מעורב הופס ליום שני: טכס סיום מרתק על מקור האולימפיאדה, וסיכום אחרון על האולימפיאדה. מחר "נתראה" בארה"ב / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: טכס סיום מרתק על מקור האולימפיאדה, וסיכום אחרון על האולימפיאדה. מחר "נתראה" בארה"ב / מנחם לס

1.בטכס הסיום טום קרוז, למנגינת "MISSION IMPOSSIBLE", צונח מהטופ של האיצטדיון (אני לא יודע כיצד הוא עף, אבל הוא עף מלמעלה למטה קשור לחבל. אבל למה קשור החבל? להליקופטר?) כדי לקבל את דגל האולימפיאדה הרשמי שאחזה המתעמלת סימון ביילס, ולמטה חיכה לו אופנוע שהוא עלה עליו, רכב עליו דרך שאנס אליזה אל בטן מטוס שחיכה לו. "המטוס היה בדרכו ללוס אנג'לס" ישר אל השלט HOLLYWOOD הענק המחכה לכל נוסע בדרכו ללוס אנג'לס, ומשם הדגל הגיע לחוף לוס אנג'לס להופעות אמריקאיות אוטנטיות, וכשיגיע היום, עוד ארבע שנים, הוא – דגל האולימפיאדה 'הרשמי' יגיע ל-MEMORIAL STADIUM, האיצטדיון בו התקיימה אולימפיאדת 1984.

מעורב הופס ליום שני: טכס סיום מרתק על מקור האולימפיאדה, וסיכום אחרון על האולימפיאדה. מחר "נתראה" בארה"ב / מנחם לס

אני לא מתכונן לתאר בפניכם את טכס הסיום המתוחכם, ומעורר המחשבה. אני ישבתי מרותק ונהניתי מכל רגע. היה זה סיום נאות לאחת האולימפיאדות המוצלחות ביותר מכולן.

כמובן שהסיבה העיקרית להצלחת האולימפיאדה היא העיר פאריז עצמה, שאותה אני מכיר היטב משני ביקורים בעיר, אחד בן חודש ימים עם אשתי גייל. פאריז היא אחת הערים הנפלאות ביותר שבקרתי בהן, ומשך רוב חיי הארוכים בקרתי ברוב ערי העולם הגדולות. עיר עשר לאולימפיאדה. למה? כי פאריז היא עיר מאד 'ביתית'. עיר נפלאה לאתלטים לבלות בה. בתי הקפה? תן לי באגט טרי וחמים עם חמאה צרפתית ואני לא צריך את הסטייק האמריקאי.

האיצטדיונים, האולמות השונים, הבריכה – כל תחרות הייתה מפוצצת בקהל.

האווירה – ממה שיכולתי לקלוט מהטיווי שלי – הייתה נפלאה. הכל דפק כשעון. רק שני ימי גשם בתחילה קצת הפריעו לא"ק, אך כלל לא נורא.

אני כיסיתי עבור 'ידיעות אחרונות' שתי אולימפיאדות: את סיאול ב-1988 וברצלונה ב-1992, ועבור 'מעריב' את אולימפיאדת אטלנטה ב-1996. סיאול הייתה אולימפיאדה איומה מחוץ לתחרויות עצמן כי בסיאול אף אחד לא מדבר אנגלית, והמגורים לאתלטים ולעתונאים היו רחוקים מדי מהעיר. היינו די תקועים בכפר האולימפי משך כל האולימפיאדה, כשהדבר היחיד הטוב מחוץ לכיסוי האולימפיאדה עצמה היו שתי חליפות נהדרות שתפרו לי בחנות מפעל בסיאול בזמן שאני מחכה שעתיים ויש לי שתי חליפות שאני לובש עד היום. אבל תחרויות הספורט היו על רמה גבוהה, בעיקר בשחייה עם שיאים עולמיים לרוב.

ברצלונה הייתה טובה יותר מלבד החום האיום, וחוסר 'דאונטאון' ממשי לשם אתה יכול לרדת לאכול. עיר בה הכל מפוזר, והתחבורה הצבורית לא עוזרת. גם בברצלונה תחרויות הספורט היו אחלה, וקבלתי הזמנה למלון בו שהתה הדרים-טים, ונהניתי לאללה לשבת בבית קפה במלון ולשתות קפה כשמסביבי כמה מהכדורסלנים הטובים בעולם. כיסיתי כמעט את כל ענפי הספורט – כולל אקווסטריאן – אך העיר עצמה הייתה ככה-ככה.

אטלנטה הייתה אסון לספורטאים ולמדיה. אטלנטה זו עיר של פרברים. תחרויות כדורגל נערכו באוניברסיטת ג'ורג'יה, 80 מייל מהעיר. לאטלנטה לא היה אז דאונטאון אמיתי אז (היום המצב יותר טוב). כדי לאכול במסעדה טובה עליך לנסוע במונית לפרבר BUCKHEAD (המנסה עתה להיפרד מאטלנטה ולהיות עיר עצמאית). גם באטלנטה החום העיק. עתונאי ישראלי שלא ארצה להזכיר את שמו שכתב לעתון ישראלי חשוב כיסה את כל האולימפיאדה מבית העתונאים. גם באטלנטה נשברו שיאים בשחייה וא"ק, ואני מה זה נהניתי מהתחרויות עצמן.

פאריז? אין עיר טובה ממנה להסתובב בה, לשבת בבתי קפה שאין כמוהם בכל העולם, ולספורטאים היה קל להגיע מהמגורים אל תוך כל רובע בעיר שחפצו בו. הצרפתים לא מדברים אנגלית – עבורם צרפתית היא הקלסיקה של העולם ורק נחותים מדברים אנגלית – אבל שמעתי שהמצב טוב יותר היום. ספורטאי יכול היה לצאת מהמגורים, ותוך כמה דקות הליכה להיות לאורך נהר סיין, ושם מספיק להסתכל על הדוברות השטות מתחת ל-39 גשרי העיר, והיום הטלויזיה הראתה אדם מזוקן היושב לצידי הנהר ומנגן באקורדיון. איזו שלווה.

היו גם תחרויות שחייה וא"ק מרתקות, ומשחקי כדור מרתקים כמעט לכל האורך והרוחב. כדורעף החופים למרגלות מגדל אייפל היה תענוג לחזות בו.

כשהכל נגמר ארה"ב שוב זכתה ברוב המדליות. במדליות הזהב סין הישוותה את ה-40 של ארה"ב, אבל בעוד שמדליות הזהב האמריקאיות היו בכדורסל נשים וגברים, כדורגל נשים, שחייה (28 מדליות, מהן 8 מוזהבות, 13 מכסף, ו-7 מארד), ואתלטיקה קלה (34 מדליות, מהן 14 מוזהבות – שווה שיא-אולימפי מודרני – 11 מכסף, ו-9 מארד), הסינים זכו ב-9 מדליות זהב בקפיצות למים בלבד, בהתעמלות צורנית, וכאלה. סיכום מהמדליות הוא כזה:

המדינה… זהב... כסף… ארד… ס"ה

ארה"ב… 40 … 44… 42… 126
סין … 40… 27… 24… 91
יפן… 20… 12… 13… 45
אוסטרליה… 18… 19… 16… 53
צרפת … 16... 26… 22… 64

2. אל נא תחשבו שהשגת מדליית הזהב לא חשובה למולטי-מיליונרים הללו

כשהכל יסתיים וייגמר, ואנשים כמו לברון, דוראנט, וסטף, יישבו עם הנינים שלהם עם כפות ידיים רועדות, הם יראו לנינים את מדליות הזהב מהאולימפיאדות שיש להם (לסטף יש רק מדליית זהב אחת, אבל ארבע אליפויות NBA) ויספרו בערגה על האולימפיאדות, ההמנון, והדגל האמריקאי.

התרכזתי מאד בפני (פנים) השחקנים כשההמנון האמריקאי הושמע. עד כמה שראיתי סטפן קרי היה היחיד שמילמל את מילות ההמנון, וסיים בקול מלא יותר את שתי השורות האחרוניות – THE LAND OF THE BRAVE / AND THE HOME OF THE FREE". כל שאר האמריקאים עמדו עם פיות אטומים. ללברון היה מבע שלא גילה מאומה: הוא סתם עמד. אף שחקן לא שם יד על ליבו, כפי שכל אמריקאי (כל הלבנים אבל מעטי מעט שחורים) עושה בשעת השמעת ההמנון. מאחר ובקבוצה האמריקאית לא היה שום לבן לרפואה, לא הייתה אפילו יד אחת על הלב, מלבד ידם של המאמן סטיב קר ואריק ספואלסטרה.

זה העולם בו אנו חיים, קומראדים.

ככל שהשנים תעבורנה, חשיבות מדליית הזהב תגדל. תהיה לה אפילו חשיבות נוסטלגית חשובה יותר מטבעת אליפות NBA. זכרונות המשחק בפאריז יישארו חדים אפילו יותר מאיזה משחק אליפות NBA שהם זכו בה.

3. משחק הנשים בו גברה ארה"ב על צרפת 66-67 היה המשחק המרתק ביותר מכל משחקי הכדורסל באולימפיאדה, גברים או נשים. מיכל בוודאי תכתוב לנו עליו

Jayson Tatum says limited role in Paris won't affect '28 decision. 4

אחד המשפטים החשובים ביותר ששמענו אחרי נצחון ארה"ב על צרפת היה המשפט של ג'ייסון טאטום שאמר:

"MY LIMITED USAGE IN THIS OLYMPICS WILL NOT AFFECT MY DECISIONS TO PARTICIPATE IN FUTURE OLYMPICS".

טאטום לא שיחק כלל בשני משחקים באולימפיאדה זו, כולל משחק הנצחון בחצי הגמר נגד סרביה. במשחק הגמר נגד צרפת הוא שיחק רק 11 דקות מסכנות, קלע 2 נקודות, וקטף 3 ריבאונדים. זה כל כך שונה מה-31 נק' ו-8 ריבאונדים שהוא קלע נגד דאלאס במשחק הגמר החמישי והאחרון.

מה בקשר לעוד ארבע שנים? שחקני NBA לא מבטיחים דבר על מה יהיה בעתיד. הוא ענה:

"It was a tough personal experience on the court, but I'm not going to make any decision off emotions," Tatum said. "If you asked me right now if I was going to play in 2028 — it is four years from now and I [would have] to take time and think about that. So I'm not going to make any decision based off how this experience was or how I felt individually.

5. אנטוני אדוורדס (שלא שומש מספיק ע"י סטיב קר, מ.ל) היה אחת מנקודות האור היחידות של האמריקאים, אם לא על הפרקט אז עם אימרותיו, כמו זאת:

סטפן קרי קלע 11 נק' ממוצע בארבעת המשחקים הראשונים באולימפיאדה, ואז 36 נקודות נגד סרביה, ו-24 נקודות (12 מהן בשלוש הדקות האחרונות) נגד צרפת. אז מה היה לאנט לומר בנידון לסטפן קרי בקשר למתי הוא הגיע לפאריז? תקראו בטוויטר:

6. לברון הוא אמיתי לחלוטין בקשר להשתתפותו באולימפיאדה הבאה ב-2028 בלוס אנג'לס


"נה…אני לא מאמין שאשתתף באולימפיאדת 2028". אבל לפני שתצא כותרת ענקית בלוס אנג'לס טיימס הזועקת "לברון אומר 'די' לאולימפיאדות", הוא מיד מוסיף:

"אבל גם ב-2012 כששאלו אותי אם אשתתף ביותר אולימפיאדות אמרתי 'לא נראה לי, אבל אולי'. והנה צדקתי בקשר ל-2016 ו-2020, אבל עכשיו 2024 ואני כאן. לא נראה לי שאשתתף ב-2028, אבל לך תדע".

7. ויקטור וומבניאמה מזהיר את כל ה-NBA מפני ויקטור החדש המגיע לשכונה

"

8. "האם אנחנו אלופי העולם עכשיו?"

בארה"ב אלופי הבייסבול נקראים (ע"י האמריקאים) "אלופי העולם" ואלופי ה-NBA נקראים "אלופי העולם". כולם לועגים לאמריקאים על כך, במיוחד האלוף האולימפי ל-100 ריצה נואה ליילס שטען שעד שאתה לא מנצח באולימפיאדה אתה לא אלוף עולם בשום דבר. אז אחרי שהם הצטלמו אחרי הנצחון על צרפת, הם שאלו את ליילס:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
188 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
12/08/2024 3:29:57

מעורב נהדר
היה טורניר כדורסל מדהים. הכי איכותי שראינו עם שלל כוכבי על מארצות שונות שלא היו בשנים עברו.
הנבחרת האמריקאית היא לא ברמה של הגדולות כמו 92, 96, 08 ו12.
אבל השילוב של הפגיעות שלה יחד עם ההזדמנות האחרונה של לברון,סטף וקיידי האגדיים לשתף פעולה יחדיו, הופכת אותה לטעמי למרגשת ביותר מכל שאר הדרים טים לדורותיו.
מעבר לכך, המשלחת הישראלית הניבה הישג מטורף של 7 מדליות (שיא חדש).
אז מבחינתי האולימפיאדה הייתה ממש מושלמת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/08/2024 18:47:37
Reply to  NBA בדם

יש להוסיף את הנבחרת לאליפות העולם ב-94'

NBA בדם
13/08/2024 18:50:56

התייחסתי רק לנבחרות אולימפיות

trusttheprocess
trusttheprocess
12/08/2024 4:24:01

אני חושב שלגבי ההימנון זה שרוב הספורטאים באולימפיאדה כמעט אף פעם לא שומעים את ההימנון בתחרות ספורט לעומת זאת בארה"ב אפילו הייסקול מנגן הימנון לפני משחק ספורט כלשהוא וכמובן שבמקצוענים,
אז הם רגילים להימנון מנוגן להם 3-4 בשבוע וזה לא ממש משפיע עליהם

גיא הירוק
12/08/2024 6:11:07

וואבניימה עבר תהליך מרתק באליפות הזו, כאשר ממש רואים את חבלי הלידה שלו כסופרסטאר.
סנטרים בגילו, מסורתית, בכלל לא נמצאים במעמדים האלו.
סנטר זו העמדה עם עקומת הלימוד הקשוחה ביותר כאשר להם לוקח הזמן הארוך ביותר להבשיל.
ועדיין, הוא נתן טורניר אדיר, עם אימפקט מרשים בהגנה והבלחות של סופרסטאר בהתקפה.
אחרי שראיתי איך לקח את אמביד לסל מהפוסט,
ברור לי שהוא לא הולך להסתפק בלהיות גארד גבוה במיוחד.
יהיה מרתק לראות איך ישחקו אתו בספרס בשנה הבאה.

מילת סיכום קצרה על האולימפיאדה –
אחלה!!!!
באמת אחת המוצלחות.
טורניר הכדורסל היה הטוב ביותר שיצא לי לראות,
שיאי עולם מרשימים האתלטיקה,
לדקי בברכה,
ביילס באולם ההתעמלות (גם כמנצחת, וגם כמפסידה),
המשלחת הישראלית בכלל
ואחת הרשקו בפרט שהעלתה חיוך ענק על פני
באותו רגע קסום בטקס הענקת המדליות.
האינטראקציה שלה עם הברזילאית הנרגשת סיפרה את הסיפור של ספורטאית אדירה זו ב-5 שניות. נשמה.

תודה, מנחם.
בוקר טוב,
יום שקט ובטוח לכולם.
בשורות טובות!

Pistons
Pistons
12/08/2024 6:17:44

אני קצת חולק עליך בעניין ומבי. הוא ונבחרת צרפת לא נתנו טורניר טוב (במשחקים שצפיתי). לא היה חסר שיעופו בחצי גמר מול גרמניה החלשה והרחוקה מלהבריק.
אני מצפה להרבה יותר מאחד שמגיע עם המעמד של וומבי. בהגנה כמובן שהאורך מאפשר לו להרתיע הרבה יותר בגלל אופציית החסימה.
כרגע הוא חלק מדי. כשהפעילו עליו כוח כדי לדחוף אותו החוצה הוא היה חלש מדי מכדי להתנגד.

גיא הירוק
12/08/2024 6:28:32
Reply to  Pistons

אני מסכים, הילד בוסרי לגמרי וחברה לו היכולת להתמודד עם שחקנים חזקים בצבע.
כאמור,
הוא בן 20.
ההגנה שלו היא הרבה הרבה יותר מגובה. הוא נע מדהים ומכסה שטח בצורה יוצאת מן הכלל עם המון הבנה של המשחק.
קשה מאוד לגארדים להפוך את הציונות מולו למיסמאצ',
וזה נתון מאוד משמעותי עבור שחקן גבוה.
האקטיביות שלו בהגנה הובילה ל-2 חטיפות למשחק, זה נתון מאוד מרשים לשחקן פנים.

ונכון, המשחק שלו מול גרמניה היה חלש מאוד.
משחק אחר כך?
26 נקודות בגמר.
אני דבק באופטימיות בנוגע לילד.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 7:33:07

הגנתית הוא כבר בין השחקנים הטובים בליגה, האורך פלוס האתלטיות פלואידיות והמיקום הוא משנה כל זריקה באזור הצבע, הוא לא יוכל אף פעם לשמור על סנטרי עבי בשר והוא גם לא צריך.

הילד חייב להוסיף מסה בעיקר התקפית שיהיה לו נוח לתפוס עמדה אני מאמין שהוא יכול לעלות 30 פאונד סביב השינוי הפיזי שדוראנט עשה).

התקפית וובניאמה עדיין מאוד בוסרי, אבל השיפור שעשה במהלך העונה הוא עצום, אין לו קליעה יציבה, הבחירת זריקות נוראית, הוא עדיין לא מבין איך להשתמש באורך ובגובה הבלתי נגמר שלו כדי לעשות נקודות קלות בהיי ובלו פוסט, הוא משחק יותר מדי עם הפנים לסל מאשר עם הגב.

עדיין זה פוטנציאל שבא פעם בדור לדעתי הוא שנתיים שלוש מלהיות אחד מהחמישה שחקנים הטובים בליגה (כמובן שבתנאי שלא יפצע)

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 3 שנים וכמה קורסי קיץ בתיאטרון ע"ש פאבל הדל (פול אמביד בוקר לאורי הארדן דונציץ לברון)

אשך טמיר המקורי
12/08/2024 13:27:42
Reply to  Pistons

היו קרובים שריקת אוויר אחת מלעוף בבתים נגד יפן.

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 8:55:15

הרשקו מלכה אבל היא 101 קילו והברזילאית בראש יותר גבוהה ולדעתי לפחות עו 30 עד 50 קילו עליה.
צריך להמציא קטגוריית משקל נוסף עבורה ועבור עוד כמה.

אשך טמיר המקורי
12/08/2024 13:29:09

"נוצה" / "תרנגול" / "דוב גריזלי"

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 13:45:07

🙂
אחרי תרנגו הייתי הולך על היפופוטם, קרנף וממותה. הבעייה שבממותה כבר השתמשתי לתאר את הברזילאית שקרדה סמבה על רז הרשקו.

Pistons
Pistons
12/08/2024 6:13:20

איזה באסה. רשמתי תגובה ארוכה והיא התפקששה. ארשום קצר יותר. מנחם, אני לא בטוח שהספורטים נהנו מאוד. עם כל הדיבורים על שמירת כדור הארץ, החליטו שלא יהיו מזגנים (לא יודע אם בסוף יצא לפועל באופן מלא). יש שמועות על ספורטאים שהתעפלח באוטובוסים הלא ממוזגים. אם ראית את התחרויות של ביילס, המתעמלות ישבו עם מן מאוורר קטן נייד בגלל החום. מבחינת גשם – הפריע מאוד בקפיצה המשולשת ובגמר נשים של ה-100 מטר (למיטב זכרוני). התוצאה במאה מטר היתה יפה למרות שהמסלול היה רטוב לחלוטין.

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 7:10:27
Reply to  Pistons

ממליץ לגבות מידי פעם, עובד בשבילי.
מסמן טקסט שכתבתי אחרי פסקה או שתים ועושה קופי. אם נמחק אז רק פייסט במקום ומשלים.
אם זה ארוך, תעשה כמה פעמים קופי.

MBK
MBK
12/08/2024 7:20:50
Reply to  Pistons

שלא לדבר על כל מי ששחה בחרא של נהר הסיין

Pistons
Pistons
12/08/2024 6:19:32

חייב רק לציין שהסתכלתי לראות מה שמעון רשם על לברון. אם חשבתי שהוא ירשום דברים טובים, טעיתי.
שמעון מה תגיד על זה שבמתפרצות הוא עשה את אותם הדברים שעשה ב-nba. מה, התאגיד משפיע גם על שופטי האוחימפיאדה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

כמה מתפרצות מול דרום סודן?

בחצי גמר והגמר היה לו איזה 6 מתפרצות והוא התאמץ בהן רצח היה צריך סיומים אקרובטים יפים.
בwwe יש לו 10 כאלה במשחק והשחקנים בורחים לצד. פה אף אחד לא ברח לצד.

לגבי פורטו ריקו ברזיל בודן אין לי מושג לא ראיתי זה דטרויט ווש זה לא רמה אז שיחגוג שם.
אגב אם תלך ותקרא מילה במילה מה,שאמרתי לגבי לברון סטף ודוראנט בארהב התממש בדיוק של 100 אחוז.
ראינו שלברון לא מסוגל להביא את התואר בלי סטף ודוראנט ונזקק להצלה. ראינו שפיבא מול קבוצות רציניות הוא מתקשה.
פה הוא גם נאלץ להתאמץ יותר ראו עליו בwwe הוא מטייל.
מאמין שגם איתם היה להם סיכוי ליפול אם היו במסלול הקנדי החל משלב הבתים, כנראה שהיו זוכים גם אז אבל שם לברון היה נחשף עוד יותר וסטף ודוראנט היו מחלצים יותר.
בית שארהב הייתה נופלת עם ספרד יוון אוסטרליה ואז ברבע צרפת שהייתה מפתיעה עם לסורט ויבוסלה במקום גובר קר היה קופא, ואז גרמניה ובגמר קנדה, הם ייתכן והיו נופלים.

גיא הירוק
12/08/2024 6:52:36

התקשה…

14.2 נק' למשחק. שני בארה"ב רק לקרי עם 14.8. עם שמירה על נתון יציב גם במשחקי חצי גמר וגמר.
70% אפקטיבי. על פני כל המשחקים בצורה יציבה ואחידה.
77% ל-2 נקודות.
נתון אדיר.
הוביל את ארה"ב הריבאונדים למשחק (6.8),
הוביל את האליפות באסיסטים למשחק (8.5),
כל זה ב-24 דקות למשחק.
רוצה להשוות לנתוני nba?
בבקשה –
קצב של 20 נק' (פחות מהממוצע) באחוז טוב יותר.
קצב של 12.5 אסיסטים – נתון עילית.
קצב של 10 ריבאונדים.

נתן אליפות אדירה, קצה לקצה. במאניטיים, כאשר ארה"ב בפיגור דו ספרתי ברבע הרביעי מול סרביה הוא נתן רבע של 6 נק' (3 מ-5 מהשדה), 6 רב', 5 אסיסטים.
באותו משחק, ללא לברון ארה"ב נראו כמו עדר ללא רועה.

אלו העובדות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קצב נרמולים חחחח לא עובד עליי זה תמכור לשפוטי תאגיד.
שהעובדות לא מתיישבות עם המציאות הולכים לקצב ונרמולים חחח
שכחת גם את הסטט ל36 דק מהבסקטבול רפרנס חחחח.
מזל שלא הוספת את משחקי ההכנה 😆😆
יש בסוף מציאות 14 נק מול 28 נק.
לא יכול לנצח נבחרות טובות, בלי סטף הוא בבית וזורק בוץ זה הם לא אני.
סודן פורטו ברזיל 😁
עדר ללא רועה 😅😅😅 הנצחון לא היה מוטל בספק לרגע לברון רק הפריע שם.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
גיא הירוק
12/08/2024 7:40:18

משעשע …
אף אחד בנבחרת לא עבר את רף 15 הנקודות למשחק.
העובדות הן מה שהן.
שני בנבחרת בנקודות, ראשון בריבאונד, ראשון באסיסטים, שני בחטיפות.

עד כמה התקשה מול ההגנות?
קליע 77% מהזריקות שלו מטווח 2 נקודות.
וואו, ממש מחסום בלתי עביר, ההגנות באירופה…

הכי מצחיק?
איך שאתה מתעלם מהרבע הכי חשוב של הנבחרת הזו –
הרבע האחרון מול סרביה כאשר הם בפיגור דו ספרתי.
לברון היה הסיבה שהם חזרו ברבע,
אחרי שנתן משחק אדיר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממש לא לברון החזיר זה סטף ודוראנט

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 8:57:29

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שימון יושב לך חזק בין האזניים. אתה צריך מנוחה משימון, אולי איזה בית הבראה?

שי אבן צור
12/08/2024 10:35:34

טיפה'לה פחות מאיך שלברון יושב לשימון בין האוזניים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/08/2024 13:09:19

+1965

אשך טמיר המקורי
12/08/2024 13:35:31

בית הבראה בסגנון של המפקד של קלוזו
https://www.youtube.com/watch?v=LEcsgbwBFRs

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 13:46:51

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלה באמת קטעים אלמוותיים. אנחנו נהפוך לאפר אבל הקטעים האלה יהיו שמורים בענן…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/08/2024 16:02:46

אני נמנע מרעלים בשנה הקרובה דוקי רז

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 8:03:09

העובדות בכלל לא משנות, גם לא המספרים יש שנאה לא בריאה ללברון שעברה כל טעם טוב באתר והיא מוציאה אנשים מדעתם.

ההמלצה שלי לסיים את הדיון הרפטטיבי הזה, מאשר עוד 1000 תגובות, האופציה האחרת זה לעשות העתק הדבק מהדיון של אתמול שלשום..

גיא הירוק
12/08/2024 8:33:32

צודק. אני באמת מרגיש שותף לגנון…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מציע מעורבב של מנחם בנושא

האם לברון גיימס זה הדבר האמיתי או מכונת יחצ

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 8:57:30

שמעון כמות השטויות שאתה כותב חברי, תעבור נושא. דרך אגב וזה התגובה האחרונה שלי לגבי לברון, הוא שני הדברים, בדומה למייקל.

NBA בדם
12/08/2024 9:38:16

אין צורך במעורב, תסתכל על תוצאות הסקר מאתמול. תקע יתד במקום השני בפער עצום מהשאר בחמישיית כל הזמנים (286 קולות שהבא אחריו מג'יק רחוק רחוק עם 226 קולות).
נראלי שקבעו שמכונת יחצ הוא לא, בטח במה שקשור ביכולת/הישגים גרידא.

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:10:15
Reply to  NBA בדם

הוכחה שאכן הנרטיב עובד לא יותר מזה.

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:08:47

המלצתך התקבלה לשעה הקרובה.
מחר זה מחר.

גיא הירוק
12/08/2024 7:42:14

דרך אגב,
רוצה לבדוק מה קובי עשה באולימפיאדת בהן השתתף?
(רמז, לא מגיע לקרסוליים של מה שלברון עשה בגיל 40.. )

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובי לא התעסק בלונגביטי שישחק עד גיל 50 למי אכפת.
זה הדבר היחיד שהוא יכול למכור לאנשים לונגביטי

MBK
MBK
12/08/2024 7:56:08

הוא בקושי חי עד גיל 50

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי קובי לברון היה מחרבן גם ב08 קובי הציל לו את התחת.
ללברון היו 0 מדליות אולימפיות.
מי שהצילו אותו היו קובי וויד סטף ודוראנט.
אחרת הוא לא זוכה בכלום. הוא רק הפריע לארהב.
שחקן שלא יכול בלי סטארים סביבו לעשות כלום.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
גיא הירוק
12/08/2024 8:31:21

לחזור על אותו הסיפור שוב שוב לא הופך אותו לנכון.
את הנרטיב אנחנו כבר מכירים…
קובי ב-08 היה אמור להיות השחקן המוביל בנבחרת. אמור. מי שהוביל זה לברון.
בדקות, בנקודות, ובעיקר בהגנה.
קובי, אז הנבחר הטרי ל-mvp,
שיחק כמעט את אותה כמות דקות כמו לברון (24.8 ללברון, 23.5 קובי) אבל כאשר שיחק,
בעיקר החטיא (46% מהשדה, 32% משלוש).
לכן סיים עם פחות נק' (15 לקובי, 15.5 ללברון).
כמו בכל הקריירה, גם באולימפיאדה זו השחקנים פשוט לא באותו אזור חיוג.
אין פרמטר שלברון לא היה טוב יותר –
נק', אחוז מהשדה (60% ללברון), אחוז לשלוש (46% ללברון), רב', אס', חטיפות (2.3 ללברון. 1 לקובי. אין בכלל מה להשוות).
יותר מכך –
כמו בכל הקריירה,
ההבדל בין השחקנים הוא שלברון משחק קבוצתי ולא מחרב לקבוצתו כאשר לא הולך.
משחק הגמר?
לברון היה נהדר,
ווייד היה ענק.
בלי משחקי האגו שחייבים אותו לסיים כל משחק עם הכי הרבה זריקות,
לברון סיים את המשחק עם 6 מ-9 מהשדה,
2 מ-3 לשלוש.
ווייד עם 27 נקודות, 9 מ-12 מהשדה.
כבר אז הרגישו בכימייה בין השחקנים.
קובי?
7 מ-14 (3 מ-8 משלוש).
(אני לא אכתוב מה עשה מול ארגנטינה. למזלו, השאר פגעו)
נראה לי שהבעיה שלך היא שאתה נאחז בגפי הסטטיסטיקה.
מי שצפה באולימפיאדה הזו, יודע.
לברון היה נהדר.
תפס את תפקיד מנהל המשחק ובמאניטיים הוביל את הקבוצה.
לי, אין ספק. קרי היה המצטיין, כתבתי זאת בזמן אמת.
אבל זה לא שינה את מה שלברון עשה.
בלי הדחיפה שלו ברבע האחרון מול סרביה,
זה היה קמפיין כישלון.

זה מה שהיה, האמת, לא סיפורים.

yaniv
yaniv
12/08/2024 10:07:14

גיא מקריאה בימים האחרונים בויכוח שלך עם שמעון אני מזהה ממש נקרא לזה סלידה קשה מקובי בריאנט.אני מבין שאתה מנסה להראות לשמעון את הנקודה ושלברון יותר טוב מקובי(לא שתצליח ) אבל מעבר לזה מרגיש לי שאתה ממש ממש סולד מקובי ברמה שמזכיר קצת קצת את הללל.
לא שיש לי בעיה עם זה אבל זה מוזר לראות אותך ככה

גיא הירוק
12/08/2024 10:35:24
Reply to  yaniv

השימוש בנתונים של קובי הוא מאוד נוח היות והם בקלות מנגחים את שלל ההצהרות הדמגוגיות.

אבל האמת היא –
נטו הטרלה מצדי,
אני חדל ממשחקי גן הילדים.

אין לי שום בעיה עם כל מי שעבורו קובי הוא עז, או בשכונה.
הרי בסופו של יום זו שאלה של תעדוף.
קובי היה מתחרה אדיר שנתן מאמץ אדיר תמיד,
בהתקפה ובהגנה.
מי שעבורו מנטליות "אני הבוס" לצד כדורסל All In זה פקטור משמעותי בבחירת עיזים,
ברור לי מדוע בחר בקובי.

בגדול,
כאשר אני לא לובש את חליפת הטרול,
אני בעד שחקנים, לא נגד.
האמת?
כיף יותר לצפות ככה בכדורסל.
אני אוהד של הסאנס,
אוהד של לברון,
אבל זה לא מונע ממני לשבת ולצפות בהנאה בשחקן כמו קרי עושה קסמים.
לטעמי,
זה לא מוריד בכלום מלברון שקרי הוא המצטיין האמיתי של הטורניר.
אני לא רואה צורך לשנמך מישהו בשביל לחשוב ששחקן כזה או אחר הוא שחקן מצוין.
זה לא משחק סכום 0.

אז, כאמור –
סיימתי עם ההטרלה ליום זה.

MBK
MBK
12/08/2024 7:54:40

אתה סתם מזלזל בלברון
יש לו 3 מדליות זהב ומדליית ארד אולימפית
זה אחוז אפקטיבי של 75 אחוז זהב
בנרמול לאוניקות זהב השוקלת 31.103 גרם
מאחר ומדלית זהב שוקל כ 556 גרם עם 6 אחוז זהב (ו 94 אחוז של סגסוגת מתכות וחרא מנהר הסיין)
יש ללברון 300 אחוז אפקטיבי שהם 3 אונקיות זהב בדיוק!!
לברון לא רק השחקן הגדול בכל הזמנים הוא גם הספורטאי האולימפי הגדול בכל הזמנים בנרמול ל 36 דקות כמובן.
יש לו PER אפקטיבי מנורמל שהיה מקנה לו לפחות 5.6 מדליות בבריכה, 4.8 מדליות באתלטיקה, 6.3 מדליות בג׳ודו (לא כולל בית ניחומים) ו 8.1 מדליות בענף הברייקדאנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

😅😅😅😅
מזל שלא נתנו לו לשחות בסן
מנחם נראה לי ביקר בפריז ב1990 משם הזכרונות לפי התיאורים שלו.

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 8:59:34
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגתהתי תי תי
שמע, לא יפה לרדת על ה OCD וה COD ועוד כמה כאלה.
אתה מנרמל אותם…

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 13:48:09

פיי
איזה מגילות נרשמו פה.
כולה לברון גיימס, שחקן בידורסל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/08/2024 16:04:04

כולה בבון מכוער

thetroll
thetroll
12/08/2024 14:39:57
Reply to  MBK

חחחחחחחחחח ענקקקקקק רצחת

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:00:42

גיא זו נבחרת ארהב מה הבעיה למסור אסיסט כשמסביבך כל כך הרבה שחקנים טובים? אם האליברטון היה משחק הוא היה מגיע לקצב של 20 אסיסטים. אחד הדברים שהכי ביאסו אותי זה שלא ראינו אותו כי לברון החליט שהוא משחק בעמדה שלו. ממש רציתי לראות אותו עם סטף דוראנט וכ' זה היה יכול להיות מרנין מרחיב דעת ומשיב נפש. אבל לברון שלט בעמדה. יש פה כאלה שהציגו את מספר האסיסטים והריבאונדים של לברון כסיבה לתת לו את המוסט ווליובל פלייר. אותם אלה כלל לא התחשבו באסיסטים והריבאונדים של טייטום כשנתנו לבראון את האם וי פי של הגמר – אמרו שלא צריך להתחשב בזה.
העולם נהיה קצת מוזר לאחרונה עם כל הסטנדרטים הכפולים האלה – דונט יו סינק?

Last edited 1 month ago by thetroll
גיא הירוק
13/08/2024 6:19:43
Reply to  thetroll

אין לי מושג על איזה סטנדרטים כפולים אתה כותב,
אני הייתי במהלך הפיינלס מהסנגורים הבולטים של טייטום.

אם זה היה קל כל כך למסור 8.5 אסיסטים למשחק באולימפיאדה היית רואה את זה מתרחש יותר בתכיפות.
אתה יודע כמה פעמים זה התרחש במדי נבחרת ארה"ב מאז שה-NBA נכנסו לעניינים ב-92?
רמז –
מחזיק נתון השיא הוא גם מחזיק נתון הקלע המוביל ב-NBA.
אז יש את 8.5 האסיסטים למשחק של לברון (שני בקבוצה בנקודות, ראשון הריבאונדים),
במקום שני 5.9 של סקוטי פיפן ב-12 (אז למג'יק היו 5.5) ובמקום השלישי 5.6 (לברון 2012, האליברטון באליפות העולם האחרונה).
לברון הוא היחיד עם נתון אסיסטים כזה ודאבל פיגר בנקודות (גם 24 וגם 12)

מה שמחזיק אותי לשורה התחתונה הסופר משעשעת:
אתה משנמך בהינף מקלדת נתון היסטורי של לברון (בהפרש טוב יותר ממה שנעשה עד היום בנבחרת האמריקאית),
מתלונן על סטנדרטים כפולים,
ומציין באותה נשימה את טייטום,
שהטיעון לגביו היה שהקבוצה שלו מפוצצת כישרונות ולכן "זה לא נחשב…"
רק אזכיר לך –
בזמן אמת,
אני, כמוך, טענתי שהשנמוך של נתוני טייטום עושה לא עוול,
שנתן סדרה אדירה עם ניהול משחק מרשים שהיה קריטי להצלחת הסלטיקס.
איך שדברים משתנים כאשר הפוזיציה מתחלפת…

אני, אישית,
מעדיף לציין את הדברים כמו שהם. משתדל להתעלם מודעות קדומות.
כיף יותר ככה,
נהנים יותר מכדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

לגבי התאגיד הוא סגר את הmvp ב2 משחקים שראיתי שלהם הוא קיבל כולה 4 שריקות אוויר.
בwwe זה מנה של רבע אחד.

MBK
MBK
12/08/2024 7:32:03

שמעון הצדיק
למרות שאתה מחזיק באחוז פגיעה (אפקטיבי) של 15.6 אחוז בתחזיות שלך
לגביי ה MVP של לברון אתה צודק
קארי עם 60 נקודות בגמר ובחצי הגמר, 17 מ 27 לדאון טאון, האיש שנעץ את הניצחון האמריקאי
היה ראוי לא פחות מלברון
בדרך כלל ה MVP הולך למי שנצץ קצת יותר במשחקי ההכרעה (דיוויס פספס FMVP מול מיאמי בגלל שהיה קצת פחות טוב לקראת סיום הסדרה)
היה 100% אפקטיבי שלברון יהיה ה MVP של הטורניר
זה פורסם באתר של פיב״א כ 10 דקות לפני ההכרזה הרשמית😃
אני לא זוכר כזאת חובבנות, אולי הכינו את הידיעה כבר לפני משחק הגמר?
דרך אגב, אתה יודע שלברון מחזיק ב 112 אחוז (אפקטיבי) במשחקי אחד על אחד מול ילדים בחטיבת הביניים בשכונה שלו באל איי.
הוא מקבל את גביע ה MVP ממנהלת בית הספר יולנדה פטרסון גולדשמיט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

😅😅😅
התבלבלת באחוז האפקטיבי קראת הפוך זה 85%

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 9:02:10
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בוא נהיה יותר בוטים, האם לברון היה לוקח זהב בלי סטף? לא נראה לי. לא היה עובר גם את סרבייה. האם סטף היה לוקח זהב בלי לברון? נראה לי שכן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף ודוראנט שים אותם בנבחרת ישראל ואנחנו זוכים בזהב

גיא הירוק
12/08/2024 9:34:41

בנקודה הזו אני ממש לא מסכים.
לברון וקרי היו הסיבה שארה"ב חזרו מפיגור וניצחו את סרביה.
לקרי היו 9 נק', אסיסט אחד.
ללברון 6 נק', 6 רבה, 5 אסיסטים.
(רבע אחרון מול סרביה)

אלו הנתונים, בלי נרטיב ובדיחות סוג ז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל שזה לא יכול לקרות הייתי שם איתך כסף לא מועט על זהב,של ישראל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/08/2024 13:11:33

חחחחחח
קריעת ים סוף,אתם עושים.
תמשיכו במעשים הטובים.
ה-ללל יבנה לכם פסל.
לא ראיתי דקה מהפוליטיקה הגועלית

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 13:50:54

אני עדיין לא החלטתי מה לעשות עם העניין שהשקץ מגלה בסלטיקס?
לא מספיק האירנים שמשחקים לנו בעצבים?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/08/2024 16:05:11

תתחנן לאלוהי הכדורסל,
תחתוף את המשפחה של וויק

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:14:23

מלחיץ.

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:13:34

דוק טוב שיש פה מישהו מדעי .. זה H1 ו H2. לברון רק הפריע די ברור שבלעדיו היה להם יותר קל. ודי ברור שבלי סטף הוא לא לוקח כלום אולי ארד

אשך טמיר המקורי
12/08/2024 13:30:10
Reply to  Pistons

ניו ג'וס

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 7:07:58

תודה

אני בדרך כלל נמנע מטקסים אלא עם כן מדובר בכנסים שבהם אפשר לפתח קשרי מדע. הפסקתי להתלהב מפירוטכניקה וטום קרוזים למיניהם. תן לי בני היל וברוס וויליס ואני מבסוט.

עקבתי בהנאה אחרי האולימפיאדה הזו כי קיוויתי שישראל תיתן בראש. הג'ודו, הפוייל ופיאט פונטו היו חזק בעניין המדליות וכל מה שקיבלנו מעבר, כולל לונה צמטי ספליטר תשיעית במרתון, זה בונוס גדול מבחינתי. ללא ספק האולימפיאדה שתיזכר עוד לשנים רבות כהטובה ביותר מבחינת ישראל, שמחכה כרגע לתגובה של אירן.

לגבי עתונות הספורט, אחד מהקטעים הטובים ביותר בתכנית הסטירית היהודים באים מתייחס לאולימפיאדה ששדריה לא נכחו במגרשים אלא שידרו מתוך בית מלון ותיחמנו כאילו הם באיצטדיון בשידור ישיר. לא מוצא לינק לקטע המצחיק. אולי איזה צדיק ימצא?
בכלל העיתונות בישראל פשטה מזמן את הרגל, והיא ברמה שמתחת ל-הסאן הבריטי והדיילי מירור, אבל אנשים צריכים להיות מעודכנים. לפחות לגבי עניינים של ביטחון.

לגבי טייטום, כבר אמרתי מליון פעם, מדובר בילד טוב של אמא. אני בטוח שהוא לא מאושר שכמעט ולא תרם לנבחרת הזו אבל הכישרון מנוהל על ידי אמא חכמה ויחצנים טובים מאד שמייעצים לו מה להגיד בסיטואציות שונות כך שהוא לא עושה יותר מדיי טעויות. לטייטום נולד תינוק/ת חדש/ה, אח/ות לדיוס שנולד מאמא אחרת. טייטום יפרנס עכשיו שתי משפחות. עוד 20 שנה, מעניין כמה צאצאים יהיו לו ומכמה נשים?

בסופהשבוע חוזר הכדורגל, אין מנוחה מספורט!

MBK
MBK
12/08/2024 7:18:43

תשובה לנבחרת הכדורסל של ארה״ב – הם עדין לא אלופי העולם
הם אלופים אולימפיים
גרמניה עדין אלופת העולם
זה רק מוכיח על הבורות של יוצר הדף של הנבחרת.
הביף מול ליילס לא מוסיף כבוד לכדורסלנים שעושים זאת, ליילס שמר על הכבוד האמריקאי שניצח את ה 100 מטר עבורם לראשונה מזה 20 שנה.
ליילס אחלה גבר, אומר את האמת ולא עובד לפי מוסכמות PC של צביעות
פריז אחלה עיר אבל אני לא יודע מתי ביקרת בה לאחרונה. סיאול אחת הערים הכי מסודרות שביצע בהן, הייתי שם 6 ימים והייתי חולה בכל ה 6 ימים 😃. אני עדין זוכר שזו עיר מדהימה.
תודה מנחם על מעורב עצום, טקס הסיום כבר היה טו מאץ עבורי, לא צפיתי בו

Last edited 1 month ago by MBK
Berch
12/08/2024 7:45:10

אחלה סיכום לאחלה אולימפיאדה
כשלים ושערוריות תמיד יש, השאלה איך מתמודדים אתם.
מעניין אם יטפלו בחלודה של מדליות הארד
🤣

yehuda
yehuda
12/08/2024 7:54:42

מנחם, תרשה לי להרגיע את ההתלהבות מכך שארה"ב (וסין אחריה) בראש טבלת המדליות.

בארצות הברית חיים 340 מליון תושבים ובסין 1.4 מליארד – איך משווים את ההישגים שלהן למדינה כמו אוסטורליה שבה חיים 27 מליון תושבים?

אז הנה כך עושים את זה:
דרוג המדינות בשקלול משקלן של המדליות (זהב=4; כסף=2; ארד=1) לפי גודל האוכלוסיה
https://www.medalspercapita.com/#weighted-per-capita:2024
כך אנחנו מוצאים את ארצות הברית במקום ה 46 הרבה אחרי למשל ניו זילנד, הולנד, אוסטרליה והונגריה שנמצאת בעשיריה הראשונה.

לסיום כדוגמה: כאשר בריצת 4×400 גברים הרביעיה מארצות הברית שבה חיים 340 מליון תושבים מנצחת את בוטסוואנה שבה חיים פחות מ 3 מליון בעשירית השניה, הדבר מלמד על הגדולה של בוטסוואנה יותר מאשר על הגדולה של ארצות הברית.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 8:07:40
Reply to  yehuda

אתה יודע שזה טיעון דפוק, מאגר הכישרונות של ארה״ב גדול יותר לא כמות המתמודדים. לפי הטענה שלך קפה ורדה הוציאה תוצאה יותר טובה מארה״ב (זכתה במדליית ארד אחת).

yehuda
yehuda
12/08/2024 13:04:51

כמדינות מתגאות במספר המדליות שלהן הן מתגאות בערכן הספורטיבי.
עכשיו בוא נבדוק את הגאווה הזו מה יש בה ומה אין בה:
גודל האוכלוסיה בארצות הברית גדול בערך פי 70 מאשר בניו זילנד
באופן לא מפתיע מאגר ספורטאי העל בארצות הברית גדול מאשר בניו זילנד.
ובהתאם מספר המדליות האמריקאיות גדול יותר – וזה אכן מקור גאווה.
אבל כשאתה בא להעריך האם מדובר במדינת ספורט חזקה אתה לא בודק את המספר האבסולוטי של ספורטאי-על (מאגר הכשרונות) או של המדליות אלא את אחוז כשרונות-העל (והמדליות) פר-קפיטה.
ממש כמו שנעשה ביחס לתל"ג, אבסולוטית התל"ג ההודי גדול מהתל"ג של הולנד – התמונה הנכונה מתגלה כשאתה בודק את התל"ג פר קפיטה.
וכאן אתה מגלה שבניו זילנד יש 10 מדליות זהב ולארה"ב 40 – פי 4.
מה שאומר שבעוד שבארצות הברית כל 8.5 מליון תושבים "מולידים" מדליית זהב בניו זילנד כל חצי מליון "מולידים" מדליה כזו.
בשורה תחתונה לפחות ככל שהדבר למניין מדליות זהב (וכסף ונחושת) הניו זילנדים הם מדינת ספורט הרבה יותר מרשימה מארצות הברית.

Yinon Yavor
12/08/2024 13:31:15
Reply to  yehuda

אתה שוכח שמדינות מוגבלות בכמות הנציגים שמותר להם לשלוח לאולימפיאדה.
אם האמריקאים היו יכולים לשלוח 20 רצי 100 מטר (או שחיינים), הם כנראה היו גורפים יותר מדליות.
הרי אנחנו בארץ תמיד מתלוננים על זה שלמרות שאנחנו מעצמת שיט ו(קצת) ג'ודו, מותר לשלוח רק נציג אחד/אחת לכל תחרות.

yaniv
yaniv
12/08/2024 14:12:56
Reply to  Yinon Yavor

בדיוק יש מקצועות לא מעטים שהמבחנים האמרקאים למשחקים הרבה יותר קשים מהמשחקים עצמם ולא פעם ולא פעמיים אלופי עולם, אלופים אולימפים שיאני עולם וכו לא מצליחים בכלל להגיע לאולמפיאדה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 15:07:28
Reply to  מנחם לס

מדוייק, ארה״ב וצרפת שלחו אותם כמות נציגים למרות שבארהב יש 300 מליון יותר תושבים.

yehuda
yehuda
12/08/2024 17:58:36

הספורטאים הטובים ביותר של ארצות הברית השיגו כ 12% מכלל מדליות הזהב.
לא שכנעתם אותי שאם היו מציפים את האולימפיאדה בעוד 600 אמריקאים פחות טובים מאלו שנשלחו זה היה נראה מאוד שונה.
[אגב, ארצות הברית היא לא היחידה שממיינת את הספורטאים שלה במבחני חד-פעמיים שמשאירים (במקרים חריגים) ספורטאים מהטובים יותר בבית].
הנה, העמדנו שתי תזות זו מול זו – ונשאיר לכל קורא להכריע.

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:44:50
Reply to  yehuda

אז תשתכנע… אני גם חשבתי על העניין וזו התשובה הנכונה. פשוט רוצים שבאולימפיאדה יהיה יצוג לכמה שיותר מדינות.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 1:01:27
Reply to  yehuda

זה לא שני תזות, התזה שלך לא נכונה והסברתי למה . לארצות הברית ולאוסטרליה יש כמעט כמות זהה של נציגים למרות גודל אוכלוסייה גדול משמעותית.

כל הקטע של האולימפיאדה שיהיה יצוג לכמה שיותר מדינות ולכן מגבילים את ארצות הברית בכמות הנציגים שהם יכולים לשלוח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, תודה רבה.
הטורניר היה מעניין ממה שחשבתי.

Last edited 1 month ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
NFS
NFS
12/08/2024 8:19:06

מנחם, בתור מי שראה את האקדח מת מצחוק יותר מפעמיים, אני יכול להעיד ששרים the land of the free and the home of the brave.
את ה-brave אומרים מהר ובורחים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אחד הסרטים זה

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 9:06:59
Reply to  NFS

אגב הפלטת פרוץץץץץץ מהדהד.
השאלה היא כמה יותר מפעמיים?
הנפילות של פרנק דרבין על המלכה, אחד הקטעים החרוטים טוב בזיכרון. כמו גם הקטע עם נוברט OJ בבית החולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דניס שרודר מניף את דגל הללל

"הכדורסל האירופי מתקרב לרמה של ה-NBA. כדורסל אירופי הוא לא רק בידור. יש אינטיליגנציה גבוהה מאוד ואימון ברמה גבוהה".

NBA בדם
12/08/2024 9:50:14

יורק לבאר ממנה הוא שואב עשרות מליונים.
הוא מוזמן לעבור לכדורסל האירופי האינטיליגנטי בחוזה עתק של 2 מליון לעונה.
עדיף לו פחות ליייללללל על עד דגל הללללל

Last edited 1 month ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הרבה שחקנים הולכים לwwe רק בשביל הכסף עם אותו כסף היו משחקים ביורוליג.
הוא רק ביקר כמו כולנו אלמנט בידורי.
גם אתה יודע שזה שכונה שם ואף אחד לא שומר

NBA בדם
12/08/2024 10:17:12

אמת.
בעונה הסדירה הבידור הוא חלק מההווי.
פשוט חשבתי שסילבר החתים אותם על תענית שתיקה בנושא.
בטח יקנוס אותו ב30 אלף דולר, מה שלא יזיז לו את הביצה השמאלית.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

יש מדליית זהב , זה למרות סטיב קאר וגרנט היל.כן היה מספיק כשרון כדי לחפות על בחירה לא מוצלחת של הבוסים.
קאר חשב שהוא מאמן את הלוחמים,למזלו היה לו את קארי שמנע בשני המשחקים האחרונים מצב בו הנבחרת היתה חוזרת ללא אף מדליה.קארי הוא גם השחקן שהביא אליפויות ועשה מקאר הרבה יותר ממה שהוא שווה.
סכימת ההתקפה היתה למצוא מצב נוח לזריקה לשלוש,מעט מאוד חדירות לסל,לא מספיק תרגילים לפתיחת ההגנה שממול.לא פלא שטייטום לא שותף מספיק.וחבל כי טייטום יודע לפרוץ טוב טוב הגנות.משחק בו העיקר לזרוק שלשות לא מתאים לו .לא היה מבחינת הגנה מצב של לחץ על כל המגרש,היתרון של שפע שחקני ספסל היה מאפשר שיטה זו כי אפשר לחלק את המאמץ בין הרבה שחקנים.
יש לנבחרת הרבה שחקנים שיודעים לייצר סלים קלים,הפונקציה הזאת לא נוצלה מספיק.
גרנט היל – הרכב לא מספיק טוב.לא אחזור שוב על נקודה בה הרבה מגיבים כבר ממזמן הביעו את דעתם בנושא.
לגבי השחקנים: ללברון היה האומץ לשבור מידי פעם את סכימת המשחק של קאר,כמו בזמני משבר לפרוץ לבדו את ההגנה ולכפות סל.נוסיף ניהול משחק טוב ,2 טריפל דאבלים ,אני לא רואה את הנבחרת לוקחת מדליה בלעדיו.
בוקר הפתיע ביכולת טובה.קצת היה בנסיגה בעונה הרגילה,כאן חזר לעצמו.
קארי- מיותר לפרט.דוראנט מצויין מצא דרך לייצר סלים. וכל השאר.
כמו בכל טלנובלה העיקר שהסוף מתוק כמו קרואסון עם חמאה מטמטמת.

שי אבן צור
12/08/2024 10:06:23

לפני יומיים הבטחתי לפרסם פוסט שמסביר איך ניתן להסתיר תגובות לא רצויות – https://hoops.co.il/?p=322556#comment-1989361

כך עשיתי אבל הפוסט לא אושר כי הוא לא מתעסק בספורט נטו אבל הובטח לי שאם זה יפורסם כתגובה זה לגיטימי וקיבלתי הבטחה מהעורך ש"אני לא אגע בה לרעה ולא אמחק אותה"

fair enough!!!

אם כן, להלן הפוסט (בחלקים😊):

1
עגל
12/08/2024 13:39:33

עוד לא התעמקתי, תודה עלה השקעה!
שאלה – זה יעבוד גם בפיירפוקס?
שאלה 2 – אני יכול לסנן את כל התגובות של מגיב מסוים?

שי אבן צור
12/08/2024 14:34:52
Reply to  עגל

כן
וכן

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 15:15:45
Reply to  עגל

מזכיר לי את הניסיון הכושל של פוסט אף (: ומה שיותר עצוב אתה לא מבין כמה אתה הבעיה.

כנראה אם היה לכם ווליום שוטר כמו שמעון הייתם שורדים יותר מכמה חודשים עלובים, למרות הכתיבה ״העליונה״ .

כל מה שהופך את הופס למיוחד זה הצבע של התגובות (:

שי אבן צור
12/08/2024 16:38:08

מה אתה אומר לקובי שאכרה כותב "…אנשים מפחדים לומר את דעתם באתר מחשש שהם יותקפו בבוז ומילים מלוכלכות…"? – https://hoops.co.il/?p=322556#comment-1989342

כולה נתתי לו ולאנשים טובים כמוהו (מסתבר שיש לא מעט כאלה) אפשרות להתאים לעצמם את התגובות באופן אישי

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 17:19:58

כן להגן עליו ״מהרוע״ של האחרים, אם אני לא טועה לא מזמן קראת למישהו באתר נבלה/ זבלה אנושית, ואני רואה איך הגבת לשמעון בימים האחרונים…

לפעמים הדיון באתר יורד למילים נמוכות ולפסים אישיים אני גם לא נהנה לקרוא ממנו, הפתרון זה לא לרדת לאותה הרמה ולקחת בקלות כל מה שרושמים במרשתת,
המילה בבון מחליאה אותי אז אני פשוט מדלג על התגובות.

הסיבה שפוסט אף נכשל בגלל שהוא היה הומוגני ומשעמם, הכוח של hoops מגיע מהקהילה הצבעונית שלו, ברגע שאתה מסנן את כל הרעשי הרקע אתה מפסיד גם את הצלילים המיוחדים שהם מפיקים.

NBA בדם
12/08/2024 17:49:08

אני גם חושב.
לחסום מגיבים זה לא פתרון.
צריך פשוט לדבר בכבוד אחד כלפי השני

שי אבן צור
12/08/2024 18:27:53

רוע… הלכת רחוק

אכן, קראתי למישהו זבאלה לא מזמן. אני חושב שזאת הפעם הראשונה שאי פעם עשיתי זאת ואני לא מתחרט על כך כי זה היה מוצדק לחלוטין (הבנאדם אשכרה ציפצף על מנחם! אני לא שותק על גילויי חוצפה וחוסר כבוד ברמה כזאת מקוממת)

אני זוכר תקופה שהופס היה תוסס וצבעוני עם דיונים מעמיקים, כבוד בין אנשים ובעיקר, א-ה-ב-ת המשחק!

לא מעט אנשים מעולים מאז כבר לא נמצאים פה מכיוון שזה כבר לא מה שהיה (לא רק אלה שהקימו את פוסטאפ) וזה ממש חבל לי

אני מתגעגע להופס של פעם! אני מתגעגע לפוסטים של 1000 תגובות במהלך הפלייאוף כשכולם ענייניות, מלאות התלהבות והנאה ומלאות באהבת משחק טהורה!

נכון לעכשיו יש יותר מדי שנאה למשחק, לשחקנים (לפעמים זה מרגיש כאילו השחקן המדובר שדד את אותו מגיב או רצח מישהו קרוב אליו…), למאמנים (באיזה עולם סטיב קר חלאה? smh)

נכון לעכשיו יש יותר מדי דיסקרדיטציה שזה לגמרי אחד הדברים הבלתי נסבלים מבחינתי! אנשים אשכרה מתווכחים על עובדות ומתרצים כל היום למה הישגים של שחקנים/מאמנים לא באמת נחשבים ומעיזים לטעון כל מיני טיעונים שגורמים לי (מאמין שלא רק לי) להזדעזע! לברון צ'וקר? סטיב קר אחד המאמנים החלשים בליגה? באמת???

וזה עוד לפני שדיברנו על הטרמינולוגיה: שקץ, בבון, WWE, בידורסל ועוד ועוד ביטויים שנועדו להקטין, להשפיל ולזלזל

אם הייתי נתקל בזה פעם ב.. ניחא. אבל זה דופק במוח כמו קומפרסור ולא מרפה

והזלזול, הו הזלזול… GM שלקח קבוצת סיבוב ראשון בפלייאוף והוביל אותה ל WCF הוא "חסר מושג" (בסדר, הבנו – הטרייד על גובר היה גרוע)

כל זה נכתב בנחרצות מוחלטת! אין מצב שנפלה כאן איזשהי טעות, זה נכון במיליון אחוז! אם תנסה לאתגר את זה עם עובדות או, חלילה, לטעון אחרת אז יש סיכוי מצוין שלא תצא מזה במשך שעתיים…

אני נתקל בזה כמעט בכל פוסט שאני נכנס אליו. בשלב מסוים זה כבר בלתי נסבל. זאת האמת!

כל זה בהחלט מאוד צבעוני אבל הצבע הזה לא מתאים לכל אחד

ציטוט של מגיב: "…מה הטעם להתווכח או להגיב…"

למה זה צריך להיות ככה???

באופן אישי יש לי קיבה חזקה ואני פעיל פה בתגובות אבל אני לגמרי מבין אנשים שפשוט… נמנעים

אז כן, זה fair enough לטעמי שמי שלא מעוניין בסחורה הזאת ומעדיף להימנע יוכל לפלטר אותה החוצה עבורו באופן אישי (במה זה שונה מחסימת ספאם?) אם, בעקבות זה, אנשים יפסיקו להימנע וזה יוסיף עוד מגיבים פעילים לאתר – זה יהיה נהדר!

מצד שני, מי שאוהב את כל זה ימשיך ליהנות בדיוק כמו עכשיו – win win!

נ.ב. לא מצטער על הניסיון של פוסטאפ. נכון, זה לא צלח אבל זה כל מה שזה. מי שלא עושה, לא טועה וגם אף פעם לא נכשל

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שי אתה מזכיר את הצבא ב6.10 אנחנו יודעים הכי טוב חמאס מורתע.
אתה חושב מאמן nba זה איזה משהו מיוחד? הוא לא מבין יותר מאוהד ממוצע פלוס. הוא פשוט מגיע לתפקיד,דרך מכרים ובסוף תלוי בכוכבים. סטיב קר בלי סטף היה כמו ווס אנסלד מה לעשות זה המחשבה של רבים.
יש הרבה אוהדים שמבינים הרבה יותר טוב ממאמנים רבים.
מבטיח לך תן לכמה אוהדים לאמן את דטרויט למשל והם מביאים יותר w ממונטי הגדול.
הרבה אנשים שונאים את מה שנהיה מהליגה מה לעשות זה המציאות. שאני רואה שחקן מטייל ואפילו לא מתאמץ והולך ויש,דאנק והשדר מתלהב איזה מהלך זה למכור שקר.
זה דוחה אותי הקליר פאת ושמנסים למכור את זה בהתפתחות הכשרון, המשחק, ריווח ושטויות בולשיט זה הכל שיפוט ומה שמוכתב מלמעלה לגבי האפשרות לשמור.
זה דוחה אותי שמנפחים סטט לכוכבים ורושמים אס למישהו שמסר לשחקן ליד החצי ואז הוא עבר 2 שחקנים והטביע בסיבוב.
רוצים לראות כדורסל טהור אמיתי עם לחימה והגנות לא טיולים של שחקנים עם 50 מיליון לעונה שמטיילים וזורקים זין

שי אבן צור
12/08/2024 21:58:30

שמעון, יש בליג פס פינה קצרה, דקות בודדות, שנקראת coaches corner שבה המאמן מנתח למראיינים מהלך שעל פניו נראה פשוט מאוד לאוהד הממוצע וכשאני רואה את זה אני חושב "יא אללה, כמה מורכבות במהלך אחד פשוט…" ומבין שככל שאני יודע יותר אני לא יודע כלום בעצם

מבחינתי, לומר שכל אוהד ממוצע םלוס מבין כמו מאמן NBA זה כמו לומר שכל אחד שלמד לוגיקה בתיכון מבין אלגוריתמיקה ברמה של מנהל מחלקה בחברת הייטק

מצטער, אני לא מקבל את הקביעה שמאמן מגיע דרך מכרים ותו לא. זאת משרה של מיליונים בשנה. נושא משרה כזו צריך להבין את המשחק, צריך התאים שיטה שתמצה את היכולות של הרוסטר שלו, צריך להיות מתואם עם ה GM ע"מ להגשים את החזון שלו, צריך לדעת לנהל אגואים שמרוויחים מיליונים על גבי מיליונים בשנה, צריך לדעת להתגבר על מכשולים כמו פציעות וכו' וגם לדעת לבצע התאמות בין ותוך כדי משחקים – כל זה בתנאי לחץ מטורפים של אוהדים תובעניים, תקשורת שיכולה להיות אכזרית והנהלה שמצפה לראות תוצאות. כל זה בשעה שהמון המון כסף מוטל על הכף.

לא נראה לי שאוהד עם הבנה ממוצעת פלוס מסוגל למלא תפקיד כזה – צריך ידע נרחב, ניסיון כשחקן או כמישהו שהתחיל מלמטה (ספולסטרה התחיל כמנתח וידאו, סטיבנס התחיל בתפקיד זוטר במכללות) ולמד את כל האופרציה הזאת.

יש שני דברים שאני לא סובל:

  1. מתן קרדיט למי שלא מגיע
  2. לקיחת קרדיט ממי שכן מגיע

מה ז"א "סטיב קר בלי סטף היה כמו ווס אנסלד"?
אם זאת המחשבה אז בוא נרחיב אותה:
מי זה רד אורבך בלי ראסל וקוזי?
מי היה שומע על פט ריילי בלי מג'יק וקארים?
מה שווה פיל ג'קסון בלי ג'ורדן, פיפן, רודמן ואח"כ שאקובי?
איזה אפס פופ בלי דאנקן, מאנו ופרקר?

מה, שכחת שקר לקח קבוצת סיבוב ראשון בפלייאוף והפך אותה לאימפריה? אני לא מדבר רק על התארים, אני מדבר גם על הדרך – שכחת איזה כדורסל יפהפה הם הציגו?

אתה מבין? זה מה שמחרפן אותי אצלך – זכותך לא לאהוב את הפרסונה ולא משנה הסיבה אבל לקחת מבנאדם את הקרדיט שמגיע לו (את כל זה הוא עשה עם אותו רוסטר של שנה קודם) זה נמוך, מצטער.

ונגיד שזה מה שאתה חושב ומאמין בו, עדיין, להטיף את זה באדיקות של מיסיונר צלבני מימי הביניים זה לא קול – זה מתיש.

עדיין, ופה אני מסכים איתך – בהחלט יש קטעים שמאמן כזה או אחר עושה איזשהו מהלך שאתה אומר לעצמך WTF ובצדק גמור. זה עדיין לא אומר שאתה אשכרה יכול להיכנס לנעליים שלו

לגבי השיפוט אני הכי מסכים איתך:
תנו לשמור גד דמט!
תשרקו מאוזן! הכוכב גם ככה טוב יותר מהיריב שלו אז למה לעזור לו??? WTF???
אבל מה הקטע? כך זה היה מאז ומעולם! אני זוכר את הקטע מהסרט על טים דונהי בנטפליקס שהוא שרק לג'ורדן צעדים ואחרי שפיל ג'קסון השתולל הוא אמר לו "היי פיל, זה צעדים ברורים" אז ג'קסון אמר לו "כן, אבל אתה לא שורק את זה לבחור הזה…" – פאקינג להקיא!
יותר מזה: ברור לשנינו שסטרן הדליף את הפרשה לפני שהחקירה הפדרלית מוצתה ע"מ לסכל חשיפה שהיתה מזעזעת את אמות הסיפים.

אתה יודע מה הקטע? כ-ו-ל-ם ערים לדבר הזה.

כולם גם מבינים שבסוף בסוף, כשהקבוצות הטובות ועמוסות הכוכבים נפגשות ראש בראש אז השיפוט חייב להתאזן כי ההטיה לכוכבים מתקזזת (אלא אם כן מדובר בלייקרס 😊)

ועדיין, גם כאן אתה מטיף על זה באדיקות מיסיונרית שוב ושוב בכל בלוג חי ובכלל – רבאק, אנחנו רואים את מה שאתה רואה ומבינים שזה אותו ח*א שתמיד היה וכנראה תמיד יהיה. אתה לא צריך לטחון לנו את זה שוב ושוב ושוב (ושוב) – תן ליהנות מהמשחק

האמן לי – אני מחשיב את עצמי כאוהד עם הבנה ממוצעת מינוס ובטוח שפחות ממך.
זה נאמר בלי גרם של ציניות: אני יודע שאתה משחק (משהו שלא עשיתי עידן ועידנים ואני לא אצליח להכניס כדור לטבעת גם אם היא תהיה בקוטר מטר והסל יהיה בגובה מטר וחצי), בבלוגים החיים יש לך מדי פעם אבחנות יפות שאשכרה מחכימות אותי ואתה לגמרי חי את הענף – אני מאוד מכבד את זה. אשמח לראות יותר מזה ופחות קליר פאת, WWE, שקצים, בבונים, בידורסל וכו'
נשבע לך ששבעתי מזה די והותר

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 21:13:03

שי זיכרון סלקטיבי יש לך, אני זוכר אתר מאוד פוגעני ודורסני שלא מקבל את האחר. הרבה תגובות לא ענייניות שיורדים לקווים אישיים.

אין בעיה עם הניסיון של פוסט אפ, רשמתי רק למה הוא כשל, למרות הכתיבה…

שי אבן צור
12/08/2024 22:13:44

ברוך, אני מכיר את עצמי לא רע – כבר 53 שנה 😊
אז ככה:
לא מקבל את האחר – אין מצב אחי
פוגעני ויורד לקווים אישיים – חייב להודות ביושר שיש מצב אבל זה אף פעם לא קורה סתם כך. תמיד יש סיבה. אחת משתיים: או שהבנאדם התנהג בצורה דוחה להחריד (תגובת הזבאלה) או כתגובה למישהו שעשה את זה כלפי

עוקצני או סרקסטי – נכון אבל זה בגבול הלגיטימי

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2024 22:55:38

לא דיברתי אלייך, דיברתי על אתר הופס הישן, היה בו דאבל סטנדרט ובריונות כלפי השונה. אני חוויתי את זה על בשרי, אני לא מתייחס יותר מדי לתגובות באינטרנט.

״אבל זה אף להודות לא קורה סתם כך״ – אתה כנראה לא זוכר מה היה באתר וזה בסדר, גבול הלגיטימי? אני זוכר את אחד הכותבים שלא אציין את שמו קורא לאחד המגיבים להתאבד״, אחד נוסף חושף פרטים אישיים של מגיב …

https://hoops.co.il/?p=140892

דוגמא קטנה

שי אבן צור
12/08/2024 23:20:30

הו הו, חתיכת היסטוריה – אשכרה לא זכרתי כלום מזה…
משהו מהדוגמאות שציינת קשור אלי ספציפית? זה אני שקרא לאחד המגיבים להתאבד (אם כן שלח לינק. כמו שאמרתי – חייבת להיות סיבה)? זה אני שחשף פרטים אישיים של מגיב?

מקריאת התגובות שלי בפוסט הזה אפשר ללמוד שלא הסתרתי ולא התחבאתי בשום שלב
העמדה המוסרית/עקרונית שהצגתי אז היא בדיוק העמדה שהייתי אוחז בה היום

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
עידו גילרי
12/08/2024 23:55:54

איזה קטן יצאת שם… מדבר בלי לדעת מה באמת קרה.

עידו גילרי
12/08/2024 23:57:21

מה שכן צודק לגמרי לגבי הנוסטלגיה המזויפת כאילו פעם הכל היה נפלא וטוב.

שי אבן צור
13/08/2024 6:50:12

לא הכל היה נפלא וטוב אבל יותר טוב מעכשיו זה בטוח

אם זה היה בא רק ממני אז ניחא
גם אני וגם אתה רואים תגובות של אנשים ש"מעיזים" לומר את אשר על ליבם מדי פעם – הם נמנעים להגיב בגלל האווירה כאן

זה לא היה אז

עידו גילרי
13/08/2024 7:32:31

גם אז היו כאלה.
אז לדעתי השיח היה יותר "אלים" היום יש פשוט ווליום שוטינג של מגיבים מעיקים. מה עדיף. באמת שלא יודע להגיד.
מה שכן כשאתה אומר שאתה מאחורי הדברים שלך הכוונה גם לקריאה לאחד המגיבים להתאבד? מקווה מאד שלא.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
שי אבן צור
13/08/2024 8:48:43

לא זוכר שעשיתי את זה – אם כן, זה לגמרי מגעיל (ואני אומר את זה בלי לדעת באיזה קונטקסט נאמרו הדברים)

עידו גילרי
13/08/2024 9:00:44

אם אני זוכר נכון זה היה על התבטאות די מגעילה של הייט אשברי, אבל אני לא מתחייב על הזיכרון שלי.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
שי אבן צור
13/08/2024 9:23:17

קשה לי להאמין מהסיבה הפשוטה שאני ממש מחבב את הייט אשברי
אבל לך תדע, גם הזיכרון שלי לא מה שהיה פעם…

ברוך רובין
ברוך רובין
13/08/2024 1:03:47

הרבה מים זרמו בנהר מאז (:

עידו גילרי
13/08/2024 7:29:44

ועדיין זה הפוסט שהבאת כדוגמה לדאבל-סטנדרד ולבריונות. כנראה שלא מספיק מים…

שי אבן צור
12/08/2024 22:27:12

אגב, לגבי פוסטאפ – לא יודע אם הניתוח שלך לכישלון מדויק אבל מה זה כבר משנה, אילי פט מט

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:50:32

לברון צ'וקר. מוזמן לחסום אותי. אחרי כן אנשים שואלים למה משתמשים פה בביטוי משטרת המחשבות. איפה אור? אני אמרתי אומר ואגיד מה שאני רוצה. נקודה. ולברון הוא צ'וקר. דרך אגב לא זוכר שהיו לי איתך יותר מידי ויכוחים בעבר. ולפעמים הסגנון שלך הרבה יותר בוטה משל אנשים אחרים פה. לתשומת ליבך. אתה לוקח את העניין קשה מידי. תרגיע. האתר לא שלך ולא של אבא שלך ותקרא טוב את מה שברוך כתב לך. יאללה לרדת מהעץ ויפה שעה אחת קודם.

Last edited 1 month ago by thetroll
אור
אור
13/08/2024 1:10:32
Reply to  thetroll

אני פה, אף אחד לא ממשטר לך את המחשבות, אתה כנראה לא מבין את משמעות המושג. אם מישהו בוחר לחסום מישהו אחר או אותך זה עניין שלו, לא משפיע עליך ולא על כל שאר המגיבים שרואים מה שכתבת. אם באתר היו מתחילים למחוק תגובות שנוטות לצד מסוים ואחרות לא – זה משטרת מחשבות. שמחתי לעזור

Last edited 1 month ago by אור
שי אבן צור
13/08/2024 6:58:36
Reply to  אור

בול

שי אבן צור
13/08/2024 6:42:02
Reply to  thetroll

מישהו מונע ממך לכתוב את מה שאתה רוצה?

אני חושב שג'ורדן אוברייטד בטירוף ומג'יק נגר! זכותי ואף אחד לא יסתום לי ת'פה! ואני אכתוב את זה כמה פעמים שאני רוצה ואתנצח על "האמת שלי" (אחד הביטויים השנואים עלי) מצאת החמה עד צאת הנשמה. אף אחד לא ימחק לי שום תגובה.

אתה יודע מה מצחיק? כשהזכרתי לך את גיים 6 נגד בוסטון ב 2012, ענית לי שזאת התפלקות…

אני מניח שהשלשה שבאה לפני השלשה ההיא של ריי אלן גם התפלקה לו איכשהו

אני מניח שמשחקים 5-7 ב 2016 גם היו התפלקות – כולל הבלוק על איגי שאיכשהו התפלק לו

אז תמשיך לטעון שלברון צ'וקר אלף פעם – מזל ששאר העולם רואה את המציאות נכוחה. כמו שמזל שכולם מבינים בניגוד אלי ש 2=1+1

דבר אחד בטוח, אם אני אטחן את המוח לכולם ש 3=1+1 בסוף ימאס להם ממני, ככה זה עובד בחיים ואם הם יתרחקו ממני בסוף זה לגמרי עלי כמו שאם לאנשים יימאס לשמוע את "האמת שלך" על לברון זה יהיה לגמרי עליך

איפה אמרתי שהאתר שלי או של אבא שלי שנמצא 6 פיט אנדר?

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
עידו גילרי
13/08/2024 7:33:40

שי אתה מספיק ותיק כדי להבין שההתקרבנות היא הנשק מספר 1 של כל המגיבים האלה.

שי אבן צור
13/08/2024 8:51:40

יאפ

שי אבן צור
12/08/2024 10:07:51

אנדרואיד:

3
שי אבן צור
12/08/2024 10:09:59

הקוד (הסברים על השורות המודגשות בסוף):
======================================================================

// ==UserScript==
// @name        Hide Specific User Comments From Hoops
// @namespace   http://tampermonkey.net/
// @version     1.1
// @description Hide comments from specific users on a website
// @author      You
// @match       https://hoops.co.il/*
// @grant       none
// ==/UserScript==
(function() {
   'use strict';
   // List of usernames to block
   const blockedUsers = ['שי אבן צור','ישראל ישראלי','Israel Israeli'];
   // Function to hide comments from blocked users
   function hideComments() {
       // Query all comment elements (adjust the selector based on the website's structure)
       const comments = document.querySelectorAll('.comment');
       comments.forEach((comment) => {
           // Check if the comment contains a blocked user's name
           blockedUsers.forEach((user) => {
               if (comment.querySelector('.wpd-comment-author').textContent.includes(user)) {
                      comment.style.display = 'none';
               }
           });
       });
   }
   // Run the function once the page is loaded
   window.addEventListener('load', hideComments);
   // Optionally, run the function when the page content changes (e.g., new comments are loaded dynamically)
   const observer = new MutationObserver(hideComments);
   observer.observe(document.body, { childList: true, subtree: true });
})();

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
שי אבן צור
12/08/2024 10:12:17

הסבר על הקוד:

4
microwave
microwave
12/08/2024 12:49:10

תודה שי

אני חושב שלחילופין יש דרך נוספת באמצעותה ניתן לשפר את נראות ורמת האתר

פשוט לא להגיב לאותם אלו שמתייחסים לאתר כאל קבוצת ווטסאפ פרטית שלהם

מתי שהוא יימאס להם להתכתב בינם לבין עצמם ובסוף באמת ייפתחו קבוצת ווטסאפ פרטית 😉

שי אבן צור
12/08/2024 12:56:03
Reply to  microwave

עבד לך?

עמיחי קטן
12/08/2024 10:17:43

תגובת העורך הראשי:
תודה על ההתחשבות וההבנה. כמו שהתחייבתי, אני לא נוגע בתגובה הזאת (או בתגובות אחרות לצורך העניין). אם יש מישהו שההסתרה הזאת תפתור עבורו בעיה או תגרום לו להרגיש נוח יותר באתר, שיהיה לו בהצלחה.

שי אבן צור
12/08/2024 10:20:03

אחלה עמיחי! התרשמתי מההגינות וההוגנות👍

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
12/08/2024 11:46:53

אתה לא נוגע באיזו תגובה? אני לא רואה כלום..

שי אבן צור
12/08/2024 11:56:24

בתגובה הזו שמסבירה כיצד ניתן להסתיר תגובות לא רצויות

https://hoops.co.il/?p=322718#comment-1990091

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
12/08/2024 19:20:26

חח אני צוחק.. כאילו הסתרתי את התגובה.

שי אבן צור
12/08/2024 19:34:28

🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/08/2024 10:32:11

תודה רבה מנחם

אלכס דוקורסקי
12/08/2024 11:33:31

מנחם, תודה רבה. נהניתי מאוד לקרוא.

דה שוט
12/08/2024 11:49:34

לפני שלוש שנים בטוקיו דוראנט לילארד הולידיי ובוקר לקחו מדליית זהב…
בשקט
בצניעות
בלי כל הטירוף התקשורתי שהביאו לברון וסטף ואמביד הטווסים (כן כן גם קרי)
על לברון כל מילה מיותרת. זה מכונת יח״צ פסיכית.
אמביד גם שם את עצמו במרכז העניינים עם המון צומי כמו לילד קטן
והחגיגות של סטף היו מביכות – התרגש מאוד וחגג בשאגות והשפלות ליריב שכל כך לא מתאימות לרוח האולימפיאדה.
תראו את ההבדל בין המחווה של המתעמלות האמריקאיות לברזילאית לבין תנועות הטו סמול וגוּד נייט של סטף ולברון.
נבחרת הצומי והיחצ… רוח המפקד…
מאוד התאכזבתי מהם

Last edited 1 month ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

היום זה בכל מקום דרוש מחקר אנתרופולוגי על התפתחות הRMB ובניו. תכלס שווה פוסט בפני עצמו אם יהיה לי זמן להשקיע.
ילדים קטנים היום שואגים ועושים שרירים אחרי לייאפ מסכן בלי שומר, חיים בסרט.
רואים את הליצנים בwwe ומחקים אותם.
גם פורנייה שאג וקילל, גם בוגדן עשה כדור בראש מאת כרמלו.
השרירים והשאגות הפכו לנחלת הכלל יש אפילו שחקנים מיוחדים שזהו כל תפקידם על הספסל מניפים גם מגבות ועושים גלגול כדור באולינג קבוצתי על הספסל. בעתיד מעריך שהתפקיד יקבל גם תגמול שכר גבוה יותר עקב האלמנט הבידורי.
אני לא זוכר מי הראשון שהתחיל עם השאגות בעבר אלו היו מבטי נעיצה או מבט כועס עי מייקל ועוד כמה שהטביעו, שון קמפ בהטבעה הגדולה גם נתן מבט, קובי היה נותן מבטים,
בנוסף למבט היה את תנועת הנו נו של דיקמבה.
לא זכור לי משהו מיוחד עם קליעות ללא דאנקים למעט טראש טוק אבל תנועה מיוחדת לא זכורה לי.
שאק זכור לי כמקלל סדרתי ונועץ מבט אחרי דאנקים מאדאפאקרס.

לגבי תנועות הקליעה מעניין מי היה הראשון שסימן את התנועה 3 עם האצבעות אחרי כל סל, זה נראה לי היה האבטיפוס הראשון. מי שימצא יקבל סוכריה ממנחם, לי אין מושג.
אחכ לדעתי הגיע כרמלו מהחלוצים עם תנועת הכדור בראש ואז התפתח גיימס הארדן עם תנועת הבישול או גלגול כדור לסל (לא הבנתי איזה מהם הוא מסמן) אחרי שלשה.

השאגות התחילו הרבה לפני אני זוכר את קנת פאריד שואג, לא זוכר אם השקץ שאג באמצע שנות ה2000, מי היה השואג הראשון? גם אין לי מושג לעונים נכונה יוגרל חבילת בוטנים ממנחם.

יש גם את תנועת השרירים והפרצוף המאד כועס עם השפתיים כלפי מעלה ומבט מעוקם (זה שונה מהכועס הרגיל) שזה לדעתי הומצא עי ראס ואחכ השקץ אימץ אותו והם די בלעדיים בזה.

יש גם את תנועת המכות על הראש של הטבעתי עליך שזה גם לא ברור מי המציא.
לעונים לשאלה הפרס קילו חצילים מבית מומי, אספקה עד הבית.

החדשים הם

תנועות הגוד נייט הומצא עי סטף.

תנועות הטו סמול לדעתי עי גה מוראנט וכבשה את העולם.

ההתפתחות האחרונה באבולוציה זה תנועת הזיון של אנתוני אדואדרס, בקרוב גם ילדים יעשו😆😆

מה התנועה הבאה שתכבוש את העולם?
דסקסו בתגובות

Yinon Yavor
12/08/2024 13:00:47

ההשראה מערן זהבי ותנועות ה"פיו פיו"

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/08/2024 15:10:05

בנושא השלשות זה סיפור ארוך וגם שאלה של מה נחשב מבחינה של תדירות(האם נדרש אחרי כל שלשה) אבל נוביצקי עשה את זה עוד בשנות התשעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן בתדירות גבוה היום כולם מסמנים 3 ישר מי הביא את זה לעולם זה הכי מעניין אחכ נתעסק בתדירות. נכון דירק היה מרים יד הרבה אחרי 3

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/08/2024 17:19:47

זכות הראשונים לחגיגה קבועה לאחר שלשה כנראה שייך לקוונטין ריצ'רדסון
מלו כנראה אחראי לפופולריזציה של זה שהביאה למצב שבו כל כך הרבה עושים את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפה קוונטין תרם לאנושות. מנחם לך סוכריה.
מה עם השאגות זה הכי מסקרן אותי מי הראשון ששאג

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/08/2024 3:32:00

לא חפרתי בעניין אז אני ממש לא בטוח בזה בכלל אבל על פי זכרון בלבד KG אשם

NBA בדם
12/08/2024 13:12:27
Reply to  דה שוט

את הנבחרת בטוקיו אף אחד לא יזכור בראי ההיסטוריה. אחת האפורות ששלחו גם אם היא עשתה את העבודה.
אחת האטרקציות הקבועות באולימפיאדה זה הדרים טים, שזה לא רק מבוסס על יכולת, אלא במיוחד על שמות נוצצים עם ההילה וכל הנצנצים.
האוהד הממוצע לא ממש יזכור את את הטורניר בטוקיו. אולי הוא יזכור שדוראנט היה שם מצויין כהרגלו, כחלק מזה שהוא הגואט של האולימפיאדות עם 4 מוזהבות.

דה שוט
12/08/2024 13:50:57
Reply to  NBA בדם

זה בדיוק העניין.
יש הייפ מזויף סביב הנבחרת הזאת – ברוח היחצ של לברון, התגרנות של אמביד והשחצנות המלגלגת של אנשי ג״ס (רק קליי וגרין חסרים פה).
בפועל ניצחה בדרמה איפה שלא היה צורך. סרביה כמעט הפסידה לאוסטרליה וצרפת משחקת בלי גארדים.
כמו שאמרתי – הם מאוד מאכזבים – ביכולת ובעיקר בהתנהגות – ומדובר בשחקנים וותיקים לא בילדים (לברון וסטף – התנהגו מגעיל)
.
שמעון אחלה פוסט על היסטורית השאגות.
.
עגל – העלית נקודה מעניינת. שווה בדיקה.

NBA בדם
12/08/2024 14:00:37
Reply to  דה שוט

ההייפ על הנבחרת הנוכחית לא נובע מהערכת יתר לגבי היכולת. ידוע לכל שהיא לא ברמה של הגדולות באמת.
שלושת הכוכבים הגדולים שמשחקים בפעם היחידה והאחרונה יחדיו זה סיפור גדול הרבה יותר מיכולת לא משביעה רצון. זה לא מה שיזכרו ממנה, רק את "הריקוד האחרון" של שלושת הגדולים ששלטו בתקופה הנוכחית ובאו לסיבוב פרידה.

דה שוט
12/08/2024 15:26:58
Reply to  NBA בדם

עשו מזה יותר מדי דרמה – ומי שעשה את זה היו סטף ולברון. דוראנט בא לכל האלוימפיאדות, הוא לא הגיע לפריז כדי לעשות סרט על עצמו. לברון בא בפירוש בשביל זה וסטף אחרי ההצגה מול סרביה (מי שישמע, בקלאץ' שם כולם!! קלעו: דוראנט, בוקר, אמביד, לברון, סטף, ושוב דוראנט) קצת איבד את זה ונכנס לסרט סביב עצמו.

NBA בדם
12/08/2024 15:56:59
Reply to  דה שוט

שאפו לדוראנט על ההתמדה בלהגיע לכל אולימפיאדה, אבל במידה רבה זה שירת אותו לא פחות מזה שהוא נתן שירות לנבחרת.
הוא בנה לעצמו בעמל רב ובצדק גמור את התואר של הכדורסלן האולימפי הגדול בהיסטוריה, שזוהי תעודת ביטוח לקריירה הדי מפוספסת שלו, בטח ביחס לכישרון העצום.
לברון עם 2 מדליות זהב אולימפיות בסגל עמוס כוכבים ב08' ו12', לא הרגיש צורך להטריח ולהתיש את עצמו סתם בקיץ. הזכיות הבאות לא היו מזיזות יותר מדי את המחט.
במצב שהנבחרת התחילה להפסיד באליפויות עולם האחרונות, הוא ראה את עצמו כמי שיכול "להחזיר את כבוד המולדת" + ההזדמנות האחרונה שלו להתחרות על תואר משמעותי (עם כל המשמעויות שזכייה בגיל 39.5 תקנה לו ללגאסי, שעוד יותר מתעצמת עם היכולת הכבירה שלו ומצטיין הטורניר שקיבל).
סטף כמו לברון, לא הרגיש צורך להתחרות לפני, אבל לברון הסביר לו את חשיבות המהלך למורשת, וסטף הרוויח פעמיים: גם אסף את התואר האחרון שהיה חסר לו בארון וגם נתן 2 משחקי נוקאאוט לפנתיאון שייזכרו בספרי ההיסטוריה של האוליפיאדות.
לסיכום שלושת הגדולים מאוד הרוויחו מהטורניר הזה, כל אחד מסיבותיו שלו, וההחלטה של שלושתם לשחק בפעם האחרונה והיחידה ביחד העצימה עוד יותר את ההישג שלהם כי זה הוסיף מימד של יוקרה והילה לזכייה.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת

עגל
12/08/2024 13:41:18
Reply to  דה שוט

אתה צודק אבל הכי גרועים – בפער עצום! – היתה הדרים טים המקורית.
ממש סלדתי מהם בזמנו (בייחוד מבארקלי)

yaniv
yaniv
12/08/2024 14:17:23
Reply to  עגל

באמת??? אני כל כך התרגשתי מהם ,וכל כך חיכיתי לראות אותם משחקים כל השמות הכי גדולים ,מגיק לארי וגורדן באותה קבוצה.עד היום יש לי את החולצה שלהם שמורה בארון

עגל
12/08/2024 17:16:46
Reply to  yaniv

התרגשתי ממקבץ כזה של כוכבים.
אבל גם כעסתי על ההתנהגות השחצנית שלהם (זוכר את ההתבטאויות של בארקלי איך הוא דורך/מועך/מקמט כל מי שיתמודד מולם?). הם מאוד נהנו משובל המעריצים שהלך אחריהם.

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 14:05:36
Reply to  דה שוט

תודה רבה מוריה
בזכותך הלכתי לבדוק מה טייטום עשה באולימפיאדה הקודמת.
קודם כל הוא שיחק 20 דקות בממוצע למשחק!
חוץ מזה נתן בממוצע 15 נקודות, משחק אחד 27 נקודות ב 24 דקות.
להגיד שהוא לא בכושר? פשוט לא היה לו טוב ואחת הסיבות היא לברון גיימס.
מקווה שניפטר סוף סוף ממכונת יחסי הציבור הזה.
מאחל לאוהדי הלייקרס שיפרוש ויאפשר בנייה מחדש.

דה שוט
12/08/2024 14:31:31

כתבתי מהזיכרון ולא זכרתי אם טייטום שיחק.
מסתבר שגם מידלטון היה שם, וגרין (ואדבאיו).
זאת הייתה נבחרת מאוזנת וחזקה עם מאמן שפחות עושה משחקי חברה (פופ). ללא אמביד – אני מאמין שהיא מנצחת את זאת של היום (עם סטף היא יכולה להתמודד, עם אמביד פחות).
היא עברה את ספרד ואת אוסטרליה לפני הגמר, בשקט, בלי דרמות.
מי זאת סרביה האימתנית? דלבדובה ומילס הקשישים כמעט ניצחו אותה.
הנבחרת של טוקיו הייתה עושה שם קצת הגנה וכל הפוקסים של כוכבי העל אברמוביץ(!!) ובוגדנוביץ(נו באמת) לא היו מתחילים בכלל. נבחרת טוקיו שמרה : הולידיי, טייטום, דוראנט, גרין, אדבאיו, מידלטון… באו לעבוד לא לעשות סרט "המלך האחרון". גם בוקר ולאבין היו שם.

שוב – הנוכחית איכזבה מאוד – בכל הרמות.
הספסול של דוראנט בפתיחות (מה זה השטויות האלה)
הספסול של טייטום, אי ההזמנה של בראון (קר המענטש)
חלוקת הדקות לפי משחקי חברה
חוסר המוכנות להגן (שחקני בוסטון נדבקו ברוח הכללית מהר מאוד)
הדגירה של לברון על הכדור
ההתנהגות המחרידה של אמביד ושל אנט
החגיגות המביכות של סטף
וסליחה מכל מי ששכחתי

הייתה הרגשה שהם באו לשרת את המורשת של לברון, אבל הם מאוד נהנו מזה – אז אי אפשר להאשים רק אותו.
תסתכלו למשל על שריקת הסיום מול סרביה – סטף על הספסל – הוא מיד מזנק ורץ בטירוף ללברון. כולם מדברים על התמונה כאילו לברון מפרגן לסטף – אבל מי שרץ למי שם זה סטף ללברון. כמו ילד שרץ לאבא שיאהב אותו יחבק אותו. לי זה קצת צרם.

Last edited 1 month ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 14:53:16
Reply to  דה שוט

עצם זה שדוראנט לא פתח במשחקים?
זו החלטה משותפת לקר וספולס או שגם למאמן לברון היתה מילה בעניין? וזה עוד לפני שהכנסנו את סיפור בראון ווייט לסיפור. חייב להגיד בזהירות שלא אתפלא עם מאחורי הסיפור הזה יש תרגיל מלוכלך…. תחשבו אתם מה אולי ניסו להשיג פה?…
גיילן בראון חכם מדיי ליפול במלכודת הזו, אם היא קיימת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

שפוטי המלך הם יודעים שהתאגיד ישמור את התמונה ההיסטורית.
זה כמו התמונה של מייקל עם הגביע בוכה

דה שוט
12/08/2024 15:04:36

איזיאה תומאס בכה עם הגביע לפני מייקל – נכון?

NBA בדם
12/08/2024 15:10:35

אמת

אור
אור
12/08/2024 20:53:58
Reply to  דה שוט

כשפופ אימן גם אמרו שהוא לא מתאים / אין לו כוח / אין לו מושג

ולגבי הניתוחים הפסיכולוגיים שאתה כ"כ אוהב.. אשאיר את זה לך

thetroll
thetroll
13/08/2024 1:02:30

כל מילה

thetroll
thetroll
13/08/2024 0:59:40
Reply to  דה שוט

מדויק כולל הביקורת על המחוות של סטף שזה השחקן שאני הכי אוהב. לא מתאים.

Last edited 1 month ago by thetroll
אשך טמיר המקורי
12/08/2024 13:25:36

וומבי הולך ומתברר כבעיית ראש קלה אך משמעותית.
השתן עלה לו לראש הרבה יותר מדי מהר, כמו שקרה ללוקה.
לוקה זנח את המשחק הנכון ועבר ליידות שלשות בווליום מטורף ולנהל התקפה אגוצנטרית לחלוטין.
וומבי מעדיף לשחק כגארד בשביל הכיף האישי שלו, לכדרר על הקשת בין הרגליים ולזרוק המון שלשות אותן הוא קולע באחוז נמוך, במקום לנצל את נתוניו הפריקיים לטובת הקבוצה ונצחונות.
לא נראה לי שזה הולך להשתנות, אלא שהמגמה רק תתחזק, כי זה הכיוון שלה בינתיים והמאמנים שלו נותנים לו לעשות את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וומבי אמר שכדאי לnba ולפיבא להיזהר ממנו

אשך טמיר המקורי
12/08/2024 13:26:07

comment image

עגל
12/08/2024 13:48:11

תודה מנחם.
אני אוהב מאוד אתלטיקה ומסוגל לתת לטלויזיה לשדר קפיצה במוט/ריקת מוט/דיסקוס בלופ כשאני עוסק במשהו אחר, זה פשוט מרגיע. אפילו האישה מסכימה. ריצה זה בכלל שוס אדיר. נתגעגע.
את פאריס אני כמובן אוהב (מי לא?) אחרי שחייתי שם כמעט 4 שנים ועבדתי ברובע הלטיני. בוקר בוקר ב- rue mouffetard זה לא רע.

הצרפתים זה עם שמאוד אוהב ספורט והיה צפוי שהאולימפיאדה תצליח. הם גם חולי תרבות, והיו חייבים לדחוף קצת שירה יפה ואופרה לטקס הסיום, מה שכיבה אותי כי אני טמבל ישראלי ממוצע. מה שבטוח הוא שהאמריקאים ישימו הרבה רעש וצלצולים עוד 4 שנים.

דבר אחד מאוד חכם הם עשו, האולימפיאדה שכנה ממש בתוך העיר, ולא באיזה פרבר חיצוני עם "כפר אולימפי" סינתטי ומדכא. הם נוקטים גישה דומה עם האוניברסיטאות המובילות וה- grandes ecoles שלהם שנמצאים בתוך העיר; הם לא נכנעים ללחצי נדל"ן להוציא אותם מחוץ לעיר ומרוויחים כך חיי עיר עשירים בהרבה גם לסטודנטים וגם לתושבים.

thejanitor
thejanitor
12/08/2024 13:56:22

אחלה אולימיפיאדה, אחלה פיינל פור. סטף לגמרי אמויפי של הפיינל פור. לברון לגמרי אמויפי של הטורניר. הכל עניין של נרטיב.
.
סורי על הנקודה הקודמת, עדיין רגיל לכתיבה של לפני העידכון של מערכת התגובות.
.
נרטיבים, נרטיבים.
.
שימון אחרי הכל צדק בנרטיב שלו, סטף הגיע במאני טיים, הציל ללברון את התחת וכך הוענק ללברון את האמויפי.
.
בוקר טוב לכולם, בוקר הוכיח את גדולת נפשו להיות שחקן משלים.
.
משאיר כאן שתי שאלות לאויר:
1. האם בוקר באמת שחקן על, אובר אנדר פיניקס בעונה הקרובה – 5.5 מיקום לפליאוף, ולצד זה אובר אנדר: גמר כללי זה אובר, גמר מערב זה אנדר.
2. האם לברון והלייקרס מסוגלים להגיע רחוק (כולל כל ההתערבויות של התאגיד בטרייד דד ליין) אנדר אובר פליי-אין, ולצד זה גמר כללי זה ניצחון מוחלט בהימור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

1. לא יגיעו לגמר מערב
2. יסיימו 6 ומטה
3. כמובן צריך לדעת מי יגיע בטרייד דד ליין אבל פליי אין וגם פלייאוף יהיה גם יהיה.

4. גמר כללי ממש לא יהיה. לדעתי גם לא גמר מערב אבל זה כבר תלוי מסלול אם יפגשו את סקרמנטו ונא למשל אז כן יגיעו

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 14:43:17

סתם בא לי להזכיר לכם נשכחות, ובכן, אל למי שמסנן
https://www.youtube.com/watch?v=L0pVWafCNOc

John
12/08/2024 16:52:55

לגבי פריז מנחם, מסכים בהחלט. זו עיר נהדרת לאולימפיאדה. ברצלונה אגב השתנתה פלאים מאז האולימפיאדה. אני חושב שמה שהיה כל כך כיף באולימפיאדה זה אכן מה שאמרת על סדר ותיקתוק. יכולת בדיוק מופלא להתכוונן לתחוריות או לספורטאים שרצית ולפתוח טלוויזיה בדיוק בזמן התחרות שלהם. מזג האויר והאווירה הנהדרת אפשרה המון תוצאות איכותיות. מעולם לא ראיתי אולימפיאדה בה אין שום אירוע ריק. לא ברקדנס, לא בדמינגטון וגם לא הקלעים.

לגבי טורניר הכדורסל, אני דווקא חושב שהיה אחד החלשים עד חצי הגמר. יוון הגיעה חלשה מאוד למעט יאניס, חסרנו המון אירופאיות שתמיד מעניינות כמו קרואטיה, ליטא או טורקיה. הסיפור של דרום סודן מגניב, אבל לדעתי היה עדיף טורניר 16 עם 2 עולות וזהו. ולא טורניר 12 קבוצות. לא הייתה נבחרת למעט סרביה שבאמת הגיעה מצויידת ומוכנה עם סגל מאוזן ומאיים. צרפת במשבר פוינט גארדים והציגה את אחת ההתקפות האיומות בטורניר. הצרפתים מדברים על כל מני כוכבים, אך אילולי ויקטור, ההגנה שלה הייתה חצי ממה שהייתה. גובר נראה לא שייך והגארדים שלה בקושי עושים רוטציה בדיטרויט. גרמניה נתנה כמה תצוגות התקפיות, אך היה חסר לה את הפלייר של אליפות העולם, בה זו הייתה מכונה שבקושי עשתה טעיות. פרנץ נתן אליפות לא טובה ושרודר היה נהדר אך מחצי גמר לא ממש הגיע.

לגבי הנבחרת האמריקאית, צוות האימון הראה המון דברים מעניינים, אך ברמה הטקטית נפלו בקטנות שחשפו אי הבנה למגרש של פיב"א. זה כולל עזרה שוב ושוב על גבוהים בפוסט אפים שהובילו לשלשות פנויות בטווח קרוב יותר. זה הוביל להימורים רבים על חטיפות, אי תיאום בריבאונד הגנה, ירידה מתחת לחסימות לשחקנים שגם אם הם קלעים של 30% מספיק שלשה אחת להכניסם למגרש. מה שכן קר וצוותו ניהלו את דקות המשחק של הכוכבים באורך פלאי ממש, כשאף שחקן לא נסחט ולמעט פה ושם לא נפגע השטף האמריקאי. חשבתי שהליברטון יכל לעזור המון בהובלת הכדור מול הלוחצות, אך כעת הבנתי שהיה פצוע קלות כל הטורניר ולא רצו להשתמש ולסכן אותו. הגנתית הם מצאו את ההרכב שבו אפשר להחביא את קרי הכי הרבה וגם הרכבים שניתן בהם לבצע חילופים כמעט ללא פחד. הנבחרת הסרבית שהפסידה את הזהב בריאו ב-2016 הייתה מפחידה מזאת שעכשיו לעניות דעתי. יוקיץ' אומנם היה 70% ממה שהיום, אך היו לה גרדים מפחידים, ועד לתבוסה בגמר לארה"ב שחטה לא מעט קבוצות. האמריקאים הגיעו אז יותר בנויים למשחק פיב"א.

אבל למרות המשחקים הצמודים, ל-NBA מגיע סוף סוף את הכבוד הראוי לו. במיוחד ליורופילים ולמזעיפי הפנים. אין נבחרת אחת בטופ שלא תלויה באופן עמוק בשחקני ה-NBA שלהם. וזה לא שהאירופאים הגיעו ל-NBA ללמד את האמריקאים אחרי שעשו קריירה אירופאית. רוב השחקנים הבינלאומיים מגיעים היום בגיל צעיר להפליא ל-NBA. חלקם שחקנים שגדלו על כדורסל אמריקאי ושיחקו בארה"ב בתיכונים ובמכללות. רובם ביצעו קפיצות רק לאחר עונות ה-NBA שלהם. פרנץ וגנר הוא תוצר של אורלנדו. ראיתי אותו שנתיים לפני עונת הרוקי שלו כולל משחקים כששיחק בארצו ובמישיגן. אותו כנ"ל סבוניס, לאורי מרקונן ואני בטוח שאני מפספס עוד. הם כולם ביצעו את הקפיצות בתוך ה-NBA.

דניס שרודר, מזעיף הפנים והמתנשא החדש הוא 100% תוצר NBA. המחשבה שלי כשקראתי את הטוויט המתנשא שלו, זה שאולי יראה את אותו IQ הגבוה במשחק סתמי ביום שלישי באטלנטה בו בקושי ישן או התאמן ויום למחרת הוא צריך כבר לעלות על הטיסה הבאה. יאניס זו דוגמא בה כל הפיתוח המדהים שלו עשה במילווקי (כולל הפיזי שכולם מזלזלים באמריקאים המופלאים בעניין זה).

הטורנירים הבינ"ל משתמשים בחוקי הכדורסל ובממדי מגרש שעוזרים ליישר את שדה התחרות ( level the playfield). נראה את כל האירופאים האלה צולפים ב-82 משחקי NBA מטווח שרחוק בחצי מטר (אנא ראו את עונת הרוקי של מיציץ'), כאשר המשחק אורך 48 דקות ללא יכולת לחנות בצבע. נראה אותם ללא השיפוט שמאפשר להם לתפוס ידיים ולדחוף בצבע באופן שהוא יותר קשור בהיאבקות מאשר כדורסל. רק צריך לראות את הרמה ההגנתית של בוגדן בוגדנוביץ בפיב"א, שומר חיובי פלוס שלא מצליח לשמור על נעל ב-NBA. נכון שיוקיץ' ודונצ'יץ הם פרסים גדולים וחד פעמיים. אבל לפני שכול קבוצות ה-NBA רצות להחתים את גרסון יברוסלי ואת מתיאס ליזורט, כדי שיזכרו שה-NBA למרות כל החולשות חושפת את מה שטורניר קצר של 6 משחקים של 40 דקות לא יחשפו.

כל הברברת לומר שלמרות שאסופת כוכבי ה-NBA האלו הייתה מדהימה וכיפית, לא פשוט להחזיק את הדבר הזה ואני מאמין שאם זה לא היה קרי (אחד האשמים ההגנתיים הגדולים בפיגור לסרביה), אז זה היה שחקן אחר שמתעלה. בדיוק כפי שדוראנט עשה לא מעט בטורנירים האחרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

נראה אותם ללא השיפוט שמאפשר להם לתפוס ידיים ולדחוף בצבע באופן שהוא יותר קשור בהיאבקות מאשר כדורסל.

זה נקרא לשמור אף אחד לא דחף ידיים או אמר שאסור שיהיה מגע זה רק מה שהwwe מכר שנים ואתה חושב שידיים זה היאבקות אבל זה מה שרוצים לראות.
לא בקטע של מתנגשים וזריקות ראש והולכים לקו איליגל פוזשן וורטיקל.
איש לא חלק שהטובים ביותר בnba, זעוף הפנים קשור לwwe שהולך שם במקום כדורסל.
תאפשר שם לשמור וגם שם תקבל אותו דבר 82 משחקים אבל לא מאפשרים לשמור כי זה יוריד סטט של הכוכבים בקרוב לחצי ואז אי אפשר למכור שחקן מעולם אחר עם 20 נק. אבל עם ממוצע 35 הוא מעולם אחר….
זה כל התלונות של מזעיפי הפנים לא סתם שחקנים התחילו לקרוא לזה בידור הם גם יודעים ולדעתי התחרותיים שבהם היו מעדיפים את חוקי פיבא אבל כולם מקבלים כסף וסטט אז מה רע שותקים וכאילו מתאמצים במשחקים. זה ניכר מאד ולא קשור ליכולות או משהו שחקנים פשוט הולכים על המגרש. אומרים למה לשמור גם ככה יתנגשו בנו ונקבל פאול ניתן להם לקלוע והם יתנו לנו כולם מרוויחים 150 160 ממוצע 45 לכוכב,פלייר אוף דה מונט waaw

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

בלי סטף ודוראנט הם היו בבית בלי מדליה בכלל.
מסכים שאם סטף לא מתפוצץ דוראנט היה מתפוצץ הם שוברי שיוויון. יביאו מדליה עם ישראל שניהם יחד

NBA בדם
12/08/2024 17:28:18

גם בלי משחק הטריפל דאבל של לברון והתצוגה המרשימה של אמביד מול סרביה (שניהם היו נהדרים ברבע האחרון), הם היו מודחים.

thetroll
thetroll
13/08/2024 1:07:30
Reply to  NBA בדם

אל תעלב אבל הייתי מעדיף שאת הטריפל דאבלים יעשה האליברטון. על כל אסיסט שלברון נתן הוא היה נותן שניים. אל תשכח שכשאתה משחק פוינט גארד של נבחרת ארהב סביר להניח שהשחקן שמסרת לו יקלע. מסכים לגבי אמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

הnba לא חושף שום חולשות בפלייאוף שאיפשרו לשמור בוסטון אימללה את כולן.
להיפך הnba נותן לחולשות להפוך ליתרון אין לך קליעה? ניתן לך קליר פאת.
בן סימונס זה דוגמא קלאסית 17 נק בnba שחקן של 1.5 נק בפיבא אם היה בא לשחק.
אתה אומר יש שחקן אתלט תותח בוא נוריד ממנו הגנה בלי ידיים בלי חזה בלי באמפ עם גוף מיושר ואז הוא בלתי עציר 😅😅

NBA בדם
12/08/2024 17:38:20

הפלייאוף חושף גם חושף:
סימונס לא נחשף? ההדחה מול ההוקס שלקראת הסיום הוא מסר במקום ללכת לדאנק מחשש לפאול הובילה את פילי להיפטר ממנו.
קבוצות גדולות פוחדות לגעת בדרוזן כי הזריקה שלו מחצי מרחק בפלייאוף יורדת ברמתה בצוקה דרסטית.
אמביד עושה ככל העולה על רוחו בעונה הסדירה, בפלייאוף הוא מתקשה בעקביות לשחזר את אותה היכולת.

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 19:29:27
Reply to  NBA בדם

בית שימוש אתלטי?

NBA בדם
12/08/2024 19:32:28

לא יודע אם אתלטי במיוחד, אבל בית שימוש בהחלט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הפלייאוף בהחלט חושף עונה שעברה היה פלייאוף טוב נתנו לשמור

NBA בדם
12/08/2024 19:44:46

כל שנה נותנים

NBA בדם
12/08/2024 17:18:41
Reply to  John

+100

גיא הירוק
12/08/2024 18:00:45
Reply to  John

מסכים עם כל מה שאתה כותב,
אבל אציין נקודה אחת –
קרי שחקן חד פעמי.
מה שהוא עושה על הפרקט?
יש (והיו) מעט מאוד שמסוגלים לשחזר.
גם הנבחרת הכישרונית עם דוראנט באולימפיאדה הקודמת הפסידה (במשחק הראשון מול צרפת).

Avri
Avri
12/08/2024 18:31:33

גם היום אנשים קודחים, כמה תגובות יאווארדי.

הכי מדהים בכל האולימפיאדה הזאת: טום קרוז עושה מה שעושה ונראה כמו שנראה בגיל שישים ושתיים! יותר מדהים מעוד שיא בקרב 7 8 9 או 10. 

התגובה של אנט – ענק. כמה שאני אוהב את הילד הזה. 

NFS
NFS
12/08/2024 18:38:39
Reply to  Avri

טום קרוז הולך ומתקרב, בדומה לפול מקרטני, סטיבן טיילר ודומיהם, למראה אחת הסבתות מהסדרה "גיל הזהב".

דוקטור רזי הופמן
12/08/2024 19:32:19
Reply to  NFS

אין שום דבר בעולם שדומה למקרטני, גם לא רינגו סטאר. ובטי וויט נפתרה לפני שנתיים או 3 שנים. בסוף הדרך היתה חובבת טבע מושבעת.

NFS
NFS
12/08/2024 22:34:30

מי דיבר על בטי ווייט?
הנה טום קרוז עומד מימין

1000049099
Avri
Avri
12/08/2024 21:32:59
Reply to  NFS

נראה כמו סבתא, וקופץ ממטוסים, דופק ספרינטים, נראה בכושר מטורף. אגב, דווקא בטקס הזה הפנים שלו פתאום נראו כמו פנים של איש בגילו. קמטים והכל.

אור
אור
12/08/2024 19:56:15

חברים, פרקינס אמר את דברו. נגמר הדיון

https://sports.walla.co.il/item/3684131

Avri
Avri
12/08/2024 21:31:14
Reply to  אור

🙂

NFS
NFS
12/08/2024 22:25:49
Reply to  אור

האמרות של פרקינס מזמן התיישבו באותה השורה עם האמרות של ואטורי. נקסט.

Last edited 1 month ago by NFS
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/08/2024 18:51:16

ארה"ב הייתה צריכה להיות עם 42 זהב אלא שמחלת ליילס מנעה ממנו זכייה ב-200 ואולי שיפור שיא אמריקה שהוא שיאו האישי העומד על 19.31 שנ' וחוסר היכולת להעביר את המקל מנעה מנבחרת ארה"בלמרוץ השליחים הקצר לזכות בזהב בטוח.
סין זכתה בקליעה ב-4 זהב.

ירון, החלום
ירון, החלום
01/09/2024 15:00:45

בס"ד
תודה. קןמראד