אירועי דיומא – 31.07.2024 – המשחקים האולימפיים וכדורסל

אירועי דיומא – 31.07.2024 – המשחקים האולימפיים וכדורסל

אירועי דיומא – 31.07.2024 – המשחקים האולימפיים וכדורסל

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / אילן אגינסקי

18:15 סרביה – פורטו ריקו:

סרביה מגיעה אחרי ההפסד ביום ראשון לארה"ב ואם היא לא רוצה להסתבך במאבקים על העלייה, כששתי הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי עולות לשלב הבא, זה משחק שהיא חייבת לנצח. פורטו ריקו שהצליחה להעפיל שלב באליפות העולם בשנה שעברה מגיעה אחרי ההפסד לדרום סודאן וגם היא תקווה לסיים את שלב הבתים עם ניצחון ולא להסתפק רק בהגעה למרות שזה בהחלט מכובד בהתחשב בדרך שעשתה כדי להעפיל. פורטו ריקו הגיעה לאולימפיאדה אחרי שאירחה את הבית בטורניר הקדם אולימפי וגברה על בחריין, איטליה, מקסיקו וליטא כדי לזכות בכרטיס לאולימפיאדה. לפני שנה, באליפות העולם, העולם המשחק ביניהן הסתיים 77:94 לסרבים שהמשיכו עד לגמר.
השחקנים הבולטים בפורטו ריקו משחקים או שיחקו בעבר בדרג השני באירופה ויש להם גם שחקן אחד בליגה הטובה בעולם, הגארד הנמוך – חוזה אלברדו שקלע 26 בהפסד לדרום סודאן. עוד שחקן שבלט בהפסד היה טרמונט וולטרס, גם הוא גארד נמוך שהיה במשך כמה שנים על התווך בין ה-NBA ל-G-league. ג'ורג' קונדיט שלפי הדיווחים חתם בגראן קנריה יצטרך לתת יותר בתוך הצבע אם ברצונם של המרכז אמריקאים לנסות להפתיע את יוקיץ' וחבריו.
על המדליסטית מאליפות העולם לא צריך להרחיב הרבה. למרות ההפסד לארה"ב היא אחת הנבחרות הטובות בעולם בטח כששחקני ה-NBA שלה בראשותו של יוקיץ' מתייצבים ויהיה מעניין לראות לאיזה מקום תצליח להגיע הפעם.

22:00 ארה"ב – דרום סודן:

כבר באליפות העולם בשנה שעברה הוכיחה הנבחרת הצעירה מדרום סודאן שיש לה מה למכור. אמנם אז היא הפסידה לפורטו ריקו מה שבדיעבד חרץ את גורלה לא לעלות שלב. השנה היא תקווה לעשות צעד קדימה למרות הבית הקשה מאוד אליו הוגרלה. בינתיים היא פתחה ברגל ימין – במשחק הראשון היא נקמה בפורטו ריקו על ההפסד בשנה שעברה. במשחקי ההכנה היא הצליחה למתוח את ארה"ב למשחק צמוד אך לא בטוח שתצליח לעשות זאת גם בזמן אמת ונראה שזה יותר תלוי בארה"ב ובאיזה צד השחקנים שלה קמו בבוקר. במשחק נגד סרביה לקח לאמריקאים רבע אחד להיכנס למשחק ומאז לא הביטו לאחור. השאלה היא האם דרום סודאן תצליח להחזיק מעמד יותר מכך.
יהיה מעניין להמשיך לעקוב אחרי ווניין גבריאל שחתם במכבי תל אביב לפני זמן קצר ונוני אומאט ששיחק בחצי העונה האחרונה בעירוני רמת גן והיה לדעת רבים אחד הזרים הטובים בליגה.

כדורסל נשים / עמיחי קטן

12:00 פורטו ריקו – ספרד:

הספרדיות מגיעות אחרי ניצחון 90- 89 דרמטי בהארכה על סין, וניצחון כאן יקרב אותן מאוד לרבע הגמר. פורטו ריקו גם הייתה במשחק צמוד, אך הפסידה 58- 55 לסרביה במשחק בקצב שונה מאוד כשהקלעית המובילה שלהן, טריניטי סאן-אנטוניו, קלעה 10 נקודות בלבד. הספרדיות עדיפות על הנייר, אבל שתי הנבחרות האלה מגיעות אחרי משחק צמוד מאוד, כך שראינו שהכל יכול להיות בבית א' הזה.

14:30 סין – סרביה:

כאמור, סין מגיעה אחרי הפסד בנקודה בהארכה וסרביה אחרי ניצחון ב-3. לי יוארו מלוס אנג'לס ספארקס סיימה את המשחק של סין נגד ספרד עם 31 נקודות ו-15 ריבאונדים, וגם לסרביות אין אף אחת בגובה של 2 ומטר ומעלה שתוכל להתמודד עם הגבוהה הסינית, והסרביות ינסו להימנע ממבוכה כמו זו שכמעט קרתה להן בתחילת השבוע, אז הן הובילו 55- 36 בסיום הרבע השלישי, הפסידו את הרבע האחרון בתוצאה 19- 3 וכמעט הפסידו את המשחק כולו, ואני מאמין שיהיה כאן משחק צמוד ודרמטי.

שחייה / עמיחי קטן

12:00 מתחילים במשחי המוקדמות – 200 חזה נשים, 200 גב גברים, 200 פרפר נשים.

היום יש לנו בוקר קצר מאוד בבריכה עם 3 משחי 200 מטר בלבד. כאשר אנחנו נפתח ונסיים במשחי נשים בחזה ובפרפר, ובין לבין נקבל את הגברים במשחה ל-200 מטר גב, בו יתחרה דוד גרצ'יק, שקבע את הקריטריון האולימפי באליפות אירופה לפני חודש וחצי. גרצ'יק יהיה במשחה הראשון מתוך 4, ואם מסתכלים על זמן הכניסה שלו, הוא מדורג 27 מבין 30 המתחרים. גרצ'יק הוא הישראלי היחיד שיתחרה היום בבריכה אחרי הגמר הראשון של ישראל אתמול, אך מחר תהיה נוכחות ישראלית גדולה הרבה יותר, כך שאפשר להסתכל על היום הזה כיום של הפוגה בראיה ישראלית.

21:30 מתחילים הצגת גמרים – גמר 100 חופשי נשים, גמר 200 פרפר גברים, חצי גמר 200 פרפר נשים, גמר 1,500 חופשי נשים, חצי גמר 200 גב גברים, חצי גמר 200 חזה נשים, גמר 200 גב גברים, גמר 100 חופשי גברים.

בניגוד למוקדמות, הצגת הגמרים היום תהיה עמוסה מאוד ותכלול 5 גמרים, כולל האחד הארוך ביותר בבריכה, ה-1,500 של הנשים שלוקח כרבע שעה, ועוד 3 חצאי גמר, וביניהם גם המשחה ל-200 מטר גב של הגברים, בו אנחנו נקווה להפתעה שתכניס לשם את דוד גרצ'יק, אך הסיכוי לכך מאוד נמוך כאמור. הגמר המסקרן ביותר יהיה האחרון, זה של המשחה ל-100 מטר חופשי של הגברים, כאשר פאן ג'אנלה הסיני הוא הפייבוריט לאחר ששבר את שיא העולם בתחילת השנה ואת השיא האולימפי במשחה השליחים כשהוא היה הראשון במשחה, היחיד שיכול לקבוע שיאים, וגם סיים ראשון את שלב חצי הגמר.

התעמלות מכשירים / עמיחי קטן

18:30 גמר קרב-רב גברים:

בגמר הקבוצתי שלשום, יפן גברו על סין בקרב דרמטי וזכו בזהב, כשבארד זכו ארה"ב באופן די סנסציוני, בניגוד לשליטה החזקה שלהם אצל הנשים. בקרב-רב האישי המועמדים הבולטים הם צמד הסינים שסיימו 1 ו-4 במוקדמות, שני היפנים שסיימו 2-3 ושני בריטים שסיימו במקומות 5-6, יחד עם קרלוס יולי מהפיליפינים שנחשב גם לאחד מהיריבים העיקריים של דולגופיאט בתרגיל הקרקע, אך אולי צמד האמריקאים, שסיימו במקומות 10 ו-13 במוקדמות יוכלו להפתיע, ותמיד ייתכן שנראה מועמד לא צפוי בתחרות טובה, אך בקרב-רב קשה יותר לראות הפתעות, בעיקר אצל הגברים, כי צריך לשמור על יציבות לאורך כל 6 המכשירים.

בדמינטון / עמיחי קטן

10:20 מישה זילברמן – פרינס נהאל:

שני המתחרים יסיימו את חלקם במשחקים היום, וזילברמן יקווה לסיים את חלקו במשחקים עם ניצחון נגד יריב שלא ממש הצליח להוכיח שהוא ברמה עד כה, בניגוד לזילברמן שניצח במערכה אחת בהפסד הראשון שלו והיה יריב ראוי לפרקים גם נגד האלוף האולימפי. בגיל 35, ייתכן שמדובר במשחק האחרון של זילברמן במשחקים האולימפיים, כך שזו גם הזדמנות להביע את ההערכה לספורטאי שהגיע למשחקים האולימפיים 4 פעמים, וגם אם הוא לא הצליח לעבור את שלב הבתים באף אחד מהמקרים, עדיין מדובר בהישג ראוי להערכה, כאשר בפעמיים הקודמות הוא גם לא היה רחוק מהעפלה לשמינית הגמר.

ג'ודו / עמיחי קטן

11:00 תחילת התחרויות – עד 70 ק"ג נשים ועד 90 ק"ג גברים:

היום תתקיים גם תחרות של גברים, אבל לי קוכמן וגיא גורביץ' לא הצליחו להשיג את הקריטריון האולימפי, אז אין לנו נציגות שם, מה שמאפשר לנו להתעלם. אצל הנשים, מאיה גושן היא הנציגה הישראלית בקטגוריה הזאת, והיא תפתח נגד פידן אוגל מטורקיה, יריבה שקולה לה על הנייר כשהן מעולם לא נפגשו קודם לכן. המנצחת כאן תפגוש את מארי-אווה גאהי מצרפת, שמחזיקה במאזן 2- 0 נגד גושן והיא פייבוריטית ברורה להעפיל לרבע הגמר. למעשה, גושן היא המדורגת הנמוכה ביותר מכל 12 הג'ודאים הישראלים שהעפילו למשחקים, כך שהציפיות ממנה לא גבוהות, למרות הגרלה פחות קשה מכמה מהישראלים האחרים.

טריאתלון / עמיחי קטן

11:45 טריאתלון גברים:

אחרי שנהר הסן הוכשר לשחייה בשבוע שעבר, הגיעו כמה ימים גשומים שהציפו את המים שוב בחיידקים, וביום שני הוחלט לדחות מעט את הטריאתלון, שהיה אמור להתקיים אתמול בבוקר, בתקווה שיום יבש יאפשר שוב ניקיון ברמה מספיקה עבור התחרות, אך בעת כתיבת שורות אלה עדיין לא ברור אם כך קרה או לא. לפי תחזית מזג האוויר בפריס, מחר צפוי לרדת גשם, כך שאם התחרות לא תוכל להתקיים היום יעמדו המארגנים בפני בעיה, כשהם מסרבים כרגע לומר האם יש תוכנית חלופית או שזה יהפוך לדואותלון, כלומר רק רכיבה על אופניים וריצה ללא שחייה. הנציג הישראלי כאן הוא שחר שגיב, שסיים במקום ה-20 במשחקי טוקיו וזכה במדליית כסף במשחקים האירופיים, ויהיה מעניין לראות אותו בתחרות.

קשתות / עמיחי קטן

14:57 מיכאלה משה – מדלינה אמיסטרויה:

שלב הדירוג בשבוע שעבר מיקם את משה במקום ה-18, כזכור, כך שהיא תפתח בדו-קרב נגד היריבה הרומנית שסיימה את שלב הדירוג במקום ה-47, והמנצחת כאן תפגוש מיד לאחר מכן את המנצחת בדו-קרב שיהיה קודם לכן בין קיארה רבגליאטי מאיטליה ובין אריאנה נור דניה מוחמד זאירי ממלזיה. בכל דו-קרב כזה, בכל מקצה יש 3 יריות עבור כל צד, ומי שזוכה ביותר נקודות בסך המצטבר שלהם זוכה ב-2 נקודות, כשאם יש תיקו כל אחד מהם זוכה בנקודה אחת. התחרות מוכרעת כשאחד מהצדדים צובר 6 נקודות או יותר, כאשר אם יש שוויון 5 עוברים לשובר-שוויון של חץ בודד שמכריע את התחרות.

שייט / עמיחי קטן

13:13 IQ פויל:

אתמול היה היום המלא הראשון של התחרות, אחרי ששלשום השיוטים נקטעו באמצע, ושני הישראלים מגיעים אחרי יום מצוין, כשכרגע תום ראובני מדורג רביעי אצל הגברים אחרי 6 שיוטים ושרון קנטור מדורגת שנייה אצל הנשים אחרי 7 שיוטים. ככל שמזג האוויר יאפשר, גם היום ומחר יתקיימו 5 שיוטים בכל יום, כך שלפי התכנון הנוכחי יתקיימו בסך הכל 16 שיוטים אצל הגברים ו-17 אצל הנשים בשלב המוקדם, כששלבי ההכרעה צפויים להתקיים ביום שישי. כל זה, כאמור, בהנחה שמזג האוויר יאפשר שיוטים מלאים בימים הקרובים ולא יאלץ עיכובים נוספים.

אליפות אירופה עד גיל 18 בכדורסל / אילן אגינסקי

20:30 ישראל – ספרד:

נבחרת ישראל הצעירה נחשבת על הנייר לנבחרת כשרונית כשמי שבולטים הם בן שרף שכיכב בעונה האחרונה בעירוני קרית אתא ובעונה הבאה ישחק באולם הגרמנית ועומר מאייר שקיבל לא מעט דקות העונה במכבי תל אביב והראה ניצוצות של כישרון ויכולת. גם ירון גולדמן שקיבל מעט דקות בבוגרים העונה הוא חלק מהסגל.
המאמן הוא שרון אברהמי.

את הטורניר פתחה הנבחרת בניצחון על לטביה 86:90 למרות שהייתה בפיגור במשך רוב המשחק והתעלות של בן שרף ברבע האחרון, הביאה לה את הניצחון.
במשחק השני הפסידה הנבחרת לאיטליה 80:89 דווקא לאחר משחק יותר טוב של הנבחרת שמעט "נחנקה" בדקות האחרונות של המשחק והסתפקה בידויי מחוץ לקשת.
במשחק השלישי הפסידה הנבחרת לסרביה 73:101.
למרות ההפרש הגבוה הנבחרת הייתה בתמונה אבל ברבע האחרון הסרבים ברחו.

הנבחרת הספרדית סיימה במקום השני בבית שלה בזכות הפרשי סלים אחרי שהפסידה לסלובניה וליטא וניצחה את פינלנד, זכתה במדליית כסף באליפות בשנה שעברה.

ניצחון ישראלי ישאיר את ישראל בדרג א לעוד שנה ויקרב את הנבחרת למאבק על מקום באליפות העולם בשנה הבאה שאליו יגיעו חמשת הנבחרות הראשונות באליפות. הפסד, וישראל תעבור למשחקי הדירוג והיא עלולה לרדת לדרג ב.

Subscribe
Notify of
47 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
31/07/2024 9:55:05

תודה רבה לכולם

דוקטור רזי הופמן
31/07/2024 10:23:34

ואחד הטובים באמת
יש לישראל 2 מדליות זהב חדשות בקליעה למטרה…
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1056099969218998&set=a.273301667498836&type=3&ref=embed_post

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 11:52:39

עמיחי ואילן, תודה רבה.
בהקשר של הטריאתלון, נציין את שלושת המדליסטים מטוקיו, שיטלו חלק בתחרות אשר עומדת להיפתח זה עתה: האלוף האולימפי, קריאסטיאן בלומנפלט הנורבגי, שמצטיין גם בתחרויות 'איש הברזל' וזכה באליפות העולם גם בהן, מדליסט הכסף, אלכס אי מבריטניה והיידן ויילד מניו זילנד, שזכה בארד.
כפי שציין עמיחי, שחר שגיב הגיע במקום העשרים בטוקיו ואחיו הצעיר, שפרש מאז, רן, סיים במקום ה-35. שחר, שמצטיין גם בריצה, מחזיק בשיאים אישיים של 29:44 ב-10,000 מטר ו-8:07 ב-3000. אביהם של האחים שגיב, שם טוב סבג, היה אתלט מעולה. השתתף במשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס בריצת המרתון ובעל שיא אישי מהיר יותר מ-2:19 במקצוע.

Last edited 1 month ago by אלכס דוקורסקי
עמיחי קטן
31/07/2024 12:00:44

כדאי לציין שזה לוס אנג'לס 1984, כי גם בעוד 4 שנים המשחקים יהיו בלוס אנג'לס

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 12:06:58

אתה צודק, אבל אם הפועל 'השתתף' צוין בעבר, יש להניח כי כבר נטל בהם חלק. מה גם שקשה להניח כי הילדים יכולים להקדים את הוריהם בהשתתפות במשחקים.

עמיחי קטן
31/07/2024 12:09:20

אז יש גם את לוס אנג'לס 1932

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 12:16:25

האם זוכר שצפינו באותם המשחקים ביחד בלואיג'י בקאלי מנצח בריצת ה-1500?

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 13:13:10

אגב, בהקשר של המשחקים ב-1932, ראוי לציין את יאנוש קוסוצ'ינסקי הפולני, שזכה בזהב בריצה ל-10000 מטר. עדות עצובה לפופולריות שלו ניתן למצוא בזכרונות של עמנואל רינגלבלום, ששימש כהיסטוריון של גטו ורשה ונספה במרד. רינגלבלום כתב כי באחד הימים, כאשר סיפר לחבריו שהצליח לחמוק בריצה מפורעים פולנים, ידידיו כינו אותו בהומור בשמו של האלוף האולימפי.
גם גורלו של קוסוצ'ינסקי היה טרגי. הוא נמנה על המחתרת הפולנית, נעצר על ידי הנאצים והוצא להורג. מאמנו של קוסוצ'ינסקי – אלכסנדר קלומברג האסטוני, אתלט מצטיין בעצמו, שזכה בארד בקרב-10 במשחקי פריז לפני 100 שנה – היה לקורבן הדיקטטורה הסובייטית. הוא נעצר על ידי המשטרה החשאית שלהם ב-1944, עם שחרור אסטוניה מהנאצים, ונשלח ל-12 שנה למחנות עבודה במזרח הרחוק. יש להניח כי שנים אלה לא היטיבו עם בריאותו. חי פחות משנתיים לאחר שחרורו מהמחנות והלך לעולמו בטרם עת ב-1958.

מנחם לס
31/07/2024 15:39:32

מעניין ביותר. תודה אלכס

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 16:20:59
Reply to  מנחם לס

תודה רבה מנחם.

birdman
birdman
31/07/2024 12:53:56

יוסי בניון סידר שני ג׳ובים לחברים שלו חסרי רקורד מקצועי הולם לתפקיד. הראשון, אלון חזן, התרסק פעם אחר פעם כגלים המגיעים לחוף, ונפרדו ממנו. כעת הנפוטיסט השני, סחט נקודה אחת מול אריות הכדורגל ממאלי, פאראגוואי ויפן, הגיע הזמן להיפרד גם ממנו.

PhillySpecial
31/07/2024 14:11:25
Reply to  birdman

אפשר לחשוב שעם ניהול אחר ואימון אחר התוצאה הייתה שונה. בבסיסו הכדורגל הישראלי לא טוב, חצי מקצועני וחסר תקווה. צריכה של מוצר לא טוב היא פשוט טיפשית.
שום דבר לא ישנה את המצב הזה

birdman
birdman
31/07/2024 14:33:46
Reply to  PhillySpecial

סידור ג׳ובים הוא מעשה פסול בלי קשר לפלטפורמה.

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 14:34:04
Reply to  PhillySpecial

ישנה בעית מה, אם לכתוב בעדינות, עם כוח האדם, ברובו לפחות, אשר מגיע לכדורגל הישראלי – החל מהבעלים, דרך השחקנים, המאמנים, ההורים, האוהדים, 'העיתונאים' שמסקרים אותו וכו'.
כיוון שהנושא הזה הוא בגדר 'תפוח אדמה לוהט', אעדיף לא להרחיב.

אור
אור
31/07/2024 13:57:21

ליהיא רז תשתתף מחר בערב בגמר הקרב רב בהתעמלות מכשירים לאחר שפספסה במוקדמות במקום אחד אך אחת מאלו שעלו לגמר פרשה

Last edited 1 month ago by אור
אלכס דוקורסקי
31/07/2024 14:05:24
Reply to  אור

יופי של הישג לליהיא, גם אלמלא העפילה.

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 16:33:14
Reply to  אור

הודיעו שלא תשתתף בגמר, בסופו של דבר. כך או אחרת, הופעה מעולה לליהיא.

אור
אור
31/07/2024 14:06:50

קנטור בין ארבעת המובילות בשיוט כרגע אבל אני לא ממש מצליח לעקוב, אם לאמר את האמת לצפות בשיט זה מבלבל ומשעמם תחת

אור
אור
31/07/2024 14:20:38
Reply to  אור

עכשיו מובילה

עידו גילרי
31/07/2024 14:28:57
Reply to  אור

ובהפרש אבל עוד דרך ארוכה.

אור
אור
31/07/2024 14:31:26

נמשיך לעקוב אבל בעיקר לעבוד.. 🙂

עידו גילרי
31/07/2024 14:32:25
Reply to  אור

צריך לזכור שהשיוט הזה הוא ניקוד כפול אז זה יהיה מצוין לשמור על המיקום כאן.

אור
אור
31/07/2024 14:33:36

וואלה? תענוג. זה סתם אקראי מתי הניקוד כפול?

עידו גילרי
31/07/2024 14:34:53
Reply to  אור

לא…
לא שמת לב שזה שיוט נורא ארוך?
לא סתם קוראים לזה מרתון…

אור
אור
31/07/2024 14:36:10

אז זהו שאני לא ממש מקשיב לשידור או שם לב לאורך השיוטים וכל זה ואף פעם לא באמת ניסיתי

עידו גילרי
31/07/2024 14:37:07
Reply to  אור

אני גם לא מקשיב לשידור…אבל קשה שלא לשים לב

אלכס דוקורסקי
31/07/2024 14:25:25
Reply to  אור

אכן משעמם. כל הכבוד לספורטאים, אבל לא מסוגל לצפות בענף.

אור
אור
31/07/2024 14:38:13

חדשות משמעותיות באתלטיקה כאשר שריקה ג'קסון ויתרה על השתתפותה ב-100 מטר ותתרכז ב-200. היא הייתה לכל הפחות הפייבוריטית מספר 2 לזהב אחרי ריצ'ארדסון. ב-200 היא הפייבוריטית הברורה לפחות לפי התוצאות מהשנתיים שלוש האחרונות

Last edited 1 month ago by אור
אלכס דוקורסקי
31/07/2024 14:49:30
Reply to  אור

החליטה כך, כיוון שנפצעה לפני כשלושה שבועות. לא יהיה לה קל גם ב-200 מול גבי תומאס וג'וליאן אלפרד.

Last edited 1 month ago by אלכס דוקורסקי
אור
אור
31/07/2024 14:58:28

ביטלו את השיוט? איזה זין

עידו גילרי
31/07/2024 14:59:00
Reply to  אור

כן…

אור
אור
31/07/2024 15:03:54

אם תצליח לסיים בסופו של דבר במקומות 2-3 לפני ה"פלייאוף" ובהנחה סבירה שלא הייתה עוברת את ווילסון גם ככה אז אולי זה לא יפגע בה מבחינה טכנית

PhillySpecial
31/07/2024 15:16:49

מיכאלה משה מחוץ לתחרות, אחרי הופעה חלשה מאוד.
שלושה חצים של 6 נקודות ברמה הזו לא יספיקו כדי לנצח אף אחת. הרומנייה היפה ניצלה את ההזדמנות ותפגוש באיטלקיה בשלב הבא.

מנחם לס
31/07/2024 15:33:19

תודה לאחלן ולעמיחי. טור חשוב ביותר

מנחם לס
31/07/2024 15:38:02
Reply to  מנחם לס

לאילן

עמיחי קטן
31/07/2024 19:58:29

עוד יום הזוי בארגון של השייט, וגם בסיומו שרון קנטור במקום השני ותום ראובני במקום השלישי

Yinon Yavor
31/07/2024 21:00:28

עמיחי
אתה יכול לעשות קצת סדר מבחינת תחרויות השיט?
היום שמעתי את השיטה החדשה, לפיה בסוף השיוטים ה"רגילים" מקומות 4-10 מתחרים במקצה רבע הגמר, והשניים שמנצחים שם מעפילים לחצי הגמר מול המדורגים 2-3.
השניים שמנצחים את חצי הגמר מעפילים לגמר שם מתחרים עם מי שסיים 1 על שלוש המדליות.
כל זה הבנתי.
מה שלא ברור זה כמה שיוטים בוצעו כבר, כמה עוד נשארו, ומה הדירוג גם בנשים וגם בגברים. האם קנטור קרובה יותר למקום 1 (והבטחת מדליה) או למקום 4 (ואז היא ברבע הגמר ולא אוטומטית בחצי)? אותו דבר לגבי ראובני.
אם תוכל, נשמח להרחבה והבהרה

עמיחי קטן
31/07/2024 21:02:59
Reply to  Yinon Yavor

ארחיב על כך ביומן שלי מחר, אבל הנה בקצרה:
אצל הגברים היו 10 שיוטים ואצל הנשים 11, ויהיו עוד 5 אצל כל אחד לפי התכנון כרגע.
קנטור רחוקה מאוד מהמקום הראשון, אבל יש לה גם פער משמותי על הרביעי, ואילו ראובני צמוד מאוד משני הכיוונים

Yinon Yavor
31/07/2024 22:40:47

תודה

Yinon Yavor
31/07/2024 22:41:21

הנוער בדרך לניצחון נהדר על ספרד.
בן שרף במשחק מפלצתי של 40 נקודות

Yinon Yavor
31/07/2024 22:42:51
Reply to  Yinon Yavor

ה"פרס" מחר זה מפגש מול צרפת שדרסה ב-34 הפרש את טורקיה (ובטח נתנה מנוחה לכל הכוכבים בגלל ההפרש הגבוה)

איצקו
איצקו
31/07/2024 23:37:29

טייטום פתח שיחק רבע שעה ולא עשה כל-כך הרבה
הליברטון בחמש דקות עשה יותר
אולי אבל אולי קר צדק?

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 6:33:17
Reply to  איצקו

יש שם הרבה מאחורי הקלעים שאנחנו לא יודעים.
השאלה אם טייטום יפתח את הפה ויעלה פוסטים או שיבלם על ידי אמו החכמה?
אני מקווה שיהיה משהו באמצע אבל לא מן הנמנע שהוא לא יוציא מילה וימשיך לסבול.
את התוצאה אנחנו רואים במשחק שלו ואני מקווה שנראה אותה בעונה הקרובה, קרי שיבוא במוטיבציית שיא, יהיה מועמד רציני ל MVP העונה ויקח דאבל MVP…

Yinon Yavor
01/08/2024 0:00:03

מודה שזה "דיבור מהבוקס סקור" – אבל קרי עם 0 מ-6 לשלוש? זה הקלע הגדול בכל הזמנים?!? כמו שכתבתי לפני כמה משחקים בהכנה – נראה שהוא לא שייך לאירוע.

וניל טרופי
וניל טרופי
01/08/2024 0:01:14

אם מגיבי הופס מתיחסים לטייטום יותר זמן ממה שהוא משחק זה אומר שהוא הגיע לרמת "שקץ" או שזו תגובה טבעית של הייטרים למול אלוף ?

Yp
Yp
01/08/2024 0:36:16

לילה טוב לכולם ותודה למערכת על פוסט מעולה .
לא ברור לי מה קורה לטייטום . הוא נראה לגמרי חסר בטחון וחסר אנרגיה . זה שחקן שכבר הוכיח את עצמו בפיבא , והיה מצוין בטוקיו , שני רק לדוראנט .
כפי שחששתי , סטף מאד מתקשה . עיקר הבעיה לפי דעתי , שהוא לא משחק בעמדה הטבעית שלו כרכז וזה מוציא אותו מריכוז . אולי יתחיל לקחת את הזריקות מטר מאחורי הקשת , יבוא לו יותר טבעי .
לברון מצוין עד עכשיו , הרבה יותר מותאם לפיבא מאשר לפני 10-20 שנה .
וכמובן , שכבר במשחק השני אחרי פציעה , דוראנט משחק הכי הרבה דקות , בדיוק כפי שחזיתי . מקווה שפניקס יפנו להיל כדי להרגיע את זה קצת .

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 6:29:51
Reply to  Yp

לא צריך להיות גאון גדול בשביל לדעת מה קורה לו!
זה קשור במה שהולך שם בצרפת ובתמהיל השחקנים.
אני במקומו הייתי אורז וחוזר לילד אבל טוב שהוא לא אני. מניח שאימו בתמונה ושכנעה אותו להשאר.