הקבוצה ה-30: פריוויו 2024/25 – אטלנטה הוקס / רועי ויינברג

הקבוצה ה-30: פריוויו 2024/25 – אטלנטה הוקס / רועי ויינברג

הקבוצה ה-30: פריוויו 2024/25 – אטלנטה הוקס / רועי ויינברג

בדומה לכל שנה, חברי הצוות של האתר החביב בו אתם קוראים כעת חילקו ביניהם את הקבוצות. אטלנטה הוקס, קבוצה עם סטאר כמו טריי יאנג, הופעות בפלייאוף והבחירה הראשונה בדראפט, הייתה האחרונה והגיעה אליי. לכן פסקת הפתיח של כתבה הזאת, וכותרת המשנה שלה, מוקדשות דווקא לזה. למה צריך להיות לכם אכפת מאטלנטה? אנסה לענות.

מאזן: 46:36, המקום העשירי במזרח. הפסידו לשיקגו בפליי-אין, פליי-אין שלישי ברצף של הקבוצה.

מאמן: קוין סניידר. המאמן שהגיע עם יוטה למאזן הטוב בעונה הסדירה בשנת הקורונה, אחרי שנה וחצי כמאמן אטלנטה. הגיע עם הקבוצה לפלייאוף אשתקד.

מה היה

מעט. אחרי 41 ניצחונות מ-72 בשנה של גמר המזרח, 43 בשנה העוקבת ו-41 מ-82 אשתקד, השנה אטלנטה הייתה ב-46:36. הם פתחו את העונה ב-2:4, צנחו ל-14:9, הראו שיפור קטן אך המשיכו לדשדש ולנוע בין רצפי ניצחונות להפסדים ולכיוון ה-50%. הם הגיעו למאזן 40:36, הפסידו בשישה משחקים רצופים ואז לשיקגו שאיכשהו ניצחה אשתקד 39 משחקים. אטלנטה סיימה במקום העשירי בעיקר כי היו חמש קבוצות חלשות יותר, וכולן עשויות למצוא את עצמן שוב מתחתיה (ברוקלין, טורונטו, שרלוט, וושינגטון ודטרויט).

טריי יאנג קלע 25.7 נקודות עם 10.8 אסיסטים למשחק ב-58.5% טרו שוטינג, אבל נפצע. ההוקס היו בקצב של 33 ניצחונות מ-82 עם האול-סטאר שלהם ו-41 בלעדיו. דז'ונטה מארי שפתח לצידו שיחק ב-78 משחקים ונראה לא רע, בפרט במשחקים בלי טריי, ומסביב לא ראינו יותר מדי. ג'יילן ג'ונסון נראה טוב בתחילת העונה, נפצע ולא חזר לעצמו, וגם דיאנדרה האנטר לא נתן עונה יוצאת דופן.

נקודות האור היו קלינט קפלה בעונה קצת יותר טובה מהקודמת, כשהוא רק בן 29 ועדיין שחקן ששווה דאבל-דאבל בכל ערב בליגה, ובוגדן בוגדנוביץ'. בוגי בן ה-31 קבע שיא קריירה בנקודות עם 16.9 ביעילות לא רעה ואף שיחק בחמישייה, גם אם מיעט לשתף פעולה עם טריי יאנג. ההוקס המשיכו לשחק מהר, אבל ההתקפה לא הייתה מספיק טובה כדי לחפות על ההגנה.

אטלנטה הייתה עם הדירוג ההתקפי ה-12 בטיבו בליגה, אבל קבוצה עם שני רכזים כמו מארי ויאנג הייתה במקום ה-29 בחלק היחסי של הזריקות הפתוחות לחלוטין בהתקפה שלה (19.8%). זה הוביל ל-36.4% סתמי מהשלוש, בקבוצה שמיעטה לשחרר זריקות ספוט-אפ. למרות זאת, ההתקפה לא הייתה הבעיה של אטלנטה.

הבעיה הייתה ההגנה. ההוקס היו במקום ה-27 בליגה, כשרק וושינגטון, שרלוט ויוטה מתחתיהם. בכל העשירייה האחרונה הייתה רק קבוצה אחת שעשתה פלייאוף, אינדיאנה עם ההתקפה ההיסטורית של ריק קרלייל. אינדיאנה במובנים מסוימים מזכירה את מה שההוקס היו אמורים להיות – קבוצת הגנה לא טובה, אבל אחת שההתקפה מספיק טובה כדי לסחוב קדימה. ברגע שההתקפה לא מספיק טובה ואף אחד לא מתאמץ בהגנה, זה הוביל לקבוצה שלא הצליחה לצאת מהמשבר שלה. קבוצה שהבינה שהיא צריכה לשנות דברים, ואז הגיע הדראפט.

הקיץ האחרון

הגיעו: זקארי רישאר (הבחירה הראשונה בדראפט האחרון), לארי נאנס ג'וניור (טרייד מניו אורלינס), דייסון דניאלס (טרייד מניו אורלינס), דיוויד רודי (טרייד מפיניקס), דומיניק בארלו (חוזה טו-וויי), קיטון וואלאס (חוזה טו-וויי)

עזבו: דז'ונטה מארי (טרייד לניו אורלינס), סאדיק ביי (שחקן חופשי, וושינגטון), ברונו פרננדו (שחקן חופשי, טורונטו), טרנט פורסט (שחקן חופשי, באסקוניה).

הרגע המעניין ביותר באטלנטה, כנראה מאז הגמר האזורי ההוא, היה הלוטרי. סיכוי של 3% העניק להם את הבחירה הראשונה בדראפט. שנה אחת אחורה והם היו בוחרים את ויקטור וומבנייאמה. שנה אחת קדימה והם כנראה בוחרים את קופר פלאג, אבל הם נפלו על אחד ממחזורי הדראפט החלשים בהיסטוריה. אחד ממחזורי הדראפט החלשים בהיסטוריה, ומחזור שהכוכב שלו, אלכס סאר, סירב לערוך אימון ולשחק עבור הקבוצה. הוא עשה הכל, פחות או יותר, כדי לא להגיע להוקס. כקבוצה שכבר יש לה מוביל כדור גם סטפון קאסל לא היה אופציה, ואטלנטה החליטה ללכת על זקארי רישאר.

רישאר קלע 11.3 נקודות למשחק ביורוקאפ והראה ניצוצות, אבל רק בן 19 ונחשב לשחקן שיצטרך לקבל כמה שנים כדי להבשיל. הוא נחשב לאתלט גדול עם קליעה שנויה במחלוקת ולא יציבה, אבל אחד שיכול להיות השותף האתלטי לדרך של טריי יאנג. ג'ון הולינג'ר הציב אותו במקום ה-13 בלבד בדירוג שלו לפני הדראפט, והוא לא היה דומיננטי באופן חריג בליגה הצרפתית, לא בדיוק מעצמת כדורסל. במקרה הטוב הוא יהיה לטריי יאנג מה ששון מריון היה לסטיב נאש (בגרסה פחות אתלטית), אבל קשה לראות אותו תורם כבר בשנה הקרובה. ריד שפרד היה יכול להיות התאמה מעניינת אחרת, או שחקן עם תקרה גבוהה יותר, או טרייד כלשהו על הבחירה.

בסופו של דבר ההוקס בחרו ברישאר ושמרו אותו אצלם, והחליטו לעשות את הטרייד על דז'ונטה מארי. מארי, רכז פותח, שקלע השנה 22.5 נקודות עם 5.3 ריב', 6.4 אס' ו-1.4 חטיפות למשחק, היה יכול לשדרג הרבה קבוצות. אטלנטה החליטה לקבל עליו שתי בחירות סיבוב ראשון ובכך למזער נזקים מהטרייד הגדול עליו לפני 2022/23, בו ויתרה על ארבע בחירות סיבוב ראשון בשביל לנצח שני משחקי פלייאוף.

הם קיבלו עליו את לארי נאנס ג'וניור, דייסון דניאלס ואי ג'יי לידל שהפך לדיוויד רודי. שלושתם ביחד קלעו העונה 18 נקודות ב-46% מהשדה, נתון שמקבל חיזוק משמעותי מכך שנאנס שחקן פנים. אף אחד מהם לא אמור להיות שחקן חמישייה בעונה הקרובה. הם קיבלו את בחירת הסיבוב הראשון של הלייקרס העונה, בחירה שעשויה להיות גבוהה, ואת הבחירה הנמוכה יותר מבין אלו של ניו אורלינס ומילווקי.

אטלנטה אולי הייתה יכולה לקבל טרייד יותר טוב, בטח בהתחשב בזה שהיא לא שולטת בבחירות הדראפט שלה עד 2028, מה שמנטרל את האפשרות לטנקינג מבחינת המועדון. הם ינסו לבנות סביב טריי יאנג, ולכן הימרו על דניאלס – הבחירה השמינית לפני שנתיים ושחקן שטרם מצא את עצמו. כבר עכשיו הוא הראה הגנה טובה ברמת NBA כשוטינג גארד, ומעניק שחקן נוסף שיכול לחפות על טריי. אם רישאר הוא שון מריון, אז דניאלס יותר קרוב לראז'ה בל. דניאלס שוטינג גארד בגובה 2.01 מ' ועם מוטת ידיים של 2.10 מ'. רישאר קצר יותר, אבל מגיע לגובה של 2.71 מ' בעמידה.

שניהם לא יהלומים התקפיים, אבל שניהם אמורים להפוך את אטלנטה לקבוצת הגנה טובה יותר ובפרט רעבה יותר בגיל 21 ו-18, כשעזבו אותה מארי (שעזב את הספרס בפיצוץ) וביי שניצח בפחות משליש מהמשחקים שלו בקריירה. שניהם כנראה החתיכות בפאזל של אטלנטה שישארו בשנה הקרובה, בזמן שלקבוצה יש שלושה סנטרים בדמות קלינט קפלה, אונייקה אוקונגוו, לארי נאנס ג'וניור, את בוגדן בוגדנוביץ' ואת דיאנדרה האנטר.

מה יהיה

חמישייה: טריי יאנג, בוגדן בוגדנוביץ', זקארי רישאר, ג'יילן ג'ונסון (דיאנדרה האנטר), קלינט קפלה.

ספסל: דייסון דניאלס, אונייקה אוקנגוו, דיאנדרה האנטר.

אטלנטה הולכת להיות, בפה מלא, הקבוצה של טריי יאנג. קשה להגיד על שחקן של 26 נקודות ו-11 אסיסטים למשחק שהוא עומד לקבל תפקיד מרכזי, אבל זאת המציאות. ג'יילן ברונסון ולוקה דונצ'יץ' היו היחידים שהגחזיקו בכדור יותר ממנו בשנה שעברה, אבל מארי היה במקום ה-14 בליגה ולא רק בזכות המשחקים בהם שיחק בלי טריי. הוא יקבל חופש מלא ויצטרך לסחוב לבדו את התקפת הקבוצה. כבר עכשיו הוא השחקן שייצר יותר נקודות מאסיסטים מכל אחד אחר בעונה הסדירה הקודמת (18.2 למשחק, הליברטון שני עם 17.8 ודונצ'יץ' שלישי עם 16.9), והריכוזיות הזאת רק תעלה. יכול להיות שנראה אותו מגיע למחוזות ה-12-13 אסיסטים.

השאלה המתבקשת בשלב הזה, לפני שנגיע להגנה, היא כמה טובה יכולה להיות התקפה שמתבססת על טריי יאנג? פלייאוף 2021 מלא הפציעות שייך לתקופה אחרת, וזה לא שבשנים האחרונות אטלנטה בדיוק מנעה ממנו לגעת בכדור. קשה לראות מישהו משחקני הקו הקדמי הופך לשחקן של 20 נקודות למשחק בין לילה. אני מאמין שבוגדנוביץ' יפתח למרות סימני השאלה ההגנתיים, פשוט כי דניאלס ורישאר כנראה לא מספיק טובים בשביל לייצר נקודות כאן ועכשיו. למרות זאת, סביר שכן תהיה הפרדת דקות מסוימת בין השניים בניסיון להשאיר אחד מהם על הפרקט בתור היוצר הראשי.

האם יאנג בתפקיד היוצר המרכזי בהתקפה יכול להוביל לקפיצה כמו זאת של אינדיאנה של הליברטון או יוסטון של הארדן? הרוקטס של 2016/17 קפצו מ-41 ל-55 ניצחונות בשנה בה נתנו לדוויט הווארד ללכת ולקלינט קפלה לפתוח על חשבונו, אבל עשו את זה עם הארדן שהיה טוב מיאנג ועם מומחה התקפה כמו מייק ד'אנטוני. אנחנו רואים אותו לוקח זריקות לא טובות, לא משחק בלי הכדור ולוקח הרבה זריקות קשות. קשה לראות משהו בזה משתנה השנה, ובלי מארי יכול להיות שאטלנטה תרד מהמקום ה-12 בדירוג ההתקפי.

השיפור, אם יגיע, יהיה בהגנה. דניאלס ורישאר שומרים יותר טובים כאמור וכאלה שיכולים להיות יותר אנרגטיים, וכך גם ג'יילן ג'ונסון שעשה קפיצה גדולה בשני צידי המגרש אבל התמודד עם פציעה שגבעתה ממנו 26 משחקים בשנה שעברה. אטלנטה הייתה טובה יותר משמעותית כששיחק, אבל הוא לא יכול להיות אופציית הקליעה הטובה ביותר בדקות של טריי או של בוגדנוביץ' לבד. שינוי מרענן נוסף של ההוקס, משהו שהיה צריך לקרות לפני שנים, הוא העברתו של אוניקה אוקונגוו לחמישייה במקום קפלה. אוקונגוו היה ההימור שלי לשחקן המשתפר, הוא קלע העונה 10.2 נקודות ב-61.1% מהשדה, אבל בגובה 2.03 מ' לא סנטר של ממש. לא חסרים מקרים של שחקנים שחשבנו שיתנו קפיצה ועוד לא נתנו אותה.

למרות זאת, אטלנטה מוצאת את עצמה בערך באמצע. יש, כנראה, 5 קבוצות גרועות ממנה (דטרויט, שרלוט, וושינגטון, ברוקלין וטורונטו בסדר לבחירתכם). יש, לכל הפחות, שבע קבוצות שאמורות לסיים מעליה (בוסטון, ניו יורק, פילדלפיה, אינדיאנה, מילווקי, קליבלנד, אורלנדו). זה משאיר אותם בדרג של מקומות 8-10 במזרח עם מיאמי ושיקגו, שהיו שם גם בשנה שעברה. הדרך לצאת החוצה היא להתנסות ולראות מה מהצעירים מספיק.

ועכשיו לתחזית

התחזית האופטימית: רישאר מפתיע את כולם, זוכה ברוקי העונה והופך לשחקן של 15 נקודות למשחק. יאנג מצליח להוביל התקפה, דניאלס מראה ששינוי הסיטואציה עשה לו טוב וג'ונסון נראה בריא. אטלנטה מצליחה לחבר 45 ניצחונות ומודחת בסדרה תחרותית מול בוסטון בסיבוב הראשון בדרך לריפיט של הסלטיקס, קיץ שממלא את אוהדי ההוקס באופטימיות.

התחזית הפסימית: דניאלס לא פוגע, השחקנים המשלימים נפצעים בתורות ולא מצליחים להתעלות מעל אוסף הבינוניות שהיה שם בשנה שעברה. יאנג, כשבריא, מכדרר את עצמו למוות והקבוצה מצליחה לגרד 28 ניצחונות. דטרויט עושה קפיצה ועוקפת את אטלנטה, שרואה את קופר פלאג מגיע לסן אנטוניו עם הבחירה הראשונה בדראפט שהייתה אמורה להיות שלהם. וומבי ופלאג זוכים ב-18 אליפויות, יאנג מבקש טרייד.

התחזית הריאלית: הניסיון לבנות מחדש סביב טריי טוב, אבל אטלנטה לא מספיק מוכשרת בשביל לאיים ברצינות על פלייאוף (גם אם תגיע שוב לפליי-אין בחסות חולשת המזרח). 36 ניצחונות פעם נוספת מרגישים ריאליים כשההגנה תראה מעט טוב יותר, אבל יודחו פעם נוספת בפליי-אין במקרה הטוב. אולי יש להם נאש ובתיאוריה ראז'ה בל ושון מריון, אבל הם חייבים אמארה סטודמאייר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
42 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ירון, החלום
ירון, החלום
26/09/2024 8:35:26

בס"ד
תודה רועי.
הק, ומה יכול לקפוץ למעלה. בעיקר אם יאנג ישנה את החשיבה.
יעשה יותר הגנה, ישחק בלי הכדור, ויקח פחות זריקות קשות.
רוב הסיכויים שזה לא יקרה.

דוקטור רזי הופמן
26/09/2024 10:53:24

השאלה היא איך?
איך הציפלוח הזה יעשה הגנה בחילופים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפשר לחשוב אחרים שומרים חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנג לא לוקח זריקות וגם אם יהיה מייקל גורדן ההוקס ישארו בתחת הזבל מסביב גדול מידי לאיסוף. זו קבוצה שאיש לא שומר ולא יודע לכדרר כדור למעט שחקן 1, רכים יותר ממרגרינה בשמש

asaf
26/09/2024 9:56:05

תודה רועי. נראית כעוד עונה של מקסימום פלייאין.

עידו גילרי
26/09/2024 9:58:06

ממשיכים לצעוד על הדרך לשום מקום.
בגזרת השמות: ריזשה הוא הבחירה הראשונה בדראפט (זה לא כאילו הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בשם…)

Last edited 1 day ago by עידו גילרי
Avri
Avri
26/09/2024 10:12:21

גנבת לי את התגובה (חששתי שזו הולכת להיות הפינה היומית שלי לענייני הגיית שמות של שחקנים. אם להיות מדויק בעניין הזה, אז https://www.sportingnews.com/us/nba/news/pronounce-zaccharie-risacher-name-nba-draft/476dc9b4aba99cbbf4311a14#:~:text=According%20to%20The%20Learning%20Family,name%20plenty%20come%20draft%20night.

Avri
Avri
26/09/2024 10:16:41
אור
אור
26/09/2024 11:44:17

תרו

קפיץ
26/09/2024 14:28:21

הבן של… סיפור חיי… טוב, הם היו דור של ענקים

עידו גילרי
26/09/2024 15:19:17
Reply to  קפיץ

לא הפנמתי את זה לגביך עד עכשיו…מעניין.

Avri
Avri
26/09/2024 23:36:02

סקרנתם.

עידו גילרי
27/09/2024 9:57:28
Reply to  Avri

אנחנו דור מזוין…טוב נו בעיקר הקפיץ. אם הוא רוצה שיספר.

Avri
Avri
26/09/2024 10:16:19

לגבי הבחירה הראשונה, זה קצת כאילו נתנו לך סוס במתנה ואתה לא מפסיק להתלונן על מצב השיניים שלו. הם לא היו אמורים להנחית ריסאשה בשום תסריט. וגם זה שהוא פתאום מצא את עצמו בחירה ראשונה אז כולם יורדים עליו כי מה פתאום הוא בחירה ראשונה כאילו שזה באשמתו. קצת שוכחים שהוא שחקן מעולה.

Stockton2Malone
26/09/2024 21:24:28
Reply to  Avri

אגב ברוסית יש אותו פתגם – לסוס שקיבלת במתנה, לא בודקים שיניים

Avri
Avri
26/09/2024 23:35:00

אני מניח שמשם זה הגיע. אני מכיר את מעברית.

NBA בדם
26/09/2024 10:29:34

פריוויו משובח שעלה לגבהים אדירים
לעומת קבוצה שתתקשה לצאת מהבינוניות שלה גם השנה.
חוץ מיאנג ומג'יילן ג'ונסון אף שחקן לא שווה צפייה.
קבוצה קלאסית למכירה למרבה במחיר. כל רגע שעובר שערה יורדת מראשו הדליל של יאנג וגם השווי של הקבוצה הבינונית הזו יורד בהתאמה.

עידו גילרי
26/09/2024 10:33:55
Reply to  NBA בדם

אין אף קבוצה בnba שהשווי המוערך שלה יורד.

NBA בדם
26/09/2024 10:41:37

מבחינת נכסים. בוגי וקאפלה לא ילדים ויכולים להיפצע, יאנג בשיא הקריירה וישלמו עליו הרבה.
אפשר לקבל עליהם מספר נאה של בחירות ולעשות אוקלהומה

Smiley
26/09/2024 12:28:27
Reply to  NBA בדם

אם היו משלמים הרבה על יאנג הוא כבר לא היה בהוקס.
ליאנג אין ממש שוק בליגה. קבוצות לא רוצות אותו.

NBA בדם
26/09/2024 12:37:33
Reply to  Smiley

אכן קבוצות נרתעות ממנו. מסגנון משחקו, מההגנה הלא קיימת שלו, ומהעובדה שהוא לא שחקן שמייצר ניצחונות באופן משמעותי.
מבחינת שווי השוק שלו במינימום הוא שווה 4 בחירות סיבוב ראשון, אבל קבוצות לא מוכנות למשכן את העתיד שלהם בשביל כוכב לא מספיק משכנע.

דוקטור רזי הופמן
26/09/2024 12:30:27

מה שהיה הוא שיהיה.
במקום אטלנטה הייתי מחפש דיל טוב על העכברוש עם המון בחירות דראפט ושחקנים טובים.
אבל מי רוצה שחקן כזה אצלו בקבוצה?
שימון קונה?
קח את יאנג ותן את מקסי/טמביד ו 4 בחירות דראפט.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח קונה תביא את טריי קח את טמביד

דוקטור רזי הופמן
26/09/2024 14:46:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

bobby
bobby
26/09/2024 12:45:13

תודה על הפריוויו רועי!
אם רישארד אכן יצדיק את הבחירה במקום 1 ולא יתגלה כנפילה סטייל בנט, וואלה התסריט האופטימי בהחלט בהישג יד. אבל אם הוא יהיה לא יותר מאשר רול-פליר חביב, אז התקרה של ההוקס תהיה שוב פלייאין 9/10.

עגל
26/09/2024 12:55:42

תודה רועי.
זו בהחלט קבוצה בינונית שלא ברור לאן היא הולכת. המלצת צפיה לאוהדים שרופים בלבד (מי אמר ניסני? ובהזדמנות זו, איפה הוא?)
מארי הוא שחקן טוב ולא ברור מה הם עשו בטרייד עליו.
קצת הלכתי לאיבוד עם פרטי הטריידים וכל זה.
לא הבנתי את המשפט "כבר עכשיו הוא השחקן שייצר יותר נקודות מאסיסטים מכל אחד אחר בעונה הסדירה הקודמת (18.2 למשחק, הליברטון שני עם 17.8 ודונצ'יץ' שלישי עם 16.9)"
— למה לא פשוט לומר כמה אסיסטים יש לשחקן?
האם ציון כמות הנקודות שאתה מייצר מאסיסטים הוא בגלל שיש אסיסטים לקליעה מ-2 ויש אסיסטים ל-3?

Berch
26/09/2024 13:31:18

כשטרה יאנג יתבגר ויתעלה מעל בעיות האגו ההוקס יהיו בכיוון הנכון.
הקבוצה האהודה על מנחם (עדיין ?) אז מחזיק להם אצבעות שיצליחו, ויפסידו לפילי בחצי גמר המזרח
😍

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצה שתמשיך להיות עמוק בתחת.
ריזשה יהיה טוב מאלכס סאר ויהיה אחלה שחקן על מי סאר עושה פוזות מזל שלא בחרו בו.
סביב טריי אין כלום, רק נגרים. הם נחותים כמעט מכל קבוצות המזרח בסגל שלהם.
סניידר איכזב.
טריי לא קולע בפלייאוף מה3 ולא שומר זו גם בעיה גדולה.

Florida man
Florida man
26/09/2024 15:15:03

הייתי מכניס את הבקשה לטרייד של יאנג לתסריט האופטימי. שום דבר טוב לא יצמח ממנו ואולי אם יילך ללייקרס תמורת חופן נכסים אפשר יהיה להתחיל לבנות שם משהו כמו פורטלנד. הקבוצה הזו אבודה כבר כמה שנים טובות.

מנחם לס
26/09/2024 15:57:02

הם לא יסיימו 30. הם יסיימו טוב יותר. תודה רועי

Drexler
Drexler
26/09/2024 16:17:53

עוד עונה סביב האמצע של המזרח עבורם, ב nba זה אחד הדברים הגרועים להיות תקוע באמצע כמה שנים , זה דבר מייאש .
קבוצה שנמצאת בסיטואציה דומה לזו של שיקגו עם זאק לאבין, גם הם מתים לעשות בנייה מחדש אבל אין מי שיקח את הכוכב הראשי, זה רק מראה כמה חשוב לבחור נכון את הכוכב שתבנה סביבו את הקבוצה , בין אם אתה בוחר בו בדראפט או עושה טרייד גדול עבורו . לאבין וטריי יאנג הם שחקנים ברמת אולסטאר אבל נראה שאין להם את האופי לעשות את הקפיצה הנוספת ולשפר את המשחק שלהם .

אשך טמיר המקורי
26/09/2024 16:29:29

מסביב לעכברוש לא יצמח דשא

NBA בדם
26/09/2024 18:40:59

גם שיער יש לציין🙂

Yonitasker
Yonitasker
26/09/2024 17:01:10

יופי של פריוויו לאטלנטה

אם כבר מזכירים את ההגנה של אטלנטה אפשר גם לזרוק קישור לאיך זה נראה מול לוקה עם ה73 נקודות. זו לא טעות. זאת מדיניות.
https://youtu.be/GRblNTXolvo?si=taCGrM-qkN3EIJWB

יש גם מספר פודקסטים ויוטיוברים שמסבירים עד כמה ההגנה של אטלנטה עשתה כל טעות אפשרית בשביל שלוקה יגיע ל73 נקודות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קבוצה איומה, עם בחירות דראפט איומות, שלא שווה את הפוסט המצוין הזה. הצטערתי לשמוע שברונו פרננדו כבר לא שכן של מנחם, ושמחתי לקרוא את התחזית הפסימית. תודה רבה רועי.

golan
golan
26/09/2024 20:43:16

תודה רועי.
לו רק הקבוצה היתה מתרוממת לרמת הפריוויו …

NBA בדם
26/09/2024 21:17:52
Reply to  golan

+100
לא מגיע פריוויו איכותי כזה לאטלנטה

Stockton2Malone
26/09/2024 21:22:42

פריוויו מצוין. בהחלט, לא ברור למה אטלנטה היו כל כך חלשים בהגנה. קפלה האנטר, מארי היו אמורים לתת יופי גיבוי ליאנג. לכן אני דווקא מאשים בכישלון את סניידר.

עמיחי קטן
26/09/2024 22:12:05

תודה רועי.
יאנג נמצא באטלנטה כבר 6 שנים, ולמעט חצי עונה מוצלחת לא ראינו יותר מדי הצלחות קבוצתיות. יש לו מספיק כישרון כדי להיות שווה יותר מזה, אבל אני חושב שהמערכת של אטלנטה היא לא זו שתמקסם את היכולות הקבוצתיות שלו.
מאמין שהם יהיו בקצה הפליי-אין, ואולי אפילו מחוצה לו

אוהד ס"א
26/09/2024 22:15:32

הלוואי ואתבדה, אבל לפי ליגת הקיץ, ריזאשה הולך להיות באסט. לא בנט אבל לא יותר מרול פלייר

thetroll
thetroll
27/09/2024 2:29:33

תודה רועי. קבוצה שהולכת לעוד עונה אבןדה מראש ומיותרת