You are currently viewing ניו יורק מול אינדיאנה ודנבר מול מינסוטה במשחקי 7 על כל הקופה! / פתיבר ויהלי אולמר

ניו יורק מול אינדיאנה ודנבר מול מינסוטה במשחקי 7 על כל הקופה! / פתיבר ויהלי אולמר

אם הגעת עד כאן במעמקי האינטרנט, כנראה שאתה (או את) לא צריכים הסבר על משמעות שני המשחקים הקובעים שישוחקו הלילה במדיסון סקוור גארדן ובבול ארנה. במקרה שכן – המנצחות ממשיכות לגמר האיזורי, המפסידות אורזות בדרך לקאנקון, עיר החוף הכי מזרחית במקסיקו.

אז אחרי שלמדנו קצת גיאוגרפיה והחכמנו, בואו ניגש לאקשן, לא לפני הממתק הבא:

22:30 – ניו יורק ניקס (3) מול אינדיאנה פייסרס (3):

ובמעבר חד מזאזא ללמה. אני מניח שרובכם שמעתם מתישהו בחייכם על הדאלי למה, ים החכמה, המנהיג הרוחני והפוליטי של טיבט, נו האסייתי החביב הקירח עם הגלימה. הגדאלי לאמה הנוכחי, טנזין גיאטסו, התפרסם בכך שלאחר בחירתו ב1950, סין פלשה לטיבט והוא נאלץ להימלט על נפשו אל צפון הודו, שם הוא שוכן עד עצם היום הזה. לעומת זאת, איך נבחר הדאלי לאמה. את זה אני מנחש שאתם לא יודעים. על פי המוסרת בבודהיזם הטיבטי, הדאלי לאמה לא נבחר, מכיוון שהוא התגלגלות של נשמה שבכל דור דור עובר מגוף גשמי אחד לאחר. אוקי…, אז מי מוצא את הלמה?, הפנצ'ן לאמה אלא מה, המנהיג הרוחני השני בחשיבותו בבודהיזם שהטיבטי, שגם הוא כמו הדאלי לאמה התגלגלות של נשמה לאורך דורי דורות, ומי מוצא אותו?, הדאלי לאמה הנוכחי, ממש הפרדת רשויות.

הפנצ'ן לאמה הנוכחי, גנדן צ'ואקי ניאמה, זוהה בשנת 1995 על ידי גיאטסו כבר בהיותו בן 6. לרוע מזלו ניאמה נולד לתקופה שבה השליטים בטיבט הם לא טיבטיים אלא מתחרזים עם טין, ובסטייל האופייני להם הטינים עצרו / ספק חטפו את ניאמה ומשפחתו. הסברה הרווחת היא שבכך הסינים ניסו להשיג אחיזה בקביעת הדאלי לאמה הבא באופן שיתאים עם האינטרסים שלהם בטיבט. ועכשיו לשאלת השאלות, למה זה אמור לעניין אתכם?, למה זה קשור להופס?

אז התשובה הקלה היא כי לרוע מזלו של ניאמה, הוא נאסר בדיוק שבוע לפני הפעם האחרונה שקבוצות כדורסל בקצה השני של הגלובוס המכונות, ניקס ופייסרס נפגשו בפעם האחרונה. אני משוכנע שאם זה לא היה המקרה, ניאמה הצעיר היה יושב מרותק למרקע הטלוויזיה שלו ב8 בבוקר, רואה איך איווינג ומילר הטיטאנים קולעים כל אחד 29 נק' אבל ידו של מילר על עליונה כשהוא מנצח את המשחק השביעי בשתי נקודות אחרי שהניקס כבר חזרו מפיגור של 3-1.

התשובה שאני יותר אוהב קשורה ליריבות. כל מני חברים שואלים אותי מדי פעם מה אני כלכך אוהב בספורט? מה אני כלכך אוהב בNBA?. עכשיו כמובן שקצרה היריעה לתאר הכל פה בפריוויו בכל זאת יש משחק מוקדם היום, אבל כתשובת הילל הזקן, על רגל אחת, כי זה סיפור מעולה.אני חושב שכמו שהבודהיזם הטיבטי השכיל להבין שבהענקת נפח היסטורי למנהיגיו נוסך בהם עומק ורגש, ככה ההיסטוריה בספורט ובNBA במיוחד. כשלשיקגו יש סופרסטאר אתלטי זה מהדהד רגשות מסויימים בצופים, כשאורלנדו או הספרס זוכים בבחירה הראשונה ברור לכולם שגארד לא עומד להיבחר שם, כשטייטום קולע בסוף הרבע הרביעי את הקליעה שמשווה את התוצאה ושולחת את המשחק להארכה על הפרצוף של לברון, ביל ראסל מחייך ווילט שוב מניף ידיים בהכנעה. אז נכון שהאליברטון יותר פאנצ'ן לאמה נעדר מדאלי למה מילר, ושלברונסון חסרים כמה סנטימטרים כדי להיות פטריק יואינג, ובכל זאת, מסורת זה מסורת.

זוהי הסדרה השמינית שהקבוצות נפגשות בפלייאוף ב20 שנה האחרונות. שישה מפגישם אינטנסיביים בין הניקס של יואינג לפייסרס של מילר ב1993-1995 ו1998-2000, כשב1994 ו1995 היו שיא הסאגה בה הניקס ניצחו ב7 משחקים סופר צמודים ולאחר מכן הפייסרס החזירו להם מנה אחת אפיים ב7 משחקים בחזרה. ב2013 הכרמלו אנתונים נפגשו עם הפול ג'ורגים והרוי היברטים, ותכלס שתי הקבוצות לא היו כלכך טובות בין לבין כדי להיות בפלייאוף, תקראו לזה סדר קוסמי טיבט אבל איכשהו הקבוצות המזרחיות הללו נהיות טובות באותו חלון זמנים.

אני יכול לדבר המון על האופי של הסדרה עד כה, על כמה שהביתיות השפיעה, על הפציעות של הניקס, הכוכבות של ברונסון, הניסיון של סיאקם והאי יציבות של האליברטון. אפשר עד מחר לנסות לנחש מי עומדת לנצח לפי כל מני סכמות הגנתיות, הפרשים שנעו מזעומים בתחילת הסדרה, לעצומים ומביכים בהמשכה. אבל חכם טיני אמר לי פעם, גיים 7 לך תצפה. אז אני אלך. היום, בשעה נוחה לצופה בציון, זוג המילים היפות בספורט, עם אחת היריבויות הגדולות של הליגה מבחינה היסטורית, אין תירוצים להחמיץ

דו"ח מצב: בפייסרס רק מת'ורין, בניקס: בוגדנוביץ, מיטשל,רנדל,אאנובי, וגם אולי ג'וש הארט 🙁

הימור: לניו יורק מגיע קצת נחת, אם יש מגיע זה לברונסון, הניקס ב4

3:00 – דנבר נאגטס (3) מול מינסוטה טימברוולבס (3):

בפעם האחרונה שהתכנסנו כאן, לפני שבוע בדיוק, טרם המשחק הרביעי בסדרה, יד(י)ה(ם) של הזאבים הייתה על העליונה. ועל התחתונה. ועל הכדור. ומצדדיו. איפה הן לא היו? האורך של הוולבס והלחץ ההגנתי הבלתי פוסק שלה על יוקיץ' וג'מאל (בהובלתם של יקירינו מקדניאלס ואלכסנדר-ווקר ועם גובר כמחפה האולטימטיבי בצבע) הוציא את שניהם מהקצב המתודי והאיטי אליו הם רגילים והכריח אותם לקבל החלטות נמהרות. או יותר גרוע, לתת את הכדור לצוות המסייע שייצר לעצמו מול ההגנה החונקת.

ועל אף שהצרפתי המגודל החמיץ את משחק 2, מיני רק הגבירה את הלחץ על הכדור ויצאה מקולורדו עם יתרון כפול.

אבל התאמה מצוינת אחת פתחה את החלון לאלופה ושלקבוצה כזו יש חלון, היא פתאום מתחילה לנשום אוויר פסגות. אחרי כל הלחץ והידיים המציקות שהפריעו למארי, מייק מאלון וצוות האימון הורידו ממנו את מלאכת הובלת הכדור ונתנו לאארון גורדון להתמודד עם התענוג המפוקפק הזה החל מגיים 3.

וזה שחרר את כל ההתקפה של הנאגטס:

הנה מהלך מהרבע הראשון של גיים 4. לפני תחילת הסרטון, AG מעביר את החצי (ולכן נשמר ע"י אנט, שמאט אותו קצת), אך מינסוטה משחקת כהרגלה עם שני גבוהים – נאז ורודי. הראשון מוצב על הגבוה הסרבי, השני על MPJ, בעמדה טובה לבוא ממנה לעזרה בצד החלש אם וכאשר ההגנה תקרוס. זו אכן קורסת פנימה ומפנה נתיב חדירה לאארון, שמתבריין על אדווארדס ושם ת'שתיים. אך מה שבאמת פתח לו את הדרך לטבעת היא החלפת המקומות הפשוטה בין פורטר ל-KCP בצד הרחוק. קנטביוס קולע ב-40% מדאונטאון העונה וגובר סוגר את נתיב המסירה אליו (בצדק), אך גם לתפלצים כמוהו קשה להיות בשני מקומות במקביל ולעזור על גורדון בפנים.

אז כמו שראינו, המשחק בין שניים של ה-MVP ושותפו לקו הקדמי עבד כל כך יפה במשחקים 3-5. הוא לא רק החזיר את הצבע לפניה של דנבר, אלא גם השיב לה את היתרון בסדרה. זה קרה כמובן במשחק 5, שיזכר בזכות המאסטרפיס של השחקן הכי טוב בעולם, עם 40 נקודות, 13 אסיסטים ו-0 איבודים. מול ההגנה הכי טובה בליגה, שיש לה מאצאפ' נהדר עם הקבוצה שלו. אז בשם כל הסוסים והמועדונים בסרביה, איך זה קרה?

לניקולה ואארון יש יכולות כדורסל של פוינט גארדים בגוף של סנטרים. לכן הם נשלחו להוביל כדור במעלה המגרש והשומרים שלהם פגשו אותם אחרי שעברו את החצי (כדי שלא יעברו אותם ויצרו מצב של התקפת מעבר ביתרון מספרי). ההתאמה הזו נטרלה לגמרי את ההגנה של מינסוטה:

לפני שהסרטון מתחיל סלו-מו לוחץ על יוקיץ', שפשוט גורר אותו קוסט טו קוסט ומתחיל לטחון בקצב. גובר שוב מתייצב לעזור מוקדם, מונטה מוריס מגיע לכסות את המסירה לגורדון ובום! הכדור אצל בראון בחצי פינה, פנוי לגמרי. הזריקה שלו הולכת החוצה אבל הוא קולע את השלשות החופשיות לגמרי ב-40% והגאון ישמח למצוא אותו לעוד מבטים כמו זה. השליטה האבסולוטית של ביג האני בפוזשנים הללו הפכה והופכת אותו לשחקן ההיסטורי שהוא, כזה ששולט בקצב של כל התקפה.

והשליטה המוחלטת שלו בגיים 5 הייתה תאווה לעיניים ותענוג אמיתי לכל חולדת כדורסל. הנה הדובדבן שבקצפת:

צמד הגבוהים של חטיפי העוף ייחודי כל כך, שהוא גורם לזה להיראות קל. גורדון מוריד ריבאונד (וטאונס מחכה לו בצד השני) ונותן קטנה ליוקיץ'. מקדניאלס ו-NAW, קוראים נאמנים של הופס, כבר ראו מה קורה כשיש לו מיסמאץ' אז כדי לא לתת לו עוד אחד, הם מפנים לו את הדרך לסל. קא"ט הנואש מהמר על קו המסירה אך כל הימור שכזה נדון לכישלון מול הג'וקר ו-AG מתחרע על הטבעת בדרך לעוד סל קל. כמו שאהרוני אמר במאסטר שף אמש: "לפעמים היצירתיות הכי טובה היא בטוויסט אחד קטן שעושה את ההבדל הגדול" – השימוש בגבוהים מוכשרים כמובילי כדור החזיר את ההתקפה של דנבר לאיתנה ואיתה חזר גם היתרון בסדרה.

היוקיצ'ים היו כל כך טובים, כשלפעמים זה נראה שהיוצרות התהפכו: האלופה היא זו שהגבירה את הקצב והאכילה את מינסוטה בדייסה של עצמה – להעניש בכל פעם שהיריבה לא קיבלה החלטות מהירות:

רודי משתלט על מסירה של אדווארדס ומעביר את זה לבן הדוד של שיי. מארי נותן קונטסט מאוחר והשלשה של ניקיל הולכת קצר. יוקיץ', השם ישמור עליו, מעביר את הריבאונד מיד שמאל לימין תוך כדי שהוא מזהה את הקנדי שדוהר קדימה. NAW ובמיוחד אנט, שהיה בעמדה טובה לתת ספרינט להגנה (תחזרו לתחילת הסרטון), נרדמים במקומם והגאון משגר מסירה מושלמת היישר אל הדאנק. מי היה מאמין שדנבר נראתה כקבוצה שבקושי יכולה לעבור את החצי לפני 3 משחקים?

זאת הגדולה האמיתית של הג'וקר – קבלת החלטות נפלאות לפני שהיריבה מתארגנת על עצמה. המהלך האחרון הראה לנו שלאנתוני אדווארדס יש עבודה בתחום, בטח ובטח מול ההדג' שיוקיץ' מראה לו בכל פיקנ'רול בסדרה (כלומר מראה עליו עזרה ומיד חוזר לאיש שלו). הסכמה ההגנתית הזו דורשת מאדווארדס לתת מסירות חדות ומהירות לחברים כדי ליצור יתרון מספרי (4 על 3) בהתקפה שבתקווה יוביל גם לזריקה טובה. במשחק 6, הוא התחיל לחבר את הנקודות:

MPJ וניקולה מביאים דאבל טים על אנט בפיקנ'רול, שעם כדור מוקפץ היישר לידיו של גובר, שם את הוולבס במצב של 4 על 3. המגדלור הצרפתי מתקדם לצבע, שם הוא פוגש את KCP, גורדון מחליט להישאר עם טאונס המסוכן במרכז וג'מאל סוגר את קונלי שמקבל את המסירה. הרכז משאיר את זה למקדניאלס, שקובר שלשה פנויה מהפינה לפני שקלדוול-פופ מספיק לחזור אליו. אדווארדס לא מקבל קרדיט בבוקס סקור על יצירת הזריקה לג'יידן, אבל היכולות ההתקפיות העילאיות שלו גורמות לדנבר להביא עליו דאבל טים, שעם הנעת כדור טובה הופך להתקפה מצוינת. בתכלס, הוא הגורם שהפיל את שרשרת הדומינו שהובילה לזריקה הפנויה מהפינה.

על אף ההפרש הגבוה, משחק 6 היה אחד המשמימים בסדרה. הנאגטס החטיאו כמה זריקות פנויות בצד אחד, הזאבים הכניסו את המבטים הנוחים שאדווארדס והגנת הפרימטר (שחזרה לחיים וכפתה 12 איבודים, פי 2 ממה שמינסוטה עצמה איבדה) סידרו וזה סלל את הדרך להשוואת הסדרה.

מה כל זה אומר לקראת המשחק השביעי? שכל קבוצה מצאה את הנוסחה המנצחת שלה: חטיפי העוף בזכות היכולת של יוקיץ' וגורדון לעבור את החצי, להוביל כדור וליזום מהלכים בהתקפה, מיני בזכות הקרציות שלה בקו האחורי וניצול מקסימלי של היציאות הגבוהות של הראשון בפיקנ'רול. שתיהן ניצחו בבית ובחוץ ומאזן הכוחות להתמודדות הלילה שקול מאין כמוהו.

והדבר הכי הזוי? כנראה שהמשחק הזה יוכרע על כמות הרצון שיש לסנטר סרבי עם סופר-קומפיוטר בראש להתמודד מול ההצקות והפיזיות של הזאבים שרוצים לשלוח אותו בחזרה לבלקן. אחרי עונה של 79 משחקים ועוד 12 משחקי פלייאוף אינטנסיביים, הגעגועים למולדת, למועדונים ולסוסים רק מתגברים מרגע לרגע.

היום, גבירותיי ורבותיי, ניקולה יוקיץ' יפגוש במבחן הכי גדול שפגש בקריירה שלו. לא ליכולותיו על המגרש, אלא מבחן למנטליות ולכוח הרצון לסחוט את עצמו עד טיפה הזיעה האחרונה, להחזיר את הבאמפ גם כשזה כואב ולהתקדם צעד משמעותי אל עבר אליפות שנייה ברציפות. אין לי מושג איך זה יגמר, אבל כל שנייה כאן תהיה היסטורית.

דו"ח מצב: קונלי ומארי בסימן שאלה, אבל זה לא יעצור אותם מלעלות לפרקט הלילה.

הימור: הג'וקר יראה לעולם שהוא רוצה עוד תואר בארון ודנבר תנצח ב-16.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.
Subscribe
Notify of
459 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
yonis
yonis
19/05/2024 17:51:05

איזה פריוויו מושקע, תודה לכם.

לילה מהנה ומציק הולך להיות לנו,
שתי סדרות מצויינות שהולכות להיגמר הלילה.

אי אפשר לנחש את העולה לגמר המערב בין שתי הקבוצות,
זה משחק שהכל יכול לקרות בו, תבוסה לדנבר, תבוסה למיני או סל ניצחון על הבאזר, בנוסף אנחנו לא יודעים עדיין אם קונלי ומארי כשירים למשחק, כל חיסרון של שחקן ישפיע על המשחק,
אבל חיסרון של מארי יהיה גזר דין מוות מבחינת דנבר, אין מי שיחליף אותו והספסל הקצר שלהם יתקצר יותר.
לפי דעתי מי שתמשיך מהסדרה הזו תהיה הפייבוריטית לקחת את הגביע.

אם אני המאמן של מיני אני ממשיך לשחק בדיוק איך שהם שיחקו במשחק האחרון,
במידה ונדבר מוצאים פתרון התקפי להגנה של מיני אני הייתי מהמר על הזריקות של גורדון מרחוק,
למרות המשחק המופלא שהוא הביא במשחק הרביעי הוא שחקן עם יד לא יציבה מרחוק.

מאחל להו שיהיה משחק טוב ולא דריסה של אחת הקבוצות ובלי טעויות שיפוט.

נתון מעניין למשחק: במחזור האחרון של העונה הסדירה אוקלהומה, מיני ודנבר היו בעלות מאזן זהה ודורגו לפי הסדר הזה, במידה וכולן היו מנצחות הדירוג היה נשאר זהה, אך מיני הפסידה לסאנס במחזור האחרון ודנבר ניצחו את ממפיס ובכך הם עלו למקום השני ובזכות הניצחון הם זכו לארח את משחק 7 שהוא על כל העונה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ללקק את האצבעות, תודה רבה חברים.

Berch
19/05/2024 18:56:06

פרוויו יאה למשחקי 7
הניקס בגלל הנשמה
דנבר, בגלל יוקיץ' הנשמה
Let the games begin
🙏✨

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/05/2024 18:56:58

פריוויו שופרא דשופרא, תודה רבה לכם.
אראה את המשחק הראשון ואחזיק אצבעות לשני הצדדים, הבקשה הצנועה. יחידה שלי היא רק שיתנו משחק סופר דופר מגה היסטורי. לא יותר מדי לבקש, אני מניח.
לגבי המשחק השני, הלב רוצה יוקיץ', אבל המוח? המוח רוצה לישון. נקרא על זה בבוקר, אלא אם כן ג'וק סורר ואישה היסטרית יעירו אותי גם הבוקר ב06:05. (האמת? לא ידעתי שבאמת יש שעות כאלה, חשבתי סתם ציירו אותם על השעות בשביל להשלים מעגל)

captain beefheart
captain beefheart
19/05/2024 19:41:56

עדיף על אישה סוררת וג'וק היסטרי 😉

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19/05/2024 19:17:24

לילה קשה לכוחות האור.
להגן על העגלה של דנבר בכל מחיר.
אני על העגלה של טיבס בחלחלה, למען הבראקט

פאקו
19/05/2024 19:24:07

תודה רבה חברים, יופי של פריוויו.
הייתי שמח אם המנצחת בין דנבר ומינסוטה היום תלך עד הסוף.

גיא הירוק
19/05/2024 19:25:58

אני לא חושב שהמשחק יוכרע בגלל או בזכות יוקיץ'.
לטעמי, הוא הראה כבר מספיק פעמים שהגדולה שלו היא נתון.
מה שיכריע, לדעתי, את המשחק הם:
א. מורי. מורי שקולע פחות מ-40% מהשדה זה פשוט לא מספיק. דנבר צריכה מורי שמאפשר לתת ליוקיץ' כמה דקות מנוחה בתחילת הרבע השני ללא חשש. .
ב. פורטר ג'וניור. 18 נק' היו לו. ב-3 המשחקים האחרונים! במיטבו הוא איום לשלשה אוטומטית ללא קשר לעובדה ששחקן כזה או אחר מגיע בטיסה במטרה להפריע.
במירעו, מדובר על חור שניתן לנצל בהגנה (אנט, נוצצות לו העיניים כאשר הוא מגלה שזה ג'וניור ששומר עליו) ומקבל החלטות ברמה הבינונית ביותר בהתקפה.
ג. טאונס והעבירות לא מחויבות המציאות. טאונס עשה במשחק 6 דבר נדיר. הצליח להתמודד עם הפיזיות של יוקיץ' מבלי לספוג עבירות מיותרות. כאשר הוא משחק ככה, הוא מאפשר לגובר לשמור על גורדון ולהגנת הווינגים המטורפת של מינסוטה לפרוח.
ד. הנמלה והעקב של קונלי. אולי הנתון המשמעותי ביותר –
אנט + קונלי ביחד על הפרקט שוחטים את הגנת דנבר. יכולת ניהול המשחק של קונלי מאפשרת לאנט להתרכז בדבר אותו הוא עושה ברמה הגבוהה ביותר –
בולי-בול. הוא דורס כל מיסמאצ' ללא רחמים וללא הרף.
.
אז מה יהיה הלילה?
האם הניסיון של דנבר לצד הביתיות והתיישרות הקליעה מבחוץ יכריעו?
או שהמומנטום והאנרגיות המטורפת של מינסוטה יגברו?
הניחוש שלי?
מצטער מראש, דה שוט. אתה הטבעת את העגלה שלי –
עכשיו תורי…
הניחוש שלי הוא שמינסוטה פיתחה את חידת דנבר,
לא רק בצד ההגנתי,
אלא דווקא בצד ההתקפי. אני הולך על ההימור הסנטימנטלי –
ניצחון של מינסוטה בדרך לפיינלס בסופם יהיה לנו feel good story של השנה,
אליפות ראשונה לקונלי או להורפורד!
.
תודה, יהלי.
אחלה פריוויו!

דה שוט
19/05/2024 19:37:03

חותם על הדברים חבר. כך או כך אני עשיתי שיפט – אני עם לוקה.
רוצה לסכן את הבירה שלך?
אני אומר שלוקה יוצא מהמערב…

גיא הירוק
19/05/2024 19:38:28
Reply to  דה שוט

בכיף.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19/05/2024 20:35:44
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣

jefffoster10
19/05/2024 19:38:23

תודה רבה על פריוויו לעילא ולעילא, ראוי מאין כמוהו ללילה הזה שמתרגש עלינו.
שכרות של אושר או שכרות של עצב – כך או כך, שכרות תהיה בערב הזה. הכבד כבר מוכן וגם הכנפיים ושאר מיני מטוגנים בצד.
או, כמאמרה של ע. בן זקן – איזה לילה הולך להיות.
תודה רבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

פייי אתה מתפנק שגוש הארט לא יפליץ לך שם

השומר
השומר
19/05/2024 19:55:22

תודה על פריוויו ברמה גבוהה, נקווה שגם המשחקים יתעלו לרמה הזו.
בינתיים כולם מוזמנים לנסות ולהמר מי תנצח..

NBA בדם
19/05/2024 20:22:03
Reply to  השומר

+10

NFS
NFS
19/05/2024 20:28:47

ניקס ו(אמן כן יהי רצון) דנבר. מאריי יככב.

אגב, ראיתי במעורב של מנחם ששמעון ממשיך לעמוד בסטנדרטים של הכינוי שלו ונלחם מול כל העולם שלא היה פאול של שג"א על וושינגטון, ושדאלאס עלו בגלל גחמה של טוני בראדרס שזמם להעלות את המאבריקס.
אז הנה מה שאמר שג"א בעצמו על השריקה:

"I shouldn't have fouled him. We talk all year about the little things that go into winning games, being disciplined," Gilgeous-Alexander said. "It sucks. If I had the moment back, I wouldn't have fouled him. Just let him miss or make the shot."

Last edited 29 days ago by NFS
גיא הירוק
19/05/2024 20:33:34
Reply to  NFS

שטויות חחח זה תכתיב של התאגיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אם ראית את מסיבת העיתונאים של שגא ראית כמה ציני הוא היה

NFS
NFS
19/05/2024 22:30:44

https://youtu.be/voslvjlb8gg?si=DNxhEn02G_mo-qfW

מ-0:30 עד 1:00
קשקוש. ממש לא ציני, אומר זאת בשיא הרצינות ובשיא הבאסה.
כאמור, הכינוי שלך שוב הולם אותך 😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקס ודנבר

קפיץ
19/05/2024 20:36:43

אדיר אדיר אדיר. ריספקט יהלי. איזה כיף לקרוא את הפריוויו הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פריוויו נהדר

Zvika Bar-Lev
19/05/2024 21:30:20

רוצים להיפגש בבר למשחק הראשון הערב?

Zvika Bar-Lev
19/05/2024 21:46:18

אני הולך לבר סילביה באמפר בתל אביב לראות את המשחק. מי מגיע?

עגל
עגל
19/05/2024 22:14:43

יופי של דימון מושקע.
הלב עם אינדי ומיני, מה יקרה בפועל אני לא יודע. . .

Zvika Bar-Lev
19/05/2024 22:24:11

אני פה בסילביה באמפר אבן גבירול 38 תל אביב. מראים את המשחק. תגיעו יהיה כיף!

1000195449
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אננובי מנגב טרנר אש

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2024 22:46:27

אחלה שחקן סיאקם הוא לא מספיק טוב להיות אופציה שנייה אבל אחלה שחקן. טרנר>> אייטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרנר כמה רמות על אייטון העגל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס,שכחו את ההגנה בחדר הלבשה

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2024 22:48:53

הקליעה בNBA כל כך השתפרה, רגע אחד של חוסר ריכוז ואתה אוכל שלושה על הראש. הפרשים של 20 הפרש יכולים להסגר בקלות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם בזון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונטה רותח מה3 כבר 3 שלשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם לא בהכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני שואל למה טרנר לא טוחן בצבע עם כל הגודל הזה ואז מחטיא דאנק בקליר פאת 🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2024 22:53:56

ההגנות זוועה, ניקס מזייפת נורא במשחק המעבר סגירות איטיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה גיימס גונסון עם הקוקיות שלו רוצה זה לא mma חחח

NFS
NFS
19/05/2024 23:03:20

WTF האליברטון
אינדי משלשלים כמו באימון קליעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס,השאירו את ההגנה במקלחת הליברטון מריץ עליהם טראש טוק חחח

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:04:26

האמת שלא איכפת לי מה תהיה התוצאה אני רק מת שהמשחק הזה יגמר כבר. להעביר ככה עוד שעתיים עם דוריס? גדול עלי.

איצקו
איצקו
19/05/2024 23:08:48
Reply to  thetroll

תמיד אפשר לראות את שימי ועידו

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:12:41
Reply to  איצקו

כן נכנעתי. עברתי אליהם

Florida man
Florida man
19/05/2024 23:51:32
Reply to  thetroll

מזעזעת בערך כמן טוני רומו בפוטבול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל הואג את ברונסון בלחץ הטח קרלייל הטמבל יוציא אותו ברבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הליברטון בכל סריקה עושה צעדים תופס כדור ו4 צעדים עד הזריקה 🤣🤣

רן הנרגן
רן הנרגן
19/05/2024 23:09:23

הניקס יכולים לצפות שהאחוזים של אינדיאנה יתישרו לממוצע

איצקו
איצקו
19/05/2024 23:09:25

הניקס נראים גמורים
נטחנו כל הסדרה

Last edited 29 days ago by איצקו
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הליברטון עושה הארדן מוב 4 צעדי סייד סטפ 🤟

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:11:34

הליברטון צעד תימני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס,שמו את נאום האינצס של אל פאצינו לעורר 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל זה שחקן אדיר איך מניע את הקבוצה

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:15:47

השחקן הכי טוב בסדרה הזאת. ראיתי הרבה משחקים ממנה. חוץ מברונסון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אמת

NFS
NFS
19/05/2024 23:13:49

הניקס עוד רגע מעלים את סטארקס ואמארה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל הוויט בוי מנגב את הניקס ומתעלל בהם איפה הוא ואיפה בן סימונס

NFS
NFS
19/05/2024 23:15:04

מקונל זה הרכז המחליף הטוב בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

וקרלייל מייבש אותו ברבעים אחרונים כי אין לו מוטת ידיים או משהו 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה שאם אני אוק אני מחליף את גידי במקונל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוריס מרטיבה על הליברטון למרות שהוא על הספסל

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:20:17

פעם היו מארק גקסון וואן גנדי. לא הערכנו מספיק. עכשיו השדרים הם: דוריס המרטיבה. זוג הומואים (אני לא נגד אבל לא כייף לשמוע). זוג נשים (אני לא נגד אבל זה לא עושה לי את זה 🙂 ויובי בראון שאי אפשר לשמוע אותו כבר. הפוליטיקלי קורקט הזה חיסל את העולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

יפ. הנד,דרון מאן דאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל זה המחסל שוחט את הניקס לבד מחכה שקרלייל יוציא אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל: בן סימונס אובר מיייייייייי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה האשך שמקונל נותן הצגה בגיים 7 ומנגב עם הניקס את הפרקט

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:20:07

ברונסון יותר טוב מקיריי בדיחת השנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

קיירי רוכב על פי גיי וושינגטון כל הסידרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל הרג את ברונסון בהגנה וטיגן את הניקס בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לניקס הגנה כל התקפה לייאפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מכריז על תום הטקס לצערי

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:22:38

שחיטה. לדעתי אינדי זה המץ' אפ הכי קשה לבוסטון במזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחחח בוסטון ינגבו אותם

NFS
NFS
19/05/2024 23:22:46

אינדי עם 82% מהשדה והגנת ברזל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גפרסון בעננים בטח עם המנגל

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:23:37

הדברים שקיירי היה עושה למלקונל….

Klay Thompson
Klay Thompson
19/05/2024 23:24:55

איזה שחיטה

פיני
19/05/2024 23:25:19

אינדיאנה מתעללת בשאריות הסוללה של הניקס. וקשה לומר שלא מגיע להם. קרלייל אולי היה המאמן הנאיבי בסדרה, אבל הוא בוודאות המאמן הטוב יותר, עם הקבוצה שמשחקת כדורסל טוב יותר, יפה יותר ונעים יותר לעין. זה גם אומר שגמר המזרח יהיה יותר תחרותי.
בסוף, גם קרלייל וגם ג'ייסון קיד מגיעים לגמר הקונפרנס וזה אחרי שקרלייל לא עבר סיבוב מאז האליפות עם נוביצקי. עשה טוב מאוד לשניהם המעבר

Drexler
Drexler
19/05/2024 23:25:48

ניקס נראים כבויים לאללה , אין להם את האנרגיות הדרושות למשחק 7 ,אינדיאנה משחקים בצורה מאוד קלילה לא נראים לחוצים מהמעמד הם גם יותר מגוונים בהתקפה. הניקס נראים שחוקים

NFS
NFS
19/05/2024 23:26:17

יש מתחת הסל השמאלי אוהד שמסתובב שם על הפארקט כמו שחור באוסישקין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

כן עם כובע וחולצה כחולה חחח

mkr
mkr
20/05/2024 0:39:57

זה לא סטארקס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל הוציא לברונסון את החשק לחיות השופטים החליטו שבא להם לשרוק צעדים פתאום 🤣🤣 צריך להפוך את המשחק למותח אם אפשר

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:28:45

צודק

NFS
NFS
19/05/2024 23:29:28

הגנה אדירה של מקונל. תותח השחקן הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

כל הסידרה הוא ככה ורבע אחרון קרלייל לא נותן לו לשחק. פילי נתנו אותו חינם

Drexler
Drexler
19/05/2024 23:28:18

לניקס מהלך אחד -חדירה והוצאה החוצה, כמה אפשר לחיות ממהלך אחד?

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:28:52

ברונסון פצוע קשה לא יודעים מה יש לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

פצוע פצעי לחץ

NFS
NFS
19/05/2024 23:31:18

אינדי עם 80% מהשדה, 70% לשלוש. התפוצצות התקפית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל רק יצא הניקס רצים ומורידים ל14

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אלק ברקס מנגב משאיר את הניקס בחיים

NFS
NFS
19/05/2024 23:34:47

ההחטאות של הפייסרס עד עכשיו זה כל הלייאפים הפנויים מתחת לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

נכון 🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק צריכה ללכת חזק על מיילס טרנר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחח ברונסון סתם נפל ושרקו אוויר בדיחה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון החליק נפל מהאוויר ושלחו אותו ל2 זריקות חחח

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:36:33

ברונסון מקבל משרוקית של כוכב זה לא הגיוני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הליברטון עושה צעדים בכל זריקה תופס את הכדור אחרי כדרור ואז עושה סייד סטפ עם 2 הרגליים בלי כדרור בדיחה

וניל טרופי
וניל טרופי
19/05/2024 23:37:50

לניקס אין הגנה ואין התקפה, עכשיו גם את ההאסל אם איבדו. הסדרה הזו נגמרה במשחק 2 ומאז רק מושכים את הזמן. מזל טוב לפייסרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הליברטון מנסה להיות רגי מילר שיראו אותו בפרומוים אבל מקונל הוא הרגי מיחר האמיתי

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:38:33

הליברטון צעד תימני זה סימן ההיכר שלו מעכשיו. גם נראה תימני אז עובר מסך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס בדרך לחטוף 80 נק במחצית

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:41:34

בלי שריקות אוויר ברונסון נגר היסטורי

Klay Thompson
Klay Thompson
19/05/2024 23:42:24

ברונסון חירב את המשחק לניקס. הולך ראש בקיר התקפה אחרי התקפה. למה הוא לא משתף יותר את הכדור אם הוא פצוע?

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:44:56
Reply to  Klay Thompson

גם השאר פצועים… 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Klay Thompson

כן כן פתאום הם פצועים. פצוע פצעי לחץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון מתחיל לעשות הארדן שריקת אוויר מוחלטת השדר אומר הוא עושה הארדן ולוקה חחחחח
מדהים סתם הניף ידיים וקיבל עבירה בלי מגע חחחחח
השופטים חייבים להחזיר את הניקס לפני ההפסקה

NFS
NFS
19/05/2024 23:44:26

המחצית הזו של הפייסרס היא כמו המחצית ההיא ב-2014 של הספארס מול מיאמי בפיינלס

פיני
19/05/2024 23:50:50
Reply to  NFS

כן, זה היה תענוג אז וזה תענוג הלילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס במחצית מחרידה ואינדי בשיאה ויצאו מאד בזול עם פיגור 15.
סיאקם קיבל תוקף על המהלך הרגיל של השקץ

TRIP
TRIP
19/05/2024 23:47:29

לברונסון אין שום יכולת פליימיקנג. משחק עם הגב לסל מתחילת הפרקט אין לו כדרור אפילו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

מקונל גרם לו לשכוח את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גף פוסטר תן לנו תובנות במחצית. איך הסטייקים

עמיחי קטן
19/05/2024 23:47:53

ההתקפה של הניקס בסדר גמור, גם אם הם הרוויחו איזה שריקה או 2. לצד ההגנתי הם לא הגיעו, ועדיין רמת ביצוע הזויה של אינדיאנה

NFS
NFS
19/05/2024 23:47:55

חוץ מטופין שלדעתי לא סגור עם עצמו באיזו קבוצה הוא משחק, הספסל של הפייסרס עם 100% מהשדה

פיני
19/05/2024 23:48:27

אשכרה הניקס עוד יצאו בזול מהמחצית הזאת

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:49:08

יפה לניקס שסגרו את החצי רק עם 70 שקיבלו בראש. גם סוג של הישג.

Florida man
Florida man
19/05/2024 23:54:35

גם כשאימנתי קבוצות ילדים לא היו להם אחוזים מהשדה כמו שיש היום לאינדיאנה
ההגנה של הניקס נראית כמו פרצופו של טיבס

thetroll
thetroll
19/05/2024 23:59:14
Reply to  Florida man

חחחחח

Li Ming
Li Ming
19/05/2024 23:55:43

משחק נהדר עד עכשיו. הניקס עוד יכולים לחזור.

נראה לי שלא מפתיע שאלק ברקס, השחקן הכי טוב שלהם במחצית, הוא גם זה שהכי רענן

Drexler
Drexler
19/05/2024 23:59:00

הבעיה של אינדיאנה זה שזה רק 15 הפרש .אחוזי קליעה נוטים להתאזן , ניקס כנראה יקלעו יותר טוב והם קצת פחות טוב מחצית שנייה . אהבתי את הזריקות חצי מרחק שלהם ,זה פלוס סיאקם יהיו חשובים למחצית השנייה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון נחנק כמו הארדן אז,רק מתחיל לזרוק שיער וראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלוק נקי לא היה גולטנדינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 11 הפרש מ22 ירד. קרלייל שכח את מקונל לגמרי כמו תמיד

NFS
NFS
20/05/2024 0:06:46

שמעון, ההוא מתחת לסל שמסתובב על הפארקט עם החולצה הכחולה והכובע זה ג'ון סטארקס..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון מחרב לניקס היום שלא הולך הראש השיער הגוף מתחילים להיזרק🤣🤣

NFS
NFS
20/05/2024 0:10:17

הופה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 8 וקרלייל לא מחזיר את מקונל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקהל בטירוף ומקונל השחקן הכי טוב,של אינדי על הספסל

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:11:11

הניקס עושים קולות של חזרה מהקבר

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:12:18

קרלייל לא מחכה עם הפס"ז
הוא רוצה להיות בגמר המזרח ואינו מתמהמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה ויצנזו הלך לישון בהגנה בחייאת הליברטון לא יכול לעשות כלום ואתה משאיר אותו לבד ל3?

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:14:06

בוא נסלח לו.
הם עייפים ופצועים בקצבייה
ויש ערפל והרבה עצים והמסוק התרסק ואתם תחרישון.
בעזרת השן הכואבת חמינאי הבא בתור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנ ןיצנזו שומר ממש גרוע מאבד את הליברטון כל הזמן לשלשה פנויה ולא לוחץ אותו

TRIP
TRIP
20/05/2024 0:11:58

הרגשה שהולך להיות רגי מילר בצד השני של היסטוריה היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

אין סיכוי זה של אינדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 6 איפה מקונל חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נבהארד בולר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההגנה של דה ויצנזו על הליברטון שערורייה עומד ומסתכל עליו וכל הזמן מאבד אותו על קשת ה3

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:16:27

הנקניקוס מנסים לחפור את דרכם בחזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקונל נכנס ביתרון 7 נהיה שוב,12 מציק לברונסון כל הזמן

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 0:17:42

סנטרים קולעים היום מ25 מפיט לא יאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל פסז 5 דק מינימום חח

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:19:02

דווקא טיבס התמהמה עם הפס"ז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר לטובת הארט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח משיכה וצעדים של הארט ואישרו 2 לניקס בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס מפגרים לא מצליחים להוציא חוץ פעם שנייה מקונל זה המחסל

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 0:23:39

מקונל קובר את הניקס !!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס יחכו שקרלייל יוריד את מקונל לרבע האחרון שיאפשר להם אולי לחזור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שוב הליברטון לבד על ה3 דה ויצנזו בושה אם אני תיבס אני חובט בו ומעיף אותו ליציע בדיחה כל המשחק עומד עלצקשת ה3 לבד

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:25:49

איפה נעלם הפאקינג צארלי ברונסון?
אם הוא לא מתעורר פתאום, אין לניקס סיכוי.

Florida man
Florida man
20/05/2024 0:27:23

דוריס תמורת החטופים

רן הנרגן
רן הנרגן
20/05/2024 0:30:20

לו אתה מנגר של ניו יורק, אתה נותן ל אננובי חוזה מקס?

Last edited 29 days ago by רן הנרגן
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 0:32:20

ההגנה של הניקס בדיחה אני קולע עליהם

Li Ming
Li Ming
20/05/2024 0:33:55

הניקס נראים גמורים מעייפות. ולא ברור לי למה ברקס שהוא אולי השחקן הכי טוב ורענן שלהם במשחק מקבל רק 16 דקות. הזיה

דה שוט
20/05/2024 0:35:04

מה זה זה? אני חוזר מאירוע רואה אינדי נותנת בראש

alon keren
alon keren
20/05/2024 0:36:04

סליחה על העיתוי המאוחר , יש למישהו קישור טוב שלא ניתקע לרבע האחרון…?

petibear
20/05/2024 0:36:31

על כל שלשה של דיוונצנזו קולעים עליו בהגנה 2
מטורף כמה שהוא חור הגנתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  petibear

הוא הרג אותם בהגנה זה ממש חרפה כל הסלים של הליברטון לבד לחלוטין מהירדמויות שלו

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:37:32

איך קרלייל לקח שחקן שהיה בחמישייה השלישית של הסלטיקס, אהרון נייסמית, והפך אותו לשחקן חמישייה לגיטימי שמקבל כל משחק יותר מ 30 דקות? ראיית הנולד? הוא היום עם 16 ב 3 רבעים במאה אחוז מכל הטווחים. עם הגנה מצוינת!

alon keren
alon keren
20/05/2024 0:39:54

קישור מישהו בבקשה ???

zenmaster
zenmaster
20/05/2024 0:43:18
Reply to  alon keren
Berch
20/05/2024 1:06:13
Reply to  zenmaster

פצצה של קישור
🙏

alon keren
alon keren
20/05/2024 1:09:44
Reply to  zenmaster

תודה רבה !

thetroll
thetroll
20/05/2024 0:44:29

מקונל פלוס 25 הבא אחריו שפרדלוס 14. אוזה שחקן רבאק

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 0:45:43

הנקניקוס גמרו את העונה. נתנו עונה יפה מאד ושנה הבאה אולי יגיעו לגמר…. אם יהיו בריאים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילה טוב לכולם ברכות לגף פוסטר נתן בראש עם העגלה שלו של התירס

פיני
20/05/2024 0:52:00

הברכות לתיבודו אותו אתה מעריץ וזה שגמר לניקס את הסדרה עם סחיטת השחקנים עד תום. שפכו לאגר וסיימו את הסדרה במשחק החמישי

curry
curry
20/05/2024 0:51:00

איפה ברונסון?

Florida man
Florida man
20/05/2024 0:52:19
Reply to  curry

נפצע. סדק ביד. גמר את העונה

רן הנרגן
רן הנרגן
20/05/2024 0:53:38

טוב, אפשר לסכם שהעדפה של הליברטון על פני ברנסון לנבחרת האמריקאית לאולימפיאדה נכונה

NFS
NFS
20/05/2024 0:54:42

מישהו מבין למה ברונסון לא משחק כל הרבע הרביעי?

פיני
20/05/2024 0:58:15
Reply to  NFS

פציעה

פיני
20/05/2024 0:55:39

הניקס לא מסוגלים להגן בכלל. והם לא קבוצה מספיק מאומנת ומספיק שוטפת התקפית, כדי שהם יוכלו לקלוע כמות מקבילה של נקודות, כשהם סחוטים ככה, ברונסון סיים את הסדרה כבר בגיים 5, והגנה סבירה, מונעת מהם לשחק בצורה הגיונית. גם עכשיו, ההתקפה שלהם היא הפקרת ההגנה והימור שהכדור ייכנס בהתקפה. לא היוו יריב בשני המשחקים האחרונים

Drexler
Drexler
20/05/2024 1:13:18

ברכות לאינדיאנה מועדון מאוד חמוד ,קרלייל עושה שם עבודה מצוינת ביחד עם ה gm ,הההגעה של סיאקם הוסיפה מאוד לקבוצה.
ניקס יכולים להרגיש שאילולא הפציעות הם היו עולים אבל למען האמת זה משהו שאתה צריך לצפות לו עם מאמן כמו טיבודו ,הוא שוחק את השחקנים שלו כל העונה ובפלייאוף כשאתה בסדרה ארוכה אתה צריך בריאות. אני לא מבין למה הוא לא משתמש בספסל שלו יש לו הרבה שחקנים משלימים לא רעים .
לדעתי אחת הסיבות לפציעות זה ההתקפה שהוא מריץ ,ההתקפה שלהם זה ללכת ראש בקיר כל מהלך של ברונסון הוא פשוט נתקל בארבעה חמישה שחקנים וזה גומר אותך.
אינדיאנה השכילו לשחק כדורסל יותר מגוון ,הם באו עם אנרגיות ,הניעו את הכדור המצוין השתמשו ברוטציה כמו שצריך ,אהבתי את הזריקות חצי מרחק שלהם ,לדעתי זה עשה את ההבדל כי בסוף מספרי השלשות התאזנו. הניקס כמו שאמרתי עובדים קשה לעשות סל עם חדירות בכוח ואינדיאנה משתמשים בריווח כדי לעשות סלים קלים.
בכל מקרה לבוסטון לא יהיו חיים קלים מול אינדיאנה במיוחד בלי פרוזינגיס .לאל הורפורד יהיה לא קל מול הפיק אנד רול של אינדיאנה . החמישייה תצטרך להתעלות.

קפיץ
20/05/2024 2:15:26
Reply to  Drexler

שיא NBA בפלייאוף של האחוז הגבוה ביותר מהשדה – חרא הגנה של הניקס לאורך יותר מדי מהמשחק. המון מבטים פתוחים יחד עם יום באמת נדיר שהם תפסו. שאפו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 1:14:49

השוחט נתן השוחט גם שחט.
הלילה ראיתם את התקרה הקלאסית של הקבוצות של טיבס.
רבע\חצי גמר, תבדקו כל קבוצה שהוא אימן כמאמן ראשי.
והכי חשוב, חצי קבוצה בדרך או כבר נמצאת בבית חולים,
ואחד לפחות בדרך לבית אבות\פנסיה בשנות כלב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 1:16:44

בוסטון מחסלת את אינדי בהליכה,
ובלי הלולב שבפצפצים

Smiley
20/05/2024 1:19:32

Knicks run out gas and players… 

Mishka
Mishka
20/05/2024 1:24:00

אינדיאנה פשוט קבוצה שכל כך כיף לראות
הייסמית׳ היה אדיר לא פחות ממקונל
איזה הגנה חטיפות וסלים מדהימים, מאה אחוז מהשדה
על מקונול נאמר כבר הכל וגם זה לא מספיק
השחקן הראשון שהייתי לוקח לספסל שלי אם היית gm
האליברטון לא מרשים אותי עדיין
סיאקם נכס מטורף
טרנר יום אבל יום בסל, היום היה נהדר
נאהמברד אחלה שחקן
סך הכל אינדי פשוט תמימים אחרת יש להם בסיס נפלא שעם קצת חיזוקים יכול בהחלט להיות קונטנדר, והם גם מגובשים רצח ויש שם אחוות יחידה מדהימה
כל כך שמח שהם ניצחו, כי הכדורסל ניצח
ניקס קבוצה שפשוט לא כיף לראות, כן הם לוחמים אדירים אבל מבחינת כדורסל זה ראש בקיר ופוקסים משלוש שאלוהים יודע איך הם הגיעו למשחק 7 בכלל, רק בגלל התמימות של אנדיאנה
אני בטוח שבוסטון התבאסו מאוד היום, אינדיאנה זה מצ אפ קשה מאוד והם לא מפחדים ומשחקים על הכסף של הבית
אם לא היו כל כך תמימים הייתי אומר שהם פיי ורוים אפילו או לפחות 50 אחוז לקחת את הסדרה
אני עדיין חושב שיש סיכוי לפחות ל6 משחקים בסדרה הזאת ובוסטון אם תבוא מזלזלת תאכל לקרדה מקונלית
מצפה מאוד לגמר המזרח, כל כך אשמח אם יעיפו את טייטום האדיש. כזה כשרון בכזה אופי מחורבן, סוג השחקנים שאני הכי לא סובל, האדישים
בוסטון פשוט קבוצה סופר חזקה מכל הבחינות אבל אם פורזינגיס לא חוזר יהיה להם מאוד מאוד מאוד קשה
קדימה מיני דנבררררר אמאלה איזה מתח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:04:16
Reply to  Mishka

בוסטון רומסת את אינדי בלי הלולב.
טיבס כל כך מקובע.
שיטה אחת בלבד
תן כדור לאלפא ושהוא יעשה הכל חחחחח
כמה שמרגרינה חלש,ליד טיבס בלי תכנית ב', הוא גאון.

jefffoster10
20/05/2024 1:24:59

כןןןןןןןןןןןןן.
שיקום מי שהאמין שכך זה יהיה.
אני אגב, נשאר לשבת.
ועכשיו – אלכוהול כמובטח.

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:38:32
Reply to  jefffoster10

קמתי

Smiley
20/05/2024 1:35:34

Rob Perez

@WorldWideWob

how are the knicks supposed to get to cancun if you cant even walk onto the plane

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:01:37
Reply to  Smiley

🤣🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
20/05/2024 2:49:01

אני לא רוצה לשמוע מניקס בכי על פציעות
, אם אמביד ומלטון לא פצועים הם לא עוברים סיבוב ראשון
המאמן שלהם קורע אותם פיזית , זה בעיה שלו
הם יחתימו את OG לחוזה מקס שלמרות שהוא כל הזמן פצוע
שנה הבאה מילווקי יחזרו,פילי יחתימו מישהו טוב בפרי אייג'נסי,בוסטון יהיו בוסטון.מיאמי יעשו משהו
אני לא רואה את הניקס מתקדמים הלאה

Last edited 29 days ago by trusttheprocess
אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:07:12

יאללה קמתי בדיוק למשחק השני

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:11:32

אינדי טחנו לי את הבראקט
בוקר זח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:12:19

בעצם,טיבס חיסל אותי

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:33:47

טעות ללכת עם השוחט

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:33:32

הצילו לי אותו אחרי ההפסד של אוק'

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:09:19

טאונס עם שפת גוף של עגל.
פוסטר הבוס הלילה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:10:47

פורטר חסם את גובר חחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 3:11:20

איזה הגנות

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 3:13:15

דנבר לא יכולה לעשות דאבל טים קבוע על אנט, מינסוטה קלטה את זה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:13:36

דנבר,תשתחררו כבר.
חצי ממיני עגלים

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 3:14:25

לא זוכר כזה משחק הגנתי כל סל של דנבר לידה. הם קלעו 5 נקודות ב6 דקות וזה קבוצה שמחזיקה את השחקן הטוב בעולם, ועוד שחקנים מצויינים סביבו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:14:52

מלון,מה קורה אצלכם?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:20:29

גובר העגל בדרך למשחק הלילה
https://giphy.com/gifs/deaplaneta-pzAWEctRl9mWHKfH3w

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:23:04

אחלה משחק 7.
מיני קשוחים.
אם מיני מנצחים אני ניגש להשתמש בבראקט בתור נייר טואלט.
איפה אנשי הלואד.
דה שוט שמעון ודוקי רז?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:24:54

זה פלייאוף.
משחק קשוח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:28:27

המצב פקאקט, אם אני זה שמחזיק את הבלוג

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 3:27:22

טאונס מעניש את מארי בכל הזדמנות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:29:56

WTF
השלשות של מארי

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:30:19

מארי 3 שלשות רבע ראשון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:31:01

דרגת קושי מטורפת

Don
Don
20/05/2024 3:30:41

ג'מאל הגיע
מברוק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:31:53

טיבס הבן זנונים הטביע את הניקס עם גאווה.
איזה מקובע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:33:57

יש דבר אחד שחייבים לסדר במערכת התגובות.
לבטל את העליה למעלה לצורך כתיבה של תגובה חדשה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:34:22

כל השאר מעולה ומשופר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:35:49

דורסים את מיני הלילה? נפלא.
דה שוט בלואד בצנטרישוט.
לנצל את הסיטואציה לחיסול ממוקד

Don
Don
20/05/2024 3:37:31

דנבר דורסים

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:37:55

גובר כזה נכה.
ועמוד חשמל בהגנה.
כריסטיאן בראון מפחד לזרוק זריקות חופשיות לחלוטין, חייב לחזור למנטליות הרוצח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:39:21

הטרייד על גובר חיסל את העתיד וקיצר את החלון לאליפות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:40:27

מי שחושב שהטרייד של גובר היה טוב למיני,הזוי לחלוטין.
הם שילמו מחיר של כוכב על על עגל גבוהה שמוגבל

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:45:54

אנשים הזויים אבל אנו יודעים את זה

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:41:42

הגנה רצחנית של דנבר, מיני לא מסתדרת עם הדאבל טים על אדוארדס
גובר הנכה שחקן מיותר בחמישייה, ריד במקום לשחק סנטר משחק על הקשת כשאיתו.
גם משם הוא לא רע, אבל בצבע היה יותר טוב. וגם בשמירה על יוקיץ'.

MBK
MBK
20/05/2024 3:45:25

גובר בצבע זה כמו באגט בתוך בקבוק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:41:56

החליטו לחסל את אדוורדס (דבל\טריפל עליו)
מעניין,מיני לא מצליחים להעניש

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:43:40

מיני שפת גוף מובסת

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:44:45

התוסף הזה לא שווה כלום כשהבייסיק לא עובד.
כל הזמן לוקח אותי למעלה וצריך לחזור למטה.
כולה רצינו להגיב ולהישאר איפה שאנחנו.
פשוט

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:47:22

שלחתי הרגע בקשה ביצירת קשר לסדר את זה

MBK
MBK
20/05/2024 3:48:58

צודק
מרגיש כמו הוראות האימון של דוק ריברס

עגל
עגל
20/05/2024 3:49:29

נכון, אבל הם משפרים את זה כל הזמן, בסוף זה יהיה מצוין

MBK
MBK
20/05/2024 3:54:43
Reply to  עגל

נו, על זה אני מדבר
זה בדיוק מה שהסוכן של דוק ריברס אמר להנהלה של מילווקי

עגל
עגל
20/05/2024 4:25:05
Reply to  MBK

חחח גדול

MBK
MBK
20/05/2024 3:47:41

למה אנתוני אדווארס תנועות של אוננות על הספסל?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:49:03
Reply to  MBK

הוא חרמן

MBK
MBK
20/05/2024 3:53:47

הוא רוצה לזיין את דנבר
רק שהוא עוד לא בגיל ובמעמד המתאים

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:01:48
Reply to  MBK

כי אי אפשר ללמד שכל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:50:07

מקדניילס של מיני,מאיפה הביאו אותו?
טרייד או דראפט?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:51:17

מארי כוכב

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:51:25

סקוט פוסטר נותן את משחק חייו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:52:31

🤣

עגל
עגל
20/05/2024 3:51:50

מורי ענק היום, מת על משחקי 7.
אני מקווה שהוא יתעייף כי אני בעד מיני.
גם אם הם יעצרו כאן הם מאוד מרשימים השנה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:53:08
Reply to  עגל

גוווווו מארי

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:16:01
Reply to  עגל

אפשר לשאול מה הדרייבר הנפשי שדוחף אותך להיות בעד מיני? כאילו מה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 3:52:07

לא סובל את קאט ואת גובר

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 3:52:08

מארי בחר להידלק במשחק מספר 7

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 3:52:31

מהמשחקים האלה של מארי…

MBK
MBK
20/05/2024 3:52:37

קרל אנתוני טאונס עם שפת גוף של אורח בערב חילופי זוגות
הגיע לקבל ולא לתת

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:02:51
Reply to  MBK

🤣

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:08:22
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחח

Smiley
20/05/2024 3:53:39

מארי לבד מפרק את הטימברוולבס.
מקדניאלס היחיד שהגיע במינסוטה. הם חייבים סקורר מהספסל. אנדרסון כל כך איטי שאני מתפלא שהוא לא חוזר בזמן…
לראות את KAT גורם לי להבין למה באטלר רצה להוריד לו את הראש

MBK
MBK
20/05/2024 3:58:21

דנבר צריכה לשים רגל על הדוושה ולרדת ב +20 לחצי
לא לתת למיניסוטה להוריד את זה לכיוון של 10
המאמן שלהם צריך להגיד להם בחצי – אנחנו ממש גרועים ורק 10

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:01:19
Reply to  MBK

+1965

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:03:17
Reply to  MBK

+1979

MBK
MBK
20/05/2024 4:00:19

טאונס מתחיל להכנס למשחק
אם אדוורדס מתחמם זה רע לדנבר

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:00:27

אין סיכוי לבאגט מול כיכר הלחם המלא שהיא יוקיץ'

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:03:04

ה MVP עושה טיארה מה DPY… מי שמפחיד אותי זה מארי. התחיל טוב מידי. עכשיו שדנבר ינצחו הוא צריך להגיע ל 50 ויוקיץ ל 30

MBK
MBK
20/05/2024 4:04:47

יוקיץ זה לא לחם מלא
הוא המוכר נקניקיות שיפתח את הבאגט ידחוף את הצ׳וריסו ויוסיף כרוב וחרדל צרפתי משובח

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:10:14
Reply to  MBK

מה עם המיונז…

MBK
MBK
20/05/2024 4:15:23

המיונז מגיע רק כשגומרים, על הבאגט

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:18:04
Reply to  MBK

הבאגט עובר בוקקה היום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:21:32

הבאגט עבר WATTER GAMES

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:04:16

טאונס דורש כאפה
גובר דורש בעיטה בבייציות.
מקדנייאלס חיה רעה.
לא אהבתי את אדווארס,כי הוא ילד טיפש.
יש לו כישרון מטורף.
אם הוא יתבגר ובאמת ינהיג,הוא יוביל לאליפויות

Smiley
20/05/2024 4:04:57

יוקיץ' לא אתלט ולא מנתר, ועדיין עם כפול ריבאונדים מטאונס וגובר ביחד

Don
Don
20/05/2024 4:10:46
Reply to  Smiley

יוקיץ מתגבר על אתלטיות וגובה עי טיימינג מדהים, מיקום, קפיצה מאד מהירה והרבה שכל. בגלל זה הוא ריבאונדר מדהים.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:05:25

גובר לא מסוגל לקחת ריבאונד הנכה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:05:52

יוקיץץץץץץץץץץ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:07:54

גובר שחקן השישי של דנבר.
הג.מ של מיני במלכודת רצינית,ויתר על ההוה הקרוב והעתיד בשביל גובר.
אם הוא נותן למאמן של מיני להוריד אותו לספסל,הוא מודה בכישלון נוראי

Smiley
20/05/2024 4:06:32

סיום של מומנטום לנאגטס.
חסימה גדולה של בראון על קונלי ומארי עם 2 בצד השני

Don
Don
20/05/2024 4:08:23

דנבר עם הגנה מדהימה

MBK
MBK
20/05/2024 4:08:30

מינסוטה במחצית ממש גרועה
לא יכול להיות יותר גרוע מבחינתם
יש לי הרגשה שאדוורדס יגיע לקחת את המשחק עליו בחצי השני
אין למינסוטה ברירה אחרת

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:11:12
Reply to  MBK

זה בטוח לא יעבוד להם

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:13:09
Reply to  MBK

מסכים. חושב שדנבר יצטרכו להיות בשיאם במחצית השניה כדי לקחת את המשחק הזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:08:48

לא הגיוני שיוקיץ יראה כמו שאק בריבאונד , אין לו חצי מאותו כוח ואקפלוסיביות. גובר מביש

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:10:40

גובר הוא סוג,של אסון. חושב איזה קבוצה היתה יכולה להיות למיני עם ווקר קסלר על שכר של 2 מליון בלי המקס של גובר. ותוסיף את כל הבחירות. זה היה מפלצתי. איזו טעות הם עשו. נורא. בכל זאת הם פה נפרגן להם.

Last edited 29 days ago by thetroll
Smiley
20/05/2024 4:13:50
Reply to  thetroll

מה זה טעות…. מפסידים בחצי גמר המערב לאלופה… מהר לפרק ולהרכיב מחדש
ווקר קסלר כל כך טוב שבטורניר האולימפי הוציאו חוק שאסור לו להצטרף לנבחרת אחרי ההצגה שלו באליפות העולם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:18:28
Reply to  Smiley

עגל,נו באמת.במחיר שהם שילמו על גובר,
יכלו להביא את מיטצ'ל ואת סיאקם ביחד

Smiley
20/05/2024 4:21:03

די נו… מיטשל לא רלוונטי שם כי יש להם את אדוארדס, וסיאקם זה אותו דבר כמו KAT רק עם פחות כישרון.
הם היו צריכים הגנה ליד טאונס וזה מה שגובר נתן להם.
הם סיימו מקום 2 וימשיכו כנראה להיות בצמרת בשנים הקרובות, ככה שהבחירות לא יהיו גבוהות.
הבעיה הולכת להיות עם תחליף לקונלי שאין לו רגליים לסדרות ארוכות

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:20:01
Reply to  Smiley

אתה שוכח שהוא רוקי. היו לו הצגות השנה של 20 + 20. באוירה בייתית ומפרגנת לא עם הנבחרת הוא היה יעיל יותר מגובר. לדעתי. לפחות כמוהו.

Last edited 29 days ago by thetroll
Smiley
20/05/2024 4:24:18
Reply to  thetroll

תצוגות ביוטה… שכבר מזמן בקנקון עושים בטן-גב.
מינסוטה היו ההגנה הכי טובה בעונה הסדירה, וגם בפלייאוף נתנו תצוגות הגנתיות.
כמו שאין לשפוט אחרי העונה הלא טובה שהייתה להם שנה שעברה, עוד מוקדם לשפוט אחרי העונה הטובה הזו (שכרגע יפסידו לאלופה ב-7 משחקים)

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:33:33
Reply to  Smiley

השאלה למה הם הגיעו למצב הזה. משחק 7 מול האלופה. לדעתי? זה רק אנט. הפריצה המדהימה שלו לרמת סופר סטאר. ועונה בריאה בסהכ של קאט. קונלי. אני לא רואה את גובר – כמובן ביחס לשכר שלו ולמה ששילמו עליו כאיזה שהוא פקטור באיפה שהם נמצאים ואם כן אז שולי מאוד.

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:34:56
Reply to  thetroll

זה לא רק אנט. זה פינץ', וקונלי, וניקיל, ומקדניאלס, וריד.

Smiley
20/05/2024 4:38:15
Reply to  thetroll

הגארדים יכולים לשמור וללחות כי הם יודעים שיש מאחור כבוה שמספק עזרה ומטרייה אווירית. את זה גובר עושה מצויין.
יש סיבה שטאונס מקבל את יוקיץ', כדי שגובר יוכל להוא בעזרה מאשר להתמודד אחד-על-אחד.
שוב, הם היו ההגנה מספר 1 בעונה הסדירה.
הם עוד יהיו טובים יותר כי אדוראדס יהיה יציב יותר והוא רק הולך ומשתפר.
KAT אולי יום אחד יצליח לשמור ולא לקבל סל על כל סל שהוא קולע.
עכשיו צריך לראות איך שומרים את קונלי לריצות ארוכות ומוצאים לו מחליף.

הטימברוולבס הגיעו למצב שאין להם זמן לבזבז על התפתחות של רוקיס והם יבנו על ווטרנים שיסכימו להגיע לקבוצה קונטנדרית

Smiley
20/05/2024 4:40:26
Reply to  thetroll

אני מסכים שהוא אוברפייד, אבל עם מישהו מוכן לשלם אז זאת בעיה שלו

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:38:00
Reply to  Smiley

דרך אגב בדקתי קצת את המספרים שלהם. בנרמול ל 36 דקות זה בערך אותו שחקן. לא טעיתי. קסל 8 נק 8 ריבאנדים ב 23 דק בממוצע. גובר ב 34 דק 13 ו 12 ריבאונדים. בערך.

Smiley
20/05/2024 4:41:28
Reply to  thetroll

קסלר שחקן טוב, אבל לדעתי לא מגן ברמה של גובר.
יש סיבה שהוא 4 פעמים DPOY, כנראה הוא שומר

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:14:31
Reply to  thetroll

ובברלי הכלבת שמכניס אנרגיות, ונדרבליט, ביזלי צלף השלשות הסקורר…

Smiley
20/05/2024 4:09:20

ברגע שבארקלי הכריז זה נגמר עבור מינסוטה…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:10:07
Reply to  Smiley

🤣
מה הוא הכריז? מיני?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:15:20
Reply to  Smiley

🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:14:59

אכן

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:12:59

בארקלי אומר את האמת. "מיני צריכים להוציא את גובר מהמשחק. יוקיץ' משתמש בו כבובת סחבות. הם משחקים 4 על 5"
בדיוק מה שראינו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:13:45

האינסייד חיסל את גובר.
האינסייד במילים עדינות הכריז שגובר קרש שלא עושה כלום.
שחייבים להוציא אותו לספסל חחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:16:40

כמה צבע חום מורידים על גובר,בצדק

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:16:27

אדוארדס עוזר לדנבר להגן ולא נע בלי הכדור.
כל פעם יש דאבל טים אז הוא נאלץ לשחרר ונשאר לעמוד בפינה.
מחבל בקבוצתו כי הוא ילד מפגר.
גם רג'י אמר את זה.

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:20:13

לסיכום אדוארדס ילד אינפנטיל שלא יכול להוביל ולהנהיג, וגובר עציץ שנקנה בתמורה לעתיד של מיני והרבה מההווה.
לא דברים שלא ידענו.

MBK
MBK
20/05/2024 4:21:38

מספיק עם ההשווואת למייקל
חייבים להתחיל עם ההשוואות ללברון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:31:26
Reply to  MBK

🤢

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:31:42
Reply to  MBK

הוא כישרון, מפלצת אתלטית וגיימר. אבל הוא אינפנטיל.
לא יודע למי להשוות כרגע. אולי ראס עם יכולת קליעה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:23:43

ייפ
אבל אדוארדס עדיין יכול להשתנות, (סיכוי קלוש)
היו מקרים כאלה בעבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:24:29

פשוט עצוב לראות את הנכה הצרפתי, מינסוטה הייתה בדרך למעלה והרסה את העתיד שלה

שי אבן צור
20/05/2024 4:36:55

מה יש לומר, חתיכת דפוק חסר מושג הטים קונלי הזה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:24:53

פוסטר מזכיר לי מאפיונר איטלקי משנות ה-40

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:26:49

100 אחוז כדור

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:27:17

פורטר לא פוגע כל הסדרה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:28:39

מריח כמו חיסול ממוקד.
שלחתי טיטול לדה שוט בצנטרישוט
https://giphy.com/gifs/Q5z2GczVJMh7q

Smiley
20/05/2024 4:32:00

ושום מילה על אדוארדס שעד כה הוא אסון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:33:33
Reply to  Smiley

ששששש שרק ימשיך ככה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:32:44

פוסטר יקבל לאפדאנס עם ג'וינט בדנבר הלילה

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:33:11

אדוארדס במשחק 7 סטייל הארדן

MBK
MBK
20/05/2024 4:33:28

אף קבוצה לא חזרה מפיגור 20 בגיים 7
עדיין נראה שמינסוטה יכולה לחזור אם תספק ריצה טובה
דנבר לא באה לגמור את המשחק
הם צריכים למעוך עכשיו את מיני

שי אבן צור
20/05/2024 4:34:50

מיני יגיעו עד לאן שאדוארדס יקח אותם
אם הוא מתעורר זה רע מאוד לדנבר

וניל טרופי
וניל טרופי
20/05/2024 4:38:24

המשחק פתוח לגמריי, אם מיני ירוצו זה שלהם.

Smiley
20/05/2024 4:39:26

קונלי!!! סוף סוף

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 4:41:10

לא קונהלי?
לא קונה!

שי אבן צור
20/05/2024 4:41:52

כריסטיאן בראון גיימר

MBK
MBK
20/05/2024 4:41:56

הביצים של דנבר רועדות
מינסוטה יכולה לדפוק פה את עקיצת העשור

Smiley
20/05/2024 4:43:20

מינסוטה התחילו לשחק הגנה ויש משחק פתוח לגמרי
MPJ וגורדון לגמרי לא במשחק

Last edited 29 days ago by Smiley
ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:43:30

רק 4 הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:44:49

רשמתי את זה לפני כמה שעות היום לא ללחוץ על הגז זה טעות, אין משחק גמור

MBK
MBK
20/05/2024 4:44:53

התקפה חשובה של דנבר מהטיימאאוט
חייבים לעלות ל 8-10 לקראת הרבע ה-3

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:44:57

דנבר צריכים להפסיק לחלוטין לזרוק משלוש.
זה לא עובד להם.
רק צבע, חצי מרחק, מסירות פנימה, חיתוכים.

MBK
MBK
20/05/2024 4:47:00

מה נטרק עם יוקיץ?
זה הרבע הכי גרוע שאני זוכר ממנו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:45:29

אוי גוואלד

Don
Don
20/05/2024 4:45:34

והנה מיני באים
דנבר משחקים כמו מפגרים
אף אחד לא זז בהתקפה

Smiley
20/05/2024 4:47:25

הידיים רועדות לנאגטס. מחמיצים מבטים פנויים

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:47:43

די עם השלשות! אין לכם את זה!
כולם עומדים על הקשת בדנבר

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:52:39

ואף אחד לא הולך לרבאונד התקפה. איפה גורדון רבאק

וניל טרופי
וניל טרופי
20/05/2024 4:48:22

מגיע לנו הארכה במשחק הזה. לא ברור למה מיני משחקים לאט חייבים לרוץ

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:48:48

דנבר הגיעה רק בצד אחד היום – רק בהגנה.
ההתקפה מזעזעת

Smiley
20/05/2024 4:50:12

שאפו לאדוארדס שמכניס את עצמו למשחק דרך ההגנה

MBK
MBK
20/05/2024 4:50:29

יוקיץ מתחיל לקבל שריקות של MVP
זה חשוב להמשך

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:51:05

עם גובר יוקיץ הסתדר מצוין. טאונס נותן הגנה חבלז החילוף הזה,בשמירה בלבל אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:51:11

מינסוטה טובה הרבה יותר ללא הנכה

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:51:21

לזכותו של אדוארדס הוא תמיד משחק בהגנה.
אין כמעט כוכבים כאלה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 4:51:26

ההתקפה הרבה יותר זורמת

thetroll
thetroll
20/05/2024 4:53:23

מיני פשוט הרבה יותר טובים בלעדיו.

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 4:53:50

אחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה

Smiley
20/05/2024 4:51:38

אדוארדס התחיל לעבוד.
יאללה רבע 4 על כל הקופה

MBK
MBK
20/05/2024 4:51:59

איזה בום של אדוארדס
הזאבים יגיעו לטרוף את חטיפי העוף
מייק מאלון בתצוגת אימון רעה מאוד ברבע הזה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 4:53:02

אימאלה
הצילו את הבראקט שלי

Don
Don
20/05/2024 4:53:03

וואו
איזה משחק

Don
Don
20/05/2024 4:53:19

מומנטום עם מיני

Smiley
20/05/2024 4:53:21

דנבר חייבים לקבל משהו ממישהו שהוא לא יוקיץ' ומאר

Don
Don
20/05/2024 4:55:29

לדנבר רועדות הידיים
כולם מפחדים להכנס לסל
ככה לא מנצחים

Smiley
20/05/2024 4:58:22

שלשה חשובה של MPJ. שיוריד לחץ מהדאבל טים על יוקיץ'

Smiley
20/05/2024 4:59:23

קונלי!!!!

Smiley
20/05/2024 5:01:37
Reply to  Smiley

אם למישהו בליגה הזו מגיעה אליפות

Smiley
20/05/2024 5:01:10

אדוארדס משחק לידיים של ההגנה של הנאגטס עם הראש בקיר הזה.
קצת הנעת כדור ושיקבל את הכדור אחרי שההגנה זזה מעט ולא יכדרר שאף אחד לא זז

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:01:28

די לזרוק שלשות !!!

שי אבן צור
20/05/2024 5:02:43

איזה מותחן יא אללה

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:05:10

דנבר 26% לשלוש. שום תנועה בהתקפה. פשוט לא הגיעו בצד הזה ומנסים לנצח רק בהגנה

MBK
MBK
20/05/2024 5:05:52

אלו הדקות שיפרידו בין הגברים לילדים

Don
Don
20/05/2024 5:06:46

לא מבין את ההתקפה של דנבר
במקום שכולם ינועו סביב יוקיץ ציר
אף אחד לא זז
יש לי הרגשה שקיבלו פקודות ממלון
הם חייבים להשתחרר
הם משחקים למיני לידיים!

MBK
MBK
20/05/2024 5:08:31
Reply to  Don

תצוגת אימון נוראית של מייק מאלון

Don
Don
20/05/2024 5:17:01
Reply to  MBK

ממש ממש
לא יאומן
במקום לשחרר את הקבוצה
אז החליט שרק מארי ויוקיץ יוצרים
כל השאר קפואים
ככה לא מנצחים
מהצד השני, כל מי שיש לו הזדמנות נכנס לסל – כולל הנגר גובר

שי אבן צור
20/05/2024 5:07:05

איזה חסימה חשובה של הנכה הצרפתי על גורדון!!

Smiley
20/05/2024 5:07:59

טימברוולבס שומרים כמו חיות. יוקיץ' נשאר בודד במערכה

שי אבן צור
20/05/2024 5:08:15

טאונס לא לומד!!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 5:10:17

אימא אני נטחן פה

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:10:21

פשוט 0 תנועה בהתקפה של דנבר.
נותנים ליוקיץ' ומתפללים.

שי אבן צור
20/05/2024 5:11:18

הנכה הצרפתי עם 4 רצופות מהקו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 5:11:29

דה שוט עושה לי את זה שוב?
https://giphy.com/gifs/punch-slap-you-dont-own-me-3oEdvdHf6n0US87Tri

Smiley
20/05/2024 5:13:14

comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 5:16:25
Reply to  Smiley

רוע לב

thetroll
thetroll
20/05/2024 5:12:56

מי שבאמת חסר זה גורדון. לא הגיע למשחק הזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:14:44

עבירה ברורה שהשופטים מחמיצים

Smiley
20/05/2024 5:14:53

@sam_amick
·
Follow

Press row just went nuts when that Rudy shot fell….lol

Don
Don
20/05/2024 5:14:56

מיניסוטה משחקים כל כך נכון

MBK
MBK
20/05/2024 5:15:02

נראה שאנחנו הולכים לפספס הזדמנות היסטורית לסדרה בין לוקה ליוקיץ
דנבר לא נראים מחוברים בכלל

שי אבן צור
20/05/2024 5:17:10

מיני עושים שמות בריבאונד התקפה

MBK
MBK
20/05/2024 5:17:23

נאז ריד סאבח אל חיר
יא ווארדי איזה נחיר

שי אבן צור
20/05/2024 5:18:24

יואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:18:24

איזה הגנה על חוקית יש עליו 6 ידיים, נאז ריד אדיר

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:18:49

לדרוס לדרוס לדרוס

המשגיח
20/05/2024 5:18:50

אנחנו רואים היסטוריה אה?

Smiley
20/05/2024 5:18:56

ריד וגובר הורגים את הנאגאס בריבאונד.
אדוארדס אולי מסיים את הסיפור עם השלשה הזו

Last edited 29 days ago by Smiley
אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:19:24

הבדל עצום כשריד שומר על יוקיץ'

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:19:40

נאז ריד !!!!

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:20:01

נאז ריד מנצח את דנבר

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:20:21

הדבר הכי טוב שקרה למיני זה העבירה החמישית לטאונס

שי אבן צור
20/05/2024 5:22:11

ממש

Don
Don
20/05/2024 5:20:33

אההההההההההההההההההההההה

MBK
MBK
20/05/2024 5:21:44

צריך לתת בעיטות בעכוז של דרווין האם על ההפסד של הלייקרס לדנבר
מינסוטה עשו להם בית ספר במשחק מאוד בינוני שלהם
24-54 למינסוטה
זה מטורף

Smiley
20/05/2024 5:22:59

הגנה נהדרת של מינסוטה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:23:01

איזה מגן ריד, יוקיץ זורק ראש

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:23:29

דנבר הגיעו בגישת "לא להפסיד" וזה חיסל להם את המשחק
לשחק רק הגנה ובהתקפה לתת ליוקיץ' / מארי ולהתפלל
זה אף פעם לא עובד הגישה הזאת.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:25:25

שופטים מוכרים את מיני, מקודם מחטיאים עבירה ברורה עכשיו לא רואים טיימאוט

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:27:24

ההגנה הרבה יותר טובה עם ריד, יש גם ריבאונד התקפה השאלה מה עושים עם הנכה

thetroll
thetroll
20/05/2024 5:27:55

נגמר. תמא טקס יאללה נפרגן למיני. שיהיה בהצלה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:28:48

איזה חמור טאונס, מאמן שרוק ויינרוט מה אתה עושה

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:29:06

דנבר הפסידו לעצמם את המשחק.
ממש לא משחק גדול של מיני אבל עשו את שלהם.
ריד ה-X פקטור

Smiley
20/05/2024 5:29:07

חצי שני אדיר של הטימברוולבס.
אף אחד לא הופיעו בדנבר מלבד יוקיץ' וחצי-ראשון-מארי.
אדוארדס התעורר ולקח חצי שני את מארי כפרוייקט בהגנה ונתן צ'קות חשובות. נאז ריד גם נתן מופע בחצי השני.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2024 5:29:52

בי בי דנבר נתראה בקנקון, הם צריכים לעשות חושבים בקיץ

Smiley
20/05/2024 5:31:29

שולח את MPJ לספרס עבור קלדון ג'ונסון ועומק לספסל

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 5:33:20

יומו הגדול של דה שוט הגיע.
מי היה מאמין

וניל טרופי
וניל טרופי
20/05/2024 5:34:23

מקווה שלברון רואה את יוקיץ' ודנבר לוחצים ידיים בסוף.

שי אבן צור
20/05/2024 5:36:20

חבל שהסדרה הזאת הסתיימה

גיא הירוק
20/05/2024 5:37:09

פיינלס קונלי – הורפורד עדיין בספרים!

שי אבן צור
20/05/2024 5:38:05

יאללה מיני, עד הסוף!

Smiley
20/05/2024 5:38:53

comment image

thetroll
thetroll
20/05/2024 5:46:33
Reply to  Smiley

חחחחח ענק… 🙂

שי אבן צור
20/05/2024 5:47:01
Reply to  Smiley

🤣 😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 5:53:34
Reply to  Smiley

🤣🤣🤣

thetroll
thetroll
20/05/2024 5:41:41

פליאוף מטורף אחד הטובים שזכורים לי. עכשיו זה לגמרי של בוסטון להפסיד ואיך שזה נרטה בנתיים אני אתפלא אם הם עוברים את אינדי. הכל הולך פה הפוך. ננוחם ב… וואלה לא יודע. שיהיה. ממילא כל השנה הזאת עקומה זה ממש משתלב. יאללה לפרגן למיני כל הכבוד להם עשו את הבלתי יאומן. מדהים.

Last edited 29 days ago by thetroll
גיא הירוק
20/05/2024 5:50:54

לחזור מפיגור של 20 נקודות ברבע השלישי, במשחק 7 בחוץ –
הישג מדהים.

Smiley
20/05/2024 5:53:54

ולהתגבר על Barkley guarantee

Last edited 29 days ago by Smiley
שי אבן צור
20/05/2024 5:58:22

נכון

thetroll
thetroll
20/05/2024 6:00:51

ללא ספק. בחוץ . היתה לי בעיה קשה עם מרי הוא קלע יותר מידי בהתחלה. שכח שהוא צריך לקלוע יותר מידי בסוף. כל הכבוד למיני אין מילים יאללה שיתנו בראש. הסדרה מול דאלאס תהיה אש. לגבי בוסטון הם לא עוברים את אינדי לפי איך שזה נראה. הכל פה הולך הפוך.

שי אבן צור
20/05/2024 6:00:19

לילה של שני גיים 7
בשניהם ניצחה האורחת
גם זה לא קורה הרבה

thetroll
thetroll
20/05/2024 6:01:48

אכן. מטורף

Florida man
Florida man
20/05/2024 6:03:05

YYY איזה סדרה! לחנוק 20 הםרש ברבע 3 בבית במשחק 7 זה לא משהו שבא לך לספר לנכדים ןעןד שנטחנת ב45 במשחק הקודם. האין ספסל של דנבר ומחליך גבוה נורמלי גמר אותם לגמרי. ריספקט למיני ובהצלחה נגד הבכיין הסלובני. יהיה אש

yonis
yonis
20/05/2024 6:11:19

איזו סדרה ואיזה משחק גדול,
כל הכבוד לזאבים, היו להם את כל הסיבות לצאת עם הפסד אחרי המחצית הנוראה שלהם
אבל הם התגברו ועלו כמו גדולים למחצית השנייה.

אני חושב שממעיטים פה בערך של מיני ומדברים רק על דנבר, קצת מזכיר את הסדרה של דנבר מול הלייקרס שנה שעברה, במכלול של הסדרה מיני היו יותר טובים וגם הגיע להם.

רבע אחרון ענק של ריד בזכות החמישית של קאט סידר את הניצחון למיני.

מחצית שניה שיוקיץ ומאלון אלילי האתר לא עשו משהו בשביל להוביל את הקבוצה שלהם לניצחון למרות הנקודות של יוקיץ, ראו עליו שהוא לא מאמין שהמשחק הזה יכול להיות שלהם.
מאלון מאמן טוב ולא יותר מזה, הוא פשוט זכה לקבוצה מצויינת וליוקיץ אבל להכתיר אותו כאחד המאמנים הטובים בליגה אני לא חושב.

2 קבוצות החוץ מנצחות את משחק 7 באותו יום דבר שאני לא זוכר מתי קרה לאחרונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

מאלון מאמן הכי טוב בליגה בלעדיו יוקיץ יכול לחפש עד מחר אליפויות או מאמן שבכלל היה בונה קבוצה סביבו

yonis
yonis
20/05/2024 6:20:52

ספוס יותר טוב ממנו וגם סטיב קר.
לא רואה הבדל בינו לבין קרלייל, שתיהם לקחו אליפות בזכות השחקנים ולא זכות עבודת אימון מיוחדת שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

סטיב,קר בין המאמנים הכי גרועים בליגה וספו לא יותר טוב.
מאלון בנה את כל השיטה של יוקיץ והפך אותו למה שהוא היום.
איזה מאמן היה נותן לסרבי שמן להוביל קבוצה

שי אבן צור
20/05/2024 8:05:05

אתה טועה לגבי קר. הוא לא בין הגרועים, הוא הכי גרוע!
6 פיינלס ו 4 גביעים ב 9 שנות אימון? מה זה העולב הזה?!?!?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רכב על סטף התמזל מזלו. ב2015 הוא באמת שינה והפתיע אחכ הדרדר מרגע לדודלי.
בלי סטף הוא ברט בראון

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 6:26:53
Reply to  yonis

מאלון אחד מהרביעייה הפותחת של מאמני הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב הפלייאוף הזה מתעלה על עצמו מדהים.
יאללה ממי שנותר לאליפות זה העדפות שלי

1. מיני
2. אינדי
3. בוסטון
4. מאבס

דה שוט פנה מקום בעגלה

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 6:25:22

אני יוצא חוצץ, אתה כאוהד פילי היית צריך להוציא את הסלטיקס לגמרי מהרשימה.

דה שוט
20/05/2024 6:46:29

לך תמיד שמור מקום של כבוד לצד הנהג – אבל אני עברתי לעגלה של לוקה – אנחנו ראש בראש
😀

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אז,אברי מנהיג אותנו עכשיו לוקה הולך ליילל כמו זאב איייייהווווו אייייייהווווו קיוטי

דה שוט
20/05/2024 7:45:56

חחחחח הרגתם שמעון גוד קול אברי הוא המנהיג שלכם עכשיו והטמיר נראה לי שזאת תהיה העגלה של לוקה שם באש הבולדוגים יהרגו אותו אוי אוי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 11:42:26

חחח תן מקום אני הולך ראש בראש עם דה שוט עד הנפילה.
אברי תן עבודה

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 6:23:50

ככה הניקס ומיני עפו
https://www.facebook.com/watch?v=995700542342549

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 6:28:48

זו התוצאה של הכח בצנטרישוט, בסוף עפים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עכשיו מתחיל להשחיז,את הפצעים לשים את הקטשופים מגין דמעות פרצוף אדום ומגרגר מלח לצעקות איייייייייייייי איייייייייייי
לגובר אסור לשחק בסידרה מול המאבס לוקה יעשה לו זובאץ הוא החסרון היחיד מול המאבס.
ניקייל מקדניאדלס ואדוארדרס יטפלו בלוקה.
הםרשים משחיזים את המשרוקיות.
משרוקית הזהב לפוסטר בראדרס,זרבה הביג 3.
מקווה שמיני ישחטו את המאבס יאללה לא לאכזב

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 6:30:39

אתה מהשלב הראשון בבהאמאס נופש ביחד עם טמביד ושאר פילי…

דה שוט
20/05/2024 6:45:11

וויי וויי איזו סנסציה, ועוד אחרי מינוס 20, ועוד בערב כזה של אנט… מיני מדהימים! ואני עובר לעגלה של לוקה…
😀

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 6:50:39

הלטבי מתכונן. רק שלא יחזור מוקדם מדיי
https://www.facebook.com/watch?v=811820727171780

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 7:03:43

פנו מקום בעגלה של מיני, אני מצטופף מאחורה נגד דאלאס והשיקוץ הלבן
גוווו מיני
גוווו ריד המלך
תכלס עברה לי מחשבה תוך כדי המשחק – מיני נגד אינדי בגמר יהיה מדהים

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 7:04:45

עכשיו כולם שוב יגידו שהטרייד היה מוצלח, למרות שברור לכל מי שצפה במשחק (כולל צוות TNT) שמיני ניצחה למרות גובר ולא בגללו.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2024 7:08:15

כולם בקול רם: הטרייד היה מוצלח, מיני ניצחו בזכות רודריך גומבר שרוח ההגנה הידידותית שלו ניצחה.
האשף הוא הסגן של רפיי ההבנה העולמי ואין לו מושג!

שי אבן צור
20/05/2024 8:01:50

ברור ברור
מיני ניצחה למרות 8 נקודות (כולל 4 רצופות מהקו) של גובר בריצת 17-11 בתחילת הרבע הרביעי שנתנה להם יתרון 5 עם 6:21 לסיום

מזל שהקבוצה התאוששה מזה והצליחה לנצח למרות הכל

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 9:04:24

8 נק' מדהימות ומטלטלות הכוללות הטבעה חופשית מול הסל, פוקס אחד הגדולים בהיסטוריה, ו-4 מהקו שלכל אוהדי מינסוטה שקשקו הביצים כי גובר על הקו זה בדיוק מה שדנבר רצו.

הוא היה נון-פקטור כל המשחק, כלום בהתקפה ובובת סחבות של יוקיץ' בהגנה, זאת המציאות.
מיני רצה בלעדיו.
ריד ניצח להם את המשחק בכמה דקות שקיבל בסיום בזכות החמישית של טאונס.
אם ריד משחק במקומו כל המשחק זה היה נגמר מזמן.
אם ריד משחק במקומו כל הסדרה אז בכלל לא היינו מגיעים למשחק 7.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת.
מול הדונציק זה יראה אפילו יותר גרוע עדיף להשאיר את גובר בחדר הלבשה לוקה יחפש עליו בידוד כל התקפה.
לספסל את גובר יפגע באגו של הgm שבעצם יודה בטעותו.
בדיוק ראיתי סידרה על הטראקרס איך הבעלים שבחר את אנדרו ביינום ניסה בכל הכוח להפוך אותו לכוכב כדי לא להודות בטעות.
זה אותו סיפור. אף gm לא רוצה לחתום אצלי באיגוד אז הוא מוכר סיפורים שגובר זה שהביא את השינוי במיני חחח

שי אבן צור
20/05/2024 10:08:53

למה מי זה טים קונלי לעומתך?

שי אבן צור
20/05/2024 9:51:44

צודק!
ממתי הטבעה נחשבת כסל?
ממתי ג'אמפר שכולו מומנטום (קרא לזה פוקס, הכל בסדר) נחשב כסל?
*ממתי 4 זריקות עונשין שנכנסו מיתרגמות ל 4 נקודות?

מיני רצה בלעדיו? צודק לגמרי!
חוץ מהדאנק שההפך מינוס 20 למינוס 18 והתחיל את הקאמבק
וכמובן, חוץ מה 8 שהיו חלק מריצת 17-11 בתחילת הרביעי

וברור שהבלוק ללייאפ של מארי במינוס 14 ברבע השלישי הוא זניח לחלוטין. אני ממש קטנוני שאני מזכיר את זה בכלל

ויש עוד מלא אם-ים שאני משוכנע שאתה צודק בהם…

*הרי דנבר היו בטוחים שהוא יחטיא ולכן שמו אותו על הקו!
הרי לאוהדים של מיני רעדו הביצים בגלל זה!
איך הוא לא מתבייש לאכזב את הציפיות הנמוכות של כולם?!?!?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו בחייאת אתה באמת שגובר זה מה שעזר להם? שיהיה לבריאות מה אני אגיד לך

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 9:06:51

והוא עוד מעז לצחוק עליך ששבוי בקונספציות…

שי אבן צור
20/05/2024 9:54:50

צודקים שניכם! אני ממש דביל שאני לא מתווכח עם תוצאות (טובות מאוד) ולא גאון שיודע שהתוצאות היו טובות בהרבה אם רק היו עושים ב-ד-י-ו-ק מה שאני חושב

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 7:06:04

רק תחשבו מה ריד היה עושה עם הדקות של גובר

tlv1983
tlv1983
20/05/2024 7:08:45

גובר בתגובה: הדעה של האשך מענינת לי את הביצה.

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 7:11:43
Reply to  tlv1983

ממש כמו שהדעה שלך מעניינת אותי

tlv1983
tlv1983
20/05/2024 7:22:50

ברור שהיא מעניינת אותך, אחרת לא היית מגיב.
כולם פה מכירים אותך ויודעים שאתה כמו ילדה עם קוקיות שלא מסוגלת לסבול את זה שלא אוהבים אותה.

Last edited 29 days ago by tlv1983
אשך טמיר המקורי
20/05/2024 7:34:50
Reply to  tlv1983

תפסת אותי, מה אני אעשה בלי האהבה של שרץ כמוך
😭

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 8:27:27

מי זה הTLV הדפקט הזה?
יש פה כמה דפוקים חחחח

שי אבן צור
20/05/2024 8:02:20

אני חושב מה קסלר היה עושה איתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קסלר היה עושה במינימום מה שגובר עושה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 8:26:34

דה שוט חיסל אותי.
https://giphy.com/gifs/lol-JVyXdbVZwkY6s

דה שוט
20/05/2024 8:32:00

😂😂😂😂
דוקי פופרס אל תירדם אינדי באים לבעוט לכם בתחת… הם מאמינים

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 9:05:52
Reply to  דה שוט

אני אשמח מאוד אם אינדי יבעטו לירוקים בתחת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 11:44:57

עד פה אשך!
דה שוט פתח אותי.
הבראקט הפך לנייר טואלט הלילה

אשך טמיר המקורי
20/05/2024 9:05:30

😂
דה שוט המניאק עשה לנו דריימונד גרין

דה שוט
20/05/2024 11:43:28

😂 😂 😂 😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/05/2024 11:45:26

עשה דריימונד דאבל שוט

Eldad Ben-Moshe
20/05/2024 8:37:55

מרתק , תודה!
רק לא לשכוח את הקלאמפה לאמה (זה אמיתי)

Last edited 29 days ago by Eldad Ben-Moshe