אירועי דיומא – 03.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 03.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 03.08.2024 – המשחקים האולימפיים

המשחקים האולימפיים:

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

הערב הראשון של התחרויות באצטדיון ננעל עם גמר 10000 המטר לגברים, שהבטיח רבות, לנוכח שדה הרצים, ובהחלט קיים מעל ומעבר. האתלטים האתיופים – ארגאווי, קג'לצ'ה וברגה (האלוף האולימפי מטוקיו) – נטלו את ההובלה כבר בהתחלה והכתיבו קצב מהיר מאוד. 3000 המטר הראשונים נמשכו 8:02 דקות והאתלטים הגיעו למחצית הדרך ב-13:23. לקראת 1500 המטר האחרונים הקצב התגבר שוב ונותרו מספר רצים בדבוקה המובילה, ביניהם האתלטים האתיופים, ג'ושוע צ'פטגיי, שיאן העולם מאוגנדה, גרנט פישר מארה"ב ומוחמד אחמד מקנדה. הסיבוב האחרון היה מהיר מאוד, מתחת ל-55 שניות. צ'פטגיי פרץ וניצח (26:43.14), כשבריהו ארגאווי האתיופי סיים שני (26:43.44) והקדים בשתי מאיות את גרנט פישר על קו הסיום. לא פחות מ-13 אתלטים רצו מהר יותר מהשיא האולימפי (אותו המספר ירד גם מ-27 דקות), כשתשעה מתוכם רצו מהר יותר מ-26:50. הופעה מרשימה היתה גם לג'מאל עבדל מג'יד, תושב ישראל שמייצג את נבחרת הפליטים. האתלט בן ה-30 שיפר בלמעלה מחצי דקה את שיאו האישי, כשסיים במקום ה-18 בתוצאה של 27:35.92. גמר מרשים מאוד, אם כך, ומהנה לצפייה. צ'פטגיי כעת יכול להתהדר בשתי מדליות זהב אולימפיות, כיוון שזכה בזהב ב-5000 בטוקיו.

הגמרים שיתקיימו היום:

21:20: קפיצה משולשת נשים: היעדרותה של יולימאר רוחס מונצואלה, שיאנית העולם (15.74 מטר) והאלופה האולימפית מטוקיו, בעקבות פציעה בגיד האכילס, פתחה את התחרות והפכה אותה לקשה לחיזוי. בין המועמדות לפודיום נמצא את תיאה לאפונד מדומיניקיה, מרינה בך רומנצ'וק האוקראינית, ליאניז פרז הרננדז הקובנית ובת ארצה ליאדמיז פובאה, אנה פלטיירו קומפוארה מספרד (קובנית לשעבר. מדינה שעוד נתייחס אליה לקראת גמר הגברים במקצוע) ושניקה ריקטס הג'מייקנית.

21:55: 400*4 מעורב: נבחרת ארה"ב שיפרה אמש, במוקדמות, את שיא העולם, כשקבעה 3:07.41 דקות. שיא העולם החדש עתיד לא להחזיק זמן רב, כיוון שמדובר במקצוע חדש ונבחרות רבות נמנעות מסיבות שונות להציב את האתלטים המהירים ביותר שלהן. מטבע הדברים, ארה"ב מועמדת לזהב הערב ונציין נבחרות מעולות נוספות כמו הולנד, שייתכן ובשורותיה ירוצו פמקה בול ולייקי קלאבר, בלגיה, בריטניה וג'מייקה.

22:20: 100 מטר נשים: שלושת מקצי חצי הגמר יתקיימו כשעה וחצי קודם. מספר אתלטיות נראו מצוין כבר אתמול ברבע הגמר וייתכן מאוד שנראה אותן גם בגמר: שליאן פרייזרפרייס בת ה-37 מג'מייקה, בעלת שלוש מדליות זהב אולימפיות, מאריז'וזה טה לוסמית' בת ה-35 מחוף השנהב, ג'וליין אלפרד מסנט לוסיה ושקארי ריצ'רדסון מארה"ב, אלופת העולם מלפני שנה.

22:45: סיום קרב ה-10: הריצה ל-1500 המטר תנעל את התחרות. היום יתחיל עם 100 משוכות ויימשך עם זריקת דיסקוס, קפיצה במוט, הטלת כידון וכאמור ה-1500. לאו נויגבאוור הגרמני, שקבע תוצאות מעולות בקפיצה לרוחק וההדיפת כדור הברזל, מוביל לאחר חמשת המקצועות של היום הראשון עם 4650 נקודות. במקום השני נמצא איידן אוונסדלרם מפורטו ריקו, שרץ מצוין 400 (46.17). אחריו מדורגים סאנדר סקוטהיים הנורבגי (שהצטיין בשני מקצועות הקפיצה: 8.03 ברוחק ו-2.11 בגובה) ודמיאן וורנר הקנדי (פתח את התחרות עם 10.25 ב-100 מטר), האלוף האולימפי בטוקיו. היום השני נחשב לטכני יותר (משוכות גבוהות, שני מקצועות זריקה וכידון) לעומת היום הראשון שמאופיין יותר במקצועות הספרינט. הדירוג צפוי להשתנות רבות והפערים בין האתלטים אינם גבוהים.

ג'ודו / אסף צרפתי

09:00 – תחרות קבוצתית (השלבים המאוחרים בשעות הערב)

אניח בצד את הציניות, הביקורתיות והתחושה הלא פשוטה שמלווה אותי זה מכבר ואנצל את הבמה כדי להדהד כל הכבוד ענק לג'ודאים והג'ודאיות הישראלים בפרט ולנבחרת האולימפית של ישראל בכלל. לראות ולשמוע את אורן סמדג'ה חוגג, מתרגש ומשתף ברחשי ליבו חימם את ליבי והמחיש כמה בעיניי האולימפיאדה היא אירוע הספורט הנפלא והמצופה ביותר עבורי. ישראל היא מעצמת ג'ודו ואני רחוק מלהיות מומחה בעניין, אשמח לשמוע דעתכם בתגובות לגורמים שמאפשרים הצלחות חוזרות ונשנות בענף המוזר הזה. (הרי בכל זאת… התחילה האתלטיקה).

טרם פתיחת המשחקים, אני מודה שלא ציפתי להצלחה כזו של נבחרת הג'ודו ביחידים. הסיכוי הסביר ביותר למדלייה היה לטעמי באירוע שייערך היום – תחרות הקבוצות – תת ענף חדש למדיי בו ישראל זכתה בארד בטוקיו. אספק הסבר קצר על מבנה התחרות והדף ישמש גם כבלוג חי במהלך היום למתעניינים.

לעומת קרבות היחידים שהסתיימו אתמול, התחרות הקבוצתית מביאה כמה גורמים חדשים למחצלות הטטמי : כל נבחרת מורכבת משישה מתחרים (שלושה גברים ושלוש נשים) בדרגות משקל קבועת מראש. כל מתחרה מתמודד מול מקבילו באותו הסיבוב, והנבחרת המנצחת היא זו שזוכה בטוב משישה קרבות. זו הולכת להיות תחרות ארוכה ומתישה. יהיה מעניין לעקוב ולראות האם החוזקות של ישראל כמו לכידות קבוצתית, ניסיון, אימון ומומנטום יבואו לידי ביטוי, בעיקר אחרי יומיים של חגיגות מוצדקות. ישראל תעלה ראשונה למזרן מספר 1 מול הנבחרת המונגולית, שלחלוטין לא ניתן לבטל אותה כלאחר יד. ההתחלה המוקדמת תדרוש מראשוני העולים למחצלת ריכוז מירבי. בהצלחה רבה לנבחרת ולשאר המשתתפים האולימפיים ישראלים ואחרים (כמו לינדון ויקטור).

כדורסל נשים

12:00 פורטו ריקו (2:0) – סין (2:0)

מפגש בין שתי המאוכזבות של בית א', לאחר ששתי הנבחרות הפסידו לספרד בהפרש של נקודה בודדת. אומנם על פניו מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, לאור העובדה ששתי העולות מהבית כבר נקבעו, אבל בשיטה של הטורניר הזה יש שתי עולות נוספות מהמקום השלישי, וניצחון במשחק הזה בהפרש גבוה ככל הנראה יבטיח עלייה לשלב הבא.

פורטו ריקו כרגע נמצאת במעמד טוב יותר, בשל הפרש הסלים, אבל אסור לזלזל בסיניות שמציגות את צמד תאומות המגדל שלהן – יארו לי מל"א ספרקס (2.01 מ') והאן שו ששיחקה עד העונה האחרונה בניו יורק ליברטי (2.11 מ'), ושיקבלו עזרה משחקנית נוספת של הספרקס – הרכזת יאנג לאווי. בצד השני תעמוד הכוכבת הבלתי מעורערת של הפורטו ריקנים – אקס הסיאטל סטורם אריאלה גוטיירס.

14:30 סרביה (0:2) – ספרד (0:2)

אם במשחק הראשון קיבלנו את שתי המאוכזבות של בית א', הפעם נקבל משחק שאומנם לא ישפיע על זהות העולות, אבל הוא הכל מלבד משחק לפרוטוקול, כאשר המנצחת עשויה לקבל הגרלה קלה יותר ולפגוש את אחת המדורגות 3 שעלו לשלב ההצלבה.

עד עכשיו הסרביות נראות כמו אחת משלושת הנבחרות הטובות בטורניר (בצוותא עם ארה"ב וצרפת), כאשר הכוכבת הבלתי מעורערת שלהן היא איבון אנדרסון, שמובילה את טבלת האסיסטים בטורניר והסנטרית דרגנה סטנקוביץ המתנשאת לגובה של 1.96 מ'. הספרדיות לעומתן נהנו מהרבה מאוד מזל לאחר שניצחו את שני המשחקים הראשונים בהפרש כולל של 2 נק'. על פניו נראה שמדובר באנדרדוג במשחק הזה, אבל לא אם זה תלוי בכוכבת שלהם, מייגן גוסטפסון מלאס וגאס אייסס.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

11:10 – 17:30 מירוץ הכביש לגברים:

מירוץ הכביש לגברים יביא לרוכבים חווייה המוכרת להם בד"כ ממירוצי קלאסיקות האביב או מכמה מאליפויות העולם. המסלול ישתרע על 275 ק"מ בתוואי גבעי מאד לכל אורך המסלול, כשלקראת הסיום הרוכבים אף יטעמו מעט פאבה, כשיעלו שלוש פעמים את הדרך למונמארטר. נזכיר שמדובר במירוץ נבחרות, כשהמספר המירבי של רוכבים בכל נבחרת הוא ארבעה, מה שיקשה מאד על נבחרות חזקות לשלוט במירוץ. אם נוסיף לכך את העובדה שבמירוצי נבחרות נאסר על הרוכבים לתקשר באמצעים אלקטרוניים, אזי נקבל בוודאות מירוץ כאוטי מאד, שפחות או יותר כל תוצאה בו לא תפתיע. בכל זאת, יש כאן כמה וכמה פייבוריטים: אלוף העולם, ההולנדי מתיו ואן דר פול, הוא ודאי אחד כזה. נבחרת בלגיה תגיע לכאן עם רביעייה חזקה מאד, בראשות וואוט ואן ארט, ואלוף הנג"ש, רמקו אוונפול. עוד אחד שינסה להשיג כאן דאבל הרבה פחות שגרתי הוא הבריטי טום פידקוק, אלוף רכיבת השטח. עוד נבחרות חזקות מאד שיגיעו לכאן הן הדנית, בהובלת מאדס פדרסן, והצרפתית, בהובלת כריסטוף לאפורט וז'וליאן אלאפיליפ. מתמודדים חזקים נוספים שנראה כאן הם ביניאם גירמאי (אריתריאה), מאטיי מוהוריץ' (סלובניה), יונתן נרוואייז (אקוודור), אלברטו בטיול (איטליה), אוייר לזקאנו (ספרד), מייקל מתיוס (אוסטרליה), מתיאו יורגנסון (ארה"ב), שטפן קונג (שוייץ) ובן הילי (אירלנד). את ארצנו ייצג המאיץ איתמר איינהורן, במירוץ שלא ממש תפור למידותיו. אם כבר הזכרנו אותו, אזי כדאי גם להזכיר חברים נוספים מקבוצת IPT שנראה כאן: דרק ג'י ומייקל וודס, שיהוו את נבחרת קנדה, סיימון קלארק (אוסטרליה), סטיבי וויליאמס (בריטניה) וקורבין סטרונג (ניו זילנד), כשהאחרון בהחלט מצוייד בתכונות הנדרשות על מנת להשיג כאן תוצאה טובה. שידורים ביורוספורט 1 ובלינק הזה.

שחייה / שקד יעקובי

בשעה 11:00 מתחילים בקצב גבוה עם מקצה ספרינט 50 נ' חתירה נשים. משם ממשיכים לקצה השני של מרחקי השחיה עם 1500 מ' חתירה גברים. בשעה 12:40 יתחילו משחי השליחים 4X100 מעורב גברים ומיד אחר כך נשים גם כן.

בשעה 20:30 יתחילו המשחי חצאי הגמר וגמר. עם 100 מ' פרפר גברים, חצי גמר 50 מ' חתירה נשים, גמר 200 מ' מעורב אישי נשים, גמר 800 מ' חתירה נשים, ואירוע השיא 4X100 מעורב שליחים נשים וגברים משולב!

כל הישראלים סיימו את דרכם בבריכה.

כדורסל / שקד יעקובי + ינון יבור

ב-11:00 יפתח אולם הכדורסל במפגש בין נבחרת הנשים של סין ופורטו-ריקו. מיד אחר כך ב13:30 יפגשו הסרביות את הספרדיות!

משחקי הגברים יחלו ב17:15 כשארצות-הברית תנסה להמשיך בדומיננטיות שלה והפעם מול פורטו-ריקו וחוסה אלברדו. הפורטו-ריקנים איבדו את אפשרות לעלות לשלב הבא, והאמריקאים כבר הבטיחו את המקום הראשון בבית! ב21:00 סרביה בהובלת ניקולה יוקיץ' תתמודד מול דרום סודן האתלטית, כשהמנצחת בהתמודדות תבטיח עליה לשלב הבא.

לגבי העלייה לרבע הגמר, המצב הוא כזה:

היוונים הבטיחו מקום 3 בבית המוות אבל מי שבינתיים הבטיחה העפלה לרבע הגמר על חוזה של נקודה היא…. ברזיל.
נסביר:
יוון סיימה שלישית וידעה זאת עוד לפני המשחק הצמוד בין ספרד לקנדה, בגלל יתרון במאזן פנימי מול אוסטרליה, ומקום שני בבית משולש בינם, אוסטרליה וספרד. ספרד הפסידה במשחק של להיות או לחדול, כשניצחון היה נותן לה מקום ראשון, ואילו ההפסד שלח אותה לאחרון ולהדחה… איזה בית מטורף.
אבל מה קשורה ברזיל?!?!?
.
אוקיי – כעת יש להשוות את המאזן הכולל של מי שמסיימות 3 בכל הבתים. ליוון הפרש נקודות כולל של מינוס 8. ברזיל, בזכות הניצחון אתמול ב 18 הפרש, נמצאת עם הפרש כולל של מינוס 7!!!! למזלם ניצחו על 18 ולא על 16…
לכן ברזיל בוודאות תהיה באחד משני מקומות 3 הטובים ביותר, כשיוון תצטרך לחכות למשחק בין סרביה ודרום סודן.
סרביה יחסית בטוחה כי היא עם פלוס 15, כך שגם אם תפסיד ב 22 הפרש היא עולה שלב. דרום סודן במצב הרבה יותר עדין עם מינוס 6 במאזן. כלומר הפסד שלהם בנקודה והם עולים על חשבון יוון. הפסד בשלוש והם מודחים. הפסד ב 2 צריך לבדוק מהם שוברי השיוויון הבאים.
הקרב על הדירוג כמעט הוכרע גם כן. 4 המדורגות הגבוהות מורכבות מ-3 מנצחות הבתים (ארה"ב, קנדה, גרמניה) והשניה הטובה ביותר. אוסטרליה מראש לא אחת מהן, כי סיימה עם 2 הפסדים, כך שזו יכולה להיות או צרפת (2 נצחונות ופלוס 2 במאזן סלים) או המנצחת בין סרביה לדרום סודן. אם זו סרביה היא תהיה מדורגת לפני צרפת (כאמור, כבר כעת מאזן הסלים שלה הוא פלוס 15). אם דרום סודן תנצח, זה יהיה תלוי בהפרש – כי כעת היא על מינוס 6, ולכן תצטרך לנצח ב-9 כדי לעבור את צרפת. למה זה חשוב? כדי לקבל יריבה מ"החצי התחתון" של ההגרלה.

הערכה שלי (ינון): סרביה מנצחת ביותר מ-3 ועושה את המתמטיקה פשוטה לכולנו. במקרה כזה 4 המדורגות הן ארה"ב, סרביה, קנדה וגרמניה. 4 הלא מדורגות הן צרפת, ברזיל, אוסטרליה ויוון.

.

כדורסל – נבחרת הנוער / ינון יבור

היום ב-21:00 חצי הגמר של בן שרף, עומר מאייר ושאר החבר'ה של coach שרון אברהמי מול הקבוצה שניצחה אותם ב-28 הפרש בשלב הבתים – סרביה. נקווה לנקמה והעפלה לגמר, אחרי הניצחון המרשים על צרפת שלשום והבטחת המקום באליפות העולם עד גיל 19 בשנה הבאה.

טניס / אלכס דוקורסקי

גמר הנשים

13:00: ז'נג צ'נוון (סין) – דונה וקיץ' (קרואטיה): בניגוד לגמר הגברים, אליו העפילו שני השחקנים שמדורגים ראשונים בטורניר האולימפי, לא רבים העריכו את זהות הטניסאיות שתשחקנה אחר הצוהריים על מדליית הזהב. הסינית הפתיעה בחצי הגמר את איגה שוויונטק, שזכתה אתמול בארד, והגיעה להישג השיא בקריירה שלה בתחילת השנה, כשהעפילה לגמר היחידות באליפות אוסטרליה. יריבתה גברה בחצי הגמר על אנה-קרולינה שמידלובה הסלובקית ורשמה אף היא את שיא הקריירה שלה בטורנירי גרנד סלאם, כשעלתה לחצי גמר ווימבלדון לפני מעט יותר מחודש.

התעמלות / רועי ויינברג

15:00 – גמר הקרקע. ארטיום דולגופיאט התקשה במוקדמות ועלה, אך בכל זאת אפשר להיות אופטימיים. השילוב בין דרגת קושי גבוהה, בין הסטנדרט לו אנחנו רגילים מאלוף העולם וסגן אלוף אירופה המכהן והלחץ שירד אחרי המדליות מחזיר את דולגופיאט למועמדות למדלייה, כאשר גם זהב על הפרק בהתחשב בציוני יריביו במוקדמות. לוק ווייטהאוס, שיעלה אחרון, מועמד גם כן למדליה.

17:20 – גמר הקפיצות (נשים). הלחץ ירד גם מסימון ביילס, לה יש 2 מדליות זהב בפריז. היא רוצה להשיג את השלישית ופייבוריטית גדולה, בדבר שיהיה אולי רגע הספורט המעניין ביותר של היום.

שייט

השאלה הגדולה של היום, וחלק מהפארסה שבקיום שיוטים בחוף מוקף הרים ואיים, היא הרוח במארסיי. אם תהיה מספיק חזקה, שרון קנטור ותום ראובני יחלו את דרכם בחצי הגמר יחד עם שני הראשונים בשיוט של מקום 4-10. שני הראשונים מהשיוט של מקומות 2-5 יעלו לגמר, בו קנטור תנסה להפתיע את אמה ווילסון. בגמר משתתפים 3 הראשונים כך שתהיה מדליה.

אם לא, אז שניהם יזכו במדלית כסף בשל מיקומם במוקדמות. הישג עצום, גם אם מעט אנטי קליימקס.

Subscribe
Notify of
334 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 8:54:27

תודה לכולם
בהחלט יום מענג לכל חובבי הספורט.
נדמה לי שמחכים גם שהרוח תעלה בשביל מקצי רבע חצי וגמר הפוייל גברים ונשים. נקווה לעוד שתי מדליות גם שם, רצוי אחת מזהב כדי שנקבל סדרה יפה. מה עם פיאט פונטו? מתי הגמר שלו בתרגיל הקרקע?
אסף, אתה נשמע קצת כעוס, מקווה שלא בעטיי.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 8:57:18
Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 9:15:21

לוי עם איפון

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 9:17:26

2 אפס לישראל על המונגולים

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 9:24:11

3 לנו אפס המונגולים הפעם בוטבול

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 9:30:30

המונגולית מתאגרפת, לא ג'ודו

עידו גילרי
03/08/2024 10:04:04

נגמר צמוד צמוד כשמוקי עשה את שלו בקלאץ'
הצרפתיים יהיו אתגר גדול בהרבה.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 10:35:04

ברור
ההגרלה הפעם לרעתנו
פוגשים אותם מוקדם מדיי

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 11:41:15

רזי, תודה על העדכונים.

רן הנרגן
רן הנרגן
03/08/2024 9:02:32

תודה חברים.

פאקו
03/08/2024 9:30:55

קצת חדשות רכיבה:
– מירוץ החימוש בין האמירויות לויסמה נמשך. בויסמה התקנאו באמירויות על זה שיש להם את אדם ייטס, ולכן החליטו להביא לקבוצה את אחיו סיימון. הקבוצה גם החתימה את אקסל "המקפץ" זינגל, ולפי השמועות הולכת גם להחתים את ויקטור קמפנארטס. האמירויות מצידה הניחה את ידה על עוד דג שמן בדמותו של יונתן נרוואייז, מה שעוד מסמן את ההתפרקות של קבוצת אינאוס מנכסיה.
– באמירויות לא אהבו את ההתנהלות של חואן איוסו בטור, ולכן הוא לפי שעה לא רשום לוואלטה, למרות שזה היה נראה כמו צעד מאד הגיוני לעשות אחרי הפרישה המוקדמת שלו מהטור.
– קבוצת IPT ממשיכה לשמור על הנכסים שלה, ואחרי הארכות החוזה לדרק וסטיבי, היא מאריכה גם לקורבין סטרונג את החוזה בשנתיים.

Last edited 1 month ago by פאקו
עידו גילרי
03/08/2024 9:57:49
Reply to  פאקו

המארגנים של הוואלטה פנו אישית ל-UAE בבקשה לכלול את איוסו במירוץ. בינתיים נראה שללא הועיל.
IPT נפרדים מדילן טיונס שממשיך לקופידיס אחרי שנה די מאכזבת.

פאקו
03/08/2024 10:00:18

אפשר לומר ששנתיים די מאכזבות

עידו גילרי
03/08/2024 10:01:43
Reply to  פאקו

כן.

עידו גילרי
03/08/2024 10:03:05
Reply to  פאקו

בגזרת הוואלטה – עדיין לא ברור עם רוגליץ' ישתתף.

עידו גילרי
03/08/2024 9:59:36

לוקה מזגץ אומר שהסיבה שפוג לא באולימפיאדה היא רק אורשקה. מתבשלת פה אופרת סבון.
ואם בגזרת המירוץ היום אז יורגנסן מנסה לשחק בראש של הבלגים ואומר שזה יהיה כמעט מביך אם הם לא יזכו…

רן הנרגן
רן הנרגן
03/08/2024 10:23:05

תן הסברים בגוף הסרט. מי זה אורשקה

עידו גילרי
03/08/2024 10:26:37

אורשקה היא זוגתו של פוג ואלופת סלובניה. הוא מקדיש לה הרבה מהניצחונות שלו
לא בחרו אותה למירוץ הנשים. פוג מאד כועס.

פאקו
03/08/2024 10:36:50

לא סתם כועס. היא זכתה באליפות סלובניה גם בכביש וגם בנג"ש (בהפרש גדול), ובחרו שתי רוכבות שדי ברור שהן פחות טובות ממנה. נראה שהיו כאן שיקולים לא ענייניים בבחירה, אז הוא הראה להם מאיפה משתין הפוג.

שי אבן צור
03/08/2024 10:55:11
Reply to  פאקו

איך אפשר לעשות את זה?
הם לא חייבים לבחור על סמך תוצאות בלבד?

עידו גילרי
03/08/2024 10:57:13

זכותה של המדינה לשלוח את מי שנראה לה יותר מתאים לתחרות. זה לא מי שעשה קריטריון.

עידו גילרי
03/08/2024 10:58:23

אם להיות יותר ספציפי – מספר הרוכבים שמדינה יכולה לשלוח הוא לפי סך הנקודות המצטבר של המדינה ולא לפי סך הנקודות של כל רוכב בנפרד.

שי אבן צור
03/08/2024 11:10:29

לא הגיוני בעיניי

עידו גילרי
03/08/2024 11:12:51

יש הרבה דברים לא הגיוניים בספורט אבל זה מה יש.

עידו גילרי
03/08/2024 11:13:23

אגב אם היית עושה את זה על קריטריון אישי זה היה מצמצם משמעותית את מספר המדינות המשתתפות.

שי אבן צור
03/08/2024 11:43:19

הייתי עושה את זה ע"פ הטובים ביותר מכל מדינה

אם הטוב ביותר ממדינה איקס לא מתקרב לשלישי או רביעי ממדינה ויי אז הוא סתם יתבזה בתחרות עצמה בסופו של דבר

אבל, לטעמי, עיקרון העל חייב להיות שכל מדינה שולחת את הטובים ביותר שלה.

עידו גילרי
03/08/2024 11:46:00

צריך להבין קצת את הספורט כדי לדעת שמה שאתה רוצה ממש לא מוגדר. ה"טובים ביותר שלה" מאד תלוי באופי המסלול הנבחר.

עידו גילרי
03/08/2024 11:46:45

מצב כמו שאתה מתאר יכול בקלות להביא לכך ששולחים תחת אילוץ רוכבים שאין להם סיכוי.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
שי אבן צור
03/08/2024 12:24:26

אז משלבים קריטריון סף

עידו גילרי
03/08/2024 12:26:20

איך זה יעזור בדיוק?

עידו גילרי
03/08/2024 10:01:31

חבל שלא מתחרים היום במסגרת קבוצתית – הסגל של IPT היה יכול לתת פייט עם 6 רוכבים. רק לטרק לידל עם 8 ולוויסמה עם 7 יש יותר.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
רן הנרגן
רן הנרגן
03/08/2024 10:37:03

אף אחד לא מפריע להם לעבוד כקבוצה, זה לא שלישראלי למשל יש איזה סיכוי

עידו גילרי
03/08/2024 10:39:43

בטח שמפריע…הם מתחרים עבור המדינה.

פאקו
03/08/2024 10:56:25

אם הם יתחרו עבור הקבוצה במקום עבור המדינה, אז בפעמים הבאות לא יבחרו בהם לסגל של המדינה, ובצדק גמור.

רן הנרגן
רן הנרגן
03/08/2024 11:53:17
Reply to  פאקו

אני מדבר על חברי קבוצה, כמו אינהורן, שאין להם סיכוי. מי בישראל יבוא אליו בטענות ?

עידו גילרי
03/08/2024 12:03:33

שזה רק הוא…
והוא יהיה עסוק בעיקר בנסיון לשרוד.

אטאפומה
03/08/2024 12:05:37

טוב יש צפי לתחרויות מדהימות בגלישה ,
בהן יש לנו נציגים .
בניגוד למירוץ הכביש אשר מעמדינו
בו מזכיר את מעמדו של הרוכב הברזיחאי פליאריני , מישהו זוכר אותו ?
מישהו זוכר שהוביל באליפות עולם מסםר סיבובים ?
מישהו זוכר מה היתה התוצאה הסופית ?
מישהו כאן היום זוכר את הרוכב הספרדי
שניצח את פאולו בטיני בקלסיקה סן סבסטיאן ,והיום הוא סגן ראש העיר ?
גל פרידמן השיג מדלית זהב באתונה ,
מישהו שכח ?
מישהו יזכור עוד עשרים שנה שאיתמר אינהורן השתתף במירוץ בו ניצח ואן דר פול ?
על מה אנו מדברים ?

שי אבן צור
03/08/2024 10:29:01

כל הכבוד על העבודה שאתם עושים👏👏
איזה גמר מפתיע בטניס נשים…
איזה מתח בג'ודו נבחרות בין יפן לספרד
איזה הזיה שקרב השובר שיוויון נקבע בהגרלה, ממש קשוח לזה שהפסיד בתחרות עצנה…

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 10:55:20

הצרפתים שוחטים אותנו
היה צפוי

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 10:57:49

תמאטקס

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 11:00:49

הצרפתים יקחו גם את הזהב

שי אבן צור
03/08/2024 10:56:15

הצרפתים מקרקסים אותנו בג'ודו

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 10:59:23

טוב, נשארנו עם השייטים בפוייל ופיאט פונטו ולונה מלכת שבא.

MBK
MBK
03/08/2024 11:11:13

אל תהיה קטן אמונה
יש סיכוי גם לנשים בהתעמלות אמנותית
היום ב 16:30 דולגופיאט יביא מדליה

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 11:39:25
Reply to  MBK

פיאט יביא לנו פונטו
כולנו פה אחד
ושכחתי לגמרי מהאמנותית

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 11:45:23

מחבב את פיאט. חושב ששנים רבות תמכו ביובנטוס, כיוון שהמפעל הראשי נמצא בטורינו. אם אינני טועה, התמזגו עם חברת מכוניות אחרת.

אטאפומה
03/08/2024 11:41:43
Reply to  MBK

מידן היום יש צפי לרוח רוח במרסייי.
זוכר את שיוט המדליות של מעיין בריו
לפני שמונה שנים, שפתחה ראשונה נבהלה מהבדידות בצד שמאל רצה ימינה ואז נחסמה על ידי מרינה אלבאו , ואיבדה את הראש בהמשך ?

אטאפומה
03/08/2024 16:59:05
Reply to  אטאפומה

כתבתי איבדה את הראש .
קיוויתי שלא יקרה לשרון…
קיוויתי לא עזר לי .
נכנסה לקרב שמירות בכל מקרה ותרמה את מדלית הזהב לאיטליה….לא נורא היא עדיין צעירה ותלמד !

Last edited 1 month ago by אטאפומה
אטאפומה
03/08/2024 11:43:00
Reply to  MBK

מצב נוכחי מווינד אלרט
רואים רוח חזקה ממערב בשל תנועת כדור הארץ או אחרת קוריוליס הרוח ממערב נעה מזרחה וצפויה להגיע למרסיי.

Screenshot_20240803-111455_Chrome
Last edited 1 month ago by אטאפומה
אלכס דוקורסקי
03/08/2024 12:10:32
Reply to  אטאפומה

תודה על העדכונים.

אטאפומה
03/08/2024 16:57:26

בכיף אלכס .
רוח חזקה היתה צפויה וקיימה .

אטאפומה
03/08/2024 11:44:44
Reply to  MBK

הוא אכן אדיר בלי קשר לתוצאה , עם קשר לדרך המדהימה שעבר.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 12:30:30

תודה לכולם.
איך בעצם מתנהל מירוץ חד יומי ללא מכשירי קשר? יש טקטיקות? מה המשמעות של קבוצה כשאי אפשר לתקשר?

עידו גילרי
03/08/2024 12:34:12

זה באמת מאד מאד משמעותי (ראה הניצחון של קיסלהופר והפשלה של ההולנדיות בטוקיו).
קודם כל זה לא שאין דיווחים – כי האופנועים של מנהלי המירוץ נותנים כל הזמן את הזמנים.
דבר שני מגבשים תוכנת כללית ומאלתרים לפי מה שקורה בשטח. צריך לזכור שבניגוד למירוצים רגילים יש מקסימום ארבעה רוכבים לקבוצה ולרוב זה פחות. אז התוכנית העיקרית היא בעיקר מי אמור לסגור את הבריחות ומי אמור לתקוף. כמו כן יש כאן תמיד צורך לשיתוף פעולה בין קבוצות יריבות.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 13:14:07

תודה עידו, תמיד נחמד שיש פרופסור בסביבה.
האופנועים של מנהלי המירוץ מדווחים את הזמנים לרוכבים עצמם?
אם קנדי א מצטרף לבריחה, קנדי ב בפלוטון מקבל מדי פעם עדכון כמה הוא רחוק מהם?

עידו גילרי
03/08/2024 13:15:40

כן בדיוק.
הם רושמים לכל קבוצה את הזמנים מקבוצות אחרות.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
פאקו
03/08/2024 13:44:17

זה משהו שחוטף הרבה מאד אש מהרוכבים וממנהלי הנבחרות, ובצדק מוחלט. זה ממש שווה ערך למשחק כדורסל בלי לוח תוצאות ובלי שעון שהשחקנים יכולים לראות. יש לא מעט מקרים שבהם זה יוצר בלבול לרוכבים עד כדי השפעה על התוצאה. עידו הזכיר את מירוץ הנשים באולימפיאדה הקודמת. גם באליפות העולם לפני שנתיים באוסטרליה, כל הרוכבים שהגיעו אחרי רמקו שברח לזכייה אפילו לא ידעו שהם מתחרים על הפודיום. מגוחך לחלוטין. ה-uci טוען שזה מוסיף עניין, אז יאללה שיוסיפו הגרלה בסוף של מי שמנצח, בטוח יוסיף עניין.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 13:55:15
Reply to  פאקו

וואו! איזה סיפור מטורף מאוסטרליה. חייב ללכת לראות את זה. תודה

פאקו
03/08/2024 14:18:03

הם התחרו בספרינט, אבל אחר כך אמרו שהם לא ידעו אם זה על המקום השני או העשירי.

אור
אור
03/08/2024 12:40:51

תודה לכולם

כשאומרים שהאופניים זה מירוץ נבחרות, האם הזוכה עצמו מקבל זהב או כל הנבחרת? האם לא נאמר אח"כ שהוא האלוף האולימפי? אוקיי הנבחרות עובדות ביחד אבל בסוף זה תואר אישי לא? אם זה אכן כך ויהיה סיום צמוד אני מניח שאלו מאותה נבחרת יתחרו אחד בשני

בנוסף מה שעת סיום המשוערת? תודה

Last edited 1 month ago by אור
עידו גילרי
03/08/2024 12:47:10
Reply to  אור

כמו תמיד בענף – הזכיה היא אישית. כמו כן אפשר לקחת תאורטית את כל שלוש המדליות על ידי אותה מדינה.

אור
אור
03/08/2024 13:00:59

אם להסתמך על ענפים אחרים, תחרות קבוצתית מעורבת זה רק עניין של זמן

עידו גילרי
03/08/2024 13:06:05
Reply to  אור

יש בנג"ש באליפות העולם.

עידו גילרי
03/08/2024 12:47:56
Reply to  אור

סיום משוער סביב שש וחצי- בכל מקרה מירוצים כאלה קשה לחזות כיצד יתפתחו.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
עידו גילרי
03/08/2024 13:12:09

PCS מדווחים לנו שהיום יום הולדת לדרק ג'י. אז יאללה תראה להם.

אור
אור
03/08/2024 13:44:19

ישנה היום רוח לקיום שיוטי הגמר

עידו גילרי
03/08/2024 14:10:11
Reply to  אור

ושרון עושה את מה שהיא צריכה. כל הכבוד

אור
אור
03/08/2024 14:11:43

וזה היה אפילו ניתן לצפייה חח

עידו גילרי
03/08/2024 14:12:12
Reply to  אור

🙂

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 14:11:26

אלופה

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 14:16:36

שרון נצחה בחצי גמר אז יש מדליה. בשיוט הגמר גם נדע באיזה צבע.

עידו גילרי
03/08/2024 14:21:43

כל הכבוד גם לתום. עלה לגמר.

אור
אור
03/08/2024 14:21:54

יש

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 14:25:55

שתי מדליות שלשום, שתיים היום.
ישראל מעצמת ג'ודו וגלישת רוח

עידו גילרי
03/08/2024 14:26:59

בג'ודו אנחנו עוד לא מעצמה – בגלישת הרוח אנחנו הרבה יותר דומיננטים.

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 14:44:21

גיאורגיה, למשל, מדינה שמצטיינת בג'ודו הגברים. ניתן לומר כי לנוכח גודל אוכלוסייתה, היא אינה נופלת מיפן.

אור
אור
03/08/2024 14:57:01

אם אני לא טועה הם למדו באופן מאורגן ביפן ומאז הפכו למעצמה

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 15:17:22
Reply to  אור

מעניין מאוד. מדינות הקווקז מצטיינות בהיאבקות, באופן כללי. מרבית המתאבקים הרוסים המצטיינים בשנים האחרונות הם קווקזים.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:46:08

כן, אוהבים שם את המגע האישי

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 16:29:41

חחחחח

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 14:23:23

אלוף..

דה שוט
03/08/2024 14:24:55

מדהים! יאללה רוצים המנון

natinati
natinati
03/08/2024 14:25:22

בעצם 3 מתחרים בשיוט הגמר והשלישי עם הארד?
ומתחילים מאפס את השיוט או שיש יתרון למקצים המוקדמים?

עידו גילרי
03/08/2024 14:32:45
Reply to  natinati

אין משמעות למה שהיה קודם.

פאקו
03/08/2024 14:33:59

אלא אם השיוט מתבטל.

עידו גילרי
03/08/2024 14:37:14
Reply to  פאקו

טוק טוק טוק

דה שוט
03/08/2024 14:38:21

עופר שלח מפרשן שייט…. חחחח… אונלי אין איזראל

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 14:53:07

כסף?
כמה כסף?

עידו גילרי
03/08/2024 14:53:20

קנטור עם כסף עם מהלך יפה של מגטי האיטלקיה להפוך את המירוץ.

natinati
natinati
03/08/2024 14:54:18

מה עשתה מגטי שהקנה לה את הזהב?

עידו גילרי
03/08/2024 14:55:36
Reply to  natinati

שברה מוקדם יותר משתי האחרות (מזלה של קנטור שהבינה שווילסון לקחה קו לא טוב אבל כבר לא הספיקה לתקן).

אטאפומה
03/08/2024 16:34:01

קןראים לכך קרב שמירות :
זו הדרך הקלה והבטוחה לתרום מדליה לאחרים…
במקרה ליאת רגב המומחית.לספורט
העבירה את הגמר בשידור ישיר מפי יואב עוד מומחה …לשייט .
ואם הבזיון הזה לא הספיק הם אפילו העלו לשידור את יהודה המוגבל מעיין לשעבר יור איגוד השייט , מהמאפיה של שדות ים ,
תורם המדליות מספר אחד .
שלמזלו בתקופתו גל התחרה ולקח זהב
בעזרת ספונסרים , כי עבד הפוך מההכתבות של המוגבל .
דוקא את האהבל הזה מעלים לשידור.
בדיוק בהתאם לרמז שלי למידן לפני השיוט :שאלתי אם זוכר איך מעיין איבדה את הראש .

ידעתי שיאבדו את הראש שם .
מזל שקרה לאמה ווילסון המוגבלת .
ולשרון יש עוד הרבה מה ללמוד.
לא נכנסים לקרב שממרות הולכים
על לנצח .
הולך לדבר עם שחר צוברי על כך .
לא אוהב תרומות …

Last edited 1 month ago by אטאפומה
natinati
natinati
03/08/2024 14:55:54
Reply to  natinati

בעיניים של הדיוט זה נראה כמו ספורט די שרירותי
כמה אחוזים היית נותן לאלמנט של המזל בספורט הזה?

אור
אור
03/08/2024 14:57:58
Reply to  natinati

דווקא נראה כמו ספורט סופר טקטי (וכמובן פיזי) ולכן קשה למי שלא מתמצא להבין מה הם עושים ולמה

Last edited 1 month ago by אור
natinati
natinati
03/08/2024 15:00:05
Reply to  אור

לפי מה שהבנתי ווילסון הזה הכי טובה בפער
היא לקחה קו לא נכון,כלומר לפי מה שאני מבין הן בונות מסלול ומקוות שתנאי הטבע יהיו לטובתן

אור
אור
03/08/2024 15:02:08
Reply to  natinati

ואז הן צריכות להגיב למה שקורה בזמן אמת

ברור שיכול לקרות מזל טוב / רע פתאום אבל צריך לדעת להתמודד עם מה שקורה כל הזמן

natinati
natinati
03/08/2024 15:07:05
Reply to  אור

ברור,לכן שיוט אחד שמכריע מי תזכה במה לא תואם לאופי הענף שדורש הרבה מקצים כדי לגלות מי הטובות ביותר

עידו גילרי
03/08/2024 15:08:21
Reply to  natinati

אני כבר אמרתי שאני ממש לא אוהב את השיטה החדשה. זה באמת לא הוגן בעיני.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:11:05

וקלאסיקה לעומת מרוץ רב קטעים עובר לך בגרון כי זה פחות נתון לכוחות הטבע?

עידו גילרי
03/08/2024 15:11:36

זה ממש לא דומה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:14:22

השאלה שלי היא שברוב הענפים זה קם ונופל על אירוע חד פעמי. זה שונה פה כי הטבע הרבה יותר מכריע?

עידו גילרי
03/08/2024 15:16:59

לא טבע. זה על מירוצים קצרים וניקוד מצטבר – זו השיטה. זה כמו נגיד לשחק עונה שלמה של ליגה ואז להכריע את האליפות על משחק אחד…אה רגע…

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:18:09

מה לא יעשו כדי לדפוק את דון שימון

עידו גילרי
03/08/2024 15:19:11

ראובני זה גם שם של עורך דין…

natinati
natinati
03/08/2024 15:13:49

כנראה המארגנים מעדיפים דרמה על הוגנות

עידו גילרי
03/08/2024 15:03:13
Reply to  natinati

זה לא מדויק, אבל לפעמים עושים טעויות .
לווילסון זה איכשהו קורה שוב בגמר.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:05:29
Reply to  natinati

אני חושב שהאיטלקייה לקחה את המשב בזמן הנכון ולקחה הימור שהשתלם. גם גל פרידמן בזמנו ניצח את היווני קקהלמקיס בשיוט המדליות כשלקח איזה הימור והשתלם לו. יש גם אלמנט של מזל.

עידו גילרי
03/08/2024 15:07:37

זה הרגיש לי יותר כמו טעות של ווילסון ושרון עקבה אחריה.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:20:19

מי שמשייט בכל סוגי השייט עם מפרש יודע שצריך לשים לב לשינויים קטנים בצבע של המיים.

אטאפומה
03/08/2024 16:45:45

לכן כתבתי קרב שמירות.
טוב ששרון לא לקחה זהב היא לא מוכנה לכך עדיין .
היה גומר אותה בתור ספורטאית
כך קרה גם לגל אחרי הזהב כלום .
לקחה כסף מצוין יןדעת שהיא טובה
ועכשיו מחכות לה ארבע שנות מאבק מטורף עם תמר שטיינברג הכוח העולה
ואולי גם עם קטי ספויצקוב האדירה .

אטאפומה
03/08/2024 16:41:08
Reply to  natinati

אז זהו בדיוק שהבנת לא נכון :
בא נראה טובה בפער לדבריך.

המקסיקנית מנצחת ופוסלים אותה.
שרון כביכול פוסלת בזינוק .
שרון מובילה בשיוט המרתון הנותן ניקוד כפול ומבטלים אותו.
לווילסון המוגבלת בקושי הגיע לעלות.לגמר .

מה היא עשתה בדיוק באליפות העולם :
הגיעה שלישית אחרי שרון וקטי אפילו לא
סיכנה אותן.
מה עשתה באליפות אירופה .
לקחה במזל בגמר אחרי ששרון הובילה עליה בענק כל התחרות.
לא יודע אם מגיע לה ארד אפילו אך כאשר יש וויטמין p לא צריך פרוטקציה
לא יודע על סמך מה הבנת שהיא טובה ?

Last edited 1 month ago by אטאפומה
עידו גילרי
03/08/2024 14:58:28
Reply to  natinati

לא מומחה – תשאל את רזי זה הענף שלו.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:00:26

וואו

עידו גילרי
03/08/2024 15:05:26

?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:08:25

מדליות אולימפיות תמיד מביאות פה ניחוח של אחדות…

עידו גילרי
03/08/2024 15:10:00

חחח, זו לא אחדות – זו עובדה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:12:20

תחקירני הפטריוטים מנסים להעלות אותך לשיחת קרינג' עם הנשיא על השורה הזאת

עידו גילרי
03/08/2024 15:13:08

🙂

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:21:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באג במערכת?
האירנים?

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:10:13

הכל ברוח טובה. אין סיבה לבטל את השיוט

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:21:34

תמיד ברוח טובה

אור
אור
03/08/2024 14:54:12

כל הכבוד לשרון!

דה שוט
03/08/2024 14:55:15

מקום שני עדיף על שלישי
🙂

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:00:54

איך היא פשוט קפצה למים וטיפסה על הסירה. איזה מלכה. איזה כיף שאנחנו מדינה קטנה

דה שוט
03/08/2024 15:09:01

נכון זה היה מגניב – גם לראות את
צוברי קופץ למים אליה

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:09:27

מהמר על ארד לראובני.
את שלו הוא כבר עשה

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 15:18:05

לא הבנתי את עניין הפסילה.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:22:50

כשאנשים בפאניקה עושים שטויות?

עידו גילרי
03/08/2024 15:20:58

העונש יהיה 5 שניות בזינוק

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:23:27

ילה, ילה להתמהמה, יותר מהר
🙂

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:24:29

עכשיו תורי כי ההם עשו

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:29:18

הוא לוקח הימור?

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:33:17

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני באלם
שחר שחר שחר צוברי!
יההההההההההההההההההההההההההההה

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:36:46

מגיע לצוברי כל הכבוד על ההכנה הזו.המדליונסקי גם שלו!
טקטיקה הוא יודע. הוא סיבסב את כל מי שהתחרה בו פה בארץ הוא אלוף בטקטיקה.
נלקח פה הימור גדול וראובני ניצח עם הימור שהצליח.
מכירים את האימרה שניים רבים השלישי זוכה?
זה מה שהיה פה בשני הגמרים.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:38:17

הכסף שלו הזהב של פרידמן המאמן של ראובני כמובן

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 15:57:26

כבוד גדול גם למאמנים, צוברי ופרידמן. האחרון זכה בזהב ב'שני הכובעים'. מרשים מאוד.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:04:30

מעצמת ג'ודו וגלישה
כשכבר חשבתי שלראובני אין עוד טריק בשרוול ויסתפק בארד הוא הראה לי מאיפה משתינה המלכה.
התנאים דיהזכירו לי את האזור שבין הכנסיה בבת גלים לגשר אלנבי.
גם שם רצוי לשים לב לצבע של המיים כדי לזהות משבים קצת או הרבה יותר חזקים.
אין על בת גלים. בעיקר בחורף ובקיץ.

אטאפומה
03/08/2024 16:53:24

לא מדויק אלכס:
הכ וד הוא של המתחרים , המדליה בפועל שייכת.למאמנים .
החותמת של גל היתה על המקצה של תום .
תום התראיין לפני כמה ימים ואמר כי גל אמר לו חכה לטעויות של האחרים .
מכיר את גל ,הוא גאון גלישה .
מוסר עבודה מטורף .
בזמן בו גלש לקראת הזהב שלו באתונה גם אימן את לי קורזיץ שזכתה לזהב באליפות העולם הראשונה שלה בגיל 19 .
זה לא כבוד למאמנים זה המאמנים נקודה.
בענים העבודה המדהימה ששחר עשה עם נבחרת הבנות יש להוריד את הכובע
אך גם לשים לב לעובדה שפספס
את הנקודה המכרעת .
לא נכנסים לקרב שמירות בחיים .
כתבתי על השמירה של בימבה על גל באתונה הבוקר,בימבה תרם על חשהון ברזיל מדלית זהב לנו ,כסף ליוון וארד למיטב זערוני לניק דמפס האנגלי .

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 19:24:32
Reply to  אטאפומה

תודה על ההסברים, אטאפומה.

אטאפומה
03/08/2024 23:53:42

בכיף אלכס.
גולש אמור לקרוא את הים ולהבין
איך לגלוש.
גולש הכונה לכולם, בפועל רוב הגולשים
תופסים ראש קטן ושומרים על המוביל .
עד שיןט המדליות בעמבה הוביל וגל היה שני ,גור המאמן כמה ימים לפני
אמר גל יקח את בימבה לטיול הכונה להסתרת רוח.
לא היתה לבימבה שום סיבה לעקוב אחרי גל שהוביל .
אך הלחץ גרם לו לאבד את הראש במשט המכריע ,גל וגור בנו על כך מראש.
תום עכשיו ביצע במדויק את ההוראות
של גל , כלומר תום הבין מה גל אומר
וידע ליישם .
לא קל להבין את גל הוא גאון גלישה
אך לא תמיד סבלני גולש צריך להיות
מאד חכם כדי להבין אותו.
מצד שני גל לא מסכים לאמן מישהו דלא מוכיח לו שהוא באמת רוצה ומוכן
לעשות את הנדרש למדליה.
מבחינת גל מדליה הכונה זהב
הוא לא סופר צבעים אחרים .
נפל לידיו גולש מתאים,וחכם מספיק .
התוצאות בהתאם ,אני אומנם מופתע
אך בדיעבד לאור ההיכרות עם הענף
והנפשות הפועלות ,התוצאה היתה צפויה
אך דוקא את תום לא הכרתי
מכיר את האחרים .

עידו גילרי
03/08/2024 15:33:03

ישששששש

דה שוט
03/08/2024 15:33:40

אנביליביט

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 15:34:25

יא – אללה.
שפינוזה צדק

אור
אור
03/08/2024 15:35:13

comment image

דה שוט
03/08/2024 15:43:33

הגיע אנדרדוג לגמרי ולקח את הפרס הגדול. מדהים

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:44:20

וווווווווווווווווופיאט יביא לנו פונטו
פיאט יביא לנו פונטו
פיאט יביא לנו פOOOOOOOOOOOOOנטו
כולנו פה אחד
OLE

פאקו
03/08/2024 15:45:12

איזה תותח

מנחם לס
03/08/2024 15:57:07
Reply to  פאקו

תודה לכל המגיבים

מנחם לס
03/08/2024 15:50:35

תודה לכל המשתתפים בפוסט ולכל המגיבים

אטאפומה
03/08/2024 17:01:39
Reply to  מנחם לס

למה שלא תחכה.עם התודות לסיום הדיון :
אתה ממהר ?

אור
אור
03/08/2024 15:53:06

למי שתהה הגמר בהתעמלות קרקע לפי גוגל ב-16:30

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 15:58:12
Reply to  אור

תודה על העדכון.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 15:58:54
Reply to  אור

לא נותנים פה דקה מנוחה
חשבתי לחרופ קצת אבל היום הזה פשוט לא נותן מנוחה.
ניחא, ננוח בקבר.

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
אטאפומה
03/08/2024 16:54:24

רזי מה עם דור זרקא ?

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:10:35

וזה אנוכי הרשעון כפי שניתפשתי בבת גלים במצלמתה של הגברת סבתי לפני שבועיים וחצי.
הגלשן כמובן הרבה יותר קטן בנפח מהפוייל התחרותי.
https://www.facebook.com/100024020019732/videos/505255568613024?idorvanity=758440384911807

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 16:24:07

רזי, אתה גולש יפה מאוד. יישר כח.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:35:30

תודה

אטאפומה
03/08/2024 17:50:33

רזי תעלה בבקשה ליוטיוב שאוכל לראות.
תודה

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 6:53:43
Reply to  אטאפומה

זה לא שלי, אין לי קישור, רק בפייס.
אולי היא מוכרת את הסרטונים?

עידו גילרי
03/08/2024 16:19:00

בינתיים בקרב 10 דמיון וורנר האלוף מטוקיו לא מצליח לעשות אף גובה ויוצא מהתחרות על המדליות.

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 16:24:47

המוט טומן בחובו סיכונים כאלה.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:36:15

ומה המוטו?
🙂

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 16:31:35

מעניין מאוד. כואב לי על אוכלוסיית הביזונים שם. טבחו בהם בהמוניהם.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:38:33

המנוול הגדול היה באפלו ביל קודי!
אני מבין ציד לאכילה אבל שם היה טבח ארור של קודי וחבריו.
אותו העסק הכחיד גם את היונה הנודדת.
מאות מליונים ולא נשאר מהם יותר מכמה פוחלצים…
אנחנו קוף ארור.

אלכס דוקורסקי
03/08/2024 19:25:10

נכון

פאקו
03/08/2024 16:22:32

בינתיים במירוץ הכביש העניינים מתנהלים בצורה יחסית סטנדרטית 100 ק"מ לסיום, עם קבוצת בריחה של חמישה רוכבים כשתי דקות לפני הדבוקה. מניח שהדברים ייצאו משליטה כשהבורחים ייתפסו, וזה גם מתאים לתוואי של המסלול.

עידו גילרי
03/08/2024 16:25:38
Reply to  פאקו

כשיגמרו עם הבריחה האפריקאית יתחיל המירוץ האמיתי.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
פאקו
03/08/2024 16:28:17

הבריחה האפריקאית נתפסה על ידי הקבוצה השנייה עם ויוויאני. נשאר איתם שם אוגנדי אחד.

עידו גילרי
03/08/2024 16:29:21
Reply to  פאקו

כן אבל עדיין משרתת את אותה תכלית

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 16:27:13
Reply to  פאקו

תודה פאקו,
עם הלוז העמוס היום אשמח אם תוכל לעדכן מדי פעם שאדע מתי שווה להצטרף.
אם גם כך אתה מעדכן את איינהורן….

עידו גילרי
03/08/2024 16:30:36

כבר הסתיימו מזמן.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:34:33

אז מה זה שידור חוזר או שההמשך?

עידו גילרי
03/08/2024 16:48:48

לא יודע לא נכנסתי. המשך זה לא.

אור
אור
03/08/2024 16:57:01

זה בקרב רב

דמיאן וורנר המוביל והאלוף האולימפי לא הצליח לעבור גובה כלשהו וחיסל לעצמו סיכוי למדליה

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 17:04:59
Reply to  אור

אהה, תודה

פאקו
03/08/2024 16:43:11

איזה תרגיל של ארטיום. סעמק צריך לזפזפ.

רן הנרגן
רן הנרגן
03/08/2024 16:44:58

זה פיאט זה? זה פרארי

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:45:54

זה פיאט למבורגיני=פיבורגיני גם נשמע איטלקי כזה

רן הנרגן
רן הנרגן
03/08/2024 17:05:35

אתה חוגג היום. ספונסר של 3 זוכי מדליות. כבוד

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 17:25:05

חגיגה לכל עם ישראל לפני שחמינאי אומר פייר בפרסית.

עידו גילרי
03/08/2024 16:51:52

Game on!

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 16:52:49

אין עוד זהב, אולי עוד כסף?

עידו גילרי
03/08/2024 16:55:49

סקלמוז' עם תקלה בזמן ממש לא טוב.

אור
אור
03/08/2024 16:59:44

מה המצב שם בסך הכל

פאקו
03/08/2024 17:02:22
Reply to  אור

שני האירים ולוטסנקו חצי דקה לפני הפלוטון.

Last edited 1 month ago by פאקו
פאקו
03/08/2024 17:03:06
Reply to  פאקו

ועכשיו רק אירי אחד – הילי

עידו גילרי
03/08/2024 17:05:39
Reply to  אור

כולם יקבלו דוחות על מהירות…

אור
אור
03/08/2024 16:58:03

נעזוב רגע את המתחרים, התעלות אדירה של ארטיום

הוא השיג ניקוד גבוה יותר מזה שנתן לו את הזהב בטוקיו

עידו גילרי
03/08/2024 16:59:22
Reply to  אור

בול – עמד בלחץ כמו האלוף האמיתי שהוא.

אור
אור
03/08/2024 17:00:27

כאן כבר פחות מפשלים כמו אז לצערי

עידו גילרי
03/08/2024 17:08:52
Reply to  אור

גם בלי לפשל.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 17:06:27
Reply to  אור

עכשיו זה כסף או ארד

עידו גילרי
03/08/2024 17:08:35

כסף.

פאקו
03/08/2024 17:10:33

איזה יום.

עידו גילרי
03/08/2024 17:12:08
Reply to  פאקו

בהחלט. איתמר הכל על הכתפיים שלך עכשיו…

פאקו
03/08/2024 17:14:20

חתיכת משקל שמת עליו

עידו גילרי
03/08/2024 17:15:38
Reply to  פאקו

לסיים…

אור
אור
03/08/2024 17:19:03

חחח
אבל כל הכבוד גם לו

עידו גילרי
03/08/2024 17:11:32

וכמו שאתה אומר אור – בגדול הרוב עושים מה שמצופה מהם. ראובני זה החריג כאן.

אור
אור
03/08/2024 17:19:30

לא מובן מאליו

עידו גילרי
03/08/2024 17:21:14
Reply to  אור

ממש לא!
שפעם אחת יתנו לספורטאים שלנו את הקרדיט המגיע. שלא יגידו שזה היה במזל או משהו כזה.

אטאפומה
03/08/2024 17:47:48

ברור שכן :
זה לא מזל אלא נס.
לו היית מכיר מקרוב את הועד האולימפי …
לא חושב כי יכלת להאמין כי נגיע לחצי גמר אולימפי אפילו לא לשמינית…

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 17:18:44

הגודאים השייטים והמתעמל מעמידים אותנו מעל יוון וספרד בטבלת המדליות בינתיים.

פאקו
03/08/2024 17:19:43

פוליט והשיניים מוביל קבוצת רדיפה מאד מסוכנת עם מדואס קונג וגם וודסי. הקבוצות החזקות בדבוקה עם המכנסיים למטה.

אור
אור
03/08/2024 17:20:43
Reply to  פאקו

ננכס את וודס לטבלת המדליות

פוליט לא מספיק השאיר חותם

Last edited 1 month ago by אור
פאקו
03/08/2024 17:22:39
Reply to  אור

רק היה הדומסטיק הכי אפקטיבי של פוג בטור

פאקו
03/08/2024 17:23:57
Reply to  פאקו

אה הבנתי למה התכוונת

עידו גילרי
03/08/2024 17:23:08
Reply to  אור

יאללה וודסי…

עידו גילרי
03/08/2024 17:21:54
Reply to  פאקו

ון ארט ופדרסן עם בעיות טכניות.

פאקו
03/08/2024 17:24:49

ומוהוריץ׳. שלושה שבהחלט מועמדים לזכייה פה.

דה שוט
03/08/2024 17:21:19

דולגופיאט ווינר גדול מדליות בק טו בק מרשים מאוד
💪

עידו גילרי
03/08/2024 17:24:24

אנחנו מתקרבים לפעם הראשונה על הטיפוס המרוצף שעלול להכריע את המירוץ (שלוש פעמים בסך הכל).

פאקו
03/08/2024 17:25:57

תפור על מתיו. הבעייה שלא נשארו סייענים כבר בשלב הזה, אז הוא עם סימן מטרה ענק על הגב.

דה שוט
03/08/2024 17:26:21

עכשיו רק צריך שהדרים טים לא תפסיד לפורטו ריקו וזה יום מושלם 😉

Klay Thompson
Klay Thompson
03/08/2024 17:26:35

וואו איזה הצלחה של הספורט הישראלי. בעיניי זה ההישג הכי גדול שלנו בספורט מאז ומעולם. 6 מדליות!! 6!!! ארטיום מתגבר על מוקדמות לא משהו ונותן בגמר ביצוע מושלם. יאללה איזה ווינר.

Last edited 1 month ago by Klay Thompson
עידו גילרי
03/08/2024 17:28:17
Reply to  Klay Thompson

6 מדליות אגב זה מה שהתחזיות צפו לנו…

Klay Thompson
Klay Thompson
03/08/2024 17:30:11

וואו אני חשבתי שאולי ניקח אחת בג'ודו ועוד אחת בהתעמלות קרקע. לא חלמתי שנתקרב ל6 מדליות. פשוט מטורף.

Last edited 1 month ago by Klay Thompson
אור
אור
03/08/2024 17:29:02
Reply to  Klay Thompson

יש גם סיכוי טוב מאוד בהתעמלות אומנותית קבוצתית ולדריה אטמנוב ביחידות

Klay Thompson
Klay Thompson
03/08/2024 17:31:49
Reply to  אור

הלוואי🙏 אתה יודע מתי הן מתחרות?

אור
אור
03/08/2024 18:11:19
Reply to  Klay Thompson

חמישי שישי שבת

קורן אמישה
קורן אמישה
04/08/2024 1:09:31
Reply to  אור

בת אל סמברג בטווקאנדו גם אופציה

פאקו
03/08/2024 17:30:11

יאללה קלארקי

עידו גילרי
03/08/2024 17:30:29

שיגור.

פאקו
03/08/2024 17:30:56

ועכשיו זה מתיו מול וואוט

אטאפומה
03/08/2024 17:44:00
Reply to  פאקו

להבמתי אם איתמר היה מתישב למתיו על הגלגל …
אז העה לנו עוד זהב אחד…
או כסף😁

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 17:32:56

פעם ראשונה שיוצא לי לראות מירוץ אופניים עם פרשנות עברית…
נהניתי מהאבחנה שהבמאי הוריד את השעון ברגע הפריצה כי אין משמעות לתחזית….
(מי הפרשנים אגב?)

עידו גילרי
03/08/2024 17:33:28

אני נאמן ליורוספורט

פאקו
03/08/2024 17:33:49

אני רואה בירוספורט

פאקו
03/08/2024 17:36:11
Reply to  פאקו

פתחו בסטינג בחינם באולימפיאדה. מזל.

אור
אור
03/08/2024 17:38:41
Reply to  פאקו

יפה אבל באופן כללי כמי שעבר מסטינג ל-free tv, סטינג סתם שוחטים במחיר ועוד נותנים הרבה פחות ערוצי ספורט

פאקו
03/08/2024 17:41:12
Reply to  אור

זהו נראה לי שאעבור. זה לא שאני רואה דברים אחרים שם.

אור
אור
03/08/2024 17:58:27
Reply to  פאקו

עוד יתרון גדול מבחינתי זה ב-free אפשר לראות גם במחשב ובסטינג לא

החיסרון היחיד אולי זה שבסטינג מקבלים ממיר או שניים חינם אז אם הטלוויזיה שלך לא מספיק חכמה צריך לקנות ממיר בעצמך בשביל free אבל עדיין משתלם

קניתי ממיר אחד לחדר שינה go tv ultra בגלל זה וזהו מבסוט

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 17:38:09

איך עוברים עכשיו לכדורסל?
אבל טייטום גרו ו-ווייט

אור
אור
03/08/2024 17:39:02

תרו

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 17:50:10
Reply to  אור

רק למנחם מותר!

trusttheprocess
trusttheprocess
03/08/2024 17:39:05

צפיתי בהתעמלות.
זה היה 6 וחצי בבוקר אצלי אבל הילדים כבר העירו אותי ב 6.
היה קצת תחרות בבית כי אשתי פיליפינית אבל בסוף כולם מרוצים
אני לא מבין איך הם לא שוברים את הקרסול בנחיתות אחרי הקפיצות האלה

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 17:46:47

לא רק זה
יש נזקים לעמוד השדרה
זה הספיין של אטריום מייבב שם.
חכה עוד 30 שנה.

עידו גילרי
03/08/2024 17:41:14

עכשיו רמקו

פאקו
03/08/2024 17:43:09

חתיכת פסיכופט הבחור

עידו גילרי
03/08/2024 17:44:38
Reply to  פאקו

לא לוקח שבויים.

פאקו
03/08/2024 17:46:47

חיסל את פוליט, ותיכף את הילי

פאקו
03/08/2024 17:50:42
Reply to  פאקו

וגם את וודסי ורייט.

פאקו
03/08/2024 17:53:22
Reply to  פאקו

קונג והאלר הבאים בתור

דה שוט
03/08/2024 17:54:03

ביילס זה ברמה של קיידי וואו מה זה הקפיצה הזאת?

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 18:02:35
Reply to  דה שוט

היי היי, סטופ.
מספיק עם הנעליים!
ביילס בספרה אחרת לגמרי מ KD.

פאקו
03/08/2024 17:55:32

מתיו קופץ קדימה כשוואוט על גבו. איזה מירוץ.

עידו גילרי
03/08/2024 17:56:18

וואו מדואז שורד עם רמקו.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
פאקו
03/08/2024 17:57:16

הוא חזק מאד

פאקו
03/08/2024 17:56:38

ועכשיו רק מדואס נשאר עם רמקו.

אור
אור
03/08/2024 17:59:36

מי המוביל עדיין הילי? איך זה הגיוני שהפער רק גדל

פאקו
03/08/2024 18:00:21
Reply to  אור

רמקו ומדואס

עידו גילרי
03/08/2024 18:00:25
Reply to  אור

רמקו עם מדואז.

עידו גילרי
03/08/2024 17:59:42

ויסמה יוצאים להתקפה.

אור
אור
03/08/2024 18:00:11

נראה שהולך להיות סיום חלומי

פאקו
03/08/2024 18:01:50
Reply to  אור

כבר עכשיו מירוץ אדיר

אור
אור
03/08/2024 18:03:58
Reply to  פאקו

כן, אבל בד"כ משהו קורה לאחד מהתותחים הכבדים

אור
אור
03/08/2024 18:02:48

איך רושמים מדואז? לא מוצא בגוגל

עידו גילרי
03/08/2024 18:04:55
Reply to  אור

Madouas

אור
אור
03/08/2024 18:05:41

לא נורא בשביל צרפתי

מניח שאומרים מדואה

עידו גילרי
03/08/2024 18:06:26
Reply to  אור

אני סומך על החברה ביורוספורט.
תשאל את עגל.

אור
אור
03/08/2024 18:07:59

או מתן

עידו גילרי
03/08/2024 18:09:03
Reply to  אור

הוא אחראי על האגף הפלמי/הולנדי

אור
אור
03/08/2024 18:11:43

😂

מזל שאין פולנים

Last edited 1 month ago by אור
פאקו
03/08/2024 18:03:16

רמקו חייב להיפטר ממדואס. לצרפתי יש קיק והוא ישב על רמקו כל הזמן

עידו גילרי
03/08/2024 18:09:55
Reply to  פאקו

ביי ביי

עידו גילרי
03/08/2024 18:05:23

ון ארט בינתיים כבאי מצטיין.

פאקו
03/08/2024 18:09:49

יאללה רמקו

פאקו
03/08/2024 18:12:05
Reply to  פאקו

הולך לעשות מה שעשה בג׳וניורס

אור
אור
03/08/2024 18:12:40
Reply to  פאקו

מה דעתכם על הסיכויים לתפוס אותו

עידו גילרי
03/08/2024 18:13:05
Reply to  אור

אפס. הוא היחידי שיתפוס את עצמו בתקלה או התרסקות.

עידו גילרי
03/08/2024 18:24:41

וכמובן שפנצ'ר 4 קילומטר לסיום.

עידו גילרי
03/08/2024 18:25:09

צריך לשרוד את זה.

Air Canada
Air Canada
03/08/2024 18:13:27

היום הכי טוב של ישראל בהיסטוריה הביא לכך שהאולימיפיאדה הזאת כנראה האולימפיאדה הכי טובה שלנו מאז ומעולם- תלוי אם סופרים לפי מדליות זהב או לא. בכלל ב2 האולימפיאדות האחרונות יש לנו 3 מדליות זהב 4 כסף ו3 ארד. לפני טוקיו בסהכ היו לנו מדליית זהב אחת מדליית כסף אחת ו7 מדליות ארד.

פאקו
03/08/2024 18:20:57

יורגנסון צדק

עידו גילרי
03/08/2024 18:21:22
Reply to  פאקו

חחח. לגמרי

עידו גילרי
03/08/2024 18:22:28

הילי עלול להפריע לתוכניות האלה.

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 18:30:47

קר חייב להפסיק לפתוח עם אמביד ובוקר. הם יותר נזק מתועלת

עידו גילרי
03/08/2024 18:31:47

בוקר היה מצוין עד היום.

עידו גילרי
03/08/2024 18:21:54

אם הצרפתים יעשו 2-3 זה גם יהיה מרשים.

פאקו
03/08/2024 18:26:30

נראה סביר מאד

עידו גילרי
03/08/2024 18:30:40

עשו את זה.

פאקו
03/08/2024 18:24:46

מספיק פער כדי שהתקלה לא תפריע לרמקו

פאקו
03/08/2024 18:25:24
Reply to  פאקו

והוא אפילו לא יודע את זה

עידו גילרי
03/08/2024 18:26:17
Reply to  פאקו

זו הבעיה שאין רדיו שייערך אותו.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/08/2024 18:24:52

שיאללה

דה שוט
03/08/2024 18:25:21

חחחח סטף עם לייאפ מטר מהשלוש לברון גרוטאה טייטום תותח בוקר מתקשה בלי זריקות ראש אמביד ישן בעמידה

דה שוט
03/08/2024 18:29:17

בוקר חסר ביטחון עוד בטראומה ממיני

פאקו
03/08/2024 18:29:24

איזה רוכב מדהים

עידו גילרי
03/08/2024 18:29:34

נתן להם גם תמונה אייקונית.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
אור
אור
03/08/2024 18:30:18

סעמק אני ב-4 דקות דיליי מכם

פאקו
03/08/2024 18:32:28
Reply to  אור

זה הדיליי ב-free-tv?

אור
אור
03/08/2024 18:34:42
Reply to  פאקו

ייתכן, לא רוצה להגיד סתם
בטלפון זה פחות

אור
אור
03/08/2024 18:35:34
Reply to  פאקו

תמיד אפשר לעשות חודש ניסיון חינם ולבטל בלחיצת כפתור בלי נציגים ודיבורים

פאקו
03/08/2024 18:30:32

אכן 2-3 צרפת

Klay Thompson
Klay Thompson
03/08/2024 18:30:58

מזל שבNBA חתמו על הסכם זכויות שידור לפני האולימפיאדה

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 18:31:55

לא מבין מדוע קר מתוכנת על אמביד ובוקר?

trusttheprocess
trusttheprocess
03/08/2024 18:36:11

מה אתה רוצה מהם?
כשהם ירדו לספסל היה יתרון לארה"ב
מאז שנכנסו כל האהובים שלכם דוראנט וויט דיוויס והספסל פורטו ריקו עשו ריצה של 15-4

דה שוט
03/08/2024 18:43:35

קיידי קיבל הוראה לא לקלוע כדי להשאיר ללברון את ה-OMVP

דוקטור רזי הופמן
03/08/2024 18:46:13

AD נותן קליניקה בהגנה.
שמפו

דה שוט
03/08/2024 18:49:58

אני מכריז – דוראנט וסטף ליצנים

Last edited 1 month ago by דה שוט
הייט אשברי
הייט אשברי
03/08/2024 18:55:12

אמביד בענף הלא נכון

trusttheprocess
trusttheprocess
03/08/2024 19:01:50

וזה בגלל שלברון וקרי לא מסוגלים לשמור על עמוד , עוברים אותם כאילו הם לא שם ואמביד נאלץ לעזוב את השחקן שלו כדי לעזור?

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
עידו גילרי
03/08/2024 19:01:25

איתמר איינהורן סיים כמעט 20 דקות אחרי רמקו במקום ה62

דה שוט
03/08/2024 19:01:53

מגיע בלתי ספורטיבית לבוקר על הקפיצה

Klay Thompson
Klay Thompson
03/08/2024 19:04:41

מרגיש יותר אימון קליעות ממשחק כדורסל. תופסים כדור, מסירה אחת וזריקה. שום תרגיל שום דבר מתוכנן.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/08/2024 19:08:57

בוא נסכם את החצי הראשון
החמישייה עם כל המושמצים אמביד ולברון ובוקר פותחת לא טוב אבל מתעשת ועולה ליתרון לפני שקר מחליף את כל החמישייה .
החמישייה השנייה מקבלת בראש ויורדת לפיגור 8 , הם מצליחים לחזור ליתרון 4 ואז החמישייה הראשונה חוזרת ועולה ליתרון 20 כולל דקות טובות של לברון ואמביד

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
שי אבן צור
03/08/2024 19:10:10

בפוארטו ריקו
יש חגיגה
יש מסיבה

גיא הירוק
03/08/2024 19:11:04

הכי לא כוחות שראיתי היום –
סימון ביילס מול שאר העולם בקפיצות.
נראה כאילו הן התחרו ב-2 מקצועות נפרדים.
מקום 2 –
ארה"ב כרגע. הילוך שני וזה נראה כמו תאונת דרכים.

דה שוט
03/08/2024 19:28:37

אני מנצח את סטף בחיובים חחחחח קשה לו עם הכדור כולם פה משליכים לבנים היום טייטום שבר את הסל מחצי מרחק

שי אבן צור
03/08/2024 19:47:42

קולטים מה הולך בג'ודו?

דה שוט
03/08/2024 19:54:57

אני מכריז – גם אמביד ליצן

trusttheprocess
trusttheprocess
03/08/2024 19:57:30
Reply to  דה שוט

למה כי הוא קצת מחזיר לקהל ששרק לו בוז כל המשחק?
אתה מעדיף רובוטים בלי רגשות והומור?

שי אבן צור
03/08/2024 19:59:03

צודק!

דה שוט
03/08/2024 20:44:14

אני אוהב את אמביד ובעדו מההכנה – אתה לא עוקב חבריקו – הכרזתי גם על דוראנט וסטף ליצנים היום כי הם השתעשעו – הכל ברוח טובה. אלה השחקנים שאני הכי אוהב.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/08/2024 20:52:42
Reply to  דה שוט

אני באמת לא עוקב

שי אבן צור
03/08/2024 19:59:21

טדי רינר!
אגדה שהיתה באמת

גיא הירוק
03/08/2024 20:08:48

הצרפתים לא יכלו לכתוב את התסריט כל שיהיה מרשים יותר.
אכן, אגדה.

פאקו
03/08/2024 21:33:27

הם היו לגמרי בקבר.

The Pro
The Pro
03/08/2024 20:39:20

לראות את טדי רינר מנצח את הלוחם סומו בפעם השנייה והשלישית
זה בערך כמו סרטי המשך לשעת שיא עם ג'קי צ'אן.

היפנים יכולים לטעון למכירה בהגרלה, כי רינר הוא היחיד מהצרפתים
שפייבוריט על היפני שלו.

עידו גילרי
03/08/2024 23:10:36

קאמבק מטורף של הילדים מול סרביה. הולכים להארכה.

אור
אור
03/08/2024 23:27:29

איי איי איי

עידו גילרי
03/08/2024 23:28:09

הדרמה נמשכת אחרי שהסרבים מקבלים שתי זריקות עונשין על הבאזר אחרי שבן שרף העלה את הנבחרת ליתרון שניה לסיום.

עידו גילרי
03/08/2024 23:28:36

הולכים לעוד הארכה.

עידו גילרי
03/08/2024 23:29:57

ומתחילים להיגמר לנו השחקנים.

אור
אור
03/08/2024 23:31:14

בצדק

עידו גילרי
03/08/2024 23:33:28
Reply to  אור

לא אמרתי שלא…

אור
אור
03/08/2024 23:35:38

ראיתי אותם בשלב הבתים (דווקא לא בתבוסה מול סרביה) וזה בכלל לא היה דומה חח

אור
אור
03/08/2024 23:44:39

הפסד אכזרי כזה לא ראיתי

עידו גילרי
03/08/2024 23:45:27
Reply to  אור

ממש אכזרי.
אאוץ'

עידו גילרי
03/08/2024 23:46:11
Reply to  אור

זה היה פעמיים בידיים שלנו (ולפני זה זה היה בידיים שלהם…)