אירועי דיומא – 02.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 02.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 02.08.2024 – המשחקים האולימפיים

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / דרור פישר

12:00 ברזיל – יפן:

הקרב על המקום השלישי שאמור לסדר מפגש עם ארצות הברית ברבע הגמר. היפנים נראו מעולה מול צרפת ויוקי קוואמורה, רק 1.72 מ', הוכיח שמדובר באגדת פיב"א בהתהוות עם מהלכי קלאץ' שכמעט הספיקו לסנסציית ענק. בניגוד לקו האחורי הלא מאוד מוכשר והמאוד מאוד עייף של הטריקולור (לא ממליץ להתלהב ממת'יו שטרזל), לסלסאו יש את יאגו דוס סנטוס (1.80 מ') ומרסליניו הוארטס הוותיקים שיודעים ואוהבים להפעיל את ברונו קאבוקלו וכריסטיאנו פליסיו, שפועלים בצורה שונה מהקו הקדמי הצרפתי. ניצחון צמוד לכל קבוצה עלול תבוא בעוכריהן, אבל ככל הנראה אחת מהן תמשיך למשחק נוסף ומאוד מאוד נצפה.

14:30 אוסטרליה – יוון:

מדהים לחשוב שקבוצה של יאניס אנטטוקומפו בריא יכולה לסיים את המשחקים האולימפיים בלי ניצחון אחד. אוסטרליה מגיעה בכושר נהדר והוכיחה גם בהכנה שהיא לא נופלת מאף נבחרת, אבל היא עלולה למצוא את עצמה בחוץ אם תפסיד. אצל היוונים, חוץ מיאניס רק קוסטאס פאפאניקולאו הופיע למשחקים בזמן שהשאר, בעיקר הגארדים, מתקשים לתרום התקפית. הבומרס נבחרת שעושה המון נקודות בתוך הצבע עם הרכבים נמוכים וג'וק לנדייל נראה כמו מינימום אנתוני דייויס. אם הם יצליחו למנוע מהצוות המסייע של יאניס להופיע, ואסיליס ספאנוליס יסיים שנה מצויינת מבחינה אישית עם קמפיין מאכזב שלא מעיד על הבאות. אולי היה צריך להביא בכל זאת את קוסטאס סלוקאס.

18:15 קנדה – ספרד:

ה-משחק של היום, מכמה סיבות. בזמן שקנדה הבטיחה כך או כך את העלייה לשלב הבא, ספרד יודעת שני דברים פשוטים: ניצחון והיא בשלב הבא (אפילו מהמקום הראשון), הפסד והיא עשויה להיות אחרונה (תלוי במה שעקרה במשחק המוקדם יותר בבית א'). קנדה כבר הראתה שהיא יכולה להתמודד עם הסגל הספרדי הזה במונדובאסקט, אבל אם אלופת אירופה תצליח לנצל את היתרון הרב שיש לה בקו הקדמי, יהיה לנו משחק יותר צמוד ממה שזה נראה על הנייר. אולי זה יהיה המשחק שיעיר את ג'מאל מארי מתרדמת הקיץ.

22:00 צרפת – גרמניה:

יש ים סיבות לראות את המשחק "לפרוטוקול" הזה, אבל הגדולה מכולן היא שהמנצחת תימנע מלפגוש את ארצות הברית בשלב הנוקאאוט. וומבי מול ואגנר, שטרזל מול שרודר, פורנייה מול אובסט, המאכזבת הגדולה מהמונדובאסקט מול אלופת העולם. החבורה של וינסן קולה לא רוצה לאכזב את הקהל הביתי במבחן הראשון שלה במשחקים האולימפיים, במיוחד אחרי ההארכה מול היפנים, בזמן שהמאנשאפט ניצחו פעמיים בהפרש דו ספרתי. המפסידה, תלוי בהפרש, עשויה לפגוש את סרביה ברבע הגמר. בשורה התחתונה – ניצחון יכול להיות שווה מדליה, וכל השחקנים והצופים שיהיו בליל יודעים זאת

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

רשימת התחרויות:

יידוי פטיש גברים, קפיצה לגובה נשים, ריצת 100 נשים, ריצת 1,500 גברים, ריצת 5,000 נשים, קפיצה משולשת נשים, דיסקוס נשים, ריצת 400*4 מעורב, ריצת 800 נשים, הדיפת כדור ברזל גברים, גמר 10,000 גברים.

נתמקד בגמר 10,000 המטר שיוזנק ב-22:20. שדה הרצים, מיותר לציין, כולל אתלטים מצטיינים רבים ונראה כי תהיה תחרות פתוחה עד למטרים האחרונים, בין אם הריצה תתנהל בקצב מהיר מהתחלה ובין אם תהיה 'טקטית', כלומר תיפתח בקצב איטי, יחסית, שיתגבר משמעותית בהמשך. נציין בכל זאת מספר אתלטים, שנמנים על המועמדים לסיים על הפודיום. האלוף האולימפי מטוקיו, סלמון ברגה מאתיופיה, קבע העונה 26:33. שני בני ארצו, יומיף קג'לצ'ה ובריהו ארגאווי, רצו השנה 26:31, מה שהופך גם אותם למועמדים לניצחון. ג'ושוע צ'פטגיי מאוגנדה הוא שיאן העולם במקצוע (26:11.00) וזכה, בין היתר, בזהב האולימפי בטוקיו בחצי המרחק. בן ארצו של האחרון, ג'ייקוב קיפלימו, הוא אתלט מגוון שמצטיין בכל המרחקים בין 3000 מטר, דרך מירוצי השדה ועד לחצי המרתון, בו הוא מחזיק בשיא העולם. לפני שלוש שנים, הוא זכה בארד האולימפי ב-10000 מטר. מטבע הדברים, אין להתעלם מהאתלטים הקנייתים, שצפויים להיות מתחרים משמעותיים הערב. ניקולס קיפקוריר, דניאל מאטייקו ובנארד קיבט מחזיקים בשיאים אישיים מעולים, בין 26:50 ל-26:51, שנקבעו העונה. שלושה רצים יוצאים מן הכלל ייצגו את ארה"ב, כולם בעלי שיאים אישיים מהירים יותר מ-27 דקות. המהיר שבהם הוא גרנט פישר, שיאן היבשת (26:33.84), כשלצידו יופיעו גם וויליאם קינקייד וניקו יאנג. נאחל גם הצלחה רבה לג'מאל עבדל מאג'יד, תושב ישראל מזה כ-14 שנה, שמייצג את נבחרת הפליטים. ג'מאל בן ה-30 הגיע מחבל דארפור שבדרום סודן ומתאמן באגודת הפועל תל אביב, תחת הדרכתו של יובל כרמי. שיאו האישי הוא 28:09 והוא ייקח גם חלק בריצה לחצי המרחק.

קרב 10 גברים – 100 מטר, קפיצה לרוחק, הדיפת כדור ברזל, קפיצה לגובה, 400 מטר. התחרות המפרכת בת היומיים, שתכתיר את 'מלך האתלטים', תיפתח הבוקר, ב-11:05, עם המיאוץ למאה מטר. האלוף האולימפי מלפני שלוש שנים, דמיאן וורנר הקנדי, ספרינטר ומשוכן יוצא מן הכלל, ייקח חלק בתחרות גם הפעם וינסה להגן על תוארו מטוקיו. נציין גם אלוף המכללות בארה"ב, לאו נויגבאוור מגרמניה, בעל שיא אישי נהדר של 8,961 נקודות. האתלט גבה הקומה מצטיין, בין היתר, בקפיצה לרוחק, לגובה ובהדיפת כדור ברזל. יוהאנס ארם האסטוני, אלוף אירופה, ישתתף גם בתחרות. ארם (ושני אתלטים נוספים מארצו) מייצג מדינה קטנה שמצטיינת באתלטיקה, ובפרט בקרב ה-10, למעלה ממאה שנה. מועמדים נוספים להתברג בצמרת הדירוג הם לינדון ויקטור מגרנדה, ניקולס קאול הגרמני, אשלי מולוני מאוסטרליה, זקארי זימק מארה"ב, מרקוס רות' הנורבגי ולמעשה גם הרבה אתלטים נוספים. לאכזבת הקהל המקומי הרב, קווין מאייר הצרפתי, שיאן העולם במקצוע, ייעדר מהתחרות בגלל פציעה. הקרב בן היומיים צפוי להיות מרתק וכאמור גם פתוח למדי. ייתכן שנראה שינויים תדירים בדירוג עם תום המקצועות השונים.

שחייה / עמיחי קטן

12:00 מתחילים במשחי המוקדמות – 100 פרפר גברים, 200 מעורב אישי נשים, 800 חופשי נשים, 100*4 מעורב משולב.

אחרי 3 חצאי גמר של ישראל אתמול, גם הפעם תהיה נציגות ישראלית מכובדת בשלבי המוקדמות ותקווה להצלחות דומות ואולי אף מעבר. המשחה הראשון יהיה המשחה ל-100 מטר פרפר של הגברים, ובו נראה את תומר פרנקל במחשה הרביעי מתוך 5, אחרי שסיים במקום ה-21 במשחה ל-100 מטר חופשי, ואת גל כהן גרומי במשחה השלישי, אחרי שהצליח בצורה יוצאת דופן במשחה ה-200*4 של השליחים והיה חלק משמעותי מההעפלה ההיא לגמר. משם נעבור למשחה ל-200 מטר מעורב אישי של הנשים, ובו נראה את לאה פולונסקי ואת אנסטסיה גורבנקו, אלופת אירופה 3 פעמים ברציפות וסגניתה בפעם האחרונה, במשחה הזה, שתיהן במשחה החמישי והאחרון. אחר כך יהיה משחה ל-800 מטר חופשי של הנשים, ואנחנו נסיים עם משחה השליחים המעורב משולב, ובו אנסטסיה גורבנקו תפתח על הגב, אחר כך גל כהן גרומי ישחה בפרפר, רון פולונסקי בחזה ונושאת הדגל (ד"ר) אנדראה (אנדי) מרוז תשחה את החתירה, כשהנציגות שלנו תהיה במשחה השני.

21:30 מתחילים הצגת גמרים – גמר 50 חופשי גברים, גמר 200 גב נשים, גמר 200 מעורב אישי גברים, חצי גמר 100 פרפר גברים, חצי גמר 200 מעורב אישי.

אנחנו מקווים לראות נציגות ישראלית במשחים הרלוונטיים גם בערב, אבל חוץ מזה נראה את סאמר מקינטוש שזכתה בזהב השני שלה אתמול, את מרשאן מנסה להשיג זהב רביעי במשחה האישי הרביעי שלו, כשהישג מרשים עוד יותר יהיה שיא אולימפי רביעי, אבל הוא יסתפק גם בניצחון ככל הנראה, שיאפשר לו להשלים סרייה של 4 מדליות זהב ב-4 משחים אישיים, יומיים אחרי שהפך לראשון מאז 1976 שמנצח בשני גמרים אישיים שונים באותו יום. הדבר הראשון שנראה זה הספרינט של ה-50 מטר חופשי, שם ביו היתר קיילב דרסל ינסה לתקן את חוסר ההצלחה שלו ב-100 מטר, אבל כרגע נראה שיש מועמדים עדיפים בכושר הנוכחי שלו.

ג'ודו / עמיחי קטן

11:00 תחילת התחרויות – 78+ ק"ג נשים:

אחרי ההצלחה הישראלית אתמול בג'ודו, שהסתיימה עם 2 מדליות של ענבר לניר ופיטר פלצ'יק, היום תעלה למזרן הנציגה האישית האחרונה של ישראל, שהיא במקרה גם המדורגת הבכירה ביותר, וזו רז הרשקו, המדורגת 2 בעולם בקטגוריית המשקל הפתוח. הרשקו תפתח בשלב שמינית הגמר, שם היא תפגוש את המנצחת בין קאמפס ההולנדית והומאן מאוקראינה, כאשר היריבה הצפויה על הנייר ברבע הגמר היא אסיה טבאנו מאיטליה, מולה הרשקו במאזן 3- 0 עד כה, או אורטיז הקובנית בת ה-34, כשגם אותה הרשקו ניצחה במפגש היחיד ביניהן. הרשקו גם ניצחה ב-3 מ-4 המפגשים האחרונים נגד אוזדמיר מטורקיה, המדורגת 3 והמועמדת למפגש בכירות בחצי הגמר, והיחידה שגם ביום בהיר מאוד קשה לראות את הרשקו מנצחת זו רומן דיקו, המדורגת 1 מצרפת שמחזיקה במאזן 4- 0 נגד סגניתה בדירוג העולמי.

שייט / עמיחי קטן

13:05 לייזר נשים:

אתמול היו אמורים להתקיים שני השיוטים הראשונים, אך בסוף התקיים רק שיוט אחד בשל תנאי מזג האוויר, כלומר רוחות לא מספיק חזקות. בשיוט הבודד שהיה, שי קקון הישראלית פתחה טוב והתברגה בין 15 הראשונות לאורך רוב השיוט, אך ההמשך היה פחות טוב והיא סיימה את השיוט במקום ה-22 בסופו של דבר, בדיוק במרכז הטבלה כי יש 43 שייטות בתחרות הזאת. על פי התכנון כרגע, היום יתקיימו שיוטים 2-4, כך שישלימו את האחד החסר מאתמול, אך אנחנו כבר יודעים עד כמה מדובר בסיפור לא עקבי עם מזג האוויר של מארסיי.

13:05 לייזר מעורב – 470:

התחרות הזאת תיפתח היום, כשמדובר בתחרות של זוגות מעורבים, גם כן בשיטה המוכרת והישנה של 10 שיוטים רגילים ושיוט מדליות אחר כך. הנציגים הישראלים הם נועה לסרי וניתאי חסון, שהבטיחו את המקום במשחקים כשסיימו במקום השביעי באליפות העולם של 2023. היום וב-4 הימים הבאים צפויים להתקיים שני שיוטים בכל יום, וביום למחרת שיוט המדליות, כך שכמו בתחרויות של דוגיות הלייזר האישיות, לחץ הזמן עשוי לשחק תפקיד ככל שמזג האוויר ימשיך לעשות להם בעיות, אך יש לשער שלא נראה צמצום מסיבי בכמות השיוטים כמו בדגמי ה-IQ פויל.

13:20 לייזר גברים:

בתחרות הזאת כן הצליחו לקיים אתמול את שני השיוטים המתוכננים, ובשניהם ראינו תוצאות הפוכות לחלוטין מנקודת מבט ישראלית. בשיוט הראשון, עומר ורד וילנצ'יק מצא את עצמו בין האחרונים כבר בהתחלה, לא הצליח להיחלץ מהתחתית וסיים את השיוט במקום ה-38 מתוך 43, אך השיוט השני כבר היה סיפור אחר לגמרי, כשהישראלי בן ה-17 פתח טוב ושמר על מקומו בצמרת לכל אורך השיוט, אותו הוא סיים במקום השלישי. כלומר, בשקלול המצטבר הוא כרגע במקום ה-22 עם 41 נקודות שליליות, אך אם הוא יצליח להפוך את השיוט הראשון הפחות טוב ליוצא דופן, השיוט הזה יהיה האחד שיורד מהניקוד ואז מצבו יהיה טוב יותר.

15:03 IQ פויל נשים – שלבי ההכרעה:

בסופו של דבר, רק 3 שיוטים התקיימו אתמול, ובסיומם הוחלט להסתפק בתוצאות של 14 שיוטים ולעבור לשלבי ההכרעה, וכך קיבלנו אישור רשמי למה שידענו כבר קודם לכן, וזה ששרון קנטור תסיים את השלב הזה במקום השני והעפילה ישירות לשלב חצי הגמר, יחד עם מרטה מגטי מאיטליה, כשאמה ווילסון הבריטית ממתינה בגמר ו-7 מתחרות נוספות יהיו בשלב רבע הגמר, כשהיתר סיימו את תפקידן. השיוט הראשון היום יהיה שיוט רבע הגמר, ובו 2 הראשונות מתוך 7 יעפילו לחצי הגמר, שם הן תתחרינה במגטי וקנטור, ו-2 המנצחות בחצי הגמר ייאבקו עם ווילסון על סדר המדליות בגמר.

15:23 IQ פויל גברים – שלבי ההכרעה:

גם אצל הגברים היה יום קצר מהמתוכנן עם 3 שיוטים במקום 5, וגם אצלם הוחלט לעבור לשלבי ההכרעה, אם כי אחרי 13 שיוטים ולא 14 בסך הכל כמו אצל הנשים, והפורמט בשלבי ההכרעה יהיה זהה לזה של הנשים שתואר לפני רגע. תום ראובני, הנציג הישראלי, הרוויח מההחלטה הזאת כשהוא סיים במקום השני את השיוט האחרון, הביא את דירוג השיא שלו בדיוק בזמן כדי לקפוץ מהמקום הרביעי למקום השני בדירוג, כך שכמו קנטור, גם הוא העפיל ישירות לשלב חצי הגמר, יחד עם ג'וש ארמיט מניו זילנד, כשגריי מוריס האוסטרלי הוא זה שסיים ראשון והעפיל לגמר בתחרות צמודה מאוד, כשהוא עם 60 נקודות, ראובני עם 63 והנציגים של ניו זילנד ופולין עם 66, שם שובר השוויון הוא העובדה שארמיט ניצח את אחד מהשיוטים.

רכיבת סוסים / עמיחי קטן

15:00 גמר התחרות הקבוצתית:

כמו שאמרנו אתמול, 10 נבחרות העפילו לגמר הזה, כאשר עבור כל 3 המתמודדים של כל נבחרת, סוס ורוכבו צריכים לעבור את מסלול המכשולים, כאשר כל פגיעה במכשול מעניקה 4 נקודות שליליות וכל שנייה של חריגה מהזמנים (79 שניות) מעניקה נקודה שלילית נוספת, כשכל נקודה שלילית מחושבת כמו שנייה בחישוב הנקודות. הנבחרת הישראלית העפילה לגמר אתמול מהמקום ה-9 עם יכולת מצוינת של דניאל בלומן והסוס שלו לדריאנו, כשהם סיימו את המסלול ללא אף נקודה שלילית וכיפרו על מקצה פחות טוב של רובין מוהר והסוס גלקסי שצברו 16 נקודות שליליות, לאחר שאשלי בונד והסוס דונאטלו פתחו עם 4 נקודות שליליות. המקום בגמר הקבוצתי הוא הישג מרשים לחבורת הרוכבים הזאת, אבל יש בצמרת כמה נבחרות שנראות כמו משוכה בלתי עבירה, כמו גרמניה ובריטניה למשל.

טניס / אלכס דוקורסקי

חצי גמר – גברים

14:30: קרלוס אלקראז (ספרד) – פליקס אוג'ה-עליאסים (קנדה): הקנדי הדיח ברבע הגמר את קספר רוד, שחקן חימר מעולה, וכעת יעמוד בפני משימה קשה אף יותר – התמודדות מול הטניסאי בכושר הטוב בעולם כיום.

20:00: נובאק ג'וקוביץ' (סרביה) – לורנצו מוצטי (איטליה): שני הטניסאים נפגשו לא מכבר בחצי הגמר בווימבלדון והסרבי הצליח לנצח. מוצטי הצעיר משחק נהדר וגבר אתמול על האלוף האולימפי היוצא, אלכסנדר זברב. הסרבי, שייחפש להעפיל לגמר אולימפי ראשון בקריירה, גבר ברבע הגמר על סטפנוס ציציפאס, שחקן מעולה אף הוא.

משחק על מדליית הארד – נשים

14:30: איגה שוויונטק (פולין) – אנה קרולינה שמידלובה (סלובקיה): הפולניה, שמדורגת ראשונה בעולם וזכתה ארבע פעמים ברולאן גארוס, קיוותה כפי הנראה להתמודד על מדליה בצבע מעט שונה, אך הופתעה בחצי הגמר על ידי צ'נוון ג'נג הסינית. יריבתה הסלובקית שיחקה היטב לאורך כל הטורניר, אך הפסידה בחצי הגמר לדונה וקיץ' הקרואטית.

Subscribe
Notify of
75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 7:17:23

תודה רבה לכולם
נחזיק אצבעות לרז הרשקו בתקווה לניצחון ראשון על הצרפתייה.
בדקתי ולפי הרשת משקלה של רז 101 קילוגרם. אז היא עומדת בקריטריונים.
לא ברור לי עם יש גם מדליות קבוצתיות בגודו באולימפיאדה הזו, מישהו יכול להבהיר?

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 7:19:08

ושכחתי את נולה
מאמין שהגמר יהיה נולה מול אלקרז.
אם זה יקרה, יהיה גמר מעניין.
חימר ודשא שני משטחים שונים.

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 10:25:14

מקווה גם שנובאק ינצח, אבל זכייתו של אלקראז ברולאן גארוס מעידה שהוא שחקן חימר מעולה.

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 10:23:54

תהיה גם תחרות קבוצתית בג'ודו.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 11:26:54

נו, סיכוי לעוד מדליה.
לגבי אלקרז אתה צודק, התבלבלתי

אשך טמיר המקורי
02/08/2024 7:22:18

תודה רבה
יפן
אוסטרליה
קנדה
גרמניה

הסרבים ינצחו את צרפת בנוקאאוט ואז ידיחו את ארה"ב

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 11:46:02

למעוניינים
קישור לג'ודו רזי הרשקו עוד 15 עד 30 דקות
https://cdn.xsportbox.com/webplayer.php?t=ifr&c=2445739&lang=en&eid=218083310&lid=2445739&ci=598&si=75&ask=1722589200&noplayer=0

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 11:46:52

תודה רזי.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:06:17

בשמחה

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:22:51

נראה שיש עיכוב או שהקרב שלה אחרון בסבב ה 16?

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 11:48:42

עמיחי ודרור, תודה רבה.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:24:45

פייייי
אתה לא רוצה לפגוש את הברזילאית בסימטה חשוכה באחת וחצי בלילה.
סכנת נפשות.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:25:12

והנה הקרב לו ציפינו

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:29:10

מלכה
איייפוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:34:28

גרומי עלה לחצי במשחה פרפר

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 12:59:37

כל הכבוד

עמיחי קטן
02/08/2024 12:48:45

גם גורבנקו עושה חצי גמר, אבל היא תצטרך שיפור משמעותי כדי להיות בגמר

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:08:28

נכון

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:49:11

אנחנו ברבע, נחמד לראות את סין נגד יפן

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:53:37

יפנית קטנה ניצחה את הממותה הסינית
🙂

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 12:54:54

היפנית טקטיקנית בקרב, היא עושה הטעיות ובזה גדולתה.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:02:34

בלאט סיכם לשנתיים במכבי תל אביב.
מקווה שהשנה יקבל הרבה יותר דקות גם כפותח בחמישייה

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:07:24

הצרפתייה זו מפלצת. איפון תוךכמה שניהו. ליריבה לא היה שום סיכוי לצאת מזה.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:09:27

אימל'ה הברזילאית
שאלוהים ישמור

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:18:15

ונשארנו עם הממותה מברזיל אחרי שהקוריאנית עשתה "איפון" ונפלה בתרגיל של עצמה.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:18:42

ועכשיו רזילי רז עולה.
בהצלחה

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:22:04

יש עוד איפון
יהההההההההההההההההההההההההההה

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:45:12

רק שרז לא תקבל עכשיו את הצרפתייה כי זו בליגה משל עצמה.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:49:40

טוב
קיבלה את הטורקיה
אם תנצח הכסף שלה.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 13:51:10

אולי הממותה הברזילאית תצליח איכשהו ליפול על הצרפתיה ולהפוך אותה לפיתה עירקית!

עמיחי קטן
02/08/2024 14:22:02

נראה לי שזה די ברור שהמדורגת 1 (דיקו מצרפת) והמדורגת 2 (הרשקו) לא יכולות להיפגש לפני הגמר. בג'ודו זה גם בנוי מראש כש-1 נגד 8 ברבע ונגד 4/5 בחצי, כש-2 נגד 7 ברבע ונגד 3/6 בחצי

מנחם לס
02/08/2024 14:24:16

תודה גדולה לעמיחי ואלכס. הטור הזה עוזר לי לדעת על משחקים שאינם ארה"ב

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 14:26:55
Reply to  מנחם לס

מנחם, תודה רבה.

המשגיח
02/08/2024 14:55:55

מקווה שקרלוס יודח רק כדי שלנובאק יהיה זהב

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 15:04:47
Reply to  המשגיח

סיכוייו של ג'וקוביץ' כמובן ישתפרו במקרה כזה, אבל צריך לנצח קודם יריב קשה מאוד בעצמו. חושב שאלקראז כיום פשוט חזק פיזית מנובאק, בעיקר בגלל הפרש הגילים, אבל הסרבי מסוגל לנצח אותו, אם יפגשו בגמר, אע"פ שהספרדי, כאמור, עדיף ממנו כיום.

Last edited 1 month ago by אלכס דוקורסקי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוון עושים סופלקי מהאוסטרלים, איזה בית יאללה ובבתים האחרים יש פורטו ריקו יפן וברזיל חח

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 16:16:05

אין צדק בעולם!

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 16:27:33

אלקראז איבד רק שני משחקונים מול יריבו הקנדי והעפיל לגמר.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 16:34:18

היה צפוי

martin
martin
02/08/2024 16:47:29

התבטלו השיוטים של קנטור וראובני בגלל שלא היתה רוח מתאימה.

נדחה למחר, ואם גם מחר לא תהיה רוח, ישארו המקומות הנוכחיים, דהיינו שתי מדליות כסף.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:00:52
Reply to  martin

תגובת יור איגוד השייט: אנחנו חותמים על המיקום הזה…
אני חותם בשביל ראובני, לא בטוח שקנטור מסכימה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:01:29

לא מצליח למצוא לינקים לג'ודו
אם יש למישהו, זה הזמן להעלות פה

martin
martin
02/08/2024 17:11:44

https://paktech2.com/watch/645-tv-

עובד לפי מצב רוח

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:21:27
Reply to  martin

תודה
גם אני שמתי לינק ויש כסף בבנק

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:15:00

מתחילים מיד

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:15:59

ההההההההההההההההההההה?
איפון תוך שנייה
יש כסףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי כיף על הראש של ארדואן

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:19:50

ראה תגובה מתחתיך

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:19:08

יה אללה איזה איפון מהיר. תפשה את ארדואנית בשרוול כופפה ימינה שמאלה שמה רגל הפילה ימינה ואז הטילה שמאלה וזהו, תם הטקס וזה לא היה בסלאו מו כמו שרזילי כותב אלא ציק צאק צ'ק

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:28:41

אימל'ה
הממותה הברזילאית עשתה מהצרפתייה שוטיס פורי גרוזיני.
ניסתה לעשות עירקית אבל לא מספיק כבדה בשביל זה. כר 150 קילו בלי נעליים!

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:31:06

ראו עח הפנים של רזי את הנחישות כשעשתה את האיפון על הארדואנית.
זו פייטרית אמיתית. עם אחת כזו יוצאים למלחמה

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 17:32:22

אכן מאוד נחושה ומרוכזת. כל הכבוד. הספורטאית מטורקיה התנהגה בצורה יפה מאוד ובירכה את רז.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:44:57

נכון
אולי היא ממתנגדי ארדו

פאקו
02/08/2024 17:44:53

בלתי נגמר הטדי הזה

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 17:57:19

אני חושב שאם רז רוצה את הזהב היא צריכה לעשות מה שעשתה לטורקיה.
להכריע את המשחק ישר בהתחלה כי הסרזילאית כבדה ממנה וגבוהה משמעותית.
היא צריכה ללכת על הטעיות ולגרום לאיבוד שוומ"ש. רק כך היא יכולה לקחת את הזהב

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 18:04:46

והנה הגמר הגדול
מתחילים

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 18:05:32

אהההה קודם ארד

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 18:21:40

הצרפתייה לקחה כצפוי והנה הרגע לו ציפינו

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 18:22:23

הממותה עולה

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 18:26:01

שני הסטרימים הפסיקו כשהברזילאית עולה ליתרון

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 18:30:46

יש כסף אני לא מאוכזב, אולי טיפלה אבל רז ספורטאית אמיתית באה לברך ולחבק ולחשה לברזילאית, את גבוהה וכבדה מדיי בשבילי.
לפחות זה היה ניצחון בניקוד ולא איפון כמו שהממותה עשתה לצרפתייה.

martin
martin
02/08/2024 18:30:23

רז עם כסף

פאקו
02/08/2024 18:32:53

באסה, סימנתי אותה כהכי פייבוריטית לזהב מכל המשלחת. עדיין תחרות אדירה שלה.

אור
אור
02/08/2024 18:39:28

כל הכבוד לרז!!

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 19:38:16
Reply to  אור

בהחלט

עידו גילרי
02/08/2024 18:57:34

איזה אלוף.
פשוט אגדה.

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 19:38:02

ממש

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/08/2024 19:04:57

אתה לא יכול שלא להעריך את סדר העדיפויות של טרי רנייר, שניגש לחבק את טוני פארקר לפני שניגש לנשיא הרפובליקה שלו

Yinon Yavor
02/08/2024 19:50:36

היוונים הבטיחו מקום 3 בבית המוות אבל מי שבינתיים הבטיחה העפלה לרבע הגמר על חוזה של נקודה היא…. ברזיל.
נסביר:
יוון תסיים שלישית כי במידה וספרד תנצח את קנדה, יוון תקדים את אוסטרליה בשובר השיוויון ביניהן על המקום השלישי. במידה וקנדה תנצח, יהיה בית משולש של אוסטרליה, יוון וספרד שזה יהיה הדירוג הפנימי שלו, כי לכולן ניצחון אחד והפסד אחד, והפרש הנקודות הוא פלוס 6 לאוסטרליה, מינוס 1 ליוון ומינוס 5 לספרד. לכן בכל מקרה יוון שלישית בבית הזה. מי שכוססת ציפורניים היא אוסטרליה שיכולה לעלות ממקום 2 אם קנדה מנצחת, או להיות מודחת ממקום 4 אם ספרד תנצח. ספרד למעשה במשחק קצוות. אם היא מנצחת היא מקום 1 בבית. אם היא מפסידה היא אחרונה… איזה בית מטורף.
אבל מה קשורה ברזיל?!?!?
.
אוקיי – אם ידוע שיוון תסיים שלישית, צריך להשוות את המאזן הכולל שלה למי שמסיימות 3 בבתים האחרים. ליוון הפרש נקודות כולל של מינוס 8. ברזיל, בזכות הניצחון היום ב 18 הפרש, נמצאת עם הפרש כולל של מינוס 7!!!! למזלם ניצחו על 18 ולא על 16…
לכן ברזיל בוודאות תהיה אחת משתי מקומות 3 הטובות ביותר, כשיוון תצטרך לחכות למחר למשחק בין סרביה ודרום סודן.
סרביה יחסית בטוחה כי היא עם פלוס 15, כך שגם אם תפסיד ב 22 הפרש היא עולה שלב. דרום סודן במצב הרבה יותר עדין עם מינוס 6 במאזן. כלומר הפסד שלהם בנקודה והם עולים על חשבון יוון. בשלוש והם מודחים. הפסד ב 2 צריך לבדוק מהם שוברי השיוויון הבאים.
מתח לא חסר…

Yinon Yavor
02/08/2024 21:51:07
Reply to  Yinon Yavor

ספרד החטיאו שלשה בשניה האחרונה שיכלה היתה להבדיל בין מקום ראשון לאחרון… זה עד כמה הבית הזה היה צמוד.
לצערם הם הודחו

אור
אור
02/08/2024 21:02:11

שיא עולם חדש במירוץ 4×400 מעורב עוד במוקדמות

https://youtu.be/y6GphAok2Rk

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 23:01:33
Reply to  אור

תוצאה יפה מאוד. המקצוע מאוד צעיר והופיע לראשונה בתחרויות הגדולות באליפות העולם לפני חמש שנים. נוסף על כך, נבחרות רבות לא משבצות את האצנים המהירים ביותר שלהן, כולל ארה"ב הערב. לאור זאת, טווח השיפור עדיין גדול, לעומת מרבית המקצועות.