מעורב הופס ליום שלישי: בחר את ה-12 לאולימפיאדת לוס אנג'לס ב-2028/ דוראנט רכש חלק מ-Paris Saint-Germain בכדורגל / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: בחר את ה-12 לאולימפיאדת לוס אנג'לס ב-2028/ דוראנט רכש חלק מ-Paris Saint-Germain בכדורגל / מנחם לס

1.הפנים מופנות כבר ללוס אנג'לס 2028

מעורב הופס ליום שלישי: בחר את ה-12 לאולימפיאדת לוס אנג'לס ב-2028/ דוראנט רכש חלק מ-Paris Saint-Germain בכדורגל / מנחם לס

זו לא פאריז אבל זה מה יש

אני בן 87 בשבת הקרובה (17 לאוגוסט). האולימפיאדה הבאה היא ב-2028 שבה אהיה בן 91. כאן במרכז ה-ASSISTANT LIVING בו אני מתגורר עם גייל שלי אני אחד הצעירים. אני מרגיש די טוב בקשר לסיכויי להיות אתכם גם באולימפיאדה הבאה. בקשר ל-2032 נדבר פעם אחרת.

מסקייטבורדינג בצפון LA לכדורעף חופים בחוף סנטה מוניקה. מבייסבול וסופטבול באיצטדיונים שונים בעיר לסרפינג בחוף הפסיפי שעדיין לא נקבע מיקומו, כל העיניים עתה מופנות ללוס אנג'לס 2028.

אחרי אולימפיאדה מוצלחת במיוחד בפאריז, לא יהיה קל לאמריקאים להעפיל על 2024 או אפילו להשתוות אליה, אבל האמריקאים מבטיחים לנסות: הם רוצים להראות לעולם שלוס אנג'לס היא יותר מסתם עיר של פקקי תנועה והשלט העצום בגודלו "HOLLYWOOD" בואך העירה. לוס אנג'לס עומדת להשקיע מיליארד דולארים בשיפור כמה דרכים ראשיות, ובעיקר פריוויי 405.

מאז אולימפיאדת טוקיו, מותר לעיר המארחת להוסיף 5 ענפי ספורט שלא היו באולימפיאדה הקודמת, ולהסיר 5 ענפי ספורט שכן היו. אז נא להתכונן למשחק לקרוס שהפך לאחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר כאן בתיכונים ובמכללות. נא להתכונן לפוטבול, אבל לא, חלילה, NFL פוטבול (לצערי!) אלא 'FLAG FOOTBALL', שבמקום טאקל מנסים 'לגנוב' סמרטוט – הם מכנים אותו 'דגל' – התלוי במכנס האחורי. התכוננו ל-SQUASH, המשחק הסופר-פופולרי במדינות האנגלו-סקסיות המשוחק בחדר עם קיר עליו חובטים.

וכמובן שבייסבול וסופטבול חוזרים בגדול. אז נבחרת ישראל בבייסבול – נא להתכונן.

אנא אל תקחו את מה שאני כותב כהחלטה סופית ורשמית, אבל לפי הקריאה שלי אני מבין שחמשת הספורטים שיחזרו לאולימפיאדת 2028 יהיו:

1)FLAG FOOTBALL
2) SQUASH
3) לקרוס
4) בייסבול
5) סופטבול

איזה 5 מיני ספורט שהיו בפאריז לא יהיו בלוס אנג'לס אני עדיין לא יודע

2. בארה"ב כבר מדברים על נבחרת הכדורסל הבאה. בחר את 12 השחקנים לנבחרת ארה"ב שלך בכדורסל לאולימפיאדת 2028

3. אל תחשבו שג'ייסון טאטום מקבל בקלות את הופעתו הזוועתית באולימפיאדה בפאריז. הוא מבטיח לחזור, ולנקום (vengeful message)!

Celtics’ Jayson Tatum seems to back up vengeful message after Olympics

בואו נתחיל עם זה שההופעה של ג'ייסון טאטום בנבחרת הייתה Both euphoric and humbling for Tatum

טאטום עצמו הודה שכל האולימפיאדה עבורו הייתה “tough personal experience.”

משחקן ראשי באלופה בוסטון סלטיקס הוא הפך לשחקן חמישייה שנייה שבקושי משחק, ובשני משחקים קובעים ביותר הוא כלל לא שותף. וזה שחקן של 28.3 נק' 7.4 ריב', ו-3.8 שלשות למשחק.

Amid the celebration of Team USA’s 98-87 win over Le Bleus on Saturday’s Olympic gold medal match at Bercy Arena in Paris, rapper Vince Staples hopped on social media and appeared to show support for Jayson Tatum.

וינס סטייפלס זעק: נ-ק-מ-ה. וזה בדיוק מה שטאטום מבטיח לעשות בפעם הבאה כשישחק באולימפיאדה. אבל כדי שזה יקרה הוא צריך מאמן שיעלה אותו בחמישייה הראשונה, ויתן לו לשחק את ה-25-30 דקות שלו בחופשיות מוחלטת.

ג'ייסון זכה במדליית זהב. 99.999% מבני האנוש לא זכו ולא יזכו אף פעם במדליית זהב. זה לבד צריך לתת לו תחושה של וינר. אבל לא. כשטאטום רואה שדריק ווייט ותרו הולידיי, שני בני קבוצתו בסלטיקס, משחקים יותר דקות ממנו זה חייב לקומם אותו באיזה שהוא מקום. הוא לא יראה זאת ולא יאמר זאת, אך זה אוכל אותו. סטיב קר ניסה להסביר מדוע טאטום לא שיחק יותר אך הסבריו היו עלובים ולא משכנעים. היה עדיף אילו אמר לטאטום, "אתה שחקן הסלטיקס שאני שונא, אז שהמאמן שלך ייתן לך לשחק יותר" ובזה הויכוח היה מסתיים, וטאטום היה מבין מדוע הוא קלע רק 5.3 נק' למשחק בעיר האורות.

המאמן קר יאמר: "הטילו עלי לאמן את נבחרת ארה"ב ולנסות להביא מדליות זהב. עשיתי את המוטל עלי. כל השאר לא מעניין אותי".

פייר אינאף – FAIR ENOUGH. אבל את טאטום זה לא מספק. הוא מקווה להראות מי הוא באולימפיאדה הבאה, וכפי שהפרק הבא מודיע, זה יהיה כבר תחת מאמן אחר.

4. מאמן חדש לנבחרת ארה"ב. המועמד? אריק ספואלסטרה

אף אחד לא הודיע על שינוי במי שיאמן את הנבחרת בלוס אנג'לס, אבל אני מבטיח לכם שיהיה שינוי. למה? אני מאמין שהסיבה העיקרית היא שסטיב קר ישמח להעביר את השרביט למישהו אחר . הוא עשה את שלו: הביא מדליית זהב לארה"ב וזה מה שרצו ממנו.

אך היו הרבה תקלות בדרך, שחקנים בלתי מרוצים, ובעיקר בעיית ג'ייסון טאטום. סטיב קר ישמח להיפטר מהאחריות הזאת, ואני מאמין שגם השחקנים ישמחו למאמן חדש. אפילו באתר של USA BASKETBALL הופיעה הידיעה – –

The U.S. men's basketball team may be heading into the 2028 Olympics in Los Angeles with a new head coach.

According to NBA reporter Evan Sidery, Team USA head coach Steve Kerr is likely to retire from the position following the conclusion of the Paris Olympics. The candidate in position to take his place would be U.S. assistant Erik Spoelstra.

קר זכה אמנם עם הקבוצה במדליית הזהב בפאריז, אבל הוא היה גם מאמן הנבחרת באליפות העולם ב-2023 כשארה"ב סיימה במקום רביעי. הוא היה מאמן הנבחרת שלוש שנים. מספיק.

WELCOME SPOELTRA

5. טום קרוז. אחרון ה-BIG MOVIE STARS – כוכבי הקולנוע הגדולים האמיתיים – בעולם הקולנוע!

טום קרוז הביא את ההוליווד מג'יק לאולימפיאדת פאריז כשבטכס הסיום הוא עף מהטופ של האיצטדיון אל אופנוע שחיכה לו למטה. הוא קיבל את דגל האולימפיאדה מסימון ביילס שחיכתה לו שינחת ממעופו. הוא עלה על אופנוע מהיר שחיכה לו. הוא עלה על האופנוע כשהדגל תקוע באחוריו וטס דרך שאנז אליזה אל תוך בטן מטוס שהמריא ישר ללוס אנג'לס, שם חיכו בני קליפורניה רד הוט צ'ילי פפרס, בילי אייליש, וסנופ דוג, שהמשיכו עם ההצגה על חוף Venice Beach המפורסם, החוף של לוס אנג'לס.

היי טום קרוז. אתה בן 62. אתה חושב שאתה בן 32, מבצע את כל האקרובטיקה ב-MISSION IMPOSSIBLE? קרוז נראה אח"כ SKYDIVING מהמטוס ונוחת ב…לוס אנג'לס.

PERFECT.

הקהל הצרפתי יצא מדעתו כשטום קרוז עבר בין שורותיו להגיע לאופנועו. קשה לי לחשוב על כוכב קולנוע אחר – אמריקאי או צרפתי – שהיה מעורר את ה-BUZZ שקרוז עורר. טרוף ממש לסיום האולימפיאדה הנהדרת.

רק תוספת קטנה: לפני שקרוז עזב את האיצטדיון בפאריז הוא צילם סלפי עם הכתובת : “Thank you, Paris! Now off to LA

6. כמה אהבתי לראות את ניקולה יוקיץ' נהנה עד בלי די עם מדליית הארד של סרביה בכדורסל

A wobbly Nikola Jokic delightfully received his Olympic bronze alongside his Serbian teammates

סרביה, מדינה בת 6.6 מיליון תושבים, נתנה לארה"ב קרב קשה ככל שארה"ב יכולה הייתה לעכל. אחרי זה גברה על גרמניה עם חמישיית שחקני NBA בחמישייה הראשונה שלה.

היי. סרביה עשתה ככל שיכולה הייתה ויוקיץ' – הסנטר הטוב בעולם – יודע זאת ומעריך זאת.

In fact, because they had a morning game against Germany, the Serbians had a lot of time to kill. So, after receiving just the eighth men's basketball medal in the nation's history on Saturday, Jokic and friends clearly had the time of their lives all day.

היה ברור לחלוטין שיוקיץ' פשוט IS LIVING IT UP ככל שיכול היה:

PARIS, FRANCE - AUGUST 10: Bronze medalist Nikola Jokic of Team Serbia bites his medal while posing for a photo on the podium during the Men's basketball medal ceremony on day fifteen of the Olympic Games Paris 2024 at Bercy Arena on August 10, 2024 in Paris, France. (Photo by Ezra Shaw/Getty Images) ORG XMIT: 776138674 ORIG FILE ID: 2166240027

יוקיץ' מחבק ומנשק את פאו גאסול, מחלק מדליות הארד לקבוצה:

PARIS, FRANCE - AUGUST 10: Bronze medalist Nikola Jokic of Team Serbia hugs former NBA player Pau Gasol on the podium during the Men's basketball medal ceremony on day fifteen of the Olympic Games Paris 2024 at Bercy Arena on August 10, 2024 in Paris, France. (Photo by Gregory Shamus/Getty Images) ORG XMIT: 776138674 ORIG FILE ID: 2166242014

7. קווין דוראנט הוא עכשיו שותף מינורי בקבוצת הכדורגל הצרפתית Paris Saint-Germain

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
126 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
12/08/2024 18:42:23

תודה מנחם
ה12 שלי:
גארדים: ברונסון,מקסי,בוקר,אנט.
פורוורדים: טייטום,בראון,בארנס,פלאג
שחקני פנים: הומגרן,באנקרו,מילר,מובלי

גיא הירוק
12/08/2024 18:59:42

האולימפיאדה הבאה תהיה האולימפיאדה של אנט, בראון וטייטום (לדעתי).
טייטום, לתחושתי, קיבל בוסט רציני המוטיבציה בקיץ האחרון,
יכולת ללא ספק יש לו,
גם קבוצה בפרופיל גבוה שככל הנראה תהיה קבוצה מובילה בשנים הקרובות.
בראון, לצד טייטום, זה חיבור מתבקש לעידן שאחרי לברון/דוראנט/קרי,
ואנט,
הוא לאט לאט הופך לפנים של הכדורסל האמריקאי.
כל השאר יהיו כל השאר,
למעט (סימן שאלה ענקי) ציון ווילאמסון.
אם הוא עושה את הלא יאמן ומצליח להיות בריא,
אז מדובר על שחקן שהמשחקים האולימפיים תפורים למידותיו.

NBA בדם
12/08/2024 19:10:05

במצב ההגיוני שהוא לא ישאר בריא, הוא יכול להיות זה שמנצח סוף סוף את טדי רינר במשקל הכבד.

Air Canada
Air Canada
13/08/2024 1:10:29
Reply to  NBA בדם

טדי רינר צריך לעבור לufc ג'ודו קל לו מידי

דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 5:31:23
Reply to  Air Canada

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

ציון הכי לא מתאים לפיבא לא יתנו לו שם קליר פאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מתחיל להשקיע בתור מעריצה אהבתי אף פעם לא שלחו תמונות אהבה😍
גם השקץ חוזר ואומר שהוא מלך וגואט ושם כתרים לעצמו, גם אתה חוזר על עצמך שבnba כולם חכמים ומבינים יותר מאוהדים🫠

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שדות פופ לנצח
13/08/2024 10:14:54

צודק שימון, בכל פעם שאני רואה חובבנים משיאים עצות למקצוענים אז משהו בי מתקומם ואני מנסה ללמד את אותם גאונים מטעם עצמם קצת צניעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מורה לא משהו.
צניעות לא הצד החזק שלך כלל.
אנשים פה לא למטרות צניעות אלא למטרות בידור. אתה נראה לי קצת קפוץ, תנסה להנות.
יש הרבה יותר גאונים אצל האוהדים מאשר אותם מאמנים או אנשי מקצוע בwwe.
הטעות שלך שאתה חושב שכל אחד שם מבין משהו. זה משחק כסאות. הכסף זורם. הכשלון מתוגמל כמו כשרון. אף אחד לא יכול להפסיד וכולם גאונים.
זה משול לכנסת, גם שם גאונים ומבינים יותר מהאזרח הממוצע 😉

שי אבן צור
13/08/2024 10:49:14

שמעון, לא ענית לי על זה – https://hoops.co.il/?p=322718#comment-1990277

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפינה של המאמן הזאת היא שטויות לפי מה שהבנתי ממך הרבה פעמים הם עושים שטויות ומנסים לצאת חכמים כאילו זה היה משהו מורכב. מוכרים לציבור.
זה דומה לפינה של סטיב גבי שמסביר לך ששריקת אוויר היא בעצם שריקה נכונה למרות שעיניך רואות שזה אוויר.
בגדי המלך החדשים למעשה.
זה גם כמו ההסבר בליגה שומרים זה הכשרון והריווח שגורמים לזה להיראות כאילו לא שומרים. בולשיט גדול. לא שראיתי את זה או משהו.
דבר שני זה אתר לאוהדים וזכות אוהד להגיד מה שבא לו על מי שבא לו.
מאמן זה לא מדע טילים או רפואה או משהו כזה זה מקצוע מופשט כמו סופר אמן וכו…
לכל אחד יכול להיות דעה.
במדע טילים אוהד לא היה אומר זה ככה המדען צריך לעשות כי אין לו מושג בזה.

אבל על במאי, שחקן, זמר, סופר, מאמן הוא יכול להעיר שזה חרא זה פח, למשל אם קראת ספר של סופר מוערך אתה יכול לומר שהוא חרא סופר וחרא ספר, זה דעתך וזכותך.
אהי בדעה שמאמן כל אחד עם ידע בסיסי פלוס יכול ולעיתים יגיע ליותר הישגים אפילו.
זו דעתי גם על זמר או סופר וכו…

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
13/08/2024 11:21:13

במאים, שחקנים, זמרים, סופרים נמדדים אך ורק בטעם הקהל – ככל שיותר אנשים אוהבים את התוצרים שלהם, כך הם מצליחים יותר

מאמן, לעומת זאת, נמדד בתוצאות – הוא לא חייב שיאהבו את מה שהוא עושה

לדוגמא: ההוא שהמציא את הקאטנצ'יו – ח*א של כדורגל שניצח לו הרבה משחקים…

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זמרים סופרים וכו נמדדים בתוצאות כמו מאמן. קונים הרבה כרטיסים, מוכרים הרבה ספרים זה התוצאות שלהם.

ההבדל בינם לבין מאמן שאם הם לא מצליחים אין מצנח זהב.
מאמן לעומת זאת אם נכשל לוקח עדיין 80 מיליון הביתה.
אגב הnba היא חריגה מאד בלי קשר בגלל שזו הליגה הכי רווחית בעולם זורם טונה כסף וכולם מקבלים מהעוגה לא משנה אם אתה יודע משהו או לא אם נכנסת לשם התעשרת.
אפילו יש חוק הזוי שצריך לשלם תקרת שכר מינימלית!!!!!
כלומר אם אני קבוצה זבל ויש לי שחקנים זבל אני עדיין צריך לשלם להם מלא כדי להגיע לתקרה!!! זה חוק הזוי לחלוטין.
שלא נדבר על טנקינג וכו זה לא דומה לשום דבר אחר אתה מתוגמל על היותך כמה שיותר גרוע בכסף. אנשים קוראים פה לאיינג גאון שהוא מקבל מיליוני דולרים ומפסיד!!
שים לב שמאמנים שכשלו בליגה עדיין במשחקי הכסאות בתור עוזר וכו.
תגיד לי עכשיו מבחינה עסקית מה היה עדיף לדטרויט השנה להעסיק אותך בחוזה 5 מיליון לשנה או את מונטי והחוזה שלו?

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
13/08/2024 11:37:12

התוצאות של זמרים וסופרים (מכירות כרטיסים, אלבומים, ספרים) הן נגזרות של אהבת הקהל בלבד
התוצאות של מאמן נקבעות על המגרש בלבד

זה הבדל של שמיים וארץ!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מסכים. סופרים וכו מקבלים גם פרסים ואז יותר םרסום. למכור ספר שכתבת לדעתי הרבה יותר קשה מלהיות מאמן ספורט.

שי אבן צור
14/08/2024 2:19:25

גם פרסים זה משהו סובייקטיבי – עד כמה חברי ועדת הפרס אהבו את היצירה שלך

שי אבן צור
13/08/2024 11:53:45

עם התוצאות של מונטי? ברור שהיה עדיף להם להעסיק אותי בחצי מיליון לשנה😊

אבל את זה אפשר להגיד על כל בעל מקצוע כושל,

למשל: אני חושב שאבא שלי, במצבו הנוכחי, עדיף על ביבי – הוא לפחות לא היה עושה נזק…
אגב, אבא שלי היה ביביסט עד יום מותו ואין לי שום כוונה לפתוח כאן ויכוח פוליטי – כתבתי את מה שכתבתי רק לצורך הדיון שלנו

שדות פופ לנצח
13/08/2024 13:28:16

קודם כל חילצתי ממך תגובה מקורית שהיא לא "גיחי גיחי…× אידיוט, y רמאי… 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣..".אז כנראה שכישורי ההוראה שלי הם לא כשלון מוחלט…תמשיך כך שימון, ברור שיש לך שכל רק שבדרך כלל אתה בוחר לאפסן אותו…עכשיו לגבי הטענה שלך שיש גאונים בקרב המגיבים יותר מאשר המאמנים, תיאורטית זה יכול להיות אבל למה הם לא עוזבים הכל והולכים לאמן? הרי מרוויחים בזה קצת יותר מאשר במשרד ובטח זה הרבה יותר מעניין…המחשבה של כל אוהד שהוא מבין את המשחק יותר טוב מהמאמן (ובגלל זה חצי מהיציעים בישראל צועקים למאמן מה לעשות) היא איזו דלוזיה ישראלית יהודית…אולי בגלל שאנשים אשכרה מאמינים שהם חכמים יותר מאחרים בגלל שהם יהודים…כל ענייני עם סגולה והעם הנבחר אולי גורמים לאנשים לאבד את הצניעות…אצלך זה בולט יותר מכולם חוץ מלהשיא עצות למאמנים אתה גם זורק פה קשקושים גיאו-פוליטיים כאילו מינימום היית רמטכ"ל ועבדת צמוד ל5 ראשי ממשלות…אתה סתם בורג קטנצ'יק שימון ,כמו כולנו, תפנים אנחנו לא העם הנבחר, אם כבר העם הנב-חרא

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 16:34:09

אתה לא חושב שאדם הפשוט היה עושה עבודה טובה יותר מראש הממשלה ומחברי הכנסת? אני די בטוח שכן, אם אתה צריך עזרה בלהבין את האנלוגיה אני כאן .

אחרי זה התחלת עם הגזענות ואנטישמיות, למרות שאין לך מושג על מה אתה מדבר וחושב שזה שייך רק לישראל וליהודים, ושזה לא כלל עולמי.

Everyone thinks they have the best” dog, and everyone thinks they have the best football team, and everyone thinks “they can be a football manager

עכשיו לנקודה האחרונה כמעט בלתי אפשרי להכנס לליגה, ואנחנו רואים שגם בעמדת המאמן אין יותר מדי שינויי מקום ויש רוטציית שמות שחוזרת על עצמה לא מעט (דוק ריברס דוגמה טובה).
יש בהחלט מאמנים גרועים וGM נוראים שאוהד היה עושה עבודה טובה מהם מה שהולך בדטרויט וושינגטון זה דוגמה טובה, בדיוק כמו שיש מאמנים טובים בליגה.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
שדות פופ לנצח
13/08/2024 17:18:21

ברוך, תודה על התגובה המלומדת…אם כי אתה קצת מתבלבל לעניות דעתי…חבר כנסת זה לא מקצוע, הלוואי שהיו לזה סטנדרטים מינימליים אז לא היינו רואים את הבזיון הנוכחי…מאמן כדורסל לעומת זאת זה בהחלט מקצוע, וברמות הגבוהות רק מתי מעט יכולים לתפקד …פיני גרשון פעם השווה את ההחלטות שיש לקבל במשחק והמהירות שלהם לאלו של טייס קרב…אז אם אתה חושב שמונטי ויליאמס שקיבל משרה אחרי תקופה מוצלחת ביותר בפיניקס ואכן נכשל (ולכן פוטר) ניתן להחלפה על ידי כל אוהד כורסא ממוצע שחוזר כמו תוכי על ססמאות ששמע מפרשנים בטלוויזיה יש לך טעות…אתה צודק בדבר אחד מאמן כורסא יכול לעשות עבודה רעה בדיוק כמו מאמן , הבעייה שהוא לא יכול לעשות עבודה טובה לא משנה כמה שזה נראה לו פשוט

שי אבן צור
13/08/2024 17:23:29

בול!

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 18:07:04

שי סטיב קר לא הגיע כפרשן לליגה (אוהד כורסא)?

שי אבן צור
13/08/2024 20:23:05

לפני זה הוא היה GM
לפני זה הוא היה שחקן שזכה ב 5 אליפויות והיה מוערך כאחד השחקנים החכמים – כזה שיהיה מאמן יום אחד 😏

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 21:16:09

סטיב קר לא היה מוערך כאחד השחקנים החכמים בליגה, בניגוד לשחקנים כמו איזייה תומאס. קר היה שחקן מחליף שבקושי היה נוגע בכדור, והתמחה בעיקר בקליעה לשלושות, בתקופה שבה השלשות היו פחות נפוצות וחשובות ממה שהן היום. נכון שהוא זכה ב-5 אליפויות כשחקן מחליף, אבל חשוב לזכור שזה היה בכדורסל שונה לחלוטין ממה שאנחנו רואים היום.

כ-GM של הסאנס, קר היה נוראי. הוא החליף כמעט את כל הליבה של הקבוצה, וכתוצאה מכך ריסק את הקבוצה שהייתה קרובה להגיע לגמר ותודה לדונהי .

מצד שני, כפרשן הוא היה מצוין, ונהניתי מאוד לשמוע אותו.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
שי אבן צור
14/08/2024 2:17:33

לא אמרתי שהוא היה כוכב
שים לב שמבין שחקני עבר, אלה שנהיו מאמנים גדולים הם כאלה שהיו שחקנים בינוניים – מחליפים/משלימים

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 18:05:16

חבר כנסת זה לא מקצוע?אתה בטוח? מה עם ראש ממשלה… התגובה לא שינתה לי גם אם הייתה לא נכונה, עד שניסית לשייך את זה ״לישראלי וליהודי״ המכוער, מאשר תופעה כלל עולמית (הציטוט דרך אגב ממאמן אנגליה לשעבר).

ההשוואה בין טייס קרב למאמן מטומטמת דיוויד בלאט הביא אותה לNBA וחטף טונות של ביקורת ובצדק.

לא חסר אוהדי שצופים באלפי שעות של כדורסל ומנתחים כל פיפס, חלקם יכלו להחליף מאמנים/ וGM ולבצע עבודה טובה יותר משמעותית, כמובן יש אלמנטים שלאוהד אין נסיון בהם כמו ניהול חדר הלבשה ואגו (החוזקה של פיל ג׳קסון) אבל יש אוהדים שמסוגלים לנתח את המשחק לא פחות טוב ממאמן, ולעשות עבודה הרבה יותר טובה מרוב המאמנים והGM בליגה.

לא צריך להסתכל רחוק יותר מאשר סטיב קר, כשהגיע לליגה כפרשן (מאמן כורסא) וכבש את הליגה בעשור האחרון… לא היה לו ניסיון כמאמן.

גיא הירוק
13/08/2024 18:40:03

ברוך,
מאמן זה לחלוטין מקצוע.
שמעתי כמה שעות של מוזולה משוחח עם זאק לואו.
כמות הלימוד שהבן אדם משקיע,
כמות ההכנה,
המקצועיות,
ההבנה של כל זיג וזג בכדורסל,
זה מטורף.
אחר כך (או לפני) יש את נושא ניהול האגו,
הנחלת שיטה לחבורה של מיליונרים, חלקם ילדים.
ואז קבלת החלטות בזמן אמת,
ולעשות את זה בעידן שכל אוהד כדורסל בוחן כל תנועה של שחקן עם מיקרוסקופ ואלף זוויות צילום.
שלא לדבר על ההתמודדות עם הלחץ.
לי אישית יש בדיוק 0 ספק שאין לי ולו אלפית האחוז מהידע הנדרש לאימון כדורסל מקצועני.
אם אטען שיש,
זו תהיה התרברבות כורסה מהמעלה הגבוהה ביותר.
עכשיו,
שחקנים שהפכו למאמנים?
הם חיו את המשחק וקיבלו הדרכה קצה לקצה במשך תקופתם כשחקן.
כמות המשאבים שאנו האוהדים כלל לא חשופים להם –
ניתוחי הוידאו,
דוחות הסקאוטינג,
האנליזות המטורפת של כל תנועה ששחקן מבצע,
את כל אלו צריך לדעת, לנתח, ליישם, ואז להצליח בסביבה סופר תחרותית.
צריך לזכור –
ב-NBA יש אלופה אחת בלבד,
והצלחה של 16 מאמנים להכניס את קבוצתם לפלייאוף אוטומטית משמעותה ש-14 נכשלו,
וזה נשאר נכון גם אם מועסקים 30 גאוני על חלל.

ראש ממשלה וחבר כנסת, להבדיל,
אלו כלל לא מקצוע. ובצדק.
אלו אנשים שבתאוריה אמורים לייצג את האוכלוסייה.
מטרתם היא להיות קול מייצג לבוחרים.
קול מייצג לא צריך הכשרה, מקצועיות או ניסיון קודם. קול מייצג צריך את אמון הציבור.
בעובדה שמרבית הנבחרים מועלים באמון זה זו שאלה אחרת שלא זה המקום לעסוק בה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 19:06:26

תודה על התגובות. קודם כל, גיא אני מסכים איתך שמאמן זה מקצוע לכל דבר. הם נדרשים לצפות באלפי שעות משחק, לנתח משחקים, ולנהל אגו של מיליונרים…

לגבי שחקנים שהפכו למאמנים, אין לכך ערובה להצלחה בליגה. איזייה תומאס וקורט רמביס הם דוגמאות טובות לכך, למרות שאומנו על ידי טובי המאמנים.

לגבי סטיב קר, הוא היה שחקן בשנות ה-90 ה-NBA של אותה תקופה היה כדורסל שונה לחלוטין. הניסיון וההדרכה שצבר אז לא השפיעו במאומה על גולדן סטייט והשיטה שהוא הנחיל שם.

אני לא טוען שכל אוהד כדורסל יכול להיות מאמן כדורסל, אך לדעתי יש בהחלט אוהדי כורסא שהיו יכולים לעשות עבודה מצוינת כמאמנים כדוגמת סטיב קר (לדעתי גם ג׳ון שלנו היה עושה עבודה מצוינת)…

לגבי הראש ממשלה וחברי כנסת אני מסכים איתך שזה לא מקצוע ואנלוגיה הייתה לא נכונה.

גיא הירוק
13/08/2024 19:13:38

מסכים לחלוטין לגבי יונתן.
התמזל מזלי לפגוש אותו פנים לפנים באחד ממפגשי ההופס,
הבן אדם מעיין של ידע ויכולת מרשימה לתרגם את הידע למילים.
מסוג האנשים שברור לך שיצליחו/מצליחים בכל מה שהם עושים.

שי אבן צור
13/08/2024 20:20:17

זה פחות או יותר מה שאמרתי אתמול לשמעון:
https://hoops.co.il/?p=322718#comment-1990277

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם האוהד הכורסא יצפה שעות רבות שיהיה מסודר במיליונים ולא יצטרך לעבוד כמו מאזולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח שאוהד כורסא טוב יכול לעשות עבודה מצויינת. תן לו את סטף ודוראנט בשיאם ותראה אם יכולים או לא.
אל תשכח שאוהד הכורסא גם ילמד תוך כדי.
הכי חשוב הוא יהיה משוחרר דאגות עם מיליוני דולרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשביל להיות מאמן צריך קומבינות רצח. נראה לך מישהו ימנה אותך?
זה כמו שתגיד אז למה לא הולכים להיות פוליטיקאי כל אחד,יכול. כי צריך קשרים ושחיתות.
מי יתן לך להיות מאמן בnba? אתה מכיר שם בעלים ומנגרים וכל מיני באורגניזיישן?
אלה פשוט מכירים כמו אצלנו בכדורגל.
זה לא אומר שהם טובים מאוהד הכורסא אלא שהם מקושרים יותר מאוהד כורסא.
אם למשל אבא שלי היה יור ההתאחדות הייתי מאמן נבחרת😉

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅

דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 5:31:04

גמני חושב שאם ציון סוף סוף יוציא את הראש מהעכוז יכול להיות גיים ציינגר באולימפיאדה הבאה. אצלי (המתנשא) הוא מקבל צאנס אחרון.

שי אבן צור
13/08/2024 17:49:39

האם הזה בקשר לציון הוא עצום
הוא סיים 5 עונות בליגה כשבאחרונה הוא שיחק הכי הרבה – 70 משחקים
העונה הקרובה היא זו שתיקבע האם הוא יוצא מכל הבעיות או מתחיל תהליך דעיכה כזה שבעוד 4 שנים לא רק שהוא לא יהיה מועמד לסגל באולימפיאדה אלא journey man שעתידו מאחוריו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/08/2024 1:09:57

לפחות על פי מה שכולם בערך כותבים, ניקולה וחבריו היו שיכורים על כל הראש בטקס. דרך מעולה להעביר אותו.
תודה רבה מנחם

דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 5:31:59

עינייהם זגוגות…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סליבוביץ', סבתא שלי אהבה את המשקה הזה
:-))))

אור
אור
13/08/2024 1:16:52

תודה מנחם, הענפים ש"יוסרו" הם אלו שצרפת בחרה להוסיף כמו ברייקדאנס

Maoz Daskal
Maoz Daskal
13/08/2024 8:55:41
Reply to  אור

גם את ענף האגרוף שנמצא באולימפיאדה מ1904 רוצים לבטל

אור
אור
13/08/2024 9:14:08
Reply to  Maoz Daskal

זה כי יש שם בעיה ארגונית

Avri
Avri
13/08/2024 17:28:55
Reply to  אור

הסבר?

Avri
Avri
13/08/2024 22:16:51
Reply to  אור

אין תקצירים בעברית? גם כן שירות 😉

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 1:33:48

תודה מנחם ומזל טוב עד 120!!! למרות קיץ משמים בליגה האתר חי ובועט וזה בזכותך.

יוקיץ הוא מנץ אמיתי, לדעתי הסרבים היו לוקחים כסף בהגרלה אחרת, הם הנבחרת החזקה ביותר (להוציא את ארה״ב).

טום קרוז אגדה לדעתי הוא הכוכב קולנוע היחיד שמבצע את כל הפעלולים ללא כפיל, זה תמיד איך אתה מרגיש ולא המספר בתעודת זהות, והוא דוגמה מצויינת לכך.

דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 5:33:33

קיץ משמים? היתה פה אולימפיאדה!
קיץ גדוש ועוד ימשיך בשבת עם הפריימרליג.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 6:12:42

קיץ משמים בליגה, לא היה שום טרייד ענק תקופה השוק החופשי מת.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מפתיע בהתחשב בכשלונות הרבים. טוב המיליונים והתפקיד מובטחים אפשר להמשיך להפסיד לא נורא אולי אפילו יקבלו הארכת חוזה.

thetroll
thetroll
13/08/2024 1:42:57

מנחם תודה. רק עכשיו הספקתי לקרוא ולהגיב על המעורב המעולה של אתמול וכבר יש מעורב מעולה חדש. אין לי שמץ של מושג איך אתה עושה את זה בקצב כזה ועוד יותר מזה באיכות כזאת.
טייטום הפך שטיח של הרבה אנשים וסוף סוף כשזכה באליפות והצליח להשתחרר מהתדמית של הלוזר (שהתחילה להיות מודבקה לו לגמרי לא בצדק – מי יכול לקחת אליפות כשהפוינט גארד הפותח שלו זה סמארט?) בא קר והדביק לו אותה מחדש. קר שיחק לו בראש באולימפיאדה הזו לדעתי גם מתוך הבנה שמי שיגיע מהמזרח זה הוא. כן כן לא לא. לא יודע בכל מקרה זה יכול לשמש עבורו בוסט רציני להמשיך ולהוכיח.
היו כתבות "הפחדה" לגבי האמריקאים בעידן של אחרי סטף ודוראנט (בסדר גם לברון … תרגיע אן בי איי בדם). גם אני התחלתי לדאוג קצת אבל הדאגות נרגעו במעורב הזה. כבר עכשיו אני לא מסוגל לבחור רק 12 שחקנים. העומק והכשרון של האמריקאים זה משהו מטורף וכל פעם שבחרתי 12 ונתתי מבט באלה שהשארתי בחוץ הבנתי שזה לא בא בחשבון וצריך להתחיל מחדש. בקיצור אם אצליח לבחור אעדכן פה .

Last edited 1 month ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 5:35:35
Reply to  thetroll

הדגש הוא על שיחק לו בראש, אני לא בטוח שמי שבאמת דחף לזה זה דווקא קר…

Avri
Avri
13/08/2024 17:33:56
Reply to  thetroll

בוא, רק שלשום התפוצצתי פה על קר שלא מצא לטייטום 15 דקות ועכשיו אני מוצא את עצמי בצד השני מגן עליו. טייטום לא שיחק כי קר התבלגן עם הרוטציות שלו ולא היה לו בייצים להושיב את לברון ודוראנט – אולי בצדק ואולי לא, את זה היינו יודעים רק אם היו נותנים לו דקות בטוחות. טייטום ילד טוב כפר סבא, מה יותר קל מלחתוך אותו מהרוטציה בקבוצה כזאת. לא צריך לחפש יותר מידי תירוצים, קר יעוף הביתה ונקווה שטייטום יקבל מכל העסק הזה מוטיבציה לחזור חזק לעונה הבאה. 

שי אבן צור
13/08/2024 17:52:16
Reply to  Avri

הוא לא "יעוף" אלא יסיים את הקדנציה בכבוד של אלוף אולימפי
כך יאה וכך נאה

Avri
Avri
13/08/2024 22:18:04

שיעוף, ישוט, יצלול, יקח מונית, יתפוס טרמפים, הכל טוב. העיקר שיפנה את כס המאמן.

thetroll
thetroll
13/08/2024 23:23:36
Reply to  Avri

אברי בוא נעשה שניה סדר. קר לא בחור טיפש זה בן אדם שיש לו אינטילגנציה רגשית והוא קלט את מה שהיה אמור לקלוט שהסיפור באולימפידה הזו מבחינת נבחרת ארהב זה לברון. סוג של מופע פרידה מאיקון. ולכן לטוב או לרע הוא נתן לו לשחק הרבה – הכל על לברון. וככה זה גם נראה. סיפור לברוני קלאסי של נצחונות קלים בעונה הרגילה (מוקדמות) והשתנקות בשלב כלשהוא בפליאוף (חצי גמר וגמר). מזל שסטף היה שם להציל אותו כאמור אבל לא נפתח את זה שוב וזו גם לא הנקודה. כבן אדם עם אינטילגנציה רגשית הייתי מצפה ממנו להסביר את זה לטייטום (משהו כמו – עושים פה מופע פרידה מאייקון וגם אתה וגם אני לא הסיפור פה אנחנו רק תפאורה ועוד משהו כמו זמנך עוד יגיע). הייתי בטוח שהוא עשה את זה ואם היה עושה את זה טייטום היה מקבל את זה אין לי ספק בכך. אבל מהתגובות של טייטום שלאט לאט הפכו להיות כועסות ומופתעות יותר (דרך אגב -נציין שהוא לא עבר את הגבול – כאמור ילד טוב – אבל התקרב לשם) הבנתי שקר לא עשה לו שום תאום ציפיות סיפסל אותו והתייחס אליו לא ביחס ראוי לאלוף אן בי ומישהו שגם כמעט היה FMVP – אלא התייחס אליו כמו אל איזה חפ"ש עובד רסר במפקדה.
לא מתאים לקר.
ואז התגנבה לי לראש המחשבה שהוא משחק לו בראש בכונה. האנשים האלה מתוחכמים בוא נזכור את זה. חושבים 10 צעדים כרגע. זהו נראה לי בכל מקרה יהיה מעניין. ללט

Last edited 1 month ago by thetroll
Smiley
13/08/2024 2:15:15

לטעמי הרוטציה של הגמר עם דוראנט בחמישייה והליבורטון ו-וויט מקבלים פירורי דקות היתה צריכה להיות מרגע שדוראנט היה כשיר לשחק.

לא אתפלא אם דוראנט יופיע ב-2028.
מניח שיהיו עוד איזה שחקן או שניים שיגיעו משום מקום.

ספולסטרה בהחלט מאמן ראוי לנבחרת. לדעתי, יחד עם ההצערה של הנבחרת, ארה"ב תיראה הרבה יותר דינמית, כאשר אדוארדס, בוקר וטאטום אמורים להיות השלישייה המובילה.

שלהבת
13/08/2024 3:11:19

ספולסטרה יהיה שדרוג

Avri
Avri
13/08/2024 17:34:18
Reply to  שלהבת

גם אני חושב כך.

שי אבן צור
13/08/2024 17:52:46
Reply to  Avri

יכול להיות
גם יכול להיות שלא

Avri
Avri
13/08/2024 22:18:27

זה תמיד נכון

שי אבן צור
14/08/2024 2:11:32
Reply to  Avri

נכון

שלהבת
13/08/2024 3:11:31

תודה רבה, מנחם

trusttheprocess
trusttheprocess
13/08/2024 3:14:33

מקסי יהיה שחקן חמישייה ואחד השחקנים המובילים בנבחרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא בטוח, עוד 4 שנים הרבה חרא יעבור בסן.
לך תדע איזה כוכבים יגיעו

שי אבן צור
13/08/2024 17:53:05

אכבר שחקן שבעולם!

דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 5:28:47

יופי מנחמנו
מזל טוב וחיים בבריאות מפליגה.
חושב שההשקעה של דוראנט בפסא"ז לא כל כך תשתלם לו אבל הזמן יאמר.
העובדה שקר לא הזמין את בראון לנבחרת מראה איזה מאמן הוא ואולי היו בחישות מאחור והמבין יבין….
מה אותו גורם צריך שיגנבו לו את ההצגה?
טייטום לא צריך נקמה ב 2028, הוא צריך אותה ב 2025! אבל אני חושב שהוא בחור טוב מדיי ותמיד ה"רעים" יגנבו לו את ההצגה. סה לה ויי (ככה זה בחיים).
אני בכלל לא בטוח שלספולס אין חלק כלשהו בספסול של טייטום.
יוקיץ זה גאון, בלי סטף הגאון הזה היה לוקח מדליית זהב ועושה מלברון פיתה עירקית.

gogo
gogo
13/08/2024 7:03:19

העובדה שקר הביא מדליית זהב היא הדבר החשוב היחיד. כל השאר לא רלוונטי.

פעם שאלו את ששבסקי (לא זוכר ציטוט מדוייק) איך אתה מצליח לאמן את הנבחרת עם כל הכוכבים והאגו. הוא אמר: אני אומר להם שהניצחון הוא המטרה היחידה שלנו וזה יגרום לכך ששחקנים לפעמים יקבלו פחות דקות. כל השחקנים קיבלו את זה והבינו.

אשך טמיר המקורי
13/08/2024 6:27:01

אפילו יותר דוחה זה הריקוד בסוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אומר בגלל שהיה וויט בוי או לא?

אשך טמיר המקורי
13/08/2024 8:02:59

ממש לא אכפת לי

NBA בדם
13/08/2024 12:50:44

הריקוד האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו מה אתה מופתע מהשקץ

שי אבן צור
13/08/2024 18:00:53

מקליק על הלינק וקורא ש "כוכב הלייקרס, למרבה ההפתעה, אמר לילד להתרחק ומיד לאחר מכן נראה שומר הראש הפרטי שלו דוחף את הילד אחורה"

צופה בסרטון – דוחף זה לא מילה! מזל שהילד לא נזקק לטיפול רפואי!!! אני חושב שהוא חייב לתבוע – יוכל להוציא מיליונים!

איך אוהבים לנפח כל דבר יא אולוהים…

וכן, אני חושב שהיה צריך להקדיש לו כמה שניות מזמנו
ולא, אני לא שופט אותו על זה כי יש מצב שהסבלנות אובדת מרוב גרופיז שלא נותנים לו לנשום

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/08/2024 21:01:25

🤢🤢🤢

etayef
etayef
13/08/2024 6:31:41

אין ספק שהשמחה הרבה יותר גדולה כשמביאים למדינה קטנה מדליה.
כל נושא הכדורסל באולימפיאדה, עם כל כמה שזה מרתק, לדעתי עדיף שלא יקרה ויהיה כמו הכדורגל שלא מעניין אף אחד. אולימפיאדה זה בשביל כל האתלטים שבדרך כלל לא מקבלים כזו חשיפה. לוקחים מהם תשומת לב וחבל. לכדורסל יש את אליפות העולם. הלוואי וכל המדינות היו שולחות חובבנים לאולימפיאדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גארדים: טריי, מוראנט, מקסי, פוקס, מיצל
היתר: אדואדרס, טייטום, באנצרו, אדביו, מובלי

לא החלטתי עדיין על 2 נושאי המגבות

חמישייה: טריי, אדוארדס, טייטום, באנצרו, אדביו

wadi
wadi
13/08/2024 8:23:07

מה עם ברונסון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  wadi

נראה לי ב28 הוא לא יהיה כזה טוב😁

NBA בדם
13/08/2024 22:02:50

אתה בונה על זה שעד 28 מוראנט לא יושב על רצח.
אשרי המאמין

רן הנרגן
רן הנרגן
13/08/2024 6:54:51

טיטום לא שיחק הרבה משלוש סיבות. האחת, העיקרית, הוא תוקע את הכדור. אם תסתכלו על 3 הדקות האחרונות במשחק עם צרפת, אף אחד, למעט קרי, לא החזיק בכדור יותר מהזמן שדרוש להחליט אם לקלוע או להעביר הלאה. גם קרי החזיק בו רק לצורך השתחררות מהשומרים.
הסיבה השניה, כפי שביל סימונס, אוהד סלטיקס למי שלא יודע, אמר. טיטום לא קלע.
הסיבה השלישית, קר הגיע מחוייב לותיקים, לברון דוראנט וקרי. כשהם היו המרכיב המרכזי לא נשאר לטייטום אלא תפקיד של שחקן משנה וטיטום, בניגוד לבוקר, לא הצליח להכנס לתפקיד הזה. בוקר לדעתי יהיה הקלע הראשי בהרכבים הבאים של הנבחרת האמריקאית.
.
אני לא יודע מה תהיה שיטת המשחק של ספולסטרה אבל אין ספק שאם טיטום ישמור על הרמה הנוכחית הוא יקבל הזדמנות להיות שחקן מוביל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווין בוקר יראה שישמרו עליו חזק הוא קצת הרבה יתקשה והוא ממש לא יהיה הקלע הראשי

שדות פופ לנצח
13/08/2024 7:01:05

"סטיב קר ניסה להסביר מדוע טאטום לא שיחק יותר אך הסבריו היו עלובים ולא משכנעים. היה עדיף אילו אמר לטאטום, "אתה שחקן הסלטיקס שאני שונא, אז שהמאמן שלך ייתן לך לשחק יותר"…
לא יודע מה היו ההסברים העלובים של סטיב קר לתקשורת אבל אם הוא אמר משהו בסגנון "נתתי לו כמה הזדמנויות והוא לא סיפק את הסחורה לא בהתקפה ולא בהגנה, ומצד שני השחקנים שעל המשבצת שלו בקבוצה – דוראנט, בוקר, לברון, השתלבו עם הזמן יפה ביחד והתחלתי להריץ אותם יותר ויותר…על קרי אני בחיים לא אוותר וכולכם יודעים למה, בקיצור בסיטואציה שנוצרה הגעתי להחלטה שכדי לנצח אני צריך ללכת עם הרכבים מסוימים ושיטת משחק מסויימת וג'ייסון לא התאים…כולנו יודעים איזה שחקן אדיר הוא ואני בטוח שבעתיד יהיו לו הזדמנויות להראות את זה " אז אני מאמין לו…אם יש משהו שסטיב קר הוכיח שהוא יודע זה לנהל אגואים של קבוצות גדולות אז מן הסתם שהוא בוחר במשפטים כללים כשהוא בא להסביר החלטות שלו…ולא לפגוע בכבוד של שחקן זה דיבר מספר אחד

thetroll
thetroll
13/08/2024 23:52:57

לא הצלחתי להבין מה עשית פה. נתת הסבר בשם קר וההסבר שנתת בשמו שיכנע אותך עד כדי כך שהשתכנעת כל כך מההסבר הזה ואז נתת מחמאות לקר על ההסבר הזה?
וואלה בלבלת אותי אני מודה. קראתי פעמיים. לי דרך אגב יש הסבר אחר הרבה יותר פשוט.לספסול של טייטום.. נתתי תשובה למעלה לאברי

MBK
MBK
13/08/2024 7:18:34

תודה רבה מנחם
ספולסטרה בחירה ראויה, הוא מסוגל להביא זהב גם עם נבחרת של 4 אולסטארים ו 8 שחקנים שיביא מהג׳י ליג (כמו שהוא עושה במיאמי) 😃
לדעתי הוא המאמן הטוב בליגה כיום ואין ראוי ממנו

Jack
Jack
13/08/2024 7:33:34

יהיה מעניין לראות את בראון וטייטום במפגש הבא עם גולדן סטייט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jack

יתנו מבטים לקר?

שי אבן צור
13/08/2024 10:51:42
Reply to  Jack

מוכן לשים כסף שיהיו חיבוקים בין טייטום לקר

דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 13:38:30

ברור, זה פוליטיקלי קורקט.
כל אדם נורמטיבי ישחק את המשחק.

שי אבן צור
13/08/2024 13:40:44

אפשר סתם ללחוץ ידיים או להניד ראש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ספולסטרה זה מצוין. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

עד 2028 זה 4 שנים, המון זמן.שחקנים חדשים יצטרפו לליגה.לחלקם סיכוי להיות בנבחרת 2028
קופר פלאג (מופיע ברשימה) אייס ביילי,דילן הרפר,אדגקומב ,איי גי דייבנסטה,קמרון בוזר,קלב וילסון,דרין פטרסון אילו שמות שסקאוטים רואים בהם כוכבי עתיד.רובם לא מוכרים לנו ,חלק מהם יהיו באסט.מה שמדאיג שמלבד בוזר אין לשנים הבאות שחקני פנים רציניים.כך שעדיין יצטרכו שחקנים בסביבות גיל 35 לסנטר או פאוור פורוורד.
דבר מאוד חשוב שיש לבצע זה מאמן חדש לנבחרת,קאר ניצל בזכות קארי לא היה חסר הרבה שארה"ב תחזור ללא אף מדליה. השיתוף המאוד חלקי של טאטום היה עלול לעלות מאוד ביוקר.לא יתכן שהנבחרת תחיה או תמות על פי אחוז השלשות המוצלחות. לטעמי זה טמטום לא לשתף את טאטום.
מאמן טוב מהמכללות ולא חסר כאלו ,יתאים יותר ,משחק המכללות קרוב הרבה יותר לכדורסל הבינלאומי,מאמני מכללות גם סמכותיים יותר,רבים מהם מומחי הגנה (הגנה היתה די חסרה בטורניר).

Berch
13/08/2024 8:29:41

תודה על המעורב
סרביה הייתה ממש קרובה לנצח את ארה"ב.
כבוד גדול
עד 120 מנחם
😍

הסופר י. פרזי
הסופר י. פרזי
13/08/2024 8:56:38

לדעתי ג'ייסון טייטוס הוא משפחה של עוזר המאמן הנבחרת טיי לו

סוסמעץ
סוסמעץ
13/08/2024 10:08:24

תודה רבה דוק
תשאר בריא וחד, כך כולנו ניהנה
==
אחלה של מעורב

רן הנרגן
רן הנרגן
13/08/2024 10:22:02

לגבי המקצועות באולימפיאדה, ראיתי איזו התיחסות שאומרת שמספר הספורטאים לא אמור לגדול כך שאם רוצים להוסיף מקצועות ספורט קבוצתי צריכים להוריד מקצועות דומים.
.
הברייקדנס יעוף. זה ברור
.
אין טעם לרגבי שבעיות (אני חושב שהוא נתפס כמוצלח) ולפוטבול פלאג גם יחד. אלו ורצייות על אותו נושא.

אני חושב שההוקי שדה עלול להיות הקורבן של הלקרוס
.
לאמריקאים יהיה אינטרס להוציא מקצועות שהסינים קוצרים בהם הרבה מדליות, אבל קפיצות למים זה ספורט שמושרש חזק באולימפיאדות. יתכן ושחיה אומנותית תהיה הקורבן.
.
אחד מסוגי ההאבקות ירד כנראה יונית-רומית וגם ראיתי התיחסות לגבי האיגרוף בטענה שיש שם רמאויות (לא הקשקוש על בעיות המגדר). יש מצב שגם הרמת משקולות עם כל סיפורי הסמים ירד. פעם אלו היו מקצועות עם נוכחחות חזקה של אמריקאים. היום הרבה פחות.
.
אני אשמח אם הכדורגל יצא, הטורניר האולימפי הוא חסר חשיבות ביחס לאליפות העולם ולטורנירים היבשתיים של הענף. הביסבול יכול לבוא במקומו

עידו גילרי
13/08/2024 10:38:46

לא מורידים ענפים רק מצמצמים תחרויות.
אגב היו אמורים לבטל את הפנטתלון המודרני, ההיאבקות, הרמת משקולות ואגרוף אבל שלושה מהענפים ישרו את ההדורים והאגרוף עדיין באוויר.

yaniv
yaniv
13/08/2024 11:21:55

מה הכוונה ברק מצמצמים תחרויות? למשל בייסבול שהיה באולמפיאדה הקודמת לא היה עכשיו

עידו גילרי
13/08/2024 11:25:11
Reply to  yaniv

כי הוא נכנס כספורט אופציונלי בטוקיו (אחרי שביטלו אותו איזה עשור קודם).
הענפים האופציונלים זה מה שמנחם כתב עליו והם יהיו רק לאולימפיאדה הזו (אלא אם יבחרו להמשיך איתם במשחקים הבאים).

עידו גילרי
13/08/2024 11:27:17

(לדוגמא שלושה ענפים מהאולימפיאדה ההיא הפכו לקבועים)

yaniv
yaniv
13/08/2024 11:46:08

זאת אומרת לכל עיר שמארחת יש את האפשרות להוסיף מקצועות חדשים רק על חשבון המקצועות שנוספו באולמפיאדה הקודמת.

עידו גילרי
13/08/2024 11:49:43
Reply to  yaniv

כן אבל לועד המנהל יש זכות גם להפוך ענפים לקבועים (כמו גם להעיף ענפים) אבל זה לא משהו "הכרחי" לכל אולימפיאדה.

תום
תום
13/08/2024 19:53:06

אין מצב שהרוגבי יצא.

SWIv
SWIv
13/08/2024 10:34:09

אחלה מעורב מנחם, תודה

שי אבן צור
13/08/2024 10:54:55

מישהו יודע כמה מדליות חולקו באולימפיאדה הזאת?
חישוב של מספר ענפים * מגדר * קטגוריות משקל * מספר משתתפים (ענף קבוצתי)

עמיחי קטן
13/08/2024 11:34:00

1044

עידו גילרי
13/08/2024 11:34:31

זה לא מדויק…

עמיחי קטן
13/08/2024 11:38:22

זה המספר שויקיפדיה נתנו

עידו גילרי
13/08/2024 11:42:40

יכול להיות… אבל זה לא מתחשב בזה שנניח המדליה של הנבחרת שלנו בהתעמלות אומנותית זה למעשה 5 מדליות (בנוגע לשאלה שלו).

שי אבן צור
13/08/2024 12:55:38

329 גמרים על 32 ענפים
חתיכת אופרציה

major23
major23
13/08/2024 13:07:26

הדור הנוכחי והצעיר של האמריקאים נטול כוכבי על אמיתיים (גם אדוארדס רחוק מלהיות כוכב על-כרגע).
אם לא יצוצו 2 כוכבי על לפחות עד לוס אנג'לס תהיה להם בעיה רצינית באולימפיאדה הבאה.
את האולימפיאדה הזו ניצחו בקושי רב בזכות 3 כוכבי על מבוגרים, את הקודמת גם ובאליפויות העולם כשלו עם הכוכבים הצעירים של היום.

אור
אור
13/08/2024 13:17:37

לאנשי האופניים, מה דעתכם על החתמת לוטסנקו?

דוקטור רזי הופמן
13/08/2024 13:35:19

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה כל כך טוב, אני לא יכול לשמור רק לעצמי.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=909791277858294&set=a.454402690063824

שי אבן צור
13/08/2024 13:39:40

🤣😂🤣😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😅😅😅😅🤣🤣

ברבור שחור
ברבור שחור
13/08/2024 14:53:32

תודה מנחם…מחכה לסיקור שלך באולימפיאדה הבאה

אלכס דוקורסקי
13/08/2024 16:12:02

גם אני.

birdman
birdman
13/08/2024 15:15:55

״הוא עלה על האופנוע כשהדגל תקוע באחוריו״ !

דן רוזנבלום
13/08/2024 16:36:28

אחלה מעורב ומזל טוב מוקדם דוק! עד 243! 🙂

קשה מאוד לבחור את השחקנים שיהיו בסגל עוד 4 שנים…
חלק מהשחקנים ברשימה שלך יסיימו את הקריירה בגלל פציעות…
חלק מהם לא יהיו כמו שהם היום בגלל פציעות…
וכוכבים אחרים יעלו, כוכבים שאף אחד עוד לא מכיר או ציפה מהם…

תודה על המידע! אני בהחלט תהיתי איך וכיצד מחליטים אילו ענפים יוספו או יורידו במשחקים האולימפיים. אז זו החלטה של המארחים אה, מעניין.

אני חושב שהברייקדאנסינג היה ממש מגניב האמת! ראיתי את הכל מהרבע גמר ונהניתי מאוד!
מוזר שדווקא באל-איי בירת ההיפ הופ זה לא יופיע, דווקא מתאים בול לעיר…

אבל הענפים שאתה ציינת יביאו עוד מליוני צופים מקומיים…אז אין מקום להשוות בכלל.

יוקיץ' הוא קיבוצניק שיכור 🙂 אין עליו

KD
KD
13/08/2024 22:31:57

מנחם מזל טוב!
ותודה על פוסט מעניין.
ל.א 2028 תהיה מעניינת מאוד כדורסל ווייז… הדור החדש

trackback

[…] פורסמו לא מעט כתבות באתרים השונים, כולל כאן מנחם יצר סקר בין הגולשים. ישנם שינויים פה ושם אבל בסך הכל, ניתן […]

ירון, החלום
ירון, החלום
01/09/2024 21:45:56

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח