אירועי דיומא – 30.07.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 30.07.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 30.07.2024 – המשחקים האולימפיים

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / מתנאל אלאשבילי:

12:00 ספרד – יוון:

המשחק הכי חשוב לשתי הנבחרות האלה. מבחינת החוזק בבית כמובן שאוסטרליה וקנדה הן החזקות ויוון וספרד קצת מתחת. לכן, המשחק ביניהן יוכל אפילו לקבוע מי תהיה במקום השלישי שיאפשר עלייה לרבע הגמר. מבחינת ספרד היא יכולה לצאת קצת מעודדת מהמשחק מול אוסטרליה, שכן הצליחה לתת לאלדאמה ו-ווילי הרננגומז להגיע למצבים נוחים כשאלדאמה עובד מחוץ לקשת וזה יוצר איזון. זה שיש לה איך לשחק בצבע עם פלימייקר כמו לורנזו בראון זה לטובתה במשחק נגד יוון. הסיבה לכך היא שיוון היא נבחרת צבע מעולה עם יאניס אדטוקומבו שמנהיג את החבורה, אבל היא נבחרת שמתקשה בקליעה מבחוץ. אם אלדאמה יצליח להוציא את יאניס מהצבע להרננגומז ובראון יהיה יותר קל לחדור וההתקפה של יוון תרדוף אחרי הקליעה של הספרדים. המטרה של יוון היא לקחת את המשחק כמה שיותר לצבע, שם הם טובים מהספרדים למרות שני הגבוהים של סקאריולו. אדטוקומבו עם 34 נקודות שלא הספיקו מול הכישרון של קנדה, והדבר שהכי בלט הוא שכשיוון צריכה קליעה לשלוש אין לה מי שיקלע, לרנצקיס היה זה שהגיע כמה פעמים למצב של שלשה שאם היא נכנסת המומנטום משתנה והוא החטיא (סיים עם 1 מ-6 מעבר לקשת). אם יוון מצליחה לשמור על השלשות ולהשאיר את המשחק בתחום הצבע והעונשין ספרד תתקשה כי אין לה באמת שחקן צבע טוב מלבד ווילי וקצת אלדאמה שהשיג זריקות עונשין בגלל שלאוסטרליה אין גבוהים מצטיינים בהגנה.
לדעתי יוון נבחרת איכותית מספרד, שכן לספרד יתרון אחד על יוון והוא הקליעה מבחוץ בעוד ליוון יש הגנה נהדרת, מנהלי משחק טובים מאוד, יותר כישרון וכמובן יותר אפשרויות לקליעה בצבע. לכן אני חושב שיוון תנצח ב-6 הפרש.

14:30 קנדה – אוסטרליה:

אחרי המשחק בין הנבחרות הפחות טובות בבית הזה, יש לנו כנראה קרב ישיר על המקום הראשון. שתי נבחרות מאוד דומות, כישרון על בגארדים וקושי בגבוהים. עם זאת, לקנדה יש איזון בעמדות כשיש לה את בארט, דורט וברוקס שהם שחקני כנף שראינו גם משחקים בעמדה 4 בחמישיות מסוימות. קנדה התקשתה מאוד נגד יאניס ובגלל המחסור בגבוהים בארט, ברוקס ודורט נדרשו לשמור על הפריק וזה לא עבד, אבל מה שניצח לקנדה את המשחק זה הקליעה שלה, וזה גם הפקטור נגד אוסטרליה. הגיוון בקליעה יהיה משמעותי והקליעה משלוש חייבת להתאפס. הספסל של קנדה כולל ג'מאל מארי קלעו 0 מ-10 משלוש בעוד החמישייה הייתה טובה עם 8 מ-15. אם ניקיל אלכסנדר-ווקר שהיה מצוין במינסוטה יצליח לקלוע 2-3 שלשות ומארי יוסיף גם כמה משלו, העומק של קנדה יקשה על אוסטרליה שהגארדים שלה יתעייפו. אוסטרליה לעומתה תרצה לעשות מה שיוון עשתה וזה לגרום לעבירות אצל שחקני ההגנה המשמעותיים. אם יגרמו לפאוול לעשות עבירות בהתחלה על לנדל, שהיה מצוין נגד ספרד, הוא יקבל ביטחון וישחק טוב יותר. אם צריך לשים את האצבע בנוגע למה אוסטרליה יכולה וצריכה לעשות יותר טוב זה כל עניין ניהול המשחק. גידי היה המפתח של אוסטרליה נגד ספרד עם 8 אסיסטים כשהרבה מהם קשים מאוד לביצוע, אם מילס ודניאלס יקלעו את השלשות שיסדרו להם וגם ילכו לקו העונשין עם עבירות, קנדה תצא מאיזון.
אני מהמר על כדורסל כיפי ומשחק טוב שבו קנדה תנצח ב-5 הפרש.

18:15 צרפת – יפן:

מצד אחד נבחרת ששיחקה לא טוב וניצחה עם כישרון, מצד שני נבחרת ששיחקה מצוין אבל הפסידה מול כדורסל טוב וכישרוני. אני צופה שיהיה במשחק הזה משהו שיעצבן את הצופים, כי יפן מעבר להאצ'ימורה ו-וואטנבי זה כדורסל מהיר עם שני רכזים קטנים שיוצרים קצב כיפי. צרפת היא נבחרת עם כל כך הרבה כישרון ועם הגנה כל כך מרשימה, אבל ההתקפה תקועה בשנות השמונים, יחידנית, כמעט בלי קליעה מבחוץ, בלי שימוש בפליימייקר. אז כן היכולת האישית טובה והשחקנים באמת ברמה מאוד גבוהה אבל אין משחק קבוצתי אמיתי, כמו בשכונה – מי שעם הכדור צריך לעשות סל בעצמו באותו רגע. היחידים שיוזמים שלשות בצרפת הם באטום, שכל הכדורים שהוא מקבל זה לשלשות ואין לו ברירה, ומבניאמה שהוא התקווה היחידה של הנבחרת הצרפתית לכדורסל טוב וניליקינה שלא מובן לי למה הוא לא הרכז הפותח כשהוא הברירה הטבעית בסגל. צרפת גם תהיה די גדולה על יפן פיזית, ליפנים אין שחקנים מאוד גבוהים, ולמרות שיש לה את הוקינסון ראינו את מוריץ ואגנר חוגג בצבע, אז רק צריך לדמיין מה יעשו גובר, לסור, פורייה וכמובן ומבניאמה.
יפן תיתן מה שיש לה אבל זה לא יספיק, צרפת תשחק בצורה לא טובה ועדיין תנצח כי היא הרבה יותר מוכשרת. אני חושב שצרפת תנצח ב-11 הפרש.

22:00 ברזיל – גרמניה:

כמו שאומרים בסלנג "לא כוחות". עם כל הכדורסל המגניב של ברזיל, לגרמניה יש כדורסל מהטובים בטורניר. היא לא ניצחה את יפן רק בגלל הכישרון, היא ניצחה כי למרות היכולת הטובה והכדורסל הטוב של יפן היא שיחקה כדורסל הרבה יותר טוב. מדויק, לנקודות שצריך, מוכן באופן ספציפי להגנה של היריבה, לקחה את הזריקות הנכונות. תענוג לראות את הכדורסל של גרמניה כי לא משנה כמה כישרון בו, היכולת הקבוצתית היא הסיפור. אז נכון, שרדר עדיין לא זז אם אין לו את הכדור, אבל סיים עם 12 אסיסטים כי ההתקפה נעה בצורה שלאחר תרגיל כל שחקן נמצא במקום אידיאלי לקליעה. אחרי זה ההחלטה של שרדר קלה, הוא יכול לעשות סל בעצמו בלי בעיה והוא יכול למסור לואגנר אחד בכנף או לואגנר שני בצבע. ברזיל מבחינתה באה ליהנות, היא רוצה להפתיע כמו שעשתה בפתיחת המשחק מול צרפת, ולתת לכמה שיותר שחקנים לטעום מקסימום של חוויה אולימפית. להגיד שהיא יכולה לקחת ניצחון יהיה קשה, היא הובילה כבר ב-12 על נבחרת עם כדורסל לא טוב כמו צרפת והפסידה כי נגמר לה האוויר וגם קצת המזל.
אני מהמר על ניצחון של גרמניה ב-16 הפרש.

שחייה / עמיחי קטן

12:00 מתחילים במשחי המוקדמות – 200 פרפר גברים, 100 חופשי גברים, 1,500 חופשי נשים, 100 חופשי נשים, 200 חזה גברים, 200*4 חופשי גברים.

שתי נציגויות ישראליות נראה בהצגת המוקדמות בבריכה היום. הראשון יהיה תומר פרנקל במשחה ל-100 מטר חופשי של הגברים, והוא יהיה במשחה השביעי מתוך 10, כשגם הוא, בדומה לרוב הישראלים שנכנסו לבריכה עד כה, יתחרה בהמשך במשחה נוסף שנחשב לחזק יותר שלו. לפני זה נפתח את היום עם המשחה ל-200 פרפר של הגברים, ואחרי המשחה עם הכי הרבה מתמודדים נראה את המשחה החופשי הארוך ביותר של הנשים ואחריו את הנפוץ ביותר, כשנסיים את המשחים האישיים במשחה ל-200 מטר חזה של הגברים, ואז נעבור למשחה ל-200*4 חופשי של הגברים, משחה בו הנציגים הישראלים יהיו בר סולובייציק, איתן בן שטרית, גל כהן גרומי ודניס לוקטב, והם יהיו במשחה הראשון ויקוו לשבור את השיא הישראלי אותו הם קבעו בטוקיו.

21:30 מתחילים הצגת גמרים – חצי גמר 100 חופשי גברים, חצי גמר 200 פרפר גברים, גמר 100 גב נשים, גמר 800 חופשי גברים, חצי גמר 100 חופשי נשים, חצי גמר 200 חזה גברים, גמר 200*4 חופשי גברים.

הצגת הגמרים הזאת תעמוד בעיקר בסימן הגברים, כשנקבל רק 3 מקצי 100 מטר של נשים לעומת 2,400 מטרים של גברים. תומר פרנקל והשליחים הישראלים יקוו להגיע לבריכה גם בערב, ומלבדם יהיה מעניין לראות מי ימצבו את מעמדם כבולטים במשחה הדגל ל-100 מטר חופשי, אחרי שארה"ב גברו על אוסטרליה בגמר של השליחים, האם האמריקאים ישלימו דאבל בשליחים של המרחק הכפול, וכמובן, כמו תמיד, השאלה היא האם נוכל לראות גם שיאים נשברים, למרות שבינתיים יש מעט מאוד כאלה, בין היתר בגלל שהבריכה פחות עמוקה מבריכות אולימפיות אחרות.

התעמלות מכשירים / עמיחי קטן

19:15 גמר קבוצתי נשים:

אחד מהאירועים הזכורים ביותר מאולימפיאדת טוקיו הגיע בתחרות הזאת, אז סימון ביילס פרשה באמצע התחרות, ובלעדיה, ארה"ב הפסידה לרוסיה ונאלצה להסתפק במדליית כסף, אחרי שהאמריקאיות לקחו את הזהב בלונדון ובריו. ביילס נראתה טוב מאוד במוקדמות שלשום, יחד עם סוניסה לי, האלופה האולימפית המכהנת מטוקיו בקרב-רב האישי שסיימה שלישית במוקדמות, וג'ורדן צ'יילס שסיימה רביעית במוקדמות, אך לא העפילה לגמר האישי בגלל המגבלה של 2 מתחרות למדינה. בהיעדר הרוסיות, ארה"ב פייבוריטית ברורה, אך המועמדת המובילה להפתיע היא ברזיל, בהובלת רבקה אנדראדה, שסיימה שנייה לביילס במוקדמות, וגם איטליה, סין ובריטניה הן מועמדות חזקות להגיע רחוק בתחרות הזאת. נזכיר שליהיא רז היא המחליפה הראשונה בגמר של הקרב-רב ביום חמישי, כך שפרישה של נציגה שאינה מארה"ב, איטליה, ברזיל, יפן או קנדה תעניק לנציגה הישראלית כרטיס לגמר ההוא מחרתיים.

ג'ודו / עמיחי קטן

11:00 תחילת התחרויות – עד 63 ק"ג נשים ועד 81 ק"ג גברים:

נפתח הפעם עם נציגת הנשים, גילי שריר, שהסיפור אצלה מאוד פשוט, כי היא תתחרה נגד קלאריס אגבניינו, זוכת הזהב בטוקיו והכסף בריו, הזכורה למי שעקב אחרי הענף בעשור הקודם כיריבה העיקרית של ירדן ג'רבי באותן שנים, כולל אותה אליפות עולם בה זכתה ג'רבי ב-2013 שהסתיימה ב"חניקת ג'רבי" שגרמה לקלאריס לאבד את ההכרה לרגע. קלאריס ושריר נפגשו רק פעם אחת שנפגשה בניצחון צרפתי באליפות העולם בשנה שעברה, אך פערי הרמות על הנייר ברורים, למרות ששריר הייתה בצמרת הענף עד שמיעטה להתחרות בשנה האחרונה. אם וכאשר שריר תצליח לחולל סנסציה, גם היריבות האחרות מחזיקות במאזן עדיף על שריר, אבל לפחות עד לשלבי ההכרעה הן פחות מאיימות מהאלופה האולימפית המכהנת.

שגיא מוקי נחשב לתקווה הגדולה במשחקי טוקיו, אז דורג שני בעולם, אך הפסיד כבר בשמינית הגמר בתום קרב ארוך של כ-10 דקות. מאז, מוקי התקשה לשחזר את אותם הישגים בשנים האחרונות, כך שהתעלות בסגנון משחקי ריו, בהם הוא העפיל לחצי הגמר, תהיה סנסציה של ממש. מוקי יפתח נגד טימו קאבליוס הגרמני, יריב די צמוד בנתונים על הנייר, אך כזה שגבר על מוקי במפגש היחיד ביניהם באליפות העולם השנה. היריב של המנצח בשמינית הגמר אמור להיות לי ג'ון-הוואן הקוריאני, המדורג 3 בעולם שמחזיק במאזן 2- 1 על מוקי, כשמוקי ניצח אותו בתחרות הקבוצתית באליפות העולם של 2022 אך הקוריאני ניצח בתחרות האישית באותה אליפות. אם נקבל הפתעה ונראה מי מהישראלים בשלבי ההכרעה, הם יתחילו בשעה 17:00, כמו בכל יום.

שייט / עמיחי קטן

13:13 IQ פויל נשים:

אחרי יותר מיממה של המתנה עד שהתחרות התחילה, היא נפתחה רע מאוד עבור אלופת העולם שרון קנטור, שמצאה את עצמה בין האחרונות לכל אורך השיוט הראשון וגם אחרי שיפור תוך כדי היא סיימה אותו במקום ה-15, ובסוף מתברר שהיא גם נפסלה בו. בשיוט השני היא הייתה בעמדה טובה בצמרת, אך אז הרוחות נחלשו ונתלה דגל שחור שאומר שהשיוט מופסק אם לא הספיקו לסיים אותו, ושרון המשיכה וסיימה ראשונה, אך השיוט בוטל כך שזה לא שינה כלום. מאוחר יותר התקיים שיוט שני חוזר ובו היא סיימה במקום השישי, מה שהעלה אותה למקום השמיני הכללי עם 21 נקודות שליליות, וזה היה השיוט האחרון של היום לאחר שהרוחות הפסיקו. בתכנון המקורי אמורים להיות 20 שיוטים, ונכון לעכשיו עוד לא הוחלט על צמצום, למרות מזג האוויר הבעייתי.

15:17 IQ פויל גברים:

אצל הגברים הספיקו לקיים אתמול רק שיוט אחד, ובו הנציג הישראלי, תום ראובני, היה סולידי ושמר על המקום השמיני בכל אחד מהמצופים וגם בנקודת הסיום. גם אצל הגברים התחיל שיוט שני שלא הסתיים בגלל היחלשות הרוח, ואז גם החליטו אחרי שעת המתנה שלא להמשיך לחכות ולסיים את השיוטים ליום זה. כאמור, המארגנים עדיין מקווים שהרוח תתחזק בתקופה הקרובה ויהיה אפשר לקיים את השיוטים כסדרם, אך בענף הזה תמיד יש אפשרות לצמצם קצת את כמות השיוטים אם מזג האוויר לא מאפשר לשיוטים להתנהל על פי שגרה, כלומר אין מספיק רוח.

כדורגל / עמיחי קטן

22:00 ישראל – יפן:

היום יתקיים המחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים, וככל הנראה גם המשחק האחרון של נבחרת ישראל בטורניר הזה. בכל מקרה, ניצחון של ישראל על יפן, שכבר הבטיחה את העלייה לשלב הבא ורק תרחיש אבסורדי במיוחד ימנע ממנה את ראשות הבית, ואז המבט יופנה אל המשחק המקביל בין פרגוואי למאלי. ניצחון של פרגוואי ידיח את ישראל בזמן שתיקו יעלה את ישראל לשלב הבא בשל הפרש שערים עדיף על פני פרגוואי. במקרה של ניצחון של מאלי במשחק המקביל, ישראל תעלה אם הניצחון שלה יהיה בהפרש גדול יותר מזה של מאלי. בכל מקרה, הסיכוי לנצח את יפן אינו גבוה, אך גם אם זה יקרה צריך עוד הרבה דברים אחרים שיסתדרו כדי לקבל את ספרד ברבע הגמר ולא כרטיס טיסה הביתה.

יתר המשחקים:

בית ד':

22:00 פרגוואי – מאלי:

המנצחת כאן תעלה אם ישראל לא תנצח את יפן, כאשר פרגוואי תעלה עם ניצחון בכל מקרה ועם תיקו אם ישראל לא תנצח את יפן, ואילו אם מאלי וישראל תנצחנה זה תלוי בהפרש השערים כאמור. העובדה שכאן שובר השוויון הוא הפרש שערים ולא מאזן פנימי משחקת לטובת ישראל, ותודה ליפנים שניצחו 5- 0 את פרגוואי.

בית ג':

16:00 הרפובליקה הדומיניקנית – אוזבקיסטן:
16:00 ספרד – מצרים:

ספרד הבטיחו עלייה ויבטיחו את ראשות הבית עם תיקו, בזמן שמצרים יבטיחו עלייה עם תיקו ואת ראשות הבית עם ניצחון. אוזבקיסטן הודחו והרפובליקה הדומיניקנית יעפילו רק אם ינצחו וספרד ינצחו את מצרים בהפרש מצטבר של 3 שערים לפחות.

בית ב':

18:00 אוקראינה – ארגנטינה:
18:00 מרוקו – עיראק:

הניצחונות של מרוקו על ארגנטינה ושל עיראק על אוקראינה במחזור הפתיחה טרפו את הקלפים, וכעת כל קבוצות הבית עם 3 נקודות. ארגנטינה היא היחידה שתבטיח עלייה עם תיקו, כשבשני המשחקים המנצחת תעפיל לרבע הגמר והמפסידה תודח, אם תהיה הכרעה. תיקו בשני המשחקים ישלח גם את אוקראינה לרבע הגמר יחד עם ארגנטינה שתסיים בראשות הבית, אלא אם התיקו בין מרוקו לעיראק יכלול יותר שערים, ואז תהיה זו מרוקו שתעפיל יחד עם ארגנטינה.

בית א':

20:00 צרפת – ניו זילנד:
20:00 ארה"ב – גינאה:

צרפת יבטיחו את ראשות הבית עם תיקו וארה"ב יבטיחו מקום ברבע הגמר עם ניצחון. ניו זילנד יעברו את צרפת אם ינצחו בהפרש של 3 שערים ואת ארה"ב אם ינצחו והאמריקאים לא, או אם יעשו תיקו לפחות והאמריקאים יפסידו, כשגם ניצחון של ניו זילנד בהפרש של 3 שערים יותר מניצחון של ארה"ב יעשה עבורם את העבודה, ואילו גינאה יעפילו לרבע הגמר רק אם ינצחו בהפרש של 4 שערים לפחות וניו זילנד יפסידו לצרפת.

Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אהרון שדה
30/07/2024 8:06:42

תודה רבה אני לא חושב שטוסטרליה טובה מיוון
לדעתי להיפך
אך דעתי הייתה גם שספרד תנצח את אוסטרליה.

אשר לישראלים לא נראה לי שזה היום לצפות למשהו גדול
אבל בכדורגל דווקא יפן היא יריבה יותר אפשרית מבחינתנו אצל מאלי ופרגוואי ראינו פערים פיזים אדירים.
מול יפן זה יותר מאץ אפ טכני ושם יש לנבחרת מה להציע וגם רוי רביבו חוזר
וכמובן ישראל תגיע למשחק להיות או לחדול בעוד יפן כבר עלתה .
כמובן שספורטאים רוצים לנצח כל משחק
ויפן לא תתן מתנות אך ייתכנו שינויים בהרכב בחלוקת הדקות של המאמן היפני .
במשחק השני כל תוצאה אפשרית .

לסיום נקווה לבשורות טובות בשייט
זו תחרות קודם כל מנטלית
קנטור קיבלה אתמול ענישה הזויה
וגם פסילת שיוט בו ניצחה
אבל זה גלגל שיכול להתהפך.

עמיחי קטן
30/07/2024 8:59:42

אני לא יודע לומר בוודאות אם העונש שקנטור קיבלה מוצדק, אבל הזוי הוא לא. והשיוט בו היא ניצחה נפסל עוד לפני שהיא סיימה אותו, וזאת גם כנראה הסיבה שהיא הגיעה ראשונה – הרוב לא סיימו אותו

אלכס דוקורסקי
30/07/2024 13:06:03

אהרון, חושב כמוך שאולי דווקא יפן, הנבחרת הטובה בבית, עשויה להיות יריבה נוחה יותר עבור ישראל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוון קנדה צרפת גרמניה

אלכס דוקורסקי
30/07/2024 10:59:59

עמיחי, תודה רבה.

עמיחי קטן
30/07/2024 13:10:31

גילי שריר נתנה קרב נהדר וזה עדיין לא הספיק לה נגד קלאריס.
מנגד מוקי היה די פסיבי ואז נתן איפון ישראלי ראשון באולימפיאדה (עד עכשיו כל הניצחונות היו בריתוק או ווזארי)

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 13:39:55

יופי של שיפוט. סוף סוף שורקים ליאניס את התוקף שלו

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 13:40:16

אלדמה רוצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה נהדר גם נגד האוסיז

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 13:41:16

הנבחרת הטובה יותר בדרך לנצח. יוון חלשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תביא לינק יא קמצן כזה שרואים

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 14:52:39

אני רואה באלה של עלי אקספרס.
במחשב זה עובד לי טוב

Last edited 1 month ago by אשך טמיר המקורי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוון אם תפסיד ותסיים 3 תהיה יריבה מצויינת לארהב ברבע במקום יפן או ברזיל עדיף אותם

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 14:53:06

יוון תסיים 4 ותודח

עמיחי קטן
30/07/2024 14:32:26

שיא ישראלי חדש ב-200*4 ומקום 5 במשחה בתיקו עם היפנים. סביר שזה לא יספיק לגמר, ועדיין שיא ישראלי זה תמיד טוב

עמיחי קטן
30/07/2024 14:43:24

תיקו על מקום 8 עם יפן. כרגע נראה שיכניסו את שתי הנבחרות, כי אי אפשר לעשות דו-קרב על עוד 800 מטר כשהגמר הערב

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 14:51:48

יופי של משחק קנדה אוסטרליה

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 15:01:27

אקסום יופי של שחקן

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 15:04:18

בארט של הנבחרת זה שחקן אחר

חולה על נמבהארד

איצקו
איצקו
30/07/2024 15:14:21

גידי בא לסתום פיות לכל המקטרגים
משחק ממש טוב בטורניר לבנתיים
כנראה כי המגרש קטן יותר ואצלנו זה מתקבל בברכה😂

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 15:19:48
Reply to  איצקו

אמת
טורניר העברת הלפיד ממילס קשישא אליו

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 15:33:02

בן סימונס תופר עוד שלשה

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 15:37:45

הקנדים לוקחים את המושכות

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 15:51:55

איזה שמירה של ג'וש גרין על שיי
והמאבס החליפו אותו בקליי הנכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס הקנדים אש

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 16:07:45

הקנדים, בהילוך שלישי

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 16:08:25

בן סימונס 3-7 לשלוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס צולף מה3 בטורניר אבל זה 3 אירופאי 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בירץ קיבל אזרחות קנדית? גוייס ישר מהופס לנבחרת

עמיחי קטן
30/07/2024 16:28:45

תום ראובני ביום שיוטים מעולה ובמקום השלישי הכללי

עידו גילרי
30/07/2024 16:34:43

קצת איבד מומנטום באמצע השיוט האחרון אבל סיים חזק

עידו גילרי
30/07/2024 16:50:35

גם שרון נותנת בראש – ניצחה את השיוט.

עידו גילרי
30/07/2024 17:23:17

ועוד אחד מצוין – מקום שלישי

רן הנרגן
רן הנרגן
30/07/2024 17:30:24

קדימה עידו תמצא את השיטה של הגמר. אני יודע שלמקום ראשון בשיוטי המוקדמות מובטחת מדליה אבל לא איך עובדת כל השיטה

עמיחי קטן
30/07/2024 17:33:46

השאלה הזו חוזרת על עצמה הרבה, אז אסביר
בעיקרון היו אמורים להיות 20 שיוטים, בגלל שכמעט ולא הצליחו לשוט ביומיים הראשונים הורידו את זה ל-16 שיוטים כאשר אם יצליחו לקייים את כל ה-16 3 השיוטים הכי גרועים יימחקו
בסוף 16 השיוטים:

מקום 1 עולה ישר לגמר
מקומות 2-3 עולים לחצי הגמר
מקומות 4-10 עולים לרבע הגמר

מתוך רבע הגמר 2 עולים לחצי
מתוך חצי הגמר 2 עולים לגמר

מה שאומר שמי שמסיים מקום ראשון בעצם מבטיח מדליה

עמיחי קטן
30/07/2024 17:34:15

מתוך הטוויטר של Effi Gorodetzer. שווה לעקוב אחריו באולימפיאדה

Last edited 1 month ago by עמיחי קטן
עידו גילרי
30/07/2024 17:38:15

מה שאומר שווילסון הבטיחה מדליה…
(למרות שזה באמת להקדים את המאוחר).

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
עמיחי קטן
30/07/2024 17:55:02

צריך לקרות משהו קיצוני כדי שהיא לא תסיים ראשונה. בכל מקרה, שרון כרגע התייצבה במקום השני עם עוד שיוט סולידי (מקום 4)

עידו גילרי
30/07/2024 17:55:57

כשהפער ל4-10 גדל

רן הנרגן
רן הנרגן
30/07/2024 18:03:31

השליטה שלה מדהימה.

עידו גילרי
30/07/2024 18:20:49

בגלל זה אני לא אוהב את השיטה החדשה.
גם באליפות העולם היא התעללה בכולם וניצחה את רוב השיוטים ואז בגמר קנטור הקדימה אותה. טוב אני מוכן לחתום על אותו תסריט…

איצקו
איצקו
30/07/2024 19:46:08

לא ראיתי את המשחקים הראשונים של יפן או של צרפת
אבל לא חשבתי שצרפת כל-כך רעים

איצקו
איצקו
30/07/2024 19:49:39

אימלהה איזה בלוק גובר קיבל מוונטאנבה

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 20:02:35

שדדו ניצחון מיפן
שריקת אוויר מוחלטת על שלשה
מהלך 4 נקודות שהשווה לצרפתים 10 שניות לסיום כשכבר עמדו להפסיד

וומבי סוף סוף הולך לצבע בדקות האחרונות אבל מחטיא ומאבד
גובר מקבל בלוק בטבעת
ET היפני עושה מהם פורפרה

רן הנרגן
רן הנרגן
30/07/2024 20:21:24

מסכים. לא היתה שום סיבה לשרוק לעברה. אבל ככה זה בהרבה מקרים במשחקים האלו , הצרפתים מקבלים ג'סטות מהשופטים.

עמיחי קטן
30/07/2024 20:35:42

באירופה שורקים היום הרבה יותר מדי עבירות על שלשה

מנחם לס
30/07/2024 21:58:42

תודה לכ ולכם