You are currently viewing סיקור צמד משחקי 5 של שלישי / עמיחי קטן

סיקור צמד משחקי 5 של שלישי / עמיחי קטן

ניו-יורק ניקס – אינדיאנה פייסרס (2-2 טרם המשחק):

סוקר בהרחבה על ידי שקד יעקובי כאן. אינדיאנה פתחו טוב והחזיקו ביתרון 7 מוקדם, אבל אז ברונסון, הארט ומקברייד, שקלעו 10, 10 ו-9 ברבע הראשון בהתאמה, הובילו מומנטום של הניקס שהספיק להם לייצר יתרון 38- 32 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני כבר היה הצגה של ברונסון, שקלע בו 18 נקודות, כמות זהה לכמות שהייתה לו בכל משחק 4, והניקס עלו ליתרון דו-ספרתי שעמד במחצית על 69- 54. מיילס טרנר קלע 3 שלשות רצופות שצמצמו בתחילת המחצית השנייה, אבל זה היה זמני בלבד, כשהניקס שוב ברחו ליתרון 96- 75 בסיום הרבע השלישי, פער שגדל עוד יותר בהמשך והגיע ל-121- 91 בסיום, כך שהניקס עולים ליתרון 3- 2 בסדרה.

ברונסון הוביל את הניקס עם 44 נקודות ב-18/35 מהשדה ו-7 אסיסטים, הארט רשם 18 ו-11, ברקס קלע 18 והשילוב של מקברייד בחמישייה במקום אצ'יווה הוכיח את עצמו כשמקברייד קלע 17. ראוי לציון גם אייזאה הרטנשטיין עם 7 נקודות, 17 ריבאונדים, 12 מהם בהתקפה, ו-5 אסיסטים.

אצל אינדיאנה, סיאקם רשם 22 ו-8, טרנר קלע 16 עם 2 חטיפות וחסימות, האליברטון קלע 13 עם 5 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות ונבמהרד קלע 11.

דנבר נאגטס – מינסוטה טימברוולבס (2-2 טרם המשחק):

יוקיץ' פתח טוב את המשחק עם 12 נקודות ו-4 אסיסטים כבר ברבע הראשון, ומנגד טאונס קלע 7 ואלכסנדר-ווקר, שפתח בחמישייה במקום מייק קונלי שנעדר הלילה, קלע עוד 6, וביום הרבע הובילו דנבר 28- 26. בתחילת הרבע השני קיבלנו 3 דקות ללא אף נקודה, ומי שהרוויחה מזה הייתה האלופה, כי יוקיץ' חזר מהמנוחה שלו והמשיך להוביל את דנבר כשהוא מגיע ל-19 ו-8 אסיסטים בהפסקה, וליתרון קבוצתי של 50- 44. מינסוטה פתחו את הרבע השלישי עם ריצת 7- 0 ומהפך, אבל זה לא החזיק הרבה כנגד 16 נקודות של יוקיץ' ברבע ודנבר עלו ליתרון דו-ספרתי ראשון במשחק, שעמד על 88- 74 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון לא כלל אף בשורה משמעותית למינסוטה, והאלופה חוגגת יתרון 3- 2 בסדרה עם ניצחון 112- 97.

יוקיץ' היה במשחק יוצא דופן עם 40 נקודות ב-15/22 מהשדה, 7 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, גורדון רשם 18, 10 ו-5, קולדוול-פופ ומארי קלעו 16 כל אחד ובראון קלע 10 עם 2 חסימות.

אצל מינסוטה, טאונס קלע 23, גובר רשם 18 ו-11 עם 2 חטיפות וחסימות, אדוארדס קלע 18 ב-5/15 מהשדה וחילק 9 אסיסטים ואלכסנדר-ווקר קלע 14 עם 5 אסיסטים ו-2 חסימות.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שקד יעקובי
15/05/2024 9:00:34

עמיחי היית חסר בגארדן

Berch
15/05/2024 9:57:13

גם לי זה קרה
טיימינג זה הכל בחיים
🙂

דוקטור רזי הופמן
15/05/2024 17:45:38
Reply to  Berch

בנובמבר 2009 הייתי בחוץ אבל כבר לא היו כרטיסים. השקץ בדיוק הגיע עם הקבס לשחק מול הניקס. הכרטיסים נגמרו כמה שבועות מראש… הספסרים מכרו כרטיסים ב 1000$ אז ראיתי את המשחק במלון. השקץ היה אז בשיאו.

חתוליו
חתוליו
15/05/2024 9:06:28

יוקיץ' נתן ברבע השלישי תצוגה לפנתיאון, "בלתי עציר" זאת לשון המעטה למה שראינו פה

Ari
Ari
15/05/2024 9:10:48

"יוקיץ' שחקן מצויין ++"….

asaf
15/05/2024 9:19:18

תודה עמיחי. נגמרו הסופרלטיבים על יוקיץ'.
אגב 13 אס' על 0! איבודים. יחס לא רע בכלל😂

golan
golan
15/05/2024 9:19:21

תודה עמיחי,
שמח שהפרשנים טעו ודנבר לא עפו בסוויפ

zenmaster
zenmaster
15/05/2024 9:20:42

דנבר תפסה שליטה על הסדרה הזו כצפוי לפני שבועיים, ובניגוד לכל הציפיות שלי מלפני שבוע חחחחחח
קבוצה מדהימה עם לב של אלופים. והנה אנחנו מקבלים תשובה לגבי הטרייד על גובר. הוא לא טוב. שחקן פרנצ'ייז ברמה של אדוארדס מסוגל להוביל לסיבוב שני עם סגל מסייע סביר+(גם שיי עושה את זה, לוקה הפצוע עושה את זה(השנה דווקא יש סביבו סגל טוב), ברנסון, מיצ'ל,אפילו טריי לפני כמה שנים). ככה שברגע שאדוארדס הצפתח למה שהתפתח, המטרה היא אליפות, בדיוק כמו עם שג"א ולוקה. בינתיים בדאלאס כשלו להביא סביב לוקה סגל לאליפות והשנה דווקא יש להם סגל שאולי היה מספיק בלי פציעה וירידה ביכולת שלו. באוקלהומה יש בסיס נפלא ונכסים רבים שכנראה יומרו לסגל לאליפות בשנים הקרובות. במיניסוטה יש סגל טוב סביב אנט, אבל כנראה לא טוב מספיק לאליפות. קאט מתאים יותר כנראה כאופציה שלישית, ועם החבילה שהביאו על רודי יכלו להביא, אתם יודעים, כוכב חחחחחחח
את אותה חבילה יכלו להציע על חברו לקבוצה בזמנו, וחמישייה של קונלי, אנט, מיצ'ל, קאט וריד יחד עם ניקיל ומקדניאלס ושאר הסגל המשלים הייתה אלופה או מועמדת חזקה הרבה יותר. גובר הוא תרומה למינסוטה, אך לא גדולה מספיק עבור המחיר. לפני כשבוע היו כאן דיונים על זה והסיכום היה שנחכה לראות אם הטרייד מביא את מיני לאליפות. ובכן, נראה שהוא לא. ולכן זו עסקה רעה מאוד, ועל מיני להיחלץ מהבוץ של גובר כדי לבנות קבוצה סביב אנט, כנראה שייאלצו להריץ את זה שוב בשנה הבאה בכל מקרה יש להם קונטנדרית.

yaniv
yaniv
15/05/2024 11:09:32
Reply to  zenmaster

בוא נתחיל מזה שהמדד האם הטרייד הוא הצלחה או כישלון נשאר אותו דבר וזה אליפות למינירק מזכיר שהסגל הזה לא סיים את תפקידו השנה ויש את שנה הבאה ושנה אחריה עדיין בשביל ל\זכות באליפות.אל תשכח קבוצה צעירה שהמנהיג שלה רק בן 22 ועושה ריצת פליאוף רצינית ראשונה אה ומשחקים מול אלופה עם השחקן הטוב ביותר בעולם.
שוב אין לי בעיה שתגיד נכון לעכשיו הטרייד נכשל כי הם לא יזכו באליפות השנה-לא מסכים אבל סבבה אבל להגיד שהןם היו יכולים להביא ככה וככה או את זה ואת זה ואז הם כבר השנה היו זוכים באליפות ולכן הטרייד הזה כישלון זה שטות אחת גדולה וכבר דנו בזה,ככה אתה חושב ואפילו בטוח אבל לעולם לעולם לא תוכל לבדוק את זה.בוא ניקח את הטרייד שהצעת והיו מביאים את מיצל-מי אמר לך שמיצל לא היה לוקח זריקות ונפח שימוש מאנט וטאונס ואז אולי אנט לא היה מתפתח למה שהוא התפתח וטאונס היה מרמורמר שלוקחים לו זריקות וכו או כל שבוע שעבר הבאת לי את הטרייד של קונלי כיותר משמועתי מי אמר לך שהם היו עושים את הטרייד על קונלי במידה ולא עושים את הטרייד על גובר.
שורה תחתונה בנדמה לי יש הרבה אפשרויות והקטע היפה שבנדמה לי אתה תמיד מנצח כי לך תוכיח שזה לא היה מקורה בפועל.
לסיכום אין לי בעיה שתגיד כרגע הטרייד כישלון אחד גדול כי אמרת אליפות ולא זכו באליפות אבל אל תשחק בנדמה לי\תיקח רק מצב נתון

zenmaster
zenmaster
15/05/2024 11:19:37
Reply to  yaniv

אני לא רואה בזה ממש נדמה לי כמו שאתה רואה את זה. שחקן כמו מיצ'ל/דוראנט לצורך העניין הוא פשוט שחקן כדורסל טוב מגובר. בהרבה מאוד רמות. ברור שיש שאלת התאמה לקבוצה והתאמה לשיטה ובנייה נכונה וכו', אבל לפי מה שאתה כותב גם אסור לומר שפילי עשתה טעות עם החוזה לסימונס ועם הבחירה בטוביאס ובמקס שלו על באטלר, כי לך תדע מה היה קורה עם אמביד ומקסי. אז אולי להחתים את טוביאס על 40 מיליון היה צעד גאוני, כי מקסי יכל להתפתח עם נגר בחוזה מקס(י)?
אנט שחקן פרנצ'ייז שצריך סביבו עזרה. אני לא יודע מה בדיוק העזרה הזו, ומי השחקן שבדיוק מתאים. אני יודע שגובר זה לא זה, ובמחיר ששילמו עליו היה עדיף או להביא כוכב ולנסות לשלב אותו בשיטת המשחק עם אנט כאלפא(סטייל דאלאס לוקה וקיירי), או להביא כמה שחקנים איכותיים ולשלב אותם עם הקבוצה ולתת לה לרוץ עם אנט כאלפא(סטייל דנבר עם יוקיץ', פופ, גורדון, פורטר, מארי, וגם דאלאס עם פי ג'יי וגאפורד). להמיר כל אחת מהאופציות ברודי גובר, זה פשוט לא שווה. ובנוסף, רודי גובר הוא שחקן שהיתרון העיקרי שלו הוא בהגנה. בסדרה הזו הוא לא מצליח להתמודד עם הסנטר שאיתו כל קבוצה שרוצה לזכות באליפות שואפת להתמודד. טובים ממנו היו AD, באם, אייטון, דווייט הווארד ונאז ריד. בקיצור לא שווה, לא מועיל, ועדיף אלטרנטיבות תיאורטיות עם היתכנות להצלחה מאשר בחירה עם סיכוי נמוך יותר

yaniv
yaniv
15/05/2024 12:53:09
Reply to  zenmaster

ממש לא מה שאני אומר.נתת דוגמא פילי אז בבקשה הטרייד נכשל כי מה לעשות במבחן התוצאה הם נכשלו סימונס התברר כאחת הנפילות הגדולות של הליגה והאריס נחשב לפרווה.מה עוד שבאטלר כבר היה אצלהם וראית את מידת ההתאמה עם אמביד וכו.זה לא שהם היו צריכים להמר על באטלר שהם לא מכירים לעומת סימונס והאריס.
הלאה בוא נפרק את התזה שלך שנביא כוכב ולנסות לשלב אותם-על פניו נשמע אדיר כי מן הסתם יש לא מעט כוכבים שהרבה יותר טובים מגובר אבל אז בוא תגיד לי מי אמר לך שטאונס יסכים להפוך לכוכב שלישי בהיררכיה?
מי אמר לך שהוא יתאים לסכימה ההגנתית שמיני רוצה?
אתה אומר תביא כוכב תנסה שנתיים-שלוש ואז תהיה לך אלופה-ואם הניסוי ייכשל גם כן? בזבזת לאנט שנתיים-שלוש ושלא נדבר על טאונס ושוב אתה שוכח שמדובר בפאקינג מיניסוטה מי אמר לך שכל כוכב שהם היו רוצים היה מגיע(לדוגמא מי אמר לך שדוראנט יסכים היה לבוא למיני בטח לפני הפריצה שלהם)
ולגבי המשפט האחרון שלך אתה אומר למעשה שעדיף 2 ציפורים על העץ מאשר אחד ביד דהיינו סיבוב שני+עתיד ורוד ביותר להמשך הדרך<אלטרנטיבה אחרת שאני לא יודע מה היא או איך היא תעבוד אבל היי אם היא תעבוד זה יהיה הרבה יותר מסיבוב שני אז לבטח זה הרבה יותר טוב ועדיף

zenmaster
zenmaster
15/05/2024 13:49:02
Reply to  yaniv

העתיד לא כזה ורוד עם גובר קאט וקונלי שאין להם לאן להשתפר מכאן. זה לא כמו אוק שהסגל שלהם צעיר וכולו ישתפר עם הזמן. אני מאמין שסיכויי ההצלחה של טרייד חלומות כזה גבוהים מסיכויי ההצלחה עם גובר(כשבהצלחה הכוונה לאליפות)
מצד שני, עכשיו עם המערכת החדשה אני רואה שקיבלת 17 לייקים חחחחח אז אני כנראה בדעת מיעוט וגובר הוא שחקן ההגנה הגדול של דורנו אחרי דריימונד

yaniv
yaniv
15/05/2024 16:09:19
Reply to  zenmaster

חחחח לא שמתי לב בכלל שיש אפשרות לשים לייק על תגובה.חידשת לי
ךגבי עתיד וורוד הכוונה שלי בשנתיים-שלוש הקרובות ואם אנט ימישך ביכולת שלו אז כמובן שזה מאוד ריאלי.אפרופו בשום מקום לא כתבתי שגובר הוא שחקן ההגנה הגדול של דורנו (אני באופן אישי חושב שדיוויס יותר טוב ממנו) בכל מקרה הלילה הוא הושפל קשות.כן יוקיץ היה מטורף אבל אתה פאקינג שחקן ההגנה של השנה אחרי שזכית בפעם ה4 ואתה משחק מול שחקן בעמדה שלך לא נגיד מול קבוצה שמעלה 5 גארדים ואין לך מה לעשות אלא שוב שחקן בעמדה שלך וכל המשחק זה נראה שמבוגר משחק מול ילד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2024 1:02:49
Reply to  yaniv

גם אם מיני לא יזכו באליפות זה עדיין לא אומר שהטרייד נכשל כי הסלטיקס עם פורזי ודנבר ואוקלהומה יכולות לזכות באליפות לא פחות מהם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2024 0:58:27
Reply to  zenmaster

גם אם מיני לא יזכו באליפות זה לא אומר שהטרייד נכשל כי זה לא תלוי רק בהם. הזחטיקס אם פורזי לא פחות טובים למשל.

Alon Levy
Alon Levy
15/05/2024 9:23:19

משחק זוועתי לרודי גובר, לא מסוגל לעצור את יוקיץ בשום צורה מתחת לסל, לא מסוגל לקפוץ ואז שחקנים כמו ארון גורדון ופורטר לוקחים עליו ריבאונדים, וגם בעזרה בהגנה לא ממש הלך לו

MacLeod 1
MacLeod 1
15/05/2024 9:24:54

לא הבנתי מה היה "יוצא דופן" אצל יוקיץ'.
אם עדיין לא הבנת שזו הרמה שלו אז ההפסד שלך…
זכינו לראות אותו משחק, ועדיין יש ממנו אז כדאי להנות ולא להקטין.
בנוסף, מייק מאלון אצלי המאמן הכי אנדרייטד, אולי בגלל יוקיץ, אבל מצד שני היה פיל ג'קסון… מאלון מאמן על, הכי טוב שנשאר בפלייאוף ולדעתי שני בליגה וממש לא רחוק מספולסטרה, הוא מעולה בהכנות וגם בניהול

אור
אור
15/05/2024 9:43:47

גובר עדיין מחפש את יוקיץ' בין כל הסבסובים. תכלס אני רק מופתע מהכושר הגופני שלו

MacLeod 1
MacLeod 1
15/05/2024 9:46:55
Reply to  אור

שחקן ההגנה הנבחר…

דוקטור רזי הופמן
15/05/2024 17:48:01
Reply to  אור

זה בגלל שהוא סוס
אבל גם צב

Smiley
15/05/2024 9:47:31

אדוארדס היה במשחק לא טוב. לא היה מספיק אגרסיבי וסיים עם 18.
הוא צריך 30+ כדי שיהיה לטימברוולבס סיכוי.
מינסוטה לא דומים לקבוצה ששמרה בטירוף בשני הניצחונות הראשונים.
יש שכר לימוד וזה מה שמינסוטה משלמים בסיבוב הזה מול הנאגטס.
אצל דנבר, יוקיץ' התעורר ואי אפשר לעצור אותו. וגם ההגנה הגיעה היום למרר את החיים של הטימברוולבס הלא יציבים. עדיין מחכים למארי.

Berch
15/05/2024 9:56:37

לא סתם קוראים לו הג'וקר…. היו לו כמה סלי גויאבה א-לה ליאור אליהו….
🙂

דה שוט
15/05/2024 10:33:30

השאננות היא אם כל חטאת.
ב-0:2 מינסוטה לא באו לשחק. העיתונות סובבה לשחקנים את הראש, החגיגות היו בעיצומן, אנט זה מייקל, טאונס טוב מיוקיץ', ריד כוכב עליון, גובר יחזור בטירוף, מק'דניאלס זה הדבר הבא… ועוד ועוד. הם קנו הכל, הקהל הריע לריד בטקס מרגש, המאמן התמוגג מנחת בצד (AKA הפצוע האנגלי) ונתן באצילות למחליף להנות מדקות התהילה שלו.
אידיליה.
ובינתיים בצד השני ליקקו את הפצעים וחרשו מזימות. ההתפרצות של מאלון במשחק 2 נראתה מגוחכת בזמן אמת אבל היה לה אפקט. הוא לא הסכים "טו גו קווייטלי אין טו דה נייט". השחקנים הבינו את המסר, גם אם באיחור.
אז במקום שמיני תבוא צנועה ודרוכה, היא באה שחצנית וזחוחה, ובמקום לגמור את הסדרה, היא פתחה אותה מחדש בתבוסה ביתית מחרידה ששינתה לחלוטין את המומנטום. וראינו כבר אלף פעם שלמומנטום יש חיים משלו.
לדעתי זה על פינץ'. אנט צעיר ורברבן, טאונס קל דעת (בלשון המעטה), וגובר חסר ביטחון. מאמן חכם היה מכין אותם למשחק 3 או לפחות הופך את השולחן אחרי 5 דקות כשראו בדיוק לאן נושבת הרוח. במקום זה הוא זרם עם הרוח הכללית… אבל לא בשביל זה יש מאמן.
ואי אפשר להתעלם ממה שיוקיץ' עושה, אחרי הטרגדיה במשחק 2 הוא כמו שהשדרים אוהבים לומר "פוט היז הד דאון" והלך לסל. אסיסטים הגנה וגאונות זה נחמד, אבל אליפות לוקחים אם שמים את הכדור בסל. אם שמים נקודות על הלוח. תירוצים, כמו שאמר בוב גונן, "היא לא מעניין".
אני מאמין שהסדרה הזאת תלך למשחק 7.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יש מן האמת. פחות מאשים מאמן.
דנבר פשוט העלו את הרמה כולם

דה שוט
15/05/2024 11:49:52

אני חושב שדווקא מיני הורידה מהרמה שלה. לא כל יום פיניקס. פתאום הייתה קצת הגנה ואז נחשפו החולשות של הצוות המשלים: טאונס עושה שטויות, מק'דניאלס מוגבל בכדרור, קונלי נגר בסופו של יום, גובר נגר בתחילתו של יום, אלכסנדר ווקר קטן מדי וריד מוגבל בכדרור וזקוק למרווח בשביל הסט-שוט. סלואו-מו זה פשוט בושה, אסור לו לעלות על המגרש.
אנט נירדם בשמירה (שוב – לדעתי זה על פינץ'). סיים את משחק 3 עם 15 זריקות וגם הערב 15 זריקות. כן נכון שמו עליו דאבל טים והוא לא כופה ובלה בלה בלה… אתה הכוכב, לך לסל ותביא נקודות. זה מה שיוקיץ' עשה.
בדנבר לא כולם העלו את הרמה, פורטר ג'וניור חלש מאוד וגם פופ לא יציב. מי שהעלה בעיקר זה גורדון אבל זה גם בגלל שהגבוהים של מיני בהלם. בסוף איאלץ להכות על חטא ולהודות שהטרייד על גובר נכשל. יש לגובר שני משחקים להראות אחרת (אני בספק גדול אם יעשה זאת).

yaniv
yaniv
15/05/2024 11:11:00
Reply to  דה שוט

+1000 כל כך נכון. אפרופו גם עכשיו מלון עשה צעד אדיר,קיבל טכנית שהוא משתולל על השופטים שהייתה עבירת תוקף של גובר ואיזה קטע אחרי זה שלוש התקפות רצופות שריקות לעבירת תוקף של מיני

עידו גילרי
15/05/2024 11:20:28
Reply to  yaniv

עשה צעד אדיר…
מאלון התעצבן כי באמת היה פאול של גובר. הוא תמיד היה מאמן אמוציונלי זה לא איזה צעד מחושב.

yaniv
yaniv
15/05/2024 11:39:11

לי זה הרגיש כמו צעד מחושב

עידו גילרי
15/05/2024 11:50:17
Reply to  yaniv

אני מבין שככה הרגשת אבל צריך לזכור מי האיש. הוא מגיב הרבה פעמים אמוצינלית וזה לפעמים עולה לו בשטויות (בצ'לנגים למשל).

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 13:51:59
Reply to  yaniv

זה בהחלט יכול להיות גם וגם.
יכול להיות שהוא אמר פאק איט אני צריך להעביר מסר ונתן לעצמו להיות אמוציונלי.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2024 17:55:03

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי להיפך קודם כל הוא היה מאד אמוציונאלי, על מלא, אחרי זה הוא חשב נעביר מסר ואחרי זה עוד הגביר, כמו בן גביר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2024 13:21:35
Reply to  דה שוט

דנבר חרשו מזימות חחחחחח
חולה עלייך

דה שוט
15/05/2024 14:55:19

דנבר זה נוכלים בוזזים שודדים

Klay Thompson
Klay Thompson
15/05/2024 10:58:14

איזה חכמים דנבר. חלק מהזריקות שמינסוטה קלעה זה זריקות מיד ראנג' שדנבר אפשרו להם (של גובר, אדוארדס וכו'), שיזרקו משם עד מחר בחיים הם לא ינצחו ככה. דווקא להשאיר את מארי למיד ראנג' זו טעות. זה הלחם והחמאה שלו. מארי סוף סוף נראה כמו מארי. בסדרה הבאה מול OKC (לדעתי OKC עולה, לוקה כבר לא עומד על הרגליים) הם יוכלו לשחק גם עם דיאנדרה ב-5 ולטחון בצבע. גם מול דאלאס זה יכול לעבוד (לא קל להתעופף כשיש מסה גדולה בצבע). דיאנדרה היה לא רע בעונה הסדירה. מול הורפורד לא יכול לעבוד? לא בטוח שהוא יספיק לצאת אליו ל-3 אבל אפשר לנסות.
++++++
זה מרגיש שלא שיתפו מספיק את בראון במשחקים האחרונים. סוף סוף הוא יצא מהקפאה.

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 11:20:30

הייתה תחושה בזמן משחק 3 שמיני לא תנצח יותר.
לזכותם ייאמר שהם נלחמים.
בניגוד לגובר, האובדן של קונלי קריטי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2024 13:24:33

+1965
קונלי אחראי לשקט על המגרש.
הוא # 2 בחשיבות במיני.
בלי קונלי הם אוסף שחקנים כמו צ'יקן בלי ראש.
דה שוט נתן עבודה

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 13:52:38

בדיוק. הוא המוח והסדר.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2024 17:56:04

לא קונהלי?
לא קונה!

The Oak
The Oak
15/05/2024 14:08:47

צודק. קונלי זה המבוגר האחראי וחשוב מאוד שישחק. אם הוא משחק במשחק הבא אז כמו שאנט אמר נתראה במשחק מספר 7

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Oak

מיניסוטה לא ינצחו יותר העונה

דה שוט
15/05/2024 14:55:49

יהיה משחק 7

yaniv
yaniv
15/05/2024 16:12:59

מסכים,מיני פישלו בגדול במשחק מספר 3 וברגע שנתנו להם פתח להיכנס מה שנקרא תם הטקס

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/05/2024 12:04:02

תודה רבה עמיחי

zenmaster
zenmaster
15/05/2024 13:51:52

מעניין מה קרה לנרטיב של הקצב שרצח את הניקס וחיסל להם את הרגליים? דווקא נראו לי אנרגטיים…
הקצב לא כזה קצב? או שאמר להם לנוח באינדי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

חחח עזוב פה לפי הדיבור של אנשים שחקני nba הם בני 40 עם כרס שרצים פעמיים בשבוע 2 קמ וצריכים כל הזמן רק לנוח ולנוח ולנוח ולנוח חחחח שלא יפצעו.
תגיד לי בגיל 14 16 18 עשית לואד מתישהו ככה סתם? היית רץ כמו משוגע 4 שעות בחוץ בלי לקבל על זה אגורה והיית נהנה מכל שנייה.
איזה לואד אלה סוסים כל אחד הר אדם שרירים מפוצצים עם המאמנים הכי טובים בתחום האתלטיקה והיכולות צעירים מיליונרים איזה לואד לאלה אין כושר לרוץ 48 דק??
סתם המצאות של כל מיני דוקטורים תיבס מנגב את הלואד.
תמיד הצחיק אותי יאניס יותר מכולם ששיחק מדוד כל משחק 28 דק לפני כמה שנים חחחח כאילו שאם ישחק 40 דק הוא יתעלף

The Oak
The Oak
15/05/2024 14:10:20

עם כל הכבוד, השחקנים של הניקס נפלו כמו זבובים והראו שיש סיבה ללואד. במיוחד כשברקס ומקברייד היו על הספסל. תעודת עניות לתיבס. ניו יורק בריאים לגמרי )בלי רנדל( היו נעצרים רק בדנבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Oak

מי נפל כמו זבובים? הם נפצעו בדברים שלא קשורים בכלל.
תגיד ראית פעם שחקן כדורגל מבקש לואד אומר למאמן אני היום משחק 60 דק?
ראית שחקן פוטבול עושה לואד? אומר למאמן תשמע היום אני 10 דק משחק רץ קצת והולך לנוח.
ראית שחיין? אצן מישהו עושה לואד?
רץ מרתון עושה לואד?

ביורוליג עושים לואד? זה תופעה ייחודית לnba 🤣🤣
אף אחד לא עשה בעבר לואד ושיחקו יפה מאד.
ספורטאי שאין לו כושר לרוץ 48 דק הוא לא מקצוען ולא מטפל בגוף שלו לכן הרבה מהפציעות.
קח שחקן כמו לוקה הבחור נראה לך עושה אימוני גמישות? זה מה מתפלאים שהוא תמיד פצוע? הגוף לא סוחב בשלב כלשהו אם אתה לא מאמן אותו.
יאניס מקפיד על 28 דק כמו דוגמנית על חסה וואלה כבר 2 פלייאופים הוא בחוץ….
הלואד מחליש את הגוף וגורם לספורטאי אי מסוגלות להגיע למאמץ שיא לזמן ממושך כי ניוון את הגוף. קאווי דוגמא מושלמת לזה שנים של לואד הרסו לו את הגוף והחלישו אותו.
הגוף זה לא כפתור שאתה מדליק. שחקן שרגיל למאמץ שיא של 20 דק פתאום לא יוכל לעשות את זה 40 דק וסביר שיפצע בכלל.
אבל אם הגוף שלו רגיל ל48 דק מאמץ ו60 דק אז בוא יוכל לשחק לרוץ לקפוץ לשמור 48 דק.
הכל זה מה רגילים ואיך מתאמנים.
הלואד הורס את הגוף ומחליש את הספורטאי מנטלית ופיזית.
אני עוד לא ראיתי ספורטאי גדול שלקח מנוחות ושיחק בחצי כוח

אבג
אבג
15/05/2024 15:57:56

זה שתי נקודות שונות:
1) 48 דקות. לברון ניסה את זה באיזה פלייאוף לפני האליפויות כי הרגיש שזה משחק חשוב. בסוף נפל מהרגליים ברביעי והפסיד. תלוי בשחקן כי באטלר בשיקאגו לדוגמא שיחק 48 דקות באיזה פלייאוף בלי ירידה ברמה. שורה תחתונה תלוי בשחקן.
2) עומס מצטבר – הרבה משחקים בשבוע לאורך הרבה שבועות – אם אפשר להפחית עומס על המפרקים, מונע פציעות. הרי ברור שאם במקום 100 משחקים בעונה ושחקו 200 כל השחקנים כמעט יפצעו (הרבה יותר מבכמות שנפצעים בשתי עונות לדוגמא).

חוץ מזה העונה הרגילה זה משחקי אימון ולא משחקים בשביל לנצח גם ככה.

שורה תחתונה יש שחקנים פציעים יותר או פחות ושחקנים שיכולים לעמוד ב 48 דקות מבחינת כושר גופני אבל הרוב לא יכולים בלי לרדת ברמה בסוף המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

גם אמרו שהם לא יכולים ללחוץ על הכדור שהם עייפים חחח פתאום כולם לוחצים עכשיו צץ להם הכושר🤣🤣
פשוט הרגילו אותם לא להתאמץ בהגנה לנוח הרבה אז למה לא?
להם מה אכפת זה לא שפחות מיליןנים זורמים הפכו את זה לסטנדרט תנוח תעשה הגנה בכאילו אל תחליף בסקרין כי לא שווה את המאמץ וכל מיני חרטוטים. הפכו להם את זה למותר אז למה שיתאמצו?

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 14:09:06
Reply to  zenmaster

אין לי מושג הייתי בטוח שהם מחוסלים פיזית ונפשית הייתי בשוק כשראיתי את התוצאה (לא ראיתי את המשחק)

אינדי האלה פשוט רכיכות

יאפ
יאפ
15/05/2024 15:07:09

וואלה מסתבר ששמעון צדק בכל הנוגע לגובר, לא שווה יותר מדי, והוא עוד צועק על קייל אנדרסון לשמור על יוקיץ (שחקן ההגנה של העונה עלאק).
אם אני מינסוטה אני מעביר אותו בקיץ, נראה שאטלנטה מספיק נואשים כדי ללכת על עסקה של מארי וקפלה תמורת גובר.
מינסוטה לא מפסידה כלום ואפילו חוסכת כמה שקלים, פותרת את בעיית הגיל של קונלי על הדרך

explayer
explayer
15/05/2024 16:10:28

נראה לי שרק אני ראיתי את המשחק…
המהלך החשוב היה צו חיסול לאדוארדס.
כל הקבוצה עלתה למגרש למנוע ממנו אחד על אחד. כולם עשו עליו דאבל טים, ואם עבא אחד, אחר מיד הצטרף.
רוב המאמץ הוטל על פורטר, שלא נותר לו כח בהתקפה.
בצד השני נפל ליוקיץ האסימון. בדרך כלל הוא מכניס כמה שיו.ר את החברים לעניינים בהתחלת המשחק, ואזכשההגנה צריכה לצאת עליהם, הוא נותן את המהלומה המסיימת.
היום הוא עלה בהפוכה, הלך שוב ושוב לסל, כי עשו על גמאל עבודה מעולה, וכשההגנה נאלצה להתמקד בו, השתחרר מארי ברבע הרביעי.
בהנחה שדנבר עלו, לא נשאר בשטח אף אחד שיכול להפריע לגאון.
הולמגרן עלה נידף ברוח, גם לייבלי, גאפורד קטן מדי, ואל הורפורד קשישא קטן חלש וזקן בהרבה.
רק למינסוטה היה סיכוי להקשות עליו עם קאט רודי ונאז, אבל אפילו איתם הוא הטביע ! פעמיים !! והתרומם כמעט 4 סמ מהריצפה !!!

Florida man
Florida man
15/05/2024 17:00:21

דנבר שוב נתנו קליניקה ולא רואה את מינסוטה יוצאים מזה. תם הטכס. יוקיץ אחד בדורו- ואם שחקן ההגנה של השנה (השתעלתי בצד) לא מדגדג אותו לר רואה את הדחליל בOKC או מישהו בדאלאס מזיז לו בכלל. דנבר בוסטון בגמר וייגמר ב5-6 משחקים כי מאלון ברמה מעל בזוקה וגם האטריה הלטבית לא מסוגל לשמור ובטח לא הורפורד קשישא.

וניל טרופי
וניל טרופי
15/05/2024 17:30:33

היה באמת משחק יפה של יוקיץ הרבה מחיאות כפיים כפי שאמר מאיר אריאל, אבל בסוף כל סדרה מעייפת במערב יושבת לה בוסטון עם בירה. גמאל מארי נראה עייף/סוחב משהו וזה לא טוב לדנבר כי עוד לא נגמרה הסדרה הזו ועוד יש דאלאס/אוקלהומה לעבור בשש שבע משחקים. יוקיץ גם נראה רזה מהרגיל ורץ יותר על המגרש, שאפו לצוות של דנבר.

Don
Don
15/05/2024 17:57:13

דנבר מול דאלאס/OKC זה 4-0 קל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין עמיחי תודה רבה.
חסרונו של קונלי הורגש, מקווה שיחזור למשחק הבא.
העסק עדיין לא סגור, נראה איך מיניסוטה יגיבו, ונראה אם לא יהיו פציעות.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/05/2024 1:06:44

בס"ד
תודה עמיחי.