סיקור צמד משחקי הפלייאוף של רביעי / עמיחי קטן

סיקור צמד משחקי הפלייאוף של רביעי / עמיחי קטן

בוסטון סלטיקס – קליבלנד קאבלירס (3- 1 לבוסטון טרם המשחק):

קליבלנד עלו ללא מיטשל, אלן או לאברט, אבל לפחות ברבע הראשון הם הצליחו לעמוד בקצב ההתקפי ובסיומו התוצאה הייתה שוויון 28, ואילו ברבע השני הם ניצלו את דקות המנוחה של כמה משחקני בוסטון והובילו ברוב שלביו, אבל טייטום הוביל ריצה נגדית שהחזירה את היתרון לבוסטון, ובמחצית היתרון של הסלטיקס היה 58- 52. ריצת 11- 0 ברבע השלישי העניקה לבוסטון יתרון דו-ספרתי, אך 5 דקות ללא סל שדה אפשרו לקליבלנד לצמצם ולחזור למשחק, וזה 85- 78 לבוסטון אחרי 3 רבעים. קליבלנד צמצמו ל-3 בתחילת הרבע האחרון, אך אז הגיעה הריצה המכריעה של בוסטון שהעלתה אותם ליתרון 14. הקאבס צמצמו ל-9, אבל לא הצליחו להתקרב מעבר לזה ובסיום זה 113- 98 לבוסטון, שמשלימים ניצחון 4- 1 בסדרה ומעפילים לגמר המזרח.

טייטום הוביל את בוסטון עם 25, 10 ו-9 עם 4 חטיפות, הורפורד קלע 22 עם 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות, וויט קלע 18 עם 6 אסיסטים ו-2 חסימות, הולידיי קלע 13, בראון קלע 11 עם 7 אסיסטים ופריצ'רד קלע 11.

אצל קליבלנד, מובלי רשם את משחק הפלייאוף הטוב בקריירה שלו עם 33 נקודות ב-15/24 מהשדה, 7 קרשים ו-2 בלוקים, מרכוס מוריס קלע 25, סטרוס רשם 12, 7 ו-9 ב-3/10 מהשדה וגארלנד קלע 11 עם 9 אסיסטים ב-4/17 מהשדה.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – דאלאס מאבריקס (2-2 טרם המשחק):

אוקלהומה החליפו את ג'וש גידי באייזאה ג'ו בחמישייה הפותחת והעלו הרכב שרץ טוב מאוד עד כה בפלייאוף, אבל אחרי יתרון 8- 2 הגיעה ריצת 9- 0 של דאלאס שהעניקה למאבס יתרון 11- 8, כשהם שמרו על יתרון קטן לאורך הרבע הראשון שהסתיים בתוצאה 24- 22 לזכותם, תוך כדי שג'יידן הארדי נכנס לרוטציה. ריצת 12- 0 ברבע השני העניקה להם יתרון שיא של 13 שגדל ל-15 אחר כך ועמד על 54- 44 בסיום המחצית. שיי גילג'ס-אלכסנדר ראה שהקבוצה שלו לא ממש מסתדרת בהתקפה וקלע 14 ברבע השלישי, אבל חבריו הוסיפו רק 9 והיתרון של דאלאס עמד על 79- 67 בסיום הרבע השלישי. המאבס עלו ליתרון 89- 71 ברבע האחרון, ואוקלהומה הגיבו בריצת 8- 0 ובהמשך צמצמו ל-9, אבל יותר קרוב מזה הם לא הגיעו וחסימה של דונצ'יץ' על שג"א בדקה האחרונה הייתה זו שהתחילה את העבירות המכוונות והירידה של דונצ'יץ' וקיירי לספסל. בסיום, 104- 92 לדאלאס שעולים ליתרון 3- 2 בסדרה.

דונצ'יץ' הוביל את דאלאס עם 31 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, ג'ונס קלע 19, קיירי קלע 12, לייבלי רשם 11 ו-10, כולל 5/6 מהקו בדקות הסיום ופי ג'יי וושינגטון רשם דאבל 10.

אצל אוקלהומה, שג"א שם את ה-30 הקבועות, יחד עם 8 אסיסטים, הולמגרן קלע 13 ולראשונה בפלייאוף היה עם פלוס-מינוס שלילי (10-), ג'יילן וויליאמס קלע 12 עם 3 חטיפות, דורט קלע 12 וגידי קלע 11 במשחק הראשון בקריירה בו הוא עולה מהספסל.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
16/05/2024 9:39:36

תודה על הסיקור.
תשתי מים בוסטון הזעת הרבה עד כה.
לפרסטי הייתי נותן את פרס קמצן השנה.
היית מביא את וושנגטון וגאפורד במחיר נוח והיה לך אחלה רוסטר לרוץ איתו לאליפות או קרוב לזה.
בטח הוא שם את הבחירות דראפט בצוואה, יחלק אותם לנינים.

Shenanigans
Shenanigans
16/05/2024 9:48:26

לוקה בלי בכיינות זה אחד השחקנים הכיפיים לצפייה בשבילי. משחק נהדר שלו, וגם הצוות המשלים עבד טוב.
הסדרה של אוק-מאבס מדגישה שהגמר האמיתי במערב קורה עכשיו בין דנבר למיני. לא רואה את אוקלוהמה לוקחים יותר ממשחק אחד נגד הדנברים, ולמאבס אני אתן 2 משחקים.
המזרח הרבה פחות מעניין. הסדרות של הניקס כן מעניינות, אבל לא בגלל הרמה הגבוהה, אלא בגלל משחק ההקרבה, נחישות, ההאסל.
ובוסטון זו חבורה של שחקנים טובים מאוד אינדיבודואלית. הראש אומר שהם יקרסו מול דנבר אם וכאשר, אבל אני עדיין חושב שתהיה סדרה טובה מאוד.
בהצלחה לכולם ביום שלהם.
תודה על הסיקור!!

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 9:57:49

5 דקות ללא סל שדה אפשרו לקליבלנד לצמצם ולחזור למשחק
עלה גם בבלוג החי. לקח למאזו כמה דקות להבין שאולי צריך פס"ז.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2024 10:15:38

כבוד לסלטיקס, עכשיו לנוח קצת עד לגמר מול אינדי/ניקס. ככה אני אוהב לראות בוקס סקור: חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, כמו בקבוצה הגדולה של שנות השמונים.
תודה רבה עמיחי

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 10:52:41

בוסטוניה ממשיכה בטיול הנינוח עד לגמר. בקצב ננוחם? אולי הניקס תקשה…
אבל כנראה שלא יפגשו אף קבוצה מאיימת עליהם עד הגמר.
לעומת זאת במערב מרחץ דמים בחצאי הגמר, האלופה התעשתה וכמעט הודחה(עוד לא גמור אבל התאוששו) ובצד השני סדרה צמודה המכיל 2 מ4 הטובים בליגה(ואולי בנדבר-מיני השניים האחרים).
לוקה היום היה מדהים, סוף סוף בלי בכי ונהי ושיקוציות לרוב, אלא שיחק כדורסל ושיחק מעולה. כנראה שכשהסטפבק נכנס ואין סיבה להתלונן לשופט זה יותר נסבל.
קיירי התאהב בפוזיצייה של המוסר הנדיב המכניס את החברה לעניינים, וזה התחיל טוב ונמשך רע. אין סקיל שיש לשג"א ואין לקיירי. כשלוקה נח הוא צריך לנגב עם ההנדלס ולתפוס פיקוד, ובמקום זה הוא מחפש את דריק "נס ציונה" לייבלי.
הסגל המשלים של דאלאס נראה טוב, אמנם הארדווי יציב כמו ג'ו ביידן במקלחת, אבל השאר ג'ונס/ווש/גאפורד נראים טוב ומתעלים ברגעים מסוימים, ראוי לציון לשבח וושינגטון בפלייאוף מעולה.

בצד של אוק שיי משחק לבד, NBA בדם השתגע כאן בדדליין ואמר ששי מוכן לאליפות כפרנצ'ייז, והיום אני מסכים איתו לגמרי. שיי כמעט בלתי ניתן לעצירה, סולידי ברמה פסיכית, ובכל משחק נותן 30 באחוזים טובים כמעט ללא שינוי. הסגל סביבו צעיר מדי, רך מדי, וכרגע לא טוב מספיק. ייתכן ובעוד שנתיים דברים יראו אחרת מבחינת צ'ט וג'יי דאב(שטובים כבר עכשיו אבל צריכים לעבוד על מסה וקלאץ' בהתאמה) וגידי(שכרגע נראה כמו סימונס בלי הייפ ועם אופי), אבל עם 17 בחירות סיבוב ראשון בקנה, פרסטי חייב לעשות מהלכים כדי להביא את הקבוצה לאליפות בעונה הבאה, ולא לבחור בעוד קייסון וואלאס-טייפ שיצטרף לסגל המשלים והמפוצץ בפוטנציאל ממילא. בהייוורד לא ננוחם חחחחח

עגל
16/05/2024 13:16:26
Reply to  zenmaster

מסכים.
דאלאס שמרו מעולה, כולל קיירי ולוקה. קיירי חייב לקחת על עצמו יותר בהתקפה.
לאוק' חסר המון כוח אש. אני לא מבין למה הם לא מסדרים לצ'ט תרגילים. גידי איבד לגמרי את הבטחון וגם זה על המאמן.

yaniv
yaniv
16/05/2024 13:29:19
Reply to  zenmaster

ואז שהוא יעשה טרייד תתפוצץ איך איך הוא שילם 4 בחירות דראפט על פלוני אלמוני איזה שטות של פרסטי 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

הוא לא ישלם 4 בחירות על גבוה שלא ישדרג אותו.
4 בחירות דראפט זה מחיר של כוכבים כמו דוראנט ומיצל לא שחקנים כמו גובר או גאפורד

yaniv
yaniv
16/05/2024 13:49:21

4 בחירות דראפט זה כלום ושום דבר בטח ובטח שאתה קבוצה טובה.וסתם לידיעה 4 בחירות דראפט והוא היה מביא את גארפורד זה כבר היה גבוה שמשדרג אותו

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:14:10
Reply to  yaniv

חחחחחח שלא ישלם 4
דאלאס שילמו 4 על וושינגטון וגאפורד? זו דוגמה לטרייד מוצלח שאין עליו עוררין, בלי הטרייד הזה יש מצב שעפים בסיבוב הראשון עם הנגרייה שלוקה פתח בתחילת הפלייאוף(מקווה שהיום חזר לעצמו)

yaniv
yaniv
16/05/2024 14:32:43
Reply to  zenmaster

אין לי מושג מה הם שילמו בפועל אבל בוא זה לא חוכמה להצהיר שזה טרייד טוב וגם דרך אגב עם כל הכבוד לטרייד ויש לי באמת כבוד בלי השדרוג ביכולת של קיירי ההצלחה של דאלאס לא הייתה קורת אפילו שעשו את הטרייד

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:37:07
Reply to  yaniv

שילמו הרבה פחות והשיגו הרבה יותר. בלי קיירי זה נכון אבל גם בלי גאפורד וושינגטון לא היו מגיעים רחוק(כרגע הם קרובים מאוד לחצי הגמר ולטופ 3 בליגה(המזרח זה בוסטון ושממה))

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:15:52
Reply to  yaniv

4 בחירות זה כלום? אז מה זה נכס בליגה חחחח 4 בחירות זה עתיד של קבוצה, בטח כשלרוב הן פרוסות על פני 8 שנים או עשור, ככה שמאוד סביר שאחת מהן תהיה גבוהה כי לך תדע מה יקרה ב2030 עם אוק/מיני, ובכל מקרה אם תנסה להמיר בחירות לשחקנים תראה ש4 בחירות זה שווה הרבה מאוד.

yaniv
yaniv
16/05/2024 14:30:53
Reply to  zenmaster

4 בחירות הם כלום ושום דבר.ב90% מהמקרים לא תשיג שחקן אחד מעולה לרפואה.בוא תגיד לי איזה שחקנים מדהימים ניו אורלינס בחרו בעקבות הטרייד על דיוויס.מיני אמורה להיות טובה -טובה מאוד כחל עוד אנט שמה.ככה שבחירות גבוהות לא ייצאו מזה.

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:45:16
Reply to  yaniv

אז קודם כל אם 4 זה כלום מיני דאגה לך והוסיפה גם החלפה חחחחח אולי זה מוסיף לשווי.
בוא תגיד לי אילו שחקנים נהדרים בוסטון בחרה עקב הטרייד על פירס וגארנט, אולי גם זה אחלה טרייד לא? הביאו הגנה ניסיון סופרסטארים מה רע.
ולבקשתך, קיבלו את ג'קסון הייז, הרב ג'ונס, וניקיל אלכסנדר ווקר מהבחירות. נוסף על לונזו, הארט ואינגרם. אגב גם זה ווין ווין בעיניי הפליקנס לא הלכו לשום מקום עם דייוויס והוא היה שם בדיכאון.
לגבי זה שהם טובים כל עוד אנט שם, מי אמר שהוא יהיה שם? נניח ועכשיו הם עוד 4 שנים בסיבוב השני כי החתול לא מתקדם וגובר וקונלי כבר מזדקנים ומאבדים את מה שהם נותנים היום. אין לך יכולת לזוז ולעשות טריידים כי נתת 5 בחירות על גובר, אנט מתוסכל ומתחיל לשמוע השוואות במקום לג'ורדן להארדן ווסטברוק ובראדלי ביל(גם לוקה התקרב לשם ולמזלם העונה בנו סביבו קבוצה). הוא קולע 40 ו30 אבל יוקיץ'/לוקה/שיי/וומבי מנצחים אותו פעם אחר פעם, עונה אחר עונה. מי מבטיח לך שהוא לא עוזב ואלו בחירות לוטרי?

yaniv
yaniv
16/05/2024 14:58:06
Reply to  zenmaster

קודם כל אל תזלזל באינטלגנציה,אין קשר בין הטרייד של בוסטון לטריידים אחרים.יש הבדל שאתה משכן את כל העתיד שלך תמורת שחקנים מבוגרים מעבר לשיא .
דבר שני לא דיברנו על שחקנים אלא אך ורק על בחירות דראפט.
לגבי השחקנים אז ככה הייז-אכזבה רצינית
גונס-אחלה שחקן מאוד אוהב אותו אבל רול פלייר ולא יותר
ניקיל-אותו דבר ונוסיף שהוא כבר לא שם
לגבי אנט ןעזיבה אז בדיוק בשביל זה עשו את הטרייד-הם באו לאנט והראו לו שהם לא מפחדים ומוכנים לעשות הכל בשביל להעמיד קבוצה שתהיה מספיק טובה בשבילו שהוא ירצה להישאר.
עכשיו אם הוא ירצה לעזוב אז בטווח של הבחירות הרלוונטיות אז בוא כבר לא יהיה שום ויכוח והטרייד יהיה כישלון מוחלט כי אם הוא רוצה לעזוב סימן שהם לא הצליחו להשיג מה שהם רצו בטרייד
אה וסתם לפאן אם הוא יהיה לא מרוצה ומיני יהיו מספיק חכמים אז כל הבחירות הדראפט שאתה כל כך אוהב הם יוכלו לקבל בחזרה תמורת אנט

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 16:56:44
Reply to  yaniv

בחירות דראפט בסיבוב הראשון, בסיכוי של בערך 1/3 יניבו שחקן רוטציה טוב, ובסיכוי של 1/6 יניבו אולסטאר, ו1/60 mvp אם אני לא טועה. כמובן שיש קשר למספר הבחירה ולמיקום וכו', אבל השחקן הטוב בעולם כיום נבחר בסיבוב השני בזמן פרסומת לטאקוס. אז לא לזלזול בבחירות!
אני מאמין שבחירות חשובות לבניית בסיס לעתיד. לכן אני מאמין שאוק צריכה לעשות טרייד על בחירותיה, שכן הבסיס כבר ישנו. גם מיני וקליבלנד עשו את זה, ועצם המהלך טוב. דאלאס היא דוגמה מעולה שדי מנצחת את הדיון הזה בעיניי, הביאו את וושינגטון וגאפורד תמורת פינאטס(גרנט וויליאמס זה הנכס העיקרי שעבר שם). תרומה גדולה משל גובר תמורת מחיר נמוך בהרבה מאוד. מיני יכלה לחלוטין ללכת בכיוון הזה. עבור חבילה כמו שניתנה על גובר, מצופה לקבל שחקן בטופ 20 של הליגה, 30 אם אני נדיב. מכיוון שגובר לא שם, וגם די רחוק משם, החבילה רעה. במידה ואכן היה משנה את פני הקבוצה הגנתית, ונועל את הטבעת, היה ממש בדברי מצדיקי הטרייד. לכן בשבוע שעבר היססתי מעט ואמרתי שכרגע מיני ביתרון ונראית כאילו יש סיכוי לאליפות, ובמקרה של אליפות כל הדיון מיותר וזו הצלחה. כרגע, כשאנו רואים שאנט זקוק לעזרה נוספת, ועל אף הופעות טובות שלו הם מפסידים, ונקודת החולשה העיקרית בשני צידי המגרש הוא-הוא כוכב הטרייד המדובר, דהיינו גובר, אין מנוס מלבד להתנגד לעסקה.

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:48:59
Reply to  yaniv

"בחירות הם כלום ושום דבר" – מאט אישביה, כנראה

yaniv
yaniv
16/05/2024 15:00:59
Reply to  zenmaster

טוב באמת קצת הגזמתי עם כלום ושום דבר יותר התכוונתי שאם יש שחקן שאתה מאוד רוצה וחושב שהוא ישדרג אותך אז לתת 4-5 בחירות בהחלט שווה ואני אפילו לא מתייחס לזה.אבל בחירות דראפט הם חשובות בעיקר אם אתה פרסטי.
אפרופו מבחינתי המחיר הגבוה שמיני שילמו היה יותר בשחקנים שהם ויתרו מאשר בחירות הדראפט למשל אם הם היו משאירים את ואנדו אצלהם וכל השאר היה נשאר אותו דבר הייתי אומר לך שזה טרייד אחד הטובים שנעשו

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 16:57:49
Reply to  yaniv

אם היו נותנים את הבחירות ושומרים את ואנדו וקסלר היה על מה לדבר. שילמו עליו חבילה סטייל דוראנט/קיירי והוא רחוק מאוד משם

Avri
Avri
16/05/2024 16:46:03
Reply to  zenmaster

אני עם יניב, מספר הבחירות לא משנה כלום. זה גובה הבחירות שחשוב. נכון, פעם ב יש איזה מקסי בבחירה 21 או יוקיץ בסיבוב השני, אבל רוב רובן של הבחירות ממקום 15 ומטה זה רול פליירס במקרה הטוב. יודע מה, גם 10 ומטה רוב הסיכויים יגמר בשחקן ספסל

The Oak
The Oak
16/05/2024 14:21:41
Reply to  zenmaster

כתבת יפה

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 10:58:57

מה אני קראתי קודם שהטרייד על דונובן היה פלופ?

שבועות שאני מנסה לקעקע את הקונפסציה שהטרייד על גובר הוא הצלחה בניגוד לדעת המלעיזים(ובכן, הוא לא) ועכשיו הטרייד על מיצ'ל(שעליו נתנו תרומה דומה, מרקאנן היה נחשב באסט) לא טוב? בקליבלנד קרה תהליך הפוך ממינסוטה – האמינו שם שיש בסיס מעולה עם 3 שחקנים לבנות עליהם, גארלנד, מובלי ואלן, ושהוספה של סטאר כמו מיצ'ל תעשה אותם מועמדים חזקים. על אף שזה עדיין יכול לקרות, רק אלן עמד בציפיות, גארלנד נדחק מאחורי מקסי,האלי,ברנסון ועוד פוינטים מהמזרח(ושלא נדבר על המערב) ומובלי נהיה עגל אייטון 2.0. אבל בטרייד השיגו סטאר שעובדתית משדרג אותם ומשחק כמו שחקן טופ 15 בליגה, בזכותו הגיעו עד הלום ובזכותו יש סיכוי שיגיעו למשהו בעתיד אם הצעירים ישתפרו.

במיני חשבו שגובר יהיה התאמה טובה לחתול ולנמלה, והתמזל מזלם שאנט הופך מול עינינו לסוג של מייקל-לייט מודרני. בכל מקרה, שתי הקבוצות כנראה יודחו בסיבוב השני מול אחת משתי הקונטדריות העיקריות. בעיניי הטרייד על גובר לא מוצלח וזה על דונובן סביר והגיוני. אין מצב – שהטרייד על גובר עדיף מהטרייד על דונובן

yaniv
yaniv
16/05/2024 13:28:06
Reply to  zenmaster

סוף כל סוף נראה לי שהצלחתי להבין את הראש שלך לגבי טריידים-מבחינתך בכלל לא מעניינת התוצאה האם הטרייד כן הצליח/לא הצליח שיפר את הקבוצה לא שיפר זה בכלל לא רלוונטי.
מבחינתך למרות שרואים בבירור שהטרייד של מיצל לא הביא את התוצאות הרצויות זה טרייד מוצלח כי הם הביאו סופר סטאר,שילמו את המחיר הראוי עבורו וזהו זה טרייד מוצלח.
מיניסוטה למרות שרואים לפחות עכשיו שהטרייד מביא תוצאות .אתה יודע מה נחדד את זה למרות שרואים הטרייד זה חלק מהמלכים שמיני עשו ששדרגו אותם ושם אותם כמועמדת רצינית לשנה-שנתיים הקרובות לפחות זה טרייד גרוע כי גובר לא סופרסטאר והם שילמו יותר מדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

בלי מיצל הם היו בכיוון לרדת ליגה. עד שהוא נפצע הם היו במקום השני במזרח. רק בזכותו הם עברו סיבוב.
מיצל לא אשם שיש מאמן חלש. הקאבס שווים יותר ממה שהראו עם המאמן הזה והוא גם נפצע.
הם נופלים במחליפים בעמדה 3
במקום גארלנד הם צריכים 2 בריונים ועוד 2 קלעי 3

The Oak
The Oak
16/05/2024 14:25:56

לפני מיצל הם היו בכיוון מעולה. ברגע שהגיע נגמר הסיפור של גארלנד, של קבוצתיות, של לחימה, ושל קליבלנד. אם הוא נפצע באמצע עונה, מה שהם עושים בלעדיו זה לא מדד. מה שעשו לפניו זה מדד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Oak

מה עשו לפני מיצל תספר לי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

וכן להשוות בין מיצל לגובר זה מצחיק

yaniv
yaniv
16/05/2024 13:47:59

אני לא משווה בין השחקנים(מיצל הרבה יותר טוב אין שאלה בכלל) אני משווה בין מה הטרייד של מיצל נתן לקליבלנד לעומת מה שהטרייד של גובר נתן למיני.
שים לב רק שאצל מיצל אז זה ממש לא באשמתו הכל מסביב קרס ואילו אצל מיני ההצלחה לא קשורה בשום פנים ואופן לגובר אלא רק למה שמסביב.
ועוד נקודה אני לגמרי לא מאשים את מיצל אני רק אומר שבמבחן התוצאה הטרייד לא הביא את קליבלנד לאן שרצתה.

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:11:51
Reply to  yaniv

אין גם מה להשוות בין מה שזה נתן לקבוצות, וברוב המקרים תרומה של שחקנים במרחק כזה ברמה תהיה לטובת השחקן הטוב מהשניים(אבל הטרייד על גובר עדיף מהרבה מהטרייד על ביל שהוא התאבדות מקצועית גמורה לצורך העניין, אפילו שלכאורה ביל טוב ממנו)

yaniv
yaniv
16/05/2024 14:17:34
Reply to  zenmaster

לא כל כך הבנתי.מה קליבלנד הרוויחה יותר ממיני?כמו שכתבת בעצמך לקליבלנד היה בסיס מעולה וכו,ובכל זאת הם לא התקדמו.נשאל אחרת במתכונת הנוכחית של קליבלנד אתה רואה אותם באיזשהו שלב הופכים למועמדים אמיתיים?
ורק שלא יהיה ספק אני חושב עכשיו וגם בזמון אמת שקליבלנד עשו נכון וטוב מאוד עם מיצל רק שבמבחן התוצאה לא התחבר מספיק טוב

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:31:50
Reply to  yaniv

קליבלנד הרוויחה סטאר שסחב אותה לסיבוב השני, בעוד שבלעדיו עם היכולת של גארלנד ומובלי הם לא יוצאים מהפלייאין. כלומר, הטרייד שיפר את התוצאה הסופית.
מיני הייתה עוברת את פיניקס גם ללא רודי, בזכות גורמים אחרים שכבר דיברנו עליהם. כלומר, הטרייד שיפר את התוצאה הרבה פחות.
במיני הביאו את גובר כדי לסייע לקיים. הקיים(אנט בעיקר וגם קאט,קונלי,ג'יידן,ניקיל וריד) התעלה בהרבה מעל המצופה, ואליו רודי התווסף כתוספת נחמדה לרים פרוטקשן ואם נזרום עם התזה ששי העלה כצוות הווי ובידור אווירה של הגנה ואבק לימד הגנה את כל השאר שלפני כן עמדו כמו קונוסים.
לעומת זאת, בקליבלנד הביאו את דונובן לסייע לקיים(הבסיס הצעיר של גרלנד,מובלי,אלן,אוקורו ולאברט) שהיה נראה כאילו הוא מרחק חתיכה מלדבר חזק במזרח. הקיים המדובר אכזב, מלבד אלן כל אחד מהאחרים מאכזב ביחס לציפיות.
בסוף התוצאה של מיני וקליבלנד מאוד דומה, והסיבה שלמיני יש עתיד מבטיח יותר היא אנט ותו לא. אם בקליבלנד היה קורה תהליך מקביל לאנט(כלומר, שחקן צעיר ומבטיח שמגשים את מלוא התקוות ואף מתעלה עליהן), נניח מובלי היה הופך לקווין גארנט מודרני או גארלנד למשהו סטייל מה שברנסון היום, קליבלנד הייתה לוקחת את המזרח עם דונובן(או לפחות מספקת לנו קלאסיקה מול בוסטון). על הפער בין ההתפוצצות של אנט, להתפוצצות (הבועות) של גארלנד-מובלי, מחפה הפער בין מיצ'ל לגובר, ומקזז את התוצאה לתיקו.

yaniv
yaniv
16/05/2024 15:09:25
Reply to  zenmaster

שוב אתה פשוט לוקח את הדברים שנוחים לך ומתאימים לך לתזה ומשליך על הטרייד כאילו הטרייד לא קשור לכלום ושום דבר וזה רק כורח הנסיבות.
למשל שקליבלנד עשו את הטרייד הם היו קבוצה מלהיבה שיש לה 2 שחקנים בעל עתיד ,אחרי הטרייד גארלנד נראה כמו הצל של השחקן שהיה ומובלי גם לא נראה משהו.עכשיו מבחינתך אין שום קשר למיצל ולטרייד הכל רק כי גאלרנד ומובלי לא מספקים את הסחורה-חשבת שהם לא מספקים את הסחורה גם בגלל הנוכחות של מיצל והועבדה שהם הפכו לכינור שני שלישי בהירריכיה וזה פגע בהם?
אותו דבר מיני אתה אומר שהם יהיו קמועמדים רק בגלל אנט אז נכון שאנט הוא הסיבה לזה אבל חשבת שאולי לטרייד ולקבוצה יש גם חלבזה.חשבת למשל שהביאו שחקן שמצטיין בהגנה,לא לוקח פוקוס בהתקפה יש לזה גם הפשעה?
ניתן לך דוגמא הפוכה שתענה ברצינות
מיני עושים את אותו טרייד בדיוק רק על מיצל-מבחינתך טרייד מוצלח ביותר הביאו סופרסטאר שילמו את המחיר שראוי לסופרסטאר,רק שבמבחן התוצאה מיצל לוקח זריקות לאנט אנט פחות מתקדם טאונס גם מקבל פחות לסל יותר מתעצבן וכו
שורה תחתונה אתה לא יכול לבוא להגיד לי שהטרייד של קליבלנד מוצלח והסיבה שהם לא מצליחים זה 1001סיבות אחרות שלא קשורות לטרייד ומצד שני להגיד לי הטרייד של מיני היה גרוע ביותר אבל מ1001 סיבות אחרות הם מצליחים

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 17:02:50
Reply to  yaniv

אם מיני הייתה עושה את הטרייד על מיצ'ל זו הייתה טעות כי יש להם כוכב בעמדה הזו, אלו מהלכים ששמורים רק לפיניקס.
גארלנד ומובלי הם אכזבה. האם מיצ'ל פגע בהיררכיה ולקח זריקות? אולי, אבל ברור שברגע שמיצ'ל נכנס לסגל הוא האופציה הראשונה ובליגה בימינו יש מספיק זריקות לכולם. בדנבר/דאלאס/בוסטון/ניקס/אוק/מיני כיום מישהו לוקח למישהו זריקות? או שזו בעיה של מאמן שלא ידע ליצור היררכיה או שהשחקנים לא מה שציפו.
בכל מקרה, בעבר התנגדת לתרחישים תיאורטיים סטייל אם גובר לא היה מגיע היו מביאים משלימים טובים יותר, ולהתנגדות אני מסכים. אותו הדבר זה אם מיצ'ל לא היה מגיע גרלנד ומובלי היו קובי ושאקיל. הם גארד מאכזב וגבוה עגל.
במבחן המציאות – קליבלנד בלי מיצ'ל, – קבוצה מאכזבת שלא יוצאת מהסיבוב הראשון.
מיני בלי גובר – פחות או יותר באותו המצב כמו היום.

The Oak
The Oak
16/05/2024 14:27:08
Reply to  yaniv

מיצל הרבה יותר טוב בלשים את הכדור בסל ובלגמור לקבוצות שלו את האוף סיזן מהר יותר מהפוטנציאל שלהן. חוץ מזה הוא בינוני ומטה

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:10:25
Reply to  yaniv

כן פחות או יותר הבנת, אבל גם חשובה ההצלחה כמובן

yaniv
yaniv
16/05/2024 14:14:03
Reply to  zenmaster

מעניין לדעת מה אתה חושב על הטרייד של הגאסולים בין הלייקרס לממפיס בזמנו?

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:25:57
Reply to  yaniv

טרייד מוצלח, win-win situation. קבוצה טובה מקבלת חתיכה חסרה וחשובה לקראת זכייה באליפות(וגם בלי קשר לאליפות, קובי שיחק שם לבד כמה שנים) וקבוצה צעירה נפרדת מהכוכב שלה עבור הימור על פוטנציאל צעיר שמתאים יותר לטיימליין(מה שיוביל לימים לגריט אנד גריינד עם גאסול,קונלי,זיבו ואלן שלקחו את גולדן ל6)

בהשוואה לטרייד שעליו אנחנו מדברים תמיד חחחחח גאסול טוב בהרבה מגובר בעיניי פה טמון עיקר ההבדל

yaniv
yaniv
16/05/2024 14:35:42
Reply to  zenmaster

עכשיו אתה אומר את זה אבל תרשה לי לנחש שבזמן אמת תפסת את השערות שלך ואמרת בסגנון שמעון שכל הליגה מכורה ושוב נותנים ללייקרס סופרסטאר תמורת כלום ושום דבר.אה וגאסול שהוא הרבה יותר טוב מגובר(אין שאלה בכלל) נבחר נדמה לי מקום 38 בדראפט שהוא הועבר לממפיס ונחשב האח השמן והלא מוכשר של פאו ולא היה אחד אחד שאמר וואלה שיחקו אותה ממפיס

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:46:38
Reply to  yaniv

דווקא הליגה בזמנו מנעה מעבר של ציפי אז לטעון את זה היה דורש כישרון 🙂

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:48:02
Reply to  zenmaster

ואגב עם גובר היה נותן בסדרה הזו מול דנבר את תצוגת חייו, משתק את יוקיץ', נותן בלוקים ריבאונדים הגנה חונקת וממש מסייע בענק, הייתי אוכל את הכובע, את כל מילותיי ומודה בטעות. במציאות, הוא מנוגב בידי הגאון עד כדי השפלה, קולעים עליו 100% מהשדה, והמשחק הכי טוב שלהם היה בלעדיו. אז למען השם איפה התרומה חחחחחח

yaniv
yaniv
16/05/2024 15:12:45
Reply to  zenmaster

מסכים איתך גובר מושפל קשות על ידי יוקיץ אבל זה לא סותר את מה שאני חוזר ואומר .אני מסתכל על התמונה הגדולה ולא רק מה השחקן עושה ולא עושה.דרך אגב אם למשל מיני יעשו טרייד שנה הבאה ויעיפו את גובר ויביאו שחקן אחר שישדרג אותם עדיין אני אטען שזה היה מהלך נכון וצודק של מיני

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 17:05:33
Reply to  yaniv

נו אז במה הוא משדרג? בזה שאנט מקבל תשדיר שהוא כוכב אז הביאו לו נגר לסיוע? אנט היה כוכב גם בלעדיו חחחחח זה לא בזכותו. הוא לימד את מקדניאלס, ריד, אנט ווקר לשמור?
היתרון של גובר לאורך הקריירה הוא בפן ההגנתי. זה כרטיס הביקור שלו, זו המורשת. רים פרוטקטור, עם 4 פרסי שחקן ההגנה וכו. אם הוא חור בהגנה, ונגר בהתקפה, על מה ולמה 5 בחירות?

yaniv
yaniv
16/05/2024 17:40:43
Reply to  zenmaster

כי אני מסתכל על המכלול. העובדות הם איך שלא תסתכל על זה שמיני עשו טרייד משמעותי שבמהלכו הביאו שחקן אחד על חשבון 4 שחקני רוטציה לגיטימים( מתעלם מהבחירות כרגע) זה שינוי משמעותי. בסגל איך שלא תהפוך את זה. אחרי הטרייד הזה מיני יותר טובים מאשר היו קודם. זה מבחינתי המדד. אתה כל הזמן מזכיר שאנט כוכב והיה גם ככה הופך לכוכב והנה תסתכל על קליבלנד שזה המראה גם שם גארלנד נחשב למישהו שבהחלט אפשר לבנות עליו ככוכב של הקבוצה( אמנם שני אבל עדיין כוכב) ואיזה קטע הוא לא הצליח לפרוץ כמו אנט. עכשיו שוב אני לא בא ואומר וואלה בזכות גובר אנט הפך להיות כוכב. אני כן אומר שלטרייד שהיה מאוד משמעותי בסגל של מיני עזר בהחלט למקסם את היכולות של אנט

yaniv
yaniv
16/05/2024 15:10:48
Reply to  zenmaster

זה לא נכון,הליגה מנעה את המעבר של ציפי כמה שנים מאוחר יותר

The Oak
The Oak
16/05/2024 14:24:32
Reply to  zenmaster

לא רק פלופ.
אחד הפלופים הגדולים.
התבלבלת קצת, גארלנד לא נעלם מאחורי גארדים מקבוצות אחרות. הוא נעלם מאחורי מיצל.
קליבלנד שלפני מיצל היו קבוצה
כיום זה קבוצת כוכב קלוריות ריקות שלא מאפשר לפתח צעירים. גם עוד 5 שנים לא יגיעו לכלום עם מיצל. דרק שארפ שמר יותר טוב ממנו. והם בערך באותו גובה נראה לי.
הטרייד של גובר עדיין נתון במחלוקת.

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 14:35:46
Reply to  The Oak

סבבה נניח ונעזוב את גארלנד(כי זה דיון תיאורטי סטייל האם ברנסון היה נשאר שחקן שישי בדאלאס), מובלי גם נעלם מאחורי מיצ'ל? אולי גם אייטון מעלם מאחורי בוקר? ווייזמן מאחורי סטף? למה קובי לא נעלם מאחורי שאקיל?
שחקנים גדולים לא נעלמים. הם משתלבים, מסתגלים, בולטים. עגלים נעלמים ומתלוננים בפני אוהבי הנעת הכדור על זה שלא מסרו להם. אפילו אבדיה למד לדרוש ולשים סטט. די לתירוצים חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

אמת. איזה קבוצה הקאבס היו לפני מיצל חחח בדרך לרדת ליגה

יאפ
יאפ
16/05/2024 11:18:29

כל כך הייתי מאוכזב מדונציץ בפלייאוף הזה ששכחתי איזה שחקן מרגש הוא יכול להיות.
הוא יותר מדי טוב בשביל להיות כזה שמן, אם יוקיץ לא היה בכושר אין סיכוי שדנבר הייתה איפה שהיא נמצאת, דונציץ חייב לראות ולהפנים.
פעם ראשונה שהוא גם לא מתבכיין לשופטים כל המשחק, הגיע הזמן כי זה עבר כל גבול טעם טוב, מילא אתה מתבכיין בכל מהלך שלך אבל להמשיך ולהתבכיין כששחקן בקבוצה שלך עושה מהלך גדול וקולע וסל ואתה במקום לחגוג איתו ועם הקבוצה עושה פרצופים לשופטים זה פשוט מנהיגות גרועה, חייב להבין את זה.
הוא יכול להיות שחקן היסטורי שלא יהפוך לבלתי נסבל

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 11:25:16
Reply to  יאפ

צודק
היום לוקה סתם המון פיות כולל זה שלי. הראה שהוא יכול אחרת.
רק שיבוא בגישה חיובית ובלי הבכיות לשופטים וכולם יעריכוהו יותר.

אבג
אבג
16/05/2024 11:26:16

יורדים על פרסטי אבל יש לו קבוצה צעירה ובעונה הרגילה קשה מאוד לדעת מה חסר. אחרי טבילת האש יהיה הרבה יותר קל לחזק איפה שצריך ולא לעשות סתם טריידים לא מועילים ולהישאר בלי נכסים.
יש לקבוצה הזאת עוד כמה שנים לתתף ולא צריך להילחץ.
אם הולמגרן יהפוך לסקורר אמין (נראה שהוא בדרך) אז חסר שם ריבאונד. איזה 4 ששומר טוב.
חוץ מזה אמנם לא פגשו את יוקיץ, אבל צריך מישהו שישמור עליו קצת

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 14:15:20
Reply to  אבג

תכלס הם צריכים אחד כמו הורפורד שיכוון את הנוער, אבל אני לא משחרר אותו…
יש לו עוד שנה בחוזה ואני אקווה שישאר בחוזה ווטרן מינימון בבוסטון.

יאפ
יאפ
16/05/2024 17:18:46

הורפורד מושלם ליש צט

יאפ
יאפ
16/05/2024 11:34:28

ההדחה של אוקלהומה זה 100% על פרסטי ועל ההנהלה, כל מי שראה את אוקלהומה משחק העונה( וגם פה בהופס) אמר את אותו דבר, חסר שחקן משלים טוב במקום גידי בחמישייה + גבוה שעולה מהספסל ולהשלים את צט.
והנה אנחנו הפלייאוף ותראו איזה הפתעה גידי לא מספיק טוב לחמישייה, והגבוהים של דאלאס חוגגים בצבע.
הם גם לא כל כך צעירים כמו שכל הזמן אנשים פה אומרים, כל החמישייה שלהם כבר בגיל שאתה יודע מה תקבל מהם, שיי בן 26 עוד חודשיים, הוא כבר מגיע לשיא שלו.
פשוט טיפשות, אי יכולת לקבל החלטות, סתם לצבור נכסים שלא יעזור לך, כישלון של פרסטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יאפ

אמת

עגל
16/05/2024 13:19:18
Reply to  יאפ

יאפ
.
(לא יכולתי לעמוד בפיתוי)

yaniv
yaniv
16/05/2024 13:30:46
Reply to  יאפ

הכל נכון רק שהם עדיין לא הודחו…

The Oak
The Oak
16/05/2024 14:29:20
Reply to  יאפ

פרסטי וההנלה יתחילו באמת להיבחן בשנה הבאה.
השנה הזו זו עדיין שנה של אמצע בנייה ושל הרצה של צאט ושגא יחד. לך עם זה לאט ואז תוכל לרוץ מהתחלה. אוק סיטי בונים על להיות אלופים החל מעוד שנתיים והם בכיוון הנכון.

Avri
Avri
16/05/2024 16:57:00
Reply to  The Oak

הרבה חסרי מושג אכן חשבו שבוסטון היתה מוכנה לאליפות בשנים האחרונות. אני, מנגד, תמיד טענתי שהם חצי אפויים. השנה זו השנה הראשונה מאז ימי השלישיה הגדולה שהם קונטנדרית על אמת.  

Avri
Avri
16/05/2024 16:57:43
Reply to  Avri

תגובה לאיר קנדה, בטעות כאן.

Avri
Avri
16/05/2024 16:53:14
Reply to  יאפ

טוב, נסחפנו קצת עם די הרבה חכמת בדיעבד. בשנה שעברה הם היו קבוצת פלייאין עם שני רוקיז מבטיחים – אחד מהם רק בתיאוריה. הרעיון בקיץ היה לתת לקבוצה הזאת לרוץ עוד שנה בלי לחץ. פתאום השנה הם התפוצצו ועכשיו כולם שואלים איך לא הכינו אותם למאבקי צמרת. נו שוין.  

Avri
Avri
16/05/2024 16:55:06
Reply to  Avri

בכלל, לבוא לפרסטי בטענות(!) אחרי שהוא דפק את אחת מתצוגות הבניה מחדש הכי מרשימות שנראו, זה קצת (הרבה) חזירות. 

יאפ
יאפ
16/05/2024 17:18:11
Reply to  Avri

להתחיל את העונה ברור, אבל אנחנו לא רובוטים, אתה רואה את הקבוצה שלך, אתה רואה כבר מה יש ומה חסר, אתה רואה שהיא כבר מוכנה לריצת פלייאוף, למה לא להכין את הקבוצה כמו שצריך?
כבר אמרו את זה פה, תראה מה דאלאס עשו ועבור שחקן משלים בחירה אחת ועוד בחירת סיבוב 2, לא נתנו כמעט שום דבר משמעותי.
אוקלהומה הייתה יכולה לעשות אותו מהלך והם היו כבר מסיימים את הסדרה

Air Canada
Air Canada
16/05/2024 12:03:46

יכול להיות שזאת ההזדמנות הכי טובה של בוסטון הנוכחית לקחת אליפות (אנחנו אומרים את זה כמעט כל שנה אבל עדיין) במזרח כל הקבוצות פצועות/ לא מספיק טובות ככה שהיא משייטת עד הגמר ובמערב יכול להיות שהקבוצות פשוט מתישות אחת את השנייה ככה שזאת שתגיע לגמר מול בוסטון תיפול מהרגליים

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 14:17:44
Reply to  Air Canada

על זה אני בונה
אליפות עם…… כוכבית!!!!
אבל קודם כל האיטרייה צריך לחזור בריא ודנדש מהפצפצים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 14:48:39

חחחח זה כמו שתבקש מדה שוט לא לעשות תלמה ולואיז

Air Canada
Air Canada
16/05/2024 14:53:46

בסוף על כמעט כל אליפות אפשר להגיד שהיא עם כוכבית…

Avri
Avri
16/05/2024 16:57:59
Reply to  Air Canada

הרבה חסרי מושג אכן חשבו שבוסטון היתה מוכנה לאליפות בשנים האחרונות. אני, מנגד, תמיד טענתי שהם חצי אפויים. השנה זו השנה הראשונה מאז ימי השלישיה הגדולה שהם קונטנדרית על אמת.  

Air Canada
Air Canada
16/05/2024 17:11:42
Reply to  Avri

אנחנו אומרים את זה כל שנה וכל שנה בגלל שטות אחרת הם לא שם. אמנם זאת נראית הדרך הכי קלה שהייתה לה עד עכשיו לגמר והקבוצה הכי טובה שהייתה להם עד עכשיו אבל לדעתי אפשר לסמוך עליהם שיפשלו

Air Canada
Air Canada
16/05/2024 17:12:19
Reply to  Air Canada

כמובן שכרגע אני חושב שהם יקחו אבל הם לימדו אותנו שאי אפשר לסמוך עליהם

Air Canada
Air Canada
16/05/2024 12:04:43

תודה רבה עמיחי

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 12:36:53

נקודה טובה שדריימונד(דווקא הוא) העלה – אל הורפורד מנוגב בפיק אנד רול אחרי הסוויץ'. זה קרה מול סטף ב22, וזה כנראה יקרה מול כל אחת משלוש המועמדות האחרות(ניקס עם ברנסון, דנבר עם יוקיץ'/מארי, דאלאס עם לוקה/קיירי) מה שמדגיש את החשיבות של טינגוס פינגוס האטרייה הלטבית בשביל אליפות לבוסטונים

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 14:18:42
Reply to  zenmaster

צודק
לפחות בגמר מקווה שהלטבי חוזר.

thejanitor
thejanitor
16/05/2024 13:25:05

דנבר מול דאלאס, יוקיץ מול דונציץ, בגמר המערב הפרוע זה החלום הרטוב של כל וניל אירופאי, אני אחד כזה. יאללה שמנמנים, תנו להם בראש תגמרו את הסיפור בגיים 6

Shenanigans
Shenanigans
16/05/2024 13:39:18
Reply to  thejanitor

בשביל קרב הוגן שכזה (שייגמר ב4-3 לדנבר ולא ב4-2 או ב4-1) רצוי שמיני יצליחו לחלץ עוד ניצחון בסדרה כדי שהנאגטס יהיו קצת יותר תשושים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 14:16:43
Reply to  Shenanigans

שטוף את הפה עם אקונומיקה

Don
Don
16/05/2024 17:10:31
Reply to  Shenanigans

איזו בדיחה בחיי
4-0 קל לדנבר
לוקה סתם חרטוט
דנבר ינגבו אותו

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 14:19:53
Reply to  thejanitor

לא!
רוצים שני משחקי 7
וגם עם אינדי ניקס.

The Oak
The Oak
16/05/2024 14:30:37

לא מספיק שהניקס עולים עם מחזיר הכדורים אז אתה גם רוצה שיתעייפו במשחק 7? תרגע בוסטון עוברים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 14:47:30

👌👌👌😂😂😂

אור
אור
16/05/2024 15:08:08

תודה עמיחי. גמר מזרח של בוסטון – ניו יורק יהיה טירוף גם אם אחת הקבוצות פייבוריטית ברורה. קשה לי לראות את הפייסרס החביבים מנצחים גיים 7 בגארדן

Avri
Avri
16/05/2024 16:59:25
Reply to  אור

לא מתלהב. זה הגמר מזרח הכי פחות שוויוני שאני זוכר מהשנים האחרונות, הניקס חבולים ולא לגמרי בליגה של בוסטון. האבינג סייד דת, בוסטון תמיד יכולה לפשל. 

אור
אור
16/05/2024 17:09:08
Reply to  Avri

יותר בגלל היריבות בין הערים והאוהדים הכוונה

מנחם לס
16/05/2024 15:38:41

תודה עמיחי

curry
curry
16/05/2024 15:55:58

הסלטיקס שיחקו נגד מיאמי בלי ג'ימי ונגד קליבלנד בלי מיצ'ל פשוט עברו קבוצות יורוליג בדרך לגמר המזרח

וניל טרופי
וניל טרופי
16/05/2024 16:02:18

תודה על הסיקור. טייטום ובראון בפעם המאה מאז שהגיעו לליגה נמצאים בגמר המזרח, אז קודם כל כבוד. אם השנה הם לא יזכו בגביע אחרי שלושה מאמנים שונים ואין ספור שינויים בסגל המשלים על אף המשכורות האדירות שלהם יתכן שלא יהיה מנוס מלפרק את החבילה. אמנם תמיד מאשימים פה באתר את המאמן ובצדק לפעמים, אבל השנה זה לגמריי על שני אלה. את בראון אני שולח לאוקלהומה שיתן מאסה לשג"א ואת טייטום אני מצוות לסופר סטאר כלשהו לפני שויקטור לוקח בעלות על הליגה לעשור הבא.

Avri
Avri
16/05/2024 17:03:37

ממש לא. הסלטיקס נכנסים עכשיו לפריים שלהם, תהיה טעות אדירה להכנס לפניקה ולפרק אם לא לוקחים קבוצה כמו דנבר (בהחלט יכול לקרות). פירוק והרכבה זה לא קסם, הרבה פעמים זה לא מצליח ולוקח הרבה זמן עד שדברים מתחברים. יש שם חומר שחקנים מספיק טוב, וגם המאמן בסדר גמור. הפסד בגמר לדנבר של יוקיץ – השחקן הכי טוב בעולם כבר 4 שנים – לא סבבא אבל גם לא כשלון שמחייב פירוק. 

Avri
Avri
16/05/2024 16:39:11

ניסיתי להגיב במעורב של מנחם אבל קיבלתי הודעה באדום שהתגובות סגורות? מודרניזציה, בשביל מה זה טוב… 🙂 

אור
אור
16/05/2024 17:39:06
Reply to  Avri

מודריזציה

Berch
16/05/2024 16:45:02

תודה על הסיקור
קליבלנד שיחקו טוב וחשפו את החולשות, פתאום בוסטון לא כל כך מפחידה.
ושאפו ללוקה, על רגל וחצי
👏

ישי אוהד קאבס
ישי אוהד קאבס
16/05/2024 17:02:11

הקאבס כל השנה נלחמת עם חוסר בשחקנים בגלל פציעות.
בפציעה של אלן מאוד משמעותית בטח לפליאוף.
איתו וכם מיצ'ל היו נותנים פייט לבוסטון, לא עוברים אותה, אבל לוקחים עוד משחק, שניים

דה שוט
16/05/2024 17:59:32

יום עמוס בשווקים, לא יצא לי להיכנס, לוקה אירופאי בלקאני שרוצה רק ניצחון. יעשה הכל וישאיר הכל על המגרש, יריב עם כל מי שצריך ויתבזה כמה שצריך – לא אכפת לו – הוא ווינר.
יאללה שהעגלה הרביעית והאחרונה שלי תגיע לגמר המערב לבעוט ליוקיצ׳ים בתחת.
לברון 16 = הארדן 18 = לוקה 24

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 18:12:24
Reply to  דה שוט

מציע מכל לב שתמשיך לעבור מעגלה לעגלה עד השנייה האחרונה של הפלייאוף. בסוף בסוף תהיה על העגלה הנכונה שלא מתרסקת. נוכל להגיד ששברת סוף סוף את קללת הנאחס והקבוצה של דה שוט זכתה באליפות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 18:54:04

תגיד לי דוקי רז,השתגעת?
כל הפלייאוף אנחנו עושים חומת מגן מדה שוט,
מגינים בחירוף נפש כל לילה על העגלה הירוקה ועל עגלת המסטולים של דנבר.
ואתה בשיא הנונשלנטיות מזמין את הרוצח לטפס על העגלה.
אתה גם מזו וגם מתאבד מקצועי

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 19:00:39

אאאאאא
אבל הוא כתב שהיה יום עמוס בשווקים
היום הוא גם לבש נעליים וורודות, מה זה אומר?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 18:30:05
Reply to  דה שוט

דה שוט מתאמן ומתחזק להחזיק את העגלה המתפרקת של דונצ'יץ
https://giphy.com/gifs/jerseydemic-l0HlLWgku6NbXrrk4

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 19:01:53

חשבתי שדה שוט קצת יותר מבוגר, אולי בן 8 או 9.

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 19:12:24

דה שוט אחרי שחטף וואחד גזר בשווקים…
https://www.facebook.com/photo/?fbid=851598897010866&set=a.454402690063824

דה שוט
16/05/2024 19:28:40
Reply to  דה שוט

קיבלתם טיול לגמר ליצנים רק שלא תפספסו עוד אליפות שלא יידבק לכם…
חחח
אל תדאגו אין לי תכניות לעלות על העגלה הירוקה, הספיק לי תחרות שלשות באולסטאר
😉😉

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 20:14:05

🤣🤣🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לוקה כנראה קרא את מה שכתבתי עליו אחרי המשחק האחרון, הפנים, והפסיק לקשקש בשכל. שימשיך ככה.
.
אולי הסדרה הבאה של בוסטון תהיה מותחת. אולי גם היא לא. נראה.
.
בתחילת העונה נדמה היה לי ש-2024 תחזיק תחרה אחרי 2019 ושוב נזכה לדו-קרב אדיר בין שני השחקנים הגדולים של זמננו – יוקיץ' ודרק וייט, בינתיים זה נראה בכיוון. מאמין שגם הפעם יוקיץ' ינצח.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/05/2024 7:23:02

בס"ד
תודה רבה, דאלאס מפתיעים עם הגנה טובה.