אירועי דיומא – 04.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 04.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 04.08.2024 – המשחקים האולימפיים

המשחקים האולימפיים:

כדורסל נשים

12:00 יפן – בלגיה:

לשתי הנבחרות האלה יש 2 הפסדים, מה שאומר שהמפסידה תודח בוודאות, בזמן שהמנצחת תעפיל בוודאות אם תנצח בהפרש גבוה במיוחד (27 אצל בלגיה ו-37 אצל יפן) ותשמור לעצמה סיכוי בתרחיש אחר. בכל מקרה, מכיוון שמדובר במשחק המוקדם של היום, כל אחת מהנבחרות האלה תשאף לנצח ואחר כך תקווה לכך שהתוצאות האחרות יסתדרו לטובתה.

14:30 קנדה – ניגריה:

דווקא ניגריה מגיעה עם ניצחון אחד בזמן שקנדה ללא ניצחונות, אך עדיין נדמה לי שהניצחון של ניגריה על אוסטרליה היה חריג ושהקנדיות עדיפות. ניצחון ניגרי יבטיח להן את המקום ברבע הגמר וישלח את קנדה הביתה, בזמן שניצחון של קנדה בהפרש של 26 יבטיח להן את המקום ברבע הגמר, ואם זה יהיה בהפרש של 9 ומעלה זה גם יבטיח את הדחת ניגריה.

18:15 ארה"ב – גרמניה:

קרב ישיר על פסגת בית ג' ואולי מבחן משמעותי ראשון לאמריקאיות שהביסו את יפן וניצחו בלי בעיה את בלגיה. סאטו סבלי, השחקנית המשתפרת של ה-WNBA בעונה שעברה, היא הכוכבת של גרמניה וקלעה 33 מתוך ה-75 שלהן בניצחון על יפן, ויהיה מעניין לראות איך כוכבות ה-WNBA מתמודדות איתה במשחק הזה.

22:00 צרפת – אוסטרליה:

הצרפתיות מגיעות אחרי 2 ניצחונות בתוצאה זהה, 75- 54, והן נראות טוב עד כה, בזמן שהאוסטרליות הפסידו לניגריה בסנסציה גדולה לפני שניצחו את קנדה בקרב דרמטי. ניצחון אוסטרלי יבטיח להן כרטיס לרבע הגמר, בזמן שהצרפתיות כבר הבטיחו אותו, אך יקוו להבטיח את פסגת הבית ולהגיע למצב שמפגש אפשרי עם ארה"ב יהיה רק בגמר.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

רשימת התחרויות: ריצת 3,000 מכשולים נשים, יידוי פטיש נשים, ריצת 200 נשים, קפיצה לרוחק גברים, ריצת 110 משוכות גברים, ריצת 400 משוכות נשים, ריצת 400 גברים, גמר קפיצה לגובה נשים, חצי גמר ריצת 100 מטר גברים, גמר יידוי פטיש גברים, חצי גמר ריצת 800 נשים, חצי גמר ריצת 1,500 גברים, גמר ריצת 100 מטר גברים.

נרחיב מעט על הגמרים.

20:55: קפיצה לגובה נשים: יארוסלבה מאהוצ'יך שברה באופן מפתיע לפני מספר שבועות את שיא העולם בן 37 השנה של סטפקה קוסטדינובה הבולגריה. האוקראינית בת ה-22 (אחת משלוש בנות ארצה בגמר), אלופת העולם ובעלת מדליית ארד אולימפית מטוקיו, קפצה ל-2.10 ושיפרה בסנטימטר אחד את השיא הקודם. נראה כי יריבתה המרכזית תהיה הקופצת האוסטרלית המצטיינת, ניקולה אוליסלאגרס, סגנית האלופה האולימפית, בעלת שיא אישי של 2.03, שנקבע העונה. נציין גם את הקופצת הסרבית הצעירה, אנג'לינה טופיץ' בת ה-19, שזכתה באליפויות אירופה בקטגוריות הגיל השונות. טופיץ' מחזיקה בשיא אישי של 1.98 ומגיעה ממשפחה ספורטיבית, כשאביה הצטיין אף הוא במקצוע וזכה באליפות אירופה ב-1990.

20:30: ידויי פטיש גברים: אית'ן קצברג הקנדי, אלוף העולם, קבע העונה את שיאו האישי היוצא מן הכלל, 84.38 מטרים, שמהווה גם את תוצאת השנה בעולם. אחת הסיבות להתפתחות המשמעותית של המקצוע בקנדה בשנים האחרונות היא עבודתו רבת השנים של אנטולי בונדרצ'וק האוקראיני, אלוף אולימפי במקצוע ב-1976 (במדי בריה"מ), שהיגר לקנדה ועוסק בה באימון ובהוראה באוניברסיטאות. בין יריביו של קצברג נמצא את הפולנים הותיקים: וויצ'ך נוביצקי, האלוף האולימפי ופאבל פאיידק, שזכה לא פחות מחמש פעמים בזהב באליפויות העולם. מיכאילו קוחן, האוקראיני הצעיר, הינו גם מועמד לעלות על הפודיום. בנץ האלאז' ההונגרי מייצג מדינה בעלת היסטוריה מפוארת בענף וגם הוא יידה העונה את המכשיר בן שבעת הקילוגרמים מעבר ל-80 מטר.

22:50: 100 מטר גברים (חצאי הגמר יערכו ב-21:05): חלקם אמנם לא יצלחו את חצאי הגמר, אבל נתייחס לאתלטים המהירים ביותר על כדור הארץ. נואה ליילס (9.81 העונה) מארה"ב, אלוף העולם ב-100 ובמרחק הכפול, שבו הוא מצטיין אף יותר. אובליק סביל הג'מייקני קבע השנה 9.82. אקאני סימבינה מדרום אפריקה רץ 9.86. אתלטים מעולים נוספים הם קנת' בדנארק מארה"ב (9.87), לטסילה טבוגו הצעיר מאוד מבוצואנה (9.88), קישיין תומפסון מג'מייקה (9.77, תוצאת השנה בעולם), פרדיננד אומניאלה מקניה (9.79), פרד קרלי מארה"ב (9.88), בנג'מין ריצ'רדסון מדר"אפ (9.86) ולא נסיים מבלי להזכיר את האלוף האולימפי, למונט מרסל ג'ייקובס האיטלקי, שהעלה את רמתו בחודשים האחרונים, ניצח באליפות אירופה ואחריה קבע את תוצאת העונה שלו, 9.92.

שחייה / עמיחי קטן

19:30 מתחילים הצגת גמרים אחרונה – גמר 50 חופשי נשים, גמר 1,500 חופשי גברים, גמר 100*4 מעורב גברים, גמר 100*4 מעורב נשים.

אנחנו מקבלים היום את התחרויות האחרונות בבריכה עם כמה גמרים אחרונים, כשהמעניינים יותר מהם יהיו גמרי השליחים, שם נראה ככל הנראה את לאון מרשאן בפעם האחרונה במשחקים, אחרי שהוא זכה ב-4 מדליות זהב אישיות עם שיא אולימפי בכל אחד מהמשחים האישיים שלו. הישראלים סיימו את חלקם כבר שלשום, או לפחות עד שהגיעה הודעה ששחיינית אוסטרלית חולה ולא תתחרה בגמר של ה-200 מעורב אישי, מה שהעניק לגורבנקו את המקום על הנייר, אבל בגלל ההתראה המאוחרת, פחות מחצי שעה לפני שהגמר התחיל, היא ויתרה על התחרות בה זכתה סאמר מקינטוש הקנדית בזהב אישי שלישי.

התעמלות מכשירים / עמיחי קטן

רשימת התחרויות: 16:00 גמר טבעות גברים, 16:40 גמר מקבילים נשים, גמר קפיצות גברים.

את הנציגות הישראלית בענף כבר סיימנו אתמול עם מדליית הכסף של דולגופיאט, והיום גם סימון ביילס לא תתחרה. אדריאל יולו הפיליפיני, שזכה בזהב על חשבון דולגופיאט, יקווה להשלים דאבל בקפיצות, ואילו אצל הנשים, סוניסה לי האמריקאית היא היחידה שעמדה על הפודיום בקרב-רב האישי ותתחרה היום, כי המקבילים זה המכשיר הפחות טוב של סימון ביילס ורבקה אנדראדה, שסיימו את המוקדמות שלו במקומות 9 ו-10 בהתאמה.

שייט / עמיחי קטן

13:05 לייזר גברים:

עומר ורד וילנצ'יק מדורג במקום ה-31 אחרי 6 שיוטים, ויש לשער שהיום ומחר נראה את השיוטים האחרונים שלו, כי הסיכוי להשתחל לטופ 10 כבר אפסי אם עוד לא בלתי אפשרי מתמטית. בכל מקרה, החבר הצעיר ביותר במשלחת הישראלית יקווה לתפוס כמה שיותר שיוטים טובים ולשפר את מצבו בדירוג, ובעיקר להראות את הפוטנציאל שיש לו לטווח הארוך.

13:13 קייט גברים:

הדגם הזה נכנס לפעילות היום עם 4 שיוטים ראשונים מתוך 16 בשלב המוקדם, כשעל הפורמט כדאי לקרוא ביומן האולימפי שלי, כי הוא מסובך לא פחות וכנראה גם יותר מהפורמט של גלשני הרוח שזיכו אותנו בצמד מדליות. דור זרקה בן ה-29 יהיה הנציג הישראלי כאן, וברוב התחרויות הגדולות האחרונות שלו הוא סיים סביב המקום ה-15, ככה שזה יכול להיות יעד ראשוני ריאלי, ונעדכן את הציפיות כשנראה איך זה עובד בפועל.

13:33 קייט נשים:

גל צוקרמן היא הנציגה הנשית בדגם הזה, לאחר שגברה בקרב די צמוד על מאיה אשכנזי. צוקרמן סיימה שביעית באליפות העולם האחרונה ודורגה שלישית בעולם בחלק מ-2023, כך שאצלה הייתי אומר שמקום בטופ 10 ואולי מעבר זו ציפייה ריאלית, כשבדגם הזה 2 הראשונים עולים לגמר ומקום בטופ 4 או בטופ 6 מסדר הטבות, אבל שוב אני ממליץ לקרוא את ההסבר המלא על הפורמט ביומן האולימפי.

15:35 לייזר נשים:

שי קקון מדורגת במקום ה-26 אחרי 6 שיוטים, ובדומה למקרה של ורד וילנצ'יק, גם אצל קקון כנראה שהתחרות תסתיים אחרי השיוטים של מחר. במשחקי טוקיו, קקון סיימה במקום ה-30, כך שהמטרה שלה הפעם היא לשפר את זה, ובינתיים היא פחות או יותר עושה את זה, כשהיא זקוקה לעוד שיוט או שניים טובים כדי להבטיח שיפור ביחס לאולימפיאדה הקודמת.

18:05 לייזר מעורב:

נועה לסרי וניתאי חסון הם הצמד המעורב בדגם ה-470 של הלייזר, והם מדורגים כרגע במקום ה-11 אחרי 4 שיוטים מתוך 10. במקרה שלהם, מקום בטופ 10 ובשיוט המדליות זו מטרה ריאלית לגמרי, והם יקוו ליום שוטים טוב שיקרב אותם לשם. כן כדאי לשים לב ששיוט המדליות שלהם יהיה ביום רביעי, לעומת יום שלישי אצל היחידים, מכיוון שהם התחילו להתחרות רק ביום שישי.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

18:05-14:10 מירוץ הכביש לנשים

אחרי מירוץ הגברים אתמול, שבו הצליח רמקו אוונפול לזכות בדאבל עם הנג"ש (לראשונה בהיסטוריה), מגיע היום המירוץ של הנשים. כמו במירוץ הגברים אתמול, גם כאן מדובר במירוץ גבעי מאד מתחילתו ועד סופו, שיתחיל ויסתיים במגדל אייפל, ויכלול שלוש פעמים עליות פאבה למונמארטר, כשאורך המירוץ כאן הוא 158 ק"מ. גם כאן נקבל נבחרות לאומיות עם ארבע רוכבות לכל היותר לכל נבחרת. העובדה שמירוץ הגברים אתמול לא הביא לנו תרחיש כאוטי מדי לא מבטיחה שהדבר יישנה גם במירוץ היום, ובהחלט תיתכן שוב הפתעה מהסגנון של הזכייה של אנה קיזנהופר האוסטרית. קיזנהופר תהיה כאן גם היום, אך היא לא בדיוק נמצאת ברשימה הפייבוריטיות הראשיות. אחת שהיא בפירוש כזו היא אלופת העולם בכביש, לוטה קופקי, שתנסה להשלים דאבל בלגי עם זה של הגברים. מולה נקבל כרגיל נבחרת הולנדית נוצצת, הכולל את המאיצה לורנה ווייבס, ואת מריאן ווס ודמי וולרינג. עוד פייבוריטית כבדה היא זוכת הג'ירו דונה, האיטלקיה ליסה לונגו בורגיני. אלופת הנג"ש, האוסטרלית גרייס בראון, תנסה לסיים את קריירת הרכיבה המקצוענית שלה עם דאבל אולימפי חלומי. גם סגניתה בנג"ש, האמריקנית קלואי דייגרט, יכולה לדבר כאן חזק מאד. מועמדות חזקות נוספות הן ז'ולייט לאבוס (צרפת), פפייפר ג'ורג'י (בריטניה), קריסטינה שווינברגר (אוסטריה) וקסיה ניוויאדומה (פולין). את ארצנו תייצג כאן אלופת ישראל, רותם גפינוביץ', שלצערנו לא נחשבת לפייבוריטית במירוץ. ניתן לצפות במירוץ בלינק הזה (השעה האחרונה תשודר גם ביורוספורט 1).

טניס / אלכס דוקורסקי

13:00 נובאק דג'וקוביץ' – קרלוס אלקראז: נציין את צ'נוון ג'נג הסינית, שזכתה אתמול בזהב היחידות לנשים, כשגברה בגמר על דונה וקיץ' הקרואטית. שני המדורגים ראשונים בטורניר נראו מצוין עד כה וייפגשו להתמודדות על מדליית הזהב האולימפית. הישגו האולימפי הבכיר של הסרבי הגדול הגיע לפני 16 שנים בבייג'ינג, אז זכה במדליית הארד. יריבו הצעיר משחק לראשונה בטורניר האולימפי. כזכור, שניהם נפגשו לפני כחודש בגמר ווימבלדון ואלקראז ניצח מבלי לאבד מערכה, תוך הפגנת עליונות פיזית מול זוכה 24 הסלאמים. יהיה מאוד מעניין לראות כיצד יתפתח הגמר האולימפי ביניהם על משטח החימר והאם יהיה שונה ממשחקם האחרון על הדשא.

Subscribe
Notify of
93 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 7:27:57

תודה רבה לכולם
אחרי יום השיא של הספורט הישראלי, קצת ננוח ונאגור כוחות לגמר הטניס.
אדאג לכמה בירות ומשהו לנשנש בגמר הטניס. מקווה מאד שלא יהיה חד-צדדי כי אלקרז בכושר שיא!

Yinon Yavor
04/08/2024 8:25:11

לפי מה נקבעו רבעי הגמר בכדורסל? היתה הגרלה?
ברור שיוון וברזיל שסיימו 3 צריכות לקבל ראשי בית, ושלא יכול להיות דו קרב בין שתיים מאותו בית מוקדם. היה עוד קריטריון?

עמיחי קטן
04/08/2024 8:58:27
Reply to  Yinon Yavor

A draw after the preliminary round will decide the pairings, where a seeded team played an unseeded team. Teams qualified will be divided into four pots:

  • Pot D comprises the top two-ranked first-placed teams from the group phase.
  • Pot E comprises the lowest ranked first-placed team and the best-ranked second-placed team from the group phase.
  • Pot F comprises the remaining second-placed teams from the group phase.
  • Pot G comprises the two best third-placed teams.

Draw principles:

  • Teams from Pot D will be drawn against a team from Pot G and a team from Pot E against a team of Pot F.
  • Teams from the same group can not be drawn against each other in the quarterfinals.
מנחם לס
04/08/2024 15:33:57

תודה עמיחי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/08/2024 13:03:10

כבר נגמרו כל המשחים? באסה, נצטרך להתחיל לעקוב אחר דברים פחות מרגשים, כמו אתלטיקה קלה וכדומה.
תודה רבה חבר'ה

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 13:14:43

ניגמרו?
דפקו את גורבנקו. אתה יודע איזו אכזבה זו בשבילה שלא קיבלה את הצאנס?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/08/2024 16:23:37

בכלל, שום דבר לא הלך לה באולימפיאדה הזו. זה קושי עצום להתמודד עימו, אני מקווה ומאמין שהיא תדע לצאת מזה עם מוטיבציה לשנים הבאות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 17:37:43

עדיין יש הערב כמה כמה גמרים אחרונים בשחייה. זה כתוב בכתבה!

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 13:13:44

אפשר לדבר על זה
יש אנשים שלא רוצים אותנו באולימפיאדה. פוגעים בכוונה בספורטאים כי הם מישראל. כמובן שלא בכל המקצועות אבל בהחלט בחלק מהם שלא לדבר על הדגל שהועלה אתמול לתורן והיה קשור בזמן שהשמיעו את התקווה.
1, 2, 3… ילה קפוץ.
הסיפור עם ההודעה המאוחרת לגורבנקו הוא רק עוד דוגמה לזה שבספורט יש פוליטיקה מסריחה… וזה עוד לפני שאמרתי בכלל שהמתחרה של פיאט פונטו קיבל ציון מושלם למרות שמבחינת דרגת הקושי הלבורגיני הישראלי עשה תרגיל ברמת קושי יותר גבוהה. רק שלא יביא עוד כבוד לישראל.
שגגה? I DON"T THINK SO

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
עמיחי קטן
04/08/2024 13:23:25

הסיפור עם ההודעה המאוחרת לגורבנקו כנראה נובע מזה שהאוסטרלית התלבטה עד הרגע האחרון אם להתחרות ורק ברגע האחרון פרשה. יש מספיק אנטישמיות בעולם ולא צריך לחפש אותה בכוח

אלכס דוקורסקי
04/08/2024 13:47:42

מסכים עם עמיחי.

עידו גילרי
04/08/2024 13:26:54

ציון הביצוע של הפיליפיני לא היה מושלם…
של ארטיום היה טוב יותר. ההבדל היה בדרגת הקושי שהיה לטובת יולו.

Boston Ami
Boston Ami
04/08/2024 13:34:26

לפי מה שנראה (רק מכתבות, לא שום מידע נוסף אז יכול להיות שזה לא נכון) הטעות היתה של אחראי המשלחת שלנו שלא שלחו אותה לחכות בכל מקרה בתור מחליפה, כמו שהנוהל קובע, אלא חשבו שאין טעם כי זה גמר ואף אחד לא יוותר.
אז אולי יותר חלם מאנטישמיות… ובזה, חלמאות, אנחנו די טובים גם בלי עזרה מבחוץ

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 14:48:14
Reply to  Boston Ami

מה עם הדגל?
גם שגגה?

עידו גילרי
04/08/2024 16:40:30

לא יודע לך תבדוק. בוא נגיד שאני בספק אם אנטישמיות הייתה בדברץ

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 13:36:45

מה עם השאר?

עידו גילרי
04/08/2024 13:39:59

השאר של מה?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/08/2024 16:28:06

אם אני לא טועה, במשחק של דרום סודן ניגנו את ההמנון הלא נכון.
כוונתי היא שבטח היו עוד הרבה תקלות קטנות עד כה במהלך האולימפיאדה, באופן טבעי אנחנו שומעים וזוכרים רק את מה שקשור אלינו

פאקו
04/08/2024 16:44:40

מזכיר את התחרות (לא אולימפיאדה) שבה ניגנו לאחר ניצחון של ספורטאית קזחית את ההמנון של קזחסטן מהסרט בוראט.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/08/2024 16:47:19
Reply to  פאקו

אדיר.
בתחרות עם כל כך הרבה פרטים, אי אפשר שלא לטעות מדי פעם.
אבל כל עוד הגשרים שלהם עומדים במעמסה, מי אנחנו שנתלונן…

אור
אור
04/08/2024 17:10:06

זה נראה מכוון, יותר מדי "במקרה" שרק אצל שני המדליסטים הראשונים שלנו לא הופיע הדגל (אם נגיד שהתמונה של הגרמניה זה באמת בטעות)

https://sports.walla.co.il/item/3681946

אלכס דוקורסקי
04/08/2024 18:36:39
Reply to  פאקו

זה חזק. קזחסטן מעצמת ספורט, יש לומר, אבל ספק אילו בוראט עצמו יכל לחשוב על הסיטואציה.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 13:19:04

אלכס
במטוטא ממך, כשאתה כותב מתי יש תחרות, תכתוב לפי זמן ישראל.
🙂
בלבלת אותי לגמרי עם גמר הטניס גברים של היום.

עידו גילרי
04/08/2024 13:21:52

הזמן הוא זמן ישראל רק של התחלת המשחקים. הם המשחק השני.

אור
אור
04/08/2024 15:00:04

שייטי הלייזר זוגות מעורבים לסרי וחסון מתבססים במקום השישי לאחר שני שיוטים טובים היום

הם די רחוקים מהרביעייה המובילה אבל יש עוד ארבעה שיוטים ואז שיוט מדליות עם ניקוד כפול

מצד שני אם מכוונים למדליה מרווח הטעות שלהם מעכשיו מאוד קטן וצריכים לקוות שהזוגות הראשונים ימעדו

Last edited 1 month ago by אור
מנחם לס
04/08/2024 15:33:07

תודה גדולה לשלושתכם

רן הנרגן
רן הנרגן
04/08/2024 16:21:57

חברים, אחרי שאתמול נצפו לא מעט רוכבי אופניים גבים מתפנים בצידי הדרך התעוררה בביתנו השאלה מה עושות הנשים עם הלחץ בשלפוחית במהלך המרוץ?

פאקו
04/08/2024 16:31:48

זאת באמת בעייה. יש כאלה שמתאפקות, ויש כאלה שלא.

פאקו
04/08/2024 16:35:48
Reply to  פאקו

בוואלטה לנשים לפני שנה אנמיק ואן פלויטן ניצלה התפנות של דמי וולרינג על מנת לתקוף ולזכות בבמירוץ, במהלך שהיה חצי מלוכלך.

Last edited 1 month ago by פאקו
עידו גילרי
04/08/2024 16:44:15

יפה שרותם יצאה עם הבנות האפגניות לבריחה.
נזכיר שלישראל ולסילבן היה חלק בחילוצן משם.

פאקו
04/08/2024 16:47:00

היה סיפור דרמטי ונוגע ללב לחלוטין. הן למעשה מייצגות עכשיו את אפגניסטן אפילו שהן גולות מארצן (מן הסתם לא משהו שיאפשרו כעת במדינה החשוכה הזאת).

Tom
Tom
04/08/2024 17:25:05

אנא פרט

Tom
Tom
04/08/2024 17:43:13
Reply to  פאקו

סיפור סיפור!
אני זוכר שהיה הרבה ענין תקשורתי סביב יציאת/בריחת ספורטאיות מאפגניסטן, אבל לא זכרתי את הסיפור הספציפי הזה

katriel
katriel
04/08/2024 16:45:14

תודה לכולם
הקטע בבריכה לא קשור לאוסטרלית
גורבנקו הייתה צריכה להיות מוכנה לתרחיש הזה נדיר ככל שיהיה
פארסה ענקית

הייט אשברי
הייט אשברי
04/08/2024 16:54:26
Reply to  katriel

נכון . אבל מה זה חשוב. גורבנקו היתה מסיימת אחרונה ממילא.

עמיחי קטן
04/08/2024 17:20:31
  1. אחת פסלה וזה היה מספיק למקום 7
  2. לא בטוח בכלל
דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 16:47:11

יההההההההההה, נולה לקח מערכה ראשונה אחרי כשעה וחצי.
וואו

אלכס דוקורסקי
04/08/2024 17:44:38

באמת משחק גדול.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/08/2024 16:52:35

מה בדיוק עשה עכשיו דג'וקוביץ דקות ארוכות בשירותים בין המערכות ? כל הקריירה שלו הוא עושה את זה…

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 16:59:21

פסיכולוגי

הייט אשברי
הייט אשברי
04/08/2024 17:00:56

פסיכולוגי. my ass.

פיזיולוגי.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 17:19:15

גם וגם

הייט אשברי
הייט אשברי
04/08/2024 16:57:47

אין מצב שהג'וק לא לקח משהו בשירותים. מותר או אסור – אבל חזר עם מרץ וכושר ריצה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😆😆😆😆
כמו השקץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה משחק טוב,יש מקווה שנובאק ינצח

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 17:36:18

לגבי גמר הקרקע בהתעמלות גברים, היהצריך להיות זהב ישראלי שני רצוף והשופטים נתנו לפיליפיני ניקודגבוה יותר ממה שהגיע לו. כך אמרו שופטים בכירים (אולי גם מהעבר ולא רק מההווה) מהעולם.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 17:53:17

ושוב אנחנו בשובר שוויון. עוד מעט 3 שעות על 2 מערכות

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 17:54:38

אלקרז אמר עכשיו קושיליראבאק בספרדית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נולה מדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב,זה של נובאק

פאקו
04/08/2024 18:01:46

קלואי דייגרט עושה שוב רוגליץ'.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 18:03:59

יההההההההההההההההההההההההההההה
נולה עם זהב ראשון בקריירה באולימפיאדה.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 18:04:32

בוכה מרוב אושר

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 18:08:27

כמה מרגש
בוכה במגבת רועד מקבל את הדגל מניף בוכה רץ למעלה מטפס מטפס מטפס רץ מגיע לילדה לאישה לילד למשפחה למאמנים. הוא לא מאמין, הוא עשה את זה

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
אלכס דוקורסקי
04/08/2024 18:37:10

אכן מרגש מאוד.

וניל טרופי
וניל טרופי
04/08/2024 18:04:19

אדיר נולה, המשחק הכי טוב שלו בשנה האחרונה. אלקאראס יקח בפעם הבאה או זו שאחריה.

birdman
birdman
04/08/2024 18:10:48

ייייששששש!!!!!!!! וואו… לא שמחתי ככה מאז שתום ראובני זכה בזהב…

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 18:15:36
Reply to  birdman

באמת הרבה זמן עבר

birdman
birdman
04/08/2024 18:40:41

נובאק בחורף הקריירה, הוא יודע שהוא כבר לא ברמה של אלקטראז, ראינו את זה בווימבלדון האחרון. אבל נובאק הוא לוחם, לא הוא שלא יענה לאתגר.

פאקו
04/08/2024 18:48:30

במירוץ הנשים, ההולנדית מריאן ווס, מהגדולות בכל הזמנים, יחד עם ההונגריה הצעירה והמוכשרת בלאנקה ואס, כבר עם פער של 35 שניות על הקבוצה מאחור 15 ק"מ לסיום. מאחוריהן קבוצה שכוללת את קופקי, לונגו בורגני וג׳ורג׳י.

פאקו
04/08/2024 18:57:36
Reply to  פאקו

אבל פולקנר וקופקי מתקרבות אליהן.

פאקו
04/08/2024 19:01:43
Reply to  פאקו

חתיכת קרב בין שני הזוגות

פאקו
04/08/2024 19:05:44
Reply to  פאקו

מצליחות להדביק את הזוג הקדמי. תהיה רביעייה אל הקו.

פאקו
04/08/2024 19:06:46

זה יהיה של פולנקר, כשהשלישייה מאחור עושות חתול ועכבר.

פאקו
04/08/2024 19:09:17

איזה יופי של מירוץ. לגמרי מגיע לפולקנר אחרי שהצליחה להדביק בעלייה את הקבוצה הקדמית.

עידו גילרי
04/08/2024 19:29:29
Reply to  פאקו

זה המומחיות שלה בריחות סולו

פאקו
04/08/2024 19:40:30

זה לא רק הבריחה, היא הצליחה לפרק בעלייה האחרונה את כל הקבוצה שאיתה, כשרק קופקי נשארה איתה.

עידו גילרי
04/08/2024 19:31:25

אני יודע שזה רק גולף וזה לא מעניין אף אחד אבל מה שסקוטי שפלר עשה היום די מדהים. השחקן הכי טוב בעולם בפער גדול התחיל את היום בפיגור 4 חבטות ונתן באק ניין מהסרטים כדי לסיים את עם שיא מסלול ו-9 חבטות מתחת לפאר שנתנו לו את הזהב.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
עמיחי קטן
04/08/2024 19:37:01

הוא נתן 9 מתחת לפאר רק היום?

עידו גילרי
04/08/2024 19:40:09

כן…מטורף. 6- בבאק ניין.

אור
אור
04/08/2024 20:21:12

משופלה לשפלר

עידו גילרי
04/08/2024 20:40:48

האמריקאים פורקים קצת עצבים עם נצחונות של פינק ב-1500 ושל הבנות בשליחים מעורב שניהם עם שיאי עולם.
עדיין האליפות הגרועה ביותר שלהם בבריכה מאז סיאול.

אלכס דוקורסקי
04/08/2024 22:00:35

יחזרו להוביל במשחקים הביתיים.

אור
אור
04/08/2024 22:36:09

תומפסון, סביל או ליילס? מי לוקח

Last edited 1 month ago by אור
עמיחי קטן
04/08/2024 22:50:22
Reply to  אור

אני אלך על ליילס. שיתעייף קצת ויפסיד מחר לבלסינג ב-200

עידו גילרי
04/08/2024 22:56:05

כמה שזה היה צמוד.

אלכס דוקורסקי
04/08/2024 23:40:48

אפשר לתת גם לשניהם זהב. התחרות היא גם עבור הקהל באצטדיון ומבעד למסכים, שראה את שניהם מגיעים יחדיו. העין האנושית לא מסוגלת להבחין במנצח, במקרה הזה.

אלכס דוקורסקי
04/08/2024 23:43:40

אחלה הימור. בלסינג יעפיל מחר למקצה ההזדמנות השנייה. הלוואי שישפר את תוצאת העונה שלו, 20.46.

עמיחי קטן
05/08/2024 0:21:30

יש לשער שבלסינג כנראה לא יעפיל ישירות לחצי הגמר, אבל מעניין לציין שהשיא האישי שלו (19.96) שם אותו במקום השלישי במקצה הזה, אחרי ליילס (19.31, שלישי בכל הזמנים לבולט ויוהאן בלייק) ודה גראס (19.62)

אלכס דוקורסקי
05/08/2024 1:11:04

אתה צודק, אבל השיא האישי שלו נקבע לפני שנתיים, כשזכה באליפות העולם לנוער בעיר קאלי בקולמביה, שממוקמת כמעט 2000 מטר מעל פני הים. תנאים אלה מיטיבים עם האצנים למרחקים קצרים והקופצים בקפיצות האופקיות (רוחק ומשולשת). מנגד, הם נחשבים לקשים מאוד עבור הרצים למרחקים ארוכים.
לא בלי סיבה גדלים רוכבי כביש מצטיינים בקולומביה ובאקוואדור. מלבד המסורת שהתפתחה במדינות אלה, הרוכבים מתאמנים בגבהים בהרי האנדים ומצליחים לפתח סבולת מעולה, שבאה לידי ביטוי כאשר יורדים לרכוב בגובה פני הים.

עידו גילרי
04/08/2024 22:56:37

ומה קרה לילד?

אלכס דוקורסקי
04/08/2024 23:42:19

שיפר בשתי מאיות את שיאו האישי וקבע 9.86, שיא לאומי בוצוואני.

דה שוט
04/08/2024 22:58:09

יאללה גמר 100 אמאל׳ה הקרב האולטימטיבי – מי רץ הכי מהר!!! כמו בשיעור ספורט בחטיבה כשהבנות מסתכלות

עידו גילרי
04/08/2024 23:01:28
Reply to  דה שוט

I choose not to run

דה שוט
04/08/2024 23:11:10

😂😂😂😂

דה שוט
04/08/2024 23:06:53

וויי וויי איזה פוטו פיניש

דה שוט
04/08/2024 23:18:11

ואי אפשר בלי קצת מרמרה – כל הזמן הם צועקים כדי לגנוב את ההצגה – ובראשם נבו ושפיגלר – עד כדי כך שהם גם מצולמים בקליפים של ערוץ 5 עם הספורטאים – כמה חוסר צניעות.
מאיה רונן נהדרת, וגם השדר של האתלטיקה. בהם ננוחם

דה שוט
05/08/2024 0:16:53
Reply to  דה שוט

רן מלובני – נהדר

אלכס דוקורסקי
05/08/2024 1:11:45
Reply to  דה שוט

מולי אפשטיין אכן מעולה.

דה שוט
05/08/2024 1:22:27

ממש. תענוג לשמוע אותו.