משחקי ההזדמנות האחרונה בפלייאין, ההוקס וההיט והגריזליס והמאבס ייאבקו על המקום האחרון בפלייאוף ביום שישי הגדול! / דור בלוך

משחקי ההזדמנות האחרונה בפלייאין, ההוקס וההיט והגריזליס והמאבס ייאבקו על המקום האחרון בפלייאוף ביום שישי הגדול! / דור בלוך

קצת נתונים לפני שנתחיל, זאת השנה החמישית שבה פורמט הפלייאין (שאני סופר אוהב) משוקח, בשנים האלה הקבוצה שהפסידה במשחק ה-7-8 ניצחה 4 פעמים מתוף 6 את הקבוצה שניצחה במשחק ה-9-10, זאת כנראה כתוצאה מהעובדה שמטבע הדברים מדובר בקבוצה טובה יותר, יתרון ביתיות, ויום מנוחה נוסף. לא רק זאת אלא גם זאת, הקבוצה שסיימה במקום ה-10 מעולם לא עלתה לפלייאוף! כפי שתראו אני הולך על היסטוריה בפריוויו הזה.

תבלו!

2:00 אטלנטה הוקס (8) – מיאמי היט (10):

ההיט יצאו כמו מלוע של תותח מול הבולס במשחק הפלייאין הראשון, ודרסו את שיקאגו האומללים, עם 39 נקודות ברבע הראשון, שליטה בריבאונד ואחוזי קליעה נהדרים מהשדה. ללא באטלר, כל העומס ההתקפי של הקבוצה הזאת נופל על כתפיו של טיילר הירו, ובמשחק הזה הוא הראה את מלוא יכולותיו עם 38 נקודות. גם וויגינס היה לא רע עם 20 ו-9 ריבאונדים, ודביון מיטשל תרם 15 מהספסל.

הלילה הם יפגשו את ההוקס שהושפלו בידי אורלנדו בתבוסה של 25 הפרש, עם משחק קליעה נוראי, הפוקוס היה כמובן על טריי יאנג שקלע 1 מ-5, אבל גם לוורט ניאנג וריזשה לא פגעו בכלום, וזה חבל כי דווקא כשאני מסתכל על אטלנטה הזאת עם ריזשה אוקונגו דניאלס ויאנג אני רואה התחלה של משהו שיכול להיות מבטיח.

מאזן הקבוצות האלה בעונה הסדירה הוא 2-2, כאשר כל קבוצה שמרה על ביתה, ואף אחד מהמשחקים לא היה צמוד במיוחד, זה מייצר מצ'אפ מעניין שבמסגרתו אטלנטה היא המארחת אבל מיאמי מגיעה עם המומנטום.

הימור: מיאמי ב-8

4:30 ממפיס גריזליס (8) – דאלאס מאבריקס (10):

הגריזליס נתנו לגולדן סטייט את כל מה שהיא יכולה להתמודד איתו, אבל בסופו של דבר שתי שלשות של קארי במאני טיים קברו את ממפיס, וכרגע הימור החלפת המאמן נראה כלא מאוד מוצלח. ביין היה במשחק התקפי טוב מאוד עם 30, אבל ממפיס צריכה במשחקים האלה יותר ממוראנט שגם נפצע מול גולדן סטייט, וקלע 22 נקודות ב-1 מ-3 מחוץ לקשת. אני מאוד מאוד נהנתי לראות את זאק אידי במשחק הזה, ואני חושב שאם יפותח כמו שצריך הוא יכול להיות סנטר דומיננטי בליגה הזאת. 17 ריבאונדים ו-14 נקודות היו לו, אבל הלילה הוא יתקל באתגר מסוג אחר.

המאבריקס, הקבוצה שאולי יותר מקכל קבוצה אחרת בליגה משחקת עם ביצה מרוחה על הפרצוף, הרשימה מאוד מול סקרמנטו המפורקת. ובסוף אם מתעלמים מהנסיבות שהביאו אותה לרוסטר הזה, מדובר ברוסטר לא רע בכלל. דיוויס שיחק כשחקן שיש לו מה להוכיח, וכשהוא משחק ככה הוא אחד מ-12 השחקנים הטובים בליגה. AD סיים עם 27 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים ו-3 חסימות. פי ג'יי וושינגטון הוא כוח לא מבוטל למרות משחק חלש של 5 מ-15 מהשדה. קליי תומפסון הראה ניצוצות מהעבר עם 5 מ-7 לשלוש. ועם הגבוהים שכבר למדנו להכיר בדמות לייבלי וגפורד, וגם יכולת מרשימה של ברנדון וויליאמס (17 נקודות 5 אסיטסים), דאלאס יכולה לשים הרבה גודל על המגרש.

מאיזה סיבה שלא תהיה לממפיס היה יתרון בעונה הסדירה עם 3 נצחונות על המאבס לעומת 1 בלבד של דאלאס ולמרות זאת ולמרות ההיסטוריה, אני הולך הלילה הם המומנטום והמוטיבציה להוכיח.

הימור: דאלאס ב-8

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
47 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הבן הממזר של דנילו גלינארי

הוקס וממפיס

דוקטור רזי הופמן
18/04/2025 9:09:42

מיאמי ודאלאס
ממפיס לא יצליחו מול הגבבOן וקיילי.
מיאמי זה ספולס. לפחות מול תרה הוא יודע איך לעבוד, אז שלא יהיו ציפיות!
גם לקאבס הוא לא יעשה את החיים קלים!

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי דוקטור רזי הופמן
הבן הממזר של דנילו גלינארי

הקאבס ינגבו עם ההיט את הפרקט

Izzy
18/04/2025 9:53:44

אף אחד לא באמת מצפה ממיאמי לקחת אליפות

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Izzy

יש פה זלזול בקאבס כאילו הם ההוקס של קורבר והורפורד

Florida man
18/04/2025 15:02:16

הם ממש לא קבוצת פלייאוף

Don
Don
18/04/2025 17:45:44
הגב ל  Florida man

מי לא קבוצת פלייאוף?
הקאבס?
ישחטו את מיאמי כמו כלום.
יהיה גמר מזרח קאבס – סלטיקס, כשאחת מהן תיקח אליפות.

John
19/04/2025 7:33:06

הקאבס טובה ועמוקה. מיצ'ל יודע לשחק בפלייאוף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים איתך לגמרי, תודה רבה דור.
go 10s go

bobby
18/04/2025 11:39:51

הימורים אמיצים! האמת שדאלאס בסגל מלא (פרט לקיירי) היא קבוצה שבוודאות שווה יותר ממקום 10. השאלה היא אם הם שווים גם מעבר למקום 9? הם יקשו על ממפיס זה בטוח, וגם מיאמי על ההוקס. לדעתי במפגש אחד המדורגת 8 תיקח ובמפגש אחר המדורגת 10.

עגל
18/04/2025 11:43:22

תודה דור.
האם אתה ממשיך עם יום שישי הגדול גם לתוך הפלייאוף? מקווה שכן.
אני איתך בניצחון של מיאמי. זה מועדון שאין כמוהו, עם דנ״א ווינרי במיוחד.
לגבי ממפיס-דאלאס אני פחות בטוח. הלב נוטה ללכת עם דאלאס. תיארת יפה את מעלותיה בגזרת הגבוהים, כל כך חסר להם פוינט גארד שינהל את העסק.

RANDOM MAN
RANDOM MAN
18/04/2025 12:12:11

מיאמי ומאבס, גו קליי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/04/2025 14:12:31

תודה רבה דור וסופש נעים לכל

The Ljos of the Rings
18/04/2025 14:40:55

9 ניצחונות עומדים על הכף היום.
9 ניצחונות יותר של ממפיס על פני דאלאס במשך עונה שלמה.
במשך 82 משחקים, מאבקים ומלחמות בוץ, נקבע שממפיס טובה יותר ב-10% מדאלאס.
וכל זה הולך לפח היום למען הזרקת אדרנלין של משחק אחד.
האם הצדק הספורטיבי ינצח או שהעונה תוכרע בהטלת קובייה של משחק אחד?

bobby
18/04/2025 15:46:14

אי אפשר להתעלם אבל מכמות הפציעות המשמעותית שדאלאס חוו. לולא הפציעות של לוקה טרום הטרייד, והפציעות של דייויס, קיירי ועוד 3/4 סגל אחרי הטרייד, דאלאס היו במאבק על מיקומים 4-8 עד המחזור האחרון, וההבדל בינם לבין ממפיס היה הרבה פחות מ-9 ניצחונות.

The Ljos of the Rings
18/04/2025 15:56:21
הגב ל  bobby

נכון, אבל בשביל זה בדיוק יש ליגה. במשך עונת ליגה שלמה הייתה מלחמת חפירות. עם פציעות, עם רצפים לא טובים, עם כל מה שרק אפשר לחשוב. ואחריה הגענו להסכמה שזו הטבלה הסופית.
אפשר לטעון גם שהפציעות של פילדלפיה גמרו להן את העונה. אז מגיע לה משום מקום משחק אחד על כל הקופה נגד אורלנדו?
אז פתאום משנים את החוקים ומחליטים שמשחק אחד משנה הכל.
(אני, ועוד רבים, טוענים גם שהפציעות בסוף העונה של דאלאס היו צפויות לחלוטין עם הסגל שנבחר ואיך שהם נוהלו. אבל זה לא קשור לנקודה הזו)

bobby
18/04/2025 18:36:07

לא הבנתי למה ערבבת את פילי למשוואה – בוא לא נשווה בין קבוצות שחוו פציעות דראסטיות שחרבשו להן את כל העונה (כגון פילי וניו אורלינס) לקבוצה כמו דאלאס שבאמצע העונה הייתה קבוצת פלייאוף לכל דבר ועניין. לגבי המיקום הסופי – אז נכון שבמקרה של המערב הפער העונה בין 8 ל-9 הוא מהותי מאוד, אבל בעונה הקודמת למשל זה לא היה המצב. גם במזרח הפער בין מיאמי לאטלנטה לא באמת כזה משמעותי.

The Ljos of the Rings
19/04/2025 0:56:38
הגב ל  bobby

אז ההבדל הוא מתי הפציעה התרחשה? ואם יש קבוצה שנפצעה קשה בתחילת העונה אבל הכוכבים חוזרים בדיוק לפלייאוף וברור לכולם שאיתם זו קבוצת פלייאוף. צריך לתת לה הזדמנות גם מהמקום האחרון?
זה הבאסה והכיף של עונה מלאה. זה מרתון. קבוצות נפצעות. במיוחד אם המנג'ר שלהם מחליף את הקבוצה בשחקנים פציעים וגורם להם למאמץ מעל מה שהם יכולים לעמוד בו.
לא ברור לי למה צריך להחליף עונה שלמה במשחק אחד בודד בו, כמו שהליגה כבר הוכיחה, הכל יכול לקרות. איפה הספורטיביות בזה?
גם הפער הנמוך במזרח, זה יהיה פחות טראגי אם הקבוצה מהדירוג הנמוך תעלה, אבל עדיין לא טוב ספורטיבית בעיניי. נקבע במלא מלא משחקים שקבוצה אחת טובה מהשנייה. בקצת, אבל עדיין. למה צריך למחוק את זה לגמרי?

אבג
אבג
18/04/2025 17:41:59

אם למשחק יהיה קהל זה מה שחשוב.
למה 4 נצחונות בגמר הפלייאוף שווים יותר מעונה שלמה?
בסוף המטרה היא הקהל

The Ljos of the Rings
19/04/2025 0:58:48
הגב ל  אבג

אני אישית באמת מעדיף ליגות על פני פלייאופים. אבל הליגה החליטה על שעטנז מסויים שיש לו בעיות, אבל בסופו של דבר סדרה של הטוב משבעה משחקים כן מלמדת משהו על פער בין שתי קבוצות שבוודאות משחק אחד לא יכול.
הקהל רוצה לראות משחקים, אבל גם חשוב לו ספורטיביות. אם סתם יחליטו להטיל קוביות לאליפות אף אחד לא יראה (אלא אם כן זו אליפות העולם במבוכים ודרקונים, ואז יש להם לפחות צופה אחד – אני).

מנחם לס
18/04/2025 15:25:45

אטלנטה נגד מיאמי…שתי קבוצות יקרות: אחת שפעם הייתי אוהד שלה כשגרתי לא רחוק, והשנייה שאני אוהד היום אבל בידיעה שחסר לה המון. הייתי מעדיף ששתיהן תנצחנה

אוהד ס"א
18/04/2025 18:37:13

מיאמי לוקחים בגלל המסורת
דאלאס יקחו בשם ההפתעה

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
18/04/2025 20:38:10

בוא נראה את אידי מול הפרונט ליין של דאלאס ,גאפורד לייבלי ודיוויס ,זה לא הולך להיות לו קל. יש לו איטיות גדולה מאוד וזה יעמוד לו לרועץ לאורך הקריירה שלו.
לדאלאס יש רוסטר ממש עמוק , עם קיירי בקו הבריאות היו יכולים להגיע לגמר מערב מינימום .
אני ממש מחבב את פ.ג וושינטון , יש לו סייז יש לו קשיחות יש לו הגנה וגם התקפה . אחלה שחקן.

מסע92 בין כוכבים
מסע92 בין כוכבים
18/04/2025 21:19:08

משהו מתרומם בדאלאס. הגעה לפלייאוף במצבם זה לא מובן מאליו, הם נלחמים ואולי רולי גם מגיע להם. כיף לראות את AD
מיאמי גברה על שיקגו בעיקר בגלל אפס הגנה, לא ראיתי שם כוח משמעותי חוץ מהירו. אם ההוקס ישמרו אותו טוב יהיה למיאמי קשה להעפיל.

Alon Levy
Alon Levy
18/04/2025 22:08:38

מבאס שקיירי גמר את העונה

אור
אור
18/04/2025 23:31:25

תודה דור

פופוביץ' שוחרר לביתו מביה"ח אחרי ששהה שם (לא ברצף, יצא להסתובב פה ושם) מאז נובמבר

פלינקה האריך חוזה ונוסף לו התואר president of basketball operations and GM

אור
אור
19/04/2025 0:48:49
הגב ל  אור

טוב, דיברתי שטויות….

קודם כל הוא מזמן היה בבית, התעלף הערב במסעדה ומאז הספיק להיות משוחרר לביתו מביה"ח

The Ljos of the Rings
19/04/2025 1:19:17
הגב ל  אור

בופ. מאחל לו רק בריאות.

Alex Rabino
19/04/2025 1:40:56

מצטער אבל בכל ליגה ובכל ספורט אחר, התנהגות כמו זו של טריי יאנג אחרי שהורחק במשחק נגד אורלנדו הייתה מקנה לו הרחקה של מינימום 3 – 5 משחקים.

וניל טרופי
וניל טרופי
19/04/2025 2:22:29
הגב ל  Alex Rabino

זה גם מה שטריי חשב

וניל טרופי
וניל טרופי
19/04/2025 2:29:45

מיאמי וממפיס על הזכות להפסיד בכבוד בפלייאוף. דאלאס ואטלנטה בחזרה לשולחן השירטוטים.

Berch
19/04/2025 3:40:54

תודה על הפרוויו
יאללה דאלאס

Florida man
19/04/2025 4:46:48

דוויון מיצל ניגב את אטלנטה בהארכה. אחלא שחקן ובהחלט גניבה.

וניל טרופי
וניל טרופי
19/04/2025 5:15:36
הגב ל  Florida man

מה הקטע עם חאקז שכבר כמה משחקים לא רואה מגרש?

גיא רוזן
19/04/2025 5:45:51

רק 17,
היה בדרך ל-30 הפרש אבל סיומת אנרגטית של דאלאס השאירה להם סיכוי. מינימלי, אבל קיים.

gogo
gogo
19/04/2025 5:47:51

איזו נפילה של דאלאס במחצית הראשונה. דיוויס מכריח את עצמו. ביין ממשיך עם יכולת המצויינת בפלייאין. ג'ה- איזה פער בין יכולת לשכל. קצת מזכיר את ווסטברוק.

אשך טמיר המקורי
19/04/2025 6:03:51

ג'ה כזה יצור מחליא 🤮

אשך טמיר המקורי
19/04/2025 6:08:59

ג'ה הוא אסון לכל קבוצה חפצה חיים בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
19/04/2025 6:11:59

דייוויס לא צריך לקחת את השלשות האלה

דוקטור רזי הופמן
19/04/2025 6:50:19

חגשני שמח וטוב וכולם.
אני רואה שהמדד נדרס וחורטש אבל החרגולרסטה עם האקדוחיים עדיין בחיים ויורה בכל מה שבא בעזרת ה JJ ודזמונד ביין.

דוקטור רזי הופמן
19/04/2025 6:51:17

חוץ מדייויס, דאלאס זה מדבר עם כמה שטיחים של פאיוטה בלי המסקלין.

המשגיח
19/04/2025 6:53:49

סיום עונה מאכזב ביותר לאטלנטה.
מקווה עבורם שריזאשה יתפתח מהר כי אם לא גם בשנה הבאה היא תהיה בינונית ומטה.

לגבי דאלאס, אני לא חושב שהיא יכלה להוציא יותר מהעונה הזו בהתחשב בפציעות וכל הבלאגן שקרה שם.
יהיה מעניין אם ישאירו את האריסון בתפקיד או שיחתכו אותו כבר באמצע העונה הבאה.
איזו החלטה איומה…

thetroll
thetroll
19/04/2025 7:07:45

כאמור וכצפוי בנתיים אין הפתעות. אטלנטה והעכבר המכוער בבית – דאלאס וניקו בבית (אם הייתי אוהד דאלאס היום הייתי מרגיש מסריח ל 20 שנה הבאות – הקבוצה הזאת אבודה- דייוויס אחלה שחקן אבל הוא לא ישחק עוד הרבה וקיירי לדעתי לא יחזור מהפציעה סתם זורקים עליו משכורות עכשיו- זה ACL לבן אדם שעבר כבר כל פציעה אפשרית מאמין שגם אם הוא חוזר הוא יהיה מקסימום חצי קיירי) מיאמי נטולת השטויות של ג'ימי אחלה קבוצה היא תקשה על בוסטון אך לא יותר וכמובן הגריזליס שיחטפו בראש מאוק. אני מקוה ששרגא אחרי שיעיף את ג'ה יעשה לו אתה קטן כמו שהוא עשה לאלברדו – רגע בלתי נשכח שבו הבנו שהקטן זה ג'ה.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
גיא רוזן
19/04/2025 7:15:14

הת'אנדר קיבלו מתנה בדמות סיבוב ראשון קליל מול הקבוצה שהכי קל להם לשחק מולה.
אם הלילה ממפיס יכלו לתת לאדי 30+ דקות מבלי שדאלאס יוכלו להעניש אותם,
מול הת'אנדר זה פשוט לא יכול לקרות.
זה לא סתם שהת'אנדר ניצחו את כל 4 המפגשים מול ממפיס בהפרשים דו ספרתיים.
ברמות האלו המאצ'אפ קובע המון,
וממפיס שיכלו היו לתת פייט ליוסטון לדוגמה,
הם נטולי סיכוי מול הת'אנדר.

John
19/04/2025 7:20:42
הגב ל  גיא רוזן

מסכים. כשהם רצים והשלשות נכנסים כמו ברבע הראשון מקבלים ריח של קבוצה עילית. ואז הם מאטים את המשחק והם קטסטרופה. הת'נדר ידרסו אותם.

John
19/04/2025 7:31:21

ג'ייסון קיד הפסיד להם את המשחק. מאמן כזה הזוי לא ראיתי הרבה זמן. ברנדן ווילאמס נראה נהדר והוא הפליימייקר היחיד כבר כמה משחקים. אבל הוא מתעקש על קו אחורי של קליי ומרשל בלי עושה משחק אחד לרפואה. בנוסף עלה הלילה עם לייבלי ולא עם גאפורד מול אידי וג'קסון המאסיבים. לייבלי חייב פליימייקר אחרת הוא מיותר. לתת לו כדור על הקשת לנהל האנד אופים לקלעים זה בדיחה ממפיס קראה את זה מקילומטר. הגריזליס יעילים במשחק מעבר. בכול השאר הם קטסטרופה. אם כבר לקבל יריבה למשחק פלייאין אז לקבל את הגריז הנמצאת בתקופה של הפסדים. אלמלא הרבע הראשון הביזיוני כשקיד ממשיך ללא שום תגובת נגד סבירה, המאבס בהחלט יכלו לנצח. בנוסף למה לעזאזל לתת לדיוויס לשחק ללא הפסקות? המשחק היה אבוד ונתנו לעלות תוך כדי טיפול בפציעה. אם היה קורע את גיד האכילס הטרייד סופית היה יורד לפח הזבל.

thetroll
thetroll
19/04/2025 8:24:06
הגב ל  John

ניתוח טוב מבחינה מקצועית אבל דאלאס זו קבוצה מחוסלת שהבעיה של קןדם כל מנטלית לא יודע כמה קיד בכלל רצה להמשיך את העונה הזאת. הם מחוסלים כי קיירי תכלס גמור דייויס לא ישחק הרבה והדבר הכי גרוע זה שאין להם אופק הם ויתרו על לוקה ולא קיבלו את ה 8 בחירות. זו קבוצה שהיא איזור מוכה אסון.