מעורב טרייד קיירי ליום שני: "A" לנטס, "-D" למבריקס / מנחם לס

1.הנטס ניפטרו מצרה צרורה, והעובדה שטרייד ברמה כזאת נעשה תוך פחות מ-48 שעות מלמד אותי שהנטס התכוננה ליום הזה וידעה (ורצתה) שהוא יגיע

Nets get:

Dorian Finney-Smith
Spencer Dinwiddie
2029 first-round pick
2027 & 2029 second-round picks

Mavericks get:

Kyrie Irving
Markieff Morris

היו שהיו בטוחים שקיירי מבלף. אולי הוא באמת בילף, אבל הנטס קראה את הבלוף שלו והחליטה ללכת איתו ולהיפטר מקיירי. קיירי עשה לנטס רק בעיות, צרות, וכאבי ראש. הנזק שעשה עם משחקי חוץ בלבד, וכל ההצגות האחרות עלה פי מאה על כמה משחקים בודדים שהוא זהר עם 30+ נקודות. אבל אצלו זה כמעט תמיד היה על חשבון אחרים.

בעונה שעברה הוא עורר גלים שהוא רוצה "SIGN AND TRADE" לפני שהוא נכנע והשתמש באופציה שהייתה לו להישאר בנטס.

הנטס לא רצתה את קיירי אירוינג ולכן היא לא נתנה לו הארכת חוזה. אם היא לא הייתה מוצאת טרייד עד הדדליין היא הכייתה מאבדת אותו בסוף העונה, וכל הסיכויים הם שהוא היה עושה שביתה איטלק ית, או מביים פציעה, או שמוחמד אוסר עליו לשחק . הם היו מאבדים אותו בכל מקרה אפילו אם לא היה טרייד.

עם המסרים האנטישמים שלו בברוקלין היהודיה הוא היה אוייב. הנטס טובה ללא קיירי אירוינג תמלא את האולם עם מספיק יהודים עשירים (אגב, בימי הדודג'רס הגדולים בברוקלין, באסטס פילד תמיד נראו הכוכעים השחורים של החסידים שבאו לעודד את הדודג'רס שלהם), והיא תהפוך סוף-סוף לקבוצה נורמלית. קיירי החזיק בכדור 8וחנק שחקנים כסת' קרי וג'ו האריס שעמדו משוועים לכדורים שאף פעם לא הגיעו. לנטס יש פוינט גארד שבגלל קיירי לא קיבל דקות והנה ללא קיירי הוא תקע שלשום מצשחק של 40+ נקודות.

שלא תבינו אותי לא נכון. קיירי הוא שחקן אדיר. נפלא. אבל הוא אינדיבידואליסט עם קבלות שמשחקו משתק אחרים לצידו. ראינו זאת בסלטיקס עם טאטום וג'יילן בראון. מהרגע שקיירי עזב הם פורחים.

קיירי חייב שחקן עליון עם אופי חזק לידו כדי להצליח. לברון היה כזה בקליבלנד. קווין דוראנט הוא שחקן עליון אבל אינטרוברט ושתקן. קיירי יכול היה לעשות כרצונו כששיחק לצד דוראנט (ולמעשה השניים שיחקו יחד פחות מחצי המשחקים שהיו יכולים לשחק יחד בגלל בעיות, פציעות (שחלקן היו בוודאי מדומות), והעובדה שקיירי פלוס דוראנט נתן נצחון אחד בלבד בפלייאוף. הם, יחדיו, היוו כשלון מחפיר. קווין דוראנט עשה את שלו, אבל לא עשה מספיק כדי לנצח.

עכשיו הנטס לא נתנו את קיירי בחינם. הם מקבלים את דוריאן פיני-סמית וספנסר דינווידי שחוזר לכור מחצבתו. אני מאמין שבן סימונס ימצא שפה משותפת עם דינוינדי הרבה יותר מאשר עם קיירי, וכשבן סימונס לא משחק יש עכשיו את קאם תומאס, וכבר הזכרתי שסת' קרי וג'ו האריס החלו לשלשל שלשות אבל עם קיירי ראיתי את ג'ו האריס עומד פתוח בקרן – שלשה ב- 50-55% דיוק, אבל קיירי אכל את הכדור במקום להניעו בין כל השחקנים.

דורין פינלי-סמית הוא פאור פורוורד בגובה 2.00 מ', בנוי כהלכה, שבדאלאס קלע 10 נק' עם 5 ריב' בדקות המעטות ששיחק בהן. הנטס משוועת לכוח תחת הסל וזה מה שדוריאן יכול לתת להם.

כמעט שכחתי: דינווידי היה פליימייקר מצויין בנטס אבל קלעי בינוני מהפרמטר. בדאלאס, ליד לוקה, הוא שיפר את קליעתו ל-40.8% מהטריי!

אני נותן לנטס ציון "A" עם הטרייד הזה

יש לי בעיות עם המחשב. אני נתקע עם כל מילה שנייה או שלישית. אכתוב רק שאני לא רואה כיצד קיירילא יהרוס את המצויינות של לוקה. אני נותן לדאלאס ציון "D-" על הטרייד המטומטם שהם עשו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
87 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
06/02/2023 7:01:35

מדויק לחלוטין דוק.
פינלי-סמית' תוספת משמעותית מאוד. ממלא להם צורך חיוני בגבוה שבא לעשות את העבודה, שומר, וגם מרווח נהדר מהפינות.
דינווידי ייתן את הנק' והיצירה של קיירי אבל בלי הרעל.
יש קבוצה מצוינת מסביב שעכשיו תוכל לחזור לשחק כקבוצה.

asaf
06/02/2023 9:50:12

מדויק מנחם. מסכים מאוד עם מה שכתבת אשך. במקביל קאווי נכנס לקצב. האם אפשר להציל את תלמה ולואיז של האתר מנפילה לתהום??

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 9:53:22
Reply to  asaf

תמיד אפשר להאמין. כל הדרך לתהום…

brooklyndror
brooklyndror
06/02/2023 7:20:09

ההיגיון היחיד מבחינת דאלאס זה שקיירי הוא חוזה נגמר והם החליטו על תהליך של ניסיון לרדת מתחת לתקרת השכר כדי להביא ללוקה עזרה אמיתית בעתיד.

Berch
06/02/2023 7:26:48

טרייד מעניין
עם קיירי אירווינג לא משעמם לרגע.
הייתי בטוח שהוא כבר בדרך לסין…..
🤣

brooklyndror
brooklyndror
06/02/2023 7:29:13

כמובן שאם זה ההיגיון אז לאבד בחירת סיבוב ראשון על השכרה של חצי שנה זה לא ניהול חכם במיוחד.

בכל אופן ברוקלין לגמריי נראית בדרך לבנייה מחדש ואולי יהיה סוף סוף לאוהדים קבוצה שאפשר להתחבר אליה כמו הקבוצה הסימפטית שהייתה שם לפני הגעת דוראנט-קיירי.

paka
paka
06/02/2023 7:31:24

קאם תומאס לא פויינט גארד אבל מה זה משנה.. העיקר להיצמד לנרטיב…

paka
paka
06/02/2023 7:32:24

דאלאס בדרך לאליפות?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/02/2023 7:51:52

תודה דוק, אם זאת אני חולק על דעתך ועל דעת רוב האתר ,אחלה טרייד לדאלס שעשו בדיוק את ההימור שהיו צריכים והביאו ללוקה כוכב התקפי במחיר זעום (דיברתי על טרייד כזה בתחילת העומה.)

.
אם מישהו יכול ליישר את הסתום זה דונציץ (וגם לברון), דונציץ זה בן זונה חסר רחמים שבניגוד לדוראנט לא מפחד להגיד לקיירי שהוא הביץ שלו. אם קיירי יעשה שטויות הוא יתלה אותו בחצר העיר, השילוב של דונציץ ושל קיירי יכול לייצר את השילוב של קיירי עם לברון, בניגוד לדוראנט לוקה הוא בין המנהלי משחק והמוסרים הטובים בליגה ובייחד עם קיירי לייצר אגרוף התקפי בלתי עציר.
.
קיירי גם הוא מבין שזה ההזדמנות היחידה שלו בליגה להציל את הקריירה ולקבל מקס נוסף, האם הדפוק בראשו יוותר עליה לדעתי לא.
.
מעניין מאוד איך קיד יבנה את ההגנה סביב שניהם והאם הוא יצליח לייצב אותה, ההגנה של דאלאס זוועתית בניגוד לעונה שעברה וקיירי זה אחד מהחורים הגדולים בליגה, האם ההתקפה המצויינת תחפר על ההגנה?
.
ולחדשות לא פחות מעניינות מרקוס מוריס בחיים.

הקיפוד
הקיפוד
06/02/2023 8:39:19

עם כמה שלוקה מזכיר את לברון הוא פרימדונה יותר מלברון, שומר גרוע מלברון, ללברון יש סטטיסטיקה מצויינת ללא כדור ולוקה לפי השמועות התחתן חתונה קתולית עם הכדור, וקיירי הוא מאוד שונה בין התקופה של קליבלנד לבין התקופה העכשווית, אני לא רואה את זה יותר מדי מצליח ביניהם

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 9:51:06
Reply to  הקיפוד

אין שומר גרוע מלברון.
ולוקה השתפר השנה.
לברון לא מסוגל לשחק בלי הכדור (רק במיאמי בהתחלה וזה היסטוריה רחוקה).
דווקא לוקה הוכיח שהוא מסוגל לשחק בלי הכדור, בנבחרת.
אבל ב-NBA הוא לגמרי השתעבד לבול הוגיות הקיצונית.
וגם אם הוא ישחק בלי הכדור – מה זה יעזור לו?
קיירי יהיה עם הכדור, והוא לא מוסר אותו לשום מקום. הוא משחק לבד ורק רואה סל.

NBA בדם
06/02/2023 10:25:52

גם בגיל 38 הוא שומר טוב מלוקה.
כשהוא רוצה הוא נותן כמה פוזשנים של מאמץ ואז חוזר לסורו, בפלייאוף כמות הפוזשנים שהוא משקיע גדולה יותר.
לוקה לא מעוניין בחלק הזה של המגרש, וגם לא התעניין בעתיד.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 11:31:38
Reply to  NBA בדם

הצחקת אותי. הוא לא שומר בכלל, לא על הסקלה של שומר טוב או רע. פשוט לא שומר ולא זז.
כשהוא רוצה הוא נותן איזה צ'ייס דאון בלוק בשביל ההייפ, כדי שצופים כמוך יגידו את מה שאמרת עכשיו.
לוקה השתפר השנה, ובהחלט מגלה בצד הזה יותר עניין.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/02/2023 11:39:57

עקרונית יש ללברון יעולת הגנתית מעולה אך חא תמיד רוצה לשמור. אך כשרצה היה מעולה בהגנה ונבחר כמה פעמים לחמישיות ההגנה של העונה.
לוקה רחוק מזה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/02/2023 11:40:18

*יכולת

NBA בדם
06/02/2023 12:39:06

אני מסכים עם הציפור, אצל לברון זה תלוי רצון, אצל לוקה זה שילוב של איטיות וחוסר תשוקה לצד הזה של המגרש.
חובת ההוכחה עליו בצד האפור של הפרקט, כי עד עכשיו הוא היה די שטיח.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/02/2023 12:48:56

אתם מדברים על לברון הצעיר, הוא הפסיק לשמור אי שם ב2015 לברון של השנים האחרונוצ הוא אחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה, החוסר תשוקה של הלייקרס לשחק בצד האפור של המגרש זה נטו בגללו

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 12:54:15

אז זה השטיח והשטוח?

yaniv
yaniv
06/02/2023 12:54:27

כמו שהאשך כתב,לוקה בהחלט השתפר בהגנה,הוא עדיין לא מגן טוב או קרוב לזה אבל הוא בהחלט משקיע והוא מנסה לנצל את היתרונות שלו גם בהגנה בייחוד את חוכמת המשחק שלו ושליחת ידים לכדור

asaf
06/02/2023 9:55:02

ברוך זה סוג של אולאין שקיובן לקח למה שנשאר מהעונה הזו.
ניסוי מעניין היות ולוקה וגם קיירי צריכים את הכדור ביד והגנתית מי שומר שם בכלל עכשיו? אצל קיירי זה בסוף בעיקר הברגים בראש אבל היות ובאמת מעבר לעונה הזו אין פה התחייבות אז יש הגיון כלשהו בשגעון של ההימור.. במידה מסוימת זה גם טרייד עם אמירה ללוקה שאנחנו מנסים להביא כוכבים סביבך ולא להשאיר אותך לבד במערכה .

ברוך רובין
ברוך רובין
06/02/2023 12:51:44
Reply to  asaf

לא אול אין, הוא לא איבד יותר מדי בחירת סיבוב ראשון ב2029 ושני שחקני חמישייה בינוניים פלוס שהקבוצה לא הייתה מגיעה לשום מקום איתם, כשיש לך את השחקן הטוב בעולם או טופ 3 אתה חייב להביא כוכב לידו. לברון וקיירי עבד, ולוקה שחקן דומה ללברון ביכולות ההתקפיות (שניהם מחזיקים בכל סקיל התקפי). הגנתית יהיה מעניין אני מאמין שדאלאס לא סיימו עדין

אבג
אבג
06/02/2023 8:10:42

רשמתי גם אתמול שבכדורסל זה טרייד מעולה לדאלאס. רק לדמיין פיקנרול בין קיירי ללוקה, או את לוקה חודר וקיירי יוצא על חסימות. האפשרויות בלתי מוגבלות.
לא מאמין שקיירי ישחק ויהיה מחוייב אבל נחכה ונראה.

בעניין המהירות- הרי בדקו את השוק בקיץ. כנראה שאז זו היתה ההצעה הטובה ביותר, ופשוט ממשו טרייד שכבר דיברו עליו. הנטס לא הסכימו אז, ועכשיו לא היתה להם ברירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

אני מדמיין שכל התקפה עושים פיק אן רול על קיירי ולוקה😉

אבג
אבג
06/02/2023 15:08:43

אם קיירי ישחק ויהיה מחוייב זה יסתדר.
הגארדים הפותחים של אלופת הנבא (סטף ופול) שומרים טוב יותר לדעתך?
מה עם ג'י אר או קורבר שלקחו אליפות עם קיירי?
ימצאו משהו שיעבוד.
לוקה לדעתי עבד על ההגנה, אז אמור להיות יותר טוב (נחכה לפלייאוף) אבל גם אם לא, יסתדרו.
דרך אגב, צמד השומרים הגארדים הגרועים בהיסטוריה בעיני הם סטוקטון והורנסק והם הגיעו פעמיים לגמר.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 15:24:07
Reply to  אבג

חחח מה?!
סטוקטון בצמד השומרים הגארדים הגרועים בהיסטוריה?
אתה על סמים?

אבג
אבג
06/02/2023 15:34:08

גרועים בעיקר בתור צמד. נמוכים יחסית, איטיים יחסית, אף אחד מהם לא יכל לשמור על גארדים גבוהים וחזקים או נמוכים וזריזים

חגי "התותח" ניסני
06/02/2023 16:18:28
Reply to  אבג

אתה יודע שסטוקטון נבחר 5 פעמים לחמישיית ההגנה השניה והיה שחקן הגנה עילאי כן?

עגל
06/02/2023 16:26:23

עזבו את סטוקטון והורנאסק, לגבי סטף ופול אבג צודק וגם לגבי קיירי וג'יי אר/קורבר

הקיפוד
הקיפוד
06/02/2023 17:46:56
Reply to  אבג

אני אעזוב את העניין של סטוקטון ושהוא מלך החטיפות של הליגה בפער היסטורי , לשאר הצמדים היו שומרים עילאיים בחמישייה, לדאלאס יש את טימי ווד שלא ידועים בהגנה ושחקן שלא ידוע מי זה יהיה
בואו נגיד שהמצב שלהם יותר גרוע מהאחרות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/02/2023 8:17:38

תיכף תצא הודעה שלוקה חוזר לריאל, מה הוא צריך את כאב הראש הזה שנקרא קיירי?
תודה רבה על המעורב

paka
paka
06/02/2023 8:24:08

מניח שהוא לא קורא הופס והוא כבר מספיק גדול להבין שהכלבים נובחים והשיירה עוברת…

דוקטור רזי הופמן
06/02/2023 8:22:14

עליבאבא עשה פווווווווווווווווווווווווווו
העיף את המוסלימון לקל שירה חסידית.
https://www.youtube.com/watch?v=kPIdRJlzERo

דוקטור רזי הופמן
06/02/2023 8:23:40

שמחת החסידות בברוקלין
https://www.youtube.com/watch?v=S2OoVC9Em9c

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/02/2023 11:43:55

למי שאולי חא מכיר מדטבר בלואי דה פיניס שהטא המקבילה הצרפתית לג'רי לואיס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/02/2023 11:45:01

למי שאולי לא מכיר, מדובר… שהוא

paka
paka
06/02/2023 8:26:01

מוסלימון?

דוקטור רזי הופמן
06/02/2023 10:06:35
Reply to  paka

מוסי

MBK
MBK
06/02/2023 8:57:29

צריך להמתין לגביי הנטס
טרייד עבור KD הוא צו השעה עבורם
הארדן היה הראשון לזהות, לא יאמן שקבוצת היסטורית עם טריו התקפי קטלני לא מימשה אחוז מהפוטנציאל
דוראנט הנקניק מוצא עצמו עם דינוודי,סימונס והאח הפחות נוצץ של משפחת קארי
הוא לא רגיל לזה מאז ימיו בלוחמים.
קיירי לא הצליח עם קבוצה חלומית בבוסטון (היוורד,טייטום,בראון,הורפורד)
הוא פורר את הנטס חברתית
שחקן מזעזע ברמת האישיות, רק שלא ישפיע לרעה על לוקה.
לא יודע מה עבר לקיובן בראש, כמו לערבב דבש עם חרא
נקודת האור היחידה הוא גייסון קיד, מאמן שיודע להסתדר עם סטארים. עד לרגע שלקיירי ישרף הפיוז …

NBA בדם
06/02/2023 10:32:28
Reply to  MBK

+211
דוראנט אוכל את הלקרדה על האליפויות הקנויות בגולדן.
לקבוצה שצריכה מנהיג הוא לא מתאים.
קיירי לא מתאים על פניו לדאלאס, אבל הוא נותן תקווה שיש ליד לוקה כוכב מוכח, והתקווה היא שעשתה את הטרייד, לא ההתאמה המקצועית.

ניר מועלם
06/02/2023 9:03:58

לדעתי מדובר על טרייד נוראי לדאלאס, אני לא מבין מה הם צריכים את הצרה הזו שקוראים לה קיירי, הם היו יכולים להשיג שחקן אחר בטרייד שהיה עוזר להם הרבה יותר מאשר מה שהם לקחו, אני באמת לא מבין אותם, והנטס הרוויחו שהצליחו להעיף את המפגר הזה מהקבוצה שלהם, עכשיו נותר להם להעיף עוד שני בעיות, האחת זה דוראנט ששכח איך לשחק כדורסל והשני זה בן סימונס שאני עדיין לא מאמין איך הוא בכלל שחקן NBA.

yaniv
yaniv
06/02/2023 9:26:58

לא טרייד רע בכלל לדאלאס.נתחיל מזה שהסגל הנוכחי פשוט לא יכול להגיע לאליפות נקודה..חייב סופרסטאר אמיתי ליד לוקה,עכשיו האם זה יעבוד קשה לדעת בטח ובטח שהכוכב השני זה קיירי,אבל התקרה במידה וזה יעבוד הרבה יותר גבוהה ממה שיש עכשיו בדאלאס.
נקודה נוספת הטרייד אולי יגרום ללוקה להיות פחות ריכוזי ולנצל דברים אחרים במשחק שלו בלי להיות כל הזמן עם הכדור.וגם אם זה לא יצצלח עם קיירי זה יכול להועיל ללוקה בעתיד.
ונקודה אחרונה לפחות קיובין מראה שהוא מנסה לבנות סביב לוקה קבוצה אלופה.קיובן מאז האליפות ב2011 לא עושה יותר מדי ודי חירב את השנים האחרונות של נוביצקי בדאלאס,פה לפחות הוא עושה מאמצים

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 9:51:43
Reply to  yaniv

וגם אם הוא ישחק בלי הכדור – מה זה יעזור לו?
קיירי יהיה עם הכדור, והוא לא מוסר אותו לשום מקום. הוא משחק לבד ורק רואה סל.

yaniv
yaniv
06/02/2023 9:58:14

זה יעזור שהוא יוכל לווסת את הכוח שלו יותר טוב,זה יעזור כי אמנם קיירי אדם שכנראה הברגים אצלו לא מוברגים טוב אבל זה בעיקר מחוץ למגרש, במגרש עצמו הוא שחקן מדהים(שהוא רוצה)אני לא חושב שהוא ישחק לבד ויהיה תחנה אחרונה,לדעתי הוא כן יינסה לגרום לזה לעבוד.
לוקה יכול למשל לשחק יותר משחק פוסט שהוא מקבל את הכדור בסוף ולא מלחילת המהלך,יוכל להתפנות לשלשות יותר חופשיות.
שוב בהחלט יכול להיות וסביר להניח גם שהרוב פה צודקים וזה לא יעבוד אבל אני חושב שטוב מאוד שדאלאס עשו את המהלך הזה בעיקר כי גם לא היו להם הרבה ברירות.דאלאס לא הייתה קבוצה מספיק טובה לאליפות

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 10:14:30
Reply to  yaniv

מתי הוא לא היה תחנה אחרונה?
כל מי שאומר ש"אבל במגרש אין ויכוח שהוא מדהים" פשוט מתייחס בצורה פשטנית להחריד למשחק הכדורסל.
כדורסל זה לא רק יכולת לשים את הכדור בסל. זה רק סקורינג.
זה משחק קבוצתי, ולכן הרבה יותר מורכב מזה.
ויש לו שני צדדים.
קיירי, מאז ומתמיד כשאחז בהגה פירק את קבוצותיו לגורמים – על המגרש.
בבוסטון.
בנטס לפני שדוראנט חזר מהפציעה – זה היה פשוט מחריד לצפייה.
וגם בסדרת המשחקים האחרונים מאז שדוראנט נפצע ואדי המומנטום הקבוצתיים דעכו.
בהחלט אפשר להתוווכח מה קיירי נותן על המגרש, ובמה הוא פוגע.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 10:17:50

וגם בליבלנד טרום לברון

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 10:17:04
Reply to  yaniv

הרבה יותר הגיוני שנראה דבר כזה:
לוקה ממשיך להיות הבול הוג שהוא, אבל עכשיו יש לו למי למסור שיקבור את העור.
ומדי פעם קיירי יקבל כדור לשחק לבד מההתחלה, וכמובן בהרכבים בלי לוקה.
בדיוק כמו שהיה עם ברונסון רק שהוא לא מוסר, לוקח זריקות גרועות יותר, אבל יהיה ספוט אפ שוטר הרבה יותר טוב.

yaniv
yaniv
06/02/2023 10:30:51

סבבה מקבל את זה שאפשר להתווכח עם קיירי שחקן כדורסל מצויין או כמו שאתה אומר נזק במגרש שרק גורם להפסדים.ובהחלט יכול להיות שאתה צודק ולא אני(חשבתי שגם הטרייד של גובר לא כזה גרוע אז ההבנה שלי גם ככה לא מדהימה).בתור אחד שלא מפסיד כמעט אף משחק של דאלאס מאז שלוקה הגיע ,המצב כרגע לא יכל להמשיך,זאת אומרת יכול בכיף אבל אליפות לא הייתה יוצאת מזה.
הם חייבים היו לעשות שינוי דראסטי .כל מה שהם עשו זה לקחו הימור לחצי שנה,במידה וזה כן יצליחו וואלה השמיים הם הגבול,במידה ולא יעשו חישוב מחדש.לא רואה את זה כטרייד נוראי,טרייד בהחלט סביר שאם הוא יצליח לדעתי יקפיץ אותם ואת לוקה הרבה קדימה
נ.ב לא כתבתי שאין ויכוח שהוא שחקן מדהים כתבתי שלדעתי הוא שחקן מדהים,שהראש שלו מחובר אני באופן אישי אוהב לראות אותו משחק.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 11:28:54
Reply to  yaniv

אני לא אמרתי שהוא נזק על המגרש שרק גורם להפסדים.
השימוש בו צריך להיות מושכל, ובסיטואציה ספציפית מאוד.
ובטח לא השחקן הראשי בקבוצה שעושה מה שבא לו.
תפקיד קטן ומוגדר של סקורר מתי שצריך, עם מגינים טובים מסביב.

עגל
06/02/2023 12:44:00

זה בדיוק מה שיהיה, אולי לוקה יהיה קצת פחות בול הוג.

TheMike
TheMike
06/02/2023 9:28:24

מדויק דוק. לא מובן מי האדיוט בדאלאס שחשב שזו עסקה טובה

asaf
06/02/2023 9:59:02

הוא מוכיח שאפשר לשחק בהילוך איטי ועדיין בזכות השכל לגרום לזה להראות שמשחק ממש מהר. האיש גאון כדורסל חד פעמי, לא ראיתי אייקיו כדורסל כזה מאז לארי בירד.
כל החלטה חוץ מלתת לו MVP שלישי ברצף בהנחה שדנבר תסיים 1-2 במערב זה שוד לאור היום.

דוקטור רזי הופמן
06/02/2023 10:09:47
Reply to  asaf

+1966
והוא בעונת הטריפל הראשונה שלו, לחשוב כמה יהיו לו כשיסיים, טפו טפו בעוד שנים רבות, עושה אותי שמח

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/02/2023 11:48:41
Reply to  asaf

לטקה עם אייקיומכדורסל רולי רק במעט פחות מאשר יוקיץ'.

KobeG
KobeG
06/02/2023 9:39:21

יש רק מפסידות לטרייד.
ברוקלין לא מספיק טובה לאליפות ואפילו נחלשה, אולי יהיה להם סגל עמוק יותר אבל לא יגיע ליותר מחצי גמר מזרח.
דאלאס בכלל השתגעו, הם נואשים לכוכב ליד לוקה אבל הביאו כוכב נופל, לא רואה את זה עובד.

asaf
06/02/2023 10:00:21
Reply to  KobeG

ברוקלין קבלה על קיירי בערך את המקסימום שהייתה יכולה.
לא רואה מישהו נותן יותר מזה עליו לחצי עונה. חד משמעית כבר הרוויחה.

yaniv
yaniv
06/02/2023 10:31:58
Reply to  asaf

לפי מה שהבנתי ההצעה של הלייקרס הייתה טובה יותר בעיקר כי היא כללה את הבחירות של הלייקרס אבל ברוקלין לא היו מוכנים לשמוע על טרייד עם הלייקרס

אבג
אבג
06/02/2023 11:46:07
Reply to  yaniv

אם הטרייד כלל את ווסטברוק (בהנחה ולא נמצאה קבוצה שלישית) זה טרייד שברוקלין לא יכלו לקבל בגלל דוראנט.
הרי כל הטריידים האפשריים כבר מופו בקיץ, וכנראה שזה היה הכי טוב

Alex Rabino
06/02/2023 9:49:12

מעניין יהיה לראות איך 2 שחקנים דומיננטים כלוקה וקיירי יסתדרו ביחד על הפרקט. מכל זוית שתסתכלו על הטרייד הנטס יוצאים מנצחים כי בעוד כמה חודשים קיירי היה נהפך לשחקן חופשי והם לא היו מקבלים עליו כלום !!

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 9:52:21
Reply to  Alex Rabino

ברור שהם ניצחו. הם גם קיבלו אחלה תמורה.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 9:55:00

הנטס לא הפסידו כלום – יש להם בייבי קיירי על הספסל – קאם תומאס.
אם ירצו גארד שרואה רק סל ויכול לצבור נק' מהר בלי לראות בעיניים – יש אותו.
הוא אגואיסט ברמות של קיירי, ועוד רק בחיתוליו.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 9:55:52

האמת הוא מאוד מזכיר לי את קיירי הצעיר של קליבלנד טרום לברון.
זה שאמרתי עליו שלעולם לא יוביל קבוצה לשומקום.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/02/2023 14:05:22

זה אותו קיירי בדיוק, הןא תא מסוגל להוביל קבוצה לבד, אבל בקונסטלציה מסויימת דומה לזאת בעבר זה עבד והצליח, לוקה וקיירי יכולים לעשות משהו דומה. טרייד מצויין לדאלס הם לא איבדו יותר מדי בשביל קיירי ולמרות שהסיכון עלה תקרת הזכוכית שהייתה לקבוצה נפרצה. אני רואה אותם בהחלט עושים עוד טרייד כרגע בשביל להביא את קראודר ולחזק את ההגנה.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 15:26:16

אני לא רואה את הסיטואציה כדומה ולא רואה דימיון בין לברון של אז ללוקה, וגם לא בין קיירי של אז להיום.
לא רואה את זה מצליח, אבל תמיד יכול להיות, לך תדע מה יהיה.

MacLeod 1
MacLeod 1
06/02/2023 10:19:28

זה טרייד של הימור,אין מה לעשות.
המהמרים בסופו של דבר הם אלה שמובילים את ההתקדמות, הרוב המכריע נכשל אבל מי שמצליח מרוויח…
לנטס זה ברור, דאלאס מהמרת על העתיד עם לוקה, הרי הקבוצה לפני הטרייה לא הייתה מגיעה לשום מקום, עכשיו אולי אבל לפחות עשו בשביל לוקה שזה האינטרס מספר אחד שלהם.
אם זה יצליח או לא- הימור, אי אפשר לדעת אבל היו חייבים לנסות

אוהד ס"א
06/02/2023 10:21:31
Reply to  MacLeod 1

מסכים. זה אמנם ציון D- לדאלאס, אבל היא עוד עלולה לקחת אליפות.

Lior
Lior
06/02/2023 11:02:24

נקודה שצריך לשים אליה לב, הרמדאן מתרחש השנה בין 20/3 עד 22/4. בהנחה שקיירי יצום בו, זה אומר שהוא יגיע ליותר משליש מן המשחקים שנותרו לדאלאס בזמן הצום. ואם דאלאס תהיה בטורניר הפלייאין, אז גם שם (ובתחילת הפלייאוף).
אז אומנם מדובר פה על אמונה דתית של אדם שצריך לכבד אותה, אבל זה שיקול נוסף נגד הבאתו לדאלאס.

אבג
אבג
06/02/2023 11:33:04
Reply to  Lior

הרמאדן שה כל כך שנה שעברה.
השנה נוא ישחק רק בימים שלא מתחילים ב – T

Jonathan
06/02/2023 12:27:26
Reply to  Lior

המשחקים מתרחשים בערב. אחרי שבירת הצום. ההישגים של שחקנים שהיו מפורסמים בזה שצמו כמו האקים – לא נפגעו בחודש הרמאדאן.
מחברים מוסלמים אני יודע שהכמה הימים הראשונים קשים אבל אחר כך הגוף מתרגל. אז זה לא אמור להשפיע.

ירושלמי
ירושלמי
06/02/2023 13:25:04
Reply to  Jonathan

לא קשור בכלל לסוויפ שהנטס חטפו בפלייאוף

Jonathan
06/02/2023 14:49:39
Reply to  ירושלמי

הכי טוב זה קודם לתקוע את החץ ואז לצייר סביבו את המטרה

ירושלמי
ירושלמי
06/02/2023 15:16:33
Reply to  Jonathan

https://www.nba.com/game/bos-vs-bkn-0042100113/box-score
https://www.nba.com/game/bkn-vs-bos-0042100112/box-score
שני משחקים של קיירי מהפלייאוף שעבר בזמן שהוא צם.
לא מבין איך אתה מבטל בכזאת קלות השפעה של הרעבה יומיומית של הגוף במשך חודש כי מישהו לפני חמישים שנה המשיך לשחק באופן סביר.
גם אין מרחב מדגם של שחקנים מספק,גם א"א באמת לדעת אם אכלו במהלך הצום,גם יש עוד המון משתנים שיכולים להשפיע,גם מנוגד לשכל ישר שקשה לעשות ספורט אינטנסיבי כשהגוף מורעב.

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 15:21:29
Reply to  ירושלמי

בדיוק כמו מגיפת ה"אין קשר".
אמונה עצמית חזקה וחול רך ונעים לתקוע בו את הראש.

Jonathan
06/02/2023 15:50:09
Reply to  ירושלמי

כי הנפילות של סטף קרי בכריסטמס זה בגלל ארוחות חג המולד הכבדות?
מנ לגבי הארדן בכל פלייאוף כמעט? חם לו באפריל עם הזקן?
צ'מברליין סיים עם ממוצע קריירה נמוך ב8 נקודות בפלייאוף…

Lior
Lior
06/02/2023 16:38:55
Reply to  Jonathan

אני לא מכיר מידע לגבי חאכים ואחרים, וידוע שיש יתרונות בצומות, גם ביחס לפעילות ספורטיבית.
עם זאת, בליגה בה מדובר על משחק באינטנסיביות גבוהה כל שלושה ימים בממוצע, תחת לחץ גבוה (לדוג' פלייאין), כשצריך שילוב של זריזות וכוח מתפרץ לאורך משחק של כשלוש שעות – הצום ברמדאן נראה לי כגורם סיכון גבוה. אז בהחלט ייתכן ששחקן NBA מוסלמי יכול לשחק, אבל בהחלט ייתכן שתהיה לכך השפעה על היכולת שלו, וספורטאי קצה נמדדים תמיד ב…קצה.

דני האדום
06/02/2023 14:52:58

העובדה שקיירי נתקע בטכסס ולא יגיע לל.א גם אם זה לתדלוק קצר שווה לקיובן..ול"אוהדי לברון " אחרים

קפיץ
06/02/2023 15:12:38

טוב קיירי יישאר חידה, אבל אף מילה על מוריס? מחליף סביר לכל הפחות אם הוא בריא?

אשך טמיר המקורי
06/02/2023 15:22:23
Reply to  קפיץ

לא. שחקן גמור

קפיץ
06/02/2023 15:35:31

אבל רגע – זה התאום הלא נכון – מרקוס אכן חי ובועט 13 פעמים בערב עם 4.5 אשכוליות, אבל זה בכלל מרקיף שעבר לדאלאס. אכן גופה רקובה מסריחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם למה לא פוסט מהלל למאבס?😁
נתת להם סיכוי

נועמיקו
נועמיקו
06/02/2023 20:19:23

תודה מנחם, מסכים עם הניתוח שלך.
קיירי ולוקה זה שני שחקני על, אבל קשה לדמיין איזה סגנון משחק יתאים לשניהם יחד. שניהם צריכים יותר מידי את הכדור ביד.
מצד שני, אם יש סיטואציה שתאלץ את לוקה ללמוד לשחק בלי הכדור, זו היא.

IDO
IDO
06/02/2023 22:06:04

רק לפני חודש הנטס היו בעשר אפס, והגנת ברזל.
זו הייתה הקבוצה הכי טובה בעולם! עם קיירי.
לא מבין מה הם עשו פה

thetroll
thetroll
07/02/2023 1:45:59
Reply to  IDO

או

thetroll
thetroll
07/02/2023 1:50:25
Reply to  IDO

סוף סוף תגובה לעניין. הנטס כרגע הופכים להיות מקונטדרים מקבוצה A לקונטנדרים מקבוצה B-c. וזה כשלפני שנה בלבד היו קונטנדרים שעמדה בראש קבוצה A.
דאלאס הופכים מקונטנדרים מקבוצה B לקונטנדרים מקבוצה A-B.
למעשה מרקאס זרק שנתיים של שחקן בין דורי יחיד סגולה כצו דוראנט לפח בשני טריידים הזויים. כשיש לך את דוראנט בקבןצה לא מעניין אותך בחירה סיבוב ראשון ב 2098 מעניין אותך אליפות עכשיו.

דדי
דדי
06/02/2023 22:10:22

המפתח מבחינת הנטס כרגע זה האופציות.
הם מפוצצים בנכסים גמישים ואטרקטיביים מבחינת גובה חוזים, אורך חוזים, יכולת על המגרש ובחירות דראפט.
הם יכולים להישאר תחרותיים בינתיים.
יכולים להטריד את דוראנט ולבנות מחדש.
יכולים להטריד עבור כוכב שני להחליף את קיירי.
פשוט עמדה מצויינת וקיבלו תמורה נהדרת עבור שחקן שרק קבוצות נואשות היו מוכנות להמר עליו. אולי אפילו רק אחת…

golan
golan
07/02/2023 1:18:59

ההימור של דאלאס יצליח רק במידה ולוקה יחתום שם הארכת חוזה, בגלל שהוא מרגיש שמנסים להתחזק.
מקצועית אני לא מאמין שזה יעבוד. 2 השחקנים צריכים כדור ביד … ולוקה גם יודע מה לעשות איתו.
בנוסף יש את הצד השני ושם אין כ"כ מי שיישמור.
אבל שיהיה בהצלחה, לפחות יהיה משעשע, למרות שאם היה עובר לליקרס בתמורה לראס היה יותר מצחיק