פריוויו 2024-5: פיניקס סאנס / Stockton2Malone

פריוויו 2024-5: פיניקס סאנס / Stockton2Malone

פריוויו 2024-5: פיניקס סאנס / Stockton2Malone

הגענו לפרויקט הפריוויים, זאת אומרת העונה החדשה כבר כמעט כאן! רק עוד קצת ולא נצטרך להפיק את השעמום עם סרטוני השלשות של בן סימונס או תחרויות שתייה של ניקולה יוקיץ'. 

לפני שמתחילים עם הניתוח, שאלת טריוויה קטנה, מיהו שחקן כדורסל עם הכי הרבה מדליות זהב אולימפיות ever? 

נכון, קווין דוראנט

אנחנו מרבים לדבר על היכולת של לברון ג'יימס למשוך את הקריירה שלו וזה בהחלט נכון. יחד עם זאת, בואו ניזכר שיש עוד אחד, קווין דוראנט, דראפט 2007 (ילדים שנולדו בשנה הזו התחילו עכשיו י"ב, בהצלחה בבגרויות) יתחיל עונה 17 בליגה, עדיין ברמה הגבוהה ביותר וקרוב לוודאי יהיה אחד המועמדים ל-MVP. בעיקרון הוא הסיבה שהחלטתי לקחת את הפריוויו של הקבוצה הזו, לנסות להבין מה התקרה שלה. למרות שבשנים האחרונות, KD נהיה אחד האנשים הקונטרוורסליים בליגה והרבה פעמים נראה שהוא פשוט מעוניין להרוס את השם שלו, עדיין בא לי לראות מצליח בקבוצה שהיא לא גולדן סטייט. 

פיניקס סאנס, סיכום 2023-2024

שינוי בולט שקרה בקבוצה בקיץ שעבר, הייתה הגעתו של בראדלי ביל מוושינגטון וויזארדס והעזיבה של כריס פול וד'אנדרה אייטון. על הנייר המהלך סך הכול  היה נראה סביר, למרות שמיד כולם שמו לב לעובדה שלקבוצה אין רכז טבעי. בנוסף, נשאלה השאלה איך ביל בוקר ודוראנט יחלקו ביניהם כדור אחד. אז עבור הסוגיה הראשונה, דווין בוקר מילא את תפקיד הרכז בהצלחה בינונית, לגבי שילוב של בראדלי ביל, היה יותר קל: ביל עשה את הדבר שהוא הכי רגיל אליו מהשנים האחרונות בוויזארדס וזה להיפצע ואז לשבת על הספסל במשך חצי עונה (פעם אחרונה שהוא עונה מעל 60 משחקים, היה בעונת 2018-2019, עוד לפני הקורונה). במצב כזה הקבוצה התחילה לשחק בהרכב מלא רק אחרי פגרת האול סטאר ותוך כדי חריקות שיניים מובנות, הצליחו לבסוף להשתחל לפלייאוף מהמקום השישי ולהימנע מהפלייאין. 

בפלייאוף הם מיד פגשו את מינסוטה טימברוולבס, כנראה הקבוצה הכי קשה מבחינה הגנתית עבורם (ג'יידן מקדניאלס בנוי מצוין לשמור על קווין דוראנט ואנתוני אדוארדס על דווין בוקר) והתוצאה בסוף הייתה סוויפ מאוד לא נעים. בראדלי ביל כנראה שכח מה זה פלייאוף והציג ממוצע הנקודות בפלייאוף הנמוך בקריירה עם ירידה של 6% ב-eFG לעומת העונה הסדירה. 

מזל שיש אולימפיאדה להעלות את מצב הרוח… 

פריוויו עונה  2024-2025    

בואו נתחיל: 

אולם: Footprint Center (אולי זוכרים אותו יותר טוב בתור American West Arena) עם ממוצע תפוסה של 16,660 צופים למשחק, מקום 24 בליגה (לא משהו, אולם קטן, אז כמעט כל המשחקים sold out כנראה) 

שינויים עיקריים

מאמן: פרנק ווגל פוטר והוחלף במייק בודנהולצר (מי שיודע להבדיל ביניהם, אשריו) 

עזבו:

אריק גורדון (עבר לפילי), ודרו יובנקס (עבר ליוטה) – שחקנים חופשיים. 

אייזיאה תומאס, טד יאנג, יודוקה אזבוקה – שוחררו. 

הגיעו

תיוס ג'ונס – שחקן חופשי מוושינגטון 

מייסון פלאמלי – שחקן חופשי מקליפרס 

מונטה מוריס – שחקן חופשי ממינסוטה

ריאן דאן – רוקי (מס' 28 בדראפט) 

היררכיה צפויה

חמישייה צפויה: טיוס ג'ונס, בראדלי ביל, דווין בוקר, קווין דוראנט, יוסוף נורקיץ'. 

ספסל: מונטה מוריס, גרייסון אלן, רויס אוניל, ג'וש אוקוג'י, בול בול, מייסון פלאמלי, ריאן דאן

תחזית

בואו נתחיל קודם כל מכך שנציע את החמישיה הפותחת שצריכה להיות:  

מונטה מוריס, דווין בוקר, רויס אוניל, קווין דוראנט, יוסוף נורקיץ' 

או קיי, בואו ננתח את זה: החמישייה הפותחת הצפויה הולכת להיות כנראה החמישיה הפותחת בין הנמוכות בליגה, כנראה הכי לא אתלטית בליגה, כאשר רק יוסוף נורקיץ' בעל מחויבות הגנתית 100% מהזמן. זה לא טוב, כאשר רק הסנטר שלך עושה הגנה, תשאלו את רודי גובר ביוטה. 

בנוסף, בעונה הקודמת, פיניקס הייתה קבוצה שלקחה הכי מעט זריקות למשחק. הסיבות לכך פורטו מצוין בכתבה הזו ואם לסכם אז זה נבע משני גורמים עיקריים: ריבאונד ואיבודי כדור, בעיקר של KD. אז לגבי הגורם השני, סאנס בהחלט טיפלו בכך – הם החתימו שני רכזים שכמעט ולא מאבדים כדורים. לגבי הגורם הראשון, ובכן, החמישיה הפותחת הצפויה הולכת לסבול. העניין לא רק בכדורים החוזרים, אנחנו הרי יודעים, זה לא תמיד עניין של גובה. נגד קבוצות גבוהות ופיזיות כגון דאלאס, מינסוטה ובוסטון, לפיניקס יהיה מיס מאטצ אפ בכל עמדה! במצב כזה נורקיץ' הולך לקבל עבירה שלישית בתחילת הרבע השני והם יחיו בעיקר על הופעות סטייל סופרמן של דוראנט ובוקר. לכן הייתי מתחיל עם בראדלי ביל על הספסל. איך משכנעים שחקן של 50 מיליון דולר לעונה לא לפתוח בחמישיה בלי להרוס את חדר ההלבשה, זה עניין אחר, לכן בסופו של דבר  אני דיי סקפטי. 

כמו כן, פיניקס סאנס תהיה הקבוצה עם גיל הממוצע הגבוה בליגה, 29.0, הרבה מעל הקליפרס והלייקרס. האמת זה מה שהיה נראה בפלייאוף שעבר – קבוצה זקנה שלא היה להם רגליים מול אנתוני אדוארדס. זו הולכת להיות חולשה רצינית שלהם גם השנה, לכן יכול להיות כאן פוטנציאל לשילוב הרוקי שלהם, ריאן דאן, שחקן שנבחר בעיקר על הטיקט ההגנתי שלו.

למה העדפתי את מונטה מוריס על פני תיוס ג'ונס? לא קריטי, מוריס קצת יותר גבוה ו-DRtg שלו טוב יותר. צריך לזכור, שניהם העבירו את העונה האחרונה בקבוצות פח, לכן השוואתי ביניהם על סמך הביצועים שלהם בדנבר ובממפיס. 

כמו כן, אני דיי התאכזבתי מג'ונס בוויזארדס, לדעתי הוא לא ברמה של הרכז הפותח בליגה. בתפקיד הרכז המחליף הוא יהיה כנראה הטוב ביותר, אבל בעמדת הרכז הפותח, הוא גארד מאוד קטן ליד גארד לא גדול נוסף, בראדלי ביל, שאף פעם לא הצטיין בהגנה. יוסטון, יש לנו בעיה .. 

למה בחרתי ברויס אוניל? גם לא קריטי, מבין אוניל, אוקוג'י וגרייסון אלן, אוניל נראה כהכי קשוח אבל זו תחושה בלבד. לשלושתם אותה גובה, 1.93 אלן קולע הכי טוב, אוקוג'י נותן הגנה, אז אוניל נראה הכי טוב שמי שמשלב את זה. בהחלט, pick any one.

תרחישים

התרחיש האופטימי  

גמר NBA.    

בוקר, דוראנט וביל מבינים בדיוק מה מצופה מהם על המגרש. בעקבות האולימפיאדה, בוקר מתפתח למנהיג שציפו ממנו, הוא מסיים במקום הרביעי במרוץ ה-MVP, מקום הכי גבוה של שחקן אמריקאי, בראדלי ביל מציג משחק הכלאה של קליי תומפסון בהתקפה ות'רו הולידיי בהגנה (כחחחח, אני בעצמי לא מאמין למה שאני כותב). אחרי סיום העונה הסדירה במקום השני, הכוכבים מסתדרים והם נמנעים מלפגוש בפלייאוף את דאלאס ומינסוטה (סליחה אוהדי הסאנס, אם כולם בריאים, אני לא רואה שום סרט שהם מסוגלים לנצח אותם בסדרת פלייאוף. בעיות המאטצ'אפ גדולות מדי, למשל אין שם אף שחקן שמסוגל לשמור על דונצ'יץ') אחרי ניצחון בסיבוב הראשון על גולדן סטייט ודנבר בסיבוב השני, הם בשיניים עוברים את אוקלהומה ואז מגיעים לגמר ה-NBA מול בוסטון סלטיקס, בו נכנעים בצורה מכובדת. 

התרחיש הפסימי

הדחה בפליי אין 

אתם יודעים מה היה משונה בעונה שעברה של קווין דוראנט, לעומת כל העונות מאז הפציעה שלו באכילס ב-2019? מספר המשחקים – 75. כן, כן, זאת בעצם עונה ראשונה מאז הפציעה שהוא שיחק מעל 55 משחקים. אז הוא לא רק שיחק הרבה, הוא גם שיחק מעולה, קלע מעל 27 נקודות למשחק ב-58.1% eFG! 

דווין בוקר גם נתן עונה ברמה גבוהה. אם אתה אוהד פיניקס זה דיי מתסכל לראות איך עונה זו הסתיימה. 

אז בשביל התרחיש הפסימי, לא נדרש להחמיר הרבה – קווין דוראנט נפצע בדצמבר, לא משהו מאוד רציני, חודש בחוץ. זה לא מדרדר את פיניקס יותר מידי, רק למקום 8. במשחק הפליי אין פיניקס מפסידה 114-110 ללוס אנג'לס קליפרס. (הארדן /  לאונרד עוד יכולים להוציא משחק אחד טוב, אל תזלזלו בהם יותר מדי) 

עוד עונת שיא של דוראנט מתבזבזת .. הולכים לקיץ מלא מחשבות איך לשלב יותר טוב את בראדלי ביל, עם גמישות תקציבית אפס. 

תרחיש ריאלי (קצת אופטימי)

הדחה בסיבוב השני

לדעתי, זו התקרה של הקבוצה וגם זה טיפה אופטימי. הרבה כוכבים צריכים להסתדר נכון בשביל שהם בכלל  יגיעו לסיבוב השני. בריאות של ביל ודוראנט, שימוש נכון יותר שלהם ועוד. 

אז בתרחיש הזה פיניקס מסיימת את העונה במקום החמישי ופוגשת בסיבוב הראשון את דאלאס. קורה בלתי יאמן, בוקר בסדרה הרואית נוקם בלוקה דונצ'יץ' על ההפסד ב-2022 עם ממוצע של 45 נקודות למשחק ו-60% מעבר לקשת. אבל הנסים לא נמשכים לנצח. בסיבוב השני, פיניקס כבר נופלים מהרגליים ומפסידים לאוקלהומה. 

שחקן לשים לב אליו

יש כמה כאלה. יש את תיוס ג'ונס שמקבל תפקיד הרכז הפותח בקבוצת פלייאוף, בנוסף מסקרן לראות איך האולימפיאדה תשפיע על דווין בוקר. בכל זאת, אני מציע להסתכל על שחקן שבחינה אתלטית הוא נראה 80% ויקטור וומבניאמה, כלומר בול בול. מאז שנכנס לליגה ב-2019, הוא כמעט לא מצליח לקבל קרדיט ולשחק דקות ארוכות ומשמעותיות באף מקום, למרות נתונים מרשימים וגם יכולות כדורסל לא רעים. אז כן, הבחור כבר לא ילד ויש לי עדיין תקווה שנראה ממנו משהו חוץ מההיילייטס. 
כמו כל הפוסטים שלי, גם פוסט זה מוקדש לבת שלנו, מיכל ז"ל.   

Subscribe
Notify of
34 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
19/09/2024 8:33:32

תודה רבה
חושב שיהיו יותר טובים משנה שעברה אבל כפי שציינת יודחו בשלב השני אולי אפילו הראשון בפלייעOOף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יהיו טובים משנה שעברה. אין קסמים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

סוקטון זה מותג.כתבה קודם כל מקצועית +.
כל הכבוד.
שגיאות של פניקס:
לא בחרו בלוקה בחירה ראשונה,בפרט שהיה להם את המאמן שלו.
בחרו באייטון ולא עבדו מספיק טוב על המגרעות שלו,ואם כבר מחפשים מחליף למה להביא אחד פחות טוב כנורקיץ.בקיצור היו צריכים להשאיר את אייטון.
להביא את ביל. הם הלכו והביאו את השחקן הכי אוברייטד שיש,בנוסף לכל הצרות גם פציע.ובנוסף לכל יושב על המשבצת של בוקר. רק מה הוא ממש זול בקושי 50 מליון לעונה.
עמדת הרכז – מה שעשו בקיץ זה הוספת טלאי לבגד קרוע.בקיצור לא ממש פתרון.לא נשאר להם כסף להביר רכז על רמה.אגב לא היה עדיף להביא את ווסטברוק?הוא כבר שיחק הרבה זמן עם דוראנט.
קבוצה טובה שבנויה גרוע!

Avri
Avri
19/09/2024 9:01:49

עשו שם הרבה טעויות בעבר (כמו שמהפנט התרנגולות כתב, היחס לאייטון היה דפוק לגמרי. בעולם אחר הוא היה נותן להם עכשיו 17 ו11 על בסיס קבוע). א ב ל, בהינתן המגבלות, היה להם קיץ מצויין. ההחתמה של אלן היא בינגו וכל החיזוקים האחרים הם סוג של מציאות בשנקל. והנקודה הכי חשובה, הביאו מאמן מצויין.

ברוב המקרים קבוצות גלקטיקוס צריכות זמן הרצה להתחבר. אלו פרוייקטים שדורשים הרבה סבלנות. השנה שעברה היתה סוג של תקופת הרצה, וגם כאן צריך לזכור שהכוכבים לא שיחקו הרבה ביחד. בסוף השנה הזאת, ולא לפני, נדע עם הסיפור הזה עובד או לא. יש לי הרגשה שגם בפיניקס מבינים את זה, ואכן כמעט כל הקבוצה חתומה גם לשנה שאחרי.

לסיכום, לדעתי זה יעבוד הרבה יותר טוב השנה ולגיא וגילרי יש סיבה טובה להיות אופטימיים. יקחו אליפות? לא יודע, אבל יתנו עונה יפה. זו התחזית שלי.

Avri
Avri
19/09/2024 9:02:22
Reply to  Avri

ותודה על הפריויו!!

עידו גילרי
19/09/2024 11:10:05
Reply to  Avri

אתה נושא באחריות ובאשמה מרגע זה.

דוקטור רזי הופמן
19/09/2024 11:28:30

שכחת את דה שוט והתהום.

עידו גילרי
19/09/2024 11:29:14

הוא חסר אחריות

Berch
19/09/2024 9:10:51

תודה על הפרוויו
קבוצה קצת תקעה פניקס. אני חושב שבמצב שלהם שינוי בעמדת המאמן זו אולי ההחלטה הכי טובה שההנהלה לקחה. עם הסגל עתיר הכוכבים שלהם הם לא הצליחו להתקדם תחת ווגל
🙂

yaniv
yaniv
19/09/2024 9:36:09

תודה רבה.
קצת כמו הלייקרס תקועים אפשר לומר באמצע של המערב עונה מעולה יסיימו כנראה במקום חמישי עונה פחות טובה יאבקו על הפליאוף דרך הפליאין.

Smiley
19/09/2024 10:43:07

הביאו רכז ובודנהולצר יתן להם שיטה לנווט את העונה הסדירה.
עדיין השלישייה של דוראנט-בוקר-ביל צריכים להיות בריאים.

פוטנציאל לצלש, בפועל טרש…

עידו גילרי
19/09/2024 11:03:18

בסאנס בונים ברוטציה גם על הסוכן החשאי אוסו (איגואדרו) שהוא גם ילד מקומי וגם מגיע בשל למרות שהוא רוקי אחרי 4 שנים במרקט.

עידו גילרי
19/09/2024 11:06:30

הסאנס לא לקחו הכי מעט זריקות למשחק בשנה שעברה. לא יודע מאיפה הבאת את זה. ללא ספק האיבודים היו באמת בעיה כרונית (צפויה יש לומר). הריבאונד דווקאהיה סביר. סיבה נוספת שהם זרקו פחות היא שהם הלכו הרבה יחסית לקו.

עידו גילרי
19/09/2024 11:09:01

ג'ונס ברמת רכז פותח לקבוצה עם שלושה משאבות כדורים… אנחנו נסתפק במה שיש לנו כרגע, זה עדיף על האין רכז של שנה שעברה.

Dor
Dor
19/09/2024 11:11:30

תודה סטוק' חזק כהרגלך. מסכים לגבי טיוס ג'ונס, הבחור מוכשר אבל גארד נמוך ומעבר חציה מבחינה הגנתית. אין סיכוי שבאד יוריד את ביל לספסל (למרות שזה כנראה מה שצריך), גרייסון אלן בקלות יתרום יותר ממנו. בסאנס צריכים לדאוג יותר דווקא מהקו הקדמי, נורק פציע מאוד ואם הוא הולך להם הם גמורים

עידו גילרי
19/09/2024 11:11:42

נקווה שאחרי שנה יחד השנה נקבל יותר קבוצה – אני אשתדל להיות גיא ולשמור על אופטימיות (לפחות עד לנוהל המסטרינג של בוקר).

golan
golan
19/09/2024 11:31:27

תודה רבה, פריוויו מצויין.
לא ממש רואה איך זה עובד…יש להם הרבה שמות, אבל חוץ מבוקר אף אחד כבר לא בשיאו, ואין צעירים שירוצו בהגנה.
נכון שהביאו רכז, אבל בין דוראנט, ביל ובוקר הוא באמת יוביל כדור ?
הגדולה של בודנהולצר זאת עונה סדירה שם השיטה עובדת, אבל מתי הוא יטמיע את השיטה הזאת ?

NBA בדם
19/09/2024 11:33:04

אחלה פריוויו
לא תיקח אליפות וסביר להניח שגם לא תהיה מחוץ לפלייאוף/פלייאין. משהו די באמצע

Drexler
Drexler
19/09/2024 13:08:59

תודה על הפריוויו, החיזוק הכי טוב זה המאמן ,בודנהולצר , יודע לבנות שיטת משחק השאלה כמה דוראנט וביל יתמסרו לשיטה , כנראה שלא ממש. הקבוצה הנוכחית של פיניקס היא טעות מתמשכת, הם לא היו צריכים לפרק את הקבוצת פלייאוף שלהם מ 2021 , ברור שהיא הייתה צריכה תיקונים אבל הם פירקו את הבסיס תמורת שחקן אנוכי כמו דוראנט ועוד הוסיפו חטא על פשע עם הטרייד הטיפשי על ביל .
לדעתי הפריוויו של השנה הבאה יהיה עם דוראנט ביוסטון, לא משתלם לפיניקס תחת הסכם השחקנים החדש להחזיק קבוצה לא הישגית מעל האפרון השני .

גיא הירוק
19/09/2024 13:14:14

מבט חטוף על מה שהסאנס עשו בקיץ האחרון עלול לבלבל –
כולה צירפו כמה שחקנים על חוזה מינימום.
אבל (תוך ניסיון נואש לתת פרספקטיבה אובייקטיבית ככל האפשר תוך צמצום למינימום את הווישפול ת'ינקינג),
לדעתי זה לא המצב.

נתחיל בשינוי הגדול ביותר –
הלך פראנק ווגל (שאיבד את חדר ההלבשה ומקבל המון ביקורות, אבל עשה עבודה לא רעה בכלל כאשר הציב קבוצה לא רעה בכלל גם בתקופה וגם בהגנה),
הגיע בודנהולצר.
עכשיו,
לאורך הקריירה שלו, בודנהולצר חווה לא מעט ביקורות, בעיקר בכל הנוגע לגמישות מחשבתית בזמן הפלייאוף.
אבל על דבר אחד אין ויכוח –
בודנהולצר הוא מלך העונה הרגילה.
הקבוצות שלו משחקות יעיל (עם המון שלשות ומיעוט זריקות קשות מהמיד ריינג'),
מציגות כדורסל הגנתי משובח,
ומנצחות המון.

השאלה היא איך הסאנס ישתפרו למצב של "מנצחות המון"?

שינוי מספר 2:
עמדת הרכז בכלל ואיבודי הכדור בפרט.
לסאנס בשנה שעברה לא היה רכז, וכאשר היה צריך לעלות רכז מחליף, עלה במקומו אין רכז אחר… התוצאה היא התקפה סוליסטית והמון המון המון איבודים כדור.
השנה?
יש את ג'ונס, המצטיין בעיקר בלא לאבד כדור והוא התקפית תפור על לשחק לצד שחקנים התקפיים בולטים,
ואז יש את מוריס שהוא… מצטיין בעיקר בלא לאבד כדור.
המשמעות היא שסוף סוף הקבוצה תוכל לפתוח את הרבע האחרון עם בוקר על הספסל מבלי, אולי, לאבד מיליון כדורים ולחטוף על הראש קמבאק אחרי קמבאק (הקבוצה מתה, בשנה שעברה ברבע המיסים. כמות המשחקים שכבר היו גמורים והיעדרו יכולת ועומק העירו אותם,
זה היה מחרפן).
המשמעות היא שאולי לא יחולקו כל כך הרבה נקודות בהתקפת מעבר קלה ליריבה.
המשמעות היא שאולי סוף סוף הקבוצה תנצל את הקלעים המוכשרים, לא רק בשביל אחד על אחד שנגמר במידנריינג' אלא באיום מבחוץ שיפתח את הצבע לנקודות קלות.
כאמור, הקבוצות של בודנהולצר זורקות המון משלוש, השנה יהיו לו הכלים להפוך את התקפת הסאנס לטובה בליגה.

שינוי מספר 3: העומק.
כן, זה מרגיש מוזר לכתוב על שחקני מינימום שהצטרפו ונתנו לקבוצה עומק.
אבל –
ג'ונס קיבל הבטחה להיות הרכז הפותח, ולאור הצורך שבלט בשנה שעברה, ההבטחה תמומש. המשמעות היא שגרייסון אלן יורד לספסל.
עכשיו, אין לי ספק שתהיה תקופת הסתגלות,
אבל אני בהחלט רואה אותו הופך למעומד לתואר השחקן השישי. יהיה לצדו מי מהכוכבים באותן דקות מחליפים,
יהיה לצדו את מוריס שהוא רכז מחליף מעולה,
ושתהיה השיטה של בודנהוצר שתאפשר לו להמשיך לזרוק שלשות. אן יהיה קרוב לאחוזיו בשנה שעברה,
הסאנס מקבלים דחיפה אדירה מהספסל.
יש גם את צמד הרוקים (דאן ואוסו. הסאנס ממש חמים על הצמד והתחושה היא שהם יקבלו הזדמנות. הם שחקנים מהזמן שתפור על השיטה של בודנהולצר), פלאמלי שיהיה סביר בהשוואה לכלום שקיבלנו מיובנקס בשנה שעברה,
ואת מי שמרגיש לי שהכי יהנה מנוכחות בודנהולצר –
רויס אוניל.
הוא בשיטה של בודנהולצר יהפוך לאיש למשימות מיוחדות,
בודנהולצר השתמש בזה בכל קבוצה שאימן,
ואוניל הוא בדיוק מתאים לסכמה (בדגש על ההגנה).
עם ג'וש אוקגי ודאמיון לי אנחנו מגיעים לרוטציה של 13 שחקנים שמכסים היטב את כל העמדות ויאפשרו הרבה פחות דקות מתות (כתבתי שהסאנס הסריחו בשנה שעברה ברבע האחרון? לא הגזמתי. היו הגרועים בליגה),
הרבה דקות מנוחה לכוכבים,
והרבה הרבה פחות איבודים.

שינוי מספר 3: בוקר טוב!
אין שחקן שהחדשות אודות הרכזים של הקבוצה עושות לו טוב יותר מאשר בוקר.
בוקר מנהל משחק נפלא,
אבל הוא לא צריך להיות מנהל המשחק העיקרי.
לצד רכז שהוא "ראשית מסירה" יהיה לו את המקום לעשות את מה שעשה במדי נבחרת ארה"ב –
לעזור בהנעת הכדור,
לקבל הרבה מבטים פנויים משלוש.
המידע ריינג' לא הולך לשום מקום,
בעת הצורך תמיד יש plan b(ooker)…

השורה התחתונה –
אין לי תחזית או נבואה,
הרי הנבואה ניתנה למנאחסים…
(טופ 3 אופנסיב רייטינג, טופ 10 דיפנסיב רייטינג, טופ 2 במערב. אחר כך? אלוהים גדול)

גיא הירוק
19/09/2024 13:14:48

תודה רבה, סטוקטון.
אחלה פריוויו, שיהיה לנו בהצלחה!

עידו גילרי
19/09/2024 13:18:37

רמת ווישפול – 11 מתוך 10.

גיא הירוק
19/09/2024 13:24:25

תודה שהיית מתאכזב אם הייתי צונח ל-8 עלוב…

עידו גילרי
19/09/2024 13:28:03

מאד…

yaniv
yaniv
19/09/2024 13:22:30

אין על האופטימיות שלך.
מחכה כבר לפריוויו על הלייקרס, לקבל איזה זריקת אופטימיות טובה ככה לעונה 🙂

asaf
19/09/2024 14:04:26

תודה על פריוויו מושקע S2M … התחזית הריאלית לי נשמעת הגיונית בהחלט. ג'ונס ומוריס לא משנה מי מהם יפתח זה יותר טוב מהאין רכז של העונה האחרונה. גרייסון אלן פוטנציאל לשחקן השישי של העונה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19/09/2024 14:09:09

דה שוט נתן-דה שוט לקח

Millertime
Millertime
19/09/2024 14:17:48

כמו שאמר סטוקטון, הסגל לא לגמרי הגיוני. יש שחקני התקפה מעולים, יש שחקני הגנה, יש מוסרים. איכשהו לא לגמרי ברור איך מסדרים את כולם ברוטציה מתפקדת, כך שיתרמו האחד לשני על המגרש. אם בודנהולצר מפצח את זה, ומתגבר על האגו של כוכבים מזדקנים, יש פוטנציאל לעונה טובה. אם לא, גם פלייאין זו אפשרות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס זה הקליפרס של שנה שעברה קבוצה גמורה שעדיף לה טרייד על דוראנט וביל ולצבור נכסים.
אין שום סיכוי שהם יזכו באליפות.
אפילו לא תהיה הפתעה אם לא יגיעו לפליי אין או לפלייאוף.
סביר שיסיימו איפשהו 5 -9 ויעופו סיב,1

מנחם לס
19/09/2024 14:58:25

פריוויומ מצויין. הערה: "שאלת טריוויה קטנה, מיהו שחקן כדורסל עם הכי הרבה מדליות זהב אולימפיות ever? – דוראנט". זה נכון רק בכדורסל.

רן הנרגן
רן הנרגן
19/09/2024 18:10:25

עשו את הצעדים המתבקשים בקיץ לנוכח המגבלות של הסינר השני ולהערכתי יפתחו טוב את הליגה אבל אני צופה שהעדרויות רבות יחסית של שלשת שחקני המקס ישפיעו בהמשך.
.
בעינין אחר, פרסמו את החולצות של 5 לעונה הקרובה והן מכוערות. גם אצל שאר הקבוצות זה המצב?

thetroll
thetroll
19/09/2024 18:27:13

אחלה פוסט תודה רבה.
אז בדיוק חזרתי מהאולימפיאדה . בוקר היה מעולה דוראנט סבבה וחשבתי לרגע שפיניקס מועמדת לטבעת.
עד שראיתי נורקיץ'.
טוב זה לא רציני.
לא. זה לא רציני.
עם דוראנט ובוקר לא ניתן לשלול טבעת אבל זה לא יהיה ההימור הראשון שלי וגם לא החמישי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

התרחיש הסביר – יותר טוב משנה שעברה, בעיקר בגלל שקיבלו, אולי לראשונה בעידן אישביה, החלטות נכונות בנוגע לסגל. ועדיין – לא יספיק כדי לעשות משהו משמעותי, וחבל.
.
התרחיש ההזוי – אישביה שוב טורף את הקלפים, עושה איזה מגה טרייד הזוי. התוצאה שלילית.
.
תודה רבה סטוקלון, אחלה פריוויו.

Florida man
Florida man
19/09/2024 23:55:41

שום דשא לא יצמח בקבוצה עם הדביל. קבוצה שבנויה גרוע ותעבור סיבוב פלייאוף במקרה הטוב.