סיקור משחק 6 בין דאלאס לאוקלהומה  / עמיחי קטן

סיקור משחק 6 בין דאלאס לאוקלהומה / עמיחי קטן

סיקור משחק 6 בין דאלאס לאוקלהומה  / עמיחי קטן

דאלאס מאבריקס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3- 2 לדאלאס טרם המשחק):

אוקלהומה המשיכו עם אייזאה ג'ו במקום גידי בחמישייה, והפעם זה עבד להם טוב בפתיחה כש-9 נקודות של לו דורט הובילו אותם ליתרון 16- 6 מוקדם. דונצ'יץ' הוביל ריצה נגדית עם 2 שלשות, וההפרש ירד לנקודה כשהארדי החליף את לוקה ומצא את לייבלי מתחת לסל, אך דאלאס איבדו 6 כדורים ברבע לעומת אחד בלבד של אוקלהומה, והת'אנדר היו אלה שסגרו טוב יותר את הרבע, כולל שלשה של ג'יילן וויליאמס כמעט מהחצי עם הבאזר, ואחרי רבע אחד היתרון היה 30- 23 לזכות אוקלהומה, בפעם הראשונה בסדרה כולה בה הת'אנדר הם אלה שמובילים אחרי תריסר הרגעים הראשונים של המשחק.

המומנטום של האורחים המשיך בתחילת הרבע השני, כולל 4 ריבאונדים בהתקפה של הקבוצה שבדרך כלל הפסידה את המאבקים האלה לאורך הסדרה, ושיי גילג'ס-אלכסנדר קבע יתרון שיא של 38- 27 לאוקלהומה. אולם, דאלאס הגיבו בריצת 10- 0, ואחר כך שלשה של דונצ'יץ' העניקה להם יתרון ראשון במשחק\ שהחזיק בדיוק דקה לפני שהטבעה של הולמגרן החזירה את היתרון לאורחים כחלק מריצת 8- 0 שלהם. למעשה, ב-4 הדקות האחרונות של המחצית אוקלהומה היו עם 9/9 מהשדה, כולל 5 שלשות, והפכו פיגור 42- 40 בעזרת ריצת 24- 6, כך שהיתרון שלהם בהפסקה עמד על 64- 48.

דריק ג'ונס ג'וניור קלע 8 נקודות ב-2 הדקות הראשונות של החצי השני, אבל ג'יילן וויליאמס והולמגרן הובילו את אוקלהומה בדקות האלה ליתרון שיא של 17. בשלב הה, קיירי נכנס לעניינים אחרי מחצית חלשה ויחד עם דונצ'יץ' היה אחראי לריצת 13- 0 שצמצמה ל-4 בלבד ג'יילן וויליאמס ודורט קלעו מהקו וקטעו את המומנטום של דאלאס, יחד עם שלושה סלים של גילג'ס-אלכסנדר, וההפרש שוב צמח ל-12, אבל דונצ'יץ' הצליח לסחוט את העבירה החמישית של דורט ולדייק פעמיים מהקו, ושלשה של ג'ונס סמוך לסיום הרבע קבעה את התוצאה על 90- 83 לזכות אוקלהומה אחרי 3 רבעים, כשהמאבס קלעו 35 ברבע השלישי (11 לג'ונס ו-10 ללוקה וקיירי כ"א) לעומת 48 בכל המחצית הראשונה.

הרבע האחרון נפתח בהגנות טובות, אבל הולמגרן וג'יילן וויליאמס קלעו בצד אחד אל מול אסיסטים של דונצ'יץ' לג'ונס וקיירי, וסל של הסלובני צמצם את ההפרש ל-4. ג'ו הגיב בשלשה, אך נענה בשלשה של קיירי ושני סלים של לייבלי שקבעו שוויון 97, כשנותרו 6 וחצי דקות לסיום. וואלאס והולמגרן החזירו לאוקלהומה את היתרון וג'יילן וויליאמס הגדיל אותו ל-5 אחרי 1/2 של וושינגטון מהקו, הנקודה הראשונה של הפורוורד של דאלאס במשחק. קיירי הכניס את המשחק ל-5 הדקות האחרונות כשהכניס כדור ללייבלי שסיים בסל ועבירה, ואילו גילג'ס-אלכסנדר הגיע ל-30 עם סל מחצי מרחק, ושלח את ג'ייסון קיד לקחת פסק זמן, 4:45 לסיום.

דאלאס חזרו מפסק הזמן עם ריבאונד התקפה אחד ששלח את לייבלי לקו וריבאונד נוסף שאפשר להם לעשות מזה מהלך של 4 נקודות אחרי 1/2 של הרוקי ושלשה של וושינגטון, ובהתקפה הבאה לוקה קלע מחצי מרחק והעלה את דאלאס ליתרון. כמו בפעם הקודמת, גם היתרון הזה לא החזיק הרבה עם שלשה של ג'יילן וויליאמס, אך הפעם קיירי ענה באחת משלו לפני שגילג'ס-אלכסנדר קבע שוויון 110. בדקה הבאה דונצ'יץ' השלים טריפל-דאבל עם אסיסט לשלשה של וושינגטון וריבאונד אחרי החטאה של הולמגרן, וההפרש כבר עלה ל-5 עם סל של ג'ונס, אבל שג"א הגיב מיד בשלשה ובכניסה לדקה האחרונה היתרון של דאלאס היה 115- 113.

וושינגטון החטיא שלשה ועשה 2 עבירות, האחרונה לפני הוצאת החוץ, מה שהעניק לת'אנדר זריקת עונשין מדויקת של שג"א, ואחר כך הוא הרים את הולנמגרן לאלי-הופ שהשלים מהפף. דונצ'יץ' נכנס לסל וקיבל שני שומרים והסתבך, אך הצליח להעביר את הכדור לוושינגטון שעלה לשלשה. גילג'ס-אלכסנדר חסם אותה בעבירה, שריקה שנשארה בתוקף גם אחרי צ'אלנג' של מארק דייגנולט, וזה שלח את וושינגטון לקו, שם הוא דייק פעמיים והחטיא את הכדור השלישי בכוונה, החלטה הגיונית ביתרון נקודה עם 2.5 שניות לסיום כשליריבה אין פסק זמן. הולמגרן לקח את הריבאונד והעביר לג'יילן וויליאמס, שקלע שלשה ממרחק 40 פיט הלילה, אבל המרחק הזה (64 פיט) היה גדול ממדי עבורו והוא החטיא. בסיום, 117- 116 לדאלאס שמשלימים ניצחון 4- 2 בסדרה ומעפילים לגמר המערב.

דונצ'יץ' הוביל את דאלאס עם טריפל-דאבל של 29, 10 ו-10, יחד עם 7 איבודים, אך באחוזים טובים מאוד של 9/15 מהשדה, 4/6 לשלוש ו-7/7 מהקו, קיירי קלע 22 ב-9/23 מהשדה, ג'ונס קלע 22 ב-8/13 מהשדה, לייבלי רשם 12 ו-15, גאפורד קלע 10 עם 7 ריבאונדים ופי ג'יי וושינגטון קלע את כל ה-9 שלו ב-5:18 הדקות האחרונות של המשחק.

אצל אוקלהומה, שג"א קלע 36 עם 8 אסיסטים ב-14/25 מהשדה ו-4/5 לשלוש, ג'יילן וויליאמס רשם 22, 9 ו-8, הולגמרן קלע 21 ב-8/8 ל-2 נקודות ו-1/7 לשלוש, דורט קלע 11 עם 3 חטיפות וג'ו קלע 11.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
146 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דה שוט
19/05/2024 9:56:53

תודה עמיחי.
היה פאול ברור, שיי טעה, תפריע, תן לו לזרוק, זאת זריקה קשה, גם אם הוא קולע יש עוד זמן לתקן. המכה על האמה לא משאירה מקום לספק, שופט חייב לשרוק.
הטעות הגדולה הייתה של דייגנולט – מה אתה מבזבז טיים אאוט אחרון על הימור?! 2.5 שניות זה המון זמן. קח ריבאונד, עצור את הזמן, תקדם את הכדור ויש לך מספיק זמן לכדרור וזריקה. כבר ראינו משחקים מוכרעים בהרבה פחות זמן. איזו טעות נוראית.
לוקה בגמר מערב פעם שנייה בשלוש שנים, עם שתי קבוצות שונות(!) תגידו עליו מה שתרצו – הבן אדם מכופף משחקים וסדרות לצד שלו. מכופף הבננות.
ואי אפשר בלי מילה על קווין דוראנט. הוא עזב את ג"ס בקול גדול וחבר לקיירי במטרה להגיע רחוק ומהר. החטאות כואבות של ג'ו האריס במשחקים 3 ו-7 נגד מילווקי ודריכה דרמטית על קו השלוש באותו משחק 7 הותירו את דוראנט ללא הישג משמעותי בארבע השנים האחרונות, בזמן שסטף לקח עוד טבעת וקיירי הגיע לגמר איזורי. גיבור טראגי…

Smiley
19/05/2024 10:53:08
Reply to  דה שוט

קווין דוראנט לא היה הלברון/דונצ'יץ' לקיירי… אין לא את האופי לזה וזה לא הסגנון משחק שלו.

דה שוט
19/05/2024 11:01:40
Reply to  Smiley

צודק בנאה אחוז. כתבתי את זה בעבר. קיירי צריך מנהל עבודה שישלוט בהכל ויגיד לו מתי להשתולל. לברון ולוקה לגמרי כאלה. דוראנט לא ניהל אף אחד, לא את קיירי וגם לא את ראס הצעיר. זה לא האופי שלו

etayef
etayef
19/05/2024 10:18:55

לא ראיתי אז שואל:
האם דונצ'יץ' למד לשחק ביעילות והתקדם לרמה הבאה כסופרסטאר?

יאפ
יאפ
19/05/2024 10:38:19
Reply to  etayef

על סמך ראייה בלבד ותיאוריה שלי שלא מבוססת על כלום, הוא בן 25 והגוף שלו עדיין עובד כמו של בן 25, הוא נכנס לכושר בפלייאוף (משחק כל יומיים..) והרזה כמה קילו תוך כדי המשחקים.
היעילות ב2 משחקים האחרונים לדעתי זה רק בגלל שנכנס לכושר, פתאום נראה פחות כבד ויותר קל לו, מן הסתם גם המוח עובד יותר טוב ככה אז יש שיפור בקבלת החלטות.

מקווה בשבילו שיבין שהגוף שלו לא יגיב ככה עוד הרבה זמן והוא חייב להיות בכושר כל העונה בשביל להראות איזה שחקן הוא.

הבעיה העיקרית אצל לוקה זה בגרות, אני מאוד מקווה שיתבגר ולא ימשיך להיות ילד בכיין ומפונק כמו שהוא משדר עכשיו

יאפ
יאפ
19/05/2024 10:22:42

ההדחה הזאת רשומה על פרסטי וההחלטות הכושלות אחת אחרי השניה מהטרייד דד ליין.

נתחיל מהטרייד שעשה עם דאלאס על החלפת בחירות, הטרייד הזה הביא לדאלאס את גאפורד, בדיוק סוג השחקן שהיה משלים את צט ולא מפקיר את הצבע של אוקלהומה 47-31 בריבאונדים.
פרסטי נרדם בשמירה ולא הביא אף גוף לצבע המדמם של אוקלהומה.

ממשיכים, במקום להביא ווינג שהיה חסר ויכל לעזור להם כמו פיגי וושינגטון שהוזכר בערך אצל כל אדם/עיתונאי שראה את אוקלהומה וראה כמו גידי לא מספיק טוב ולא מתאים לחמישייה הביאו את גורדון הייוורד בטענה כי הוא בדיוק מה שחסר לקבוצה. התרומה שלו הייתה אפסית בפלייאוף הזה, אפילו תרומה שלילית.

להריץ קבוצה צעירה בפלייאוף זה מעולה אבל להפקיר קבוצה צעירה בפלייאוף שברור שחסר לה חלקים (ולא חלקים יקרים, חלקים במחיר יחסית זניח) זה לא עוזר בכלום, מה עזר לצט בזה ששחטו אותו בצבע? פשוט הפקרות.

כן פרסטי עשה עבודה מצויינת בלתת תשתית צעירה לקבוצה אבל נראה שפה תמה היכולת שלו, לא חושב שהוא הבן אדם שיכול לעשות המהלכים שיקדמו את אוקלהומה עוד שלה, זה פשוט טיפשות איך שהביא את הקבוצה לפלייאוף

Smiley
19/05/2024 10:44:41
Reply to  יאפ

איך הביאו את הקבוצה לפלייאוף? מהמקום הראשון.
אף אחד לא תכנן ש-OKC תתן כזו קפיצה. ופרסטי הוכיח שהוא יודע לבנות באוקלהומה.
הוא נתן לקבוצה לצבור ניסיון פלייאוף.
הפקרה?? הם נתנו אחלה פלייאוף עם טעויות של צעירים.
בהחלט שכר לימוד ועכשיו אפשר לראות איפה לתקן.
פרסטי מספיק זמן כ-GM ובליגה כדי לדעת לעשות מהלכים (וזה כמובן גם תלוי בקבוצה שאיתה עושים, מה שרבים פה באתר שוכחים שצריך שניים לטנגו).
מחמירים פה עם הת'אנדר כאילו הם מינימום הסלטיקס. שוכחים שגם המאבס עם אחלה קבוצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2024 10:50:20
Reply to  Smiley

בנה אחלה קבוצה פרסטי, יש לו גם כמויות של בחירות.

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:01:44

אז למה לא להשתמש בהם בחכמה בשביל לחזק את הקבוצה איפה שצריך?
יודע לבנות אחלה תשתית אבל המטרה זה לזכות באליפות לא להכין תשתיות

Smiley
19/05/2024 11:16:18
Reply to  יאפ

מי אמר שהוא לא ישתמש?
נראה לי פרסטי מכיר מספיק את הליגה כדי להכין משהו.
שוכחים פה שכדי לבצע עסקה, יש גם צד שצריך להסכים לעסקה (ולעיתים גם בעלים שצריך להסכים)

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:28:39
Reply to  Smiley

מכיר מספיק את הליגה בשביל לעשות טרייד על הייוורד

גיא רוזן
19/05/2024 11:47:35
Reply to  יאפ

חוזה נגמר, זו כל הפואנטה.
נטו מהלך שמטרתו להגיע לקיץ עם מוכנות למהלכים גדולים.
יהיו להם כמעט 40 מיליון מתחת לתקרת השכר כאשר הם במצב טוב יותר מכל קבוצה אחרת עם מקום בשביל למשוך שמות גדולים.

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:53:29

לא מאמין בשמות גדולים לקבוצה בריאה כמו אוקלהומה, היא צריכה שחקנים משלימים טובים.
הפלייאוף הזה הראה לי ש3 שחקנים משלימים טובים עדיפים על כוכב אחד.
חוץ מסיאקם לא רואה איזה שם גדול שישדרג אותם.

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:00:41
Reply to  Smiley

הביא את הקבוצה בפלייאוף עם צבע מדמם, המקום הראשון בליגה הסדירה לא מעניין אף אחד, פרסטי הוכיח שהוא אחד הטובים בליגה בלהכין תשתית לקבוצה אבל אל תשכח יש לו גם היסטוריה של אי יכולת לעשות את המהלך שיביא קבוצה למועמדת.
הוא אחראי לאחת הקבוצות המוכשרות בליגה אבל גם קבוצה של השיגה כלום ומה שיזכרו לו ממנה זה הטרייד הכושל שלו על הארדן (העדפה של איבקה), איבד את דורנט כי לא בנה קבוצה מספיק טובה, נכשל אחרי זה לבנות קבוצה למרות שהיה לו את פול גורג ופריים ווסטברוק.
זה כמו לצאת כל היום על כוסיות על אבל לא להגיע למיטה עם אף אחת מהם, אז אנשים מסוימים מהצד אולי יחשבו שאתה תותח אבל בתכלס אתה נשאר עם ה#ין ביד

גיא רוזן
19/05/2024 11:11:04
Reply to  יאפ

זה לא כל כך פשוט.
יש כמה גורמים קריטיים שצריך לקחת בחשבון:
א. בחינת הכישרון שיש בקבוצה. כן, בחירות יש המון. צריך חוזים שייצאו בשביל לקבל חוזים חדשים. על מי מוותרים? האם בפברואר ההחלטה שגידי סיים את דרכו בקבוצה כבר הייתה סגורה? מי מצרפים לטרייד שלו בשביל להביא שחקן אחר?
ב. ניהול חוזים. יש טונות של כישרון בקבוצה. את מי פרסטי מרשה לעצמו להשאיר במחיר חוזה ענק? הארכות החוזה הם חלק משמעותי בתקציב של קבוצה.
ד. היצע שחקנים בשוק השחקנים החופשיים. יכול להיות שטרייד עבור שחקנים דוגמת אלו שדאלאס הביאו היה מעביר את הת'אנדר משוכה והם היו זוכים לנצח את דאלאס בשביל לפגוש את דנבר או מינסוטה. האם זה היה מספיק? האם טרייד עבור שחקן ששווה מעבר סיבוב וזהו משתלם בהשוואה לסבלנות לקראת שוק ער יותר בקיץ?
ה. שוק הטריידים. לא כל הטריידים נולדו שווים. לפעמים הסבלנות מאפשרת את הזמן המספק בשביל למצוא את השחקן שהופך קבוצה מצויינת לאלופה.
גולדן סטייט עשו את זה כמה פעמים (איגודאלה, בוגוט, וויגינס),
מילווקי עשו את זה עם ג'רו הולידיי.
טרייד עבור שחקן בינוני יכול לחסום את היכולת לבצע טרייד מוצלח יותר.
.
לטעמי, הקיץ זה המבחן של פרסטי.

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:21:30

כל מה שאתה אומר נכון אבל בדיוק בשביל זה יש לו סוללה של אנליסטים ואנשי מערכת והוא צריך לקחת את ההחלטה הנכונה, לנהל קבוצת כדורסל זה לא קל.

מה שאתה אומר יותר רלוונטי אם הקבוצה צריכה מהלך גדול בשביל שדרוג, פה אוקלהומה הייתה צריכה 2 מהלכים בפרופיל יחסית נמוך בשביל להשתדרג, ועשתה מהלך אחד שהתברר כלא רלוונטי.

אוקלהומה 2011 הייתה קבוצה מדהימה ופרסטי היה שותף בכיר לכשלון שם, כרגע זה נראה שלא למד כלום

עידו גילרי
19/05/2024 11:25:07
Reply to  יאפ

השדתרגות בטווח הקצר (העונה) יכולה להרוס השתדרגות בטווח הארוך (לעונות הבאות)

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:37:42

נכון אבל המחיר שהיה צריך לשלם הוא לא גבוה, אני לא טוען לרגע שצריך לעשות פיניקס, מהלכים פשוטים שסותמים חורים, זה הכל

עידו גילרי
19/05/2024 11:39:11
Reply to  יאפ

גם למהלכים כאלה יש אפקט דומה אפילו אם הוא פחות דרסטי.

Smiley
19/05/2024 11:11:48
Reply to  יאפ

האיבוד של הארדן היה בגלל הבעלים שלא רצה לשלם מס.
פרסטי רק ביצע.
הארדן היה טוב, אבל הוא הגיע אחרי גמר חלש, בו נעלם, מול ההיט

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:17:37
Reply to  Smiley

הבעלים לא רצה לשלם מס, פרסטי העדיף לשלם לאיבקה ולשלוח את הארדן, כמו שאמרתי, יש לו בעיה בקבלת החלטות בשביל לעלות רמה.

Smiley
19/05/2024 11:19:38
Reply to  יאפ

איבקה סתם חור בעמדת הגבוה.
הארדן הגיע אחרי פיינלס נוראיים.
הבעלים לא רצה לשלם.
בדיעבד נכון, אבל הקבוצה עוד הגיע למשחק הטוסטר המפורסם להגעה לגמר.
כלומר הם היו מספיק טובים, אולי פרסטי היה צריך לשים גופייה ולהיכנס לשמור על קלי?

Dor
Dor
19/05/2024 11:04:27
Reply to  יאפ

לא יודע לגבי הפקרות/שחיטה וכו אבל היה ברור עוד לפני הפלייאוף שחסר שם בשר בצבע ושפרסטי פישל בחלק הזה. חלון הזדמנויות בליגה אכן נסגר מהר ואני הייתי הולך אול-אין במקום פרסטי בשנה הבאה

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:08:24
Reply to  Dor

זה הקטע אבל, הוא לא חייב ללכת אול אין, רק 2 מהלכים חכמים שישדרגו אותו, ועוד ישאר לו מספיק עודף להביא כמה שחקים כושלים כמו היוורד שהוא רק רוצה.
לאור הכישלון שהיה לו בעבר עם הקבוצה ב2011 אני בספק גדול אם הוא יכול לעשות את המהלכים שישדרגו את הקבוצה.
ההבאה של הייוורד צריכה להדליק לאנשים נורות אדומות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2024 12:32:02
Reply to  יאפ

הייוורד כשלעצמו אינו שחקן כושל אלא שחקן שפציעה קשה גמרה אותו ומנעה ממנו להיות כוכב על.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:10:37
Reply to  יאפ

מכבד את דעתך אבל כפי שציינתי.
אליפות השנה לא היתה מטרת העל.
אולי פרסטי היה מקובע על שנה הבאה? יש לו דראפט ויש כסף שיתפנה אחרי שהחוזה של היווארד נגמר. כנראה שאלה היו השיקולים שלו ולכן לא עשה שום שינוי משמעותי. אותי מעניין את מי הוא יביא בתרייד קיץ או מהפרי אייג'נסיז אולי את הבולבול של ביומבו?
🙂
וברצינות, מה עם ניק קלארקסטון?
חסר סנטר טוב? אולי המטוש גארט אלן?
השניים האלה משדרגים אותם כמדומני.
גם דריימונד גרין בתרייד יכול לשדרג אותם בשנה הבאה.
יש להם כל כך הרבה אופציות. למה לרוץ עכשיו?
אתה יורד לסוף דעתי?
הם יכולים גם ללכת אול אין להחתים את אח של יאניס ולמשוך את אנטהקמפופו לאוקייסי. עם יאניס זה כמעט בטוח אליפות!

thetroll
thetroll
19/05/2024 14:08:05
Reply to  יאפ

אוקלהומה זו הצלחה מסחררת. מטורפת. חסרת תקדים. מה יש שם? שרגא ובחירות. זהו. רוצה לראות דוגמה טובה למה שיכול היה להיות? דטרויט. בחירות וכ' ושנים של דשדוש. בנו פה קבוצה מאפס. מכלום. עם שחקנים שנמצאים דקה וחצי בליגה. בלי אף שם גדול. תראה לאן הם הגיעו ! זה ברמה של מטורף. לא פחות מזה.

Dor
Dor
19/05/2024 14:49:39
Reply to  thetroll

קצת פרופורציות. בגדול רוב ההצלחה זה השדרוג של שג"א לסופרסטאר

thetroll
thetroll
19/05/2024 15:27:57
Reply to  Dor

קצת פרופורציות. בגדול השחקן מספר 2 באוק בעונת הרוקי שלו! ויש הרבה שדיברו על זה שהוא חלש מידי יפצע דק מידי וכ'. הוא כבר כמעט נחשב באסט אחרי הפציעה שחטף מהיתקלות עם לברון אחרי 5 דקות משיק בשנה שעברה. מישהו ציפה ממנו לתת עונה כזאת? ובוא. עוד משהו: גם לקחת את שרגא אליך לרוסטר ולהבין איזה מפלצת הולכת להתפתח ממנו זה הצלחה פנומנלית. וזה אחרי שהוא שיחק כבר בליגה ואחרי שאנשים חשבו שהוא טוב מאוד אבל לא סופר סטאר. מי הביא אותו לאוק מהקליפרס? פרסטי. בעייני זה נקרא פרופורציות. לא מזלזל חס וחלילה אבל אף אחד כולל אף אחד לא ציפה מאוק להגיע לאן שהם הגיעו השנה. אז ברור שפרסטי עשה את החישובים שלו לגבי השנה אמר לעצמו ניקח את הייוארד ואת החוזה הכבד שצו ושנה הבאה נראה מה התפתח מהקבוצה ונחליט. בגדול אוק נמצאת עכשיו במצב הכי טוב בעייני מכל הקבוצות בליגה. מקום פנוי בתקרה בחירות בלי סוף. זה לכמה שנים קדימה. זה ניהול פנומנלי לא פחות

Dor
Dor
19/05/2024 15:41:52
Reply to  thetroll

השחקן מס' 2 כרגע זה ווליאמס. צ'ט גם אחלה כמובן אבל כרגע זהו בערך. הצלחה פנומנלית זה לא כי כבר בשנה שעברה הם היו מצוינים ושוב – הכל זה בעיקר שגא שהגיע בתור סוג של ברירת מחדל בטרייד על pg ולא כי זה השחקן שפרסטי החליט שיהפוך למפלצת (תכלס על זה מגיע יותר קרדיט לאשך). מסכים איתך שהמצב של אוק' נהדר אבל אל תשכח שתוך שנתיים וויליאמס יבקש מקס, שגא יקבל סופרמקס, וגם שאר השחקנים יקבלו שדרוג + פציעות וכאלה – לזה התכוונתי שאמרתי שחלון ההזדמנויות קטן. אוק' מזכירה לי קצת את ממפיס שלפני הסלאמפ של ג'ה עם כוכב על וקבוצה סופר מוכשרת ותראה איפה הם היום

thetroll
thetroll
19/05/2024 15:51:43
Reply to  Dor

מסכים איתך. וויליאמס זה גם דוגמא מצויינת. הוא בכלל היה אמור להיבחר בסיבוב 2 בדראפט. פרץ קצת לפניו ועלה בכל המוקים הכי מפרגנים לבחירה 20. פרסטי לקח אותו ב 12! ואתה יודע מה? בתור אחד שמסתכל ממש לעומק על הפוסטים של ג'והן אני יכול לאמר לך שמהרגע הראשון חשבתי עליו שהוא מעולה. רציתי לראות מי יקח אותו. פרסטי לקח. מגיע לו על זה פרגון רציני ביותר. אז הנה עוד דוגמא לניהול פנומנלי. זה נכון שהחלון קטן אבל יש מלא נכסים והקבוצה מפוצצת בכשרון. בוא נראה מה יהיה הלאה . שום דבר לא בטוח. הדוגמא שנתת על ממפיס נהדרת. אבל תכלס הם במצב מעולה. ככה נראה לי לפחות.זה יכול גם ללכת לכיוון אחר מממפיס. נראה לי שזה גם מה שיקרה.

Last edited 5 months ago by thetroll
thetroll
thetroll
19/05/2024 14:15:16
Reply to  יאפ

הייוארד? דוגמה מצויינת. היו צריכים לשלם שכר למישהו כדי להגיע לתקרה. אז לקחו מישהו על חוזה נגמר כדי שיתפנה בשנה הבאה מקום בתקרה. רוצה לראות דוגמא לטמטום? בבקשה… שון מארקס. לקח חוזה מקס של שחקן שתקוע שנים כמו עצם בגרון . החוזה של סימונס. חוזה שהרס קבוצה. חירב. אטק הגיע למקום הראשון בפאקן מערב וכמעט לגמר המערב עם שרגא ובחירות. ושנה הבאה יש מלא מקום. ויש גם בחירות בלי סוף. זו הצלחה מטורפת כמעט חסרת תקדים. האמת שאני לא זוכר משהו כזה. הצלחה חסרת תקדים. לא כמעט.

יאפ
יאפ
19/05/2024 14:24:52
Reply to  thetroll

אתה יודע שהמטרה זה לנצח בפלייאוף ולקחת אליפות ולא לצבור כמה שיותר בחירות?

thetroll
thetroll
19/05/2024 14:34:52
Reply to  יאפ

מה קשור? מישהו זכה באליפות לפני שעבר שנים של נסיונות? ראית את מייקל? 28. לברון כנל. תראה את דנבר. גולדן. כל האלופות האחרונות. תראה את בוסטון. שנים הם כבר כמעט. זו הליגה הכי טובה בעולם. באמת. זה לא סתם נקרא ככה. נראה לך שמישהו עומד ומחלק שם אליפויות? אתה יודע כמה סבל צריך לעבור עד שמגיעים לזה? בוא נבדוק: אתה יודע מה הגיל הממוצע באוקלהומה? אתה יודע מה הגיל הממוצע של הקבוצה הכי צעירה שזכתה ***אי פעם*** באליפות? אם לא… תכתוב לי . התשובה יכולה להפתיע אותך.

Last edited 5 months ago by thetroll
thetroll
thetroll
19/05/2024 15:01:36
Reply to  thetroll

נחסוך… הקבוצה הכי צעיקה אי פעם שזכתה באליפות היתה מעל גיל 26 כממוצע גילים. באוק זה 24 וחצי או משהו כזה
אף אחד לא ציפה מהם השנה להגיע כל כך רחוק הם עשו מעל ומעבר למעל ומעבר.

Last edited 5 months ago by thetroll
יאפ
יאפ
19/05/2024 15:15:51
Reply to  thetroll

כן אבל אתה מציג את זה כאילו צבירת בחירות זאת המטרה והדרך לאליפות, זה לא, תראה את פילדלפיה.
OKC הגיעו לאן שהגיעו בעיקר בגלל הארגון הכושל של קליפרס עם טרייד על שיי.

thetroll
thetroll
19/05/2024 15:30:23
Reply to  יאפ

ומי לקח את שרגא מהקליפרס? מי הביא אותו? מכל המנג'רים החכמים בליגה פרסטי היחיד שצפה את הפריצה המטורפת שלו לכיוון ה ,MVP ובנה עליו קבוצה. מסביבו. הפריצה הזאת היתה השנה. למה הקליפרס ויתרו עליו? מי ניצח בטרייד הזה? תחשוב על זה שניה.

אור
אור
19/05/2024 14:40:11
Reply to  יאפ

מה הלחץ יאפ, שינויים גדולים לא עושים באמצע העונה וגם הווריורס הודחו בחצי גמר מערב עונה אחת לפני כל האליפויות. פרסטי עובד בשכל זה ברור

יאפ
יאפ
19/05/2024 15:00:15
Reply to  אור

אבל אני שוב אומר לא היה צריך שינויים גדולים, אני גם נגד שינויים גדולים.
סתם קלי אוליניק כזה והם עוברים את דאלאס

thetroll
thetroll
19/05/2024 15:37:23
Reply to  יאפ

קלי אוליניק???? זה מה שהיה חסר לאוק השנה לדעתך? נו בטח לא חשבת יותר מידי לפני שכתבת את זה. נתת קודם דוגמאות יותר טובות. זה פשוט עניין שאף אחד לא ציפה למה שקרה השנה כולל פרסטי עצמו. ככה לפחות נראה לי.

NBA בדם
19/05/2024 10:36:39

תודה רבה עמיחי.
הקבוצה שהייתה פעילה בדד ליין ניצחה.
עוד משחק שאוק אוכלים אותה בריב'. סנטר מסיבי ועוד כח אש בעמדות הגארד והווינג ויש קבוצה לאליפות. חבל על עונה שבוזבזה. לא קונה את ה"התלמדות/שנת גדילה לצעירים חסרי הנסיון".
הכוכב מוכן, צא לדרך ואל תחכה סתם. חלונות בnba נסגרים יותר מהר ממה שחושבים המנג'רים שמכוונים לטווח ארוך.
שיי טופ 5 בליגה מינימום, הומגרן וג'יי דאב יהפכו בקרוב לשחקנים של טופ 30 בליגה. יש עתיד ורוד שזקוק לדחיפה מלאכותית. גידי חילזון שגילו את ערוותו.
ללוקה יש קבוצה שלמה. הכי טובה שבנו סביבו.
חיפתה עליו לא מעט בימים שלא פגע, בשני צדי המגרש.
אם הוא יפעיל את הקסמים שלו באופן יעיל וקבוע יש סיכוי לאליפות.

joey
joey
19/05/2024 11:17:50
Reply to  NBA בדם

לא מסכים איתך לגבי זה שהעונה בוזבזה.

שג״א אולי מוכן, אבל כל השאר עדיין לא – זו בסך הכל העונה הראשונה של צ'ט והעונה השנייה של שני הוויליאמסים.

חוץ מזה, גם אם היו עוברים את דאלאס, לא הייתי מהמר כל כך מהר על אליפות – הם עדיין היו צריכים לנצח שתי סדרות נוספות מול קבוצות סופר מוכשרות והרבה יותר מנוסות מהם.

עם הניסיון של השנה, בריאות (טפו טפו טפו) ואיזה טרייד או שניים (לא צריך כוכבים, רק חיזוקים במקומות הנכונים) יש חלון של כמה שנים להשיג אליפות.

NBA בדם
19/05/2024 11:48:47
Reply to  joey

שים את גאפורד ווושנגטון באוק והם עוברים את דאלאס ב5 משחקים. (שזה בלי ויתור על נכסים רבים/משמעותיים).
אולי הם לא היו פייבוריטים לאליפות, אבל בהחלט היה להם סיכוי טוב ובלי משכון העתיד.

Berch
19/05/2024 10:52:09

תודה עמיחי
לא היה נראה שדאלאס יגיעו כל כך רחוק אבל הם הצליחו להפתיע עם טריידים טובים בישורת האחרונה.
אוקלהומה צריכה סנטר. צ'אט הוא יוניקורן והעלה הרבבה מסה אבל הוא עדיין קצת איש מקל שרירי.
צריך מישהו עם שם משפחה שנגמר ב " יץ' "
🙂

גיא רוזן
19/05/2024 10:58:31

תודה, עמיחי.
חוסר ניסיון היה ההבדל בין צמד הקבוצות.
.
שג"א שחקן ענק, העתיד לפניו ויש לו אחלה קבוצה לצמוח ולהצליח.
אין קבוצה מסקרנת יותר, רגע לפני עונת הטריידים.
אישית, אני מכבד את התהליך שפרסטי מאפשר לקבוצה לעבור.
התהליך הזה מלמד על מה אפשר לבנות בהתבוננות קדימה (שג"א, זה ברור. אבל גם צ'ט),
ועל מה לא (לדעתי, ראינו הלילה את המשחק האחרון של גידי).
.
עכשיו, אנחנו מגיעים למאניטיים של פרסטי.
הוא צריך לתכנן את סגל הקבוצה עם מחשבה על תקרת שכר, תקרת מס, מי מקבל חוזה חדש ובכמה,
ואיך הופכים את כל הבחירות לכלים שישדרגו את הקבוצה.
הפוטנציאל מטורף בקבוצה הזו, אבל צריך לזכור שזו הייתה הסיטואציה אי אז ב-2011 ו-2012,
אז שורה של החלטות סתמו את הגולל על קבוצה שיכלה להיות היסטורית.

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:05:28

בדיוק, כבר היינו בסיטואציה הזאת ופרסטי נכשל בענק, אני לא רואה שום הסקת מסקנות בינתיים, הטרייד על הייוורד הראה לי בינתיים שהידיים שלו רועדות בקבלת החלטות שכאלה, יכל להביא את וושינגטון ובחר בהייוורד, איך זה לא מדליק לאנשים נורה אדומה אני לא מבין

עידו גילרי
19/05/2024 11:10:08
Reply to  יאפ

הוא לא 'הביא' את היוורד. הוא נפטר מברטאנס.

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:15:06

הבעיה האחרונה של אוקלהומה זה כסף, יש להם מקום בתקרת שכר (97 מיליון בלבד לעונה הבאה) וזה בדיוק המשכורת שיכלו להשתמש בשביל להביא בטרייד שחקן עדיף.
אחרי שהוא בא התבשמו שם עליו שהוא בדיוק השחקן שיביא להם את מה שהם צריכים אז בטח שהוא הביא אותו, יש לו היסטוריה של לבעוט בדלי

עידו גילרי
19/05/2024 11:17:30
Reply to  יאפ

שחקן על חוזה נגמר בעונת פציעה – מי בדיוק התבשם?

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:24:50

תחפש את התגובות של פרסטי ושאר החברה שם על הטרייד, זה השחקן שהם בדיוק היו צריכים מסתבר…

עידו גילרי
19/05/2024 11:26:04
Reply to  יאפ

נו זה דיבורים שיש אחרי כל טרייד. אתה לא תגיד על שחקן שהבאת דברים רעים.

Smiley
19/05/2024 11:13:35
Reply to  יאפ

מי אמר שהוא היה יכול להביא את וושינגטון ובאיזה מחיר?
המאבס שילמו בגרנט וויליאמס שהוא שחקן לא רע

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:16:22
Reply to  Smiley

זאת שרלוט, אתה יכול לדחוף להם את מה שאתה רוצה, דאלאס הביאו אותו תמורת בחירה סיבוב ראשון וסיבוב שני.
תוסיף עוד בחירת סיבוב ראשון ושרלוט לוקחת את זה

Smiley
19/05/2024 11:21:38
Reply to  יאפ

יכול להיות שכן ויכול להיות שלא… השאלה כמה רחוק באמת וושינגטון היה מביא אותם?
האם היה מסתדר בהיררכיה?
ובעתיד, האם שווה לשלם לו את מה שיבקש?

גיא רוזן
19/05/2024 11:43:51
Reply to  יאפ

וושינגטון וגאפרד זה 25 מיליון.
מה שזה עושה זה חותך משמעותית את המקום שיש כרגע מתחת לתקרת השכר.
עכשיו, אחלה שחקנים. השאלה היא האם הם הפתרון ארוך הטווח שהקבוצה צריכה?
לדוגמה, האם הם נותנים מענה מספק לעבור את משוכת יוקיץ'?
לדעתי, לא.
להבדיל,
המקום מתחת לתקרת השכר + מיליון בחירות הדראפט + גידי
שווים יכול השתדרגות משמעותית.
סתם דוגמא (תאורטית לחלוטין, אני GM נוראי…)
קלקסטון בסיין את טרייד מברוקלין + סיאקם כשחקן חופשי.
שווים יותר או פחות מהצמד שבדאלאס?

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:50:55

סיאקם כשחקן חופשי זה יהיה מדהים, גם עם הטריידים יכלו לעשות את זה יש להם מספיק מקום ועם מה שהיו צריכים לתת עבור הטריידים היה להם יותר מקום.
חוץ מזה אתה אומר שהם לא נותנים מענה ליוקיץ ואז רושם קלקסטון שלא יותר טוב מהם, איזה מענה יש בליגה ליוקיץ?
מילא לתת הזדמנות לגידי זה עוד אני יכול להבין אבל לא להביא שום גבוה?
חוץ מזה שזה משדרג את הקבוצה זה גם היה עוזר לצט להתפתח, להתמודד עם גבוה סביר באימונים כל יום שווה הרבה יותר מסתם לזרוק אותו לפרקט ושיתפתח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יאפ

לחפש מענה ליוקיץ זה רפות הבנה אף אחד בליגה לא עוצר אותו בזבוז זמן. צריך פשוט לקלוע מותר ולתקוף את יוקיץ בהגנה

גיא רוזן
19/05/2024 12:03:43

אתה צריך להפסיק לצפות בהיילייטס…
ברור שלא "עוצרים" את השחקן הטוב בליגה. אבל מה לעשות, זה קל יותר להתמודד כאשר יש לך איזה ריד בקבוצה.
וושינגאון וגאפורד?
הם אולי גדולים על הכלום ושום דבר שיש לת'אנדר בצבע,
אבל מינסוטה ודנבר זו ליגה אחרת.
לליגה הזו צריכים לכוון בת'אנדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי בהילייטס אתה צופה אדוק.
כרגיל לא הבנת את כוונתי זה לא היה לתת קליר פאת אבל גם דיוויס חא באמת עוצר אותו….
יותר קל לעשות להפוך אותו לסביבון בהגנה זו הייתה כוונתי

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:07:01

שמעון מה קורה עם האיירבולים חחחחחח כמו שאתה רוצה לתקוף אותו בהגנה אתה רוצה גם שיתעייף בהתקפה ולא יקבל קליר פאת' וידרוס את הסטיקמן צ'ט הולמגרן. שיתן באמפים סבסובים יוסיף כמה לשריטות "המצוירות" שלו חחחחחחחח בשביל אתה צריך מישהו סטייל ריד או באם AD גם גובר נותן את התרומה לכאורה. גאפורד ולייבלי נס ציונה זה לא יחזיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

לא התכוונתי לקליר פאת אבל אין באמת מי דיכול לעצור אותו בליגה אז לבזבז על זה כוכבים חבל. יותר קל להביא מישהו שיטחן אותו בהתקפה 🤣

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:21:07

לא כוכבים אבל לפחות איזה זובאץ' לרפואה

גיא רוזן
19/05/2024 12:01:15
Reply to  יאפ

עוד גבוה משמעותו פחות מקום מתחת לתקרת השכר.
ה-39 מיליון שיש כרגע נותנים אפשרויות רבות,
צמד הגבוהים שכרגע בדאלאס מצמצים פלאים את מרווח הפעולה.
יש הבדל עצום בין 39 מיליון לבין 15 מיליון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פרסטי פישל בענק. יש פה רפי הבנה שאני מציע להם חוזה באיגוד אצלי.
מה זה הפתיע הוא ראה שהוא מקום 1 במהלך העונה וכולנו ראינו פה בזמן אמת מה יחסר לאוק בפלייאוף. תראו בתכנת הריגול.
אז,אם אנחנו רפי ההבנה ראינו פרסטי לא ראה?
מה אמר ניתן להם סתם לבזבז זמן?
יש לו מיליון בחירות בדראפט יכל להביא את גאפורד וושינגטון אליו במקום המאבס במחיר קצת אולי יותר גבוה כי היו אולי סוחטים אותו אבל לא נראה לי ששארלוט היה טכפת להם או שהם ראו בגרנט וויל כוכב עתידי או משהו יקר בסגל שלהם 🤣 סתם ניחוש שלי גרנט וויל יהיה בקבוצה אחרת עד הקיץ הבא.
יכלו לדחוף להם גם איזה גיילן ווייליאמס הסנטר או את גידי או סתם איזה נגר ועוד בחירת סיב 2.
הם צריכים אותם לטווח המיידי לא יהיו טובים מעיפים אף אחד לא צריך לתת להם חוזה עתק.
פרסטי נרדם בשמירה ועשה לדעתי טעות אדירה.
עכשיו כל הקבוצות שראו את אוק יבקשו ממנו מחירים בשמיים או מחירי גובר…… כי הם יודעים שאוק נואשים לזה. חשף אותו במערומיו וגם מחירו של גידי ירד.
הוא עשה את הטעות בגינה איינג סולק מהסלטיקס כי גם איינג לא הכה בברזל בעודו חם ולקח את הזמן עם הבחירות שלו…..
אתה לא מבזבז זמן שיש לך ביד שחקן שבמקרה הגרוע טופ 3 בעולם בשיאו. שגא בן 26 יש לו איזה 5 שנים ברמות האלה. זה לא שיש ימבה זמן.
המאבס היו במצב של אוק ולחצו על כפתור המצוקה והצילו לעצמם את העונה בטריידים חינם מהסוג שנותנים לשקץ ויורשו😉.
לדעתי בקיץ יהיו מבול טריידים שישנו תמונה בהרבה מקומות שום דבר לא מובטח לאוק.
זאת הייתה הזדמנות ללכת על האליפות בלי לשלם הרבה.

יאפ
יאפ
19/05/2024 11:43:57

בדיוק, הקבוצות יריחו עכשיו את נואשות של אוקלהומה, במקום לעשות מהלכים קטנים בטרייד דד ליין האחרון הוא הולך לשלם הרבה יותר ביוקר בקיץ.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 11:51:59

מסכים כמעט עם הכל חוץ מעם ההשוואה למאבס. לשתי הקבוצות שחקן צעיר בטופ 5 של הליגה לכל הפחות. למאבס היה את קיירי, ולא הרבה חוץ מזה(מהרוטציה של אז נשארו רק ג'ונס ולייבלי בגדול)
לאוק יש שני כוכבים צעירים בהתהוות ועוד הרבה שחקנים צעירים עם פוטנציאל מי יותר ומי פחות, ו17 בחירות שמקנות לפרסטי יכולת גמישות אדירה.
רוצה לומר: המאבס לא יכלו להביא יותר מוושינטון וגאפורד, מבלי לוותר על הליבה. אוק יכולה לשמור על השלישייה המובילה שלה, ואפילו על רוב הבסיס, ועדיין לספק 4 חבילות טרייד מפנקות ע"ש רודי גובר לכל דורש

דה שוט
19/05/2024 11:53:24

תגובה מעולה, הכל מדוייק, אוק' הגיעו במקרה למקום 1 כי במערב נרדמו, אסור להגיד אנחנו צעירים ובקו עלייה וכל הבלה בלה בלה הזה – תשאלו אות אורלנדו של פני-שאק או את אוק' סיטי של 2012-3 – לאוק הייתה הזדמנות והיא פספסה אותה. בשנה הבאה יהיה להם הרבה יותר קשה.

אור
אור
19/05/2024 14:44:22
Reply to  דה שוט

לא מסכים, תכנון לטווח בינוני ומעלה וכמו שצריך עושים בקיץ, גיא כמו תמיד כותב את זה הרבה יותר טוב ממני. ושוב ראה את הווריורס רגע לפני כל האליפויות. הזדמנויות עדיף ליצור ע"י זה שאתה הכי טוב בתקופה של כמה שנים ולא במזל ובלחץ ולהיות תלוי בקבוצות אחרות

Last edited 5 months ago by אור
דה שוט
19/05/2024 15:18:21
Reply to  אור

אוק זה לא ג״ס אין שם חומר לשושלת הייתה להם הזדמנות השנה עם יתרון ביתיות. לא בטוח שההזדמנות תחזור. ג״ס רצו קדימה כי לא באמת צפו את הגדולה של סטף. הוא הפתיע את כל העולם. זאת דעתי 🙂

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 11:43:28

מעתיק את ההגיגים על הרעמים כי אין לי מה לחדש, וכי אני רואה שהדיון עבר לכאן:
מצד אחד: אין ממה להתאכזב. קבוצה צעירה מאוד, שעוד לא בטיימליין לאליפות, והתכנון הוא להתחיל להגיע לשיא בעוד שנתיים ואולי שלוש, לכן לכאורה לא רע לשלם שכר לימוד קטן ולצבור ניסיון וצלקות קרב.
מצד שני: הם בנו כל כך טוב, והגיעו למצב כל כך טוב, ושיי עשה קפיצה לסופרדופרסטאר שרובנו לא ראינו לפני הטרייד על פול ג'ורג', שמרגיש חבל לבזבז את זה, לא להכות בברזל בעודו חם, ולשלם את שכר הלימוד על התפתחות הנוכחות בצבע של צ'ט, הקליעה של גידי, וחוסר הניסיון הכללי של ג'יי דאב ושאר הסגל.
אני אישית מאמין שלהביא את הייוורד בדדליין היה צעד מגוחך, ורע מאוד.
שושלת לא מובטחת לאף אחד, לא משנה כמה טוב בנית, ובטח שלא במערב. נכון שהכל נראה ורוד, ונכון שאלו שאומרים "תראו את ממפיס" עושים עוול לאוק(שמנוהלת יותר טוב, בנויה יותר טוב, עם כוכב יותר טוב ונורמלי שלא יסתבך עם נשק מזוין, ובכללי יותר טובה כמעט בכל פרמטר). נכון שצ'ט וויליאמס ישתפרו ויתפתחו, ויש מלא בחירות ואולי יעשו טרייד וגם אם לא הם ידברו חזק עוד הרבה שנים. אבל העשור הקרוב במערב יהיה מרחץ דמים. כמעט כל הכוכבים הצעירים של הליגה הגיעו למערב, אולי מלבד באנקרו.
אנט במיני, לוקה בדאלאס הם כבר איומים ברמה מעל אוק כרגע. זה לא נגמר שם. וומבי בדרך לערער את סדר הכוחות, יוקיץ' ודנבר לא הולכים לשום מקום, יוסטון נראית כמו כוח עולה ומסוכן ולך תדע מה יהיה עם ממפיס, ניו אורלינס או קופר פלאג(או פלאגג?). אולי אפילו יהיה איחוד של השקץ קשישא וסטף או איזה מהלך של אחת הזקנות(לייקרס,פיניקס,גולדן,קליפרס) שגם הן תמיד יכולות להפתיע פתאום. בקיצור כל קבוצה במערב היא איום לכל הפחות, וקונטדרית לעשור הקרוב לכל היותר(מיני,אוק,דאלאס,דנבר,יוסטון,ספרס). ברגע שזו מפת הכוחות, חבל לא לנסות לנצל שנה בה הליגה פתוחה מאוד, והסגל כרגע רחוק כמה צעדים קטנים מהתמודדות רצינית, סטייל גאפורד ופי ג'יי בדאלאס, ויודעים מה, אפילו סטייל הטרייד על רודי במיני(בשביל שי ויניב 🙂 ) שמראה על רצינות ושאיפות גבוהות להצלחה עכשיו לכל הפחות, ללא קשר לדעות החלוקות על טיבו. בקיצור, אוק נמצאת בעמדה מעולה לעשור הקרוב, ואולי במצב הכי טוב בליגה. הם עוד יחזרו, ועוד יתקדמו, ויהיו חזקים יותר. אבל זו עונה מפוספסת והחמצה גדולה, ובעתיד יכול להיות שלא יקבלו עוד צ'אנס כזה(מזכיר לי קבוצה אחרת, שהגיעה רחוק עם הרבה צעירים מבטיחים, אחד ברמת mvp, ועוד שניים עם פוטנציאל גבוה, וגם סגל משלים טוב, איפשהו בסביבות 2011. העתיד שלהם נראה מדהים לא? מעניין באיזו קבוצה הם היו, בכמה אליפויות זה נגמר, ומי היה הgm)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

טיימליין זה סרט עם ואן דאם
דטרויט כבר שנים בטיימליין

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 11:56:02

חחחחחחח דטרויט נדפקו בידי התאגיד כל שנה מקבלים בחירה חמישית. אם היה להם איזה וומבי או אנט במקום קיליאן הייז כבר היו יוצאים מהטיימליין. אם התאגיד לא מתעב את דטרויט, יסריחו את המגרשים עוד שנה וישיגו את דגל הנחושת(קופר פלאג)

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:18:22

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפ ואן דאום

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 11:46:15

לוקה חזר להיות לוקה, ודאלאס יכולה ללכת עד הסוף. נחכה לסדרה הבאה כדי לראות לאן נושבת הרוח, בעיניי זה המבחן שלהם מול קונטנדרית על אמת. בעיניי כרגע הם במקום ה3 בסיכוי לאליפות אחרי היריבה הבאה מהערב ובוסטון, אבל הכל אפשרי. בצבע לא תהיה להם דומיננטיות כזו מול אף יריבה עתידית, מה שכן, מול בוסטון אם פורזי לא חוזר קיירי ולוקה הולכים לחגוג על הורפורד קשישא לא יודע מה יעשו איתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

המאבס ינצחו את בוסטון אם יגיעו לגמר

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 11:54:28

אני מאמין שבוסטון תפסיד ליוצאת מהמערב בלי פורזי, אבל דאלאס תבוא כאנדרדוגית לפחות בתפיסת הקונצנזוס עד סוף הפלייאוף(מצד שני, גם מול אוק האווירה הייתה שאוק זריזים מהירים לוחצים ולוקה שמן בכיין שינוגב בג'נטלמני)

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 11:48:09

טייק חם:

במידה ויוקיץ', אנט או לוקה מובילים העונה לאליפות, אנט ולוקה מתקרבים לאזורי מורשת קווין דוראנט(הטבעת שלהם תהיה שווה יותר מה2 שלו) ויוקיץ' כבר עוקף אותו בפער(בעיניי כבר עקף) ונכנס לדיוני טופ 10 בכל הזמנים והסנטר הגדול אי פעם

גיא רוזן
19/05/2024 11:57:30
Reply to  zenmaster

(קארים קם מכסאו עשוי קרני העז שבקומה העליונה במגדל השן, ומכחכח בגרונו)
.
6 MVP לצד 5 אליפויות. מקום 2 בנקודות בקריירה. קריירה אדירה שכללה מפגשים מול ווילט, וויליס ריד, מוזס מאלון, רוברט פריש, תאומי המגדל של יוסטון, וסליחה אם שכחתי מישהו.
זכה בפיינלס MVP ב-71,
זכה בפיינלס MVP ב-85,
אין עוד שחקן עם פער שכזה בין זכיות בתואר משמעותי כל כך.
.
מת על יוקיץ' (קשה להחמיץ את אינספור הפעמים בהם ציינתי שמדובר בשחקן מס'1 בליגה, ובהפרש),
אבל הוא עדיין לא שם.
אבל הוא קרוב –
עם זכייה הוא חולף על פני ענקים דוגמת מוזס מלון ושאקיל אוניל,
ומתייצב לצד אלאגו'אן, ווילט וראסל.
.
(מת על כל ויכוח אקדמי שמאפשר לי להזכיר שוב עד כמה קארים היה ענק…)

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:03:04

חחחחח סליחה גיא לא הובנתי כראוי. דיוני הסנטר הגדול אי פעם הכוונה שנכנס לרשימה של: קארים, שאק, ווילט, ראסל, האקים.
אגב אצלי שאקיל הרבה מעל מלון והוא במקום השני אחרי קארים(בפריים אני לוקח את שאק של 2000 על כל סנטר אי פעם, בדיון אקדמי אין מה לעשות קארים הוא הגדול מכולם)
זכייה שלישית ועוד MVP לעומת זאת וכבר כסא קרני העז יתחיל לשקשק חחחח אבל קודם שיעבור את הנמלה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2024 13:23:42
Reply to  zenmaster

ראו תגובתי משעה 13:20 המופיעה כתגובה לזן מאסטר על תגובתי שהייתה הראדונה בעניין זה אם שיוקיץ יכול להיות מעשרה הכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים הציר הגדול ביותר.

yaniv
yaniv
19/05/2024 12:16:32

מעניין למה שאק אצלך המדרגה פחות מאלאגואן ווילט וראסל?

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2024 13:12:56

שאק גדול מאולגואן בכל מידה. למזלו הוא פגש גרסה של שאק הצעיר, שאק בשיאו היה מכניס את החלום לטבעת.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
19/05/2024 13:40:17

שש אליפויות.
ה-14 שנה הפרש במצטיין הגמרים נפלא, כמו גם שישה mvp ב-10 שנים (71-80)!!!
אך אני חושב שראוי היה לו דאנקן היה עוקף אותו בהפרש זה, אם היה זוכה ב-14 במקום קוואי (ותכל'ס, גם היה צריך לזכות ב-07).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שתהיה לי בריא חביבי, נעלם לנו ככה כשיש מלחמה, כבר הוצאתי משלחות לחפש אחריך. מקווה שהכל בסדר.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
19/05/2024 16:10:46

מאנו!
קורא בשקט בפלייאוף, ויותר בטוויטר (למרות שרוצה כבר לצאת מהמרשתת כליל).
רק בריאות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2024 16:42:34

גם אם יוקיץ' יזכה בכמה אליפויות נוספות וכמה תארים אישיים נוספים, מבחינה היסטורית הוא עדיין לא יוכל להיות לצד השלושה האלו וגם לא בין חמשת הגדולים ביותר בגלל שהוא לא מרשים בהגנה. כשחסר צד אחד של המגרש הוא לא יכול להיות לעולם לצד אלו שמעולים בשני הצדדים.

Last edited 5 months ago by הציפור הנדירה
yonis
yonis
19/05/2024 12:11:10
Reply to  zenmaster

עם כמה שיוקיץ שחקן ענק צריך להגביל את התגובות של אנשים פה כשהם מדברים עליו(לטוב ולרע),
יוקיץ שחקן מצויין אבל בשום מקום הוא לא הסנטר הגדול אי פעם וגם אף פעם לא יגיע למצב כזה,
הוא גם לא טופ 5 סנטרים ולא יהיה אף פעם.
מהללים אותו כי הוא פשוט גדול על ליגה שאין בה סנטרים והוא משחק עכשיו, אבל הוא לא ברמה של הגדולים באמת.
ראיתי השוואה שלו לשאקיל,
שאקיל היה טוב ממנו בהכל חוץ מראיית משחק, אסיסטים ושלשות, חוץ מזה הוא לא מתקרב אליו כמה שימשיכו לדבר עליו ככזה גדול(אגב הוא היה חלש במשחק האחרון אבל אף אחד לא מדבר על זה)

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:15:47
Reply to  yonis

החיסרון העיקרי זה הגנה. חוץ מזה הוא לגמרי ראוי להיכלל בדיונים התיאורטיים. לא שאני אומר שהוא עדיף על שאקיל, אבל את מוזס מלון בעיניי הוא כבר עקף, ואם עוד טבעת הוא בדרך להאקים וכו….

yonis
yonis
19/05/2024 12:18:37
Reply to  zenmaster

לפי דעתי הוא לא עבר את מלון,
ובשביל לעקוף את האקים הוא צריך יותר מטבעת אחת נוספת.
כל הסנטרים הגדולים היו שחקני הגנה טובים ומעלה,
יוקיץ לא קרוב לשחקן הגנה ואת זה לוקחים בחשבון שמנסים להבין מי יותר טוב, לא רק את מה שנוח לבחור.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:27:58
Reply to  yonis

לפי דעתי זו שאלה של דורות ותו לא, כל אחד מהם הגדול בדורו פחות או יותר. בסוף מכתיבי הטון הם הדור שבועט במדיה בתקופה הנתונה, עוד 20 שנה לברון יהיה הגואט בקונצנזוס פשוט כי הכתבים והקהל יהיו בני ה20-30 של היום סטף יהיה מעל מג'יק וטופ 5 גם שאק וקובי יעלו כי הם אייקונים על דוריים שגדולים מהספורט. עוד 40 שנה לברון ידחק עבור וומבי אנט ולוקה הכל עניין של דורות, תראה מה קורה בכדורגל למשל(ום בכדורסל עם ווילט, קארים, ראסל שכבר נדחק מעשיריות…)

NBA בדם
19/05/2024 13:00:21
Reply to  zenmaster

לא מסכים שזה שאלה של דורות. רק חובבנים/ילדים יהללו שחקנים מהדור שלהם וישנמכו שחקנים מבוגרים ששיחקו מזמן.
אדם רציני תמיד ישים את מג'יק לפני קרי גם עוד 20 שנה. כנ"ל קארים ומייקל ולברון בראש הפירמידה.
אם באמת יהיה שחקן שיאתגר את הטופ 10 הוא יצטרך לספק "קבלות" רבות ומבחן הזמן לא ישחק תפקיד.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 13:49:35
Reply to  NBA בדם

חובבנים וילדים מעצבים את המדיה שמעצבת ומשפיעה במובן מסוים על איך שכולנו תופסים את המשחק. היום בקונצנזוס ביל ראסל זה נגר אנשים לא מבינים איך אפשר לשים אותו לפני קובי

יאפ
יאפ
19/05/2024 14:03:43
Reply to  zenmaster

שחקן ששיחק בתקופה שכל אדם עם קצת פיגמנטים קולע בצרורות, קלע ב44% מהשדה 15 נק לקריירה, 50% מהעונשין לא יכול לדעתי להיחשב מהטובים בהיסטוריה, נכון היה חיית ריבאונד, אבל מישהו פה חושב שדניס רודמן ענק ככל שהיה הוא אחד השחקנים הכי טובים ששיחקו כדורסל?
ווילט, שאק וכל סנטר אחר ברשימה יהיה דומיננטי בכל תקופה בNBA, ביל ראסל היום הוא שחקן משלים במקרה הטוב

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 14:11:10
Reply to  יאפ

פה אתה כבר נכנס לתקופות וזו בעיה. זה גם שולל הרבה מווילט.
הרזומה של ראסל:
11 אליפויות
5 MVP
כנראה היה שווה עשרות שחקן ההגנה ופיינלס MVP

בשיאו נתן ממוצעים של 22 עם 30 ריבאונדים חחחחח זה לא שחקן משלים אלא אם כן בגלל התקופה כלום לא נחשב ואז ווילט זה בול בול. אגב אישית אני לא אוהב להסתכל על ממוצעי קריירה כי זה פוגע מאוד בשחקנים שהתחילו לאט(סטף) או סיימו בדשדוש(שאקיל). מעדיף להסתכל על פריים בהנחה שהיה לתקופה של כמה עונות בואכב עשור לפחות ולא לינסניטי(כמובן שמי שמחזיק יותר ראוי לבונוס, אבל זה עוול לסטף נניח להגיד שהוא היה שחקן של 23 נקודות למשחק)

NBA בדם
19/05/2024 15:50:50
Reply to  zenmaster

ילדים יכולים לעצב מדיה, אנשים רציניים יתעלמו מהן בצורה חד משמעית, ויוכיחו זאת בעובדות.
ביל ראסל הוא בן וואלאס מוכשר יותר ומנהיג כביר למשך כמעט עשור וחצי ווינר בלתי נתפס. וכן הוא יותר גדול מקובי. הסנטר ההגנתי הטוב בהיסטוריה ומשאבת ריבאונדים שגם בתקופה זאת היה מוריד כמות גבוהה (לא כמו פעם, אבל עדיין).
המנהיג והשחקן הטוב ביותר ללא עוררין בקבוצה הטובה ביותר במשך כמעט עשור וחצי – 11 אליפויות ב13 שנים זה לא נתפס וזה הישג כביר למרות מספר קטן של קבוצות ולמרות שבוסטון הייתה המוכשרת ביותר בתקופתה.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 13:49:58
Reply to  NBA בדם

ברור אבל שחקנים כמו סטף ויוקיץ' מאתגרים גם אובייקטיבית

NBA בדם
19/05/2024 15:54:50
Reply to  zenmaster

מי שמאתגר עם קבלות זה בסדר. למרות שבעיני סטף לא בטופ 10 (אם כי קרוב לשם), ויוקיץ צריך עוד לא מעט עונות מוצלחות כדי להגיע לשם.
לא פשוט להיכנס לטופ 10.

NBA בדם
03/06/2024 14:48:39
Reply to  NBA בדם

h

yonis
yonis
19/05/2024 13:15:19
Reply to  zenmaster

לא חושב שזו שאלה של דורות,
יוקיץ לא יותר טוב משאקיל או ווילט ולא משנה איך יבדקו את זה.
הסנטר הכי טוב בליגה ללא ספק אבל לא ברמה של טופ 5.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  yonis

"שאקיל היה טוב ממנו בהכל חוץ מראיית משחק, אסיסטים ושלשות" – ראיית משחק, אסיסטים ושלשות זה לא מעט בכלל. יוקיץ' גם, כנראה, חבר לקבוצה טוב יותר משאק. בקיצור, רשימת היתרונות של שאק על יוקיץ' קצרה יותר לדעתי מאשר רשימת היתרונות של יוקיץ' על שאק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2024 13:20:39
Reply to  zenmaster

לגיא הירוק ולזן מאסטר: בחירת הציר הגדול ביותר בכל הזמנים היא דיי סובייקטיבית ושקלול של שיקולים שונים והשאלה מה התיעדוף של השיקולים.
אצלי הציר של כל הזמנים הוא ווילט שהיה אדיר בשני צדי המגרש ובעל גאונות משחק ויכולת מסירה מעולה עם שתי עונות של 7.78 ו-8.56 ופלייאוף של 9 למשחק ואם היו מחושבים כבר אז חטיפות וחסימות אז היו נרשמים לו מאות ט"ד עם עונות שלמות של משחקי ט"ד וכמעט שלמות ועשרות רבות של קוואד"ד אם לא מעל מאה ואף לפחות משחק אחד של קוואנ"ד וכן היה לו לפחות משחק אחד של דאבל ט"ד (+20 בשלושה נתונים). והוכיח שיכול להוביל קבוצה לאליפות כשהיה המצטיין בשתי אליפויותיו בפילי ובלייקרס.

השני הוא ראסל שביחס לאותו מספר דקות יש לו יותר כ"ח ואס' מווילט ובפלייאוף גם לא באופן יחסי עם שיא ממוצע כ"ח למשחק ושיא ושיא ממוצע אס' למשחק לציר (נראה שיוקיץ' ישבור זאת). וזכה פעם אחת יותר מווילט בתואר ה-MVP של העונה הסדירה והוביל את הסלטיקס למרות המגבלה בהתקפה.

השלישי אצלי הוא כארים שהיה גם הוא משובח בשני צדי המגרש עם זריקה מהיעילות ביותר ובלתי ניתנות ביותר לעצירה ומוסר נהדר וריבאונדר מעולה וחוסם מצוין ווינר גדול ומנהיג ודיחק ברמה גבולה גם בגיל מתקדם עם זכייה בתואר המצטיין של העונה בגיל 33 והמצטיין של הגמר בגיל 38 וטוב ומעלה גם בגיל 41 באליפות האחרונה.

אחריו החלום שהיה גדול בשני צדי המגרש ובכל הנתונים כשממוצע החטיפות שלו למשחק הוא טוב גם בשביל שחקן חוץ ומנהיג ווינר.

אחריו שאק עם הדומיננטיות שלו ויכולת להריץ התקפה עם כל ממדיו.

והבאים:
מוזס מלון שהיה מהמעולים ביותר למרות שגובהו לא היה היה מאוד מרשים כציר וזוכה 3 פעמים בתואר ה-MVP ומשני מצטייני האליפות הגדולה ב-83' לצד ד"ר ג'יי,

ויליס ריד שהשפיע על משחק האליפות ב-70' בלי שממש שיחק.

האדמירל על כל היכולת בשני צדי המגרש והחכמה והוורסטליות.

בלאמי על כל יכולותיו.

וולטון שללא פציעותיו היה יכול להיות בין חמשת הגדולים ביותר או צמוד אליהם וכשהיה בריא הוביל את פורטלנד לאליפות עם תואר ה-MVP וזכה בתואר ה-MVP של העונה ועוד כמה עונות עם יכולת הגדולים ביותר והיה לא פחות טוב מכארים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2024 13:52:53

עבר זמן העריכה אז אני מגיב כאן שמשום מה בכתיבת התגובה נשכח ממני יוקיץ' שהוא בינתיים תשיעי אצלי אחרי האדמירל ועשירי וולטון לפני בלאמי.
לעניות דעתי הקובעת בגלל שהגנתו לא מרשימה יוקיץ' לא יוכל להיות הציר הגדול בכל הזמנים וגם לא בין חמשת הגדולים.

Last edited 5 months ago by הציפור הנדירה
zenmaster
zenmaster
19/05/2024 14:05:56

דעה לגיטימית ומנומקת. אתן את שני הסנט שלי:
הכדורסל בדור הזה הוא שונה. אני מאמין במידת הערך ששחקן נותן לקבוצה. נניח סטף בשיאו לא היה מגן גדול, אבל הערך ההתקפי שלו היה כל כך גדול שהוא ראוי לטופ 10 בעיניי. אם נדרג שחקנים לפי ציונים פר קטגוריה ראס יותר טוב מסטף, אבל ברור לכולנו שזה לא המקרה. אגב אם נדרג לפי קטגוריה AD עדיף על ניקולה, אבל הערך ההתקפי של ניקולה כל כך עצום בהבנת המשחק, קריאת ההגנה, מסירות, סלים שוברי מוראל, וגרביטי שאי אפשר לכמת את זה כך. עבורי זה מקפיץ אותו מעל מוזס נניח. החמישייה הבלתי מעורערת כרגע בסנטרים ללא סדר זה ווילט וביל, קארים, האקים ושאק. לא נראה לי שמישהו יתווכח על זה. אני חושב שיוקיץ' הוא הקרוב ביותר שמישהו היה לכניסה לחמישייה הזו(ואישית אני מוציא את החלום ראשון).
גם שחקן כמו לוקה אם יביא הישגים יהיה גבוה על אף הגנה בינונית ומטה

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 13:54:13

חושב שיוקיץ' נמוך מדי אצלך וגם שאקיל, ואישית קארים אצלי מעל ביל וצ'מברליין. אבל ברור כשל אלו הם גדולים וזו העדפה אישית. אישית אני מאמין שיוקיץ' צבר מספיק והוא דומיננטי מספיק כדי שאדם שיאמר שהוא בטופ 6 של הסנטרים ייחשב "רציני". כמו שזה רציני לומר שסטף עדיף על מג'יק(גם אם לא כולם יסכימו) אבל לא ווסטברוק(ווסטברוק הוא האמביד לסטף שהוא היוקיץ' בהקבלה המסורבלת שלי)

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:20:56
Reply to  zenmaster

נו, רק טיפטיפה הגזמת.
הגאון צריך עוד כמה אליפויות בשביל להיכנס לעשירייה.

דה שוט
19/05/2024 11:56:45

חברים יקרים יש לי עגלה בגמר האיזורי… אנביליביט (גם אם זו עגלה מספר 4, עגלה 3 עדיין בחיים). אני חושב שדאלאס תעדיף את דנבר על פני מינסוטה. לוקה ירגיש הרבה יותר בנוח מול ההגנה ה"ידידותית" של דנבר – מאשר מול הבולדוגים של מיני.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:04:39
Reply to  דה שוט

נראה לי גם שלוקה מעדיף את קרב הונילים, גם הוא וקיירי יחגגו על הג'מיל עם קרוסאוברים סטפבקים ושאגות, מצד שני גם הגאון יחגוג וגם הג'מיל אם יהיה בריא יחגוג על לוקה. הייתי אומר שהתקפית דנבר זה מאצ'אפ עדיף אבל הגנתית אני מעדיף להצר את צעדיו של אנט מאשר את של יוקיץ'

יאפ
יאפ
19/05/2024 12:06:46
Reply to  דה שוט

אני בטוח שלוקה מעדיף את מיני, אתה שוכח שאהוב ליבו, גובר, במינסוטה.
אני לא חושב שיש שחקן שלוקה אוהב לשחק יותר נגדו מאשר גובר.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:07:52
Reply to  יאפ

לא עדיף להתמודד מול הרים פרוטקשן של הגאון?

יאפ
יאפ
19/05/2024 12:09:13
Reply to  zenmaster

לא אמרתי שעדיף, לוקה פשוט מאוד אוהב לשחק מול גובר, עניין אישי שלו

yaniv
yaniv
19/05/2024 12:15:35
Reply to  zenmaster

תכלס עדיף לך מיני רק בגלל שלוקה יפרפר את גובר(עושה לו את זה כל שנה כל הזמן) ואז תוכל לבוא ולהגיד in your face על הטרייד של גובר

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:20:03
Reply to  yaniv

חחחחחחח לא רוצה לפתוח את זה שוב. כבר אמרתי שאני חושב שגובר שחקן טוב ובעל תרומה הגנתית, רק שנתנו יותר מדי(אל תענה לי! חחחח מיצינו את הדיון איש איש בדעתו על גובר יחיה). זה ששנים גארדים פרפרו אותו ביוטה זו גם עובדה, בעיקר סטף ניגב אותו כזכור לטוב. עדיין בטח יביאו עליו את ריד לקשת ולא את גובר אחרת באמת יחטוף סטפבקים מלוקה והשחלות בין הרגליים מקיירי

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:25:00
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחח
יפ

דה שוט
19/05/2024 13:29:11
Reply to  יאפ

חחחחח צודק. אבל אני עם הזן מאסטר. למי יש כוח לבולדוגים? זאת סדרת סבל

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 13:56:08
Reply to  דה שוט

בדיוק רוצה לראות את הגאון ואת לוקה לבנבנים שמנמנים עם מסירות של גאון והגנה של פחון חחחחחח
ברצינות, אני נהנה גם מהגאונות וגם מלראות קבוצה עם הגנה משובחת גורמת ללוקה להאדים ולגרום לכל המסירות שלו להיות בנו-לוק(כי הלוק תמיד לשופטים חחחחחח)

עגל
19/05/2024 14:21:29
Reply to  zenmaster

חחח הלוק תמיד לשופטים, מדויק.
אולי ראית איך ברח ו הכדור כשהוא ניסה לקחת כ"ח והסתכל על השופט במקביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

🤣🤣

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:09:51
Reply to  דה שוט

חחחחחחח שוט עם 30 עגלות גם אני אגיע לגמר גם תרנגול עיוור וכו'
מיני קליפרס סאנס מאבס הבאת חצי קונפרנס עם 2 פייבוריטיות חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:25:58
Reply to  zenmaster

הוא הבטיח שיעלה לעגלה של הסלטיקס אם מיני תפשל והסלטיקס פוגשים אותם בגמר.

דה שוט
19/05/2024 13:31:57
Reply to  zenmaster

אל תיפול בערוצי התבהלה של דוקי פופרס את דוקי רזי!
הצהרתי לפני הפלייאוף על 4 עגלות בסדר הבא:
פיניקס
קליפס
מיני
דאלאס
.
אם מיני עולה הערב אז מציע שפאקו יעשה למשתמש לי ״באן״. אחרת – אני לא אחראי למעשי…
🙂

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:39:02
Reply to  דה שוט

יעשה למשתמש טליבן

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 13:58:17
Reply to  דה שוט

דה שוט זה מה שכתבתי בחרת 4 עגלות באותו קונפרנס מתוכן 2 בפייבוריטיות חחחחחח בחרת חצי קונפרנס ועכשיו הוספת את בוסטון. זה שקול ללומר דנבר ואוק לא יקחו. כי אף אחד לא ספר ברצינות את הפליקנס/לייקרס/המזרח שהוא לא בוסטון. זה שונה מלהיות על עגלה חחחחח העגלה שלך זה הקאפקייק אי אפשר להצהיר על 4. הנה אני מצהיר על 4 עגלות גם: דנבר, דאלאס, מיני ואם יפשלו נעבור לבוסטון חחחחחחחח

דה שוט
19/05/2024 14:10:49
Reply to  zenmaster

מה יהיה עם ערוצי התבהלה? אין סיכוי לראות אותי על העגלה של תחרות-השלשות (AKA בוסטון)
אבל מקבל! העגלה שלי זה הקאפקייק והיא כבר מזמן הפוכה ומרוסקת בתחתית ערוץ הנחל… כל השאר זה תחליפים כדי שיהיה בשביל מה להמשיך לצפות

Last edited 5 months ago by דה שוט
zenmaster
zenmaster
19/05/2024 14:14:45
Reply to  דה שוט

פלוס 100

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה סנטר הייתם מביאים לאוק?
אלה הרשימות המציאותיות

ברוק לופז
מיילס טרנר
גארט אלן
אוון מובלי
ווקר קסלר
קאפלה
אוקונגו
קלקסטון
שארפ
פולטל
הולמס
סטיוארט
דורן
טריסטן
זובאץ
נורקיץ
יונאס
סבוניס
לן
אדמס
אייטון

זה כל המבחר במדף

לא מאמין שדיוויס או אמביד יגיעו לשם גם עבור חבילה מפנקת של בחירות 🤣🤣

יאפ
יאפ
19/05/2024 12:13:13

אפילו קלי אוליניק משדרג אותם.
אתה יודע מה, עם קלי אוליניק הם גם עוברים את דאלאס

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:17:14

אני לא מגזים בזה שעם כמעט כל מי ששמת פה(חוץ מאייטון העגל) הם עוברים את דאלאס ב6. זובאץ או יונאס מסדר אותם

yaniv
yaniv
19/05/2024 12:50:47

הכי מתאימים זה השלושה הראשונים שמתוכם נראה לי גארט אלן הכי מתאים גם כי הוא רגיל לשחק עם עוד גבוה אחד וגם מבחינת סט היכולות נראה לי ישלים את צט

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:28:43

ברור שמיילס טרנר.
גם דיפנס וגם אופנס. תחשוב שצריכים לסגור את שרגא ומיילס נשאר לגמרי לבד על ה 3. שלא נדבר על החשיבות שלו בהגנה.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:35:00

בעצם במחשבה שנייה אז הקבאנוס אבל כבר יש לו מאקס ויקבל בעונות הבאות בערך 50 לעונה? מה יתנו בעבור שחקן שנותן דאבל כל העונה, יצרן טריפלים משומשומדופלם? המחיר יהיה גבוה מדיי ולא בטוח שהבעלים יסכים לשלם.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:38:06

צ"ל בין 30 ל 50

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 13:59:36

מיילס טרנר מושלם והייתי נותן עליו את גידי וכמה בחירות סטייל חבילת גובר כי יסחטו אותי ובניגוד למיני יש לי 17 מהן(בחירות של אוק כמובן לא של הנמושות)

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 14:32:34
Reply to  zenmaster

מאמין שזה מה שהם יעשו. שווה להם.
השאלה היא גם אם מיילס מוכן ללכת? אבל מה ההבדל בין אוקייסי לאינדיאנפוליס? אף אחת מהן לא מנהטן או LA.
ברור שלא יוותרו על בחירות הנמושות, טוב אולי על אחת מהן.

אשך טמיר המקורי
19/05/2024 13:33:04

כולנו ניסינו להביא להם סנטר בטריידים דימיוניים. אם אני לא טועה אני ניסיתי את גאפורד ואוליניק.
היה ברור מה חסר ופרסטי פישל. מאוד פשוט.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:35:59

לדעתי הטמביד יבקש מתישהו תרייד…

עגל
19/05/2024 13:00:49

תודה עמיחי איש הברזל.
היה משחק מעולה, היה לי מאוד חבל שאוקלהומה שמטו אותו. מול קיירי+לוקה אסור להגיע למאני טיים, במיוחד שבצד שלך יש רק סופרסטאר אחד.
המשחקים היו ברמה מאוד גבוהה של הגנה, האסל ומכות ורמת ביצוע התקפית עילאית, פשוט תענוג.
לייבלי שחט את אוקלהומה בכ"ח ופיג'יי היה מעולה. קיירי התעורר פתאום בחצי השני כרגיל.
קצת קשה להאמין שהוא שיחק עם טייטום+בראון בבוסטון, לא? על פניו זאת קבוצה לאליפות. אבל כדורסל זה לגו מסובך.
שרגא היה מעולה כרגיל, רק חבל על העבירה בסוף.
.
ללוקה היה קטע מצחיק כשהוא הלך לכדור חוזר והכדור כבר היה לו בידיים, אבל הוא כבר התחיל להתבכיין לשופט, כמו בשיר של כוורת, לא ידע הוא מה לעשות, אם לקחת כ"ח או לבכות, אז הוא עשה את שניהם ותנועת נפנוף הידיים גרמה לו לאבד את הכדור 🙂

עגל
19/05/2024 13:25:47
Reply to  עגל

צ'ט היה מצוין הלילה למרות כמה טעויות. ניכר שהמאמן לקח אותו לשיחה ואמר לו לזרוק שלשות בלי לפחד, ואפילו הלכו עליו כמה פ]עמים בתחילת המשחק.
גידי הוכיח שהוא מיותר לקבוצה, לפחות בפלייאוף. הם צריכים ווינג שקולע שלשות ומגן טוב שיכול לשחק עם שרגא, או רכז מחליף. לא עוזר להם רכז (מצוין) שלא מסוגל לקלוע ליד שרגא.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 13:40:59
Reply to  עגל

גידי היה יכול להיות נכס מצוין לתריידים.
בקיץ יצטרך לעבוד יותר קשה מכל השחקנים האחרים באין BA על השלשות שלו. הוא פשוט איום ונורא!

עגל
19/05/2024 17:01:01

בהחלט, היה נכס מצוין ועכשיו ערכו ירד משמעותית.

yaniv
yaniv
19/05/2024 13:35:51
Reply to  עגל

סתם לידיעה אתה זוכר שאת המשחק הרביעי לוקה וקיירי הפסידו במאני טיים

עגל
19/05/2024 13:52:09
Reply to  yaniv

נכון, שכחתי.
ובכל זאת, הניסיון בצד שלהם כשהם משחקים מול קבוצה צעירה.
מול דנבר אין להם יתרון בקטע הזה. מול מיני כנראה שכן.

Drexler
Drexler
19/05/2024 14:44:17

לא מבין למה אנשים קופצים על אוקלהומה , עשו עונה מצוינת , ממפיס שנה שעברה סיימה בצמרת המערב והודחה סיבוב ראשון, הם עלו ליתרון דו ספרתי מול דאלאס ואיבדו אותו זה מחיר חוסר הניסיון , אילולא העבירה של שג"א יתכן שהולכים למשחק 7 באוקלהומה והם עולים . כדי לדעת אם גאפורד ווישינגטון הם באמת השדרוג שהם היו צריכים צריך לראות מה דאלאס שווה איתם בגמר המערב . סה"כ זה היה פלייאוף ראשון בשביל הרבה שחקנים באוקלהומה והריצה היפה שעשו תתן להם ביטחון להמשך.
קשה לדעת מה יקרה במערב בהמשך אבל לאוקלהומה מספיק נכסים להתחרות שנים קדימה .לא תמיד לקפוץ קדימה עם הקבוצה ולהביא שדרוג רציני זה נכון, לפעמים זה פוגע בהתפתחות של הצעירים. בוסטון הלכה אחורה דווקא עם היווארד וקיירי על חשבון הצעירים ודונובן מיצ'ל לדעתי גם פגע בהתפתחות של הצעירים בקליבלנד. לכן צריך לעשות צעדים חכמים וזה אולי השלב הכי קשה ל gm ,למצוא את החתיכות החסרות שמביאות לך אליפות, דנבר הצליחה בזה עם ארון גורדון ואילו פרסטי כבר נכשל בעבר עם דוראנט לבנות לו קבוצה משלימה שתביא לו אליפות.
צריך לדבר על דאלאס שניצלה את ההזמנות שלה ועלתה לעוד גמר מערב, נראה אם הם שווים גמר פלייאוף כי יתכן שהשיח עכשיו על אוקלהומה יעבור לדאלאס ולשאלה אם הם מספיק טובים לתת לדונציץ' סיכוי לאליפות.

יאפ
יאפ
19/05/2024 15:21:59
Reply to  Drexler

אתה לא חושב ששחקן צעיר כמו צט היה מתפתח יותר טוב עם גבוה וותיק לידו?
אני לא אומר סופרסטאר, אלא שחקן טוב ויעיל שעבר כמה שנים בליגה.
לא היה עוזר לו כל השנה להתאמן עם מישהו כזה? זה לא היה הופך אותו לשחקן יותר בשל?

מנחם לס
19/05/2024 15:50:23

תודה עמיחי. חתחכת סקירה!

trusttheprocess
trusttheprocess
19/05/2024 17:45:13

שנה שעברה כולם שחטו את דאלאס שבמקום ללכת על הפלייאין עשו טנקינג כדי לשמור על בחירת הדראפט שלהם.
הבחירה הזאת הפכה לדריק לייבלי שבלעדיו הם לא עוברים את.אוקלהומה.
אז מה עדיף להפסיד בפלייאין שנה שעברה ולאבד את בחירת הדראפט או לעשות טנקינג בשביל בחירה שעברה להם לגמר המערב?

ירון, החלום
ירון, החלום
20/05/2024 23:36:07

בס"ד
תודה רבה.. סיקור מושקע