחרי שבשנה שעברה טענת בכל תוקף שאינדיאנה קבוצה גמורה, שגארלנד יבחוש, שאין התאמה בין הגבוהים ושצריך לפרק את הקבוצה ואילו השנה הבטחת לכולנו שקליבלנד היא הדבר האמיתי והיא הולכת לנגב את כולם – אתה יכול עכשיו לחזור למנטרות הישנות ולטעון שכבר ב2023-4 טענת שקליבלנד לא תגיע לכלום וצריך לפרק אותה

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי שדות פופ לנצח
הייט אשברי
14/05/2025 9:25:36

הוא בטח יטען שזאת קונספירציה מתוחכמת של אדם סילבר לעשות הפוך על הפוך – להראות לכל הקונספירטורים כמוהו שהליגה לא מאורגנת עבור לפלופ , ולטשטש את הפשע של הדראפט לוטרי המכור…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה פתאום הכל בליגה הוגן כולם שווים והכל ספורטיבי. כולם צדיקים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה עם דף המסרים שלך? כרגיל כלום. אין דעות מהפחד. מה עם הקליפרס?
אולי פילי?

הבאת 3 דעות בשנים האחרונות בפומבי ונחש מה…אופס 0 מ3 מהשדה

הקאבס נפלו בגלל פציעות גארלנד לא באמת שיחק בריא בסידרה.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
גיא רוזן
14/05/2025 10:01:40

יש גבול לתירוצים.
הפסידו בבית עם גארלנד לפייסרס במשחק של להיות או לחדול.

מצחיק שאתה מכולם נותן לגארלנד "הנחת פצוע…"

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

כולם רואים שהוא פצוע בחייאת. המומנטום נצבר ב2 הפסדי הבית.
בלי קשר הקאבס היו צריכים לעבור אותם וזה כשלון גדול מאד שלהם.

Don
Don
14/05/2025 12:47:38

ואולי לא היו צריכים?
אולי אינדי הם הדבר האמנתי?
דבר אחד בטוח בפלייאוף עד עכשיו – ששום דבר כבר לא בטוח!
לא הייתי מהמר על כלום.
גם לא נגד דנבר.

Don
Don
14/05/2025 12:47:56
הגב ל  Don

האמיתי

NFS
NFS
14/05/2025 20:10:12

במילים שלך על שחקנים אחרים: ״אם הוא משחק הוא לא פצוע״, אז פתאום כששוב מוכח חוסר ההבנה המוחלט שלך, אז הוא כן פצוע?
תהיה עקבי לפחות.
כמו שאתה עקבי בתור רפה הבנה מספר אחת באתר (כפי שגם אתה מעיד על עצמך בכינוי המדוייק שבחרת לעצמך).

שדות פופ לנצח
14/05/2025 10:05:06

צודק שימון, אין לי דעות מוצקות על כל דבר, אני לא תופס מעצמי מומחה נבא, אבל אני כן מאזין שעות לפודקסטים של מומחים ואני יודע בוודאות שאתה קשקשן…כבר אמרתי לך לא פעם קשקשימון – איסתרא באלאגינא, קיש קיש קריא ….ואין יותר מוצדק מלהציב לקשקשן מראה מולו…שיראה קצת את דבשתו.. זה שאתה מגיב 60 פעם ביום לא הופך אותך למומחה,זה רק מוכיח שאתה קשקשן

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי שדות פופ לנצח
הבן הממזר של דנילו גלינארי

80 אחוז דיוק חביבי לעולם לא תתקרב לזה.
אני גם אוהב את זה שיש לי מעריצה צמודה מחמיא מאד האמת.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
ד"ר פופרס
14/05/2025 12:03:55

🤣🤣🤣

שדות פופ לנצח
14/05/2025 11:08:55

שימון 24 – גארלנד גמור צריך להטריד אותו
שימון 25 – הקאבס הפסידו כי גארלנד היה פצוע .

לך דג מת…לך עם הזרם

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי שדות פופ לנצח
הבן הממזר של דנילו גלינארי

המילה גמור לא אמרה והיי הוא לא הוטרד ואם לא הוטרד הוא שחקן מהותי שהיה חסר.
נכנסה לך קצת הבינה או שאתה דג מת?

ד"ר פופרס
14/05/2025 16:54:15

דגיג מצחין🤢

Berch
14/05/2025 9:21:30

תודה על הסיקור
כבוד גדול לאינדיאנה
ומתח רציני במערב הרותח….
🙏

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באסה על קליבלנד, שוב הפסידו במשחק צמוד. נקווה שיחזרו בריאים ומחוזקים בעונה הבאה.
.
בין אינדי לניקס אני מהמר על אינדי, אבל עוד חזון למועד.
.
משחק מעולה באוקלהומה, פשוט סדרה מצויינת בין שתי קבוצות מצוינות.
.
הסברתי שדנבר תיפול מהרגליים בדקות האחרונות וזה אכן קרה.
.
הסברתי שאוקלהומה טובה יותר ו… לטעמי לפחות, זה לא קרה – דנבר היו מעולים כל עוד היה להם אוויר, ויוקיץ' "חזר לעצמו" אחרי כמה משחקי נגרות. אצל אוקלהומה, לעומת זאת, שרגא אמנם היה טוב בסוף, והשורה הכוללת שלו נאה, אבל ברובו המכריע של המשחק הוא עשה, לדעתי, טעות אחרי טעות – זרק מהר מדי, הסתפק בבידודים, לא הפעיל מספיק את האחרים, ובקושי זז בהגנה. ובכלל, חוץ מקרוסו, לא ראיתי מספיק תנועה או שכל אצל אוקלהומה. אלמלא הרצף של דורט, שלך תדע אם יקרה שוב ומתי, דנבר היו מנצחים.
.
בקיצור, לדעתי דנבר לוקחת את משחק שש, ונראה מה יקרה במשחק שבע, אבל אוקלהומה צריכים לזוז יותר ולהשתמש יותר בשכל.
.
תודה רבה עמיחי, אחלה סיקור

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/05/2025 10:10:45

תודה רבה עמיחי

yonis
yonis
14/05/2025 10:24:09

שאפו לפייסרס, שנה שנייה שהם מצליחים להגיע לגמר למרות שאף אחד לא הביא להם סיכוי.
יש כאלה שיגידו שזה בזכות הפציעות ושהם לא ברמה אבל צריך לקחת בחשבון שפציעות זה חלק מהמשחק.
אינדיאנה קבוצה שמשחקת מהר עם סגל רחב מאוד לאורך כל העונה וזה משתלם לה בענק בפלייאוף.
בהנחה שהניקס אכן יגיעו לגמר המזרח אני חושב שהפייסרס יעברו גם אותם, מבחינת קבוצה הניקס יותר טובים אבל אני לא חושב שהם יעמדו בקצב של הפייסרס וכנראה מישהו יפצע שם.

הרעמים הראו היום בגרות ואופי ברבע האחרון,
ברבע השלישי כלום לא עבד להם ולדנבר הכל הלך, הם לא נבהלו ולחצו חזק בהגנה ובהתקפה הם שיחקו נכון ולא בכוח.
לדנבר נגמר האוויר בסוף המשחק וכל הזריקות הפכו להיות קצרות, הצליחו להשיג את הנקודות מהקו אבל זה לא הספיק להם ואני חושב שגם לא יספיק להם במשחק הבא.
ביום שיוקיץ ומארי במשחק מול משחק התקפי לא טוב של הרעמים, כנראה שאחד מהם לא יחזור על עצמו אם לא שניהם.

בסדרה הזו רואים שדנבר קבוצה טובה, שיש לה שחקנים טובים אבל הבעיה שלה זה ספסל קצר.

jefffoster10
14/05/2025 10:32:57

דנבר פשוט קצרים מדי ועייפים מדי אחרי הסדרה המתישה מול הקליפרס, פשוט נגמר להם הכוח מול האינטנסיביות וחשוב מזה, העומק של okc. איזה הבדל בטריות הרגליים.
כואב לי הלב על mpj, משמיצים אותו כנגר שלא מצדיק את החוזה שלו אבל אהיה בצד הסניגוריה – הבנאדם משחק בלי כתף בערך, יש מצב שהוא רק מחמיר את הפציעה וגם משחק 40 דקות למשחק, זה שהוא לא בריא זו גזירה אחת יותר מדי לנאגטס המקוצררים. עדיין לא מספיד אותם, רק אומר שמעניין מאוד יהיה לראות גמר דנבר נגד הניקס, 10 שחקנים עם ממוצעי דקות צ'מברליינים.
….
היה בכלל עוד משחק הלילה? בטח לא קרה בו משהו מעניין או מרגש מדי 😉

NFS
NFS
14/05/2025 20:15:28
הגב ל  jefffoster10

אם הוא פצוע – שלא ישחק. הוא נזק מתמשך כל הסדרה הזו. אגב, לא רק בהתקפה – אפשר לראות איך באיזורית הוא מאבד לא פעם ולא פעמיים את השחקן באזור שלו לדאנק קליל. תמיד גם איכשהו לא יתפוס כדור ברגע קריטי.

2 נקודות עלובות עם 0/5 מהשלוש זה מעליב. הכתף זה סוג של תירוץ, גם בפלייאופים קודמים הוא היה ממש גרוע.

The Oak
The Oak
14/05/2025 10:50:25

פורטר לא קשור למשחק.

The Oak
The Oak
14/05/2025 10:53:07

צר לי על יו"ר איגוד רפי ההבנה שכותב לרוב דברים חכמים אך נעול על אהבתו למיטשל חסר התועלת שלעולם יביא סטט ריקים ויכשיל (כן, כן) את ההצלחה הקבוצתית בפלייאוף.

דה שוט
14/05/2025 10:53:52

תודה על הסיקור.
מצחיק שבכל פעם שדנבר מפסידים בקלאץ' כולם אומרים ש"לא נשאר להם אוויר"
בקלאץ' לא צריך אוויר, צריך קור רוח ויכולת. דנבר פעמיים הפסידו משחקים צמודים.
אתמול בקלאץ' הם לא הצליחו להגיע לזריקה נורמלית (מלבד שלשה פנויה בצד ימין), איבדו כדורים וקלעו פוקסים (יוקיץ' מהאמצע). קיבלו גם שריקת אוויר אחת או שתיים (גבולי) ופישלו ביג טיים בהגנה:
אתם רואים שדורט זורק כדי לקלוע – למה לתת לו לעמוד חופשי?
צ'אט עם שני לייאפים קלים בשיא הקלאץ'.
יוקיץ' לא יוצא בחילוף על שגא ומשאיר אותו לזרוק שלשה בשוויון לבד מהמאצע.
זה לא "בלי אוויר" – זאת נפילה מנטלית. קטנה אמנם, אבל מכריעה.
אני עם אשברי – יוקיץ' קשה לצפייה. כן כן יש כאן את הנרטיב של הגאון דמוי לארי בירד. תאכלס? מגדרר לאט ובקושי זז – מגיע לקו השלוש וכבר מסתובב עם התחת, ומתחיל לחפור משם לכיוון הצבע. זה כדורסל גאוני? זה "יפה"? מריח קצת כמו בגדי המלך החדשים…
שגא לעומת זאת – שכולם כאן משמיצים (איפה ברוך רובין?) – מגיע לשחק!!! הוא מוקף בנגרי על שלא מסוגלים לייצר כלום! קצת ג'יי דאב שאם היה כוכב ראשי לא היה מצליח להוריד כדור לרצפה. וזהו. דורט בועט בעיטות שוער ומרים קרנות (מגן על ופלופר עוד יותר על), קארוסו נשמה אבל יודע לרוץ רק קדימה. צ'אט לא מייצר כלום, משלים מסירות, זז יפה וחכם מאוד בהגנה ובריבאונד. מה עוד יש שם? נדבר (מבחינת כישרון). שגא נלחם לבד כל משחק נגד כל ההגנה, מייצר ומייצר, הוא לא איגואיסט, הוא עושה את העבודה בשביל האחרים. בלעדיו הם לא עוברים את החצי. הסגל של יוקיץ' הרבה יותר טוב. מארי כוכב עליון, גורדון בפלייאוף לפנתיאון, בראון אתלט וחכם, ראס חצי-חצי: היו לו ריצות טובות בפלייאוף הזה.
שגא בקלאץ' אתמול עם ביצוע מושלם: מסירות, ניהול, שלשה וקליעות עונשין.
אני אשמח אם אוק' סיטי יעברו.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי דה שוט
גיא רוזן
14/05/2025 11:59:31
הגב ל  דה שוט

תראה,
זכותך לאהוב שחקנים עם זריקה יפה שמה שהם יודעים לעשות זה לכלות לעוד ג'אמפ מחצי מרחק ולקחוע אותו באחוזים אדירים (ע"ע דוראנט, כרמלו) For each his own
אני נהנה לצפות בשחקנים קבוצתיים,
כאלו שיודעים לשלוף מהשרוול מסירות שלא ברור לך מהיכן הן הגיעו,
שחקנים דוגמת לארי בירד, ו.. ובכן יש סנטר סרבי משעשע שהראה לאחרונה יכולת מפתיעה למסור…
נראה לי שהשם זה יוקיץ'.
אולי אתה מכיר?
הוא יודע לחפור בפוסט,
לקלוע מבחוץ,
ומפעם לפעם מתפלק לו איזה אסיסט.

אחרון , FYI
ברשימת ממוצא האסיסטים למשחק בקריירה בפלייאוף,
יש 4 שחקנים שלא משחקים בעמדת הגארד בטופ 50 –
לברון, יוקיץ', בירד, דיימונד גרין.

לבסוף, שאלה –
בגדי המלך,
זה עם נעליים ירוקות?

דה שוט
14/05/2025 12:33:34
הגב ל  גיא רוזן

חחחח בגדי המלך זה עם הנירטיב הצבעוני.
על היעילות של יוקיץ' אין (כמעט) ויכוח. בשורה התחתונה לקח אליפות אבל לא עשה גמר כללי נוסף, והוא כבר לא ילד. סגל סביבו כן או לא – היא לא מעניין. דוראנט וסטף עשו בק-טו-בק ועברו יוסטון אימתנית שהייתה מכניסה את דנבר של יוקיץ' לתוך הסל. גם את האליפות דנבר לקחו אחרי שמיאמי פינתה עבורם את הדרך. טייטום לקח אליפות ועשה עוד גמר כללי. קוואי עשה יותר, יאניס עשה דומה, גם לאנתוני דיוויס יש "אליפות".
אולי תבדוק שוב את הנירטיב… אף פעם לא מזיק להיות קצת ספקן…
לגבי הסטאט של האסיסטים: לברון שנוי במחלוקת, רבים מתקשים לצפות במשחקים שלו, בטח בשנים האחרונות. אני דווקא אוהב אותו. האסיסטים של גרין זה בזכות סטף. גם לך, אם היית משחק עם סטף בתור PF היה ממוצע של 8.2 אסיסטים למשחק.
אז יוקיץ' מוסר אסיסטים – כי הכדור כל התקפה אצלו ויש לו גובה וראיית משחק מעולה. סורי. לא כוס הקפה שלי (מסירות אני אוהב רק בכדורגל).
לגבי הנעליים הירוקות – זה כבר נראה לי יותר שאלה מתחום הנדל"ן – אולי הגיע הזמן לעשות פינוי בינוי?
🙂
לא נורא, נראה לי שבשנה הבאה אשחרר אתכם ותוכלו לצאת לדרך חדשה. אנחנו – כדברי לברון – החלטנו לקחת את הכישרון והמלנכוליות שלנו למקום אחר.

NBA בדם
14/05/2025 13:45:53
הגב ל  דה שוט

ידידי איפה אתה הולך? מה אתה מהלל את גולדן עם קיידי. זה צ'יט של המשחק. שחקן טופ 3 (וטופ 20-15 היסטורי) שהצטרף לקבוצה של 73-9. מה ציפית? לגמר איזורי?
יוסטון אכן נבנתה באופן מדהים עבורם אבל גולדן היו הקבוצה לנצח. הכישרון נטף מהם כמו שלא נטף מאף קבוצה אחרת בהיסטוריה. (ולמרות זאת פציעה של פול מנעה בסבירות גבוהה הפסד גולדני ב18' שהובילו 3-2 שפול נפצע). לא הייתי כזה מהלל את ההישג שלהם, למרות שבכל זאת לקחו 2 רצוף אז ניתן להם כבוד מסויים.
דנבר אכן לקחה אליפות קלה בלי הרבה התנגדות אבל הם היו אדירים לכל אורך הדרך.
טייטום (שיהיה בריא הבחור), משחק עם הסגל הכי איכותי בליגה ושנה שעברה עברו קבוצות פצועות ודאלאס שהגיעה כאנדרדוג ברור לגמר (ניצלה את הקרב האדיר בין דנבר למיני שגמר את הזאבים). אשתקד בגמר הוא לא היה טוב ובעיקר לא יציב (בראון לקח ובצדק את מצטיין הגמר), בגמר 22' קרס, בגמר המזרח ב23' התעורר מאוחר והפסיד את שני משחקי הבית בפתיחת הסדרה (לא קלע אף סל שדה בשני הרבעים האחרונים של שני משחקי הבית הללו), והפסיד לבסוף למדורגת 8. בסדרה הנוכחית מול הניקס שמט פיגור 20 פעמיים רצוף בבית, וגם לפני שנפצע הניקס היו בדרך ל 3-1.
קוואי מוביל על יוקיץ' בפלייאוף (לשניהם יש אליפות אחת ככוכב עליון), בגלל האליפות ב14' ששם תפקד כאיגי מודל 15', אבל זה מתגמד אל מול הדומיננטיות של הגו'קר לאורך זמן והmvp שלו.
איידי הביא אליפות ככוכב על אבל הוא לא לרמות האלה של קליבר mvp שסוחב קבוצה על הגב. הוא רכיכה בגוף ובנשמה.

יוקיץ' גם לא כוס התה שלי. אני אוהב שחקנים אתלטיים ומפלצות צבע, ומעצבן אותי סנטר איטי שהוא בינוני מינוס מינוס בהגנה וחוטף לא מעט סלים קלים אבל אי אפשר להתעלם שהבחור מכונה התקפית אדירה, שחקן קשוח וגם מנהיג עם אופי שבא למאני טיים.
סגנון המשחק שלו זה ברכה וקללה יחדיו. שזה הולך זה מדהים, שסוגרים אותו הרמטית או שהוא מתעייף זה נראה פחות טוב.

היחידי שאני מסכים איתך זה יאניס שבאותו לבל, הישגיות עם מסלול קריירה דומה. קוואי,טייטום ודיוויס הרבה מתחת.

דה שוט
14/05/2025 14:52:57
הגב ל  NBA בדם

אח יקר אתה שואל ועונה
🙂
ג"ס עשו בק טו בק כי הם היו גדולים עד כדי כך וגם אז ירקו דם מול יוסטון.
גם ג"ס וגם יוסטון 2018 היו שתי רמות מעל דנבר 23 (ג"ס היו עושים להם 0:4)
זאת גדולה.
יוקיץ' גדול אבל! בהשוואה לגדולים ביותר – לא בהישגים הקבוצתיים. מה לעשות? תירוצים יש לכולם. בארקלי ומאלון הם בגודל של קיידי וסטף? פטריק יואינג בגודל של ווייד? סופר טים או לא – לקחת בק-טו-בק זה קשה. אנחנו רואים שוב ושוב כמה. ס"א הגדולה (באמת!) מעולם לא עשתה זאת. אבל לפחות לקחו 5.
יוקיץ' עם 1
לוקה עדיין ללא.
מצטער – הישגים בעונה הרגילה זה יפה. ובכל זאת… לאהוב ליבי (ראס) יש MVP
🙂
לגבי יוקיץ' – כבר שנתיים הקבוצה שלו לא מועמדת לאליפות. בשנה שעברה עפו סיבוב שני, השנה אולי גם יעופו.
אז עם כל הכבוד, ברמה ההיסטורית – יוקיץ' ויאניס ב"רצועה" השנייה.
מבחינת צפייה – שניהם ב"רצועה" הרביעית (בשבילי חחח)
ד"א, לגבי יוקיץ' : הדומיננטיות, הגאונות, העליונות, השליטה וכו' וכו' – אלה מילים יפות. אבל אין להן גיבוי בהישגים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

יאניס אצלי מחוץ לרצועה יחד עם השקץ קאווי ולוקה. יוקיץ אכן ברביעית

דה שוט
14/05/2025 15:28:57

חחחחח הרגת את יאניס תאכלס הכדורסל שלו כבר לא אפקטיבי כמו פעם. ראש בקיר

NBA בדם
14/05/2025 16:00:20
הגב ל  דה שוט

אין שאלה שגולדן עם קיידי (שהיא מועמדת רצינית בדיון על הקבוצה הגדולה בהיסטוריה), היו גדולים על דנבר 23'. מותר ליצור קבוצות על כמו שהיה לאורך כל ההיסטוריה. דוראנט הצטרף לקבוצה על מוכנה (וליריבתו העיקרית בקונפרנס), וזה משהו אחר לגמרי, ולכן כל השותפים בשני האליפויות הללו צריכים להיות בפרופורציה הנכונה מבחינת הריספקט שהם צריכים לקבל.
יוסטון הקשתה עליהם כי הם נבנו מושלם כדי לנצח אותם. (סטייל מיני אשתקד מול דנבר). אני לא יודע אם יוסטון 18' היו מנצחים את דנבר 23' אבל היה מעניין מאוד לראות את הסדרה הזו.
האם דוראנט היה זוכה באליפות אחת או יותר ללא גולדן? אולי כן אולי לא.
האם גולדן הייתה שושלת או קבוצה שהבליחה פעמיים? לא בטוח כלל. (שאחת מהן ב15' הייתה כתוצאה שלברון נשאר לבד במערכה והוא היה צריך לזכות בוודאות ללא פציעות של שניים מכוכביו).
שים את יואינג,בארקלי ומלון בקבוצה אחת וגם הם יכלו להביא אליפויות. אני לא אומר שהם ברמה של קיידי וסטף, אבל השניים הללו עשו לעצמם חיים קלים ובמקום לנצח אחד את השני החליטו לאחד כוחות על מנת להכריע את השחקן הטוב בליגה שהיה המכשול עבורם לאליפויות, כך שצריך לראות את התמונה המלאה ולפי כך לשפוט.
כפי שאמרתי קודם (ואולי הבנת כבר הרבה לפני), אני לא בטים יוקיץ', אבל אני בהחלט מכיר בעובדה שהוא שחקן היסטורי עם סט יכולות אדיר ונדיר.
למרות זאת אני מסכים איתך, שאליפות אחת ברזומה, לא משנה כמה תארי mvp ושליטה בליגה יש לו משאירה אותו מאחור בדיוני הטופ 10.

תביט במדד הגדולה הסופי שהכנתי ותראה במדוייק שיאניס והוא על אותם הישגים:
https://hoops.co.il/?p=331773
הוא אמנם מתחת לקרי אבל כבר עכשיו שווה לדוראנט עקב האליפויות שהקלות שהשיג.

דה שוט
14/05/2025 16:07:40
הגב ל  NBA בדם

מקבל ב-90% השוואה יפה למיני. אהבתי.
הסתייגות: למאלון היה את סטוקטון שאז היה תואם קרי. ליואינג הייתה קבוצה אדירה. לבארקלי גם.
דוראנט כמעט עבר את ג״ס שנה קודם.
בשורה התחתונה – דוראנט וסטף היו מעל כולם והם עשו את עצמם כאלה. ריפיט בליגה עם יוסטון ולברון בשיאו – זה לא פשוט. הם עשו את זה כביכול פשוט.

NBA בדם
14/05/2025 16:23:06
הגב ל  דה שוט

למאלון היה את סטוקטון שהוא שחקן נהדר אבל הוא לא קליבר mvp או קרוב לזה בכלל.
יואינג בורך בקבוצה קשוחה ואדירה הגנתית אבל לא מוכשרת התקפית (די בצלמו)
לבארקלי הייתה קבוצה איכותית אבל פישלה בשנות השיא שלה (בעיקר מול יוסטון)
שורה תחתונה כולם היו שחקנים גדולים אבל נכשלו בסופו של דבר והיו הצל של מייקל והאקים בשנות ה90.
גולדן עם קיידי הייתה משהו פסיכי מבחינת כמות הנשקים שיכולים להרוג אותך ובמבחן התוצאה הם סיפקו את הסחורה על הצד הטוב ביותר ולכן הם ראויים לכל המחמאות בתנאי שלוקחים בחשבון שהם בחרו בדרך הקלה ונותנים לזה גם את המשקל והפקטור הראוי לו.

עגל
14/05/2025 13:52:07
הגב ל  דה שוט

פתאום נזכרתי שיוקיץ' שיחק עם נעליים ורודות הערב

דה שוט
14/05/2025 14:57:08
הגב ל  עגל

אז מה הפלא שהפסיד?

עגל
14/05/2025 18:23:42
הגב ל  דה שוט

אבל הוא היה מעולה, אם כבר אז הם הפסידו *למרות* הנעליים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

תבוא לקאבס אני מאשר לך כניסה הם כבר נפלו מהצוק.
אמרת שהם גם אפורים כמו kd בדיוק שגם אפור וגם אוהב לראות עשן אפור

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
דה שוט
14/05/2025 14:55:00

אני הייתי עם הקאבס רק כשדיוויד היה שם. האפור של kd הוא פנימי פילוסופי (יש שיאמרו: וויד), בחוץ הוא נוצץ כמו יהלום

קפיץ
14/05/2025 12:33:13

you live by the MPJ, you die by the MPJ. דנבר משוואה עם יותר מדי נעלמים. קראו לי סאקר של היילייטס אבל אני דווקא בסדר גמור עם צפיה ביוקיץ', ומוכן לשלם בכמה דקות של חפירות על כל עין עקומה או עיניים בגב שלו. הכל נכון – חייבים אליפויות בשביל ראשמור, אבל הוא הכדורסלן הטוב בעולם כבר כמה שנים ברצף וזה חייב להיחשב למשהו.

עגל
14/05/2025 13:39:49

וואו אינדיאנה איזו קבוצה של ווינרים אחד אחד. כל הכבוד להם. שיחקו שוטף וטוב וידעו לחזור פעם אחר פעם. לא צפיתי את זה. בעיני הם הפייבוריטים לצאת מהמזרח.

דנבר-אוקלהומה היה עוד משחק גדול. יוקיץ' לא נח כלל בחצי השני אבל במפתיע הצליח איכשהו לשמור על רמה, בעוד חבריו שובקים לגמרי. עבירת התוקף שלו היתה מצחיקה מאוד.
הזריקות לשלוש של ווסטברוק גרמו לי להזדקן במהירות; גם מייקל פורט היה זוועתי. גורדון היה חלש בסטנדרטים שלו.
שרגא היה בינוני מינוס ברוב המשחק אבל בסוף נתן קאלץ' יפה מאוד. אוקלהומה זו קבוצה מוזרה, היא עושה הכל טוב אבל לא מבריקה בכלום. היא נראית כמו קבוצת עונה סדירה מצוינת. אם היא תיקח אליפות זה יהיה משעשע.

Zvika Bar-Lev
14/05/2025 14:08:09

רציתי גמר בוסטון דנבר, מה שהיה צריך להיות לפני שנתיים ולא קרה כי בוסטון היו לוזרים מול מיאמי, ולא קרה שנה שעברה כי דנבר הצליחו להפסיד למיני. אז כמובן שלא יקרה השנה. אין לי מושג מי תנצח, אינדי או ניקס בגמר המזרח, אבל נראה לי שבמערב אוק תנצח את מיני בגמר, בסדרה טובה, ותיקח את הגביע לא משנה מול מי שתגיע מהמזרח.

Florida man
14/05/2025 14:58:14

הקאבס עפו לקבוצה הנורמלית הראשונה שהם פגשו. כצפוי. דונובן מיצ'ל הוא שחקן לעונה רגילה לא יסחוב שום דבר בפלייאוף, יוטה הבינו זאת מזמן.
דנבר מריכה להיות אלופה ב5 על 5 הבעיה שבNBA מותר לשתף ספסל ושם הם נגמרים. חייבים להטריד ולהביא ספסל נורמלי, כואב על יוקיץ. האלופה תצא מהסדרה דנבר-OKC.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Florida man

רואים איפה יוטה. בטח איינג אומר להם תנו לי עוד 10 שנים ואני אצליח להביא בחירה.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
מנחם לס
14/05/2025 15:14:28

כרגיל, תודה גדולה לעמיחי

bobby
14/05/2025 15:29:51

תודה על הסיקור!
באסה לאוהדי קליבלנד. אחרי כזו עונה סדירה נהדרת, לסיים בדיוק באותו מקום כמו לפני שנה.. מעניין מה יהיו המהלכים הבאים שלהם.
ברכות לאינדי! פלייאוף מרשים ביותר עד כה מצידם.

וניל טרופי
וניל טרופי
14/05/2025 17:48:35

איזה משחק אדיר של יוקיץ אתמול, אבל בסופו של יום היו לו אק 5 אסיסטים במשחק אחרי שכל הערב פינק את החברים במבטים פנויים (כן בראון אני מדבר אלייך) וככה נגד המדורגת מספר אחת בבית שלה קשה לנצח. חוץ ממארי שמופיע לכמה רגעים במשחק או ארון גורדון שחזר לממדי אורלנדו אתמול אין לדנבר קבוצה. ראס בן אמו זרק אתמול אירבולים מזעזעים, שגרמו לי להתגעגע לבן סימונס, באמא שלך תמסור.
אני חושב שמצטיין העונה הוכרע בסדרה הזו מעל לכל ספק, לאחד פטיש גדול ומלא מסמרים מברזל, ולשני פטיש יותר גדול קצת דבק נעצים ומסטיק. הכל פתוח אבל אתמול זה היה הערב של דנבר לתת סנוקרת שתשכיב את אוקייסי והיא חרבנה אותו.

ירון, החלום
ירון, החלום
18/05/2025 5:18:53

בס"ד
תודה רבה, סיקורים מעולים