פריוויו 2024-5: ניו-אורלינס פליקנס / המהפנט

פריוויו 2024-5: ניו-אורלינס פליקנס / המהפנט

פרולוג

המינגווי קיבל השראה בפריז. הוא נהג לשבת בבתי קפה ברובע מונפראנס או לערוך טיול מרגיע בגני לוקסמבורג. לא פחות השראה יכול היה לקבל בניו אורלינס, עיר המיסטיקה וההרמוניה השקטה, העיר שהנחילה לנו את הג'אז.

אני לא חיפשתי רוגע, ניסיתי למצוא דרך להפוך כתבה על קבוצה כמו ניו אורלינס למעניינת. אין דבר טוב יותר מאשר ללכת לפגישת יעוץ אצל ראשל המטריפה שבאה מפריז ונשארה בישראל. בחורה נאה, נחמדה, לא מסובבת ראשים של גברים, אבל דליקטס במטבח, ופנינה בחכמת חיים.

יום שישי בבוקר, ויש אורחת לראשל – נזימה העיראקית העצבנית. בכל פעם שאני מבקש חוות דעת על האוכל של ראשל היא עונה "אנחנו העיראקים אריסטוקרטים תראה בדלאק (מתוק), וואלה לראשל אין מושג בבישול, היא משתמשת ביותר מידי שמן, שתבוא שבוע לאור יהודה ונעשה ממנה בן אדם".

ראשל רכש מצרפת, רק שנתיים בארץ, מכינה אוכל שמספיק לנושאת מטוסים. על כל צלחת שאני נוגע היא אומרת "זה למסיבה", עוד צלחת "גם למסיבה". על איזו מסיבה את מדברת ? נזימה ענתה במקומה – "יה זאמל איבן זאמל, (חמור בן חמור), זה למי ס..בא (מי שבא). מיד שיניתי נושא "אני כותב על ניו אורלינס". נזימה מיד הכריזה "רמאד רמאדיין (נפילה, נפילה), אין מה לכתוב עליהם. אבל ראשל ואני נעזור לך".

קצת היסטוריה

"ראח אל עספור וחוד אל חאט מאעו – הציפור ברח ולקח את החוט איתו" (מפניני ראשל)

מה הקשר בין כריס פול, אנטוני דיוויס וציון ויליאמסון? כולם קשורים לניו אורלינס, כולם עדיין משחקים כדורסל, ציון עדיין משחק בניו אורלינס, כולם כוכבי על. רק מה –  אף אחד מהם לא שיחק יחד עם השני, הם מעולם לא שיתפו פעולה יחד במדי ניו אורלינס!

כריס פול יחד עם דיוויס – לחלוטין לא היה אפשרי, כי דיוויס הוא בחירת הדראפט שהתקבלה כבחירת סיבוב ראשון של הקליפרס בטרייד של כריס פול.

דיוויס עם ציון – כן היה אפשרי. אבל היה צריך לקחת הימור שהציפור תברח  מהכלוב. בניו אורלינס החליטו לוותר על הכוכב הכי גדול שהיה להם, בעבור נזיד העדשים של עשיו. מה אנו זוכרים היום על עשיו? זוכרים אותו כפראייר שהפסיד כמעט הכל כי נכנע ליצריו. מי לא יודע מי היה יעקב? הוא אחד משלושת האבות, ועשיו לא.

הבה נסקור טיפ טיפה את הטרייד הכי משמעותי שעשתה ניו אורלינס – היא ויתרה על דיוויס, קיבלה בתמורה את אינגראם, שאותו לא הצליחה למכור בקיץ האחרון, את לונזו בול, הפצוע התמידי, שעף מהכלוב ללא תמורה, את ג'וש הארט שלא נמצא יותר בכלוב, ושלוש בחירות דראפט, כולן באזור קו המשווה – בחירות שרק בהרבה מאוד מזל יכולות להנחית כוכב. כלומר, נתנו כוכב בשביל אוסף גרוטאות, לא נשארו אפילו עם החוט של הציפור  

"לערוסה דהרה מלילת אלחנה – רואים את תכונות הכלה כבר בליל החינה" (נזימה דרך פהרוניסה)

ונתחיל עם נזימה, עם הכלה ועם החינה. האם ניו אורלינס קבוצה רצינית או רמאד רמראדיין, שנראית רע כבר בליל החינה? איך בודקים? גלשתי לאתר של רבנו הגאון פורבס, אתר כלכלי מעולה+, אתר כלכלי בצמרת האתרים. באתר הם קובעים מה כל אחד מאיתנו שווה. מקצועיים חבל על הזמן. אם בא לך לאכול את הלב, לקבל טעימה ממיליארדים שלעולם לא יעמדו לרשותך, אז הגעת לאתר הנכון. אם בא לך לאכול את הלב מכיוון אחר יש את הספורטס אילוסטרייטד שם תצפה בבחורות שלעולם לא תהיה קרוב אליהן.

השווי של הקבוצה נע בין 2.5 מיליארד ל-2.7 מיליארד, וזה השווי כמעט הכי נמוך בליגה, רק מיניסוטה וממפיס די צמודים.

זה הרבה יותר מהסכום בו ניו אורלינס, עיר שלמה, נקנתה מהצרפתים – 15 מיליון דולר. רק קחו בחשבון שאז הדולר אז היה שווה הרבה הרבה יותר. זה יותר מהמחיר ששולם על מנהטן, אי שלם בשם מנהטן, נרכש מהאינדיאנים תמורת ערימה של חרוזים.

מה זה אומר בהשוואה לישראל? לשופרסל 425 סניפים בארץ, על 540 אלף מטר מרובע, כולם ביחד שווים פחות מניו אורלינס. לדלק 242 תחנות תדלוק, 206 חנויות נוחות, ו-2500 עובדים, וכל זה שווה פחות מניו אורלינס.

אז תגידי גברת נזימה, כמה קובות אורז שווה הקבוצה הלא שווה שלך?

קצת על הקבוצה

"אילי מה ענדוש אלפלוס, קלאמו מסוס – מי שאין לו כסף, מילותיו לא שוות כלום" (מפניני ראשל), וגם "די חשבה מא אכלה – מי שמחשב את מזונות לא יאכל" (נזימה)

מאמן – וילי גרין ,לא רע אבל לא כוכב.

מה עשו בקיץ?

עזבו

מה משותף ל-JV, נאנס ג'וניור ודניאלס? כולם הובילו את הקבוצה בקטגוריה כזו או אחרת, וכולם לא יהיו בקבוצה בשנה הקרובה. JV עם 8.8 ריבאונדים, ו-0.8 חסימות למשחק, המוביל בקבוצה בשתי הקטגוריות הללו, ברח מהכלוב. דניאלס, עוגן הגנתי ראשון בחטיפות בשנה שעברה, עזב, וכמוהו גם נאזי מרשל, לידל וראיין הלא חשובים, וקודי זלר (לפחות היה נשאר בסנטר עד שימצאו פתרון אחר).

הצטרפו

דניאל תייס, שיהיה כנראה הסנטר הפותח, 2.03 מטר, קצת נמוך לעמדה, ונחשב לסנטר מחליף בליגה.

דז'ונטה מוריי, השינוי הגדול של הקיץ, יהיה הרכז הפותח, שזה שדרוג בהשוואה לשנה שעברה.

נשארו

הפוקוס היה על אינגראם – יימכר או לא יימכר? הרעיון היה לקבל תמורת אינגראם סנטר טוב. לפחות חמש שנים שהקבוצה מחפשת סנטר שיכול גם לרווח את המשחק. הרעיון היותר גדול – אינגראם גומר חוזה בשנה הבאה והארכת חוזה תעלה הרבה כסף. אינגרם רוצה הארכה בשווי 208 מיליון, בניו אורלינס לא רוצים לשלם כל כך הרבה – תוספות שכר מוגזמות יכניסו את הקבוצה לחיבוק המאיים של האפרון הראשון. במאסטר שף מחלקים אפרון (סינר) לכל מתחרה מצליח. בניו אורלינס לא אוהבים סינרים, בפרט כשהסינרים יוצרים חור בכיס. רעיון הטרייד לאינגראם יפה אבל אין לו מספיק ביקוש, ואין תוצאות.   

חיבוק האפרון

הקבוצה הזו תשלם בעונה הבאה 169 מליון דולר שכר רק לשחקנים. זה מעל לתקרה, אבל לא באפרון הראשון. ההערכה שלי היא שעד הדדליין הפליקנס יורידו את המחיר, כדי לא להיכנס לאף אפרון ושאינגראם יימכר.

אז אינגראם נשאר, בינתיים, וגם ציון כמובן, וחוץ מהם – אלברדו מחליף טוב. מקולום שיזוז לשוטינג, פלוס גיבוי לרכז. טריי מרפי, מגן מעולה, שיכול להיכנס לחמישייה הראשונה על חשבון מקולום. הרב ג'ונס, שחקן טוב שעושה הכל, וג'ורדן הוקינס הצלף.

לסיכום – התחזקו בקו האחורי אבל נחלשו מאוד בקדמי.

איך זה יראה?

יש לקבוצה קו אחורי לא רע, אפילו טוב, והתוספת של מוריי מהווה שיפור לקבוצה, אבל עדיין יש לי ספקות לגביו. סן אנטוניו ויתרו עליו ולא ניסו להשיג אותו בקיץ למרות שהם היו זקוקים לרכז, אטלנטה מכרה אותו כי לא הסתדר עם יאנג. מה שיהיה לנו בשנה הבאה בניו אורלינס זו גרסה דומה לאטלנטה – מוריי ומקולום שני גארדים שיודעים לרכז ולקלוע. כאמור, יש להם מחליף מהטובים בליגה – אלברדו, ואת הוקינס.

בעמדה 3 נמצא בעיקר את אינגראם, כשהעובדה שזו השנה האחרונה בחוזה שלו תשרת את הקבוצה, מאחר והוא ירצה להוכיח את עצמו. הבעיה בעמדה 3 שגם מרפי וגם הרב ג'ונס ראויים לפתוח. יש פרשנים שמזיזים את מרפי ל-2, ואז ג'ונס מתנדנד בין 3 ל-4.

כי מציון תצא תורה

זוכרים את הצמד המיתולוגי "השמן והרזה"? לפליקנס יש את השמן והרזה בגוף אחד – זולל הפיצות והבשרים שהופך לדוגמן שאנו אוהבים לכנות אותו בשם ציון. כל התחזיות האופטימיות מתבססות על היכולת שלו ועל מבנה הגוף החדש שלו. יש לו הרבה יותר כדורסל מ-95% מהשחקנים היום, אבל האם נתעלם לגמרי מהעבר שלו? עבר מלא פציעות, השמנות, ואורח חיים לא ספורטיבי?

יש לו עוד בעיה – סביבו יש מעט מאוד עזרה. אם מציון תצא תורה, מי יביא אותה לירושלים? אינגראם ככוכב שני? מנהלים בליגה סבורים שלא. מי יעזור לו בקו הקדמי? דניאל תייס? איב מיסי, שנבחר בדראפט, 2.14 אתלטי עם רגליים טובות, יכול להיות פתרון טוב בעתיד, אבל נכון לעכשיו הוא פרויקט עתידי, לא משהו שיעזור בעונה הקרובה. אז אולי ציון, 1.98 מטר, יצטרך לשחק מול ענקי 7 רגל (2.14 מטר)?

מסקנה שלי – הקבוצה לא בנויה טוב ולא מאוזנת במקומות הנכונים.

בהוקרה לנוסטרדמוס

"דלתות העתיד פתוחות בפני אלה שיודעים כיצד לדחוף אותן" – מישל קולוש, הומוריסטן צרפתי

תחזית אופטימית

מהי תחזית אופטימית? תלוי מאוד את מי שואלים – אצל ראשל חריימה עסיסית שנטרפת תוך שניות זה הכוס המלאה שלה. אצל נזימה מעמול אלוהי עושה לה את היום. אצל המנג'ר של הוויזארדס 60 הפסדים בעונה זה אופטימי, 70 הפסדים זה נס הלחם והדגים של ישו. כלומר קודם הצג את הציפיות שלך, ולפי זה נקבע את הקריטריון לאופטימיזם.

יש פרשנים שרואים בסיבוב שני בפלייאוף, או ב-58 ניצחונות בעונה הרגילה, יעד ריאלי, אני רואה בזה יעד אופטימי. אני רואה בניו אורלינס קבוצה שמקסימום עולה לפלייאוף, אבל לא מגיעה לסיבוב השני. למה אני לא מאמץ דעות של מומחים, רובם חיים הופס כל היום? הרי זה הכי נוח בשבילי. למה אני לא מעתיק בפשטות את מה שהם אומרים ויוצא גדול?

התייעצתי עם נזימה – "תקשיב לי, כפרות עליך, המורה שלי בטכניון קבע שהכי טוב להוכיח תזה זה בדרך השלילה"

כדי להיות בסיבוב השני על הקבוצה להיות ברמה של… דאלאס – עם קו אחורי הרבה יותר טוב משל ניו אורלינס, מיניסוטה – עם קו קדמי שיזלול לקינוח את זה של ניו אורלינס, דנוור – עם יוקיץ שעושה חיים מול ניו אורלינס, ואוקלהומה – שטובה מניו אורלינס בכל עמדה חוץ מעמדה 4. לא ריאלי.

ונניח שיש הפתעה, והלייקרס, סקרמנטו או ממפיס תופסות מקום בין ארבעת הראשונות, אתם באמת חושבים שהפליקנים החמודים יוכלו לטרוף אותם?

תחזית פסימית – בספטמבר אין לי תחזית פסימית, זה כמו לבקש מחתן בחופתו לנפק תחזית פסימית – אין דבר כזה. בשלב הזה כולם אופטימיים.

תחזית ריאלית – הדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף.  

לסיכום

"החמור עומד למות, אומרים לו חכה מגיע האביב" (מפרקי משניות של נזימה)

ניו אורלינס מחכה לאביב. אבל האביב לא נברא בשבילה. היא אחת הקבוצות שאפשר לקבוע בביטחון מוחלט שלא יזכו באליפות. אבל זו קבוצה שבאה להתחרות, היא רוצה לנצח, היא לא באה לעשות טנקינג, שאני באופן אישי שונא כל כך. זו קבוצה עם כבוד, האנדרדוג הכי קלסי שיש. ועל הגישה הזו נאמר בפשטות כל הכבוד.

סיבוב שני? גדול עלינו

Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
18/10/2024 7:49:38

מופלא ממש!

לעניין מאריי, הוא התגלמות הבינוניות. רכז שמסוגל לעשות נקודות לעצמו אבל לא משפר את הקבוצה או השחקנים סביבו.
אף פעם לא אהבתי אותו, גם לא כשהיה בספרס.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הבעיה שהוא כמו הרבה רכזים בליגה,קומבו גארד שמנסה להיות רכז.סן אנטוניו ואטלנטה ויתרו עליו תוך זמן קצר.גם תג המחיר עבורו ירד תוך זמן קצר.

אשך טמיר המקורי
18/10/2024 8:11:24

הוא גם טיפוס מגעיל. תראה את הטריקים חסרי הכבוד שעשה לשחקנים בעבר

שדות פופ לנצח
18/10/2024 7:58:46

טור מעולה, ישר כח מהפנט אתה מתגלה כמשב הרוח המרענן של הופס בשנה האחרונה, כמה צבע, השקעה אדירה, כל הציטוטים של ראשל ונזימה יושבים בול כמו הקצב של רינגו , תודה רבה ומקווה לקרוא עוד הרבה טורים עתידיים שלך

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

תודה.אשמח לכתוב עוד טורים.

Berch
18/10/2024 8:47:44

יפה כתבת
כשאין ציפיות אין כישלונות
עדיף להם הצלחה גדולה או כישלון קולוסלי
🤷🏻‍♂️

wadi
wadi
18/10/2024 9:00:52

תודה. לדעתי ממעיטים בערכם. לפליקנס יש קבוצה מצוינת שתלויה בציון. אם הוא לא יהיה טוב הם יגרדו פלייאוף, אם ציון מתפוצץ הם יסיימו 4-5 ויכולים לעשות צרות בפלייאוף לכל קבוצה

Avri
Avri
18/10/2024 9:03:14

תודה מהפנט, היה כיף לקרוא (ראשל היא צרפתיה? למה לא מדברת צרפתית?).

הפליקנס התחזקו העונה ויש שם המון כישרון. כמו תמיד הם ילכו לאן שזאיון יקח אותם, ואם זאיון בריא (חתיכת "אם") הם יכולים להפתיע ולהגיע מאוד גבוה, עד גמר אזורי.

דוקטור רזי הופמן
18/10/2024 10:21:01
Reply to  Avri

גם מרוקאית טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אין להם שום סיכוי לגמר איזורי גם אם ציון בריא

Avri
Avri
18/10/2024 14:16:24

קח נייר ועט, ותרשום איפה קראת את זה לפני כולם. אברי אמר, אם זאיון בריא, הם עושים חצי גמר או גמר מערב. עכשיו תשים את זה עם מגנט על המקרר ונדבר עוד כמה חודשים.

gogo
gogo
18/10/2024 10:07:22

תודה על אחלה פריוויו
ניו אורלינס לפרקים היתה קבוצה עם הגנה מצוינת לפני שנה. הפציעה של ציון בפליאוף היתה מבאסת. מארי מוסיף עוד נדבך להגנה. גם מבחינתי קבוצה לסיבוב ראשון.

דוקטור רזי הופמן
18/10/2024 10:18:06

בחיי
הטלת חתיכת ביצה.
אני עדיין לא איבדתי תקווה לגבי ציון. אבל, אם גם בעונה הזו ואחי דיאטת קרמשניט הוא יפצע, חס ושלום, ולא יראה דומיננטיות בכל האספקטים, תקוותי תתנפץ. הצלחה תהיה מעבר שלב ראשון בפלי-עוף.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

יהיה להם קצת פליי מהר מאוד עוף.
תודה

jefffoster10
18/10/2024 11:38:07

חתיכת פריוויו ניפקת כאן, לפנתיאון. הנקודה הכי נכונה היא חוסר האיזון – קו אחורי עמוס בכל טוב, עד כדי כך שהם ויתרו על דייסון דניאלס, ושממה בקו הקדמי (למעט אחד ציון, אבל אין די בכל הבשר שלו). הפליקנס, בדיוק הפוך מאיך שעיראקים אוהבים את נשותיהם, מלאים אבל לא במקומות הנכונים. לפרטים – נזימה.
פריוויו נפלא.

NBA בדם
18/10/2024 11:45:40

תודה רבה.
אין סנטר נורמלי וזה שם תקרת זכוכית על הקבוצה.
סיבוב ראשון שני וזהו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כאשר חקרתי את הערך הכספי של ניו אורלינס,מאוד הופתעתי שהם שווים הרבה יותר משופרסל,או מדלק בכל חור בארץ יש תחנת דלק או סניף שופרסל.
אנו נוטים ואני לא מוציא את עצמי מהכלל להקל ראש בקבוצות הליגה.
אנו מדברים על אימפריות כלכליות!

מנחם לס
18/10/2024 15:18:30

מי אתה, מהפנט? האם אתה מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק? כל כך נהניתי מהכתיבה ששכחתי לשים לב לתוכן., ואז קראתי שוב. אני בין היחידים שדי מחזיק מניו אורלינס. יש לי מין רושם שזאת תהיה העונה שזאיון יראה סוף סוף מי הוא באמת. דג'ונטה הוא תוספת רצינית מאד. טריי מורפי בדרך להיות אול סטאר. תודה מהפנט

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  מנחם לס

כן אני מהפנט תרנגולות,למי שיותר נוח אפשר לקרוא לי דני.
אני מקווה שתהיה צודק לגבי ניו אורלינס.אני מעריץ גדול של ברקלי.אשמח אם ציון יתחיל להתקרב אליו.ותוך כדי כתיבה התחלתי לחבב את ניו אורלינס.

Florida man
18/10/2024 15:34:13

מסכים עם הריאלי- סיבוב אחד בפלייאוף. לא יותר

ירון, החלום
ירון, החלום
18/10/2024 16:04:28

בס"ד
תודה רבה,
טור נפלא לקבוצה טובה אבל לא יוצא מזה. אבל אם ינחתיו איזה סנטר איכותי, יש מצב לקפיצה.

Drexler
Drexler
18/10/2024 16:04:46

תודה על הפוסט, כתיבה נהדרת . אם להתייחס לגבי שלושת השחקנים הגדולים שלהם במילניום הנוכחי, כריס פול, אנתוני דיוויס וזאיון וויליאמס ,הם היו ברי מזל לקבל שחקנים כאלה בדראפט במיוחד השניים האחרונים שהם קיבלו בבחירה הראשונה אבל הם לא יודעים לבנות קבוצה מסביבם .
גם במקרה של דיוויס וגם במקרה של זאיון הם ממהרים לבנות קבוצות פלייאוף סביבם ונתקעים עם קבוצות בינוניות . הם היו צריכים לבלות עוד כמה שנים בטנקינג וצבירת בחירות כדי להביא עוד פרוספקטים סביב זאיון ולא להסתפק באינגרם. בכל מקרה אני לא בטוח שיש לזאיון את האופי להוביל קבוצה ,אין לו את הרצון שיש לשחקנים אחרים בליגה. השנה זו שנת מבחן, שנה שעברה הוא התחיל באמת לסחוב את הקבוצה , נראה אם השנה זה ימשיך.

k_700 the original
k_700 the original
18/10/2024 16:11:14

לא מצליח לראות את זאיון ממשיך את "הקו בריאות" של העונה שעברה ולי מרגיש שהכיוון שלהם יהיה שלילי מחיובי.

LiorD
LiorD
18/10/2024 17:23:11

במידה וציון

  1. בריא
  2. שומר על משקל תקין
  3. שומר ואף משדרג את רמתו בהתאם לכושרו הגופני

אני רואה אפשרות לחצי גמר איזורי.

נ.ב
פיספסת קצת עם החריימה: חריימה זה צפון אפריקאי, בעיקר מרוקאי. עיראקים פחות בעניין.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  LiorD

החריימה יוחס לראשל,היא ממוצא צרפתי ,חלק גדול מיהודי צרפת במקור מצפון אפריקה.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
19/10/2024 5:45:56

ד.א יש גם עיראקיות בשם רשל …..גם בבגדאד היתה השפעה צרפתית והילדים למדו בבית ספר אליאנס.
שמות כמו ראשל ,מוריס,איבון וכדומה נפוצים גם בעדה הזאת…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ללא שום ספק,הרי ראשל זה למעשה רחל,בין הנשים הנחשקות בהיסטוריה.

LiorD
LiorD
19/10/2024 16:26:20

אני מכיר לפחות עיראקי אחד שאין תחרות לגפילטע שלו (אמיתי לגמרי..).
בלי או עם קשר, אני מניח שאני לא היחיד ששם לב להתחכמות ברקע הפריוויו.., שכעוסקים בניו אורלינס פליקנס, הסיפור כאן די מסתכם באוכל. יותר ספציפית, במוכנות של הכוכב הגדול לשלוט בכמה ממנו הוא מרפד את הבטן..

bobby
bobby
18/10/2024 18:55:25

תודה על הפריוויו!
בסוף הכל יקום וייפול על הבריאות של זאיון. הוא מאוד הרשים במשחק הפליי-אין מול הלייקרס והוכיח שהוא על אמת גם במאהי טיים, עד שהגוף שלו בגד בו שוב..
מניח שאם שוב יחווה עונה רוויית פציעות, הקבוצה תעשה הרבה מהלכים בקיץ הבא.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
18/10/2024 19:48:58

זאת חייבת להיות שנת פריצה של ציון ,אחרת יתחיל הדיון על הבאסט שהוא…עונה רבעית או חמישית ,הבחור אמור כבר להתאפס על עצמו ולהראות מה שכולם ציפו ממנו.
יש לו את הכישרון ללא ספק.
צריך לשמור על משקל ואורח חיים ספורטיבי.
אני מאמין בו.
איך משחררים את ולנצונס ולא מביאים אף אחד ? לא מובן.

asaf
18/10/2024 21:58:56

ענק מהפנט. סגנון הכתיבה שלך ייחודי ומהנה לקריאה. נראה לי כמו פלייאין וייתכן משם סיבוב ראשון ביום טוב.

golan
golan
19/10/2024 0:05:19

תודה רבה על פריוויו מצויין.
כמו שאמרת, חסר להם סנטר הגנתי טוב שיודע לרווח לציון… לא יעברו יותר מסיבוב אחד.

עמיחי קטן
19/10/2024 19:08:29

תודה מהפנט. אני מאמין שהפליקנס זו קבוצת פליי-אין קלאסית, כשאם זאיון יהיה בריא הפוטנציאל קצת עולה

Dor
Dor
20/10/2024 10:19:45

תענוג של פריוויו. מסכים עם התחזית הריאלית, גם כי אין שם ניסיון פלייאוף רציני (מקולום לא נחשב) וגם כי באמת נראה שחסר קצת איזון. אולי יפתיעו ויבעטו את אינגראם + נזיד עדשים לבלייזרס תמורת אייטון

וניל טרופי
וניל טרופי
20/10/2024 19:31:31

אנטוני דיוויס זיין אותם, הלייקרס עשו לייקרס והנהלת הקבוצה ווידאה הריגה עם כל ההתנהלות של זאיון. אינגרם לא שווה כלום כבר כמה שנים, הויתור על הנכסים והבחירות הגרועות בדראפט מעמידים את הקבוצה באותה רמת התנהלות של שארלוט ווושינגטון. הג'נרל מנג'ר יושן בעמידה.

dekel
dekel
21/10/2024 13:23:49

תודה רבה בפירוויו על הקבוצה הכי משעממת שאפשר