פאשלות דראפט מהגיהנום (9): ג'ו ברי קרול / ולדי קוגן

 

פאשלה: ג'ו ברי קארול, סנטר 2.13 בחירה ראשונה 1980 ע"י גולדן סטייט 

 

מה היה קורה אם הווריורס היו בוחרים נכון..

לג'ו ברי קארול דווקא הייתה קריירה לא רעה שכוללת גם בחירה לאול סטאר ב-97, מה שמעיד שהייתה לא קריירה טובה למדי. אבל המספרים שלו הם לאו דווקא הסיבה שהוא נמצא ברשימת הפאשלות. הסיבה היא השחקנים שעליהם גולדן סטייט ויתרה כדי לבחור בו.

בטרייד הגרוע ביותר בהיסטוריה( או הטוב ביותר, תלוי מאיזה צד אתם מסתכלים עליו), גולדן סטייט העבירה לבוסטון את הבחירה השלישית ואת רוברט פאריש על מנת לבחור ראשונה, ועל הדרך קיבלו גם את הבחירה ה-13. מיותר לציין שהבחירה השלישית ההיא הפכה לקווין מקהייל. כאשר שני שחקני היכל תהילה מועברים תמורתך, תווית הבאסט כבר יושבת עליך חזק.

הוא שיחק בגולדן סטייט 6 שנים( באמצע עצר באיטליה), כשב-86 ו-87 העמיד ממוצעים של 21 נק למשחק. גולדן סטטיט לא זכתה במהומה בשש שנותיו, בעוד הסלטיקס זכו ב-3 גביעים וביקרו עוד פעמיים בגמר.

את הקריירה קארול סיים ב-91 עם ממוצעים של 17.7 נק ו-7.7 ריב למשחק. על הנייר מדובר במספרים לא רעים גם לבחירה ראשונה, אבל כשחושבים על מה יכול היה להיות מדובר ללא ספק באחת הפאשלות הגדולות ביותר.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. לא חושב שקווין מקהייל היה נהיה הול אוף פיימר, או אפילו שחקן ידוע, בכל מקום שהוא לא בוסטון של לארי בירד.

  2. יאמאני, בכל זאת מדובר בשחקן השישי האולטימטיבי. יש להניח שבכל קבוצה אחרת הוא היה בולט יותר.
    תיקונים קלים לכתבה: הוא נבחר לאולסטאר ב87 ולא ב97 (אני מניח זאת לרגל העובדה שפרש ב91…), גולדן סטייט לא זכתה במאומה, ולא במהומה. חוץ מזה, אחלה ותודה על הפוסט

    1. אתה צודק ללא ספק. אאורבך זכה בשבע אליפויות כמנג'ר( ועוד 9 כמאמן), אבל הוא זכה במנג'ר השנה רק פעם אחת. כנראה שלא כ"כ העריכו אותו אז כמו שמעריכים אותו היום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט