אירועי דיומא – 01.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 01.08.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 01.08.2024 – המשחקים האולימפיים

המשחקים האולימפיים:

כדורסל נשים / עמיחי קטן

12:00 גרמניה – יפן:

גרמניה ניצחו את בלגיה ויפן הפסידו לארה"ב במחזור הראשון, כך שניצחון גרמני יבטיח להן את המקום ברבע הגמר, ואילו ניצחון יפני יקרב מאוד את היפניות לשם. היפניות אמנם לא העפילו לרבע גמר אליפות העולם כבר 45 שנה, אך זה מצב טוב יותר מזה של הגרמניות שהעפילו לטורניר הביתי ב-1998 ולטורניר הביתי ב-2026, ומעולם לא צלחו העפלה כשהיא לא הובטחה מראש, ונדמה לי שהיתרון על הנייר הוא של היפניות.

14:30 אוסטרליה – קנדה:

האוסטרליות מגיעות אחרי הפסד סנסציוני לניגרה והקנדיות הובסו בידי צרפת, כך שהמנצחת כאן תהיה שוב תלויה בעצמה במאבק על המקום ברבע הגמר, אך המפסידה תתקרב מאוד למקום האחרון בבית ולהדחה כבר בשלב הבתים. הקנדיות הפסידו 23- 2 את הרבע השני נגד צרפת כשהן קלעו 16 ו-18 פעמיים ב-3 הרבעים האחרים, אך 3 רבעים ממוצעים במונחי הטורנירים האלה של הנשים לא עוזרים כשמגיע רבע כל כך רע בין לבין.

18:15 צרפת – ניגריה:

שתי המנצחת בבית ב' נפגשות למשחק בו ברור מי הפייבוריטית, אך ראינו כבר את נבחרת הגברים של צרפת מסתבכת ונקלעת להארכה נגד יפן, לא מאריות טורניר הגברים, לפני שהנבחרת המארחת הצליחה לנצח שם ולהבטיח מקום ברבע הגמר. גם כאן, ניצחון צרפתי כנראה יבטיח להן את המקום לרבע הגמר, וגם כאן כל תרחיש אחר יהיה הפתעה גדולה, אבל נבחרת ניגריה כבר סיפקה לנו הפתעה אחת.

22:00 בלגיה – ארה"ב:

על הנייר, נבחרת בלגיה היא החלשה יותר בבית ג', וזו הזדמנות טובה לארה"ב להמשיך בכושר הטוב ולהשיג עוד ניצחון קל שיבטיח רשמית את המקום ברבע הגמר, רגע לפני שהיריבות העתידיות ינסו להקשות יותר על האמריקאיות. בלגיה ניצחה כאן בארץ את הנבחרת שלנו ב-49 הפרש באליפות אירופה בשנה שעברה בה היא זכתה, אבל ההפסד לגרמניה גורם לכך שהסיכוי שלהן להעפיל לרבע הגמר הוא נמוך מאוד, לפחות בהנחה שהן לא תנצחנה את ארה"ב.

שחייה / עמיחי קטן

12:00 מתחילים במשחי המוקדמות – 200 גב נשים, 50 חופשי גברים, 200 מעורב אישי גברים, 200*4 חופשי נשים.

אתמול היה יום עם נוכחות ישראלית מצומצמת בבריכה, אבל היום תהיה נציגות ישראלית בכל אחד מהמשחים, כאשר ב-4 משחים אנחנו נראה 9 ישראלים, או יותר נכון, 7 ישראלים שיתחרו פעם אחת וגורבנקו אחת שתעלה פעמיים. אנחנו נפתח עם המשחה ל-200 מטר גב של הנשים, בו נראה את אנסטסיה גורבנקו במשחה השלישי מתוך 4 ואת אביב ברזלי במשחה השני, כששתיהן לא היו מרוצות מהתוצאה הקודמת שלהן ושתיהן מקוות להגיע להישג טוב יותר הפעם, והפעלה לחצי גמר תהיה דרך טובה לשפר את המומנטום. אחר כך נעבור למשחה ל-50 מטר חופשי של הגברים, בו גם כן יהיו לנו שני נציגים, שהם מרטין קרטאבי במשחה השביעי מתוך 10 ומירון חרותי במשחה השמיני. משם נעבור למשחה ל-200 מטר מעורב אישי של הגברים, שם נראה את רון פולונסקי במשחה השלישי מתוך 4, ונסיים עם נבחרת השליחות ב-200*4 חופשי, שם ישראל תהיה במשחה השני עם גורבנקו, לאה פולונסקי וגם דריה גולובטי ואיילה ספיץ שהגיעו רק למשחה הזה.

21:30 מתחילים הצגת גמרים – גמר 200 פרפר נשים, גמר 200 גב גברים, חצי גמר 50 חופשי גברים, גמר 200 חזה נשים, חצי גמר 200 גב נשים, חצי גמר 200 מעורב אישי גברים, גמר 200*4 חופשי נשים.

כאמור לעיל, הרבה ישראלים יהיו בבריכה בבוקר, ואנחנו נקווה לראות כמה שיותר מהם קופצים למים, או נכנסים לפני ההזנקה במקרה של שחייניות הגב, גם בערב, כאשר הפעם לכל הנציגים יש גם סיכוי ריאלי כזה, מי יותר ומי פחות. מלבד הישראלים, אנחנו נראה את סאמר מקינטוש בת ה-17 מנסה להשיג זהב נוסף במשחה ל-200 מטר פרפר של הנשים, שפ היא סיימה ראשונה בשלב חצי הגמר, ומאיימת להפוך לכוכבת הגדולה הבאה של הבריכה, כשאת יום ההולדת ה-18 שלה היא תחגוג שבוע לאחר טקס הסיום של המשחקים. אולי אפשר לקוות גם שהיא תתעייף לקראת ה-200 מעורב אישי של הנשים, שם היא נחשבת גם כן למועמדת מובילה במשחה בו גורבנקו זכתה ב-3 אליפויות אירופה רצופות.

התעמלות מכשירים / עמיחי קטן

19:15 גמר קרב-רב נשים:

ליהיא רז הישראלית היא המחליפה הראשונה, ואתמול פורסם בטעות בארץ שאחת מהמתעמלות הרומניות פרשה, אך נכון לעכשיו, רז לא תשתתף בגמר הזה, מה שלא מוריד מההישג שלה בשלב המוקדמות. מי שכן תהיה כאן, והיא מועמדת ברורה לזכייה וזאת שכבר זכתה בדעת הקהל, זאת סימון ביילס שסיימה ראשונה די בקלות את המוקדמות ועשתה את מה שצריך כדי להוביל את ארה"ב לזהב הקבוצתי שלשום. היריבה העיקרית שלה היא רבקה אנדראדה מברזיל, שהובילה את הנבחרת של למדליה ראשונה אי פעם בתחרות הקבוצתית הזאת, בזמן שכדאי לשים לב גם לנציגה האמריקאית השנייה, האלופה מטוקיו סוניסה לי, וגם צמד האיטלקיות אספוסיטו ודמאטו שהובילו את איטליה למדליית כסף, מדליה ראשונה שלהן בתחרות הקבוצתית מאז 1928.

ג'ודו / עמיחי קטן

11:00 תחילת התחרויות – עד 78 ק"ג נשים ועד 100 ק"ג גברים:

היום שוב נראה שני ג'ודאים ישראלים על המזרן, ונתחיל עם פיטר פלצ'יק שיתחרה כבר בקרב השני נגד גונצ'יגסורן באטחויאג המונגלי, המדורג 8 בטורניר, ואמנם הישראלים עדיין תחת הרצף של ניצחון על כל יריב לא מדורג והפסד נגד כל יריב מדורג, אך מדובר בקרב בין מדורגים 10 ו-11 בעולם, כשפלצ'יק מחזיק במאזן 2- 1 נגד המונגולי, כך שיש לו סיכוי סביר להעפיל לשלב הבא. היריב בשמינית הגמר כבר צפוי להיות קצת יותר נוח על הנייר, בעוד שברבע הגמר מצפה המדורג 1 בעולם, שניצח את פלצ'יק בשתי אליפויות העולם האחרונות, ואלו היו שני המפגשים היחידים ביניהם מאז 2018. בכל מקרה, הפסד ברבע הגמר יציב את פלצ'יק בעמדה לא רעה למדליה, כאשר נדמה שהפערים בקטגוריית המשקל הזאת פחות גדולים מאשר בקטגוריות אחרות.

ענבר לניר היא המדורגת 3 בעולם, והיא הישראלית הראשונה שמעפילה אוטומטית לשמינית הגמר, שם היא אמורה לפגוש אחת מ-2 יריבות פחות טובות ממנה על הנייר. היריבה ברבע הגמר אמורה להיות המדורגת 6, סטינהויס ההולנדית שמחזיקה במאזן 3- 0 נגד לניר, אך רק מפגש אחד היה מאז האולימפיאדה הקודמת, כך שמדובר במאצ'-אפ בעייתי מבחינת לניר, אך לא בלתי אפשרי. בין אם תעפיל לחצי הגמר ובין אם תפסיד ברבע, לניר לדעתי די שקולה ליריבות הצפויות, הגרמנית או היפנית, ואילו שתי הפייבוריטיות על הנייר ייפגשו כבר בשמינית הגמר, בלאנדי האיטלקית המדורגת 1 בעולם שמחזיקה במאזן 4- 1 נגד לניר, אך לניר ניצחה בקרב האחרון, או אגיאר הברזילאית, שניצחה את לניר בטוקיו וזכתה ב-3 מדליות ארד רצופות, ומי מהן שתנצח תוכל לפגוש את לניר רק בגמר. אם וכאשר תהיה לנו נציגות בשלבי ההכרעה או בבית הניחומים, החלק הזה יתחיל בשעה 17:00.

רכיבת סוסים / עמיחי קטן

12:00 מוקדמות התחרות הקבוצתית:

20 נבחרות משתתפות בתחרות הזאת, כאשר לכל מדינה יש 3 נציגים או נציגות בענף שבו אין הפרדה מגדרית. בתחרות הזאת, כל משתתף צריך לעבור מסלול ברכיבה, כאשר השאיפה שלו היא להימנע מהיתקלות במכשולים, אשר מעניקים ציון שלילי, ולצלוח את המסלול כולו בסופו של דבר. נבחרת ששניים מהרוכבים שלה לא הצליחו להשלים את המסלול נפסלת מהתחרות, בעוד שאלו שרק אחד מהרוכבים לא הצליח עדיין בתמונה, אך יהיו בדירוג מתחת לכל אלו שכל 3 הרוכבים שלהם צלחו את המסלול, ובסך הכל, 10 הנבחרות הראשונות מעפילות לשלב הגמר שיתקיים מחר. הנציגים הישראלים הם אשלי בונד, שסיימה במקום ה-11 בתחרות האישית בטוקיו, דניאל בלומן, שייצג את קולומביה במשחקי לונדון וריו לפני שעלה לארץ, ורובין מוהר, כשאיזבלה רוסקוף היא מחליפה במידת הצורך.

שייט / עמיחי קטן

13:03 IQ פויל גברים:

תום ראובני סיים גם את יום השיוטים של אתמול במקום השלישי, אך יש לו מאבק צמוד גם עם השניים שלפניו וגם עם אלו שמאחוריו, ויום השיוטים הזה יהיה קריטי במיוחד. נכון לעכשיו, התכנון הוא לקיים את שיוטים 11-15 מחר, והם יהיו האחרונים לפני שלבי ההכרעה מחר, מה שאומר שרק שני השיוטים הפחות טובים נמחקים מהספירה. מלבד השיוט השביעי בו ראובני פסל, בכל השיוטים הוא סיים במקומות 3-13, מה שמראה את היציבות שלו, שחשובה במיוחד בתחרות מבולגנת כמו שיש במשחקים האולימפיים השנה, ועוד יום כזה שלו יוכל אולי להבטיח לו מקום בטופ 3 שמאפשר העפלה לחצי הגמר, או אפילו מקום ראשון שמבטיח מקום בגמר ומדליה במקרה יוצא דופן.

13:15 לייזר גברים:

עומר ורד וילנצ'יק הוא החבר הצעיר ביותר במשלחת הישראלית, כשרק לפני 3 חודשים הוא חגג 17, והוא יפתח את התחרות שלו היום עם שני שיוטים ראשונים, לאחר שהעפיל למשחקים כשסיים שמיני באליפות אירופה השנה. דגם הדוגית, כפי שניתן לתרגם את השם "Dinghy", הוא כזה שפורמט התחרות שלו כבר מזכיר יותר את הפורמט הרגיל שאנחנו מכירים של 10 שיוטים רגילים ואחריהם שיוט מדליות שכולל את 10 המובילים בתחרות ומעניק ניקוד כפול, ואנחנו מקווים שכמו שהפורמט של התחרות קל יותר להבנה, כך גם התחרות עצמה תעבור בקלות ובלי הבלאגן שראינו עד כה בענף.

13:23 IQ פויל נשים:

שרון קנטור הובילה בפער עצום בשיוט המרתון, אך הוא בוטל בגלל שהתארך יותר מדי בשל היחלשות הרוחות, וההובלה שלה בוטלה, אבל היא ניצחה בשיוט אחד נוסף וסיימה שנייה לאמה ווילסון בשניים אחרים, כך שהיא הגדילה את הפער מאלו שמתחתיה, אך גם הפער שלה מאמה ווילסון הראשונה גדל. היום התכנון הוא לקיים את שיוטים 12-16 לפני שמחר יהיו שלבי ההכרעה, וכרגע נראה ששרון תהיה בחצי הגמר, כי היא בפיגור של 19 נקודות מאמה ווילסון, שסיימה בטופ 3 ב-10 מתוך 11 השיוטים, וביתרון של 27 נקודות על המקום הרביעי. קיומו של השיוט ה-16 מאפשר להוריד שיוט שלישי מהספירה, אבל למעט ווילסון קשה לומר בוודאות למי זה עוזר יותר או פחות.

16:35 לייזר נשים:

שי קקון כבר ייצגה את ישראל במשחקי טוקיו, ואז היא סיימה במקום ה-30 והייתה הישראלית היחידה בענף שלא הגיעה לשיוט מדליות, אך הפגינה שיפור בסיום וסיימה במקומות 2 ו-5 את שני השיוטים האחרונים שלה. כדאי לשים לב לכך שקקון לא רשמה הישגים משמעותיים כמו השייטים האחרים ולא יצא לה להתברג בצמרת של אליפות עולם או אירופה לבוגרים עד כה, וגם את הכרטיס למשחקים היא השיגה רק אחרי שהנציגה היוונית שהחליטה לעבור לייצג את פורטוגל איבדה את הכרטיס שלה בשל המעבר הזה, מה שהוליד שרשרת שהסתיימה בכרטיס לישראל גם כאן, והכרטיס הלך לקקון.

קשתות / עמיחי קטן

16:30 רועי דרור – סטיב ויילר:

אחרי שמיכאלה משה הודחה אתמול, רועי דרור הוא הנציג הישראלי שנותר בענף, והוא יקווה להצליח קצת יותר ממנה בשלב הזה, כשהוא יתחרה נגד סטיב ויילר ההולנדי, המדורג 8 בעולם. נזכיר שוב שבכל דו-קרב כזה, בכל מקצה יש 3 יריות עבור כל צד, ומי שזוכה ביותר נקודות בסך המצטבר שלהם זוכה ב-2 נקודות, כשאם יש תיקו כל אחד מהם זוכה בנקודה אחת. התחרות מוכרעת כשאחד מהצדדים צובר 6 נקודות או יותר, כאשר אם יש שוויון 5 עוברים לשובר-שוויון של חץ בודד שמכריע את התחרות. המנצח כאן יפגוש את המנצח בקרב המקביל בין קרלוס רוחאס המקסיקני ובין ברקים טומר הטורקי, ומי שיעפיל לשמינית הגמר יצטרך לחכות כמה ימים עד לשלבי ההכרעה.

טניס / אלכס דוקורסקי

נדאל ואלקראז הודחו מטורניר הזוגות, לאחר שהפסידו ברבע הגמר לצמד מארה"ב, אוסטין קרייצ'ק ורג'יב רם.

15:00 (משוער): רבע גמר זוגות גברים: אנדי מארי/דניאל אוונס – טומי פול/טיילור פריץ (ארה"ב)

גברים – רבע הגמר

15:00 (משוער): טומי פול (ארה"ב) – קרלוס אלקראז (ספרד)

15:00 (משוער): לורנצו מוצטי (איטליה) – אלכסנדר זברב (גרמניה)

מיד אח"כ: פליקס אוג'ה-עליאסים (קנדה) – קספר רוד (נורבגיה)

20:00: סטפנוס ציציפאס (יוון) – נובאק ג'וקוביץ' (סרביה)

נשים – חצי הגמר

13:00: ג'נג צ'ינוון (סין) – איגה שוויונטק (פולין)

20:00 (משוער): אנה קרולינה שמידלובה (סלובקיה) – דונה וקיץ' (קרואטיה)

אתלטיקה – אלכס דוקורסקי

08:30: 20 ק"מ הליכה גברים

10:20: 20 ק"מ הליכה נשים

Subscribe
Notify of
101 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
yaniv
yaniv
01/08/2024 9:17:24

עדיין יושב לי הפספוס של גורבקו ב400(לא פספוס כי היא שחתה רע אבל נגיד),עמיחי לפני המשחקים ניבא לה מקום 7 והחשיב את זה כהצלחה ואני אמרתי לא מה פתאום הצלחה אז כנראה שלצערי הצדק עם עמיחי .פשוט מבאס

martin
martin
01/08/2024 19:02:08
Reply to  yaniv

מראש לא היה לה סיכוי.

היא 2 רמות מתחת לאוסטרליות, אמריקאיות, ודרום אפריקאיות

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:41:00

תודה רבה רבה לשניכם!
רק אזכיר שיש היום בתשע בערב משחק כדורסל של נבחרת הנוער המוצלחת שלנו מול צורפת החזקה וששרף עושה פלאים. האם נולד פה עוד מם יוד קוף יוד?
בקרוב נדע.
המהלכים שלו מאמש לפניכם.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=416&docID=479244

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
אטאפומה
01/08/2024 23:40:15

לא מיקי , שחקן אחר תפקיד אחר
ואריאציה מוצלחת של קטש .
יכולות מאד דומות לקטש.

עמיחי קטן
01/08/2024 12:48:16

בינתיים יום לא רע. גורבנקו וחרותי עשו חצאי גמר, כשגם ברזלי וקרטאבי עשו תוצאות טובות והיו קרובים, ובג'ודו יש שני רבעי גמר

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 13:14:21

הישג יפה לענבר לניר, שהעפילה לחצי הגמר.

אור
אור
01/08/2024 14:16:24

תודה עמיחי, כל אחד מהישראלים (או הרוב המוחלט) בסך הכל עושה מה שמצופה ממנו עד עכשיו ביחס לדירוג שלו העולמי (לא רק היום)

Last edited 1 month ago by אור
עמיחי קטן
01/08/2024 14:26:10
Reply to  אור

אני לגמרי מסכים

עידו גילרי
01/08/2024 14:27:40
Reply to  אור

שזו חוצפה ממדרגה ראשונה! אנחנו משלמים להם כדי שיביאו מדליות!!

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
אור
אור
01/08/2024 14:35:58

חחח
נראה לי רשמתי אתמול על הפער העצום בין מקום שלישי לרביעי בעיני הציבור

yaniv
yaniv
01/08/2024 15:16:02
Reply to  אור

חכה מהיום נכנסים המועמדים למדליות אצלנו, בוא נראה אם הם יעשו את המצופה מהם(שזה מדליה…)
בינתיים התרשמתי מלניר,היא מדהימה

אור
אור
01/08/2024 14:49:45

ביצוע מצוין של דניאל בלומן בקפיצות סוסים נדמה לי שמעלה אותנו לגמר הקבוצתי כנגד כל הסיכויים

Last edited 1 month ago by אור
עמיחי קטן
01/08/2024 14:52:51
Reply to  אור

נדמה לי שאתה צודק

אור
אור
01/08/2024 14:54:38

הם לא מסמנים Q עדיין אז סייגתי
אבל אין מספיק נבחרות שעוד לא התחרו עם פחות נקודות שליליות או זמן

https://olympics.com/en/paris-2024/results/equestrian/jumping-team/qual000100–

Last edited 1 month ago by אור
עמיחי קטן
01/08/2024 15:00:02
Reply to  אור

קיבלת Q

עידו גילרי
01/08/2024 14:57:39
Reply to  אור

אני מסרב לעקוב…או לצהול

אור
אור
01/08/2024 14:59:32

חחח, אל דאגה עלינו לגמר

איזו הופעת קלאץ' של בלומן

Last edited 1 month ago by אור
קורן אמישה
קורן אמישה
01/08/2024 16:18:40

😂😂😂

קורן אמישה
קורן אמישה
01/08/2024 15:05:40

מה עם השיט דחו את השיוט?

Last edited 1 month ago by קורן אמישה
עידו גילרי
01/08/2024 15:07:43

בדיוק עכשיו התחילו

אור
אור
01/08/2024 16:49:11

אצל תום ראובני זה גם שיטת הרבע גמר / חצי גמר / גמר? כי ראיתי באתרים כאילו לא

עידו גילרי
01/08/2024 16:51:00
Reply to  אור

שיטה זהה.

עידו גילרי
01/08/2024 16:51:22
Reply to  אור

באיזה אתרים?

אור
אור
01/08/2024 17:20:10

וואלה, ערוץ הספורט.. אבל לא חוזר לבדוק

עמיחי קטן
01/08/2024 18:38:15
Reply to  אור

ראובני וקנטור על אותו דגם

עידו גילרי
01/08/2024 17:09:47

יופי פלצ'יק

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:05:33

ענבר לניר עלתה לגמר. כל הכבוד לה ולשני הרשקו.

עידו גילרי
01/08/2024 18:06:24

איזו מלכה. איך היא לא מתביישת להביא מדליה

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
פאקו
01/08/2024 18:07:01

תותחית

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:17:25

ראיתי עכשיו חצי גמר איטליה-פורטוגל עד 78 קילו.
האיטלקיה ניצחה ופרצה בבכי, הפורטוגלית המפסידה קיבלא את ההפסד בשלוות נפש.

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:18:23

כל אחת ותגובתה (:

martin
martin
01/08/2024 18:45:00

האיטלקיה היתה עדיפה בהרבה. הפורטוגלית הפתיעה כשהגיעה למעמד הזה ויש לה עוד סיכוי לארד

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:47:14
Reply to  martin

צודק

yaniv
yaniv
01/08/2024 18:20:26

מדהימה אין מילים. מהרגע הראשון נראתה מוכנה. 👏👏🏆🏆

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:26:30

הקרב של פלציק תיכף ומיד

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:27:02

עולה עם סמדג'ה

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:37:26

יש מדליה ראשונה אחרי שהשופט נתן נצחון לשוויצרי על פסיביות? היה ערעור והשופטים בחוץ קיבלו את הערעור. יש רקד=ארד לפילפילון

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
עידו גילרי
01/08/2024 18:32:36

לא יאומן….שיט

עידו גילרי
01/08/2024 18:34:20

איזה מזל, שופטים של מכבי.

yaniv
yaniv
01/08/2024 18:39:19

לדעתי פשוט נתנו בטעות עוד עונש שלא היה ולא שביטלו את העונש

פאקו
01/08/2024 18:34:01

WTF?!

פאקו
01/08/2024 18:35:23

איזה דרמה

עידו גילרי
01/08/2024 18:36:51
Reply to  פאקו

מגיע לו. עשה יום תחרות מדהים.

פאקו
01/08/2024 18:37:48

לגמרי. בטח לא להפסיד מדליה על שטות כזאת.

פאקו
01/08/2024 18:35:51

יאללה מדליה ראשונה

yaniv
yaniv
01/08/2024 18:38:40
Reply to  פאקו

שניה טכנית

פאקו
01/08/2024 18:39:43
Reply to  yaniv

שנייה מעשית, אבל אם להיות דקדקנים – זאת הראשונה.

עמיחי קטן
01/08/2024 18:39:05

מזל שיש מצלמות. גם בווזארי וגם בעונש…

אור
אור
01/08/2024 18:39:23

איזה כיף
ומזל שנמנענו משערורייה

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:41:11

יפה השודיצרי יודע להפסיד בכבוד

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:42:26

נכון. בירך בחום את פלצ'יק. ספורטאי אמיתי.

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:43:29

מרגש לראות את סמדג'ה ופלצ'יק.

פאקו
01/08/2024 18:43:35

אכן. ראו שהוא לא ממש רוצה לנצח כך.

martin
martin
01/08/2024 18:43:34

יש כבר שתי מדליות

וסיכוי טוב מאוד להבטיח גם מדליה בשייט

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:44:57
Reply to  martin

הלוואי

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:48:39
Reply to  martin

ונאמר אמן

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:46:39

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
והנה האוזבובקי לוקח זהב וממרר בבכי. הספרנזי בשוויון רוח

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:50:36

אכל הרבה פלוב…

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:56:40

כנראה

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:59:45

האוזבקי זכה בארד, אם אינני טועה. הגמר יהיה בין הגיאורגי לאזרי. הגברים הגיאורגים בג'ודו, בטח ביחס לגודל אוכלוסיית המדינה, לא נופלים מהיפנים בעומקם.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:52:24

התרגיל של האוזבובקי היה ניצול הגובה שלו לייצר מנוף. קודם נועלים את היד של הספרנזי מסתובבים ועם כל הגוף יוצרים מנוף בתנופה ופשוט הופכים את הטורו ותם הטקס. זה בעצם הג'ודו אבל כשיש לך גובה משמעותי על היריב המנוף עובד יותר טוב.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:56:03

זה דווקא מזכיר לי את רזי הופמן החייל האמיץ מממר"מ בשלישות ברמת גן שנת 84 שבת ואני שומר בשלישות. חחחחחחחחחחחחחחחחחח בהפסקה ישבתי עם אחד מהחיילים מנתניה שהיה מתחרה בג'ודו והיה נמוך ממני בראש וחצי. הממזר עשה לי איפון תוך 5 שניות. לפני שהספקתי להגיד דה בני היל שואו הייתי הפוך על הדשא.

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:58:03

תשמע, הוא היה מקצוען.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:15:05

כן היה מתחרה מקצועי ולי היה פז"מ 0 בג'ודו.

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 18:58:16

מעניין מאוד.

martin
martin
01/08/2024 19:01:07

שרון קנטור רשמית בשיוט חצי הגמר

בשיוט הזה שתיים מתוך ארבע עולות לגמר ומבטיחות מדליה

עידו גילרי
01/08/2024 19:04:22
Reply to  martin

כן זה היה ברור כבר די הרבה זמן, אבל היה צריך לשייט…

עידו גילרי
01/08/2024 19:05:42

אצל הגברים זה הרבה יותר סבוך.

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 19:13:01
Reply to  martin

כל הכבוד!

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:02:27

האזרי ניצח את אגיאורגי שהוביל עליו בגלל בזבוז זמן. נראה ששכל לא הצד החזק אצל הגיאורגי.
אני מבין למשוך זמן אבל לא בכזו פאסיביות ולא בקרב על הזהב.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:08:51

הגרמניה שעפה מול לניר מנסה לפחות לקחת ארד מול סינית עם כינור גדול.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:12:44

השיננית מנצחת באיפון בניקודה זהב שאו לון ליו ומיסטר טונג בוייינג

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 19:13:41

מרגש גם לראות את הסינית.

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 19:14:16

ניכרת חשיבות המדליה עבורה.

אטאפומה
01/08/2024 23:46:06

חחח רזי זה שני סינים עם כינור גדול….
סינית אחת לא עובד….

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:22:28

הפורטוגלית שירדה לניחומים לא מאמינה שהצליחה מול היפונית להוציאאיפון וזהב=ארד

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
birdman
birdman
01/08/2024 19:23:37

מישהו יודע מתי הגמר של ענבר לניר?

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:28:01
Reply to  birdman

עכ-שיו
שמתי לינק אם מעניין אותך

birdman
birdman
01/08/2024 19:37:38

רזי תודה רבה, הגעתי קצת באיחור אבל תודה בכל מקרה…

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:52:43
Reply to  birdman

תיכף אשים לינק גם לנולה מהטניס.

birdman
birdman
01/08/2024 20:22:49

תודה, אני אוהד ותיק של נולה.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 3:11:20
Reply to  birdman

מצטער
חיפשתי לינק וקיבלתי משחקים אחרים, בכל מקרה נולה בחצי גמר אבל…. אלקרז…

אור
אור
01/08/2024 19:33:39

כל הכבוד לענבר

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 19:35:36

יום מוצלח עם ארד וכסף
ויש לנו גם את דול גו פיאט פונטו ורזיל'ה הרשקו ושייטי הפוייל אז סביר שיהיו עוד מדליונסקי.

עמיחי קטן
01/08/2024 19:37:34

מבחינתי כבר אפשר לסכם את זה כיום האולימפי הגדול ביותר בתולדות ישראל:
2 מדליות באותו יום בפעם הראשונה, שרון קנטור ותום ראובני שניהם במקום השני ומעפילים ישירות לחצי הגמר מחר.
3 חצאי גמר בשחייה הערב.
גמר רכיבה על סוסים מחר.
נהדר

עידו גילרי
01/08/2024 19:39:30

קנטור צריכה לעשות מדליה – היא בבירור השניה הכי טובה. לראובני כבר יהיה יותר קשה אבל זה שאלה של מה ייתן בשיוט חצי.

עמיחי קטן
01/08/2024 19:43:31

זה כבר יהיה מחר

עידו גילרי
01/08/2024 19:45:15

מי דיבר על היום?

עמיחי קטן
01/08/2024 19:46:28

אז אני אעשה תיאום ציפיות מחר.
היום אני חוגג

עידו גילרי
01/08/2024 19:50:46

בכיף.

אלכס דוקורסקי
01/08/2024 22:06:50

יום אולימפי יוצא מן הכלל. חובבי המדון עשויים לטעון כי היום האולימפי בו זכה ארטיום דולגופיאט בזהב בהתעמלות, לפני שלוש שנים, הוא דווקא הגדול ביותר.

עמיחי קטן
01/08/2024 22:38:08

הישג אחד, גדול ככל שיהיה, לא משתווה לרוחב היריעה כאן

אטאפומה
02/08/2024 0:07:50

אלקס לאחרים אני לא מגיב עליך אני מתפלא .
את הכסף סופרים במדרגות לא על השולחן בקזינו :
רפי הבנה שלא יודעים לשחות מבטיחים
לנו מדליות אוויר ומנפנפים לנו גאווה לאומית….
ובכן כל שניה שהגולשים האולימפיים נמצאים במיים היא כמו שירות מילואים
שיש כאלו שנאלצים לשרת הרבה יןתר כי אחרים בדרך כלל חובשי כיפות משתמטים !
הם הגולשים וספורטאים בכלל יכולים לנצוא לעצמם עיסוק אחר הרבה יותר מתגמל
בענין הגאווה הלאומית : כל חלקי המדליה אם תהיה הם פרטיים לחלוטין המדינה לא השקיעה בזה כלום .
שלא יספרו סיפורים .
אני זוכר איך המדינה סירבה לממן למישה קלגנוב מאמן ,זוכר כמו היום כי יצא לי לחתור איתו .
זןכר כמו הייום איך גולש מוכר מאד שנתיים לפני בשיחה אתי אומר נוסע
לאליפות אירופה ופורש .
אחרי האליפות בה זכה הצליח
לגייס כסף מספונסרים ,.כמה גרושים
למען האמת .
לא נכנס לזה ,בענין שרון
היא הכי טובה שם
לא בטוח שבעולם אך הכי טובה בתחרת
האולימפית .
זה מספיק למדליה נגד השיפוט המסריח
שעושה הכל לסדר לאמה ווילסון המוגבלת זהב ?
זה מספיק להבטיח שלא יפסלו אותה מחר ?
בקיצור לא מבטיח כלום .
אז לכל מי שמתרברב ומחלק מדליות אוויר ממליץ ללמוד ללכת לפני שמתחילים לרוץ.

אלכס דוקורסקי
02/08/2024 3:08:10
Reply to  אטאפומה

לא טענתי דבר כנגד הגולשים. הם ספורטאים מצטיינים.

דוקטור רזי הופמן
02/08/2024 3:19:55
Reply to  אטאפומה

אתה קופץ יותר מדיי. אני מסכים שמה שעשו לשרון מסריח ברמות על ושהשיפוט במיים מסריח חזק מאנטי ישראל. עדיין אי אפשר להקטין את היום הזה ומי שמפאר אותו. זה עדיין יום היסטורי מצוין לספורט הישראלי. לגבי קולגנוב והמאמן. הבעייה הגדולה שלנו היא ספונסרים. תקשיב למה שמנחם אומר. בארה"ב זה רק ספונסרים והמשפחה. זה מה שמממן את האתלט. פה בארץ לא ממש פותחים כיס אז לאיגוד הספורט ולמשרד יש את השיקולים שלהם במה להשקיע וכמה. כשתהייה פה תרבות של ספונסרים כמו בארה"ב ואנדורסמנט אז נדבר.

עמיחי קטן
01/08/2024 20:26:48

אחרי כמה ימים של דחיות – עכשיו שמינית הגמר של הנשים בגלישת גלים. ענת ליליאור עוד 10 דקות

אטאפומה
02/08/2024 0:20:27

החא דוקא ניצחה בשמינית הגמר לא את האוסטרלית , אלא את כל הסיכויים .
נתנה הופעה שתיקח אותה הלאה לדרגה הבאה בספורט.
אולי תיכנס לסבב המקצועני אם כך יהיה היא
תעלה לרמה אחרת.
אולי עוד 4 שנים יהיה מקום לדבר על מדליה
ממאי עד עכשיו ענת הפגינה קפיצת מדרגה אדירה.
הוכיחה כי מקומה שם .
במאי היא עדיין פחדה בצדק לגלוש
בצופו.
שורה תחתונה יש לה את מה שצריך.
ספורטאי לא באמת נמדד
בתחרויות הגדולות
המדעדה הזו היא מדידה של אוהדים
ספורטאי נמדד לאורך זמן .
ומנקודת המבט הזו
תום ראובני מוכיח יציבות
אמר עשה מוכיח שהוא גולש הרבה מעל לרמתו,כך נמדד ספורטאי יציבות.לאורך זמן .

Yinon Yavor
01/08/2024 23:09:06

אחלה יום.
גם נבחרת הנוער עם ניצחון עצום על צרפת והבטחת חצי גמר מול סרביה ואליפות עולם בשנה הבאה.
אפילו באר שבע ניצחו בכדורגל ועלו שלב. רק מכבי חיפה עם הפסד בפנדלים שברו את הלב, למרות קאמבק נהדר

Yinon Yavor
01/08/2024 23:57:49

עמיחי
מה קורה אם אין רוחות בשיוטי המדליות?

אטאפומה
02/08/2024 0:21:34
Reply to  Yinon Yavor

אופס שאלת.את עמיחי
מתקתי .

Last edited 1 month ago by אטאפומה