סיקור משחק 3 של גמר המערב / עמיחי קטן

סיקור משחק 3 של גמר המערב / עמיחי קטן

סיקור משחק 3 של גמר המערב / עמיחי קטן

דאלאס מאבריקס – מינסוטה טימברוולבס (2- 0 לדאלאס טרם המשחק):

מייק קונלי קלע את 5 הנקודות הראשונות של מינסוטה במשחק, אבל שלשות של ג'ונס, וושינגטון ודונצ'יץ' העלו את דאלאס ליתרון 9- 5. אדוארדס קלע 5 ומקדניאלס הוסיף שלשה בצד של מינסוטה, אך מנגד לייבלי קלע 6 רצופות ושמר על היתרון של המאבס. מקדניאלס צמצם ל-2, שלשות של לוקה וקיירי העלו את ההפרש ל-8 ושלשה של אלכסנדר-ווקר, הראשונה שלו מאז משחק 6 נגד דנבר, קבעה 33- 28 לדאלאס בסיום הרבע הראשון. גרין וג'ונס קלעו שלשות בדקות המנוחה של לוקה, אבל לייבלי קיבל מכה בצוואר ולא חזר לשחק, וההפרש ירד ל-5. דונצ'יץ' והחברים הגיבו בריצת 7- 0 בדרך ליתרון שיא של 12, אבל כמה מהלכים של טאונס וגובר צמצמו קצת, ובמחצית היתרון של דאלאס היה 60- 52.

ההתקפה של מינסוטה נראתה במיטבה ברבע השלישי עם סלים של אדוארדס וטאונס בצבע, 2 שלשות של קונלי ו-14/22 קבוצתי, וגם ההגנה הפגינה שיפור ביחס למחצית הראשונה, אבל דאלאס הצליחו לייצר נקודות דרך קו העונשין. אדוארדס קבע שוויון 77 וריד השלים מהפך, אך נענה ב-6 רצופות של דאלאס, ושוב ריד קבע שוויון 85 וטאונס השלים מהפך נוסף, אך סל של הארדי קבע שוויון 87 בסיום הרבע השלישי. קיירי קלע 7 נקודות ב-3 דקות המנוחה של דונצ'יץ' בתחילת הרבע האחרון, אבל קונלי ואנדרסון שמרו על האיזון, גם אחרי שדונצ'יץ' חזר עם שלשה, וסל של וושינגטון קבע שוויון 100, 7 דקות לסיום.

לוקה קלע מחצי מרחק ומנגד אדוארדס קלע ומצא את אנדרסון לסל שהעלה את מינסוטה ליתרון 2, אבל קיירי קבע שוויון 104, ומצא את וושינגטון לשלשה. ריד שם 1/2 מהקו וקונלי החטיא שלשה, אז דונצ'יץ' הגיב בסל מחצי מרחק, ואחרי כמה החטאות ואיבודים משני הצדדים, היה זה קיירי שהעלה את דאלאס ליתרון 6, קצת יותר מדקה לסיום. גאפורד חסם את קונלי וסיים אלי-הופ של דונצ'יץ' עם עבירה בצד השני, טאונס הוסיף עוד שלשה מוחמצת וקיירי שם 2 מהקו לפני שאדוארדס קיבל הזדמנות לשים את הסל האחרון במשחק, שלא באמת שינה משהו. בסיום, 116- 107 לדאלאס, שעולים ליתרון 3- 0 בסדרה.

דונצ'יץ' הוביל את דאלאס עם 33 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, קיירי קלע 14 מתוך ה-33 שלו ברבע האחרון, וושינגטון קלע 16 עם 8 ריבאונדים וג'ונס קלע 11.

אצל מינסוטה, אדוארדס קלע 26 עם 9 ריבאונדים ואסיסטים, קונלי קלע 16, מקדניאלס קלע 15, טאונס קלע 14 עם 11 ריבאונדים ב-5/18 מהשדה, ריד קלע 14 ואנדרסון קלע 10 עם 2 חסימות.

כמה נקודות על המשחק:

1. הקליעה של טאונס שנעלמה.

טאונס עומד בסדרה הזאת על ממוצע של 15 נקודות למשחק באחוזים מזעזעים של 27.7% מהשדה, 13.6% לשלוש ו-30.6% אפקטיבי, וזה כשהוא מגיע אחרי 2 סדרות טובות מאוד בשלבים הקודמים (19.3 נקודות ב-62.2% אפקטיבי נגד פיניקס ו-18.6 נקודות ב-57.8% אפקטיבי). במבט כללי על הפלייאוף של טאונס, הוא עומד על 54.5% אפקטיבי כשמי ששומר עליו הוא גארד לעומת 47.2% אפקטיבי כשהשומר הוא פורוורד ו-43.1% כשהשומר הוא סנטר, ובניגוד לסדרות הקודמות, שם ההגנה היריבה עשתה חילופים על טאונס שניצל את המיס-מאצ' מול גארדים כמו ביל, בוקר, קולדוול-פופ ובעיקר ג'מאל מארי, דאלאס נמנעים מזה באופן די עקבי, ופי ג'יי וושינגטון נצמד לטאונס בעקביות וממעט לעשות חילופים הגנתיים או לעזור במקומות אחרים. הדרך של מינסוטה להפעיל את טאונס צריכה להיות דרך פעולות שייאלצו את ההגנה להגיב בחילוף או בעזרה שתשאיר מישהו אחר פנוי, וראינו בסדרה כמה מהלכי פיק-אנד-רול של טאונס וגובר שעבדו טוב.

2. לוקה דונצ'יץ' מחוץ לקשת.

לוקה עומד בסדרה הזאת על 13/32 מחוץ לקשת, שהם 40.6% אחוזים, ומדובר בשיפור משמעותי ביחס ל-23.8% נגד הקליפרס בסיבוב הראשון, ויחד עם 39.1% לשלוש נגד אוקלהומה, אפשר כנראה לומר שמשבר הקליעה של דונצ'יץ' הסתיים. למעשה, לוקה עומד בסדרה הזאת על 46.4% מהשדה, 87.5% מהקו, 55.8% אפקטיבי ו-61.6% טרו שוטינג, כשבמחלקה האפקטיבית מדובר בנתונים הטובים ביותר שלו בסדרת פלייאוף מאז 2021, ואילו במחלקת העונשין והטרו שוטינג מדובר בנתון הטוב ביותר שלו בכלל בקריירה בסדרת פלייאוף. לא פחות מעניין לראות את השיפור ההגנתי של הסלובני, ואפילו נתון כמו זה שיש לו 2 חטיפות או יותר ב-7 מ-9 המשחקים האחרונים שלו יכול להעיד על הנכונות שלו להשקיע יותר בעזרה הגנתית.

3. שלשות קלאץ' של פי ג'יי וושינגטון.

הפוורוורד של דאלאס עומד בפלייאוף הזה על ממוצע נאה של 14 נקודות ב-37.4% לשלוש, שזה טוב ויפה, אבל לא יוצא דופן. אולם, אם מסתכלים על 5 הדקות האחרונות של משחקים, וושינגטון כבר עומד על 6/11 לשלוש (54.5%), וכל 6 השלשות האלה היו במשחקים צמודים שדאלאס ניצחו. שלשה אחת במשחק 2 נגד הקליפרס, אחת במשחק 5 נגד אוקלהומה, 2 שלשות במשחק 6 נגד הת'אנדר, ועוד אחת בכל אחד ממשחקים 1 ו-3 נגד מינסוטה. מתוך 4 השלשות האחרונות (משחק 6 נגד אוקלהומה ו-2 השלשות נגד מינסוטה), אחת מהן הייתה שלשת שוויון, שתיים מהן שלשות שהפכו שוויון ליתרון 3 ועוד אחת שהפכה פיגור נקודה ליתרון 2. הנה השלשה התורנית של וושינגטון.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
120 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 9:27:25

תודה
קאט הבעייה הגדולה
ממנו כנראה כבר לא יצמח משהו רציני.
אולי כשחקן שלישי או רביעי.
הוא יכול לצרוח בכל העולם שהוא הקלע שלשות הכי טוב בליגה.
בפליאוף זה לא מספיק!
אפשר לדעתי לסכם את הסדרה הזו, כמו שאפשר לסכם את סלטיקס אינדי, למרות שאולי מיני יכולים עוד לקחת משחק או שנים.

יאפ
יאפ
27/05/2024 11:22:40

כשחקן רביעי כן אבל לא אחד מ3 שחקנים מובילים, לא מבין למה הוא לא מנסה לשחק חזק פנימה, מסתפק בזריקת שלשות כל הסדרה, תכנס פנימה תדחוף קצת, תיכנס למשחק, פשוט שחקן עם מנטליות חלשה ובלי מוח

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 11:59:58
Reply to  יאפ

הוא ניסה כמה פעמים ונחסם בקלות יתרה
הוא כמו טמביד, מפחד לטחון בגלל הסיכון לפציעה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הוא גם מכוער לאללה.אדווארדס לפחות חתיך וצעיר,אם ישתמש יותר במח במקום בלשון עוד נכון לו עתיד דליקטס.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 14:28:57

אדוארדס נראה כמו קרמיט דה פרוג.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 13:00:28
Reply to  יאפ

וכמובן ברכות על הזכייה בגביע FA
היה משחק נהדר וניצול אופטימאלי של הזדמנויות
לא פחות חשוב הקשיחות של ליסאנדרו בהגנה.
אם יצליח לשמור על עצמו מפציעות יש לנו ולהגנתנו עתיד.

יאפ
יאפ
27/05/2024 14:10:31

זו בדיוק הבעיה אנחנו יותר מדי תלויים בשחקנים בינונים כמו ליסאנדרו.
לראות אותם משחקים בגמר בכזאת מחוייבות אחרי שחודש לפני שמרו על הרגליים שלהם, המציאו פציעות עשה לי בחילה, צריכים שחקנים שנותנים הכל גם נגד סטוק סיטי שזה לא משנה כלום.
השחקנים האלה לא יובילו את המועדון לשום מקום

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 14:26:52
Reply to  יאפ

לדעתי הוא היחידי שצריך להישאר מההגנה.
הוא רק חזר בזמן האחרון מפציעה רצינית והראה הכי הרבה מחוייבות על המגרש, אחריו ברונו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לאינדי ומיני סיכוי לגמר.כמו הסיכוי שליז טיילור היה נשארת כל החיים עם בעל אחד.כמו שהיו מצליחים להכין מרזולן על בסיס מרגרינה.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 14:27:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 9:37:37

תודה עמיחי
העגלה דוהרת ווהוווו WERE GOING TO THE NBA FINALS
לוקה וקיירי נראים בלתי עצירים מתחילת הסדרה, וביכולת הזו תהיה לדאלאס אליפות שנייה. הקליעה של לוקה חזרה וזה נראה טוב מאוד.
בארקלי אמר היום על השאגות של גאפורד שככה גם הוא הרגיש שיצא מהכלא, רק שגאפורד יצא מוושינגטון. וושינגטון יצא משארלוט ושניהם לראשונה בקבוצה תחרותית עם שאיפה למה שקורה בתחילת יוני ולא למה שקורה בסוף החודש 🙂
בצד של מיני, נראה שהגיעו לתקרה שלהם. משלמים את המחיר על הבאת שחקן טוב במחיר גבוה מדי, הם תקועים עם הסגל הזה פלוס מינוס לשנים קדימה, קאט הוא לא כוכב שני אמין, אולי שלישי ובכלל הוא בסדרה זוועה.
רודי המדובר לא אשם בבעיות של מיני בסדרה הזו. להיות גארי פייטון לא מצפים ממנו. מקדניאלס ואנט לא מסוגלים לעצור את לוקה וקיירי ומשם רודי נותר במצב של חוסר אונים או לתת ללוקה סל קל או לחטוף אלי הופ מהדהד על הראש. אנט ברבע השלישי התעורר לראשונה בסדרה אבל כמו שהאשך אמר עם הירו בול לא מנצחים תקלע 3-4-5 סלים ברצף בסוף הרצף ייגמר. קיירי ולוקה הם שני הקלוזרים הטובים בליגה והם באותה הקבוצה, במשחק צמוד תמיד אהמר על דאלאס.
בוסטון נראית חזקה, ומיני יכולה למשוך את זה לג'נטלמני או למשחק 6(לא מעבר לזה). טייטום כמו ששמעון אמר עומד בפני סדרה מגדירת קריירה, הופעה גדולה ומאצ'אפ עם לוקה והוא ישתיק את כל ההייטרים(כולל אותי). אני מאמין שיהיה הרבה פחות טוב מלוקה אבל חברי הצוות שלו יצילו אותו(כמו תמיד).
בביקורת הטרייד של ESPN על קיירי, וושינגטון וגאפורד(ציון D, אגב את גובר תקנו לA מינוס חחחחחחח) ננוחם.

yaniv
yaniv
27/05/2024 9:59:23
Reply to  zenmaster

לא הבנתי את הטרייד שלגובר תיקנו ואת הטרייד של דאלאס לא תיקנו והשאירו אותו D?
קצת נסחפת שמיני הגיעו לתקרה שלהם.כאילו ברור לי שאתה חייב להגיד את זה כדי להצדיק את דעתך עלהטרייד אבל בחיאת קבוצה שפעם ראשונה מאז 20 שנה מגיעה לגר המערב שהכוכב שלה כולה בן 22 ששאר הסגל העיקרי גם די צעיר(בסיס של אנט מקדניאלס וריד כבר זה אחלה בסיס)
אתה לוקח סדרה שמראש היה ברור שיש לה בעית מצאפ מולה והחלטת שזהו זאת התקרה שלה(יש לי הרגשה שתמשיך לאכול מהם כובעים)
מה שאני כן מסכים זה שיש מצב שיש בעיה עם קאט הסדרה הזאת מאוד מזכירה לי את דאנגלו ראסל שנה שעברה,נתן 2 סדרות ראשונות מצויינות ונראה כמו הכוכב השלישי של הלייקרס ואז בגמר המערב מול דנבר התרסק

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:18:43
Reply to  yaniv

על קיירי עדכנו גם לA- על וושינגטון וגאפורד אולי יעדכנו אחרי הטבעת חחחחחח
אסביר את עניין התקרה. אני מאמין שמינסוטה תשתפר בשנים הבאות. באמת. בעיקר בגלל ההתפתחות של אנט, ריד, מקדניאלס וניקל. טאונס זה טאונס והוא לא ישתנה. קונלי וגובר כבר מתקרבים לגיל הירידה ביכולת, הם כבר לא ישתפרו מכאן. מאצ'אפ נוראי מול דאלאס אני גם מסכים. מצד שני, בוא נשווה בין אוקלהומה למיני. שתיהן הפסידו(או יפסידו) בסדרה לדאלאס, שתיהן צעירות, שתיהן יתפתחו, שתיהן עם כוכב טופ 5 בליגה. בניגוד למיני, לאוקלהומה יש את היכולת לחשב מסלול מחדש. להזיז את גידי, להשתמש בבחירות, להביא גבוה וכו'. למיני אין ממש יכולת לנווט מכאן. מה שיש זה מה שיהיה, אין טרייד באופק אין בחירות ואין נכסים. לכן בעיניי ידברו חזק אך יעצרו שנה אחר שנה בחצי או בגמר המערב. תזכור שבמערב בעונה הבאה יש לך את: אותה דאלאס עם המאצ'אפ מהגיהינום, אותה דנבר מהמלחמה ב7 משחקים, אוקלהומה המשודרגת, יוסטון הכח העולה, ממפיס עם ג'ה שחוזר לנקום, לך תדע מה יקרה עם סאק/פליקנס שנראים באזור התחרותיות, או עם פורטלנד בריבילד ומה עם וומבניאמה? גם הוא ידבר חזק…
לכן, מכאן זה רק ילך ויהיה קשה יותר. אין חלון הזדמנויות נצחי. אגב, גם לדאלאס הזו יש חסרונות, ואת ההזדמנות לטבעת העונה כדאי להם לנצל. המערב הוא מרחץ דמים, והגלגל מסתובב. ואם אתה לא מאמין לי, יש מגדל סוסים חביב בסרביה שישמח להסביר 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

בדיוק. אני גם מוכן להתערב שעד סיום החוזה של גובר לא נראה את מיני יותר בגמר המערב.
מי רוצה?

גם למאבס זה הזדמנות שלא תחזור. הקיץ יהיו ימבה טריידים שישנו את מאזן הכוחות

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

איך אומרים בספרד.נו מניאנה.ככה זה בליגה קטוף את הפרי מהעץ כל עוד אתה יכול.מחר הפרי יהיה רקוב על הרצפה.

yaniv
yaniv
27/05/2024 10:33:46
Reply to  zenmaster

מסכים שהמערב הולך להיות מטורף מטורף מטורף.יש מצב עוד ששנה הבאה הלייקרס יהיו הכי גרועים במערב(וזה עדיין כנראה היה מספיק לפילאוף במזרח)
לאוקלהומה בוא נראה מה יעשו, עד עכשיו לפחות בהרגשה שליפרסטי אחד הגדולים אם לא הגדול מכולם בבניית קבוצה וציון נכשל להפוך את אותה קבוצה לשוושלת, בוא נראה מה הוא יעשה הפעם(אתה מכיר את הפתגם תפסת מרובה לא תפסת )בהחלט יכול להיות כאן.
לגבי מיני יש לה עדיין אפשרויות להתנהל ,נתחיל מזה שעכשיו וטרן שמחפש טבעת בהחלט יכול לשקול את מיני כאופציה, אפשר גם לעשות טרייד על קאט ,יש בהחלט מצב שמקדניאלס או ריד או שניהם יתנו אפילו עוד קפיצה ויהפכו לכוכב השני המשלים של אנט.
הקיצר בהחלט לא הייתי סותם את הגולל עליהם והם ידברו חזק בצמרת המערב בשנים הבאות

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:37:02
Reply to  yaniv

לא סתמתי את הגולל, אמרתי כנראה… אני מאמין שגם יחזרו לגמר המערב מתישהו. אבל הייתי שם כרגע את דאלאס, דנבר, אוקלהומה, סן אנטוניו, יוסטון, וממפיס כקבוצות עם עשור יותר בהיר משל מיני. ולהיות בטווח שבין מקומות 5 ל7 בקונפרנס זה כבר פחות נעים.
לא בושה להיות לילי כריות!

yaniv
yaniv
27/05/2024 10:53:18
Reply to  zenmaster

לדעתי הם לא יהיו מקום 5-7 אלא יותר 1-4 וקבוצה שהכוכב שלה זה אדוארדס בגילו קשה לי לא לראות עשור בהיר בעתידה.כאילו אתה אומר לי שדנבר לצורך העניין שהכוכב שלה הוא בן 29 והכוכב השני שלה לא תמיד בריא יש לה עשור בהיר יותר מקבוצה שהבסיס שלה זה שלושה חברים צעירים סופר מוכשרים.
או כבר החלטת למשל שסן אנטוניו שכרגע יש לה וומבי וזהו כבר תהיה יותר טובה וכו.הבעיה שלך אם אני מבין נכון שאתה חושב שקבוצה יכולה להתקדם רק אם יש לה בחירות דראפט שאותם או שתיבחר את הכוכב הבא שלה(גם אם זאת בחירה 20) או שרק באמצעות בחירות דראפט אפשר להביא שחקנים.

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 11:02:38
Reply to  yaniv

אפשר להתקדם עם:
טרייד מוצלח
בחירת דראפט מוצלחת
התקדמות אישית של אחד הצעירים
שינוי משמעותי בצוות האימון

עוד דרכים אני לא מכיר. טריידים זו בעיה כי אין הרבה נכסים(בחירות דראפט יכולות לשמש לשניים מהפקטורים ולכן חשיבותן בעיניי, זו לא רק הבחירה כבחירה אלא גם כנכס בטרייד). בחירות כמו שאמרנו נעלמו. התקדמות לצעירים זה בעיקר אנט, ריד ומקדניאלס יכולים להשתפר אבל אין להם פוטנציאל של כוכב(בניגוד נניח לג'יי דאב והולמגרן). צוות האימון אין לי מושג מה יהיה איתו.
יש למיני עשור טוב וחזק לפניה, הקבוצות שציינתי למעלה לא בהכרח יהיו טובות ממנה אך לכל אחת מהן סיכוי גבוה יותר לטבעת. סן אנטוניו מחזיקה בוומבי וזה מספיק לי, זה שחקן של פעם בדור כמו שהיה ברור לפני חמש שנים שדאלאס תגיע רחוק עם לוקה ככה זה ברור עם וומבי זה ייקח עונה או שתיים אבל זה יקרה. יוקיץ' יחזיק עוד 5 שנים לדעתי ביכולת דומה לזו שיש לו היום, יוסטון הם כח עולה עם בסיס צעיר עדיף על זה של מיני, את המאצ'אפ מול דאלאס רואים עכשיו, ואוקלהומה במצב הטוב מכולן. נראה ששכחו שג'ה היה האנט של 2022. הוא עוד יחזור לרמה הזאת.

Dor
Dor
27/05/2024 14:39:42
Reply to  zenmaster

אתה מאוד אופטימי עם התחזית לעשור. בליגה הזאת מרווח ההזדמנויות שלך קצר. פציעה אחת או טרייד רע ואתה בסלאמפ. שנה-שנתיים אין שיפור במינסוטה ואנט כבר יאבד סבלנות וקאט בכלל ימשיך הלאה עוד קודם

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 14:42:02
Reply to  Dor

ברור אי אפשר לחזות מה חקרה קדימה לעשור הקרוב. אני יותר התכוונתי מי מהקבוצות בעמדה טובה לעשור הקרוב. מיני עם אנט ריד מקדינאלס וניקיל היא לכל הפחות בעמדה טובה, נניח בוודאות עדיפה על הלייקרס/גולדן/קליפרס/סאנס. מכאן הכל יכול להשתבש חחח

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

אהבתי את המשפט הראשון הלייקרס יהיו הגרועים במערב.רק שלא יבחרו ראשונים את קופר פלאג

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/05/2024 9:55:29

כשלוקה ואוהב היהודים משחקים ככה, לא נשאר הרבה מה לעשות.
תודה רבה עמיחי

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הוא לא שונא יהודים,הוא אמר את זה במפורש כאשר נשאל.הוא גם מועסק אצל יהודים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שונא שונא תאמין לי.
הוא אומר כי הוא צריך כסף

thetroll
thetroll
27/05/2024 15:21:39

בכל מקום שצריך לא להיות הזבל הזה נמצא. מדובר בזבל אנושי איך אפשר להיות בצד של רוצחים אנסים ושורפי ילדים. כשאני רואה אותו אני שם מסך על הזבל המוחלט שיש לבן אדם הזה במוח – שחושב בין היתר שכדור הארץ שטוח אין יותר סתום מטומטם ודפוק מזה ונהנה מהיכולת שלו בהופס. מדובר באפס אנושי שמחפש בצורה אובססיבית תשומת לב ותמיד נמצא בצד הלא נכון.בעעההה

explayer
explayer
27/05/2024 16:21:37
Reply to  thetroll

כ.ו.ל.ם אוהבים להיות בצד המנצח.
למה שמישהו שאינו גר בתל אביב, יבחר לאהוד חבורת אמריקאים עם גופיות צהובות ?
כולם אהבו את ישראל אחרי 67, וכולם שונאים אותה אחרי התבוסה המוחלטת, לחבורת אספסוף עם מנהיגים חכמים.
אז לפחות נהנה מחבורות אמריקאים, וסלובני חכם אחד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/05/2024 18:14:25
Reply to  explayer

יש לך טעות בסיסית: עם כל הטבח המחריד ביותר עדיין ישראל אינה מובסת אלא מביסה את חמאס. התגובה שלך היא כאילו החמאס כובש את ישראל וקרוב לכבוש את כל המדינה ולא שצה"ל בדרך לכבוש את כל הרצועה.

Last edited 4 months ago by הציפור הנדירה
explayer
explayer
27/05/2024 18:29:26

בוא נספור רק מה שמכאיב :
1200 נטבחים, נאנסות ונשרפים.
500 חיילים הרוגים,
אלפי נכים גופנית
אלפי פוסט טראומטים
עשרות אלפי מפונים כבר 8 חוודשים, ואין אור לסיום.
העולם כולו נגדנו, ביחוד המדינות הערביות כמו סעודיה.
תהליך הנורמליזציה בוטל.
אנחנו כפסע מחרם עולמי.
נזק כלכלי של מאות מיליארדים.
מה מכאיב לסינואר ?
עשרת אלפים חמאסניקים הרוגים ?
נשארו 20 אלף, ומתוך 2.5 מיליון ימצאו מספיק מחליפים.
35 אלף הרוגים ? מבחינתו כקליפת השום.
כלי נשק וטילים?
נשארו הרבה, ובגלל הצבא המפגר שלא התחיל ברפיח, ימלאו מהר את המחסנים.
דקה אחרי אבו מאזן חמאס ישתלט כם על הגדה המערבית.
שורה תחתונה , דאלאס !

explayer
explayer
27/05/2024 18:37:14
Reply to  explayer

ועיקר שכחתי, עוד 130 חטופים, שלא ישוחררו עוד כמה שנים, אם בכלל

Avri
Avri
27/05/2024 9:56:11

חברי לעגלת מינסוטה (אם עוד יש כאלה), היה סיבוב נחמד. למדנו הרבה השנה, התחשלנו, הפכנו לקבוצה חזקה ולגיטימית אחרי שנים של בזיון.

זה הליך ארוך, ריצת אליפות אמיתית תגיע כנראה רק עוד 3-4 שנים כשאדוארדס יהיה מוכן ובשל. כוכבים, כולל מייקל סטף ולברון, מגיעים ללבל הזה לא לפני גיל 26-28. אבל בינתיים יש כוח חדש במערב ואלו חדשות מצויינת לאוהדים ולעיר.

אני, מה אכפת לי, אני בכלל אוהד של בוסטון אבל בהיעדר אוהדי מיני כאן באתר ואחרי שעשיתי ביבי וצפיתי וראיתי את כל זה קורה, ואחרי שדה שוט קפץ מהעגלה והשאיר אותי אחראי, החלטתי לומר כמה מילות סיכום. כן, סיכום, זה די נגמר.

אור
אור
27/05/2024 10:04:59
Reply to  Avri

נדיר שקבוצות עם כוכב צעיר קופצות ישר לגמר או לתואר בלי להפסיד בחצי / גמר הקונפרנס קודם. נכון גם לתאנדר וגם למיני

דה שוט
27/05/2024 10:21:26
Reply to  Avri

יו׳ר דה רייל אמ וי פי
🙂
מסכים עם הניתוח שלך

yaniv
yaniv
27/05/2024 10:22:33
Reply to  Avri

כן אברי מי היה מאמין שפאקינג מניסוטה הקפואה והבגאט הצרפתי המאורך ייגרמו לאוהד לייקרס ואוהד בוסטון(ששניהם לפחות משנות ה-80) להיות על אותה עגלה.

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:23:40
Reply to  Avri

כבוד על עגלת מינסוטה, הגעתם רחוק הרבה יותר ממה שציפיתי ואכלתי את הכובע, אתם קבוצה וכוח רציניים מאוד.
למרות זאת, אנט בשל זה לא מספיק, צריך עזרה. ראה שיי באוקלהומה השנה. לא רואה את מיני מביאה לאנט את הפיפן לג'ורדן, השאק לקובי או הקליי לסטף או הקיירי ללברון/לוקה שלו. אדוארדס עוד ישתפר, אבל בלי כוכב שני רציני ואמין, ובלי רוטציה שתוכל להתאים את עצמה לכל קבוצה(נבניתם כדי להביס את דנבר. מקבל. שכחתם שיש עוד קבוצות? חחחחחחח) הם לא ילכו מעבר לחצי הגמר הכללי. את הכובע שאוכל(אם אוכל) יאכיל אותי טרייד יצירתי ולא הסגל הנוכחי. הסגל הנוכחי לא שווה אליפות, לא השנה וגם לא בעוד 4 שנים, ממש כמו שהסגל של דאלאס ב22 לא היה שווה אליפות. דאלאס הביאה את קיירי אחרי תבוסה של הכוכב הצעיר שלה בגמר האזורי לקבוצה עם כוכב בשל. ההבאה עזרה לכוכב הצעיר להבשיל, ולהגיע לגמר ואולי לטבעת. למיני יש נכסים להביא החתמה כזו? אני לא רואה את זה קורה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/05/2024 14:42:10
Reply to  Avri

אברי, לא בסדר.
מכרת לנו חתול בשק, הבטיחו לנו נסיעה חלקה.
אני הבנתי שאתה נהג סוליקו של העגלה.
היפלת אותנו מהצוק.

https://giphy.com/clips/viralhog-viral-hog-kitty-steps-off-table-after-getting-head-stuck-in-paper-bag-SERyZRbfpEK8u4KOdq

The Pro
The Pro
27/05/2024 10:15:23

מה למדנו? סידרה אחת לא משנה תמונה שלמה.
אדווארדס הוא אותו שחקן שנכשל להוביל את נבחרת ארה"ב בטורני האחרון של פיב"א,
חסר לו את הגן של הווינריות שהייתה לאחד כמו לברון בגיל שלו.
את מה שהוא עושה ברבע השלישי צריך לעשות ברבע הרביעי כיד לנצח משחקים.

רודי גוברט שחקן ההגנה של העונה שצריך לשלול לו את התואר את רק על הפוסטרים המביכים שהוא מקבל
בכל משחק, הוא לא מסוגל להיות דומיננטי בריבאונד מול גבוהים רכים,
אנטוני טאונס אחד האוברייטדים הגדולים בליגה והראשון שהמנג'ר של מינסוטה צריך
לשלוח בטרייד כדי לשפר את הקבוצה.

yaniv
yaniv
27/05/2024 10:25:39
Reply to  The Pro

שמע אין ספק שחסר לו גן הווינריות כמו לברון שהיה בגילו.איף אפשר לשכוח את ההצלחה המטורפת שבניגוד לכל התחזיות לקח נבחרת אמריקאית אנדדוגית והצליח להגיע איתה לגמר (או אולי אפילו לפני זה עפו ) או גן הווינריות האדיר שגרם לו לחטוף סוייפ בגמר שהוא הדיע אה וכמעט שכחתי בזכות הגן ווינריות האדיר שהיה לו בגילו הוא יצר סופר סופר טים בשביל לזכות באליפות.
שמע שאתה צודק אתה צודק אין מה להגיד

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:30:41
Reply to  yaniv

חחחחחחח איזה גן ווינריות היה לשקץ שאין לנמלה בדיוק? יניב צודק כאן לגמרי. שים את אנט עם ווייד ובוש בסופר טים וגם הוא יזכה באליפויות במקום זה הוא עם טאונס המזעזע בסדרה הזו ועם רודי אין מה להשוות.
טאונס הוריד לעצמו בענק את ערך הטרייד עם הסדרה הזו. מי תיקח אותו במחיר משתלם? פרנצ'ייז הוא לא, אופציה שנייה אמינה הוא לא, יקבלו עליו אולי את טוביאס חחחחחחח

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/05/2024 18:20:37
Reply to  zenmaster

בגיל דומה הוא הוביל את הקאבס לגמר כשהצוות סביבו היה בינוני ולא ברמה של הקדנציה השנייה שלו בקאבס.

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 18:29:07

וחטפו סוויפ. כמו שיניב כתב גם אנט בגיל 22 הוביל את הקבוצה לגמר מערב וניצחון מרשים על האלופה הפייבוריטית. לא שאני אומר שהוא לברון או ברמתו אבל אין ללברון איזה גן ווינריות שאין לאנט חחחחח פשוט יותר טוב ממנו

The Pro
The Pro
27/05/2024 10:53:01
Reply to  yaniv


לברון בגיל של אדווארדס היה כבר בולדוזר שאף אחד לא יכול לשמור בליגה,
 הביא קבוצה לגמר הנבא עם נגרים כמו אילגסקאס,בובי ג'קסון ואריק סנואו,
שזה בערך כמו לסחוב היום את הפיסטונס או וושינגטון לגמר.
.
לפני שמביאים ל פיפן או דווין וויד הוא צריך בעצמו להפוך לכוכב שלוקח את המשחק על עצמו.

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:55:42
Reply to  The Pro

לברון הוא ברמת GOAT וטופ 10 בכל הזמנים אדווארדס לא באותו אזור חיוג. אבל גם הוא וגם כל כוב אחר בהיסטוריה לא יכולים לבד, הכי קרוב שהיה לזה זה נוביצקי(נחש מול מי)

The Pro
The Pro
27/05/2024 11:12:14
Reply to  zenmaster

הקבוצה של נוביצקי באליפות הבודדת, רחוקה מלהיות קבוצה של איש אחד,
הקאבס של לברון חלשה בכמה רמות.
קיד הוא שחקן היכל תהילה,מאריון גם עם פוטנציאל להגיע לשמה,
טרי,סטויקוביץ' ובראה מהקלעים הטובים בליגה בתקופה.
צ'נדלר הגבוהה ההגנתי הטוב בליגה ,בכמה רמות הגנתית מעל רודי גוברט הצרפתי.

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 11:13:56
Reply to  The Pro

לא אמרתי שהיה לבד, אמרתי שהיה כי קרוב לעשות את זה. אף אחד מעולם לא לקח אליפות לבד. יודע מה, כשאני חושב על זה סטף של 22 היה הכי קרוב לזה. לברון לא זכה באליפות ב2007 או ב18 שם באמת סחב, בכל עונה אחרת בגמר היה בסופרטים.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 13:02:18
Reply to  zenmaster

אצלי לברון טופ 7 או 8 בכל הזמנים.
אדוארדס ילד, מה אתם רוצים ממנו?

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 13:39:45

לא רוצה ממנו כלום דוק, כרגע הוא לא באזור הזה בכלל ויש לו עוד זמן להגיע לשם. לברון אצלי בטופ 10 כמו שאמרתי כנראה בחמישייה כי אי אפשר להתעלם מההישגים(על אף ההייט). לוקה עם טבעת כבר מגיע לאזור הטופ 30, אבל עוד חזון למועד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

ללברון היה גן ווינריות חחח הצחקת אותי מאד אהבתי.
הבן אדם אסף כוכבים ועם זה בקושי הצליח לקנות טבעות בנבחרת בלי קובי ודוראנט נרמס עי פאפאלוקאס וסופו 🤣🤣

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:34:23

מה שכן יש לומר לזכות השקץ, שבשיאו היה כמו לוקה מכופף הבננות והמשחקים לרצונו. עשה את זה ב2016, עשה את זה בעונות שסחב בקליבלנד את הקרדישאנז לגמר, ובצעירותו ב2007. יכולת לסחוב פיסחים רחוק אין להרבה בליגה. ללוקה יש אותה, להארדן היה אותה, וגם ללברון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

לברון לא סחב שום פסכים בניגוד להארדן ולוקה שעשו את זה במערב הוא עשה את זה בליגה ב.
קאבס 2016 היו סופרטים אדירים לא לעבוד על אנשים.
הארדן וחוקה גם סחבו פיסחים כי זה שיטת המשחק שלהם שהם יראו טוב וינפחו סטט להראות שכולם סביבם פסחים

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 11:09:40

2016 זו טעות התכוונתי ל18, ב16 איזה פסחים היה לו את קיירי חחחחח ב18 לגמרי סחב עגלות שמעון זה שהמזרח היה חלש זה משהו אחר, בלעדיו הקבוצה שהייתה שם ב18 זה כמו וושינגטון של היום, תחשוב שהיום שחקן אחד היה מביא את וושינגטון לגמר זה מה שהשקץ עשה.
לוקה ב22 סחב בטירוף קבוצה שהיום הסגל שלה הוא ה3rd stringers של דאלאס הארדווי קליבה פאוול ג'וש גרין. רק ברנסון היה שם עם יכולת כלשהי בכדורסל וגם הוא היה רחוק מהיכולת שלו היום בזמנו היה שחקן 6 טוב מאוד אבל לא אול סטאר

Zvika Bar-Lev
27/05/2024 17:35:14

הוא סחב פיסחים בקדנציה הראשונה שלו בקאבס. אל תיקח ממנו את זה לפחות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/05/2024 18:22:26
Reply to  zenmaster

מה שעשה הארדן לא קרוב למה שעשה לברון.

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 18:30:38

הארדן דווקא לקח את גולדן עם דוראנט לגיים 7, ולא חטף סוויפים משפילים ונוגב מהמגרש, הארדן היה הסופרסטאר היחיד שהביט ללוחמים בלבן של העיניים והלחיץ אותם באמת, אבל אנחנו לא מוכנים לדבר על זה….

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/05/2024 18:37:44

לברון הוביל 3 קבוצות ל-4 אליפויות והיה המצטיין בארבע האליפויות והיה וינר גדול. הסופרטימס שלו לא היו ברמה של הלוחמים עם דוראנט וגם לא ברמה של הלייקרס והסלטיקס בשנות השמונים, כשהלייקרס היו עם מי שעד היום הוא בעיני הרוב הגדול גדול הרכזים בכל הזמנים ועם מועמד לציר הגדול בכל הזמנים ואצל כמעט כולם לפחות שלישי וס"פ שהוא בין עשרת הגדולים בכל הזמנים בעמדתו לדעת רבים ועוד שני שחקנים נהדרים בחמישייה וכמה שחקני ספסל איכותיים (הפאוור הפותח היה פחות טוב מהמחליף בעמדה 2), והסלטיקס עם הפורוורד הגדול בכל הזמנים עד היום לדעת הרוב ופאוור שהוא בין עשרת הגדולים בכל הזמנים בעמדתו וציר שהוא לפחות בין 20 הצירים הגדולים בכל הזמנים אם לא ה-15 ועוד שני כוכבים וכמה שחקני ספסל איכותיים.

Last edited 4 months ago by הציפור הנדירה
Smiley
27/05/2024 10:26:05

כדורסל זה משחק של מאצ'אפ ומומנטום.

דאלאס היא מאצ'אפ בעייתי עבור הטימברוולבס.
הם משחקים עם גבוה נייד ו-4 מרווחים מעבר לקשת, כאשר שניים הם אשפי כדור, פיק-נ-רול ואחד-על-אחד.
דונצ'יץ' וקיירי מנצלים כל מרווח קטן שההגנה נותנת ומענישים. ברגע שהם במומנטום הסל נראה כמו אוקיינוס ואז גם הקליעות המשוגעות נכנסות.
עבור הטימברוולבס עם 2 גבוהים זה בעייה כי גובר אמור להיות זה שמחפה והחוסר רוטציה של ההגנה של מינסוטה משאירה אותו חשוף פעם אחר פעם.
עכשיו KAT אמור, לפחות, לחפות על החוסר תפקוד בהגנה עם הכשרון ההתקפי שלו, אבל הוא פשוט לא הופיע למעמד.
אדוארדס נתן היום, סוף סוף, רבע שלישי מטורף והחזיר במו ידיו את הטימברוולבס למשחק.
הוא צעיר וישתפר, ובגלל העתיד של הטימברוולבס ורוד.
קונלי קטן וזקן מדי בסדרה הזו, והזריזות זה לא מה שהייתה פעם והגארדים של המאבס מנצלים זאת פעם אחר פעם., וההתקפה הלייאפים כבר פחות נכנסים. ועדיין אין עוד מנהל משחק ברמה שלו לטימברוולבס ויצטרכו למצוא לו מחליף שיוריד עומס.

העניין של מאצ'אפ ומומנטום מזכיר לי את אותה נבחרת עתודה פלאית, של בורשטיין, גרין ושות', שהפסידה רק על סל בודד לסלובניה בגמר אליפות אירופה 2000, אחרי שבדרך גברה על גאסול הצעיר (ופרקר אם אני זוכר).
שנה אחר כך באליפות העולם הגיעו גם הציפיות ואולי מדליה.
בשלב הבתים ישראל קיבלה קדימון לסגנון משחק עם הנבחרת האמריקאית, כאשר קארון באטלר וכריס דוהון (רכז נפלא של דיוק) יחד עם בוזר התעללו בנבחרת אחרי מחצית ראשונה צמודה.
כולם קיבלו את ההפסד בהבנה, ובשלב הנוק אאוט ישראל התמודדה מול ברפובליקה הדומיניקנית (מי?!?!).
בקיצור, המומנטום עד להפסד לאמריקאים נעצר, והסגנון האתלטי עם משחק הבידודים "האמריקאי" של הדומיניקנים הכריע את ישראל ואת התקוות למדליה.
לאחר האליפות פגשתי את בועז ינאי (המיתולוגי) שהיה בתפקיד באיגוד ושאלתי אותו לפשר ההפסד והאליפות המאכזבת.
הוא אמר שזה מיסמצ' נוראי עבור הנבחרת לפגוש את הסגנון המשחק ה"אמריקאי" והאתלטי של הדומיניקנים. שפשוט קשה לנבחרת הישראלית לשחק מול סגנון כזה.
עכשיו זה לא אומר שישראל היו חלשים מאותם דומיניקנים, אלא מיסמצ' בעייתי.
למינסוטה היה "נוח" יותר מול הסגנון "האיטי" והיותר מבוקר של יוקיץ' והנאגטס והסגנון של דאלאס עם הריווח שם אותם בנחיתות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם אני מיני מטריד היום את קאט וגובר נותן מתנה קחו קאט מקבלים גובר חינם 😉
כוכב התקפה והגנה בחבילה אחת

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:32:38

חחחחח על טוביאס או על מרקאנן?

Dor
Dor
27/05/2024 15:04:29

הם צריכים ללכת על גארלנד כזה במקום קונלי. לא ככ מדברים על קונלי אבל הוא חוליה מאוד חלשה בסדרה הזאת. הקאבס ירצו לעשות שינוי וגארלנד אחרי עונה חלשה ישדרג את הוולבס מאוד. אפשר אולי קאט-גארלנד כשהקאבס יכולים להצריח את אלן לokc או מישהי אחרת שצריכה גבוה תמורת פוינט (יש שמועות שהייז פנוי…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חברים אדואדרס תותח אבל שגא 2 רמות מעליו.
לאוק היה הזדמנות פז שפוספסה.
נראה מה יעשה עם גידי גוב

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 10:38:20

יש בליגה ביג 4 שהם רמה מעל כולם
לוקה
ניקולה
שגא
יאניס

יאניס ייצא בקרוב אם ימשיך עם הלואוד, וומבי ואנט אולי יכנסו בעתיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

יאניס לא ברמה שלהם

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 11:10:30

יאניס וניקולה כרגע היחידים שלקחו טבעת, אולי העונה לוקה יצטרף. מסכים איתך שהוא מקום 4 אבל כשהוא בריא הוא לגמרי באותו לבל

yaniv
yaniv
27/05/2024 10:39:47

שגא יותר מבוגר ממנו ב4 שנים אל תשכח.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שיי זה סטייק טומהוק,אדוארדס אנטריקוט לא מוכן מספיק.

The Pro
The Pro
27/05/2024 10:42:54

אני אוהב את הכישרון של אדווארדס
התיקרה שלו גבוהה מאחד כמו שי בלפחות 3 קומות
אבל הוא עדיין לא שמה.

לברון בגיל של אדווארדס היה כבר בולדוזר שאף אחד לא יכול לשמור בליגה,
 הביא קבוצה לגמר הנבא עם נגרים כמו אילגסקאס,בובי ג'קסון ואריק סנואו,
שזה בערך כמו לסחוב היום את הפיסטונס או וושינגטון לגמר.
לפני שמביאים ל פיפן או דווין וויד הוא צריך בעצמו להפוך לכוכב שלוקח את המשחק על עצמו.

yaniv
yaniv
27/05/2024 10:54:41
Reply to  The Pro

אתה יודע מה זה מזכיר לי שהוא הביא קבוצה של נגרים לגמר הNBA כמו ששחקן צעיר בן 22 לוקח קבוצה לגמר המערב כאשר המערב הוא רצחני ודרגת הקושי בו היא גבוהה

The Pro
The Pro
27/05/2024 11:22:00
Reply to  yaniv

לברון באותה עונה דרס בסוויפ את דטרויט פיסטונס,
אותה אלופה שפירקה את הלייקרס של קובי ושאק.

לאדווארדס יש עוד במה להשתפר,
גם מבחינת דומיננטיות אישית ומספרית אין כאן מה להשוות.

TRIP
TRIP
27/05/2024 10:54:39

קיירי השחקן הטוב בעולם

יאפ
יאפ
27/05/2024 11:29:51

מינסוטה נבנתה בשביל להדיח את דנבר, לא בשביל לקחת אליפות.
המאץ אפ עם דאלאס נוראי עבורם אין שלהם שום פתרון אליהם.
אני הייתי עושה טרייד על אחד הגבוהים(קאט/גובר) זה הסיכוי היחיד שלהם להמשיך להיות בצמרת, אל תשכחו שקונלי לקראת הסוף ואין להם שום מקום בתקרת שכר כרגע.
אפשר לדחוף לאטלנטה את אחד משניהם עבור מארי ועוד שחקן טוב

bobby
bobby
27/05/2024 11:38:33

תודה על הסיקור הנהדר!
בשנים האחרונות כולם נהנים להשמיץ את קיובן והפרונט אופיס בדאלאס, אבל בחיי שהמהלכים בדד ליין שהביאו להם את וושינגטון וגאפורד היו פשוט נהדרים.

NBA בדם
27/05/2024 12:15:57

סיקור נהדר. תודה.
מיני נבנו כדי לנצח את יוקיץ' ופחות את שאר הליגה. בכל מקרה הם גמרו את התחמושת בסדרה ההיא. (פיזית ומנטלית).
אדוארדס צריך עוד לגדול כשחקן, וצריכים לקבל החלטות גורליות מה עושים עם גובר וקאט.
דאלאס התחברו ברגע המתאים לקבוצה שמבוססת על שני קוסמים שצוות משלים שעובד בשבילם נהדר.
החיסרון של לייבלי משנפצע הורגש. הוא מקבל החלטות טובות בשורט רול, מסיים חזק ובעל מוטת ידיים ארוכה שסוגרות את היריבים. סוג של גאפורד משודרג.
חבל ששני גמרי הקונפרנס מסתיימים בצורה חד צדדית. לפחות נתנחם בכך שצפוי לנו גמר נהדר, עם שני יריבות סופר ראויות למעמד.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 13:14:41
Reply to  NBA בדם

מסכים
מעניין עד כמה חמורה הבעיטה שחטף לייבלי מקאט?
לגבי הגמר, יכול להיות מותח ויכול להיות גם בלואואפ. מעניין מי ישמור על לוקה ומי על קיירי? ראינו השנה שהסלטיקס ניצחו פעמיים וזה עם לוקה וקיירי וסלטיקס בלי הלטבי במשחק הראשון. במשחק השני הקאבס היו עם לוקה, קיירי וגם גאפורד היה והגמל שיחק!
לא יודע מה יהיה אבל מחזיק אצבעות לטייטום בתקווה שיתן סדרה לפנתיאון שתוריד לו את הבורג חליפה מהגב…
🙂

יאפ
יאפ
27/05/2024 14:21:48

קאט אמור להיות השחקן השני הכי טוב שלהם, ברור שדאלאס מתמקדת בו כמו שמינסוטה מתמקדת בקיירי ולפני זה במארי.
העניין שהם עדיין מצליחים להשפיע על המשחק ולהיות דומיננטיים (גם אם רק בחלק מהמשחקים) קאט לא יודע להכניס את עצמו למשחק ושקצת קשה לו הוא הולך למקומות שקל לו, לא הולך להילחם בצבע, לא נכנס לדחיפות ומאבקים עם שחקנים, פשוט מוותר.
במציאות של התקרת שכר של היום אתה פשוט לא יכול להרשות לעצמך ששחקנים שמרוויחים ככה משחקים בכזאת נרפות.

יאפ
יאפ
27/05/2024 14:43:24

בהחלט היו לקיירי אבל אני לא זוכר שהיה לו רצף כזה, קאט פשוט הרים ידיים מחכה שימסרו לו את הכדור במקום להיכנס בכוח למשחק, תן איזה ריבאונד התקפה איזה משהו להכניס לטירוף אבל אין לו את זה, אין לו אישיות של מתחרה.
זה בדיוק המשחק שטאונס אוהב ונוח לו, לעמוד ושיתנו לו כדור לזריקה, הוא לא אוהב להילחם יותר מדי מתחת לסל, זה יותר מדי מאמץ ויכול לעשות סימנים כחולים, לקלעי הטוב ביותר בהיסטוריה (ככה הוא מכנה את עצמו) אין סיבה להתלכלך.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/05/2024 18:43:16

בסדרה הזו הוא אחד הקלעים הגרועים בכל גובה שהוא.

Last edited 4 months ago by הציפור הנדירה
דה שוט
27/05/2024 12:46:30

תודה עמיחי,
אפשר לנתח עד מחר – תחליפו את אנט ולוקה וזה נגמר סוויפ לצד השני.
לוקה טוב מכולם – יוקיץ', שג"א, טייטום וכל השאר. יאניס כבר מזמן לא בקו הראשון.
לוקה 24=הארדן 18=לברון 16
מכופף הבננות.
יאללה רק שלא יפסידו את משחק 4 ויצטרכו ליסוע שוב למיניאפוליס.
.
דאלאס עשו מהלכים גדולםי בקלאץ', אני אציין שניים:
עמיחי בחר נכון – השלשה של וושניגטון מהפינה הייתה שובר שוויון.
המהלך השני – הצלילה של לוקה לביניים עם אנט. ארבעה עמדו שם מסביב, הוא צלל, ואחר כך גם לקח את הג'אמפ בול. הוא רוצה יותר מכולם. זאת המנהיגות שלו.

Last edited 4 months ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 13:15:45
Reply to  דה שוט

מכופף הבננות יש רק אחד, רוברטו קארלוס.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 13:40:26
Reply to  דה שוט

כופף עד הסוף חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואיך הוא מניח את הכדור בחרדת קודש. הכדור עושה בננה לא אופיינית. זו לא הקשת מלמעלה. רק הוא עשה דברים כאלה?

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 13:41:36
Reply to  דה שוט

+77 עם לוקה במיני זה סוויפ למיני. גאפורד ולייבלי בשום מצב זה לא צמד עדיף על הנייר על פני קאט ורודי. מקדניאלס קונלי וריד עדיפים על וושינגטון ג'ונס וגרין הסיבה שדאלאס לוקחת את הסדרה זו העליונות האדירה של לוקה על אנט, והקלאץ' הפסיכי שלו ושל קיירי שני הקלוזרים הטובים בעולם. נקווה שזה יעבוד גם מול בוסטוניה עם טייטום בתפקיד אנט…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

אמת

דה שוט
27/05/2024 16:10:21
Reply to  zenmaster

בדיוק. קיירי קלוזר אדיר אבל עם לוקה במיני לא היה מגיע לקלאץ'

yaniv
yaniv
27/05/2024 16:44:08
Reply to  zenmaster

חחחח שוב פעם משחקים בנדמה לי ושמעון שמבחינתנו תן לו כל היום לשחק נדמה לי והוא המאושר באדם.

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 17:04:10
Reply to  yaniv

חחחחחח אפשר לשחק בנדמה לי לפעמים. נניח נדמה לי שלוקה בבוסטון כבר היה עם טבעת. האם יכלו להיות בעיות אגו/פציעות/ריב עם מאמן/שנאה מהקהל/טריידים שונים/סגל שונה ועוד אלף ואחת משתנים? בוודאי.
האם זה מוריד מהלגיטימיות של הטענה שלוקה הוא מוביל ושחקן עדיף בהרבה על טייטום? לא בהכרח. תסריטים היפותטיים אינם חסרי ערך, על אף שערכם נמוך מהמציאות עצמה.
אישית, נדמה לי גם שבמינסוטה היו שמחים לעוד 40 מיליון בתקרת השכר(אני יודע שזה כנראה לא מדויק), לעוד 5 בחירות ולעוד גמישות כדי להתאים את הסגל לריצה עמוקה יותר בעתיד. אבל זה רק נדמה לי😉

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 13:37:40

סלמון פסטה ושנ"ץ זה אנצלוטי
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=398&docID=471356

yonis
yonis
27/05/2024 13:47:34

סדרה מצויינת של דאלאס, הייתי בטוח שמיני תעלה
אבל דאלאס עושה הכל כמו שצריך.

לאחר 3 משחקים, הם לא מפסיקים לשחק על החסרונות של מיני
ובאותו זמן מצליחים להסתיר את החסרונות שלהם ואת היתרונות של מיני,
לאחר 3 משחקים לא רואים שינויים במיני ונראה שזה הולך לסוויפ.

לוקה פשוט בלתי עציר ובנוסף אליו יש את קיירי מפוקס.

בקשה אחת יש לי במידה ודאלאס תפסיד בגמר לא להזכיר את הפציעה של לוקה
כמו שלא מזכירים אותה עכשיו(הוא לא פצוע),
כל עוד שחקן משחק הוא כשיר לא צריך ליפול לטריקים האלו של הפסדנו כי הכוכב היה פצוע.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/05/2024 18:47:57
Reply to  yonis

כל עוד שחקן משחק טוב. אם שחקן משחק לא טוב בגלל שסוחב פציעה אז א"א שלא לדבר על הפציעה.

Berch
27/05/2024 14:19:04

תודה על הסיקור
חייב לומר שדאלאס מרשימים מאוד בפלייאוף הזה….

יאפ
יאפ
27/05/2024 14:44:52
Reply to  Berch

המבנה אישיות שם של השחקנים פשוט מתאים לפלייאוף בגלל זה לא יותר מדי ייחסתי חשיבות אצלם לעונה הרגילה.
ראו את זה בכל פלייאוף שלוקה שיחק בו, הגיעו יותר רחוק ממה שחשבו שיגיעו.

curry
curry
27/05/2024 14:25:17

היי
טרייד של טאונס על קליי ועוד שחקן משלים הגיוני?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  curry

מה מיני יעשו עם קליי?
ואתה ככה מעניש את קליי במעבר בסן פרנסיסקו למיניסוטה😏

דוקטור רזי הופמן
27/05/2024 14:34:00

בדיחה: של יוזר חוצב להבות ברוטרנט:
מה ההבדל בין הנשיא לראש ממשלת צרפת?
תשובה: אחד התחתן עם המורה שלו השני עם עובד שלו, בקיצור סדום והמורה…
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/05/2024 18:23:28

חמורה

thetroll
thetroll
27/05/2024 20:36:54

חחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/05/2024 14:43:51

אברי ניקנק אותנו
מכרת לנו חתול בשק, הבטיחו לנו נסיעה חלקה.
אני הבנתי שאתה נהג סוליקו של העגלה.
אתה לא יכול להסיע 2 עגלות בבת אחת + אחושלוקי של ניגוד אנטרסים
https://giphy.com/clips/viralhog-viral-hog-kitty-steps-off-table-after-getting-head-stuck-in-paper-bag-SERyZRbfpEK8u4KOdq

thetroll
thetroll
27/05/2024 15:16:10

חחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
27/05/2024 14:54:02

תודה עמיחי. האמת שאפשר לחפור פה עוד הרבה על מיני ועל הטרייד עם גובר אבל זו פשוט קבוצה לא מעניינת שלשמחתי תיכף נעלמת מהרדאר ומה שהרבה יותר מעניין זה הגמר שהולך להיות מטורף לדעתי. רק לסכם את הדיון לגבי מיני – זו קבוצה שעשתה טרייד הזוי שנשאר הזוי – הביאה שחקן שלא שווה סנטימטר ממה שמשלמים לו ומה שנתנו עליו. הייתי מעדיף לראות את מיני עם קסלר ועם טונה של מקום בתקרה להביא חיזוק אמיתי ועם בחירות שראינו בפליאוף הזה – לא כזה חשוב באיזה מקום בוחרים – יש שחקנים שצצים בשלהי הלוטרי ונותנים עבודה מצויינת – ומה שמיני עשתה פשוט נעל אותה מקוה בשבילם שיצאו מזה. עם אדוארדס שלדעתי הוא זה שפרץ בצורה מטורפת השנה והוא זה שאחראי לאן שמיני הגיעה עם או בלי גובר והדאנק שהוא נתן הלילה יהדהד שנים רבות ועם קונלי קאט על כל מגבלותיו אי אפשר היה לצפות מהם לפחות מלהגיע לפחות לחצי גמר או גמר איזורי עם או בלי גובר אבל זה כבר הסטוריה לא מעניינת. אף אחד לא ישנה את דעתו בעניין.
הולך להיות גמר מטורף. אני עם בוסטון לגמרי. יש להם את כל מה שצריך עכשיו כדי להביא את השלד הזה שהם רצים איתו מלא שנים להישג האולטימטיבי. בכל מקרה תהיה אלופה חדשה עם שחקנים חדשים שיקבלו את ההילה של אלופים טייטום או לוקה וזה נכון וזה מרגש כי אלה שני שחקנים סופר ראויים לכך. אשששששש

Last edited 4 months ago by thetroll
yaniv
yaniv
27/05/2024 16:41:38
Reply to  thetroll

בטח שאף אחד לא ישנה את דעתו כי מבחינתך 5 אליפויות רצופות אתה תמשיך להגיד שבלי גובר וקסלר במקומו ושחקן מטורף שהם הביאו בבחירה ה25 אז הם היו זוכים בשמונה אליפויות ולך תוכיח שלא.אבל בסדר אני באמת טוחן מים כי מה לעשות שיש עובדות שאתה בכיף מתעלם ופותר את זה ברור שגם בלי גובר קאט או כל אחד אחר מהפאזל הם היו מגיעים הרבה אבל הרבה יותר רחוק.
טרייד כזה גדול נמדד במדד מאוד מאוד פשוט-הקבוצה טובה יותר(גם אם גובר לא עשה כלום ולא שווה כלום)זאת אומרת הטרייד היה מוצלח הקבוצה הגיעה יותר רחוק מאשר לפני ככה פשוט ככה קל
הקבוצה לא טובה יותר-הטרייד נכשל ולא משנה השחקן ולא משנה אם שילמת עליו מחיר מופקע או מחיר ריצפה

zenmaster
zenmaster
27/05/2024 17:05:27
Reply to  yaniv

בטרייד על גארנט ופירס גם הגיעו רחוק יותר😉

thetroll
thetroll
27/05/2024 19:24:23
Reply to  yaniv

אני מבין שאתה מושקע בעניין ולא בדיוק פתוח לשמוע דעה אחרת ואמרתי את דעתי פה מלא פעמים אז חבל על המאמץ. בכל זאת להתייחס למה שאמרת – תזכור הם לא זכו בחמש אליפויות אם היו זוכים באחת זה היה מספיק להצדיק. בשביל לקבל "שיפור" בקבוצה לעלות עוד שלב בפליאוף לא עושים כאלה טריידים שנותנים בהם את כל הבחירות העתידיות שלך 4 שנים קדימה. ובטח לא עבור שחקן שהוא בגדול די עציץ. כל הכבוד לזה שהוא מגן טבעת מעולה אבל אם תיקח את הנתונים של קסלר העונה ותנרמל ל 36 דקות תקבל כמעט בדיוק את הנתונים של גובר.כאמור זה ויכוח שכל כך דשו פה כאן שפשוט הוא הפך לא מעניין וזה סבבה שאתה חושב אחרת… זה כל הרעיון פה – אז נסכים שלא להסכים זה גם בסדר. אני מכבד את הדעה שלך אבל יש לי דעה אחרת. זה לא עושה אותך או אותי יותר צודקים. זהו קל.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2024 1:40:30
Reply to  thetroll

+1966

yaniv
yaniv
28/05/2024 10:36:16
Reply to  thetroll

אני יגיד לך למה זה כל כך מעצבן אותי הסיפור הזה ובזה אני מסיים.
מצד אחד אומרים שזה טרייד גרוע ומיני ויתרו על כל העתיד שלה ומיני ויתרו על ההווה שלה בטרייד ובגדול כולם כולל המתנגדים וכולל התומכים מסכימים שזה היה טרייד משמעותי ביותר ולא טרייד זניח.אז מצד אחד אומרים שמע זה טרייד נוראי מיני ויתרו על כל כך הרבה-אז אם אתה מוותר על כל כך הרבה סימן שעשית שינוי משמעותי בקבוצה(לטוב או לרע) .עכשיו אחרי שביצעת טרייד משמעותי כזה והקבוצה מצליחה שחלק גדול מההצלחה זה כמובן כמובן אנט ומקדניאלס וריד שפרצו,והטרייד של קונלי וכל מה שתרצה נכון אז אתה לא יכול לבוא ולהגיד שמע זה טרייד משמעותי שפגע במיני והיא מצליחה למרות הטרייד.אין בעולם מצב שבו אתה עושה שינוי כזה משמעותי ואז אתה בא ואומר למרות שמיני עשו כזה שינוי משמעותי ההצלחה שלהם אין קשר בכלל לשינוי המשמעותי אלא זה אפילו פגע בהם כאשר הם מגיעים להישג שיא שלהם ב20 שנה האחרונות.
הנקודה הזאת משגעת ומעצבנת אותי.
אני אתן לך דוגמא מה למשל לא מעצבן אותי ומבחינתי פתוח לדיון עם דיעות לכאן ולכאן.
אני חושב ואמרתי את זה עוד בזמן אמת של הטרייד שאם בזכות הטרייד הזה קבוצה כמו מיני יהפכו להיות קבוצת צמרת בליגה שמגיעה בקביעות לגמר המערב ואולי איזה פעם לגמר הכללי זה כבר יהיה הישג אדיר והטרייד הזה יהיה מוצלח.כי זאת פאקינג מיני
אתה יכול לבוא ולהגיד לי-לא טרייד כזה עושים אך ורק בשביל לזכות באליפות וכל דבר פחות מזה אז הטרייד היה כישלון וכמו שאמרתם מהתחלה אחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה.
זה למשל אני לא מסכים אבל בהחלט מקבל אבל להגיד שמיני עשו שינוי רציני ופגעו בעצמם כאשר הם בשורה התחתונה הם במצב יותר טוב מאשר היו לפני הטרייד ואז להגיד זה למרות הטרייד ולא בזכותו(יחד כמובן עם עוד הרבה גורמים כן)זה מעצבן אותי.
מקווה שהצלחתי להסביר את נקודת המבט שלי ומקווה שלוקה יסיים הערב ולא נשמע ממיני עד שנה הבאה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/05/2024 21:21:26
Reply to  yaniv

פשוט לא הטרייד של גובר נמדד רק באליפות , זה טרייד אול אין ששם את הקבוצה בסיכון אדיר. אף אחד בעולם לא היה מבצע את הטרייד להגיע לגמר המערב

מנחם לס
27/05/2024 15:36:53

תודה עמיחי

הקרנף
הקרנף
27/05/2024 16:35:30

קיירי הנקניק עם תליון מפת ישראל בצבעי דגל פלסטין:
https://www.mako.co.il/news-sport/basketball-2024_q2/Article-e28010c7b24bf81026.htm

Don
Don
27/05/2024 17:16:48

מכל הקבוצות, המעבר של קיירי דוקא תחת לוקה – הסתבר כמוצלח בצורה מטורפת, כי קיירי מצא את המקום שבו הוא לא המנהיג, אבל קיבל את המסר, הכבוד והתפקיד (ביחוד מלוקה), שמוטלת עליו המשימה לעזור ללוקה לנצח, וזה מוציא ממנו 100%. כנראה שזה מה שהיה צריך לסדר לו את הראש, כי אנחנו יודעים שהוא פנומן. לוקה וקיירי בלתי ניתנים לשמירה ולעצירה יחדיו ומגבים אחד את השני. כל כך מעניין אותי איך יתמודדו מול הסלטיקס. שיגיע כבר הגמר – זה יהיה מטורף!

Zvika Bar-Lev
27/05/2024 17:42:55

נאז ריד זה השיחוק הגדול של מיני. וגם מקדניאלס זה אחלה. זאת התשתית שלהם לעשור קדימה. עכשיו למצוא רכז מעולה שיחליף את קונלי וקונלי יחנוך אותו, וסנטר אמיתי ויעיל. וזה כשיש לך כתמורה את גובר ואת קאט. לא נשמע לי בלתי אפשרי למנהל מוכשר לעשות זה.

אשך טמיר המקורי
27/05/2024 17:50:36

כמו שברוך אמר הוא אחד הבודדים שהאמינו בשילוב קיירי – לוקה (אני בטח לא האמנתי):

ברוך רובין
06/02/2023 7:51:52

תודה דוק, אם זאת אני חולק על דעתך ועל דעת רוב האתר ,אחלה טרייד לדאלס שעשו בדיוק את ההימור שהיו צריכים והביאו ללוקה כוכב התקפי במחיר זעום (דיברתי על טרייד כזה בתחילת העומה.)
.
אם מישהו יכול ליישר את הסתום זה דונציץ (וגם לברון), דונציץ זה בן זונה חסר רחמים שבניגוד לדוראנט לא מפחד להגיד לקיירי שהוא הביץ שלו. אם קיירי יעשה שטויות הוא יתלה אותו בחצר העיר, השילוב של דונציץ ושל קיירי יכול לייצר את השילוב של קיירי עם לברון, בניגוד לדוראנט לוקה הוא בין המנהלי משחק והמוסרים הטובים בליגה ובייחד עם קיירי לייצר אגרוף התקפי בלתי עציר.
.
קיירי גם הוא מבין שזה ההזדמנות היחידה שלו בליגה להציל את הקריירה ולקבל מקס נוסף, האם הדפוק בראשו יוותר עליה לדעתי לא.
.
מעניין מאוד איך קיד יבנה את ההגנה סביב שניהם והאם הוא יצליח לייצב אותה, ההגנה של דאלאס זוועתית בניגוד לעונה שעברה וקיירי זה אחד מהחורים הגדולים בליגה, האם ההתקפה המצויינת תחפר על ההגנה?
.
https://hoops.co.il/?p=284785

אור
אור
27/05/2024 18:15:36

מזכיר לי שמישהו שלא אנקוב בשמו טען שקיירי יקבל בחוזה הנוכחי מינימום..

thetroll
thetroll
27/05/2024 20:04:39

הגדרה טובה מאוד . קבוצה סתמית ואפורה. וכן קיירי הארדן ודוראנט בריאים=אליפות.
צודק.
רמת הציפיות מדאלאס עולה כרגע מסתם עוד קבוצה בצמרת המערב לקונטנדרית.
הנטס נחלשו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/05/2024 18:04:56

היכולת זו של וושינגטון מזכירה מאוד את רוברט הוריי.

אשך טמיר המקורי
27/05/2024 21:36:21

וושינגטון לא בפלייאוף.

Don
Don
28/05/2024 10:00:52

מישהו יודע מה מצבו של לייבלי?
הוא חטף חתיכת בומבה בראש.
יש עדכון כלשהו? הוא חוזר לשחק?

ירון, החלום
ירון, החלום
29/05/2024 10:45:22

בס"ד
תודה רבה.