משחק יום חמישי: טמפה ביי יוצאת לאטלנטה/ שחר דלאל

משחק יום חמישי: טמפה ביי יוצאת לאטלנטה/ שחר דלאל

משחק יום חמישי: טמפה ביי באקנירס (1:3) אצל אטלנטה פלקונס (2:2)

בלי ששמנו לב כבר רבע מהליגה מאחורינו, והמשחקים מתחילים להיות משמעותיים יותר ויותר, בטח אם מדובר במפגש עם יריבה לבית. אחרי שלוש שנים רצופות בהן זכתה באליפות הביתה, הבאקס היו אמורים להיות הקבוצה הפחות טובה ביריבות הזאת, אך הם פתחו את העונה בצורה נהדרת, עם ניצחונות על וושינגטון, פילדלפיה ודטרויט, כשרק הפסד מפתיע לדנבר מונע מהם מאזן מושלם.

בשבוע שעבר הרסיבר הבלתי נגמר שלהם, מייק אוואנס, הפך להיות השחקן עם הכי הרבה נקודות בהיסטוריה של הקבוצה, כשעבר את הבועט מרטין גראמטיקה, כאשר הוא יפגוש את אחת היריבות האהובות עליו. ב-18 משחקים השיג אוואנס 1,407 יארדים ו-11 ט"ד, הנתון הרביעי בטיבו מבין השחקנים הפעילים בליגה מול יריבה ספציפית (אגב, הוא גם מחזיק במקום הראשון, עם 1,480 יארדים מול קרוליינה). הק"ב של הקבוצה, בייקר מייפילד יקווה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו, וכרגע הוא מדורג רביעי בליגה עם פאסר רייטינג של 106.9. האם השילוב של השניים יספיק לטמפה ביי, שמגיעה עם רשימת פצועים ארוכב בצד ההגנתי?

אצל המארחת יהיה מדובר במשחק "נקמה" עבור המאמן ראחים מוריס, שאימן את הבאקס בין 2009-2011. למרות פתיחת עונה חלשה, הפלקונס התאוששו בשבועיים האחרונים, כולל ניצחון על ניו אורלינס בשבוע שעבר, מה שנותן להם יתרון במאבק על ראשות הבית.

עם זאת, הקבוצה הציגה משחק התקפה מבולבל, כאשר ההחתמה הגדולה של הפגרה – הק"ב קיר קאזינס – עדיין לא מצליח לחזור לכושר שלו מלפני הפציעה, והקבוצה נאלצה להיעזר בהגנה ובבועט הנהדר שלהם, יאנגהו קו, שהבקיע את שער הניצחון בשבוע שעבר. באטלנטה יקוו לחזור ולראות את משחק הריצה שלהם חוזר לתפוקה של השנים הקודמות, כאשר הרץ הנהדר ביג'ן רובינסון מצליח להשיג רק 59 יארד בשבועיים האחרונים, מה שתקע מאוד את ההתקפה בשבוע שעבר. האם טיילר אגילר יצליח שוב לתת להתקפה את הניצוץ שהיה חסר לה?

הימור: שתי הקבוצות מגיעות במומנטום חיובי למשחק, וכנראה נזכה לראות משחק איכותי. עם זאת, כנראה שהחסרונות בהגנה של הבאקס יהיו גדולים מידי מול התקפת הפלקונס המתאוששת, ונראה ניצחון של הקבוצה הביתית.

Subscribe
Notify of
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
03/10/2024 15:36:30

תודה שחר. הפלקונס לא מגיעה במומנטום כזה חיובי. במשחק נגד הסיינטס ביום ראשון הפלקונס(2-2) היה להם FACEMASK PENALTY כאשר מתיו ברגרון עשה TD. שמונים ושבעה יארדס בעונשים הרגו את הפלקונס. הקבוצה משחקת ממש טוב אבל בינתיים ה-PENALTIES הורגים אותם.

Mishka
Mishka
03/10/2024 18:32:00

תודה רבה שחר!
אטלנטה קבוצה עם ים פוטנציאל, חושב שהם חזקים יותר
מצד שני הם גם אלופים בלבעוט בדלי, ככה שהכל יכול להיות
הייתי שם אובר רציני, והולך עם משחק צמוד שיגמר בתקווה לטובת אטלנטה
אני קורא בין השורות שלא יהיה סיכום שבועי?

קפיץ
03/10/2024 19:06:32

אני עם בייקר וגודווין ואוואנס – הם בנויים למשחקים כאלה והסקונדרי של אטלנטה מלבד ג'סי בייטס נראה לי חשוד.