You are currently viewing הטימברוולבס הביסו את הנאגטס – יש משחק 7 / תומר שנאן

הטימברוולבס הביסו את הנאגטס – יש משחק 7 / תומר שנאן

מינסוטה טימברוולבס (3) 115 – דנבר נאגטס (3) 70

הצוות המסייע של יוקיץ' לא הגיע למשחק, אדוארדס וחבריו התפוצצו ואנחנו מקבלים גיים 7 בדנבר.

הנאגטס פתחו את המשחק עם ריצת 9:2, ומאותו הרגע רק קבוצה אחת הייתה על הפרקט. הטימברוולבס רמסו את דנבר לעיני הקהל הביתי כולל רבע ראשון בו עצרו את האורחת על 14 נק' בלבד ורבע רביעי בו הנאגטס קלעו 9 נק' ב-12 דקות.

היתרון עמד בשיאו על 50 לטובת מינסוטה, שתגיע עם המון רוח גבית למשחק האחרון בסדרה ותקווה לנצל אותו בכדי לחולל סנסציה.

אדוארדס עם 27 נק', 4 ריב', 4 אס' ו-3 חס' ומקדניאלס עם 21 נק' ו-4 ריב' משלו עבור הטימברוולבס.

יוקיץ' עם 22 נק', 9 ריב' ו-2 אס' בלבד עבור דנבר.

Subscribe
Notify of
71 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שחיטה יאללה תכף נראה ש.ח עם ארוחת הבוקר
דה שוט הזמין סטוק של סנו פוליש

captain beefheart
captain beefheart
17/05/2024 8:00:41

אם כבר פוגרום אז עד הסוף 😉
סדרה מרהיבה שהולכת אחרי רולרקוסטר למשחק 7 שמרגיש כמו משחק 8.
הסבר וביאורים למה שקרה הלילה אין. פשוט משחק במעמד צד אחד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

החיים, פרק 4983

NBA בדם
17/05/2024 9:06:31

תודה תומר.
עוד משחק בלתי צפוי בסדרה עם לא מעט כאלה.
משחק 7 יכול ללכת לכל כיוון ויכול להסתיים צמוד או בבלוואוו אאוט לכל אחד מהצדדים.
דנבר תהיה פייבוריטית כי היא הביתית והאלופה הגאה, אבל כל התרחישים יכולים לקרות בצורה שלא תפיל אף אחד מהכיסא.
המשחק הזה יכול להיות רגע מכריע/מפנה בקריירה של לא מעט שחקנים.
יהיה אש ותמרות עשן.

Berch
17/05/2024 9:10:24

הכיוון בסדרה הזו מתהפך כמו סטייק על המנגל….
🤣

yonis
yonis
17/05/2024 9:10:47

איזה משחק גדול ואיזו סדרה ענקית!!
אחרי שכולם רצחו את מיני אחרי המשחק הקודם הם באו וטרפו את הפרקט במשחק הזה,
היללו את יוקיץ שהיה ענק במשחק חמש וחלש במשחק הזה(אי אפשר להאדיר אותו בניצחונות ולהקטין את החברים שלו בהפסדים).
מה אפשר להבין מהמשחק הזה?
שסוף סוף מיני למדה להתמודד עם הדאבל טים(בשעה טובה) ושקאט צריך להבין שהוא מפלצת שצריכה לדרוס שחקנים נמוכים ממנו ולא לזרוק מרחוק.
מצפה לנו משחק 7 מטורף שיכול ללכת לכאן או לכאן ושום דבר לא יפתיע אותי,
מגיע לשתי הקבוצות לעלות אבל רק אחת תמשיך איתנו וכנראה זו שתמשיך תיקח את האליפות.

Berch
17/05/2024 9:11:27

סדרה משוגעת גם בגלל החוסר המופגן בניצחונות ביתיים…..

גיא הירוק
17/05/2024 9:17:33

וואו, איזו הצגה של מינסוטה.
וואו, עד כמה לא ברור מה הולך להיות.
.
עד כמה יחסי הכוחות בין צמד קבוצות אדירות אלו שוויוניים?
הלילה זו הייתה הפעם ה-10 שהקבוצות נפגשו העונה.
המאזן בין הקבוצות הוא 5 – 5,
כאשר כל קבוצה ניצחה 3 פעמים בבית של יריבתה.
התוצאה הממוצעת היא 106.1 – 101.1 למינסוטה,
כאשר חלק ניכר מההפרש הושג במשחק הלילה (לפני הפער היה כחצי נקודה בלבד).
.
עד כמה מינסוטה נהדרים בהגנה?
דנבר מול כל הליגה העונה קלעו 114.9 נק' למשחק.
בסיבוב הראשון בפלייאוף הם קלעו 108.6 נק' למשחק.
.
לאור איך שהסדרה התפתחה,
לאור התוצאות המשוגעות,
לאור תוצאות עונה סדירה משוגעות לא פחות בין צמד הקבוצות הללו –
זה יהיה משחק בו כל תוצאה אפשרית ולא מפתיעה.
.
אשרינו!
.
בוקר טוב ושקט שיהיה לכולם,
שבת שלום.

Avri
Avri
17/05/2024 10:32:05

ביקורת על הטרייד – רק מרפי הבנה. אני אמרתי בזמן אמת שזה בדיוק מה שהם צריכים, וצפיתי שמיני היו טובים השנה. כן, יצא לי ביבי, ואני עומד מאחורי זה.

יחד עם זאת, הסירו כל דאגה, לא להתרגש יותר מידי, הכל רשום מלמעלה ודנבר לוקחת בוודאות. מיני עשתה יופי של הישג, אבל כאן זה נגמר הדיון, תעירו אותי כשמתחיל הגמר מערב.

Don
Don
17/05/2024 9:17:57

קמתי עכשיו, הסתכלתי על תוצאת המשחק – ואני בהלם.
מה זו השחיטה הזו?

אשך טמיר המקורי
17/05/2024 9:27:31

סידרה הזייה
רחמי על המהמרים
מתבקש משחק צמוד עד הסוף במשחק האחרון

גיא הירוק
17/05/2024 9:27:40

מילה על ההגנה המופתית של מינסוטה –
.
הרבה ביקורות מקבלים גובר בפרט ומינסוטה בכלל על הטרייד עבורו.
מי שצפה העונה מספיק יודע –
היכולת של מינסוטה לעלות עם צמד גבוהים בכל רגע נתון (גובר/קאט/ריד) זה המפתח להגנה שנרשה לעצמה ללחוץ ולרוץ ללא הרף בפרימטר מבלי לחשוש מנקודות קלות של גארדים ושחקני כנף בצבע.
גובר לא היה ולא יהיה הסנטר הקלאסי שיודע לתת גוף על עבי בשר.
זה פחות משנה, בגלל שיש לקבוצה תמיד גבוה נוסף (ובגלל שיש רק 2 בליגה שמנפנפים את גובר – יוקיץ' ואמביד).
מי שראה איך בקלילות הם מחקו כל יתרון של הסאנס בהתקפה מבין עד כמה חשוב גובר לסכימה ההגנתית של מי שלדעתי הוא מאמן העונה (וזה לא משנה אם יפסידו את משחק 7 – בשנה הבאה הם יהיו אפילו טובים יותר, מפחידים יותר).
.
כיף גדול, לראות את מינסוטה משחקים השנה בפלייאוף,
קודם כל בגלל ההגנה האדירה.

Avri
Avri
17/05/2024 10:34:06

שוב פעם הגבתי לתגובה הלא נכונה, מה יהיה עם האתר החדש הזה? (כן, ברור לי שאשמה לא עלי…).

מדביק כאן את התגובה מהמקום הלא נכון:
ביקורת על הטרייד – רק מרפי הבנה. אני אמרתי בזמן אמת שזה בדיוק מה שהם צריכים, וצפיתי שמיני היו טובים השנה. כן, יצא לי ביבי, ואני עומד מאחורי זה.

יחד עם זאת, הסירו כל דאגה, לא להתרגש יותר מידי, הכל רשום מלמעלה ודנבר לוקחת בוודאות. מיני עשתה יופי של הישג, אבל כאן זה נגמר הדיון, תעירו אותי כשמתחיל הגמר מערב.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מהרגע הראשון אמרתי שהעיסקה על גובר היתה מעולה.כל הגישה של כל הקבוצה השתנתה בהגנה.הוויכוח הזה צריך להסתיים ממזמן.תראו איפה מיני נמצאת עכשיו!

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2024 15:36:13

גיא הם מחצו את דנבר גם בלי גובר על המגרש, השיפור בהגנה של מינוסטה בא יותר בגלל השיפור ביכולת של אנט ושאר הקבוצה פחות בגלל הצרפתי, בטח שהגנת הדרופ דאון לא יעילה לסדרה הזאת.
.
אין מה לעשות הם קבוצה נורא צעירה ויש קפיצות מדרגה גדולות בגילאים האלה (בדומה לאוקלהומה ואורלנדו).
.
מה שחסר כרגע לקבוצה וזה היה בולט במשחקים הקודמים זה שחקן יוצר נוסף ליד אנט ולקבוצה אין דרך להשיג אותו בגלל אותו טרייד), דרך אגב זה אותה בעיה שיש בהתקפה לדנבר, משהו קרה למארי

גיא הירוק
17/05/2024 15:55:54

גובר אפקטיבי מאוד מול דנבר,
בתנאי שהוא לא על יוקיץ'
(אבל בינינו, מי מסוגל לשמור על יוקיץ'?)
.
ראית איך מורי וכל גארד אחר נראה כאשר הוא מתקרב לצבע ויש את גובר בסביבה?
.
הבדל משמעותי בין משחק 5 ל-6 הוא טאונס והעבירות שלו. עבירות מהירות הכריחו את גובר לקבל את משימת יוקיץ' במשחק 5.
הלילה, טאונס היה נהדר (הוא היה השומר על יוקיץ' בריצת ה-20 אפס)
.
אז כאשר יש טאונס על יוקיץ' וגובר בכיסוי,
פתאום אנט ומקדניאלס יכולים לעוף מצד לצד על קשת השלוש כמו אחוזי דיבוק ופשוט לחסל את דנבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2024 16:36:56

גובר לזכרוני לא שיחק במשחק 2, זה נגמר באותו הפרש שהגנה לא פחות מרשימה . ההגנה של מינסוטה מדהימה אבל זה לא מה שגורם למארי להראות ככה.

גיא הירוק
17/05/2024 16:47:29

במשחק 2 אכן גובר לא שיחק,
אבל אז התסריט היה שונה –
הבריחה התחילה ברבע השני כאשר גובר מקבל כרגיל דקות מנוחה בתחילת הרבע השני.
טאונס וריד היה הגבוהים בחמישייה,
ובאותן דקות ההפרש הכפיל את עצמו מ-8 ל-16.
ריד שומר נהדר,
והוא עשה עבודה מצויינת בצבע באותו המשחק,
אבל הוא לא גובר (לטוב ולרע).
דרך אגב,
גם אז המפתח היה היכולת של טאונס להמנע מעבירות מהירות.
.
השורה התחתונה?
מינסוטה קבוצת הגנה נהדרת,
עם דגש על המילה "קבוצה".
הם הורידו ב-10 משחקים העונה את דנבר ל-101 נקודות למשחק,
זה נתון אדיר.
לגובר, לו יש חלק גדול בהגנה הזו,
חלק גדול ביכולת לאפשר לשחקנים הכנף את החופש להפעיל כל כך הרבה לחץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2024 17:09:55

מינסוטה קבוצת הגנה אדירה , אין על כך עוררין כמה התרומה של גובר לכך וכמה קפיצת מדרגה שנובעת מהתפתחות של קבוצה כל כך צעירה, הרי גובר שיחק גם עונה שעברה.

גיא הירוק
17/05/2024 17:15:34

בשנה שעברה טאונס שיחק רק 29 משחקים, כך שנטל השומר המרכזי על שחקני הציר נפל על גובר, מה שהורים את האפקטיביות שלו.
זו גם הייתה השנה הראשונה של גובר בקבוצה, כך שהייתה עקומת למידה מתבקשת.
עדיין, סיימו מקום 10 בליגה בהגנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2024 18:12:15

הדפנסיב רייטינג שלהם היה גרוע מזה של העונה לפניו, הגנה בניגוד להתקפה הרבה יותר קל ללמד סכמות ושיטת משחק הגנתית.

thetroll
thetroll
17/05/2024 20:04:20

גיא כל הדיון הזה מיותר. את כל מה שהם קיבלו השנה מגובר הם היו יכולים לקבל מווקר קסלר. רק בעלות של 2 מ דולר לשנה במקום מקס והיו להם עדין כל הבחירות האלה. הקפיצה שלהם השנה זה לא גובר זה אנט. מודה דרך אגב לגביו שבהתחלה סיווגתי אותו כ"מפלצת אתלטית לא יעילה" והוא הפתיע אותי בסעיף היעילות.

גיא הירוק
17/05/2024 20:17:12
Reply to  thetroll

ממש לא מסכים אתך.
קסלר מציאה, אין שאלה.
אבל, וזה אבל גדול –
אי אפשר היה להרכיב הגנה יעילה כזו עם קסלר וטאונס ביחד על הפרקט –
העזרה בהגנה של גובר היא ברמה אחרת.
דבר נוסף שגובר מאפשר זה לשחקני הכנף חופש להפעיל המון לחץ.
זה לא סתם שהקבוצה מאפשרת את אחוזי הקליעה הנמוכים בליגה מתחת לסל.

gogo
gogo
17/05/2024 16:48:14

זה נכון. אין כאן באתר הרבה הערכה לגובר. אנחנו מכירים את החסרונות והיתרונות והטעויות שלו ועדיין, לנוכחות שלו בהגנה בצבע יש השפעה גדולה מול כל קבוצה

שי אבן צור
17/05/2024 16:45:14

זה ממש לא בסדר שאתה לא זורם עם זה שגובר נגר חסר יכולת שסתם למיני את העתיד ושהטרייד שלו זה הדבר הכי מחריד בתולדות האנושות
מ-מ-ש לא בסדר!

Ari
Ari
17/05/2024 9:31:51

משחק 7 יהיה הצגה של מארי

רן הנרגן
רן הנרגן
17/05/2024 9:33:26

דנבר משחקים עם האוכל

בוגי
בוגי
17/05/2024 9:41:03

איזה כיף גיימ 7 בסדרה הזאת
באמת אי אפשר לדעת מי ינצח
באמת המשחק בשעה מוקדמת כמו שכתוב?
אם כן סוף סוף סילבר עשה משו אחד טוב בחיים שלו

thetroll
thetroll
17/05/2024 9:42:33

תודה תומר. אין דבר יותר נוראי שיכול להתרחש בעולם הכדורסל/הופס וכד' ממה שקרה הלילה (לשמחתי לא ראיתי והתעוררתי רק עכשיו לבשורה האיומה) – למעט הפסד של דנבר בגיים 7.
מבטיח להתהלך יום שלם (טוב- לא יום שלם נסתפק ב 10 דקות) עם שק אבלים על השאריות של המוח שלי אם דנבר תפסיד במשחק הבא. נורא ואיום. (לכל אלה שלוקחים את החיים יותר מידי ברצינות נא להרגיע – זה נכתב בצחוק). שבת שלום ובהצלחה לכל המעורבים בארוע.

Avri
Avri
17/05/2024 13:05:06
Reply to  thetroll

הסר דאגה, ואין צורך להוריד את השק אבלים מהבוידעם, דנבר מנצחים את משחק 7, אין בכלל שאלה. 

thetroll
thetroll
17/05/2024 18:55:03
Reply to  Avri

🙂

etayef
etayef
17/05/2024 9:43:07

לא הבנתי כלום בסדרה הזו. למה כל קבוצה נראית כל כך דומיננטית בחצי מהמשחקים?

דה שוט
17/05/2024 9:59:16

סדרה פסיכית אין שום דרך לצפות אותה. לדעתי המפתח למשחק 7 זה KAT
אם הוא יבוא לשחק מיני יוכלו לעבור. בלי קשר יש המון פרמטרים אז באמת בלתי אפשרי לנבא כי חוץ מיוקיץ אף אחד לא יציב בסדרה, בשתי הקבוצות. התפוצצות מקומית של שחקן זה או אחר או לחילופין קריסה של אחד הכוכבים (קאט, מארי, אדוארדס) עשויות לקבוע את התוצאה לכאן או לכאן.
מבחן העגלות הגדול! אם מיני יעברו… אוי אוי… רק ״באן״ על המשתמש שלי יציל כאן כמה בכירים מליל הסכינים הארוכות…
😉😉

גיא הירוק
17/05/2024 10:02:39
Reply to  דה שוט

אין לי מושג מי תנצח במשחק 7,
אני בהחלט יודע מי ניצח בעמק עד כה בסדרה –
אני כמובן…
גם אחלה סדרה,
גם ניצחון בהתערבות…
(אם ההתערבות הייתה מינסוטה או דנבר ולא שדנבר לא תנצח יותר ממשחק 1, אז בחיים לא הייתי מתערב. לטעמי זה תמיד היה 50/50)

דה שוט
17/05/2024 10:54:49

נתתי לך מתנה כי נתת לי את הלייקרס (אתה ואחרים כאן אוהבים ״לשכוח״ את זה חחח הגינות ציון 0.7 ביום טוב אבל אני סולח לכם)
בכל מקרה באמת האמנתי שיהיה סוויפ ואם מיני לא הייתה שאננה – אז זה היה קורה.
אז הבירה שלך – אבל אם מיני תעבור – אהיה מאושר לשלם לך אותה…

ברבור שחור
ברבור שחור
17/05/2024 11:21:49

איך קורים דברים כאלו ?
אין מילים

דה שוט
17/05/2024 11:30:47

מגיב רציני היה מציג כאן את כל התרחישים האפשריים ואז בזהירות מנסה להמר על משחק 7
אבל
אני לא מחזיק מעצמי מגיב רציני
🙂
אז…
הנה התרחיש שלי (מגיב רציני אמיתי טבע כאן ביטוי מתאים לזה ״ווישפול ת׳ינקינג״)
מיני יותר חזקים מדנבר. זה בלט במשחקים 1,2,6
מיני הצעירים והשחצניים הגיעו שאננים למשחק 3, קיבלו בראש ונכנסו להלם. זה עלה להם בהיפוך מומנטום אכזרי שכמעט נגמר באסון (מבחינתם).
הם יצאו מההלם.
אי לכך ובהתאם לזאת, אני מכריז!! משחק 7 יסתיים ביתרון דו ספרתי לטובת מיני.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/05/2024 12:45:42
Reply to  דה שוט

לאאאאאאאאאא

דוקטור רזי הופמן
17/05/2024 15:06:09

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

Avri
Avri
17/05/2024 13:07:35
Reply to  דה שוט

תקרא למעלה, כבר הכרזתי שדנבר לוקחים אז העניין סגור. אפשר לסגור את האור וללכת לישון, כה דיברתי. 

דה שוט
17/05/2024 15:44:12
Reply to  Avri

חחחח אל תפחד אנחנו לוקחים אותם שב בקדמת העגלה עם גב זקוף

Avri
Avri
17/05/2024 16:14:16
Reply to  דה שוט

אני לגמרי חושב שמיני בטופ של הטופ של הליגה, לגמרי על העגלה. רק חושב באותה נשימה שיוקיץ' זה השחקן הכי טוב שדרך על המגרש מאז סטף בשיאו ואין בושה בלהפסיד ב7 משחקים לדנבר שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה כיום. 

גיא הירוק
17/05/2024 16:48:15
Reply to  Avri

מסכים עם כל מילה.

דה שוט
17/05/2024 17:01:59
Reply to  Avri

יש בושה. באים לנצח לא כמו ששמעון אומר ״ללחוץ ידיים״

גיא הירוק
17/05/2024 17:09:46
Reply to  דה שוט

לארי בירד,
מגדולי השחקנים שהליגה ראתה,
מגדולי הווינרים שדרכו על הפרקט,
לקח בקריירה "רק" 3 אליפויות.
זה כמובן בגלל שלא משחקים מול האוויר,
בדרך היו קבוצות עם שחקנים לא רעים דוגמת מג'יק, קארים וג'יימס וורת'י או ד"ר ג'יי ומוזס מלון.
צפיתי הכל אחד מהמשחקים בסדרות הגמר ב-84, 85, 86 ו-87
אין דרך של אפשר לתאר את הלך הרוח של מי מהשחקנים שעלו על הפרקט כ-"ללחוץ ידיים".

דה שוט
17/05/2024 20:24:42

לייקרס מול סלטיקס אז אף אחד לא בא ללחוץ ידיים. זה ברור. לא הבנתי את הטענה שלך. לבוא בגישה של לא בושה להפסיד לדנבר או אנחנו הדבר הבא אז לא נורא אם נפסיד השנה – זה ללחוץ ידיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אמת יש בושה. במקום ללחוץ ידיים יש לשאוג ולעשות שרירים ופרצוף כועס (יצויין שאדואדרס היחיד בליגה שאחרי דאנקים מחייך ולא כועס כמו יתר השחקנים)

דה שוט
17/05/2024 20:29:33

הערה מעניינת על אדוארדס זה נכון

etayef
etayef
17/05/2024 11:57:53

אם יש משהו שהסידרה הזו מראה:
אין עוד מלבדו.
היה רק שחקן אחד מאז תחילת ה 90 שהצליח לזמן משחק של סופרסטאר שלא נותן לקבוצה להפסיד,מתי שצריך ובאופן עקבי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  etayef

אין ספק 90 נקודות של יוקיץ היו מונעים הפסד.

etayef
etayef
17/05/2024 16:28:05

יוקיץ' אוברייטד. לא בהרבה, אבל אוברייטד.
רק בגלל שמאד קשה לו בלי מארי. את המשחק השלישי מארי ניצח (אחרי שהתחמק מהרחקה ברורה).
מארי ניצח משחקים צמודים נגד הלייקרס, וכשהוא גרוע, קשה לדנבר מאד.
22 נקודות ב 36 דקות? אלה לא מספרים של סופרסטאר, גם בכל שלושת ההפסדים לא היה משהו.
אז דנבר קבוצה מעולה, ויוקיץ'+מארי הם הצמד הטוב בעולם ככל הנראה, אבל רק יוקיץ'.

גיא הירוק
17/05/2024 16:55:25
Reply to  etayef

נתון ששמעתי היום בפודקאסט של ביל סימונס:
יוקיץ' בראייה היסטורית –
בתולדות הלידה, מבין השחקנים עם לפחות 75 משחקי פלייאוף,
יוקיץ' במקום ה-5 בנק' למשחק,
מקום 11 ברב' למשחק,
מקום 11 באסיסטים למשחק.
היחידים שנמצאים בטופ 30 בממוצע למשחק בפלייאוף בכל 3 בקטגוריות הם יוקיץ', לברון ולארי בירד.
אין דרך לתאר את מה שהוא עושה כ-"אוברייטד".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד נתון להאדרת השקץ בכאילו מחווה ליוקיץ.
בניגוד ליוקיץ ובירד ששיחקו בקונםרנסעם הכי חזקים לברון שיחק בליגה ב מזרח רוב הקריירה לכן מספריו כאלה מרשימים…

גיא הירוק
17/05/2024 17:34:58

משעשע…
ב-3 מ-6 עונות הקליעה הטובות ביותר של לברון, הוא שיחק בקונפרנס עם המאזן המנצח…
אבל אל תיתן לעובדות לקלקל לך את הנרטיב. מחזיק לך אצבעות שדמי השכירות שאתה משלם ללברון על הנדלן שהוא תופש אצלך לא גבוהים מדי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה סטט נתת כמו האמריקאים קלע הכי הרבה בימי ראשון בצהריים 🤣🤣🤣
לקחת 6 עונות מ20 לצורך ההטעייה.
נסה יותר בפעם הבאה,שגם ישכנע מישהו

גיא הירוק
17/05/2024 20:19:20

מה לעשות שעובדתית הוא משיג נתונים טובים באותה המידה גם במערב?
אין דרך להפוך את הנרטיב שלך למשהו קרוב למציאות.
נסה זווית אחרת,
מי יודע, אולי יהיה לך יותר מזל…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

יש לי חברה חתיכה לא נורמלית בהריון (לא ממני),ישבנו כמה חברה לשיחות הסתלבטות.הפרגית הרגישה פתאום בחילה עם נעלי העקב שלה ניסתה להגיע לשירותים ולא הספיקה ערימה של קיא נוצרה על הרצפה,גועל נפש.
נתרגם את זה לנוסחה
דנוור של אתמול=קיא של בחורה בהריון שלא הספיקה לשירותים.

captain beefheart
captain beefheart
17/05/2024 12:23:22

גם אתה מכבס מילים?
דנוור של אתמול = צואה דמית.

Avri
Avri
17/05/2024 13:09:06

כל הסיפור בשביל להשוויץ שיש לך חברה חתיכה? 🙂

S&M
S&M
17/05/2024 12:17:56

אני מהמר על מינסוטה במשחק 7. נראה לי שנשבר מחסום הפחד. הם ניצחו שני ראשונים, ואז חטפו בראש, מה שאמור להבהיל כל אחד. אז משחק 6 מראה שלא רק שהם לא נשברו, אלא עברו מטאמורפוזה לקבוצה מחסלת. הם ינצחו את משחק 7.

עגל
עגל
17/05/2024 13:09:09

היה משחק מעולה של מיני. דווקא דנבר התחילו יותר טוב. ובריצה של 20-0 של מיני הם הפסידו את המשחק כי היריב קיבל בחזרה את הבטחון.
היו לדנבר המון כ"ח בהתקפה והם זרקו לבנה אחר לבנה.
גורדון היה מצוין, היחיד ליד יוקיץ' שנתן עבודה. גם בראון היה לא רע, כל השאר חושך.
היתרון כבר ירד ל-12 ואז באופן בלתי מוסבר קפץ מעל 20 והמשחק ברח להם.
זה לא יקרה בבית.
עדיין, אני עם מיני.
.
בפראפרזה על דבריו של איינשטיין על מלחמת העולם הבאה אומר
אני לא יודע איך ישחקו במשחק הבא, אבל יודע בסדרה הבאה יהיה טבח"

Avri
Avri
17/05/2024 13:11:06

לא מבין מה אנשים כל כך בשוק. דברים כאלו קורים. אינדי עשו אותו הדבר רק לפני כמה ימים לניקס, וגם השנה ראינו תצוגות כאלו בליגה (בוסטון מפרקים את הדאבס, והיו עוד דוגמאות). דנבר קיבלו בעיטה בתחת ואני מבטיח לכם שזה לא יקרה בשנית. 

The Oak
The Oak
17/05/2024 14:03:54

היה נראה שמארי קיבל מכה במרפק החבוש שלו ברבע הראשון במהלך חסימה ומאז החמיץ המון ברבע הראשון והשני. בנוסף שליטה בריבאונד. זה מה שגמר את המשחק

explayer
explayer
17/05/2024 15:50:40

משהו כנראה בטלויזיה שלי…
אחרת למה אני רואה אחרת מכולם ?
לדנבר היו עשרות זריקות ממצבים חופשיים לחלוטין, שאני הייתי קולע.
ההגנה, עם כל הכבוד, ויש, מסבירה 20% אולי מההחטאות.
כדורסל של היום מתחיל בשלשות.
אם הן נכנסות באחוזים סבירים, המגינים חייבים לצאת החוצה.
ומשאירים את הצבע לחדירות, לגורדון וליוקיץ.
במשחק הזה השלשות לא קרו, ומארי הפצוע החטיא מלא ליי אפים פתוחים.
שוב זה לא יקרה.
משחק 7 ללבן השמנמן !

martin
martin
17/05/2024 16:03:42

לאור המהפכים האלה ביכולות של קבוצות, האם יש אפשרות שסוכני הימורים בוחשים בתוצאות?

פיני
17/05/2024 16:07:07

לא באמת הבנתי מה קרה

Florida man
Florida man
17/05/2024 16:32:01

סדרה לפנתיאון. הרייטינג של משחק 7 יהיה בשמיים וקיבלנו לעתי את סדרת הגמר האמיתית (סליחה מראש מבוסטון).

etayef
etayef
17/05/2024 17:51:36

לא יכול להתאפק אז אגיד עכשיו; תחזית למשחק הבא – דנבר מנצחים.
למה?
כי הם התעלו בכל פעם שהיו עם הגב לקיר.
כי בכל פעם שנראה שמארי גמור, הוא מצליח לתת עוד מעצמו.
כי היום לא נכנסו להם זריקות פנויות שאם היו נופלות, המשחק היה צמוד בהרבה.
כי מינסוטה צעירים עדיין.
אשמח להתבדות.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
17/05/2024 19:33:21

ראיתי את המשחק . פעמיים.
הכדורים פשוט לא נכנסו לדנבר. קליעות פתוחות עם מבטים טובים. פשוט יום קליעה מזוויע לכולם.
לא היתה הגנה רצחנית של מיני כמו במשחק 1+2.
ג'מאל הוא המפתח. הוא לא יציב .הוא לא קולע באחוזים טובים. אם הוא לא מופיע למשחק 7 אז אין W. כל השאאר נגזר מזה.
דנבר האלופה בבית בגיים 7 , אי אפשר להמר נגדם. אני איתם.

Don
Don
17/05/2024 20:03:50

דנבר הסריחו את הפרקט. שיחקו איום.
מארי, פורטר, KCP – זוועה. קליעות חופשיות לגמרי ושום דבר לא נכנס. ממש כלום!
לא מתאים לאלופה לשחק ככה.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/05/2024 8:16:39

בס"ד
תודה רבה.
סדרה מוזר ביותר.