ערב בלתי נשכח ליוקיץ' עם טריפל דאבל דאבל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ערב בלתי נשכח ליוקיץ' עם טריפל דאבל דאבל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 117 (48-17) – קליבלנד קאבלירס 118 (10-53):

יתרון 9 5 דקות לסיום לא הספיק לשארלוט האומללה מול קליבלנד שבסופו של דבר עשתה בדיוק מה שצריך כדי לנצח את המשחק הזה, כאשר האנטר קולע את שתי הנקודות שמעלים אותם ליתרון 43 שניות לסיום, וברידג'ס מאבד את הכדור שהופך את שארית המשחק לקרב זריקות עונשין בו קליבלנד בסופו של דבר, מנצחת.

ברידג'ס הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 46 נקודות באחוזים נהדרים, למלו בול קלע 13 בלבד וממשיך להיות חלש מאוד.

מיטשל קלע 24 בערב מחריד של 0 מ-6, כאשר מחצית מנקודותיו באו מהקו. גרלנד הוסיף 20 ומובלי סיים עם 19.

טורונטו רפטורס 118 (42-21) – יוטה ג'אז 109 (48-15):

קסלר וקיאנטה ג'ורג' קלעו 18 למפסידים, כאשר קסלר מוסיף גם 25 נקודות בערב דומיננטי מתחת לסלים כשהוא מוסיף גם לא פחות מ-8 חסימות (!). סקסטון קלע 17, וכמוהו קייל פליפובסקי.

קוויקלי קלע 34, סקוטי בארנס הוסיף 22 ו-12 ריבאונדים למנצחים.

דאלאס מאבריקס 111 (32-32) – ממפיס גריזליס 122 (24-39):

רבע אחד הספ ויותר נכון 4 דקות בהם הגריזליס רצו 4-15 וניצחו את המשחק הזה בלי יותר מדי קושי במשחק בו שלטו בריבאונד וקלעו באחוזים טובים בהרבה מיריבתם השבורה לחלוטין.

נג'י מארשל קלע 29 והדגים את תיאורית ה- בערך כל שחקן בליגה יכול לקלוע 20 במשחק אם לנצח זה לא מטרה. ברנדון וויליאמס עלה מהספסל וקלע 31 ב-34 דקות כשהוא מפציץ מכל טווח. קליי קלע 15 3 מ-9 לשלוש.

ג'ה מוראנט קלע 31 באחוזים רעים, ביין קלע 27 עם 16 ריבאונדים, כולם בהגנה, ברנדון קלארק הוסיף 17 מהספסל.

מיאמי היט 104 (33-29) – מיניסוטה טימברוולבס 106 (39-36):

מיניסוטה הובילה לאורך כל המשחק אבל הסתבכה לקראת הסיום כאשר רובינסון קלע שלשה 3 שניות לסיום, וקונלי איבד את הכדור, אבל הניסיון הנואש של אדביו לנצח את המשחק לא מצא את הטבעת והזאבים יוצאים עם הנצחון.

אדביו סיים עם 29, הירו הוסיף 22 משלו.

בצד השני 7 שחקנים סיימו עם 12 נקודות או יותר בהובלת נאז ריד ודי וינצ'נזו שקלעו 15 כל אחד.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 107 (11-52) – פורטלנד טרייל בלייזרס 89 (36-29):

אוקלהומה הובילה לאורך כל המשחק, פורטלנד צימקה עד 2 ברבע הרביעי אבל שם תש כוחה, ואוקלהומה רצה כל הדרך עד הסיום בערב שבו החזיקה את יריבתה על 19% לשלוש, היא לא התקשתה לנצח.

סקוט הנדרסון שבאמת לא ברור לי מה העתיד שלו בליגה קלע 22 מהספסל, שיידן שארפ הוסיף 19 וסימונס קלע 14, אבדיה לא שיחק בשל פציעה.

אארון ווויגנס הוביל את אוקלוהמה חסרת SGA עם 30, קארוסו עלה מהספסל וקלע 17, דיאנג וג'ו קלעו 16 כל אחד.

דנבר נאגטס 149 (22-41) – פיניקס סאנס 141 (34-29):

אחרי משחק שבו דנבר הובילה בדו ספרתי לאורך רוב הדקות וקלעה טוב יותר מיריבתה, במשחק שגם היה נטול הגנות, פיניקס הדהימה כשעלתה ליתרון 4 דקות לסיום, אבל דנבר כפתה הארכה בה לא התקשתה כשקלעה 24 נקודות ב-5 דקות, לוקחת את הנצחון עם עוד משחק בלתי נשכח של ניקולה יוקיץ', השחקן הטוב בליגה.

בוקר קלע 34, דוראנט הוסיף 29 באחוזים נהדרים ובראדלי ביל היה פתטי עם 0 מ-5 לשלוש ו-11 הנקודות ב-41 דקות, החוזה הגרוע בהיסטוריה של הליגה.

יוקיץ' קלע 31 הוסיף 21 ריבאונדים ו-22 אסיסטים איך זה נקרא? טריפל דאבל דאבל? גורדון הוסיף 27 בראון קלע 25, מארי סיים עם 19 ופורטר עם 16.

סקרמנטו קינגס 127 (32-30) – סן אנטוניו ספרס 109 (35-26):

סן אנטוניו ללא וומבי פשוט הפסיקה לנסות, וסקרמנטו שלטה בריבאונד 36-51.

קאסטל קלע 25, פוקס הוסיף 16 אבל היה חלש להחריד מול קבוצתו לשעבר עם 0 מ-6 לשלוש.

לווין קלע 36 לקינגס, דרוזן הוסיף 22.

לוס אנג'לס קליפרס 105 (29-34) – ניו יורק ניקס 95 (23-40):

הקליפרס מכריעים את המשחק ברבע הרביעי, מפתיע בהתחשב בכך שהקליפרס מגיעים אחרי משחק בהארכה בבאק טו באק.

טאונס קלע 23, ברידג'ס הוסיף 22.

הארדן קלע 27, קוואי הוסיף 20 למנצחים.

Subscribe
Notify of
45 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
08/03/2025 9:42:02

מחכה שיעלה אוקייסי בריפליי אבל ברור שלעלייה של לאמלו למגרש היה קשר כלשהו למחיקת הפער לטובת הגילרעות למרות שהקיצוץ הכל לפני כן.

דוקטור רזי הופמן
08/03/2025 9:44:22

לגבי ניקס, עכשיו רואים כמה הטרייד על החתול היה לא טוב לניקס.
אני חוזה שבפליי-עוף יעופו כבר בשלב הראשון.
חוזה במחזה

TRIP
TRIP
08/03/2025 10:24:50

אחריי קיירי הסרבי הכי מהנה לצפייה. בכל פעם ששיי מביא ריצה משכנעת לMVP
יוקיץ מביא תצוגות שלא ראינו. סנטר שלא מסתמך על אתלטיות\פיזיות לא הולך לשום מקום בעשור הקרוב
לפחות עד שיימאס לו ויחליט לחזור להתחרות במרוצי סוסים.
שביל הגיע לסאנס, בוקר שאל איך ישמרו אותם הוא שכח שגם הם צריכים לשמור בצד השני
גם בהתקפה לשחק אחד על אחד זה לא כדורסל. דוראנט עם אש בעיניים במשחקים האחרונים
איפה זה היה בכל העונה

Last edited 14 days ago by TRIP
האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/03/2025 11:05:46
Reply to  TRIP

ספק אם יוקיץ' יכול להתחרות במרוצי סוסים, ארוחת הבוקר שלו שוקלת כמו ג'וקי ממוצע… מניח שהוא בעלים של כמה סוסים

Shenanigans
Shenanigans
08/03/2025 10:50:32

עוד תצוגה מדהימה של הmvp הראוי לזכייה. שיי בעונתו הנוכחית היה אמור לזכות כנראה מול כל עונת mvp קודמת של הג׳וקר, אבל המספרים של הג׳וקר העונה היסטוריים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/03/2025 11:07:42

יש מצב לתת את הmvp לשני שחקנים? מגיע לשג'א, אבל אין מצב שיוקיץ' לא לוקח…
תודה רבה דור

גיא רוזן
08/03/2025 11:09:41

יוקיץ' מדהים והכל,
אבל ההגנה של דנבר… פחות.

מי לעזאזל משאיר את דוראנט לבד בפינה לשלשה???

בכלל, המשחק הזה, עם האנרגיות והכל, היה בעיקר ללא הגנות.

ההתפרקות של הסאנס מול כל פיק אנד רול של יוקיץ' זה פשוט עצוב.
חוסר היכולת לאתגר את הכניסה שלו לצבע באחד על אחד וההתפרקות אחרי כל ניסיון לדאבל טים.
אבל הכי שיגע אותי? הכיסוי המזעזע על השלוש. דנבר רתחו (גורדון בתחילת המשחק קלע הכל) ועדיין הסאנס בעצלתיים עושים טובה אולי מרימים יד לכיוונו הכללי…

הסאנס ההגנה מס' 27 בליגה, וזה בלט הלילה. ממש.

השורה התחתונה –
משחק מהנה והכל,
השחקן הכי טוב ב-NBA
לדעתי,
זה לא מספיק לסאנס אפילו בשביל מקום לפלייאין,
והניחוש שלי הוא שדנבר שוב לא מגיעים לפיינלס
(עבורם כל דבר פחות זה כישלון).

לגבי סוגיית ה-MVP
ובכן,
יוקיץ' לדעתי (שוב) הוכיח שהוא השחקן מס' 1 בליגה.
ועדיין,
מסורתית התואר לא בהכרח הולך לשחקן הכי טוב בליגה (תשאלו את ג'ורדן),
למיקום הקבוצה יש משקל גדול.
ומה לעשות,
הת'אנדר בעונה אדירה.
שג"א בעונה אדירה.

תודה, דור.
שבת שלום.

Shenanigans
Shenanigans
08/03/2025 11:27:57

דווקא הטיעונים ששיי שחקן טוב יותר (לפחות שחקן שלם יותר, יותר טוב בהגנה)
אבל יוקיץ׳ פשוט נותן עונה היסטורית בכל קנה מידה + יותר חשוב לקבוצה שלו (לדעתי)

לגבי המיקום –
ב20-21 יוקיץ׳ לקח כשדנבר במקום ה5 הכללי בליגה
ב21-22 יוקיץ׳ לקח כשדנבר בערך במקום ה10 בליגה
ב22-23 אמביד לקח כפילי מקום 3 בליגה
ב23-24 יוקיץ׳ לקח כשדנבר מקום 2-3 בליגה
בינתיים ב24-25 דנבר בערך במקום 4-5 בליגה

עגל
08/03/2025 11:32:53
Reply to  Shenanigans

אבל זה כמו עם לברון, לא רוצים לתת לו 8 שנים ברצף, אז כנראה שיעשו קצת צדק חברתי . . .

Shenanigans
Shenanigans
08/03/2025 11:38:11
Reply to  עגל

כן, זה כנראה מה שיקרה

דוקטור רזי הופמן
08/03/2025 12:06:34
Reply to  עגל

שוב עניין הצדק החברתי.
בינינו זה בולשיט בספורט.
אתה רוצה צדק חברתי? יופי אבל לא בספורט תחרותי.
מתחרים בשביל לנצח.

גיא רוזן
08/03/2025 12:17:13

נכון. והת'אנדר מנצחים יותר. הרבה יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

נו טענות מגוחכות ללברון לא היה מגיע 8 וגם לא 4. שגא עולה על יוןקיץ בכל אספקט של כדורסל זה שגא קל

גיא רוזן
08/03/2025 14:14:17

בכל אספקט של כדורסל!
למעט אחוזי קליעה מהשדה.
אבל חוץ מזה, בכל אספקט…
למעט אחוז משלוש. אבל באמת, חוץ מזה,
עולה עליו בכל אספקט…
למעט ריבאונדים. אהה, כן. ואסיסטים.
אבל חוץ מזה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח נו באמת אל תשווה את דרגות הקושי של הזריקות. יוקיץ בזריקות של שגא יקלע 22 אחוז

גיא רוזן
08/03/2025 15:03:08

נו, באמת.
מה הקשר?
המטרה בכדורסל זה לקלוע יותר.
יוקיץ' את הצד הזה של המשחק עושה טוב יותר מכל שחקן אחר כיום בליגה,
וזה לא קרוב.
היכולת שלו ליצור לעצמו ולחבריו מצבי קליעה דומה לזו של גדולי המשחק בכל הזמנים.

לכתוב ששג"א עולה על יוקיץ' בכל אספקט של המשחק?
באמת?
אין לי של שמץ של ספק שגם אתה לא מאמין בזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא קולע טוב יותר מיד ריינג שלשות, על מגינים בכללי קליעה טובה יותר מכל טווח, מכדרר בכמה רמות יותר טוב, יד שמאל הרבה יותר טובה, הגנה הרבה יותר טובה, אתלטי יותר, מהיר יותר, כושר טוב יותר.
מבחינתי זה נקרא כל אספקט ומהנה הרבה יותר לצפייה

גיא רוזן
08/03/2025 16:57:32

להמציא נתונים לא באמת הופך נרטיב לנכון.
למעט 10 – 14 פיט אין טווח ששג"א קולע באחוזים גבוהים מיוקיץ', כולל שלשות.
מיד ריינג' ארוך?
יוקיץ' קולע אותם באחוזים פסיכים.

השורה התחתונה ברורה –
אין דרך לספר את הסיפור בצורה המלמדת ששג"א קולע באחוזים טובים מיוקיץ'.
בגדול,
בזכות העומדים,
ה-TSשל הצמד כמעט זהה (יתרון מינימלי ליוקיץ')

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הסיפור זה צפייה במשחקים זה די ברור לא צריך סטט בשביל זה

גיא רוזן
08/03/2025 20:14:55

עכשיו זה מובן למה אתה חושב ששג"א קולע באחוזים טובים יותר.
בהיילייטס לא מראים לך את ההחטאות…

עגל
08/03/2025 16:51:11

גיא, אתה מדבר על לקחת זריקות קלות?
שכחת שאתה מדבר עם אחד ממסומאי קובי הגדולים.

גיא רוזן
08/03/2025 17:10:31
Reply to  עגל

אין מקום להשוואה בין שג"א לקובי.
בשום עונה של קובי הוא לא היה קרוב לצמרת היעילות.
שג"א לא זאת בלבד שקולע 32 נק', הוא עושה את זה ב-TS מרשים של 63.6%
יותר מקרי, יותר מדוראנט.

אני באמת חושב שמגיע לו השנה MVP,
ולא בגלל כמה פעמים זכה יוקיץ'.
זה נגמר לראות שחקן שמוביל את הליגה בנקודות למשחק,
משחק הגנה אדירה בקבוצת ההגנה החזקה בליגה,
קולע ביעילות נדירה,
עושה את כל אלו בקבוצה עם מאזן טופ 2 בליגה בהפרש אדיר ממקום 3 כאשר לצדו לא משחק אפילו אולסטאר אחד.
הגילאים של השחקנים שלצדו?
(8 הקלעים המובילים בקבוצה)
23, 22 ,25, 25, 26, 25, 21

TRIP
TRIP
08/03/2025 18:27:54

ג'יילן ויליאמס נבחר לאולסטאר העונה. צ'ט גם היה נבחר או מועמד לשחקן ההגנה אם לא הפציעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

זה שהוא נבחר זה יפה כיום כרגע הוא לא ברמת אולסטאר

גיא רוזן
08/03/2025 11:47:15
Reply to  Shenanigans

שאלת הנתונים לא כזו פשוטה.
שג"א מוביל את הליגה עם 32.8 נק' למשחק
(יוקיץ' עם 28.9).

מצד שני,
ליוקיץ' 12.9 רב' ו-10.6 אס'. מפלצתי.

שג"א שחקן הגנה טוב יותר –
הת'אנדר עם ההגנה מס'1 בליגה,
דנבר במקום ה-18.
לשג"א יותר גגות + חטיפות (2.8 מול 2.4),
אבל חשוב יותר –
הלחץ שהוא והקו האחורי של הת'אנדר מייצרים הוא הלב של ההגנה הטובה בליגה.

יוקיץ' ראשון בליגה ב-PER עם 32.3, שג"א שני עם 31.1
שג"א ראשון בליגה ב-WS עם 13.8,
יוקיץ' שני עם 13.4

אז איך משקללים את כל הנתונים?
ובכן,
בחיוב שלי, אם היו נותנים לי להצביע –
הייתי מתעדף את השילוב של התקפה/הגנה/מאזן מצדו של שג"א על פני העונה ההיסטורית של יוקיץ'.

אבל,
וזה אבל גדול –
זו רק דעתי האישית.
השנה זה באמת יכול ללכת לכל אחד מהצמד האדיר ולא תהיה לי תחושה של חוסר צדק.

עגל
08/03/2025 11:22:20

תודה דור. הניקס הפסידו בבאק טו באק אחרי הארכה מול הלייקרס.
יוקיץ אדיר, פשוט התרגלנו.
מילא נק׳ וכ״ח אבל 22 אסיסטים זה משהו לא נתפס.
#יותרטובמג׳ורדן

MacLeod 1
MacLeod 1
08/03/2025 11:26:03

איזה יוקיץ' זה, שמע שמשווים אותו לבירד, אמר נוסיף גם את מג'יק…
שג"א שחקן על, אפשר להתווכח אם הוא ברמה של אייברסון, דרק רוז, KJ, ברנדון רוי, הוא בטח עדיין לא קובי.
יוקיץ לעומת זאת עמוק בויכוח של 5 הסנטרים הטובים ועשרת השחקנים הגדולים אי פעם.
ההתנגשות ביניהם השנה מאוד מעניינת ותקדימית, לנו נותר להנות ולקוות לפלייאוף טוב של שניהם.

דוקטור רזי הופמן
08/03/2025 12:08:13
Reply to  MacLeod 1

אשווה אותו לבירד שיהיה בדרך לאליפות שלישית.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/03/2025 13:05:28

הקבוצה שהייתה לבירד, למזלנו, הייתה אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה. מסביב ליוקיץ' יש שחקנים טובים יותר וטובים פחות, אבל אף אחד מהם לא ייכנס לדעתי לHOF (חוץ מראסל, כנראה, אבל הוא הגיע לשם בערוב ימיו הספורטיביים)

Last edited 14 days ago by האווי לאסוף
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
08/03/2025 12:38:50
Reply to  MacLeod 1

ברנדון רוי הוא באותה שורה עם אייברסון,דרק רוז וקווין גונסון ????????

MacLeod 1
MacLeod 1
08/03/2025 16:24:42

ביכולות? חד משמעית כן.
פשוט הברך שלו נקטפה בדמי ימיה… מבחינת הקריירה הוא לא בשיחה, ולא בשורה.

gogo
gogo
08/03/2025 12:16:00

חזינו הבוקר בהצגה. צפיתי בהרבה משחקי דנבר. אין כמו לפתוח את היום מוקדם בבוקר עם קפה עם יוקיץ.
יוקיץ והגנה- כולם אומרים שנים שהוא שחקן הגנה גרוע. אני אומר- אולי לא מהשומרים הכי טובים אבל לא כזה גרוע. הגודל, אורך הידיים והחוכמה מאפשרים לו לחסום קווי מסירה, לחטוף לא מעט כדורים, וגם להקשות מידי פעם על שחקנים לקלוע עליו מתחת הסל.

A Ljos: Resurrection
08/03/2025 13:34:49

פריקין יוקיץ'. לא הבנתי איך עוברים מ"בקושי עולה למשחק כי פציעה" ל"עשיתי טריפל דאבל, felt cute אז עשיתי עוד אחד באותו משחק".
לעזאזל עם ה-MVP, לעזאזל עם השוואות והקטנות של השחקנים הטובים בעולם, אם אי אפשר לשים את כל השטויות האלו בצד ופשוט להנות מהופעה אדירה, אני לא יודע מה אנחנו עושים פה.

דריימונד גרין הגיב לכל אלו שהודיעו לו שטאונס לא התחמק ממשחק עם באטלר אלא נכח בהלוויה חשובה. ו, אתם יודעים, אדם גדול מסוגל להתנצל. דריימונד הוא לא אדם גדול. התגובה שלו הייתה משהו כמו, אני מצטער לשמוע את זה, אבל אני הגבתי למה ששמעתי, והתוכנית שלי ושל ברון דייוויס חייבת להמשיך.

מילווקי מסתבר כבר שנים מציעה דיל לאוהדים שלה: [נשימה ארוכה] 30 סנט הנחה לדלק ב-48 שעות שאחרי המשחק בקניית 12-30 בירות אם מילווקי מגיעים ל-95 נקודות אחרי 36 דקות משחק. מישהו ניסה את זה ושרד כדי לכתוב: https://www.brewhoop.com/2025/3/7/24379752/milwaukee-bucks-kwik-trip-michelob-ultra-beer-kwik-95-gas-promo

דאלאס ממשיכים לאבד שחקנים. הפעם הפורוורד אוליבייר מקסנס פרוספר נפצע ביד וצריך לעבור ניתוח שישבית אותו עד סוף העונה. דאלאס באמת ממש על הסף של לא להצליח להביא 7 שחקנים למשחק ולקבל הפסד טכני.

ארבל חילבה
08/03/2025 15:47:18

בנוגע למילווקי, כרגיל – נתן פילדר חשב על זה קודם
https://m.imdb.com/title/tt2777064/?ref_=ttep_ep_4

A Ljos: Resurrection
08/03/2025 18:54:12

הייתי צריך ללכת לראות.
זה גדול. ונורא.

ארבל חילבה
08/03/2025 19:36:04

וואו הייתי בטוח שאתה מכיר (על סמך ההיכרות הווירטואלית המועטה). אם לא ראית את כל הסדרה nathan for you, ועוד יותר מזה – את the rehearsal, רוץ עכשיו. אני שונא להגיד על משהו שהוא חובה אבל זה חובה, חובה

ארבל חילבה
08/03/2025 19:37:08

אנדי קאופמן לידו זה מבוכה ברמה של קטורזה. הוא הצליח לזקק את רגש הקרינג' ברמת זיקוק של משורר

אור
אור
08/03/2025 20:01:09

הפוסט על הבאקס והפרומושן גדול. וגם נייתן

Berch
08/03/2025 13:36:58

תודה רבה על הסיקור
יוקיץ' נותן מספרים שלא נראו מאז ווילט צ'מברליין…. מה זה????
אחלה שאבס
😍

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יוקיץ' שוב הוכיח, למרות שזה ככה כבר מזמן, שהוא הנאגט הטוב ביותר בכל הזמנים. מעניין לחשוב על מועדונים אחרים בהקשר זה:
א. מועדונים שבהם, כמו בדנבר, הבחירה ברורה יחסית – ספרס, גולדן סטייט, שיקגו, למשל.
ב. מועדונים שבהם הבחירה לא כל כך ברורה – לייקרס, סלטיקס, יוטה, למשל.
ג. מועדונים שאין לי מושג מה הבחירה אצלם – ניקס, סקרמנטו, למשל.
ד. מועדונים שלא בטוח שיש שחקן שבכלל עובר את הרף המינימלי – קליפרס, שרלוט, למשל.
ה. מועדונים שקשה לי להחליט לאיזו מארבע הקטגוריות הנ"ל צריך לשייך אותם – ממפיס, מילווקי, אורלנדו, למשל.
יכול להיות רעיון נחמד לפרויקט קיץ – כל אחד לוקח מועדון ומסביר לאיזו קטגוריה שייך המועדון ומי השחקנים הרלבנטיים.

captain beefheart
captain beefheart
08/03/2025 16:13:39

הבנתי את קריטריון א' – קבוצות שבהיסטוריה שלהן ג'יזס קרייסט אחד, שמאפיל על כל קונטנדר אחר.
מזה הסקתי שהקריטריון של ב' זה אותו דבר – רק שהיו יותר ממשה רבנו אחד.
ומזה תמהני – סטוקטון/מלון היו לכל היותר יתרו. היעדר הטבעות שם אותם בצד הלא נחמד של ההיסטוריה: בעוד כמה שנים הם יהיו שמות עפים באבק הרוח, שרק עכברי הופס ברחבי העולם יכירו. רק בשם, בלי שום זכרונות אקטיביים.
בקיצור יוטה לקריטריון ו' – כלום בפיתה.

(אגב לא' נראה לי יוסטון די מתאימים)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הכוונה היא לשחקן הטוב ביותר בכל הזמנים במועדון ספציפי, ובמקרה של יוטה לדעתי קשה להחליט אם זה סטוקטון או מאלון, (אני אישית מצביע סטוקטון, אבל מבין לגמרי מי שחושב אחרת).
.
ממה שאתה אומר אני חושב שקטגוריה ו' שהוספת היא של מועדונים שהשחקנים הכי טובים שלהם לא עוברים את הסף המינימלי מבחינת האיכות/ההישגים. וזאת בשונה מקטגוריה ד' שלי שהתייחסה למידת הזהות של השחקן עם המועדון, כלומר גם אם נצביע על שחקנים היסטוריים כמו קוואי, וולטון ואפילו כריס פול, לטעמי הם לא מספיק מזוהים עם הקליפרס כדי להיות השחקן הכי גדול של המועדון. לכן סטוקטון ומאלון, שלגמרי מזוהים עם יוטה, נכנסו בקטגוריה ב' ולא בד'.

מנחם לס
08/03/2025 15:22:08

תודה דור

נועמיקו
נועמיקו
08/03/2025 19:32:08

בספורט5 מדווחים שהדאבל-טריפל-דאבל של יוקיץ' הוא הראשון אי פעם ב-NBA

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  נועמיקו

הם בטח מתכוונים אחד עם מעל 30 נק' או משהו יחודי כזה, כי גם ווסטברוק עשה טריפל דאבל דאבל "רגיל":
https://hoops.co.il/?p=154190