הוריקן בייקר – סיכום שבוע 6 בNFL/ עמית קאופמן ורביב פייג

הוריקן בייקר – סיכום שבוע 6 בNFL/ עמית קאופמן ורביב פייג

הוריקן בייקר – סיכום שבוע 6 בNFL/ עמית קאופמן ורביב פייג

ג'קסונוויל ג'גוארס (5-1) – שיקגו ברס (2-4) 16 – 35

המשחק שנערך בלונדון הפגיש בין שני קוורטרבקים שנבחרו ראשונים בדראפט, והצעיר מביניהם הצטיין ויצא עם ידו על העליונה. לקיילב וויליאמס והתקפת הדובים לקח קצת זמן להניע אבל ברבע השני הם עלו ליתרון עם ט"ד של קול קמט, ומשם הם כבר לא הביטו לאחור.

שניות ספורות לסיום הרבע וויליאמס שוב מצא את קמט שהעלה את הברס ליתרון 14-3 בירידה להפסקה. המחצית השנייה החלה עם פאמבל של אבן אנגרם, מה שסידר לברס דרייב קצר שהסתיים במסירת טאצ'דאון נוספת של וויליאמס, הפעם לקינן אלן, שתפס ט"ד גם בהתקפה הבאה שלהם. בין לבין, טרבור לורנס וגייב דייויס חיברו סקור שצימק את התוצאה. ברבע הרביעי דיאנדרה סוויפט העלה את שיקגו ליתרון 35-10, לפני ט"ד נוסף של דיוויס בצד השני שקבע את תוצאת הסיום. קיילב דייק ב-23/29 מסירות ל-226 יארדים, 4 ט"דים וחטיפה.

באוויר בלט קמט עם 5 תפיסות ל-70 יארדים ועל הקרקע הצטיין סוויפט עם 90 יארדים. אצל היגוארים, שממשיכים להיות אחת הקבוצות המאכזבות בליגה, טרבור לורנס רשם 23/35, 234 יארדים עם 2 ט"דים וחטיפה. אנגרם (10 תפיסות, 102 יארדים) היה המצטיין במשחק המסירה למרות הפאמבל, טרוויס אטיין היה נורא ואיום במשחק הריצה (1- יארד) לפני שנפצע ויצא במחצית הראשונה.

כימיה גם על המגרש, וויליאמס וקאמט

דאלאס קאובויז (3-3) – דטרויט ליונס (1-4) 9 – 47

ג'רי ג'ונס חגג את יום הולדתו ה-82 בצורה לא נעימה, כשהוא נאלץ לצפות באריות מגיעים לאצטדיון AT&T ורומסים את הקאובויז שלו ללא רחמים. דאק פרסקוט וחבריו אמנם עלו ליתרון ראשונים בזכות בעיטה מדויקת של ברנדון אוברי, אך שם הסתיימה האופטימיות שלהם. הדרייב הבא של דטרויט לקח פחות משלוש דקות ונגמר עם גיחה לאנדזון של דיוויד מונטגומרי הפנטסטי. בהמשך המחצית הראשונה סאם לפורטה התכבד גם הוא בטאצ'דאון לפני אחד נוסף של מונטגומרי. בזמן הזה המארחים הספיקו לאבד פעמיים וגם להבקיע שער שדה נוסף, ותודות לצמד כאלה בצד הנגדי, הליונס ירדו להפסקה ביתרון מבטיח של 27-6. המחצית השנייה הייתה בעיקר לפרוטוקול ובה ג'יימסון וויליאמס ואמון-רה סיינט בראון תפסו גם הם ט"דים. זה של האחרון הגיע אחרי חטיפה שמסר פרסקוט, במהלך האחרון שלו במשחק לפני שיצא בעקבות התוצאה.

ג'רד גוף ממשיך להיראות מצוין ורשם 18/25, 315 יארדים ו-3 סקורים באוויר. מונטגומרי (80 יארדים) וג'אמיר גיבס (63) המשיכו בשלהם גם כן, כשוויליאמס היה התופס המוביל של דטרויט עם 3 תפיסות ל-76 יארדים. אצל דאלאס, דאק סיים עם 17/33, 178 יארדים ו-2 חטיפות ללא ט"ד. בדיוק חצי מהיארדים (89) הללו הלכו לסידי לאמב עם 7 תפיסות, במשחק ריצה נוראי של קבוצתו (53 יארדים בסה"כ.) למרות הניצחון המתוק, הערב הזה נגמר בצורה מרה וכואבת עבור דן קמפבל והכחולים: כוכב ההגנה איידן האצ'ינסון שבר את רגלו בצורה מחרידה וגמר את העונה.

מכה כואבת, היידן האטצ'ינסון


בולטימור רייבנס (2-4) – וושינגטון קומנדרס (2-4) 30 – 23

הדרבי של מרילנד שהפגיש בין הרייבנס של ה-MVP למאר ג'קסון והקומנדרס של הפייבוריט ל-OROY ג'יידן דניאלס, סומן כמשחק המעניין ביותר של המחזור ומי שצפה בו הבין טוב מאוד למה. כבר הדרייב הראשון נגמר בצורה סוערת אחרי שלמאר נחטף ע"י הרוקי מייק סיינריסטיל, מה שהוביל לשער שדה של הקומנדרס ויתרון 3-0. ג'סטין טאקר השווה עוד ברבע הראשון עם בעיטה משלו, וברבע השני סקורים של דריק הנרי ומארק אנדרוז מצד אחד וטרי מקלורין מהצד השני הורידו את הקבוצות להפסקה בתוצאה של 17-10 לרייבנס.

במחצית השנייה שהייתה שוויונית מאוד כל בועט הוסיף לעצמו צמד בעיטות מדויקות, בנוסף להנרי ומקלורין שהוסיפו ט"ד נוסף כל אחד. בסיום הסגולים הצליחו למשוך את השעון מספיק כדי להבטיח ניצחון אל מול ניסיונות הקאמבק של האורחים העקשניים. שני הקוורטרבקים המחשמלים סיפקו את הסחורה, כשג'קסון רושם 20/26, 323 יארד עם ט"ד ואיבוד ובצד השני דניאלס עם 24/35, 269 יארדים ו-2 ט"דים. דניאלס הוביל את קבוצתו גם על הקרקע עם 22 יארדים בלבד, ומנגד הנרי רושם 132, מה שהיה ההבדל המשמעותי ביותר בין הקבוצות שעזר לג'ון הארבו לצאת עם ידו על העליונה מול דן קווין. התופס המצטיין של בולטימור היה זיי פלאוורס עם 9 תפיסות ו-132 יארדים (כולם במחצית הראשונה) ואצל וושינגטון זה היה זאק ארץ הוותיק (4, 68).

העתיד נראה בהיר, ג'קסון ודניאלס

פילדלפיה איגלס (2-3) – קליבלנד בראונס (5-1) 20 – 16

האיגלס חזרו מהביי שלהם בצורה מוצלחת ושלחו את הבראונס לעשות חושבים בשלהם, עם ניצחון לא פשוט במשחק מכוער של שתי הקבוצות, שהתחיל עם 4 פאנטים רצופים. רק בהתקפה השלישית של האיגלס הם הצליחו לעלות ליתרון עם בעיטה מוצלחת של ג'ייק אליוט. כנראה שזה נתן להם מספיק רוח גבית בדרייב הבא והם סיימו אותו עם מסירת ט"ד מצוינת של ג'יילן הרטס לאיי ג'יי בראון. איכשהו האורחים הצליחו להשוות עם 10 נקודות מהירות – דסטין הופקינס הבקיע בבעיטה 2 דקות לסיום המחצית, וכשהירוקים ניסו להבקיע אחד נוסף בעצמם, אליוט נחסם ע"י מיילס גארט, והסייפטי רודני מקליאוד השתלט על הכדור ורץ כל הדרך כדי לקבוע שוויון בירידה להפסקה.

לצערם של הבראונס, זה היה הט"ד היחיד שלהם וצמד בעיטות מדויקות של הופקינס במחצית השנייה לא הספיקו אל מול אחת של אליוט וטאצ'דאון של דוונטה סמית'. דשון ווטסון רשם משחק נפל נוסף (16-23, 168 יארדים ללא ט"ד או איבוד) ושימו לב לנתון הבא – הוא לא השלים מסירה בדאון שלישי ב-25(!) הניסיונות האחרונים שלו. הרץ ג'רום פורד רשם 14 יארדים לפני שנפצע, כנראה בתזמון הכי פחות גרוע עבור קליבלנד (ניק צ'אב אמור לשוב אחרי הביי שלהם בשבוע הבא). התופס המוביל היה אמארי קופר עם 4 תפיסות ל-42 יארדים. אצל המנצחים הרץ סיים עם 16/25, 264 יארדים ו-2 ט"דים, על הקרקע הוביל סקוואן בארקלי עם 47 יארדים, במשחק מצוין של בראון (6 תפיסות, 116 יארדים).

ניו אינגלנד פטריוטס (5-1) – יוסטון טקסאנס (1-5) 41-21

בהתחשב במצבה של ניו אינגלנד ובחוזקה של היריבה, הופעת הבכורה של דרק מאי לא הייתה רעה יחסית. הק"ב הטירון מסר ל3 ט"ד (שזה יותר ממה שעשו ק"ב טירונים אחרים במשך כמה משחקים) ורץ על חייו ל38 יארד (ללא רמונדה סטיבנסון הפצוע, הוא הוביל את הקבוצה) אבל כצפוי מק"ב לא מנוסה, הוא גם עשה כמה טעויות (2 חטיפות ואיבוד פאמבל).
מולו ניצב הק"ב הותיק והמנוסה, שחקן השנה השניה, סי ג'יי סטראוד, שהוכיח מה זה טוב כשאתה מגיע לסיטואציה שבה הכלים מסביבך מוכנים והקבוצה בנויה ומאומנת הייטב.
סטראוד עם 3 ט"ד משלו (וחטיפה) העלה את יוסטון ליתרון מהיר בשני הדרייבים הראשונים, יתרון שנשמר לכל אורך המשחק והוגדל ברבע השלישי, ואז והניח לצמד הרצים ג'ו מיקסון שחוזר מפציעה (102 יארד וט"דעל הקרקע, 30 וט"ד באויר), ודמיון פירס, לסגור את המשחק כשהם משיגים ביחד 178 יארד וט"ד כל אחד ברבע הרביעי.


ניו אורלינס סיינטס (4-2) – טמפה ביי באקנירס (2-4) 51-27

אחרי הוריקן איילין והוריקן מילטון, מגיע תורו של הוריקן בייקר להרוס את לואיזיאנה.

87 נקודות הושגו במשחק הזה. לעומת זאת 2 הק"ב הפותחים חילקו גם 5 חטיפות.
אבל יותר מדי הגנה לא הייתה במשחק הזה כשטמפה שלטה במשחק פחות או יותר מתחילתו מול ניו אורלינס חסרת דרק קאר (מי יודע מה היה גובה התוצאה אם קאר היה שם)  עם ט"ד מהיר של בייקר ואז פיק סיקס של ספנסר ראטלר בדרך לכמעט 600 יארד כוללים של האורחת, שהתחלקו כמעט שווה בין האויר ליבשה.
בייקר מייפילד הרגיש בבית בסופר דום וסיים עם 4 ט"ד (ו 3 חטיפות) והרצים קיבלו 14 פעמים כל אחד את הכדור כששון טאקר (146 יארד וט"ד, 56 יארד וט"ד בתפיסה) ובאקי אירווינג (81 וט"ד) הם צוות הקרקע כשבטיסה הזו הוגש 50 בורגר.
ספנסר ראטלר היה מחליף בסדר לדרק קאר והרשים לרגעים, אבל משחק הקרקע לא הצליח לזוז כשהגנת טמפה הבינה את הטריק שלימדה אותם קנזס סיטי שבוע שעבר בנצחון על הסיינטס והתמקדה בלעצור את אלוין קאמרה (40 יארד וט"ד).
כריס אולאבה עזב את המשחק מוקדם עקב פציעה וזה רק חלק מהאסונות שפוקדים את העיר שמארחת את הסופרבול השנה ואחרי צמד משחקים מדהים לפתיחת העונה הם לא מפסיקים להפסיד.

שון טאקר, נעים להכיר

טנסי טייטנס (4-1) – אינדיאנפוליס קולטס (3-3) 17-20

וממשחק שכולו התקפות, למשחק ללא יותר מדיי התקפות כשג'ו פלאקו הותיק ממשיך להחזיק את הראש של הסייחים מעל המים ועושה מספיק מול טנסי כדי להחזיר את אינדיאנפוליס מפיגור ולמצוא את מייקל פיטמן לט"ד מנצח ברבע הרביעי.
וויל ליווס עם ממוצע של פחות מ6 יארד למסירה מוצלחת משיג 95 יארד באויר סך הכל. משחק הריצה של הטייטנס היה קצת יותר מוצלח כשטוני פולארד תורם 93 יארד והט"ד שלו בתחילת הרבע השלישי מעלה את הטייטנס ליתרון הזמני שנמחק מאוחר יותר על ידי הט"ד של פלאקו.
אבל היי, הגנת טנסי השיגה את החטיפה הראשונה שלה השנה- אז גם זה משהו…

גרין ביי פאקרס (2-4) – אריזונה קארדילנס (4-2) 34 – 13

משחק חד צדדי בויסקונסין. ג'ורדן לאב וחבריו שלטו מתחילת המשחק ו-3 מסירות ט"ד של הקיובי לג'יידן ריד, רומיאו דובס וכריסטיאן ווטסון העלו אותם ליתרון 24-0 ברבע השני. בצד השני טאצ'דאון של מייקל ווילסון ובעיטה של צ'אד ריילנד (אחרי שלאב מסר לידיו העוינות של הקורנר שון מרפי-בנטינג) צימקו את התוצאה והמחצית נגמרה ביתרון 24-10 למארחים. הציפורים באדום אמנם פתחו את המחצית השנייה עם שער שדה נוסף לא הצליחו להתאושש ואיבדו את הכדור לא פחות משלוש פעמים.

מסירת טאצ'דאון נוספת של לאב לדובס חתמה סופית את הסיפור ושער שדה של בריידן נרווסון נעץ את המסמר האחרון בארון הקבורה של הקרדילנס, שגם איבדו את מארווין האריסון ג'וניור בעקבות זעזוע מוח. ג'ורדן לאב הצטיין עם 22/32, 258 יארדים ו-4 סקורים באוויר, כשמנגד קיילר מארי רשם 22/32 גם הוא, אך עם קצת פחות יארדים (214) והרבה פחות ט"דים (1 בלבד). התופס המוביל של גרין ביי היה ווטסון עם 3 תפיסות ל-68, טריי מקברייד (8, 96) הוביל את אריזונה. על הקרקע בלט בעיקר ג'וש ג'ייקובס עם 62 יארדים.

קרוליינה פאנתרס (5-1) – אטלנטה פאלקונס (2-4) 20 – 38

לא תוצאה מפתיעה במיוחד בקרב ה-NFCS, עם ניצחון קליל למדי של הבזים המשתפרים על הפנתרים, למרות פתיחה לא רעה שלהם. טאצ'דאון שמסר אנדי דלטון לדיונטה ג'ונסון העלה את המארחים על הלוח ראשונים, וכעבור חמש דקות ביג'אן רובינסון הגיח לאנדזון והשווה את התוצאה. בתחילת הרבע השני אדי פיניירו החזיר את קרוליינה ליתרון עם בעיטה מ-24 יארדים אחרי פאמבל של ריי ריי מקלאוד בצד השני. רובינסון ענה להם שוב עם ט"ד נוסף ובהתקפה הבאה של האורחים קירק קאזינס מצא את דרייק לונדון באנדזון והעלה את קבוצתו ליתרון 22-10.

בדקה וחצי האחרונות של המחצית דלטון הוביל דרייב מרשים וחתם אותו עם מסירת טאצ'דאון משלו לרוקי אקסבייר לגט. תוצאת המחצית: 22-17 לאטלנטה. ברבע השלישי הובקעו 3 שערי שדה ובסיומו התוצאה עמדה על 28-20 לאדומים. בדרייב הבא של קרוליינה הרץ צ'ובה הבארד עבר כל מה שעמד בדרכו והוביל אותם עד לקו ה-32, אך שם הם נעצרו כשדלטון נחטף ע"י הקורנר הנהדר איי ג'יי טרל. סקור של טיילר אלג'יר בהתקפה הבאה הרגיע את ראחים מוריס לגמרי ויאנג הויי קו קבע את תוצאת הסיום עם עוד שער שדה. קאזינס (19/30, 225 יארדים וט"ד) היה סביר. הרצים שלו היו הסיבה העיקרית לכך שלא היה צריך לעשות הרבה, כשאלג'יר (105 יארדים) ורובינסון (95) רושמים משחק מעולה. התופס המוביל של אטלנטה היה לונדון עם 6 תפיסות ל-74 יארדים. בצד השני, דלטון סיים עם 26/38, 221 יארדים, 2 ט"דים ו-2 חטיפות. הבארד רשם 92 יארדים על הקרקע וג'ונסון (6 תפיסות, 78 יארדים) היה התופס המוביל של המפסידים.

דנבר ברונקוס (3-3) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2-3) 23-16

אחרי שבוע מנוחה, ההתקפה של ג'ים הארבו, שהפסיד את תחילת המשחק בגלל בעיות קצב פעימות לב, הציגה משחק יעיל ונקי מול דנבר המפתיעה.
לג'סטין הרברט היה שבוע לתת לרגל לנוח והוא השיג 237 יארד וט"ד ללא חטיפות. הרץ ג'יי קיי דובינס חזר להיות סוס העבודה ורץ 25 פעמים ל96 יארד וט"ד.
ללא שחקן המפתח שלהם, פטריק סורטיין, שיצא בתחילת המשחק עקב זעזוע מוח, הגנת דנבר הייתה פחות אסרטיבית ואיפשרה לצ'ארג'רס לשלוט במשחק שלושה רבעים כשההתקפה שלהם לא תורמת כלום מלבד שני איבודי כדור.
ברבע הרביעי, עם פיגור של 0-23,  בו ניקס (19/33 ל216 2 ט"ד וחטיפה)  שגם היה הרץ המוביל של הקבוצה עם 61 יארד, התחיל לעבוד, הבקיע פעמיים תוך 5 דקות וצימצם את התוצאה להבדל של סקור בודד. אבל מאוחר מדיי כדי להציל את המשחק.


לאס וגאס ריידרס (4-2)  – פיטסבורג סטילרס (2-4)  32-13

מייק טומלין צריך לקבל כבר מעכשיו את פרס מאמן השנה עם מה שהוא משיג עם ג'סטין פילדס מאחורי הסנטר (ויש שיגידו שמגיע לו הפרס רק על הושבת ראסל ווילסון על הספסל).
פילדס אמנם לא חרך את המרחב האוירי, אבל עיקר התועלת שלו היא ביכולת שלו למצוא את האנדזון עם רגליו, והוא עשה זאת פעמיים במשחק הזה. נאג'י האריס הוסיף 106 יארד (משחק ראשון של מעל 100 יארד)  וט"ד, והסטילרס שייטו לניצחון.
מהצד השני, מאמן הריידרס אנטוניו פירס, מתגרה באלי הפוטבול ובחר לתת לק"ב איידן אוקונול לפתוח במקום יקיר המדור גארדנר מינשו, והוסיף חטא על פשע כשזנח לחלוטין את משחק הריצה עוד כשהמשחק היה בהשג יד, אולי בגלל 2 הפאמבלים של אמיר עבדוללה.

מאמן השנה? מייק טומלין


ניו יורק ג'איינטס (4-2)  – סינסנטי באנגלס (4-2)  17-7

שני הק"ב, אחד התקווה הלבנה החדשה והשני נושא לבדיחות, השיגו כמעט נתונים זהין לחלוטין במשחק הזה. שניהם מסרו למאתיים וקצת יארד ושניהם היו הרצים המובילים בקבוצה שלהם עם 55 יארד כל אחד.
בסופו של דבר ההבדל במשחק היה עצירת הניו יורק ג'איינטס על ט"ד בודד כל המשחק מרובה הפאנטים הזה.

ניו יורק ג'טס (4-2) – באפולו בילס (2-4) 23-20

העונה של הג'טס לא מתקדמת כמו שדמיינו לפני תחילתה כשהסימילציה לעידן אהרון רודג'רס רחוקה מלהיות חלקה. אם בשנה שעברה הוא הושבת במהלך השלישי של העונה לעונה שלמה, השנה הג'טס מוציאים את סוג התסכול שמגיע מלקוות לדבר אחד ולקבל משהו אחר, בצורה האופינית להם – צעד לא ממש הגיוני שלא ממש עוזר.
המאמן הראשי רוברט סאלה פוטר והמחליף שלו, מתאם ההגנה, בריאן אורליכר ניצב כבר השבוע תחת אורות משחק ליל שני המשודר כלל ארצית להתמודד מול מובילת הבית ואחת הקבוצות הקשוחות בליגה, באפולו בילס.
אפקט שינוי מאמן ראשי נכנס לפעולה כשאהרון רודג'רס, שנאלץ להתמודד השבוע עם הליחושים שידו הייתה בדבר פיטורי רוברט סאלה, הוביל את שני הדרייבים הראשונים לניקוד. אבל ג'וש אלן (19/25 ל215 יארד  ו2 ט"ד) והבילס שמרו על פאסון וכל דרייב שלהם במחצית, מלבד אחד, הסתיים בט"ד, סה"כ 20 נקודות.
הבילס כבר התכוונו לרדת למחצית עם יתרון נוח של 20-10 , כשהייל מארי של 52 יארד לט"ד של אלן לאזארד, ממלך ניצול הזדמנויות, סגר דרייב מהיר של שלושה מהלכים עם פחות מ20 שניות על השעון למחצית.

המחצית השניה הייתה סיפור אחר. הג'טס ניתקלו בחומה. ההגנה שלהם עצרה אמנם את הבילס על 3 נקודות בלבד אבל הקבוצות המיוחדות איכזבו עם 2 פיספוסי שער שדה שהיו יכולים להפוך את התוצאה והאפסט נמנע עם חטיפה של רודג'רס (23/35 ל294 יארד, 2 ט"ד וחטיפה) בדרייב האחרון של הג'טס.

Subscribe
Notify of
9 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קפיץ
15/10/2024 13:52:23

סקירה פנטסטית כרגיל חברים. רמה גבוהה אתם מציבים. ה- 50burgers הפכו נדירים בליגה השנה, עם הירידה בקרנה של המסירה לטובת הריצה, אבל הוריקן בייקר זה ענק. ריספקט לדובים שלי ולבית הכי קשוח בליגה. בלונדון (לא) קבור הקיילב. כמו כל שנה אנחנו מגלים שהרייבנס על אמת, שבורו צריך שתי סטירות להתעורר ושבפיטסבורג ההגנה הכי טובה היא ההגנה. כן ירבו

Florida man
Florida man
15/10/2024 15:31:09

תודה על פוסט משובח. וושינגטון הופכת להיות הפייבוריטית שלי- כיף לראות קבוצות חדשות מתרוממות מהאפר לקבוצות מלהיבות.
מייק טמלין כבר הרבה שנים מאמן מהטובים בליגה. שנים הוא מוציא בפיטסבורג וואחד מים מהסלע ולא חושב שהיה לו מאזן שלילי מעולם. האמת? הבחור מפחיד פצצות ורק מהמבט שלו השחקנים משקשקים מלפשל על המגרש. ריספקט

PhillySpecial
15/10/2024 15:35:33

תודה רבה על הסיכום. תמיד בזמן ותמיד מעניין.
פיטסבורג וטומלין זה לא ייאמן, קבוצה כל כך מאומנת וכל כך בצלם המאמן והמועדון שאתה יודע בדיוק מה תקבל ממנה, ובליגה הזו זה לא דבר רע. רק לראות את פילי ולהבין כמה הקבוצה הזו מאומנת גרוע. דן קמפבל בדיטרויט מתחיל להזכיר את טומלין הם היו הבדיחה של הליגה ותוך כמה עונות הם נראים פשוט מדהים, כמה עצוב על הפציעה של האצ'ינסון.
מי שהייתה ונשארה בדיחה זו דאלאס, איפה הבדרן צפנת פענח ששלח אותם לסופרבול בשבוע 1 ומאז נעלם?
הכל מתחיל מהראש וג'רי ג'ונס זה ראש חולה, עכשיו הם תקועים עם הבינוניות של פרסקוט שנים קדימה ועם הפרימדונה המסורתית סידי לאמב (שממשיך את דרך התופס שחושב שהוא משהו כמו מייקל גאלופ ודז בראיינט לפניו) מדאלאס לא ייצא כלום בשנים הקרובות וטוב שכך.
ראשון הקרוב אנחנו בניו יורק מול הסמרטוט הקבוע שלנו – הג'איינטס אבל איזה משחק יהיה במקביל, דיטרויט – מיניסוטה ווואו.
אוהדי הג'טס צריכים להאשים רק את עצמם, כי זה היה ברור שהקבוצה שלהם לא שווה יותר מידי, למרות ניצוצות פה ושם מרודג'רס, מדובר בשחקן גמור.
סחטיין ענק לטמפה ביי שנראית מצויין וזה מספיק לה רק למקום שני בבית כרגע, זה כנראה אומר משהו על אטלנטה

תומר
תומר
15/10/2024 18:37:49

תודה על הסיקור המעולה
על הניינרס, רביב כבר כתב בפוסט הפריוויו. אני מסכים עם רוב מה שהוא כתב שם אבל מוסיף שבלי לחזק את האופנסיב ליין שלהם, הם לא יגיעו רחוק. כרגע מי שמחזיק להם את ההגנה זה וורנר אבל גם הוא מתקשה בלי קו אחורי נורמלי
בשבוע הבא הם מארחים את הצ'יפס (מפחיד) ובהמשך מחכות להם דטרויט, הבילס והפקרס. אין להם פריבילגיה לשמוט משחקים נגד קבוצות אחרות

הרייבנס נתנו וואחד הצהרת כוונות מול הקומנדרס. למרות ההפרש הלא גדול, לא היה ספק לרגע אחד מי לוקחת את זה. התחילו חלש אבל נראה לי שמגיעים כבר למוד הדורסני שלהם. נקווה בשבילם שלא מוקדם מדי
הג'טס, למרות ההפסד אתמול, נראו קבוצה לג'יט לגמרי ולולא שתי החטאות של זורליין, הם היו מנצחים. בואו לא נשכח שהבילס נחשבים אחת מאריות הליגה. הול, הרץ של הג'טס הוא אחלה ורוג'רס נתן את ההבלחות שלו. שתי הקבוצות אגב צברו כ"א בסביבות 10 פנלטיז למעל 100 יארד. אם לגבי הג'טס זה די מובן מאליו לאור רמת האמון הנמוכה, הבילס קצת הפתיעו
המשחק בדאלאס היה חתיכת בלואאוט. זה לא רק שדטרויט הרשימו עם הגנה אגרסיבית ומלחיצה, דאלאס נראו חלשים ומפוזרים. אני לא יודע אם פרסקוט הוא הבעיה אבל אני כבר לא משוכנע שהוא לא. דווקא לאמב נתן משחק סולידי +.
המשחק של הג'איינטס והבנגלס היה חלש וקשה לצפיה. אני במקום ניו יורק יוצא דווקא מעודד למרות ההפסד. ההתקפה שלהם תפקדה לא רע לפרקים וקו ההגנה שלהם מפחיד ממש. הבורואים נראו לא טוב והמשחק היה בקלות להסתיים בתוצאה הפוכה

מפה לשם, שליש עונה ואפשר כבר להבין מי נגד מי
בית ה NFCW מסתמן כחלש העונה, הניינרס בינוניים והשאר סתם חלשים, גם מה AFCN ציפיתי ליותר. קליבלנד בינוניים מינוס למרות הגנה חזקה והבנגלס חפרו לעצמם בור שלך תדע אם ומתי יצאו ממנו. NFCN כמובן שחזק מאוד, כצפוי ואף למעלה מהצפוי עם שלוש קבוצות בטופ של החטיבה ואפילו הברס מפגינים יכולות
כרגע הקבוצות החזקות הן ליונס וויקינגס ב NFC, רייבנס וצ'יפס ב AFC

תומר
תומר
15/10/2024 18:46:57

ועכשיו מודיעים שדבונטה אדאמס עובר לג'טס. הוא ולאזארד (שאתמול נתן כמה הצגות) צמד תופסים שאללה יוסטור
אם גם חסון רדיק יחליט פתאום לשחק, יש להם קבוצה פגז

תומר
תומר
15/10/2024 19:06:56
Reply to  תומר

במחשבה שניה נראה לי שהם לא יכולים להחזיק גם את אדאמס וגם את רדיק
מניח שרדיק ממשיך הלאה (השמועות אומרות שהג'טס נתנו לו טיימליין למצוא טרייד, דטרויט מעוניינת)

trusttheprocess
trusttheprocess
16/10/2024 2:02:13
Reply to  תומר

אדמאס שינה את החוזה שלו , הם יכולים להוסיף גם את רדיק אבל זה יותר תלוי במה רדיק רוצה
מעבר לזה : המחליף שלו, מתאם ההגנה, בריאן אורליכר what what

עמיחי קטן
15/10/2024 22:23:31

תודה לשניכם.
דטרויט היא אולי הקבוצה המהנה ביותר לצפייה כרגע

מנחם לס
16/10/2024 2:53:29

אטלנטה כולה בטרוף. נהניתי מאד נדטרויט. תודה לשניכם