פריוויו 2024-5: דנבר נאגטס / MBK

פריוויו 2024-5: דנבר נאגטס / MBK

פריוויו 2024-5: דנבר נאגטס / MBK

שנה עברה שנה עברה אני כפיי ארימה? כמו בשנה שעברה, גם העונה הפריוויו של דנבר עליי

אולם 

דנבר משחקת ב – Ball Arena (לשעבר הפססי סנטר) בדאון טאון של דנבר. הארנה נפתחה באוקטובר 1999 ועד ל 2020 פפסי הייתה נותנת החסות הרשמית של האולם.

מאזן בעונה הקודמת – (25-57) מקום 2 במערב

שווה למאזן הטוב ביותר בתולדות הקבוצה מאז שחברה ל NBA, דנבר רשמה הפסד שלומיאלי לספרס 2 משחקים לסיום העונה (לאחר שהובילה ב 23 הפרש), הפסד מפתיע שמנע מדנבר את המקום ה-1 במערב ושיא ניצחונות של כל הזמנים.

מאזן פלייאוף – (5-7)

ניצחון 1-4 על הלייקרס

הפסד 3-4 למיניסטה בחצי גמר המערב

מאמן

מייק מאלון, עונה 10 במועדון. מאזן כולל של 463 – 362. מאזן פלייאוף של 36-44

מייק מאלון שהיה אדריכל האליפות של 2023 חווה עונה בינונית, למרות עונה רגילה מצויינת הוא גילה לא מעט סדקים בפלייאוף ובעונה הרגילה. ניהול קצת קשוח של דקות ההמשחק (לא שהייתה לו ברירה בשל סגל קצר מאוד) ובעיקר הפסדים לאחר הובלה בהפרשים גבוהים (עוד נחזור לגיים 7 מול מיניסוטה)

מאלון שעדיין נחשב בעיני אחד המאמנים הטובים בליגה יתחיל את העונה המתאגרת בנסיון להמשיך בניסיון לבנות שושלת (מישהו אמר דאלאס?) סביב דנבר.

מי בא? מי הלך? מי נשאר?

דנבר ממשיכה את המסורת של קיצים זחוחים, לאחר שאיבדה את הספסל שלה בעונה שעברה (ברוס בראון, ג'ף גרין, תומאס בריינאט וג'ק וויט) העונה היא איבדה את KCP שחתם באורלנדו עבור חבילה נאה של מזומנים. לאבד שחקן חמישייה אמין שמשחק בצורה טובה מאוד כרול פלייר זאת מכה לא קטנה עבור דנבר. דנבר העבירה בטרייד קצת מוזר את רג'י ג'קסון (הבק אפ שלה לקו האחורי מהספסל) עבור בחירות דראפט לשארלוט ממנה הספיק להחתך ולמצוא בית קר בפילדליפיה.

דנבר שעשתה טרייד ערב הדראפט על בחירות 28 ו 56 עבור ה-22 של הסאנס, בחרה בדארון הולמס. פורוורד 2.08 בן 22 מדייטון (20.4 לערב עם 38.5 אחוז מדאון טאון בעונה ה-3 והאחרונה שלו בקולג'. רק מה? הוא יעדר מהעונה לאחר שקרע את האכילס 3 ימים לאחר שנבחר בדראפט.

השחקנים המשמעותים ביותר שדנבר הצליחה להוסיף הם ראסל ווסטברוק ודאריו סאריץ'. אני ממש לא בטוח שווסטברוק זה האיש שדנבר צריכה אבל יאמר לזכותו שהוא עשה את הטרנזקציה לשחקן ספסל גם בלייקרס וגם בקליפרס. סאריץ' חווה עונה טובה במפרץ.

דנבר הוסיפה 2 רוקיס שלא נבחרו בדראפט גייב מק'לוטן (איזה שם קלאסי לשחקן בוסטון) פורוורד אתלטי שהגיע מגראנד קניון (הקולג', לא השמורה) וג'ילין וויליאמס (כמה כאלה יש בליגה?) פורורוד מאוברן.

איך אומרים החברים בקולרודו ספרינגס – עם כזה קיץ, יש על מה לבנות באביב?

העונה הקודמת בקצרה

דנבר כאמור השיגה 57 ניצחונות ונהנתה מעונת שיא נוספת של יוקיץ שזכה ב MVP בפעם ה-3 בקריירה.

פאן פאקט לגביי תואר ה MVP . ה MVP האחרון שזכה גם באליפות בעונת ה MVP שלו הוא סטף קארי ב 2015. בנוסף רק 3 שחקנים זכו ב MVP ובאליפות מתחילת המילניום (שאק ב 2000, דאנקן ב 2003 ולברון ב 2 האליפיות שלו במיאמי). האם יש קללת MVP בליגה (מאת ג'יימס הארדן)?

דנבר סיימה במקום ה – 5 בליגה באופניסב רייטינג (זהה לעונת האליפות) ובמקום ה -8 בדיפנסיב רייטנג! (שיפור של 7 מקומות לעומת עונת האליפות).

אני לא שומר? אני?

דנבר כרגיל הייתה מצויינת בבית (8-33) והשיגה שיפור במאזן החוץ (17-24) לעומת מאזן שלילי בעונת האליפות.

בעוד שבעונת האליפות דנבר הורידה את הרגל מהגז בסיום העונה, בעונה הקודמת דנבר הייתה ההצגה הכי טובה בליג-פאס. (באמת, צפיתי בלא מעט משחקים של הקבוצה) דנבר שנכנסה לפגרת האולסטאר עם 3 הפסדים רצופים חזרה עם ריצה של 1-11. ומאזן כולל של 6-21 בשליש האחרון של העונה.

דנבר הייתה המאזן 15-44 עם ג'אמל מארי. MPJ היה בריא ואארון גורדון סיפק עונה סולידית. רג'י ג'קסון סיפק 10.2 מהספסל ופייטון ווטסון וכריסטיאן בראון סיפקו אנרגיות מהספסל.

יוקיץ' למרות קיץ רווי אלכהול, מסיבות ומשחקים עם סוסים בסרביה, הוכיח בנון שאלנטיות האופינית שלו שהוא פשוט רמה אחת מעל הליגה בתקופה שהכשרון בליגה בשיא כל הזמנים. אני כל כך נהנה לצפות ביוקיץ' כי זה משהו שעוד נתגעגע אליו.

הפסד סופר מעצבן לספרס מנע מדנבר את בכורת המערב. ובפלייאוף? ניצחון 1-4 על הלייקרס בסדרב מהנה שבה ג'מאל מארי עשה היסטוריה להיות השחקן הראשון עם 2 סלי ניצחון בסדרת פלייאוף אחת.

משהו לא סביר עבר על דנבר בסדרה המשוגעת מול מיניסוטה. לאחר פיגור 0-2 דנבר עלתה ל 3-2. הפסידה ב 45 הפרש את גיים 6 ובגיים 7 עשתה היסטוריה שלילית לאחר שהפסידה לאחר שהובילה ב 20 הפרש במחצית השניה. דנבר נעלמה לחלוטין ועזרה לי לפגוע (חלקית) בתסריט הפסימי שלי בפריוויו של העונה הקודמת – "בסיבוב הראשון היא גוברת על הלייקרס 4-2 אבל ללא יתרון ביתיות היא מפסידה לסאנס 3-4 בחצי גמר המערב."

ההפסד של דנבר העלה (שוב?) סימני שאלה לגביי החוסן של הקבוצה, פאן פאקט נוסף – דנבר של מייק מאלון לא ניצחה מעולם קבוצה שהשיגה 50 ניצחונות ומעלה העונה הרגילה בסדרת פלייאוף

החמישייה של דנבר שיחקה כולה מעל 35 דקות למשחק (נתון קצת מרמה בקיזוז גארבג' טיים, המצב של הדקות היה גרוע יותר)

מייק מאלון לא סמך מספיק על הספסל ושחק את החמישיה. חומר למחשבה לקראת העונה הקרובה.

תופיני העונה הקודמת ב 30 שניות

מה יהיה העונה? 

בפריוויו של העונה שעברה כתבתי "אליפות בודדת זה קשה וזה נחמד, בשביל להפריד את הילדים מהגברים צריך לזכות באליפות נוספת" ובנוסף – "דנבר מזכירה לי את הספרס יותר מאשר הבולס או הלייקרס, נראה שיש מערכת משומנת עם ציר סרבי מאוד מרכזי. כל עוד לא יהיה חסר שמן והציר יעבוד, דנבר תמשיך להיות שושלת בהתהוות"

צדקתי במשפט הראשון ואם דנבר תזכה באליפות השנה(עונה לא זוגית) אצדק גם במשפט השני.

יוקיץ' הוא המאסטר אוף דיסאסטר. השחקו הכי יוניקי בליגה. לא רואה שום סיבה לירידה ביכולת שלו השנה. הוא בשיא וימשיך להיות בשיא.

הוא חייב את מארי לצידו ככוכב השני. מארי הלא מוערך. MPJ ןאארון גורדון סוגרים את הרביעיה הכי מוכשרת בליגה.

שאלת השאלות? מי יהיה הביטלס ה 4? או למעשה הגלגל ה -5 של דנבר?

כריסטיאן בראון יתפוס את מקומו בחמישייה, לפרקים הוא מציג כדורסל טוב אבל האם SG שקלע ב 22% מדאון טאון בפלייאוף זה השחקן המתאים לחמישייה?

האם לא כדאי לתת לווסטבורק לפתוח לצד מארי או לסירוגין לנסות את ווטסון? דנבר שסיימה אחרונה בליגה בניסיונת ל 3 ולפני אחרונה בהליכות לקו (איפה הכבוד של הזברות?) צפויה להיות קבוצת שלשות בינונית (ווסטברוק לא יפתח יכולת קליעה בגיל 36)

יש לא מעט סימני שאלה על ווסטבורק למרות שבקבוצה כל כך אינטלגנטית אולי ווסטברוק ימצא עדנה ויצליח לא להרוס. הבעיה שאם מארי נפצע…. ווסטברוק יהפוך לבורג מרכזי בקבוצה.

הסגל הקצר, יוקיץ' ומארי עברו קיץ' אולימפי. דנבר חייבת להיות בריאה להשיג משהו משמעותי.

איו לדנבר שחקן משמעותי מהספסל, אין אפילו חמשייה שניה (ויסלח לי דיאנדרה ג'ורדן) סאריץ' יכול לתרום פה ושם. ווטסטון אולי אחד מהרוקיס דנבר עלולה למצוא את עצמה שוב עיייפה ולא בשיאה דווקא בפלייאוף.

מייק מאלון מאמן מספיק מוכשר ואני האחרון שיכול לתת לו עצות. אבל אולי כדאי לנסות להוריד את MPJ לספסל לקבל שחקו שיכול לעלות ולעשות שינוי. לשחק עם חמישייה נמוכה יותר סביב יוקיץ' וגורדון.

הייתי מצפה שייתן לבראון ווטסון תפקיד משמעותי יותר בעונה ה-3 שלהם בליגה.

מצד אחד האובדן של KCP לא נראה קיצוני אבל מצד שני הוא פער חתיכת בולען בעמדת ה SG. אם דנבר הייתה פותחת את הארנק ומכונה לשלם מס מותרות וללכת על קליי תומספון אפשר היה לסגור את הליגה.

אני מאמין שדנבר מכונה משומנת. כל עוד יוקיץ' בריא הוא מוכיח שהוא יכול לנצח גם חמישיית אול-סטארים עם בוגדנוביץ + 3 נגרים/כנרים סרבים.

ההמשכיות הוא קלף חזק עבור דנבר שמחזיקה בשלד פלדת אל חלד. (רביעייה מאוד חזקה ואיכותית)

התסריטים

ריאלי – דנבר תספק עונה רגילה סבירה, פה ושם יוקיץ', מארי או שחקן אחר יחסירו משחקים מה שיעזור לשחקנים הצעירים להכנס לעניינים. יוקיץ' ימשיך ללהטט ולמרות עונת שיא (נוספת) יפרגן ל MVP החדש מדאלאס. במערב הקשוח דנבר תשיג 54 ניצחונות ואת המקום ה -3 בקונפרנס.

בסיבוב הראשון דנבר תנצח את יוסטון המפתיעה בסוויפ כשיוקיץ' יתן שיעור חשוב לוונבי יוקיץ' עם מארס (על-ה) טורקי. בסיבוב השני דנבר תכנע שוב ב 7 משחקים למיניסוטה ותסיים את העונה בקול ענות חלושה.

אופטמי – דנבר תשחק מצויין ותקבל תרומה משמעותית מבראון, ווטסון וסאריץ. אארון גורדון ומארי יהיו אולסטארים ווסטברוק יהיה המבוגר האחראי ודנבר תשיג לראשונה עונה של 60 ניצחונות. וקיץ' ימשיך ללהטט ולמרות עונת שיא (נוספת) יפרגן ל MVP החדש מבוסטון.

דנבר תסיים ראשונה במערב. תנצח בסוויפ את לייקרס בסיבוב הראשון, בסיבוב השני היא תנצח 4-1 את ממפיס של מוראנט ובגמר המערב תנצח את דאלאס בקרב יוקיץ' – דונציץ' שיילך ל 7 משחקים. בגמר הליגה דנבר תיתן סוויפ לפילי ואמביד יאמר בסיום הסדרה – חבל שאני לא יכול להשתמש באזרחות הצרפתית ולשחק בדנבר כבוסמן.

פסימי – ווסטברוק אומר – אם אני לא עושה טריפל דאבל אף אחד לא עושה טריפל דאבל! הוא נחתך מהקבוצה לקראת האול-סטאר. מארי ויוקיץ' העייפים יפספו לא מעט משחקים. דנבר תסייים עם 43 ניצחונות בלבד ותפפסיד בפלייאין ללייקרס . לברון יאמר בסיום המשחק – אני ה GOAT הבלתי מעורר של הפלייאין והוכחתי את זה היום!

שתהיה שנה טובה ושקטה לכולם! מקווה שנהנתם, שנה יותר מטורפת מזאת כבר לא תהיה לנו (אני מקווה)

תחזיות לא משהו בכלל יש ל MBK איפה הוא ואיפה מומי

Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כתבה מעולה,אין ספק מידן יודע לכתוב והכי חשוב לעניין.
סופת האפרון פגעה ישירות בדנוור,הליגה בעצם אומרת רוצים אליפות תשלמו מס מותרות ורצוי כמה שיותר גבוה.
זה די טרגי לראות את יוקיץ ללא אפשרות ריאלית לזכות בעוד אליפות. דנוור לא מספיק חזקה,זה אובדן לכל אוהדי ההופס.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2024 8:24:30

תודה מידן
אני הולך על שנה בין הפסימי לריאלי שלך.
מאמין שדנוור שנחלשה באאיבוד של KFC (חחחח) תסיים מקום רביעי עד שישי תעבור שלב 1 בפליי-עוף ואז תעוף… הגאון יעשה מה שהוא יכול בדרך לעוד שנת טריפלים שתיקח אותו לעבר ווסטברוק. בקרוב (שנה שנתיים) הוא רושם את עצמו בתור מר טריפל דאבל של האין BA.

Berch
02/10/2024 11:35:25

נשמע שבא לך ללכת לעזרא ובניו…
🤣

דוקטור רזי הופמן
02/10/2024 13:12:09
Reply to  Berch

בארור, אבל אני שולח אותך במקומי.
🙂

asaf
02/10/2024 8:56:14

תודה מידן. גם אני איפשהו בין הפסימי לריאלי. תלוי מאוד בבריאות הקבוצה בגלל שלא העמיקו כמו שכתבת את הסגל מספיק.

עגל
02/10/2024 12:12:51
Reply to  MBK

גם אני, זה יכול להיות נהדר. במקום כריסטיאן בראון

gogo
gogo
02/10/2024 9:47:09

תודה
מצויין
נמשיך לצפות ביוקיץ ולכן גם בדנבר.
חסרים קלעים. אולי הולידיי יתן את הקליעה מדאונטאון.
בהנתן עונה טובה של מארי דנבר קונטנדרית

yaniv
yaniv
02/10/2024 9:52:38

תודה מידן.לדעתי העונה של דנבר תקום ותיפול על מארי וממה שראינו שנה שעברה הוא לא היה מספיק טוב בטח בשביל לזכות באליפות(קצת מצחיק לכתוב את זה בתור אוהד לייקרס אבל הסדרה מולנו הייתה יוצא מהכלל) אבל כמו שכתבת כל עוד יוקיץ משחק הם תמיד יהיו טובים אבל לא להתקרב לאליפות לטעמי

עגל
02/10/2024 12:13:26
Reply to  MBK

גם באולימפיאדה הוא היה חלש מאוד

Avri
Avri
02/10/2024 10:20:44

תודה מידן. בחרו שם רוקי שיתרום כאן ועכשיו ויחזק את הספסל, התחרבנו להם התכניות, ועכשיו הספסל שלהם קצר בטירוף (וגם זה אם סופרים את ראס).

מצד שני, לדעתי יש הערכת יתר בכל הקשור לאובדן של לkcp. שחקן חמוד, אבל בואו, זה kcp. יוקיץ משדרג שחקנים ומישהו שם יתקדם ויתפוס את המקום שלו.

עדיין יש להם חמישייה מעולה ואת השחקן הכי טוב בעולם. בלי פציעות זכתה קונטנדרית.

NBA בדם
02/10/2024 10:51:05

תודה על הפריוויו
דנבר נחלשה, אבל עדיין יכולה לסיים בטופ 4 ולעשות ריצת פלייאוף משמעותית במערב.

Millertime
Millertime
02/10/2024 11:02:43

אם הכל הולך טוב, דנבר קונטנדרית. אבל הם פשוט קצרים ופציעים מידי. השיפור יכול להגיע בעיקר מפורטר, שצריך להוכיח שהוא יכול להיות יותר משוטינג גארד בגובה 2.08. בשביל שחקן עם הפוטנציאל והחוזה שלו, הוא רחוק מלספק את הסחורה. מהאחרים אין ציפיות לשיפור, קשה לראות איך הם משחקים הרבה יותר טוב משנה שעברה. אולי אחד הצעירים יתגלה כהברקה. התקווה היא לצרף וטרן או שניים על מינימום, ולקוות שנשאר להם משהו במיכל. טד יאנג יכול אולי להתאים. בקיצור, נחנקו מהסינר.

Berch
02/10/2024 11:34:34

אחלה תחזית
יוקיץ' באמת שחקן יוצא דופן, לא חשבתי על זה אבל בגדול מזכיר את טימי
Money in the bank
בעזרתו הם יהיו בטופ של הליגה, ללא ספק, מה תהיה התקרה זו שאלה שנקבל עליה תשובה רק בפלייאוף
תודה מידן
🙏

Berch
03/10/2024 11:56:05
Reply to  MBK

שנה טובה איש יקר
🥂✨❤️

קפיץ
03/10/2024 11:27:56
Reply to  Berch

השוואה מאד מעניינת. ברור שהטאלנט של יוקיץ' גבוה בהרבה ושהאתלטיות בצד של טימי, אבל אם לקחת את זה לכיוון עוד יותר מעניין – האם מאנו וטוני היו נהיים מאנו וטוני בלי טימי? והאם אארון וג'מאל יהיו מאנו וטוני כשהאבק ישקע על השושלת?

Air Canada
Air Canada
02/10/2024 12:10:55

תודה רבה, לדעתי לדנבר הנוכחית אין סיכוי ממשי לזכות באליפות. למעשה במערב יש 2-3 קבוצות יותר טובות מהם. הבעיה העיקרית שלהם היא שאין להם יותר מידי איך להתחזק כי אין להם מספיק נכסים לטריידים משמעותיים בלי לפרק את החבילה.

עגל
02/10/2024 12:17:17

תודה מידן. למרות ההיחלשות (הזמנית?) והספסל הקצר דנבר היא עדיין הקבוצה לליג פאס.
כמו שאמרת, כל עוד יוקיץ' בריא הם יהיו בסדר וקונטנדרים. ההשוואה לדאנקן די נכונה.
חבל שהמועדון מאבד שחקני מפתח, כנראה זאת הבעיה עם בעלים לא עשירים מספיק.
מארי אכזב מול מינסוטה ואחרי כן גם באולימפיאדה. אני מרגיש שבריאותית הוא בדרך התלולה למטה (ברוך במקומי היה אומר שהוא שחקן גמור). לא יודע למה יש לי את התחושה הזאת.
אני עם התסריט הריאלי.

thetroll
thetroll
02/10/2024 12:54:00

פוסט מעולה כרגיל עשיר באינפורמציה ומדויק תודה מידן.
עד היום במקום שראסל ווסטברוק נמצא לא צומח כלום ולאור ההחלשות שלהם אני לא רואה את זה קורה העונה. יחד עם זאת אם כל הרביעיה מגיעה לפליאוף ותהיה טובה הכל יכול לקרות למרות הראס בלאטה.
שנה טובה

עמיחי קטן
02/10/2024 13:17:41

תודה מידן. כרגע דנבר אצלי ברשימות שלישית במערב, אבל אם יוקיץ' ומארי יהיו קרובים למיטבם בפלייאוף זו תהיה קבוצה שיהיה קשה להוריד

גיא רוזן
02/10/2024 14:30:52

לטעמי,
העזיבה של KCP תהיה קריטית,
הן בגלל שהוא
א. שחקן מצוין. אחד משחקני 3&D הטובים בליגה.
ב. שחקן מנוסה מאוד עם היסטוריה של תפקוד מצוין במאניטיים בפלייאוף.
ג. קלע מרווח משחק שהממוצע שלו מהשלוש ב-4 השנים האחרונות הוא קצת יותר מ-40%
והן בגלל שיש אפקט מצטבר לכך שהקבוצה נכשלת (אם בכוונה, ואם מחוסר ברירה) בניסיון לשמר את הסגל (שלא לומר להתחזק).
אז, כן –
יוקיץ' הוא יוקיץ'.
לטעמי השחקן הטוב בליגה. רק מה,
בשביל לזכות באליפות (מה לעשות, עבור דנבר כל דבר אחר זה הפסד) זה פשוט לא מספיק.
למה לא מספיק?
בגלל שמורי צפוי כמו טיל איראני –
יש לו פוטנציאל הרס עצום, אבל לא פעם הוא דווקא פוגע בקבוצה הביתית.
בגלל שפורטר הוא אנטי-גיבור מהזן שמככב בפארודיות על סרטי גיבורי על (רק לי הוא מזכיר את the deep?)
בגלל שקשה להסתיר את חברבורותיו של גורדון בהרכב עם קלעים בעייתיים (אין kcp, יש ווסטברוק. פתאום ה-29 אחוז שלו משלוש בעונה שעברה מדאיגים הרבה יותר).
השורה התחתונה?
אם צריך להמר (אוותר על פסימי אופטימי ואדבוק בריאלי הסובייקטיבי שלי) –
אין לי מושג מי מקבוצות המערב תפרח ותעשה מינסוטה,
אבל יהיו כמה כאלו. דנבר? הם לדעתי יסיימו 4 או 5, מה שיספיק, שוב, לסיבוב השני.

תודה, מידן.
שנה טובה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תענוג. מקווה לאופטימי, תודה רבה
Mbk

מנחם לס
02/10/2024 16:06:11

ככה עושים פריוויו! מעולה. מידן. מקווה שווסטברוק לא יאכזב

Florida man
Florida man
02/10/2024 16:40:34

אצטרף לשאר הכותבים- דנבר נחלשה והספסל שלה קצר מאוד. אם מארי ייתן הופעות לפנתיאון אז יש להם סיכוי גבוה להגיע רחוק בפלייאוף אחרת לצערי ניאלץ להיפרד מיוקיץ' בתחילת הפלייאוף.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/10/2024 17:13:07

חבל,אבל הם עברו את הפיק שלהם,
קראתי דיווח קריטי על דנבר,
הבעלים קמצן רציני,
ומאלון עצבני על ההנהלה של דנבר.

הסופר י. פרזי
הסופר י. פרזי
02/10/2024 21:10:30

דנבר צריכים לעשות טרייד על mpj בשביל 2-3 שחקני רוטציה נורמלים. כרגע הספסל שלהם הוא ווסטברוק וסאריץ. אין לזה תוחלת. פורטר הוא החתיכה שגריעתה תגרום הכי פחות נזק מבין הארבעה והשכר שלו גם די גבוה. דבנר גם לא יכולים להתחזקבהחתמת שוק חופשי בגלל מגבלות שכר. להפטר ממנו תמורת יותר עומק יעניק להם סיכוי לריצה נוספת

אשך טמיר המקורי
03/10/2024 1:01:16

מעולה ממש

המשגיח
03/10/2024 8:25:02

תודה רבה מידן.
יוקיץ כ"כ טוב שהתרחיש האופטימי אפשרי, אבל – איזה קיץ גרוע לקבוצה הזו.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
03/10/2024 9:08:52

קיץ שני שהקבוצה רק נחלשת…..כאמור הבעיה כנראה בבעלים החסכן.
הכל יקום ויפול על מארי ,גם האליפות הגיעה אחרי פלייאוף הירואי שלו ,השאלה אם יש לו עוד דבר כזה לתת,אחרת אין סיכוי לאליפות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קראתי עכשיו את התגובות, ואני נוטה שלא להסכים איתכם:
.
העונה שעברה עמדה בסימן שני הפסדים מוזרים, הראשון לספרס בהנהגת דבונטה גראהם… אנומליה מוחלטת שלא תחזור על עצמה, והשני למיניסוטה, שגם היא, לדעתי, לא תחזור על עצמה.
.
דנבר, לדעתי, צריכים לעשות קליבלנד של לברון – לואד מנג'מנט במהלך העונה הסדירה, בעיקר של מורי ופורטר, כזה שיספיק להגיע לפלייאוף בבטחה (מקומות 5-8), ומשם יוקיץ'
יעשה לברון ויקח אותם לפחות לגמר המערב.
.
לא רואה אף קבוצה שבאמת יש לה יתרון על דנבר –
.
דאלאס? יוקיץ' טוב, מנוסה וחכם יותר מדונצ'יץ', מארי טוב וחכם מקיירי, וגורדון, היום, לא פחות טוב מקליי. דאלאס עמוקה יותר, אין ספק, אבל בפלייאוף הרוטציות מתקצרות.
.
מיניסוטה ? לדעתי, נחלשה בלי קאט, וגם ככה מה שקרה שנה שעברה לא היה קורה שוב.
.
אוקלהומה? מוכשרת אבל צעירה, קצת כמו 2012 שאכן ניצחה את הספרס, אבל ב-2013 ו-2014 הספרס חזרו לפיינלז. לדעתי זה יקרה גם לדנבר.
.
מה שכן – מסכים שיתכן טרייד, על גורדון או פורטר, ולא רק מהסוג של "לתת שחקן טוב ולקבל עומק", אלא גם כזה שיביא כוכב ממועדון אחר לשחק עם יוקיץ' ומארי – דוראנט? בוקר? באטלר? הארדן? כריס פול? משהו כזה
.
בקיצור, לדעתי האופטימי הוא הוא הריאלי.

Last edited 14 hours ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Dor
Dor
03/10/2024 17:09:42

אחלה מידן. אני איתך בריאלי. עם יוקיץ ופלייאוף מארי (בשאיפה שיגיע) הם בקלות יכולים לעשות גמר מערב/גמר ליגה. אם מארי ו mph לא יתרוממו יוקיץ אחד לא יספיק