אירועי דיומא – 29.07.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 29.07.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 29.07.2024 – המשחקים האולימפיים

המשחקים האולימפיים:

כדורסל נשים / עמיחי קטן

12:00 אוסטרליה – ניגריה:

לנבחרת אוסטרליה יש 6 שחקניות WNBA, הכי הרבה מלבד נבחרת ארה"ב כמובן, והיא סיימה בין 3 הראשונות ב-6 מתןך 7 אליפויות העולם האחרונות, כולל זהב ב-2006, הפעם האחרונה שארה"ב הפסידה את התואר הזה. על הנייר, ניגריה זו הנבחרת החלשה ביותר בבית ב', אך רוב הסגל שלהן מסתובב במדינות כדורסל בכירות באירופה, כמו ספרד, איטליה וצרפת, כך שייתכן שמדובר בנבחרת שיכולה להפתיע, או לפחות להקשות קצת, על אוסטרליה, קנדה וצרפת, 3 הנבחרות החזקות יותר בבית הזה.

14:30 גרמניה – בלגיה:

שתי הנבחרות שתפגושנה את ארה"ב בהמשך שלב הבתים של בית ג' נפגשות היום במשחק שבו המנצחת תהיה בעמדה טובה להעפיל לרבע הגמר, על אף שעל הנייר שתיהן עשויות להפסיד לארה"ב בהפרש גבוה, אך המפסידה תצטרך להפתיע מאוד כדי להצליח להעפיל לרבע הגמר בסופו של דבר. זו גם הזדמנות להזכיר שנבחרת ארה"ב לא רק זכתה בזהב 7 פעמים רצוף, אלא גם מחזיקה במאזן מושלם באולימפיאדות מאז ההפסד לנבחרת של המדינות יוצאות ברה"מ ב-1992, כשבמקביל דווקא אז הגברים חגגו יותר מתמיד עם נבחרת החלומות שלהם.

18:15 צרפת – קנדה:

הנבחרת המארחת זכתה בארד במשחקי טוקיו, וסיימה עם מדליה גם ב-8 אליפויות אירופה האחרונות, אך מנגד זכתה במדליה באליפות העולם רק ב-1953 ולא העפילה בכלל לחצי גמר עולמי מאז. מנגד, נבחרת קנדה מחזיקה ב-4 שחקניות WNBA בסגל ותקווה להגיע למדליה אולימפית ראשונה אי פעם, אחרי שההופעה היחידה שלהן בחצי הגמר הסתיימה במקום הרביעי במשחקי לוס אנג'לס 1984. מצפה לשתיהן תחרות צמודה עם אוסטרליה על הבכורה בבית ב', כך שניצחון במשחק הזה יהיה חשוב ויקרב מאוד את המנצחת להבטחת רבע הגמר.

22:00 ארה"ב – יפן:

האלופה האולימפית ברציפות מאז 1996 תפתח את המסע להגנה על התואר בשחזור של הגמר הקודם נגד יפן, כשגם אז הן נפגשו בשלב הבתים. הסגל האמריקאי כולל 4 שחקניות מלאס וגאס, 3 מפיניקס 2 מניו-יורק ואחת מקונטיקט, מינסוטה וסיאטל, ומנגד, אצל היפניות כולן משחקות בליגה המקומית, מלבד סטפני מאוולי שנחתכה מהסגל של ניו-יורק לפני חודשיים וחתמה מיד אחר כך בליגה הספרדית. האמריקאיות מגיעות אחרי שהפסידו לברזיל בגמר של אליפות האמריקות בשנה שעברה, ואיבדו תואר לראשונה מזה כמעט 20 שנה, והמסע לעוד תואר נפתח נגד נבחרת שהיא כבר לא המארחת, מה שאמור להפוך את זה לקצת יותר קל מאשר במשחקי טוקיו.

שחייה / עמיחי קטן

12:00 מתחילים במשחי המוקדמות – 400 מעורב אישי נשים, 100 גב נשים, 800 חופשי גברים.

את הבוקר השלישי בבריכה אנחנו נפתח עם סגנית אלופת עולם ישראלית, כלומר אנסטסיה גורבנקו במשחה ל-400 מטר מעורב אישי. גורבנקו תהיה במשחה השני והאחרון ותקווה להעפיל לגמר, ואולי גם לסמן את עצמה כמועמדת למדליה, כשהמועמדות הבולטות והטובות יותר על הנייר הן שיאנית העולם סאמר מקינטוש הקנדית, אלופת העולם פרייה קולברט הבריטית וסגנית האלופה האולימפית מטוקיו אמה ואיינט האמריקאית. אחר כך נעבור למשחה ל-100 מטר גב אצל הנשים, משחה בו גורבנקו עשתה את הקריטריון האולימפי, אך ויתרה עליו בגלל המשחה המעורב הסמוך, והישראלית שתהיה שם היא אביב ברזלי שתהיה במשחה השני מתוך 5. את הבוקר הזה נסיים עם המשחה ל-800 מטר חופשי של הגברים, בו אין נציגות ישראלית.

21:30 מתחילים הצגת גמרים – גמר 400 מעורב אישי נשים, גמר 200 חופשי גברים, חצי גמר 100 גב נשים, גמר 100 גב גברים, גמר 100 חזה נשים, גמר 200 חופשי נשים.

הערב של הבריכה יתחיל עם גמר שבו אנחנו מקווים לראות את גורבנקו ומאוחר יותר נקווה לראות את אביב ברזלי בחצי הגמר במשחה ל-100 מטר גב נשים. בנוסף לכך, יהיה מעניין לראות האם אחד מהשיאים שם בסיכון להישבר, כשב-200 חופשי של הגברים השיא האולימפי הוא עדיין של מייקל פלפס מבייג'ין 2008 ושיא העולם הוא מ-2009, אך מנגד באותו משחה בדיוק אצל הנשים השיא האולימפי הוא מהפעם שעברה בטוקיו ושיא העולם נקבע לפני כחודש וחצי, בשני המקרים על ידי אריאנה טיטמוס, שנראית כמו המועמדת המובילה לזכות בזהב נוסף אחרי שהביסה את מקינטוש ואת קייטי לדקי בגמר של ה-400 חופשי.

התעמלות מכשירים / עמיחי קטן

18:30 גמר קבוצתי גברים:

אתמול הסברנו כאן איך עובדים שלבי המוקדמות, והיום אנחנו נראה את הגמר הראשון, הקבוצתי של הגברים. רוסיה היא האלופה האולימפית המכהן שלא תגן על התואר כמובן, ואילו המדינה שסיימה ראשונה את שלב המוקדמות זו סין, שתקווה לזכות בזהב ראשון בתחרות הקבוצתית מאז 2012, כשסגנית האלופה האולימפית מיפן היא היריבה העיקרית שלהם. בריטניה, אוקראינה וארה"ב ינסו להפתיע וייאבקו על הארד כנראה, ואילו איטליה, שוויץ וקנדה הן הנבחרות הפחות חזקות על הנייר. שווה לשים לב לכך ש-4 הראשונים בדירוג האישי במוקדמות הם סינים או יפנים (סין במקומות 1 ו-4), ובמקומות 5-6 יש שני בריטים, כך שזו עוד דרך להצביע על כך שאלו הנבחרות המובילות, לפחות לאור תוצאות המוקדמות.

ג'ודו / עמיחי קטן

11:00 תחילת התחרויות – עד 57 ק"ג נשים ועד 73 ק"ג גברים:

טוהר בוטבול אמור לפתוח נגד יריב אלג'יראי, אך האלג'יראי נפסל בשקילה אתמול בערב והודח מהתחרות, כשאפשר להניח שהוא עשה את זה בכוונה. היריב של בוטבול בשמינית הגמר הוא אלוף העולם הידאייט היידרוב האזרי, שגם מחזיק במאזן 5- 0 נגד בוטבול, כך שהסיכוי להפתעה שם הוא מאוד נמוך. עם זאת, יש לקרב הזה חשיבות לתחרות הקבוצתית, מכיוון שבוטבול אמור לקחת חלק משמעותי בתחרות הזאת, וכושר טוב שלו יהיה חשוב מאוד לישראל נגד מונגוליה ובהמשך נגד צרפת, כך שאנחנו נקווה שהוא יהיה בכושר טוב, גם אם זה לא יספיק כדי להפתיע את אלוף העולם.

תמנע נלסון-לוי תפתח בקרב קשה נגד קאיה קייזר הסלובנית, כאשר המאזן ביניהן הוא 4-4, אך קייזר ניצחה את 4 הקרבות האחרונים, הראשון מביניהם בבית הניחומים של משחקי טוקיו, כך שתמנע תצטרך להיות בכושר טוב יותר ממה שראינו ברוב הזמן האחרון כדי לנצח. המנצחת כאן תפגוש בשמינית הגמר את יו מי-מי הקוריאנית, אלופת העולם המכהנת, אך גם מתחרה צעירה שמעולם לא פגשה את נלסון-לוי. במילים אחרות, בתקופת השיא של נלסון-לוי הייתי מתייחס לזה כמשימה קשה אך אפשרית, אבל אלא אם היא תוכיח אחרת מחר, זה לא המצב כרגע. בכל מקרה, אם וכאשר, שלבי ההכרעה ובית הניחומים יהיו בשעה 17:00 גם אצל הגברים וגם אצל הנשים.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

15:10 מירוץ אופני השטח לגברים:

היום יתקיים במסלול הסמוך לפאריס מירוץ אופני השטח לגברים (MTB XCO). המסלול כולל הקפת פתיחה של 2.2 ק"מ, כשאחר כך כל הקפה היא של 4.4 ק"מ עם 110 מ' של טיפוס, אך בעיקר עם מכשולים שונים ומגוונים. מספר ההקפות לא נקבע זמן רב מראש אלא ביום המירוץ על פי תנאי מזג האוויר והשטח, על מנת שהמירוץ יימשך על 1-2 שעות. במירוץ יתמודדו 36 רוכבים, עם כמה שמות ידועים למדי בתור הפייבוריטים ועם נציג ישראלי אחד בדמותו של תומר זלצמן, שלא נחשב מהמועמדים הבולטים, אך יקווה לרשום תוצאה טובה באופן אישי. פייבוריט כבד מאד הוא האלוף המכהן טום פידקוק, שגם מגיע לכאן כאלוף העולם בתחום, וגם ינסה להשלים דאבל יוצא דופן מאד עם מירוץ הכביש בשבוע הבא (אם כי הוא מתמקד במירוץ השטח). עוד שם גדול בתחום הוא השוויצרי נינו שורטר, מגדולי רוכבי השטח בכל הזמנים, ואחד שאחז בעשר אליפויות בתחום, כשבן ארצו, מתיאס פלוקיגר, גם הוא מרוכבי הצמרת בענף. עוד מתמודד חזק מאד על התואר הוא ויקטור קורצקי הצרפתי, שהיה מדורג ראשון השנה בעולם עד שהתרסק באחת התחרויות ולאחר מכן סבל מקורונה. מועמדים בולטים נוספים הם האמריקנים ריילי איימוס וכריסטופר בלווינס והדרום אפריקני אלן הת'רלי. שידורים ביורוספורט ובלינק הזה.

שייט / עמיחי קטן

השיוטים של אתמול נדחו להיום, אז אני פשוט מעתיק את הטקסט מאתמול, אם כי בשינוי של השעות בהתאם לשעות השונות שנקבעו להיום.

16:43 IQ פויל נשים – שיוטים 1-4:

אם הייתה תחרות קבוצתית בתחרות הספציפית הזאת, היינו יכולים לקבל אימפריה ישראלית בחסות שתי אלופות העולם האחרונות וזו שהייתה הכי קרובה אליהן, אך בתחרות הזאת יש רק נציגה אחת מכל מדינה ומי שנבחרה היא אלופת העולם המכהנת, שרון קנטור. יום השיוטים הראשון יעניק לנו תמונת מצב טובה לקראת המשך הדרך, כאשר מי שתסיים ראשונה את השיוטים הרגילים, הפעם כמות גדולה של 20, תעפיל לגמר ותבטיח מדליה, בזמן שמקומות 2-3 תעפלנה לחצי הגמר ומקומות 4-10 תתחרינה ברבע הגמר. המתחרה העיקרית של קנטור זו סגנית אלופת העולם מהשנה אמה וילסון הבריטית, ושווה לעקוב גם אחריה ואחרי המאבק ביניהן, אם וכאשר.

17:01 IQ פויל גברים – שיוטים 1-4:

הנציג הישראלי אצל הגברים הוא תום ראובני, וההישגים שלו פחותים משמעותית מאלו של נבחרת הנשים בשנים האחרונות, אך הוא עשוי להתברג בין 10 הראשונים אם יפגין יכולת טובה, ואז ביום נתון עם שלבי הכרעה הכל יכול להיות. כרגע לא רלוונטי להחשיב את ראובני כמועמד למדליה או משהו בסגנון, אבל פתיחה טובה יכולה למקם אותו בעמדה טובה בדרך אולי לרבע הגמר, והעפלה לשם תהיה הישג נאה בפני עצמו גם אם זה יסתיים שם מבחינתו, וכדאי לשים לב לכך ששינוי השיטה משיוט מדליות לשלבי הכרעה עשוי להגדיל את הסיכוי להפתעה ביחס לשיוטים הקודמים.

בדמינטון / עמיחי קטן

23:00 מישה זילברמן – ויקטור אקסלסן:

זילברמן מגיע אחרי הפסד צמוד נגד היריב האירי והיום יפגוש את האלוף האולימפי במשחק בו ההפסד הצפוי יבטיח שהוא יסיים את חלקו במשחקים בשלב הזה ולא יעפיל לשלב הבא. אקסלסן מגיע מצידו אחרי ניצחון 21- 8 21- 6 קליל על פרינס דהאל הנפאלי, הנחשב ליריב החלש ביותר בבית על הנייר, וגם אם זילברמן קצת רחוק מהצמרת העולמית, הוא יהיה היריב המשמעותי הראשון של אקסלסן הדני במשחקים האלה, כשהוא יקווה להראות שהוא מועמד בולט לשמור על התואר. ניצחון סנסציוני עשוי להציב את זילברמן בעמדה ריאלית להעפיל לשלב הבא, אבל לא כדאי לבנות על זה.

גלישת גלים / עמיחי קטן

1:24 ענת ליליאור – טיילר רייט:

ענת ליליאור ניצחה אמש בצורה מרשימה מאוד את ג'נירה גונסאלס אצ'אבארי מספרד עם 11 נקודות לעומת 2.8 של הספרדית. שיטת התחרות היא שבכל דו-קרב סופרים את שני הגלים בעלי הניקוד הגבוה ביותר שתפס כל מתמודד, כשיש צוות של שופטים המעניק ציון בכל פעם שמישהו מהמתמודדים מנסה לתפוס גל. בשלב המוקדם היו 3 מתמודדות ושם ליליאור סיימה שנייה והייתה צריכה לעבור דו-קרב נוסף בדרך לשמינית הגמר, אך צלחה אותו בצורה מרשימה. הבעיה העיקרית היא שבשמינית הגמר תתחרה ליליאור שוב נגד טיילר רייט, זו שהביסה אותה ואת היריבה הקנדית בשלב הראשון במוצ"ש, כך שהסיכויים של ענת להפתיע אינם גבוהים.

טניס / אלכס דוקורסקי

סיבוב שני – גברים

14:35 (שעה משוערת): נובאק ג'וקוביץ' – רפאל נדאל: אבוי לכולנו אם צריך להרחיב יותר מדי. הסרבי והספרדי, שחולקים ביניהם 46 תארי גרנד סלאם ביחידים, ישחקו בפעם ה-60 (והלוואי שלא האחרונה) איש מול רעהו, יותר מכל צמד גברים אחר בתולדות הטניס. באופן נדיר, עקב דירוגו הנמוך של נדאל, המפגש יתקיים בסיבוב השני ולא בשלבים המאוחרים ביותר של הטורניר, כפי שקרה כמעט תמיד, כאמור, עד היום, בהתמודדויות ביניהם. המדורג מספר שתיים בעולם אמנם בכושר עדיף, אך נדאל, אשר הניף לא פחות מ-14 פעמים את הגביע במגרש המרכזי של הרולאן גארוס, נראה מצוין בטורניר חימר בשבדיה בשבוע שעבר שבו הוא הגיע עד לגמר. נוסף על כך, הסיכויים מתאזנים מעט כשמשחקים בשיטת 'הטוב משלוש מערכות'.

18:00 (שעה משוערת): סטפנוס ציציפאס (יוון) – דניאל אוונס (בריטניה)

20:00: קרלוס אלקראז (ספרד) – טאלון גריקספור (הולנד)

Subscribe
Notify of
42 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 7:47:00

תודה רבה לכולם
מקווה שנובאק-נאדאל יהיה קרב לפנתיאון.
אעקוב אחרי הקרב מהמעבדה, מהרכבת וואת הסוף כבר אראה בבית.
יש לי דרישות!
מקווה שהשיוטים בהם אולי אצליח לצפות יהיו טובים למשתתפים הישראלים.
שהרוח תהיה איתם.
אם למישהו יש לינקים לגלישה בטהיטי. בחיאת פול גוגן, תעלו פה שנוכל לראות בזמן אמת.

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
yaniv
yaniv
29/07/2024 8:31:02

תודה רבה!!!
נחזיק אצבעות לגורבקו שאם נסתכל על התוצאות אתמול למשל ב100 מטר חזה גברים התוצאה שהושגה שם הייתה נמוכה להפליא,אז נהיה אופטימים שגם אצל הנשים השחייניות לא יעשו שיא ואז הסיכוי של דורבקו עולה.
נשאר אופטימים ונהמר שלגמר לחפות היא מגיעה ויש לי הרגשה טובה לגביה היום

עמיחי קטן
29/07/2024 12:00:40

תמנע ניצחה את הקרב הראשון ועוד מעט היא וטוהר יהיו בשמינית הגמר, שם מצפים לשניהם קרבות מאתגרים במיוחד

עמיחי קטן
29/07/2024 13:04:15

שני הפסדים בשמינית, אבל שני קרבות טובים של הישראלים. נקווה שבתחרות הקבוצתית שניהם יביאו ניצחונות

yaniv
yaniv
29/07/2024 12:28:02

איזה אכזבה גורבנקו יאללה מדכא

אלכס דוקורסקי
29/07/2024 12:29:52
Reply to  yaniv

יש ימים כאלה. נקווה שיהיה טוב יותר במאתיים מעורב אישי.

עמיחי קטן
29/07/2024 13:13:39
Reply to  yaniv

קורה. יש לה עוד כמה הזדמנויות

birdman
birdman
29/07/2024 17:50:20

הזדמנות של פעם ב- 4 שנים, ואולי של פעם בחיים במידה והיא לא תהיה בטופ העולמי באולימפיאדה הבאה. זה באמת קורה ובאמת יש ימים כאלה, אבל אני חושב שהתגובה של הג׳ודוקא היפנית היא דווקא התגובה המשקפת.

עמיחי קטן
29/07/2024 18:16:15
Reply to  birdman

יש לה עוד כמה משחים השבוע

birdman
birdman
29/07/2024 18:29:44

במשחה הזה דיברו על מדליה.

עמיחי קטן
29/07/2024 18:34:52
Reply to  birdman

מדליה של גורבנקו הייתה תרחיש לא סביר גם לפני המשחה הזה, ולדעתי היא טובה יותר במשחה של ה-200 (שם גם יש יותר תחרות כנראה)

אלכס דוקורסקי
29/07/2024 18:39:29
Reply to  birdman

תוצאות בלתי צפויות הן חלק מהספורט. לעתים הן לטובה ולפעמים, כמו שקרה לגורבנקו בבוקר, הן מאכזבות. היא ספורטאית צעירה מאוד והרבה עוד לפניה. חלק מהציפיות ממנה למשחקים הללו, בעיקר מצד ערוצי תקשורת שונים, התבססו על תוצאות מעולות העונה בשתי תחרויות גדולות, אליפות עולם ואירופה, שרבים מן השחיינים המובילים לא הגיעו אליהן בגלל המשחקים בפריז.

עמיחי קטן
29/07/2024 18:16:51
Reply to  birdman

והתגובה של היפנית משקפת יותר את זה שהיא לא הפסידה בקרב כבר 5 שנים ושכחה איך זה מרגיש

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 14:43:38

דחו את נולה-נאדאל ברבע שעה.
יתחיל עוד כמה דקות?

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 14:52:56

התחלנו
נולה מגיש

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 14:58:12

האצטדיון מלא מפה לפה

עמיחי קטן
29/07/2024 15:21:57

נולה מפרק את רפא כצפוי

אלכס דוקורסקי
29/07/2024 15:44:17

הפציעות פגעו משמעותית בכושרו של נדאל. חבל שההגרלה זימנה לו את נובאק כבר בשלב השני, אבל שמח לראותם מתמודדים ביחד. הוציאו את המיטב האחד מהשני לאורך 18 השנים האחרונות.

עמיחי קטן
29/07/2024 18:17:45

עצם העובדה שנדאל עדיין שחקן פעיל עם כל הפציעות שעבר היא מרשימה מאוד. גם שיחק לא רע ביחס לציפיות שלי, רק שזה לא מספיק נגד שחקני צמרת כרגע

מנחם לס
29/07/2024 15:46:54

ראיתי את הבדמינגטון אתמול. וואאווו!!!!! טרוף ממש.
תודה לתורמים

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:14:31

היה נחמד לראות לקראת סוף המערכה הראשונה את דירק ווייט מסתחבק עם ידיד כשהוא מאחורי כובע גדול ומשקפי שמש.
גם סנופי דוג במגרש

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:17:33

ונדל?
נדל חוזר מהקבר…

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:19:50

וואוווווו שוויון במערכה שניה.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:38:46

ונולה סוגר את המשחק בסטייל עם אייס אולי אחרון על נדל?

אלכס דוקורסקי
29/07/2024 16:49:27

אשמח אם נדאל ואלקראז יזכו בזהב בזוגות ונובאק ביחידים.

birdman
birdman
29/07/2024 17:51:59

אלקטראז משתתף ביחידים?

אלכס דוקורסקי
29/07/2024 18:10:27
Reply to  birdman

כן. יישחק הערב, בשמונה, בסיבוב השני מול יריב מהולנד. גבר על טניסאי שמייצג את לבנון בסיבוב הראשון.

birdman
birdman
30/07/2024 4:38:01

תודה.

עידו גילרי
29/07/2024 16:40:25

סיום דרמטי במירוץ אופני ההרים כאשר טום פידקוק חוצה את קו הסיום ראשון לקול שריקות בוז צורמות של הקהל הצרפתי שכבר ראה בעיניו את ויקטור קורצקי המקומי זוכה.
השניים ניהלו מאבק עיקש במשך כל המירוץ וספציפית בשתי ההקפות האחרונות כאשר קורצקי היה החזק מבין השניים אבל פידקוק עשה את ההבדל איך לא בקטעים הטכניים.
המעקף האחרון היה כמה מאות מטרים לסיום כאשר פידקוק הצליח לחמוק לפני קורצקי כשלקח קו פנימי והשניים התנגשו קלות מה שגרם לקורצקי לאבד מומנטום (ולקהל לשרוק בוז בסוף…)

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
עמיחי קטן
29/07/2024 16:47:19

בניגוד לפידקוק, תומר זלצמן התקשה יותר להגיב לפנצ'ר ומצא את עצמו בתחתית. קצת התאושש למקום 29 בסוף

עידו גילרי
29/07/2024 16:49:12

כן שכחתי לציין את זה אבל פידקוק כמעט לבד סגר פער של יותר מחצי דקה בעקבות הפנצ'ר שלו.

עידו גילרי
29/07/2024 16:48:17

תומר זלצמן בין האחרונים לסיים, אבל לפחות סיים ולא נעקף בהקפה (מה שמסיים אוטומטית את המירוץ).

אלכס דוקורסקי
29/07/2024 16:52:10

סיום מותח ביותר. פידקוק לא קוטל קנים גם על הכביש…
ייתכן מאוד שקורצקי רשאי גם להשלים מניין.

אור
אור
29/07/2024 16:53:04

הלכתי לראות.. מטורף

עידו גילרי
29/07/2024 16:56:45
Reply to  אור

כן היה אחלה מירוץ.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
29/07/2024 17:14:11

זה בטוח חוקי או נתון לפרשנות?
נראה כמו טעות של קורצקי שלא לקח את הקו שחוסם את פידקוק

עידו גילרי
29/07/2024 17:19:07

חוקי לגמרי – פידקוק היה ראשון לנקודה. אם זה היה הפוך והא היה מעיף אותו אז זה לא חוקי.
פידקוק כל פעם סגר פערים בחלקים הטכניים יותר – קורצקי נרדם בשמירה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
29/07/2024 17:14:49

למשך עשר דקות היינו עשור אחורה. לא האמנתי שנדאל נראה ככה פתאום. איזה ספורטאי על

עמיחי קטן
30/07/2024 1:15:50

מישה זילברמן הפסיד כצפוי ואת הגלישת גלים של הנשים דחו בגלל שיש סערה בטהיטי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/07/2024 12:23:47

מה המאזן בין ג'וקוביץ' לנדאל?

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
בוגי
בוגי
30/07/2024 14:03:50

מתי המשחק הבא של שגיא מוקי?