סיקור צמד משחקי 7 / עמיחי קטן

סיקור צמד משחקי 7 / עמיחי קטן

סיקור צמד משחקי 7 / עמיחי קטן

ניו-יורק ניקס – אינדיאנה פייסרס (3-3 טרם המשחק):

הניקס חזרו לחמישייה שפתחה ברוב הפלייאוף עם אנונובי והארט שהיו בספק, ואנונובי גם קלע שני סלים מהירים לפני שיצא ולא חזר בשל הפציעה, אך ההתקפה של הפייסרס הגיעה חמה והם קלעו באחוזים גבוהים מהרגע הראשון. במשך 9 דקות הניקס עמדו בקצב, והיתרון של אינדיאנה היה 26- 22, אבל השלשה של האליברטון שהביאה את הפייסרס ל-26 הייתה 3 הנקודות הראשונות שלו מתוך 14 סך הכל ברבע וההתקפה של הניקס נתקעה מנגד, כך שבסיום הרבע הראשון היתרון של הפייסרס היה 39- 27 כשהם עם 76.2% מהשדה, 77.8% לשלוש ו-11 אסיסטים על איבוד בודד ברבע הראשון עם הכי הרבה נקודות בתולדות משחקי 7.

הרבע השני נפתח עם ריצת 6- 0 מהירה של אינדיאנה שכבר עלו ליתרון 18, מה שהביא את הפרשנים להזכיר שרק לפני שבועיים קליבלנד חזרו מפיגור 18 בשלב דומה של המשחק כדי לנצח את אורלנדו במשחק 7, ושזה הקאמבק הגדול ביותר בתולדות משחקי 7 עד כה. אלק ברקס שמע וקלע סל ועבירה, אך נענה בריצת 7- 0 ויתרון שיא של 22, לפני שהוא והארט צמצמו קצת את ההפרש. ריצת 12- 4 צמצמה ל-14 את ההפרש כשאינדיאנה החלו קצת לאבד כדורים, אבל הם המשיכו למאן להחטיא וכך ההפרש חצה את קו ה-20 שוב כשנותרו 2 דקות להפסקה. ברונסון הצליח לייצר קצת נקודות וסגר את המחצית עם 8 אסיסטים, האחרון שבהם לדיווינצ'נזו שקבע 70- 55 לאינדיאנה בהפסקה, אחרי מחצית של 76.3% מהשדה מצד האורחים.

הרבע השלישי נפתח ב-2 דקות של הגנה טובה מצד הניקס, וריצת 7- 0 צמצמה את ההפרש ל-8 בלבד, אבל האליברטון ענה בשלשה. ברונסון ענה מיד בשלשה משלו והארט צמצם ל-6 בלבד, ושוב דיווינצ'נזו צמצם ל-7 אחרי סלים של נמבהרד וניסמית', אבל הפייסרס הגיבו בריצת 7- 0, ועוד ריצת 9- 0 אחרי סלים של הארט ומקברייד, כשבינתיים ברונסון מצטרף לחבר הפצועים ואחר כך יתברר שגם הוא לא יחזור לשחק. ברקס ודיווינצ'נזו נותרו לבד במערכה והם הצליחו לייצר נקודות, אבל מול ההתקפה של אינדיאנה לא היה אף אחד שיכול היה להתמודד אצל הניקס, ואחרי 3 רבעים היתרון של הפייסרס היה 101- 84.

הרבע האחרון הוקדש בעיקר לשלשות של דיווינצ'נזו, שניפץ את השיא של משחקי 7, ובנקודת החצי של הרבע ברקס גם קלע כמה סלים שצמצמו ל-13, מספיק כדי לגרום לריק קרלייל לקחת פסק זמן ולהחזיר את האליברטון וטרנר, שדאגו לייצר ריצה אחרונה ולסגור סופית את המשחק, יחד עם נמבהרד וניסמית' שקלעו בכל הזדמנות שהייתה להם. הארט יצא בעבירות וזכה לתשואות מהקהל, דיווינצ'נזו הגיע ל-39 נקודות, וכשנותרה דקה לסיום הכריז ת'יבודו על כניעה והעלה את המחליפים, שאפילו לא זכו לזמן משחק של ממש, כי שתי הקבוצות רק העבירו את הזמן וחיכו לעבירות 24 שניות. בסיום, 130- 109 לאינדיאנה, שמשיגים את ניצחון החוץ הראשון והאחרון בסדרה וכבר ביום שלישי יהיו בבוסטון במשחק 1 של גמר המזרח.

האליברטון הוביל את אינדיאנה עם 26 נקודות ו-6 אסיסטים, נמבהרד קלע 20 וחילק 6, סיאקם קלע 20, ניסמית' קלע 19 ב-8/8 מהשדה, טרנר קלע 17 עם 4 חסימות ומקונל קלע 12 עם 7 אסיסטים. כקבוצה, הפייסרס קלעו ב-67.1% מהשדה, האחוז הגבוה ביותר אי פעם למשחק פלייאוף, וגם אם הנתון הזה מעיד גם על ההגנה של הניקס אמש, הוא ללא ספק מעיד על הפייסרס כקבוצה שמגיעה לגמר המזרח בכושר התקפי נהדר.

אצל הניקס, דיווינצ'נזו קלע 39 ב-9/15 לשלוש, כשהשיא הקודם לשלשות במשחק 7 היה 7 (סטף 3 פעמים, מרכוס מוריס וגרנט וויליאמס), אך כל מי שברשימה הזאת ניצח בכל אחד מהמקרים המדוברים, בניגוד למקרה הנוכחי. ברקס קלע 26 מהספסל, ברונסון קלע 17 עם 9 אסיסטים ב-6/17 מהשדה לפני שנפצע ברבע השלישי והארט רשם 10, 8 ו-5.

דנבר נאגטס – מינסוטה טימברוולבס (3-3 טרם המשחק):

מארי פתח את המשחק בשלשה ובישר על הבאות, אבל מינסוטה הגיבו בהגנה טובה ויתרון 12- 5 אחרי 6 דקות של משחק. שלשה של קולדוול-פופ החלה ריצת 7- 0 שקבעה שוויון, נאז ריד ענה בשלשה ואז יוקיץ', מקדניאלס, מארי וטאונס שמרו על הסטטוס-קוו, וזה יתרון 19- 16 לזכות האורחים, אבל אמרנו ג'מאל מארי, אז החטאה שלו הסתיימה בנקודות של גורדון בריבאונד התקפה, ואת הרבע הראשון הוא סגר ב-2 שלשות נוספות שהביאו אותו ל-13 נקודות ב-5/10 מהשדה ו-3 שלשות, בכל המקרים יותר ממה שהיה לו במשחק 6 כולו. בסיום הרבע הראשון, דנבר ביתרון 24- 19 אחרי אותה ריצת 8- 0 ועם תחושה של מומנטום לקראת ההמשך.

הרבע השני נפתח ב-2 דקות מנוחה של טאונס, בהן דנבר המשיכו את הריצה עם עוד 6 רצופות, הפעם גם 4 הראשונות של פורטר במשחק, ובראון הוסיף 2 מהקו אחר כך. הריצה נעצרה בסופו של דבר על 16- 0 עם 3/4 של גובר מהקו וריצת 7- 0 של מינסוטה צמצמה ל-5, אבל נענתה ב-9 רצופות של האלופה ויתרון שיא של 14. טאונס הצליח קצת לקלוע והביא את עצמו ל-13 נקודות באחוזים טובים עד למחצית, אבל זו הייתה המחצית של ג'מאל מארי שקלע עוד 11 ברבע השני, גם כן יותר ממה שהיה לו במשחק 6 כולו, יוקיץ' שלט בריבאונדים עם 15 כאלה עד המחצית והנאגטס ירדו להפסקה ביתרון 53- 38 כשצמד הכוכבים שלהם לבדם עם 37 נקודות, 16 ריבאונדים ו-7 אסיסטים לעומת 38, 18 ו-7 בהתאמה אצל האורחים.

מארי פתח את הרבע השלישי עם 5 נקודות תוך 70 שניות, ובפעם השנייה בליל משחקים זה קיבלנו 20 הפרש במשחק 7. טאונס מצא את גובר בצבע, ואדוארדס, שהיה עם 1/7 מהשדה במחצית, מצא את מקדניאלס לשלשה, אך יוקיץ' ענה עם 1/2 מהקו. טאונס ענה ב-2 מהקו וחסימה של גובר אפשרה לאדוארדס לייצר סל קל במתפרצת, והמומנטום עבר למינסוטה כשמקדניאלס וקונלי קלעו שלשות וצמצמו ל-6 בלבד, בסך הכל 5 דקות אחרי שדנבר הגיעו ליתרון 20. בראון נכנס ועצר ריצת 15- 1 של מינסוטה, אבל אדוארדס מצא את טאונס ל-2 ואז חטיפה של טאונס אפשרה לאדוארדס לקלוע ולצמצם ל-4. טאונס צמצם ל-2 לפני שיוקיץ' קלע, וכך שוב יוקיץ' הגיב לטאונס, ואחר כך לסל של אדוארדס, אך שלשה של הגארד של מינסוטה קבעה 67- 66 בלבד לדנבר בסיום הרבע השלישי, אחרי רבע של 28- 14 מצד האורחים.

הרבע האחרון נפתח כשיוקיץ', מארי, גורדון, אדוארדס ומקדניאלס מוותרים על מנוחה, אבל דווקא קונלי מצא את גובר לסל שהשלים את המהפך, כשמדובר בשני שחקנים שנחו ברבע השלישי. גובר מצא את ריד לסל נוסף ויוקיץ' ענה ב-2 ולסל הבא של מקדניאלס ענה פורטר בשלשה שקבעה שוויון 72. קונלי הגיב בשלשה משלו וגובר הוסיף 2 מהקו, אך יוקיץ' ענה בשלשה ושמר על דנבר קרובים. גובר ומקדניאלס המשיכו את הכושר ההתקפי הנהדר של מינסוטה ושוב שלשה של יוקיץ' צמצמה ל-3, כשהוא מספיק גם לסחוט את העבירה החמישית מטאונס ולגרום לכך שנאז ריד יחליף אותו. גובר שם 2 מהקו, מארי ענה ב-2 משלו וגם ל-2 של ריד ענה מארי, כך שהיתרון של מינסוטה הוא 85- 82, כשאנחנו כבר בתוך 5 הדקות האחרונות של המשחק.

נאז ריד המשיך ביכולת הנהדרת עם 2 מהקו, חסימה על יוקיץ', סל מריבאונד התקפה ואסיסט לשלשה של אדוארדס, ופתאום מינסוטה כבר ביתרון 10. יוקיץ' הצליח לנצל את זה שטאונס על הספסל והדביק לגובר 5 עבירות ברבע האחרון, כשהאחרונה שבהם שלחה אותו ל-2 כדורים מוצלחים מהקו. החטאות של אדוארדס ומארי הכניסו את המשחק ל-80 השניות האחרונות כשקונלי שם 1/2 מהקו, אבל מארי הגיב ב-2 ואיבוד של טאונס אפשר ליוקיץ' לצמצם ל-5 בכניסה לדקה האחרונה. קונלי הלך לסל כשרג'י מילר מזהיר שמה שיהרוג את דנבר זה ריבאונד התקפה, אז זה בדיוק מה שטאונס עשה עם הטבעה שפתחה פער של 7. קולדוול-פופ החטיא שלשה, וכל מה שנשאר זה המאבק על התוצאה הסופית, כשבסיום מינסוטה מנצחים 98- 90 שמשיגים את ניצחון החוץ במשחק 7 אחרי קאמבק מפיגור 20 בשיא ו-15 במחצית, ויארחו ביום רביעי את דאלאס למשחק 1 של גמר המערב.

טאונס הוביל את מינסוטה עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשברבע האחרון כבר הסתדרו בלעדיו והוא קלע רק את אותה הטבעה בדקה האחרונה, אבל 21 הנקודות שלו ברבעים 1-3 החזיקו את הטימברוולבס במשחק. מקדניאלס קלע גם הוא 23, אדוארדס רשם 16, 8 ו-7 ב-6/24 מהשדה, גובר קלע 13 עם 9 קרשים ו-2 בלוקים, ריד קלע 11 עם 2 חסימות וקונלי קלע 10 עם 8 ריבאונדים. מינסוטה עם ניצחון שני במשחק 7 שמתקיים ב-19/5, והם במאזן 2- 0 בסך הכל במשחקי 7 והקבוצה היחידה שלא הפסידה אף משחק 7.

אצל דנבר, מארי רשם את המשחק הטוב ביותר העונה ברגע החשוב ביותר עם 35 נקודות ב-13/27 מהשדה, יוקיץ' שיחק 46:36 דקות, הנתון השני בגובהו בקריירה שלו (נראה מי זוכר כמה הארכות היו בפעם היחידה בה יוקיץ' שיחק יותר), וקלע 34 ב-13/28 מהשדה עם 19 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. כל היתר קלעו 21 ב-7/28 מהשדה, וכך האלופה היוצאת מאבדת את התואר, ואנחנו נקבל זוכה שישית ב-6 העונות האחרונות – טורונטו, לייקרס, מילווקי, גולדן סטייט, דנבר ועכשיו אחת מבין בוסטון, אינדיאנה, מינסוטה או דאלאס.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
159 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
yonis
yonis
20/05/2024 9:00:19

תודה רבה עמיחי על סיקור מצויין ועל כל עבודת הקודש שאתה עושה.

אינדי עשו את העבודה מול השאריות של הניקס, לא מאמין שיש להם סיכוי מול בוסטון,
אולי יצליחו לגנוב מהם את המשחק השני.

מיני דנבר איזו סדרה ואיזה סיום לסדרה.
זה הלך מושלם לדנבר במחצית הראשונה והכל עבד להם, לעומת זאת למיני לא הלך כלום
אבל הפער לא היה גדול ודנבר יכלו רק להצטער על זה.

במחצית השנייה דנבר נעלמה ומארי בכלל לא הגיע למחצית, כל שחקני המשנה של דנבר לא הגיעו למשחק
ויוקיץ לא לקח את המשחק עליו, לפי דעתי בתור השחקן הטוב בליגה הוא היה צריך לעשות יותר
ממה שהוא עשה ולהעיר את השחקנים שלצידו.
יוקיץ שחקן מצויין אבל הגולשים פה עשו ממנו יותר ממה שהוא וגם מהמאמן שלו.
רשמתי את זה גם במהלך המשחק, אני חושב שממעיטים פה בערך של מיני ומדברים רק על דנבר,
 קצת מזכיר את הסדרה של דנבר מול הלייקרס שנה שעברה, במכלול של הסדרה מיני היו יותר טובים וגם הגיע להם.

הסדרה הזו מראה כמה קשה לקחת בק טו בק בליגה, כולם מתכוננים אליך ורוצים לנצח אותך,
לדנבר יש קיץ שלם לחשוב איך הם מחזקים את הספסל הקצר שלהם, אחרת גם שנה הבאה הם לא יקחו את האליפות.

לגבי מיני אני חושב שהיא הפייבוריטית לזכות עכשיו, יש לה את השחקן הכי טוב, ההגנה הכי טובה ואת הביטחון לנצח 
כל קבוצה אחרי שהיא ניצחה את האלופה.
יש להם התאמה מעולה מול דאלאס ואני רוצה לדעת אם הם יצליחו לעצור את לוקה עם ההגנה החונקת שלהם.
הם צריכים להתבריין על הגבוהים של דאלאס כמו שהגבוהים של דאלאס התבריינו מול אוקלהומה ולנצח את הסדרה במהירות.

The Oak
The Oak
20/05/2024 11:46:21
Reply to  yonis

מה קשור יוקיץ'. נתן את הנשמה מול קבוצת ההגנה הכי טוב בליגה. הצוות המסייע שלו לא הגיע.

עדו קוטי
עדו קוטי
20/05/2024 9:05:58

אינדי נראו טוב מאוד הלילה, אומנם מול ניקס חבולה אבל בהחלט מרשים התקפית.
לגבי הסדרה מול בוסטון כנראה יישחטו.
מיני חיות מבסוט עליהם ויהיה אחלה גמר מערב.
תודה רבה עמיחי

NFS
NFS
20/05/2024 9:07:03

יש סיבה ברורה למה אינדי ומיני ניצחו

Last edited 5 months ago by NFS
NFS
NFS
20/05/2024 9:11:45
Reply to  NFS

זה למה

1000040615
Smiley
20/05/2024 9:30:49
Reply to  NFS

say no more… case closed
🔐

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 9:31:19
Reply to  NFS

חחחחחח GUARANTEEEEEEE

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

גוד וואן 🤣🤣🤣
אבל תשמע חיפשתי את ההימור שלך יגעתי ולא מצאתי😉

Avri
Avri
20/05/2024 13:24:23

מה אתם רוצים משמעון, טובים, גדולים, ומבינים יותר (ז'א אני) החזיקו בהימור דומה. יותר חשוב, נייסמית' מראה לי העונה איזה טמבל יצאתי כשחשבתי שהוא חומר לנקנקיות וטוב שדחפו אותו לאינדי. כזה בדיוק אנחנו צריכים בבוסטון. עוד פגיעה בול של האדמור איינג'. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

דעתם של גדולי התורה

יאפ
יאפ
20/05/2024 9:08:45

תודה על הסיקור.
איזה פלייאוף מדהים יש לנו, סליחה מכל אוהדי בוסטון אבל זה יהיה ממש מבאס אם יזכו, קבוצה משעממת מוות.

דנבר עם ברוס בראון וג'ף גרין עוברת את מינסוטה, חבל שלא הביאו מחליפים יותר ברמה, דנבר היו חייבים איזה מישהו שמשנה מומנטום מהספסל, בדיוק מה שברוס נתן להם שנה שעברה.

כריסטיאן בראון שחקן נחמד אבל לא מספיק, יש להם קיץ שלם למצוא את השחקן שיעזור להם מהספסל.

אינדיאנה עדיין לא ברור אם היא על אמת או שזאת ריצת פלייאוף חד פעמית כמו אטלנטה של טריי לפני כמה עונות, הלוואי שיהיה סדרה מעניינת נגד בוסטון

Zvika Bar-Lev
20/05/2024 9:17:53
Reply to  יאפ

זה גם כזה אובייס. אם אתה לא מתחזק, וקצת נחלש, וכל האחרים מתחזקים בין השאר כדי לנצח אותך, ברור שאתה עלול להפסיד. אלופות שעשו ריפיט או יותר מזה עבדו מאוד קשה כדי לא לרדת ברמה ולנסות לשפר חולשות שאובחנו בזכיה הראשונה.

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 9:40:51
Reply to  יאפ

מסכים עם הכל

אינדי לאורך העונה כשהייתה טובה – הייתה הקבוצה מס' 2 באיכותה במזרח.
והיא תמשיך להיות טובה, היא רק בהתחלה.
הבעיה שלה זה רכות, נאיביות, ושלפעמים היא פשוט לא מופיעה.

מקווה שייתנו פייט לבוסטון כי בוסטון פשוט לא מהנים עם מזולה וגם צמד הלייצים ההירובולרים שלהם לא משבב נפש.

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 9:16:36

תודה רבה
הגיע למינסוטה לנצח.
דנבר קפאו והגיעו לא להפסיד במקום להכריע ולנצח.
לא הייתה שום תנועה בהתקפה, רק נתנו כדור ליוקיץ' והתפללו שיחלץ אותם.
הטילו יהבם על השלשה והשליכו עוד ועוד מהן שסירבו היום להיכנס בלי לשנות את הקונספציה.
גורדון לא היה קיים היום, למעשה כמעט אף אחד לא הופיע, ושוב בעיקר בלטה היעדר תנועה בהתקפה.
מיני נילחמו והניעו כדור גם כשלא הלך.
קונלי היה חשוב ביותר, מקדניאלס שחקן אדיר וריד היה ה-X פקטור במעט הדקות שקיבל.
אדוארדס המשיך לעבוד בהגנה כשלא הלך בהתקפה וזה לזכותו.
עדיין – חייב ללמוד לנוע ללא כדור.

אני על העגלה של אינדי, ממש קבוצה נחמדה, רק נאיבית, הוי צריכים לעבור מזמן כי הם בכמה רמות מעל הניקס האומללים.

אינדי – מיני בגמר יהיה מהנה מאוד לדעתי, הלוואי שיקרה

Dor
Dor
20/05/2024 15:09:57

מילוואקי פילי הניקס וגם הקאבס (הבריאות) היו יותר טובות מאינדי לאורך העונה גם אחרי הטרייד על סיאקאם והם גם היו קרובים מאוד ליפול לפלייאין. סהכ הם סבבה אבל בעיקר נהנו מההפקר ומפציעות. ממש לא חומר לגמר אזורי

אור
אור
20/05/2024 9:16:38

אז מה העדכון היומי, הטרייד של גובר היה טעות או לא

תודה עמיחי

Smiley
20/05/2024 9:29:02
Reply to  אור

בלי גובר זה כבר ת'ריפיט של הטימברוולבס, וזה למרות שזאת השנה השנייה שלו…

שי אבן צור
20/05/2024 12:39:20
Reply to  Smiley

🤪🤪🤪

idk
idk
20/05/2024 12:36:46
Reply to  אור

היי אור,
להביא אותו לא היה טעות, אלר המחיר ששילמו עליו!
האיש אוברייטד ברמות, הוא לא נלחם על ריבאונד, הרוב פשוט נופלים לו לידיים (כמו דני אבדיה, אגב)
הוא נון פקטור ברמה התקפית, מתרוצץ בלי יכולת להשפיע, רק נסיון לעשות חסימות (שבמקרים מסויימים תוקעים את ההתקפה)
האם זה שחקן ששווה חוזה מקס?

אור
אור
20/05/2024 12:52:45
Reply to  idk

אני לא טוען אחרת, פשוט מצחיק איך אחד מבין שני המחנות חוגג בתגובות אחרי כל משחק כתלות בתוצאה

אתה זה שפעם עשיתי לו ספוילר ל-UFC לא? מקווה שסלחת..

Last edited 5 months ago by אור
idk
idk
20/05/2024 13:15:19
Reply to  אור

איזה תותח, איך אתה זוכר את זה בכלל? (כמובן שסלחתי) 😅

לא מבין איך זה הפך בכלל לדיון ברמת מחנות, הוא לא שווה את המחיר ולא את השכר שלו, נראה לי שזה קונצנזוס.

אור
אור
20/05/2024 13:20:01
Reply to  idk

מסכים, למרות שאין לי כוח להיכנס לזה מעבר לכך חח

אם אתה עדיין צופה ולא מנוי על שירות כלשהו, ממליץ על אתר טוב להשלים קרבות קצת אחרי שמסתיימים מבלי לדעת את התוצאה – fullfights.net (למרות שאורך הסרטון זה סוג של ספוילר לפעמים). בלי קשר אני כבר לא מתייחס לזה כאן

Last edited 5 months ago by אור
idk
idk
20/05/2024 13:31:44
Reply to  אור

תודה על ההמלצה אחי!
אני מקווה שפורייה ישמיד את אסלאם שונא ישראל (למרות שהסיכוי קלוש).

אור
אור
20/05/2024 13:34:21
Reply to  idk

comment image

אור
אור
20/05/2024 13:38:23
Reply to  idk

מצאתי גם את זה – https://fullfightreplays.com/ufc

מראה איוונטים שלמים (או main cards רק) אבל לא יודע כמה מוקדם זה עולה, אולי עד שזה עולה כבר יש טורנטים גם ככה (לי זה קריטי לראות על הבוקר)

Last edited 5 months ago by אור
idk
idk
20/05/2024 14:06:05
Reply to  אור

תודה רבה אור, יא אלוף!
אני בדרכ מחכה כמה ימים לשידור חוזר של אירועים דרך ספורט 5 פלוס, מתעניין אבל לא פנאט 😉

yaniv
yaniv
20/05/2024 17:05:51
Reply to  idk

כי זה לא הדיון אף אחד לרגע לא הפך את גובר לשחקן מדהים שאי אפשר בלעדיו ואם מיני זוכים הוא מקבל MVP קל.מדברים האם הטרייד עזר למיני או לא עזר למיני.שהצד שלכם פשוט אומר זה לא עזר למיני והצלחה שלהם זה למרות גובר וכנראה בזכות זה שהם החליפו 4 שחקנים בשחקן אחד אה ושכחתי שכמוהן בלי צל של ספק בוודאות של 100% שלמים כולם כמובן רואים שבלי הטרייד הזה מיני כבר היו אלופים והיה חבל לשחק בכלל את 2 הסדרות שנשארו

yaniv
yaniv
20/05/2024 12:58:00
Reply to  idk

אתה שואל את השאלה הלא נכונה.זה ממש לא קשור להאם הוא שחקן שווה מקס(תשובה -לא) השאלה היא האם זה שידרג את מיני או לא שידרג את מיני זה מה שאתה צריך לשאול.עכשיו אתה יכול להגיד כמו שמעון למשל שמה פתאום אין שום קשר ומיני היו עושים אותו דבר בלעדיו וזה שויתרו על 4 שחקני רוטציה והביאו שחקן אחד(ואחרי זה עשו טריידים משלימים) זה לא אומר כלום ושום דבר ומה שנקרא לך תוכיח שזה לא נכון או שאתה יכול להסתכל למיצאות בעיינים ולראות את השדרוג של מיני(וכן כמובן שזה לא רק בגלל גובר אבל יש לטרייד שלו בהחלט חלק גדול ועיקרי לאיך שמיני נראת)
תשאל את עצמך שאלה כזאת האם נראה לך שGM של מיני יושב עכשיו ומקלל את כל העולם ואשתו על איזה מחיר גבוה ומופרך הוא שילם על גובר או שהוא יושב מדליק סיגר קטן ונהנה מהקבוצה שהוא ייצר?

idk
idk
20/05/2024 13:17:40
Reply to  yaniv

היי יניב,
האם הוא שווה את המחיר/ השכר שלו?
כן/לא מאוד פשוט!
אני בטוח שאיזה ג'רט אלן היה עושה בדיוק את אותה עבודה.
אני רואה את המשחקים של מיני ותופס את הראש בכל פוזשן התקפי, מה הוא עושה שם?!
לא מסוגל לקנות סל אפילו על מארי בפוסט אפ! 🤣

yaniv
yaniv
20/05/2024 13:59:10
Reply to  idk

שים לב להבדל ביננו אתה בטוח שאיזה גרנט אלן היה עושה בדיוק את אותה עבודה? מהיכן הביטחון שלך? אתה ראית את זה בפועל? אתה ראית שאלן לא פגע במרקם החברתי נגיד? אתה ראית שאחרי שאלן הגיע למיני אז הכל התחיל לעבוד כמו שצריך.אתה ראית שמיני הביאו את אלן לחזק את ההגנה שלהם ובמקרה ממש במקרה בלי קשר לאלן הם פתאום ההגנה מספר אחת בליגה שהוא גם מקבל את שחקן ההגנה?
אז להגיד אני בטוח על משהו שלא ראית קורה ואתה רק משער זה נחמד וכיף לדיונים אבל מה לעשות שאני מסתכל על מה שקרה בפועל ולא על מה שיכל לקרות? וכל מה שכתבתי לך על כביכול אלן קרה עם גובר.
ולשאלתך לאור ההצלחה המקצועית של מיני הוא בהחלט שווה להם גם את השכר וגם את המחיר.
תראה היו לי פה בימים האחרונים דיונים אין סופים על זה ומהתחלה אמרתי כל הזמן זה צל"ש או טר"ש.אם מיני היו מתרסקים אז אין ספק שזה היה הופך להיות אחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה אבל מה לעשות שהוא הצליח ושוב תחשוב האם מיני מצטערים או לא מצטערים

idk
idk
20/05/2024 14:09:10
Reply to  yaniv

לאן גובר לקח את יוטה?
בוא נבחן את הדברים, לפני שהגיע למיני, מה הוא עשה בפלייאוף?

אם אתה נותן את הקרדיט העצום של ההתקדמות של מיני לגובר, אשריך 😉

yaniv
yaniv
20/05/2024 14:41:38
Reply to  idk

לא מעניין אותי מה גובר עשה ביוטה.למה אני הסניגור של גובר.בכלל לא אוהב את השחקן הזה.אני מסתכל רק בפריזמה של מיניסוטה האם השתלם לה או לא השתלם לה

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 14:10:02
Reply to  yaniv

שמישהו ישים סקר בפוסט הבא ונכריע את זה אחת ולתמיד חחחחחחח
פוסט נפרד על הטרייד של גובר! ואולי גם קיירי לגיוון.
בינתיים מספיק לוויכוח האינסופי הזה בתגובות חחחחח

idk
idk
20/05/2024 14:23:05
Reply to  zenmaster

לא צריך לעשות משאל עם, זה ברור!
ההתקדמות של אנט (שהתבגר בעוד שנה)? בזכות גובר!
נאז ריד (שמחליף את גובר על הפרקט) פרס לשחקן השישי? בזכות גובר!
ראינו איך מיני נראו במשחק השני (בלי גובר), אבל אני בטוח שזה בגלל שהוא עודד אותם מרחוק! (בערך כמו שהחרדים שומרים על המדינה שלנו עם התפילות, לך תוכיח ליניב שזה לא נכון) 😅

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 14:26:00
Reply to  idk

חחחחחחחח זה כאילו העתקת תגובה שלי מלפני שבוע
בגדול מסכים איתך, אבל זה דיון שנמשך, נמרח ונמתח כבר שבועיים.
וכיוון שגובר עוד איתנו בפלייאוף, וכנראה שכל משחק ייתקל בתגובות בעדו/בגנותו, אני בעד משאל עם ודמוקרטיה

yaniv
yaniv
20/05/2024 14:40:26
Reply to  idk

כמו שזן מאסטר הגיב ניהלתי אותו ויכוח בדיוק.אני ארשום תגובה אחרונה שלי בנושא.
אתה מסתכל מהפריזמה של גובר כן שווה מקס/לא שווה מקס כן שווה 5 בחירות לא שווה חמש בחירות.
אני לא מסתכל על זה בצורה הזאת וכמה שתנסה להקטין ולהגחיך כאליו אני אומר שרק בזכות גובר מיני נהיו אימפריה אז סבבה לך על זה.כל מה שאני אומר וחוזר ואומר וחוזר ואומר שאתה לא יכול לקחת חלק משמועתי מאוד מהקבוצה(לטוב ולרע) כי לקחת 4 שחקני רוטציה והמיר אותם בשחקן אחד זה משמעותי לכל קבוצה באשר היא.עכשיו מיני היו לא רעים בכלל גם לפני האם זה אומר שהם היו ממשיכים באותה התקדמות? האם ביסלי לא היה לוקח זריקות מאנט למשל? אתה לא יכול לדעת את זה או שכן או שלא.מה אתה כן יודע?
אתה יודע שמיני היו קבוצה סבבה
אתה יודע שאנט היה נחשב לשחקן עם פוטנציאל
אתה יודע שמיני עשו טרייד מאוד מאוד משמעותי(שוב עזוב טוב או לא טוב משמעותי מהבחינה שהם ממש שינו את הסגל ויתרו על 4 שחקני רוטציה ולקחו שחקן אחד
אני יודע שאחרי השינוי הזה(כמובן שזה בא עם עוד שינויים וטרייד משלים וכו)
מיני נמצאת בגמר המערב.
עכשיו בא לך להגיד שאין לזה שום קשר לטרייד וגם אם אתה היית עולה במקום מיני היו מגיעים לאותה תוצאה מה אני יעשה לך על זה.
אני אומר במבחן התוצאה תאהב לא תאהב מיני מצליחה גם בזכות הטרייד הזה ולכן לא משנה בכלל מה המחיר שהם שילמו
ואם כבר נתת דוגמא אז הדוגמא שנתת בדיוק זה מה שאתה אומר.
אני טוען מי ששומר על המדינה זה החיילים-עובדה הם נלחמים הם עושים נאת זה בפועל.
אתה טוען-מה פתאום החרדים הם שומרים עלינו עם התפילות תוכיח לי שזה לא נכון? אתה לוקח מקרה היפותטי ומחליט שזאת עובדה שאין בלותה וזה האמת המוחלטת למרות שבפועל אין לך שום הוכחה שאם נחליף את החיילים בתפילות אז הם ישמרו עלינו

שי אבן צור
20/05/2024 15:01:33
Reply to  idk

כנראה שלהתווכח עם המציאות עושה את זה גם לך
המציאות: מיני בגמר המערב, אחרי הטרייד על גובר

כל המה-היה-קורה-אם מעניין את קצה הביצה (ממש ממש בקצה) מהסיבה שהמציאות היא, ובכן, שמיני בגמר המערב

תתחבר למציאות

idk
idk
20/05/2024 15:15:18

בדיוק כמו הטיעון של החרדים: "התפילות שלהם מצילות את המדינה"
מהסיבה שישראל, ובכן, לא הושמדה.
בילבולי ביצים.

תתחבר למציאות 🙃

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 15:20:36
Reply to  idk

אבוא כאן לטובת יניב ושי: מה שאתה אומר לא מדויק.
אם מדינת ישראל הייתה מוכת אסונות כבדים ומלחמות, ופתאום החרדים היו מכריזים שמהיום הם מכוונים את תפילותיהם להפסיק את המצב.
בשנה הראשונה זה היה ממשיך, ובשנה השנייה ישראל הכפילה את תקציב הביטחון ואת גיוס המילואים. בסוף השנה היה שיפור ניכר.
וגם זו לא דוגמה טובה כי היא מתבססת על אמונה ומה הקשר בין אמונה לפאקינג רודי גובר חחחחחחחחח

idk
idk
20/05/2024 15:30:35
Reply to  zenmaster

אני טוען שהערך שלו וירטואלי "לך תוכיח שלא"
לי זה נשמע כמו דיון על הערך של התפילות או אלוהים, לצורך העניין.
לך תוכיח שזה לא נכון, כי הנה המצב כזה וכזה.
אז תסביר לחרדים שזה הפוך, זה בגלל המדע, ההייטק וכל הדברים האלו שהחילונים מביאים, והם בשלהם.

אז אני אומר, פאק גובר, זה בגלל ההתקדמות של שאר הקבוצה, הם הוכיחו את ההגנה שלהם גם במשחק השני נגד אותה דנבר.
אני אומר שגם ביוטה, גובר לא הוכיח את עצמו בפליאוף (בגלל זה שמחו לזרוק אותו) וגם שם הוא כיכב כ"שחקן ההגנה של הליגה".

שוב, הטיעון המצחיק הוא, שאם מיני בגמר המערב, זה מוכיח את הערך של גובר.

אחכ יגידו לי להתחבר למציאות 🤣

שי אבן צור
20/05/2024 16:54:05
Reply to  idk

בלבולי ביצים עאלק…
להזכירך, מיני בגמר המערב עם גובר!
אתה יכול ללרלר כרצונך וזה לא ישנה את העובדה הזאת אז תפסיק לטחון מים ולסובב ת'מציאות

yaniv
yaniv
20/05/2024 14:45:09
Reply to  zenmaster

לא מצליח להבין איך אתם עדיין מתנגדים לטרייד הזה .ניחא הטרייד היה נכשל אז סבבה אבל הטרייד הצליח,הקבוצה מצליחה ואתם בכל זאת מתעקשים שזה למרות הטרייד ולא בזכות הטרייד.וואלה באמת שלא מבין את הלוגיקה זה לא שמתווכחים על מי הגואט יש תוצאות ועל פי זה נמדד.והכי מצחיק שאם הם היו משלמים עליו נגיד 2 שחקנים ו2 בחירות דראפט היית נשפך איזה טרייד מוצלח ואיך מיני השתדרגה והפכה טובה יותר.
זה כמו שעכשיו תגיד שאם דאלאס היו משלמים בעוד 2 חירות דראפט נוספות אז הטרייד של גארפורד ווישנגטון הוא גרוע ולא שווה את המחיר

idk
idk
20/05/2024 15:07:52
Reply to  yaniv

אני אומר ככה:
אם השכר של גובר היה שליש ממה שהוא כיום, והיו נותנים שליש ממה שנתנו, זה משקף את הערך של גובר.

אתה מסתכל מנקודת מבט אחרת, ההצלחה של הקבוצה מוכיחה את הערך המוגזם של גובר, זה ההבדל ביננו.
הכי מצחיק? שאתה כנראה מסכים איתי שהוא לא שווה את השכר, גם לא את מה שנתנו עליו.
אז על מה הויכוח? 🤷🏽‍♂️

yaniv
yaniv
20/05/2024 16:22:22
Reply to  idk

אני מסכים איתך שהוא לא שווה את השכר
לא מסכים איתך לחלוטין שהוא לא שווה את מה שנתנו עליו.
זה מזכיר לי שאלונה ברקת הגיעה לבאר שבע היא הביאה את מאור בוזגלו במחיר אסטרונומי.עכשיו למה הם עשו את זה? כי באר שבע נחשב חור שאף שחקן כוכב לא רוצה להגיע ובשביל ששחקן בכיר יגיע אלונה הבינה שהיא צריכה לשלם הרבה מעבר לשווי שוק וככה היא הנחיתה את בוזגלו.
יחד עם בוזגלו היו מליקסון וואקמה ברדה וכו והם בסוף זכו ב3 אליפויות רצופות.
עכשיו האם להביא את בוזגלו בכל כך הרבה כסף היה טוב לבאר שבע? או כדברייך הם יצאו פרייארים ענקיים כי בוזגלו קיבל מהם הרבה יותר ממה שמגיע לו בפועל ואני בטוח שגם בלעדיו הם היו זוכים ב3 אליפויות רצופות

שי אבן צור
20/05/2024 17:10:56
Reply to  idk

אולי מיני הסכימה לשלם מחיר ממש גבוה מהסיבה שהם שוק קטן?
יכול להיות?
שמע, לא יודע מה איתך אבל אני משוכנע שאין לי בכל הגוף את הכדורסל שיש לטים קונלי בזרת של היד השמאלית
לא יודע אם אתה מנג'ר באיזה ליגת פנטזי (אני לא) אבל הוא א-ש-כ-ר-ה מנג'ר שאחראי על רוסטר של קבוצה א-מ-י-ת-י-ת ואת הרוסטר הוא בנה ע"פ החזון שלו!
מה הקטע? הוא לא חסך מאמצים להביא את רודי גובר, שחקן ההגנה הכי טוב בליגה, וראה זה פלא, אחרי שנתיים למיני יש זהות הגנתית מובהקת שלא מעט בזכותה הם הגיעו לגמר המערב אחרי 20 שנה

יכול להיות שזה מה שקונלי ראה בחזונו?
יכול להיות שבגלל זה הוא שילם כ"כ הרבה על גובר?

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 15:17:49
Reply to  yaniv

כבר ציינתי כמה פעמים שאני מתנזר מהוויכוח הזה חחחחחחח
בכל מקרה, אם יש משהו שאני בטוח לגביו, הוא שדעתי או דעתך היא לא עובדה, ולא נכונה בוודאות. היא רק דעה, ותו לא. הגיוני לחשוב שמינסוטה מצליחה בזכות תהליכים שקרו בלי קשר לגובר. הגיוני גם לחשוב שטרייד משמעותי הוביל לשינוי בתוצאה ולזקוף לזכותו את ההצלחה. אתה חושב כך, שי חושב כך, אני שמעון וidk(ושאר תומכינו, נראה לי שהאשך גם בולט) חושבים אחרת. ואם דאלאס היו נותנים 8 בחירות על גאפורד וושינגטון כנראה דעתי על הטרייד הייתה משתנה חחחחחחחח
לגבי הלוגיקה, התגובה של idk די מסבירה אותה. קרו הרבה תהליכים במיני, לא רק גובר. כל אחד רשאי לזקוף את ההצלחה למה שהוא רואה לנכון, אני אישית פחות מאמין שגובר הוא פקטור מרכזי או פקטור בעל חשיבות ששווה חוזה מקס, שחקנים משלימים איכותיים ו5 בחירות דראפט.
כמו שבדאלאס, אם היו נכשלים העונה עם גאפורד ופי ג'יי, ובעונה הבאה לייבלי היה הופך לשאקיל אוניל, ואז היו דורסים את הליגה עם גאפורד ופי ג'יי ברוטציה, הייתי זוקף את ההצלחה להתקדמות של לייבלי ולא לטרייד.
אנא מכם הפסיקו את המהומות בקשר לגובר ובואו נבחן את המים בהופס במשאל ידידותי. סתם מסקרן כמו במריבות של שימון עם גיא וגילרי על השיפוט, מהמגיבים הקבועים היה נראה ששמעון במיעוט ובסקר של מל היוצרות התהפכו, מעניין מה חושב קהל המגיבים הקבוע וגם קהל הקוראים הדוממים.
זה הכל בסך הכל חחחחחחחחחח

שי אבן צור
20/05/2024 13:18:24
Reply to  yaniv

בול!

idk
idk
20/05/2024 14:54:38

כשאתה מנסה להגחיך טיעון של מישהו, אל תכעס כשזה חוזר אליך.
אתה נותן ערך מוגזם למשהו לא משמעותי שקרה (הטרייד על גובר).
בגלל שמיני עברו, זה נותן אסמכתה להצלחה של הטרייד על גובר?

אני משווה את ההשפעה של גובר להגנה של התפילות על המדינה.
הגישה שלך אומרת: "תוכיח שזה לא נכון, כי גובר שם ולא החלפת את גובר באלן"

אני אומר: תראה את ההגנה של מיני על יוטה בלי גובר (לא עוזר)
אני אומר: תראה את ההתקדמות של שאר הקבוצה (לא עוזר) 🤷🏽‍♂️

yaniv
yaniv
20/05/2024 16:04:14
Reply to  idk

אשמח לראות איפה בדיוק הגחכתי טיעון של מישהו? אני באמת משתדל להגיב עניינית ולהסביר את טיעוני ולכן אשמח לראות איפה הגחכתי?
לגבי התפילות לעומת הטרייד.אתה טוען קצת כמו שאשך נתן לי דוגמא שנתתי סטירה בדיוק שהתרחש משהו ולכן הסתירה אשמה בהכל.אבלאין פה מקריות.אם הטרייד לא היה מוצלח מיני לא היו מצלחים ככה פשוט.
אתה רוצה להתחיל לכמת מה שווה יותר ההתקדמות של אנט הטרייד המלווה אחר כך של קונלי וכו אין בעיה .תיתן לשאר הגורמים יותר משקל באמת שלא מתווכח על זה(בגלל זה שאתה מגחיך ואומר שאמרנו רק בגלל גובר אנט נהיה יותר טוב וכו)
ושוב בסופו של העניין תשאל את עצמך (ולא ענית לי למרות שכבר פעם שךלישית שאני שואל את אותך) האם GM מיניסוטה מצטער על הטרייד או לא מצטער

אור
אור
20/05/2024 17:50:36
Reply to  yaniv

הוא רשם את זה לשי

שי אבן צור
20/05/2024 20:53:24
Reply to  אור

אין לי מושג איפה הגחכתי אז פשוט לא הגבתי

idk
idk
20/05/2024 18:47:32
Reply to  yaniv

כמו שאתה בעצמך אומר, אם מיני לא היו עוברים את דנבר שפשוט קרסו במחצית השניה של משחק שבו הובילו בבטחה, היית משנה את כל הגישה שלך ב 180 מעלות(כמו גם ה GM של מיני).

yaniv
yaniv
21/05/2024 8:49:32
Reply to  idk

קודם כל לא נכון אני עוד שהטרייד בוצע אמרתי שהטרייד ייחשב כמוצלח אם הוא יהפוך את מיני לחברה קבועה בשלבים הגבוהים שבפליאוף מה שכבר קורה.
דבר שני נראה לי שהייתה סיבה לכך שדנבר קרסו וקוראים לזה ההגנה של מיני
דבר שלישי כאילו מה אתה אומר אם מיני לא מצליחים אז היית אומר שהטרייד לא טוב-כאילו דה.מן הסתם הטרייד נחשב מוצלח או לא לפי ההצלחה של הקבוצה בעקבות הטרייד.למשל שנה שעברה לא אמרתי כלום כי זה נראה שהולך לכישלון.אני באמת שלא מצליח להבין את המדדים שלך להצלחה/כישלון של טרייד.כאילו מבחינתך רק טיב השחקן והמחיר ששילמו עליו קובע-אם אחרי זה הקבוצה מצליחה או לא זה שולי ולא קשור להאם הטרייד היה מוצלח או לא.
מצטער לא מצליח להבין את הגישה הזאת

idk
idk
21/05/2024 9:55:51
Reply to  yaniv

טוב אחי,
מציתי את הדיון (והלכתי לאיבוד פה מרוב תגובות).

נראה לי שכתבתי את זה כבר כמה פעמים:
כנראה גובר מתאים למיני, כנראה שהוא גם די תרם להם (כי הוא לא מפריע).

אני אישית, חושב שהוא אוברייטד מטורף, לא שווה את השכר ולא את מה שנתנו עליו.
למי שחושב שהוא ה"עוגן" בהגנה, ראינו איך מיני חנקה את דנבר בלי גובר. בהתקפה הוא לא קשור בכלל, רואים אותו מסתובב בחוסר אונים בנסיון לעשות חסימות וכאילו לרוץ לכיוון הסל למסירה, אף אחד לא מתכוון בכלל למסור לו (מעניין למה).

לסיכום: אחלה טרייד, במחיר מופקע ושכר של שחקן אוברייטד מטורף.
סה טו.

גיא רוזן
20/05/2024 15:34:24
Reply to  idk

אני ממש לא מסכים.
המחיר שמשלמים על שחקן במינסוטה לא דומה למחיר שמשלמים לשחקן בניו יורק או לוס אנג'לס.
למחיר יש נגזרות נוספות –
מה המחיר האלטרנטיבי?
האם ניתן להחזיק לאורך זמן שחקני עילית שנבחרו בדראפט לשוק לא פופולרי ללא הצלחה קבוצתית?
.
אז בשכלול הפרמטרים,
התשובה המתקבלת היא חד משמעית "אחלה טרייד".
מדוע?
ראשית כל, בגלל מבחן התוצאה.
מתי לאחרונה מינסוטה ביקרו בגמר המערב?
הסדרה מול דנבר זו סדרה בונת לגסי של קבוצה.
בנוסף,
זה אחלה טרייד –
בגלל שהוא סימן לסגל הקיים שפני הקבוצה זה לנצח.
בגלל שהוא היה תפור על מידות שחקני הקבוצה
(לא הביאו שחקן מקס שיאפיל על אדוארדס, כן הביאו שחקן מקס שיתרונותיו מכסים היטב את את החסרונות של טאונס).
בגלל שהוא מתאים בול לשיטת משחק ייחודית שמינסוטה בחרו לשחק.
.
האם המחיר היה יקר?
ברור.
כאמור, השאלה היא המחיר האלטרנטיבי. עכשיו, מחיר אלטרנטיבי זו ספקולציה קשה לחישוב,
אבל ה-GM שבנה את הקבוצה הזו ככל הנראה יודע מה הוא עושה,
מספיק לראות את התמהיל הייחודי של כוכבים, סגל משלים, ואופי שבנו במקום בזמן שיא.

idk
idk
20/05/2024 15:45:02

גיא היקר, אני תמיד נהנה לקרוא את התובנות שלך.

האם גובר שחקן עילית? לא!
הוא שחקן עילית כמו שבן סימונס שחקן עילית.
האם יוטה רצו להפטר ממנו ולא היו לו קונים במחיר הזה? גם לא!
אין שום סיכוי שקבוצה אחרת היתה משלמת חצי מזה עליו.
מי ישמע רבים פה על דוראנט 😅

אני לא אומר שזה לא נחמד שיש את גובר בקבוצה, אני גם לא מכחיש את זה שמיני עשו קפיצת מדרגה אחרי הטרייד.
הטיעון שלי הוא שגובר שחקן אוברייטד ברמה מטורפת, שהוא לא שווה את השכר ובטח לא את המחיר ששילמו עליו.
להגיד שההצלחה של מיני היא תוצר לוואי של הטרייד?
להגיד לך שהוא עשה את ההבדל בסדרה מול דנבר?

לא יודע מה אתם ראיתם, אני ראיתי שחקן שלא מסוגל לעשות כלום בהתקפה, וגם במימד ההגנתי, הקבוצה הוכיחה מעל כל ספק שהיא מסוגלת להתמודד גם בלעדיו.

בשורה התחתונה חלק פה מודדים את ההצלחה של הטרייד במבחן התוצאה, משמע אם מיני לא היו עוברים, אז הטרייד היה מוכרז ככושל.
אותי זה מצחיק 😉

גיא רוזן
20/05/2024 15:59:44
Reply to  idk

גם אני צפיתי בסדרה. למעשה, בכל דקה מדקות מינסוטה השנה בפלייאוף (מה לעשות, סיבוב ראשון היה מול "קבוצת הבית…")
גובר שחקן מוגבל התקפית. יש ריבאנדרים טטובים יותר. יש מגני צבע אחד על אחד טובים יותר.
אבל,
את מה שהוא עושה טוב, הוא עושה ממש טוב.
הגנה.
היכולת שלו לכסות את הצבע בעזרה בהגנה,
היכולת שלו לכסות המון שטח דרך תנועה חכמה ומוטת ידיים בלתי נגמרת,
ההרתעה שלו באזור הצבע –
כל אלו מאפשרים לשחקני הכנף לתת את המאמץ בלחץ סביב קשת השלוש כאשר הם יודעים שיש להם "גב",
אלו מאפשרים לטאונס סוף סוף להראות כמו שחקן הגנה לגיטימי.
.
ריבאונד. לפני גובר הקבוצה הייתה במקום ה-21 בליגה.
בשנה שעברה במקום ה-27 (טאונס לא שיחק מרבית העונה).
השנה הם במקום ה-8
.
הרוטציה של גובר/ריד/טאונס הפכה לרוטציית הגבוהים ההגנתית בכי מוצלחת בליגה,
וזה המון בזכות העובדה שיש לקבוצה את הפריווילגיה לעלות תמיד עם ריד או גובר.
.
כאמור, לטעמי טרייד מוצלח,
וזה לא רק התוצאות,
זו העובדה שהקבוצה מחזיקה את ההגנה מס' 1 בליגה.

idk
idk
20/05/2024 16:19:03

לדעתי, הוא לא היה פקטור בסדרה מול דנבר, אפילו להיפך (יוקיץ נקנק אותו)
ויותר מזה: אני אומר כאן, עוד לפני שהסדרה עם דאלאס מתחילה.

דאלאס ישחקו על גובר בהתקפה, ברמה כזו שיורידו אותו לספסל ונאז ריד ישחק את רוב הדקות.
Mark my words 🙂

גיא רוזן
20/05/2024 16:02:20
Reply to  idk

*ההשוואה לסימונס מעליבה… ראית את הקלאצ' מהעונשין? 7 מ-9 זה משהו שסימונס יכול לחלום אודתיו (או לשקשק מהמחשבה של לגשת לקו העונשין ברבע הרביעי כאשר המשחק סופר צמוד)

idk
idk
20/05/2024 16:30:37

מצד שני: בן סימונס מסוגל להוריד כדור לרצפה, לנהל התקפה ולמסור.
אני רואה את גובר מסתובב בהתקפה בחוסר אונים, בנסיונות פתטיים לעשות חסימות וכאילו לרוץ לפיק'אנרול ואף אחד לא מתייחס ברצינות.
הכי מצחיק, לראות אותו כבר במצב של מיס מאץ', מטר מהסל בפוסט אפ ולא מסוגל לעשות עם זה כלום.
ראית במשחק האחרון, כשהוא קלע מטר מהסל בזריקה הזויה?
שחקני הספסל היו בשוק שזה נכנס 🤣
פשוט עצוב לראות שזה שחקן מקס בליגה, אני לגמרי משווה אותו לבן סימונס.

גיא רוזן
20/05/2024 17:18:29
Reply to  idk

גובר סנטר, זה לא תפקידו לשחק בעמדת הגארד… (יוקיץ' יש רק אחד. לא רואה איך מינסוטה היו מצליחים להביא אותו במקום גובר…
.
שוב,
אתה מתעלם מהמחיר האלטרנטיבי.
את מי יכלו מינסוטה להביא (ולהשאיר) כך שהתמורה לא הייתה פחותה?
מה היה קורה אם היו מביאים מישהו במחיר זול יותר והתועלת ברמת ההצלחה הייתה נמוכה יותר?
.
אי אפשר להתעלם מהעובדה שזו מינסוטה.
יעד בלתי קיים לשחקנים חופשיים ויעד בעייתי לטריידים עבור שחקנים עם פחות זמן בחוזה/יכולת לדרוש טרייד.
זוכר מה קרה להם עם באטלר?

idk
idk
20/05/2024 17:35:24

קודם כל, הם יכלו לעשות עם יוטה את המשחק "מי ימצמץ ראשון", למי לדעתך היה לברג' גדול יותר במשחק הזה?
אני אישית חושב ששחקנים כמו ג'רט אלן/מובלי מסוגלים לעשות את אותה עבודה בפחות כסף.
דבר שני, אני לא מבקש מגובר להיות יוקיץ אבל ראבאק, לנצל מיסמאץ מטר מהסל!

שוב, אני לגמרי רואה איך דאלאס מבטלים את גובר, מבליטים את הנטל ההתקפי שהוא, גם הגנתית לא ישתלם להחזיק אותו במגרש.
לדעתי, יגיעו למצב שמורידים אותו לספסל לרוב המשחק (זו התחושה שלי).

גיא רוזן
20/05/2024 17:45:12
Reply to  idk

אתה יותר ממוזמן להצטרף לדה שוט בהתערבות על הסדרה…
כל עוד קונלי בריא,
גובר לא נטל התקפי גדול כפי שזה נראה,
בטוח שלא מול קבוצה עם קיירי ולוקה באותו הרכב.
.
אני ממש לא מסכים לגבי ג'רט אלן (לצדו, קאט לא היה נותן את אותה תפוקה הגנתית)
מובלי?
איך היו מביאים אותו?
קליבלנד לא היו מוותרים עליו.
אבל כן, הוא דוגמה טובה להתאמה טובה להרכב של מינסוטה.
.
מי עוד היה מתאים במחיר פחות?
קשה לי לחשוב על דוגמה טובה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יאקוב פולטל כמובן, אמנם פחות טוב מגובר, ובהפרש, אבל גם במחיר נמוך הרבה יותר. (למרות שלגופו של גובר אני מסכים איתך – טרייד נכון ומשתלם)

Last edited 5 months ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
idk
idk
20/05/2024 18:02:54

קליבלנד יתנו אחד מהשניים בטרייד בקיץ (כנראה אלן), בוא נראה מה יקבלו בתמורה.

אני אומר שבסדרה הזו, גובר בקושי יראה פרקט.
מוכן להתערב שנאז ריד יחליף אותו בחמישייה.
הוא יהיה נון פקטור, כמו שגידי היה באוק.

גיא רוזן
20/05/2024 18:08:39
Reply to  idk

יאללה,
התערבות על חצי ליטר בירה במפגש הופס שיבוא עלינו לטובה במהרה.
גובר מול ריד, מי יסיים עם יותר דקות.

idk
idk
20/05/2024 18:12:50

אני מתערב בכיף, אגב אני מאמין שמיני יעברו את דאלאס.
אל תבנה עליי בהקשר של מפגש הופס 😅
אבל נראה ביננו.
גובר תמיד היה שחקן של עונה רגילה, הבלוף נחשף בפלייאוף.
לא חסרים שחקנים כאלו.

גיא רוזן
20/05/2024 18:17:08
Reply to  idk

סגור.
לדעתי אתה בדרך להפתעה גדולה.

גיא רוזן
20/05/2024 18:10:19
Reply to  idk

מה יקבלו על אלן, כאשר המניעה שלו בשפל?
לא חוכמה גדולה.
מובלי זה סיפור אחר
(לא רואה אותו עוזב, ללא קשר להארכת חוזה של מיצ'ל)

שי אבן צור
20/05/2024 17:47:08

ההסברים המנומקים ומאירי העיניים לא יעזרו לך גיא…
טים קונלי חסר מושג, יכל לנהל מו"מ יותר קשוח
קסלר היה עושה את מה שרודי עושה בהרבה פחות
אין לו שום קרדיט בשיפור של מיני! הם התקדמו למרות הנוכחות שלו ולא בזכותה
כולם מנקנקים אותו
היה צריך לספסל אותו והסדרה היתה נגמרת בסוויפ
הוא מקבל DPOY שוב ושוב בחאווה
ועוד ועוד

idk
idk
20/05/2024 18:06:03

ידידי, אני לא אומר שלגובר אין מקום במיני, אבל לא במחיר הזה ולא בשכר הזה.
גובר אוברייטד בטירוף!

שי אבן צור
20/05/2024 18:28:41
Reply to  idk

גיא נימק בפירוט ובצורה מאירת עיניים
כן, גובר היה בקונסטלציה מצוינת עבורו ומיקסם אותה!
כנראה שהוא לא היה מקבל בשום מקום את מה שהוא מקבל ממיני
מצד שני, מיני ידעו למה הם רוצים אותו ואיזה תפקיד הם מייעדים לו על ומחוץ לפרקט

yaniv
yaniv
20/05/2024 16:07:42
Reply to  idk

אם תסתכל על התגובות שלי בזמן הטרייד כבר אז אמרתי שאם בזכות הטרייד מיני יהפכו לחברים קבועים בשלבים הגבוהים של הפליאוף הטרייד יהיה מוצלח.
מכיוון שאתם אוהבים לשחק בנדמה לי בוא נעשה משחק
נגיד שאוקלהומה מביאים את דוראנט בטרייד ומשלמים עליו לא מעט בחירות דרפאט.
עכשיו דוראנט מפציץ עושה שיאי קריירה בנקודות אסיסטים ומה שתרצה אבל אוקלהומה יורדים ברמה ועפים סיבוב ראשון.
האם בגלל שדוראנט מספק את הסחורה הטרייד מוצלח? כי לטענתף למדוד הצלחה של טרייד לפי תוצאות זה מצחיק

idk
idk
20/05/2024 16:33:54
Reply to  yaniv

אחי, אני לא משחק בנדמה לי.
אני ראיתי בעיניים קבוצה שחונקת את דנבר בבית בלי גובר.

הוא לא שחקן מקס, והוא לא שווה חצי ממה שנתנו עליו.

הוא כנראה מתאים למיני, הוא גם כנראה עזר להם, אבל אין פה סתירה!

yaniv
yaniv
20/05/2024 17:01:52
Reply to  idk

נשאל שוב האם הם מצטערים על הטרייד לדעתך או שמחים על הטרייד?
ואם אתה מסכים שהוא עזר להם אז מה איכפת לך מה שילמו עליו ולמה זה המדד שלך האם טרייד הוא טוב או לא.המדד שלך צריך להיות האם זה עזר לקבוצה והאם הם מרוצים בסוף?לגבי המחיר את מי זה מעניין ולמי איכפת חוץ מלכם שמודדים הצלחה של טרייד לפי איכות השחקן ומה קיבלו/נתנו תמורתו.
אתה פשוט חושב שגובר לא שחקן טוב ולכן אין סיכוי שהוא שווה מה שנתנו לו,אני מסתכל בראיה של הקבוצה-האם עזר להם או לא עזר להם

שי אבן צור
20/05/2024 17:48:06
Reply to  yaniv

עזוב, אל תשאל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/05/2024 9:20:05

יש גבול עד כמה הניקס יכולים למשוך את הסגל הפצוע שלהם. חבל שפציעות משפיעות על מה שקורה במגרש אך זה חלק מהספורט התחרותי ובוודאי בעונה עמוסה מדי כמו בנב"א כי לאחראים על כך חשוב יותר הכסף מבריאות השחקנים. ברור שחלק מהספורט התחרותי הוא עומס אך צריך לשים גבול לעומס ולא להתייחס לשחקנים כאילו הם מכונות/עבדים אך ככה זה כשהכסף חשוב יותר מבני אדם.
גם עונה של 58 מש' (שני מש' בין כל שתי קבוצות) עם שני ימים ללא משחק בין כל שני מש' ללא משחקים רצופים כלל ועם שבוע מנוחה שלם לפני ואחרי פגרת האולסטאר, זו עדיין עונה עמוסה אך עומס מותר ולגיטימי לספורטאים מקצוענים.

Last edited 5 months ago by הציפור הנדירה
Eldad Ben-Moshe
20/05/2024 9:23:53

תודה עמיחי!
אחלה סיקור ואחלה סדרות
יופי של פלייאוף

אבג
אבג
20/05/2024 9:31:38

בדיוק השבוע שמעון רשם ששחקנים יכולים לשחק 48 דקות ואז ראינו דוגמא חיה.
ליוקיץ בסוף ריד וגובר לקחו ריבאונד אחרי ריבאונד. אם היה נח, זה לא היה קורה לדעתי.
אבל כשיכולת הקליעה של דנבר כל כך גרועה – לא MPJ לא קולדוול פןפ אז אפילו ההגנה שלהם (שהיתה מעולה) לא הספיקה.
כמובן קרדיט למינסוטה שנלחמו ונלחמו עם הרבה מאוד מהלכי האסל של חטיפות וריבאונד התקפה.
סידרה כיפית, נקווה שהמשך הפלייאוף יראה ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

אם ביו נחים היו מובסים יותר

אבג
אבג
20/05/2024 10:39:09

זה הימור ככה וככה. אבל היה די ברור שיוקיץ לא היה חד בדקות הסיום. גם בהתקפה

סטארברי
סטארברי
20/05/2024 9:38:46

לאינדיאנה יש אחלה סיכוי
רק שלא ירעדו להם הבצים

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 9:39:21

זהו הלך הבראקט חחחחח במקור חזיתי גמר ונילים מערבי ובוסטון-באקס במזרח, הבאקס מכרו מוקדם עם פציעות ומיני התעלו אכלתי את הכובע לגביהם עוד אחרי משחק 1. דווקא עם 145 נק אני במקום טוב בין רפי ההבנה אבל שאפו למוביל עם 220 ובסוף מי שפגע באלופה(לא נראה לי שמישהו הימר על אינדי) ייקח הכל

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 10:08:45

והאחד הזה מוביל בבטחה 🙂

Klay Thompson
Klay Thompson
20/05/2024 9:44:38

היה משחק נחמד בין מיני לדנבר, לא חושב שהוא התעלה לרמה גבוהה אבל היה סבבה. דנבר שיחקו 2 נגד 5, אף אחד מהחמישייה לא הגיע חוץ ממארי ויוקיץ'. אי אפשר לנצח ככה. חשבתי שיהיה משחק של אש ותמרות עשן. ההגנה היא מה שניצח למיני את הסדרה. מיני יכולה לרוץ עד הסוף זה שלהם להפסיד עכשיו. לדעתי דאלאס ואינדי לא ברמה של גמרים אזוריים אבל השנה זה הספיק.

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 9:53:48
Reply to  Klay Thompson

מעניין אותי מקור חוסר ההערכה הכללית לדאלאס. כבר אחרי הדדליין ראו שהשדרוגים מוסיפים הרבה. מה חסר שם?
שחקן טופ 5? צ'ק
שחקן טופ 20 איתו? צ'ק
סגל משלים שבנוי היטב סביב הכוכבים? צ'ק

לא שאני אומר שהם פייבוריטים על פני בוסטון/מיני, או מול דנבר לצורך העניין, אבל מבחינת איכות הם לגמרי טופ 5 בליגה וראויים למעמד(במזרח עדיפים על כל קבוצה שהיא לא בוסטון, במערב יש את דנבר מיני). אצלי ברשימה הם 4, עד שיוכיחו אחרת מול מיני(אם יוכיחו)

yonis
yonis
20/05/2024 10:03:38
Reply to  zenmaster

כי דאלאס באופן כללי קבוצה פחות טובה משאר הקבוצות.
הם טופ 5 בליגה רק כשיש פציעות.
מבין הקבוצות שהגיעו לגמרים האזוריים הם הקבוצה החלשה ביותר.
דאלאס הגיעו לגמר בזכות מאצפ טוב ופציעה של קוואי.
מול אוקלהומה הצעירה וחסרת המסה הם היו קרובים לאבד את זה.

עידו גילרי
20/05/2024 10:04:59
Reply to  yonis

הפייסרס הרבה יותר חלשים.

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 10:07:50
Reply to  yonis

באיזה אופן? למה הם פחות טובים? נניח וזרמתי איתך והוספתי את מילווקי מעל. קליפרס? מתי הם היו בלי פציעות? מספיק עם הקונספציה של קוואי בריא הוא גמור מאז טורונטו. עד שלא יוכיח אחרת הם לא טופ 5. חלשה מאינדי על סמך מה? אינדי לא נהנתה מפציעות?
אגב מעניין: לפני שבועיים האווירה הייתה שאוק הם כמו מיני ויהרגו את לוקה השמנמן הבכיין החור בהגנה. אוק נחשבה טופ 5 על ידי רוב האנשים.
מלבד הקבוצות שציינתי אני לא רואה הצדקה לשים אף קבוצה אחרת מעל המאבס.

yonis
yonis
20/05/2024 10:23:41
Reply to  zenmaster

גם פילי יותר טובה מדאלאס וגם הלייקרס.
לפי דעתי אינדי יותר קבוצה מדאלאס, יותר עמוקה ויש לה יותר יכולת מדאלאס.
אם מול אוקלהומה דונציץ סבל אז מול מיני הוא לא ירצה לעלות למגרש.
הגנה לוחצת כל המשחק וגבוהים חזקים בתוך הצבע.

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 10:28:23
Reply to  yonis

לא אעבור שוב קבוצה קבוצה אבל כמו שאמרתי בעיניי הם עדיפים על שתי הקבוצות שציינת, הלייקרס בכלל לא קשורים לסיפור הם בקטגוריית הקבוצות הגמורות עם הסאנס גולדן והקליפרס.
לגבי המאצ'אפ מול מיני נחכה ונראה

Klay Thompson
Klay Thompson
20/05/2024 10:27:02
Reply to  zenmaster

עם כל הכבוד לגאפורד ולייבלי הם לא סנטרים לרמה הזאת. יטחנו אותם בצבע. חסרון משמעותי נוסף זה דונציץ שלא בכושר משחק והתלונות האינסופיות שלו לשופטים פוגעות בקבוצה. יבודדו אותו פעם אחר פעם מול אדוארדס וטאונס (בדומה למה שעשו מול מארי שבודדו עליו את טאונס כל התקפה שנייה). דבר אחרון, מיני יקחו ריבאונדים בסיטונאות.

Last edited 5 months ago by Klay Thompson
yonis
yonis
20/05/2024 10:29:35
Reply to  Klay Thompson

הרבה אנשים בהיי מהתצוגה של גאפורד את לייבלי מול אוקלהומה,
מול מיני הם יחזרו לגודל האמיתי שלהם ולא יהיו פקטור, ממש כמו שזובאץ התעלל בהם במשחק הראשון.

הדבר היחיד שדאלאס יכולה לעשות זה לנסות לבודד את דונציץ על גובר ואם לא יהיו למיני תשובות לזה הם פשוט יוציאו אותו ויכניסו את ריד שהוא שחקן שיטחן אותם בצבע ובכ"ח ובנוסף הוא מרווח את המשחק.

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 10:55:25
Reply to  yonis

לגבי כל זה נחכה ונראה חחחחח
לא חושב שהחתול הוא כזה טוחן בריבאונד, ריד הכי מפחיד אותי משלושתם.
בידודים של לוקה וקיירי על גובר יהיו חגיגה ולא רק עליהם אבל בידודים בתיאוריה תמיד אפשר לעשות גם אנט יחגוג על לוקה. במציאות יהיו רוטציות בהגנה ורוב הזמן אנט יפגוש את ג'ונס או וושינגטון ולוקה כנראה את ג'יידן

yonis
yonis
20/05/2024 11:11:48
Reply to  zenmaster

כשהוא רוצה ויש לו סנטרים רזים הוא יכול לחגוג בצבע.
יהיו הרבה בידודים בסדרה כמובן אבל אני חושב שלמיני יש יותר מה להציע מאשר הבידודים בזמן שבדאלאס הם יסתמכו בעיקר על בידודים של לוקה וקיירי.
השאלה מבחינת דאלאס היא איפה היא תחביא את לוקה בהגנה,
היחיד שאפשר להמר עליו זה גוברט אבל זה הסתכנות כי אין לך גבוה מתחת לסל.

yaniv
yaniv
20/05/2024 11:26:00
Reply to  zenmaster

לוקה ינגב את גיידן ,אין לו את הנתונים הפיזים לשמור עליו.תכלס השומר הכי טוב נראה לי זה קאט לפחות בפיזיות

yonis
yonis
20/05/2024 11:52:01
Reply to  yaniv

על סמך מה אתה אומר שאין לו את הנתונים הפייזים?
הוא יותר גבוה, יותר ארוך, יותר אתלט ושחקן הגנה מצויין שנמצא בתוך קבוצת הגנה מפחידה.
להזכירך בגמר המערב לפני שנתיים ויגינס שנמוך מגיידן הצליח לעצור את לוקה.

yaniv
yaniv
20/05/2024 11:55:42
Reply to  yonis

הכל נכון רק שהוא רזה מדי בשביל לשמור על לוקה.לוקה ייטחן אותו בפיזיות ויגיע לזריקות שלו די בקלות.

הקיפוד
הקיפוד
20/05/2024 12:10:11
Reply to  yaniv

אבל הפואנטה היא לא תהיה משחק פיזי הלאה לאמלל את דונציץ' שלא יהיה לו אוויר כל המשחק, וזה יהיה כל המצאפ מולו

yaniv
yaniv
20/05/2024 12:16:47
Reply to  הקיפוד

איך הוא יאמלל אותו בדיוק? ברגע שהכדור אצל לוקה הוא פשוט ינצל את המימדים שלו וגיידן לא יוכל לעשות כלום מולו,אם כבר לאנט יש יותר סיכוי מול לוקה.כאילו עכשיו בדיוק נגמרה סדרה שבה לוקה התקשה מאוד ואיזה קטע הוא התקשה מול מגן פיזי ביותר שמנע מלוקה את כל יתרון הפיזיות שלו

yonis
yonis
20/05/2024 12:16:44
Reply to  yaniv

נניח שמה שאתה אומר יקרה,
ברבע הרביעי לא יהיה לו אוויר לחשוב, אני לא מדבר על זה שהוא יהיה חור הגנתי מול מיני ולא יוכל להסתתר בהגנה.

yaniv
yaniv
20/05/2024 12:26:22
Reply to  yonis

יכול להיות,לא אמרתי שהם לא יצליחו להגן מול דונציץ בכל זאת קבוצת ההגנה הטובה בליגה רק אמרתי שגיידן כשומר ראשי של לוקה לא יתפוס.לגבי חור הגנתי אתה תופתע,זה לא שלוקה כזה שומר גדול אבל דאלאס סיגלו הגנת(וקרדיט לקיד המושמץ) ברזל ןלמדו להסתיר את לוקה,לא צופה שתהיה להם בעיה בגזרה הזאת.לוקה יתחיל אני מניח מול גובר ואז המשחק יהיה האם מיני מצליחים בחילוף להביא את אנט על לוקה או דאלאס יצליחו למנוע את זה

הקיפוד
הקיפוד
20/05/2024 13:00:14
Reply to  yonis

זה בדיוק הנקודה.
ככה מיני שמרה על יוקיץ', אין שחקן שיכול לשמור עליו אבל יש שחקנים שיתישו אותו

yaniv
yaniv
20/05/2024 13:09:52
Reply to  הקיפוד

אז אתה מסכים שאחד על אחד אין לגיידן כל כך מה למכור מול לוקה למרות שהוא שומר מעולה

הקיפוד
הקיפוד
20/05/2024 13:19:01
Reply to  yaniv

האם לוקה מנצח את גיידן באחד על אחד, התשובה היא כן אבל זה לא המטרה, המטרה היא להתיש אותו וזה גיידן יעשה כמו גדול, בסופו של דבר במשחק של התקפה מול הגנה, תמיד ההתקפה היא זאת שקובעת כי היא היוזמת.
זה בדיוק כמו שאנט מול לוקה באחד על אחד, אנט מנצח בהליכה שהוא מתקיף אבל דאלאס לא תיתן לדבר כזה להתרחש.
נ.ב. אחד מהדברים שמיני בונה בהגנה זה היכולת של לוקה לסיים עם כמות איבודים סיטונאית ובזה גיידן טוב ממש

yaniv
yaniv
20/05/2024 14:01:37
Reply to  הקיפוד

מה הכוונה בלהתיש אותו?
לגבי אנט מול לוקה אז כמו שכתבת דאלאס תעשה הכל כדי למנוע ממנו את האחד על אחד הזה אבל כל פעם שזה יקרה סביר להניח שנט ינצח.
אותו דבר עם לוקה וגיידן כל פעם שגיידן (אחרי חילוף או לא משנה מה) יהיה על לוקה לוקה ינצח.
לוקה בדרך כלל שומר טוב על הכדור רק בסדרה האחרונה הוא התחיל לאבד הרבה

yonis
yonis
20/05/2024 14:05:35
Reply to  yaniv

הכוונה בלהתיש אותו זה לחץ על כל המגרש, לתקוף אותו בהתקפה, לגרום לו להתאמץ וככה הוא מגיע לרבע הרביעי ללא כוחות.
זה קרה בסדרה נגד אוקלהומה וזה קרה גם בגמר המערב מול הלוחמים.
ללוקה יש הרבה יתרונות אבל אחד החסרונות שלו זה כושר ירוד וחוסר אתלטיות.
מיני הצליחה להוציא את יוקיץ ממיטבו בסדרה אז תחשוב מה הם יעשו מול לוקה שלא יכול לקלוע נקודות קלות מתחת לסל כמו יוקיץ.

הקיפוד
הקיפוד
20/05/2024 14:29:34
Reply to  yonis

בדיוק מה שהתכוונתי, המושג של הגנה של בידודים (אחד מול אחד) הוא תמיד הפסד של המגן כי אם המתקיף לא אוהב את השחקן שמולו הוא תמיד יחפש את החילוף בהגנה, המצא אפ ההגנתי מול לוקה וקיירי מאוד מעניין ומאתגר ומהצד השני המצא אפ הגנתי מול קאט ואנט. מי שתדע להגיב טוב יותר ולשלוט על הצד השני ינצח לדעתי

yaniv
yaniv
20/05/2024 14:47:29
Reply to  yonis

בסדר האמת שאנחנו די מסכימים הבעיה היחידה שיש לי ומזה התחיל כל הדיון זה שגיידן מקדנילאס לבד לא יכול לשמור על לוקה.זה כל מה שאמרתי.אתה מדבר על הגנה קבוצתית ודאבל טים וכו שזה סבבה אבל כל פעם שלוקה ייקבל את גיידן אני מניח שהוא ייקח אותו לסל ויעשה 2 קלות(או 2 +הרמת ידיים+התבכיינות לשופט)

הקיפוד
הקיפוד
20/05/2024 15:39:30
Reply to  yaniv

כדורסל זה לא אחד מול אחד, אם כן כנראה שהיה להארדן אליפות ואולי גם לדונציץ' בסופו של דבר הגנה זה משהו קבוצתי. כך לדוגמא את גיידן האם הוא היה שומר צמוד על מארי אם לא היה אף אחד שיחפה עליו בצבע.

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 9:49:54

יום מעולה ומשוגע הפלייאוף מהנה כמו תמיד
הניקס היו גמורים, סחוטים פצועים ועייפים. פשוט לא סחבו. יש שיאשימו את תיבס הקצב, אני לא בטוח מה הסיבה לפציעות האלו אבל זה בוודאי חבל לראות. ברונסון נהיה כוכב העונה והם עוד יחזרו למעמדים האלה. אינדי הם חידה עבורי אני לא מאמין שהם ברמה לבוסטון, אם הייתי צריך להמר אז בוסטון בג'נטלמני עם הפסד במשחק 2 כמו שהם אוהבים משום מה. מקווה שיגרמו לי להתחרט כמו מיני כי בוסטון בעידן טייטום-בראון תמיד מעוררת בי סלידה לא מוסברת(משהו בעומק, יחד עם חוסר ההתעלות של אף אחד מהם, יחד עם הקונפרנס הקליל, יחד עם הצ'וקריות ארוכת השנים, אולי יש כמה סיבות בעצם)

קבוצה שגרמה לי להתחרט על תחזיותיי קדם הפלייאוף היא מיני. כל הכבוד להם, משחק קבוצתי מוחלט לא ויתרו על אף אחד גם כשגובר קיבל לינץ' תקשורתי במחצית. לא נפתח שוב את הדיון עליו זה כבר מוצה בעיניי וחוזר על עצמו. מבחינת גובר וכדורסל מעניין לראות איך יתמודד עם לוקה וקיירי שכנראה יחפשו אאותו בחילופים כל עוד הוא על המגרש(ואם ישמרו על הצמד כדי לחפות על גובר, פי ג'יי וושינגטון עלול להפוך לקליי לפתע).
לגבי דנבר הם קבוצה מעולה ותמיד היו, יוקיץ' אדיר על אף ההפסד. משחק טוב של מארי ויוקיץ' וגרוע של כל השאר. השלשות לא נכנסו וכו' וכשמנגרים מפסידים בגדול.
נותרו בוסטון ואינדי במזרח, ודאלאס מיני במערב.
אני על העגלה של דאלאס מתחילת הפלייאוף(או אפילו מאמצע העונה כשהבנתי שסטף והלוחמים גמורים), יהיה מעניין לראות איך יתמודדו עם מיני וכמה זה יהיה שונה מאוק, בעיניי יהיה שונה מאוד כי יש יותר נוכחות בצבע אבל! שיי טוב יותר מכל שחקן של מיני(כן גם מאנט) ודורט ואוק בכלל הקשתה מאוד על לוקה ובעיקר על קיירי שנראה לי שקלע 15 למשחק. יהיה מעניין מאוד ונדון כבר בהימורים בניתוחי הסדרות.
WE GOIN TO GAME SEVEN BABY, GAME SEVENNNNNNNNN

דה שוט
20/05/2024 11:04:59
Reply to  zenmaster

כבוד על העגלה של דאלאס, בחרת יפה. שמור לי מקום בספסל האחורי, אפילו לא חייב חלון, רק שיהיה איפה לשבת, אשתדל לא לזרוק אתכם מהצוק (לא מבטיח חחח)

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 13:47:05
Reply to  דה שוט

תעלה מיני הייתה בשבילך כמו נהיגה מונעת חחחחחח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/05/2024 9:50:08

תודה רבה עמיחי

דה שוט
20/05/2024 9:56:06

תודה עמיחי.
אינדי לא פראיירים, יש להם בחמישייה שני שחקני ספסל לגיטימיים והצוות השני שלהם לא נופל בהרבה מהראשון. סיאקם כבר היה במעמדים האלה והוא בהחלט יכול להנהיג. לבוסטון יש חולשות, בעיקר אם פורזינגיס בחוץ. אינדי מאמינים בעצמם, לפחות אצלם בבית – יהיה קשה לנצח אותם.
מיני הגשימו את הנבואה, הטרייד על גובר מוכתר בהצלחה! לפניו הם היו סתם קבוצה, פתאום הם מועמדים לאליפות. לא פחות. לחזור הערב ממינוס 20 במשחק 7 זה סנסציוני ובעיקר מעיד על התהליך שהם עברו. אדוארדס שחצן אבל עובד בהגנה אז זה נמחל לו וקונלי על תקן מבוגר אחראי זה הערך המוסף, האקס פקטור אם תרצו.
תהיה סדרה מרתקת מול דאלאס, להגן על לוקה וקיירי יהיה מאתגר מבחינת מיני ומהצד השני – דאלאס ארוכים ופיזיים וקיד שועל קרבות ותיק. על לוקה כבר נאמר הכל – הוא רוצה אליפות – כל דבר אחר ייחשב במחינתו ככישלון. הוא בטח שלא יבוא לסדרה הזאת כדי ללחוץ ידיים.
חברים יקרים, אני יורד מהעגלה של מיני ועובר רישמית לזו של דאלאס. אני עם לוקה סקייווקר! איי אם היז פאדר.
לכל המצטרפים החדשים לעגלה של מיני, המנהיג החדש שלכם אליבא דה שמעון זה אברי. אין ראוי ממנו. קבלו אותו – שימו לב בסוף – הוא אפילו מוחל לטמיר על ההשתלחות באנט-מן.
.
https://youtu.be/h0TgqeQ-O4U?si=jbd_T30X0snjaPh2

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 10:02:34
Reply to  דה שוט

קללת העגלה לא נפסקה גם היום. עד שהעגלה מצליחה אתה עוזב? בדאלאס מוביל את עגלתנו בבטחה קואוץ' אסי ויומני האליפות אני יושב ונהנה מהנסיעה פחות או יותר מאז הדדליין. לא יודע אם כדאי שתבוא שלא נעוף מהצוק, למרות שעם מיני דווקא הצלחת חחחחחח

דה שוט
20/05/2024 10:13:15
Reply to  zenmaster

בקיץ שעבר אחרי הטרייד על גובר הכרזתי מיני בגמר האיזורי. שים לב ששתיים מתוך 4 עגלותיי השתלטו על הגמר האיזורי. עכשיו אני עם דאלאס, אם יפסידו – אעלה בחזרה על העגלה של מיני בגמר הכללי נגד אינדיאנה. בוסטון זה גרוטאות – תחרות שלשות

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 10:19:01
Reply to  דה שוט

נו בדיוק למה לעזוב את מיני?
עד שהצליחו, עכשיו הם גם פייבוריטים בקונצנזוס
גמר נגד אינדיאנה? חחחחחחח נדבר אחרי משחק 5

דה שוט
20/05/2024 10:24:15
Reply to  zenmaster

מיני כבר לא צריכים אותי, מלאתי את חובתי (גמר מערב)… אני משחרר אותם
🙂
אינדי יפתיעו בוסטון זה קורי עכביש חחחח

Last edited 5 months ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 12:28:58
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תודה שאתה עושה את זה בשבילי, מתוך אהבה כנה ואמיתית.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 12:27:51
Reply to  zenmaster

מוריה דה שיט עושה הפוך על הפוך, הוא עדיין על העגלה של מיני אבל בתור נוסע סמויי, מתחת לתחת של העגלה. זה רק נראה שהוא נוהג בעגלה של דאלאס ברעש וצלצולים כמו עגלון מכובד, בפועל הוא חבוי במיני, הוא נמצא שם בלי שתדע כדי שכשהעגלה של דאלאס תתרסק, הוא יציץ מהחור…. ויחייך!

Avri
Avri
20/05/2024 13:36:54
Reply to  דה שוט

חחח… זהו? זנחתי אותי לבד על העגלה? ועוד לטובת לוקה ולוקו השיקוצים? האמת הם נראים חזקים להחריד ויש מצב שינגבו את מיני. אבל אחרי התחזית שלי מאתמול אני גוזר על עצמי תענית דיבור, לפחות עד המעורב של מחר.  

Jonathan
20/05/2024 10:07:18

תודה עמיחי,
איזה מדהים הNBA בימינו. כל עונה אלופה אחרת, לא טוב לבנית אגדות אבל מצוין למי שלא רוצה להיות תקוע על סוף קבוע מראש.

Berch
20/05/2024 10:26:36

ווי וואי איזה משחקים
הימרתי על הקבוצות הלא נכונות,לצערן
🙂

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שתי קבוצות הודחו ,הניקס ודנוור.אבל יש הבדל רב בין המודחות הניקס עם רבע קבוצה נלחמו עד הסוף,עשו את המקסימום אולי יותר.דנוור לא רק כשלון ף פשוט בזיון הם מפסידים בסה"כ 3 משחקי בית מתוך 4,מובילים 3-2 ,מגיעים למשחק שביעי בבית.מובילים בתחילת המחצית השניה 20 הפרש ,ואז קריסה שמצטרפת לקריסה טוטלית במשחק השישי.75%משני המשחקים האחרונים שהיו הכי חשובים העונה הופעה בסגנון הפיסטונס.
יוקיץ ומארי היו בסדר אבל איפה השאר? תארו לכם שף מישלן עם סו שף טוב ומסביבו במקום טבחי על הוא נעזר בשוטפי כלים.מלבד יוקיץ ומארי כל שלושת האחרים ביחד זרקו לסל פחות ממארי.האחוזים כבר לא משנים,זה כמו לחזר אחרי דוגמנית על ולוותר אחרי נסיון אחד לא מוצלח.מה עם הספסל?גקסון 0 נקודות הולידיי בתיקו עם גקסון.בראון זורק רק 3 פעמים לסל ומקבל נקודות מקו העונשין.ספסל כזה מקבלים בקופת חולים בהמתנה לאחות טיפולית.
לכל הספקנים ובראשם ברקלי.עכשיו ברור לכולם ההחתמה של גובר.זה נקודת המפנה כמו שלהוסיף חמאה בהכנת קרואסון עושה את ההבדל הגדול.במקום לחם לסוסים,אמו מקבלים מאפה אלוהי.

הקיפוד
הקיפוד
20/05/2024 11:03:45

מסכים איתך ממש לגבי דנבר, בגלל האליפות הרבה אנשים שכחו כמה החוזה של MPJ רע. היעדר החשק שלהם בלט במהלך כל הסדרה, ובנוסף היא לדעתי התעוורה מאדי האליפות ובנתה קבוצה לא ברמה מספקת. אני הייתי מטריד את MPJ לקבוצה כמו אטלנטה שיכולה להביא לך ספסל. הסיפור בגמר המערב יהיה האם לוקה יגיע 20+ פעמים לעונשין

חגי "התותח" ניסני
20/05/2024 10:39:00

עושה גיחה קצרצרה כדי לקחת אחריות
אבי ט – בתחילת שנה רשמת על כך שאוק' יגיעו רחוק ואני אפילו הצעתי לך התערבות עם נימת זלזול לזכרוני . סחה על הניבוי לא האמנתי שהם שווים כל כך, והאכלת אותי את הסומבררו .
גיא הרשע – קבל עם ועדה אני חייב לך בירה. לא יודע מתי יצא לנו להיפגש אבל יש לי חוב. גם אתה האכלת אותי כובע עם זינגר והפוסטאפ אני אפרע את החוב כנראה בימים שקטים יותר (ויש לנו גם את היכולת ליצור קשר בפרטי)

גיא רוזן
20/05/2024 18:47:06

פעם הבאה שאתה באזור הצפון,
תתקשר.
ללא קשר לכלום, תמיד נחמד לשבת עם חברים לתות בירה צוננת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה כל רפי ההבנה לעגלה של מיני גובר יהיה הגואט עם אליפות והצוות המסייע שלו.

דה שוט
20/05/2024 11:11:53

דוקי פופרס, דוקי רזי והטמיר – אחרי הקריסה של הבראקט – מחפשים אשמים…
comment image

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 11:19:12
Reply to  דה שוט

🙈 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 12:32:01
Reply to  דה שוט

חחחחחח רצחת הרגת וחיסלת

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 12:55:57
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מי, אנייי????
אני בכלל בעגלה של הסלטיקס ומחזיק אותה חזק חזק שלא תיפול…
אההההההההההההההההההההההההההההההה
https://www.pinterest.com/pin/animated-falling-fall-gif-fall-animated-cartoon-discover-share-gifs–737745982698640578/
אפשר גם אאאההההה
https://giphy.com/gifs/tylerthecreator-tyler-the-creator-juggernaut-UH0TIyLilUsGVgU118

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי זה דה שוט או לוקה?

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 19:22:41
Reply to  דה שוט

ענק

yaniv
yaniv
20/05/2024 11:23:54

וואוו איזה קבוצה מיני,פשוט ללקק את האצבעות וזה עוד במשחק גרוע התקפית של אדוארדס.טאונס הרשים אותי ממש למרות שעדיין יש לו שטויות כמו העבירה החמישית המטופשת על יוקיץ אבל מה שנקרא פשוט קבוצה של גברים.
זןמאסטר לגבי דאלאס וחוסר הכבוד שנותנים לה אין מה לעשות זה נובע מכמה דברים אנשים שונאים את לוקה (קשה לי להגיד שלא מבין אותם עם כל ההתבכיינויות שלו) ומפספסים את הגאונות שלו \אנשים שונאים את קיירי (שוב קשה להגיד שלא מבין אותם) אבל הסיבה העיקרית זה שבניגוד לשאר הקבוצות שאתה יודע די בוודאות מה תקבל מכל שחקן אצל דאלאס אחרי ה 2כוכבים אתה אף פעם לא יודע מה תקבל.פעם וושינגטון קולע לך 29 נקודות ופעם הוא לא קולע כמעט כל המשחק(עד דקות הסיום ממש) פעם גארפורד נראה כמו אחד הסנטרים הטובים בליגה ופעם כמו אחד הגרועים פעם גונס תופר שלשות ופעם לא.רוצה לומר אין עקביות ולכן זה תמיד נראה שדאלאס נקרא לזה צעד אחורה ממעומדות אחרות.
מה שכן וזה אנשים נראה לי מפספסים ההגנה של דאלאס מדהימה ואם הם ימשיכו לשחק הגנה כזאת אז אפשר לפנטז על אליפות

The Oak
The Oak
20/05/2024 11:50:58

לא הבנתי מה מתלהבים מהפייסרס.
ניצחו קבוצה שהגיעה באוטובוס מבית לוינשטיין, וגם זה רק בזכות ערב הקליעה הכי טוב בפלייאוף ב 25 שנה האחרונות.
כמובן שאם אינדיאנה יקלעו 76 אחוז במחציות הראשונות ו 61 אחוז מהשדה בסך הכול בכל משחק הם יעברו את בוסטון.
אחרת בוסטון יעשו להם שחיטה. לא ברור האם כשרה או לא.
4-2 זה הכי הרבה שהפייסרס ישיגו.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 12:58:45
Reply to  The Oak

מסכים
וזה עם נעשה להם הנחת פרוזינגס.

Last edited 5 months ago by דוקטור רזי הופמן
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  The Oak

בית לוינשטיין גדול+++++++++++
לגבי אחוזי הקליעה של אינדי,אם אהיה גבוה בעוד 15 ס"מ ,אעבור קורס טיס,אצבע שיער לבלונד,ואשים יד על 10 מליון.אתפוס דוגמניות על בכל נסיון שלי.ולארסה פיפן תזמין אותי לסחלב,רק כדי שאפגש איתה.

אור
אור
20/05/2024 12:21:09

אין קשר לפוליטיקה אבל זה מזכיר לי את המשפט הידוע "הלכתם לישון עם פרס, קמתם עם ביבי" כי כשנרדמתי היה 53-38 דנבר במחצית

yaniv
yaniv
20/05/2024 12:27:56
Reply to  אור

חחחחח הדילמה הנצחית האם המשחיק גמור ואפשר לחזור לישון או להמשיךב לצפות.אני בדרך כלל מחכה לסוף השלישי במצבים כאלה

אור
אור
20/05/2024 12:49:45
Reply to  yaniv

גם אם המשחק לא היה גמור, אני הייתי.. 🙂

Last edited 5 months ago by אור
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  אור

בפלייאוף הזה אני לא הולך לישון.יש יותר התהפכויות ממה שעושה חשפנית צמרת בלאס וגאס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מתבאס בשביל דנבר, זו האמת, אני גם פחות סומך על מיניסוטה מול דאלאס. נראה מה יקרה במערב.
.
עם כל השמחה בשביל אינדי, זה כבר ממש לא היה כוחות, ואין להם, לדעתי, הרבה בסיס לאופטימיות מול בוסטון.
.
מעריך שהפיינלז יהיה בוסטון נגד מיניסוטה, ואם אכן כך גם תואר 18 לבוסטון וגם תואר ראשון למיניסוטה הם אירועים משמעותיים, אז יש למה לצפות.
.
לא יודע אם להמשך הפלייאוף יהיה את אותו טעם בלי יוקיץ', אבל נקווה שעדיין יהיה טעים.

asaf
20/05/2024 16:32:18

זה משוגע שאינדי הגיעו בכלל לגמר אזורי, נכון נהנו משתי קבוצות חבולות ועדיין ידעו לקחת ולמקסם את עצמם היטב. פתאום סיאקם שוב נראה כמו כוכב לפרקים ויש שם רוטציה מעולה ומאמן מצוין שבעיניי יותר מדי פעמים לא מוערך מספיק. מינסוטה- בוסטון יכול להיות סדרה מעולה ,רק שאני לא משוכנע שהם עוברים את דאלאס בטח עם וושינגטון וקיירי ממשיכים בפורמה הטובה לצד לוקה .

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  asaf

נקווה שלא ימצאו עוד קבוצה חבולה.גם ככה גמר זה יותר מידי לקבוצה הזו.

אור
אור
20/05/2024 12:56:41

זהו נגמרה החגיגה עם הלייקים האינסופיים

אור
אור
20/05/2024 13:23:24
Reply to  אור

וגם קיבלתי מייל על תגובה לתגובה

תודה פאקו

עידו גילרי
20/05/2024 13:31:22
Reply to  אור

אני בודק את אופציית העקיבה. say anything

אור
אור
20/05/2024 13:31:52

anything

עידו גילרי
20/05/2024 13:32:56
Reply to  אור

works like a charm
תודה

מנחם לס
20/05/2024 18:06:48

ראיתי הכל בשידורים חוזרים והסקירה שלך מדוייקת ובגובה העיניים. תודה.

תומר
תומר
20/05/2024 18:07:39

המשחק בין מינסוטה לדנבר היה אולד טיים פלייאוף – המון מלחמה, לא בהכרח כדורסל ענק אבל דרמות מכאן עד להודעה חדשה ונצחון הרצון (No pun intended)
הגיבור (הטרגי) שלהמשחק הזה היה לדעתי דווקא ארון גורדון הכל כך מושמץ בפתיל הזה. הסיבה שבמחצית הראשונה אנט קלע ארבע נקודות עם הפלוס/מינוס הגרוע ביותר בקבוצה, נזקפת לזכותו של ארון שסגר אותו הרמטית, ניצל את יתרון הגובה והאתלטיות כדי לעצור את הכניסות שלו כמעט לגמרי והצליח גם לסגור לו נתיבי מסירה
במחצית השניה קרו שני דברים: קודם כל מינסוטה התחילו לשחרר את אדוארדס עם שורה של חסימות מדורגות (ולא הזיק שגובר התחיל לשחק התקפה כמובן) ושנית, גורדון פשוט התעייף
בחצי השני אדוארדס הוסיף 12 נקודות ועוד לא מעט אסיסטים ומינסוטה עלו מ 19 נקודות בממוצע לרבע, ל 30.
כמובן שההגנה על דנבר עשתה את ההבדל אבל גם בלעדיה, אני לא יודע כמה קבוצות שקלעו 60 נקודות במחצית הפסידו בפלייאוף הזה

Last edited 5 months ago by תומר
ירון, החלום
ירון, החלום
21/05/2024 0:10:20

בס"ד
תודה רבה.