פריוויו 2024-5: יוטה ג'אז / Stockton2Malone 

פריוויו 2024-5: יוטה ג'אז / Stockton2Malone 

פריוויו 2024-5: יוטה ג'אז / Stockton2Malone 

פריוויו שני שאני עושה על הקבוצה שלי, הפעם אני כבר חייב להגיד לכל אוהדי הקבוצה (אגב, יש כאן עוד חנאנות אוהדי יוטה חוץ ממני?) – זה הולך להיות עצוב ומדכא. זה נכון, דני איינג' נחשב גאון כדורסל, אבל אני פשוט לא מבין את המהלכים שלו.  

טוב, בואו נתחיל. 

סיכום 2023-2024

כהכנה לכתבה הזו, קראתי את הפריוויו לעונת 2023-2024 ודיי פגעתי בתרחיש הפסימי: הקבוצה סיימה במקום ה-12, מחוץ לפלייאין אבל לא לגמרי בתחתית. ולקר קסלר, אחרי המפלה במונדובאסקט 2023, חווה עונה לא טובה, עם ירידה בכמה פרמטרים חשובים, כאשר חלק נכבד מהעונה שמו התחיל להקשר לטריידים, משהו שבדרך כלל לא עושים לשחקן עונה שנייה אחרי עונת רוקי מצוינת (זכה במקום השלישי במרוץ רוקי העונה 2022-2023). הרכש העיקרי, ג'ון קולינס, שולב יחד עם קסלר ולאורי מארקנן בקו הקדמי ומיד ראו שהשילוב הזה לא עובד טוב, מישהו חייב לרדת לספסל. מי ששילם את המחיר, היה קסלר. הכוכב הפיני לאורי מארקנן גם עבר עונה בינונית, שיחק רק ב-55 משחקים (מתחילת הקריירה ב-2017 לא שיחק 70 משחקים בעונה אחת). אגב, מאקרנן הוא כרגע השחקן הפעיל עם הכי הרבה משחקים בעונה הרגילה ללא משחק פלייאוף. הפרס ניתן בחסות עומרי כספי…

עכשיו, נזכור שהקו הקדמי של יוטה זה החוזק שלה, קו אחורי שלה ממש חלש. אפשר לראות עפ"י טבלת ביצועים קבוצתיים. בהתקפה הם היו במקום האחרון באיבודי כדור פר 100 התקפות, כאשר גם בהגנה הם יצרו מעט מאוד איבודי כדור אצל היריבות והיריבות קלעו נגדם באחוזים מאוד גבוהים. בקיצור קבוצת תחתית, עם כדורסל של קבוצת תחתית. מזל שאי אפשר לרדת ליגה…

יוטה ג'אז 2024-2025

אולם: דלטא סנטר האגדי עם תפוסה של 17,772 צופים פר משחק (97% תפוסה), מקום 14 בליגה.

מאמן: ויל הארדי, עונה שלישית בקבוצה. 

שינויים בסגל 

עזבו

  • קריס דאן (טרייד לקליפרס)
  • טאלן הורטון טאקר סיים חוזה 
  • קנט לופטון ועומר יורצבן  שוחררו 

הגיעו

  • דרו יובנקס (9.75M$/2y), פאטי מילס (3.3M$/1y) וסבי מיכאיליק (15.05M$/4y) חתמו כשחקנים חופשיים 
  • קודי וויליאמס (אח של JDub), אייזיה קולייר נבחרו בדראפט במקומות 10 ו-29 בהתאמה. 

בנוסף, לאורי מארקנן חתם על חוזה מקס, 238M$/5y  

רוטציה צפויה

החמישייה פותחת: קיונטה ג'ורג', קולין סקסטון, טיילור הנדריקס, לאורי מארקנן, ג'ון קולינס

ספסל: ג'ורדן קלארקסון, אייזיה קולייר, קודי וויליאמס, ולקר קסלר, דרו יובנקס וברייס סנסאבו (ותודה רבה לעורך הויקיפדיה העברית שמשום מה הכניס אותו, אחרת אין שום סיכוי שהייתי יודע איך לכתוב את השם שלו נכון. בהחלט הויקיפדיה העברית זה דבר מאוד מוזר).

ניתוח סגל

אם אין שינויים – מישהו מבין מה קורה כאן? בסגל הזה, אני מתקשה להגיד איזו קבוצה תהיה יותר משעממת, יוטה או ברוקלין.  שידורים ישירים של מועצת העיר חיפה יקבלו יותר רייטינג בישראל. שילוב של שחקנים ותיקים שחוץ ממארקנן, אף אחד שם לא אמור לקבל תפקיד משמעותי כל כך ולא נמצא בעמדה הטבעית שלו. 

  • סקסטון – שחקן ספסל ולא לחמישיה. יחד עם ג'ורג' הם מרכיבים קו אחורי סופר נמוך. 
  • מארקנן – הוא פא#$% 2.10 למה שמים לידו עוד שחקן גבוה, הוא צריך לקבל לידו וינג! 
  • קולינס – להיפך, הוא פאוור פורוורד, נמוך מדי לשחק סנטר. 
  • קלארקסון – סוג השחקנים שאני לא רוצה בקבוצה שלי. סקורר שמשיג הרבה נקודות וסטטיסטיקות, אבל לא יעיל בהתקפה ולא עושה הגנה. יורש ראוי של ג'מאל קרופורד. 

כאן חייבים לפתוח סוגריים – ברור, ישיבת מועצות העיר שם מתרחש הכי Action! תסריט משחקי הכס נכתב בעקבות הקדנציה של דר' עינת קליש רותם בחיפה… 

נחזור ליוטה, טוב, אז מה קורה אם יש שינויים? אז העניין הופך להיות יותר מעניין, ניגש לתרחישים

קודם כל, נסכים שאנחנו בכלל לא דנים על מספר הנצחונות והמיקום. הקבוצה לא מועמדת אפילו לפלייאין וההצלחה או הכישלון יימדד על סמך פיתוח של השחקנים הצעירים ומיקומים בדראפט שהם יקבלו ב-2025. 

התרחיש האופטימי

אחרי 20 משחקים ומאזן 4-16 (4 זה מספר הנצחונות, לא להתבלבל), ג'ון סטוקטון מודיע שהוא מעדיף לקבל חיסון קורונה מאשר לראות משחק של הקבוצה שלו. ההנהלה מבינה שאי אפשר להמשיך ככה. ג'ון קולינס מועבר בטרייד לאוקלהומה סיטי ת'אנדר עבור בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב. באוקלהומה אגב קולינס מצליח לתרום ולהוסיף עוד קצת קשיחות בצבע שמתורגמת בסופו של דבר להגעה לגמר.  

באותו שבוע ג'ורדן קלארקסון עם טיילור הנדריקס מוטרדים לגולדן סטייט עבור אנדרו וויגינס (מיד נחתך) ובחירת דראפט סיבוב ראשון. באותו שבוע, מוכרז שלאורי מארקנן נפצע בשריר תאומי החשק, פציעה מסיימת עונה. 

או קיי, עכשיו אפשר להתחיל לעבוד ולפתח את הצעירים. ולקר קסלר וקיונטה ג'ורג' ממשיכים בגרף ההתקדמות שלהם, קסלר מפספס ממש במעט בחירה לחמישיה שנייה הגנתית של השנה, כאשר מצד שני הוא מעמיד 35% מהשלוש ב-4 ניסיונות למשחק. הרוקי, קודי וויליאמס מסתבר כגניבה של הדראפט ומצדיק את ההשוואה לפול ג'ורג'. הקבוצה אמנם מפסידה הרבה, אבל משחקת כדורסל קבוצתי ומלהיב. כפרס, הם זוכים לבחור ראשונים בדראפט 2025. קופר פלאג נוחת בסולט לייק סיטי! 

התרחיש הפסימי

השחקנים הוותיקים לא מוטרדים, כולם מעבירים את העונה במחשבה "נו, מתי אני עף מפה", לכן אף אחד לא משקיע יותר מידי בהגנה או בשיפור המרקם הקבוצתי. במשך רוב העונה נכס הטרייד העיקרי נשאר ולקר קסלר. לאורי מארקנן מעמיד עונה נהדרת, אך בגלל מגבלות כלכליות שהליגה מטילה על הקבוצות, ערך הטרייד שלו לא גבוה. 

הקבוצה מנצחת 3 משחקים יותר מאשר בתרחיש האופטימי ומקבלת מקום 6 בדראפט. דני איינג' מגרד בראש עם ייאוש על הפנים.        

התרחיש הריאלי 

התרחיש הזה יותר קרוב לאופטימי. הסגל הנוכחי יותר מדי לא עושה שכל, בשביל שישאר כזה עד לסיום העונה. אז כן, הקבוצה מפסידה הרבה ומסיימת את העונה הרגילה במקום הלפני אחרון במערב עם 24 ניצחונות, אבל מתישהו ג'ון קולינס מוטרד וולקר קסלר מתחיל לקבל דקות בחמישיה ויחד עם מארקנן הם מרכיבים קו קדמי מעניין, ג'ורג' וווילימאמס מתבררים כשחקנים נחמדים ונוצרת ההרגשה שהקבוצה רחוקה כוכב franchise player מלהפוך להיות רלוונטית. 

בסופו של דבר הם זוכים לבחור במקום ה-3 בדראפט שזה המקום הגבוה ביותר שיוטה בחרה ב-40 השנים האחרונות. היה יכול להיות יותר טוב, אך יש עם מה לעבוד. 

בריאות לכולם. 

כמו כל הפוסטים שלי, גם פוסט זה מוקדש לבת שלנו, מיכל ז"ל.

Subscribe
Notify of
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/10/2024 8:12:54

 שידורים ישירים של מועצת העיר חיפה יקבלו יותר רייטינג בישראל.
גאון שסובל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוקלהומה לא יקחו את קולינס, ואני מסכים שכרגע קצת קשה להבין מה קורה, אבל לא איבדתי אמון באיינג'. יהיה בסדר, זה רק יקח זמן.

Me
Me
01/10/2024 9:24:26

לשאלתך, בהופס נראה לי שבודדים (או רק אתה ואני).

בארץ – https://www.facebook.com/groups/UtahJazzIsrael

מה עם Kyle Filipowski דרך אגב?

Last edited 2 days ago by Me
אור
אור
01/10/2024 14:49:48
Reply to  Me

יש בהופס גם את יאיר חממי

yairhamami
yairhamami
02/10/2024 11:17:02
Reply to  אור

וואי, מחמיא שזוכרים אותי. אכן, אפילו כתבתי פעם מספר טורים עליהם.
לגבי הזווית שלי, גם אני לא מבין לאיפה איינג' מכוון. חושב, שהתפספסה לו השנה הראשונה. הוא חשב שהוא בונה קבוצה פח אבל, הכל התחבר. מאז, הוא מנסה לתקן אבל, נראה שפחות מצליח לו. לא קונים את השחקנים שהוא רוצה למכור ומה שמגיע בדראפט לא מספיק נוצץ (ג'ורג' מרגיש לי כמו שחקן בכיוון של קלרקסון). הם חייבים להחליט על כיוון ויש רק אחד, להעיף כל מי שלא רלוונטי לאליפות התאורטית בעוד 5 שנים. בנתיים, הבחירות שהוא בנה עליהם ממיניסוטה וקליבלנד לא מספיק גבוהות אז, יוטה חייבת לדאוג לעצמה לבחירה גבוהה, שזה אומר להפסיד הרבה.

רן הנרגן
רן הנרגן
01/10/2024 9:44:01

ליבי אליך על השנה שהולכת להיות לקבוצה ובעיקר על השנתיים האחרונות שבוזבזו על ידי איינג בחתירתו להיות ה GM עם הכי הרבה בחירות עתידיות. הוכח שזה מה שמביא אליפויות -:).
במציאות החדשה של ה CBA אינג יגלה זלא קל לבצע עיסקאות. לא הסתכלתי במשכורות אבל לדעתי קולינס לאוקלהומה זה דבר שקשה לעשות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה שאוק יגעו בקולינס חחח לא ראו ממנו בהוקס?

Smiley
01/10/2024 10:05:31

לא בשר, לא חלב … פרווה
תקועים איפשהו בין המחשבות של איינג' ולמה שהוא מצליח לעשות בפועל

NBA בדם
01/10/2024 11:34:02

תודה רבה
היה טקס אבן פינה של בית כנסת ליד הבית שלי לפני 20 שנה. רק לפני 3 שנים סיימו לבנות אותה.
ישר נזכרתי ביוטה ג'אז.

Berch
01/10/2024 12:28:39

תודה על הפרוויו
לא ברור בכלל מה עושה דני איינג'
אם יוטה הייתה במזרח הייתי צושב שהוא מושתל של בוסטון…. אבל לא נראה לי שזה ברמה שבוסטון מפחדים לפגוש אותם בגמר
🤔
מצד שני יתכן ומדובר בקללה העתיקה. ווינק ווינק
🤣

yaniv
yaniv
01/10/2024 12:35:15

תודה רבה.לא בטוח שחוץ מאברי כולם חושבים שאיינג איזה גאון כדורסל.בגדול איינג חייב את התואר "גאון" לשניים-אחד זה קווין גארנט שעבר לבוסטון(מוכן ומקבל את הקרדיט על ההבאה שלו זה של איינג)
והשני כמובן למנגר ברוקלין בזמנו שמה שהוא עשה זה פשוט פשע.
מעבר לזה איינג לא עשה כלום ולא זכה בכלום,ההיפך הוא רק עיכב את בוסטון ותראו איזה פלא איך שהוא עזב והעביר את המושכות לסטיבנס שהוכיח שאין לו בעיה לעשות מהלכים פוףף בוסטון אלופה
אז לא גאון ולא נעליים היה לו 2 הצלחות שעליהם עשה קריירה של "גאון"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

מסכים לחלוטין.
הלוואי שימשיך להפסיד כל הזמן ולקבל בחירה 4.
אם היה נשאר בבוסטון הם לא היו זוכים בכלום

Drexler
Drexler
01/10/2024 13:56:06
Reply to  yaniv

אני לא יודע אם הוא גאון ,אבל יש לו חותמת על על שני אליפויות של בוסטון ועל התקופה המוצלחת בין שתיהן .
באליפות הראשונה מלבד הכוכבים שהביא, הסגל מסביב גם היה מוצלח מאוד(רונדו, פרקינס ,טוני אלן ועוד) . המעבר לעידן טייטום ובראון גם היה מוצלח חוץ משנה אחת לא היה באמת טנקינג ואפילו הייתה קבוצה מאוד בינונית בראשות אייאה תומאס שהצליחה להגיע לגמר מזרח. כמובן שהחוכמה היא לא רק להרוויח בחירות דראפט אלא לבחור נכון והיום קל לראות שהוא בחר נכון בטייטום ובראון והצליח לבנות קבוצות תחרותיות מסביבם בערך עד השנתיים האחרונות שלו במועדון שהיו פחות טובות .
בקיצור ,התקופה שלו כ gm בין 2008 ל 2020 הייתה מוצלחת, אז אפשר להבין למה הוא קיבל תפקיד ביוטה ,השאלה כמובן אם הוא יכול לשחזר את זה שם.

yaniv
yaniv
01/10/2024 14:56:52
Reply to  Drexler

הכל בעייני המתבונן. לטעמך עצם זה שבוסטון זכו באליפות עכשיו זה רק בזכותו. אני אומר בדיוק הפוך עצם העובדה שהם זכו באליפות ראשונה רק עכשיו זה וואחד כוכבית על כל מה שהוא עשה בבוסטון. הפחד שלו לבצע איזשהו שינוי כדי שחס וחלילה הוא לא יאבד בחירת דראפט גרמה לבוסטון לדכדך במקום ורק שסטיבנס הגיע ולא פחד להמר ולעשות טריידים ולהביא שחקנים ואופ בוסטון אלופה.לגבי המעבר לעידן טייטום ובראון הגיע כמו שאמרתי לא מחוכמתו או גאונותו של איינג(מה שכן לזכותו שאני פחות מתחבר אבל מבין לגמרי אנשים שאוהבים את זה אין לו סנטימטים לאף שחקן ולא משנה אם הוא סמל במועדון אם הוא משחק למרות שאחותו נהרגה וכו מבחינתו השחקנים הם כלי על השולחן ובכל רגע אפשר להעיף לקיבינמט)אלא מטיפשותו של קינג .
לגבי לשחזר את זה אז קבל עם ועדה אני אומר לך שהסיכוי היחידי שיש לו לשחזר זה אם הוא יביא את קופר פלאג.
בכלל אנשים אוהבים לחלק כתרים ולא מבינים שיש הרבה הרבה מזל וכמעט הכל תלוי בסטיאוציה

Smiley
01/10/2024 18:32:25
Reply to  yaniv

אז מה פרסטי שכולם מהללים פה?
היה לו קבוצה עם דוראנט-ווסטברוק-הארדן ועכשיו עוד אחת סביב שג"א.
באמצע כל מיני ניסיונות סביב ווסטברוק.
ועדיין יש רק גמר אחד אי שם שהפסידו למיאמי

איינג' ראה אליפות עם גארנט-פירס-אלן ושם את טאטום-בראון שסטיבנס קצר את הפירות שנה שעברה.

yaniv
yaniv
01/10/2024 19:11:52
Reply to  Smiley

פרסטי קודם כל מעמיד קבוצה שנייה כקונדיטורית רגע שאייצג יעמיד קבוצה קונדיטורית בחוטא אז אני יסיר בפניו את הכובע

Smiley
01/10/2024 19:28:36
Reply to  yaniv

ומה לגבי ה-2 שהעמיד בסלטיקס? שאחת לקחה אליפות והשניה על היסודות שלו לקחה

yaniv
yaniv
01/10/2024 22:38:04
Reply to  Smiley

השנייה זה הכל בזכות הטרייד הגרוע ביותר בהיסטוריה והוא פשוט ניצל תאת ההזדמנות וסחט ממנו דברים שהוא לא חלם לקבל. עכשיו אתה רוצה לקרוא לזה גאונות אני לא חושב שזה גאונות. אני חושב שמן הסתם אתה צריך לדעת לנצל מתנות והזדמנויות והוא עשה את זה טוב אבל אין פה שום גאונות ושום נעליים ומבחינתי שורה תחתונה הוא נכשל כי הוא לא ניצל את הקלפים שלו עד הסוף ובסוטון היו צריכים להיות עכשיו כבר עם איזה שלוש אליפויות היו לו מיליון הזדמנויות והוא היסס בכל אחת ואחת מהצמתים
יעמיד קבוצה אלופה ביוטה וואלה בכיף אני יאכל את הכובע אני מתקשה לראות את זה

Avri
Avri
01/10/2024 16:15:48
Reply to  yaniv

שמע יניב, אתה כנראה ממש אבל ממש לא מבין מה התפקיד של איינג' ומנג'רים באופן כללי והתיאור שלך של התקופה שלו בסלטיקס מעוות ברמות, אפילו על גבול השקרי. באמת שכבר אין לי כוח להכנס לזה, שנים כותבים כאן איך שמנהלים חוסמים את המספר שלו כי הוא גונב להם את התחתונים אבל אותך כלום לא מעניין.

לגבי התקופה שלו ביוטה. הוא הבין נכון שמיטשל וגובר לא יקחו אותו לשום מקום והטריד אותם עבור תמורה שרוב הגולשים כאן טוענים שהייתה מעולה (לדעתי אגב היו טריידים די שווים). איינג' ראה משהו במרקאנן שאף אחד לא ראה, אבל היי, זה איינג' למה שניתן לו קרדיט על זה.

אז מה קורא שם ביוטה? יש מילה כזאת שבישראל בכלל, ובקהילת הופס בפרט, שפשוט לא מבינים. קוראים לזה "סבלנות". בונים נכסים לאט, בשביל שביום הפקודה יהיה אפשר לעקוץ. אני מניח שהם הולכים להפסיד הרבה העונה במערב הצפוף. יש דראפט סופר עמוק ואיכותי, בו תהיה להם בחירה גבוהה שלהם, בנוסף לשתי בחירות נוספות שאולי יעזרו עם טרייד אפ ואולי יתורגמו לשחקנים משלימים. אני לא אופתע, לדוגמא, אם בקיץ 2025 הם ינחיתו בחירה מאוד חזקה, יתרגמו את מליון הבחירות האחרות בטרייד על שחקן סוג א, ופתאום עם מרקאנן שחתום לעתיד הרחוק יש להם שלישייה איכותית. ס ב ל נ ו ת.

yaniv
yaniv
01/10/2024 16:37:13
Reply to  Avri

בוא נראה פעם אחת כבר הפסדת לי ואני די בטוח שגם הפעם תפסיד ואיינג לא יעשה שום דבר ביוטה אלא אם יתמזל מזלו והוא יבחר בקופר פלאג.
לגבי מארקנן אתה מדבר שטויות.מרקאנן פרץ בקליבלנד וכבר אז לא הבנתי למה הם מוותרים עליו כל כך מהר.אז אם איינג גאון שזיהה את מרקאנן אז גם אני כנראה גאון כי שוב כבר בקליבלנד הבנתי שהוא שחקן שחקן.
ולגבי מנהלים חוסמים את המספר שלו זה שוב בעיקר בעיקר בגלל הטרייד עם ברוקלין אתה רוצה לתת את כל הקרדיט לאיינג על הטרייד ההוא ולא על הטיפשות של קינג אז סבבה לך על זה.בינתיים במחלקת העובדות בוסטון לקחו אליפות שנתיים אחרי שהעיפו את איינג,ההגיון שלי אומר שאם בוסטון חשבו שהוא באמת כזה גאון למה הם לא נתנו לו לקצור את התהילה שלדברייך הוא אחראי עליה?
סטיבנס בשנתיים עשה מה שאיינג לא הצליח לעשות בתכלס מאז 2008 ובתור אוהד בוסטון כנראה מספק אותך אליפות אחת ב12 שנה בעייני זה כישלון גדול בטח בקלפים שהיו לו

Avri
Avri
01/10/2024 16:45:05
Reply to  yaniv

טוב, כרגיל אתה ממשיך עם עיוותים ושקרים אז אני לא רואה שום צורך להמשיך את הדיון. (דוגמא ממש קיצונית: מרקאנן פרץ בקליבלנד. ב4 שנים בשיקגו ממוצע 15.5 למשחק, בקליבלנד בעונה אחת 14.8, ואז עובר ליוטה ונותן בעונה הבאה 25.6… תבדוק במילון את ההגדרה ל'פריצה').

yaniv
yaniv
01/10/2024 19:21:48
Reply to  Avri

קודם כל זה שאני רואה את הדברים אחרת זה לא אומר שאני משקר. נכון התעלמתי למשל מהבחירה של בראון שזה שלו לגמרי אבל אני מדבר על הראייה הכללית שורה תחתונה מבחינתי נכשל היה לו את כל הכלים שהוא יצר דרך אגב לא מתכחש לזכות בכמה אליפויות והוא לא הצליח לעשות את זה ורק שהחליפו אותו הצליחו לזכות באליפות וזה. עיקר בזכות האומץ של סטיבנס לעשות מהלכים שרינג לא העיז
לגבי מאקרמן זה מה שזכרתי זכרתי שהוא לא הצליח בשיקגו ואז עבר לקליבלנד ויצרו את שלישית הגבוהים יחד עם אלן ומובלי והם היו מצויינים אם אני זוכר נכון זה גם היה אחרי אליפות אירופה שהוא היה בה מדהים. לי ממש היה ברור שהוא שחקן שחקן ואני לא חושב שהייתי היחיד שחשב ככה

Smiley
01/10/2024 18:33:27
Reply to  yaniv

אם אני זוכר (כי זה לא בטוח) איינג' הוא זה שהחליט לעזוב כי הרגיש שחוק

yaniv
yaniv
01/10/2024 19:22:26
Reply to  Smiley

הרגיש שחוק ומיד אחרי זה חתם לאותו תפקיד ביוטה.

Smiley
01/10/2024 19:27:40
Reply to  yaniv

גם מונטי הרגיש שחוק וחתם בפיסטונס (על פנסיה מוגדלת…)
איינג מורמוני או משהו כזה, יש לו איזה חיבור לשם

אשך טמיר המקורי
01/10/2024 18:38:15
Reply to  yaniv

אמת

LiorD
LiorD
01/10/2024 12:48:46

אני לא חושב שהם עד כדי כל משעממים..
לאורי מרקינן (שממש נראה כמו מורמוני מבטן ומלידה..) שחקן די מרגש לצפיה.
ההנהלה פשוט לא כל כך "שאפתנית".
וכנראה שלשחקן כמו לאורי זה מספיק.
אני בספק רב אם לפני שבא לליגה, או לפני שנחת ליוטה, הוא (או מישהו אחר) האמין שאי פעם יחתום על חוזה אפילו קרוב לזה.

Last edited 2 days ago by LiorD
Drexler
Drexler
01/10/2024 14:04:46

צריך לזכור שגם יוטה וגם פורטלנד שנמצאות בתחתית המערב הן לא קבוצות שמורגלות לרצפים ארוכים ללא פלייאוף, אני מסמפט את שתיהן ומקווה שהן יחזרו להיות תחרותיות.
בסופו של דבר יוטה היא לא שוק גדול והיא תלויה בבחירות דראפט , כל הרצפים השחונים הקודמים נשברו בזכות איזה שחקן דראפט משמעותי שהם הצליחו להביא , בשנתיים האחרונות הם לא בחרו במקום גבוה ואני לא בטוח שהדראפטים היו כאלה חזקים , אולי השנה עם הדראפט שאמור להיות יותר חזק זה ישתנה להם והם יצליחו לשים את היד על שחקן משמעותי. איינג' לא בא לבנות קבוצה לאליפות אלא למצוא כוכב חדש לקבוצה דרך הדראפט ולהתקדם משם בחזרה לפלייאוף, זו משימה לא קלה ובזה הוא ימדד .

thetroll
thetroll
01/10/2024 14:10:52

אחלה פריוויו תודה. מנסיון של שנים צפיה בליגה והרבה מצבים שהגעתי למשחק משעמם בגלל מחצית/פסק זמן במשחק העיקרי גיליתי שכמעט ואין בליגה הזאת משחקים משעממים לצפיה. הרבה פעמים אני נתקע על המשחק המשעמם ונוטש את הראשי פשוט יש הרבה כשרון בכל הקבוצות. יחד עם זאת אין ספק שיוטה של השנה לכל הפחות תאתגר את התזה הזאת. דני איינג' חשב שיש לו 5 שנים של ציפה על המים השקטים של יוטה מתברר שזה לא ככה לדעתי התחת מתחיל לבעור לו שם יוטה זו לא קבוצה שה DNA שלה זה כלום ושום דבר.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

תודה! כתבה מעולה ומעניינת על קבוצה משעממת.

מנחם לס
01/10/2024 16:18:08

תודה על פריוויו מצויין

asaf
01/10/2024 18:06:33

תודה S2M על הפריוויו. העונה תלויה בעיקר באמת בפעילות של איינג' לאורכה. לדעתי בסוף זה ייגמר בצורה דומה לעונה האחרונה . לא מספיק גרועים כרגע לטנקינג על מלא.

אשך טמיר המקורי
01/10/2024 18:36:15

אני מעולם לא הבנתי מה איינג' עושה.
פול גז בניוטרל.
ממש נמאס לי ממנו, מאוהב במשחקי טריידים במקום בלנסות לבנות קבוצה תחרותית.
קייל פיליפובסקי, הרוקי שלא הוזכר, הולך להפתיע הרבה מאוד אנשים.
האס הכי גדול בקבוצה זה המאמן שלה.

עמיחי קטן
01/10/2024 21:48:49

תודה על הכתבה.
מכיוון שאבדיה משחק בפורטלנד, מבחינתי יוטה היא הקבוצה "הכי לא רלוונטית" במערב, וכזאת שתסיים במקום 12-14

קפיץ
02/10/2024 0:42:03

תודה סטוק. הסוד לאושר, ציפיות נמוכות. מוכח מדעית ועובד (כמעט) כל פעם…

golan
golan
02/10/2024 3:03:51

תודה על הפריוויו המעולה.
לא כל כך מבין את הבנייה שלהם…
מצד אחד מרקאנן והחוזה ומצד שני מלא בחירות שמובילות לצעירים שמובילים להפסדים ועוד בחירות, ודני איינג' מוכן לשלוח את כולם, אבל תמיד יש הרגשה שהוא מאוהב במה שהוא השיג, אז הוא לא עושה טריידים. בוסטון זאת דוגמה – הוא לא רצה לקלקל ואז סטיבנס בכמה טריידים שעל פניו לא כולם אהבו (סמארט, בורגדון) הוציא אלופה.