האם אינדיאנה מסוגלים להתמודד עם בוסטון בלי האליברטון הפצוע? – סיקור משחק 3 של גמר המזרח / עמיחי קטן

האם אינדיאנה מסוגלים להתמודד עם בוסטון בלי האליברטון הפצוע? – סיקור משחק 3 של גמר המזרח / עמיחי קטן

האם אינדיאנה מסוגלים להתמודד עם בוסטון בלי האליברטון הפצוע? – סיקור משחק 3 של גמר המזרח / עמיחי קטן

אינדיאנה פייסרס – בוסטון סלטיקס (2- 0 לבוסטון טרם המשחק):

בוסטון פתחו את המשחק עם 6/6 מהשדה לעומת 5/6 של אינדיאנה ועלו ליתרון 16- 11, ובהמשך עלו ליתרון שיא של 24- 15, אך אז המגמה של אינדיאנה לכיוון הצבע בכל הזדמנות החלה להשתלם להם כשהסלטיקס החלו להחטיא, וההפרש החל להצטמצם. מקונל שעלה מהספסל הוביל מומנטום של הפייסרס, והרבע הראשון נסגר ביתרון מינימלי של בוסטון, 32- 31. שני סלים של טרנר השלימו את המהפך בתחילת הרבע השני, ומשם המומנטום כבר היה שייך לקבוצה הביתית, ובעיקר של אנדרו נמבהרד שקלע 17 נקודות ברבע השני לבדו. בצד השני, בוסטון בעיקר ירו שלשות ומצאו את עצמם בפיגור 18 לפני ריצת 8- 0 שקצת צמצמה, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לנבמהרד בשלשה שקבעה 69- 57 לאינדיאנה במחצית.

השליטה של הפייסרס המשיכה ב-6 הדקות הראשונות של הרבע השלישי, והם עלו ליתרון 84- 66, אך שם בוסטון הגיבו בריצת 10- 2 שצמצמה ל-10 בלבד. ובסיום הרבע השלישי ההפרש היה רק 9, 90- 81 לזכות הקבוצה הביתית. סל שדה אחד בלבד של הפייסרס ב-4 וחצי הדקות הראשונות של הרבע האחרון אפשר לבוסטון לצמצם ל-3, אך נמבהרד ומקונל דאגו לייצר נקודות ב-4 וחצי הדקות הבאות והיתרון של אינדיאנה חזר ל-8, כשנותרו 3 דקות לסיום. בשלב הזה, בוסטון קלעו 7 זריקות רצופות מהשדה, שלשה של הורפורד צמצמה ל-2 וסל ועבירה של הולידיי השלימו מהפך. סיאקם ונמבהרד החטיאו וגם טייטום בצד השני, וקרלייל החליט לאפשר לנבהמרד להוביל התקפה בלי לקחת פסק זמן, מה שהוביל לאיבוד כדור ו-2 של הולידיי מהקו, וזה 3 לבוסטון עם 1.7 שניות לסיום. הפעם היה פסק זמן ותרגיל שסידר לניסמית' זריקה לא רעה לשלוש, אבל הוא החטיא. בוסטון עולים ליתרון 3- 0 בסדרה עם ניצחון 114- 111, ויממה שנייה ברציפות בה יש קאמבק מפיגור 18.

טייטום הוביל את בוסטון עם 36 נקודות, 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-2 חסימות, ביניהן 15 נקודות ברבע הראשון, בראון קלע 10 מתוך ה-24 שלו ברבע השני, הורפורד קלע 23 עם 3 חסימות, כולל שיא קריירה בפלייאוף של 7 שלשות, הולידיי קלע 14 עם 9 ריבאונדים ו-3 חטיפות ודריק וויט קלע 13 עם 7 אסיסטים ו-4 חסימות. בוסטון ניצחו משחק בו הספסל שלהם קלע רק 4 נקודות, אבל גם משחק שבו הסנטר הפותח שלהם קלע יותר שלשות מכל הקבוצה היריבה.

אצל אינדיאנה, נמבהרד קלע 32 עם 9 אסיסטים, מקונל רשם 23, 9 ו-6, טרנר קלע 22 עם 10 ריבאונדים ו-5 איבודים וסיאקם קלע 22 עם 6 אסיסטים. אינדיאנה כקבוצה סיימו עם 5/22 לשלוש וקלעו 26 נקודות בצבע ברבע הראשון, 16 ברבע השני, 18 ברבע השלישי ורק 8 נקודות ברבע האחרון, כשהם זורקים יותר מדי מחצי מרחק ולא מצדיקים את זה עם 2/7 ברבע האחרון. התשובה לשאלה בכותרת היא חיובית, אבל לא מספיקה, כי מפיגור 3- 0 אינדיאנה לא יחזרו.

נסיים בבונוס קטן:

אחד מהביטויים השגורים בפי חלק ממגיבי האתר בתקופה האחרונה הוא "עגלות", כאשר מגיב שעולה על עגלה של קבוצה מסוימת מעיד על עצמו שהוא תומך בה וסבור שהיא תנצח (תקנו אותי אם יש צורך בכך). ביום שישי האחרון שמעתי ברדיו שיר שנתן לי רעיון לשיר על העגלות האלה, ונסיים איתו את הסיקור הזה.

עגלה של קבוצה
בפלייאוף תרוץ
היא תופסת תאוצה
עם מגיב חרוץ
המגיב ממשיך בלי פחד
ובבלוג מגיב
עוד מגיב שם ועוד אחד
עם חברו יריב

המשחק נגמר פתאום
העגלה הודחה
היושבים נפלו לתהום
איזו מבוכה
לפנות ערב כל גולש
פתרון מצא כך
כל מגיב בלי להתבייש
עגלה חדשה לקח

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
114 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/05/2024 10:05:16

חחחחח קנית אותי עם שיר העגלות

קפיץ
26/05/2024 10:32:57

העגלה של בוסטון ממשיכה לשייט בניוטרל בירידה עם הרגליים בפישוק. עכשיו רק חסר שמי שתצא מהמערב תגיע חבולה עייפה ופצועה וללא כוכב או שניים ונקבל אליפות עם כוכבית יותר גדולה מהבועה או העונה המקוצררת של הספרס. רק בריאות

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:03:40
Reply to  קפיץ

+/-1966
כבר ברור שאם הסלטיקס מביאים תואר 18 הוא יהיה עם כוכבית גדולה כמעט כמו זו של הלייקרס בבועה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/05/2024 11:47:52

אתה שוכח שאצל הסלטיקס פצוע אחד מהכוכבים המובילים ושחקן הפנים המרכזי והציר הפותח במקומו בשלהי הקריירה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/05/2024 15:21:46

כוכבית שמוכבית חחחחחח
אליפות זאת אליפות.

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 16:09:59

וואלה צודק!
אליפות זו אליפות
וכוכבית זו כוכבית

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/05/2024 16:15:09

כל ההתנצחויות האלה,
עושים לי חשק לדגדג את החור של הישבן ולתקוע פוק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/05/2024 11:46:53
Reply to  קפיץ

יש לציין שהסלטיקס חסרים את הציר הפותח שהוא מהכוכבים המובילים ומי שפותח במקומו הוא בשלהי הקריירה.

mkr
mkr
26/05/2024 12:31:29
Reply to  קפיץ

לא היה ככה לבוסטון מול ג"ס? הגיעו חבולים מהסדרות עם הבאקס ומיאמי.

The Pro
The Pro
26/05/2024 10:37:06

תכתוב שיר על העגלה של מינסוטה,
כאשר רוב גדול של רפי ההבנה באתר רכבו עליה עד לפני יומיים.

כולל טענות שהם העלו לרמה עילאית בגלל שהצליחו לנצח את הצב הסרבי,
ובוסטון לא קרובים לשם בגלל הדרך הקלה לגמר.

idk
idk
26/05/2024 10:43:25

אינדי פשוט פראיירים, לא יאמן שקבוצה בלי סטאר פאוור כזו היתה אמורה להיות עכשיו ביתרון 2-1.
מעניין אם רק לי קשה לצפות בהתקפה של בוסטון,
קבוצה ככ מוכשרת, התקפה ככ שבלונית.
הולידיי לא נוגע מספיק בכדור לדעתי.

The Pro
The Pro
26/05/2024 10:49:50
Reply to  idk

הם לא פראיירים, זאת הרמה שלהם מקום 2 במזרח,
והבדלי הרמות בין בוסטון ל-2 במזרח קיימים גם כאשר פרוזינגס בחוץ.

הולידיי לא צריך לגעת בכדור,
שיתן עצירות כמו שנתן במשחק הלילה וזה בדרך לגמר חד צדדי.

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:05:30
Reply to  idk

התקפה שבלונית זה על המאמן
וכן, לצערי הולידיי לא נוגע מספיק בכדור.
כולם צכים ללמוד ממנו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

זה מה שאשתו השניה של יאנוש אמרה לפני הגירושין. הוא לא נוגע מספיק בכדור.הוא טוב בחטיפות כדור

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
26/05/2024 20:39:57
Reply to  idk

פשוט זוועה משחק ההתקפה של בוסטון. הקבוצה פשוט לא מאומנת.
השלכת שלשות מן היקב ומן הגורן.
אם לא נכנס ,אינדי מובילים18.
אם מתחיל להיכנס אז בוסטון גונבים משחק.
זה לא כדורסל ,מצטער.

NBA בדם
26/05/2024 10:46:25

תודה עמיחי וסחתיין על השיר.
אוהדי אינדיאנה החליטו לעשות מעשה בעקבות עוד פסק זמן שנוי במחלוקת שקרלייל לא לקח שעלה לקבוצתם בעוד הפסד כואב:
https://giphy.com/clips/DefyTVNetwork-magic-criss-angel-mindfreak-4ndd63s5toTkJ2rSQl
הדרך של בוסטון לגמר:
https://giphy.com/gifs/LuckyCharms-food-cartoon-magic-QyPLKsSVKHAL8HQORY

עידו גילרי
26/05/2024 11:03:18
Reply to  NBA בדם

ששש…אם זה היה מאזולה היו כאן דם אש ותמרות עשן.

דה שוט
26/05/2024 11:20:01

צחוק צחוק הבן אדם הזוי נראה לי שהוא נכנס להלם – שוב!
במשחק 1 לא לקח טיים אאוט.
הכה על חטא.
מה קרה לו הערב?

עידו גילרי
26/05/2024 11:21:37
Reply to  דה שוט

איזה מבני האדם?

דה שוט
26/05/2024 11:23:20

קרלייל

עידו גילרי
26/05/2024 11:24:29
Reply to  דה שוט

לא יודע…גם אני הייתי לוקח טיים אאוט אבל תמיד יש את השיקול שזה נותן להגנה צ'אנס להתארגן. בוא נגיד שכשמלון לא לקח טיימאאוט פעמים באותה סיטואציה לא זוכר שמישהו התלונן…אולי זה קשור לתוצאה.

Last edited 4 months ago by עידו גילרי
דה שוט
26/05/2024 11:29:27

למאלון היה את מארי קלאץ׳ מוכח עם קבלות
ערב קודם במצב דומה קיד לקח טיים אאוט
8 שניות לא מספיק להגיע לזריקה טובה על כל המגרש מה עוד שראו 4 ירוקים בהגנה. זה בדיוק התפקיד של מאמן חד לזהות את זה ולעצור את המהלך. גם בלי חטיפה של הולידיי – לאן נמבהארד היה הולך?

Last edited 4 months ago by דה שוט
עידו גילרי
26/05/2024 11:32:56
Reply to  דה שוט

אני מסכים איתך. יש שיגידו שהוא תמיד היה בשוק…
https://twitter.com/i/status/1252068547821547520

דה שוט
26/05/2024 11:45:18

גדול חחח

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:34:17
Reply to  דה שוט

אתה לא מבין, ההגנה הירוקה היתה מתכווצת עליו והיה נשאר שחקן פנוי למסירה מהירה וסלקל…

דה שוט
26/05/2024 11:46:53

אף אחד לא היה מתכווץ הוא לא הצליח לעבור את הולידיי גם בלי איבוד היה מסתפק בזריקה בנפילה אחרי שכדרר על כל המגרש. הוא לא ג׳מאל מארי

עידו גילרי
26/05/2024 11:47:55
Reply to  דה שוט

לא מתאים לך לפספס סרקזם

דה שוט
26/05/2024 12:04:29

🤦‍♂️
יצאתי סטייק

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:32:55

שיקולשיליראבאק

עידו גילרי
26/05/2024 11:35:11

גאון!!!
אם רק היו כל המאמנים עושים כמו שאתה אומר

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 12:00:05

תודה
המחמאות שלך משמחות אותי מאד
נשיקות

עידו גילרי
26/05/2024 12:05:31

סבבה אני שמח שאתה שמח.
רק בלי נשיקות – אני יודע בדיוק איפה השפתיים והלשון האלה היו.

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 12:16:40

לא יפה
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/05/2024 15:23:58

חחחחחח דוקי רז,
אתה עמיד כמו מכונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣

Shenanigans
Shenanigans
26/05/2024 10:59:18

אין לאף קבוצה חבולה למודת קרבות מהמערב סיכוי לנצח את בוסטון.
השחקנים של בוסטון טובים מדי, בייחוד כשפורזי יחזור, מכדי להפסיד 4 משחקים. הם כלל הנראה יתפסו 4 משחקים של שלשות באחוזים טובים וינצחו. לא כי הם משחקים טוב או יפה, לא כי יש להם מנהיג או מאמן, אלא כי הם פשוט חבורה של שחקנים טובים בכדורסל.
לא קונה את זה שהם לא פגשו עדיין קבוצה טובה או שהם לא יהיו בטירוף כמו המערביות. פשוט ינצחו 4-2 וזהו.
החלוקה של מזרח ומערב לא רק פוגעת בהנאה ממשחקים טובים, אלא כמו במקרה השנה של בוסטון – מסדרת לקבוצות מסוימות דרך קלה יחסית לגמר, בעוד בצד השני יש קרבות לא נורמליים.
בהצלחה למערב.

עידו גילרי
26/05/2024 11:06:16
Reply to  Shenanigans

ההסטוריה הוכיחה כבר מספיק פעמים שצריך קבוצה כדי לקחת אליפות ולא מספיקה חבורה של שחקנים טובים בכדורסל. שאגב את זה אפשר להגיד על לא מעט קבוצות (גם לא הרבה).

Last edited 4 months ago by עידו גילרי
Shenanigans
Shenanigans
26/05/2024 13:56:02

לא זכורה לי קבוצה עם חמישייה/שישייה כל כך טובה ומאוזנת ובלי שחקנים אגואיסטיים, ובכל זאת מרגיש שהמשחק ההתקפי שלהם די בינוני.

עידו גילרי
26/05/2024 14:10:52
Reply to  Shenanigans

חמישיה שישיה מאוזנת לא אומר שזאת תהיה אשכרה קבוצה טובה. העובדה שהם עובדים ביחד טוב זו בדיוק המשמעות של קבוצה.
אתה יכול להגיד שמשחק ההתקפה שלהם לא מהנה או לא מתוחכם אבל בכל קנה מידה עובדתי משחק ההתקפה שלהם הרבה מעל לבינוני.

Last edited 4 months ago by עידו גילרי
דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:09:40
Reply to  Shenanigans

אני לא בטוח שהסלטיקס יקחו בסוף אבל חושב שהם צכים לקחת כי הם טובים מדיי. הגמר הוא למאזו להפסידו. הסלטיקס כיחידים עם פרוזינגס הכי מוכשרים באין BA. גם הספסל עם הורפורד ופריצארד ספסל טוב+

Shenanigans
Shenanigans
26/05/2024 13:57:20

אכן. קבוצה אדירה ועם שחקנים שאני מאוד אוהב ומעריך (חוץ מטייטום, סליחה)

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 14:35:56
Reply to  Shenanigans

אין על מה להתנצל, אני זה שהדביק לו את הניק טומטום.
הוא לא חכם במיוחד אבל מוכשר בטירוף.
מה שעוד אני מעריך בו זה למרות שהוא קצת עם אף למעלה, בסך הכל הוא ילד טוב של אמא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣

שיר העגלות ענק

קח עוד גירסה

הופה הופה הופה היי העגלה דוהרת דה שוט נוהג לתפארת שומעים ברדיו כוורת
האשך צועק ברוח מקונללל היא כה יפה נוסעים לחיפה
בת גלים שם אוספים את רזיאל ישר מהנחשולים
גלשן עם לפריקון אוסף מדוזות כמו טייקון
מתלונן ומתאונן שמטגנים את מאזולה בשמן קנולה, רוצה פסק זמן שחבל על הזמן
לפתע אדם צועק גוטן מורגן, זה פופרס משווק הדייפרס, בא כל הדרך מברלין לחפש תבלין ולסדר ירושה במחלף מורשה
סוחב איתו קצת ירוק עם חולצה של טייטום רוצה על ביבי לירוק
משם עוברים לנשר כדי לחדש עם גיא הרשע את הקשר
מנופף לנו על האש במנגל שומע סינגל של גוני קאש, מספר לנו שבוקר נראה כמו רביב דרוקר מבין שסרבר זה לא רק שרת ואישיבה מבין כדורסל כמו טושיבה
לפתע רואים תרנגולת עם כרבולת מטילה ביצים מתחת לעצים מהופנטת ליד בחורה לוהטת יד ביד עם המהפנט על הקורקינט
בוא הצטרף, אני מחפש נחלה הוא עונה גיליתי מסעדת מישלן כמו פרננדו מגלן, מגישים סטייק לא פייק, אוכל עוגה עם חולצה סרוגה ומצטרף תכף לעגלה
בדרך שומעים מסיבת טבע ברבע לשבע יורדים למנוחה לארוחה אולי לתפוס איזה בחורה לתנוחה לפתע שומעים זמזומים למרות שמדמיינים מזמוזים מי שם?
הנה מומי החציל האציל, ברצ'יק עם איזו צ'יק וזן מאסטר עם לוקה פוסטר
עולים כולם לעגלה כבר אין מקום גולשים בהופס דוט קום
עוברים ליד הטכניון שם פוגשים את גילרי עידו עם אחיו לצידו
לא מצטרפים לרפי הבנה הם צועקים לעונה הבאה אינם דואגים תכף ברוני יגיע הם שואגים
יש לנו עגלה משלנו תכף מאנו אברי ועגל קופצים ואת הדגל מניפים לאריזונה ומיניסוטה נוסעים אולי בסן אנטוניו את פופ מבקרים
משלחת מחקר על הnba אבל בסוף פרופסור לס אומר אין BA.
לס הוא על הכס באטלנטה מרקיד בבריכה בחורות זוהרות אדירות פזורות מומחה הוא לחדירות.

דה שוט
26/05/2024 11:17:42

חחחחח וואן אוף דה גודס קבל ציון 100 ולעמיחי ציון 100 גם
הנה השיר שלי – שימו לב לחרוזים:

אינדי פראיירים היו צריכים להיות כבר בפלוס 1:2
הולידיי שיחק חולה חחח כן בטח
לוקה יכניס את אַמְתִי ו-דָמְתִי (aka טייטום ובראון) לסל

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:25:51

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק
אולי לס ישר יתן MA
אתה צריך לעשות את זה סטייל RUN DMC או הביסטי בויז במפגש הופס.
ET יעשה קולות רקע

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

🎶❤️💕👍ענק ,לס אם יוציא ספר חדש ,יהפוך את הפסוק שלך לפתיח של הספר שלו.קראתי פעם אחרי פעם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/05/2024 15:26:40

פאאאאאאאאאאאאאק
שמעון אתה MVP אמיתי.
מדהים מה שמסתתר אצלך

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 15:29:23

חחחחחחחחח אדיר

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:01:49

אניחי (השימוש במקור), אינך אדגר אלן פו אבל השיר חביב.
חסר בו בית על העגלה של תלמה ולואיז ומה קורה שנשארה רק קבוצה אחת?

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:12:54

והסיכום שלי
גוד בלסס ג'רו הולידיי
סטיבנס הביא אותו בתור ווינר אמיתי שעושה את הדברים הנכונים בזמן הנכון.
עם הניסיון הזה והשקט של הולידיי הסלטיקס השתדרגו בגדול על חשבון מרכוס סמארט. מרכוס אולי היה הלב של הקבוצה אבל בניתוח השתילו לב חדש מהניילונים וגם סידרו אותו יותר כלכלית. אז טעיתי, כשצריך הוא הגיע.
על הורפורד, אגב ראיתי את כל הרבע האחרון ברכבת, אין כבר מילים. זה לא רק השלשות (הפנויות לגמרי יש לציין), אלא ההאסל בהתקפה בעיקר בסוף ו 3 ריבאונד התקפה שזה כחצי ממה שהסלטיקס לקחו. בקיצור הסלטיקס בנויה טוב, חבל שהמחליפים לא התבלטו היום למעט חבייר טילמן מבחינתי שנתן הגנה מצוינת ודברים שאינם בסטט. אני מקווה שישתפר ויתחיל לזרוק יותר ומכל הטווחים.
האוזר מבחינתי כאוהד ירוק, הוא אכזבת הטורניר. ציפיתי שלפחות את השלשות היותר פנויות הוא יכניס אבל הוא מוכיח לי כל פעם שאינו מתאים למעמד. נראה מה יהיה איתו בשנה הבאה. מאמין שאם הוא לא יתעורר פתאום, סטיבנס יתריד אותו או שיידחק יותר עמוק ברוטציה כי הוא גם, בדרך כלל, חור גדול בהגנה.

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:17:10

אגב, מאזו היה בסדר יחסית למאזו הטעות היחידה שאני ראיתי היתה בזריקה השניה של הולידיי בלוף המשחק. אני הייתי מחמיץ אותה בכוונה בשביל לבזבז את השנייה וחצי שנותרו בשעון. אם הכדור היה חוזר לאיזו יד היתה מתבזבזת עוד שניה ולא היה לקרלייל זמן לקחת פס"ז ולקבל עוד זריקה לשלשה של נמברד. אם השלשה הזו היתה נכנסת הסלטיקס עשויים היו להפסיד.

דה שוט
26/05/2024 11:34:54

טעות איומה שלך רזיאל!!! בחיים לא להשאיר לגורל הזדמנות לנצח אותך. בטח לא כשאתה פייבוריט ברור. קח 3 הפרש, מקסימום הארכה. לא לתת לפוקס להרוג אותך

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:40:40
Reply to  דה שוט

היה שניה וחצי בשעון, כשהשתלטות על הכדור זה לפחות שניה. לא היו מגיעים בכלל לזריקה לפני הבאזזר שלא לדבר על פוקס.

עידו גילרי
26/05/2024 11:41:43

השתלטות על הכדור יכולה להיות גם אפס שניות.

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:59:09

אהההה, הטרלה?
יופי נחמה
אם אני זורק מספיק חזק (!) על החישוק ודואג שהכדור יקפוץ לצד ימין בזווית של 30 מעלות ליד טייטום ואז אני יכול לתפוש ריברונד תוקף, לעשות סטפבק ל 3 ולקבור שלשה שתעלה את ההפרש ל 5 ותשאיר לך ולקרלייל 0 שניות להשוות…

עידו גילרי
26/05/2024 12:00:42

לא, זה לא הטרלה חבל שאתה לא מבין. זו הסיטואציה הנפוצה.

דה שוט
26/05/2024 12:05:55

רזיאל נתת פה איירבול עם ההחלטה שלך שעדיף להחטיא את השנייה. בעצם אפילו גרוע מאיירבול – עשית טנוקא בירד חחח

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 12:18:46
Reply to  דה שוט

שום טינוקא ושום לארי בירד.
הזמן מתבזבז בלי פסק זמן ובלי שמוכנים להתארגן למסירה.
אם היה 3 או 4 שניות, סיפור אחר.

עידו גילרי
26/05/2024 12:23:15

איך הזמן מתבזבז בדיוק. שחקן לוקח את הריבאונד וישר יש טיימאאוט.

דה שוט
26/05/2024 12:29:04

אתה מבזבז את זמנך יש לו תגובה פבלובית למאזולה

דה שוט
26/05/2024 12:33:37

הודעה זו נמחקה
🙂

Last edited 4 months ago by דה שוט
thetroll
thetroll
26/05/2024 19:43:51

מעולה דוק

golan
golan
26/05/2024 11:34:49

תודה על הסיקור.
אחלה שיר…
מי שרוצה לספור כוכביות כי הדרך של בוסטון "קלה", שיהיה לו לבריאות. זה נשכח אחרי 2 כוכביות +- (מי עוד זוכר כשהיתה עונה מקוצרת = כוכבית)
בשורה התחתונה מקבלים עוד דגלון לאולם וטבעת.

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:37:45

הנה עוד משו שמצעתי על חבייאר טילמן.
זה לא האופנס אלא הדיפנס ומה שלא בסטט אולי חוץ מה +/-
Give Tillman his flowers. With +12 in 13 min, playing tough defense and literally not allowing Siakam to shoot, he changed the momentum of the game and led to this huge comeback. Way to go Xavier! 

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

פארוק חבר טוב שלי אוהד מילווקי באתי אליו לדפוק סטייק טומהוק ,יחד עם ארק זה דליקטס.פתאום אני רואה את פארוק בא עם סולם לאמצע הסלון ,שמה פארוק באנו לצבוע את הבית? הוא לא לא ענה עלה בסולם עד השלב האחרון ,ודפק את הראש בתקרה!
למה תקרה? לשם היינו מגיעים אם הולידיי שבטמטום שלנו הגיע לסלטיקס.
הוצאתי עוגת שכבות מרזולן ,זה תמיד מנחם אותו.
שאלתי את פארוק מה אתה אומר על המשחק.התשובה זוחל על הרצפה ודופק את הראש ברצפה אם אני אוהד אינדי .במקום 2-1 לאינדי יש 3-0.מפה לא יוצאים בשלום לא סוגרים הפרש כזה.זה כמו שאתה כמה שאתה מהפנט תשב עם לארסה פיפן תזמין אותה לסחלב.ואחר כך….. .זה יקרה בטח לא.זה הסיפור עם אינדי.
ולבסוף הסלטיקס .הלכתי לבית קפה ,הבטיחו לי מעדנים תוצרת סלטיקס.הזמנתי עוגת גבינה בסקית,אני טועם וממשיך לטעום,לכל הרוחות זה סלטיקס?קראתי לשף הראשי , שאל אותי מה הבעיה?עניתי אני לא מרגיש בכלל טעם של גבינה.מה התשובה?
ממתי עושים עוגת גבינה מגבינה?
תאמינו לי אפילו רזי ,הכהן הגדול ורב הראשי של הסלטיקס יצא עם טעם רע בפה.תשלחו לו דחוף סברינה.

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 11:55:19

הייתי הולך על העוגת גבינה תוצרת פולניה.
סבתא של ז"ל היתה מכינה עוגות גבינה ללקק תאצבעות ובלינצס אלוהיות.
לך על הבלינצ'ס ההונגרי
https://www.youtube.com/watch?v=e6kStOgWIxA

גיא רוזן
26/05/2024 16:00:30

הצעות לשיפור:
.
*טומוהוק עם וויסקי זה המתבקש, אבל הכי טעים? עם טקילה (עדיף פטרון, ואם פטרון אז אנייחו, ובניגוד גמור לנוהג במקום להגיש עם קרח פשוט לשמור את הבקבוק במקפיא). בגלל שאת הטומוהוק ממליחים אחרי הפריסה, הביס מהסטייק נותן את המליחות שהולכת טוב כל כך עם טקילה.
*עוגת גבינה באסקית. לא יצא לי בארץ לטעום אפילו פעם אחת גרסה מוצלחת של עוגה נהדרת זו, שבמיטבה בועטת בכל מוסכמות עוגות הגבינה (מינמום מרכיבים, אפייה בחום גבוה שמביאה לחוץ שרוף ולכן השם האמיתי "עוגת גבינה באסקית שרופה", ופנים רך וקרמי),
מי שמזדמן לו להגיע למסעדה באסקית אמיתית (לא חייב בספרד/צרפת. יש לא מעט מסעדות באסקיות ברחבי העולם) –
אסור לפספס את מעדן זה.
*להמתין לחזרתו של השרוך הליטאי לפני ששופטים את טיב הסלטיקס.

Zvika Bar-Lev
26/05/2024 11:59:51

האמת אני לא מבין למה חושבים שהליברטון זה עד כדי כך פקטור. נכון הוא אחלה שחקן, ובכלל אינדי עשתה מעל ומעבר בפלייאוף עד עכשיו וגם ב3 המשחקים מול בוסטון, אבל בסוף גם בלי פרוזי בוסטון טובה יותר, בטוח מנוסה יותר, ולכן לכולם היה ברור מי תנצח בסדרה.

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 12:11:28

שיר העגלות חזק והוא הדבר הכי טוב שיצא מהפלייאוף במזרח

קונפרנס אחד תאווה לעיניים, 4 קבוצות חזקות איכותיות, אפילו סטאר פאוור של הכוכבים המזדקנים סתם לתיבול, העבר ההווה והעתיד של הליגה כולם במערב, ובמזרח גם הכוכבים שיש נפצעו חחחחחחח
בוסטון ממשיכה בטיול, לצערי כנראה בדרך לאליפות. הם פייבוריטים על פני העגלה שלי עם לוקה שצפוי להיות חבול ומוכה, או על פני מיני שתצטרך לגייס קאמבק שני ברצף מהאגדות כנגד כל הסיכויים.
לא משנה מי מנצחת מהמערב, אני מקווה שהיא תתעלה על בוסטון.
לגבי דאלאס יש סיבות להאמין שתנצח בסדרה כזו, אני מאמין שיהיה קל יותר לעצור את טייטום מאת שג"א(כמו שיותר קל לעצור את אנט מאשר היה את שיי), אבל העומק אוי העומק, העובדה שיש להם חמישייה מפחידה, גורמת להם להיות פייבוריטים בסדרת הגמר המסתמנת מול דאלאס, הייתי אומר שזה 60/40. נקווה שבמשחק הרביעי יתנו בלואואאוט לאינדי ויגיעו זחוחים ושאננים לגיים 1, שניצחון בו יפתח את הדלת להפתעה. בנוסף, לדאלאס היתרון בקלאץ' עם שני שחקני הקלאץ' הטובים בליגה. בוסטון עושה לאוד מנג'מנט ללטבי בגמר הקונפרנס חחחחחחח אם הייתה להם תחרות הוא היה חוזר כבר, הם יודעים שהם בקרוז קונטרול אז אפשר שינוח יתאושש ויתחזק, איתו הם פייבוריטים מול כל קבוצה בליגה.
בעובדה שטייטום ובראון הם FRAUDS ננוחם

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 12:23:56
Reply to  zenmaster

אני מאמין שטייטום עוד לא נתן את המשחק הכי טוב שלו בפלייאוף. הדואו הירוק אולי פחות טוב מזה הכחול אבל ששאר החמישייה תעשה את ההבדל מול דאלאס. חוץ מזה, לדעתי מאזו לא כזה אהבל ויבין שצריך לתקוף דרך לוקה שהוא מגן בינוני. תשאיר את לוקה על טייטום ויש חדירה לסל קל או הוצאה לשלשה קלה של הורפורד…

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 12:28:34

הרבה יותר קל להתמודד עם טייטום בהקשר הזה מאשר עם לוקה. בשני המשחקים הראשונים אפשר לראות איך מיני זורקת עליו דרופ סוויץ' בליץ ושאר בונבונים ובכל פעם נתקלים בבעיה אחרת בעיקר עקב יכולת המסירה שלו, שלטייטום אין באותה הרמה. אני מאמין שטייטום הוא לא הבעיה של דאלאס בסדרה הצפויה הזו, כי שיי/אנט הם כוכבים שהרבה יותר שקה להתמודד איתם הגנתית. הבעיה היא ששיי הוציא כדור לגידי ואיזיאה ג'ו, וטייטום יוציא כדור לבראון/הולידיי/ווייט/הורפורד/פורזי

yaniv
yaniv
26/05/2024 12:25:04
Reply to  zenmaster

מסכים איתך שבוסטון פייבורטים אבל מצד שני יש לדאלאס יתרון גדול בצבע.לא הרופורוד וגם לא פרוזינגיס יצליחו למנוע מלוקה וקיירי לחדור ואז או האלי הופ או סל קל.השאלה תהיה ההגנה של דאלאס עד עכשיו הייתה מצויינת אבל בוסטון זה ליגה אחרת בטח עם פרוזינגס חוזר

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 12:30:41
Reply to  yaniv

נכון לדאלאס יש הרבה יתרונות וזה אחד מהם. אם מיני עולה ומפתיעה לצערי אפשר לסגור את הסיפור ולתת לעגלה הירוקה לחגוג. אמרתי כבר בדדליין שהיחידות עם סיכוי מול בוסטון זה דנבר ודאלאס. דנבר אם הייתה עולה נראתה כפייבוריטית, דאלאס לדעתי הרבה תלוי בפציעה של לוקה. מצד שני יש לך את לוקה שבא לשחק מול פורזי שהתעקש לחרב לו את תחילת הקריירה(באופן יחסי) ואת קיירי שחוזר לבוסטון ככה שמעניין יהיה בכל מקרה

דה שוט
26/05/2024 12:30:19
Reply to  zenmaster

כל מילה! ומשפט הפתיחה הכי טוב 🙂

thetroll
thetroll
26/05/2024 19:51:48
Reply to  zenmaster

קצת מוזר להגיד על שחקנים שנתנו בשני המשחקים האחרונים כל אחד מהם מעל 35 נק באחוזים טובים כשהם מוסיפים לזה עוד אס רב וכ' שהם frauds. לפחות בעייני. פשוט שחקנים טובים.

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 20:06:25
Reply to  thetroll

שחקנים טובים אין ספק. Frauds בהתחשב בכך שהם צמד הכוכבים בקבוצה הטובה בליגה. בהשוואה לכל צמד כוכבים אחר הם חלשים

thetroll
thetroll
26/05/2024 20:16:55
Reply to  zenmaster

בעייני לא. היום בוסטון קבוצה יותר מאוזנת (בדיוק כפי שאמרת – וזה בגלל הולידיי פורזי וויוט) אבל צריך לזכור שזה דואו שהגיע ללא מעט גמרים אזוריים או לגמר הכללי וזה גם עוד לפני שהגיעו החיזוקים האלה. הם כוכבים אבל בלי הילה של כאלה שזכו כבר באליפות סטייל קרי לברון וכ' ולכן יתכן שעדין לא נחשבים מוכחים לחלוטין. אני מקוה בשבילם שבפליאוף הזה זה ישתנה עם כל החיבה שיש לי ללוקה. בכל מקרה זה לא ממש משנה בסוף זה מה תהיה התוצאה ובנתיים מסכים איתך שהם עדין לא שם ממש למעלה בשורה הראשונה.

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 20:25:09
Reply to  thetroll

גם ללוקה/אנט/שיי אין אליפות אבל ההבדל בין השמות שציינתי לבראון-טייטום הוא שמיים וארץ. עם הסגלים שהיו לצמד הזה כל אחד מהכוכבים הצעירים האחרים היה היום בין טבעת לשושלת אפילו בוקר כבר היה עושה משהו. ההפסד לגולדן של 22 הוא בושה שלא תיאמן, קבוצה של סטף עם וויגינס כאופציה שנייה, קליי ודריימונד בזקנתם, פול וקוון לוני לא אמורה לדגדג את הסגל שהיה להם אז, בסוף סטף התעלה וטייטום בראון מכרו את הסדרה. כך גם מול ג'ימי, כך גם בכל שנה בה הודחו בטרם עת. תמיד הובילו במאצ'אפ הקבוצתי, והובסו במאצ'אפ האישי.
ולראיה, עם כל צמד כוכבים אחר, האליפות הייתה סגורה ולא היה מתח. ג'רו-ווייט-פורזי-אל זה עדיף במרחק שנות אור על וושינגטון-גאפורד-לייבלי-ג'ונס, אבל כקולקטיב כולנו מאמינים שברגע האמת, לוקה וקיירי הם שחקנים שיתעלו ובראון וטייטום יחנקו.
וזהו עצם העניין

thetroll
thetroll
26/05/2024 20:32:31
Reply to  zenmaster

טוב עכשיו אני ממש לא מסכים איתך 🙂
מה היה להם? מרכוס סמארט העגלה הזאת? הטיים לורד הפצוע האנגלי? שפעם אחת לא תרם באמת. אני תמיד חשבתי שהם מעולים רק שאין סביבם בכלל קבוצה כלומר ממש ההיפך ממך. תזכיר לי עם איזה כוכבים הם שיחקו? השנה זו הפעם הראשונה מאז שאני זוכר אותם שיש שם סגל אמיתי וחזק לכן הימרתי עליהם השנה כאלופים. ודרך אגב כלום עוד לא סגור לוקה וקיירי בהחלט יכולים לקחת עם סגל פחות טוב משל בוסטון – על זה אני מסכים ללא ספק.

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 20:42:29
Reply to  thetroll

היה להם את אותו הסגל שיש להם היום, רק עם השמות שציינת וארון נייסמית במקום ג'רו ופורזי. במקרה הזה היה אמור להיות להם יתרון גם בצמד, וכאן השבר הגדול. איכשהו, הצמד של סטף וויגינס התעלה על בראון וטייטום. כולנו מסכימים שבראשון על הנייר עדיף בהרבה על וויגינס, וסטף הוא שחקן טופ 5 באותה השנה. כלומר טייטום היה רחוק מאוד משם, ונחנק לגמרי בגמר. בכל מקרה, יחסית לריצה לאליפות של שחקן בקבוצה בנויה ולא קנויה, שאינה סופרטים ונבנתה בעיקר בצורה "היפה", הריצה של טייטום הרבה יותר דומה לאלו של דוראנט מאשר לזו של דירק, וגם בזו של דוראנט, דוראנט סטף וקליי לא נתנו פתאום לשון ליבינגסטון וזאזא פצ'וליה לסחוב אותם במשחק חחחחחחחחח

thetroll
thetroll
26/05/2024 21:34:49
Reply to  zenmaster

אז לפחות אנחנו מסכימים שעד היום היה סביבם סגל מצ'וקמק והשנה זה באמת סגל טוב ובוא נגיד שאנחנו מסכימים שזה שלהם להפסיד כל הלחץ עליהם. אני גם מסכים איתך חד משמעית שאין ספק שהקבוצה שלהם טובה מדאלאס כך שאם דאלאס תיקח זה לגמרי עליהם. טוב נראה. לגבי גולדן סטייט אני לא בטוח שאני מסכים איתך אולי נדבר על זה בהזדמנות אחרת פשוט חייב לזוז פה. בכל אופן אחלה דיון תודה 🙂

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 21:36:42
Reply to  thetroll

חחחחח סבבה דווקא יש לי תשובה.
תודה גם לך חבר:)

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 12:14:57

ואם כבר מדברים על קלוזרים – אינדי הם סופט בייבי סופט, איבדו שני משחקים בסדרה הזו מבין הידיים. מצד אחד אפשר לטעון שבוסטון פשוט כל כך טובים שזה נראה קל, סטייל הגולדנים של 2017, אבל טענה כזו תעלה גיחוך עם היכולת שהם מציגים בינתיים ועם העובדה שכמעט ונמצאו בפיגור מול אינדי עם האליבורטון פצוע. מעלה בי אופטימיות לראות את נמבהרד ומקונל כי אם זה מה שהם עושים לבוסטון מה יעשו לה לוקה וקיירי…

דה שוט
26/05/2024 12:32:02
Reply to  zenmaster

אתה שוכח דבר חשוב – בוסטון עד כה משחקים ב-50% מהכוח שלהם. למה? כי זה מספיק להם בליגה השנייה. בגמר הם יעלו הילוך. זה מפחיד

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 12:37:42
Reply to  דה שוט

לא מאמין בזה. קשיחות זון וINTENSITY זה לא דבר שמכבים ומדליקים. במשחק צמוד אני מעדיף את הכדור בידיים של לוקה/קיירי 1000 פעמים על פני טייטום/בראון

yaniv
yaniv
26/05/2024 12:39:12
Reply to  דה שוט

השאלה האם אתה יכול לעלות הילוך,אחרי שכל הפליאוף אתה משחק בנמנום קל ואתה יודע שבכל מקרה בשורה התחתונה אתה מנצח אז אתה נמצא באנרגיות ובמצב נפשי אחר ואז פתאום לבוא ולשחק כמו שמיני שיחקו מול דנבר למשל או כמו שדאלאס משחקת לאורך כל הפליאוף זה לא דבר קל ופשוט לעשות בכלל.

דה שוט
26/05/2024 12:58:41
Reply to  yaniv

יניב וזן שניכם צודקים. אני רק מעלה אפשרות

Don
Don
26/05/2024 15:03:09
Reply to  zenmaster

יש מצב שלוקה וקיירי יתקשו מול הסלטיקס.
צריך לראות משחק מס 1.
עדין לא נגמר המערב. נראה היום.

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 15:05:53
Reply to  Don

עדיין לא נגמר המערב בוודאי, אבל כרגע הוולבס בעמדת נחיתות גדולה משהו כמו 80/20 לדאלאס.
יש מצב לכל דבר, על הנייר הנחתי שהסלטיקס יקשו מאוד בעיקר על קיירי(עם לוקה יש את עניין הפיזיות) אבל ציינתי שאם נמבהרד הגיע ל30 זה מעודד עבור קיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

נגמר נגמר הטקס תם

קפיץ
26/05/2024 12:19:18

בוסטון ניצחו הערב את טרנר 12:1 בחסימות. בלי פורזי. נגמרו המילים על דרק וייט, העז של הופס

רפיקי
רפיקי
26/05/2024 12:35:03

הסלטיקס כמו כל עונה בשש עונות האחרונות לא מצליחים להוציא מעצמם יותר מ70 אחוז יכולת העניין הוא שהשנה הם כל כך יותר טובים מכולם שזה יספיק.

היחידים שיכלו לנצח אותם בסדרה היו דנבר אז הסלטיקס חייבים לאדוורדס תודה גדולה.

יגמר סוויפ או גנטלמני במזרח וששה משחקים בכללי ללא תלות מי תיהיה מולם.

זו תיהיה אליפות קודם כל של גנרל מנגרים מתחיל מאיינג,והמשיך אותו יפה סטיבנס, היכולת לשמור על רמת תחרותיות גבוהה (כמעט כל שנה בגמר) ובכל זאת להצליח להמשיך להשתדרג, עם החלטות לא קלות. למרות החוזים הענקיים שמגיעים לכוכבים
בליגה שקבוצות אחרי אכזבה אחת מפרקות תחבילה, להצליח לשמור על תחרותיות ברמה גבוהה למרות האכזבות ולהמשיך להשתדרג זה הדבר הכי קשה

zenmaster
zenmaster
26/05/2024 12:46:43
Reply to  רפיקי

כל שלושת הGMים המועמדים כעת לאליפות עשו מהלכים גדולים. בבוסטון היו הכי הרבה כלים וההבאה של פורזי וג'רו זה חתיכת גיים צ'יינג'ר. בדאלאס עשו מהלכים גדולים בדדליין, בחרו בלייבלי והתעשקו עליו, וכמובן הטרייד על קיירי. במיני עשו בנייה מעולה וכמובן הטרייד הכה מדובר על רודי, יחד עם קונלי, ניקל ועוד שינויים גדולים שעשו בשנתיים האחרונות

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 13:35:38
Reply to  zenmaster

יצא לך לראות תמונות של קיירי אתמול?
הוא מסתובב עם תכשיט חדש של מדינת ישראל עטופה בדגל פלסטיז…
לצערי לא מצליח למצוא את קולאז התמונות שלו אבל מצאתי משהו אחר יותר טוב.
https://www.reddit.com/r/nbacirclejerk/comments/19007f0/long_time_palestine_freedom_fighter_kyrie_irving/#lightbox
רק נזכיר שפעם הוא היה מסתובב עם שרשר של ח"י, איזה אהבל!

Last edited 4 months ago by דוקטור רזי הופמן
yaniv
yaniv
26/05/2024 13:35:14
Reply to  רפיקי

זה לא מדוייק כי ברגע שיש לך 2 כוכבים צעירים שסך הכל בהחלט עונים לציפיות שלך אז הרבה יותר קל לשמור על תחרותיות ומן הסתם אתה לא תפרק אחרי אכזבה.בוא דבר איתי נגיד ובוסטון בשנתיים הקרובות לא יזכו באליפות(מה שלא כל כך סביר כי כרגע האליפות שלה להפסיד)

Drexler
Drexler
26/05/2024 13:27:13

בוא נרגיע קצת עם האנטי בוסטון , זו לא קבוצת שיקוצים עם כמה כוכבים שהתאספו לבנות קבוצת סופר טים, קבןצה שבמקום לרוץ להביא בראדלי ביל הביאה את וויט והולידיי, זו קבוצה שבנתה את עצמה במשך שנים , עם gm ששם אול אין על שני הכוכבים שהוא עזר לפתח, שלקח סיכונים השנה בבניית הקבוצה ,אם למישהו מגיעה טבעת זה בראד סטיבנס .
בוסטון הגיעו למצב הזה כי הם הרוויחו אותו , הם נתנו עונה סדירה מעולה כשקבוצות אחרות כמו מילווקי זרקו, קבוצה שעשתה הגנה כל השנה שגם הכוכבים שלה נותנים הגנה, אז נכון ההתקפה לא מתעלה לכדורסל מבריק, אבל כן יש חלוקה של הכדור בין השחקנים זה לא הירו בול של טייטום ובראון, כמו שהיה בשנים קודמות.
נכון שהמזרח יותר חלש השנה כי יש הרבה קבוצות צעירות חסרות ניסיון אבל יש שנים שהמזרח יותר חזק ויש שנים שהמערב יותר חזק ,2019 הייתה שנה מטורפת במזרח וגם 2021 הייתה יותר מעניינת במזרח מאשר במערב.
בסך הכל המזרח סבל שנים של קבוצות סופר טים של לברון במזרח שהיו הרבה יותר חזקות מכל מה שרץ מולו, כל דבר מאז זה שיפור .
אז כל מי שקוטל את בוסטון, תזכרו שהם באים עם הלחץ בגמר ,יתכן שהם יפשלו ואז תוכלו לחגוג ואם לא אתם מוזמנים לשים כמה כוכביות שתרצו אוהדי בוסטון לא ישימו ***.

yaniv
yaniv
26/05/2024 13:38:41
Reply to  Drexler

עזוב אותך מכוכביות בתור אוהד לייקרס שאליפות של בוסטון גורמת לי לעצקוקים קלים בגוף והדבר שהכי ישמח אותי זה שהם יתרסקו בגמר אז אני אומר לך שזאת אליפות מוצדקת ובלי שום כוכבית,כמו שאמרת מתחילת העונה הם היו הקבוצה הטובה בליגה אז גם אם לא שיחקו מבריק וגם אם המשחק שלהם לא יפה לעין בשורה תחתונה הקבוצה שהייתה הכי טובה כל העונה תזכה באליפות.
כוכביות זה לממורמרים.
או כמו שדה שוט כתב פעם לגבי ריאל בכדורגל.כולם יתעסקו בכוכביות אתם תתעסקו בהנפת הדגל לתקרה

גיא רוזן
26/05/2024 16:02:38
Reply to  yaniv

מדויק. כוכביות זה לממורמרים.
(יעיד ממורמר ששם כוכבית על הזכיה של הספרס ב-2007…)

דוקטור רזי הופמן
26/05/2024 13:44:09
Reply to  Drexler

מסכים כמעט לגמרי.
פיתח? צ'ק
טייב? צ'ק
רק לא ברור לי מדוע הוא נצמד למאמנים חסרי ניסיון?

thetroll
thetroll
26/05/2024 19:57:34
Reply to  Drexler

וואו דרקסלר איזו תגובה מעולה. הסכמתי עם כל מילה.

Klay Thompson
Klay Thompson
26/05/2024 20:32:47
Reply to  Drexler

אני חושב שעיקר התסכול מבוסטון זה הפער בין כמות הכשרון שיש להם לבין היכולת שהם מציגים על המגרש וההתקפה שמבוססת על בידודים שלא ממקסמת את היכולות שלהם. זה ממש מבאס לראות קבוצה ממש טובה שלא מצליחה להביא את עצמה לידי ביטוי. הייתי שמח אם הם היו מתמודדים עם אתגרים קצת יותר משמעותיים בדרך לגמר, זה היה מכריח אותם לשחק הרבה יותר טוב והם היו מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהם. בוסטון, הצופים והליגה היו מרוויחים מזה.

Last edited 4 months ago by Klay Thompson
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Klay Thompson

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ענק

NBA בדם
26/05/2024 14:20:13
Reply to  Klay Thompson

גדול

עגל
26/05/2024 15:00:53
Reply to  Klay Thompson

מעולה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/05/2024 15:29:57
Reply to  Klay Thompson

😂👌😂

thetroll
thetroll
26/05/2024 19:58:59
Reply to  Klay Thompson

ענק…. חחחחח חחחחחחח הרגת אותי חחח

אור
אור
26/05/2024 14:37:58

תודה עמיחי, אהבתי (גם) את השיר

מנחם לס
26/05/2024 15:39:30

משום מה אפילו כשאינדי הובילה ב-10 הייתה לי תחושה שהם הולכים להפסיד. אני לא מבין מה קרלייל מכניס את מקדרמוט כשכולם ממש לא שמים אליו לב. הדבר היחיד שעשה היה להכניס פולו-אפ בסוף. הוא מבוזבז לחלוטין. תודה עמיחי

Last edited 4 months ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Berch
26/05/2024 18:11:22

תודה על הסיקור
השיר מעולה
🙏😍

martin
martin
27/05/2024 1:00:16

כל כך ברור

גמר בוסטון מול דאלאס בלי לוקה הפצוע…

ירון, החלום
ירון, החלום
28/05/2024 2:57:03

בס"ד
תודה עמיחי המשורר, נהדר