פשיטה ויקינגית – סיכום שבוע 5 בNFL/ עמית קאופמן ורביב פייג

פשיטה ויקינגית – סיכום שבוע 5 בNFL/ עמית קאופמן ורביב פייג

פשיטה ויקינגית – סיכום שבוע 5 בNFL/ עמית קאופמן ורביב פייג


אחרי תוצאות השבוע החמישי כבר אין קבוצות ללא ניצחון בNFL ונשארו רק שתי קבוצות עם מאזן מושלם: קנזס סיטי ומינסוטה.
חמישה שבועות פרועים עברו על הליגה עם מכת פציעות, חילופי ק"ב, גיבורים בלתי צפויים ומה שנראה כמו ערבוב כמעט מוחלט של צמרת ותחתית הליגה.
על כל זאת ועוד בסקירה שלפניכם.

מינסוטה ויקינגס (0-5) – ניו יורק ג'טס (3-2) 17-23

האצטדיון הבייתי של הויקינגס מהר מאוד הופך לאחד המקומות המפחידים ביותר לשחק בהם בNFL וצובר מוניטין כמו ארואהד בקנזס סיטי ולומן בסיאטל. אבל מינסווטה לא הייתה צריכה את הביתיות כשהיא אירחה את הג'טס בלונדון למשחק המאוד מוקדם של יום ראשון. וכמו לפני 1500 שנה, הויקינגים הגיעו וכבשו את בריטניה מול קהל הNFL הבנילאומי.
מינסוטה עם פתיחת שנה חלומית מנצחים עוד אחד, בקלות יחסית, הפעם מול הג'טס שנראה שגם עם אהרון רודג'רס, לא מסוגלים לייצר התקפה נורמלית.
ואולי זו הבעיה כשרוג'רס לוקח על עצמו 54 נסיונות מסירה משלים בקושי חצי מהם ומוסר 3 פעמים ליריבה, בעוד הרץ המצויין בריס הול נוגע בכדור רק 11 פעמים. לרודג'רס יש מוניטין של מישהו שמשתלט על תוכנית המשחק של קבוצות ויכול להיות שזה קצת יותר מדי.
בכל מקרה, מינסוטה ניצלו את הטעוית של רודג'רס (אחת מהן פיק 6 יהפיפה של ואן גינקל שהוך לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה) שנתן להם את המשחק על מגש כסף , כי התקפית, מינסוטה סבלה ממשחק חלש יחסית מול הגנת הג'טס שניסתה להאחז בשיניים אחרי כל איבוד כדור של ההתקפה שלהם.
סאם דארנולד עם פחות מ50% השלמה ל170 יארד בלבד ומשחק ריצה מינימלי מאהרון ג'ונס וחברים הספיקו כדי לעורר שאלות קשות בניו יורק ולשלוח את מינסוטה לפתיחה הטובה מאז 2016 (אבל אז הם סיימו 8-8, אז דיר באלאק).

ג'קסונוויל ג'אגוארס (4-1) – אינדיאנפוליס קולטס (3-2) 34-37

ומהפתיחה הטובה ביותר לעונה לאחת הפתיחות הגרועות כשג'קסונוויל ג'אגוארס נחלצה בקושי מהכבוד המפוקפק להישאר הקבוצה האחרונה בליגה ללא ניצחון. והם עבדו קשה בשביל זה.
ג'ו פלאקו, המושיע (הזמני) של הקולטס עם אנתוני ריצ'רדסון שוב פצוע, שיחק נהדר (33 מ 44 ל359 יארד 3 ט"ד ללא חטיפות, ואף רץ 3 פעמים ל22 יארד על רגליו הקשישות), אבל הוא לא יכל מול תצוגה מצויינת גם היא של טרבור לורנס (28/34 ל371 יארד, 2 ט"ד וחטיפה) ושל הרץ טנק ביגסבי שהיה בלתי עציר עם ממוצע של 7.77 יארד ב13 ריצות. כולל אחת לט"ד של 64 יארד.
הקבוצות חיכו לרבע האחרון אחרי שלושה רבעים מאוזנים יחסית כדי לתת חתיכת פוש כשאינדי עם 24 נקודות תוך 12 דקות, וג'קסונויל עונה עם 17 כדי להביא את המשחק לשיוויון עם פחות מ3 דקות על השעון.
בעיטת שער השדה המוצלחת של קאם ליטל מ49 יארד ו21 שניות לסיום, סגרה את הניצחון הראשון בעונה  עבור הג'אגוארס.

שועט, טנק ביגסבי

יוסטון טקסנס (1-4) – בפאלו בילס (2-3) 23 – 20

דרמה גדולה בטקסס, במשחק בו הקבוצה הביתית פתחה חזק והובילה 17-3 בסיום המחצית הראשונה תודות לטאצ'דאונים של קאם אייקרס וניקו קולינס ושער שדה של קאימי פיירברן. בתחילת הרבע השלישי הוא הבקיע אחד נוסף, לפני שג'וש אלן והבילס התעוררו. צמד ט"דים תוך פחות מחמש דקות (של ג'יימס קוק וקיאון קולמן) צימקו את התוצאה וקבעו תוצאה של 20-17 ליוסטון בכניסה לרבע האחרון. בהמשך, סי ג'יי סטראוד איבד פעמיים – תחילה, חטיפה של הליינבקר טרל ברנרד אותה התקפת הבילס לא הצליחה לנצל. דקה וחצי אחרי הפאנט של בפאלו סטראוד פימבל את הכדור ודוריאן וויליאמס קפץ עליו כדי לתת לאלן צ'אנס נוסף. הקיובי של הבילס לא הצליח למצוא את האנדזון אבל הבועט טיילר באס דייק מ-33 יארד וקבע שוויון 20 עם דקה על השעון. פאנט של המארחים הציב את הבילס על קו 3 היארדים שלהם. כעבור שלושה ניסיונות למסירה ארוכה של אלן (בהחלטה תמוהה מאוד של צוות האימון), גם האורחים בעטו פאנט שהוחזר עד קו 46 היארדים. מסירה אחת של סטראוד קירבה את הטקסנס 5 יארדים נוספים, מה שהספיק לבעיטת ניצחון של פיירברן עם אפסים על השעון. סטראוד סיים עם 28/38, 331 יארדים, ט"ד ואיבוד. סטפון דיגס רשם 6 תפיסות ו-82 יארדים מול קבוצתו הקודמת, וניקו קולינס (2, 78 וט"ד) הספיק לתרום את חלקו לפני שנפצע ויצא. בצד השני ג'וש אלן היה חלש ולא מדויק עם 9/30, 131 יארד וט"ד. אף אחד מתופסיו לא רשם יותר משתי תפיסות, ועל הקרקע בלט קוק עם 82 יארדים.

גיבור הניצחון, הבועט חיימי פיירברן

שיקגו ברס (2-3) – קרוליינה פנתרס (4-1) 36 – 10

נכון שהיריבה חלשה, אבל בכל זאת אפשר לברך את קיילב וויליאמס על המשחק הטוב ביותר בקריירה הצעירה שלו. הוא וחבריו הצליחו להתאושש מסקור קרקעי של צ'ובה הבארד שש דקות מהפתיחה עם טאצ'דאון משלהם בהתקפה הבאה, אותו מסר וויליאמס לאקס הפנתרים די ג'יי מור. המהפך של שיקגו הושלם עוד לפני סיום הרבע הראשון עם גיחה לאנדזון של דיאנדרה סוויפט. הרבע השני היה רגוע יחסית עד ששתי דקות לסופו ג'קואן בריסקר מהברס הוציא את הכדור מידיו של הטייט אנד היריב טומי טרמבל והמארחים קפצו על הכדור מה שאיפשר לוויליאמס וסוויפט לבחר מסירה של 42 יארדים. האחרון הוסיף 2 יארדים נוספים על הקרקע במהלך הבא והשיג לעצמו ט"ד נוסף. לפני ההפסקה קיילב הספיק למסור טאצ'דאון נוסף למור והדובים סיימו את המחצית הראשונה ביתרון 27-7. המחצית השנייה הייתה רגועה יותר ובה הובקעו שלושה שערי שדה בנוסף לט"ד נוסף של שיקגו, בזכות רגליו של רושון ג'ונסון. בצד המנצח, וויליאמס רשם 20/29, 304 יארדים ושני סקורים באוויר, סוויפט סיים עם 73 יארדים  על הקרקע ומור עם 105 באוויר (5 תפיסות). אצל קרוליינה, 18/28, 136 יארדים וחטיפה לאנדי דאלטון ו-97 יארדים בריצה להבארד.

מי מספר אחד? וויליאמס מול יאנג בדו קרב בחירות מס' 1 בדראפט

ניו אינגלנד פטריוטס (4-1) – מיאמי דולפינס (2-3) 10 – 15

בתחילת שידור הרדזון, השדר סקוט הנסון תיאר את המשחק הזה כ"קרב הגנתי" – מילים נחמדות יותר לתאר משחק המפגיש שתי התקפות חלשות להחריד. קיבלנו הוכחה לכך במחצית ראשונה שכללה 5 פאנטים, 2 בעיטות מוחמצות, חטיפה, פאמבל ודאון רביעי כושל, וגם טאצ'דאון של רמונדרה סטיבנסון שקצת הציל את המצב. באופן לא מפתיע זה היה הטאצ'דאון היחיד של הפטריוטס. גם הדולפינס השיגו רק אחד, אך לשמחתם הם הצליחו להשיג אותו בדיוק מתי שהם היו צריכים. ארבע וחצי דקות לסיום המשחק ובפיגור נקודה, הפולבק אלק אינגולד נכנס לאנדזון והעלה את הדולפינס ליתרון 15-10, לפני שטיילר האנטלי וחבריו נכשלו בהמרת שתי הנקודות. בחלוף שלוש דקות ג'קובי בריסט מצא את הרוקי ג'יילין פולק באנדזון והאוהדים הביתיים כבר חגגו ניצחון, אך לאחר בדיקה נוספת השופטים קבעו כי פולק לא השלים את התפיסה והטאצ'דאון נפסל. הדולפינס החזיקו מעמד והשיגו את ניצחונם השני העונה. קרב הקוורטרבקים הבינוני מינוס הסתיים עם 18/31 ו-194 יארדים של האנטלי בנוסף לחטיפה (ע"י הקורנר הצעיר כריסטיאן גונזלס), כשבריסט רושם 160 יארדים ללא סקורים ואיבודים. במשחק הריצה אצל מיאמי בלטו הרוקי ג'יילן רייט (86 יארדים) וראחים מוסטרט (80), ובצד השני סטיבנסון סיים עם 89. טייריק היל רשם 6 תפיסות ו-69 יארדים, אצל המפסידים התופס המוביל היה דמאריו דגלאס עם 5 ו-69.

סינסינטי בנגלס (4-1) – בולטימור רייבנס (2-3) 38 – 41

אחד ממשחקי העונה הסדירה הגדולים שראינו בשנים האחרונות הסתיים באכזבה עצומה של הנמרים ובחגיגה גדולה של העורבים. המשחק היה סוער מהפתיחה והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 17-14 לבנגלס אחרי טאצ'דאונים של דריק הנרי, טי היגינס, רשוד בייטמן וג'מאר צ'ייס, בנוסף לסייפטי שכפה סם הבארד ברבע השני אחרי שתיקל את הנרי באנדזון של עצמו. המחצית השנייה הייתה אפילו יותר משוגעת והתחילה עם שישה(!) דרייבים רצופים שנגמרו באנדזון (שלושה לכל קבוצה.) האחרון שבהם הסתיים במהלך לא אנושי של למאר ג'קסון שפימבל את הכדור בסנאפ, הרים אותו בחזרה ואיכשהו הצליח לברוח משחקני ההגנה כדי למצוא את אייזיאה לייקלי באנדזון. אם עשיתם את החשבון כמו שצריך, הבנתם שאחרי כל הטאצ'דאונים האלה, התוצאה הייתה 38-35 למארחים. הרצף נגמר כשמרלון האמפרי חטף מסירה של בורו, וגם הרייבנס לא מצאו את האנדזון בהתקפה הבאה שלהם, אבל ג'סטין טאקר דייק מ-56 יארדים ודאג להארכה. שם, הרייבנס קיבלו את הכדור ראשונים ואחרי שפאמבל של למאר נאסף ע"י ג'רמיין פראט עד לקו 38 היארדים של בולטימור, הבנגלס כבר הריחו את הניצחון. כנראה שלמאמן זאק טיילור יש חוש ריח חלש, כי הוא החליט לרוץ 3 פעמים ברצף ולהתפשר על שער שדה מ-53 יארדים. המחזיק הרוקי ריאן רייקו פישל ואוון מקפירסון החטיא, מה שנתן ללמאר וחבריו צ'אנס לנצח את המשחק עם שער שדה. אז, דריק הנרי, שהריצה הארוכה ביותר שלו במשחק עד אותו רגע עמדה על 7 יארדים, מצא פרצה ורץ 51 יארדים, מה שסידר לטאקר בעיטת ניצחון קלילה מ-24 יארדים. למאר (26/42, 348 יארדים ו-4 ט"דים) וגם בורו (30/39, 392, 5 וחטיפה) נתנו הצגות אדירות. באוויר הצטיינו זיי פלאוורס (7 תפיסות, 111 יארדים) אצל המנצחים, וצ'ייס אצל המפסידים עם 10, 193 ו-2 סקורים. הוא גם הפך לתופס עם הכי הרבה טאצ'דאונים של 60 יארדים ומעלה, כשהגיע ל-11 כאלה ושבר את שיאו של אודל בקאהם. במשחק הריצה הנרי סיים עם 92 יארדים ואצל הבנגלס הרץ המוביל היה צ'ייס בראון עם 46.

מחדש ימיו כקדם, דריק הנרי

וושינגטון קומנדרס (1-4) – קליבלנד בראונס (4-1) 13-34

אשרינו שזכינו לראות את פתיחת הקריירה של ג'יידן דניאלס שהופך לכוכב מול עיניינו. עם 235 יארד באויר ו82 יארד (מוביל את הקבוצה) על הקרקע, דניאלס חרך את הגנת הבראונס לשליטה מוחלטת של הקומנדרס לאורך כל המשחק.
אוהדי הבראונס חזרו לשקיות הנייר החומות ומעולם לא קיוו למערכת משפט מהירה ויעילה שתשחרר אותם מעולו של דשון ווטסון.
הגנת וושינגטון לוקחת את האות שלה מהצלחת ההתקפה ועצרה את החומים על 212 יארד כוללים ופרקטיקלי התגוררה בבאק פילד של קליבלנד עם 9 תאקלים לאיבוד יארדים (רבע מכלל המהלכים של קליבלנד).
הקשר בין דניאלס לתופס טרי מקלורן (4 ל112) והחוש של הרצים רובינסון (2 ט"ד) ומקניקולס (ט"ד) לאנד זון הופכות את וושינגטון לאחת ההתקפות המוצלחות בליגה (מקום רביעי) ולהפתעת הNFC מזרח אם לא כל הNFC
הקומנדרס מובילים את הבית שלהם והמשחק שבוע הבא מול הרייבנס יהיה הצגה שאסור להחמיץ ואינדיקציה רצינית לכמה הם על אמת.

ללא מילים, קליבלנד בראונס

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (3-2) – אריזונה קרדינלס (3-2) 24-23

סן פרנסיסקו הצליחו לחלץ הפסד מזרועות הניצחון כשקרסו ברבע הרביעי לקאמבק של הקרדינלס.
שש פעמים סן פרנסיסקו הגיעו לאנד זון במהלך המשחק. הם הצליחו להשיג נקודות רק בפעם אחת.
המחצית השניה הייתה בכלל תצוגה של אימפוטנטיות בהתקפה כשללא הבועט ג'ייק מודי הניינרס נאלצו ללכת על דאון רביעי כמעט בכל הזדמנות לשער שדה ונכשלו. אף נקודה לא הובקעה במחצית השניה בשעה שהגנת אריזונה כפתה עצירות , פאמבל ברד זון ולחץ כבד על ברוק פרדי שהוביל לחטיפות מחסלות משחק.
זה נראה קצת אחרת בתחילת המשחק כשלאחר שנכנעו לחמקמקות של קיילר מורי שרץ 50 יארד לט"ד הראשון במשחק, (19/30 ל195 יארד ו83 יארד בריצה), המתאם ההגנתי מייק סורנסון עשה את ההתאמות שהביאו לחטיפה של מורי וחסימה של שער שדה הוחזרה לט"ד על ידי אחת הקבוצות המיוחדות הגרועות בליגה.
אבל אריזונה מצאו את הנוסחה, ובחום הכבד של סנטה קלרה (37 מעלות בשיא) הקבוצה מהמדבר חבטה מכות גוף בהגנת סן פרנסיקו התשושה בעזרת ג'יימס קונור (19 ריצות ל86 יארד) ושלטה לגמריי במחצית השניה והבקיעו מספיק נקודת לניצחון המפתיע.
סן פרנסיסקו יכולים להתנחם  במשחק שמבשר אולי את ה"קאמבק" של ברנדון איוק (8 תפיסות ל147 יארד) אבל הבעיות הקשות ברד זון, הצורך להחליף את הבועט ג'ייק מודי הפצוע (נקע קרסול גבוהה) שמצטרף לעוד המון פציעות מפתח, וחולשת ההגנה כשכל זה לפני שבוע קצרצר שמוביל להתמודדות מול מובילת הבית והיריבה המיתולוגית, סיאטל סיהוקס, יכולים לסמן את הפתיחה הגרועה ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות.



סיאטל סיהוקס (2-3) – ניו יורק ג'איינטס (3-2) 29-20

הסיהוקס הופתעו על ידי הג'איינטס בביתם שלהם, במה שנראה כמשחק מלכודת עבור הקבוצה הטובה ביותר בNFC  מערב. לאחר מחצית ראשונה צמודה סיאטל שוב ברחה ממשחק הריצה כשקנת' וולקר וזאק שרבונה רצים 7 פעמים בלבד ל30 יארד עלובים. אפילו הסקראמבלינג של ג'ינו סמית השיג כמעט פי 2.5 יארדים משני הרצים המובילים.
אין שום תירוץ בעולם לרוץ כל כך מעט כשהמשחק צמוד.
ניו יורק ג'איינטס נהנו מיום התקפי טוב כלדניאל ג'ונס היה משחק טוב בחיבור יעיל עם התופס דריוס סלייטון שהניב 122 יארד וט"ד מתוך 257 היארד ו2 הט"ד ללא חטיפות של ג'ונס במהלך היום. הרץ טיירון טרייסי רץ ל129 יארד עם ממוצע של 7.17 יארד לריצה. אבל בסופו של דבר מה שהכריע את המשחק סופית היו הקבוצות המיוחדות עם החזרה של בעיטת שער שדה חסומה 60 יאד לט"ד שמנע עליה ליתרון שלסיאטל והגדיל את הפער לכזה שבלתי ניתן להשגה בזמן שנותר.
סיאטל הולכת להילחם על ראשות בית הNFC מערב מול סן פרנסיסקו המתקשה, במשחק יום חמישי, יומיים מעכשיו.

דנבר ברונקוס (2-3) – לאס וגאס ריידרס (3-2) 34 – 18

קשה להאמין, אבל הברונקוס, שעל הנייר מציגים את אחד הסגלים החלשים בליגה, רשמו ניצחון שלישי ברציפות ועלו למאזן חיובי. הם עשו זאת למרות שהמשחק לא התחיל טוב עבורם –  בהתקפה הראשונה של הריידרס גרנדר מינשו היה צריך רק 2 דקות ואת ברוק באוורס. הטייט אנד הצעיר רשם שתי תפיסות, ואת השנייה מתוכן לקח 57 יארדים כל הדרך לאנדזון. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 10-3 לאורחים אחרי שכל בועט הוסיף שער שדה. המומנטום התהפך רשמית לטובת הכתומים באמצע הרבע השני עם פיק סיקס אדיר של האול-פרו פטריק סורטיין, שחטף את מינשו על קו השער של קבוצתו ורץ 100 יארדים בכיוון השני כדי לקבוע שוויון 10. מאותה נקודה שחקניו של שון פייטון לא הסתכלו לאחור וסקורים של ג'ליל מקלפלין ובו ניקס על הקרקע, בנוסף לאחד שמסר ניקס לג'וש ריינדולס העלו אותם ליתרון מבטיח של 34-10. בין לבין מינשו נחטף שוב והוחלף ע"י איידן אוקונל, שמסר גם הוא לידיים של סורטיין. ברבע האחרון ט"ד נוסף של הריידרס צימק את התוצאה, אבל לא באמת הועיל להם בשום צורה. הקיובי המנצח ניקס הרשים עם 19/27, 206 יארדים ו-2 ט"דים. 206 היארדים שלו התחלקו באופן שווה למדי ואף תופס לא זכה ליותר מ-50. הרץ המוביל של דנבר היה ג'בונטה וויליאמס עם 61 יארדים. בצד השני מינשו סיים עם 12/17, 137 יארדים, ט"ד ואיבוד. מחליפו אוקונל רשם 94 וחטיפה. על הקרקע אף אחד לא בלט ובאוויר מי שמילא את מקומו של דוואנטה אדאמס שבדרכו החוצה היה באוורס עם 8 תפיסות ו-97 יארדים.

חטיפה משנת מומנטום, פטריק סורטיין

לוס אנג'לס ראמס (4-1) – גרין ביי פאקרס (2-3) 19 – 24

פתיחת העונה הרעה של שון מקווי ושחקניו נמשכת, והפסד ביתי נוסף בהיעדרם של קופר קאפ ופוקה נקואה מציב אותם במקום האחרון ב-NFC בשוויון עם קרוליינה. הם ספגו ראשונים וזה קרה באמצע הרבע הראשון עם גיחה לאנדזון של ג'וש ג'ייקובס שהעלתה את גרין ביי ליתרון. המארחים השוו בתחילת הרבע השני עם ט"ד של קיירן וויליאמס, ואף עלו ליתרון בהמשך אחרי טעות גדולה של ג'ורדן לאב. הקוורטרבק של הפאקרס ניסה למסור תוך כדי נפילה בתוך האנדזון והסייפטי הצעיר של ל.א ג'יילן מקולו חטף את הכדור במרחק 4 יארדים ונכנס פנימה בעצמו. למרות מפח הנפש, לאב התאושש במהרה ואחרי פאמבל של קיירן וויליאמס ברבע השלישי, הוא מסר 66 יארדים לטאקר קראפט והטייט אנד החזיר את היתרון לירוקים. בהתקפה הבאה של הראמס סטאפורד מסר לידיו של הסייפטי הנהדר (שגם כפה את הפאמבל על וויליאמס) אקסבייר מקיני. העמדה הטובה במגרש עזרה ללאב להוביל עוד דרייב שהסתיים במסירה שלו לט"ד של קראפט. ברבע האחרון הראמס עוד צימקו את התוצאה עם טאצ'דאון של דמרקוס רובינסון, אך המרת שתי נקודות כושלת קבעה את תוצאת הסיום. לאב רשם 15/26, 224 יארדים, 2 ט"דים ואיבוד וג'ייקובס סיים עם 73 יארדים על הקרקע. קראפט (88 יארדים) וג'יידן ריד (78) תפסו 4 פעמים כל אחד. אצל המפסידים, סטאפורד רשם 29/45, 260 יארדים, סקור באוויר ואיבוד. האול-פרו וויליאמס רץ ל-102 יארדים וט"ד והתופס המוביל היה ג'ורדן וויטינגטון עם 7 תפיסות ו-89 יארדים

פיטסבורג סטילרס (2-3) – דאלאס קאובויס (2-3) 20-17

עוד קבוצה שהצליחה לחלץ הפסד מזרועות הניצחון היו פיטסבורג סטילרס.
ג'סטין פילדס במשחק מינימליסטי (כרגיל) הצליח לנצל רק מתנה אחת מתוך 2 החטיפות והפאמבל של דאק פרסקוט שניתנו לו על ידי הגנת הסטילרס המצויינת.
אבל בסופו של דבר דאק קיבל את שלו עם 352 יארד באויר ו 2 ט"ד אחד מהם 20 שניות לסיום החזיר לדאלאס את היתרון ואת הניצחון.
זיק אליוט היה נון פקטור וגם משחק הריצה של פיטסבורג לא התרומם והק:ב עם היד הטובה יותר והכישרון הרב יותר סביבו השתמש בעיקר בתופס ג'יילן טולברט (87 יארד וט"ד) לחלץ ניצחון.

קנזס סיטי צ'יפס (0-5) – ניו אורלינס סיינטס (3-2) 13-26

אין ראשי רייס? אין בעיה. פטריק מהומס לא ממש זקוק לתופס הכי טוב שלו כדי לשלוט בכל מה שקורה על המגרש. בתוכנית משחק שכללה מנה גדושה של טייטאנדס, בעיקר כמובן טרוויס קלסי שטורגט 10 פעמים (9 ל70 יארד), ריצות מוצלחות בשפע של מכה הנשים, קארים האנט (274 ל102 יארד וט"ד), וג'וג'ו סמית' שוסטר (7-130) שמצא את עצמו פתוח פעם אחר פעם בעומק הגנת סיינטס חסרת מושג איך לעצור את זה.
נראה שתוכנית המשחק של ניו אורלינס לדרייבים ארוכים התנפצה מאוד מוקדם כשהדרייב הראשון נגמר בחטיפה של דרק קאר תחת לחץ תמידי וקשה של קו ההגנה המצויין של סטיב ספאגנולו.
קאר מצא את עצמו מנסה לתפוס את הגנת הצ'יפס, שהתרכזה באלווין קאמרה (ולמה לא, הסיינטס עם אחוז הריצות הכי גבוהה בNFL עד המשחק הזה),  בזריקות עומק שאחת מהן מצאה את ראשיד שהאיד לט"ד.
עם קאמרה לא מסוגל לתרום משמעותית, הסיינטס סיימו דרייבים הרבה יותר מהר משציפו בעוד קנזס מחזיקה את הכדור כפול זמן מהיריבה ושולטת בקצב וברוח של המשחק.
חטיפה של קלסי באנדזון של הסיינטס עזרה לשמור את המשחק תחרותי ברגעים מסויימים, אבל בסך הכל הוא היה של הצ'יפס מההתחלה.
הסיינטס עם הפסד שלישי רצוף לאחר שפתחו את השנה עם התקפה שוברת שיאים.

קנזס סיטי צ'יפס נשארה אחת משתי הקבוצות הלא מנוצחות בליגה ונראה ששום דבר לא יעצור אותם.

שובו של הקלסי, טראוויס

Subscribe
Notify of
9 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
nadav
nadav
08/10/2024 12:05:29

אחלה סיכום, תודה

תומר
תומר
08/10/2024 15:22:06

תודה על הסיכום המצוין
מחזור מעניין שלא ראיתי דקה ממנו (למעט היילייטס)

הניינרס בצניחה חופשית והאמת היא שאיך שהם נראים עכשיו, אין להם מקום בפלייאוף (אולי יגיעו בגלל הבית החלש)
לגבי הקומנדרס, אני מחכה לראות מתי הקבוצות האחרות בליגה ילמדו את דניאלס, עד עכשיו זה לא קרה ואפשר להמשיך ליהנות (לפחות עד השבוע הבא, עם כל הכבוד לבנגלס, הקומנדרס עוד לא פגשו העונה קבוצה ברמה של הרייבנס)
המשחק של הרייבנס נגד הבנגלס נשמע משהו משהו וחובה לראות, אשלים חוסרים בהמשך

קפיץ
08/10/2024 15:22:10

תודה עמית ורביב. אכן משחק לפנתיאון רייבנס בנגאלס. המוב ההוא של למאר על הבארד שומט לסתות. האם הדובים שלי חוזרים לרלוונטיות? יש שם סגל לא רע מסביב לכיילב ואם הוא יחזיק מעמד ולא יתפלפ יהיה מעניין בבית הרותח שלהם. בקשר לסוויפטיז – כל עוד ההגנה בריאה ומהומס שם הם אשכרה נראים בלתי עצירים וזה לא משנה כמה נשקים בהתקפה שלהם מושבתים. דווקא הניינרס שהיו אמורים לתת להם פייט חופרים לעצמם בורות במדבר. ליגה משוגעת וגם חממה לקוורטרבקים שטרם נשתלו בבית הקברות…

Last edited 7 days ago by קפיץ
עמיחי קטן
08/10/2024 16:23:16

תודה לשניכם.
לגבי ההחלטה של באפלו – ליוסטון היו פסקי זמן ככה שלא הייתה לבאפלו באמת דרך להוריד יותר זמן, ואני חושב שהם עשו בשכל כשניסו להתקדם ולא רק להעביר את הזמן. אני כן אגיד שהעובדה שהם היו כל כך קרובים לניצחון על יריבה חזקה במשחק של 200 יארדים פחות במסירה מעידה על קבוצה מאומנת היטב, אבל כרגע לא בטוח שהיא מספיק טובה ביחס לקבוצות הצמרת האחרות (שזה KC ובולטימור בגדול)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
09/10/2024 13:58:06

בתור אוהד של הבילס זה אכן מעודד שנשארנו קרוב במשחק כזה חלש של ג׳וש אלן, אבל –
א. להרגשתי הרבה מהחזרה נבעה מהפציעה של קולינס.
ב. בכל מקרה אם הבילס לא מביאים תופסים נורמליים (עם כל הכבוד להיעדרות של שאקיר), אפשר כבר לסגור את העונה.

עמיחי קטן
09/10/2024 18:16:48

אני מסכים איתך עקרונית. כן חושב שיש לבאפלו כמה תופסים לא רעים, אבל חסר אחד בכיר שההגנה תתמקד בו, ולא בטוח שיש לבילס איך להשיג מישהו כזה.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/10/2024 17:27:29

הג'טס הקבוצה הראשונה שמפטרת את המאמן , עכשיו הוא יכול להמשיך לשחק גולף כל יום כמו שהוא עושה בעצם מזמן (אני לא צוחק, זה נכון)

Eladkatz
Eladkatz
08/10/2024 17:49:56

אולי גם יהיה לו זמן לשבעת ילדיו

The Pro
The Pro
08/10/2024 21:50:00

לצ'יפס יש את כל מה שחסר להגנה של הבנגאלס.
חבל על בורו וההתקפה ששוב פעם מפסידים משחק קריטי בגלל ההגנה המחוררת.

האפקט של דלתון עובד גם בקולטס,רק שכאן מדובר בק"ב וותיק עם קבלות.
ההתקפה של הקולטס נראית הרבה יותר טוב ועוד בלי הרץ המוביל..
בינתיים שאר הק"ב שכיכבו במדור ירדו לקרקע, מדלתון,קאר,דרנולד ועד לפילדס.
הדובדבן של המחזור,דניאל גונס והג'איינטס.